Zdravlje

Patrijarh Porfirije da pozove na vakcinaciju

Nebojsa Krstic RSS / 26.08.2021. u 10:40

Pozvali ste verske lidere u Srbiji da pozovu pastvu na vakcinaciju, kako ste došli na tu ideju?

Lično poznajem patrijarha Porfirija.To je jedan pametan i mudar čovek progresivnih shvatanja. SPC uživa veliku popularnost u narodu, a patrijarh je za kratko vreme postao osoba od značajnog uticaja među vernicima. Čini mi se, naročito među mladima. Mladi su najmanje zainteresovani za vakcinaciju, a svedoci smo da mutirani virus korone sve češće napada i mlade. Kada pridodamo činjenicu da smo u periodu kada se broj novoinficiranih počinje ponovo da se meri hiljadama i kad znamo kakva je progresija i koliko su lekari opterećeni, mislim da je svako od nas dužan da učini sve što može kako bi pomogao. Mislim da bi patrijarhov očinski savet i mladima i svima drugima da se vakcinišu, bio i bogougodan i društveno koristan čin. Zato ga i ovim putem molim da učini isto ono što su već učinili moskovski patrijarh, papa, carigradski patrijarh i mnogi verski lideri u svetu - da snažno i nedvosmisleno sve skeptike pozove na vakcinaciju.

Da li Vam je do sada neko odgovorio na taj poziv?

Odgovorio mi je vaš list, Alo, i hvala vam na tome. Mediji mogu da urade mnogo toga dobroga samo ako žele. Vi očigledno želite da pomognete društvu u borbi protiv epidemije i svaka vam čast. Neka i drugi slede vaš primer.

Šta mislite, koliko uspeha bi imao taj njihov poziv, ako bi se svi verski lideri odazvali?

Ogroman. Poziv našeg patrijarha bi čuli i oni koji nikog ne slušaju. Ubeđen sam. Naravno, jasan i glasan poziv drugih verskih starešina koji deluju u Srbiji bio bi više nego dragocen. Njihovo saglasje na temu vakcinacije, kao najboljeg oruđa za borbu protiv korone, bio bi lekovit za Srbiju.

S obzirom na to da je ogroman odziv izazvalo deljenje vaučera za kupovinu i novca, a oni koji su baš tada primili vakcinu uglavnom su komentarisali da to nisu uradili zbog „nagrade“, već da je nagrada samo odredila trenutak vakcinisanja, da li mislite da bi verski lideri morali da ponude neku nagradu iz svog domena, ili bi bilo dovoljno samo da objasne ljudima da se vera ne protivi vakcini?

Mislim da je nebitno da li se ljudi vakcinišu protiv kovida zbog straha od bolesti, želje da putuju ili neke nagrade. Nebitno je da li poseduju svest o rizicima i o tome da nevakcinisani postaju inkubator za stvaranje novih, još opasnijih sojeva virusa. Važno je da se vakcinišu i zaštite sebe i svoje porodice. A ima li veće nagrade od toga da ti i tvoja porodica ne završite u kovid bolnici?

Imate li podatke koji izgovor imaju oni koji se pozivaju na veru kada odbijaju imunizaciju?

Ima tu neznanja, zatucanosti, predrasuda, verovanja lažnim vestima i lupežima koji ih šire. Ima i nezainteresovanosti kod onih koji se nisu susreli s obolelima od kovida. Patrijarh Irinej je umro od korone. Izgubili smo i mitropolita Amfilohija. Izgubili smo divne glumce, lekare, muzičare, na stotine ljudi Srbija je izgubila bez ikakve potrebe i kad im vreme nije bilo. Postoji način da sve to prestane – treba samo da primimo vakcinu koju nam je država obezbedila. Ne košta ništa, ne boli, nema loših efekata i jedini je način da se i mi i čitava Srbija vratimo u normalu. Šta onda čekamo?

 

Objavljeno u listu Alo, 22.8.2021.

 



Komentari (54)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

alselone alselone 11:00 26.08.2021

Kredit ven kredit iz du

bene_geserit bene_geserit 23:05 26.08.2021

Re: Kredit ven kredit iz du

nema loših efekata

Čekaj, šta ovo znači da nema loših efekata ?

Short term side efekti se znaju za sve tipove Covid vakcina i ima ih raznih od kojih su neki jako nezgodni. Tromboza, upala srčanog mišica, Guillain-Barré sindrom, bell's palsy, erythema multiforme (kožni alergijski problemi), glomerulonephritis (upale u bubrezima), nephrotic syndrome (opet bubrezi), renal disorder, i još sve i svašta.
Naravno, svi ovi teži side efekti su retki. Ali razlika između toga da ih nema i da su retki je prilično velika.

Long term side efekti se naravno ne znaju i neće da se znaju još godinama.
zaharaga zaharaga 14:08 27.08.2021

Re: Kredit ven kredit iz du

bene_geserit
nema loših efekata

Čekaj, šta ovo znači da nema loših efekata ?



Ujak moj sahranjen je mesec dana nakon vakcine. Jeste, imao 80,jeste, i imao je bolesti druge, prostata operisana pre 20 godina, i imao je pre 5 godina ono u stomaku sto se leci strumickom mastikom, i tugovao je za pokojnom ujnom, i tako to.

A, po vakcinisanju, u treci dan je poceo da se gubi u sopstvenoj kuci, poceo je da gubi snagu, sve ga boli, narocito duge suplje kosti, posle dve nedelje prestao je jesti, a umno je bio sve sporiji i sporiji, i poslednje dve nedelje nije se s njim moglo ni razgovatati.

A pre vakcine je bio pametan covek, duhovit, razgovorljiv, radoznao, majstor cetiri zanata, znao dva jezika, sa 80 godina dobio je lekarsko uverenje da produzi vozacku na tri godine.

I nema tog nitkova koji ce me ubediti da njegova vakcinacija nije bila uzrok smrti.

Ali, valjda, smrt se ne racuna u los efekat vakcinacije od strane globalista. Nasa smrt.
bene_geserit bene_geserit 18:26 27.08.2021

Re: Kredit ven kredit iz du

Usput:
Having SARS-CoV-2 once confers much greater immunity than a vaccine
Pošto nas troluju kako vakcine daju bolju zaštitu od prirodnog imuniteta.
I teraju ljude koji su preležali kovid da se vakcinišu.
principessa_etrusca principessa_etrusca 19:02 27.08.2021

Re: Kredit ven kredit iz du

bene_geserit
nema loših efekata

Čekaj, šta ovo znači da nema loših efekata ?

Short term side efekti se znaju za sve tipove Covid vakcina i ima ih raznih od kojih su neki jako nezgodni. Tromboza, upala srčanog mišica, Guillain-Barré sindrom, bell's palsy, erythema multiforme (kožni alergijski problemi), glomerulonephritis (upale u bubrezima), nephrotic syndrome (opet bubrezi), renal disorder, i još sve i svašta.
Naravno, svi ovi teži side efekti su retki. Ali razlika između toga da ih nema i da su retki je prilično velika.

Long term side efekti se naravno ne znaju i neće da se znaju još godinama.


BBC presenter Lisa Shaw died of Covid vaccine complications, coroner finds (ЛИНК)
Jaril Jaril 19:05 27.08.2021

Re: Kredit ven kredit iz du

bene_geserit

principessa_etrusca

Будите само прецизни о којим вакцинама се тачно ради за коју компликацију.
bene_geserit bene_geserit 19:20 27.08.2021

Re: Kredit ven kredit iz du

Будите само прецизни о којим вакцинама се тачно ради за коју компликацију.

Pa manje više više sve vakcine imaju sve te komplikacije, brojevi se razlikuju tipa negde 1 u 100 hiljada a za neku drugu 1 u 50 hiljada (ali te statistike su prilično nepouzdane). Recimo upale srčanog mišića se češće vezuju za mRNA vakcine, tromboza češće za ove bazirane na adenovirusu, ali se samo verovatnoća razlikuje.
Meni deluje da je krivac sam spike protein (a sve vakcine se svedu na to da se generiše spike protein).
principessa_etrusca principessa_etrusca 19:44 27.08.2021

Re: Kredit ven kredit iz du

Jaril

Будите само прецизни о којим вакцинама се тачно ради за коју компликацију.

Горе сам ставила линк на Гардијанов чланак о случају где је званично потврђено да је смрт наступила због компликација од вакцине. Није ми намера да пишем о предностима и манама било које конкретне вакцине, па ћу линковати и чланак из Њујорк Тајмса о смртном исходу после примање једне друге вакцине који је могуће био последица вакцинисања.

A Florida physician developed an unusual blood disorder shortly after he received the Pfizer vaccine. It is not yet known if the shot is linked to the illness. (ЛИНК)
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 22:43 27.08.2021

Re: Kredit ven kredit iz du

Patrijarh je pozvao sve na poslusnost prema medicinskom timu I merama. Takodje su Svetogorci vakcinisani, ali problem je u nama.
Mada mislim da je uputio poziv za vakcinaciju I da je I on sam vakcinisan. Ne znam moram da izguglam.
principessa_etrusca principessa_etrusca 06:41 28.08.2021

Re: Kredit ven kredit iz du

natasa_tasic_10
Patrijarh je pozvao sve na poslusnost prema medicinskom timu I merama. Takodje su Svetogorci vakcinisani, ali problem je u nama.
Mada mislim da je uputio poziv za vakcinaciju I da je I on sam vakcinisan. Ne znam moram da izguglam.

Нато, прецизности ради, мислим да је Патријарх говорио о ”поштовању мера”, а вакцинисање није спомињано. Зато сада Крстић и даје ”очински савет” Патријарху да следи пример римског папе и да ”očinski savet i mladima i svima drugima da se vakcinišu”, што би био ”i bogougodan i društveno koristan čin”. (Један је Крле!)
macak_tosa macak_tosa 07:35 28.08.2021

Re: Kredit ven kredit iz du

principessa_etrusca
natasa_tasic_10
Patrijarh je pozvao sve na poslusnost prema medicinskom timu I merama. Takodje su Svetogorci vakcinisani, ali problem je u nama.
Mada mislim da je uputio poziv za vakcinaciju I da je I on sam vakcinisan. Ne znam moram da izguglam.

Нато, прецизности ради, мислим да је Патријарх говорио о ”поштовању мера”, а вакцинисање није спомињано. Зато сада Крстић и даје ”очински савет” Патријарху да следи пример римског папе и да ”očinski savet i mladima i svima drugima da se vakcinišu”, што би био ”i bogougodan i društveno koristan čin”. (Један је Крле!)

Kamo sreće da je jedan!
Gde bi nam bio kraj!
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 09:42 29.08.2021

Re: Kredit ven kredit iz du

Ma mere nece da postuju. Juce sam odlepila u pozoristu. Dosao covek mrtav bolestan da peva, nine kovid,ali jeste temperatura I kasalj. Ja se odmakla I ne verujem sta se desava.
Poenta je da se mere ne postuju I ako nekome kazes da stavi masku odmah je Vucicev covek,ako my kazes da je vakcinacija dobra,sem u slucaju kada ne moze da se primi vakcina odmah si Vucicev covek.
Veze sa venom I zdravim razumom nema.
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 09:43 29.08.2021

Re: Kredit ven kredit iz du

Ma mere nece da postuju. Juce sam odlepila u pozoristu. Dosao covek mrtav bolestan da peva, nine kovid,ali jeste temperatura I kasalj. Ja se odmakla I ne verujem sta se desava.
Poenta je da se mere ne postuju I ako nekome kazes da stavi masku odmah je Vucicev covek,ako my kazes da je vakcinacija dobra,sem u slucaju kada ne moze da se primi vakcina odmah si Vucicev covek.
Veze sa venom I zdravim razumom nema.
shmoo shmoo 10:24 29.08.2021

Re: Kredit ven kredit iz du

natasa_tasic_10
Ma mere nece da postuju. Juce sam odlepila u pozoristu. Dosao covek mrtav bolestan da peva, nine kovid,ali jeste temperatura I kasalj. Ja se odmakla I ne verujem sta se desava.
Poenta je da se mere ne postuju I ako nekome kazes da stavi masku odmah je Vucicev covek,ako my kazes da je vakcinacija dobra,sem u slucaju kada ne moze da se primi vakcina odmah si Vucicev covek.
Veze sa venom I zdravim razumom nema.




У таквој ситуацији, пренећу ти савет који сам добио од Солоа још на почетку пандемије пре годину и по дана:

"Памет у главу и дупе на оне који кашљу."

Исто то, ево, важи и годину и по дана касније са све вакцинама и свим осталим што се у међувремену догађало.


natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 13:19 29.08.2021

Re: Kredit ven kredit iz du

Ma kod nas je teze okretanje dupeta jer imamo radnju koja prati pevanje.
E ali pazi sada ovo. Ja sam mislila da je to mit,ali nije.
Dolaze mi pre par dana roditelji sa detetom u kucu da cujem malu kako peva.
I ja ih posluzim kafom itd.tako pricaju i kazu mi da li verujem u koronu i da li sam vakcinisana. Ja rekoh jesam, a kovid sam prelezala i jedva sam se oporavila.
Ostavise kafu ljudi i kazu mi vi ste svi cipovani i odose.
vcucko vcucko 14:41 29.08.2021

Re: Kredit ven kredit iz du

shmoo

У таквој ситуацији, пренећу ти савет који сам добио од Солоа још на почетку пандемије пре годину и по дана:

"Памет у главу и дупе на оне који кашљу."

A šta ako uđe na dupe? Mislim, virus...



shmoo shmoo 15:48 29.08.2021

Re: Kredit ven kredit iz du

natasa_tasic_10
Ma kod nas je teze okretanje dupeta jer imamo radnju koja prati pevanje.
E ali pazi sada ovo. Ja sam mislila da je to mit,ali nije.
Dolaze mi pre par dana roditelji sa detetom u kucu da cujem malu kako peva.
I ja ih posluzim kafom itd.tako pricaju i kazu mi da li verujem u koronu i da li sam vakcinisana. Ja rekoh jesam, a kovid sam prelezala i jedva sam se oporavila.
Ostavise kafu ljudi i kazu mi vi ste svi cipovani i odose.



Ау, бре, где је то отишло!

Још само фали да се и једнима и другима подели оружје па да почне!

А за позориште/оперу... Ништа, смишљајте репертоар где се може то са гузом, прилагођено кретање на сцени, другачија сценографија...








shmoo shmoo 15:53 29.08.2021

Re: Kredit ven kredit iz du

vcucko
shmoo

У таквој ситуацији, пренећу ти савет који сам добио од Солоа још на почетку пандемије пре годину и по дана:

"Памет у главу и дупе на оне који кашљу."

A šta ako uđe na dupe? Mislim, virus...






Ма не може туда!

(Не може одуд, може само отуд.)

Због киселине која сагорева и гаће на том месту, а камоли вирусе.

Зато ја вазда имам гаће, тренерке, фармерке и шорцеве са рупама баш на том месту.






Jaril Jaril 07:36 30.08.2021

Re: Kredit ven kredit iz du

natasa_tasic_10
Ma kod nas je teze okretanje dupeta jer imamo radnju koja prati pevanje.
E ali pazi sada ovo. Ja sam mislila da je to mit,ali nije.
Dolaze mi pre par dana roditelji sa detetom u kucu da cujem malu kako peva.
I ja ih posluzim kafom itd.tako pricaju i kazu mi da li verujem u koronu i da li sam vakcinisana. Ja rekoh jesam, a kovid sam prelezala i jedva sam se oporavila.
Ostavise kafu ljudi i kazu mi vi ste svi cipovani i odose.


Ја ово морам да схватим као да нас захебаваш. Морам.
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 06:46 01.09.2021

Re: Kredit ven kredit iz du

Ne zajebavam te stvarno se desilo. Ja sam bila u soku. Jos su meni rekli da sam ja cipovana ustali i otisli.
Черевићан Черевићан 12:19 26.08.2021

бооца...да ил' не

ima tu neznanja,verovanja lažnim vestima

нама житељима ..........................21. века
вируси по свему .........правиће баш муку,
недорек слуђује...........дал' кривња науке
ил' Природа чини пошаст а на своју руку,

но помоћи има......... покушајмо с'њима
shmoo shmoo 22:04 26.08.2021

Вечни живот и вјечнаја памјат У Лидлу

S obzirom na to da je ogroman odziv izazvalo deljenje vaučera za kupovinu i novca, a oni koji su baš tada primili vakcinu uglavnom su komentarisali da to nisu uradili zbog „nagrade“, već da je nagrada samo odredila trenutak vakcinisanja, da li mislite da bi verski lideri morali da ponude neku nagradu iz svog domena, ili bi bilo dovoljno samo da objasne ljudima da se vera ne protivi vakcini?





Вечни живот? На ваучере?




Ја се заиста извињавам, господине Крстићу, али морам ово да Вас питам.

Како се зове овај новинар (или ова новинарка) који Вас је интервјуисао?






zaharaga zaharaga 22:11 27.08.2021

Re: Вечни живот и вјечнаја памјат У Лидлу

shmoo
S obzirom na to da je ogroman odziv izazvalo deljenje vaučera za kupovinu i novca, a oni koji su baš tada primili vakcinu uglavnom su komentarisali da to nisu uradili zbog „nagrade“, već da je nagrada samo odredila trenutak vakcinisanja, da li mislite da bi verski lideri morali da ponude neku nagradu iz svog domena, ili bi bilo dovoljno samo da objasne ljudima da se vera ne protivi vakcini?





Вечни живот? На ваучере?





Deja vu, mon cher monsieur.

Jezuita, nadbiskup paragvajski, ja li peruanski, vec je objasnio kako svaka doza vakcine skracuje potreban staz mucenja u cistilistu.
shmoo shmoo 23:54 27.08.2021

Re: Вечни живот и вјечнаја памјат У Лидлу

zaharaga
shmoo
S obzirom na to da je ogroman odziv izazvalo deljenje vaučera za kupovinu i novca, a oni koji su baš tada primili vakcinu uglavnom su komentarisali da to nisu uradili zbog „nagrade“, već da je nagrada samo odredila trenutak vakcinisanja, da li mislite da bi verski lideri morali da ponude neku nagradu iz svog domena, ili bi bilo dovoljno samo da objasne ljudima da se vera ne protivi vakcini?





Вечни живот? На ваучере?






Deja vu, mon cher monsieur.

Jezuita, nadbiskup paragvajski, ja li peruanski, vec je objasnio kako svaka doza vakcine skracuje potreban staz mucenja u cistilistu.




Ха, па ћуј стари!

Све је то нама наша света глобална умрежена борба дала
да нам васцела екумена буде сада некако већ и мала!







vcucko vcucko 14:43 29.08.2021

Re: Вечни живот и вјечнаја памјат У Лидлу

shmoo

da li mislite da bi verski lideri morali da ponude neku nagradu iz svog domena

Вечни живот? На ваучере?

Pa prodavali, svojevremeno. Isti taj rara (OK, ne isti, par desetina pre njega).

Guglaj indulgencije
macak_tosa macak_tosa 09:30 27.08.2021

Da.

Zanimljiva tema.
shmoo shmoo 09:58 27.08.2021

Re: Da.

macak_tosa
Zanimljiva tema.



Врло занимљива. У питању је заједница.

Па да видимо како ће тестирања заједништва да прођу.



Usvaja se zakon: Mora ćirilica

Beograd -- Beograd i Banjaluka postigli dogovor o još jednom važnom koraku ka zaštiti srpskog nacionalnog identiteta i jačanju zajedništva.

IZVOR: NOVOSTI PETAK, 27.08.2021. | 09:19


Skupštine Srbije i Republike Srpske trebalo bi 15. septembra, na Dan nacionalnog jedinstva, slobode i zastave, da usvoje usaglašeni Zakon o zaštiti srpskog jezika u javnom životu i zaštiti i očuvanju ćiriličkog pisma.

Glavne odredbe ovog zakona, čiji je nacrt predsednik Srbije Aleksandar Vučić juče u Beogradu uručio srpskom članu Predsedništva BiH Miloradu Dodiku, imaju za ključni cilj da se neguje, očuva i promoviše ćiriličko pismo kao uporište našeg nacionalnog identiteta. Posebni akcenat stavljen je na pospešivanje njene šire upotrebe u javnom životu, s obzirom na istorijski, kulturni i identitetski značaj.

Prema nacrtu zakona u koji su "Novosti" imale uvid, svi državni i lokalni organi u Srbiji i Republici Srpskoj, javna preduzeća, škole i fakulteti, kao i privredna društva sa većinski javnim kapitalom i udruženja koja deluju na nacionalnom i međunarodnom nivou ubuduće će u svom radu biti obavezni da upotrebljavaju srpski jezik i ćiriličko pismo.

Na to će biti obavezne i javne medijske ustanove RTS i RTV. Obavezna upotreba srpskog jezika i ćirilice, kao matičnog pisma, po nacrtu zakona, obuhvata i pravni promet i uključuje i ispisivanje naziva, sedišta, delatnosti, naziva robe i usluga, uputstava za upotrebu, informacija o svojstvima robe i usluga, garancijskih uslova, ponuda, faktura, računa i potvrda. Takođe, kulturne i druge manifestacije koje se finansiraju ili sufinasiraju iz javnih sredstava moraće da imaju logo ispisan na ćirilici.

Osim što proširuje krug organa i institucija koji će biti u obavezi da koriste ćirilicu - i to na sve one koji posluju ili obavljaju delatnost sa većinskim učešćem javnog kapitala - nacrt zakona predviđa i paket stimulativnih mera za privatni sektor. To se pre svega odnosi na privredne subjekte i sredstva javnog informisanja u privatnom vlasništvu, za koje se posebnim propisima mogu ustanoviti poreske i druge administrativne olakšice koji u obavljanju svoje delatnosti odluče da koriste ćiriličko pismo, što uključuje i korišćenje ćiriličkog pisma u elektronskim medijima i prilikom izdavanja štampanih javnih glasila.

Vučić je nakon sastanka sa Dodikom naveo da su se saglasili da je saradnja između Srbije i RS izuzetna na svim nivoima i da srpski narod ne sme i ne može sebi da dozvoli bilo kakve sukobe i povratak u prošla vremena.





ЛИНК






macak_tosa macak_tosa 12:45 27.08.2021

Re: Da.

shmoo
macak_tosa
Zanimljiva tema.



Врло занимљива. У питању је заједница.

Па да видимо како ће тестирања заједништва да прођу.



Usvaja se zakon: Mora ćirilica

Beograd -- Beograd i Banjaluka postigli dogovor o još jednom važnom koraku ka zaštiti srpskog nacionalnog identiteta i jačanju zajedništva.

IZVOR: NOVOSTI PETAK, 27.08.2021. | 09:19


Skupštine Srbije i Republike Srpske trebalo bi 15. septembra, na Dan nacionalnog jedinstva, slobode i zastave, da usvoje usaglašeni Zakon o zaštiti srpskog jezika u javnom životu i zaštiti i očuvanju ćiriličkog pisma.

Glavne odredbe ovog zakona, čiji je nacrt predsednik Srbije Aleksandar Vučić juče u Beogradu uručio srpskom članu Predsedništva BiH Miloradu Dodiku, imaju za ključni cilj da se neguje, očuva i promoviše ćiriličko pismo kao uporište našeg nacionalnog identiteta. Posebni akcenat stavljen je na pospešivanje njene šire upotrebe u javnom životu, s obzirom na istorijski, kulturni i identitetski značaj.

Prema nacrtu zakona u koji su "Novosti" imale uvid, svi državni i lokalni organi u Srbiji i Republici Srpskoj, javna preduzeća, škole i fakulteti, kao i privredna društva sa većinski javnim kapitalom i udruženja koja deluju na nacionalnom i međunarodnom nivou ubuduće će u svom radu biti obavezni da upotrebljavaju srpski jezik i ćiriličko pismo.

Na to će biti obavezne i javne medijske ustanove RTS i RTV. Obavezna upotreba srpskog jezika i ćirilice, kao matičnog pisma, po nacrtu zakona, obuhvata i pravni promet i uključuje i ispisivanje naziva, sedišta, delatnosti, naziva robe i usluga, uputstava za upotrebu, informacija o svojstvima robe i usluga, garancijskih uslova, ponuda, faktura, računa i potvrda. Takođe, kulturne i druge manifestacije koje se finansiraju ili sufinasiraju iz javnih sredstava moraće da imaju logo ispisan na ćirilici.

Osim što proširuje krug organa i institucija koji će biti u obavezi da koriste ćirilicu - i to na sve one koji posluju ili obavljaju delatnost sa većinskim učešćem javnog kapitala - nacrt zakona predviđa i paket stimulativnih mera za privatni sektor. To se pre svega odnosi na privredne subjekte i sredstva javnog informisanja u privatnom vlasništvu, za koje se posebnim propisima mogu ustanoviti poreske i druge administrativne olakšice koji u obavljanju svoje delatnosti odluče da koriste ćiriličko pismo, što uključuje i korišćenje ćiriličkog pisma u elektronskim medijima i prilikom izdavanja štampanih javnih glasila.

Vučić je nakon sastanka sa Dodikom naveo da su se saglasili da je saradnja između Srbije i RS izuzetna na svim nivoima i da srpski narod ne sme i ne može sebi da dozvoli bilo kakve sukobe i povratak u prošla vremena.





ЛИНК







Ma nema šanse da to zaživi!
Sada ćeš da vidiš kada počnu one priče o našoj (srpskoj) superiornosti pri korišćenju dva pisma i slične tlapnje. A da ne pričam o srpskoj nacističnosti prilikom zalaganja da ćirilica dobije primat.
Nedavno sam izrazio sumnju da to što neko zna latinicu ima prednost pri savladavanju norveškog, švedskog i francuskog.
Eventualno hrvatskog, ali taj jezik me nešto i ne zanima.
Jadni japanci koji ne znaju ni latinicu, a kamoli ćirilicu.
Moja deca pišu puno kojekakvih formula, latiničnih, ali sve komentare pišu na ćirilici.
I uopšte nisu hendikepirana zbog toga.
magnus magnus 18:48 27.08.2021

Patrijah da pozove...

episkopu se ne "popuje" a niti "lepim rečima naređuje"
principessa_etrusca principessa_etrusca 19:54 27.08.2021

Re: Patrijah da pozove...

Крле је messenger који преноси поруку (а она јесте неумесна).
Unfuckable Unfuckable 04:35 28.08.2021

Re: ne slažem se s pitanjem

Nebitno je da li poseduju svest o rizicima i o tome da nevakcinisani postaju inkubator za stvaranje novih, još opasnijih sojeva virusa.


Čudi me da medicinar ovako zbori.

Bitno je da se objasni, a kroz to i da se stvori svest o opasnosti. Kreira svest, ako ti je draže, pa i to je nečiji domaći koji očito nije urađen

Jednostavnim rečima, bez mrsomuđenja i pretnji.
bene_geserit bene_geserit 05:33 28.08.2021

Re: ne slažem se s pitanjem

Nebitno je da li poseduju svest o rizicima i o tome da nevakcinisani postaju inkubator za stvaranje novih, još opasnijih sojeva virusa.

Pa sad, pitanje je da li prisustvo vakcina smanjuje ili povećava mutiranje virusa.
Par članaka iz vremena dok se Covid još nije pojavio:
Vaccines Are Pushing Pathogens to Evolve
Could some vaccines make diseases more deadly?
macak_tosa macak_tosa 05:36 28.08.2021

Re: ne slažem se s pitanjem

bene_geserit
Nebitno je da li poseduju svest o rizicima i o tome da nevakcinisani postaju inkubator za stvaranje novih, još opasnijih sojeva virusa.

Pa sad, pitanje je da li prisustvo vakcina smanjuje ili povećava mutiranje virusa.
Par članaka iz vremena dok se Covid još nije pojavio:
Vaccines Are Pushing Pathogens to Evolve
Could some vaccines make diseases more deadly?

Nakon kog vremena može da se prima treća doza vakcije?
Ja sam se vakcinisao Sputnjikom, može li sada Fajzerom?
principessa_etrusca principessa_etrusca 06:53 28.08.2021

Re: Patrijah da pozove...

nsarski

Duboko Krlo??!

principessa_etrusca principessa_etrusca 07:26 28.08.2021

Re: ne slažem se s pitanjem

bene_geserit
Nebitno je da li poseduju svest o rizicima i o tome da nevakcinisani postaju inkubator za stvaranje novih, još opasnijih sojeva virusa.

Pa sad, pitanje je da li prisustvo vakcina smanjuje ili povećava mutiranje virusa.
Par članaka iz vremena dok se Covid još nije pojavio:
Vaccines Are Pushing Pathogens to Evolve
Could some vaccines make diseases more deadly?

У Израелу увелико има ковид-позитивних након три дозе вакцине, па јесте питање ко је инкубатор за стварање нових сојева.

Такође, прича о алтруистичком вакцинисању да би се заштитили други пада у воду када вакцинисани са својим пасошима опуштено иду около и шире вирус.

Нажалост, у Србији изостаје дискусија.

САОПШТЕЊЕ Медицинског факултета Универзитета у Београду поводом Петиције против вакцинације деце експерименталним вакцинама против COVID-19 у Србији

С А О П Ш Т Е Њ Е
Медицинског факултета Универзитета у Београду поводом Петиције против вакцинације деце експерименталним вакцинама против COVID-19 у Србији

Медицински факултет Универзитета у Београду се увек залагао за свеобухватну примену вакцинације као цивилизацијског достигнућа у медицини, а када се ради о актуелној пандемији COVID-19, бројни наставници и сарадници Факултета су узели учешћа како у дефинисању терапијских и превентивних приступа, тако и у њиховој примени, уз снажну подршку Факултета.

У том смислу смо били изузетно непријатно изненађени када смо добили информацију о постојању Петиције против вакцинације деце експерименталним вакцинама против COVID-19 у Србији, која садржи низ нетачних, стручно неутемељених и неаргументованих тврдњи, које нису изнесене на стучним скуповима већ презентиране јавности на начин који може нанети непоправљиву штету не само вакцинацији деце него и толико потребном убрзању вакцинације против ове болести у целини.

Посебно је недопустиво што су активни потписници и промотори Петиције два професора Медицинског факултета у Београда, који се на своје звање отворено позивају, и од чијег се поступка Факултет енергично ограђује. Иако је више пута јасно изражен став наставника и сарадника Факултета о питањима на које се односи ова петиција, на иницијативу обе катедре и института, у даљем тексту наводимо заједничко саопштење Института за микробиологију и имунологију, Катедре за микробиологију и Катедре за имунологију Медицинског факултета, које јасно изражавају наведене ставове.

За Колегијум Декана
Проф др Небојша М. Лалић
Декан Медицинског факултета Универзитета у Београду
alselone alselone 08:05 28.08.2021

Re: Patrijah da pozove...

principessa_etrusca
nsarski

Duboko Krlo??!



Neće DK da se druži sa nama a čak sam pomislio da ga zaintrigiram da se uključi ako ne krenem đonom, ali ništa. Jasno je njemu kako bi se to završilo.

milisav68 milisav68 08:44 28.08.2021

Re: ne slažem se s pitanjem

principessa_etrusca
У Израелу увелико има ковид-позитивних након три дозе вакцине, па јесте питање ко је инкубатор за стварање нових сојева.

Такође, прича о алтруистичком вакцинисању да би се заштитили други пада у воду када вакцинисани са својим пасошима опуштено иду около и шире вирус.

Sama pitaš, sama odgovaraš :)

Novi sojevi jesu posledica velikog broja putovanja i vakcinisanih i nevakcinisanih.To je posledica savremene civilizacije, gde između ostalog posao ne može da trpi.

Trenutna poenta vakcinacije nije u broju zaraženih, već u broju hospitalizovanih, gde oni koji ne reaguju najbolje na vakcinu, kao i oni koji ne mogu da prime, imaju veću šansu za mesto u bolnici.

Takođe, oni koji imaju neke druge bolesti, imaju veću šansu da se leče, odnosno da imaju mesto u bolnici.

Druga je stvar što u svemu tome ima mnogo politike i profita, pa se stvara veliki šum.
Jaril Jaril 10:20 28.08.2021

Re: ne slažem se s pitanjem

Druga je stvar što u svemu tome ima mnogo politike i profita, pa se stvara veliki šum.

И ово треба да буде фокус сваке критике. Вакцинација ДА, профит и политика да се што више истисну из њеног спровођења.
shmoo shmoo 10:22 28.08.2021

Re: ne slažem se s pitanjem

principessa_etrusca

Нажалост, у Србији изостаје дискусија.



Озбиљна јавна дискусија заснована на аргументима и доказима изостаје, и то не само у Србији него свугде, зато што је од самог почетка пандемије и појаве вакцина за ковид све то претворено у политичко-пропагандно питање, на то се не гледа као на медицинско питање (ваљало би продискутовати ко је заиста прави кривац за то) у шта су били укључени и произвођачи вакцина и њихови маркетиншки агенти из медицинске, политичарске и медијске струке. Понављам, у целој Европи и у свету, не само у Србији јер очигледно је да велики број људи не верује ни Светској здравственој организацији пошто је види само као инструмент у рукама политике и оних који ту политику диктирају из позадине.

(Текст од пре појаве ковида - ЛИНК.)

А то на терену онда изгледа овако:

Поводом најава у Србији да би требало у школама спровести обавезну вакцинацију деце старије од 12 година, зову ме родитељи и кажу:

"Нас двоје (мама и тата) вакцинисали смо се још пролетос, али не бисмо да нам се дете вакцинише. Ипак је дете у питању..."

Лакне им када им кажем да је то за школе, за сада, још увек само на нивоу "снажне препоруке" Министарства просвете и да не постоји обавеза да дете буде вакцинисано.

А то ти само говори какав су хаос у главама људи изазвале изјаве и ЕПП поруке политичара међу лекарима и лекара међу политичарима.

И зато изостаје свака озбиљна дискусија заснована на аргументима и доказима, а све се своди на ЕПП програм за или против вакцине за ковид.

И онда појединцу остаје само да верује и има поверења у оно што види и чује по том питању или да не верује и и нема поверења у то.

А пошто је то постало таков питање, вере и поверења појединца, није овај Крстићев позив патријарху баш толико промашио мету како се чини у првом моменту и онда се сада једино поставља питање Крстићевог и патријарха Порфирија кредибилитета у нашој јавности, а само питање вакцинације, за или против, постаје секундарно питање.

А на крају крајева, сви ћемо од нечега умрети, то једино поуздано знамо. Сад, да ли због ковида или нечег другог, небитно је.

Или што би рекли они прави истински верници, ионако је све то у Божјим рукама.

Сигуран сам да си видела овај клип још на почетку пандемије, док су се људи још увек опредељивали око ношења или неношења маски, а не око примања или непримања вакцине или избора произвођача чију ће вакцину можда примити.











П.С. - Рецимо, од свих вас овде на Блогу Б92 по питању вакцине за ковид ја верујем заиста једино Солоу зато што је он стручњак из потребне бранше и неће ми преносити разна лелемуђења и паламуђења која чује по медијима него оно што он заиста мисли о свему томе. А истовремено знам и да ми он жели добро јер не ради ни за кога као његов ЕПП агент.

Али, јбг, и њега је нажалост Крстић бановао са свима осталима, па тако ја немам дијалога овде у овој кући. (copyright by Радован Трећи)




principessa_etrusca principessa_etrusca 10:23 28.08.2021

Re: ne slažem se s pitanjem

Trenutna poenta vakcinacije nije u broju zaraženih, već u broju hospitalizovanih, gde oni koji ne reaguju najbolje na vakcinu, kao i oni koji ne mogu da prime, imaju veću šansu za mesto u bolnici.

Мањи број хоспитализованих је такође повезан са сада доминантним сојем који даје блажу клиничку слику, а и са тиме што након годину и по дана од проглашења пандемије, становништво мало више зна о мерама се могу предузети да би се поправио сопствени имунитет.
Druga je stvar što u svemu tome ima mnogo politike i profita, pa se stvara veliki šum.

Довољно је видети шта се где признаје као ”потпуна вакцинација”. У УК рецимо се од вакцина које су примљене у иностранству признају само оне које су дате у САД и ЕУ, али не и оне ЕЕА, о остатку света да и не говоримо, и то без обзира на врсту вакцине, конкретно, нпр. Фајзер примљен у Норвршкој се не рачуна.

П.С. Други показатељ улоге политике је стављање земаља на црвену, наранџасту и зелену листу које је веома, веома лабаво повезано са епидемиолошком ситуацијом у тим земљама.
Конкретно, у УК је Хрватска на зеленој листи, Србија на наранџастој, а од понедељка у цик зоре, ЦГ иде на црвену, што значи да путник из ЦГ, без обзира на негативан тест, иде у хотелски карантин (10 дана, 11 ноћи) који сам плаћа 2,300 фунти (цена укључује храну и два теста, 2. и 8. дана).
zaharaga zaharaga 17:03 28.08.2021

Re: ne slažem se s pitanjem

principessa_etrusca



Довољно је видети шта се где признаје као ”потпуна вакцинација”. У УК рецимо се од вакцина које су примљене у иностранству признају само оне које су дате у САД и ЕУ, али не и оне ЕЕА, о остатку света да и не говоримо, и то без обзира на врсту вакцине, конкретно, нпр. Фајзер примљен у Норвршкој се не рачуна.



E, tu se treba zapitati da li Fajzer isporucuje istu vakcinu svima.

Pre par godina poljaci su otkrili da, mislim, Nutela koja se prodaje u Nemackoj nije ista kao Nutela u Poljskoj.
Unfuckable Unfuckable 22:34 28.08.2021

Re: ne slažem se s pitanjem

Nakon kog vremena može da se prima treća doza vakcije?


Može odma
https://www.b92.net/zivot/vesti.php?yyyy=2021&mm=08&dd=28&nav_id=1913496
Unfuckable Unfuckable 22:37 28.08.2021

Re: ne slažem se s pitanjem

Trenutna poenta vakcinacije nije u broju zaraženih, već u broju hospitalizovanih, gde oni koji ne reaguju najbolje na vakcinu, kao i oni koji ne mogu da prime, imaju veću šansu za mesto u bolnici.

Takođe, oni koji imaju neke druge bolesti, imaju veću šansu da se leče, odnosno da imaju mesto u bolnici.


Pogodak.

Samo još da su rekli "ovo (vakcina) ti smanjuje šanse da umreš und zaglaviš srpski stacionar tj bolnicu negde oko 90%, otprilike, pa ti vidi? " - i bilo bi jasnije.
vcucko vcucko 14:58 29.08.2021

Re: ne slažem se s pitanjem

principessa_etrusca


Нажалост, у Србији изостаје дискусија.


Ako u Srbiji nečega ima koliko nećeš, to su diskusije.

Dževa, gurka, kakofonija, drvljenje, pičkaranje, Marić, qratz palatz. Da prostiš na izražavanju, ali to mu je tako.

U Srbiji uporno izostaje odgovorno izvršno postupanje, bilo s koje strane. Jer se svak boji za svoj delić plena. I niko neće da ruši ustaljene šeme, jer bi time nekome srušio sneška.
cmix909 cmix909 11:56 01.09.2021

Re: ne slažem se s pitanjem

milisav68
... Такође...

Cuo sam -- valjda ide u svakoj emisiji -- dzingl 60 godina Karavana i tacno je ono za prvobitnu, izvanrednu spicu. Dakle, Grofeov On the Trail -- iz radija, ne iz televizora.
Unfuckable Unfuckable 04:26 28.08.2021

ups, vidim li ja to cicamacu?

Naravno, jasan i glasan poziv drugih verskih starešina koji deluju u Srbiji bio bi više nego dragocen


Živo me zanima koliko će se Novi Pazar i okolina obradovati ovoj ideji i koliko ćemo se mi kao jelte većina ozbiljno naljutiti na njih što ne skaču (čuj: bodu se) od sreće, te šta ćemo tim povodom uraditi.
alselone alselone 08:03 28.08.2021

Re: ups, vidim li ja to cicamacu?


Živo me zanima koliko će se Novi Pazar i okolina obradovati ovoj ideji i koliko ćemo se mi kao jelte većina ozbiljno naljutiti na njih što ne skaču (čuj: bodu se) od sreće, te šta ćemo tim povodom uraditi.


Njih obraditi "druge starešine".
magnus magnus 10:56 28.08.2021

Re: ups, vidim li ja to cicamacu?

dovoljno je pogledat razene tutinske ,sandžačke i pazarske portale i grupe
Unfuckable Unfuckable 22:40 28.08.2021

Re: ups, vidim li ja to cicamacu?

Njih obraditi "druge starešine".


pa zato i metnuH, meni ovo vuče na tihu prozivku "drugih starešina", da ih posmenjujemo na Odboru?

Oćemo li s iglama u Treći Kosovski Boj?

Nemajkemi, baš sam se raspisao.
apacherosepeacock apacherosepeacock 12:17 30.08.2021

dobro pitanje..

Ima tu neznanja, zatucanosti, predrasuda, verovanja lažnim vestima i lupežima koji ih šire. Ima i nezainteresovanosti kod onih koji se nisu susreli s obolelima od kovida. Patrijarh Irinej je umro od korone. Izgubili smo i mitropolita Amfilohija. Izgubili smo divne glumce, lekare, muzičare, na stotine ljudi Srbija je izgubila bez ikakve potrebe i kad im vreme nije bilo. Postoji način da sve to prestane – treba samo da primimo vakcinu koju nam je država obezbedila. Ne košta ništa, ne boli, nema loših efekata i jedini je način da se i mi i čitava Srbija vratimo u normalu. Šta onda čekamo?


Podrška za tekst.
nikvet pn nikvet pn 13:40 30.08.2021

Re: dobro pitanje..

apacherosepeacock

Podrška za tekst.


Подршка!? Коме? Лекару који на болес' призива попа?
apacherosepeacock apacherosepeacock 13:51 30.08.2021

Re: dobro pitanje..

nikvet pn
apacherosepeacock

Podrška za tekst.


Подршка!? Коме? Лекару који на болес' призива попа?


Podrška tome da se svi autoriteti u narodu angažuju pozivima da se vakciniše sve zdravstveno moguće/nerizično od stanovništva, ne znam šta ti nije jasno.

PS U nekim drugim državama popovi se ne prizivaju, u ovoj (Srbiji) je i to potrebno, očigledno.
cmix909 cmix909 11:59 01.09.2021

Re: dobro pitanje..

apacherosepeacock
... U nekim drugim državama popovi se ne prizivaju, u ovoj (Srbiji) je i to potrebno, očigledno.

Ne verujem da je ovo ozbiljno, jer tuđi apel koji (hipoteticki) menja sve nije prioritet za autoritet. Ako je namera da im se patrijarh pridruzi u neuspehu, nadam se da je on mudar i pametan covek.
zaharaga zaharaga 22:39 01.09.2021

Re: dobro pitanje..

apacherosepeacock

Izgubili smo divne glumce, lekare, muzičare,


Koji behu, nemojmo zatvarati oci pred cinjenicama, vakcinisani. Balasevic jeste, Lane Gutovic jeste, Tozovac jeste.


treba samo da primimo vakcinu koju nam je država obezbedila. Ne košta ništa, ne boli, nema loših efekata i jedini je način da se i mi i čitava Srbija vratimo u normalu.


Prvo, drzava, ova drzava, Srbija, vec dugo vremena nije skoro nista radila na polzu i za dobro svog naroda. Jasno je da ni vakcinacija nije izuzetak.

Dalje, a sta je ta normala u koju treba da se vratimo? Odakle tebi uopste da mi u tu i takvu normalu zelimo da se vratimo?

Na kraju, ko to garantuje da cemo se nakon vakcinacije vratiti u neku normalu? Meni se sve cini da je cirkus korona samo zato tu da nam zaokuplja paznju dok nam se nesto sprema, nesto sto jos videli nismo.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana