Društvo| Gost autor| Kultura

Bal vampira, revisited

freehand RSS / 07.02.2022. u 19:41

 

Ovde je prvobitno stajao Yugayin tekst. 

A onda se pojavila ograda od bodljikave žice. 

Prevelika očekivanja stvaraju nepotrebne patnje. 



Komentari (997)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

yugaya yugaya 20:11 08.02.2022

Re: Al'

Bolje da pitas ove eksperte gore, ako umeju da identifikuju stranjske elemente
koji bi na takav način da redukuju iskaz Srbina
,
onda mora da imaju i tacne formule i tablice za izracunavanje kolicine iskonskog srpstva.




predatortz predatortz 20:12 08.02.2022

Re: Al'

yugaya
Bolje da pitas ove eksperte gore, ako umeju da identifikuju stranjske elemente
koji bi na takav način da redukuju iskaz Srbina
,
onda mora da imaju i tacne formule i tablice za izracunavanje kolicine iskonskog srpstva.







Pitam tebe, jer ti si ih pomenula u svom postu.
vcucko vcucko 20:15 08.02.2022

Re: Al'

predatortz
nacionalni ponos vezuje iskljucivo za broj cirilicnih krvnih zrnaca


Šta su to cirilicna krvna zrnca?

Sad se i ti praviš nevješt.
Pa ona zaostala, retrogradna. Što drug Tito nije na vreme zatro pa pretekla.
yugaya yugaya 20:22 08.02.2022

Re: Al'

predatortz
yugaya
Bolje da pitas ove eksperte gore, ako umeju da identifikuju stranjske elemente
koji bi na takav način da redukuju iskaz Srbina
,
onda mora da imaju i tacne formule i tablice za izracunavanje kolicine iskonskog srpstva.







Pitam tebe, jer ti si ih pomenula u svom postu.


Znas ono kada te pitaju "a sta si ti" a odgovor nije slozena recenica ili tri. E, bas to. Ili ono kada nastavnik uzme da se slika sa djacima iz mesovitog razreda u mesovitoj sredini pa objavi sliku sa naslovom Srpčići moji.
predatortz predatortz 20:27 08.02.2022

Re: Al'

vcucko
predatortz
nacionalni ponos vezuje iskljucivo za broj cirilicnih krvnih zrnaca


Šta su to cirilicna krvna zrnca?

Sad se i ti praviš nevješt.
Pa ona zaostala, retrogradna. Što drug Tito nije na vreme zatro pa pretekla.


Pitam, jer je veoma ružno pominjanje srpskog nacionalnog pisma u kontekstu omalovažavanja onog dela populacije koji autorki teksta nije po volji.

Ispade da ćirilicom piše glup, zadrt, šovinista, pa je postsla i mera za takveđ

docsumann docsumann 20:27 08.02.2022

Re: Al'

yugaya
predatortz
yugaya
Bolje da pitas ove eksperte gore, ako umeju da identifikuju stranjske elemente
koji bi na takav način da redukuju iskaz Srbina
,
onda mora da imaju i tacne formule i tablice za izracunavanje kolicine iskonskog srpstva.







Pitam tebe, jer ti si ih pomenula u svom postu.


Znas ono kada te pitaju "a sta si ti" a odgovor nije slozena recenica ili tri. E, bas to. Ili ono kada nastavnik uzme da se slika sa djacima iz mesovitog razreda u mesovitoj sredini pa objavi sliku sa naslovom Srpčići moji.


Gamad!
predatortz predatortz 20:34 08.02.2022

Re: Al'

Znas ono kada te pitaju "a sta si ti" a odgovor nije slozena recenica ili tri


Ne znam.

. Ili ono kada nastavnik uzme da se slika sa djacima iz mesovitog razreda u mesovitoj sredini pa objavi sliku sa naslovom Srpčići moji.


Kakve to veze sa ćirilicom ima?

Ti k'o Hrvati u Vukovaru. Ne sme se pisati ćirilica jer su neki radili to i to.
Moram ti reći da deluje prilično uvredljivo.
Šta, ćirilicom pišu glupi, primitivni, šovinisti, pa je ćirilica sredstvo za merenje takvih?

Ti si, iz tebi znanih razloga za ogorčenost što u Srbiji nije objavljen ni jedan tekst o roditeljstvu dvoje mladih i uspešnih Mađara iz Vojvodine, koji su se profesionalno i privatno ostvarili u Mađarskoj, na čemu im čestitam, prilično nameračila da vređaš.
Čemu ćirilica u ovoj priči?
yugaya yugaya 20:40 08.02.2022

Re: A sta si ti

Even as a child, he said that he was aware of being different and kept asking himself whether that was really true.
He felt he didn’t belong, only pretended to, imitating people’s voices, accents, phrases, deeds, while remaining an outsider.
Asked in a census which nationality he belonged to, Tišma checked off undecided.


Aleksandar Tisma

yugaya yugaya 20:44 08.02.2022

Re: Al'

dvoje mladih i uspešnih Mađara iz Vojvodine,


Cudan ti ovaj autokorekt za " mladi i uspesni ljudi poreklom iz Srbije".
Osima ako ne razbrajas znas-vec-sta.


predatortz predatortz 20:53 08.02.2022

Re: Al'

yugaya
dvoje mladih i uspešnih Mađara iz Vojvodine,


Cudan ti ovaj autokorekt za " mladi i uspesni ljudi poreklom iz Srbije".
Osima ako ne razbrajas znas-vec-sta.




Ok, iz Srbije. Otkud sad da Vojvodina smeta?
Ne razbrajam ništa. Vojvodinu sam upozrebio u rečenici jer je specifičnija od ostatka Srbije.

Ti si se baš potrudila da od jedne lepe priče o dvoje mladih ljudi, njihovom uspehu, napraviš poligon za svađu.
Izvini, jebiga, što ne poznajem mađarsku muzičku scenu, niti znam šta ko predaje po fakultetima u Budimpešti.

Da si ovu priču prenela bez osuda i teze kako jadni nesrbi ne dobijaju dovoljno prostora u medijima, u kojim prostor uglavnom dobijaju besprizornici, Cece, Karleuše, Stanije, zadrugari i zadrugarke, kurve i krimosi - bila bi to zaista lepa priča.
gvozden1 gvozden1 21:13 08.02.2022

Re: Al'


Da si ovu priču prenela bez osuda i teze kako jadni nesrbi ne dobijaju dovoljno prostora u medijima,

Naravno, ali nije to dovoljno.

Mora ovako, ne znaš mađarske pevaljke, ne znaš da je trudna, još te to i ne zanima?
Pa ti si onda srpski nacionalista, a ima i neki učitelj negde.

maksa83 maksa83 21:17 08.02.2022

Re: Al'

Izvini, jebiga, što ne poznajem mađarsku muzičku scenu,

Ovo je bio hit dok sam živeo u Budimpešti.

predatortz predatortz 21:17 08.02.2022

Re: Al'

Pa ti si onda srpski nacionalista


Ali, drugovi i drugar'ce, ja to ne sporim.
Niti u tome vidim bilo šta loše.

yugaya yugaya 21:18 08.02.2022

Re: Al'

mađarske pevaljke


A mora i do tog dna. Nekima je to prirodna putanja.
gvozden1 gvozden1 21:27 08.02.2022

Re: Al'

yugaya
mađarske pevaljke


A mora i do tog dna. Nekima je to prirodna putanja.

A to je problem, kad neku tamo nazovem pevaljkom.
A kad se ćirilica i Hilandar smeštaju u ružan kontekst, to može?

Ćirilica i Hilandar mogu, ti tu ne moraš da imaš obzira i da pripaziš malo, a mađarska pevačica je vrednija od toga, tu obzir mora da postoji.

A da sam znao da će to da te pecne, jesam, i zato i napisao.
yugaya yugaya 21:15 08.02.2022

"Ti k'o Hrvati u Vukovaru. "

....Samo jos da stignemo i do 'dok Hilandar gori' i eto bonus poena.









predatortz predatortz 21:19 08.02.2022

Re: "Ti k'o Hrvati u Vukovaru. "

yugaya
....Samo jos da stignemo i do 'dok Hilandar gori' i eto bonus poena.











Ovo i dalje nije odgovor na pitanje zašto naše nacionalno pismo stavljaš u uvredljiv kontekst.
Mislim, možeš nastaviti sa ovakvim doskočicama do sutra, ali će i dalje ostati činjenica da si ti vređala nas, a niko od nas nije vređao Mađare.
docsumann docsumann 21:41 08.02.2022

Re: "Ti k'o Hrvati u Vukovaru. "

predatortz
yugaya
....Samo jos da stignemo i do 'dok Hilandar gori' i eto bonus poena.


Ovo i dalje nije odgovor na pitanje zašto naše nacionalno pismo stavljaš u uvredljiv kontekst.
Mislim, možeš nastaviti sa ovakvim doskočicama do sutra, ali će i dalje ostati činjenica da si ti vređala nas, a niko od nas nije vređao Mađare.


ne vidim šta su ćirilična krvna zrnca uvrijedljiva za ćirilicu kao pismo.
ta metafora ne govori ništa o ćirilici, kao što ni bilmez u ferariju ne govori ništa o ferari automobilima.

a ti naravno možeš da nastaviš sa isleđivanjem...
predatortz predatortz 21:47 08.02.2022

Re: "Ti k'o Hrvati u Vukovaru. "

ne vidim šta su ćirilična krvna zrnca uvrijedljiva za ćirilicu kao pismo.


Pismo se ne može uvrediti. Mogu se uvrediti oni koji pišu njime, pa eto postadosmo i srbohriscani sa cirilicnim krvnim zrncima.

To je kao kad ja umesto Crnogorci, protiv kojih ništa nemam, kažem Milogorci sa ciljem da uvredim slepe sledbenike Mila Đukanovića.

Sa jednom razlikom, doduše. Ja tu nameru da uvredim ne krijem, niti je negiram.
yugaya yugaya 21:47 08.02.2022

mi i vi i oni

Ako se samosvrstavas u brojace cirilicnih krvnih zrnaca pa te pogadja - to je problem do tebe a ne do mene.

"ne pise se o naucnicima uopste"
"nikoga ne zanima sta pevaljke rade"
" nema clanaka ni o ljudima uspesnim drugde"
"zasto bi u Srbiji pisali o Madjarima iz Madjarske (sic!)"

+ da se proveri to drzavljanstvo za svaki slucaj.

Vidi, greska jeste do mene- ovaj tekst je friju poslat sa mislju da bude makar jedan blurb na srpskom jeziku, makar i ovom mom poprilicno nacetom, o nekim lepim nasim ljudima.

Nisu "vasi".

Ne zanimaju "vas"

I sram mene da bude zbog "brojanja krvnih zrnaca"

Poruka primljena.
Izvinite na smetnji.


Ono što pisac mora o svojoj temi znati, uvek je manje od onoga što zna. A ono što zna, uvek više od onog što mu stvarno treba.

Pekic
docsumann docsumann 21:52 08.02.2022

Re: "Ti k'o Hrvati u Vukovaru. "

predatortz
ne vidim šta su ćirilična krvna zrnca uvrijedljiva za ćirilicu kao pismo.


Pismo se ne može uvrediti. Mogu se uvrediti oni koji pišu njime, pa eto postadosmo i srbohriscani sa cirilicnim krvnim zrncima.

To je kao kad ja umesto Crnogorci, protiv kojih ništa nemam, kažem Milogorci sa ciljem da uvredim slepe skedbenike Mila Đukanovića.

Sa jednom razlikom, doduše. Ja tu nameru da uvredim ne krijem, niti je negiram.


mislim da nepotrebno forsiraš taj maligni kontekst za kojeg smatram da tu ne postoji.
štaviše, stvari su elementarno proste, radi se upravo o ukazivanju na zlouptrebu identitetskih simbola u političko propagandne svrhe.
vrabac_onaj vrabac_onaj 21:58 08.02.2022

Re: mi i vi i oni

yugaya

Vidi, greska jeste do mene


Pa vidi, jeste.
Jednostavno, tekst ti je patetično sranje uz gomilu opštih mesta o "Srbiji maćehi".
Što ne znači da Srbija nije umela da se ponaša kao mećeha prema mnogoj svojoj deci bez obzira kakva su im krvna zrnca. Kao što ni kvalitet tvog teksta ne govori išta o kvalitetu ovo dvoje ljudi. Naprotiv, ja čak verujem da su u pitanju neki gotivni likovi, onako na neviđeno.
Atomski mrav Atomski mrav 21:58 08.02.2022

Re: mi i vi i oni

Vidi, greska jeste do mene- ovaj tekst je friju poslat sa mislju da bude makar jedan blurb na srpskom jeziku, makar i ovom mom poprilicno nacetom, o nekim lepim nasim ljudima.


A što onda ne napisa tekst o dvoje divnih mladih ljudi bez spominjanja ćiriličnih krvih zrnaca i svog tog džeza?
gvozden1 gvozden1 22:00 08.02.2022

Re: "Ti k'o Hrvati u Vukovaru. "

radi se upravo o ukazivanju na zlouptrebu identitetskih simbola u političko propagandne svrhe

Isti ti simboli se mogu upotrebiti i u omalovažačke svrhe.
To se uvek mora imati na umu i biti vrlo oprezan s tim ako ne postoji takva namera.
Hiljadu načina ima da se opiše ono što se hoće, a da se nacionalni simboli ne dovode s tim u vezu.


Ne može da se priča o karikiranom patriotizmu a da se ne pomunju ćirilica i Hilandar?
Može, naravno, nije ni teško, ali bira se baš to.
angie01 angie01 22:02 08.02.2022

Re: mi i vi i oni

hebiga jugaja-em imas taj sporni nik, koji moze da izaozove stresne asocijacije na suftilnim dusama new age chetnicke udruge bloga, em ti glavni junaci price imaju cudna imena, koja na prvi pogled daju na znanje da nemaju tetoviranog drazu na gudima i da ne dizu tri prsta uz ratne poklice ( znaci nepravi Srbi po srbomeru dobrodomacinskom)-kako bi jedino mogli da budu vredni paznje ovdasnjih cuvara srBstva.
docsumann docsumann 22:06 08.02.2022

Re: "Ti k'o Hrvati u Vukovaru. "

Isto ti simboli se mogu upotrebiti i u omalovažačke svrhe.


mogu, naravno.
al govorim o konkretnom momentu u diskusiji. kontekst, metafora, sve to.
ne kažem da nije moglo i jednostavnije (bez ovih nepotrebnih komplikacija) da se kaže, al ovo već zalazi u cenzuru...
predatortz predatortz 22:06 08.02.2022

Re: "Ti k'o Hrvati u Vukovaru. "

radi se upravo o ukazivanju na zlouptrebu identitetskih simbola u političko propagandne svrhe.


Prvo, identitetsko pitanje je pokrenula domaćica ovog bloga tezom da se u Srbiji ništa ne može pročitati o nesrbima koji su ostvarili neki uspeh vani.
Drugo, apostrofirala je slučaj nastavnika da pojača svoju tezu.
Treće, to sa srbohriscanima koji broje cirilicna krvna zrnca nije primeren način da se govori o ovoj temi.
Eto, N1, Danas, Direktno, Nova S, Peščanik... ne broje cirilicna krvna zrnca, pa ni oni nisu ništa pisali o ovim mladim ljudima.

Uostalom, hiljade mladih ljudi je napustilo zemlju, napravilo ozbiljne karijere, formiralo porodice. Među njima ima i Srba i nesrba. Koliko si članaka o njima čitao?

Ja bih ovde video problem da se o takvim stvarima redovno piše, a da su ovo dvoje mladih ljudi zaobiđemi zbog toga što su Mađari.

Pošto to nije slučaj, cela priča oko tog nepisanja je isforsirana i nepotrebna.
Rekoh, da nema tog segmenta, bila bi lepa i pitka. Ovako ispolitizovana je sa mrljom, ali tu mrlju nismo napravili mi
gvozden1 gvozden1 22:10 08.02.2022

Re: "Ti k'o Hrvati u Vukovaru. "

al ovo već zalazi u cenzuru...

Ne u cenzuru, u ocenu.

Cenzura bi bila kad bi joj se i predložilo da to ne radi, ocena je nešto drugo.

Naravno da je slobodna da bira način, kao i drugi da na taj izbor odgovore.
docsumann docsumann 22:13 08.02.2022

Re: "Ti k'o Hrvati u Vukovaru. "

gvozden1
al ovo već zalazi u cenzuru...

Ne u cenzuru, u ocenu.

Cenzura bi bila kad bi joj se i predložilo da to ne radi, ocena je nešto drugo.

Naravno da je slobodna da bira način, kao i drugi da na taj izbor odgovore.


ok, slažem se. nepotrebno pretjerivanje
gvozden1 gvozden1 22:15 08.02.2022

Re: "Ti k'o Hrvati u Vukovaru. "


ok, slažem se. nepotrebno pretjerivanje



Nego, šta nam ono bre Dritan napravi?

:)
docsumann docsumann 22:19 08.02.2022

Re: "Ti k'o Hrvati u Vukovaru. "

gvozden1

ok, slažem se. nepotrebno pretjerivanje



Nego, šta nam ono bre Dritan napravi?

:)


pa ispričasmo se negdje gore u komentarima...no, što više razmišljam manje mi je jasno.
gvozden1 gvozden1 22:27 08.02.2022

Re: "Ti k'o Hrvati u Vukovaru. "


pa ispričasmo se negdje gore u komentarima...no, što više razmišljam manje mi je jasno

Ma znam, čitam, al neću da se mešam u tamovaše unutrašnje stvari (osim namerno :)
angie01 angie01 22:28 08.02.2022

Re: mi i vi i oni

predatore-mene zaobidji-tebi se nisam obrtila, niti me zanima tvoje baljezganje kada se prepoznas,...idi svojim putem, ja nisam tvoj sagovornik.
predatortz predatortz 22:33 08.02.2022

Re: mi i vi i oni

angie01
predatore-mene zaobidji-tebi se nisam obrtila, niti me zanima tvoje baljezganje kada se prepoznas,...idi svojim putem, ja nisam tvoj sagovornik.


Nemaš ti kapacitet za sagovornika.

Stoga, zaobiđi ti nas sa tim primitivnim podmetačinama i biće sve ok.

A te fore, ja se nisam obratila tebi, vi se grupišete, udrugice i ostala sranja, dok sama pritrčavaš da ponudiš "objašnjenje" koje ti niko nije tražio, sačuvaj za naivnije.
gvozden1 gvozden1 22:34 08.02.2022

Re: mi i vi i oni

niti me zanima tvoje baljezganje kada se prepoznas

Endži, dušo, pa onda je sve jednostavno, ne zanima te, preskočiš (kao ja Dritana) i svi zadovoljni.

A ti bi da ućutkuješ?
E to ne može.
freehand freehand 22:53 08.02.2022

Re: "Ti k'o Hrvati u Vukovaru. "

To je kao kad ja umesto Crnogorci, protiv kojih ništa nemam, kažem Milogorci sa ciljem da uvredim slepe sledbenike Mila Đukanovića.

Ma nije problem, vas Bosance ionako niko ne shvata ozbiljno.
A uvreda za ćirilicu je to što je najčešće, nažalost katastrofalno, koriste polupismene budale koje na taj način iskazuju svoju nacionalnu pripadnost i ivermektinsku superiornost jer su i oni i ćeirilica tu oduvek za šta je dokaz deponija u Vinči ali su i došli iz Indije. Pa se raselili i na Majevicu, ali i u veći deo Evrope, za šta je dokaz da su u Nemačkoj napravili fabriku Audija, ali o tome se ćuti.

Slučajno?
hm... Ne bih rekao.
yugaya yugaya 22:54 08.02.2022

Sve u svemu

Ja bih ovde video problem da se o takvim stvarima redovno piše, a da su ovo dvoje mladih ljudi zaobiđemi zbog toga što su Mađari.



Pošto to nije slučaj, cela priča oko tog nepisanja je isforsirana i nepotrebna.





tezom da se u Srbiji ništa ne može pročitati o nesrbima koji su ostvarili neki uspeh vani.


nesto o cemu cete retko imati prilike da citate u stampi na srpskom jeziku


Jbt kada vas ovako i ovoliko zulja jedan obican malecni blog u gostima ...
yugaya yugaya 22:56 08.02.2022

Re: mi i vi i oni

angie01
hebiga jugaja-em imas taj sporni nik, koji moze da izaozove stresne asocijacije na suftilnim dusama new age chetnicke udruge bloga, em ti glavni junaci price imaju cudna imena, koja na prvi pogled daju na znanje da nemaju tetoviranog drazu na gudima i da ne dizu tri prsta uz ratne poklice ( znaci nepravi Srbi po srbomeru dobrodomacinskom)-kako bi jedino mogli da budu vredni paznje ovdasnjih cuvara srBstva.


Da idem "kuci" i ja ...wait...oh wait...
predatortz predatortz 22:57 08.02.2022

Re: "Ti k'o Hrvati u Vukovaru. "

freehand
To je kao kad ja umesto Crnogorci, protiv kojih ništa nemam, kažem Milogorci sa ciljem da uvredim slepe sledbenike Mila Đukanovića.

Ma nije problem, vas Bosance ionako niko ne shvata ozbiljno.
A uvreda za ćirilicu je to što je najčešće, nažalost katastrofalno, koriste polupismene budale koje na taj način iskazuju svoju nacionalnu pripadnost i ivermektinsku superiornost jer su i oni i ćeirilica tu oduvek za šta je dokaz deponija u Vinči ali su i došli iz Indije. Pa se raselili i na Majevicu, ali i u veći deo Evrope, za šta je dokaz da su u Nemačkoj napravili fabriku Audija, ali o tome se ćuti.

Slučajno?
hm... Ne bih rekao.



Tri Bambija za patetično nadahnuće!

maksa83 maksa83 22:58 08.02.2022

Re: "Ti k'o Hrvati u Vukovaru. "

ivermektinsku superiornost

E kad to reče, iznišao skoro članak koji je raščivijao ivermektin histeriju:


You will not believe what I’ve just found.’ Inside the ivermectin saga: a hacked password, mysterious websites and faulty data.

tl;dr; cela stvar je naravno budalaština poduprta nepostojećim istraživanjima. Jedina nepoznanica je ko stoji iza celog ludila, pošto neke tačke (npr. sajt koji "agregira rezultate istraživanja" ) zahtevaju malo ozbiljnije resurse.
freehand freehand 22:59 08.02.2022

Re: mi i vi i oni

zaobiđi ti nas

Kraljevsko nas, sunce ti žarko jebem...

freehand freehand 23:02 08.02.2022

Re: "Ti k'o Hrvati u Vukovaru. "

tl;dr; cela stvar je naravno budalaština poduprta nepostojećim istraživanjima. Jedina nepoznanica je ko stoji iza celog ludila, pošto neke tačke (npr. sajt koji "agregira rezultate istraživanja" ) zahtevaju malo ozbiljnije resurse.

Dakle - nije drevni Omega?
Ali to ne isključuje mogućnost da je u pitanju neki imućni domaćin što je prodavao kamenčuge u buričćima sa svuim šljivama, pa da imamo na koga da se ponosimo.
yugaya yugaya 23:03 08.02.2022

make up your mind

A što onda ne napisa tekst o dvoje divnih mladih ljudi bez spominjanja ćiriličnih krvih zrnaca i svog tog džeza?


Cekaj, pa objasnjeno mi je da bi i bez toga tekst bio bezveze jer to nikoga ne zanima i o takvim ljudima se i inace ne pise i to su ionako neki tamo Madjari iz Madjarske ... skoro kao da... je potpuno svejedno kakav je tekst...






angie01 angie01 23:04 08.02.2022

Re: mi i vi i oni

yugaya



Da idem "kuci" i ja



..pa je l vidis kakav si bol izazvala, cela se formacija skupila...
freehand freehand 23:04 08.02.2022

Re: "Ti k'o Hrvati u Vukovaru. "

Tri Bambija za patetično nadahnuće!

Vau! Dve čudne reči: "patetično" i "nadahnuće". Bravobravo. Pazi kad verujem da za obe umeš da kažeš šta znače.


freehand freehand 23:06 08.02.2022

Re: mi i vi i oni

vrabac_onaj
yugaya

Vidi, greska jeste do mene


Pa vidi, jeste.
Jednostavno, tekst ti je patetično sranje uz gomilu opštih mesta o "Srbiji maćehi".
Što ne znači da Srbija nije umela da se ponaša kao mećeha prema mnogoj svojoj deci bez obzira kakva su im krvna zrnca. Kao što ni kvalitet tvog teksta ne govori išta o kvalitetu ovo dvoje ljudi. Naprotiv, ja čak verujem da su u pitanju neki gotivni likovi, onako na neviđeno.

Toliko buke oko problema estetske prirode...

mirelarado mirelarado 23:11 08.02.2022

Re: Sve u svemu

yugaya
Ja bih ovde video problem da se o takvim stvarima redovno piše, a da su ovo dvoje mladih ljudi zaobiđemi zbog toga što su Mađari.



Pošto to nije slučaj, cela priča oko tog nepisanja je isforsirana i nepotrebna.





tezom da se u Srbiji ništa ne može pročitati o nesrbima koji su ostvarili neki uspeh vani.


nesto o cemu cete retko imati prilike da citate u stampi na srpskom jeziku


Jbt kada vas ovako i ovoliko zulja jedan obican malecni blog u gostima ...


Yugaya, veliki pozdrav i tebi, i četitke mladim i uspešnim ljudima o kojima si pisala.

Nego. ljudi, mislim da je krajnje vreme da i srbometre i antisrbometre, makar privremeno, vratimo u korice. Ovde imamo mnogo veći, gigantski problem. Naime, ovi drumki razbojnici koji nam jašu po kičmi ubrzano rade na našem fizičkom istrebljenju. Ni po' jada što smo kao građani opljačkani, nego nam svojom nestručnošću i nesposobnošću zatrovaše i vodu, i vazduh, i zemlju. Loži se blato, vozila upadaju u rupe na sklepanom asfaltu, ruše se zgrade, plafoni padaju, odranja se zemljište, gore zgrade i deponije. Stvarno nam se crno piše, ako ovakva vlast opstane.
vrabac_onaj vrabac_onaj 23:13 08.02.2022

Re: mi i vi i oni

freehand

Toliko buke oko problema estetske prirode...



Pa nije samo estetsko.
U pitanju je pokušaj jedenja govana na sada već pomalo olinjalom drugosrbijanskom talasu koji nas je već mnogo koštao. Na primer, navukao nam Prvorođenog i "ženu degena" na grbaču.
Drago mi je da vidim da ljudi sada već refleksno reaguju na takve stvari.
Možda nekada i bude nešto od ove zemlje.
freehand freehand 23:22 08.02.2022

Re: mi i vi i oni

U pitanju je pokušaj jedenja govana na sada već pomalo olinjalom drugosrbijanskom talasu koji nas je već mnogo koštao. Na primer, navukao nam Prvorođenog i "ženu degena" na grbaču.
Drago mi je da vidim da ljudi sada već refleksno reaguju na takve stvari.

Pa neće baš biti da je tako. Prvorđenog i ženu degena na vrat su nam navukli njihovi izvorni birači, dakle prvosrbijanci sa dna kace. Drugosrbijanci su tu dodali ono malo štoje falilo na tasu da pretegne. Mislim, Koštunica, Velja Ilić i ostali Zukorlići i Šešelji tu su vazda na istom mestu i na istoj poziciji. Vesna Pešić i njeni moroni uradili su pravu stvar u pravo vreme.
vrabac_onaj vrabac_onaj 23:29 08.02.2022

Re: mi i vi i oni

freehand

Pa neće baš biti da je tako.


Pa vidiš, ipak biće. Nisu to nikakvi izvorni birači, to su ljudi koji su morali biti uvereni da može bolje. Međutim, proglašeni su za "basket of deplorables". Pretpostavljam da se od njih očekivalo da to mirno i pokorno prihvate?
Levičaru.
freehand freehand 23:36 08.02.2022

Re: mi i vi i oni

Pa vidiš, ipak biće. Nisu to nikakvi izvorni birači, to su ljudi koji su morali biti uvereni da može bolje.

Ajde? pa su glasali i za Slobu, i za šešelja, neki i za Koštunicu pa du dočekali i Tomu Nikolića, sve u želji da bude bolje.
I nekako to bolje vazda očekuju od istog tipa sa iste strane.
Pretpostavljam da se od njih očekivalo da to mirno i pokorno prihvate?

Izvini, šta se od koga očekivalo da mirno i pokorno prihvate? Da ih vređa Hilari Klinton? Ni slučćajno! Pa valjda je zato Vučić seo na onu hoklicu, pošto je prethodno platio njenu kampanju. baš zato što im je on savršen predstavnik.U svakom pogledu. Političkom, estetskom, etičkom.

Levičaru.

Ovako napisano deluje kao uvreda. Mada ću ja prihvatiti kao kompliment.


kamilo_emericki kamilo_emericki 23:38 08.02.2022

Re: Sve u svemu

mirelarado


Nego. ljudi, mislim da je krajnje vreme da i srbometre i antisrbometre, makar privremeno, vratimo u korice. Ovde imamo mnogo veći, gigantski problem. Naime, ovi drumki razbojnici koji nam jašu po kičmi ubrzano rade na našem fizičkom istrebljenju. Ni po' jada što smo kao građani opljačkani, nego nam svojom nestručnošću i nesposobnošću zatrovaše i vodu, i vazduh, i zemlju. Loži se blato, vozila upadaju u rupe na sklepanom asfaltu, ruše se zgrade, plafoni padaju, odranja se zemljište, gore zgrade i deponije. Stvarno nam se crno piše, ako ovakva vlast opstane.

Još jedan dokaz ženske superiornosti.
Jednostavno, istinito, praktično.
vrabac_onaj vrabac_onaj 23:39 08.02.2022

Re: mi i vi i oni

Bojim se da ovog puta imaš problem sa razumevanjem napisanog.
freehand freehand 23:41 08.02.2022

Re: Sve u svemu

Još jedan dokaz ženske superiornosti.
Jednostavno, istinito, praktično.

U iskušenju sam da potražim jedan ili dva komentara iz 2011 i 2012. U kojima mi je skrenuta pažnja da ne uznemiravam blogere ali upravo kontra ovog sada.
yugaya yugaya 23:42 08.02.2022

Re: mi i vi i oni

..pa je l vidis kakav si bol izazvala, cela se formacija skupila...


Vidim. Jutros malo trljala oci u neverici, sad je vec crystal clear.

Zato evo, da dodam jos nesto sto "u Srbiji nikoga ne interesuje" - madjarska digitalna arhiva prostora bivse Jugoslavije.

Ne, nema na srpskom, ali je fantastican izvor, napor takodje nekih divnih ljudi odakle i gde da ne spominjem jer brojaci rade prekovremeno. Mozda nekog zagolica da gvirne u taj neki paralelni svet o kome dzaba da pisem jer to nikoga ne interesuje i nema veze sa zrncima

Yuhar- Jugoszláviai Magyar Archívum

maksa83 maksa83 23:50 08.02.2022

Re: mi i vi i oni

Izvini, šta se od koga očekivalo da mirno i pokorno prihvate? Da ih vređa Hilari Klinton? Ni slučćajno! Pa valjda je zato Vučić seo na onu hoklicu, pošto je prethodno platio njenu kampanju.

To je sve naivno kako ga sada drže za mošnice sa Belivukom i Jovanjicom i okolnim dešavanjima. Imaju crno-na belo (zapravo nula na jedan) dokaze o njihovoj umešanosti u celu stvar. Slinu je izolovao i otpr. 80% pasiviziro ali mu ne sme ništa pošto je ovaj 'pod zaštitom'.

Pretpostavljam da mu je rečeno "ako ti ne ovako-i-ovako onda će sutra u proizvoljnom Tajmsu da osvane članak o tvojim vezama sa kriminalcima i uzgojem marihuane, sa sve razgovorima i slikama". Naravno, to njegovo biračko telo ne bi okrnjilo ni za procenat, ali i poslednji tragovi fame o državniku i predsedniku i političaru bi bila planetarno ogoljeni, bukvalno ga više niko ne bi primio niti razgovarao sa njim (osim naravno raznijeh istočnih prijatelja sličnog kova). Tada bismo postali zakovani preko glave u rusko-beloruski model u koji smo trenutno umočeni onako do pola.
angie01 angie01 23:58 08.02.2022

Re: mi i vi i oni

digitalna arhiva prostora bivse Jugoslavije.


nenenenene,...ovde kada kazes YU od Jugoslavije, odmah te proglase komunjarom, titicem, debeovcem-to je najstrasnija rec evr-ko da nisu svi u toj zemlji rodjeni i odrasli i skolovali se,..muka jedna i bol preteska...
freehand freehand 00:01 09.02.2022

Re: mi i vi i oni

(osim naravno raznijeh istočnih prijatelja sličkog kova)

Dosadan si sa tim. Nije njega ovde instalirao Putin. Niti on odgovara Putinu. Naravno, i Janukovič se onomad okrenuo Putinu kad je skapirao da su mu uvalili ciglu, al to je već drugapriča.




freehand freehand 00:02 09.02.2022

Re: mi i vi i oni

vrabac_onaj
Bojim se da ovog puta imaš problem sa razumevanjem napisanog.

Uvek ja i svaki put. Daj nešto novo.
yugaya yugaya 00:08 09.02.2022

Re: mi i vi i oni

angie01


nenenenene,...ovde kada kazes YU od Jugoslavije, odmah te proglase komunjarom, titicem, debeovcem-to je najstrasnija rec evr


Ups.


zaharaga zaharaga 00:13 09.02.2022

Re: mi i vi i oni

yugaya
..pa je l vidis kakav si bol izazvala, cela se formacija skupila...


Vidim. Jutros malo trljala oci u neverici, sad je vec crystal clear.

Zato evo, da dodam jos nesto sto "u Srbiji nikoga ne interesuje" - madjarska digitalna arhiva prostora bivse Jugoslavije.

Ne, nema na srpskom, ali je fantastican izvor, napor takodje nekih divnih ljudi odakle i gde da ne spominjem jer brojaci rade prekovremeno. Mozda nekog zagolica da gvirne u taj neki paralelni svet o kome dzaba da pisem jer to nikoga ne interesuje i nema veze sa zrncima

Yuhar- Jugoszláviai Magyar Archívum



Dobro, hvala.

Ali ako mislis da ti se oprosti tvoj prostakluk, treba i da se izvinis.
angie01 angie01 00:14 09.02.2022

Re: mi i vi i oni


SAY MY NAME





maksa83 maksa83 00:17 09.02.2022

Re: mi i vi i oni

Dosadan si sa tim.

Da te upozorim da sam potpuno imunizovan na te "dosadan si" fore za ućutkivanje, svakodnevnom terapijom tinejdžra koji te - kada probaš da budeš zabavan - pogleda sa dignutom obrvom a onda pogleda na drugu stranu i kaže ravnim glasom "nesmešno".

Nije njega ovde instalirao Putin.

Nisam ni napisao da ga je instalirao Putin nego da je to (Putin, Lukašenko, Erdogan, Orban) tip vladavine i uređenja koje dobri Aleksandar zamišlja kao idealno i kome - da se ne zajebavamo - iz sve snage stremi. Država ti je uređena kao Belorusija samo je verovatno disfunkcionalnija pošto SRS i vegetacija koja njima teži ne obiluje baš sposobnim i pametnim ljudima ako sposoban i pametan ne definišemo kao "snašo se i ušemio i drpa ko blesav".

Niti on odgovara Putinu.

Verujem da bi Putinu više odgovarao oriđiđi Palpatin ali taj je izašao iz garancije pa je primoran da se zadovolji mladim Skajvokerom. Zapravo bi mu najverovatnije odgovarao neki od ovih rusoljubnih mladih lavova poispadalih iz Koštunicinog dupeta ali oni nisu kapacitet da urede državu kao Vučić, slabi su, koliko god bili zainteresovani Da Služe.
dogodinedragosevac dogodinedragosevac 00:20 09.02.2022

Re: Sve u svemu

Stvarno nam se crno piše, ako ovakva vlast opstane.


ajde, nije sve tako crno. vidis da se u madjarskoj radjaju trojke.
yugaya yugaya 00:20 09.02.2022

Re: mi i vi i oni

.


angie01 angie01 00:23 09.02.2022

Re: mi i vi i oni

"dosadan si" fore za ućutkivanje,


obdzeksn- danasnja deca kazu-smaras.

...inace,dok ovde gubite vreme, propustili ste brnabu kod amidze,..prajsles.
dogodinedragosevac dogodinedragosevac 00:25 09.02.2022

Re: mi i vi i oni

"nesmešno".


to mu dodje kao 'ne-vest' ?

freehand freehand 00:28 09.02.2022

Re: mi i vi i oni

Da te upozorim da sam potpuno imunizovan na te "dosadan si" fore za ućutkivanje, svakodnevnom terapijom tinejdžra koji te - kada probaš da budeš zabavan - pogleda sa dignutom obrvom a onda pogleda na drugu stranu i kaže ravnim glasom "nesmešno".

Poenta je bila drugačija, no nebitno. Berlin, London, Brisel, Vašington. Đulijani, Montogmeri, Netanjahu, Beba Popović, Đukanović. To su stepenice kojima je Toma Nikolić - i Vučić uz njega, iskočio na vrh ove nesrećne države. Uz malu ali nesebičnu pomoć i ovdašnje intelektualne elite. Ne preko Moskve, nije Cane Subotić tamo bio. To pokušavam da ti kažem. A u Otavi je danima sranje, ne u Minsku.

freehand freehand 00:32 09.02.2022

Re: mi i vi i oni

yugaya
Kada vidis na molbu osoba o kojima je - obrisi ovaj blog.

"Komentari nisu dostojni ove lepote koju sad prezivljavamo sa decom."



Nikad nisam brisao blogove, neću ni ovaj. Ne pada sneg da pokrije breg, no da svaka zverka pokaže svoj trag. Svako će svoje reči naći ovde i u nekom momentu u perslpektivi.
al da se ništa drugo nije desetilo - to kako meni izvorni Srbin (treće klase) i četnik po ubeđenju dokazuje srpstvo Hrvata Ive Andrića njegovim upisom u KPJ i izjašnjavanjem kao Srbina - u vreme kad su Hrvati tlačili sve a Srbinom se nije smelo biti - dovoljno je urnebesno da samo zbog toga blog ostane.
yugaya yugaya 00:33 09.02.2022

Re: mi i vi i oni

Onda obrisi moj tekst i fotografiju.


Hvala.
kamilo_emericki kamilo_emericki 00:37 09.02.2022

Re: mi i vi i oni

maksa83
Tada bismo postali zakovani preko glave u rusko-beloruski model u koji smo trenutno umočeni onako do pola.

Makso, pobogu. Nisu Putin i Lukašenko čestitali izbornu pobjedu koji sat prije nego što su završeni izbori. Ne glasaju ni Putin ni Lukašenko u Srbiji, a nisu srpski političari i intelektualci diplomirali, sem rijetkih, na rusko-bjeloruskim univerzitetima i imali specijalizacije na njihovim institutima. Nije rusko-bjeloruska obaveza postavljati ili smjenjivati političare po Srbiji.
Čudi me da kao pristalica državnog suvereniteta i nezavisnosti nisi prokomentarisao jučašnju izjavu Bajdena, direktno pred Šolcom, kako će Amerika zatvoriti NS2, plinovod koji nije na američkoj teritoriji, koji nisu napravile američke firme i koji je vlasništvo nekoliko privatnih kompanija koje nisu američke.
nikvet pn nikvet pn 00:40 09.02.2022

Re: mi i vi i oni

Тако је. Обрисати. Патриотизам србоћириличара и треба да остане ограђен бодљикавом жицом. Није достојан нашег новог ЕУ патриотизма. Бриши, удри, бомбардуј, штагод.
freehand freehand 00:41 09.02.2022

Re: mi i vi i oni

yugaya
Onda obrisi moj tekst i fotografiju.


Hvala.

Ok, kako želiš. Mada mislim da debelo grešite, i ti itvoji prijatelji. Nisu ovdašnji šovinistički beramni pajaci tebi bez veze sve vreme nabijali na nos napade na "srpski narod" koji niko nigde sem njih nije pomenuo. Ne svađaju se oni sa tobom nego sa svojim utvarama i paranojama. Koriste prostor koji su im dobri i pametni ljudi ostavili povukavši se zgađeni balom vampira. A to povlačenje najgore je što čovek može da uradi pred zlom.
ali ok, poštujem tvoju volju.
freehand freehand 00:43 09.02.2022

Re: mi i vi i oni

nikvet pn
Тако је. Обрисати. Патриотизам србоћириличара и треба да остане ограђен бодљикавом жицом. Није достојан нашег новог ЕУ патриотизма. Бриши, удри, бомбардуј, штагод.

Ti još nisi skapirao da ne ograđuješ druge nego sebe?
Sramotno, obzirom na to koliko je jednostavno. U stvari, sramotno je tvoje učitavanje i izmišljanje.
angie01 angie01 00:44 09.02.2022

Re: mi i vi i oni

Onda obrisi moj tekst i fotografiju.


Hvala.


nemoj to da radis- po istom principu bi mogli da se obrisu mnogi blogovi ovde-udruga napada sve sto se ne uklapa u njihovu agendu i to je uvek isto,..pogledaj komentare na mom blogu in memoriam Balasevicu, recimo,..mada sam neke najstrasnije i obrisala iz pijeteta prema kantautoru,...svako pokazuje svoje lice-ti si ispricala lepu pricu o nekim mladim ljudima sa ovih prostora, koju mi bez ovog bloga ne bi znali- to sto neko ima problem sa time-to je njegova stvar.
yugaya yugaya 00:50 09.02.2022

Re: mi i vi i oni

Zahtev je zbog komentara.

Hvala sto je ispostovan.

zaharaga zaharaga 00:54 09.02.2022

Re: "Ti k'o Hrvati u Vukovaru. "

maksa83
ivermektinsku superiornost

E kad to reče, iznišao skoro članak koji je raščivijao ivermektin histeriju:


You will not believe what I’ve just found.’ Inside the ivermectin saga: a hacked password, mysterious websites and faulty data.

tl;dr; cela stvar je naravno budalaština poduprta nepostojećim istraživanjima. Jedina nepoznanica je ko stoji iza celog ludila, pošto neke tačke (npr. sajt koji "agregira rezultate istraživanja" ) zahtevaju malo ozbiljnije resurse.



E, bas lepo, imamo cime da se zabavimo dok cekamo 75 godina da nam Fajzer objavi sta kazu istrazivanja, je li ta vakcina radi ili ne radi, je li bezbedna ili je otrovna, umire li se to od vakcine ili samo s vakcinom.
angie01 angie01 00:57 09.02.2022

Re: mi i vi i oni

pozdrav za Vilija i Magdi-drago mije da sam saznala za njihovu pricu,...ruzne komentare ne treba da shvate licno, oni nemaju veze sa njima, nego sa onima koji su ih pisali,..na zalost, takav je ambijent napravljen u celom drustvu-primitivizam je uvek agresivan, netrpeljiv, nerazumevajuci i zao.
maksa83 maksa83 01:10 09.02.2022

Re: mi i vi i oni

Makso, pobogu. Nisu Putin i Lukašenko čestitali izbornu pobjedu koji sat prije nego što su završeni izbori. Ne glasaju ni Putin ni Lukašenko u Srbiji, a nisu srpski političari i intelektualci diplomirali, sem rijetkih, na rusko-bjeloruskim univerzitetima i imali specijalizacije na njihovim institutima. Nije rusko-bjeloruska obaveza postavljati ili smjenjivati političare po Srbiji.

Ako nije onda kako to da Vučić svaki put posle izbora naprasno ode u Moskvu i vrati se sa uraslim Dačićem, kako to da ti je Vulin (za koga niko živi nije glasao) ministar vojske/policije a Nenad Popović (za koga takođe niko nikad nije glasao) ministar ... ne znam čega već. Mislim, nije tebi, ali razumeš šta hoću da kažem. Kako onda pomenuti Vulin ode u Rusiju da nas učlanjuje u organizacije za sprečavanje plišanih revolucija, i kako to da imamo kinesku surveillance opremu po trgovima, zašto je Vučić (nosilac ordena Angele Merkel, šalim se, ne nego Putinovog) zabo grad na 24h kada je ovaj dolazio da bi se "zahvalio za prijateljstvo", i imam još nekih tih kako-a ali dosta je i ovo za početak.
zilikaka zilikaka 01:10 09.02.2022

Re: mi i vi i oni

yugaya
Kada vidis na molbu osoba o kojima je - obrisi ovaj blog.

"Komentari nisu dostojni ove lepote koju sad prezivljavamo sa decom."



Ma bre, nemojte se sekirati, ništa se ovde nije promenilo, ovo je i dalje i naša (što smo ostali) i vaša (što ste otišli) zemlja.
Jedino što mi uz lepe stvari jedemo i redovnih govana, a vi tamo imate neka druga, a odavde čuvate uglavnom lepe uspomene jer se drugo rado zaboravlja.
I onda kad se to ukrsti naiđe i nerazumevanje.

Ti si objavila lepu vest koju i lično emotivno doživljavaš i verovatno si očekivala da je slično doživimo.
Nama koji ljude ne znamo ta vest ne znači mnogo, i otuda odsustvo emocija, al svakako je lepo čuti.

Mislim da je u osnovi cele ove ujdurme samo veeeliko nerazumevanje koje se produbljivalo što se više insistiralo na pojašnjenjima.

Nek su oni tamo, i vi ostali sa njima, zdravi i veseli, a i mi ovde ćemo se batrgati nekako (štono lepo objasnila Mirela).
Sutra je svima novi dan.
freehand freehand 01:15 09.02.2022

Re: mi i vi i oni

maksa83
Makso, pobogu. Nisu Putin i Lukašenko čestitali izbornu pobjedu koji sat prije nego što su završeni izbori. Ne glasaju ni Putin ni Lukašenko u Srbiji, a nisu srpski političari i intelektualci diplomirali, sem rijetkih, na rusko-bjeloruskim univerzitetima i imali specijalizacije na njihovim institutima. Nije rusko-bjeloruska obaveza postavljati ili smjenjivati političare po Srbiji.

Ako nije onda kako to da Vučić svaki put posle izbora naprasno ode u Moskvu i vrati se sa uraslim Dačićem, kako to da ti je Vulin ministar vojske/policije a Nenad Popović ministar ... ne znam čega već. Mislim, nije tebi, ali razumeš šta hoću da kažem. Kako onda pomenuti Vulin ode u Rusiju da nas učlanjuje u organizacije za sprečavanje plišanih revolucija, i kako to da imamo kinesku surveillance opremu po trgovima, zašto je Vučić (nosilac ordena Angele Merkel, šalim se, ne nego Putinovog) zabo grad na 24h kada je ovaj dolazio da bi se "zahvalio za prijateljstvo", i imam još nekih tih kako-a ali dosta je i ovo za početak.

Jel o ovome reč? Kad mu Putin objasni da on treba da prebaci ambasadu u Jerusalim a da će za uzvrat Izrael da prizna Kosovo?
Ili je nešto drugo u pitanju?

maksa83 maksa83 01:18 09.02.2022

Re: mi i vi i oni

Jel o ovome reč? Kad mu Putin objasni da on treba da prebaci ambasadu u Jerusalim a da će za uzvrat Izrael da prizna Kosovo?
Ili je nešto drugo u pitanju?

Dobro ovde nije Putin nego onaj njegov namesnik za Severnu Ameriku, plodan tviteraš bio, kako se beše zvao...
angie01 angie01 01:19 09.02.2022

Re: mi i vi i oni


Ti si objavila lepu vest koju i lično emotivno doživljavaš i verovatno si očekivala da je slično doživimo.
Nama koji ljude ne znamo ta vest ne znači mnogo, i otuda odsustvo emocija, al svakako je lepo čuti.

Mislim da je u osnovi cele ove ujdurme samo veeeliko nerazumevanje koje se produbljivalo što se više insistiralo na pojašnjenjima.


znas sta- svakog koga nije interesovalo,mogao je samo da preskoci blog,...znaci da je ono drugo, uobicajeno i vec vidjeno mnogo puta...pri cemu, niko nije ni trazio emocije, samo je ispricana prica.
gvozden1 gvozden1 01:29 09.02.2022

Re: mi i vi i oni

kako to da ti je Vulin (za koga niko živi nije glasao) ministar vojske/policije a Nenad Popović (za koga takođe niko nikad nije glasao) ministar ... ne znam čega već

A Zorana Plava Mihailović?
Posvađana sa pola SNS, odavno, a opet tamo.

Samo se bojim da ste svi u pravu, da je Srbija suverena al kao.
zaharaga zaharaga 01:41 09.02.2022

Re: mi i vi i oni

zilikaka
yugaya
Kada vidis na molbu osoba o kojima je - obrisi ovaj blog.

"Komentari nisu dostojni ove lepote koju sad prezivljavamo sa decom."



Ma bre, nemojte se sekirati, ništa se ovde nije promenilo, ovo je i dalje i naša (što smo ostali) i vaša (što ste otišli) zemlja.
Jedino što mi uz lepe stvari jedemo i redovnih govana, a vi tamo imate neka druga, a odavde čuvate uglavnom lepe uspomene jer se drugo rado zaboravlja.
I onda kad se to ukrsti naiđe i nerazumevanje.

Ti si objavila lepu vest koju i lično emotivno doživljavaš i verovatno si očekivala da je slično doživimo.
Nama koji ljude ne znamo ta vest ne znači mnogo, i otuda odsustvo emocija, al svakako je lepo čuti.

Mislim da je u osnovi cele ove ujdurme samo veeeliko nerazumevanje koje se produbljivalo što se više insistiralo na pojašnjenjima.

Nek su oni tamo, i vi ostali sa njima, zdravi i veseli, a i mi ovde ćemo se batrgati nekako (štono lepo objasnila Mirela).
Sutra je svima novi dan.



E, pa, sad.

Je li mogao blog da bude pozitivan? Da se napise kako je dvoje mladih uspesnih ljudi dobilo trojke, da su oni u Budimpesti, profesori i slavni muzicari. Jeste, oni su madjari, ali da su, da kazemo, "nase gore list". Pa kad vec nece ove nase novine da objave ove lepe vesti, sto je steta i sramota, evo, makar ce se o tome cuti na blogu.

A ne odmah da se sipaju splacine tipa: cirilicna krvna zrnca.

Sto je najgore, ja sam znao za Magdi i od ranije, prosto, naleti njena pesma tu i tamo. I mene bi ova vest bas zanimala. Ej, Ruza Magdi, madjarska, ma europska Dzenis Dzopling, bluzerka, rokerka, i jos puno vise, a normalna, vredna, kulturna, uporna, jeste, i lepa, i ne drogira se. Uzor da bude deci, i madjarskoj i srpskoj.

yugaya yugaya 07:10 09.02.2022

Re: mi i vi i oni

Jeste, oni su madjari,



Ali to je prosto jace od tebe.

zaharaga zaharaga 07:49 09.02.2022

Re: mi i vi i oni

yugaya
Jeste, oni su madjari,



Ali to je prosto jace od tebe.



A ko si, bre, ti, da im negiras njihovo pravo da budu Madjari!
yugaya yugaya 08:01 09.02.2022

Re: mi i vi i oni

zaharaga
yugaya
Jeste, oni su madjari,



Ali to je prosto jace od tebe.



A ko si, bre, ti, da im negiras njihovo pravo da budu Madjari!


That's better.
docsumann docsumann 08:24 09.02.2022

Re: mi i vi i oni

Mislim da je u osnovi cele ove ujdurme samo veeeliko nerazumevanje koje se produbljivalo što se više insistiralo na pojašnjenjima.


apsolutno.

projektujemo i sublimiramo u tuđem tekstu značenja i tumačenja iz sopstvenog iskustva. zato toliko različitih čitanja i toliko drastično različitih.

alselone alselone 08:27 09.02.2022

Re: mi i vi i oni

projektujemo i sublimiramo u tuđem tekstu značenja i tumačenja iz sopstvenog iskustva. zato toliko različitih tumačenja i toliko drastično različitih.

Mislim da su se ljudi fokusirali na iskustva na blogu.
freehand freehand 08:34 09.02.2022

Re: mi i vi i oni

docsumann
Mislim da je u osnovi cele ove ujdurme samo veeeliko nerazumevanje koje se produbljivalo što se više insistiralo na pojašnjenjima.


apsolutno.

projektujemo i sublimiramo u tuđem tekstu značenja i tumačenja iz sopstvenog iskustva. zato toliko različitih tumačenja i toliko drastično različitih.


Apsolutno, ali ni blizu.
Kakvo jebeno nerazumevanje kad je sve čisto i jasno ko dan??
docsumann docsumann 08:36 09.02.2022

Re: mi i vi i oni

freehand
docsumann
Mislim da je u osnovi cele ove ujdurme samo veeeliko nerazumevanje koje se produbljivalo što se više insistiralo na pojašnjenjima.


apsolutno.

projektujemo i sublimiramo u tuđem tekstu značenja i tumačenja iz sopstvenog iskustva. zato toliko različitih tumačenja i toliko drastično različitih.


Apsolutno, ali ni blizu.
Kakvo jebeno nerazumevanje kad je sve čisto i jasno ko dan??


pa to ti kažem. svima je sve jasno (i prosto ko pasulj). samo na različite načine
freehand freehand 08:41 09.02.2022

Re: mi i vi i oni

docsumann
freehand
docsumann
Mislim da je u osnovi cele ove ujdurme samo veeeliko nerazumevanje koje se produbljivalo što se više insistiralo na pojašnjenjima.


apsolutno.

projektujemo i sublimiramo u tuđem tekstu značenja i tumačenja iz sopstvenog iskustva. zato toliko različitih tumačenja i toliko drastično različitih.


Apsolutno, ali ni blizu.
Kakvo jebeno nerazumevanje kad je sve čisto i jasno ko dan??


pa to ti kažem. svima je sve jasno (i prosto ko pasulj). samo na različite načine

Da, ako je nešto jasno to je da Yugaya napada SRbe iako ih nigde nije pomenula, da Mađari prave ogradu oko Srba i da je Abazović izdajnik jer je Šipac.
Ne treba ti više.
Al tu je Zili da kaže "mir,mir, mir, niko nije kriv, nismo se razumeli."
docsumann docsumann 08:50 09.02.2022

Re: mi i vi i oni

Da, ako je nešto jasno to je da Yugaya napada SRbe iako ih nigde nije pomenula, da Mađari prave ogradu oko Srba i da je Abazović izdajnik jer je Šipac.
Ne treba ti više.


ne znam zašto meni prilažeš taj kolaž, pogotovo mi nije jasno na šta je on odgovor.

prvo, svoj stav sam već iznio u direktnim komentarima. i oni svakako nisu bili na fonu ili niz dlaku priloženih sličica.
drugo, one ni izdaleka ne objašnjavaju (ocrtavaju) sav konflikt na ovom blogu.


kamilo_emericki kamilo_emericki 09:04 09.02.2022

Re: mi i vi i oni

@freehand, @docsumann, @alselone i ostali.
Ponekad, ma šta ponekad, često, čitajući blog imam utisak da čitam roman ili priču iz kojeg je nastao "Bure baruta".
Gledam, u takvim prilikama, da ne koristim brusilicu u blizini, jer i mene đavo možda može odnijeti gdje ne bih nikako želio. A ako već moram uzeti brusilicu u ruke biram smjer kuda ću usmjeriti iskre.
docsumann docsumann 09:13 09.02.2022

Re: mi i vi i oni

kamilo_emericki


došlo neko vrijeme da se bloguje u HTZ opremi
freehand freehand 09:17 09.02.2022

Re: mi i vi i oni

docsumann
Da, ako je nešto jasno to je da Yugaya napada SRbe iako ih nigde nije pomenula, da Mađari prave ogradu oko Srba i da je Abazović izdajnik jer je Šipac.
Ne treba ti više.


ne znam zašto meni prilažeš taj kolaž, pogotovo mi nije jasno na šta je on odgovor.

prvo, svoj stav sam već iznio u direktnim komentarima. i oni svakako nisu bili na fonu ili niz dlaku priloženih sličica.
drugo, one ni izdaleka ne objašnjavaju (ocrtavaju) sav konflikt na ovom blogu.



Ma citirao si Zili kao da se sa njom slažeš a ja se, eto, sa njom apsolutno ne slažem. Pa onako iz efea.
docsumann docsumann 09:24 09.02.2022

Re: mi i vi i oni

složićemo se da se ne slažemo.
freehand freehand 09:25 09.02.2022

Re: mi i vi i oni

docsumann
složićemo se da se ne slažemo.

Da se povede neki dijalog, onda.
kamilo_emericki kamilo_emericki 09:39 09.02.2022

Re: mi i vi i oni

maksa83

Ako nije onda kako to da Vučić svaki put posle izbora naprasno ode u Moskvu i vrati se sa uraslim Dačićem, kako to da ti je Vulin (za koga niko živi nije glasao) ministar vojske/policije a Nenad Popović

Moraju i Rusi imati svog "čovjeka u Čikagu". Ili ljude.
Zamjeraš Rusima što nešto ne urade za Srbiju, izbace iz vlasti Dačiće, Vuline, Popoviće a ne zamjeraš Zapadnim prijateljima što ne koriste priliku, kad već vlast drže za jaja i mogu ih zavrtati, i ne traže bolje sudstvo, bolju policiju, demokratiju, makar na nivou zapada, ako ne može bolja. Ne da traže verbalno-deklarativno već zaistinski. Ne osvrćeš se na to da zapadni prijatelji vade oči i zavrću ruke da se pregovara oko Kosova, i treba, pa kad se napravi dogvor onda samo Srbija mora da ga sprovede dok Kosovo ima triipo miliona razloga da ne sprovodi dogovoreno.
Nije nacionalizam, šovinizam, komunizam ili bilo koji drugi izam ako se kaže istina.
Bez uljepšavanja, možda je neko proglasi cinizmom, ali istina i cinizam su ljekoviti, bar ja mislim.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana