Gost autor

Na otvorenom polju cijanidom zaštita životne sredine

antioksidant RSS / 11.12.2021. u 14:33

аутор марко

https://twitter.com/madacic 

 

 

U oblasti Homolja, jednoj od poslednjih oaza netaknute prirode u Srbiji,
u pripremi je otvaranje rudnika zlata Potaj Čuka-Tisnica iznad Žagubice uz metodu ekstrakcije zlata - cijanidom. Plan predviđa radni vek rudnika od 7 godina i vađenje 19,2 megatona rude.

FGUv8rRXwAgguZo?format=jpg&name=small 

Da bi se došlo do rude biće raskopano 48,3 megatona raskrivke što sa rudom čini 67,5 megatona (1 mt = 1 milion tona) raskopanog terena.
Prosečna koncentracija zlata u rudi je 1,07 grama po toni. Slikovito: za jedan zlatni prsten treba izvaditi 3 tone rude.

 

FGUwHDfXwAUrm-6?format=jpg&name=360x360FGUwIH7X0AABw9P?format=jpg&name=360x360 

Ekstrakcija zlata iz rude vršiće se metodom hladnog ispiranja: ruda će nekon drobljenja biti rasprostrta na površinu od 36 hektara gde će se na otvorenom prostoru prskati cijanidom koji lako i brzo reaguja sa živim organizmima, veoma je toksično i smrtonosno jedinjenje.

FGUwQeOXEAcfmZb?format=jpg&name=small 

Predlog prostornog plana iz septembra 2021. prenamenom obuhvata oblast od 292 km2, što čini 39% teritorije opštine Žagubica, od čega je 146 km2 pod šumama. Sama zona rudarskih aktivnosti odvijaće se na površini od 10,56 km2.

Odluka o izradi Prostornog plana područja posebne namene objavljena je u Službenom glasniku (br. 64/2021) a finansira ga kompanija Avala Resources Ltd u vlasništvu kanadske kompanije Dundee Precious Metals. Dinamika predviđa da sve bude završeno do jula 2022.

FGUwfeqXsAA2NA5?format=jpg&name=small 

Odluka je u suprotnosti sa ranijom uredbom o utvrđivanju prostornog plana objavljenom u Sl. glasniku (98/2014-8) u kojoj se za ovaj pojas Borske metalogenetske zone navodi: "...na današnjem tehnološkom nivou nisu se još stekli uslovi za planiranje eksploatacije."

Projekat rudnika sa rokom trajanja od 7 godina predstavlja se kao projekat od nacionalnog interesa iako se na osnovu podataka iz prostornog plana jasno uviđa neracionalno korišćenje mineralnih resursa i favorizacija interesa investitora uz velike rizike po životnu sredinu.

Cijanizacija omogućava profitabilno iskopavanje rude sa nižim procentom zlata i čini rudarenje agresivnim zbog vađenja i prerade mnogo više rude da bi se dobila ista količina zlata tako da jame i jalovišta pokrivaju veće površine i proizvode velike količine otpada.

Akcidenti cijanidom u svetu su česti. Najveći akcident u Evropi nakon Črnobilja dogodio se 2000. u Rumuniji na lokaciji Baia Mare, kada se 3,5 miliona m3 jalovine kontaminirane cijanidom izlilo u reku Tisu, ubijajući ceo rečni ekosistem u duzino od 400 km (snimak iz Srbije)

Parlament EU je 2010. izglasao potpunu zabranu cijanida u rudarstvu ali EU komisija nije ratifikovala predlog. Debate se vode i danas. Zakonom je zabranjen u Nemačkoj, Češkoj i Mađarskoj. Turski parlament je 2007. uveo zabranu otvaranja novih rudnika koji koriste cijanid.


U Švedskoj i Finskoj cijanizacija se odvija strogo kontrolisanim procesom uz digitalni monitoring u zatvorenim tankovima ali ostaje problem odlaganje jalovine. I tamo se vode debate o zabrani postupka.

(Pismo kanadskom parlamentu povodom projekta Rosia Montana u Rumuniji)

Potaj Čuka-Tisnica deo je projekta "Timok Gold Project" Dundee Precious Metals. Tehnički izveštaj sa rezultatima istrazivanja zlatnih rezervi, planovima rudnika, opisom procesa proizvodnje itd. javno je dostupan na veb stranici kompanije u PDF formatu na 494 stranice.

Kompanija Dundee trenutno posluje u Bugarskoj i Namibiji i u obe je bilo akcidenata. U Bugarskoj je kontaminirana reka Topolnica. Vrhovni sud Bugarske je kaznio kompaniju sa 800€ (!) mesečno bez ikakve obaveze dalje zastite prirodne sredine. Licencu za rudarenje u Kanadi nemaju.

Simptomatično je što kompanija u saopštenjima ne navodi još jedan projekat: odlagalište jalovine u južnoj Jermeniji (do 2016) gde je došlo do kontaminacije terena zbog popuštanja brane. Sudski sporovi nisu rezultovali odštetom. Društveno-ekološke posledice osećaju se i danas.

Projektom Potaj Čuka-Tisnica u Homolju Ugrozeni su slivovi Mlave i Peka i posledično Dunav što bi u slucaju akcidenta za posledicu, između ostalog, imalo međunarodni postupak protiv Republike Srbije.

Problem su i zakonske regulative koje se odnose na bezbednosne rizike i pisane su u korist kompanija.
Npr. zakon o zaštiti prirodne sredine izmenjen je (2011) tako da analize kvaliteta površinskih i podzemnih voda ne radi republički RHMZ već laboratorija koju angazuje kompanija.

Plan otvaranja rudnika je u potpunoj suprotnosti sa Prostornim planom republike Srbije (2021-2035) i sa principima PP opštine Žagubica u kojima su osnovne smernice:
-Zaštita životne sredine
-Razvoj turizma, poljoprivrede, šumarstva, lova i ribolova

Osim šireg lokaliteta Potaj Čuka-Tisnica, rudarska kompanija je dobila licencu i za prostor Umka koji se direktno nastavlja na zonu planiranog rudnika u pravcu jug i duboko zalazi u prostor zaštićenog prirodnog dobra Beljanica-Kučaj.

Ova prostrana planinska oblast je zbog svojih karakteristika trebala biti proglašena nacionalnim parkom (2018), prvim u Srbiji nakon 40 godina, ali se rokovi volšebno pomeraju dok istovremeno traje obimna seča starih šuma u kojoj su umreženi svi - od privatnih investitora do šumara.

Posledično učestli su odroni i bujične poplave poslednjih godina. Homolje odlikuju oštre zime i obilne snežne padavine. Kada rudnici budu zatvoreni ostaće kontaminirana jezera i brda jalovine ograđena nasipima ugroženih erozijom kao permanentna pretnja životnoj sredini.

Oblast Homolja, Beljanice i Kučaja čini prirodnu celinu sa najvećom kontinuiranom šumskom površinom u Srbiji u sklopu koje je nekoliko prašumskih rezervata i preko 150 speleoloških objekata. Prvi spomenici prirode na ovom potezu proglašeni su 1949. godine.

FGUy3AZXIAAy1jj?format=jpg&name=360x360  FGUyvGUWQAEXZz9?format=jpg&name=240x240

Najveći je rezervoar pitke vode u zemlji, stanište je 70% ukupne faune sisara u Srbiji (medju kojima su mrki medved, ris, vuk, jelen, vidra...) od kojih su mnogi na crvenoj listi ugroženosti, 23% gmizavaca, 130 vrsta ptica i sa preko 750 taksoma 25% ukupne flore u Srbiji.

Na prostoru Homolja i Crnog vrha, tokom ratne zime 1945. odigrala se jedna od prvih Omladinskih radnih akcija, najmasovnija do tada. Na velikom minusu 1.600 mladih ljudi naseklo je i dopremilo u Beograd više od 20.000 m3 drveta za ogrev bolnica punih ranjenika i škole.

 FGUy8StXIAAqzIo?format=jpg&name=small

U čast akcije, pored zimi čuvenog puta "Bor - Žagubica preko Crnog vrha", kao okamenjeni plamen stoji spomenik na kome je isklesano:

"Ljubavi smo učili vatru da nam zemlja više ne gori".

FGUzBKnWQAMf8UE?format=jpg&name=small 

 

zaigrajmo, zaplačimo, zapevajmo...

 

 



Komentari (79)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

antioksidant antioksidant 14:35 11.12.2021

negativni taster

mariopan mariopan 14:41 11.12.2021

Re: negativni taster

Baš sam htela da pitam a šta ćemo sa tim rudnikom koji se planira na Homolju, još ga niko ne pominje a naši aktivisti ne govore ništa o njemu?

Za kilo mesa kolju vola, u smislu da tamo ima jako malo zlata u odnosu na štetu koju će napraviti?

Ali koga briga za štetu, ona će ostati nama, a zlato će da ode njima kao što ide u Kinu ono iz Bora?

Jesu li čuli za ovaj rudnik aktivisti "zelene agende" ili nisu?
antioksidant antioksidant 14:50 11.12.2021

Re: negativni taster

сами рудници нису проблем. марко је из мајданпека, граду насталом на руднику, од рудника и за рудник. ја сам из крагујевца, који је од престонице изабране јер је скрајнута од турака израстао у град индустријом.
проблем је како, с којим отиском, ко ће контролисати и да ли ће или само бројати шушке.
има злата али јебеш га ако остане рупа без живота



PS - zabranio Halid pesmu
mariopan mariopan 15:26 11.12.2021

Re: negativni taster

сами рудници нису проблем.

Uvek je bilo da sve zavisi od onoga ko radi, kako radi i koliko je dobit a kolika šteta.

Kad čujem da je rudna renta u Srbiji tako mala meni je nerazumljivo da se daje nešto za ništa, kao da od gotovine pravimo veresiju? Dobit ima samo firma koja će da eksploatiše a nama ostaje otrovano zemljište i ruševina, za neku siću koja se neće ni primetiti u našim životima, sveukupno?

Brine me i što su naši instituti i stručnjaci koji rade te procene uglavnom kupljeni od strane vlasti i više im ništa ne verujem. Gora varijanta o kojoj neću ni da mislim koliko je strašna, je da se i tu može spekulisati o korupciji, a korupcija ne znači uvek novac već i funkcije i položaj. Sumnju podgreva i način na koji se sve radi u Srbiji. Sve se radi ispod žita i sve je "državna tajna".

Zašto ako je sve to za nas korisno? Ko je lud da ima nešto protiv?

Tako su i za Rio Tinto naši instituti potpisali neku studiju (bilo malo na nekoj tv, pokazivali) ali su imena stručnjaka koji je potpisuju zatamnjena i na tri godine proglašeno za državnu tajnu.

Zašto ako je sve to za nas dobro, zašto ne izađu pred narod i kažu da je to za nas dobro i zašto je dobro pa da se i mi obradujemo?
solo solo 15:44 11.12.2021

Re: negativni taster

Zašto ako je sve to za nas korisno? Ko je lud da ima nešto protiv?

Zašto ako je sve to za nas dobro, zašto ne izađu pred narod





Zato što MOŽE IM SE draga Mery!

A može im se jer ima sa KIM IM SE MOŽE draga Mery.

Naravoučenije: dobra im procena najdraža Mery.

p.s.

Oni koji su danas sprečavali slobodno kretanje naših građana, ne znaju ni na karti da pokažu mesta gde vi živite. Oni mene ne zanimaju, već vi, i šta vi želite.", napisao je predsednik u sklopu objave na Instagramu.


Idu izbori da se izmeri čiji je veći. Pa nek se meri,draga Mery!

Pazi rimuje se a bez dadakanja.

Pozdrav za Tasu i Čarlija. Nako usput.
adviser adviser 15:56 11.12.2021

Re: negativni taster

solo
Zašto ako je sve to za nas korisno? Ko je lud da ima nešto protiv?

Zašto ako je sve to za nas dobro, zašto ne izađu pred narod





Zato što MOŽE IM SE draga Mery!


A može im se jer ima sa KIM IM SE MOŽE draga Mery.

Naravoučenije: dobra im procena najdraža Mery.

p.s.

Oni koji su danas sprečavali slobodno kretanje naših građana, ne znaju ni na karti da pokažu mesta gde vi živite. Oni mene ne zanimaju, već vi, i šta vi želite.", napisao je predsednik u sklopu objave na Instagramu.


Idu izbori da se izmeri čiji je veći. Pa nek se meri,draga Mery!

Pazi rimuje se a bez dadakanja.

Pozdrav za Tasu i Čarlija. Nako usput.

I ne samo da im se može, nego ih, između ostaloga, boli (i) patka.
Otpozdrav takodže!
solo solo 15:59 11.12.2021

Re: negativni taster

I ne samo da im se može, nego ih, između ostaloga, boli (i) patka.


To se razme.
tess1 tess1 16:15 11.12.2021

Re: negativni taster

Ugledam na kraju tekst plakat, piše Smrt fašizmu! Sloboda narodu!, vratim se na početak i preporučim. Reko', zu'ar je u ova iskrenim antifašistima oskudna vremena. :)
solo solo 17:13 11.12.2021

Re: negativni taster

zu'ar


zauvar, zuvar, zuhar je kad zaradu ne odbacuješ koliko god da su izgledi za veće neostvarivi /zuhar mi je danas zaraditi i 800 dinara npr. nego da sedim džaba kući/. Bolje išta nego ništa. Tako da - bolje i prst u guzici nego da zvrji prazna.


Dočim

Jazuk - šteta, žalibože

Nosim požutelu zavesu iz svoje sobe, kad iza ćoška - BABA!
"Gde ćeš to?"
"Da bacim, baba, vidi kako je žuta"
"Nemoj, nemoj, jazuk je"
"Pa kako jazuk, šta ćeš sa ovim?"
"Može, ćeri, da ti Milenija iskroji suknju od ovoga, vidiš kako su lepi ovi cvetovi, ovo mi je kupila Raja u Dubrovniku '47, samo se stavi postava, i k'o novo"
"MAMAAAAAAAAAA! Baba oće da mi šije suknju od zavese! Uradi nešto!"



tess1 tess1 17:23 11.12.2021

Re: negativni taster

Dočim

Solo, samo za tebe, zu'ar je.
solo solo 17:31 11.12.2021

Re:tess1

Solo, samo za tebe, zu'ar je.


Allahimanet.

tess1 tess1 17:35 11.12.2021

Re: Re:tess1

Allahimanet

:))
angie01 angie01 22:59 11.12.2021

Re:



Thomas Piketty
bene_geserit bene_geserit 02:12 12.12.2021

Re:

Ono jes eksploatacija rudnika u socijalističkim zemljama je još gora i sa manje obzira na ekologiju nego u kapitalističkim, a novinari nisu smeli ni da se bave određenim temama inače ode glava, ali ajde da maštramo što da ne, garant ako bude socijalizam ptičice će da pevaju, rudnika neće da bude a Asanže niko neće da goni.
A Piketi je uvek bio komunjara, kakva crna loša šala.

Nego dobra mu fora ovo "demokratski socijalizam" - tako nešto ne postoji, ako onu jednu partiju ne računamo u demokratiju, pa može za nju da glasaš a možeš za nju i da ne glasaš.
Ekološki - isto ne postoji.
Decentralizovan - to je suprotno od suštine socijalizma koji se bazira na centralnoj debilnoj totalitarnoj vlasti koja čak i seljacima propisuje šta da seju.
Participativan - jel to možda znači da će nas koji ne želimo da participiramo u tom sranju da ostave na miru ? Istorija kaže Goli otoci.
"Nerasistički i feministički" - e ovo je već da se upišaš.
tess1 tess1 06:02 12.12.2021

Re:

Solo, makela sam ono, ne brini. :)
looping looping 07:27 12.12.2021

Re: negativni taster

antioksidant
сами рудници нису проблем. марко је из мајданпека, граду насталом на руднику, од рудника и за рудник. ја сам из крагујевца, који је од престонице изабране јер је скрајнута од турака израстао у град индустријом.
проблем је како, с којим отиском, ко ће контролисати и да ли ће или само бројати шушке.
има злата али јебеш га ако остане рупа без живота



PS - zabranio Halid pesmu

Ma nisu problem ni rudnici, ni RT, ni zakon o eksproprijaciji, ni zakon o referendumu...
Treba blokirati saobraćaj i onda ljudi neće glasati za ove koji sada vladaju, neko drugi će doći na vlast i onda sve može opet da se dovede u normalu: i rudnici i zakoni, da se sredi korupcija i sve ostalo.
Što bi rekao uvaženi reditelj: Meni je samo da on ode" Link.

Ali, rizično je čekati izbore. Tako da je mnogo bolje menjati vlast pre izbora.
E sad, valjda će ako se smeni vlast pre izbora narod biti dovoljno pametan da ne glasa za ove koji su sad na vlasti. Ali sigurno da hoće jer će onda mediji biti slobodni.

gvozden1 gvozden1 09:10 12.12.2021

Re: negativni taster

, rizično je čekati izbore. Tako da je mnogo bolje menjati vlast pre izbora.

Što sebi dozvoljavaš da prekucavaš ove Vučićeve gluposti iz Kurira?
Ozbiljno pitam.

Ok, navijaš za njega, to je u redu, ali ovo što si napisao je stvarno budalaština.

Kako misliš da je moguće izvesti da iko pre izbora uzme vlast?

Naravno da nije moguće, naravno da je to glupost, ali Vučić to mantra po Kuriru, i ljudi ponavljaju, ali samo određena grupa ljudi, koji se baš i ne mogu pohvaliti pameću.

Što sebe svrstavaš među takve?
looping looping 11:25 12.12.2021

Re: negativni taster

gvozden1
, rizično je čekati izbore. Tako da je mnogo bolje menjati vlast pre izbora.

Što sebi dozvoljavaš da prekucavaš ove Vučićeve gluposti iz Kurira?
Ozbiljno pitam.

Ok, navijaš za njega, to je u redu, ali ovo što si napisao je stvarno budalaština.

Kako misliš da je moguće izvesti da iko pre izbora uzme vlast?

Naravno da nije moguće, naravno da je to glupost, ali Vučić to mantra po Kuriru, i ljudi ponavljaju, ali samo određena grupa ljudi, koji se baš i ne mogu pohvaliti pameću.

Što sebe svrstavaš među takve?

Daj mi neki link za Kurir, pošto ga nisam čitao.
I usput mi reci, šta je cilj daljih protesta?

PS.
Ne navijam za njega, navijam za zdrav razum.
A u to ćeš da se uveriš kad se pojavi jedan smisleni kandidat/oponent.
gvozden1 gvozden1 13:50 12.12.2021

Re: negativni taster


Daj mi neki link za Kurir, pošto ga nisam čitao

A to onda ti sam smislio, slučajno se poklopilo sa Kurirom, Pinkom i Vučićem?
Još gora varijanta.
usput mi reci, šta je cilj daljih protesta?

Sad bih mogao do sutra o ovome, ali pošto nisam tamo, dovoljno je reći, ne znam.
Ali da je cilj protesta preuzimanje vlasti bez izbora, sigurno nije tačno.

Nije, jer to nije moguće.
Tom glupošću Vučić, Kurir i Pink pune glavu praznoglavima, a sad vidim ima i onih koji su sami došli na tu ideju.
Ne čitaju Kurir, ne gledaju Pink, ne slušaju Vučića, a sve se poklapa do u zarez.
To otud što takvi misle svojom glavom i zdravim razumom.
looping looping 14:04 12.12.2021

Re: negativni taster

Sad bih mogao do sutra o ovome, ali pošto nisam tamo, dovoljno je reći, ne znam.

Ako ne znaš - ne moraš baš do sutra o tome. Par rečenica je dovoljno.

Sad će i sneg da pomogne. Možda i on ima neke zahteve.

PS.


Ne čitaju Kurir, ne gledaju Pink, ne slušaju Vučića, a sve se poklapa do u zarez.
To otud što takvi misle svojom glavom i zdravim razumom.

Hvala bogu pa ima ovde pametnih na blogu, samo da AV i to ne blokira. Šta ćemo onda pametno da čitamo, pitam se.
adviser adviser 14:11 12.12.2021

Re: negativni taster

looping
Sad bih mogao do sutra o ovome, ali pošto nisam tamo, dovoljno je reći, ne znam.

Ako ne znaš - ne moraš baš do sutra o tome. Par rečenica je dovoljno.

Sad će i sneg da pomogne. Možda i on ima neke zahteve.


Ja, ipak, mislim da se ti zajebavaš.
Šta drugo?!
gvozden1 gvozden1 14:12 12.12.2021

Re: negativni taster

ne znaš - ne moraš baš do sutra o tome. Par rečenica je dovoljno.

Prva rečenica, cilj je da se svi ugovori koje je srpska država potpisala sa Rio Tintom učine dostupnim javnosti
Druga, da se Rio Tintu zabrani rad u Srbiji.

To je par, a im još.

A to još posle tvog objašnjenja dolaska na vlast bez izbora.
looping looping 14:16 12.12.2021

Re: negativni taster

gvozden1
ne znaš - ne moraš baš do sutra o tome. Par rečenica je dovoljno.

Prva rečenica, cilj je da se svi ugovori koje je srpska država potpisala sa Rio Tintom učine dostupnim javnosti
Druga, da se Rio Tintu zabrani rad u Srbiji.

To je par, a im još.

A to još posle tvog objašnjenja dolaska na vlast bez izbora.

Aha, samo to i još par komada.
Samo napred i ozelenećemo ne samo Srbiju nego i planetu.
looping looping 14:21 12.12.2021

Re: negativni taster

adviser
looping
Sad bih mogao do sutra o ovome, ali pošto nisam tamo, dovoljno je reći, ne znam.

Ako ne znaš - ne moraš baš do sutra o tome. Par rečenica je dovoljno.

Sad će i sneg da pomogne. Možda i on ima neke zahteve.


Ja, ipak, mislim da se ti zajebavaš.
Šta drugo?!

Ako ti tako kažeš.

gvozden1 gvozden1 14:32 12.12.2021

Re: negativni taster


Aha, samo to i još par komada.
Samo napred i ozelenećemo ne samo Srbiju nego i planetu.

Ne, nego hoće da uzmu vlast bez izbora.


To ti pričam, pre nego što kreneš da ponavljaš Vučićeve gluposti, razmisli, pa nećeš sebe dovoditi u situacije kakva je sad ova, da bežiš od sopstvenih reči ko đavo od krsta.

Ne smeš ni jednim slovom da staneš iza njih nego nešto izmišljaš kako bi prešao na drugu temu.

Čoveče, ne možeš ti kao onaj JVučićević, Mitrović ili Vučić, oni mogu jer mogu da spreče svakoga da im postavi suvislo pitanje, poput, kako će iko da dođe na vlast bez izbora.
Ti to ne možeš, ti si izložen takvim pitanjima, na koje, evo vidi se, nemaš odgovor pa moraš da obilažiš ko mače oko vrele kaše, zato pazi jbg.
looping looping 14:37 12.12.2021

Re: negativni taster

Ne, nego hoće da uzmu vlast bez izbora

Pa što odmah nisi priznao?

Bez šale, sumnjam da će na nekim izborima u narednih 10 godina biti promene tako da je ulica, tačnije autoput jedina nada ovakve opozicije.



Čoveče, ne možeš ti kao onaj JVučićević, Mitrović ili Vučić, oni mogu jer mogu da spreče svakoga da im postavi suvislo pitanje, poput, kako će iko da dođe na vlast bez izbora.
Ti to ne možeš, ti si izložen takvim pitanjima,


gvozden1 gvozden1 14:51 12.12.2021

Re: negativni taster

tako da je ulica, tačnije autoput jedina nada ovakve opozicije.

Kako bi to u praksi izgledalo?

Hajd probaj da napišeš jedan mogući scenario uzimanja vlasti na autoputu.

Nemoguće, laže te Vučić.
Razmišljaj pa neće napraviti budalu i od tebe.

Manji je problem kad te neko zajebava, od onog kad te zajebava a ti misliš da ti dobro čini.

Ne možemo da sprečimo Vučića da nas zajebava, ali možemo da ga sprečimo da od nas napravi budale.

A to uopšte nije malo.
looping looping 15:00 12.12.2021

Re: negativni taster

gvozden1
tako da je ulica, tačnije autoput jedina nada ovakve opozicije.

Kako bi to u praksi izgledalo?

Hajd probaj da napišeš jedan mogući scenario uzimanja vlasti na autoputu.

Nemoguće, laže te Vučić.
Razmišljaj pa neće napraviti budalu i od tebe.

Manji je problem kad te neko zajebava, od onog kad te zajebava a ti misliš da ti dobro čini.

Ne možemo da sprečimo Vučića da nas zajebava, ali možemo da ga sprečimo da od nas napravi budale.

A to uopšte nije malo.

Ti si opterećen Vučićem.
Meni je on totalno nebitan. Siguran sam i da će sam da se povuče sa vlasti uskoro.

Bitno mi je da na vlast ne dođu žuti (uključujući i sve koji su nekada bili žuti).
gvozden1 gvozden1 15:06 12.12.2021

Re: negativni taster


Meni je on totalno nebitan

Vidim.
Ljudi uglavnom ponavljaju političke fraze, i kad su glupe, samo ako idu u korist onima koji su im nebitni.
maksa83 maksa83 16:51 12.12.2021

Re: negativni taster

Razmišljaj pa neće napraviti budalu i od tebe.

Mislim da je za to već debelo kasno.
adviser adviser 18:59 12.12.2021

Re: negativni taster

maksa83
Razmišljaj pa neće napraviti budalu i od tebe.

Mislim da je za to već debelo kasno.

Ma!
Ja, ipak, mislim da se looping zeza?!
Pa zar nije?
maksa83 maksa83 19:10 12.12.2021

Re: negativni taster

Ja, ipak, mislim da se looping zeza?!

I ja sam na ivici, kontam ne možeš biti toliko glup, ali sa druge strane cela SNS internet strategija se zasniva na gomili likova koji pišu identične bedastoće.
gvozden1 gvozden1 19:21 12.12.2021

Re: negativni taster


I ja sam na ivici, kontam ne možeš biti toliko glup

Ajde nadamo.
Ovo bežanje od objašnjenja daje malo nade da je šala u pitanju.

Zamisli da je još pokušao da objasni, to bi i poslednju lađu potopilo.
maksa83 maksa83 19:28 12.12.2021

Re: negativni taster

Ovo bežanje od objašnjenja daje malo nade da je šala u pitanju.

A dobro to je tip koji je onomad kada se desila Savamala dovodio to u pitanje, kao, nije utvrđeno da se desilo, nema dokaza. Ili je dokon pa troluje već godinama ili je budala, ili neko ko na neki način živi od SNS kartela (što se svede na prethodni slučaj, tj. 'budala'). Imaš po Internetu cele horde koje brane svaku SNS budalaštinu (tzv. "SNS Internet tim" ), statistički može da doluta neki takav i ovde, mada oni nemaju slobodne strelce nego idu tamo gde im se kaže "na vest tu i tu ostavite komentar taj i taj".

Na kraju krajeva hu kerz...
gvozden1 gvozden1 20:12 12.12.2021

Re: negativni taster

nego idu tamo gde im se kaže "na vest tu i tu ostavite komentar taj i taj".

Pogledam nekad te komentare, više mi liči da ih ostavlja neka mašina nego živ čovek.
Ili čovek koga ne interesuje smisao toga što piše.

Možda neka agencija kojoj je plaćeno da ostavi određeni broj komentara, pa otaljava, a ne boli je mnogo glava što piše gluposti.

Recimo, ko može da se potrudi da klikne na dugme za komemtarisanje, da kuca nešto, pa opet dugme da to pošalje, a da bi napisao npr

"naš predsednik misli na svoj narod" ili "naš napredak je vidljiv na svakom koraku" i takve nebuloze.

Mora se biti baš ozbiljno retardiran da to radiš jer misliš da je smisleno.

Ili mašina, ili štancovanje broja komentara da se ispuni ugovoren broj.

A ako pišu u uverenju da su nešto pametno rekli, onda ti ih bude i žao jbt

maksa83 maksa83 20:31 12.12.2021

Re: negativni taster

Možda neka agencija kojoj je plaćeno da ostavi određeni broj komentara, pa otaljava, a ne boli je mnogo glava što piše gluposti.

Ma nije agencija, pisali smo ovde o tome nekoliko puta ta stvar je razvaljena davno, zna se sve, i softver koji koriste za bodovanje (svaki komentar koji ostaviš ti ulazi u skor, moraš da prijaviš u softver gde si šta kad napisao i onda na osnovu toga napreduješ u hijerarhiji), i lanac komandovanja, a "članovi" koji ostavljaju te komentare su najniži stranački ešeloni zaposleni po javnim preduzećima ili oni koji se nadaju zaposlenju. Od vođe "internet tima" dobiju par fraza tj. tzv. smernice, link na vest, i onda idu ta lupetanja koja navodiš.
gvozden1 gvozden1 21:00 12.12.2021

Re: negativni taster

pisali smo ovde o tome nekoliko

Nisam to uhvatio.
Znači ipak živi ljudi koji na osnovu toga očekuju neko napredovanje.

U šta da unapredi onoga ko ništa pametnije ne može sa smisli, da mi je znati.

Jedino kod Alsa u komuni, da mu čuva ovce (ne više od dve, tri) :)
maksa83 maksa83 21:14 12.12.2021

Re: negativni taster

U šta da unapredi onoga ko ništa pametnije ne može sa smisli, da mi je znati.

Unapredi ga iz nezaposlenog u referenta/savetnika za neki kuracpalac u lokalnoj Opštini, ili TE Nikola Tesla ili JKP Zelenilo ili... Postoji npr. cela vegetacija zaposlenih u Telekomu koju niko nikad nije video zato što ne dolaze na posao, samo pokupe platu svakog meseca. Imaš i fiktivna radna mesta za selebritije na platnom spisku SNS, tako je npr. Željko Samardžić bio zaposlen u JP Pošta Srbije zajedno sa Tijanom Ajfon. Ministarstvo Inostranih Poslova je napunjeno vulkaniziranim švalerkama SPS i SNS funkcionera.

I tako puta puno, i tako dobiješ npr. današnji nesvakidašnji dan u Beogradu kada je od prvog snega popadalo između 5 i 7 stabala po raznim krajevima grada zato što niko nije uradio uobičajenu procenu šta treba da se iseče, skreše, itd. Umesto toga se seče drveće koje smeta građevinskoj mafiji.

Ceo taj lanac nekompetencije od kog se sve oko nas kruni je posledica masovnog ja-tebi-ti-meni partijskog zapošljavanja koje se dešava od kad je ova pošast došla na vlast.

Edit: uopšte nije 5-7 stabala nego mnogo više. Evo sad piše drugar da je kod njega oko zgrade palo tri komada, što na kola, što na zgradu, a par stotina metara dalje još 3. Tvrdim da se ovako nešto nikad nije dešavalo u Beogradu.
zilikaka zilikaka 21:22 12.12.2021

Re: negativni taster

Unapredi ga iz nezaposlenog u referenta za neki kuracpalac u lokalnoj Opštini, ili TE Nikola Tesla ili JKP Zelenilo ili...

Evo, ja znam slučaj, čovek imao neku srednju školu i bio portir u Opštini. Onda uzeo neku diplomu nekog "oćel kera*" fakulteta i postao neki viši referent za nešto i nešto.
Znači kancelarija, znatno veća plata, nejasan opis posla i, što nije mnogo manje važno, skočila mu numera u selu onoliko.
Al ima i gore. Žena mu pod stare dane bila učila zanat kod frizerki. Ono, prala kosu, čistila, fenirala, kako to već ide. Do šišanja nije stigla, to se ipak ne poverava svakom. Onda vanredno završila za medicinsku sestru i eno je već lepih godina na odeljenju u bolnici.

*kad uđeš na vrata, vičeš: gazda, oćel kera, jer je posećenost prostorija takva
Ribozom Ribozom 21:37 12.12.2021

Re: negativni taster

Ma ajde to, nego im je mali sneg napravio kolaps i na aerodromu, pa su im otkazani letovi. To ne bi bilo strasno da ne kriju vest celog dana, pa putnici nemaju pojma sta se desava.
maksa83 maksa83 21:42 12.12.2021

Re: negativni taster

Ma ajde to, nego im je mali sneg napravio kolaps i na aerodromu, pa su im otkazani letovi. To ne bi bilo strasno da ne kriju vest celog dana, pa putnici nemaju pojma sta se desava.

Na aerodromu inače ne radi grejanje (!?) i smrzavaju se i nemaju pojma šta se dešava sa njihovim letovima.
maksa83 maksa83 21:56 12.12.2021

Re: negativni taster


Nad-re-al-no: popadalo drveće

ceo niz ispod, ljudi slikali...
Ribozom Ribozom 22:25 12.12.2021

Re: negativni taster

Nego volim kada tresnu onako da bi tresnuli.
Vesic: Sneg se ne cisti dok pada.
ili budalaste vesti

Lebane: Svih 146 mandata u 32 MZ pripalo SNS
Vučić nakon 30 godina sreo prijatelja: "Srećan sam" FOTO

msm. ima i gorih trovanja od cijanida

angie01 angie01 22:27 12.12.2021

Re: negativni taster

Na aerodromu inače ne radi grejanje


nije bilo ni struje, niti su bile ociscene piste i prilazi,...kao uostalom u mnogim delovima Beograda-nije bilo struje, grejanja, vode, al su zato bile neociscene ulice, kolaps u saobracaju, prevoz u zastoju, skracene trase, popadalo drvece i slicne munje, jer je sneg iznenada pao u decembru. vesara nejgori upravitelj grada ikada.

stigla struja, al ne i ciscenje,







nsarski nsarski 22:31 12.12.2021

Re: negativni taster

Edit: uopšte nije 5-7 stabala nego mnogo više. Evo sad piše drugar da je kod njega oko zgrade palo tri komada, što na kola, što na zgradu, a par stotina metara dalje još 3. Tvrdim da se ovako nešto nikad nije dešavalo u Beogradu.


Drugar živi na Zvezdari (Hektorovićeva), u njegovoj uličici (četiri privatne kuće) pala su 3 drveta. Slično kao na onom linku koji si postavio.

I još lepše: dolazi mi danas žena koja sprema po kući i žali se da je dugo čekala prevoz jer mnogi autobusi ne smeju da voze: imaju letnje gume pa se plaše proklizavanja.
Ja sam uspeo autom da se probijem do centra grada (Trg Republike, npr), ali ništa nije očišćeno. Nekoliko radnika sa lopatama koji čiste prilaz pešačkim prelazima, i to je sve.
A na TV Sićve tvrdi da je sve prohodno i očišćeno. Loodo, burazeru, loodo.

U to ime:



angie01 angie01 22:43 12.12.2021

inace,posto vidim niko nece,

"Quo vadis, Aida" proglašen najboljim evropskim filmom, Jasna Djuricic dobila nagradu za najbolju evropsku glumicu-nagradu za najboljeg muskog glumca je odneo Entoni Hopkins-a Jasmila Zbanic je odnela glavnu nagradu za reziju-Svaka cast!





izvini AO.
gvozden1 gvozden1 22:49 12.12.2021

Re: negativni taster

Sneg se ne cisti dok pada.

Oni imaju neki ozbiljan problem ove zime koji očigledno kriju.
Ne samo u Beogradu.

U Valjevu do 10, 11 sati nije bila očišćena ulica koju zovemo "duple trake" a to je zapravo saobraćajna osovina grada, uvek je bila čista.
Ravno, pravo, široko, nema parkiranih vozila, nema razloga da se ne očisti.

Čitam komentare na lokalnim portalima, jedan kaže,

Sad je 14h u nedelju 12.12.21. Nikome u Valjevu, mislim na one koji naplaćuju čišćenje ulica, ne pada na pamet da čisti od snega izuzetno prometnu i vrlo strmu ulicu Marka Kraljevića......
A ulica Marka Kraljevića je na spisku ulica koje spadaju u I-i Prioritet.


maliperica maliperica 23:41 12.12.2021

Re:

Nego dobra mu fora ovo "demokratski socijalizam" - tako nešto ne postoji, ako onu jednu partiju ne računamo u demokratiju, pa može za nju da glasaš a možeš za nju i da ne glasaš.
Ekološki - isto ne postoji.
Decentralizovan - to je suprotno od suštine socijalizma koji se bazira na centralnoj debilnoj totalitarnoj vlasti koja čak i seljacima propisuje šta da seju.
Participativan - jel to možda znači da će nas koji ne želimo da participiramo u tom sranju da ostave na miru ? Istorija kaže Goli otoci.
"Nerasistički i feministički" - e ovo je već da se upišaš.


Из теорије - кец.
На праксу - у фабрички погон.
srdjan.pajic srdjan.pajic 00:33 13.12.2021

Re: negativni taster

Vesic: Sneg se ne cisti dok pada.


Kakva neopevana budala!
bene_geserit bene_geserit 00:47 13.12.2021

Re: negativni taster

Vesic: Sneg se ne cisti dok pada.

Šta to beše sneg ?
gvozden1 gvozden1 01:00 13.12.2021

Re: negativni taster


Šta to beše sneg


Ovo



Danas,
Plot je preko metar ipo.
looping looping 06:28 13.12.2021

Re: negativni taster

Ljudi uglavnom ponavljaju političke fraze, i kad su glupe

maksa83
Razmišljaj pa neće napraviti budalu i od tebe.

Mislim da je za to već debelo kasno.

I ja sam na ivici, kontam ne možeš biti toliko glup, ali sa druge strane cela SNS internet strategija se zasniva na gomili likova koji pišu identične bedastoće.

Zamisli da je još pokušao da objasni, to bi i poslednju lađu potopilo.

Shvatio sam, glup sam.

Ili još gore.

ili neko ko na neki način živi od SNS kartela (što se svede na prethodni slučaj, tj. 'budala').


Mora se biti baš ozbiljno retardiran da to radiš jer misliš da je smisleno.

Ali to nije najveći problem.
Najveći problem je što ćemo za 4 godine opet po blogu da pišemo isto ovo što sad pišemo.

Bićete i tada pametni, što je skroz OK.

looping looping 06:30 13.12.2021

Re: negativni taster

srdjan.pajic
Vesic: Sneg se ne cisti dok pada.


Kakva neopevana budala!

A ti bi pesmu.





maksa83 maksa83 07:47 13.12.2021

Re: negativni taster

Shvatio sam, glup sam.
Ili još gore.

Ma bre nikog zapravo nije briga zašto pišeš te budalaštine. Vraćamo se opet na drevni problem razlikovanja "glup ili zao". Ta dva je teško razlikovati zato što je rezultat uvek isti, pa zapravo nije ni bitno.

looping looping 07:52 13.12.2021

Re: negativni taster

zato što je rezultat uvek isti

Ovde se slažem, rezultat će biti isti.

Inače, meni su budalaštine to što vi pišete i isto tako mi deluje da vi imate agendu.
Rušili bi vlast a nemate alternativu, što znači da je alternativa neko ko bi samo da se dočepa vlasti.

Glavna parola je: samo da on padne.
Ako sam glup što se sa tim ne slažem onda neka ostanem glup.
adviser adviser 08:08 13.12.2021

Re: negativni taster

looping
zato što je rezultat uvek isti

Ovde se slažem, rezultat će biti isti.

Inače, meni su budalaštine to što vi pišete i isto tako mi deluje da vi imate agendu.
Rušili bi vlast a nemate alternativu, što znači da je alternativa neko ko bi samo da se dočepa vlasti.

Glavna parola je: samo da on padne.
Ako sam glup što se sa tim ne slažem onda neka ostanem glup.

Saglasan!

I ti bi bio bolji.
maksa83 maksa83 08:30 13.12.2021

Re: negativni taster

Inače, meni su budalaštine to što vi pišete i isto tako mi deluje da vi imate agendu.

Agenda je da ne živiš u zemlji u kojoj je državni vrh do grla umešan u proizvodnju gandže, u kojoj državni vrh ne angažuje freelance ubice i narkodilere za svakodnevne prljave poslove, u zemlji u kojoj nije jedini uslov za Ministra da telo emituje toplotu i bezuslovna lojalnost Aleksandru Vučiću, u kojoj direktor EPS-a nije vlasnik pečenjare, u kojoj nisu svi mediji u rukama jednog bolesnika, u kojoj ne može jedan od poddirektorčića tog EPS-a (a koji je pre toga bio basista u svadbarskom bendu) da mazne Brajoviću firmu sa 600K EUR aseta samo zato što je član SNS, a sudija koji ima istoriju malverzacija ignoriše celu stvar, u kojoj...

Ali tebe apsolutno boli kurac za sve te stvari ili se u tvom svemiru "nisu desile", tj. ili si mentalno zaostao pa ne razumeš da je to pogrešno ili si prosto budala, pa ćemo završiti ovaj razgovor sa mrš bre debilu u pičku materinu, koga boli kurac šta ti misliš o bilo čemu.

adviser adviser 08:41 13.12.2021

Re: negativni taster

maksa83
Inače, meni su budalaštine to što vi pišete i isto tako mi deluje da vi imate agendu.

Agenda je da ne živiš u zemlji u kojoj je državni vrh do grla umešan u proizvodnju gandže, u kojoj državni vrh ne angažuje freelance ubice i narkodilere za svakodnevne prljave poslove, u zemlji u kojoj nije jedini uslov za Ministra da telo emituje toplotu i bezuslovna lojalnost Aleksandru Vučiću, u kojoj direktor EPS-a nije vlasnik pečenjare, u kojoj nisu svi mediji u rukama jednog bolesnika, u kojoj ne može jedan od poddirektorčića tog EPS-a (a koji je pre toga bio basista u svadbarskom bendu) da mazne Brajoviću firmu sa 600K EUR aseta samo zato što je član SNS, a sudija koji ima istoriju malverzacija ignoriše celu stvar, u kojoj...

Ali tebe apsolutno boli kurac za sve te stvari ili se u tvom svemiru "nisu desile", tj. ili si mentalno zaostao pa ne razumeš da je to pogrešno ili si prosto budala, pa ćemo završiti ovaj razgovor sa mrš bre debilu u pičku materinu, koga boli kurac šta ti misliš o bilo čemu.


Jbg!
A taman se ponadao da će dotični reći da se (ipak, ma kako to neverovatno bilo) zajebava.
looping looping 08:44 13.12.2021

Re: negativni taster

Agenda je da ne živiš u zemlji u kojoj je državni vrh do grla umešan u proizvodnju gandže, u kojoj državni vrh ne angažuje freelance ubice i narkodilere za svakodnevne prljave poslove, u zemlji u kojoj nije jedini uslov za Ministra da telo emituje toplotu i bezuslovna lojalnost Aleksandru Vučiću, u kojoj direktor EPS-a nije vlasnik pečenjare, u kojoj nisu svi mediji u rukama jednog bolesnika, u kojoj ne može jedan od poddirektorčića tog EPS-a (a koji je pre toga bio basista u svadbarskom bendu) da mazne Brajoviću firmu sa 600K EUR aseta samo zato što je član SNS, a sudija koji ima istoriju malverzacija ignoriše celu stvar, u kojoj...

Da, sve to kaže Marinika koja radi za tajkuna koji je postao milioner dok je bio na vlasti, a ja treba da joj verujem.

Ali tebe apsolutno boli kurac za sve te stvari ili se u tvom svemiru "nisu desile", tj. ili si mentalno zaostao pa ne razumeš da je to pogrešno ili si prosto budala, pa ćemo završiti ovaj razgovor sa mrš bre debilu u pičku materinu, koga boli kurac šta ti misliš o bilo čemu.

Baš sam ja sad sve to hteo tebi da kažem.
adviser adviser 08:50 13.12.2021

Re: negativni taster

looping
Agenda je da ne živiš u zemlji u kojoj je državni vrh do grla umešan u proizvodnju gandže, u kojoj državni vrh ne angažuje freelance ubice i narkodilere za svakodnevne prljave poslove, u zemlji u kojoj nije jedini uslov za Ministra da telo emituje toplotu i bezuslovna lojalnost Aleksandru Vučiću, u kojoj direktor EPS-a nije vlasnik pečenjare, u kojoj nisu svi mediji u rukama jednog bolesnika, u kojoj ne može jedan od poddirektorčića tog EPS-a (a koji je pre toga bio basista u svadbarskom bendu) da mazne Brajoviću firmu sa 600K EUR aseta samo zato što je član SNS, a sudija koji ima istoriju malverzacija ignoriše celu stvar, u kojoj...

Da, sve to kaže Marinika koja radi za tajkuna koji je postao milioner dok je bio na vlasti, a ja treba da joj verujem.

...

A šta ti kažeš za to, pusti Mariniku!?
looping looping 08:53 13.12.2021

Re: negativni taster

A šta ti kažeš za to, pusti Mariniku!?

Šta da kažem za sve što ona izmisli, izgovori i onda prepričavaju ovde po blogu? Da je istina?
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 09:03 13.12.2021

Re: negativni taster

nsarski
Edit: uopšte nije 5-7 stabala nego mnogo više. Evo sad piše drugar da je kod njega oko zgrade palo tri komada, što na kola, što na zgradu, a par stotina metara dalje još 3. Tvrdim da se ovako nešto nikad nije dešavalo u Beogradu.


Drugar živi na Zvezdari (Hektorovićeva), u njegovoj uličici (četiri privatne kuće) pala su 3 drveta. Slično kao na onom linku koji si postavio.

I još lepše: dolazi mi danas žena koja sprema po kući i žali se da je dugo čekala prevoz jer mnogi autobusi ne smeju da voze: imaju letnje gume pa se plaše proklizavanja.
Ja sam uspeo autom da se probijem do centra grada (Trg Republike, npr), ali ništa nije očišćeno. Nekoliko radnika sa lopatama koji čiste prilaz pešačkim prelazima, i to je sve.
A na TV Sićve tvrdi da je sve prohodno i očišćeno. Loodo, burazeru, loodo.

U to ime:






Ova epidemija padanja drveca je nesto novo ako se ne varam? Aerodrom bez struje i grejanja! Pa koliko je tog snega palo?
maksa83 maksa83 09:12 13.12.2021

Re: negativni taster

Ova epidemija padanja drveca je nesto novo ako se ne varam? Aerodrom bez struje i grejanja! Pa koliko je tog snega palo?

Recimo 20-30cm, doduše baš vlažnog i teškog.

Inače tokom noći i jutra su celi gradovi ostajali bez struje, neki problem sa TE Nikola Tesla, u nekom periodu je samo jedan blok od osam bio u funkciji.

Izveštaj o popadalom drveću i to od ljudi koje znam je ... nemam drugu reč osim opet - nadrealan, imam milion godina i tvrdim da se nikad ovako nešto nije desilo u gradu. Desetine i desetine stabala.
maksa83 maksa83 09:38 13.12.2021

Re: negativni taster

Ludilo ludilo sustiže.

U Kostolačkoj se otvorio asfalt i poj'o pola kamiona.

adviser adviser 09:52 13.12.2021

Re: negativni taster

maksa83
Ova epidemija padanja drveca je nesto novo ako se ne varam? Aerodrom bez struje i grejanja! Pa koliko je tog snega palo?

Recimo 20-30cm, doduše baš vlažnog i teškog.

Inače tokom noći i jutra su celi gradovi ostajali bez struje, neki problem sa TE Nikola Tesla, u nekom periodu je samo jedan blok od osam bio u funkciji.

Izveštaj o popadalom drveću i to od ljudi koje znam je ... nemam drugu reč osim opet - nadrealan, imam milion godina i tvrdim da se nikad ovako nešto nije desilo u gradu. Desetine i desetine stabala.

Što se tiče drveća, zaista je popriličan problem.
Na primer - imam oko 50 tuja prosečne visine od 3 do 4 metra.
Pod teretom vlažnog snega, savile su se, ali bukvalno, do zemlje.
Juče sam potrošio dva sata tresući sneg sa njih kako bi se ispravile.
Za divno čudo, niti jedna se nije polomila.
Sneg je bio ekstremno težak.
nsarski nsarski 10:02 13.12.2021

Re: negativni taster

Ova epidemija padanja drveca je nesto novo ako se ne varam? Aerodrom bez struje i grejanja! Pa koliko je tog snega palo?


Maločas se Sićve "žalio" da su od jutros imali 505 poziva građana za palo drveće i bandere. Padne drvo - sjebe automobile, zakrči saobraćaj. Pade bandera - to isto, samo što još onda i nema struje.
cmix909 cmix909 10:31 13.12.2021

Re: negativni taster

maksa83
... Izveštaj o popadalom drveću i to od ljudi koje znam je ... nemam drugu reč osim opet - nadrealan, imam milion godina i tvrdim da se nikad ovako nešto nije desilo u gradu. Desetine i desetine stabala.

U prethodnih milion godina drvece nije imalo 'osteoporozu' -- usled zagađenog vazduha. Pretpostavljam samo.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 10:41 13.12.2021

Re: negativni taster

cmix909
maksa83
... Izveštaj o popadalom drveću i to od ljudi koje znam je ... nemam drugu reč osim opet - nadrealan, imam milion godina i tvrdim da se nikad ovako nešto nije desilo u gradu. Desetine i desetine stabala.

U prethodnih milion godina drvece nije imalo 'osteoporozu' -- usled zagađenog vazduha. Pretpostavljam samo.


Ovo stvarno boli. Stigle razne stvari na naplatu. Kao metafora pada mi na pamet ostareli covek koji nije mnogo mario za zdravlje pa ga sustigle razne tegobe.

Nista se ne odrzava a ono sto novo naprave ima kvalitet robe iz kineskog butika (znam da zvuci rasisticki ali ne mogu bolje).
maksa83 maksa83 11:16 13.12.2021

Re: negativni taster

Ovo stvarno boli. Stigle razne stvari na naplatu. Kao metafora pada mi na pamet ostareli covek koji nije mnogo mario za zdravlje pa ga sustigle razne tegobe.

Ovo sa snegom je tako kataklizmično da čak ni ja koji (najblaže rečeno) nisam naklonjen gradskim vlastima i mislim da su gomila lopina, neradnika i kurcosvirača nisam sklon da pripišem to njima, liči na neki masovni freak accident. Recimo drugar čije dete trenira tenis kaže da im je trening otkazan jer se balon skljokao pod teretom snega. Nije mi baš lako da poverujem ali dozvoljavam da je moguće da nikad ranije nije palo ovoliko ovako mokrog i teškog snega, recimo, a kada sam gledao kroz prozor na momente je taj sneg "padao horizontalno". Tako da možda svo to popadalo drveće i nije njima na dušu, ali podlokani asfalt koji se otvorio i poj'o kamion definitivno jeste.

P.S. Živeće ovaj grad:

adviser adviser 11:56 13.12.2021

Re: negativni taster

maksa83
Ovo stvarno boli. Stigle razne stvari na naplatu. Kao metafora pada mi na pamet ostareli covek koji nije mnogo mario za zdravlje pa ga sustigle razne tegobe.

Ovo sa snegom je tako kataklizmično da čak ni ja koji (najblaže rečeno) nisam naklonjen gradskim vlastima i mislim da su gomila lopina, neradnika i kurcosvirača nisam sklon da pripišem to njima, liči na neki masovni freak accident. Recimo drugar čije dete trenira tenis kaže da im je trening otkazan jer se balon skljokao pod teretom snega. Nije mi baš lako da poverujem ali dozvoljavam da je moguće da nikad ranije nije palo ovoliko ovako mokrog i teškog snega, recimo, a kada sam gledao kroz prozor na momente je taj sneg "padao horizontalno". Tako da možda svo to popadalo drveće i nije njima na dušu, ali podlokani asfalt koji se otvorio i poj'o kamion definitivno jeste.

P.S. Živeće ovaj grad:


Da.
Ne samo što je sneg bio vlažan, nego se, zbog temperature bliskoj nuli, intermitentno topio i ledio.
I na taj način se lepio za stabla, grane i slično.
Već sam rekao da sam sa pedesetak svojih tuja morao da otresam sneg, u trajanju oko dva sata, da se ne bi polomile.
A savile su se, ne preterujem, gotovo do zemlje - tuje visoke 3 do 4 metra.
Naravno ni da sam Vesić ne bi stigao da otrese sneg sa grana jelki i borova visokih petnaestak metara.
Naravno, ovi su, svejedno, čudo neviđeno.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 12:13 13.12.2021

Re: negativni taster

Ovo sa snegom je tako kataklizmično da čak ni ja koji (najblaže rečeno) nisam naklonjen gradskim vlastima i mislim da su gomila lopina, neradnika i kurcosvirača nisam sklon da pripišem to njima, liči na neki masovni freak accident. Recimo drugar čije dete trenira tenis kaže da im je trening otkazan jer se balon skljokao pod teretom snega. Nije mi baš lako da poverujem ali dozvoljavam da je moguće da nikad ranije nije palo ovoliko ovako mokrog i teškog snega, recimo, a kada sam gledao kroz prozor na momente je taj sneg "padao horizontalno". Tako da možda svo to popadalo drveće i nije njima na dušu, ali podlokani asfalt koji se otvorio i poj'o kamion definitivno jeste.


Toliko su sve upropastili da ce im se i vremenske nepogode stavljati na dusu.

P.S. Živeće ovaj grad:


mariopan mariopan 12:55 13.12.2021

Re: negativni taster

Da, sve to kaže Marinika koja radi za tajkuna koji je postao milioner dok je bio na vlasti, a ja treba da joj verujem.



Lupinže druže stari kako nisi primetio da je sve ovo sa snegom zavera da se skine Vučić? Zašto zgubidaniš na blogu, što ne pomažeš vođi da se spase?

Dajte one batinaše sa motkama, na te motke nataknite lopate i udri po snegu. Gde ste sada vi Vučićevi botovi, sendvičari, batinaši, policija, žandarmerija, sve to što džabe leba jede sa narodne grbače, pa onda oni silni njegovi glasači, da čistite sneg svojeručno i tako spasete voljenog vođu od ove zavere: sneg plus Marinika, plus Đilas?

Ovaj haos će mu, izgleda, doći glave?

Da se negde ta silna snaga bez mozga korisno potroši?

Na radost svih nas?
looping looping 13:33 13.12.2021

Re: negativni taster

Dajte one batinaše sa motkama, na te motke nataknite lopate i udri po snegu. Gde ste sada vi Vučićevi botovi, sendvičari, batinaši, policija, žandarmerija, sve to što džabe leba jede sa narodne grbače, pa onda oni silni njegovi glasači, da čistite sneg svojeručno i tako spasete voljenog vođu od ove zavere: sneg plus Marinika, plus Đilas?

Protest je uspeo. Ne znam zašto su svi toliko nezadovoljni. Jedino mi onaj Savo Manojlović deluje kao normalan, pristojan čovek. Ovo sve ostalo nenormalno, zadojeno mržnjom.

Druga stvar, ne smeta ljudima kada oni blokiraju autoput ali im smeta kada ga sneg blokira. Jel' to neka ljubomora?
looping looping 13:36 13.12.2021

Re: negativni taster

Ovaj haos će mu, izgleda, doći glave?

Ma gotov je.
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:09 13.12.2021

Re: negativni taster

bene_geserit
Vesic: Sneg se ne cisti dok pada.

Šta to beše sneg ?


Evo i mi smo ovde zamalo oborlili neki rekord iz 1887, 235 dana baz snega. Ali pade neka sitna pahulja pre par dana i obustavili brojanje.

I toplo je, dekonzervisao sam motor. U planinama isto slabo, juče je bilo neko testiranje za decu za ski školu i to su morali da premeste na neku levu stazu na kojoj prave sneg, da bi uopšte moglo da se održi. Ako nastavi ovako, biće sranje sezona. A i posle će biti čupavo sa vodom, kažu, dobro, to uvek tako kažu, ali se nekako provučemo. Najgore od svega će verovatno biti šumski požari.


bene_geserit bene_geserit 20:52 13.12.2021

Re: negativni taster

Nista se ne odrzava a ono sto novo naprave ima kvalitet robe iz kineskog butika (znam da zvuci rasisticki ali ne mogu bolje).

Mislim stvarno, zbog čega ti je potreban disklejmer.
Stvarnost je da je kvalitet robe iz kineskog butika (u Srbiji) takav kakav je. Zbog čega bi to primetiti bilo rasistički ? Ili je istina ili nije. Ako je istina ne može da bude rasistička.
Черевићан Черевићан 23:52 11.12.2021

раскопане раскривке апел

plan otvaranja rudnika je u potpunoj suprotnosti sa Prostornim planom republike Srbije

земаљска блага ....има нас дотуку
покрету екеолога, нелагодно више,
Природа ће ладно да се расчерупа
Унуцима нашим ..гадно ли се пише
angie01 angie01 21:17 12.12.2021

ovo bi da shebu,



Homolje
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 09:15 14.12.2021

ne bih se ja previshe

Uzbudjivao zbog svega ovoga.
A i neko je ozbiljno fotoshopirao ove slike da ukloni sa njih kese, plastichnu i drugu ambalazu, pokvarene frizidere i stare gume, i sve ostalo sranje koje bacate svuda oko sebe i pravite se blesavi.
S' druge strane - jel znate vi koliko evrica ce ovde da kane!? Ste normalni!?

Na srecu, dobro ste glasovali pa ce vodja da donese pravu odluku.
Bar neka korist od vas. I corava koka...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana