Politika| Sport| Život| Životni stil

Djokovic - AO - za sada 1:2 u setovima. Servira Novak...

loader RSS / 15.01.2022. u 00:47

Борба, борба... 

Дојадила тема? Коме јесте – не мора њом да се бави.

Ајмо на мрежу, па на основну линију, па лоб, па на мрежу...

Ко је највише мечева при вођству противника од 0:1 или 0:2 у сетовима преокренуо у своју корист? 

Погодићемо.

Хоће ли (из перспективе петка) играти на АО? Хоће. 

Које су добити?

Које су штете? 

Ко се радује? 

Ко жали?

Ко хистерише?  

 

Ko покушава да профитира? 

 



Komentari (1224)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

alselone alselone 20:26 17.01.2022

Re: Da li je vreme

A, promenio si. Mnogo si mi bre ti sumnjiv sa tim tvojim lapsusima

Beba se kupa i peva a piči voda, vrata su otvorena.
Žena priča sa sestrom telefonom.
Sin piči igrice i sve se čuje
Na TV-u piči Pepa, mrzi me da ustanem da je ugasim
Ja kao kucam u dnevnoj u sredini svega toga. Dobro što ne kačim gole slike od ludila.
freehand freehand 20:27 17.01.2022

Re: Da li je vreme

docsumann
Lari Brd je tukao ženu, pa ga i dalje svi veličaju kao najboljeg bijelog košarkaša (u prvih 5 svih vremena)
Felpsa su uhvatili da vozi u pijanom stanju, priznao je da je pušio marihuanu (još kad nije bila legaloizovana po US državama)
za Maradonu da ne pričam.

a samo Nole ostade negativac ...čudno.


PS dopalo mi se kako su Hrvati (običan natod u komentarima, a ne novinari) ovdje reagovali



Ćiro Blažević ( 4:47 u videu) - car!

Car je ovaj tip (parafraziram po sećanju)

Jebotre, svi skočili na Armstronga, oduzeli mu titule zato što se drogirao i vozio bicikl?!
Pa jebote, ja kad se nadrogiram ne mogu ni da nađem bicikl, a vidi on?! Svaka mu čast!
docsumann docsumann 20:29 17.01.2022

Re: Da li je vreme

srdjan.pajic
docsumann
Australija ima preko 93% vakcinisanih, država Viktorija preko 97%, a i dalje se boje antivaxerskog uticaja

dobro se sjećam predviđanja stručnjaka, s početka primjene vakcina za COV19, da bi 2/3 vakcinisanog stanovništva trebalo da bude dovoljno za imunitet krda.

jbg, izgleda da je bitniji integritet krda


Pa dobro, i virus se malo promenio u međuvremenu dok smo mi ovde srali o zagarantovanim pravima i slobodama (da se ne nose maske, da se ne drži distanca, da od se ne prave svadbe i fudbalske utakmice i izbori usred pandemije, onda da se ne prima bil gejc vakcina, ne pravi 5g mreža, da se ne vakciniše obavezno ako radiš sa bolesnima, ako ćeš da putuješ na egzotične destinacije takođe, da igraš tenis ili prosto da jebavaš ale, plus da se ždere sve, od varikine, preko palmotićeve masti i ivermektina, samo da bi se izbegla vakcinacija).




da je kojim slučajem program anticovid vakcinacije u svijetu bio kakav politički program neke partije u kakvoj ozbilnoj zemlji, davno bi ti isprdili iz parlamenta.

ajd sad nije ni tolko strašno što su silna obećanja proćerdana, od te krdoimunizacije na 2/3 vakcinisanog stanovništva, pa da su vakcinisani 100% zaštićeni...ups ovaj, tj. da su 100% od težih slučaja...ups, tj. od smrti...da vakcinisani ne šire virus ... usporavaju širenje... do da ga šire kao i nevakcinisani...ali da niko nije rekao jbg stani pa nismo ovo govorili prije 6 mjeseci.

ma ajd i to, nemaju vremena da gledaju u nazad, rade ljudi, bore se...
nego što insistiraju da svaku novu odluku prigrlimo s jednakim oduševljenjem.

narod ima neograničeni kapacitet za tovarenje

freehand freehand 20:37 17.01.2022

Re: Da li je vreme

Po mom sećanju (koje može biti varljivo) to - imunitet krda - je bila strategija Švedske

I Borisa Džonsona, po mom varljivom sećanju. Dakle dve države koje se u svakom smislu po pravilu pominju kao uzori.
gedza.73 gedza.73 20:38 17.01.2022

Re: Da li je vreme

A jel će i dalje da bude potrebna saglasnost kad četvrta vakcina bude obavezna ili to što je obavezna znači da 'primalac' ne potpisuje ništa, odnosno da država i proizvođač garantuju za vakcine? Jel su prošle crash & safety, imaju li garanciju na 100 000 ili se ta garderoba kupuje na lepe oči?

Kod mene u kući prvi je otac dobio koronu. Majka posle njega. On u krevetu dve nedelje. Šesti, sedmi dan se povratila temperatura. Majka skoro ništa.
- Leži bre ženo dok te ne prođe
- Samo da uradim ovo. Samo još ono.

Otac u tom trenutku dva fajzera. Majka ne sme ni jednu. U stvari rekli su joj s obzirom na istoriju bolesti da ne sme.


Kako sad ona mora da se vaciniše, iako je preležala kovid i stekla taj neki prirodni imunitet koji joj daje otpornost na nove sojeve, i ne sme u Australiju a otac na primer sme?

Moja žena svaku prehladu i grip prođe sa šmrkavicom, bez lekova, dan, dva. Mene svaki obali u krevet. Kovid je prošla kao malo jaču prehladu, mene cepala temperatura 37,5 - 38,5 par dana. Posle sedam dana sam počeo da vidim devojčicu sa šibicama na onom krevetu i tek me koktel nečega u venu i u kuk povratilo


Oboje po dve doze.

vrabac_onaj vrabac_onaj 20:40 17.01.2022

Re: Da li je vreme

alselone

Beba se kupa i peva a piči voda, vrata su otvorena.
Žena priča sa sestrom telefonom.
Sin piči igrice i sve se čuje
Na TV-u piči Pepa, mrzi me da ustanem da je ugasim
Ja kao kucam u dnevnoj u sredini svega toga. Dobro što ne kačim gole slike od ludila.


Samo te posmatram...


freehand freehand 20:43 17.01.2022

Re: Da li je vreme

alselone
Smesta deportovati!
U stvari, mogao bi nekih 5 godina da odradi nu nekom rudniku, pa tek onda deportovati.


Mnogo više volim što idemo uskurac uvek nego što bi to trebalo.

Jebiga, svi su rudnici u Sibiru...



Ok, rio tinto nije.
docsumann docsumann 20:45 17.01.2022

Re: Da li je vreme


alselone alselone 20:55 17.01.2022

Re: Da li je vreme

Samo te posmatram...

Uz to jedem i čips pa i to rska.

Nego, čime ranite ovog psa, raste ko iz vode.
Znam da si mi planinarski stručno rekao da se nikada na planinu ne ide sam, rekao mi je to i Steva drug koji mi je i pokazao najbolje staze, ali ja bukvalno ne mogu da zamislim bolju šetnju od čoveka i psa. To mi je san, da se zaputimo samo nas dvoje, mir, tišina, meditacija, boje, pogledi mirisi, ma....
docsumann docsumann 20:56 17.01.2022

Re: Da li je vreme

"VESIĆMOBIL" NA POLICAMA: Zamenik gradonačelnika Beograda dao saglasnost za prodaju igračke napravljene po njegovoj pokretnoj kancelariji


a je l ide uz kombi-kancelariju i mala igračka-figurica Vesića?


alselone alselone 20:58 17.01.2022

Re: Da li je vreme

mala figurica Vesića?

U prirodnoj veličini.
maksa83 maksa83 20:59 17.01.2022

Re: Da li je vreme

alselone
mala figurica Vesića?

U prirodnoj veličini.

Na naduvavanje, sa ustima u obliku slova O.

Usrali bi se od para.
predatortz predatortz 21:00 17.01.2022

Re: Da li je vreme

Putin se javno vakcinisao i prozivao avakse.

Doduše ruskom vakcinom


Ruski episkopi su amtivaksere proglasili grešnicima.
Kažu da su to ljudi koji ne vode računa ni o sebi, ni o drugim ljudima. A to je, po njima, greh.
gedza.73 gedza.73 21:01 17.01.2022

Re: Da li je vreme

docsumann
"VESIĆMOBIL" NA POLICAMA: Zamenik gradonačelnika Beograda dao saglasnost za prodaju igračke napravljene po njegovoj pokretnoj kancelariji

a je l ide uz kombi-kancelariju i mala igračka-figuric Vesića?

Nešto u fazonu

ili bar jelkica sa mirisom bugarske ruže.
niccolo niccolo 21:02 17.01.2022

Re: Da li je vreme

Oboje po dve doze.

Ju, ja čitam oboje po dve loze
maksa83 maksa83 21:09 17.01.2022

Re: Da li je vreme

Znam da si mi planinarski stručno rekao da se nikada na planinu ne ide sam, rekao mi je to i Steva drug koji mi je i pokazao najbolje staze, ali ja bukvalno ne mogu da zamislim bolju šetnju od čoveka i psa. To mi je san, da se zaputimo samo nas dvoje, mir, tišina, meditacija, boje, pogledi mirisi, ma....

Meni je ovo jedan od top 20 omiljenih jućubera, i radi baš to. Nije jedini, ali mi je nekako najsimpatičniji:



Evo i link za tebe zato što je ovaj blog zaboravljeni zapušteni abandonware koji nije dobio memo da je fleš mrtav.
alselone alselone 21:11 17.01.2022

Re: Da li je vreme

Evo i link za tebe zato što je ovaj blog zaboravljeni zapušteni abandonware koji nije dobio memo da je fleš mrtav.


Hvala ti. Znaš kako gledam YT kada okači neko ko me zanima
1. otvorim blogu u Chrome
2. Logujem se
3. Nadjem komentar
4. Uradim CP nekog dela teksta
5. Otvorim source stranice
6. Nadjem deo teksta
7. Nadjem link
8. Otvorim novi tab i pejstujem link

Da se zapališ.
apacherosepeacock apacherosepeacock 21:13 17.01.2022

Re: Da li je vreme

Pa dobro, i virus se malo promenio u međuvremenu dok smo mi ovde srali o zagarantovanim pravima i slobodama (da se ne nose maske, da se ne drži distanca, da se ne prave svadbe i fudbalske utakmice i izbori usred pandemije, onda da se ne prima bil gejc vakcina, ne pravi 5g mreža, da se ne vakciniše obavezno ako radiš sa bolesnima, ako ćeš da putuješ na egzotične destinacije takođe, da igraš tenis ili prosto da jebavaš ale, plus da se ždere sve, od varikine, preko palmotićeve masti i ivermektina, samo da bi se izbegla vakcinacija).


Da ja raportiram pomor u Holandiji?

Vakcinisanih 79% plus deca, zarazenih omikron varijantom mnogo ali nikakva do laksa klinicka slika.. 2% ukupno kapaciteta bolnickih zauzeto, 300 na intenzivnoj, iz bolnice toliko koliko ih je zatrazilo medicinsku asistenciju vise otpustenih nego novoprimljenih ukupno do danas. Svakodnevno zarazeni preleze kuci 99%. Ovo je slika cele Holandije, na nas 17M.

Do juce/prekjuce na 3 prosle nedelje skraceno radno vreme radnjama osim onih esencijalnih. Za svaki slucaj da bi se ispratila situacija u bolnicama. Maske, distanca opet na snazi.. skinuli ih letos sve mere skoro pa poceo omikron, mere vratili..

Ne znam o kakvom pomoru medj vakcinisanima se ovde prica, danas obratih paznju na inace svakodnevno izvestavanje na tom polju.

Pretpostavljam da je ovako i u drugim zemljama sa visokim procentom vakcinisanih + buster koji u NL jos nije na nekom super nivou, malo kasne.

Znaci sve pod kontrolom kao sto i treba da bude, to je valjda poenta.

Jel ima nekih podataka kakvo je stanje u Srbiji? Brojevi, procenti, bolnice?
gedza.73 gedza.73 21:15 17.01.2022

Re: Da li je vreme

ja čitam oboje po dve loze


dve loze pa ruža za uvo i zabole nas za koronu
Otac je profi vozač, prototip savesnog vozača. Puna linija, brzina, migavci... Sve po peesu. Sad kad je kod kuće ponekad čašu, dve vina uz večeru inače nikad alkohol. čak je imao neki stav... pa nije baš puno poštovao kolege koji su pili za volanom

Doduše imao je udesa (ne svojom krivicom).

Pričao mi za jedan s početka devedesetih. Letnje vreme, zalegao na volan, pozadi pod punim teretom.
- Samo u jednom trenutku čujem prasak i vidim kako guram auto ispred sebe. Potegnem na kočnicu, oduprem se o volan, odbijem ga pa ga stignem ponovo i nabijem na kolobran. Puši, pišti, dimi... Tako dok smo stali. Izletim iz kamiona, jedva otvorim vrata kad ono pop.

- Padre jeste li dobro?
Njemu oči kolutaju. Kaže 'jesam'. pa šta ste hteli?
- Hteo sam da izađem ovde.

Tako se dosta udesa i dešava. Krenu u preticanje, vide izlaz i seku traku. A pop se valjda nadao da ima bonus pomoć pošto žurio na neki sveštenički kongres.

Dođe policija, prave zapisnik.
- Strah me. Jugoslovenski pasoš, rat samo što je krenuo. Teram ja policajce da pitaju popa kako bi im ponovio ono što i meni.

- Ma u redu je. Ovakvih udesa imammo po par dnevno. Ipak jedan od policajaca ode do popa koga su posadili u ambulatna kola i već mu stavili kragnu.

Vraća se i smeje se.
- Svešteno lice a kurvin sin. kaže kako se ničega ne seća.

Posle otišli zajedno (policajci i otac) na prvu pumpu na kafu.

'de reko da ubiješ katoličkog popa pa da zaglaviš njihov pakao. Posle Dante mora u osmi krug pored kralja Milutina da doda još jednog Srbina




maksa83 maksa83 21:21 17.01.2022

Re: Da li je vreme

Da se zapališ.


Aaaa ... kuku.

Okej, postoji ne mnogo manje glup ali lakši način.
Uključi u Safariju: Settings -> Advanced pa dole čekni "Show Develop menu in Menu bar".

Od tog trenutka ćeš moći da recimo desnoklikneš na poslednju reč pre samog klipa (može i bilo koji prostor pre samog klipa), tu izabereš "inspect element", otvoriće ti se dole html sa baš tom pozicijom, razmotaš taj <div...> i unutra vidiš jućub url odakle možeš da ga obeležiš dvoklikom na njega i kopiraš.



Da nisam lijen i da nemam druge stvari da učim napravio bih Safari ekstenziju koja to opravlja, a kad sam već tu mogao bih da napravim i onaj ignore budala pa da se ratosiljam Firefoxa mada već vidim sebe kako se time uopšte ne bavim..
Milan Novković Milan Novković 21:35 17.01.2022

Re: Da li je vreme

maksa83
Da se zapališ.


Aaaa ... kuku.

Okej, postoji ne mnogo manje glup ali lakši način.
Uključi u Safariju: Settings -> Advanced pa dole čekni "Show Develop menu in Menu bar".

Od tog trenutka ćeš moći da recimo desnoklikneš na poslednju reč pre samog klipa (može i bilo koji prostor pre samog klipa), tu izabereš "inspect element", otvoriće ti se dole html sa baš tom pozicijom, razmotaš taj i unutra vidiš jućub url odakle možeš da ga obeležiš dvoklikom na njega i kopiraš.

Da nisam lijen i da nemam druge stvari da učim napravio bih Safari ekstenziju koja to opravlja, a kad sam već tu mogao bih da napravim i onaj ignore budala pa da se ratosiljam Firefoxa mada već vidim sebe kako se time uopšte ne bavim..

Ccccc, leleeee

Ček, o kojim mašinama mi pričamo ovde

Meni sve lepo radi, N tipova browsera, na M mašina, čak i emebeded browser engine u JavaFX-u - so booooring

Čak i ženin surface štekće ko singerica (tj ne štekće, solid-state je), sve Android devices, uključujući i SONY Android TV.

EDIT: Vama se karma iznenadela, uvredela, i sludela u totalisu, ko da je na lošem DMTu



vrabac_onaj vrabac_onaj 22:13 17.01.2022

Re: Da li je vreme

alselone

Znam da si mi planinarski stručno rekao da se nikada na planinu ne ide sam,


Ja ti ovo sigurno nikada nisam rekao, jednostavno bilo bi licemerno, pošto sam sam često to radio pa čak i na nekoliko dana (a i dalje umem to da uradim ali po manje divljim planinama).
I od toga nema lepšeg.
Moj savet je samo da moraš da imaš određenu kilometražu iza sebe i da budeš svestan svih rizika i svestan svojih trenutnih sposobnosti.

Ne stvarno, sad pokušavam da se setim, nema šanse da sam to napisao ili rekao pošto su me oduvek nervirale ta planinarsko-slaninarske priče po domovima uz masan pasulj, kada se isprsi neki tzv. "vodič" pa kaže ko iz one reklame za pivo "Planina je to!".

Idi masjtore pa kaži Mesneru: "U planinu se nikada ne ide sam".
Ili Dag Skotu, ili Kris Boningtonu ili Valeriju Babanovu...
vrabac_onaj vrabac_onaj 22:17 17.01.2022

Re: Da li je vreme

alselone
Evo i link za tebe zato što je ovaj blog zaboravljeni zapušteni abandonware koji nije dobio memo da je fleš mrtav.


Hvala ti. Znaš kako gledam YT kada okači neko ko me zanima
1. otvorim blogu u Chrome
2. Logujem se
3. Nadjem komentar
4. Uradim CP nekog dela teksta
5. Otvorim source stranice
6. Nadjem deo teksta
7. Nadjem link
8. Otvorim novi tab i pejstujem link

Da se zapališ.


Ja jednostavno koristim Firefox :)
Ribozom Ribozom 22:24 17.01.2022

Re: Da li je vreme

Samo dva primera a ima ih još:
- Kažem pre mesec dana kako je omikron dosta blaža varijanta i da treba menjati strategiju - optuže me da sam Nestorović
- Kažem pre neki dan kako se pravi lek protiv korone ali da radi samo za vakcinisane - optuže me da pravim opskurne sajtove

Meni je ta pojava u društvu baš problematična.


Ovo prvo je od mene. To je sto se gadjas sa dijagnozama za nepoznate viruse, sojeve i mutacije za ono sto se jos ne zna (a ne zna se i dalje). I da, ponasate se kao pijanice u kafani koji se bune sto neko nece da im proda pivo. Nema vise piva.
Hteo sam da izbegnem blogove o Djokovicu/sportu a generalno izbegavam teme o covid-u (iz profesionalnih razloga), jer rulja pocinje da trazi odgovorne, 'oce krv.
Ovaj blog mi je interesantan, zato sto vec pocinje ludilo da iskace, verovatno prouzrokovano medijima koje pratite. Svest vam je iskrivljena.

Kreni sa pretpostavkom da svi u mojoj bransi nemamo pojma sta se desava, kako ce koja vakcina da deluje znaju samo proizvodjaci i to samo unapred 3-6 meseci (iz fjzera su mi rekli prosle godine da ce da stiti godinu dana). Ja jos nisam video kako izgleda omrikon, ali kazu da ima jos duze proteinske produzetke, koji mu omogucuju da se brze siri. Duzi pipci mogu da imaju i negativni (po virusu) efekat posto se teze probija do pluca i lakse aktivira nas imuni sistem. A sve ovo moze da u jednom trenutku mutira (to nije prava mutacija) i da virus nivelise idealnu duzinu pipaka i napravi pomor.
Tako da je nezahvalno prognozirati.

A to da ste pukli, pukli ste.

tess1 tess1 22:56 17.01.2022

Re: Da li je vreme

generalno izbegavam teme o covid-u (iz profesionalnih razloga)

Šteta. :)
vrabac_onaj vrabac_onaj 23:15 17.01.2022

Re: Da li je vreme

Ribozom


A to da ste pukli, pukli ste.


Aj ne bilo ti teško, obrazloži ovo.

EDIT:
Baš me zanima tvoje obrazloženje.
Pošto meni izgleda da si upravo ti prs'o ko zvečka.
docsumann docsumann 07:22 18.01.2022

Re: Da li je vreme

pa bar mi na ovom blogu ne bi trebali da oponašamo vatro-pljuvačke diskurse sa neta...misim kad već tema nije P&Č.

nego pade mi jutros na pamet kako su se na istoj liniji našli prvosrbijanci i drugoaustralijanci, a s druge strane - obrnuto
docsumann docsumann 08:30 18.01.2022

Re: Da li je vreme

Ovaj blog mi je interesantan, zato sto vec pocinje ludilo da iskace, verovatno prouzrokovano medijima koje pratite. Svest vam je iskrivljena.


ja mislim da je ljudska svijest po definiciji zakrivljenje u polju kosmičke svijesti.

Kreni sa pretpostavkom da svi u mojoj bransi nemamo pojma sta se desava, kako ce koja vakcina da deluje znaju samo proizvodjaci i to samo unapred 3-6 meseci (iz fjzera su mi rekli prosle godine da ce da stiti godinu dana). Ja jos nisam video kako izgleda omrikon, ali kazu da ima jos duze proteinske produzetke, koji mu omogucuju da se brze siri. Duzi pipci mogu da imaju i negativni (po virusu) efekat posto se teze probija do pluca i lakse aktivira nas imuni sistem. A sve ovo moze da u jednom trenutku mutira (to nije prava mutacija) i da virus nivelise idealnu duzinu pipaka i napravi pomor.


šteta što nećeš više o ovome, pošto potonjih dana slušam dosta virusologa koji prilično uvjereno govore da su šanse za pojavu novih opasnijih mutacija miiinimalne
predatortz predatortz 08:41 18.01.2022

Re: Da li je vreme

A to da ste pukli, pukli ste.


Osvrni se par decenija unazad i skontaćeš sledeće:

Da nismo pukli to bi značilo da sa naama nešto nije u redu.
gedza.73 gedza.73 08:43 18.01.2022

Re: Da li je vreme

Ribozom
Hteo sam da izbegnem blogove o Djokovicu a generalno izbegavam teme o covid-u (iz profesionalnih razloga)

Šteta. Mene baš zanimalo, pošto većina od nas luta po mraku, da li bi se Đoković smatrao vakcinisanim ako bi primio rusku ili kinesku vakcinu.
Odnosno da li bi mogao da učestvuje na turnirima ako bi bio vakcinisan jednom od te dve vakcine. I u suprotnom obrazloženje zašto ne iako je primio te vakcine pa samim tim nije antivakser

Pošto izgleda da ne postoji samo podela na vaksere i antivaksere nego i podela oko vakcina pa me interesuje kako, pošto si već upućen, tu podelu na podobne-nepodobne vakcine tumači struka kojoj je u interesu javno zdravlje i koja je na istoj strani sprečavanja pandemije u svetu.



docsumann docsumann 09:00 18.01.2022

Re: Da li je vreme

postoji razumna pretpostavka da je Nole lažirao PCR test, i mnogi ga osuđuju zbog toga.
čak, ako prartite diskusije po netu, navode taj momenat kao razlog zašto ga je trebalo izbaciti iz Australije.

da je kojim slučaj (eventualno) lažirao kako je vakcinisan, da li bi i tad bilo toliko dževe oko navodno lažnih podataka, ili bi političari bili zadiovoljni što je legao na rudu i javno se priklonio vaxerskom carstvu.

oću reći, tj. upitati - da li bi im bilo dovoljno da je ono pokleko u simboličkoj ravni i da ne bi ulazili dalje u to da l' je stvarno vakcinisan ili ne?

jasno mi je da je ovo krajnje spekulativno razmatranje s puno hip-hop-teza, al me interesuje šta se vama čini...
predatortz predatortz 09:31 18.01.2022

Re: Da li je vreme

Šteta. Mene baš zanimalo, pošto većina od nas luta po mraku, da li bi se Đoković smatrao vakcinisanim ako bi primio rusku ili kinesku vakcinu.


Sad ispade da bi.


Ipak, problem je imala i vakcinisana ruska teniserka Natalija Vihljanceva, koja se uprkos vakcini nije našla na Australijan openu.

Naime, ona je vakcinisana "Sputnjikom V", koji nije bio priznat pre početka turnira u Australiji.

Tamošnje vlasti su "promenile ploču" i sada su priznale tu vakcinu kao relevantnu za boravak u zemlji.

Ruskinja je tu odluku ironično proslavila na društvenim mrežama uz komentar:

"Ljudi, imam neverovatne vesti za vas. Kao što možda znate, australijska vlada je priznala vakcinu "Sputnjik V", napisala je Ruskinja uz smajli koji se raduje i hešteg "BoljeIkadNegoNikad".



IZVOR

Biće da oni lutaju k'o guske u magli!



alselone alselone 09:44 18.01.2022

Re: Da li je vreme

Ovo prvo je od mene. To je sto se gadjas sa dijagnozama za nepoznate viruse, sojeve i mutacije za ono sto se jos ne zna (a ne zna se i dalje). I da, ponasate se kao pijanice u kafani koji se bune sto neko nece da im proda pivo. Nema vise piva.

Ti se gađaš i mračiš.
Ja sam se pozvao na studiju koju je radila velika osiguravajuća kuća i vlada, a ako nekog zanima kako reaguje neka bolest na populaciju onda je to osiguravajuća kuća koja pruža zdravstvenu zaštitu.

To je upravo ono što kažem - pošto sam rekao nešto što se ne uklapa u narativ ti si odmah pretpostavio da je to glupost kao što i dalje pretpostavljaš da je glupost, a nisi se potrudio da malo pogledaš okolo nego si udario odmah "najstrože". Glupa polarizacija pravedničkog gneva. Nema više normalnog razgovora o bilo čemu a kamoli o kovidu.
alselone alselone 09:45 18.01.2022

Re: Da li je vreme


oću reći, tj. upitati - da li bi im bilo dovoljno da je ono pokleko u simboličkoj ravni i da ne bi ulazili dalje u to da l' je stvarno vakcinisan ili ne?

Siguran sam da da.
gedza.73 gedza.73 10:56 18.01.2022

Re: Da li je vreme

predatortz
Ipak, problem je imala i vakcinisana ruska teniserka Natalija Vihljanceva, koja se uprkos vakcini nije našla na Australijan openu.
Naime, ona je vakcinisana "Sputnjikom V", koji nije bio priznat pre početka turnira u Australiji.

Onda faktički svi koji su vakcinisani Sputnikom spadaju u grupu antivaksera. Dal si odbio vakcinaciju ili si vakcinisan 'pogrešnom' ti si antivakser i po zvaničnom narativu 'glup si'
docsumann
oću reći, tj. upitati - da li bi im bilo dovoljno da je ono pokleko u simboličkoj ravni i da ne bi ulazili dalje u to da l' je stvarno vakcinisan ili ne?

Tako nekako.
A ne samo to. Neko ko je vakcinisan fajzerom a bolestan je od kovida može da se kreće svuda po Evropi bez problema. Istovremeno neko ko je zdrav a vakcinisan sputnikom ne može. Ko je od njih dvojice veća štetočina i ko više prenosi zarazu, odnosno koga treba prvo da upucamo?

jasno mi je da je ovo krajnje spekulativno razmatranje s puno hip-hop-teza

Isto je radila i SZO.
docsumann docsumann 11:15 18.01.2022

Re: Da li je vreme

maksa83
alselone
mala figurica Vesića?

U prirodnoj veličini.

Na naduvavanje, sa ustima u obliku slova O.

Usrali bi se od para.


au, ovo bi mogao da bude dobar biznis - proizvodnja noši za bebe u obliku stilizovanih glava političara s ooootvorenim ustima.
ono, da ti dođe da i sam ponekad izvršiš nudždu u tu posudu

Ribozom Ribozom 12:26 18.01.2022

Re: Da li je vreme

vrabac_onaj
Ribozom


A to da ste pukli, pukli ste.


Aj ne bilo ti teško, obrazloži ovo.

EDIT:
Baš me zanima tvoje obrazloženje.
Pošto meni izgleda da si upravo ti prs'o ko zvečka.


Dakle, startni problem je da li je Novak imao laznu potvrdu prelezanog kovida, ili random zarazavao sve oko sebe u vreme njegovog karantina. Mediji, u Srbiji ali ima ih svuda naklonjenih Novaku, izspinuju da je problem u vizi: politicki i pravni problem. E, onda se vodi lazna diskusija o australijskom sistemu, pravu i politici. Srpsko pravo, etika, stodane cak i antivakserstvo se zaboravlja. 'Dvajesdruge, dvajesdruge...srbin pobedijo.'

I sad ovo je kao proslo, a posledice su da je Novakova karijera zavrsena, Srbila izgubila jedan svoj resurs, brend i sto je najverovatnije uz asistenciju vlasti jer njima cirkus treba. Arcenje resusrsa.
Mogli su i da ga provere na antitela, austalijanci i tek da naprave bruku.

A zadnja recenica ti je jeftina diskvalifikacija.
docsumann docsumann 12:41 18.01.2022

Re: Da li je vreme

ako nije problem, uključio bih se u vašu polemiku.

ako su mediji po Srbiji preskakali problem sa problematičnom potvrdom o preležanom covidu, blogeri nisu. bar dobar dio.

no, to u ovom slučaju nije bio predmet sporenja (optužbi) pred australijskim sudom.
ni u prvom ni u drugom vjećanju.

isto kao što sumnjam (vjerujem) da je Novakov PCR test lažiran tako smatram i da je odluka o njegovom protjerivanju politička.

možda smo mi (vjerovatno jesmo) pristrasni u ovoj stvari, al ako pogledaš svjetske medije, net stranice, podijela postoji i tamo.

ovo svakao nije stav srpskog nacoša i konzumenta Kurira, Aloa i Hepija



jedan komentar:

I live in Melbourne and really disgusted at the decision at the last minute to cancel the visa. What's more disgusting is the sentiment of a lot of Australians agreeing with the decision. Novak has come to Melbourne many times and contributed millions by raising the profile of tennis, donating money to bushfire appeals. It's ridiculous how he's been treated by the media and Australian public.


povratak u studio...

Mogli su i da ga provere na antitela, austalijanci i tek da naprave bruku.


ne da su mogli - trebali su.

ovako ostaje prizvuk političke odluke o deportaciji
gvozden1 gvozden1 12:42 18.01.2022

Re: Da li je vreme


Dakle, startni problem je da li je Novak imao laznu potvrdu prelezanog kovida, ili random zarazavao sve oko sebe u vreme njegovog karantina.

Ali to ovde miksaš dve teme, i onda dokazuje svoj stav o jednoj.
Argumente iz jedne koristiš da dokažeš stav iz druge.
To se, prvo, ne radi, a, drugo, ne dokazuje stav.

Da li je on muljao u Srbiji uopšte nije bila tema razmatranja australijske države.

Njihov glavni argument je njegova izjava od pre dve godine, a ništa što je radio u Srbiji u poslednjih mesec dana.

Dakle, po toj temi, kakav je tvoj stav?

Druga tema je Đokovićevo ponašanje u Srbiji u poslednje vreme.
Sa tim opet nikakve veze nema postupak australijske države.
To se može odobriti ili osuditi po drugim kriterijumima, a ne po kriterijumu australijskih vlasti.

Ako je Đoković završio karijeru, završio ju je zbog australijskog ministra, ne zbog ponašanja u Srbiji.

A to ponašanje (testovi, karantin, izolacija) , mora se naglasiti opet, nije bio razlog za deportovanje.

alselone alselone 12:47 18.01.2022

Re: Da li je vreme

ne da su mogli - trebali su.

Kako se na silu proverava na antitela?

Takodje, količina antitela nije nikakav dokaz. Ne postoji naučno utvrđena i potvrđena skala.
docsumann docsumann 12:52 18.01.2022

Re: Da li je vreme

alselone
ne da su mogli - trebali su.

Kako se na silu proverava na antitela?

Takodje, količina antitela nije nikakav dokaz. Ne postoji naučno utvrđena i potvrđena skala.


zašto na silu?
ponude mu dil u smislu da postoje sumnje u validnost njegovog PCR testa i da je potrebna dodatni dokaz.
ako želi da ostane neophodno je da prođe dodatno medicinsko ispitivanje.

koliko sam ja laički uhvatio test može da utvrdi s velikom vjerovatnoćom da li si skoro prležao covid.
alselone alselone 12:58 18.01.2022

Re: Da li je vreme

koliko sam ja laički uhvatio test može da utvrdi s velikom vjerovatnoćom da li si skoro prležao covid.

Ako imaš veliku količinu antitela verovatno jesi preležao kovid.
Ako nemaš, ne mora da znači da nisi.
predatortz predatortz 13:02 18.01.2022

Re: Da li je vreme

Njihov glavni argument je njegova izjava od pre dve godine, a ništa što je radio u Srbiji u poslednjih mesec dana.


Uješću se za jezik, znam, ali moram da kažem...

Ovo je super!

Mnogo bolje nego da su se bavili njegovim ponašanjem u izolaciji u Srbiji, na koju je bio obavezan, validnošću potvrde i sličnim stvarima.

Mnogo bolje po Novaka, a ako je muljanja bilo i po kredibilitet Batuta, Srbije i naših kovid isprava.

Ovako on izlazi iz bitke kao žrtva, čovek koji je kažnjen zbog stava. To je dobro po njega, odlično po nas ako je muvanja bilo, a loše po one koji su takvu odluku doneli.
docsumann docsumann 13:02 18.01.2022

Re: Da li je vreme

alselone
koliko sam ja laički uhvatio test može da utvrdi s velikom vjerovatnoćom da li si skoro prležao covid.

Ako imaš veliku količinu antitela verovatno jesi preležao kovid.
Ako nemaš, ne mora da znači da nisi.


vjerovatno si u pravu.

ja sam ciljao na to da se zaštićenost organizma od nove covida zaraze, nakon neposredno preležene, zasniva upravo na povišenom broju antitjela.
ako se ustanovi da tih dodatnih antitjela nema da li je onda on stvarno i zaštićen, tj. da li potpada pod trenutno imunizovane kojima ne treba vakcinacija?


EDIT:

dakle pod 1) imaš sumnjiv PCR test urađen u Srbiji, pod 2) na dodatnom testu ustanovljeno je da nemaš povišen broj antitjela, Novače, izvini, al ovo nam je dovoljno za osnovanu sumnju da uopšte i nisi bio zaražen korona virusom u Decembru prošle godine.
na osnovu ovoga ministar može da potegne svoje diskreciono pravo koje bi ovaj put bilo daleko utemeljenije nego što je već učinjeno
gvozden1 gvozden1 13:12 18.01.2022

Re: Da li je vreme


Mnogo bolje po Novaka, a ako je muljanja bilo i po kredibilitet Batuta, Srbije i naših klovid isprava.

Ovako on izlazi iz bitke kao žrtva, čovek koji je kažnjen zbog stava. To je dobro po njega, i odlično po nas ako je muvanja bilo, a loše po one koji su takvu odluku doneli.

Bilo bi bolje da je "zapad" onaj u kog smo bili zaljubljeni tamo osamdesetih (moja generacija)
Da su tamo sloboda, pravo, paragrafi, ali nije jbg.

Evo niko na to i ne obraća pažnju nego kažu, ako, ko jebe procedure i slobode, samo gazi jer ne misli kao ja.

I aplaudiraju im mnogi.

Tako da je njemu svejedno, pravda u nepravednom okruženju, kao i pravo u ne pravnom, ne pomažu mnogo na formalnoj strani.

Na ljudskoj da, ali to se više ne broji.

Tako je za sad.
predatortz predatortz 13:15 18.01.2022

Re: Da li je vreme


Bilo bi bolje da je "zapad" onaj u kog smo bili zaljubljeni tamo osamdesetih (moja generacija)


Pričaj mi o tome! Imao Reaganovu fotografiju, dobijenu u US kukturnom centru u Sarajevu.
docsumann docsumann 13:18 18.01.2022

Re: Da li je vreme


evo još malo mišljenja drugoaustralijanaca

gvozden1 gvozden1 13:24 18.01.2022

Re: Da li je vreme

predatortz

Bilo bi bolje da je "zapad" onaj u kog smo bili zaljubljeni tamo osamdesetih (moja generacija)


Pričaj mi o tome! Imao Reaganovu fotografiju, dobijenu u US kukturnom centru u Sarajevu.

I još te drži, vidim :)
I Gedžu, i on je često nekritičan prema današnjem zapadu, a čini mi se da gleda u osamdesete kad priča o njima.
predatortz predatortz 13:26 18.01.2022

Re: Da li je vreme

gvozden1
predatortz

Bilo bi bolje da je "zapad" onaj u kog smo bili zaljubljeni tamo osamdesetih (moja generacija)


Pričaj mi o tome! Imao Reaganovu fotografiju, dobijenu u US kukturnom centru u Sarajevu.

I još te drži, vidim :)
I Gedžu, i on je često nekritičan prema današnjem zapadu, a čini mi se da gleda u osamdesete kad priča o njima.


jebo četnika koji voli rusiju, a mrzi ameriku

dakle, sumLJiv si ti!
gvozden1 gvozden1 13:28 18.01.2022

Re: Da li je vreme

jebo četnika koji voli rusiju, a mrzi ameriku

dakle, sumLJiv si ti!

Odoh da skinem šajkaču i stavim titovku :)
predatortz predatortz 13:30 18.01.2022

Re: Da li je vreme

gvozden1
jebo četnika koji voli rusiju, a mrzi ameriku

dakle, sumLJiv si ti!

Odoh da skinem šajkaču i stavim titovku :)


Jednom staža, uvek staža!
alselone alselone 13:38 18.01.2022

Re: Da li je vreme

Ja sam se pozvao na studiju

gvozden1 gvozden1 13:45 18.01.2022

Re: Da li je vreme

predatortz
gvozden1
jebo četnika koji voli rusiju, a mrzi ameriku

dakle, sumLJiv si ti!

Odoh da skinem šajkaču i stavim titovku :)


Jednom staža, uvek staža!

:)

A vidi ovo, ako je tačno, ako nije loženje protiv Australije, a Bosanci prenose, ne Srbi, onda je pomračenje uma blag opis stanja




Naime, kako prenosi portal Klix.ba, osiguranje na aerodromima u Australiji, prema tvrdnjama putnika, oduzima mobine telefone i traži šifre za njih, a da pri tome ne daju nikakvo objašnjenje za svoje postupke.


Kažu i da imaju pravo na to po svom zakonu.

Jebo ih i zakon i pravo i država njihova!

Zamisli šta sve imaš ti u tvom telefonu, i da ti ga neko uzme i trakelja po njemu.
Iz čista mira, bez ikakvog razloga, prosto, ima pravo koje je sam sebi dao.
milisav68 milisav68 13:50 18.01.2022

Re: Da li je vreme

docsumann

ja sam ciljao na to da se zaštićenost organizma od nove covida zaraze, nakon neposredno preležene, zasniva upravo na povišenom broju antitjela.
ako se ustanovi da tih dodatnih antitjela nema da li je onda on stvarno i zaštićen, tj. da li potpada pod trenutno imunizovane

Mož da bidne a ne mora da znači.

Nevezano za kovid, kad vadiš krv i daješ urin, ti imaš normalne vrednosti od - do, što znači da nemamo svi iste vrednosti raznih pokazatelja zdravstvenog stanja organizma.

Često, lekari traže ponovne testove za određene stavke, da bi bili sigurni šta je u pitanju.

Sa druge strane, jedan moj prijatelj je zbog prirode posla morao da se testira često (svaki drugi dan), jer je osetio simptome (šmrkavica, bol u grlu), i test je pokazao da je pozitivan tek peti dan.
freehand freehand 14:10 18.01.2022

Re: Da li je vreme

postoji razumna pretpostavka da je Nole lažirao PCR test,

Nije Nole lažirao ništa. Samo je dobio dokument od države sa potrebnim rezultatom.
Inače, obrt u kome sad i Kointernine vakcine valjaju je meni najjači utisak. Sve ostalo su bušne rupe.
freehand freehand 14:12 18.01.2022

Re: Da li je vreme

Ribozom
vrabac_onaj
Ribozom


A to da ste pukli, pukli ste.


Aj ne bilo ti teško, obrazloži ovo.

EDIT:
Baš me zanima tvoje obrazloženje.
Pošto meni izgleda da si upravo ti prs'o ko zvečka.


Dakle, startni problem je da li je Novak imao laznu potvrdu prelezanog kovida, ili random zarazavao sve oko sebe u vreme njegovog karantina. Mediji, u Srbiji ali ima ih svuda naklonjenih Novaku, izspinuju da je problem u vizi: politicki i pravni problem. E, onda se vodi lazna diskusija o australijskom sistemu, pravu i politici. Srpsko pravo, etika, stodane cak i antivakserstvo se zaboravlja. 'Dvajesdruge, dvajesdruge...srbin pobedijo.'

I sad ovo je kao proslo, a posledice su da je Novakova karijera zavrsena, Srbila izgubila jedan svoj resurs, brend i sto je najverovatnije uz asistenciju vlasti jer njima cirkus treba. Arcenje resusrsa.
Mogli su i da ga provere na antitela, austalijanci i tek da naprave bruku.

A zadnja recenica ti je jeftina diskvalifikacija.

Stvarno sam sa nestrpljenjem očekivao da pročitam stručno mišljenje i stav, a ono - jeftino političarenje i muljanje ni na čemu utemeljenim pretpostavkama i još baratanje pravnim terminima na način neuporedivo besmisleniji od 90% ovdašnjih smatranja o medicinskim stvarima... Uz dijagnozu "pukli ste".
docsumann docsumann 14:43 18.01.2022

Re: Da li je vreme

freehand
postoji razumna pretpostavka da je Nole lažirao PCR test,

Nije Nole lažirao ništa. Samo je dobio dokument od države sa potrebnim rezultatom.
Inače, obrt u kome sad i Kointernine vakcine valjaju je meni najjači utisak. Sve ostalo su bušne rupe.


da l' stvarno i na blogu treba da vodimo računa o sintaksičkoj preciznosti kao da smo na sudu?

pa naravno da nije on sam sebi radio test, ali ni državni (zdravstveni) organi koji su eventualno odradili prevaru nisu to radili na svoju ruku.

neko je to trebao da zatraži, neko da odobri i nekod da izvrši. tako da je insistiranje na njegovom činstunstvu deplasirano.

freehand freehand 14:52 18.01.2022

Re: Da li je vreme

neko je to trebao da zatraži, neko da odobri i nekod da izvrši. tako da je insistiranje na njegovom činstunstvu deplasirano.
Australijski teniski savez zatražio, ovdašnji državni organi izašli u susret. A Đoković hteo da igra tenis, gde će on da se petlja u te stvari na nivou država i nacionalnih teniskih organizacija.
Inače, moj lični osećaj kaže da je insistiranje na njegovom čistunstvu (mada ne znam ko točini= loše, ali je insistiranje na njegovom zločinstvu kudikamo gore.
docsumann docsumann 14:54 18.01.2022

Re: Da li je vreme

milisav68
docsumann

ja sam ciljao na to da se zaštićenost organizma od nove covida zaraze, nakon neposredno preležene, zasniva upravo na povišenom broju antitjela.
ako se ustanovi da tih dodatnih antitjela nema da li je onda on stvarno i zaštićen, tj. da li potpada pod trenutno imunizovane

Mož da bidne a ne mora da znači.

Nevezano za kovid, kad vadiš krv i daješ urin, ti imaš normalne vrednosti od - do, što znači da nemamo svi iste vrednosti raznih pokazatelja zdravstvenog stanja organizma.

Često, lekari traže ponovne testove za određene stavke, da bi bili sigurni šta je u pitanju.

Sa druge strane, jedan moj prijatelj je zbog prirode posla morao da se testira često (svaki drugi dan), jer je osetio simptome (šmrkavica, bol u grlu), i test je pokazao da je pozitivan tek peti dan.


ovo je bila moja logika:

medicinsko izuzeće od vakcinacije dobiješ u slučaju da si skoro (ne prije 3 mjeseca) prekežao kovid te da ti je tijelo popunjeno antitjelima koji te štite kao i kod vakcinacije.

ako kojim slučajem nemaš antitijela da li si i tad zaštićen čak i ako si prekežao kovid?

ako nisi - ne može bez vakcine.
nikvet pn nikvet pn 15:01 18.01.2022

Re: Da li je vreme

ako kojim slučajem nemaš antitijela da li si i tad zaštićen čak i ako si prekežao kovid?


Да, зашто не.

Титар (ниво) антитела у серуму је цифра изнад или испод танке црвене линије која се сматра довољном за заштиту. Ако је резултат квантитативно изнад није могуће квалитативно утврдити (или мени није познато) јесу ли антитела пореклом од пребољења, реинфекције, вакцинације, ревакцинације, бустеризације... што у крајњој линији није ни важно.

То је серум, серолошка заштита и мерење. Али то није све. Постоји и други део а то је целуларна заштита, лимфоцити. Ајд сад паралела - млеко се дели на сир и сурутку, крв на крвни колач и серум. У серуму ћелијски елементи нису присутни нити доступни мерењу а дају имунитет ихај. Управо мени по пребољењу у серуму била је нула а имунитет доказан практично.

Имунитет је поширока прича али је маргинализована у медијима између осталог и зато што отвара (непријатно?) питање имуноглобулина, њихове производње и терапијске примене. Одговор на то питање осветлио би (можда изненађујуће) одговоре о природи вируса Ковид-19 - генеза и мутације.
docsumann docsumann 15:01 18.01.2022

Re: Da li je vreme

freehand
neko je to trebao da zatraži, neko da odobri i nekod da izvrši. tako da je insistiranje na njegovom činstunstvu deplasirano.
Australijski teniski savez zatražio, ovdašnji državni organi izašli u susret. A Đoković hteo da igra tenis, gde će on da se petlja u te stvari na nivou država i nacionalnih teniskih organizacija.
Inače, moj lični osećaj kaže da je insistiranje na njegovom čistunstvu (mada ne znam ko točini= loše, ali je insistiranje na njegovom zločinstvu kudikamo gore.


fri, jel me ti to zajebavaš? batali mene tih sofističko-šibicarskih fora.
praviše se nevješt ko da si Srđan Đoković.

pričamo o tome kako je došlo do vjerovatno* lažiranog Novakovog PCR testa, a ne kako je do testiranja uopšte došlo.

* sumnju izaziva generisani kodni broj testa koji je niži od nekih testova datiranih poslije njega.


Inače, moj lični osećaj kaže da je insistiranje na njegovom čistunstvu (mada ne znam ko točini= loše, ali je insistiranje na njegovom zločinstvu kudikamo gore.


u čemu je problem da otvoreno pričamo o činjenicama koje raspolažemo? kakvo bre insistiranje, bilo na krivici bilo na nepogrješivosti.
je l tako svaku neugodnu temu treba gurati pod tepih zbog viših ciljeva?
koja je to škola mišljenja? karpetanijanska??
freehand freehand 15:06 18.01.2022

Re: Da li je vreme

u čemu je problem da otvoreno pričamo o činjenicama koje raspolažemo? kakvo bre insistiranje, bilo na krivici bilo na nepogrješivosti.
je l tako svaku neugodnu temu treba gurati pod tepih zbog viših ciljeva?
koja je to škola mišljenja? karpetanijanska??

Misliš na čistunstvo? Jebem li ga, liči na neko rušenje idola ili neku sličnuškolu koja sebe proglašava nadležnom za takve stvari.

fri, jel me ti to zajebavaš? batali mene tih sofističko-šibicarskih fora.
praviše se nevješt ko da si Srđan Đoković.

Dobro, nemoj da se ljutiš. završih kao Srđan Đoković u dva laka koraka samo zato što sam opisao kako vidim čitav događaj za razliku od tebe koji em raspolažeš suvim činjenicama em su ti i etikete pri ruci a volja za etiketiranjem nikad jača.
gvozden1 gvozden1 15:06 18.01.2022

Re: Da li je vreme


medicinsko izuzeće od vakcinacije dobiješ u slučaju da si skoro (ne prije 3 mjeseca) prekežao kovid te da ti je tijelo popunjeno antitjelima koji te štite kao i kod vakcinacije.

ako kojim slučajem nemaš antitijela da li si i tad zaštićen čak i ako si prekežao kovid?

ako nisi - ne može bez vakcine.

To je jedina normalna logika.
Suština bi trebalo da bude, jesi li ili nisi potencijalni širitelj virusa. Ako jesi, zdravo, nema ulaska, neka si i bog otac a ne Đoković, nema.
Ako nisi, što bi ikome smetao, idi čoveče i igraj.

Kako si dospeo u stanje da nisi opasnost, vakcinom, preležavanjem, karantinom, kako god, nebitno je.

Ali ovde zdravlje nije važno, važna je vakcina, i to ne samo ona, nego i mišljenje o njoj.
Ako joj se ne klanjaš, to ti skida glavu, ništa drugo nije važno.

loader loader 15:07 18.01.2022

Re: Da li je vreme

u čemu je problem da otvoreno pričamo o činjenicama koje raspolažemo? kakvo bre insistiranje, bilo na krivici bilo na nepogrješivosti.




docsumann docsumann 15:09 18.01.2022

Re: Da li je vreme

Ако је резултат квантитативно изнад није могуће квалитативно утврдити (или мени није познато) јесу ли антитела пореклом од пребољења, реинфекције, вакцинације, ревакцинације, бустеризације... што у крајњој линији није ни важно.


ok, hvala.

znači trebalo bi očekivat da je nivo imunitet poslije preležanog kovida bar na toj crvenoj liniji.

gedza.73 gedza.73 15:16 18.01.2022

Re: Da li je vreme

gvozden1
I Gedžu, i on je često nekritičan prema današnjem zapadu, a čini mi se da gleda u osamdesete kad priča o njima.

Ma nije, gde ja (plačnim glasom Bore todorovića iz Balkan ekspresa).

Nemaš ti nešto preterano izbora u kom sistemu želiš da živiš. Jedan je gori, drugi je bolji. Nešto slično što si napisao Ribozomu oko mešanja. Ne ulazim u međunarodne odnose, intergalatičke sukobe nego da li bolje i sigurnije živi običan čovek u Srbiji, Rusiji, Kini ili u nekim zapadnim zemljama. Koji sistem onda treba mi da primenimo? Da li adminstracija radi bolje u EU ili u Belorusiji? Samo me to zanima kao običnog čoveka sa prosečnim ljudskim vekom. Gde će i kako naša deca da žive. Od ideala, Kosovskog boja neće se leba najesti nego će samo da guraju vetar u jedra kriminalcima

Naravno da je Zapad licemeran, nepravedan, da krši međunarodne norme da ima ozbiljna ograničavanja sloboda ali neće baš biti da je isto kao u Kini na primer. Ili u Srbiji.
p.s.
Gledaj to ovako. Imaš dve alatke. Ni jedna savršena. Jedna malo bolje radi posao za koji je namenjena, brže i lakše je remontuješ a druga je sporija i češće se kvari.

Da li bi onda hvalio ovu drugu jer ti se samo sviđa boja?


docsumann docsumann 15:19 18.01.2022

Re: Da li je vreme

za razliku od tebe koji em raspolažeš suvim činjenicama em su ti i etikete pri ruci a volja za etiketiranjem nikad jača.


raspolažem istim činjeniocama koje su svima dostupne i na koje ti ne želiš da obraćaš pažnju.
pojma nemam zašto tako voljno skrećeš pogled s njih.

od kada je to izražavanje sumnje u prevaru ljepljenje etiketa?
otkad je to sagledavanje činjenica koje upućuje na nečiju krivnju ljepljenje etiketa tom nekom??

Dobro, nemoj da se ljutiš. završih kao Srđan Đoković u dva laka koraka samo zato što sam opisao kako vidim čitav događaj za razliku od tebe


ne, nnaravno. nego zato što muljaš u vezi onog o čemu ja očigledno govorim. spinuješ, odgovaraš u sasvim drugom kontekstu iako dobro znaš šta je tema.
ne znam šta misliš da time postižeš? braniš Novaka svojim virtuelnim tijelom od neprincipijelnih napada??

naravno, očekujem da nastaviš dribling u istom smjeru.

freehand freehand 15:27 18.01.2022

Re: Da li je vreme

naravno, očekujem da nastaviš dribling u istom smjeru.

Ništa bez dobrog zaključka.

Inače, to što zoveš "činjenicama" video sam u nekoliko varijeteta, video sam tumačenja raznih stručnjaka i "stručnjaka" i jedino što sam uspeoda zaključim je prvo - da se tu niko ni sa kim ne slaže, a drugo da su sva ta jurnjava za nizovima i analize kodova potpuno besmislene. Jer, ako je država takoja je sertifikat izdala ona je istovremeno, baš kao i australijski ministri i službenici granične policije, nadležna da kaže da li je u pitanju original ili falsifikat. Otrpilike kao američka država kad kažeš da je njena novčanica od 100 dolara koju je ona odštampala - lažna.
Sve su to Šredingerova posla.
Pa sam se ja okrenuo onome što smatram suštinom, al obzirom da se tebi to ne dopada i kvalifikuješ me kao nekog ko Đokovića svojim telom brani čini mi se da ta rsprava, nema smisla ni razloga za nastavak.
milisav68 milisav68 15:28 18.01.2022

Re: Da li je vreme

docsumann

ako nisi - ne može bez vakcine.

Fora je što lekari ne preporučuju vakcinu šest meseca od preležavanja.

Znači, ako imaš pozitivan test, narednih šest meseci ne bi smeo da primiš vakcinu.
docsumann docsumann 15:38 18.01.2022

Re: Da li je vreme

Pa sam se ja okrenuo onome što smatram suštinom, al obzirom da se tebi to ne dopada i kvalifikuješ me kao nekog ko Đokovića svojim telom brani čini mi se da ta rsprava, nema smisla ni razloga za nastavak.


e, vidiš, nisi u pravu (da ne kažem opet)

ovaj prvi dio tvog komentara je upravo ono kako sam očekivao da bi taj rukavac problema trebalo pretresati.
pitanje je - zašto ga izbjegavati (taj pravac)?
ako si ti zaključio da se od stručnjaka tu niko s nikim ne slaže, ne znači da je pretres završen.
moja zaključi naginju u drugu stranu. a da sam rad lijepiti etikete, to bih već i učinio.

no, pošto smatram da stvar (s dokazivanjem) nije istjerana do kraja ne pada mi ni pamet da se definitivno izjašnjvam. ovako baratam sa izraženom sumnjom, koja je u mom slučaju nešto niža od vrabčebe 60-70%

ni prvi ni zadnji slučaj oko kojeg nemam definitivan stav.


Jer, ako je država takoja je sertifikat izdala ona je istovremeno, baš kao i australijski ministri i službenici granične policije, nadležna da kaže da li je u pitanju original ili falsifikat.


a u državnu se ne sumnja? naročito u tako sređenoj i utegnutoj državnoj upravi pod SNS vlašću. da, to je neoboriv argument.
kako sam samo bio naivan... baš neiskusno.

docsumann docsumann 15:39 18.01.2022

Re: Da li je vreme

milisav68
docsumann

ako nisi - ne može bez vakcine.

Fora je što lekari ne preporučuju vakcinu šest meseca od preležavanja.

Znači, ako imaš pozitivan test, narednih šest meseci ne bi smeo da primiš vakcinu.


mi upravo pričamo o tome da l' je test zaista bio pozitivan.

naravno da odmah (nekoliko mjeseci) nakon preležanog kovida nema potrebe za vakcinacijom.
milisav68 milisav68 15:43 18.01.2022

Re: Da li je vreme

gedza.73
Koji sistem onda treba mi da primenimo?

Pa naš jeboga ti :)

Nije sve crno-belo, do skoro u EU nisi mogao da prodaješ krive krastavce :)

Bez zezanja, sve podložno kritici, pa i "zapadni sistem".

Na kraju krajeva, Sputnjik lajt se pokazao kao najdelotvornija vakcina.
freehand freehand 15:45 18.01.2022

Re: Da li je vreme

ni prvi ni zadnji slučaj oko kojeg nemam definitivan stav.

To nije bitno, dok god taj stav sa 60-70% zoveš činjenicama.

a u državnu se ne sumnja? naročito u tako sređenoj i utegnutoj državnoj upravi pod SNS vlašću. da, to je neoboriv argument.
kako sam samo bio naivan... baš neiskusno.

Ne, da si čitao sa razumevanjem shvatio bi da ja uopšte ne sumnjam. Dapače, siguran sam da je - baš kao što sam i napisao - država tu izdala dokument sa potrebnim rezultatom. Ali pošto je država jedino vlasna da mu verodostojnost proveri i uvtrdi... Eto ti priče sa dolarom. Znaš kako ga i koliko štampaju? Preduzmi nešto, pobogu, ovo sa Đokovićem je zezanje.

a da sam rad lijepiti etikete, to bih već i učinio.

Ja se izvinjavam što sam očigledno kompliment sa Srđanom Đokovićem očigledno pogrešno shvatio.
Mrzi me da kontekstualizujem tebe kao Mila Đukanovića, al to mu je tu negde.
docsumann docsumann 15:58 18.01.2022

Re: Da li je vreme

Ja se izvinjavam što sam očigledno kompliment sa Srđanom Đokovićem očigledno pogrešno shvatio.
Mrzi me da kontekstualizujem tebe kao Mila Đukanovića, al to mu je tu negde.


ako ti kažem da muljaš kao Srđan Đoković, ne znači da sam ti rekao da si Srđan Đoković (šta god to značilo)
baš kao što kad kažem da ti je izvođenje zaključka glupavno, ne mislim i da si glup .

malo mi je neobično da ovo moram da ti crtam.

To nije bitno, dok god taj stav sa 60-70% zoveš činjenicama.


ti se baš trudiš da budeš iritantno neprincipijelan u komentarisanju tuđih navoda.
dakle, činjenica je da kodni broj Noletovog PCR testa visočiji od testova rađenih nakon njega.

sumnje od "60-70 posto čistoće" su građene na toj činjenici i onome što su ljudi koji se u to razumju o tome rekli.

a u državnu se ne sumnja? naročito u tako sređenoj i utegnutoj državnoj upravi pod SNS vlašću. da, to je neoboriv argument.
kako sam samo bio naivan... baš neiskusno.


Ne, da si čitao sa razumevanjem shvatio bi da ja uopšte ne sumnjam. Dapače, siguran sam da je - baš kao što sam i napisao - država tu izdala dokument sa potrebnim rezultatom. Ali pošto je država jedino vlasna da mu verodostojnost proveri i uvtrdi... Eto ti priče sa dolarom. Znaš kako ga i koliko štampaju? Preduzmi nešto, pobogu, ovo sa Đokovićem je zezanje.


nisam baš siguran čije je nerazumjevanje pri čitanju u pitanju.
nego, ovaj potrebni rezultat, šta to zapravo znači? kakav je to rezultat? željeni, ciljani, onaj koji smo naručili...?
milisav68 milisav68 16:01 18.01.2022

Re: Da li je vreme

docsumann

mi upravo pričamo o tome da l' je test zaista bio pozitivan.

naravno da odmah (nekoliko mjeseci) nakon preležanog kovida nema potrebe za vakcinacijom.

Pa ne da nema potrebe, nego nije preporučljivo šest meseci.

A što se tiče testa, to ne može da se utvrdi 100%.

Najpoštenije bi bilo da se proverava zaraženost, pošto i vakcinisani mogu da šire zarazu.
freehand freehand 16:20 18.01.2022

Re: Da li je vreme

ako ti kažem da muljaš kao Srđan Đoković, ne znači da sam ti rekao da si Srđan Đoković (šta god to značilo)
Hvala, taj mi je deo falio!
Dakle, nisi ti Milo Đukanović nego barataš činjenicama kao Milo Đukanović.
Činjenicama od 60-70%, što tvrde ljudi od kojih se ni dvojica međusobno ne slažu.
Mislim, daleko se manje slažu no ti i ja, kad se umiješ i progledaš.
Razlika je, u stvari, samo u tome što ja tu prevaru Đokoviću ne uzimam za zlo i nisam spreman da ga zbog toga osudim.
I to jasno kažem od prvog komentara, isto kao i Srđan Đoković, koji istini za volju preskače taj deo sa muljavinom oko testa.
principessa_etrusca principessa_etrusca 16:57 18.01.2022

Re: Da li je vreme

mi upravo pričamo o tome da l' je test zaista bio pozitivan.

naravno da odmah (nekoliko mjeseci) nakon preležanog kovida nema potrebe za vakcinacijom.

Нећу посебно о лажирању тестова и продаји потврда, већ само о DIY варијанти.

Сећа ли се неко упуства да се једе жив кромпир да би се добила температура, па не идеш у школу?

Јесенас ми каже жена (лекар) да ако пијеш сок од поморанџе пре узимања бриса, добијеш позитиван резултат теста. Не знам да ли то ради, као што никад нисам сазнала ни за сиров кромпир, али жена и породица су сви били позитивни почетком децембра, без симптома, и ено их, били на скијању и вратили се без самоизолације.
tess1 tess1 17:28 18.01.2022

Re: Da li je vreme

E, onda se vodi lazna diskusija o australijskom sistemu, pravu i politici. Srpsko pravo, etika, stodane cak i antivakserstvo se zaboravlja. 'Dvajesdruge, dvajesdruge...srbin pobedijo.'

Hm, ti zbog Novaka prsnuće spominješ (a ja reko sad kad nacrtaš neke kul crvene tufnice sa dužim i kraćim pipcima na kraljevskom krunicama virusa), ma nije to tako strašno (jedino Spiridona na skijanju i u naše ime sramota francuskih karikaturista), mene su iznenadile neke reakcije, stvarno neočekivane, nije odijum toliki prema Novaku, ma ne, otrovniji su bili prema Handkeu (bilo je brutalno, ne znam kako se nije srušio i umro od cunamija mržnje sve divnih ljudi) kad ga Nobelom ovjekovječiše Šveđani (hm, ni oni nisu čisti, Šveđani, sjetih se par skandala, da nisam lijena spomenula bih i B. Dilana i okolnosti pod kojima je izabran), jeste, ima više sarkazma radi onih očevih eskapada (dobro, ovde smo prije nekoliko sedmica čitali da sjajna djeca imaju samo sjajne roditelje, pa nikom ništa), ali to je krenulo dok je naš Novak bio u neprijateljskoj Australiji.. evo npr Der Postillon satirična stranica i ovaj dečko (p. s. izgleda i zdravo i bistro kad si kod pomračenja uma od naciJonalizma) piše da su kamere na pijaci u Wuhanu još 2019. snimile Novaka kako jede supu od šišmiša..



gedza.73 gedza.73 17:29 18.01.2022

Re: Da li je vreme

milisav68
Pa naš jeboga ti :)
Bez zezanja, sve podložno kritici, pa i "zapadni sistem".

Naravno.
Nije sve crno-belo, do skoro u EU nisi mogao da prodaješ krive krastavce :)

Posetioci berlinskog parka Fridrihšajn pozvali su policiju i vatrogasce zbog grupe muškaraca iz BiH koji su jaganjce pekli na ražnju, prenosi Tanjug. Kako se navodi, „vesela družina” je na improvizovanim ražnjevima okretala 12 jaganjaca. „Imali su i akumulatore, ugljen je bio rasut po zemlji, a kad smo ih pitali zašto to rade, kazali su da slave Uskrs, kao i svake godine”, objavila je berlinska policija na svojoj fejsbuk stranici i potvrdila da se radi o grupi muškaraca iz BiH.

Oni su morali da razmontiraju improvizovane ražnjeve i dobili su upozorenje vatrogasaca. Kako se navodi, policija nije prijavila nikakve incidente, a grupa je „pokazala dobru saradnju”.
08.05.2018.
Politika

ne znam odakle mi ova priča, negde sam je pokupio. Pričali valjda Šonetu iz Osvajača. Isto Nemačka neki naši organizovali guslarsko veče pa onako pijani izašli napolje i krenuli koncert uživo na otvorenom. Švabe ko Švabe ih prijave. Dođe policija, sve ih potrpa u maricu, odvede na neku livadu (*).
Samo im pandur u stilu dirigenta pokazao rukom, dao intonaciju
-LAaaa
i ostavili ih tu.

Srbi jedva naučili Italijana koji je mesar (naši lokalni kasapi su najviši stepen HASAP-a u odnosu na njega i njegove pomagače Vijetnamce, MArokance i Pakistance) da peče celo prase bez vađenja kostiju u rerni. Uskrs, Božić, slave... Čak su jedno vreme imali srpsko društvo. Nije Zapad što je bio, slažem se sa Gvozdenom. Al' je još uvek bolja opcija. Iako ima svega.



(*) Setio sam se ednog u vezi livade. Odveo mladi Piroćanac devojku prvi put na izlet malo dalje od grada. Izneo ćebe, korpu sa klopom, vidik prelep, atmosfera ubava. Romantika.
Uživaju oni tako pa će Piroćanac
- Da te pitam nešto?
Ona se već raspekmezila, gleda koketno, odgovara mazno
- Pa pitaj
- Će dadeš malo za gorivo?



milisav68 milisav68 18:04 18.01.2022

Re: Da li je vreme

gedza.73
Nije Zapad što je bio, slažem se sa Gvozdenom. Al' je još uvek bolja opcija. Iako ima svega.

Ima tu dve stvari, naše unutrašnje uređenje, i odnos njih prema nama.

To što neko hvali recimo ruski odnos prema nama, ne znači da hoće da uredi našu zemlju po ruskom modelu.

Ili kad se kritikuje zapad, kritikuje se zbog odnosa, a ne zbog njihovog unutrašnjeg uređenja.
docsumann docsumann 19:13 18.01.2022

Re: Da li je vreme

free
Razlika je, u stvari, samo u tome što ja tu prevaru Đokoviću ne uzimam free
za zlo i nisam spreman da ga zbog toga osudim.


ovo si mogao odmah da napišeš, sve ostalo je višak.
freehand freehand 21:34 18.01.2022

Re: Da li je vreme

docsumann
free
Razlika je, u stvari, samo u tome što ja tu prevaru Đokoviću ne uzimam free
za zlo i nisam spreman da ga zbog toga osudim.


ovo si mogao odmah da napišeš, sve ostalo je višak.

Znam. I Đoković je mogao odmah da se vakciniše.
Al šta biste vi radili u međuvremenu da se on vakcinisao i da sam ja napisao to što ti misliš da je trebalo da napišem?

Bajdvej, napisao sam ja to odavno, al verovatno nisi video.
gvozden1 gvozden1 22:51 18.01.2022

Re: Da li je vreme


Nemaš ti nešto preterano izbora u kom sistemu želiš da živiš. Jedan je gori, drugi je bolji

Ovo moram.
Iako je na već prevaziđenoj strani, moram.

Ko klikne a ne zanima ga, nek prašta, prilika da se Gedža dozove pameti se ne propušta.
Dobar čovek al zabludeo :)


Dakle Gedžo, nije izbor sveden na dve solucije, moguće su sve kombinacije ta dva sistema.

I ne bi nam bilo prvi put da ih kombinujemo, radili smo to već.
Da ne zalazim i primere iz prošlosti, kombinujemo ih i sad.
Samo što sad uzimamo loše i od jednog i od drugog, istočnjačku despotiju i zapadnjačko licemerje.

A zamisli da uzmemo zapadnjačke ideale iz osamdesetih, pravo, sloboda, demokratija, i suveren odnos prema sebi, kao i princip poštovanja i nemešanja u tuđe stvari, iz današnje Rusije?

Šta bi falilo takvoj politici i što je nemoguća?

Zato Gedžo što nam to zapad ne da, ne Rusija, zapad.
klik23 klik23 00:00 20.01.2022

Re: Da li je vreme

ako kojim slučajem nemaš antitijela da li si i tad zaštićen čak i ako si prekežao kovid?


Ako nemaš antitela nije važno da li si preležao kovid. Bez antitela ga ležiš po prvi put, drugi put...
Antitela su zakon!
mlatisa mlatisa 08:27 16.01.2022

1:3

Мада је питање које заправо добитник овде. Можда једино глобалисти пошто је спектакуларно забетониран "wrongthink" злочин. Као што је Цепеш набијао освајаче на колац тако, овде је фигуративно тако прошао Ђоковић. Овим му је каријера вероватно завршена. Могао је он да легне на руду. Али да је био од тих не би ни био први.



loader loader 12:01 16.01.2022

Re: 1:3

Pa, možda je ovo u komentaru malo preterano.
mlatisa mlatisa 18:55 16.01.2022

Re: 1:3

Pa, možda je ovo u komentaru malo preterano.


Волео бих да јесте!
klik23 klik23 23:51 19.01.2022

Re: 1:3

mlatisa
Pa, možda je ovo u komentaru malo preterano.


Волео бих да јесте!


Pa, i ja bih voleo da jeste. Ali nije!

Zato, ne kupujmo karte za mečeve na AO! Mislim, oni koji su bili u prilici da ih kupe i nameravali da ih kupe.

alselone alselone 08:38 16.01.2022

Dve stvari su jako važne

1. Novakov advokat je morao da objašnjava u šta Novak VERUJE tokom suđenja.
2. Glavna tema je pokornost a ne pitanje zdravlja

Ne brinite se, bolje biti neće.
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 08:41 16.01.2022

Re: Dve stvari su jako važne

Bolje biti nece, a i ovako je odlichno.
alselone alselone 08:43 16.01.2022

Re: Dve stvari su jako važne

Bolje biti nece, a i ovako je odlichno.

Kako za koga.
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 08:45 16.01.2022

Re: Dve stvari su jako važne

alselone
Bolje biti nece, a i ovako je odlichno.

Kako za koga.


I shta ti fali!? Ziv si, deca su ti zdrava. Zena ne zvoca previshe. Shta ocesh bre ti!?
tess1 tess1 09:08 16.01.2022

Re: Dve stvari su jako važne

1. Novakov advokat je morao da objašnjava u šta Novak VERUJE tokom suđenja.
2. Glavna tema je pokornost a ne pitanje zdravlja

Ne brinite se, bolje biti neće.

Da, od prvog dana sam sigurna da bi sve sa Federerom i onim malim španskim smradom Nadalom bilo drugačije.

Ali, i nalazim da deportacija sad u ovom trenutku nije kraj svijeta, ma ne, ne znam šta Novak osjeća, možda olakšanje?
alselone alselone 09:13 16.01.2022

Re: Dve stvari su jako važne

I shta ti fali!? Ziv si, deca su ti zdrava. Zena ne zvoca previshe. Shta ocesh bre ti!?

Hoću svašta Cane, ali nisam rekao da meni nije odlično, nego generalno. Što si ti bre toliko ljut čovek?

A gle ovo sranje, ovo je vreme idiota jebalo majku

https://twitter.com/aginnt/status/1482516512074186753

U kom govnavom vremenu živimo, kako nas dresiraju ovo je strašno. Nikada neću zaboraviti prošlu godinu na Kopaoniku, duva vetar, pada sneg, 2000 metara nadmorske visine, sve prži, nosis i masku na žičari ali ostavljaš prazno sedište da virus ne bi skočio od tebe do kolege pod svim tim uslovima.

Special kind of stupid.
alselone alselone 09:16 16.01.2022

Re: Dve stvari su jako važne

Da, od prvog dana sam sigurna da bi sve sa Federerom i onim malim španskim smradom Nadalom bilo drugačije.

Prvo, španskog smrada ne zajebavaju uopšte što čačka guzicu na televizoru. Ono je stvarno tužno gledati. Onog drugog zlatnog dečka vodaju ko mečku božanu da ga pokazuju "vide našeg Rođu kako je zlatno dete, ajde Rođo izrecituj nešto za čike".

I onda Novak sam protiv cele elite uradi nešto malo drugačije i rasčereče ga. Same vlade i megakorporiacije protiv njega, baš mi ih je žao.
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 09:21 16.01.2022

Re: Dve stvari su jako važne

alselone
I shta ti fali!? Ziv si, deca su ti zdrava. Zena ne zvoca previshe. Shta ocesh bre ti!?

Hoću svašta Cane, ali nisam rekao da meni nije odlično, nego generalno. Što si ti bre toliko ljut čovek?

A gle ovo sranje, ovo je vreme idiota jebalo majku

https://twitter.com/aginnt/status/1482516512074186753

U kom govnavom vremenu živimo, kako nas dresiraju ovo je strašno. Nikada neću zaboraviti prošlu godinu na Kopaoniku, duva vetar, pada sneg, 2000 metara nadmorske visine, sve prži, nosis i masku na žičari ali ostavljaš prazno sedište da virus ne bi skočio od tebe do kolege pod svim tim uslovima.

Special kind of stupid.


I shta je chudno rodjache? Shtap je, za nemce, iz raja izashao. Meni sve to nekako milo i drago. Zabavno i nekako radosno.
Znam... nisam dobar chovek kad se tome radujem... Znam... Evo i onaj prcoljak dolazel se zali na mene.. Sta cu?

A na kopaoniku mi nikad nije bilo loshe. Masku ne nosim iz principa. Na susedno sedishte obratim paznju samo ako ga neka lepa dama okupira.

tess1 tess1 09:28 16.01.2022

Re: Dve stvari su jako važne

I onda Novak sam protiv cele elite uradi nešto malo drugačije i rasčereče ga. Same vlade i megakorporiacije protiv njega, baš mi ih je žao.

Dobro, ja ću poslati Mail danas tamo na Asics i napisati im da Novak ima kul plave patike ovih dana u Australiji. :)


Ali niko ne obraća pažnju na vakcinisanu rusku teniserku koja ne učestvuje jer je vakcinisana(?). Nevjerovatno.
alselone alselone 09:28 16.01.2022

Re: Dve stvari su jako važne

Evo i onaj prcoljak dolazel se zali na mene.. Sta cu?

alselone alselone 09:30 16.01.2022

Re: Dve stvari su jako važne

Ali niko ne obraća pažnju na vakcinisanu rusku teniserku koja ne učestvuje jer je vakcinisana(?). Nevjerovatno.

Australija i ceo zapadni svet priznaju samo sud svoje partije tj. svoje vakcine. Licemerje do neba ali zapadno, demokratsko. Zamisli samo kukanje i zapomaganje koje bi se čulo da je na primer situacija obrnuta, da Rusija forsira samo svoje a ostali otvoreno.

Nema većeg licemera na svetu od drugosrbijanca. Daaaavno su to naši stari rekli.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana