Astrologija| Budućnost| Sex| Životinjski svet

Fala Kurzu!

nsarski RSS / 03.12.2021. u 00:09

 

 

102427550_1069761833417493_1010249014357829650_n.jpg?_nc_cat=100&ccb=1-5&_nc_sid=8bfeb9&_nc_ohc=zq4G6xkmLfEAX_AZrQt&_nc_ht=scontent.fbeg5-1.fna&oh=a8b8c221813328ecf520070c2e40b245&oe=61D031D6

 

Osnovna delatnost svakog političara, kad se dokopa vlasti, je da se trudi da ostane na vlasti što duže. To nam direktan uvid u podatke pokazuje, a gornja slika ilustruje tu pojavu. Ovih nekoliko odabranih političara u Americi je na vlasti ukupno 290 godina, prosečno oko 48 godina po političaru. Uprkos tome, svi oni  čvrsto obećavaju da će rešiti probleme koji danas postoje u društvu.  Zanima me šta su radili do sada, bezmalo pola veka na vlasti.

Situacija kod nas nije mnogo bolja. Među današnjim vlastodršcima mnogo je njih koji su u vlasti – i privilegijama! – već više od 30 godina. Sećam se da je sredinom devedesetih Ivica Dačić, jedan od dugoživećih političara na vlasti, izjavio da će oni, “pored ovakve opozicije” vladati i u 21. veku. Pokazalo se da je njegova prognoza suviše pesimistična. Evo ga, fala Bogu, i dan danas – 20 godina od početka veka -  u vlasti.

Moja poenta je da se vlastodršci ponašaju kao pit-bul kerovi: jednom kad zagrizu, ne puštaju nipokoju cenu.

Zato je današnja vest da je Austrijski kancelar Sebastijan Kurtz dao ostavku i potpuno se povukao iz politike za mene bila pravo osveženje. Čovek je pre neki dan dobio dete, odlučio da živi normalan život, da se ne bori više sa pit-bulovima oko sebe. Ja lično sam mu zahvalan što mi je osvežio nadu da među političarima postoje i takvi kao što je Austrijski kancelar.

Zato sam mu zahvalan, uz srdačan pozdrav: Hvala Sebastijanu Kurzu!

 

Sebastian_Kurz_crop.jpg

 

 

 



Komentari (175)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

nsarski nsarski 00:17 03.12.2021

Komentar

Na uvodnoj ilustraciji su likovi dugotrajnih američkih senatora, i pored svakog su njihove godine trajanja u vlasti. Svaki od njih je težak milioner, a te milione je zaradio proizvodnjom velikih količina bulšita.
Slika je napravljena kad je Bajden još uvek bio senator. On je u međuvremenu napredovao i postao el Prezidente.

Slika je pristrasna jer prikazuje samo dugoživeće Demokrate i poredi ih sa Trampom koji je u vlasti bio 4 godine. Skoro identična slika može da se napravi sa dugoživećim Republikancima. Razlike nema kad je dugoživost u pitanju.


shmoo shmoo 00:59 03.12.2021

Re: Komentar

nsarski

Slika je pristrasna jer prikazuje samo dugoživeće Demokrate i poredi ih sa Trampom koji je u vlasti bio 4 godine.



И који се обогатио пре него се докопао власти што уопште није за занемарити.

За разлику од ових које је булшит одржао, њему фала.







Ово ми је била прва асоцијација пошто сам прочитао твој уводни текст. Не знам зашто. Можда због овога:


Sitting on a sofa on a Sunday afternoon
Going to the candidates debate
Laugh about it, shout about it
When you've got to choose
Every way you look at this, you lose

Where have you gone, Joe DiMaggio?
Our nation turns its lonely eyes to you
Woo, woo, woo
What's that you say, Mrs. Robinson?
Joltin' Joe has left and gone away
Hey, hey, hey
Hey, hey, hey





Не знам... Можда је то...

nsarski nsarski 01:17 03.12.2021

Re: Komentar

И који се обогатио пре него се докопао власти што уопште није за занемарити.


Ma, naravno. Trump je komičan lik. Kad bi mu se pružila prilika i on bi sedeo u vlasti do kraja života, pa i duže.

A, generalno, svi senatori tamo su milioneri.

Kod nas, ovi novopečeni nisu, ali postaće ubrzo. Svako ko se ogrebao o minimum vlasti - i veza! - se dobro nafatirao. I tako to ide, od Tite pa na ovamo. I nema izgleda da će prestati.

Važan je dijalog.

docsumann docsumann 08:51 03.12.2021

Re: Komentar

Ma, naravno. Trump je komičan lik. Kad bi mu se pružila prilika i on bi sedeo u vlasti do kraja života, pa i duže.

A, generalno, svi senatori tamo su milioneri.


al kako se sve to lako gurne u drugi, pa u treći, četvrti plan, dok se potpuno ne utopi u daleku pozadinu stvari i postane dio njene normalnosti o kojoj se i ne priča, kao što niko ne priča kako je vazduh svuda oko nas.

nije samo car go, svi su na dvoru goli!
šta? a-a, orgije su u toku... nismo znali, izvinjavamo...
adviser adviser 08:53 03.12.2021

Re: Komentar

docsumann
Ma, naravno. Trump je komičan lik. Kad bi mu se pružila prilika i on bi sedeo u vlasti do kraja života, pa i duže.

A, generalno, svi senatori tamo su milioneri.


al kako se sve to lako gurne u drugi, pa u treći, četvrti plan, dok se potpuno ne utopi u daleku pozadini stvari, i postane dio njene normalnosti o kojoj se i ne priča, kao što niko ne priča kako je vazduh svuda oko nas.

nije samo car go, svi su na dvoru goli!
šta? a-a, orgije su u toku... nismo znali, izvinjavamo...

Šta nam je činjeti?
docsumann docsumann 09:00 03.12.2021

Re: Komentar

adviser
docsumann
Ma, naravno. Trump je komičan lik. Kad bi mu se pružila prilika i on bi sedeo u vlasti do kraja života, pa i duže.

A, generalno, svi senatori tamo su milioneri.


al kako se sve to lako gurne u drugi, pa u treći, četvrti plan, dok se potpuno ne utopi u daleku pozadini stvari, i postane dio njene normalnosti o kojoj se i ne priča, kao što niko ne priča kako je vazduh svuda oko nas.

nije samo car go, svi su na dvoru goli!
šta? a-a, orgije su u toku... nismo znali, izvinjavamo...

Šta nam je činjeti?


a da se i mi poskidamo?
bene_geserit bene_geserit 09:09 03.12.2021

Re: Komentar

Šta nam je činjeti?

Čarli progovorio crnogorski ?
bene_geserit bene_geserit 09:11 03.12.2021

Re: Komentar

a da se i mi poskidamo?

Svi da budemo Filip ? Eh, ne ide to tako.
Mora neko i da bude doli, ne mogu svi da budu gori.
docsumann docsumann 09:20 03.12.2021

Re: Komentar

bene_geserit
Šta nam je činjeti?

Čarli progovorio crnogorski ?


stvarno, koje su ti ovo glupe fore?

ne zbog cgrnogorskog, već zbog denunciranja
bene_geserit bene_geserit 10:27 03.12.2021

Re: Komentar

zbog denunciranja

Ma daj ne zajebavaj, Čarlija svi prepoznaju na kilometar kad se reinkarnira, nisam ja nikome potreban da ga "denuciram". A i ne deluje da se krije osim što se zeza.
docsumann docsumann 10:43 03.12.2021

Re: Komentar

bene_geserit
zbog denunciranja

Ma daj ne zajebavaj, Čarlija svi prepoznaju na kilometar kad se reinkarnira, nisam ja nikome potreban da ga "denuciram". A i ne deluje da se krije osim što se zeza.


ne bih baš rekao da se ubi od samoofiranja.
čovjeka brišu već x-ti put, pa samo da je to problem, smor je.
nema potrebo da dodatno okrećemo kamere u tom pravcu.
bene_geserit bene_geserit 10:49 03.12.2021

Re: Komentar

čovjeka brišu već x-ti put, pa samo da je to problem, smor je

Mislim da to moderator, za dobro jutro, popije prvu kafu, banuje Čarlija, pa vidi šta će dalje. Ali već mu je dan lepo počeo.
Da je to vreme koje je potrošio na banovanje Čarlija potrošio na učenje, školu bi završio, pa ne bi morao da bude ovde moderator i da se zajebava sa nama.
Nego nešto ga zaboravio u zadnje vreme pa je Čarli prodisao.
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:52 03.12.2021

Re: Komentar

bene_geserit
čovjeka brišu već x-ti put, pa samo da je to problem, smor je

Mislim da to moderator, za dobro jutro, popije prvu kafu, banuje Čarlija, pa vidi šta će dalje. Ali već mu je dan lepo počeo.
Da je to vreme koje je potrošio na banovanje Čarlija potrošio na učenje, školu bi završio, pa ne bi morao da bude ovde moderator i da se zajebava sa nama.
Nego nešto ga zaboravio u zadnje vreme pa je Čarli prodisao.




Ni ja ne vidim koja je svrha banovanja čarlija: em je on mator da se menja na bolje, em je uporan kao konj i nema šta drugo da radi u slobodno vreme pa stalno pravi nove naloge, em ga je lako prepoznati, zbog ovog prvog na listi.

Da sam ja supermoderator, ja bih pitao maksu da mi da onaj njegov skript, da instaliram, i aupičkumaterinu i čarli, da ne moram da čitam njegove komentare uz prvu kafu a i posle nje.

mariopan mariopan 13:07 05.12.2021

Re: Komentar

adviser
docsumann
Ma, naravno. Trump je komičan lik. Kad bi mu se pružila prilika i on bi sedeo u vlasti do kraja života, pa i duže.

A, generalno, svi senatori tamo su milioneri.


al kako se sve to lako gurne u drugi, pa u treći, četvrti plan, dok se potpuno ne utopi u daleku pozadini stvari, i postane dio njene normalnosti o kojoj se i ne priča, kao što niko ne priča kako je vazduh svuda oko nas.

nije samo car go, svi su na dvoru goli!
šta? a-a, orgije su u toku... nismo znali, izvinjavamo...

Šta nam je činjeti?

Razjuriti bandu.
8c_competizione 8c_competizione 21:01 07.12.2021

Re: Komentar

nsarski
...Svako ko se ogrebao o minimum vlasti - i veza! - se dobro nafatirao. I tako to ide, od Tite pa na ovamo...

bojim se da je tako od kako je veka i vremena, ili bar od kada su u opticaju i novac i politika


nsarski nsarski 16:17 08.12.2021

Re: Komentar

8c_competizione
nsarski
...Svako ko se ogrebao o minimum vlasti - i veza! - se dobro nafatirao. I tako to ide, od Tite pa na ovamo...

bojim se da je tako od kako je veka i vremena, ili bar od kada su u opticaju i novac i politika



Da, ali ima i časnih izuzetaka.

Черевићан Черевићан 00:42 03.12.2021

nullus effectus sine causa

a situacija kod nas

политикобављење ..озбиљан је пос'о
упорност у трајању.......... део је истог,
разуман је слоган фотељо не дај ме
но допринос има и ...тима гласачког

nsarski nsarski 00:50 03.12.2021

Re: nullus effectus sine causa

политикобављење ..озбиљан је пос'о


Da, gos'n Čer, trebalo bi da je ozbiljan. Mada se kod naših političara taj ozbiljan posao uglavnom obavlja u kafanama uz svirku - eno nam Palme, na primer.
Hvala na javki, naravno!
vcucko vcucko 01:03 03.12.2021

Re: nullus effectus sine causa

Znam da je neozbiljno, znam da je možda i neukusno, ali moram.

nsarski nsarski 01:31 03.12.2021

Re: nullus effectus sine causa

vcucko
Znam da je neozbiljno, znam da je možda i neukusno, ali moram.



Ja mislim da je sasvim umesno.

Herr Kurz mi apsolutno ništa ne znači. Možda je to trebalo da naglasim. Jedino taj njegov gest, ta ostavka što me je obradovala. Za sve ostalo, vezano za njegovu "službu" i vlast i doprinose, me nije briga.

Posmatram one reptile na prvoj slici i ne mogu da verujem da sam celog života buljio u te gmizavce dok su me punili njihovim "velikim dostignućima" preko svih postojećih medija. Ljudi gmazovi. Isto kao kod nas.
Milan Novković Milan Novković 12:37 03.12.2021

Re: nullus effectus sine causa

nsarski
vcucko
Znam da je neozbiljno, znam da je možda i neukusno, ali moram.



Ja mislim da je sasvim umesno.

Herr Kurz mi apsolutno ništa ne znači. Možda je to trebalo da naglasim. Jedino taj njegov gest, ta ostavka što me je obradovala. Za sve ostalo, vezano za njegovu "službu" i vlast i doprinose, me nije briga.

Posmatram one reptile na prvoj slici i ne mogu da verujem da sam celog života buljio u te gmizavce dok su me punili njihovim "velikim dostignućima" preko svih postojećih medija. Ljudi gmazovi. Isto kao kod nas.

Ja od bitnih na tu temu znam priču lika pod manje poznatim imenom George Walden.

On je ovde bio Torijevac onoma, deo one sive ekipe iza scene koja postavlja javna lica partije - pa su oni postavili Tačerovku.

On joj je pisao i dobar deo govora, a, trivija, kao mlad radio za Lorda Karingtona.

Meni je privukao pažnju neverovatno talentovanim pisanjem (jbg, ja se kao literally-challenged posebno pecam na ljude koji imaju talenat za pisanje). I to zato što sam ga "otkrio" kao colunistu Evening Standarda - londonske novine koje su se jeftino prodavale pored stanica metroa i uvek si mogao da ih nađeš beslatno na sedištima u vagonima metroa. A pored njega postojala je još armija nadrealno dobrih kolunista i meni je to bilo čudno, tj najbolje novine koje sam ja ikad čitao (nisu više takve) - najbolja ekipa, a sa strane oglasi za sve i svašta, od polovnih pegli do prirodnog đubriva, jelte, ako treba, od raznih domaćih životinja.

Ispostavilo se da ih je okupio lik o kojem sam ja tad malo znao, Max Hastings, nekadašni urednik Daily Telegrafa (trivija - dao Tečerovkinoj ćerci otkaz dok je Tačerovka bila prime ministe), kojeg su svi ludo poštovali i nisu mogli da se izmigolje - on je i najbolji "dokumentarista WW1 i WW2 i glavni je razlog što ovde top-notch politički mediokriteti ne misle da smo mi krivi za WW1).

Elem, mnogi su očekivali da će George Walden u nekom trenutku posle Tačerovke biri Prime Minister. I on odjednom da otkaz.

Ovako objašnjava u autobiografiji Lucky George, parafraziram (pričao sam, žena mu radili restauracije top slika, za najveće, uključujući Luvr): "Dođem kući posle napornog dana u napornoj i kompromitujućoj profesiji, i žena mi u sobi prema bašti radi restauraciju neke Luvr slike. Odškrinut prozor, napolju cveće, ptičice pevaju, Mocar u pozadini ... i ja se samo setim kako ja moram da lažem i izmišljam u poslu ...", dobro, pustio sam si ovog sputanog literanog "genija" u sebi na slobodu pa ovo više nije parafraza, ali ...

I dao otkaz.

Još jedna trivija: Ćerka mu je udata za Piersa Morgana.
Hansel Hansel 22:58 03.12.2021

Re: nullus effectus sine causa

nsarski
Jedino taj njegov gest, ta ostavka što me je obradovala. Za sve ostalo, vezano za njegovu "službu" i vlast i doprinose, me nije briga.

Ах, па сигурно се није повукао тек тако и само зато што је добио дете. У ствари, ово друго можда и јесте (додатни) разлог, али у другом кључу. Нулто правило: не веруј политичару ни кад оставку даје!

Не може се рећи да и код нас није било занимљивих случајева те врсте. Какав год био, Динкић се повукао када више никако није могао да напабирчи бар неки проценат гласова који би му дао бар неки кредибилитет о(п)станка у власти, или је бар на тај начин изгубио заштиту коју му дају ти неки гласови (што Чеду Јовановића, на пример, нимало не обавезује). Можда још упечатљивији пример је Коштуничин: и он, какав год да је, када је пао испод цензуса, повукао се. Ако је само то разлог, јесте за поштовање пошто се то овде иначе не дешава.
Posmatram one reptile na prvoj slici i ne mogu da verujem da sam celog života buljio u te gmizavce dok su me punili njihovim "velikim dostignućima" preko svih postojećih medija. Ljudi gmazovi. Isto kao kod nas.

Хеј, хеј, полако, оптужиће те да си следбеник Дејвида Ајка!

Иначе, ја сам се увек питао како то да посланицима код нас, овима-онима у другим земљама... није ограничен број мандата или број година у клупама а председницима јесте... Нисам баш сигуран шта бих мислио ако некога као личност константно бирају за посланика, али, овако, када су странке као маф... овај, предузећа, апсолутно сам против. Актуелни сазив српског парламента је, чини ми се, апсолутно досадашње дно, ако се гледа бар нека аутентичност посланика-ца, ма каква да је. И оне комунистичке скупштине су имале већи плурализам.
maksa83 maksa83 23:00 03.12.2021

Re: nullus effectus sine causa

Иначе, ја сам се увек питао како то да посланицима код нас, овима-онима у другим земљама... није ограничен број мандата или број година у клупама

Pošto oni donose te zakone to je pojava koju zovem "topao ljudski gest čoveka prema samom sebi".
nsarski nsarski 23:10 03.12.2021

Re: nullus effectus sine causa

Ах, па сигурно се није повукао тек тако и само зато што је добио дете.


Mislim da nije. Negde sam "saznao" da je bilo u pitanju neslaganje oko uvođenja kovid pasoša/propusnica, on je bio protiv i bio primoran da da ostavku.
Takođe, hvala na podsećanju za neke od retkih naših političara koji su dali ostavku. Da bilo je takvih.

Bogami, posmatrajući izgled i ponašanje mngih političara, naših i sveCkih, sve češće se zamislim nad tvrdnjama Dejvida Ajka.
nsarski nsarski 23:13 03.12.2021

Re: nullus effectus sine causa

maksa83
Иначе, ја сам се увек питао како то да посланицима код нас, овима-онима у другим земљама... није ограничен број мандата или број година у клупама

Pošto oni donose te zakone to je pojava koju zovem "topao ljudski gest čoveka prema samom sebi".


Zanimljivo je da senatori u usa mogu da donesu odluku o povećanju svoje plate, ali odluka stupa na snagu tek u sledećem sazivu Senata. Da bi se izbegli ti "zakoni samopomoći". Poštenje pre svega. Međutim, ako si senator 48 godina, eto tebi 12 povišica koje si sam sebi izglasao.
maksa83 maksa83 23:24 03.12.2021

Re: nullus effectus sine causa

Zanimljivo je da senatori u usa mogu da donesu odluku o povećanju svoje plate, ali odluka stupa na snagu tek u sledećem sazivu Senata. Da bi se izbegli ti "zakoni samopomoći". Poštenje pre svega. Međutim, ako si senator 48 godina, eto tebi 12 povišica koje si sam sebi izglasao.

Sve što treba znati o političarima je da njihova lista prioriteta izgleda ovako:

1) biti izabran
2) biti reizabran
3) <prazno>
-- || --
99) <prazno>
100) nešto šta god
Hansel Hansel 23:25 03.12.2021

Re: nullus effectus sine causa

Ако се сећате, био је тренутак када су ови "наши" хтели да изгласају право самима себи да оду у превремену пензију када престану да буду посланици, а мислим да се одређивала и висина пензије (наравно, примерено висока).

Питао ја овде Гоцу Чомић, док је још овде "ходила", као реакцију на то (а ваљда после њеног "објашњења" како-зашто), зашто се онима који су служили војску не призна то време као радни стаж (јер нису могли да раде за то време, ако ни због чега другог), одговорила је да за то нема пара. "А како онда може за посланике...?" "Зато што за то има пара", 'ладно је одговорила.

Но, ипак су одустали после од тога.
Hansel Hansel 23:39 03.12.2021

Re: nullus effectus sine causa

nsarski
Ах, па сигурно се није повукао тек тако и само зато што је добио дете.

Mislim da nije. Negde sam "saznao" je bilo u pitanju neslaganje oko uvođenja kovid pasoša/propusnica, on je bio protiv i bio primoran da da ostavku.

Хм, можда су му (и) зато "активирали" афере, а можда је ипак и претерао.

Ако га суд прогласи невиним, ето њега поново, кладио бих се.
nsarski nsarski 23:45 03.12.2021

Re: nullus effectus sine causa

Питао ја овде Гоцу Чомић, док је још овде "ходила", као реакцију на то (а ваљда после њеног "објашњења" како-зашто), зашто се онима који су служили војску не призна то време као радни стаж (јер нису могли да раде за то време, ако ни због чега другог), одговорила је да за то нема пара. "А како онда може за посланике...?" "Зато што за то има пара", 'ладно је одговорила.


Za te svrhe služi "gumeni čekić". Ja sam svoj za sutra spremio, da se odbranim od terora nad narodom.

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 21:22 04.12.2021

Re: nullus effectus sine causa


Mislim da nije. Negde sam "saznao" da je bilo u pitanju neslaganje oko uvođenja kovid pasoša/propusnica, on je bio protiv i bio primoran da da ostavku

Ako je za Kurza: morao je dati ostavku posto je drzavni tuzilac pokrenuo istragu protiv njega zbog korupcije. Jako ljigav covek.
nsarski nsarski 21:28 04.12.2021

Re: nullus effectus sine causa

Neues aus der Nachbarschaft

Mislim da nije. Negde sam "saznao" da je bilo u pitanju neslaganje oko uvođenja kovid pasoša/propusnica, on je bio protiv i bio primoran da da ostavku

Ako je za Kurza: morao je dati ostavku posto je drzavni tuzilac pokrenuo istragu protiv njega zbog korupcije. Jako ljigav covek.


To je sasvim OK, političarima priliči. Ali, ostavku je dao. To pozdravljam.
nikvet pn nikvet pn 21:59 04.12.2021

Re: nullus effectus sine causa

Власт је најјача дрога.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 22:18 04.12.2021

Re: nullus effectus sine causa

nsarski
Neues aus der Nachbarschaft

Mislim da nije. Negde sam "saznao" da je bilo u pitanju neslaganje oko uvođenja kovid pasoša/propusnica, on je bio protiv i bio primoran da da ostavku

Ako je za Kurza: morao je dati ostavku posto je drzavni tuzilac pokrenuo istragu protiv njega zbog korupcije. Jako ljigav covek.


To je sasvim OK, političarima priliči. Ali, ostavku je dao. To pozdravljam.


Razumem. Ali, nije za njega bilo druge opcije - optuzbe previse ozbiljne a institucije jos uvek dovoljno nezavisne od politike. U Madjarskoj ili Vucicevoj Srbiji bi prosao verovatno neocesan. Ja pozdravljam da demokratske vrednosti jos uvek opstaju u Austriji. U to ime pozdrav svim blogodrugarima koji su danas blokirali Vucica!
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 01:33 03.12.2021

E sarski

Gledam ovo:
ASTROLOGIJA| BUDUĆNOST| SEX| ŽIVOTINJSKI SVET

I kakve veze ima Astrologija sa svim ovim?

A za ovo ostalo necu ni da pitam, sramota me malo. Rachunam "different folks..."
nsarski nsarski 01:34 03.12.2021

Re: E sarski

cane.srbljanovic
Gledam ovo:
ASTROLOGIJA| BUDUĆNOST| SEX| ŽIVOTINJSKI SVET

I kakve veze ima Astrologija sa svim ovim?

A za ovo ostalo necu ni da pitam, sramota me malo.


Mnogi od ovih krokodila veruju u astrologiju. I kid U not. Čak i konsultuju astrologe (eg. Nancy Regan).
nsarski nsarski 01:41 03.12.2021

Re: E sarski

Evo, zabave radi, jednog političara, guvernatora of the proud state of California, kako ulicama Minhena 1967 reklamira pumpanje mišića.

cane.srbljanovic cane.srbljanovic 01:47 03.12.2021

Re: E sarski

nsarski
Evo, zabave radi, jednog političara, guvernatora of the proud state of California, kako ulicama Minhena 1967 reklamira pumpanje mišića.



Eh, si vido kako ove berlinerke merkaju gluteuse, a? :)))))

vcucko vcucko 01:48 03.12.2021

Re: E sarski

nsarski
cane.srbljanovic
Gledam ovo:
ASTROLOGIJA| BUDUĆNOST| SEX| ŽIVOTINJSKI SVET

I kakve veze ima Astrologija sa svim ovim?

A za ovo ostalo necu ni da pitam, sramota me malo.


Mnogi od ovih krokodila veruju u astrologiju. I kid U not. Čak i konsultuju astrologe (eg. Nancy Regan).

Kad smo već kod prezimena Regan.

Porediti ove gmazove sa Ronaldom Reganom je blasfemija. Regan je najveći američki predsednik posle 2.SR. Mogu ja da ga mrzim, mogu da kažem da je glupi glumac, ali čovek je prekomponovao svet potpuno u američku korist. Zajedno sa dva Poljaka, papom i onim Bžežinskim. Koje takođe mogu, sa moje tačke gledišta opravdano, da nazovem đavolovim izaslanicima na Zemlji. Ali u principu mogu da im pljunem pod prozor.

Postoje obični političari, krokodili i ostali gmazovi. Ali postoje i giganti.

EDIT

To što mase vole Kenedija jer je izgledao mlad i lep (evo i ovde Mladenović traži nekakvu bistu) to je drugi par rukava. Mase su u principu glupe. A JFK je bio najgori predsednik u istom periodu. Samo je u jurenju suknji bio dobar i uspešan.
nsarski nsarski 01:57 03.12.2021

Re: E sarski

Postoje obični političari, krokodili i ostali gmazovi. Ali postoje i giganti.


Pa, ja ne delim tvoje mišljenje, ali ga potpuno uvažavam. Mislim da se Regan prosto našao na pravom mestu u pravo vreme, pa je pobrao zasluge za rušenje SSSR.

Njegova Reaganomics je mnogo doprinela ekonomskom stanju i sranju u kome se svet danas nalazi. On i Tačerka u tandemu su bili letalni.
Inače, mnogi republikanci se kunu u njega, kao i ti, i misle da je RR the Greatest, da kažemo GOAT.
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 02:00 03.12.2021

Re: E sarski

To što mase vole Kenedija jer je izgledao mlad i lep (evo i ovde Mladenović traži nekakvu bistu) to je drugi par rukava. Mase su u principu glupe. A JFK je bio najgori predsednik u istom periodu. Samo je u jurenju suknji bio dobar i uspešan.


Uf, uf uf... Mozda bi trebalo da reconsider ovo, a?
Da je sve bilo tako, JFK bi doziveo duboku starost a ne zavrshio mandat negde na pola... onako kako je zavrshio.

Misiiim, njemu je verovatno svejedno shta ti i ja mislimo sada, ali nama ne bi trebalo da bude.

nsarski nsarski 02:06 03.12.2021

Re: E sarski

To što mase vole Kenedija jer je izgledao mlad i lep (evo i ovde Mladenović traži nekakvu bistu) to je drugi par rukava. Mase su u principu glupe. A JFK je bio najgori predsednik u istom periodu. Samo je u jurenju suknji bio dobar i uspešan.


Nisu ga valjda ubili zato što je jurio suknje? Ili misliš da su mu zamerali zbog krize sa Kubom? Svi su oni jurili suknje, uključujući Klintone, jedino što ja ne vidim korelaciju između sposobnosti da vodiš zemlju i broja švalerki koje imaš. To je, inače, Miteran pomenuo kad su Klintona impičovali, a on valjda zna - imao je barem jedno priznato vanbračno dete.

Dobro, neka je Kenedi bio loš predsednik. Što su mu onda brata ubili?
adviser adviser 07:17 03.12.2021

Re: E sarski

cane.srbljanovic
Gledam ovo:
ASTROLOGIJA| BUDUĆNOST| SEX| ŽIVOTINJSKI SVET

I kakve veze ima Astrologija sa svim ovim?

A za ovo ostalo necu ni da pitam, sramota me malo. Rachunam "different folks..."

Fali još samo | GOVNA
bene_geserit bene_geserit 07:27 03.12.2021

Re: E sarski

adviser

Nego savetniče Čarli, jel može da se zna kako ste izabrali novi nik ?
I zbog čega su te opet banovali ?
magnus magnus 07:32 03.12.2021

Re: E sarski

Pa, ja ne delim tvoje mišljenje, ali ga potpuno uvažavam. Mislim da se Regan prosto našao na pravom mestu u pravo vreme, pa je pobrao zasluge za rušenje SSSR.
Uh , mislim da je tu dosta predrasuda . Ekonomija u Karterovo doba je bila na dnu, Poslje Regana je bila poprilično zdrava i u usponu . E sad sve je poslje otišlo k vragu sa novcima bez pokrića i spašavanjima propalih ali to je "idaja " demkrata i kad je Bušovi rade . Isto je bilo i sa UK za Kalahana i za Tačerice . Oni su bili liberali starog kova. onda su se komike dosjetile i sebe nazvale libetralima. Danas u 99% slučajeva kad čujete "liberel" ili "neoliberal" ljudi pričaju o ljevičarima , kulturmarksistima i korporativistima&etatistima ali to je druga priča . No reganomika je svakako digla US dok Bil "suknjica plava" Klinton nije istrošio zadnje njene tragove. SSSR je bio trul sam po sebi al bi sa karterom crkavo još desetljeće. Ovako se rusi spasili zla ranije
adviser adviser 07:42 03.12.2021

Re: E sarski

bene_geserit
adviser

Nego savetniče Čarli, jel može da se zna kako ste izabrali novi nik ?
I zbog čega su te opet banovali ?

Izvini, nisam razumeo tvoje pitanje?
nsarski nsarski 08:28 03.12.2021

Re: E sarski

Uh , mislim da je tu dosta predrasuda .


Verujem da si u pravu. Zapravo, ja sam vezara kad je ekonomija u pitanju. Meni je odbojna svaka pomisao na trange-frange mindset onih što prodaju-kupuju, prodaju-kupuju, saso mange. Ja njih posmatram kao niže oblike života. U tom smislu moje "mišljenje" o ekonomiji je bezvredno, zaista.
A da li su republikanci ili demokrate, to mi je tek nevažno jer se držim čuvene rečenice Upton Sinclair-a: Demokratska i Republikanska stranka su dva krila jedne te iste ptica grabljivice.
J.M. Keynes-u se pripisuje izjava: Capitalism is the extraordinary belief that the nastiest of men for the nastiest of motives will somehow work for the benefit of all. Ko sam ja da mu protivrečim.
docsumann docsumann 09:02 03.12.2021

Re: E sarski

nsarski
Evo, zabave radi, jednog političara, guvernatora of the proud state of California, kako ulicama Minhena 1967 reklamira pumpanje mišića.



e, đe je sad rahmetli čarli da uzvikne - derbil!


docsumann docsumann 09:10 03.12.2021

Re: E sarski

inače Arnold je u najboljoj formi (bilderskoj) bio 1973. i 1974.



njegovi bicepsi i pektoralisi bi čak i u današnjoj mega dopingovanoj eri masmutanta bili svjetska klasa.
mirelarado mirelarado 11:19 03.12.2021

Re: E sarski

Bušovi


Kad je reč o političarskim dinastijama, ovde imamo Krkobabiće (od oca je ostanulo sinu), i to da crnjak bude veći, otaci i sin su istovremeno bili senior predsednik, a junior potpredsednik penzionerske stranke. Osim uspešnog šlepovanja uz vlast i raznih funkcija, ne znam kakve su njihove zasluge za penzionere (ekonomski pokazatelji su katastrofalni).
nsarski nsarski 11:19 03.12.2021

Re: E sarski

inače Arnold je u najboljoj formi (bilderskoj) bio 1973. i 1974

Znao sam ja da će te ona slika na ulici privući. Zato sam je i postavio, da se zabavimo
docsumann docsumann 11:35 03.12.2021

Re: E sarski

nsarski
inače Arnold je u najboljoj formi (bilderskoj) bio 1973. i 1974

Znao sam ja da će te ona slika na ulici privući. Zato sam je i postavio, da se zabavimo


kad si me već navukao...
u tim mihenskim godinama Arnold se upoznao i zbližio sa Frankom Kolombom, sicilijancem niskog rasta ali nevjerovatne snage (zvali su ga mali div) s kojim je postao blizak prijatelj i trening partner u nardenoj deceniji.
Franko je bi visok svega 165cm, a vukao je 340kg u mrtvom dizanju, pri tjelesnoj težini od 85kg.
uz njega je Arnold u svoj trening ubacio dosta powerlifterskih vježbi (tačnije načina treninga) što mu je pomoglo da znatnije ojača, a poslije tu snagu koristi za izgrađivanje mišića bilderskim treningom s velikim težinama.
pored Arnolda, Franko se polako prešaltao u bodi bilding, što je bila dobra odluka, jer je i sam osvojio dvije Mr.Olimpije 1976. i 1981.



Franko se prije dizanja tegova bavio boksom, u kojem je nanizao5 pobijeda, sve nokautom. kada je posljednjeg protivnika poslao u bolnicu riješio je da promjeni sport.


EDIT:
učestvovao je i na prvom WSM takmičenju 1977. gdje se povrijedio u trci s frižiderom na leđima.
vcucko vcucko 11:44 03.12.2021

Re: E sarski

nsarski

Ili misliš da su mu zamerali zbog krize sa Kubom? Svi su oni jurili suknje, uključujući Klintone,

Možda su mu zamerali što nije udario tad radi Kube?

A demokrate su u pravilu bili ženskaroši. Dobro, ovaj sad viri grobaru sa lopate, on je van konkurencije.

Ima jedan film, zaboravio sam kako se zove. Dva matorca bivša predsednika. Džek Lemon republikanac i Džejms Garner demokrata. Lemon je škrtica, vrti svaki dolar, a Garner samo obilazi švalerke. Znači stvar je manje-više poslovična.
docsumann docsumann 11:46 03.12.2021

Re: E sarski

pošto je savremeni profesionalni bodi bilding izrastao u freak show, zbog pretjerane mase i nenormalnih dimenzija takmičara koji običnom čovjeklu djeluju potpuno alijenski.
IFBB je uveo novu kategoriju, Classic Physique, gdje postoji limit u odnosu težine i visine takmičara, i gdje se forsira izgled bildera iz 70-tih, iz tzv. zlatne ere.

ovo je poređenje trostrukog Mr.O u kategoriji Classic, Kris Bampsteda i Arnolda iz njegovih takmičarskih dana



nsarski nsarski 11:53 03.12.2021

Re: E sarski

A demokrate su u pravilu bili ženskaroši.


Da. Ženskaroši i voleli da ratuju. Siroti RR je samo izvršio invaziju na Grenadu, opasnu silu. Umesto nešto ozbiljnije sa nuklearnim podmornicama, Trajdentima, itd., on poslao četu likova koju je predvodio ostareli Klint Istvud.
Ribozom Ribozom 13:05 03.12.2021

Re: E sarski, mali rebus



SKINI NAM SE S'

A


8c_competizione 8c_competizione 14:04 03.12.2021

Re: E sarski

nsarski
...

A da li su republikanci ili demokrate, to mi je tek nevažno jer se držim čuvene rečenice Upton Sinclair-a: Demokratska i Republikanska stranka su dva krila jedne te iste ptica grabljivice.

J.M. Keynes-u se pripisuje izjava: Capitalism is the extraordinary belief that the nastiest of men for the nastiest of motives will somehow work for the benefit of all...


imam jako dobru prijateljicu Amerikanku koja zivi ovde u Berlinu, iskreno predivno ljudsko bice koje volim kao rodjenu sestru.

ali u bi(t)ci izmedju Trump/Clinton i Trump/Biden nije shvatala da birajuci Clinton/Biden block samo istima navlaci bele rukavice na "kandze" te iste ptice grabljivice

doduse mozda i razume, kada se onako malko dobro zamisli, ali ne vredi, previse je kondicionisana i kako god, na kraju su za to sve krivi Rusi.

Mr Sinclair je sve odlicno srocio u samo jednoj recenici, sve ostalo je samo zabava za milione Amerikanaca, a i sire.
vcucko vcucko 15:35 03.12.2021

Re: E sarski

nsarski
A demokrate su u pravilu bili ženskaroši.


Da. Ženskaroši i voleli da ratuju. Siroti RR je samo izvršio invaziju na Grenadu, opasnu silu. Umesto nešto ozbiljnije sa nuklearnim podmornicama, Trajdentima, itd., on poslao četu likova koju je predvodio ostareli Klint Istvud.

Jedino se Jimmy "The Peanut" Carter nije uklapao u to.

Ali on je čovek slučajno tu došao, izbacila ga poplava. A verovatno je bio iz nekog njihovog ekvivalenta SSRN, bem li ga
nsarski nsarski 18:03 03.12.2021

Re: E sarski, mali rebus

Ribozom


SKINI NAM SE S'

A



Dooobar!
benedykt benedykt 21:04 03.12.2021

Re: E sarski

nsarski

A da li su republikanci ili demokrate, to mi je tek nevažno jer se držim čuvene rečenice Upton Sinclair-a: Demokratska i Republikanska stranka su dva krila jedne te iste ptica grabljivice.
J.M. Keynes-u se pripisuje izjava: Capitalism is the extraordinary belief that the nastiest of men for the nastiest of motives will somehow work for the benefit of all. Ko sam ja da mu protivrečim.

Ono za Kunderu & Dr Johnsona i patriotizam kao poslednje utočište hulja je bilo očigledno prelako, pa se stoga skoro pa odmah prepoznala i ispravila greška. Dakle, nije Keynes autor tog čuvenog citata već Austin Robinson, kao što isto tako ni Sinclair nije bio onaj koji je u originalu rekao to za dva krila već Eugene V. Debs. Toliko…
bene_geserit bene_geserit 21:09 03.12.2021

Re: E sarski

pošto je savremeni profesionalni bodi bilding izrastao u freak show, zbog pretjerane mase i nenormalnih dimenzija takmičara koji običnom čovjeklu djeluju potpuno alijenski.
IFBB je uveo novu kategoriju, Classic Physique, gdje postoji limit u odnosu težine i visine takmičara, i gdje se forsira izgled bildera iz 70-tih, iz tzv. zlatne ere.

Meni i ovi iz "zlatne ere" izgledaju kao freak show.
docsumann docsumann 21:33 03.12.2021

Re: E sarski

bene_geserit
pošto je savremeni profesionalni bodi bilding izrastao u freak show, zbog pretjerane mase i nenormalnih dimenzija takmičara koji običnom čovjeklu djeluju potpuno alijenski.
IFBB je uveo novu kategoriju, Classic Physique, gdje postoji limit u odnosu težine i visine takmičara, i gdje se forsira izgled bildera iz 70-tih, iz tzv. zlatne ere.

Meni i ovi iz "zlatne ere" izgledaju kao freak show.


danas postoji i još mekša divizija tzv Men's Physique, il tako nešto, gdje takmičari nastupaju u bermudama, kao sa plaže.
mislim da je ovo trenutni No1

docsumann docsumann 21:44 03.12.2021

Re: E sarski

i šta ja podrazumjevam pod freak show

nsarski nsarski 22:32 03.12.2021

Re: E sarski

benedykt
nsarski

A da li su republikanci ili demokrate, to mi je tek nevažno jer se držim čuvene rečenice Upton Sinclair-a: Demokratska i Republikanska stranka su dva krila jedne te iste ptica grabljivice.
J.M. Keynes-u se pripisuje izjava: Capitalism is the extraordinary belief that the nastiest of men for the nastiest of motives will somehow work for the benefit of all. Ko sam ja da mu protivrečim.

Ono za Kunderu & Dr Johnsona i patriotizam kao poslednje utočište hulja je bilo očigledno prelako, pa se stoga skoro pa odmah prepoznala i ispravila greška. Dakle, nije Keynes autor tog čuvenog citata već Austin Robinson, kao što isto tako ni Sinclair nije bio onaj koji je u originalu rekao to za dva krila već Eugene V. Debs. Toliko…


Heh, iz različitih izvora različiti podaci. Za Keynesa sam eksplicitno rekao da mu se pripisuje, jer zaista nema definitivne potvrde da je to njegovo. Mada, nema ni utvrđenog porekla.
Glede U. Sinclair-a, to sam negde davno pročitao, i čak zapisao, ali nisam mngo proveravao izvor. Sada sam našao da se taj izraz pripisuje Pat Buchanan-u. Ja verujem da je izraz nastao mnogo ranije - u Britaniji, recimo - ali nemam dovoljno pouzdane izvore za to. Ipak, ja sam taj citat neoprezno naveo kao izvorno Sinklerov. Izvinjavam se zbog nepreciznosti.

Postoji i sledeća izreka o političarima koju je vredno imati na umu.

Politika je šou biznis za ružne ljude.
(Politics is show business for ugly people)

sa sledećim modifikacijama

Politics is celebrity for ugly people.
i
Washington is Hollywood for ugly people.

Kakogod ta izreka bila, mislim da pogađa u srž problema.
(Setimo se da je Vođa nekoliko puta rekao da se njegovi ministri podvrgavaju estetskoj hirurgiji, ali da on lično tim izazovima odoleva).

Eto, možda ćeš ti uspeti da pronađeš tačan izvor za ove gore izreke (neki ih pripisuju glumcu Hju Grantu).

P.S. Malo sam se zainteresovao za izreku o "dva krila iste ptice grabljivice". Ima tu mnogo neizvesnosti, i nije baš precizno poznato ko je prvi rekao. Evo link na kome se nabraja bar deset različitih izvora.

Two wings of the same bird of prey

Izvoli, knock yourself out.


apacherosepeacock apacherosepeacock 10:54 04.12.2021

Re: E sarski

Regan


Nikson i Regan su republikanske ikone a Kenedi i Klinton demokratske, u US.

Mi i ostatak sveta (minus zapadnjaci) ih vidimo u jednom svetlu a Amerikanci i zapadnjaci u drugom. Pojednostavljeno rečeno, ima i tu nijansi, naravno.
benedykt benedykt 11:11 04.12.2021

Re: E sarski

nsarski

Heh, iz različitih izvora različiti podaci. Za Keynesa sam eksplicitno rekao da mu se pripisuje, jer zaista nema definitivne potvrde da je to njegovo. Mada, nema ni utvrđenog porekla.
Glede U. Sinclair-a, to sam negde davno pročitao, i čak zapisao, ali nisam mngo proveravao izvor. Sada sam našao da se taj izraz pripisuje Pat Buchanan-u. Ja verujem da je izraz nastao mnogo ranije - u Britaniji, recimo - ali nemam dovoljno pouzdane izvore za to. Ipak, ja sam taj citat neoprezno naveo kao izvorno Sinklerov. Izvinjavam se zbog nepreciznosti.

Avaj razočaraću te, zna se u oba slučaja gde se prvi put pojavljuju dati citati. Dakle, Austin Robinson prvi u svojoj knjizi Monopoly iz 1941. godine u XII poglavlju pod naslovom Future Policy kaže ovo u sledećem pasusu…
But by far the strongest resistance to drastic action comes from those who would say, if they sought at all to express their motives, that inequality of incomes is inevitable and even desirable in a world in which individuals are born with unequal talents. You must leave the efficient man as well as the inefficient the motive to exert himself to the utmost. The great merit of the capitalist system, it has been said, is that it succeeds in using the nastiest motives of nasty people for the ultimate benefit of society. They would point to the emergence of the problem of incentive in Russia, and the apparently growing inequalities consequent upon the introduction of methods of payment required in the interests of output. But the efficacy of a given incentive depends upon what you possess already. The carrot that would tempt the hungry donkey would stir the replete millionaire to violence of language rather than of action.

Takođe, Eugene V. Debs u svom govoru održanom 16. juna 1902. u mestu Butte, država Montana, koji se par dana posle toga objavljuje u lokalnom časopisu The Labor World, kaže sledeće…
You cannot expect any help from either of the two old parties. They are simply the two wings to the same foul bird of prey. We are told that industry is at high tide, that there is no ground for complaint, and if there is any trouble it is because of agitators among whom I am which. There never was a time in the history of the world when wages were as small as they are today when measured by their purchasing power, the only true standard. When you produce a dollar, 87 percent of it goes to your employer and the other 13 percent goes to you. He gets 87 cents on every dollar you produce, and you must produce his share first or you are not allowed to produce anything


apacherosepeacock apacherosepeacock 11:20 04.12.2021

Re: E sarski

Ima tu mnogo neizvesnosti, i nije baš precizno poznato ko je prvi rekao. Evo link na kom


Koliko je uopšte bitno (meni nije) ko je šta rekao ako je izreka dobra/efektna.


adviser adviser 11:27 04.12.2021

Re: E sarski

benedykt
nsarski

Heh, iz različitih izvora različiti podaci. Za Keynesa sam eksplicitno rekao da mu se pripisuje, jer zaista nema definitivne potvrde da je to njegovo. Mada, nema ni utvrđenog porekla.
Glede U. Sinclair-a, to sam negde davno pročitao, i čak zapisao, ali nisam mngo proveravao izvor. Sada sam našao da se taj izraz pripisuje Pat Buchanan-u. Ja verujem da je izraz nastao mnogo ranije - u Britaniji, recimo - ali nemam dovoljno pouzdane izvore za to. Ipak, ja sam taj citat neoprezno naveo kao izvorno Sinklerov. Izvinjavam se zbog nepreciznosti.

Avaj razočaraću te, zna se u oba slučaja gde se prvi put pojavljuju dati citati. Dakle, Austin Robinson prvi u svojoj knjizi Monopoly iz 1941. godine u XII poglavlju pod naslovom Future Policy kaže ovo u sledećem pasusu…
But by far the strongest resistance to drastic action comes from those who would say, if they sought at all to express their motives, that inequality of incomes is inevitable and even desirable in a world in which individuals are born with unequal talents. You must leave the efficient man as well as the inefficient the motive to exert himself to the utmost. The great merit of the capitalist system, it has been said, is that it succeeds in using the nastiest motives of nasty people for the ultimate benefit of society. They would point to the emergence of the problem of incentive in Russia, and the apparently growing inequalities consequent upon the introduction of methods of payment required in the interests of output. But the efficacy of a given incentive depends upon what you possess already. The carrot that would tempt the hungry donkey would stir the replete millionaire to violence of language rather than of action.

Takođe, Eugene V. Debs u svom govoru održanom 16. juna 1902. u mestu Butte, država Montana, koji se par dana posle toga objavljuje u lokalnom časopisu The Labor World, kaže sledeće…
You cannot expect any help from either of the two old parties. They are simply the two wings to the same foul bird of prey. We are told that industry is at high tide, that there is no ground for complaint, and if there is any trouble it is because of agitators among whom I am which. There never was a time in the history of the world when wages were as small as they are today when measured by their purchasing power, the only true standard. When you produce a dollar, 87 percent of it goes to your employer and the other 13 percent goes to you. He gets 87 cents on every dollar you produce, and you must produce his share first or you are not allowed to produce anything



Pa kako ti to sve znaš?!
apacherosepeacock apacherosepeacock 11:29 04.12.2021

Re: E sarski

Arnold


Švarci nije loš komičar, recimo u B komedijama True Lies, Kindergarten Cop, Red Heat itd. je super.
nsarski nsarski 11:30 04.12.2021

Re: E sarski

Cool. Zapazi, ja ti uopšte ne protivrečim. Naprotiv, bio si vredan pa si uradio domaći zadatak. Bravo.

Međutim, zar ti nije palo u oči, u tom tvom prvom citiranom odlomku sledeća nedoslednost:

You must leave the efficient man as well as the inefficient the motive to exert himself to the utmost. The great merit of the capitalist system, it has been said, is that it succeeds in using the nastiest motives of nasty people for the ultimate benefit of society. They would point to the emergence of the problem of incentive in Russia, and the...
(navodim samo ključni, boldovani fragment)

taj podvučeni deo ukazuje da je to već neko ranije rekao, te onda ne vidim zašto bi se iskaz pripisao Robinsonu. Ali, ako ti se tako sviđa - hej!, živimo u demokratskom svetu, možeš da radiš štagod hoćeš. Ja ću ipak ostati u nedoumici.

Mene je teško razočarati. Nice talking to you.



benedykt benedykt 12:22 04.12.2021

Re: E sarski

adviser

Pa kako ti to sve znaš?!

Tako što sam i sam pre deceniju i kusur mislio da su dati citati izvorno potekli od Keynes-a odnosno od Sinclair-a, a onda shvatio kako to baš i nije tačno. Inače kao što mi je od citata Dr Johnson-a o patriotizmu i huljama daleko draži onaj njemu sličan koga je izrekao Schopenhauer (Die wohlfeilste Art des Stolzes hingegen ist der Nationalstolz, itd itd…), tako isto mi je od Sinclair-a draži Ferdinand Lundberg. On je naime rekao sledeće…
The United States can be looked upon as having, in effect, a single party: the Property Party. This party can be looked upon as having two subdivisions: the Republican Party, hostile to accommodating adjustments ( hence dubbed "Conservative" ), and the Democratic Party, of recent decades favoring such adjustments ( hence dubbed "Liberal" ).

Posle je sve to malo preradio Gore Vidal, pa ogromna većina pogrešno smatra da je to rekao on, iako se on pozvao i pri tome zahvalio Lundberg-u na datoj frazi, kao što se uostalom i Sinclair pozvao na Eugene V. Debs-a, ali se sve to sa vremenom zaboravilo…
docsumann docsumann 12:37 04.12.2021

Re: E sarski

apacherosepeacock
Arnold


Švarci nije loš komičar, recimo u B komedijama True Lies, Kindergarten Cop, Red Heat itd. je super.


ipak su mu najupečatljivije role one za koje nije bilo puno teksta - Konan 1, Terminator, Predator.
ujedno i klasici (tog) svog žanra
benedykt benedykt 12:40 04.12.2021

Re: E sarski

nsarski
Cool. Zapazi, ja ti uopšte ne protivrečim. Naprotiv, bio si vredan pa si uradio domaći zadatak. Bravo.

Međutim, zar ti nije palo u oči, u tom tvom prvom citiranom odlomku sledeća nedoslednost:

You must leave the efficient man as well as the inefficient the motive to exert himself to the utmost. The great merit of the capitalist system, it has been said, is that it succeeds in using the nastiest motives of nasty people for the ultimate benefit of society. They would point to the emergence of the problem of incentive in Russia, and the...
(navodim samo ključni, boldovani fragment)

taj podvučeni deo ukazuje da je to već neko ranije rekao, te onda ne vidim zašto bi se iskaz pripisao Robinsonu. Ali, ako ti se tako sviđa - hej!, živimo u demokratskom svetu, možeš da radiš štagod hoćeš. Ja ću ipak ostati u nedoumici.

Mene je teško razočarati. Nice talking to you.

Pa sad, odavno se primetilo postojanje tog „it has been said” detalja, ali se dati citat nigde pre toga ne pojavljuje u pisanom obliku pa se smatra da je Robinson zaslužan za njega. Tek deceniju posle objavljivanja te knjige se dati citat, u nešto izmenjenom obliku, pripisuje Keynes-u. Robinson i Keynes bili odlični prijatelji i saradnici, tako da je najverovatnije Keynes čitao Monopoly, pa je posle datu frazu samo malo preradio i negde pomenuo. E sad, kako je bio daleko slavniji od Robinson-a, onda je to za vjek i vjekova ostalo (pogrešno) pripisano njemu…
apacherosepeacock apacherosepeacock 13:08 04.12.2021

Re: E sarski

docsumann
apacherosepeacock
Arnold


Švarci nije loš komičar, recimo u B komedijama True Lies, Kindergarten Cop, Red Heat itd. je super.


ipak su mu najupečatljivije role one za koje nije bilo puno teksta - Konan 1, Terminator, Predator.
ujedno i klasici (tog) svog žanra


To je neosporno tačno. Njegovoj publici je on legenda' iz tih filmova koje si naveo gde do izražaja dolazi njegova fizička snaga a težak nemački akcenat pokrije minimum teksta.. (nisu u tom žanru tu da filozofiraju već da se makljaju)


Nego mene prijatno iznenadi kad se iz tih testosteron filmova pokaže da junak badžamrga kad mu se da drugačiji scenario/žanr - u stvari ispadne duhovit lik.
maksa83 maksa83 13:21 04.12.2021

Re: E sarski

To je neosporno tačno. Njegovoj publici je on legenda' iz tih filmova koje si naveo gde do izražaja dolazi njegova fizička snaga a težak nemački akcenat pokrije minimum teksta.. (nisu u tom žanru tu da filozofiraju već da se makljaju)

Terminator definitivno, sva tri dela.

pecaros pecaros 14:15 04.12.2021

Re: E sarski

maksa83

Terminator definitivno, sva tri dela.


Možda samo zbog hronologije, Konan mi je emotivno bliži. Pravi film u pravo vreme.

Kao klinci, gutali smo filmove na istorijske i mitološke teme, kojih je ko zna koliko snimljeno pedesetih i šezdesetih godina. Onda je takva produkcija nekako presušila, da bi se, konačno, pojavio Konan, u punom sjaju.

Stiv Rivs kao Herkules:


milisav68 milisav68 15:12 04.12.2021

Re: E sarski

maksa83
Terminator definitivno, sva tri dela.

Da, imam utisak da je scenarista prvo upoznao Švarcija, pa tek onda dobio ideju za film :)

Inače, mogu uvek da ga (ih) gledam.
docsumann docsumann 16:07 04.12.2021

Re: E sarski

zaboravih da napomenem da je Franko Kolombo spremao Stalonea za Roki 4. i Rambo 2. u kojima je definitivno bio najmišićaviji.



Stalone se žalio kako je za cifru s ispostavljeno mu računa mogao kuću da kupi.
nsarski nsarski 16:10 04.12.2021

Re: E sarski

Pa sad, odavno se primetilo postojanje tog „it has been said” detalja, ali se dati citat nigde pre toga ne pojavljuje u pisanom obliku pa se smatra da je Robinson zaslužan za njega.


Znači, ti si proverio da se taj citat baš nigde pre toga ne pojavljuje.?! Bravo, još jednom. Hvala, that will do extremely well. (A ti pronađi ko je to rekao).
docsumann docsumann 16:20 04.12.2021

Re: E sarski

mislim da je Švarci još u bilderskim danima pokazivao osobine koje su mu garantovale uspješnu političku karijeru



inače ovo je slika sa Mr.O 1972.

1971. Arnold je bio jedini učesnik Olimpije, bilo je tu gomilu suspenzija (Oliva i Franko...)
vcucko vcucko 17:45 04.12.2021

Re: E sarski

pecaros

Možda samo zbog hronologije, Konan mi je emotivno bliži. Pravi film u pravo vreme.

Ipak Crvena Sonja.

Isto je, ali nije isto...



EDIT:

U Konanu je najjači lik bio Džejms Erl Džons. Ali on je razvalio manje-više svaki lik koji je odigrao. Glumčina.
benedykt benedykt 17:55 04.12.2021

Re: E sarski

nsarski
Pa sad, odavno se primetilo postojanje tog „it has been said” detalja, ali se dati citat nigde pre toga ne pojavljuje u pisanom obliku pa se smatra da je Robinson zaslužan za njega.


Znači, ti si proverio da se taj citat baš nigde pre toga ne pojavljuje.?! Bravo, još jednom. Hvala, that will do extremely well. (A ti pronađi ko je to rekao).
Tja, citat je poprilično čuven i odavno se poteglo pitanje odakle se isti vezuje za Keynes-a iako ne postoji bilo kakav trag da je to on igde napisao, pa se tako došlo do Robinsona i knjige Monopoly kao najranijeg pominjanja datog citata u bilo kom obliku. Tako da ti trenutno pokušavaš na silu da napraviš nekakvu potpuno nepostojeću poentu, jer ti valjda radi sujeta i onda bi sada metodom naknadne pameti kao pevac Sofronije da dokazuješ kako je dva puta ništa samo i jedino ništa i da samim time ni originalnog izvora za citat nema.
Ono što je meni zanimljivo je opet, kako to da takav poštovalac ili bolje reći zaljubljenik u teoriju zavere o kultur-marksizmu i ”zlim” francuskim filozofima marksističke provinijencije, odjednom ponosno citira Upton Sinclair-a odnosno Eugene V Debs-a (taj njegov govor iz 1902. inače možeš da nađeš na www.marxist.org) koji se inače da se podsetimo smatra ocem američkog socijalizma, ili ti ga u prevodu tipičan primer onoga čime prodavci magle i lovci na teorije zavera plaše kao babarogom svoju vernu pastvu. Mislim, aferim u svakom slučaju, što-no-se kaže iz keca u dvojku i tako kao to…
adviser adviser 17:58 04.12.2021

Re: E sarski

benedykt
nsarski
Pa sad, odavno se primetilo postojanje tog „it has been said” detalja, ali se dati citat nigde pre toga ne pojavljuje u pisanom obliku pa se smatra da je Robinson zaslužan za njega.


Znači, ti si proverio da se taj citat baš nigde pre toga ne pojavljuje.?! Bravo, još jednom. Hvala, that will do extremely well. (A ti pronađi ko je to rekao).
Tja, citat je poprilično čuven i odavno se poteglo pitanje odakle se isti vezuje za Keynes-a iako ne postoji bilo kakav trag da je to on igde napisao, pa se tako došlo do Robinsona i knjige Monopoly kao najranijeg pominjanja datog citata u bilo kom obliku. Tako da ti trenutno pokušavaš na silu da napraviš nekakvu potpuno nepostojeću poentu, jer ti valjda radi sujeta i onda bi sada metodom naknadne pameti kao pevac Sofronije da dokazuješ kako je dva puta ništa samo i jedino ništa i da samim time ni originalnog izvora za citat nema.
Ono što je meni zanimljivo je opet, kako to da takav poštovalac ili bolje reći zaljubljenik u teoriju zavere o kultur-marksizmu i ”zlim” francuskim filozofima marksističke provinijencije, odjednom ponosno citira Upton Sinclair-a odnosno Eugene V Debs-a, koji se inače da se podsetimo smatra ocem američkog socijalizma, pri tome je bio manje više marksista ali i u svakom slučaju internacionalista, ili ti ga u prevodu tipičan primer onoga čime prodavci magle i lovci na teorije zavera plaše kao babarogom svoju vernu pastvu. Mislim, aferim u svakom slučaju, što-no-se kaže iz keca u dvojku i tako kao to…

А можда си и ти мало сујетан?
benedykt benedykt 18:32 04.12.2021

Re: E sarski

adviser

А можда си и ти мало сујетан?
Avaj, ja mu više dođem kao sujeta sujetstva, jedne, i inače sujetne porodice, što Crnjanski reče za Pavla Isakoviča. Međutim, ovde se susrećemo sa onim što je Dvorniković svojevremeno opisivao u svojoj Karakterologiji Jugoslovena kada je rekao da ljudi sa ovih naših prostora iako znaju da nisu u pravu nastavljaju raspravu samo zato da bi na silu i po svaku cenu isterali svoje. Tako da se meni, fala vi na pitanju, može da budem suštastvo svake moguće sujete, sve dok ista stoji na čvrstim crno na belo argumentima u datom slučaju…
nsarski nsarski 18:33 04.12.2021

Re: E sarski

Tja, citat je poprilično čuven i odavno se poteglo pitanje odakle se isti vezuje za Keynes-a iako ne postoji bilo kakav trag da je to on igde napisao, pa se tako došlo do Robinsona i knjige Monopoly kao najranijeg pominjanja datog citata u bilo kom obliku. Tako da ti trenutno pokušavaš na silu da napraviš nekakvu potpuno nepostojeću poentu, jer ti valjda radi sujeta i onda bi sada metodom naknadne pameti kao pevac Sofronije da dokazuješ kako je dva puta ništa samo i jedino ništa i da samim time ni originalnog izvora za citat nema.


Amaterska psihoanaliza ti je, valjda, usputna delatnost. Bravo. Ti si svestran.
Pobogu, zar je nemoguće ukapirati da su mnogi citati često nepoznatog porekla, i da ja imam rezerve prema "izvorima" koje navodiš? To sam, nadam se, jasno rekao.
I drugo, uopšte nisam zagrižen i kategoričan za ono što sam napisao, ali ti se ipak jediš. Ako si siguran d si u pravu, neka ti bude. Ja nisam siguran, ni za tebe ni za sebe.

Znači višestruki si OY!!!
benedykt benedykt 20:45 04.12.2021

Re: E sarski

nsarski


Amaterska psihoanaliza ti je, valjda, usputna delatnost. Bravo. Ti si svestran.
Pobogu, zar je nemoguće ukapirati da su mnogi citati često nepoznatog porekla, i da ja imam rezerve prema "izvorima" koje navodiš? To sam, nadam se, jasno rekao.
I drugo, uopšte nisam zagrižen i kategoričan za ono što sam napisao, ali ti se ipak jediš. Ako si siguran d si u pravu, neka ti bude. Ja nisam siguran, ni za tebe ni za sebe.

Mmmdaaa, isto tako je i Mikele mogao na ono tvoje…
nsarski

Rekao je to Samuel Johnson: On the evening of 7 April 1775, he made a famous statement: "Patriotism is the last refuge of the scoundrel."

Da krene u to presipanje iz šupljeg u prazno i da kaže kako su citati često nepoznatog porekla, te da ima rezerve prema ”izvorima” koje ti navodiš, odnosno odakle mi znamo da je baš 7. aprila 1775. Dr Johnson sve to baš tako je li rekao?! Uostalom gde je tu dozvolićete molim vas audio odnosno video zapis, da li možemo verovati tim svedocima i ko su oni uopšte, odnosno ono što je najbitnije a kako mi uopšte pa znamo da Dr Johnson nije sve to čuo 6. aprila 1775. od svog kočijaša ili u nekom društvu koji dan ranije a sve uz čašicu razgovora!? Sve u svemu, ima li dokaza da je to baš on prvi rekao a ne ipak neko drugi pre njega…?!! Nema, je l’ tako, tako je…!?! Znači rekao je ipak neko drugi a ne on, kraj svake priče moliću lepo…

P.S. Što se tiče izvora za Robinsona, izvinjavam se zaboravio sam da ih priložim. Elem, strana 276. njegove knjige koja se može pročitati na datom linku: Monopoly by Austin (E.A.G.) Robinson
nsarski nsarski 21:04 04.12.2021

Re: E sarski

Nemoj odmah da se ljutiš, bro.
Sve si u pravu i svi tvoji citati su provereni i savršeno tačni. Ja se spotičem kad ih navodim, ali, eto, grešan sam. I to jasno priznajem.
El ti sada OK, ili ćeš još da nas oduševljavaš? (J. Austen). You have delighted us long enough, što se mene tiče, ali ne daj se ometati.
alselone alselone 07:04 03.12.2021

Obavijest

Upravo sam dobio ovu poruku od Apple-a:



Kako znaju, ne znam, ali znaju. Znači, ako je neko registrovan na blogu sa svojim privatnim mejlom i da mu je šifra na blogu ista kao šifra na mejlu, neka što pre promeni šifru na mejjlu, a može i na blogu mada to nikoga ne zanima.

Ono prvo što će hakeri uraditi kada pročitaju bazu pdoataka sa šiframa, je da probaju istu šifru sa sajta koji su provalili na mail koji su provalili. Ako uđu na mail, odatle počinje sranje.

Mala sugestija kako menadžovati šifre: Najbolje bi bilo imati različitu šifru za svaki sajt ali to je nemoguće*. Moj predllog je imati tri nivoa šifre. Najviši nivo je na primer samo glavni mail i banka. Te sajtove će relativno teško provaliti. Drugi nivo je šifra za sajtove kao što su euprava, posao, drugi mail, zoom, teams, i drugi servisi koje poslovno i privatno koristite svaki dan. Tu već postoji šansa da provale, ali ako dobiju šifru neće vam uđi u glavni mail i u banku. Treći nivo su boranija sajtovi tipa blog, socijalne mreže, neki levi sajtovi na koje ste se jednom registrovali i nikada više itd. Tu je velika verovatnoća da će često provaljivati ali sa tom šifrom i sa tim mejlom preko kog ste se registrovali ne mogu ništa.
maksa83 maksa83 07:26 03.12.2021

Re: Obavijest

Ono prvo što će hakeri uraditi kada pročitaju bazu pdoataka sa šiframa, je da probaju istu šifru sa sajta koji su provalili na mail koji su provalili. Ako uđu na mail, odatle počinje sranje.



Mala sugestija kako menadžovati šifre: Najbolje bi bilo imati različitu šifru za svaki sajt ali to je nemoguće*

Pomaže koristiti neki password menadžer tipa 1Password, njega zaštitiš nekim netrivijalnim passwordom a ostalo se samopopunjava. Oni bolji proveravaju provaljene sajtove i upozoravaju te ako imaš nalog kod nekog od njih, plus proveravaju i da li koristiš isti password za različita mesta i seru ti po glavi zbog toga (što je zapravo dobro).

To te neće spasiti od konkretnog breacha tj. ako neko pokupi passworde sa nekog servera, ali tu ne možeš da se zaštitiš - postoje i dan danas firme (khm-khm-92) koje čuvaju verbatim passworde na serveru što je vrhunski debilizam, ali ne možeš im ništa.

Što se tiče ostalog, popalitii 2FA svuda gde može, najbolje sa nekom Authenticator aplikacijom.

Kome to nije dovoljno - Yubikey
alselone alselone 07:59 03.12.2021

Re: Obavijest

Meni je super ovaj novi fičer da ti brauzer sam prepoučuje neke zajebane šifre. A pogotovo mi se svidja novi Apple feature da ti kriptuje mail, tako da ni jedan sajt ne vidi zaprasvo kojim si mejlom registrovan nego dobije neku da izvinete kobasicu.
adviser adviser 08:44 03.12.2021

Re: Obavijest

maksa83
Ono prvo što će hakeri uraditi kada pročitaju bazu pdoataka sa šiframa, je da probaju istu šifru sa sajta koji su provalili na mail koji su provalili. Ako uđu na mail, odatle počinje sranje.



Mala sugestija kako menadžovati šifre: Najbolje bi bilo imati različitu šifru za svaki sajt ali to je nemoguće*

Pomaže koristiti neki password menadžer tipa 1Password, njega zaštitiš nekim netrivijalnim passwordom a ostalo se samopopunjava. Oni bolji proveravaju provaljene sajtove i upozoravaju te ako imaš nalog kod nekog od njih, plus proveravaju i da li koristiš isti password za različita mesta i seru ti po glavi zbog toga (što je zapravo dobro).

To te neće spasiti od konkretnog breacha tj. ako neko pokupi passworde sa nekog servera, ali tu ne možeš da se zaštitiš - postoje i dan danas firme (khm-khm-92) koje čuvaju verbatim passworde na serveru što je vrhunski debilizam, ali ne možeš im ništa.

Što se tiče ostalog, popalitii 2FA svuda gde može, najbolje sa nekom Authenticator aplikacijom.

Kome to nije dovoljno - Yubikey

Ja pasvorde čuvam na papiru, na poslednjoj stranici sveske.
zilikaka zilikaka 09:42 03.12.2021

Re: Obavijest

Znači, ako je neko registrovan na blogu sa svojim privatnim mejlom i da mu je šifra na blogu ista kao šifra na mejlu, neka što pre promeni šifru na mejjlu, a može i na blogu mada to nikoga ne zanima.

Hvala. Ja sam prva koja ne mati za šifre jer zapravo tamo gde ih koristim i nema ničeg bitnog. Čak ni u privatnim mejlovima. Slično ko ßto onomad moja drugarica imala pokvarenu bravu na staron Jugu i išla rezonom da ko krene da ga krade, treba ga poslati na posmatranje.
Mada, svakako ću poslušati to za mejl.
A iz istih razloga neću da instaliram nikakvo plaćanje preko telefona jer računam da bez njega najlakše mogu da ostanem.
docsumann docsumann 09:44 03.12.2021

Re: Obavijest

adviser
maksa83
Ono prvo što će hakeri uraditi kada pročitaju bazu pdoataka sa šiframa, je da probaju istu šifru sa sajta koji su provalili na mail koji su provalili. Ako uđu na mail, odatle počinje sranje.



Mala sugestija kako menadžovati šifre: Najbolje bi bilo imati različitu šifru za svaki sajt ali to je nemoguće*

Pomaže koristiti neki password menadžer tipa 1Password, njega zaštitiš nekim netrivijalnim passwordom a ostalo se samopopunjava. Oni bolji proveravaju provaljene sajtove i upozoravaju te ako imaš nalog kod nekog od njih, plus proveravaju i da li koristiš isti password za različita mesta i seru ti po glavi zbog toga (što je zapravo dobro).

To te neće spasiti od konkretnog breacha tj. ako neko pokupi passworde sa nekog servera, ali tu ne možeš da se zaštitiš - postoje i dan danas firme (khm-khm-92) koje čuvaju verbatim passworde na serveru što je vrhunski debilizam, ali ne možeš im ništa.

Što se tiče ostalog, popalitii 2FA svuda gde može, najbolje sa nekom Authenticator aplikacijom.

Kome to nije dovoljno - Yubikey

Ja pasvorde čuvam na papiru, na poslednjoj stranici sveske.


a svesku?
adviser adviser 09:53 03.12.2021

Re: Obavijest

docsumann
adviser
maksa83
Ono prvo što će hakeri uraditi kada pročitaju bazu pdoataka sa šiframa, je da probaju istu šifru sa sajta koji su provalili na mail koji su provalili. Ako uđu na mail, odatle počinje sranje.



Mala sugestija kako menadžovati šifre: Najbolje bi bilo imati različitu šifru za svaki sajt ali to je nemoguće*

Pomaže koristiti neki password menadžer tipa 1Password, njega zaštitiš nekim netrivijalnim passwordom a ostalo se samopopunjava. Oni bolji proveravaju provaljene sajtove i upozoravaju te ako imaš nalog kod nekog od njih, plus proveravaju i da li koristiš isti password za različita mesta i seru ti po glavi zbog toga (što je zapravo dobro).

To te neće spasiti od konkretnog breacha tj. ako neko pokupi passworde sa nekog servera, ali tu ne možeš da se zaštitiš - postoje i dan danas firme (khm-khm-92) koje čuvaju verbatim passworde na serveru što je vrhunski debilizam, ali ne možeš im ništa.

Što se tiče ostalog, popalitii 2FA svuda gde može, najbolje sa nekom Authenticator aplikacijom.

Kome to nije dovoljno - Yubikey

Ja pasvorde čuvam na papiru, na poslednjoj stranici sveske.


a svesku?

Nosim sa sobom u rancu.
Niko nije savršen!

Eeee, ali tu ima neka čarolija - jer na način na koji je to zapisano, kradljivcu sveske bi bilo veoma naporno da shvati o čemu se radi.
Jer - nije napisano sve, neke stvari se pamte.
docsumann docsumann 10:17 03.12.2021

Re: Obavijest

Jer - nije napisano sve, neke stvari se pamte.


treba zapisati koje stvari pamtiš.

al obavezno u drugoj svesci.
maksa83 maksa83 10:20 03.12.2021

Re: Obavijest

A iz istih razloga neću da instaliram nikakvo plaćanje preko telefona jer računam da bez njega najlakše mogu da ostanem.

Strah ti je neutemeljen pošto je stvar napravljena tako da neko ko se domogne tvog telefona ne može da dođe dotle da ti sa njega potroši pare kroz eBanking.
mirelarado mirelarado 10:22 03.12.2021

Re: Obavijest

docsumann
Jer - nije napisano sve, neke stvari se pamte.


treba zapisati koje stvari pamtiš.

al obavezno u drugoj svesci.


Ne zapisujem ništa, ali zato sam često korisnik one poruke "forgot your password?"
zilikaka zilikaka 10:47 03.12.2021

Re: Obavijest

Strah ti je neutemeljen pošto je stvar napravljena tako da neko ko se domogne tvog telefona ne može da dođe dotle da ti sa njega potroši pare kroz eBanking.

E, ovo je dragocena informacija.
Da li to važi i za slučaj kad ga se dočepa neko stručan?
Ne ostaju nikakvi tragovi od prethodno ukucanih šifara za pristup?
adviser adviser 11:07 03.12.2021

Re: Obavijest

maksa83
A iz istih razloga neću da instaliram nikakvo plaćanje preko telefona jer računam da bez njega najlakše mogu da ostanem.

Strah ti je neutemeljen pošto je stvar napravljena tako da neko ko se domogne tvog telefona ne može da dođe dotle da ti sa njega potroši pare kroz eBanking.

Bez obzira na neopravdanost straha - ja nikada nisam ništa platio koristeći telefon kao medijum.
maksa83 maksa83 11:08 03.12.2021

Re: Obavijest

Da li to važi i za slučaj kad ga se dočepa neko stručan?
Ne ostaju nikakvi tragovi od prethodno ukucanih šifara za pristup?

eBanking aplikacije su pravljene tako da svaki pristup zahteva autentikaciju u zavisnosti od telefona šta ima (biometriju tipa otisak prsta, prepoznavanje lica, ili PIN koji si odabrala itd.). Kada poćeraš proizvoljnu mobilnu aplikaciju pa pređeš u neku drugu ova u kojoj si bila "ode u pozadinu" pa kada je pokreneš opet vrati se najčešće u stanju u kome je bila, ali eBanking aplikacije i u tom slučaju (povratka iz pozadine) opet traže autentikaciju (otisak prsta, facu, PIN) i svaka transakcija traži istu takvu potvrdu. Znači može da te oladi za pare neko kome si rekla taj PIN, ili ima tvoje lice, ili tvoj otisak prsta. Smarajuće je kucati PIN svaki čas (ako nemaš telefon sa otiskom prsta ili prepoznavanjem lica, ali to već imaju i omiljeni srpski Xiaomiji) ali to je deo celog sekjuritija, tu je da te štiti.

Prilično je sigurna cela ta stvar, nije baš nešto što može da hakne proizvoljni Đoka levom rukom iza leđa.

zilikaka zilikaka 11:08 03.12.2021

Re: Obavijest

Ja pasvorde čuvam na papiru, na poslednjoj stranici sveske.

a svesku?

Osamdesetih godina, ko se seća, bila na snazi neka zabrana iznošenja para u inostranstvo, mogao si legalno nešto simbolično da poneseš, ostalo se sklanjalo pri prelasku granice.
Krenemo mi sa horom u Italiju i svi od kuće poneli nešto, da kupimo tamo šta smo namerili.
Bile su to male svote al opet nekoliko puta veće od dozvoljenih.
Mi klinci, svako je taj vißak negde sklonio od očiju, al jedan napravio spisak
-pedeset u levoj cipeli
-pedeset u rezervnim farmerkama
-pedeset u torbi sa hranom...
i taj spiak uredno stavio u novčanik, pored one dozvoljene svote koju prikazuje carini


Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana