Sex

Priča o obućaru

zilikaka RSS / 17.11.2021. u 08:51

Gost: als

 

Nekada davno u jednom dalekom selu živela su dva obućara. Prvi obućar je pravio plave cipele a drugi crvene. Neki ljudi iz sela kupovali su plave cipele dok su drugi kupovali crvene cipele. Ljudi su voleli plave i crvene cipele. Obućari su živeli srećno i mogli su da priušte lep život svojim porodicama. 

 


Jedan dan u selo je ušao političar i rekao kako je rađena detaljna analiza i zaključeno je kako u selu ima premalo obućara. Odlučeno je da se daju poticaji za otvaranje još obućarskih radnji. Uz pomoć budžetskog finansiranja koje su plaćali svi seljani, otvoreno je još tri obućarske radnje. Ljudi su bili veoma zadovoljni jer su sada imali mogućnost da kupe i zelene, žute i braon cipele.  Uz pomoć poticaja, ljudi su kupovali po dva para cipela godišnje umesto jedan par. I obućari su bili presrećni i mogli su da priušte još bolji život svojim porodicama i često ih se moglo videti kako krstare BMW SUV-ovima kroz selo. 


Jedan dan u selo nije ušao političar nego je tiho ugasio poticaje. Seljani su se vratili na ritam od kupovine jednih cipela godišnje. Obućari su bili veoma tužni pošto su je prodaja cipela rapidno opala a i sada ih je bilo petoro nad istim tržištem. BMW-ove su oglasili na polovniautomobili.com i taman kada su trebali da ih prodaju desilo se nešto važno. 


U selo je ušao političar u pratnji lokalnog bogataša. Rekli su kako jako vole seljane a još više obućare i da im je žao ali da ih ima previše u selu. Zaključili su da se dve obućarske radnje moraju zatvoriti. Takođe, predložili su da lokalni bogataš uz pomoć države i budžetskih zlatnika seljana, dofinansiraju tri obućarske radnje pošto je i dalje tri previše za to selo, ali zbog ljubavi prema seljanima a još više obućarima, oni će to uraditi. Raspisali su konkurs za finansiranje i savetovali svih pet obućarskih radnji da se prijave.

 

Lokalni bogataš se taj dan pojavio u ljubičastim cipelama i nehajno napomenuo kako najviše voli ljubičaste cipele ali da oni slobodno predlože u projektima bilo kakve cipele pošto je to slobodno selo i nezavisna komisija eksperata će odlučiti koje obućarske radnje će dobiti finansiranje.

 

Najbolji će sigurno pobediti.  



Komentari (580)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

docsumann docsumann 09:07 17.11.2021

a počelo je

kao obećavajuća mozgalica, s eventualnim pitanjem tipa - ako ni jedan obućar ne nosi cipele koje sam proizvodi, koje cipele na sebi ima obućar koji je zadnji otvorio radnju?
al onda su se pojavili političari i rješenje je postalo trivijalno.
alselone alselone 09:09 17.11.2021

Re: a počelo je

al onda su se pojavili političari i rješenje je postalo trivijalno.


Da.
mirelarado mirelarado 09:22 17.11.2021

Re: a počelo je

al onda su se pojavili političari i rješenje je postalo trivijalno.


A priča ujedno za seljane ima sumoran kraj.
docsumann docsumann 09:58 17.11.2021

Re: a počelo je

mirelarado
al onda su se pojavili političari i rješenje je postalo trivijalno.


A priča ujedno za seljane ima sumoran kraj.


pa nećemo valjda da pričamo bajke
alselone alselone 10:04 17.11.2021

Re: a počelo je

pa nećemo valjda da pričamo bajke

što da ne? bajku i živimo. i to neku staronemačku, horor.
docsumann docsumann 10:11 17.11.2021

Re: a počelo je

alselone
pa nećemo valjda da pričamo bajke

što da ne? bajku i živimo. i to neku staronemačku, horor.


bajka o bajboku i balvanu u tuđem oku
mirelarado mirelarado 10:26 17.11.2021

Re: a počelo je

docsumann
alselone
pa nećemo valjda da pričamo bajke

što da ne? bajku i živimo. i to neku staronemačku, horor.


bajka o bajboku i balvanu u tuđem oku


Živimo čist gotik.
milisav68 milisav68 10:33 17.11.2021

Re: a počelo je

docsumann
koje cipele na sebi ima obućar koji je zadnji otvorio radnju?

Obućar uvek ide bos.
docsumann docsumann 11:04 17.11.2021

Re: a počelo je

milisav68
docsumann
koje cipele na sebi ima obućar koji je zadnji otvorio radnju?

Obućar uvek ide bos.


evo jedne lagane mozgalice:

šestoro ljutih revolveraša, jednako brzih na obaraču i ubitačno preciznih, stali su u krug kao što je prikazano.


na dati znak svako od njih će se okrenuti (istovremeno) u lijevu ili desnu stranu (podjednako proizvoljno, tj. s jednakim vjerovatnoćama okreta u jednu ili drugu stranu) i pucati u prvog revolveraša do sebe.

koja je vjerovatnoća da niko od njih neće preživjeti. pretpostavka je da su na datim razdaljinama svi revolveraši nepogrješivo smrtnosni.

EDIT: ako dva revolveraša pucaju jedan na drugoga obojica će poginuti

bonus pitanje: koliko će revolveraša najvjerovatnije preživjeti?
docsumann docsumann 18:18 17.11.2021

Re: a počelo je

mozgalica nije teška (osnovno pitanje).

namjerno sam napravio jednu za širu publiku.
nikakvo silno znanje iz vjerovatnoće vam ne treba. tek osnovno znanje matematike i opća logika
Ribozom Ribozom 18:49 17.11.2021

Re: a počelo je

U najgorem slucaju svaki ce revolveras pucati u onog levo ili desno i izginuce svi.
U najboljem slucaju prezivece dva koja imaju srece da su oni pored njih pucali u onog drugog.
U prvoj grupi je vrednost dva (levo ili desno)
U drugoj grupi imas 3 para sa dve strane koja se ponavlja dva puta tj.podeljeno sa dva, tako da imas vrednost 3 (mozda 3 faktorijjal nisam siguran).
U trecoj grupi imas vrednost 6 kada samo jedan prezivi.
Dakle mogucnosta da neko pogine je 2 prema 9 (ili 12 ako je u drugoj grupi 3!)
A posto najvise ima jedno prezivelih onda je najveca verovatnoca da ce jedan preziveti.

p.s. ziv nisam za resenje



docsumann docsumann 19:39 17.11.2021

Re: a počelo je

U najgorem slucaju svaki ce revolveras pucati u onog levo ili desno i izginuce svi.


potrebno je odrediti koji su to slučajevi kad se svi revolveraši poubijaju.
naravno, ukupno su moguća 64 različita slučaja - 6 revolveraša od kojih svaki može da zapuca u lijevu ili desnu stranu.

inače, najvjerovatnije je da će dvojica preživjeti
Ribozom Ribozom 20:53 17.11.2021

Re: a počelo je

Sad videh da ima u stvari 4 moguca slucaja da stradaju svi levo, desno, dva po dva puta 2.
Ostaje 60 slucaja.
Nekako uspem doci do 24 po jednog prezivelog (sada sam ukapirao sve varijacije 4!). Ali nikako ne mogu da prebrojim 36 slucaja da su po 2 prezivela.
docsumann docsumann 21:44 17.11.2021

Re: a počelo je


Sad videh da ima u stvari 4 moguca slucaja da stradaju svi levo, desno, dva po dva puta 2.


da

inače, sve 64 kombinacije (slučaja) mogu se svesti na 8 osnovnih.

dva osnovna slučaja koja ne ostavljaju preživjele su - kad su svi okrenuti u istom pravcu i kad su orjentisani naizmjeničmo jedan lijevo-drugi desno.
preostala 2 od 4 slučaja bez preživjelih su njihove varijacije (npr. za prvi slučaj, jedana varijanta je da su svi okrenuti u lijevo, druga da su svi okrenuti u desno).
.

docsumann docsumann 11:48 18.11.2021

Re: a počelo je

evo ih svi osnovni slučajevi, s brojem preživjelih koji tom prilikom ostaju, napisanom u sredini, i s brojem varijacija u kojem se pojavljuju, napisanim manjim ciframa sa strane.

varijacije mogu nastati rotiranjem postojećeg raporeda za po 60 stepeni i inverzijom boja (plavo u crveno i obrnuto)

crveni pucaju u lijevu stranu, a plavi u desnu

Milan Novković Milan Novković 18:56 21.11.2021

Re: a počelo je


bene_geserit
na neka fundamentalna pitanja...

Фундаментално питање је колико кубика треба да нам има мотор


looping looping 09:20 17.11.2021

1

Lokalni bogataš se taj dan pojavio u ljubičastim cipelama i nehajno napomenuo kako najviše voli ljubičaste cipele ali da oni slobodno predlože u projektima bilo kakve cipele pošto je to slobodno selo i nezavisna komisija eksperata će odlučiti koje obućarske radnje će dobiti finansiranje.

Obućarska radnja koja pravi ljubičaste cipele dobija budžetsko finansiranje ali ljudi slabo kupuju ljubičaste cipele.
Posle nekog vremena ta obućarska radnja se zatvara jer ljudi kupuju samo plave i crvene cipele, a te cipele proizvode prva dva obućara bez pomoći države.
alselone alselone 09:23 17.11.2021

Re: 1

Posle nekog vremena ta obućarska radnja se zatvara


Pa nećemo to valjda dozvoliti drugovi. Biće raspisan konkurs za projekte i naredne godine.

A i neka se zatvori radnja, praviće ljubičaste cipele neko drugi naredne godine.
looping looping 09:29 17.11.2021

Re: 1

alselone
Posle nekog vremena ta obućarska radnja se zatvara


Pa nećemo to valjda dozvoliti drugovi. Biće raspisan konkurs za projekte i naredne godine.

A i neka se zatvori radnja, praviće ljubičaste cipele neko drugi naredne godine.

Da, tu se slivaju državne pare. Jedino što je slaba prodaja /proizvodnja.
alselone alselone 09:31 17.11.2021

Re: 1

Jedino što je slaba prodaja /proizvodnja.


Sredićemo i to, oh ti nekul liče što voliš plave ili crvene cipele.
bene_geserit bene_geserit 09:43 17.11.2021

Čekaj, nisi dao odgovore

na neka fundamentalna pitanja:

- ti podsticaji, da li su bili u formi minimalnog bazičnog dohotka ? i ako jesu kako su ukinuti, nećemo valjda da naviknemo ljude da ne moraju da rade pa da im to ukinemo ?

- da li su obućarske radnje bile environmental friendly i sa net zero carbon emisijom ? da li su obućari imali solarne panele na krovu obućarskih radnji ? da li su vozili tesle kad odu da kupe lepak i kožu ? da li su krave gajene da se od njihove kože prave cipele koristile one maske što skupljaju metan kad podriguju ?

- da li su ti podsticaji bili budžet neutralni ili su generisali inflaciju ? ako jesu da li je bila tranzitorna ? ako nije da li je dobro što je došlo do inflacije ?

- da li je u selu bilo izbeglica iz Afričkih krajeva i da li su oni kupovali cipele ili nisu pošto su navikli da idu bosi ?

- da li je neko od obućara bio trandža ? ako jeste da li su na osnovu kvota njegovu radnju izabrali na konkursu ? možda je neki bio gej ? najpre onaj koji je pravio te ljubičaste cipele ? jel on pobedio na konkursu ? jel bilo žena obućara, i gde su te gender kvote već jednom ?

- šta se desilo sa obućarima čije su radnje zatvorene ? da li je neko od njih postao homeless ? da li je došao neki real estate magnat, otkupio propale radnje i odradio džentrifikaciju ?

- zbog čega inistiraš na porodičnosti obućara ? mnogo je to sumLjivo ... kako znaš da obućari nisu bili neženje ?
alselone alselone 09:47 17.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

Postavio si odlična pitanja druže Bene. Na sledećem komitetu ćemo ih razmotriti, sve subjektivne kapacitete ćemo uložiti u njihovo rešavanje ali ako objektivne okolnosti ne budu dozvolile, šta možemo.

nećemo valjda da naviknemo ljude da ne moraju da rade pa da im to ukinemo

Još lepše, navići ćemo ih da voze BMW pa ćemo im pripretiti da se vrate na Juga.
bene_geserit bene_geserit 09:48 17.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

Nego jel si vido ovaj summary ?
alselone alselone 09:49 17.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

Linak.

Mislim, samo jedan od linaka. Ima ih di god pogledaš.

Princip slavine.

alselone alselone 09:50 17.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

Nego jel si vido ovaj summary ?

Kako da ne, pravio ga je moj omiljeni lik, PIter Bogosijan (ako se tako izgovara).
alselone alselone 09:50 17.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

Zaprati ga, sjajan je tip.
nikvet pn nikvet pn 09:54 17.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

Бррр, ви се лепо зезате а на ту тему мене ладна језа 'вата. Кога змије уједале и у јогурт дува.
docsumann docsumann 10:03 17.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

Кога змије уједале


i u guštera duva...a žabu liže

alselone alselone 10:05 17.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

a žabu liže

na kraju priče patku.
docsumann docsumann 10:12 17.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

alselone
a žabu liže

na kraju priče patku.


sad imamo i basnu
bene_geserit bene_geserit 10:14 17.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

pravio ga je moj omiljeni lik, PIter Bogosijan

Da bre, Grievance studies affair i ostalo.
Nisam obratio pažnju da je i on koautor. Onaj drugi (Michael Shellenberger) je bio protivkandidat Njusomu na izborima za guvernera Kalifornije prošli put, glasao bi za njega da je imao ikakvu šansu. Proponent je korišćenja nuklearne energije, s tim ja još nisam sa sobom raščistio, ali sam pre za nego protiv (ne baš kod nas u Kaliforniji gde je trusno).
alselone alselone 10:18 17.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

s tim ja još nisam sa sobom raščistio, ali sam pre za nego protiv (ne baš kod nas u Kaliforniji gde je trusno).

Slično i ja.

Nego, znaš kako se zove nukearka u CA? Diablo Canyon.
Supercool je to što su stavili reč Diablo u ime nuklearne elektrane.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 10:34 17.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

Nego jel si vido ovaj summary ?


Dobro, nije ovo bas summary nego pre pejorativna interpretacija. Autor se bas trudio da sve radikalizovano svede na simplifikovane jake izraze.

Ovo ne znaci da o WOKE pokretu (ako je pokret?) ne treba kriticki razgovarati. Ali ovo nije kritika nego los pokusaj karikiranja - ne bi proslo ni kao poster prezentacija za proseminarski rad.
alselone alselone 10:57 17.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

Sa njima ni ne treba ozbiljno nego samo sprdnja.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 11:12 17.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

Sa njima ni ne treba ozbiljno nego samo sprdnja.



Ja nisam u toku pa ne znam ni ko su ti ljudi i da li su to neki zvanicni pokret i antipokret. Od ovoga sto sam video lose je da se razgovor o legitimnim pitanjima (e.g. prava indogenih naroda, rasizam u policiji) kroz ovu social media-mediated komunikaciju cini nemogucim. Tako se privlace budaletine koje znaju samo jednodimenzionalno da razmisljaju a same teme postaju nebitne.

Sad nesto mislim koja je Dr. Vojislav Seselj bio avangarda - on je promovisao taj manir komunikacije jos pre 30 godina.
alselone alselone 11:15 17.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

Sad nesto mislim koja je Dr. Vojislav Seselj bio avangarda - on je promovisao taj manir komunikacije jos pre 30 godina.

Mašeš Šešeljugom kao strašilom? Nisi to to izmislio, to radi svaka vlast poslednjih 30 godina.

Piter Bogosijan i Šešelj nemaju nikakve sličnosti. Malo istraži pa će ti biti jasnije.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 11:43 17.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

Mašeš Šešeljugom kao strašilom? Nisi to to izmislio, to radi svaka vlast poslednjih 30 godina.

Piter Bogosijan i Šešelj nemaju nikakve sličnosti. Malo istraži pa će ti biti jasnije.


Ma jok, ne poredim Boghossiana i Seselja kao takve da bih prvog obezvredio nego komentarisem manir komunikacije u danasnjem twitter-svetu. Ovo sto je Bene postavio je prilicno plitko i nije tesko napraviti isti plakatic koji bi karikirao stavove koje iznosi Boghossian - nisam ni primetio da je on to crtao. On kao neko ko zagovara 'Sokratov metod' zna odlicno koliko je to glupo. Tako samo sebi pravi antiuslugu pa mu se na Twitteru lepe omege raznih boja i oblika.

A znam naravno ko je Boghossian jos od onih 'naucnih' clanaka sto je ko-pisao.


A Seselja sto se tice nema tu vise nekog velikog strasila. Ako ti opet radi ovde YT evo vidi na 0:30 (mada i onih prvih 30 sec vredi pogledati):


docsumann docsumann 11:51 17.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

A Seselja sto se tice nema tu vise nekog velikog strasila.


ost'o samo gabarit
alselone alselone 11:57 17.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

Ako ti opet radi ovde YT

Ne radi i pravo da ti kažem, srećan sam zbog toga. Propustim možda neki dobar video na blogu, ali u principu to je jaaaaako mali broj, najčešće je neka glupost.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 12:08 17.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

Ne radi i pravo da ti kažem, srećan sam zbog toga. Propustim možda neki dobar video na blogu, ali u principu to je jaaaaako mali broj, najčešće je neka glupost.


Ma i ovo je glupost. A ne moze ni biti drugacije kada ilustruje sto Docs kaze preostali gabarit.
docsumann docsumann 12:13 17.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

Neues aus der Nachbarschaft
Ne radi i pravo da ti kažem, srećan sam zbog toga. Propustim možda neki dobar video na blogu, ali u principu to je jaaaaako mali broj, najčešće je neka glupost.


Ma i ovo je glupost. A ne moze ni biti drugacije kada ilustruje sto Docs kaze preostali gabarit.


ali JJ u kostimu za brzo klizanje po pjesku
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 12:19 17.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

docsumann
Neues aus der Nachbarschaft
Ne radi i pravo da ti kažem, srećan sam zbog toga. Propustim možda neki dobar video na blogu, ali u principu to je jaaaaako mali broj, najčešće je neka glupost.


Ma i ovo je glupost. A ne moze ni biti drugacije kada ilustruje sto Docs kaze preostali gabarit.


ali JJ u kostimu za brzo klizanje po pjesku


Toliko radikalno da je i Oberradikal morao da se zapita sta ja ovde radim.
tess1 tess1 12:47 17.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

U čemu je štos sa Jovanom da njen kostim (koji joj usput perfektno stoji, ona je žaba princeza, Šešelj nije princ on je vojvoda?) zasjeni sarajevskog kao i Aliju bivšeg zatvorenika, ok jedan je bio disident, drugi vjerski fanatik, zatim, Draškovićevog bivšeg kuma i bivšeg haškog zatvorenika, i bivšeg učitelja predsednika SRB?

Vidim jutros rano, navratila k'o nikad nakon duugo vremena, i da je Svetislav spominje, kaže da je Jovanu jebalo 9 Jugovića na Vidovdan. Hm. Ali, `ajde što je poznati vjernik i turkolog među književnicima Svetislav israo govno starački (umal` napišem momački) i što mu nije strano da pravoslavlje svojata kao mušku rabotu, k'o da mu je ćaća za zob kupio, nego je bio samilosniji onako ipak uvlakačkiji prema Lečiću radi kog je sve i počelo pa i ova bespoštednost prema jezičari Jovani, a to radi ko?, velika fukara?..

Babo Svetislave, Jovana je nakon tvog teksta (čitaj, brda govana) pridobila moje simpatije, i to je nešto.


Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 13:30 17.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

U čemu je štos sa Jovanom da njen kostim (koji joj usput perfektno stoji, ona je žaba princeza, Šešelj nije princ on je vojvoda?) zasjeni sarajevskog kao i Aliju bivšeg zatvorenika, ok jedan je bio disident, drugi vjerski fanatik, zatim, Draškovićevog bivšeg kuma i bivšeg haškog zatvorenika, i bivšeg učitelja predsednika SRB?


Ni ja ne znam ko je Jovana i o cemu se radi ali kad pomenu Aliju ovaj zeleni marsovski kostim napravi od Seselja ostarelog Andricevog Aliju Djerzeleza bez konja. Ili preostali gabarit sto rece Docs.

Vidim jutros rano, navratila k'o nikad nakon duugo vremena, i da je Svetislav spominje, kaže da je Jovanu jebalo 9 Jugovića na Vidovdan. Hm. Ali, `ajde što je poznati vjernik i turkolog među književnicima Svetislav israo govno starački (umal` napišem momački) i što mu nije strano da pravoslavlje svojata kao mušku rabotu, k'o da mu je ćaća za zob kupio, nego je bio samilosniji onako ipak uvlakačkiji prema Lečiću radi kog je sve i počelo pa i ova bespoštednost prema jezičari Jovani, a to radi ko?, velika fukara?..

Babo Svetislave, Jovana je nakon tvog teksta (čitaj, brda govana) pridobila moje simpatije, i to je nešto.


Nisam ga ni ja neko vreme citao pa cu ovo pogledati mada me malo strah od Jugovica-seksa, Vidovdana, Jovane i Lecica.

Nego kada vec prerano trolujemo (izvini Alse) evo neceg jos radikalnijeg. Nije ni WOK ili antiWOK ali ima veze sa buducnoscu dece. Ne znam koji bi poster ovo mogao da predstavi:


tess1 tess1 13:55 17.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

ego kada vec prerano trolujemo (izvini Alse) evo neceg jos radikalnijeg. Nije ni WOK ili antiWOK ali ima veze sa buducnoscu dece. Ne znam koji bi poster ovo mogao da predstavi:

Ne bih ja mnogo oko ovoga čelo mrštila, bio je rođendan djetetu a djeca već znaju ko je njegov otac, i da su pjevali Gara, Gara gariš li se sada ne znači da će sutra stasati u veliku koljačku fukaru, i talibane.. Niti će ih pjesma spasiti vakcine.

Sjećam se prije nekih 15 god sjedim u polupraznoj poznatoj kafani u BL, u po bijela dana, čekam drugaricu (nikad ne kasnim, uvijek dođem ranije, imam dobru organizaciju), i u nekom trenutku čujem više glasova dva stola od mene iza leđa, prenuše me zamišljenu na udobnom kauču, barokna talijanska picerija, i prvo pomislim po onom što izgovaraju, rečenicama, to je neka pozorišna grupa, čitaju tekst, nema šanse da 6-7 tinejdžera od nekih šta znam 16-17 godina izgovara ono i ne zeza se, sve je stvarno, pričaju šta im roditelji milioneri imaju u ormaru, i u kutijama za nakit kakve satove, koja odijela, koliko, i itd.. Moj dijete prije neki dan nije htjelo obući končani džemper golubije plave boje jer je na njemu sitno izvezeno Boss, zašto?, kaže neće da podržava dizajnere koji su učestvovali u Holokaustu..:)

Ukratko, ima većih i opasnijih debila od ovog Gocija, zabavljača sirotinje (i debila na Twitteru) jer sirotinja i sluđena teško da će sutra raditi nekom o glavi kao što rade profiteri čija već poodrasla djeca nisu svjesna šta izgovaraju, zašto usta otvaraju i izgovaraju besmislice, kao ova manja što nisu svjesna uz šta cinculaju..
tess1 tess1 14:26 17.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

ali ima veze sa buducnoscu dece

Vratih se u rikverc, tema je dehumanizacija žene i pored dva debila kao što su Šešelj i Lečić?, pa nije Svetislav slušao Garu kad je bio mali.. i sve više mislim da ga je, Svetislava, pravio Turčin na Savindan.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 15:03 17.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

Ne bih ja mnogo oko ovoga čelo mrštila, bio je rođendan djetetu a djeca već znaju ko je njegov otac, i da su pjevali Gara, Gara gariš li se sada ne znači da će sutra stasati u veliku koljačku fukaru, i talibane.. Niti će ih pjesma spasiti vakcine.


Ovo je cini mi se u vrticu pa moram malo vise da se namrstim. Ne bih ni ja isao toliko daleko da tvrdim da ce postati fukare. Nego to ukazuje gde je jedna od slabih tacaka tog drustva danas. Kao i ono rusenje na Vracaru sto se pominje na Bobicevom blogu. Javasluk i prostakluk kao ideologija.

Vratih se u rikverc, tema je dehumanizacija žene i pored dva debila kao što su Šešelj i Lečić?, pa nije Svetislav slušao Garu kad je bio mali.. i sve više mislim da ga je, Svetislava, pravio Turčin na Savindan.


Nije iskljuceno da je bila neka verzija Gare kad je on bio mali - on je tu iz tog kraja.

Moj dijete prije neki dan nije htjelo obući končani džemper golubije plave boje jer je na njemu sitno izvezeno Boss, zašto?, kaže neće da podržava dizajnere koji su učestvovali u Holokaustu..:)


Onaj poster od gore ce ti reci da je WOKE a ja kazem svaka cast! Tesko da ce do toga doci onaj mali ako dovoljno dugo bude slusao Gocija.


docsumann docsumann 15:08 17.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

Vidim jutros rano, navratila k'o nikad nakon duugo vremena, i da je Svetislav spominje, kaže da je Jovanu jebalo 9 Jugovića na Vidovdan. Hm. Ali, `ajde što je poznati vjernik i turkolog među književnicima Svetislav israo govno starački (umal` napišem momački) i što mu nije strano da pravoslavlje svojata kao mušku rabotu, k'o da mu je ćaća za zob kupio, nego je bio samilosniji onako ipak uvlakačkiji prema Lečiću radi kog je sve i počelo pa i ova bespoštednost prema jezičari Jovani, a to radi ko?, velika fukara?..


muškarci se obično plaše ili jakih, ili ludih žena, a pamet je u glavi posmatrača...
tess1 tess1 15:27 17.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

Ovo je cini mi se u vrticu pa moram malo vise da se namrstim. Ne bih ni ja isao toliko daleko da tvrdim da ce postati fukare. Nego to ukazuje gde je jedna od slabih tacaka tog drustva danas. Kao i ono rusenje na Vracaru sto se pominje na Bobicevom blogu. Javasluk i prostakluk kao ideologija.

Dijete iz vrtića ne bih ispisala zato što je navratio Goci, rođendan je drugaru, i otpjevao im par pjesama, ma ne, ne bih obratila pažnju na to, kad bi se tako runila nečija ličnost, pa i dječija, ne bi bio problem Goci nego ja... nije to najgore u Bosni ni među prvih 10 problema, a prvi je da više nema pametnih ljudi, izgleda da su pomrli, nemam drugi odgovor, (dalje je sve padajuće u odnosu na br 1)..

I nije ih Goci pozivao da se opasaju bombama i ginu za Ruse? Mislim, kad smo kod opasnih ideologija pred nama. I javašluka.

Nije iskljuceno da je bila neka verzija Gare kad je on bio mali - on je tu iz tog kraja.

Ma jok, on, Svetislav, se samo pandrčio uz sevdalinke.

Onaj poster od gore ce ti reci da je WOKE a ja kazem svaka cast!

Boss džemper sam mu ja kupila radi petrolej plave boje, i ubjeđivala ga da obuče, ovako: Šta misliš koliko je Jevreja živjelo u ovoj zgradi prije nego ih odveli dizajneri smrti?

Tesko da ce do toga doci onaj mali ako dovoljno dugo bude slusao Gocija.

Ponavljam opet, nečija djeca slušaju Thompsona, sve na finjaka, nema garenja Gare u logorima smrti, ili?
tess1 tess1 15:29 17.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

muškarci se obično plaše ili jakih, ili ludih žena, a pamet je u glavi posmatrača...

Isuse. :))
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 15:54 17.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

Dijete iz vrtića ne bih ispisala zato što je navratio Goci, rođendan je drugaru, i otpjevao im par pjesama, ma ne, ne bih obratila pažnju na to, kad bi se tako runila nečija ličnost, pa i dječija, ne bi bio problem Goci nego ja... nije to najgore u Bosni ni među prvih 10 problema, a prvi je da više nema pametnih ljudi, izgleda da su pomrli, nemam drugi odgovor, (dalje je sve padajuće u odnosu na br 1)..

I nije ih Goci pozivao da se opasaju bombama i ginu za Ruse? Mislim, kad smo kod opasnih ideologija pred nama. I javašluka.


Ja mislim da je ovo u Srbiji. Ali mozda i gresim. Ni ja ne bih ispisao dete. Ali bi digao kuku i motiku protiv uprave vrtica.

Boss džemper sam mu ja kupila radi petrolej plave boje, i ubjeđivala ga da obuče, ovako: Šta misliš koliko je Jevreja živjelo u ovoj zgradi prije nego ih odveli dizajneri smrti?


Dobar kontraargument priznajem. Nisam siguran kako bih ja odgovorio.

Ponavljam opet, nečija djeca slušaju Thompsona, sve na finjaka, nema garenja Gare u logorima smrti, ili?


Ma ne znam, meni to odvratno. Prvo pada estetika pa onda ostalo. Estetika u smislu Uexküllovog Umwelta - ja i ono sto cini svet u kome se budim, hodam, pevam, jedem, smejem se, igram...
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:08 17.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

bene_geserit
na neka fundamentalna pitanja:

- ti podsticaji, da li su bili u formi minimalnog bazičnog dohotka ? i ako jesu kako su ukinuti, nećemo valjda da naviknemo ljude da ne moraju da rade pa da im to ukinemo ?

- da li su obućarske radnje bile environmental friendly i sa net zero carbon emisijom ? da li su obućari imali solarne panele na krovu obućarskih radnji ? da li su vozili tesle kad odu da kupe lepak i kožu ? da li su krave gajene da se od njihove kože prave cipele koristile one maske što skupljaju metan kad podriguju ?

- da li su ti podsticaji bili budžet neutralni ili su generisali inflaciju ? ako jesu da li je bila tranzitorna ? ako nije da li je dobro što je došlo do inflacije ?

- da li je u selu bilo izbeglica iz Afričkih krajeva i da li su oni kupovali cipele ili nisu pošto su navikli da idu bosi ?

- da li je neko od obućara bio trandža ? ako jeste da li su na osnovu kvota njegovu radnju izabrali na konkursu ? možda je neki bio gej ? najpre onaj koji je pravio te ljubičaste cipele ? jel on pobedio na konkursu ? jel bilo žena obućara, i gde su te gender kvote već jednom ?

- šta se desilo sa obućarima čije su radnje zatvorene ? da li je neko od njih postao homeless ? da li je došao neki real estate magnat, otkupio propale radnje i odradio džentrifikaciju ?

- zbog čega inistiraš na porodičnosti obućara ? mnogo je to sumLjivo ... kako znaš da obućari nisu bili neženje ?


Duboke misli iz plitkog džakuzija na obali mora, druže bene. I teška pitanja na koje je još teže dati prave odgovore.

Nego, kad pomenu solarne panele, tu se prepoznah kao taj neki obućar, mada mi država nije dala ni dinara podsticaja, pošto mi isti i ne treba, da skrenem temu i kažem kako je naš solarni gigant (to jest vaš, kalifornikanski, SunPower) tu kod vas popio class acion tužbu zbog toga što su navodno u mikroinvertore (modeli koje i ja imam na krovu) ugrađivali lošu komponentu, pa su invertori prvo podbacivali u proizvodnji, pa crkavali dosta pre nego što im je isticao rok trajanja. Što je onda izazivalo štetu u smislu gubitaka u proizvodnji (dok ovi to dođu da zamene a to je trajalo mesecima). Usput, kad imaš solarne panele, oni imaju odvojenu garanciju za "delove" i za "ruke". I onda su ovi magarci iz Sunpowera slali neke priučene bilmeze da te panele menjaju, pa su ovi pravili dodatnu štetu na krovovima. Onda si morao da zoveš drugu firmu da to popravi. Srećom, u našem slučaju, ta druga firma je radila sa SunPower panelima pa su uz velike muke uspeli da im naplate troškove popravke štete, inače bi ti, kao vlasnik, to ("ruke" morao da platiš iz svog džepa.

Ovo sve pričam iz ličnog iskustva, i zbog tog kvara na invertorima sam izgubio nekoliko glavnih meseci proizvodnje, doduše to je delom i moja krivica jer nisam pratio eGauge koji pokazuje stanje na mom sistemu u realnom vremenu, a kako je bilo leto, račun za struju nula, nisam obraćao pažnju na to da ne proizvodim dovoljno viška kilovatsati za kišne dane i zimu. Srećom da sam imao spremno drvo za zimu, kao što znaš.

No, nema veze, saćemo to da im naplatimo, a vidim da iako tvrde da nisu radili ništa protivzakonito pristali su da plate štetu, da bi izbegli veće troškove suđenja i ometanje proizvodnje. Ovo je zapravo prilično mala suma za ovakve class actions procese, 4.7 milki, od čega advokatima ide 1.6. Kad se ostatak podeli na sve koji imaju te panele, nadoknada po domaćinstvu je oko 173 dolara. Plus moraju da te invertore zamene tamo gde nisu, o svom trošku, kod mene jesu još pre dve godine skoro.






tess1 tess1 16:08 17.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

Ja mislim da je ovo u Srbiji. Ali mozda i gresim. Ni ja ne bih ispisao dete. Ali bi digao kuku i motiku protiv uprave vrtica.

Ne znam, gdje je ovo? Pa neka roditelji iz vrtića reaguju, ne sviđa im se ok, recite tamo čovjeku "alo bre". Nije valjda da su sve Bosanci roditelji u tom vrtiću u Srbiji? Postavlja se ovaj snimak po Netu da se ljudi zgražavaju (tj grade bolju sliku o sebi u odnosu na drugu stranu) i to je to, vrijeme prolazi..
ja i ono sto cini svet u kome se budim, hodam, pevam, jedem, smejem se, igram...

Ti i dox. :)
alselone alselone 16:52 17.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

muškarci se obično plaše ili jakih, ili ludih žena, a pamet je u glavi posmatrača...


Ima Džordan teoriju zašto je to tako.
tess1 tess1 17:01 17.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

https://m.facebook.com/1479927339/videos/graz-austrija-a-20-11-je-veliki-prosvjed-u-becumozete-slobodno-podijeliti-/226873822881376/

Šta je ovo, evo dobila sam maloprije i pričam sama sa sobom, jesu li navijači, fašisti, neki dobri ljudi, demokrate.. kaže Brekalo veliki prosvjed protiv cjepljenja 20.11 u Beču, a ovde razmatraju o obaveznoj vakcinaciji?
bene_geserit bene_geserit 20:54 17.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

ose je da se razgovor o legitimnim pitanjima (e.g. prava indogenih naroda, rasizam u policiji) kroz ovu social media-mediated komunikaciju cini nemogucim

Rasizam u policiji je legitimno pitanje samo po libtardskim medijima.
Ono što je stvarnost je da je npr. prošle godine 50% ubistava i sličan procenat teških zločina (silovanja, oružane pljačke i sl.) uradio samo ~1% stanovništva tj. crni muškarci starosti 14-30 godina (ukupno 60% ubistava počine crnci, čine 13% populacije).
Ljudi primećuju paterne, ne možeš da ih nateraš da ne primećuju, evolucija jbga. Pa tako i murjanci.
Pogađaj kakve paterne murjanci primećuju sa takvom statistikom.
Nema tu nikakvog rasizma, uostalom procenat crnaca u policiji je sličan ili veći od procenta u ukupnoj populaciji (13%) a vrlo često su šefovi policije crnci (nije to slučajno u filmovima, stvarno je tako) iz političkih razloga, tj. baš zbog te percepcije (formirane od libtardskih medija) da ima rasizma u policiji. Što naravno ne smeta libtardima da objasne kako se i crni policajci ponašaju rasistički prema crncima, što je budalaština par excellence.
Paterni.
Možeš da ih promeniš samo ako crnci krenu da vrše manje zločina i to ti je to.

E, a sad daj ti tvoju "višedimenzionalnu" analizu celog problema.
tess1 tess1 20:57 17.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

Ja mislim da je ovo u Srbiji.

Ne, u granicama RS iz 1995. god.
dogodinedragosevac dogodinedragosevac 21:48 17.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

nego, kad ce bre ovi nasi posteno da se zaloze i da promovisu vakcinaciju?


how swiss brothels are encouraging vaccinations


Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 23:24 17.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

Rasizam u policiji je legitimno pitanje samo po libtardskim medijima.


A u ostalim slucajevima je nelegitimno pitanje? Cuj paterni. Pa criminal stereotypes je pojam u socijalnoj psihologiji.

Evo recimo nesto iz libtardskih Proceedings of the National Academy of Sciences:

Police violence is a leading cause of death for young men in the United States. Over the life course, about 1 in every 1,000 black men can expect to be killed by police. Risk of being killed by police peaks between the ages of 20 y and 35 y for men and women and for all racial and ethnic groups. Black women and men and American Indian and Alaska Native women and men are significantly more likely than white women and men to be killed by police. Latino men are also more likely to be killed by police than are white men.


Obrati paznju da nisu samo 'crnci' u pitanju. Znaci jesu mustre u ponasanju. Ali kod pandura.

Što naravno ne smeta libtardima da objasne kako se i crni policajci ponašaju rasistički prema crncima, što je budalaština par excellence.



African Americans are more likely than white Americans to be arrested; once arrested, they are more likely to be convicted; and once convicted, and they are more likely to experience lengthy prison sentences. African-American adults are 5.9 times as likely to be incarcerated than whites and Hispanics are 3.1 times as likely.4) As of 2001, one of every three black boys born in that year could expect to go to prison in his lifetime, as could one of every six Latinos—compared to one of every seventeen white boys.5) Racial and ethnic disparities among women are less substantial than among men but remain prevalent.6)

Ovo mozda delimicno objasnjava one tvoje brojeve (odakle su?).

The source of such disparities is deeper and more systemic than explicit racial discrimination. The United States in effect operates two distinct criminal justice systems: one for wealthy people and another for poor people and people of color. The wealthy can access a vigorous adversary system replete with constitutional protections for defendants. Yet the experiences of poor and minority defendants within the criminal justice system often differ substantially from that model due to a number of factors, each of which contributes to the overrepresentation of such individuals in the system.

Izvor: Report to the United Nations on Racial Disparities in the U.S. Criminal Justice System by the Sentencing Project.

Mozda je sve ovo budalastina ali daj onda navedi nekoga ko je pokazao da su ove tvrdnje netacne.

Ili recimo sta pise u jednom izvestaju od United States Sentencing Commission (an independent agency of the judicial branch of the U.S. federal government)

Black male offenders continued to receive longer sentences than similarly situated White male offenders. Black male offenders received sentences on average 19.1 percent longer than similarly situated White male offenders during the Post-Report period (fiscal years 2012-2016), as they had for the prior four periods studied. ...


Sledeca dimenzija bi bila da li su socijalni faktori (beda, nejednake sanse za obrazovanjem, nepotpuno socijalno osiguranje i sl.) koji mogu biti uzroci kriminalnog ponasanja kod bilo koje osobe (bez obzira na boju koze, etnicitet...) prisutniji medju Afro-Amerikancima nego medju ostalim grupama. Recimo - vec smo pricali o tome - u nekim evropskim zemljama Afgani su procentualno vrlo vidljivi u kriminalnim statistikama iako cine malu drustvenu grupu. Razlog? Nemaju resen status izbeglice pa nemaju pravo da budu zaposleni a socijalna pomoc je premala + smesteni su u nekim pizdincima. I onda neki odluce da taj problem rese podzemljem.
bene_geserit bene_geserit 05:42 18.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

Sledeca dimenzija bi bila da li su socijalni faktori

o kojima nismo pričali, već o rasizmu u policiji
Black male offenders continued to receive longer sentences

o čemu isto nismo pričali, već o rasizmu u policiji
ne osuđuje policija nekoga na kazne već sudovi
Police violence is a leading cause of death for young men in the United States.

Policija godišnje u USA ubije ~1,000 ljudi od čega ~250 crnaca.
2020. je bilo 21,570 ubistava u USA (od čega 60% počinjeno od strane crnaca).
Broj overdoza godišnje preko 100,000.
Izginulih u saobraćajkama ~42,000 godišnje (poraslo sa koronom iz nekog razloga).
As of 2001, one of every three black boys born in that year could expect to go to prison in his lifetime, as could one of every six Latinos—compared to one of every seventeen white boys.

I jedan u 30 Azijata, ne znam zbog čega su njih "zaboravili" da navedu.

Uostalom, 95% ubijenih od strane policije su muškarci. To je neviđena džender diskriminacija. Mnogo veća nego disparitet crnci belci.
I šta to pokazuje, izaberi dole:
1. da su muškarci agresivniji i opasniji za policiju, češće rade zločine naoružani
2. da su muškarci diskriminisani
bene_geserit bene_geserit 06:21 18.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

Nego, snimi ovo.
Radi se o suđenju belcu koji je ubio 2 belca i ranio trećeg belca.

alselone alselone 06:51 18.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

Nego, snimi ovo.
Radi se o suđenju belcu koji je ubio 2 belca i ranio trećeg belca.


Isforsirali su rasno pitanje do nivoa goreg nego u najgore vreme prošlog veka. Jesi video onaj video kada su tipu uskratili medicinsku uslugu zato što je belac? Direktno je dobio odgovor da je druge rase (dok god nije žuta), dobio bi uslugu.
alselone alselone 07:05 18.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

checkmate:

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 08:14 18.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

o čemu isto nismo pričali, već o rasizmu u policiji
ne osuđuje policija nekoga na kazne već sudovi


Ali jedno ima veze sa drugim. A ovo gore siri temu i na rasizam u sudstvu. Policija proporcionalno vise i cesce hapsi i ubija AA nego belce.

Policija godišnje u USA ubije ~1,000 ljudi od čega ~250 crnaca




“One thousand deaths a year does not have to be normal.” Since Nature reported last September on what the data say about racial bias and police killings, new evidence has continued to support a link. Data from California show that police stopped and used force against Black people disproportionately, compared with other racial groups, in 2018 (see go.nature.com/2bgfrah). A December 2019 paper reported that bias in police administrative records results in many studies underestimating levels of racial bias in policing, or even masking discrimination entirely. ...

By one estimate, Black men are 2.5 times more likely than white men to be killed by police during their lifetime.

Nature

Uostalom, 95% ubijenih od strane policije su muškarci. To je neviđena džender diskriminacija


Mesas kategorije.

Poenta je da je ocigledno da je rasizam u policiji legitima tema.
macak_tosa macak_tosa 08:21 18.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

Neues aus der Nachbarschaft
o čemu isto nismo pričali, već o rasizmu u policiji
ne osuđuje policija nekoga na kazne već sudovi


Ali jedno ima veze sa drugim. A ovo gore siri temu i na rasizam u sudstvu. Policija proporcionalno vise i cesce hapsi i ubija AA nego belce.
...

Konstatacija je trivijalna, no, svejedno.
Mislim da je došlo vreme da se eliminiše rasizam i samo jedan deo populacije naziva po boji kože - belci.
Zašto je problem da se crnci nazivaju crnci, žuti nazivaju žutci, a crveni crvenci?
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 08:25 18.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

bene_geserit
Nego, snimi ovo.
Radi se o suđenju belcu koji je ubio 2 belca i ranio trećeg belca.


O cemu se radi? - nisam nasao ovaj tekst.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 08:32 18.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

macak_tosa
Neues aus der Nachbarschaft
o čemu isto nismo pričali, već o rasizmu u policiji
ne osuđuje policija nekoga na kazne već sudovi


Ali jedno ima veze sa drugim. A ovo gore siri temu i na rasizam u sudstvu. Policija proporcionalno vise i cesce hapsi i ubija AA nego belce.
...

Konstatacija je trivijalna, noi, svejedno.
Mislim da je došlo vreme da se eliminiše rasizam i samo jedan deo populacije naziva po boji kože - belci.
Zašto je problem da se crnci nazivaju crnci, žuti nazivaju žutci, a crveni crvenci?


Jok. Ja sam napisao belci jer to na srpskom nema negativno znacenje. Crnac moze imati. Drugo je na engleskom u us i uk kontekstu. Mislio da napisen EA za evropski Amer ali sam pretpostavio da bi reakcija na to bila grdja nego na ovu opciju.

A konstatacija jeste trivijalna zbog svoje ociglednosti pa se cudim da sam uopste morao da je navodim.
bene_geserit bene_geserit 08:34 18.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

Black men are 2.5 times more likely than white men to be killed by police during their lifetime

Verujem da je tačno.
A jel imaš estimate koliko su crnci puta "more likely" nego belci da urade teške zločine ubistva, silovanja, oružane pljačke ?
Šta ti misliš koga to ubija policija ? Random osobe na ulici ?
Mesas kategorije.
Poenta je da je ocigledno da je rasizam u policiji legitima tema.

Naprotiv gender diskriminacija u broju ubijenih od strane policije (20x puta više ubijenih muškaraca nego žena) mora da se objasni.
A ako je objašnjenje u tome što su žene manje nasilne, manje rade teške zločine naoružane pa je i manje razloga da ih policija ubije, moraš da primeniš istu logiku na crnce vs. belce.

A ako ti nije milo da uvodiš žene u celu priču (jer ti razbija besmisleni narativ koji si usvojio bez da imalo razmisliš), može eto Kineze (pridodaj i Korejce i Japance u USA).
Verovatnoća da policija ubije Kineza u toku života je verovatno još jedno 3 puta manja nego da ubije belca. Zbog čega, objasni.
bene_geserit bene_geserit 08:37 18.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

Mislio da napisen EA za evropski Amer

AA, EA, a uz to se i ne zajebavaš, brate mili, čime su tebi isprali glavu da mi je znati.
Usput u tvom omiljenom "Woke religion: A taxonomy", korišćenje takvog jezika spada u Purifying Rituals.
docsumann docsumann 08:50 18.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

A ako je objašnjenje u tome što su žene manje nasilne, manje rade teške zločine naoružane pa je i manje razloga da ih policija ubije, moraš da primeniš istu logiku na crnce vs. belce.


kanda se malo zalećeš u računu.
ne vidim zašto bi objašnjenje da su žene manje nasilne od muškaraca moralo da se primjeni i na logiku crnci vs. bijelci.
uostalom, koja je to logika crnci vs. bijelci?
bene_geserit bene_geserit 09:05 18.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

ne vidim zašto bi objašnjenje da su žene manje nasilne od muškaraca moralo da se primjeni i na logiku crnci vs. bijelci

Pa dobro objasni onda tvojom logikom.
Imaš disparitet, policija ubije 20x manje žena od muškaraca, 2.5x više crnaca (per capita) od belaca i 2.5x više belaca (per capita) od Kineza.
Objasni sva 3 dispariteta na bilo koji smislen i konzistentan način.

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 09:39 18.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

Šta ti misliš koga to ubija policija ? Random osobe na ulici ?


Ja sve ono gore naveo a ti onda dodjes sa ovim retorickim pitanjima. Da ne duljimo, tvoja tvrdnja je bila da je bavljenje rasizmom u policiji nelegitimna tema. Tvoja osnovna tvrdnja je da je policija pravicna i lisava sloboda odnosno zivota u istoj meri sve ljude bez obzira na boju koze. Sta cemo sa gore navedenim navodima koji ipak pokazuju drugaciji tretman (ovo ne ukljucuje samo procente) other things being equal? Da pojasnim: tema jeste legitimna ako postoje neke sumnje. A postoje. Dalje istrage i istrazivanja ce pokazati da li su sumnje bile opravdane ili ne. Ako je sve cisto nema potrebe da se bilo ko protivi.




A ako ti nije milo da uvodiš žene u celu priču (jer ti razbija besmisleni narativ koji si usvojio bez da imalo razmisliš), može eto Kineze (pridodaj i Korejce i Japance u USA).
Verovatnoća da policija ubije Kineza u toku života je verovatno još jedno 3 puta manja nego da ubije belca. Zbog čega, objasni.


Ne znas kako funkcionisu stereotipi? Nemas tu samo dve kategorije nego citav dijapazon predrasuda. Ni u UK nije isti tretman Pakistanaca, Poljaka, Nemaca ili British African-Caribbeans (verujem da si cuo za Windrush scandal). Pa Miloseviceva policija nije tretirala isto Albance, Bosnjake ili Madjare. Pa i odnos prema Romima se razlikuje u odnosu na to da li su sa Kosova ili Vojvodine.

Ne znam zasto ocekujes da se policija (i oni su jebiga samo ljudi) ponasa konzistentno. Osnovna odlika stereotipa je da su nekonzistentni, neracionalni i nelogicni. Zato sam pomenuo i gore da gresis kad pokusavas da objasnis jedan domen ponasanja drugim.

AA, EA, a uz to se i ne zajebavaš, brate mili, čime su tebi isprali glavu da mi je znati.


Gledam da ne koristim termine koji bi nekoga vredjali kao sto ne bi voleo da neko koristi termine koji mene vredjaju. Eticka pozicija koju sam prihvatio posle ispiranja mozga. Ti si prihvatio neku drugu posle tvog ispiranja i nema tu mnogo za znati.


bene_geserit bene_geserit 09:51 18.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

Gledam da ne koristim termine koji bi nekoga vredjali

1. crnac na srpskom nije uvredljivo, kao ni belac
2. ali je lepo što misliš na mnogobrojne crnce ovde na blogu, da se kojim slučajem ne uvrede
Ne znas kako funkcionisu stereotipi? Nemas tu samo dve kategorije nego citav dijapazon predrasuda. ... Osnovna odlika stereotipa je da su nekonzistentni, neracionalni i nelogicni.

OK, a jel znaš ti kako funkcioniše statistika ?
Znači policija ubija 2.5 puta manje Azijata od belaca per capita. Šta je tu objašnjenje, da pođemo odatle. Pa čim to objasnimo idemo dalje.
Razumem da si ti zabagovao u logičkom problemu, prihvatio si narativ, logika kaže da je besmislen jel imaš kontraprimere. Ne možeš da objasniš taj narativ logikom. Pokušavaš da objasniš nekonzistencijom, neracionalnostima i nelogicnostima. To nije objašnjenje već pokušaj da zadržiš narativ koji pada na elementarnoj logičkoj proveri.

To je inače slučaj sa većinom tih libtardskih narativa. Dovode mozak u konfuzno stanje. Jer Narativ se ne poriče, a logika govori suprotno. Pa moramo da izmišljamo sve i svašta da ostanemo na liniji.
tess1 tess1 10:02 18.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

A ako je objašnjenje u tome što su žene manje nasilne, manje rade teške zločine naoružane pa je i manje razloga da ih policija ubije, moraš da primeniš istu logiku na crnce vs. belce.

Sinoć čitam o visoko funkcionalnom autizmu i zašto ga je teško otkriti kod nekih ljudi npr ljudi kao ja (sakriju se kao deficit B12 iza visoke folne kiseline u krvi, i to sam prije neki dan saznala), pa me ovo tvoje podsjeti na sinoć rastabireno (ne i opovrgnuto),

"Dok 4 puta više dečaka i muškaraca dijagnostikuje autizam nego žene i devojke, razlozi nisu jasni. Da li su devojke zaista manje vjerovatno autistične? Ili su njihova ponašanja (očigledna stidljivost, neugodnost u javnom govoru, teškoća sa motoričkom koordinacijom, konfuzija oko društvene komunikacije u situacijama kao što su timski sportovi) smatrana "ženstvenim" nego problematičnim?" (neki mix ekavice i ijekavice i tekst je prevodila mašina, čini mi se)

Da li je moguće Bane da žene manje umiru tj stradaju zato što su ženstvene?
tess1 tess1 10:05 18.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

Profesor mog djeteta koji ima veliki strah od Corone ih je upravo Online pitao jesu li negativni, kao ono ko je prisutan na času. :))
bene_geserit bene_geserit 10:10 18.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

Da li je moguće Bene da žene manje umiru tj stradaju zato što su ženstvene?

Da naravno. Žene su manje agresivne zato što su ženstvene pa posledično i manje stradaju od murije.
tess1 tess1 10:11 18.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

Da naravno. Žene su manje agresivne zato što su ženstvene pa posledično i manje stradaju od murije.

Ok. :)
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 10:25 18.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

1. crnac na srpskom nije uvredljivo, kao ni belac
2. ali je lepo što misliš na mnogobrojne crnce ovde na blogu, da se kojim slučajem ne uvrede


Hehe. 2. Lakse mi je da uvek koristim iste termine nego da se opterecujem kontekstima. Ne znam kako je kod tebe.
1. crnac na sprskom MOZE biti uvredljivo.

Razumem da si ti zabagovao u logičkom problemu, prihvatio si narativ, logika kaže da je besmislen jel imaš kontraprimere. Ne možeš da objasniš taj narativ logikom. Pokušavaš da objasniš nekonzistencijom, neracionalnostima i nelogicnostima.


Cekaj sta je za tebe logika? Dati jedan kontraprimer koji je iz druge kategorije ili navesti neku statisticku informaciju bez dodatnog objasnjenja nema veze sa logikom. Logika IMA veze sa nekonzistentnim misljenjem.

Tvoj osnovni problem je da imas jeda set odredjenih premisa (kod tebe se iste premise javljaju na najrazlicitije teme) za koje smatras da su tacne a nisu. I onda su ti i zakljucci pogresni. Simplifikujes i gradis neke jednostavne mehanicke konstrukcije pa ono sto se u njih ne uklapa ti stvara 'konfuzno stanje'. Ali ta konfuznost ne dolazi od 'libtardskog narativa' nego od tvoje pogresno postavljene argumentacije. Ne postoji drustveni, psiholoski ili kognitivni fenomen koji ces objasniti sa par pojednostavljenih konstrukcija. Toga nema. To te cini mi se buni. Umesto da probas da proveris koliko to tvoje objasnjenje moze da izdrzi primedbe ide 'ono sve sto ja ne razumem je libtardski narativ'.



bene_geserit bene_geserit 10:34 18.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

Umesto da probas da proveris koliko to tvoje objasnjenje moze da izdrzi primedbe ide 'ono sve sto ja ne razumem je libtardski narativ'

OK, evo otvoren sam za proveru.
Objasni mi zbog čega policija ubije 2.5 puta manje Azijata nego belaca pe capita.
Nikako da se toga dohvatiš, da zucneš bilo šta u vezi toga.

Objašnjenje da policija ubija više onih gde je veći procenat kriminalca (ne blue colar, ne shoplifting, već fizički agresivnih, naoružanih i po policiju opasnih kriminalaca) objašnjava sve postojeće razlike.
Kako ih ti objašnjavaš ? Sve što si rekao je "nekonzistentne, neracionalne i nelogicne predrasude", izvinjavam se ali to nije nikakvo objašnjenje. Kakve to stereotipe i predrasude ima policija pa ubija 2.5 puta manje Azijata nego belaca ?
bene_geserit bene_geserit 10:51 18.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

Simplifikujes i gradis neke jednostavne mehanicke konstrukcije pa ono sto se u njih ne uklapa ti stvara 'konfuzno stanje'. ... Ne postoji drustveni, psiholoski ili kognitivni fenomen koji ces objasniti sa par pojednostavljenih konstrukcija. Toga nema.

Ali u "moje konstrukcije" se statistika savršeno uklapa. Ne uklapaju se opinion tekstovi kakve ti voliš da čitaš, ali ja ne gubim vreme da se time bavim. Ali opinion tekstovi i misinterpretacije statistike (kakve si ti iscitirao) su irelevantni.

Policija ubija 20x manje žena od muškaraca jer su žene drastično manje agresivne i drastično manje sklone da naoružane predstavljaju pretnju (a 80% i više ubijenih od strane murije je naoružano).

Policija ubije najmanje Azijata pošto su ekstremno orijentisani ka školi (Tiger mame hvala) i neskloni teškim kriminalnim aktivnostima (što potvrđuje statistika zločina). Ovde pričam o USA Azijatima koji su najobrazovanija populacija u USA.
Policija ubija najviše crnaca jer su ubedljivo najviše skloni teškim kriminalnim aktivnostima (što potvrđuje statistika zločina).

Kao što vidiš konzistentno i jednostavno objašnjenje. I common sense naravno, svakome je jasno da policija ne ubija geekove koji ne izlaze iz sobe već one koji predstavljaju pretnju (uz određeni broj ubijenih bez razloga, uglavnom iz razloga loše obučenosti, a kad se to desi murjanci uglavnom plate drastičnu cenu).

A gde je tvoje objašnjenje. Ne postoji. "Drustveni, psiholoski, kognitivni fenomen koji ne možeš da objasniš sa par pojednostavljenih konstrukcija", ali si zato ubeđen da je rasizam u policiji razlog za veći broj ubijenih crnaca per capita. A Azijate jel hoćeš već jednom da probaš da objasniš ? I žene. Da shvatim šta je tvoje objašnjenje. Pošto ga trenutno nema.
docsumann docsumann 11:03 18.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

bene_geserit
ne vidim zašto bi objašnjenje da su žene manje nasilne od muškaraca moralo da se primjeni i na logiku crnci vs. bijelci

Pa dobro objasni onda tvojom logikom.
Imaš disparitet, policija ubije 20x manje žena od muškaraca, 2.5x više crnaca (per capita) od belaca i 2.5x više belaca (per capita) od Kineza.
Objasni sva 3 dispariteta na bilo koji smislen i konzistentan način.



ako ne ponudim rješenje da li će to značiti da je tvoje ispravno?!

ionako je previše logičkog felacija tu postulirano.

ti pokušavaš da uguraš sve u isti kalup, tj. genetsku/hormonsku razliku između muškaraca i žena preslikavaš na odnos crnaca i bjelaca.
i onda je naravno neoprostivo jednostavno zaključiti da su crnci agresivniji po difoltu.
macak_tosa macak_tosa 11:40 18.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

docsumann
bene_geserit
ne vidim zašto bi objašnjenje da su žene manje nasilne od muškaraca moralo da se primjeni i na logiku crnci vs. bijelci

Pa dobro objasni onda tvojom logikom.
Imaš disparitet, policija ubije 20x manje žena od muškaraca, 2.5x više crnaca (per capita) od belaca i 2.5x više belaca (per capita) od Kineza.
Objasni sva 3 dispariteta na bilo koji smislen i konzistentan način.



ako ne ponudim rješenje da li će to značiti da je tvoje ispravno?!

ionako je previše logičkog felacija tu postulirano.

ti pokušavaš da uguraš sve u isti kalup, tj. genetsku/hormonsku razliku između muškaraca i žena preslikavaš na odnos crnaca i bjelaca.
i onda je naravno neoprostivo jednostavno zaključiti da su crnci agresivniji po difoltu.

Nisi u pravu!
Beneova statistika je jasna i 'hladna', bez ikakvih ideoloških primesa.
nikvet pn nikvet pn 11:42 18.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

docsumann

ti pokušavaš da uguraš sve u isti kalup, tj. genetsku/hormonsku razliku između muškaraca i žena preslikavaš na odnos crnaca i bjelaca.


Ако целу ову причу пребацимо у зону паса; да, паса који уједају (криминална активност) и за то буду (не)кажњени - какве закључке можемо извући?

У смислу личне безбедности да ли шинтер (полицајац) пази је ли пас црн, бео или шарен? Или му је приоритет нешто друго?
alselone alselone 11:50 18.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

ako ne ponudim rješenje da li će to značiti da je tvoje ispravno?!

ionako je previše logičkog felacija tu postulirano.

ti pokušavaš da uguraš sve u isti kalup, tj. genetsku/hormonsku razliku između muškaraca i žena preslikavaš na odnos crnaca i bjelaca.
i onda je naravno neoprostivo jednostavno zaključiti da su crnci agresivniji po difoltu.


Koliko ja vidim, jednostrano se analizira samo jedan opseg zločina i ubistava dok se za druge govori "pa ne možeš samo tako jednostrano gledati".
docsumann docsumann 11:51 18.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

macak_tosa
docsumann
bene_geserit
ne vidim zašto bi objašnjenje da su žene manje nasilne od muškaraca moralo da se primjeni i na logiku crnci vs. bijelci

Pa dobro objasni onda tvojom logikom.
Imaš disparitet, policija ubije 20x manje žena od muškaraca, 2.5x više crnaca (per capita) od belaca i 2.5x više belaca (per capita) od Kineza.
Objasni sva 3 dispariteta na bilo koji smislen i konzistentan način.



ako ne ponudim rješenje da li će to značiti da je tvoje ispravno?!

ionako je previše logičkog felacija tu postulirano.

ti pokušavaš da uguraš sve u isti kalup, tj. genetsku/hormonsku razliku između muškaraca i žena preslikavaš na odnos crnaca i bjelaca.
i onda je naravno neoprostivo jednostavno zaključiti da su crnci agresivniji po difoltu.

Nisi u pravu!
Beneova statistika je jasna i 'hladna', bez ikakvih ideoloških primesa.


niko ne spori brojeve, već njihovo tumačenje.

mislim da tu suštinski griješi.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 11:56 18.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

Objasni mi zbog čega policija ubije 2.5 puta manje Azijata nego belaca pe capita.
Nikako da se toga dohvatiš, da zucneš bilo šta u vezi toga.


Pa zucnuo sam gore ali evo jos jednom malo opsirnije. Samo da se ogradim. 'Objasni mi' je malo prejako za ovo sto ja mogu reci - ja mogu izneti samo svoje pretpostavke na osnovu onoga sto znam o tome.

'Azijati' imaju bolje sanse u drustvu nego AA ili prosecni EA pa je manji procenat njih ukljucen u kriminal - u Nemacku je izbeglo vise Sirijaca nego Afgana pa su prvi redje pocinioci krivicnih dela. Zasto? Pa zato sto su imali vece sanse da za kratak period dobiju status izbeglice pa su onda mogli da traze normalne poslove. Ja znam da ti ne volis taj termin ali jednake sanse su kljucne.

'Azijati' nisu jedna monolitna grupa kao AA - mozda i medju njima ima onih koji su vise ili manje diskriminisani?

Panduri imaju generalno drugacije stereotipe prema 'Azijatima'. Recimo smrdi im njihova hrana ali ne misle kao kod AA da je svaki drugi pripadnik ove grupe potencijalni kriminalac.
...

Mozda je bolje porediti AA i FA (First Americans) posto prema obe grupe postoji duga tradicija diskriminacije i sikane.

Jos jednom da podsetim posto sirimo pricu: tema je bila o tome da li legitimno baviti se rasizmom u policiji ili ne. Primeti da cak i da je sve ovo sto gore pretpostavljam netacno (vrlo moguce) ne dovodi u pitanje saznanja da postoji rasizam policije prema AA = za sumnju da su pocinili isto krivicno delo prosecan AA i EU ce biti tretirani na drugaciji nacin od strane americke policije (i sudstva).

Kakve to stereotipe i predrasude ima policija pa ubija 2.5 puta manje Azijata nego belaca ?


Ako izbacis ove procente i preformulises pitanje u 'Kakve to stereotipe i predrasude ima policija pa za isto krivicno pocinjeno u istim/slicnim uslovima ubija manje Azijata nego belaca?' i onda je to legitimna tema za istrazivanje rasizma u policiji.

Mislim da smo dovoljno udavili sa ovom pricom. Kao odjava od ove specificne teme evo jednog misaonog eksperimenta:

Zamisli da si u poziciji kao beba koja treba da se rodi ali da imas sposobnosti misljenja kao odrasle osobe i da te neko pita kako bi trebalo izgleda drustvo u kome ces proziveti svoj zivor. Pazi, ne znas da li ces se roditi u US, Afganistanu ili Nigeru, kao B. Gates ili kao vijetnamski radnik u Zrenjaninu. I nije pitanje kako (kao ko) bi voleo da se rodis nego kako bi najracionalnije apriori napravio drustvo tako da ne najebes kada se rodis.


docsumann docsumann 11:56 18.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

alselone
ako ne ponudim rješenje da li će to značiti da je tvoje ispravno?!

ionako je previše logičkog felacija tu postulirano.

ti pokušavaš da uguraš sve u isti kalup, tj. genetsku/hormonsku razliku između muškaraca i žena preslikavaš na odnos crnaca i bjelaca.
i onda je naravno neoprostivo jednostavno zaključiti da su crnci agresivniji po difoltu.


Koliko ja vidim, jednostrano se analizira samo jedan opseg zločina i ubistava dok se za druge govori "pa ne možeš samo tako jednostrano gledati".


to je ok primjedba, al je to već i drugi par rukava.

no, besmisleno je odnose među polovima preslikavati na rasne karakteristike. da se ne vraćamo sad na značenja kauzalnosti i korelacije.
ne treba iz brojeva čitati više nego što je zapisano.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 12:12 18.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore


Policija ubije najmanje Azijata pošto su ekstremno orijentisani ka školi (Tiger mame hvala) i neskloni teškim kriminalnim aktivnostima (što potvrđuje statistika zločina). Ovde pričam o USA Azijatima koji su najobrazovanija populacija u USA.
Policija ubija najviše crnaca jer su ubedljivo najviše skloni teškim kriminalnim aktivnostima (što potvrđuje statistika zločina).


To nije sporno - pokusao sam da uvedem ovu temu gore ali ti je to zasmetalo kao 'socijalni faktor'. A ovi drugi nisu skloni skoli nego zlocinima zbog cega? Mora da postoji neko objasnjenje.


Ali u "moje konstrukcije" se statistika savršeno uklapa.


Hm. Uklapala bi se kad bi bio 1:1 odnos izmedju pocinjenog dela i ponasanja policije. Sumnja postoji bas u to. Evo da zavrsimo: ti verujes da AA nisu sistematski diskriminisana grupa u US i da policija nema rasisticke stavove prema toj grupi?

Inace, skaces protiv 'opinion tekstova' a sam upravo iznosis dogmaticnu interpretaciju odredjene statistike. Glavni problem je ovde tvoja interpretacija ne statistika posto je pojednostavljena i postavljena na losim argumentima. Imas odredjenu sliku i samo picis.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 12:20 18.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

У смислу личне безбедности да ли шинтер (полицајац) пази је ли пас црн, бео или шарен? Или му је приоритет нешто друго?


Pa u tome je fora. U konkretnom slucaju postoji sumnja (neko video da sinter cesce mlati labradora nego setera iako su i jedan i drugi bili nevaljali) da sinter ne radi dobro svoj posao i da mu je ljubav prema jednoj rasi malo pomesala prioritete. Ni deset komentara kasnije nije jasno zasto to nije legitimno pitanje da se ispita. Sintera ne sme niko da dira!
alselone alselone 12:40 18.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

Ako nameravate da nastavite ovu raspravu sa Beneom, savetujem vam da jako vodite računa da on temu veoma dobro poznaje, ima podatke i statistike i to zvanične, dok ostali imaju tek poneku šturu informaciju sa mainstream medija i pokojeg tvita.

Guglanje u realtime nikome dobrog nije donelo.
tess1 tess1 12:47 18.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

1. crnac na sprskom MOZE biti uvredljivo.

Ovo se vjerovatno odnosi i na mene kad kažem da je Svetislava pravio Turčin, pa ništa, šta je tu je, samo bih utanaćila da ne mislim na Bošnjaka iz Federacije nego na pravog iz npr Adana, u njemu i najstariji most na svijetu i najveća džamija Turske. Zašto? Pa za nekog ko se usere iščitavajući Bibliju i tumačeći hrišćanstvo (ali i poznaje tursku zaostavštinu kao da je juče bilo, sjedio pod čadrom sa sultanom i pio kahvu, mislim, za njega je Vuk Karadžić srbska nepismena i krezuba raja) i onako surovo ispiša po Jovani mislim da ga je pravio Turčin, ali pravi, ne ništa fejk. Jer: ili on hrišćanstvo nije dobro izućio il ga mori nešto drugo, tj svrbi. Samo to. :)
tess1 tess1 12:48 18.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

Ako nameravate da nastavite ovu raspravu sa Beneom, savetujem vam da jako vodite računa da on temu veoma dobro poznaje, ima podatke i statistike i to zvanične, dok ostali imaju tek poneku šturu informaciju sa mainstream medija i pokojeg tvita.

Guglanje u realtime nikome dobrog nije donelo.

Avala, jesi li se ti zabrinuo za njega ili za nas? :)

Da, mene interesuje od kakve je koristi il značaja ova rasprava (i statistika neženstvenih crnkinja u Americi?) za moj život u realnosti?

dogodinedragosevac dogodinedragosevac 12:53 18.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

Jok. Ja sam napisao belci jer to na srpskom nema negativno znacenje. Crnac moze imati.


ne moze. belac je belac, crnac je crnac. crnja bi imalo negativno znacenje.

apropo toga - odvratan odvratan izraz koji je usvojen - 'colored' ili 'person of color'.

mene ucilo da ni za koga ne smemo da kazemo 'obojeni'.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 13:05 18.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

Ako nameravate da nastavite ovu raspravu sa Beneom, savetujem vam da jako vodite računa da on temu veoma dobro poznaje, ima podatke i statistike i to zvanične, dok ostali imaju tek poneku šturu informaciju sa mainstream medija i pokojeg tvita.

Guglanje u realtime nikome dobrog nije donelo.


Hehe, ne sumnjam da Bene poznaje podatke - svako malo ih nesebicno deli sa nama. Ali nije ovde problem imanje/nemanje podataka - uostalom ove podatke koje sam mu ja naveo on nije negoriao - nego tumacenje. Bene sve primedbe da ignorise kompleksne socioloske fenomene svodi na pa to su 'opinion tekstove' i 'libtard mediji'. OK, ne treba nam sociologija, istorija, pravo ili politicka filozofija nego cemo podatke onako intuitivno da interpretiramo. U skladu sa predubedjenjima. Koja ne dovodimo u pitanje.
docsumann docsumann 13:08 18.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

alselone
Ako nameravate da nastavite ovu raspravu sa Beneom, savetujem vam da jako vodite računa da on temu veoma dobro poznaje, ima podatke i statistike i to zvanične, dok ostali imaju tek poneku šturu informaciju sa mainstream medija i pokojeg tvita.

Guglanje u realtime nikome dobrog nije donelo.


heh, ja nemam nikakve poodatke.
samo mislim da je provlačenje trajektorije narativa kroz statističke koordinate pis of krek kad imaš ideologiju vodilju.

recimo, evo jedan real time (nasumični) guglanjac
i posve drugačije postavljena priča sa sve pozivanjem na statistiku,


macak_tosa macak_tosa 13:12 18.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

dogodinedragosevac
Jok. Ja sam napisao belci jer to na srpskom nema negativno znacenje. Crnac moze imati.


ne moze. belac je belac, crnac je crnac. crnja bi imalo negativno znacenje.

apropo toga - odvratan odvratan izraz koji je usvojen - 'colored' ili 'person of color'.

mene ucilo da ni za koga ne smemo da kazemo 'obojeni'.

Ma!
Budale izmišljaju svašta kako bi sebi 'otvorile posao'.
Predrasude postoje oduvek - i postojaće zauvek.
Nasilno eliminisanje predrasuda nema velike vajde.
Predrasude će se smanjivati sa protokom vremena, sponatano, prožimanjem i zajedničkim življenjem.
Sećam se, dok sam bio mali, da su za mene svi crnci izgledali (apsolutno) jednako.
A sada nema šanse da ih pomešam, pa npr. Majkla Džordana pomešam sa bilo kime.
Ili da ikoga, bez obzira na boju kože, kada vidim na TV sa Majklom Džordanom više uvažavam od njega - pa makar taj neko bio 1000 puta beo.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 13:12 18.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

ne moze. belac je belac, crnac je crnac. crnja bi imalo negativno znacenje.


Ja imam drugacije iskustvo pa na osnovu njega koristim izraze.


apropo toga - odvratan odvratan izraz koji je usvojen - 'colored' ili 'person of color'.

mene ucilo da ni za koga ne smemo da kazemo 'obojeni'.


Ovo je razlika u jeziku. Ni meni na srpskom ne zvuci bas pozitivno. Na stranu sto je meni termin glup - beli su neobojeni - na engleskom koliko znam nema negativno znacenje. Na engleskom je i race legitiman termin kada se prica o ljudima. Na srpskom ga ne bih koristio a na nemackom ima vrlo specificnu konotaciju i niko pri zdravoj pameti ne prica o Rassen.
macak_tosa macak_tosa 13:15 18.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

Neues aus der Nachbarschaft
Ako nameravate da nastavite ovu raspravu sa Beneom, savetujem vam da jako vodite računa da on temu veoma dobro poznaje, ima podatke i statistike i to zvanične, dok ostali imaju tek poneku šturu informaciju sa mainstream medija i pokojeg tvita.

Guglanje u realtime nikome dobrog nije donelo.


Hehe, ne sumnjam da Bene poznaje podatke - svako malo ih nesebicno deli sa nama. Ali nije ovde problem imanje/nemanje podataka - uostalom ove podatke koje sam mu ja naveo on nije negoriao - nego tumacenje. Bene sve primedbe da ignorise kompleksne socioloske fenomene svodi na pa to su 'opinion tekstove' i 'libtard mediji'. OK, ne treba nam sociologija, istorija, pravo ili politicka filozofija nego cemo podatke onako intuitivno da interpretiramo.

Nije tačno.
Ja takođe mislim da su libtardi budalčine.
Zašto ti povezuješ te budalčine sa sogiologijom, istorijom, filozofijom.
Pa nije pomenuto svojina libtarda.
dogodinedragosevac dogodinedragosevac 13:20 18.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

mislim da tu suštinski griješi.


pa... jel postoji objasnjenje 'sustinske greske'?

ili naravno ostaje na onome - ja nemam argumente ali znam da ti nisi u pravu

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 13:30 18.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

Nije tačno.
Ja takođe mislim da su libtardi budalčine.
Zašto ti povezuješ te budalčine sa sogiologijom, istorijom, filozofijom.
Pa nije pomenuto svojina libtarda.



Pa nisam ih ja povezao nego Bene. Ako neko kaze da tvrdnju X objavljuju libtard mediji a onda ispadne da je objavio PNAS (zvanicni casopis americkog SANUa) u clanku kojeg su potpisali sociolozi i jedan pravnik onda sledi da sociolozi i pravnici sire libtardske ideje. To sledi isto iz njegove reakcije na primedbe da mesa kategorije i sl.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana