Kultura| Muzika| Sex| Život

Crni i(li) beli? - Najlepši rat ikada.

loader RSS / 25.12.2021. u 22:17

Ех, наслов ко наслов...

Никада није ни било рата, барем оног правог, а ни тог неправог у иоле оштријем облику (ваљда је таква генерација била (и остала)), између следбеника црног и белог блуза.  

 

 "Црни":   

  http://www.youtube.com/watch?v=cGs-b3sNBqA

"Бели":    

 http://www.youtube.com/watch?v=kUGEikZBHvo&list=PLHlE2fgsqRwYb2DcIsJvemr6_c_W65o4F&index=3

v07KKBG.jpg 

 

 



Komentari (123)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

nsarski nsarski 22:27 25.12.2021

I'm gonna fight for you J.B.

ako već hoćeš.

loader loader 22:32 25.12.2021

Re: I'm gonna fight for you J.B.

Za kaj pa ne...








trala.la trala.la 22:35 25.12.2021

Leadbelly - Where Did you Sleep Last Night

loader loader 22:40 25.12.2021

Re: Leadbelly - Where Did you Sleep Last Night

Sjajna, stara, ... Sjajan izbor


Ali, evo, uvek ima re-muzike. :)


trala.la trala.la 22:53 25.12.2021

Re: Leadbelly - Where Did you Sleep Last Night

loader
Sjajna, stara, ... Sjajan izbor
Ali, evo, uvek ima re-muzike. :)



Uh, takođe odličan. Utuk na utuk:

loader loader 22:59 25.12.2021

Re: Leadbelly - Where Did you Sleep Last Night

Срећом, у овој области реплика прегршт.

trala.la trala.la 23:02 25.12.2021

Re: Leadbelly - Where Did you Sleep Last Night

Vaistinu.

rodni rodni 19:49 27.12.2021

Re: Leadbelly - Where Did you Sleep Last Night

loader
Sjajna, stara, ... Sjajan izbor


Ali, evo, uvek ima re-muzike. :)



Ovo ubiva!
tess1 tess1 22:38 25.12.2021

Hm

Zar bijeli bluz postoji? :)
loader loader 22:41 25.12.2021

Re: Hm

Da.
Nije izvorni, kao crni,
ali je takođe odličan,
i odlično se nadovezao,
i,
što je takođe važno,
nije naštetio crnom,
izvornom.
Dakle, postoje dva, nesuparnička. Retkost, zar ne?

loader loader 22:45 25.12.2021

Re: Hm

tess1 tess1 22:45 25.12.2021

Re: Hm

Da.
Nije izvorni, kao crni,
ali je takođe odličan,
i odlično se nadovezao,
i,
što je takođe važno,
nije naštetio crnom,
izvornom.
Dakle, postoje dva, nesuparnička. Retkost, zar ne?

Ostaću nepovjerljiva još neko vrijeme. :)
loader loader 22:50 25.12.2021

Re: Hm

tess1 tess1 22:59 25.12.2021

Re: Hm

Sad tek vidim koliko sam muziku upoznala na Twitteru u poslednjih godinu-dvije. Ovaj vilenjak npr znan mi. :)

(nama nekim jadnicima ne radi YouTube još uvijek, ima li neki vatrogasac rješenje? :)
loader loader 23:00 25.12.2021

Re: Hm

Не ради ЈоуТубе?
tess1 tess1 23:02 25.12.2021

Re: Hm

Не ради ЈоуТубе?

Da, ne vidim sad, pogledam na tel, i ne mogu dijeliti bluz, crni, naravno. :)
loader loader 23:03 25.12.2021

Re: Hm

Али га ви видите, и чујете?





(А бели можете?!?)
tess1 tess1 23:05 25.12.2021

Re: Hm

loader
Али га ви видите, и чујете?

(А бели можете?!?)

Ne vidimo ga glat, mi neki, ni crni ni beli. :)
tess1 tess1 23:06 25.12.2021

Re: Hm

Baš skroz i baš odmah, beli ionako ne postoji. :))
loader loader 23:11 25.12.2021

Re: Hm

Добро, добро... враћамо се на црни.

loader loader 23:13 25.12.2021

Re: Hm

Ако не та,
ова мора
да вас "освоји" ...

tess1 tess1 23:14 25.12.2021

Re: Hm

Добро, добро... враћамо се на црни.

Ma zezam se malo, malo i ne. :)
tess1 tess1 23:15 25.12.2021

Re: Hm

Ако не та,
ова мора
да вас "освоји" ...

Lijepo. Sutra ću se i ja sjetiti. :)
loader loader 23:17 25.12.2021

Re: Hm

И са и без ззња ствари су добре.
Мада, зависи и од тога које особе их слушају, а и размењују.
solo solo 23:39 25.12.2021

,,Kad se dobar čovek oseća loše,,

Hm
Zar bijeli bluz postoji? :)


Burek je uvek sa mesom. Sa sirom je sirnica i tako redom do krompiruše.

Kako god - BIJELI!

I nema veze sa pigmentom.
tess1 tess1 07:15 26.12.2021

Re: Hm

Hajde ovako, kad već moram biti iskrena, SRV, Stephen „Stevie“ Ray Vaughan. :))

Imam par numera, sve su dobre.. Kasnije.
tess1 tess1 07:16 26.12.2021

Re: ,,Kad se dobar čovek oseća loše,,

Burek je uvek sa mesom. Sa sirom je sirnica i tako redom do krompiruše.

Kako god - BIJELI!

I nema veze sa pigmentom.

Solo, ne štedi na dovitljivosti.
rodni rodni 08:23 26.12.2021

Re: ,,Kad se dobar čovek oseća loše,,

solo
Hm
Zar bijeli bluz postoji? :)


Burek je uvek sa mesom. Sa sirom je sirnica i tako redom do krompiruše.

Kako god - BIJELI!

I nema veze sa pigmentom.

Ja na to sa mesom ne mogu ni da zinem.
Jer mi nekako odvratno miriše (odvratno i miriše teško ide zajedno, ispravnije bi bilo da zaudara).
solo solo 10:03 26.12.2021

Re: ,,Kad se dobar čovek oseća loše,,

Jer mi nekako odvratno miriše (odvratno i miriše teško ide zajedno, ispravnije bi bilo da zaudara).


Pa kad kupuješ burek kod Kineza. Jbg Čaki.

Menjaj burekdžinicu!

Ujke mi.



https://www.blic.rs/vesti/srbija/kineski-burek-hit-iz-tiganja/nyqn41j


p.s.

solo solo 10:13 26.12.2021

Re:Tessana

Solo, ne štedi na dovitljivosti.


Ne, budimo realni.

Žuti blues je u ekspanziji. Ko i burek.

Živeo bratski žuti blues!

solo solo 10:23 26.12.2021

a tek braća Rusi 'ebo te


Čaki samo za tebe Babuška na basu.

,,Sine musica nulla vita - nulla vita sine musica!,,

tess1 tess1 10:46 26.12.2021

Re: Hm

E, gdje sam ovde stala, ma Vaughan je bio bombonica, ne moram ništa više pokazivati. :)

Evo i ovaj tip misli isto. :)

EPIC RIFFS: Stevie Ray Vaughan - The Hardest Blues Riff?!
trala.la trala.la 23:26 25.12.2021

Pera Joe

Malo i nešto domaće i nenadmašni Pera Joe.

rodni rodni 08:24 26.12.2021

Re: Pera Joe

trala.la
Malo i nešto domaće i nenadmašni Pera Joe.


Da, da!
Ovo je stvar koje se ne treba stideti.
maksa83 maksa83 23:28 25.12.2021

izmišljen sukob


Ne postoji taj sukob, niti znam ikog ko će reći beli bluz je sranje a crni kida, ili obrnuto.
nsarski nsarski 23:31 25.12.2021

Re: izmišljen sukob

maksa83

Ne postoji taj sukob, niti znam ikog ko će reći beli bluz je sranje a crni kida, ili obrnuto.

crossover crossover 23:55 25.12.2021

Re: izmišljen sukob

maksa83

Ne postoji taj sukob, niti znam ikog ko će reći beli bluz je sranje a crni kida, ili obrnuto.


"A lot of people say: what is The Blues? The Blues is when you meet a beautiful woman. And she's wearing a shimmering white dress. And you take her home! And you make love all night long! And next day you find out it's The Pope!."

Lenny Henry - The Blues
maksa83 maksa83 23:58 25.12.2021

Re: izmišljen sukob

nsarski
maksa83

Ne postoji taj sukob, niti znam ikog ko će reći beli bluz je sranje a crni kida, ili obrnuto.


A i sama podela je gruba i veštačka, ne znači ništa.
Ne postoje beli bluzi i crni bluz, postoji Memphis blues, delta blues, swamp blues, chicago blues, texas blues, british blues...
nsarski nsarski 00:00 26.12.2021

Re: izmišljen sukob

"A lot of people say: what is The Blues? The Blues is when you meet a beautiful woman. And she's wearing a shimmering white dress. And you take her home! And you make love all night long! And next day you find out it's The Pope!."


Jedan lik iz New Orleansa ovako kaže:
"You wanna know what blues is? I tell ya, I know. The blues is when you make love to the lady, and she's no damn fucking broad - she real foxy lady, and then the man comes along and takes the lady from down under you. Then ya get the Blues!"

Prilično slično iskustvo.

I wake up in the mornin' and my woman is gone. Univerzalna formula.
srdjan.pajic srdjan.pajic 01:13 26.12.2021

Re: izmišljen sukob

Crnci sviraju bolje...



crossover crossover 03:32 26.12.2021

Re: izmišljen sukob

postoji Memphis blues, delta blues, swamp blues, chicago blues, texas blues, british blues...


Postoji i salsagrandž. Ova stvar je mnogo bolja od originala, mogu da se razumeju reči, a može i da se igra uz nju.

Ragnar Bjarnason - Smells Like Teen Spirit
pecaros pecaros 04:32 26.12.2021

Re: izmišljen sukob

maksa83
nsarski
maksa83

Ne postoji taj sukob, niti znam ikog ko će reći beli bluz je sranje a crni kida, ili obrnuto.


A i sama podela je gruba i veštačka, ne znači ništa.
Ne postoje beli bluzi i crni bluz, postoji Memphis blues, delta blues, swamp blues, chicago blues, texas blues, british blues...


Podela jeste gruba ali postoji, makar nezvanično. U mom okruženju (a verujem i šire) belim bluzom su se nazivale uobičajeno rastegnuti, polagani bluzovi sa naglašenim dugim gitarskim deonicama. Mnoge rok grupe (Smak ) su, onako usput, imale poneki takav bluz na svojim albumima.



Što je najgore, ili se takav bluz svideo crnim izvođačima, ili su samo podilazili beloj publici, tek, već od prelaza u sedamdesete i oni počinju da forsiraju taj stil. Recimo, i Muddy Waters je u Beogradu dosta gnjavio sa tim, iako mu ne leži. Više bih voleo da je prašio klasiku.


maksa83 maksa83 06:25 26.12.2021

Re: izmišljen sukob

U mom okruženju (a verujem i šire) belim bluzom su se nazivale uobičajeno rastegnuti, polagani bluzovi sa naglašenim dugim gitarskim deonicama.

Tjah, misliš ovako nešto:



Hoću reći, ne slažem se sa tom podelom.

Npr. tako kako ti kažeš - rastegnuto polagano itd. baš crnac svira Rock Me Baby:



a ovako to svira najbelji belac koji postoji:



(U ovom konkretnom slučaju meni je beli rendišn nešto što mi je na svim plejlistama, a da ne pominjem da sam prste isekao pokušavajući da reprodukujem delove, no dobro ko proba da reprodukuje Džonija Vintera zaslužuje sve povrede koje ga u procesu zadese)
pecaros pecaros 10:36 26.12.2021

Re: izmišljen sukob

maksa83

Npr. tako kako ti kažeš - rastegnuto polagano itd. baš crnac svira Rock Me Baby:


Upravo ono što sam rekao - crni su sedandesetih preuzeli loše manire od belih. Zapravo, da ne budem preoštar - ima odličnog belog bluza, ali je većina toga (sveukupno gledano) monotono i dosadno. Odaberi deset viđenijih bluz albuma iz prethodne dve - tri decenije i u vrh glave ćeš na njima naći po jednu do dve dobre pesme, ostalo je filer. Bez obzira na to da li je izvođač beo ili crn. To je zato što je i crni bluz "uznapredovao" do toga da zvuči kao beli.

BB King je poseban - šta god da radi dobro je, ali je isto bio bolji i originalniji pedesetih kada je punio džu-boksove svojim singlicama. Kad pogledaš ocene na Allmusic vidiš da je broj zvezdica kod njegovih albuma izdatih posle sedamdesete upadljivo manji. Kod onih najpopularnijih (In London, Guess Who) čak iznenađujuće mali - dve, dve i po. Kad ga slušaš malo duže, definitivno je (takođe) dosadnjikav. Što nije bio razlog da ga ne odslušam uživo i to dvaput.

Winter je roker, pa mu i bluz tako zvuči. "Beli bluz" kako smo ga mi u ono vreme shvatali nije bio određen bojom kože izvođača, nego onim kako je zvučao.

Definitivno postoji tu nekakva konfuzija. Malo sam sada guglao "white blues", tu ima svačega. Pola Baterfilda svrstavaju u bele bluzere samo zato što je beo a skoro isključivo je skidao i u istom maniru svirao Little Walter-ove stvari, dakle klasični Čikago bluz.

Džona Mejla isto ne bih svrstao u beli bluz, on je kategorija za sebe - niko nije probao sve ono što je on radio sa bluzom - čak i u tročetvrtinskom taktu.

maksa83 maksa83 11:10 26.12.2021

Re: izmišljen sukob

Upravo ono što sam rekao - crni su sedandesetih preuzeli loše manire od belih.

Nenenene, nego upravo ono što sam ja rekao.

Vidiš i sam dole da se gubiš oko toga šta je beli bluz šta nije, a sve je kudikamo lakše kada prihvatiš da je ta podela neupotrebljiva. Ono što se tebi ne sviđa je tzv. britiš bluz (ni ja nisam nešto lud, zato me valjda Bonamasa ne impresionira osim kao virtuozna mašna, a svi znamo da nije poenta u tome) ali povremeno tu zasija neki Klepton, neki Frempton neki jebiga ipak Džef Bek. Ako otkačiš beli bluz otkačio si texas blues dakle ceo ZZ Top i Steve Ray Vaughana i J. Wintera i koješta, i boogie blues (koji je i crn i beo, i G. Thorogood i T-Bone Walker i...).

Je l' swamp bluz crn ili beo?

Ko to zna...



Definitivno postoji tu nekakva konfuzija. Malo sam sada guglao "white blues", tu ima svačega. Pola Baterfilda svrstavaju u bele bluzere samo zato što je beo a skoro isključivo je skidao i u istom maniru svirao Little Walter-ove stvari, dakle klasični Čikago bluz.

To ti kažem. Beli vs crni bluz je neufatljiva distinkcija. Sa druge strane kad kažeš čikago bluz svi znaju o čemu je reč.
solo solo 11:31 26.12.2021

Re:Paja

Crnci sviraju bolje...


Živjeli naši dorčolski redneckovi Kansasa i Arkansasa pa do Texasa.


solo solo 12:41 26.12.2021

Re: izmišljen sukob

Jedan lik iz New Orleansa ovako kaže:


'ebeš njiha. Šta kažu ovi s' Novog Beograda ili recimo Banovog brda.
pecaros pecaros 12:58 26.12.2021

Re: izmišljen sukob

maksa83

Vidiš i sam dole da se gubiš oko toga šta je beli bluz šta nije


Ma, meni je potpuno jasno šta se pod belim bluzom podrazumevalo tada kada je takva podela imala smisla, a uši su bile jedino merilo. Tačno se znalo da ovako nešto crnci ne sviraju:




shmoo shmoo 22:37 26.12.2021

И ово мало душе

solo
Jedan lik iz New Orleansa ovako kaže:


'ebeš njiha. Šta kažu ovi s' Novog Beograda ili recimo Banovog brda.



Ја лепо кажем мојој жени да личим на Хаулина Вулфа к'о да смо близанци.

Она ми упорно на то говори:"Тасо, али он је црн!"

"Јес, па шта," одоговарам јој ја.

И шта ће она, јадна, не прави онда више ни она питање да ли је црно или бело. Дај шта даш, само нека га има.

Немам појма шта кажу ови са Новог Београда, то је за мене већ иностранство као и Врачар, Булбулдер, Дорћол и остали делови Београда, али ми из Републике Баново брдо мислимо да је блуз технички гледано стварно веома једноставна музика. У суштини окрећеш три акорда, што би рекао Бајага за наше народњаке.

Али фора са блузом и није у тој техници и виртуозности музичара, мада је лепо када је има, ту нема збора, него је суштина у нечем другом.

Е, то друго чини блуз блузом.

Ваљда зато и тај мој моџо воркин он блуз, црни или бели, Бајбл Белт или Шикаго, Њу ОрлинЗ или Београд, Клептон или Чикен Шек као и сви остали бели и црни америчански, енглески, српски и ини ученици у привредној школи на смеру блуза и вуду магије. Не правим ја ту никакво питање.

Само нека га има.








П.С. - Је ли, матори, а је л' знаш ти како су се родили блуз, па за њим одмах џез као онај млађи али зато компликованији буразер јербо је на оно нешто из блуза на самим почецима уграђена и обавезна техничка виртуозност музичара?

solo solo 18:08 27.12.2021

Re: И ово мало душе

П.С. - Је ли, матори, а је л' знаш ти како су се родили блуз, па за њим одмах џез као онај млађи али зато компликованији буразер јербо је на оно нешто из блуза на самим почецима уграђена и обавезна техничка виртуозност музичара?


Jel ima veze sa Kolumbom?

Ima.

A pitam ja tebe gde su tu u svemu indijanci?

kick68 kick68 23:59 25.12.2021

Da

preporučim:
Devil at the Crossroads na Netfliksu.

Ima interesantna serija na Amazonu, Tales from the loop
U epizodi Parallel glavni junak obožava bluz.

Poor John Blues
maksa83 maksa83 00:10 26.12.2021

Re: Da

U epizodi Parallel glavni junak obožava bluz.

Jedan od velikih bluz štovalaca je Martin Scorsese koji je producirao The Blues serijal.

To se vidi npr. i u Color of Money gde je izbor muzike briljantan, čist filigranski rad.
Npr. scena u kojoj prekaljenu kuku Fast Eddie Felsona ipak izradi hustler Amos (uloga koja je lansirala Foresta Whitakera) a koja se završava tako što u poslednjem delu kada Amos skoro nemogućim potezom ubaci devetku kreće pesma Still A Fool:

kick68 kick68 02:28 26.12.2021

Re: Da

The Blues serijal

Ja to još uvek nisam gledala. Eto ideje sad za raspust:))
Milan Novković Milan Novković 15:00 26.12.2021

Re: Da

maksa83
U epizodi Parallel glavni junak obožava bluz.

Jedan od velikih bluz štovalaca je Martin Scorsese koji je producirao The Blues serijal.
...

Ja ga često u kući koristim kao mamac kad imam šire porodično društvo i želim da im održim lekciju koju u proseku ne bi odobrili, pa ih onda ovako fatam na fazone.

Tako i sinoć, na temu History of the Drumset (pošto sm ih sjatio na Scorecezeovog Keb Moa - sentimentala, jedan od najpajtosa, odavno u večnim lovištima, mi davno doneo za rođendan) - Zaključio sam da je drumset za treći rođendan prerano za unuka, pa je, na radost roditelja, dete dobilo bicikl

Ali, počeo sam roditelje da pripremam za Dec 2022.

Evo dole i lepih fotki:




solo solo 00:27 26.12.2021

Crni i(li) beli? - Najlepši rat ikada.

bene_geserit bene_geserit 04:25 26.12.2021

Re: Crni i(li) beli? - Najlepši rat ikada.

shmoo shmoo 14:49 26.12.2021

Re: Crni i(li) beli? - Najlepši rat ikada.

bene_geserit



Је л' ти ово неки изврнути Хелтер Скелтер како га замишљају WASP-овци у тој вашој Америки?





loader loader 21:43 26.12.2021

Re: Crni i(li) beli? - Najlepši rat ikada.

Texas Radio..?
Већ сам био решио да само уживам у коментарима, кад ... изниче ствар на коју нисам успео да останем равнодушан ни онда када сам је први пут чуо, ни након прилично година касније (данас, децембра 2021. године), па сам, ето, морао да се умешам.

Елем... наставак приче (условно речено, са извођачем као главним заједничким садржаоцем):




maksa83 maksa83 23:25 26.12.2021

Re: Crni i(li) beli? - Najlepši rat ikada.

Већ сам био решио да само уживам у коментарима, кад ... изниче ствар на коју нисам успео да останем равнодушан ни онда када сам је први пут чуо, ни након прилично година касније (данас, децембра 2021. године), па сам, ето, морао да се умешам.

Odeš ovde reallytheblues i hrabro ostaviš mejl i svaki dan ti stigne link na neku stvar.
shmoo shmoo 23:27 26.12.2021

Хелтер Скелтер-ко ће овде да буде Менсон?

loader

па сам, ето, морао да се умешам.

Елем... наставак приче (условно речено, са извођачем као главним заједничким садржаоцем):




Па сад, шта је ту је, гос'н Лоудер.

И ту смо где смо.

docsumann docsumann 10:10 27.12.2021

Re: Хелтер Скелтер-ко ће овде да буде Менсон?


Chuck D o tome šta je za njega bluz...

loader loader 14:49 27.12.2021

Re: Crni i(li) beli? - Najlepši rat ikada.

maksa83
Већ сам био решио да само уживам у коментарима, кад ... изниче ствар на коју нисам успео да останем равнодушан ни онда када сам је први пут чуо, ни након прилично година касније (данас, децембра 2021. године), па сам, ето, морао да се умешам.

Odeš ovde reallytheblues i hrabro ostaviš mejl i svaki dan ti stigne link na neku stvar.


Šta je kvalitetna agencija za brze odgovore!

Hvala.
loader loader 14:51 27.12.2021

Re: Хелтер Скелтер-ко ће овде да буде Менсон?

shmoo
loader

па сам, ето, морао да се умешам.

Елем... наставак приче (условно речено, са извођачем као главним заједничким садржаоцем):




Па сад, шта је ту је, гос'н Лоудер.

И ту смо где смо.



Da, daa...
Черевићан Черевићан 01:29 26.12.2021

далтониста Ја

ili, najlepši rat ikada

на блуза ме намамио .............стих
тематика љубавна лако се уплела,
и то траје ........богме....... деценије
а изведба све једно црна или бела

loader loader 21:44 26.12.2021

Re: далтониста Ја

и то траје ........богме....... деценије

Ил је велика заблуда, кад толико траје,
или је права ствар, кад толико траје.


rodni rodni 08:34 26.12.2021

Да!

Сада имам шта да слушам цео дан!
loader loader 21:45 26.12.2021

Re: Да!

Софт душа.
gedza.73 gedza.73 09:32 26.12.2021

Jedan

meni od najlepših bluz (dal je baš tehnički rečeno bluz ne bi' znao) momenata je škripa drvene stolice na 0:40. Ništa instrumenti, samo glas koji peva i svira.



loader loader 12:56 28.12.2021

Re: Jedan


To je Bluz-Pro !

shmoo shmoo 09:50 26.12.2021

Ако је зима, није лав!

Видим по последњим окаченим ауторским текстовима, на Блог Б92 већ стигао Деда Мраз (пратим га преко Гугла) и донео као поклон добро и лепо празнично расположење.

Ако, ако, и треба.

Макар за ове празнике који су се нагурали од 24. децембра до 27. јануара да се овде људи не свађају и не деле на Наше и на Њихове, Беле и Црне итд.

А лако ћемо у остатку године да се вратимо на оно наше старо, па да наставимо тамо где смо стали онако како смо и започели и навикли.

Честитам вам свима све празнике у наведеном периоду и желим вам све најбоље свима у новој 2022. години.

И само опуштено у следећих месец дана... Ваља се тако због притиска, холестерола, дијабетеса, стреса, короне и осталих сличних непотребних али обавезних пратећих ствари у животу.





gedza.73 gedza.73 10:10 26.12.2021

Re: Празнично расположење

Деда Мраз (пратим га преко Гугла)


Ovaj internet je čudo. Pre nekog vremena sam od kola Radojke Živković preko bluza došao do Bob Dilana.

Neki Amerikanci svirali Radojkino kolo

pa preko par muzičara iz orkestra koji su obradili pesmu Cotton Fields (mada njihova obrada više vuče na Creedence Clearwater Revival) jednog američkog armonikaša, gitariste i bluzera


koji je bio u zatvoru jer je u tuči izbo nožem rođaka zbog svađe oko žene i čija je baš ta pesma uticala na Bob Dilana.
shmoo shmoo 10:31 26.12.2021

Re: Празнично расположење

gedza.73

pa preko par muzičara iz orkestra koji su obradili pesmu Cotton Fields




When I was a little bitty baby
My mama would rock me in the cradle
In them old cotton fields back home
It was down in Louisiana
Just about a mile from Texarkana
In them old cotton fields back home
Oh, when them cotton bolls get rotten
You can't pick very much cotton
In them old cotton fields back home




koji je bio u zatvoru jer je u tuči izbo nožem rođaka zbog sveđe oko žene i čija je baš ta pesma uticala na Bob Dilana.




Ребенак са гитаре прелази на пиано 1960. године када му је у једном инциденту у неком од ноћних клубова, док је бранио свог певача и пијанисту из бенда, револверски метак тешко повредио један прст леве руке. Касније је захваљујући оперативним захватима Ребенак успео донекле да поврати тај прст у живот, али се више никада није вратио на гитару. Ипак је само један Ђанго Рајнхарт... Зли језици кажу да је селидба уследила пошто је Ребенак одлежао, да не кажем одмардељао, две године у Форт Ворту, Тексас, због диловања и вођења једне јавне куће у Њу Орлеансу. Што би рекли у „Неки то воле вруће" - Пустили су нас раније, после само три године, са Шибојген музичког конзерваторијума због доброг владања.Они склонији романтичнијим везијама приче о животу и каријери Доктора Џона не помињу тај детаљчић него, пак, тврде да је селидба уследила након што је тадашњи окружни тужилац у Њу Орлеансу Џим Гарисон, нама познат из једне друге историјске приче, позатварао многе ноћне клубове по Њу Орлеансу у жељи да се та поменута изузетно висока стопа криминала макар некако смањи, па је тако мноштво музичара у граду остало без посла. Прихватили ми једну или другу верзију, или обе, ово пресељење је била прекретница у животу и музичкој каријери Ребенака.







nsarski nsarski 10:50 26.12.2021

Re: Ако је зима, није лав!

И само опуштено у следећих месец дана... Ваља се тако због притиска, холестерола, дијабетеса, стреса, короне и осталих сличних непотребних али обавезних пратећих ствари у животу.


Uz lepe želje i nove spoznaje lakše se živi.




EDIT.EDIT.

Umal' da zaboravim na političku korektnost! Danas je specijalan dan, pa tebi i svima koji slave, voljno ili nevoljno, želim srećnu Kvanzu (Kwanzaa)!

solo solo 11:40 26.12.2021

Re: Debeli Božić Batica

Честитам вам свима све празнике у наведеном периоду и желим вам све најбоље свима у новој 2022. години.


Jašta bolan. Samo veselo u novoj vakcinalnoj, historijskoj kao i uvijek uz bosnian blues and ritam.



Da zamislimo želju?

Ajde, valja se bolan.



p.s.

желим вам све најбоље свима у новој 2022. години.


Pojasni ,,sve najbolje,,
rodni rodni 12:05 26.12.2021

Re: Ако је зима, није лав!

shmoo

...

Честитам вам свима све празнике у наведеном периоду и желим вам све најбоље свима у новој 2022. години.
...


Fala lepo!
docsumann docsumann 12:06 26.12.2021

Re: Ако је зима, није лав!

nsarski
И само опуштено у следећих месец дана... Ваља се тако због притиска, холестерола, дијабетеса, стреса, короне и осталих сличних непотребних али обавезних пратећих ствари у животу.


Uz lepe želje i nove spoznaje lakše se živi.




EDIT.EDIT.

Umal' da zaboravim na političku korektnost! Danas je specijalan dan, pa tebi i svima koji slave, voljno ili nevoljno, želim srećnu Kvanzu (Kwanzaa)!


tu priču o fatalnoj sudbini ljudi iz okruženja Klintonovih čuo sam (čitao) još prije 20 i žvaku (neću žvaku, vrati mi kusur) godina.
vjerovatno se spisak proširio u međuvremenu...a možda je ipak samo u pitanju ekstremno neprobabilna koincidencija
rodni rodni 12:09 26.12.2021

Re: Ако је зима, није лав!

docsumann
nsarski
И само опуштено у следећих месец дана... Ваља се тако због притиска, холестерола, дијабетеса, стреса, короне и осталих сличних непотребних али обавезних пратећих ствари у животу.


Uz lepe želje i nove spoznaje lakše se živi.




EDIT.EDIT.

Umal' da zaboravim na političku korektnost! Danas je specijalan dan, pa tebi i svima koji slave, voljno ili nevoljno, želim srećnu Kvanzu (Kwanzaa)!


tu priču o fatalnoj sudbini ljudi iz okruženja Klintonovih čuo sam (čitao) još prije 20 i žvaku (neću žvaku, vrati mi kusur) godina.
vjerovatno se spisak proširio u međuvremenu...a možda je ipak samo u pitanju ekstremno neprobabilna koincidencija

Daj neki detalj!
Milan Novković Milan Novković 13:57 26.12.2021

Re: Ако је зима, није лав!

nsarski
... commited suicide ...

Ovo je arhaičan Engleski! Slabašan u artikulabilnosti, i sumnjivog kaliteta u instant semantici.

Danas se kaže: "got suicided".

Neki njihovi (familia) bivši "prijatelji" su i kandidati za Darvniovu nagradu - kao onaj ex senior UN što je nekoliko dana pre suđenja klinotnovima spistio šipku od tegova u teretani sebi na grkljan.

Iako su šanse male ostaje nam nada da će sudbina bar onog klinca Setha Richa da ih stigne. On je skoro sigurno DNC leak, a sad sve manje njih misli da Rusi imaju bilo što sa pretposledjim izborima.

I Asanž i Craig Murray su se ponudili da daju efbiaju informacije o tim podacima, ali nisu prihvćeni kao svedoci.

O kojem osinjem gnezdu se radi je (moja slobodna interpretacija čitanja između redova)i pojava gde ni Tramp nije potegao za ovom dvojicom (da mu se ne pokenedi sudbina)

A Craig je sada u ćuzi na kratko, spakovali mu contempt of court pošto je sugeriao identitet lažnog svedoka koji je sudelovao u pakovanju lažne optužbe za sex harrasment protiv Alexa Salmonda.

Rekoh male su šanse, skoro nula, al ajde, možda ih dokače, the klintonove, preko ovog jadnog klinca:

FBI Has Been Lying About Seth Rich

(ko voli da prati evoluciju indeksiranja searh engines može da obrati pažnju na (UK, ne znam kako je kod ostalih) an Google vs Bing sa "Seth Rich Murray" - profesionalna defirmacija, više to radim sa images, al ovako ponekad, u ime ovlaš baselininga, uradim i na nepotrebne mi info - ionako se ne radi o kvalitetu pretraživanja nego manipulaciji)

Primićujm broj 56 - ja sam prestao da pratim kad je cifra prilazila 40.

Bilo je tu i iskrenih prijatelja (bez navodnika), Vince Foster na primer, ako se ne varam njega je Kilari iskreno cenila. Koliko li se tek posreći onima u koje se ona suludo zaljubi)

EDIT: Pogrešan sam deo stavio pod quotes u originalnom navođenju, sorry
shmoo shmoo 14:06 26.12.2021

Хинко, Винко и Динко

nsarski

Umal' da zaboravim na političku korektnost! Danas je specijalan dan, pa tebi i svima koji slave, voljno ili nevoljno, želim srećnu Kvanzu (Kwanzaa)!



И ја теби, шинко!







Сад се сетих кад сам те назвао "шинко" (а мислио на "синко" али оматорило се и обезубило ) да је то шинко идеалан превод имена неког јунака цртаних филмова на хрватски језик!


Duško Dugouško je tako posle postao Zekoslav Mrkva, Patak Dača je Patak Darko, Paja Patak i njegova tri sestrića, Raja, Vlaja i Gaja su Patak Paško i Hinko, Vinko i Dinko, a možda najzvučniji prevod jeste ime najvećeg gubitnika u istoriji crtanih filmnova, Pere Kojota super genija koji se na hrvatskom jeziku danas zove Mirko S. Zlikovski. Sunđer Bob Kockalone... Spužva Bob Skockani.


rodni rodni 14:11 26.12.2021

Re: Хинко, Винко и Динко

shmoo
nsarski

Umal' da zaboravim na političku korektnost! Danas je specijalan dan, pa tebi i svima koji slave, voljno ili nevoljno, želim srećnu Kvanzu (Kwanzaa)!



И ја теби, шинко!







Сад се сетих кад сам те назвао "шинко" (а мислио на "синко" али оматорило се и обезубило ) да је то шинко идеалан превод имена неког јунака цртаних филмова на хрватски језик!


Duško Dugouško je tako posle postao Zekoslav Mrkva, Patak Dača je Patak Darko, Paja Patak i njegova tri sestrića, Raja, Vlaja i Gaja su Patak Paško i Hinko, Vinko i Dinko, a možda najzvučniji prevod jeste ime najvećeg gubitnika u istoriji crtanih filmnova, Pere Kojota super genija koji se na hrvatskom jeziku danas zove Mirko S. Zlikovski. Sunđer Bob Kockalone... Spužva Bob Skockani.



Usput!
Stigao nam poziv za referendum.
Šta da zaokružimo?
solo solo 14:25 26.12.2021

Re: Хинко, Винко и Динко

Usput!
Stigao nam poziv za referendum.
Šta da zaokružimo?


1. Duvaj
2. Vuci



shmoo shmoo 14:28 26.12.2021

Re: Хинко, Винко и Динко

rodni

Usput!
Stigao nam poziv za referendum.
Šta da zaokružimo?




Какав референдум?

1. Duvaj
2. Vuci


Тај референдум?





solo solo 14:34 26.12.2021

Re: Хинко, Винко и Динко

Тај референдум?


Aaaaa ti si mislio na onaj referendum. Pravi?

Beš mu miša sve je to tu negde manje više.
shmoo shmoo 14:41 26.12.2021

Re: Хинко, Винко и Динко

solo
Тај референдум?


Aaaaa ti si mislio na onaj referendum. Pravi?

Beš mu miša sve je to tu negde manje više.



Ма нисам ја ништа мислио, никада ништа и не мислим, него се то Чарли задева.

loader loader 21:47 26.12.2021

Re: Ако је зима, није лав!

shmoo

Макар за ове празнике који су се нагурали од 24. децембра до 27. јануара да се овде људи не свађају и не деле на Наше и на Њихове, Беле и Црне итд.

А лако ћемо у остатку године да се вратимо на оно наше старо, па да наставимо тамо где смо стали онако како смо и започели и навикли.

Честитам вам свима све празнике у наведеном периоду и желим вам све најбоље свима у новој 2022. години.


Мр shmoo, како ви то сажимате...
nsarski nsarski 23:40 26.12.2021

Re: Ако је зима, није лав!

Макар за ове празнике који су се нагурали од 24. децембра до 27. јануара да се овде људи не свађају и не деле на Наше и на Њихове, Беле и Црне итд.


Kako reče onaj Okudžava u "Molitva Fransoa Vijona" -

Gospode, moj Bože,
zelenooki moj,
Dok se još Zemlja okreće,
a čudno je to i njoj,
dok je još
vremena i vatre,
daj svakome po malo,
i ne zaboravi na mene

Pomeri tvoje želje do 28. januara, ne zaboravi na mene.

Evo ti dole sjajna scena iz zabranjenog filma WR (Tita ga nije voleo).

I evo prvo Milene kako recituje tog Okudžavu



I, naravno, poslednja scena u filmu, kad je Mileni klizaljkom odsečena glava


shmoo shmoo 23:50 26.12.2021

Re: Ако је зима, није лав!

loader
shmoo

Макар за ове празнике који су се нагурали од 24. децембра до 27. јануара да се овде људи не свађају и не деле на Наше и на Њихове, Беле и Црне итд.

А лако ћемо у остатку године да се вратимо на оно наше старо, па да наставимо тамо где смо стали онако како смо и започели и навикли.

Честитам вам свима све празнике у наведеном периоду и желим вам све најбоље свима у новој 2022. години.


Мр shmoo, како ви то сажимате...



Ја сажимам?

Ја?

Па хвала Вам на комплАменту, мистер Лоудер.

(Чарли, јес чуо човека шта каже?)


loader loader 23:51 26.12.2021

Re: Ако је зима, није лав!

Па хвала Вам на комплАменту, мистер Лоудер.


Нмнцму! :)

rodni rodni 07:28 27.12.2021

Re: Ако је зима, није лав!

shmoo
loader
shmoo

Макар за ове празнике који су се нагурали од 24. децембра до 27. јануара да се овде људи не свађају и не деле на Наше и на Њихове, Беле и Црне итд.

А лако ћемо у остатку године да се вратимо на оно наше старо, па да наставимо тамо где смо стали онако како смо и започели и навикли.

Честитам вам свима све празнике у наведеном периоду и желим вам све најбоље свима у новој 2022. години.


Мр shmoo, како ви то сажимате...



Ја сажимам?

Ја?

Па хвала Вам на комплАменту, мистер Лоудер.

(Чарли, јес чуо човека шта каже?)



Ako, ako!
docsumann docsumann 10:12 27.12.2021

Re: Ако је зима, није лав!

rodni
docsumann
nsarski
И само опуштено у следећих месец дана... Ваља се тако због притиска, холестерола, дијабетеса, стреса, короне и осталих сличних непотребних али обавезних пратећих ствари у животу.


Uz lepe želje i nove spoznaje lakše se živi.




EDIT.EDIT.

Umal' da zaboravim na političku korektnost! Danas je specijalan dan, pa tebi i svima koji slave, voljno ili nevoljno, želim srećnu Kvanzu (Kwanzaa)!


tu priču o fatalnoj sudbini ljudi iz okruženja Klintonovih čuo sam (čitao) još prije 20 i žvaku (neću žvaku, vrati mi kusur) godina.
vjerovatno se spisak proširio u međuvremenu...a možda je ipak samo u pitanju ekstremno neprobabilna koincidencija

Daj neki detalj!


mislim da sam naišao na taj članak 1998.
solo solo 12:34 26.12.2021

mr Loader


Bijela spika el definitivo!



loader loader 21:50 26.12.2021

Re: mr Loader

Црна ствар,
бела група...


loader loader 21:54 26.12.2021

Re: mr Loader

Иначе,
"Little Red Rooster"
је за мој укус једна од топ 10 ствари из ове (блуз, ваљда) категорије. Број 10 је више симболичан.
А својевремено сам имао касету на којој сам током неколико година био прикупио неких 30-40 разних изведби ове чудесне песмице.
Мислим да сам и један блог писао на ту тему ( "Little Red Rooster" ).
shmoo shmoo 23:59 26.12.2021

Re: mr Loader

loader loader 00:06 27.12.2021

Re: mr Loader

Ах, не,
не као она...
Ја нисам сакупио 150-200.
Извинте ме. Волео бих да јесам сакупио толико малих црвених петлова - али нисам. Честитам на резултату.
:)

shmoo shmoo 00:11 27.12.2021

Re: mr Loader

loader
Ах, не,
не као она...
Ја нисам сакупио 150-200.
Извинте ме. Волео бих да јесам сакупио толико малих црвених петлова - али нисам. Честитам на резултату.
:)




Полако, доћи ћете и Ви (као и ја) у њене године... Скупиће се тога.

:)

loader loader 00:45 27.12.2021

Re: mr Loader

Полако, доћи ћете и Ви (као и ја) у њене године... Скупиће се тога.


Ако је тако... ако ствари долазе годинама ... мирно чекам добре резултате.
:)


Али, али... шта за то време?!!
shmoo shmoo 15:52 27.12.2021

Re: mr Loader

loader
Полако, доћи ћете и Ви (као и ја) у њене године... Скупиће се тога.


Ако је тако... ако ствари долазе годинама ... мирно чекам добре резултате.
:)


Али, али... шта за то време?!!



Како шта, гос'н Лоудер?

Па зна се:





loader loader 13:03 28.12.2021

Re: mr Loader

Ne volim tetovaže. Bilo kakve, a na sebi nikako, ni po koju cenu, čak ni po cenu dobrog Bluza.
Znači, ispadam iz igre.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana