Društvo| Filozofija| Gradjanske inicijative| Kultura| Tehnologija

Блокирани

Jaril RSS / 05.12.2021. u 03:49

Најјачи бунт против било које власти јесте прочитати једну књигу недељно. 

Кад схватимо да свака власт било где у свету игра онако како гласачко тело свира, тад нам постаје јасно где лежи корен промена.

 

Бунт против културе која је формирала власт јесте продуктиван бунт.

Бунт против власти је јалов. Бунили смо се против Милошевића, скинули га и опет смо на истом месту. 

И тако ћемо тапкати у месту док год је култура која генерише власт иста.

Тек кад се буде развијала и унапређивала медијска култура, тек када сви гласачи буду умели да препознају реторичке и дебатне форе и финте, тек кад будемо умели да прозремо емотивну манипулацију и њене ефекте,

тек када се буде развијала и унапређивала политичка култура, тек кад будемо разумели разлику између племенског и системског друштва, 

тек тада ће игра бити разбијена и промењена. 

До тад, играмо исту игру, само мењамо стране.

 

 



Komentari (784)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

mariopan mariopan 22:54 05.12.2021

Re: Srbija je zemlja bunta

alselone
Ne zaboravite ovo:


Ne zaboravite ni ovo:

Boris Tadić u Danasu: “Takve studije još nisu sve završene, a Rio Tinto nije završio još ni fazu istraživanja, tako da je neodgovorno da se o tome bilo ko definitivno izjašnjava u ovom trenutku. Zaštita životne sredine je isuviše ozbiljna tema da bi se koristila za političke manipulacije i populizam. Samo režimu odgovara da se u državi u kojoj režimski batinaši melju ljude u mašinama za mlevenje mesa, u kojoj imamo afere poput Krušika, Jovanjice, Savamale i slično, protest diže protiv projekta koji je još u fazi istraživanja i o kom nemamo finalne i pouzdane podatke”, objašnjava Tadić.

Jel se meni čini ili je to baš ono skretanje pažnje a Boris mi zaličio na on og "spavača" koje pominjem?
alselone alselone 22:58 05.12.2021

Re: Srbija je zemlja bunta

Jel se meni čini ili je to baš ono skretanje pažnje a Boris mi zaličio na on og "spavača" koje pominjem?

Mislim da nije. Mislim da Tadić zna da predsednik Srbije ne možeš postati bez podrške EU i da zna da podrške EU nema bez Jadra. A on se nada još uvek siroma.

Svi su se utalili majku im jebem.
angie01 angie01 22:59 05.12.2021

Re: Srbija je zemlja bunta

Na kraju krajeva, većina od tih ljudi na protestima ne živi u okolini Jadra, niti zna baš tačno gde je to, njih to kopanje litijuma ne dotiče praktično ninakoji način.


objasnila je ona gospodja iz ne znam kojeg udruzenja za zastitu, koji su celu stvar istrazili, opservirali- da taj otpad uredno stize i do Beograda, pa onda dalje-putem sliva reka, podzemnih voda,...


Kad se zbog onog paljenja deponije u Vinči nije digao ustanak u Beogradu,


jeste, trebalo je, al su ljudi i ovako sludjeni od kovida i opstanka,takve stvari treba neko da pokrene- evo sada jeste i oko situacije su se okupili ljudi raznih ideoloskih opredelenja.



Nije ni primetila da je zaboravila da otvori note, sela, stavila fasciklu ispred sebe, i odsvirala komad iz glave.



mariopan mariopan 23:11 05.12.2021

Re: Srbija je zemlja bunta

Svi su se utalili majku im jebem.

Ili sanjaju da se utale što me baš plaši.
milisav68 milisav68 23:12 05.12.2021

Re: Srbija je zemlja bunta

freehand
Šta ćeš ti sad?

Ništa, da vam ispletem čarapice, pošto ide zima, a vuče odozdo :)
angie01 angie01 23:14 05.12.2021

Re: Srbija je zemlja bunta

Бунт против власти је јалов.

kako jalov-to je legalan nacin da se iskaze nezadovoljstvo ponasanjem vlasti.

da su postavljene institucije sistema i vladavina prava-onda bi oni vodili racuna da vlast radi svoj posao i ne prelazi granice dozvoljenog.

vlast- to su gradjani zaposlenici, ciji su poslodavci ostali gradjani, koji ih biraju po onome sto nude-cv- da za njih obavaljaju poslove na nivou drzave-oni nisu vlasnici, kako se ponasaju.

predatortz predatortz 10:18 07.12.2021

Re: Srbija je zemlja bunta


"Onolike mase" će se brzo osuti ako se ništa značajno ne desi u međuvremenu. Kao i ranije što je bilo. Da sam ja Vučić, pustio bih te skupove, obezbedio ih sa policijom da ih niko ne dira, i čekao. I ne bih srao na pinku, ni ja, ni moji kerovi, Branbićka, Vučićević, Bizon, Krlo.


Slažem se. Ako hoćeš nešto da obesmisliš, ne pridaješ mu veliki značaj. Umesto kornjača i žandarmerije, pošalješ par desetina redovnih pandura, koji će da parkiraju kola negde uz kolonu i nezainteresovano posmatraju skup.

Onda čekaš da ljudima dokurči, da se spontano osipaju, da se bes građana prelije sa vlasti na one koji svaki vikend nešto blokiraju...

Ako ne bude nekih osmišljenih akcija, biće po onoj "tresla se gora, rodio se miš".
Plus, postoje smutljivci koji bi da se ogrebu o priču o Rio Tintu i ekologiji. To treba rasčistiti, ograditi se od njih.




tess1 tess1 11:31 07.12.2021

Re: Srbija je zemlja bunta

Svi su se utalili majku im jebem.

Novine. I štamparija, tako su počele sve revolucije otkad i prva prirodna ljudska podjela na vjernike i nevjernike.

Ovde na blogu sam vidjela nekoliko puta kako izgledaju izlozi i kiosci (i naslovi, eno smeća kod Bucka prelilo se) ali niko se nije zapitao: zašto mi nemamo novine?, nema veze i da su to tri papirna izdanja ispod Aloa i Kurira, npr ovde ljevičarski Falter u Tabaku ima ca tri izdanja tj primjerka u srijedu ujutru, za mene i još njih dvoje, ali u gradu ima mnogo više ljevičara koji imaju npr Online pretplatu, ili je nemaju ali oni, desetine hiljada, jednostavno postoje na drugom tasu..

Prva zamka u koju bi te novine upale je jugonostalgija, Milošević i itd, znači novine koje se bava Srbijom danas i sutra, uporedo otvorite neku stranicu da ljudi šalju slike i informacije za rubriku Iz zemlje, i njih dvoje troje da to pohvataju, uvežu, osmisle, za urednika postaviti nekog mlađeg, obavezan test inteligencije i da zna pisati (u mojoj viziji to bi bio neki jeben igrač, ali vi morate samo shvatiti da Urednik nije tu da bi ga vodili kući i upoznavali sa mamom:), ne bi bilo loše i da zna igrati šah jer ovo što vam se priređuje godinama nije visoka inteligencija jednog čovjeka, ma ne, to su uglavnom pacerski šahovski potezi, nije on briljantan koliko je opozicija loša, propast.. I evo odmah ideje za prvu naslovnu stranu, ako je Novak vacinisan, njegovu neku lijepu sliku i ispod napišete, živela Srbija!, da li me razumijete? Napraviti nekoliko rubrika, i religiju obavezno.

Od čega finansirati? Donacijama ljudi za početak, i volontiranje mase, svako nek uplati koliko može i priloži jednu sliku ili informaciju, priču (ne mislim na posprdnju i ispišavanje po Twitteru, ne pravite parodiju ili Top listu nadrealista), zatim, ograditi se od Blica, žutara i itd, od oholih karikatura Koraksovih, vi i ne znate koliko dobrih crtača ima u Srbiji, talentovane djece, dajte im šansu da prave nešto ili da pokažu kako oni vide rasulo, nema promjene bez izlaska iz ove sad već mrtve decenijske zone kvazi udobnosti u propasti, napraviti rez i ući u nešto novo za šta ne znaš šta će se iz toga izroditi..

Novine, volontiranje ljudi (pun ih svijet, svih zanimanja da državu preko noći naprave), protesti obavezno (inteligentni, ali opet: države nema bez i mudraca i vojnika), i itd..
mariopan mariopan 20:14 07.12.2021

Re: Srbija je zemlja bunta

Hvala tess na lepim idejama.

Ako se nešto pokrene volela bih da znam.
tess1 tess1 22:04 07.12.2021

Re: Srbija je zemlja bunta

Hvala tess na lepim idejama.

Ako se nešto pokrene volela bih da znam.

:))
srdjan.pajic srdjan.pajic 00:05 08.12.2021

Re: Srbija je zemlja bunta

Slažem se. Ako hoćeš nešto da obesmisliš, ne pridaješ mu veliki značaj.



A ako baš hoćeš da budeš kurva i sjebeš ih, onda tu i tamo na pinku kažeš kako su zahtevi protestanata u dobroj meri opravdani, potapšeš ih po ramenu takoreći, obećaš da ćeš na Rio Tinto lično obratiti najveću moguću pažnju, itd, pa se vratiš na gledanje Stanije i onih sojaka iz Zadruge, Farme, kako li se to zove. Ako to ne sjebe protest, ja ne znam šta će (to je ono čuveno drug Tito je rekao da su studenti u pravu).

Ali uzdajem se u to da su ovi demonstranti pametniji i da znaju dobro sa kim imaju posla.

tess1 tess1 10:15 08.12.2021

Re: Srbija je zemlja bunta

Ako se nešto pokrene volela bih da znam.

Naslovna Faltera prije neki dan. Format 35x26, ca 50 strana novina i 50 strana raznih dodataka. Moderne novine (pa dobro ja ih čitam, sve je odmah jasno k'o dan:), i u DE su par puta dobili neke nagrade, i za pisanu riječ i za dizajn.

adviser adviser 10:20 08.12.2021

Re: Srbija je zemlja bunta

tess1
Ako se nešto pokrene volela bih da znam.

Naslovna Faltera prije neki dan. Format 35x26, ca 50 strana novina i 50 strana raznih dodataka. Moderne novine (pa dobro ja ih čitam, sve je odmah jasno k'o dan:), i u DE su par puta dobili neke nagrade, i za pisanu riječ i za dizajn.


Ali!
Mi slabo razumemo nemački.
tess1 tess1 10:21 08.12.2021

Re: Srbija je zemlja bunta


Ali!
Mi slabo razumemo nemački.

Emsi, svi znaju engleski? :)
freehand freehand 10:22 08.12.2021

Re: Srbija je zemlja bunta

adviser
tess1
Ako se nešto pokrene volela bih da znam.

Naslovna Faltera prije neki dan. Format 35x26, ca 50 strana novina i 50 strana raznih dodataka. Moderne novine (pa dobro ja ih čitam, sve je odmah jasno k'o dan:), i u DE su par puta dobili neke nagrade, i za pisanu riječ i za dizajn.


Ali!
Mi slabo razumemo nemački.

Mislim da je vama - Čarliju, Emsiju, Toši i tebi (a pitanje je koliko te zaista ima) - nemački najmanji problem.
tess1 tess1 10:24 08.12.2021

Re: Srbija je zemlja bunta

Mislim da je vama - Čarliju, Emsiju, Toši i tebi (a pitanje je koliko te zaista ima) - nemački najmanji problem.

Duhovito, nema šta. :)
freehand freehand 10:25 08.12.2021

Re: Srbija je zemlja bunta

tess1
Mislim da je vama - Čarliju, Emsiju, Toši i tebi (a pitanje je koliko te zaista ima) - nemački najmanji problem.

Duhovito, nema šta. :)

Ume istina da bude najluđi vic.
tess1 tess1 10:32 08.12.2021

Re: Srbija je zemlja bunta

Ume istina da bude najluđi vic.

I ovo je dobro, ali je duhovitost bila tvoja. :)
adviser adviser 10:52 08.12.2021

Re: Srbija je zemlja bunta

tess1

Ali!
Mi slabo razumemo nemački.

Emsi, svi znaju engleski? :)

Ne verujem da svi znaju engleski.
No, nemački znaju manje.
Izuzev dijasporaca u zemljama nemačkog govornog područja.
tess1 tess1 11:07 08.12.2021

Re: Srbija je zemlja bunta

Ne verujem da svi znaju engleski.
No, nemački znaju manje.
Izuzev dijasporaca u zemljama nemačkog govornog područja.

Ništa Emsi drugo ne preostaje nego opozicione novine praviti na srpskom? Šta ti misliš? Hm, samo malo, s obzirom da vam se onomad Emmanuel Macron u BG obratio na srpskom, ne znam koliko ljudi kod vas zna francuski? :)
adviser adviser 11:16 08.12.2021

Re: Srbija je zemlja bunta

tess1
Ne verujem da svi znaju engleski.
No, nemački znaju manje.
Izuzev dijasporaca u zemljama nemačkog govornog područja.

Ništa Emsi drugo ne preostaje nego opozicione novine praviti na srpskom? Šta ti misliš? Hm, samo malo, s obzirom da vam se onomad Emmanuel Macron u BG obratio na srpskom, ne znam koliko ljudi kod vas zna francuski? :)

Ne znam!
Žena i ja znamo engleski - i nešto nemačkog.
Starije dete zna engleski, francuski i podosta nemačkog.
Mlađe dete zna engleski i podosta nemačkog.
Od nas, kao familije, dovoljno.
Što se tiče novina, kao medijuma - ja recimo, nisam novine kupio desetak godina.
I mnogi koje ja poznajem.
Mislim da će novine uskoro da postanu medijum koga se mlade generacije neće ni sećati.
Drva će se rušiti, uglavnom, za proizvodnju papira za printere i WC papira.
tess1 tess1 11:41 08.12.2021

Re: Srbija je zemlja bunta

Ne znam!
Žena i ja znamo engleski - i nešto nemačkog.
Starije dete zna engleski, francuski i podosta nemačkog.
Mlađe dete zna engleski i podosta nemačkog.
Od nas, kao familije, dovoljno.
Što se tiče novina, kao medijuma - ja recimo, nisam novine kupio desetak godina.
I mnogi koje ja poznajem.
Mislim da će novine uskoro da postanu medijum koga se mlade generacije neće ni sećati.
Drva će se rušiti, uglvanom, za proizvodnju papira za printere i WC papira.

Da, i moje dijete priča perfektno njemački i engleski, francuski je učio u školi (i izrazio je želju da nauči španski al mislim da je to radi cura više od želje da npr važi za poliglotu il da bi mu se mama hvalisala po Netu), i srpski zna rekoše mi ovde neki bolje od druge djece.

Pored njemačkog, engleskog, prilično ruskog (ne bih dala visoku ocjenu tom mom znanju) imam faze kad učim norveški (fan sam skandinavskih jezika), i uopšte da sam sposobna za to do sad bih govorila i čitala najmanje deset stranih jezika za svoju dušu..

Za novine, dvije pretplata, godišnje dajem 200€, i plus sigurno za 50€ kupim ponekad neke druge..

Novine su nekom uvijek bile toalet papir, il da oblože parapet i stave saksije sa cvijećem s ove strane prozora u stanu preko zime, nekom, ali to još uvijek ne znači da je njihov kraj, ne posebno u zemljama Balkana. I da sam dole kući, novine kao Falter bih kupovala, u Srbiji vjerovatno Vreme, nekad prije sam čitala NIN i Politiku, i hrvatski Globus. Lijena sam da ti objašnjavam što su novine bitne tj nije bitno, Emsi, da li ih ti čitaš ili ne, ukratko..
adviser adviser 14:19 08.12.2021

Re: Srbija je zemlja bunta

tess1
Ne znam!
Žena i ja znamo engleski - i nešto nemačkog.
Starije dete zna engleski, francuski i podosta nemačkog.
Mlađe dete zna engleski i podosta nemačkog.
Od nas, kao familije, dovoljno.
Što se tiče novina, kao medijuma - ja recimo, nisam novine kupio desetak godina.
I mnogi koje ja poznajem.
Mislim da će novine uskoro da postanu medijum koga se mlade generacije neće ni sećati.
Drva će se rušiti, uglvanom, za proizvodnju papira za printere i WC papira.

Da, i moje dijete priča perfektno njemački i engleski, francuski je učio u školi (i izrazio je želju da nauči španski al mislim da je to radi cura više od želje da npr važi za poliglotu il da bi mu se mama hvalisala po Netu), i srpski zna rekoše mi ovde neki bolje od druge djece.

Pored njemačkog, engleskog, prilično ruskog (ne bih dala visoku ocjenu tom mom znanju) imam faze kad učim norveški (fan sam skandinavskih jezika), i uopšte da sam sposobna za to do sad bih govorila i čitala najmanje deset stranih jezika za svoju dušu..

Za novine, dvije pretplata, godišnje dajem 200€, i plus sigurno za 50€ kupim ponekad neke druge..

Novine su nekom uvijek bile toalet papir, il da oblože parapet i stave saksije sa cvijećem s ove strane prozora u stanu preko zime, nekom, ali to još uvijek ne znači da je njihov kraj, ne posebno u zemljama Balkana. I da sam dole kući, novine kao Falter bih kupovala, u Srbiji vjerovatno Vreme, nekad prije sam čitala NIN i Politiku, i hrvatski Globus. Lijena sam da ti objašnjavam što su novine bitne tj nije bitno, Emsi, da li ih ti čitaš ili ne, ukratko..

Bravo!
tess1 tess1 19:08 08.12.2021

Re: Srbija je zemlja bunta

Bravo!

Mangupišeš se, m?
mlatisa mlatisa 23:42 08.12.2021

Re: Srbija je zemlja bunta

Srbija je zemlja bunta
I ovaj put smo potpuno sami, ali nema veze.


Нисмо потпуно сами. Бар део нас је на нашој страни.
shmoo shmoo 11:08 06.12.2021

Питања за домаћина

Да ли је само тај бунт против такве културе коју бисмо да мењамо довољан да би се изашло на крај са људском глупошћу која је неизмерна као васељена?

Или је можда боље да у том бунту престанемо да називамо културом баш све и свашта, па макар и мислили да то доноси неку промену јер онда то заправо и није промена?

То онда буде само тек промена амбалаже. Али оно упаковано неком другачијом и шаренијом амбалажом остаје ипак исто када га отпакујемо, зар не?

'Ајд, срећни вам свима сви ови предстојећи празници!









nsarski nsarski 12:16 06.12.2021

Re: Питања за домаћина

Да ли је само тај бунт против такве културе коју бисмо да мењамо довољан да би се изашло на крај са људском глупошћу која је неизмерна као васељена?


Neka traje pobuna neprestana!

shmoo shmoo 13:57 06.12.2021

Re: Питања за домаћина

nsarski
Да ли је само тај бунт против такве културе коју бисмо да мењамо довољан да би се изашло на крај са људском глупошћу која је неизмерна као васељена?


Neka traje pobuna neprestana!






Е, Грета, Грета... Кад пре? Па колико јуче си још увек била у основној школи!

Да додам на ово твоје о борби непрестаној () још речи једног блогера који се овде одавно не појављује и о којем као човеку без обзира на све моје размирице с њим имам врло високо мишљење и самим тим и поштовање:

"Милости вам не тражим нити бих вам је дао."

solo solo 19:43 06.12.2021

Re: Питања за домаћина

"Милости вам не тражим нити бих вам је дао."



shmoo shmoo 21:11 06.12.2021

Re: Питања за домаћина

solo
"Милости вам не тражим нити бих вам је дао."














mlatisa mlatisa 23:20 08.12.2021

Re: Питања за домаћина

Да додам на ово твоје о борби непрестаној () још речи једног блогера који се овде одавно не појављује и о којем као човеку без обзира на све моје размирице с њим имам врло високо мишљење и самим тим и поштовање:


Човек је премештен на друго радно место (задатак). Сада су ту младе снаге.
jedan_covek jedan_covek 11:15 06.12.2021

Lepo kažete

Lepo kažete ali, plašim se, mnogo tražite
shmoo shmoo 11:20 06.12.2021

Re: Lepo kažete

jedan_covek
Lepo kažete ali, plašim se, mnogo tražite


Вероватно сте у праву.

Али смисао можда и јесте у том тражењу и покушавању чак и ако се много тражи.

У супротном правцу, на другој страни, само је бесмисао. А то ме плаши.

Нису ме васпитавали да живим у страху.

Тако барем ја то видим.

angie01 angie01 12:26 06.12.2021

i za kulturu....

jednom sam vec vezala celu problematiku za Brehta, jer,

Clanak „O aristotelskoj dramatici uzivljavanja“ Breht pominje Aristotelovu definiciju tragedije u knjizi „U pesnickoj umetnosti“. Govori o tome da publika sledi Aristotelovo poimanje tragedije, gde je katarza postavljena kao cilj i najveci drustveni interes, a da ona nastupa posle cina uzivaljvanja. No svaka se dramatika prepoznavala kao aristotelova ako je dovodila do uzivljavanja, bez obzira da li je ispunjavala njegova pravila.
Breht nasuprot smtara da katazra nije ono sto bi predstava trebalo da izazove, jer ona cini publiku samozadovoljnom, nego da je osvesti i probudi kriticki stav prema losim stvarima u drustvu.


Po Brehtu je trebalo tragati za drugacijim izrazima predstavljanja umetnosti,kako bi svojom izuzetnoscu i cudnovatoscu, snagom i neobicnoscu razvila kod gledaoca kriticki stav i osvescenje, a ne uzivljavanje koje ne pomera ka razmisljanju.

...a kod nas su kultura i umetnost sistematski unistavani, proglaseni nebitnim, jer kome treba oplemenjavanje i razmisljanje, kada se agresivnom infuzijom lozi na mrznju,...i onda neke potpuno nebitne jelene trivan, koje grade svoje "karijere" bljutavim poltronstvom, toliko nepostenim, da je presvlacenje kostima bestidno obavljeno, bude presudna u (NE)dozvoljavanju stvaralastva velikih i znacajnih umetnika nase zemlje- vise nego sramotna konstalacija-sramotna i degradirajuca, al za drustvo u celini, koje pristaje na estetiku pinka, granda i splavova, koja unistava sive celijei ne vodi ka Brehtovom osvescenju i kriticnosti.





adviser adviser 20:12 06.12.2021

Sneg

Kada će više taj sneg?
mariopan mariopan 20:26 06.12.2021

Re: Sneg

adviser
Kada će više taj sneg?

Ćut bre, znaš koliko snega sa trotoara ja moram da očistim napolju, na ulici?

I onda kažu da mi u Srbiji ne čistimo kao Nemci, ne skupimo svaki listić i nismo kulturni i civilizovani? A nisu videli da ovde svaka kuća prvo počisti na ulici pa onda u svom dvorištu, takav je red.
adviser adviser 20:40 06.12.2021

Re: Sneg

mariopan
adviser
Kada će više taj sneg?

Ćut bre, znaš koliko snega sa trotoara ja moram da očistim napolju, na ulici?

I onda kažu da mi u Srbiji ne čistimo kao Nemci, ne skupimo svaki listić i nismo kulturni i civilizovani? A nisu videli da ovde svaka kuća prvo počisti na ulici pa onda u svom dvorištu, takav je red.

Normalno!
apacherosepeacock apacherosepeacock 12:35 07.12.2021

Re: Sneg

adviser
mariopan
adviser
Kada će više taj sneg?

Ćut bre, znaš koliko snega sa trotoara ja moram da očistim napolju, na ulici?

I onda kažu da mi u Srbiji ne čistimo kao Nemci, ne skupimo svaki listić i nismo kulturni i civilizovani? A nisu videli da ovde svaka kuća prvo počisti na ulici pa onda u svom dvorištu, takav je red.

Normalno!


Ja ne čistim sneg ni u svojoj bašti a kamoli ispred kuće po ulici..
zato što_____
jedan_covek jedan_covek 22:00 06.12.2021

Ne bih da oponiram...

Ali protiv ove tj ovakve vlasti knjige, nažalost, slabo pomažu.
Samo motke (znate već kakve)...
shmoo shmoo 08:45 07.12.2021

Све мотке имају два краја, па и оне усране

jedan_covek
Ali protiv ove tj ovakve vlasti knjige, nažalost, slabo pomažu.
Samo motke (znate već kakve)...


Па онда да предахнемо 2-3 године док се и ти нови не адаптирају на (зло)употребу власти?

Као привремено решење, није лоша идеја. Али на дуге стазе не мења ништа.

Можда ће се ствари променити када будемо на неким изборима бирали најбоље од понуђеног, а не мање од два зла као што то радимо деценијама.

А дотле, што каже Басара, ето нам га па да смочимо. Са свим Весићима у трулом систему.

Можда да кренемо са тим усраним моткама прво од медија ако заиста намеравамо да избацимо труле јабуке из корпе?

Да не бисмо опет усрали мотку као и толико пута до сада када смо мислили да је решење ситуације тако једноставно - само набавити мотку, намазати је говнима и јурнути на улицу.

Надам се само да није касно и да нису баш све остале јабуке почеле да труле зато што нам је корпа трула... Вероватно нису (оне у средини корпе, да не кажем центру, колико толико су изоловане), али те здраве јабуке и не видимо јербо оне труле контролишу у потпуности медије у Србији.

Зато и предлажем да се почне од медија. Није то толики проблем. И они зависе од профита (огласног простора). А профит доносе крајњи корисници. Дакле, инструмент за ту борбу постоји. Само га треба користити.



Nema više ni izvršnih sekretara, ni partijskih ukora pred isključenje. Umesto svega toga: marketing. Onaj ko kontroliše marketing taj kontroliše i medije. Kad mi urednik jednih velikih novina kaže da dve agencije kontrolišu preko sedamdeset odsto oglasnog prostora njegovih novina i da on nije u mogućnosti da pokreće teme koje bi bile kritične prema vlasti i pojedinim političkim strankama, jer to može da ga košta gubitka zarade od oglasa, onda mi je jasno da je moja lična potreba da reagujem na neke stvari potpuno besmislena. Kada se u društvu stvori takva ravnoteža straha, korupcije i kontrole, onda je individualna pobuna preko medija pre odraz panike i očajanja nego stvarni otpor.



(2010. година - ЛИНК)

Blade Runner Blade Runner 22:59 06.12.2021

Breathe

bene_geserit bene_geserit 07:01 07.12.2021

Bešika

Ej narode, ja sam se zabrinuo za stanje svoje bešike.
Gore, kad je Filip provalio da bi rešio problem srpskog sela tako što bi seljacima omogućio da kupe solarne panele sa subvencijom, zamalo se nisam upišao.
Jel imao još neko sličan sindrom?
alselone alselone 07:51 07.12.2021

Re: Bešika

Jel imao još neko sličan sindrom?

tess1 tess1 10:05 07.12.2021

Re: Bešika

Jel imao još neko sličan sindrom?

Ali kakva je to arogancija napisati blog pa se ne javiti na njega? Ili to Jaril izvodi performans, čita (sa razumjevanjem, što bi rekao raspali Cane) knjigu i ćuti? I samo jednom sedmično knjigom, ni svaki dan jednom, se radikali ne pobjeđuju, neko gore dobro reče. Ili ja što sam pametno primjetila prije neki dan, gejevi su u feminizmu nama ženama (izvagala sam koliko smo mi požrtvovane u odnosu na njih, i na koncu, muški Bog je više ljut na nas nego na njih, il?:) kao naši frizeri, srede nas da smo lijepe prije ulaska u arenu.


apacherosepeacock apacherosepeacock 12:37 07.12.2021

bik koji miriše cveće..

Ferdinand
shmoo shmoo 14:43 07.12.2021

Re: bik koji miriše cveće..

apacherosepeacock
Ferdinand


Јбт, ово моје одељење којем сам сада разредни старешина (шести разред основне, 12 година) сви к'о Фердинанд.

Када их изведем у двориште школе (по лепом времену, наравно), ја седнем на траву, они сви (али сви редом без изузетка) поседају око мене и онда заједно блејимо у облаке, миришемо цвеће. Нико од њих ни да устане, а камоли да потрчи.

На крају часа ја трчим по школском дворишту, а они сви и даље седе на трави и блеје у облаке.

А не дајем им ракију да би били мирни и тихи, мајке ми.

Чудна нека деца.


tess1 tess1 16:02 07.12.2021

Re: bik koji miriše cveće..

Ferdinand

:))*
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 20:52 07.12.2021

Re: Bešika

(sa razumjevanjem, što bi rekao raspali Cane)


Tess, da li je ovo neka pozivnica?
Neshto kao "raspali Cane!".

Ne ljuti se - ali ne bih. Nema potrebe da se chepish i trcish, nece se dogoditi.
Mislim, bilo je tu svachega - ali vremenom se kriterijumi nekako profiliraju, povise.
U tvom sluchaju, ne bih mogao da prenebregnem (ni dupla papirna kesa ne bi pomogla) tvoj personality i karakter, nekako su mi ogavni.
Drugim rechima, ne bih te pa i da si "double-bagged".
tess1 tess1 21:27 07.12.2021

Re: Bešika

Eal si se nastavio, cc..
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 21:45 07.12.2021

Re: Bešika

tess1
Eal si se nastavio, cc..

Vidim chula si ovo i ranije?
tess1 tess1 22:02 07.12.2021

Re: Bešika

Vidim chula si ovo i ranije?

Cane, dio sa kesom i mojom ličnošću mi je bilo smiješno, ali taj tvoj sh, ch, zh, fh, gh, rh unutrašnji monolog je baš patnja bez obzira na sadržaj, izvini..
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 04:41 08.12.2021

Re: Bešika


dio sa kesom i mojom ličnošću mi je bilo smiješno


Bezi bre, nepismena budalo.
tess1 tess1 08:59 08.12.2021

Re: Bešika

Bezi bre, nepismena budalo.

Cane, preporučila sam ti komentar, iz dva razloga: prvi, da ne samuješ baš toliko, bash, bash, drugi, bio bi komentar o mojoj nepismenosti tačan tj ispravan tek kad bi tvoje silovanje pismenosti prestalo.
adviser adviser 09:14 08.12.2021

Re: Bešika

tess1
Bezi bre, nepismena budalo.

Cane, preporučila sam ti komentar, iz dva razloga: prvi, da ne samuješ baš toliko, bash, bash, drugi, bio bi komentar o mojoj nepismenosti tačan tj ispravan tek kad bi tvoje silovanje pismenosti prestalo.

Ovo ne bi trebalo da bude razlog za preporuku.
tess1 tess1 09:27 08.12.2021

Re: Bešika

Ovo ne bi trebalo da bude razlog za preporuku.

bene_geserit bene_geserit 01:03 09.12.2021

Re: Bešika

Ovo ne bi trebalo da bude razlog za preporuku.

Vidiš ovako Čarli, francuska sobarica, potpiruje svađu, sve nekim naoko nevinim komentarima.
Čarlivoje, zbog čega uživaš u tome kad se ljudi pičkaraju, šta te tu loži ?
tess1 tess1 05:32 09.12.2021

Re: Bešika

Sikter bre, bushmanko jedna maljava. Eno ti ga Pajic i slichni pa se dirkajte u tom vashem "klubu provincijalaca i polupismenih gedzovana".
Muka mi je od vas shto se depilirate kosilicom za travu. Brkate pecinarke.

Ne znam šta bih ti rekla. Baš te stislo, pritisla tegoba.

I otkud Pajić? :)
tess1 tess1 05:33 09.12.2021

Re: Bešika

Vidiš ovako Čarli, francuska sobarica, potpiruje svađu, sve nekim naoko nevinim komentarima.
Čarlivoje, zbog čega uživaš u tome kad se ljudi pičkaraju, šta te tu loži ?

Ma da, drugi nalog mu pomrsio račune, sad je samo smarač.
adviser adviser 10:18 09.12.2021

Re: Bešika

bene_geserit
Ovo ne bi trebalo da bude razlog za preporuku.

Vidiš ovako Čarli, francuska sobarica, potpiruje svađu, sve nekim naoko nevinim komentarima.
Čarlivoje, zbog čega uživaš u tome kad se ljudi pičkaraju, šta te tu loži ?

Nisi u pravu!
Štaviše - mislim da si ti ložač, par ekselans.
Ali, kako je to fon Klauzevic (ili Sun Cu, ili Lao Ce) odavno rekao - napad je najbolja odbrana.
adviser adviser 10:19 09.12.2021

Re: Bešika

cane.srbljanovic
tess1
Bezi bre, nepismena budalo.

Cane, preporučila sam ti komentar, iz dva razloga: prvi, da ne samuješ baš toliko, bash, bash, drugi, bio bi komentar o mojoj nepismenosti tačan tj ispravan tek kad bi tvoje silovanje pismenosti prestalo.


Sikter bre, bushmanko jedna maljava. Eno ti ga Pajic i slichni pa se dirkajte u tom vashem "klubu provincijalaca i polupismenih gedzovana".
Muka mi je od vas shto se depilirate kosilicom za travu. Brkate pecinarke.


Strašno!
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 22:50 09.12.2021

Re: Bešika

I otkud Pajić? :)


Kako "otkud"? Pa iz Belu Palanku, ti ne pratish pazljivo?

On shumenko iz belu palanku, ti pecinska bushmanka iz zapadnih, brdsko-planinskih krajeva - vas dvoje ko brat i sestra...

Ne znam šta bih ti rekla.


Znam da ne znash, problem je shto pokushavash.
tess1 tess1 05:22 10.12.2021

Re: Bešika

On shumenko iz belu palanku, ti pecinska bushmanka iz zapadnih, brdsko-planinskih krajeva

A to, hm.. Cane, daj saberi se.
adviser adviser 12:54 10.12.2021

Re: Bešika

tess1
Vidiš ovako Čarli, francuska sobarica, potpiruje svađu, sve nekim naoko nevinim komentarima.
Čarlivoje, zbog čega uživaš u tome kad se ljudi pičkaraju, šta te tu loži ?

Ma da, drugi nalog mu pomrsio račune, sad je samo smarač.

Zašto?!
zilikaka zilikaka 17:54 08.12.2021

vidim

nigde nikog.
Saće bogojavljenje, pa zato?
mariopan mariopan 18:00 08.12.2021

Re: vidim

zilikaka
nigde nikog.
Saće bogojavljenje, pa zato?

Kako nema a ja?


ZAKON O EKSPORPRIJACIJI POVUČEN

To je najnovija vest na N1.

Nismo se još ni zalaufali sa protestima a on već
predatortz predatortz 18:01 08.12.2021

Re: vidim

zilikaka
nigde nikog.
Saće bogojavljenje, pa zato?


Ne huli!

gvozden1 gvozden1 18:01 08.12.2021

Re: vidim

zilikaka
nigde nikog.
Saće bogojavljenje, pa zato?

Pomislih, šteta, bila pametna žena, a onda ukapiram.

Pa dobro, nije se odavno javljao, otud nestrpljenje i iščekivanje.
mariopan mariopan 18:02 08.12.2021

Re: vidim

Saće bogojavljenje, pa zato?

Jel to ono kad treba da gledamo (mi devojke) ko nam je suđen?
mariopan mariopan 18:03 08.12.2021

Re: vidim

Pa dobro, nije se odavno javljao, otud nestrpljenje i iščekivanje.

mariopan mariopan 18:33 08.12.2021

Re: vidim

Meni crko televizor. LG.

Jel zna neko šta mu je? Da kupujem novi ili ne?

U momentu kada je rekao da je ponosan što nije koristio vodene topove protiv nas i kako imamo demokratiju...moj tv počeo da trese sliku, seva, da se pali i gasi pali gasi...trokira.

Ali glas mu se čuje, ton nije crko, valjda i ne može, ukleto je?

Šta može da bude?

I baš sada kad nam SBB otključava neke kanale da gledam filmove.
predatortz predatortz 18:36 08.12.2021

Re: vidim

I baš sada kad nam SBB otključava neke kanale da gledam filmove


Neke?
alselone alselone 18:40 08.12.2021

Re: vidim

Ali glas mu se čuje, ton nije crko, valjda i ne može, ukleto je?

Šta može da bude?


Može da bude radio.
mariopan mariopan 18:42 08.12.2021

Re: vidim

predatortz
I baš sada kad nam SBB otključava neke kanale da gledam filmove


Neke?

Neke imam, a neke nemam pa će mi valjda pustiti, tako najavljuju ali od toga ni prošli put nije bilo newšto zanimljivo, uglavnom reprize repriza.

Stvarno mi je tv sasvim šokiran, ne znam šta mu je jer se ton čuje ali slika nestaje, pa se vrati ali seva. Ugasila sam pa da vidim šta će biti.
mariopan mariopan 18:43 08.12.2021

Re: vidim

alselone
Ali glas mu se čuje, ton nije crko, valjda i ne može, ukleto je?

Šta može da bude?


Može da bude radio.

Onda je to veliki radio.
zilikaka zilikaka 18:45 08.12.2021

Re: vidim

Nisam stigla sve da čujem, imala telefonski poziv al sam shvatila da su studenti u pravu.
Ti ministri i Ana se slikaju na fejsu umesto da slušaju ljude i rešavaju njihove probleme.
zilikaka zilikaka 18:47 08.12.2021

Re: vidim

Stvarno mi je tv sasvim šokiran, ne znam šta mu je jer se ton čuje ali slika nestaje, pa se vrati ali seva. Ugasila sam pa da vidim šta će biti.

Kud baš sad, da nisu nečiste sile?
alselone alselone 18:47 08.12.2021

Re: vidim

Onda je to veliki radio.



I ja gledam da kupim još jedan TV za spavaću sobu. Znam, znam...

Raspon cena tevelizora od 20 do 200 hiljada. Stotine nekih parametara i funckionalnosti. Smorio sam se.
mariopan mariopan 18:50 08.12.2021

Re: vidim

zilikaka
Nisam stigla sve da čujem, imala telefonski poziv al sam shvatila da su studenti u pravu.
Ti ministri i Ana se slikaju na fejsu umesto da slušaju ljude i rešavaju njihove probleme.

Sve u svemu on je dobar a oni ne valjaju a građani tu ništa nisu razumeli, nije to bilo tako nego ovako i razumite ga ljudi on mnogo radi bla bla bla...sve u svemu ništa. A za rio tinto smo se onako bezveze uhvatili jer nemamo šta drugo...tu neko čupka i obrve...budžet i pare, milijarde...milioni....
mariopan mariopan 18:54 08.12.2021

Re: vidim

alselone
Onda je to veliki radio.



I ja gledam da kupim još jedan TV za spavaću sobu. Znam, znam...

Raspon cena tevelizora od 20 do 200 hiljada. Stotine nekih parametara i funckionalnosti. Smorio sam se.



Imam drugi u mojoj sobi ali tamo mi je ladno, ne grejem celu kuću. Glupo je i skupo kada sam sama u celoj kući da sve to grejem. Kad dođu deca grejemo sve.

Ali treba imati dva, pogotovo ako su deca u kući.
mariopan mariopan 18:55 08.12.2021

Re: vidim

zilikaka
Stvarno mi je tv sasvim šokiran, ne znam šta mu je jer se ton čuje ali slika nestaje, pa se vrati ali seva. Ugasila sam pa da vidim šta će biti.

Kud baš sad, da nisu nečiste sile?

Uklet? Da mu bajem i svetim vodicu?
adviser adviser 19:00 08.12.2021

Re: vidim

mariopan
Meni crko televizor. LG.

Jel zna neko šta mu je? Da kupujem novi ili ne?

U momentu kada je rekao da je ponosan što nije koristio vodene topove protiv nas i kako imamo demokratiju...moj tv počeo da trese sliku, seva, da se pali i gasi pali gasi...trokira.

Ali glas mu se čuje, ton nije crko, valjda i ne može, ukleto je?

Šta može da bude?

I baš sada kad nam SBB otključava neke kanale da gledam filmove.

Nemoj još da kupuješ!
Priđi televizoru polalo (da se ne uplaši).
Dlanom ruke udari ga odozgo, malo više u levu stranu. Ne prejako.
Slika bi trebalo da se vrati i da sve bude OK.
Ako ti se slika pojavi, pa ponovno nestane, odnesi TV kod majstora - i pripremi 3 do 4 hiljade.
Indicira da je flet kabl u prekidu.
Najčešće je problem u samom konektoru, no, neka ti majstor zameni ceo kabl.
mariopan mariopan 19:34 08.12.2021

Re: vidim

Nemoj još da kupuješ!
Priđi televizoru polalo (da se ne uplaši).
Dlanom ruke udari ga odozgo, malo više u levu stranu. Ne prejako.
Slika bi trebalo da se vrati i da sve bude OK.
Ako ti se slika pojavi, pa ponovno nestane, odnesi TV kod majstora - i pripremi 3 do 4 hiljade.
Indicira da je flet kabl u prekidu.
Najčešće je problem u samom konektoru, no, neka ti majstor zameni ceo kabl.

Hvala, evo probala sam ali ništa ne pomaže.
Neću da kupujem jer ima i sliku i ton, samo se slika trese i nestaje, može da bude samo neka sitnica. A sin mi dolazi za dve nedelje pa neka vidi šta je, jer to je njegov resor, sve što ima elektroniku, ne treba mi majstor.

Samo se nerviram jer ne volim kada mi nešto crkne a treba mi.
adviser adviser 20:07 08.12.2021

Re: vidim

mariopan
Nemoj još da kupuješ!
Priđi televizoru polalo (da se ne uplaši).
Dlanom ruke udari ga odozgo, malo više u levu stranu. Ne prejako.
Slika bi trebalo da se vrati i da sve bude OK.
Ako ti se slika pojavi, pa ponovno nestane, odnesi TV kod majstora - i pripremi 3 do 4 hiljade.
Indicira da je flet kabl u prekidu.
Najčešće je problem u samom konektoru, no, neka ti majstor zameni ceo kabl.

Hvala, evo probala sam ali ništa ne pomaže.
Neću da kupujem jer ima i sliku i ton, samo se slika trese i nestaje, može da bude samo neka sitnica. A sin mi dolazi za dve nedelje pa neka vidi šta je, jer to je njegov resor, sve što ima elektroniku, ne treba mi majstor.

Samo se nerviram jer ne volim kada mi nešto crkne a treba mi.

Onda ne verujem da je išta do samog televizora - već do distributivnog sistema, tj. kablovske - kako bi se to kolokvijalno reklo.
mlatisa mlatisa 23:28 08.12.2021

Re: vidim

Uklet? Da mu bajem i svetim vodicu?


Позови истеривача духова или мајстора. Вероватно ћеш купити нови. А овај бацити. Они стари CRT телевизори су се бар могли искористити као полица, инкубатор за пилиће или нешто слично. Ови нови могу да послуже можда као рам за слику. Како слике нема, тужна судбина се спрема.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana