Društvo| Gost autor| Kultura

Bal vampira, revisited

freehand RSS / 07.02.2022. u 19:41

 

Ovde je prvobitno stajao Yugayin tekst. 

A onda se pojavila ograda od bodljikave žice. 

Prevelika očekivanja stvaraju nepotrebne patnje. 



Komentari (997)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

docsumann docsumann 09:47 09.02.2022

Re: mi i vi i oni

freehand
docsumann
složićemo se da se ne slažemo.

Da se povede neki dijalog, onda.


nešto ne vidim da vapimo za njim. samo izmjenjujemo replike ko bokseri direkte.
i šta ima da se razmušlja šta je ovaj drugi direktom pokušao da kaže.

ono što je meni bilo naumu kad sam se složio sa zili je da potrebno aterirati i reternirati sopstvene impulsivne reakcije na tuđe riječi.
sve ono drugačije tumačimo po instant principu prijekih sudova. koristimo jake ideološke i emotivne filtere. nije ni čudo što nas slika ponese.

i bum-tras, u komentar, dva, imaš eskalaciju sukoba, žuč do koljena.

ne bih da se ponavljam, jer mi se čini da se radi o bazičnim psihološkim reakcijama, koje ljudi olako previđaju. al - projekcija i sublimacija.
učitavamo i isčitavamo iz tuđih riječi preko svake mjere.
i da, tu upravo mislim na utisak koje su "ćirilični geni" ostavili međ domaćinsku čeljad.
jbg, njihova "Enigma" to trenutno deširuje kao atack mod i pali alarm po automatizmu.

ja nemam tih kodova pa se u meni ne pali ništa. zuji mi plomba ako se to računa u nacionalni fidbek.
al ne mislim zato da je moj način tumačenja ispravan. jednako je ljudski kao i svaki drugi. samo ja na osnovu njega nit vrijeđam, nit omalovažavam, a nit proganjam druge za nacionalno beščašće.
a vidim neiskorištenog prostora da se situacija iskulira. ako to više ikoga zanima...

alselone alselone 09:51 09.02.2022

Re: mi i vi i oni

ne bih da se ponavljam, jer mi se čini da se radi o bazičnim psihološkim reakcijama, koje ljudi olako previđaju. al - projekcija i sublimacija.


ja mislim da je to prosto reakcija na blogove i da bi u realnom životu bila mnogo blaža. ovde smo godinama imali silovanje "srpijo najgora si" blogovima, pa se klatno sada okreće na drugu stranu. ja nisam hteo da učestvujem u diskusiji oko samog teksta pošto razumem obe strane a to je valjda najgore za blogovanje. najlakše je pozicionirati se u granični rov i udri po talijanima mater im madžarsku, ali ako treba objasniti kako razumeš i jedne i druge onda dobiješ po pevalici sa obe strane.
freehand freehand 09:54 09.02.2022

Re: mi i vi i oni

jbg, njihova "Enigma" to trenutno deširuje kao atack mod i pali alarm po automatizmu.

Sa svime se ostalim slažem, samo ti je ovo tanko. Ta je Enigma naštelovana na izvor a ne na sadržaj. I nije bitno šta piše nego ko je napisao. Pa onda kad brat-domaćin kaže "Jebeš Kosovo" to je ok i kao što je direktno i nedvosmisleno rečeno ovde "Naši smo, dogovorićemo se."

ali kad to kaže neko ko nije u toim bratstvu - Enigma počinje da se trese i pišti, grabe se šlemovi, palice i zolje odjekuje bubanj. Zaboravlja se ko je koliki Srvin i ko je odakle pa se u rov skače rame uz rame sa bratom svojim dok se neprijatelj ne eliminiše.
Ergo - agora i najviši dometi antičke retorike.
softelectronics_e softelectronics_e 10:06 09.02.2022

Re: Sve u svemu

mirelarado
yugaya
Ja bih ovde video problem da se o takvim stvarima redovno piše, a da su ovo dvoje mladih ljudi zaobiđemi zbog toga što su Mađari.



Pošto to nije slučaj, cela priča oko tog nepisanja je isforsirana i nepotrebna.





tezom da se u Srbiji ništa ne može pročitati o nesrbima koji su ostvarili neki uspeh vani.


nesto o cemu cete retko imati prilike da citate u stampi na srpskom jeziku


Jbt kada vas ovako i ovoliko zulja jedan obican malecni blog u gostima ...


Yugaya, veliki pozdrav i tebi, i četitke mladim i uspešnim ljudima o kojima si pisala.

Nego. ljudi, mislim da je krajnje vreme da i srbometre i antisrbometre, makar privremeno, vratimo u korice. Ovde imamo mnogo veći, gigantski problem. Naime, ovi drumki razbojnici koji nam jašu po kičmi ubrzano rade na našem fizičkom istrebljenju. Ni po' jada što smo kao građani opljačkani, nego nam svojom nestručnošću i nesposobnošću zatrovaše i vodu, i vazduh, i zemlju. Loži se blato, vozila upadaju u rupe na sklepanom asfaltu, ruše se zgrade, plafoni padaju, odranja se zemljište, gore zgrade i deponije. Stvarno nam se crno piše, ako ovakva vlast opstane.

Na žalost!
Mislim da sam to negde već napisao, no, svejedno.
Kada bih ja bio neka vlast, predložio bih da godinu dana redukujemo sve poslove na najnižu meru - i da čistimo đubre.
Verujem da bi refleksije čistog prostora koji nas okružuje donele višestruku korist.
Ja svake nedelje, sam, počistim cca 100 metara ulice (u stvari, dve ulice, pošto mi je kuća na uglu).
Ljudi koji prolaze, peške ili kolima, bacaju otpatke, a ja kupim.
Ne dam se da me nadjačaju.
Eeee, da - nikada nisam bacio ništa na ulici, ni čep od npr. koka kole.
softelectronics_e softelectronics_e 10:12 09.02.2022

Re: mi i vi i oni

maksa83
Izvini, šta se od koga očekivalo da mirno i pokorno prihvate? Da ih vređa Hilari Klinton? Ni slučćajno! Pa valjda je zato Vučić seo na onu hoklicu, pošto je prethodno platio njenu kampanju.

To je sve naivno kako ga sada drže za mošnice sa Belivukom i Jovanjicom i okolnim dešavanjima. Imaju crno-na belo (zapravo nula na jedan) dokaze o njihovoj umešanosti u celu stvar. Slinu je izolovao i otpr. 80% pasiviziro ali mu ne sme ništa pošto je ovaj 'pod zaštitom'.

Pretpostavljam da mu je rečeno "ako ti ne ovako-i-ovako onda će sutra u proizvoljnom Tajmsu da osvane članak o tvojim vezama sa kriminalcima i uzgojem marihuane, sa sve razgovorima i slikama". Naravno, to njegovo biračko telo ne bi okrnjilo ni za procenat, ali i poslednji tragovi fame o državniku i predsedniku i političaru bi bila planetarno ogoljeni, bukvalno ga više niko ne bi primio niti razgovarao sa njim (osim naravno raznijeh istočnih prijatelja sličnog kova). Tada bismo postali zakovani preko glave u rusko-beloruski model u koji smo trenutno umočeni onako do pola.

Naprotiv!
Mislim da bi mu tek tada pozicije (još) ojačale, jer bi tipična reakcija na to bila - vidi šta mu rade? Kada ga ti napadaju, to je samo još jedna potvrda da je u pravu i da sve radi na dobrobit Srbije i bla, bla, bla, ...
docsumann docsumann 10:13 09.02.2022

Re: mi i vi i oni

ja mislim da je to prosto reakcija na blogove


upravo.
jeste teško apstrakovati preedhodno iskustvo i reagovati konkretno i direktno samo na dati tekst o kome je riječ.
u odgovoru se zalomi i prelomi toliko toga prošlog. nezaboravljenog, neoproštenog
docsumann docsumann 10:14 09.02.2022

Re: mi i vi i oni

Ta je Enigma naštelovana na izvor a ne na sadržaj. I nije bitno šta piše nego ko je napisao. Pa onda kad brat-domaćin kaže "Jebeš Kosovo" to je ok i kao što je direktno i nedvosmisleno rečeno ovde "Naši smo, dogovorićemo se."


postoji aktivno i pasivno praćenje


EDIT:

... i pamćenje

softelectronics_e softelectronics_e 10:32 09.02.2022

Re: mi i vi i oni

docsumann
freehand
docsumann
složićemo se da se ne slažemo.

Da se povede neki dijalog, onda.


nešto ne vidim da vapimo za njim. samo izmjenjujemo replike ko bokseri direkte.
i šta ima da se razmušlja šta je ovaj drugi direktom pokušao da kaže.
...

To nije tačno!
Ne verujem da su blogeri (većina njih) budalčine koje reaguju isključivo impulsivno.
Bez da, imalo, promisle o onom na šta odgovaraju.
A to da svako od nas ima predefinisane stavove (što bi Milan Novković rekao bias, a ja bih, ipak, krstio naški kao 'DC vrednost', odnosno funkcionalnije rečeno, 'statičku radnu tačku') o mnogo čemu, pa to je potpuno normalno.
Ipak smo odrasli ljudi!
Dobro, izuzev onih što su voleli druga Titu više od mame i tate, onih koji su išli na slet da dočekaju štafetu upućenu najvećem sinu - i onih koji su išli fićom na more.
docsumann docsumann 11:21 09.02.2022

Re: mi i vi i oni

Ne verujem da su blogeri (većina njih) budalčine koje reaguju isključivo impulsivno.


zašto bi impulsivno reagovanje bilo karakteristično samo za budalčine?

predrasude, stereotipi, ideološka predisponiranost, sve to olakšava "analizu" tuđeg stava i skraćuje vrijeme reagovanja
milisav68 milisav68 11:26 09.02.2022

Re: mi i vi i oni

maksa83

Ako nije onda kako to da Vučić svaki put posle izbora naprasno ode u Moskvu i vrati se sa uraslim Dačićem, kako to da ti je Vulin (za koga niko živi nije glasao) ministar vojske/policije a Nenad Popović (za koga takođe niko nikad nije glasao) ministar ... ne znam čega već. Mislim, nije tebi, ali razumeš šta hoću da kažem. Kako onda pomenuti Vulin ode u Rusiju da nas učlanjuje u organizacije za sprečavanje plišanih revolucija, i kako to da imamo kinesku surveillance opremu po trgovima, zašto je Vučić (nosilac ordena Angele Merkel, šalim se, ne nego Putinovog) zabo grad na 24h kada je ovaj dolazio da bi se "zahvalio za prijateljstvo", i imam još nekih tih kako-a ali dosta je i ovo za početak.

E, Makso, gde se zagubi ono Falow the Money teorija?

Trgovinska razmena sa EU nam je 51%, uglavnom uvoz.

I uopšte, uvoz dominira, uzimamo kredite na sve strane, peremo pare za sve moguće svetske mafijaše, i sad smetaju samo istočni.

U Jadru se i dalje otkupljuje zemlja, preti se sa ćelavcima i policijom zajedno.

Hoću da kažem, čerupa kako ko stigne, a ti se sekiraš što posle neće niko da priča sa Psihom.

Zameniće ga sa nekim drugim, a posao neće da trpi.
softelectronics_e softelectronics_e 11:28 09.02.2022

Re: mi i vi i oni

docsumann
Ne verujem da su blogeri (većina njih) budalčine koje reaguju isključivo impulsivno.


zašto bi impulsivno reagovanje bilo karakteristično samo za budalčine?

predrasude, stereotipi, ideološka predisponiranost, sve to olakšava "analizu" tuđeg stava i skraćuje vrijeme reagovanja

Зашто су предрасуде и стереотипи недозвољиви када их користе Срби, али су пожељни када их користе антиСрби?
Па били ови последљи и Срби.
docsumann docsumann 11:44 09.02.2022

Re: mi i vi i oni

softelectronics_e
docsumann
Ne verujem da su blogeri (većina njih) budalčine koje reaguju isključivo impulsivno.


zašto bi impulsivno reagovanje bilo karakteristično samo za budalčine?

predrasude, stereotipi, ideološka predisponiranost, sve to olakšava "analizu" tuđeg stava i skraćuje vrijeme reagovanja

Зашто су предрасуде и стереотипи недозвољиви када их користе Срби, али су пожељни када их користе антиСрби?
Па били ови последљи и Срби.


nemam pojma zašto postavljaš ova Zašto-pitanja o nečemu što ne znam dal uopšte stoji (i zašto (ne( stoji)) kao teza.

recimo, to ti je slično kao da ja tebe pitam zašto bi ovi posljednji bili i Srbi?
softelectronics_e softelectronics_e 11:52 09.02.2022

Re: mi i vi i oni

docsumann
softelectronics_e
docsumann
Ne verujem da su blogeri (većina njih) budalčine koje reaguju isključivo impulsivno.


zašto bi impulsivno reagovanje bilo karakteristično samo za budalčine?

predrasude, stereotipi, ideološka predisponiranost, sve to olakšava "analizu" tuđeg stava i skraćuje vrijeme reagovanja

Зашто су предрасуде и стереотипи недозвољиви када их користе Срби, али су пожељни када их користе антиСрби?
Па били ови последљи и Срби.


nemam pojma zašto postavljaš ova Zašto-pitanja o nečemu što ne znam dal uopšte stoji (i zašto (ne( stoji)) kao teza.

recimo, to ti je slično kao da ja tebe pitam zašto bi ovi posljednji bili i Srbi?

Зато што и неки Срби могу да буду 'добри' антиСрби.

docsumann docsumann 12:31 09.02.2022

Re: mi i vi i oni

Зато што и неки Срби могу да буду 'добри' антиСрби.


ne zazirem ja ni od srba ni od antisrba, već od onih koji bi rado svrstavali ljude po tim ladicama
softelectronics_e softelectronics_e 13:53 09.02.2022

Re: mi i vi i oni

docsumann
Зато што и неки Срби могу да буду 'добри' антиСрби.


ne zazirem ja ni od srba ni od antisrba, već od onih koji bi rado svrstavali ljude po tim ladicama

Ja sam Srbin!
Svrstao sam se.

Smem li?!
Ili ne smem?
Pošto je i (ono) - nije lako biti Srbin - veoma uvredljivo.
docsumann docsumann 13:57 09.02.2022

Re: mi i vi i oni

Ja sam Srbin!
Svrstao sam se.


i ništa nije boljelo? kakav junak!

sad na stranu što se svrstavanje u ladice odnosilo na klasifikovanje drugih
softelectronics_e softelectronics_e 14:05 09.02.2022

Re: mi i vi i oni

docsumann
Ja sam Srbin!
Svrstao sam se.


i ništa nije boljelo? kakav junak!

sad na stranu što se svrstavanje u ladice odnosilo na klasifikovanje drugih

Šta me briga za druge!
Neka se svrstavaju sami!
maksa83 maksa83 14:07 09.02.2022

Re: mi i vi i oni

Ja sam Srbin!

E, i meni izašlo nešto na potkolenici i svrbi baš pa se ne žalim po Internetima...
Atomski mrav Atomski mrav 14:18 09.02.2022

Re: make up your mind

Cekaj, pa objasnjeno mi je da bi i bez toga tekst bio bezveze jer to nikoga ne zanima i o takvim ljudima se i inace ne pise i to su ionako neki tamo Madjari iz Madjarske ... skoro kao da... je potpuno svejedno kakav je tekst...


OK, nikoga ne zanima, prošao bi nezapaženo na inače prestižnom i veoma čitanom Blogu B92... ali evo sa tom "koskom" na koju su se određeni blogeri upecali, ima preko 600 komentara. Sjajno!
zilikaka zilikaka 17:20 09.02.2022

Re: mi i vi i oni

Al tu je Zili da kaže "mir,mir, mir, niko nije kriv, nismo se razumeli

Prvo da kažem da osim prve večeri, komentare čitam brzim skrolovanjem jer za više nemam vremena. Ono što sam mislila rekla sam odmah i ponovila. To su jednako naši ljudi kao bilo ko drugi ko je odavde otišao, ma kako se zvao. I biće naši sve dok sami budu to želeli.
A povod za sinoćnji komentar uopšte nije bila ovdašnja diskusija nego prosto poruka tim mladim ljudima koji su poželeli da se blog obriše.
Zaista ne mislim da smo, ma kako to nekom izgledalo, leglo šovinizma i mržnje.
Možda je prelomna tačka bio Jugajin komentar o onom majmunu koji je skupio "Srpčiće", ne osnovna objava.
I mene je pogodio, možda više nego nju, jer živim u mešovitoj sredini i znam koliko je to gadno, a bacio je ljagu i na mene, kao pripadnika većinskog naroda meßovite sredine.
E, ali, kao što to biva, par narednih komentara je celu stvar navrnulo na pogrešnu stranu. Ovde se to dešava već redovno a Jugaja to nije znala. Moglo se desiti i da objaviš prazan blog. Dokazano više puta da sve može biti povod.
A kad se već navrnulo, plelo se dalje u tom smeru.

Žao mi je što se ona sigurno posle ovog neće vratiti na blog, što će oni mladi ljudi steći utisak da ovde nepoželjni. A mi ovde na blogu smo takvi kakvi smo.Mnogo prejakih reči i vređanja iza kojih često ne stoji ništa.
Uzmite samo primer Hučija i Pajketa.
Ne propuštaju priliku da vade oči a u realnosti imaju sasvim dobar odnos. Skoro prijateljski.
Otuda moj pomirujući ton od sinoć.

I da ponovim, bukvalno sam preletela komentare, ne znam detalje al mi je cela situacija dobro poznata.

Eto.
freehand freehand 19:47 09.02.2022

Re: mi i vi i oni

Zaista ne mislim da smo, ma kako to nekom izgledalo, leglo šovinizma i mržnje.

Neki nisu. A neki, bogami, i jesu. Toliko da ovo mesto sad već izgleda kao mali od jebo-stormfront-srbininfa-i-četnika-mladog.
srdjan.pajic srdjan.pajic 02:34 09.02.2022

Lajko

Odvele me neke ženske iz kruga dvojke onih mračnih devedesetih, pre nego što sam pobegao iz one propasti od zemlje, na koncert Lajka Feliksa u Barutanu ili Lagum ili tako neku pećinu, stvarno se više ne sećam. Tad je on još bio malo poznat, ali ko zna - zna, znaju te devojke i odvele me one tako.

A u Barutani gužva neviđena, kao da svira mali Mocart, prosto sam se iznenadio koliko je Lajko odjednom bio poznat.

I, kreće on da svira, mi se promuvali napred uz binu. No, buka u publici ne prestaje. Znoji se Lajko da ih nadjača, ali ne vredi, očigledno niko zapravo ne jebe ni Lajka ni taj koncert, ni kulturno uzdizanje, čuli ljudi da neki mali Mađar svira, pa došli, da vide i da budu viđeni.

I Lajko se mučio jedno desetak minuta da dođe do izražaja na svom koncertu, dok mu nije pukla žica na violini. I on onako, vidno iznerviran, uzme mirkrofon i kaže - pukla mi je žica, drugu nemam, koncert je završen. I to je bilo to.

yugaya yugaya 08:15 09.02.2022

Re: Lajko

srdjan.pajic
Odvele me neke ženske iz kruga dvojke onih mračnih devedesetih, pre nego što sam pobegao iz one propasti od zemlje, na koncert Lajka Feliksa u Barutanu ili Lagum ili tako neku pećinu, stvarno se više ne sećam. Tad je on još bio malo poznat, ali ko zna - zna, znaju te devojke i odvele me one tako.

A u Barutani gužva neviđena, kao da svira mali Mocart, prosto sam se iznenadio koliko je Lajko odjednom bio poznat.

I, kreće on da svira, mi se promuvali napred uz binu. No, buka u publici ne prestaje. Znoji se Lajko da ih nadjača, ali ne vredi, očigledno niko zapravo ne jebe ni Lajka ni taj koncert, ni kulturno uzdizanje, čuli ljudi da neki mali Mađar svira, pa došli, da vide i da budu viđeni.

I Lajko se mučio jedno desetak minuta da dođe do izražaja na svom koncertu, dok mu nije pukla žica na violini. I on onako, vidno iznerviran, uzme mirkrofon i kaže - pukla mi je žica, drugu nemam, koncert je završen. I to je bilo to.



Umeo je u lokalnim rupama u kojima smo visili da onako, iz cista mira, u deset prepodne, otpakuje violinu i krene da svira samo za sebe. I cujes da od prvog tona on ode u sopstveni univerzum ne postoji niko i nista oko njega, samo on sebi za dusu.

Jedan od najboljih nastupa u Madjarskoj - Oromkoncert 2006, proslava za dan Sv. Ištvana:

https://www.youtube.com/watch?v=VAeYt-swWG0
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:05 09.02.2022

Re: Lajko

Umeo je u lokalnim rupama u kojima smo visili da onako, iz cista mira, u deset prepodne, otpakuje violinu i krene da svira samo za sebe.


Tako i ja kod kuće na klaviru... jedino što ne umem baš ko Lajko.

U to ime evo malo muzike (svaka sličnost sa blogom je, kako da kažem...)





predatortz predatortz 07:10 09.02.2022

Lepo bi bilo...

...da autorka, umesto brisanja, uputi dvostruko izvinjenje.

Prvo nama, zbog odapinjanja otrovnih strelica i nevešto prikrivene mržnje.

Potom, mladim ljudima čiju je lepu životnu priču zloupotrebila kao podlogu za to odapinjanje.

Njima, ukoliko ovo čitaju, želim da uživaju u svojoj sreći, da decu izvedu na put dobrih i uspešnih ljudi, kao što su i sami.
Ni jedan moj komentar nije se odosio na njih, niti mogu da pronađem bilo koji razlog da im uputim bilo kakvu zamerku.

Prosto, autorka ih je iskoristila da se bori protiv nekih njenih demona, dobila reakciju koju nije očekivala, a koju treba da dobije svako ko krene đonom na stvari koje nas čine onim što jesmo.
yugaya yugaya 08:02 09.02.2022

Re: Lepo bi bilo...

Ni jedan moj komentar nije se odosio na njih,


Osim onih bljuvotina o pevaljki


Prosto, autorka ih je iskoristila da se bori protiv nekih njenih demona,


Projekcija je majka gluposti.

na stvari koje nas čine onim što jesmo.


Slazem se. Ovo je apsolutno dobar presek stanja Srbije danas. Nije da me domacin nije upozorio da je bal vampira neizbezan.


maksa83 maksa83 08:07 09.02.2022

Re: Lepo bi bilo...

...da autorka, umesto brisanja, uputi dvostruko izvinjenje.

Samo da se izuzmem iz onih kojima se treba izvinjavati.
alselone alselone 08:09 09.02.2022

Re: Lepo bi bilo...

Samo da se izuzmem iz onih kojima se treba izvinjavati.

Ne treba se ni meni izvinjavati ali je mogla da se spusti lopta.
predatortz predatortz 08:12 09.02.2022

Re: Lepo bi bilo...

Osim onih bljuvotina o pevaljki


Ovo je bezobrazluk!
Insistiram da citiraš gde sam ja upotrebio reč pevaljka.

Slazem se. Ovo je apsolutno dobar presek stanja Srbije danas. Nije da me domacin nije upozorio da je bal vampira neizbezan.


Eto, vidiš! Za tebe su Srbi koji nisu radi da se poigravaš njihovim srbohriscanskim cirilicnim krvnim zrncima vampiri.

Ružno, tužno i bezobrazno!

U jednom komentaru prvo laž, potom uvreda.
predatortz predatortz 08:13 09.02.2022

Re: Lepo bi bilo...

alselone
Samo da se izuzmem iz onih kojima se treba izvinjavati.

Ne treba se ni meni izvinjavati ali je mogla da se spusti lopta.


Vampir, u kućicu!
alselone alselone 08:16 09.02.2022

Re: Lepo bi bilo...

Vampir, u kućicu!

Nacionalista, mene si našao!
alselone alselone 08:22 09.02.2022

Re: Lepo bi bilo...

freehand freehand 08:32 09.02.2022

Re: Lepo bi bilo...

Ovo je bezobrazluk!
Insistiram da citiraš gde sam ja upotrebio reč pevaljka.

Ali prvo ti da nađeš gde je Yugaya u tekstu i komentarima upotrebila reč "Srbi", sem kad joj je to podmetanje vampirskog jata učinilo neumitnim.

Eto, vidiš! Za tebe su Srbi koji nisu radi da se poigravaš njihovim srbohriscanskim cirilicnim krvnim zrncima vampiri.

Ma jok, za mene su moroni koji žive na idejama krvi i tla vampiri. Intelektualni uškopljenici i emocionalni invalidi.
Dakle, čitaj sa razumevanjem. Ja sam taj koji je Yugayu upozorio vrlo precizno šta će se ovde desiti.
Sranje je što je ona popustila zgađena, al i to je razumljivo. Ne zalazi na brlog već dovoljno dugo daje zaboravila na šta to liči.
predatortz predatortz 08:39 09.02.2022

Re: Lepo bi bilo...

Ma jok, za mene su moroni koji žive na idejama krvi i tla vampiri. Intelektualni uškopljenici i emocionalni invalidi.


A ti si mera za šta?

I ko je ovde prozivao mađarsku krv, krvna zrnca, jezik?
predatortz predatortz 08:45 09.02.2022

Re: Lepo bi bilo...

Ali prvo ti da nađeš gde je Yugaya u tekstu


Nađi ti sad, kad teksta nema... Ali, po sećanju, baš u tekstu je upotrebljena retardirana krilatica o cirilicnim krvnim zrncima, ma šta ta idiotarija značila.
freehand freehand 08:48 09.02.2022

Re: Lepo bi bilo...

ma šta ta idiotarija značila.

Eh sad, pa bar si tu ekspert. Nepotrebna skromnost izgleda kao najveća taština.
predatortz predatortz 08:50 09.02.2022

Re: Lepo bi bilo...

freehand
ma šta ta idiotarija značila.

Eh sad, pa bar si tu ekspert. Nepotrebna skromnost izgleda kao najveća taština.


Prijatelju, toliko vređanje nekoga, a da nije u lice, odlika je onih koji imaju malu kitu.
freehand freehand 08:50 09.02.2022

Re: Lepo bi bilo...

A ti si mera za šta?

Za sve u rečenici na koju si se nakačio i pojam vampiri koji prebacuješ Yugayi. Dakle, za pismene i one sa IQ 80+ tamo piše
Nije da me domacin nije upozorio da je bal vampira neizbezan.

freehand freehand 08:51 09.02.2022

Re: Lepo bi bilo...

predatortz
freehand
ma šta ta idiotarija značila.

Eh sad, pa bar si tu ekspert. Nepotrebna skromnost izgleda kao najveća taština.


Prijatelju, toliko vređanje nekoga, a da nije u lice, odlika je onih koji imaju malu kitu.

Sasvim dovoljna, koliko vidim.
predatortz predatortz 08:55 09.02.2022

Re: Lepo bi bilo...

freehand
A ti si mera za šta?

Za sve u rečenici na koju si se nakačio i pojam vampiri koji prebacuješ Yugayi. Dakle, za pismene i one sa IQ 80+ tamo piše
Nije da me domacin nije upozorio da je bal vampira neizbezan.



A za one sa IQ preko 70 to znači da je domaćin bio u pravu i da se tu tamo neki vampiri kurcobecaju na pominjaje srbohriscanskih cirilicnih krvnih zrnaca.


Ok, šta ti misliš, da li je tekstu bilo neophodno pominjanje tih cirilicnih krvnih zrnaca?
Ono, niko nije pisao o onome za šta ja smatram da treba da se piše, pa potežem nacistički vokabular.

Bez te imbecilne konstatacije tekst niko osporavao ne bi.

Edit:

Uzgred, autorka se, sve nas posipajući cirilicnim krvnim zrncima brecala na nekog ko je Mađar napisao malim početnim slovom, a Čarlija koji je pisao Madžar akala u zdrav mozak dok je nas nazivala srbohriscanima.

Ne jebite ale!
Gospođa se zaletela, otpočela sa vređanjem i prošla kako je prošla.






freehand freehand 09:03 09.02.2022

Re: Lepo bi bilo...

Bez te imbecilne konstatacije tekst niko osporavao ne bi.

Misliš - niko ne bi potezao Šipca? Čisto sumnjam. to je suština životnog i političkog stava i blogovskog postojanja. Šovinizam kao temelj sopstvenog intelektualnog i etičkog dometa.



Čarlija koji je pisao Madžar akala u zdrav mozak

Ovo je u suštini nemoguća misija.

dok je nas nazivala srbohriscanima.

To ti kažem. Al mislim da je ona pokušala da prepoizna kako ta vrsta sebe doživljava i da to verbalizuje.
predatortz predatortz 09:07 09.02.2022

Re: Lepo bi bilo...

freehand
Bez te imbecilne konstatacije tekst niko osporavao ne bi.

Misliš - niko ne bi potezao Šipca? Čisto sumnjam. to je suština životnog i političkog stava i blogovskog postojanja. Šovinizam kao temelj sopstvenog intelektualnog i etičkog dometa.



Da, Šipca sam pomenuo. Baš tim rečima. I desilo se ono što sam Docsu govorio da će da se desi.
I zvaću ih Šipcima sve dok moj narod na Kosovu živi u uslovima koncentracionog logora.


gvozden1 gvozden1 09:07 09.02.2022

Re: Lepo bi bilo...


Potom, mladim ljudima čiju je lepu životnu priču zloupotrebila kao podlogu za to odapinjanje.

A šta ako su oni sve unapred znali?
Šta ako su im stvarno zasmetali samo komentari?
Kakva je onda razlika između njih i nje!?
Iznenadilo je saznanje da prate blog, ali evo prate, i sad je važno i taj detalj znati pre bilo kakvog izvinjavanja i povlačenja.

Ako oni stoje iza svega onoga, i ja iza svega napisanog jugaji.
Iza "pevaljka" naročito.
predatortz predatortz 09:09 09.02.2022

Re: Lepo bi bilo...

Al mislim da je ona pokušala da prepoizna kako ta vrsta sebe doživljava i da to verbalizuje.


Gde treba da joj dostavimo krv na analizu? Da ustanovi količinu cirilicnih krvnih zrnaca?
freehand freehand 09:10 09.02.2022

Re: Lepo bi bilo...

gvozden1

Potom, mladim ljudima čiju je lepu životnu priču zloupotrebila kao podlogu za to odapinjanje.

A šta ako su oni sve unapred znali?
Šta ako su im stvarno zasmetali samo komentari?
Kakva je onda razlika između njih i nje!?
Iznenadilo je saznanje da prate blog, ali evo prate, i sad je važno i taj detalj znati pre bilo kakvog izvinjavanja i povlačenja.

Ako oni stoje iza svega onoga, i ja iza svega napisanog jugaji.
Iza "pevaljka" naročito.

I ovo je dobro poznat motiv, da spletkaroši i lažovi, muljatori i bitange u svakoj mogućoj situaciji u drugima traže i prepoznaju sebe i svoje modele mišljenja i ponašanja.
predatortz predatortz 09:11 09.02.2022

Re: Lepo bi bilo...

gvozden1

Potom, mladim ljudima čiju je lepu životnu priču zloupotrebila kao podlogu za to odapinjanje.

A šta ako su oni sve unapred znali?
Šta ako su im stvarno zasmetali samo komentari?
Kakva je onda razlika između njih i nje!?
Iznenadilo je saznanje da prate blog, ali evo prate, i sad je važno i taj detalj znati pre bilo kakvog izvinjavanja i povlačenja.

Ako oni stoje iza svega onoga, i ja iza svega napisanog jugaji.
Iza "pevaljka" naročito.


Onda, ništa. Isti su!
Ako i njima smetaju naša cirilicna krvna zrnca, onda ne osećam bilo kakvu potrebu da im objašnjavam svoje reakcije na tekst.
freehand freehand 09:13 09.02.2022

Re: Lepo bi bilo...


Da, Šipca sam pomenuo. Baš tim rečima. I desilo se ono što sam Docsu govorio da će da se desi.

Normalno. Ništa ne znaš ni o njemu ni o njegovim stavovima i biografiji, sem da je Šipac. I to je šovinisti dovoljno za čvrst stav.
i to je suština čitavog ovog sranja, od početka do kraja.
I za Šipce,i za Bošnjake, i za Mađare, i za sve druge po potrebi. A povremeno se setimo i kako ste po Mačvi klali i vešali Srbe, al samo po potrebi.

freehand freehand 09:14 09.02.2022

Re: Lepo bi bilo...

onda ne osećam bilo kakvu potrebu da im objašnjavam svoje reakcije na tekst.

Ali gledaj da to naglasiš u što više komentara.
gvozden1 gvozden1 09:18 09.02.2022

Re: Lepo bi bilo...

muljatori

Ako je neko muljao, muljala je Jugaja sa svojim komentarom u kom je tražila brisanje, navodila razloge.
Pisalo nešto, pa brisano, prepravljano, menjano, ostalo "zbog komentara"

Ako je tako, onda je i ovako.
docsumann docsumann 09:18 09.02.2022

Re: Lepo bi bilo...

Da, Šipca sam pomenuo. Baš tim rečima. I desilo se ono što sam Docsu govorio da će da se desi.


to što si tačno prognozirao svakako ne opravdava tvoje vrijeđanje Abazovića po nacionalnoj osnovi.
freehand freehand 09:24 09.02.2022

Re: Lepo bi bilo...

docsumann
Da, Šipca sam pomenuo. Baš tim rečima. I desilo se ono što sam Docsu govorio da će da se desi.


to što si tačno prognozirao svakako ne opravdava tvoje vrijeđanje Abazovića po nacionalnoj osnovi.

Nije to nikakvo vređanje, to je iznošenje sopstvenog životnog principa. Ako je Šipac onda ne može drugačije. To je ujedno i kakvoća prognoze.
I uopšte nema veze što je koalicija pravljena od rogova u vreći koja možda može da funkcioniše za jednu akciju poput smene vlasti, ali onog momenta kad se počne sa upravljanjem državom to postaje nemoguća misija.
tess1 tess1 09:31 09.02.2022

Re: Lepo bi bilo...

...da autorka, umesto brisanja, uputi dvostruko izvinjenje.

Ne, ni meni se ne moraš izvinjavati. Nisam ispratila sve, više od pola ovih četničkih tetki sa bloga mi je u skripti, od njih sviju jednog čestitog čovjeka i Srbina ne bi čovjek napravio.

Šteta slike, lijepa trudnica.
docsumann docsumann 09:31 09.02.2022

Re: Lepo bi bilo...

par anex-a.
prvo ne mislim da je pred 100% u pravu. dobrim dijelom jeste, ali...
ovo jeste politička boca kiseonika za DPS, al definitivno nije vraćanje DPS u vlast.
drugo, sve više stičem utisak i da je DF bio uključen u ovaj dil (il bar obavješten) pošto oni ništa manje nisu željeli da padne Krivokapićeva vlada. jedino ih je žuljalo što bi to morali da urade sa DPS-om. ovako je posao obavio neko drugi i za to preuzo političku stigmu...
tako da ne bih Dritana proglašavao tolikim izdajnikom. jedino koga je izdao smo mi njegovi birači i to u vezi kolaboriranja sa DPS-om. i samo mi imamo prava da zovemo šipcem. al to pravo ne koristimo

anex br. 3
o tehničkoj/manjinskoj vladi će tek biti riječi. vidjećemo ko će se sve tu pojaviti, da li će uopšte profunkcionisati.

vcucko vcucko 09:56 09.02.2022

Re: Lepo bi bilo...

alselone

A šta je ovo, vlada ili alumni neke generacije maturanata?

predatortz predatortz 09:58 09.02.2022

Re: Lepo bi bilo...

vcucko
alselone

A šta je ovo, vlada ili alumni neke generacije maturanata?



Stavi očale, barba.
kamilo_emericki kamilo_emericki 10:07 09.02.2022

Re: Lepo bi bilo...

vcucko
alselone

A šta je ovo, vlada ili alumni neke generacije maturanata?


Ja pomislih isto.
apacherosepeacock apacherosepeacock 10:07 09.02.2022

Re: Lepo bi bilo...

tess1
...da autorka, umesto brisanja, uputi dvostruko izvinjenje.

Ne, ni meni se ne moraš izvinjavati. Nisam ispratila sve, više od pola ovih četničkih tetki sa bloga mi je u skripti, od njih sviju jednog čestitog čovjeka i Srbina ne bi čovjek napravio.

Šteta slike, lijepa trudnica.



Plus 1.

Zao mi je sto je izbrisano mada mi je potpuno jasno zasto je zatrazeno brisanje od autorke..
alselone alselone 10:11 09.02.2022

Re: Lepo bi bilo...

vcucko
alselone

A šta je ovo, vlada ili alumni neke generacije maturanata?


Mutanti, mutanti.
gedza.73 gedza.73 10:12 09.02.2022

Re: Lepo bi bilo...

predatortz
srbohriscanskih cirilicnih krvnih zrnaca.

Ako je ovako bilo napisano onda je debilizam posebne vrste. Blog sam pročitao unakrs kako običaji i pravo nalažu ali ako su u tekstu o dvoje uspešnih ljudi koji su dobili trojke umešana srboćirilična krvna zrnca to onda mora da je teška boles'.

Da se odredi blogovski antićirilični odbor i izrazi protest jevrejskoj, romskoj a posebno srpskoj zajednici što se na pomenu srpskim žrtvama koje su žive bacane pod led u novosadskoj raciji pojavljuje srbohrišćanski sveštenik. Koji verovatno Ćetnik i na silu tera latiničare da pišu ćirilicom

"Tu su ih mučki naravno prvo tukli, prebijali do krvi, dok nisu iznemogli, i onda su pucali u njih, i da bi se obezbedili, bacali su bombe, da ne bi slučajno, bože moj, bili samo ranjeni, da bi potvrdili svoja zloglasna dela. Kako su radili u Futoškoj ulici, tako su radili u Novom Sadu, tako su radili i na svim ostalim mestima", kaže Đorđe Milić, predstavnik Potomaka žrtava Novosadske racije


Koliko su kompleksna dešavanja a i koliko u raspirivanju mržnje učestvuju ljudi koji prebrojavaju ćirilična i latinična krvna zrnca (tema kojom se izgleda bavio blog koji je Frihend postavio... što i nije čudo s obzirom da je branio Dežulovićeve šovinističke i rasističke predrasude o romskoj zajednici) je podatak da su u novosadskoj gimnaziji nakon pokolja Srba, Roma i Jevreja neki mađarski đaci u znak protesta pričali isključivo na srpskom.

gedza.73 gedza.73 10:19 09.02.2022

Re: Lepo bi bilo...

U znak protesta и против дискриминације србохришћана православних ћириличних крвних зрнаца од данас
Je suis Ћириличар.


Стоп насиљу над ћириличарима православних крвних зрнаца... или каква год већ небулоза била написана
docsumann docsumann 10:19 09.02.2022

Re: Lepo bi bilo...

alselone
vcucko
alselone

A šta je ovo, vlada ili alumni neke generacije maturanata?


Mutanti, mutanti.


napisah svojevremeno pjesmu naslovljenu kao

MUTANTI I MUTANATI


softelectronics_e softelectronics_e 10:49 09.02.2022

Re: Lepo bi bilo...

freehand

...
I ovo je dobro poznat motiv, da spletkaroši i lažovi, muljatori i bitange u svakoj mogućoj situaciji u drugima traže i prepoznaju sebe i svoje modele mišljenja i ponašanja.

Šta ovo znači?
Pojasni malo kako bi mogli da diskutujemo.
Mislim, previše je ovakvih floskula koji samo zamućuju razgovor.
Kažeš lepo 'ćirilična krvna zrnca' i onda te (skoro) svaki Srbin razume.
Nedvosmisleno.
freehand freehand 10:53 09.02.2022

Re: Lepo bi bilo...

Pojasni malo kako bi mogli da diskutujemo.

Moron, paljba.
softelectronics_e softelectronics_e 10:53 09.02.2022

Re: Lepo bi bilo...

freehand

Da, Šipca sam pomenuo. Baš tim rečima. I desilo se ono što sam Docsu govorio da će da se desi.

Normalno. Ništa ne znaš nio njemu ni o njegovim stavovima i biografiji sem daje Šipac. I to je šovinisti dovoljno za čvrst stav.
i to je sština čitavog ovog sranja, od početka do kraja. I za Šipce,i za Bošnjake, i za Mađare, i za sve druge po potebi. A povremeno se setimo i kako ste po Mačvi klali i vešali Srbe, al samo po potrebi.


To Srbi ne smeju nikada da zaborave!
A ne samo po potrebi.
A posebno ne Jasenovac.
Ne smeju da zaborave ni Raciju.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 10:55 09.02.2022

Re: Lepo bi bilo...

Prvo nama, zbog odapinjanja otrovnih strelica i nevešto prikrivene mržnje.



Nije tu bilo nikakve mrznje ni vredjanja 'onog sto nas cini'. Nego ste vi tu mrznju ocekivali pa ste je negde sami iskonstruisali kroz komentare. Stvarno ste postali pahuljaste nadzak dede i burgijate dok ne nadjete Jelene kojih nema. Od najbezazlenijeg komentara se moze napraviti antisrpska propaganda kad se ima dovoljno lose namere i viska maste. Zasto je to tako? Ako nekom prilikom sretnem Martina Misteriju postavicu mu ovo pitanje.


Alal vera sto ste odbranili Srbiju i cirilicu i pravoslavlje i osvetleli srpski obraz i jos ponesto sto se naslo na putu. Mislim da jos nismo imali da ljudi o kojima je tekst napisan zbog komentara traze brisanje samog teksta, Ima ona zgodna nemacka rec koju smo ovde pre neki mesec pominjali a koja dobro opisuje ovu njihovu reakciju: Fremdschämen!


Jos nesto: kad Zili predlozi nesto konkretno sto se moze uraditi za Srbiju nigde niko da se javi ili sledi 1000 izgovora. Dzinovski nesklad izmedju tolikog entuzijazma za osudjivanjem i torokanjem sa jedne strane i onolike ravnodustnosti prema konkretnim predlozima.

Steta sto Tibi nije tu posto bi on u par reci znao kroz humor da pokaze koliko je ovo baljezganje ovde sprdacina.

softelectronics_e softelectronics_e 10:57 09.02.2022

Re: Lepo bi bilo...

apacherosepeacock
tess1
...da autorka, umesto brisanja, uputi dvostruko izvinjenje.

Ne, ni meni se ne moraš izvinjavati. Nisam ispratila sve, više od pola ovih četničkih tetki sa bloga mi je u skripti, od njih sviju jednog čestitog čovjeka i Srbina ne bi čovjek napravio.

Šteta slike, lijepa trudnica.



Plus 1.

Zao mi je sto je izbrisano mada mi je potpuno jasno zasto je zatrazeno brisanje od autorke..

Zašto?
freehand freehand 11:01 09.02.2022

Re: Lepo bi bilo...

softelectronics_e
freehand

Da, Šipca sam pomenuo. Baš tim rečima. I desilo se ono što sam Docsu govorio da će da se desi.

Normalno. Ništa ne znaš nio njemu ni o njegovim stavovima i biografiji sem daje Šipac. I to je šovinisti dovoljno za čvrst stav.
i to je sština čitavog ovog sranja, od početka do kraja. I za Šipce,i za Bošnjake, i za Mađare, i za sve druge po potebi. A povremeno se setimo i kako ste po Mačvi klali i vešali Srbe, al samo po potrebi.


To Srbi ne smeju nikada da zaborave!
A ne samo po potrebi.
A posebno ne Jasenovac.
Ne smeju da zaborave ni Raciju.

Jadni li su Srbi ako će binarni moron i zatočenik titinih insituta da im priča šta smeju a šta ne smeju da zaboravljaju...

softelectronics_e softelectronics_e 11:03 09.02.2022

Re: Lepo bi bilo...

Neues aus der Nachbarschaft
Prvo nama, zbog odapinjanja otrovnih strelica i nevešto prikrivene mržnje.



Nije tu bilo nikakve mrznje ni vredjanja 'onog sto nas cini'. Nego ste vi tu mrznju ocekivali pa ste je negde sami iskonstruisali kroz komentare. Stvarno ste postali pahuljaste nadzak dede i burgijate dok ne nadjete Jelene kojih nema. Od najbezazlenijeg komentara se moze napraviti antisrpska propaganda kad se ima dovoljno lose namere i viska maste. Zasto je to tako? Ako nekom prilikom sretnem Martina Misteriju postavicu mu ovo pitanje.


Alal vera sto ste odbranili Srbiju i cirilicu i pravoslavlje i osvetleli srpski obraz i jos ponesto sto se naslo na putu. Mislim da jos nismo imali da ljudi o kojima je tekst napisan zbog komentara traze brisanje samog teksta, Ima ona zgodna nemacka rec koju smo ovde pre neki mesec pominjali a koja dobro opisuje ovu njihovu reakciju: Fremdschämen!


Jos nesto: kad Zili predlozi nesto konkretno sto se moze uraditi za Srbiju nigde niko da se javi ili sledi 1000 izgovora. Dzinovski nesklad izmedju tolikog entuzijazma za osudjivanjem i torokanjem sa jedne strane i onolike ravnodustnosti prema konkretnim predlozima.

Steta sto Tibi nije tu posto bi on u par reci znao kroz humor da pokaze koliko je ovo baljezganje ovde sprdacina.


Eee, da!
Jbg, kada nismo mogli da ćutimo.
Kao nekada.
U divna stara vremena kada se banovalo zbog slova 's'.
A kamoli da neko pomene da je Srbin, odnosno, da i Srbi imaju neko pravo.
softelectronics_e softelectronics_e 11:04 09.02.2022

Re: Lepo bi bilo...

freehand
softelectronics_e
freehand

Da, Šipca sam pomenuo. Baš tim rečima. I desilo se ono što sam Docsu govorio da će da se desi.

Normalno. Ništa ne znaš nio njemu ni o njegovim stavovima i biografiji sem daje Šipac. I to je šovinisti dovoljno za čvrst stav.
i to je sština čitavog ovog sranja, od početka do kraja. I za Šipce,i za Bošnjake, i za Mađare, i za sve druge po potebi. A povremeno se setimo i kako ste po Mačvi klali i vešali Srbe, al samo po potrebi.


To Srbi ne smeju nikada da zaborave!
A ne samo po potrebi.
A posebno ne Jasenovac.
Ne smeju da zaborave ni Raciju.

Jadni li su Srbi ako će binarni moron i zatočenik titinih insituta da im priča šta smeju a šta ne smeju da zaboravljaju...


Sreća pa si ti tu.
freehand freehand 11:07 09.02.2022

Re: Lepo bi bilo...

U divna stara vremena kada se banovalo zbog slova 's'.

Kad se Ivo Andrić u pristupnici KPJ izjasnio kao Srbin?
softelectronics_e softelectronics_e 11:14 09.02.2022

Re: Lepo bi bilo...

freehand
U divna stara vremena kada se banovalo zbog slova 's'.

Kad se Ivo Andrić u pristupnici KPJ izjasnio kao Srbin?

Изузеци потвђују правило!
Не, мислио сам на 'златне'дане блога.
Када се знао ред.
А не као сада.
Када, оооо ужаса, сме да се напуше да - није лако бити Србин.
freehand freehand 11:18 09.02.2022

Re: Lepo bi bilo...

Када, оооо ужаса, сме да се напуше да - није лако бити Србин.

To je interesantna bolest, da vama najglasnijima nije lako da budete Srbi, kao što vam onomad dok ste robijali po institutima i ŠRO nisu dali da idete u crkvu, slavite slavu i prikoljete ponekog Šipca za srbsku novu godinu.
gedza.73 gedza.73 11:18 09.02.2022

Re: Lepo bi bilo...

Kad se Ivo Andrić u pristupnici KPJ izjasnio kao Srbin?

Попут Исидоре Секулић и Црњанског сви су се бојали за свој живот. За разлику од Зоговића, Ристића па и Крлеже који као писац није у рангу ова два идеолошка фанатика али као човек је био љига и партократа.
Андрића су могли да осуде као сарадника окупатора. Из његових изјава и подршке писцима и интелектуалцима које је режим прогањао може се закључити много тога.
tess1 tess1 12:23 09.02.2022

Re: Lepo bi bilo...

Plus 1.

:))

tess1 tess1 12:24 09.02.2022

Re: Lepo bi bilo...

Nego ste vi tu mrznju ocekivali pa ste je negde sami iskonstruisali kroz komentare.

"Nećemo ući u epohu ćutanja – kamo sreće da uđemo – ući ćemo u epohu (već smo u njoj) brbljanja. Govoriti, govoriti, govoriti da se ne bi nestalo.."

J. Hristić
vcucko vcucko 13:45 09.02.2022

Re: Lepo bi bilo...

predatortz
vcucko
alselone

A šta je ovo, vlada ili alumni neke generacije maturanata?



Stavi očale, barba.

Dobro, na drugi pogled sam ih prepoznao... većinu.

Poslednje tri mi ne pale lampicu. OK, ona u sredini dole je vrv za, kao se to zove, EU integracije (tu nema greške, čim je u nazivu EU tu su neka qrvinska posla). Ali ko su poslednje dve?

I đe Darija
gedza.73 gedza.73 13:49 09.02.2022

Re: Lepo bi bilo...

Ali ko su poslednje dve?

Vesić i Palma. Pre njih Martinović.
predatortz predatortz 13:50 09.02.2022

Re: Lepo bi bilo...

I đe Darija


Ona je za odlikaše...
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 14:08 09.02.2022

Re: Lepo bi bilo...

"Nećemo ući u epohu ćutanja – kamo sreće da uđemo – ući ćemo u epohu (već smo u njoj) brbljanja. Govoriti, govoriti, govoriti da se ne bi nestalo.."

J. Hristić


Brbljam, ergo sum!
dogodinedragosevac dogodinedragosevac 14:17 09.02.2022

Re: Lepo bi bilo...

Prosto, autorka ih je iskoristila da se bori protiv nekih njenih demona, dobila reakciju koju nije očekivala, a koju treba da dobije svako ko krene đonom na stvari koje nas čine onim što jesmo.


dogodinedragosevac dogodinedragosevac 14:18 09.02.2022

Re: Lepo bi bilo...

Potom, mladim ljudima čiju je lepu životnu priču zloupotrebila kao podlogu za to odapinjanje.




i mislim da ovde i ja bar treba da se izvinim ovim divnim mladim ljudima, u svoje ali i u autorkino ime. kad ona vec nece.
gedza.73 gedza.73 08:35 09.02.2022

D'umuvam

nešto na marginama sastanka. Bilo je ovde blogova i komentara koji su promovisali multikulturalnost i suživot tako što im je smetala ćirilica u autobusima po mestima gde žive naši narodi i narodnosti. Opravdano se brinulo šta će se desiti u slučaju da dođe mali Sirijac koji zna samo latinicu, odnosno kako će iz Kikinde da stigne do Iđoša na ćirilici.

A opet postoji uvreženo mišljenje da u poslovanju sa Albancima sa Kosova i Mađarima iz Vojvodine se uvek ispoštuje dogovoreno što nije baš uvek slučaj sa Srbima.

Takođe nije tačno da se ne piše o uspešnim ljudima sa ovih prostora koji nisu Srbi. Vajsmiler je naše gore list mada lično smatram kako bi bilo glupo da sledimo logiku naših tzv. 'građanista' u slučaju 'Tesla' na Cro Eu novčićima pa da ga stavimo umesto švabe Vajferta na novčanicu

Ne treba zaboraviti kako imamo srpkinjice Natašu kandić, Jelenu Milić u onoj metamorfozi, Kolo srpskih sestara oko centra dvojke za kulturnu dekontaminaciju i Mađare Tibora Cernu (vojnik) i Josipa Siča (dobrovoljac) koji su poginuli na Košarama.

Tibor Cerna je izašao iz rova kako bi se otkrio položaj neprijateljskog snajperiste. Primio jedan metak, ustao i primio drugi. Njegovo žrtvovanje je otkrilo tog snajperistu.

Njegovo telo je vojska JNA bukvalno izbacila ispred roditeljskog doma a mađarski mladić Tibor Cerna je sahranjen bez vojnih počasti.

Mnogi srpski oficiri one čuvene JNA koji su trošili državne pare na lagodan život i koji su prvi po Beogradu ustali da brane svoja ustavna penzionerska prava koja su im 'zagarantovana' su vreme rata proveli u dubokoj pozadini.

Tibor Cerna
gedza.73 gedza.73 11:14 09.02.2022

Re: D'umuvam

Сетио сам се још једног Мађара
Krajem 1940. godine, 12. decembra Pal Teleki je kao premijer Mađarske predvodio mađarsku delegaciju koja je u Beogradu sklopila "Ugovor o večnom prijateljstvu i miru između Jugoslavije i Mađarske". Ovaj je bio ugovor o nenapadanju u slučaju nemačke invazije.

Пал Телеки је био председник мађарске владе за време међуратног периода, који је дискредитовао кампању антисрпске пропаганде као лажног повода за инвазију на Југославију. Одиграо је значајну улогу у обликовању пронемачке политике Мађарске. Извршио је самоубиство у знак протеста због активне подршке његове земље инвазији нацистичке Немачке на Југославију.
Пал Телеки је напустио канцеларију Министарства спољних послова и отишао у свој стан у палати Шандор. Око поноћи је примио позив у коме се сматра да је обавештен да је немачка војска управо ушла у МађарскуТелеки је извршио самоубиство пиштољем током ноћи 3. априла 1941. и нађен је следећег јутра. Порука коју је оставио пред смрт између осталог садржи:

Прекршили смо своју реч, – из кукавичлука [...] Нација то осећа, и одбацили смо своју част. Стали смо на страну ниткова [...] Постаћемо пљачкаши гробова! Нација ђубрета. Нисам вас зауставио. Крив сам.

Винстон Черчил је касније написао: „Његово самоубиство је представљало жртвовање како би окајао себе и свој народ од кривице због немачког напада на Југославију



Не знам ни један пример да је српски комуниста урадио и написао нешто слично противећи се злочинима над својим сународницима.

softelectronics_e softelectronics_e 11:15 09.02.2022

Re: D'umuvam

gedza.73

...

Tibor Cerna

Слава му!
yugaya yugaya 10:25 09.02.2022

Lived experience

Postoji nesto sto se naziva lived experience i pravac je u kome se pomeraju drustvena istrazivanja i intervencije u smislu polozaja manjina i ispravljanja negativnih uticaja sistemske diskriminacije.

Drustvena konvencija kaze da je neprocenjiv doprinos napretku iskazivanje empatije u vecinskog zivlja, onog sto bojom koze, etnickom pripadnoscu ili odsustvom stvari kao migrantski status uziva privilegije kao pripadnik vecinske grupe. Vreme da se zacuti i slusa je narocito kazu kada pripadnik manjine ulozi trud i napor da sa tobom podeli ono sto je njegovo lived experience - jer ti slusas iz pozicije moci/premoci a on govori iz pozicije slabijeg.

Gledam sinoc tekstove ovde sa bloga na kojima smo potezali madjarske teme, pre deset godina, i default ove zajednice ( a preko nje i tog nekog b92 dela Srbije tada a preko toga i te neke Srbije tada) je bio da su ljudi slusali.

Linkovi da bolje rade usi:

https://fra.europa.eu/en

https://research.guildhe.ac.uk/2022/01/31/a-desire-to-belong-new-peer-led-research-shines-a-light-on-ethnic-minority-students-lived-experience-of-postgraduate-research/

[url=https://www.justiceinitiative.org/voices]
https://www.justiceinitiative.org/voices[/url]

https://equineteurope.org/wp-content/uploads/2017/02/equinet_discussion_paper_final_-_web-2.pdf

I da, gorespomenuti Danilo Kis, Aleksandar Tisma, i sadasnja generacija knjizevnih glasova manjinskih etnickih zajednica u Srbiji su odlicno gradivo za pocetnike u vezbanju vestine drustvene empatije i razumevanja prozivljenog iskustva manjinskih naroda u Srbiji.








predatortz predatortz 10:30 09.02.2022

Re: Lived experience

I da, gorespomenuti Danilo Kis, Aleksandar Tisma, i sadasnja generacija knjizevnih glasova manjinskih etnickih zajednica u Srbiji su odlicno gradivo za pocetnike u vezbanju vestine drustvene empatije i razumevanja prozivljenog iskustva manjinskih naroda u Srbiji.



Hvala na predlogu.

A sada, elementarne pristojnosti radi, većinske ili manjinske, svejedno, molim te za citat mog komentara gde sam ženu o kojoj si pisala nazvao pevaljkom.

Ti tvrdiš da jesam, ja da nisam, citat bi rešio tu dilemu.


yugaya yugaya 10:40 09.02.2022

Re: Lived experience

Well, I tried.

predatortz predatortz 10:44 09.02.2022

Re: Lived experience

yugaya
Well, I tried.




Pa, nazvah li je pevaljkom ili pak nisam?
Toliko teško odgovoriti?
gedza.73 gedza.73 10:44 09.02.2022

Re: Lived experience

o za pocetnike u vezbanju vestine drustvene empatije i razumevanja prozivljenog iskustva manjinskih naroda u Srbiji.

Има ту други проблем кога се дотакао чини ми се Врабац. Посебно на блогу су постојале легије које нити су имале емпатије нити су имали разумевање проживљених искустава српске националне мањине како у Словенији тако и Босни, Хрватској, Црној Гори и Македонији. Из Србије су погрдно називани људи који су учествовали у литијама по Црној Гори. Свуда по ћирилици и по вероисповести па су нормалне бурније рекције. Нисам видео то што кажу да си написала али ако јеси стварно не видим чему увлачење у причу ћирилице и крвних зрнаца.

Кад су се помињале породице са више деце (замало да напишем са више жена), наталитет вриштало се по блогу као да Срби, мушкарци преобучени у православне мантије малтене препадају блогерке и на силу праве им децу.
Знаш ли само колико има успешних Срба у иностранству о којима се овде уопште не пише. Кавчића нико није поменуо док није основао фондацију. Дејана Илића из Селевца недавно. Тек о нашима у САД нисмо ништа знали (званично су већином били проглашени за ћетнике и ћириличаре).

Први пут смо их се сетили кад смо требали да им покрадемо паре зајмом за наш препород.



Тако да такво понашање према дијаспори која не постоји док не затребају паре (нешто ми утихнуле дознаке из Колорада) а онда их се напрасно сетимо је овде традиција. Нема везе са нацијом тих наших дијаспораца.


freehand freehand 10:55 09.02.2022

Re: Lived experience

yugaya
Well, I tried.


No sikiriki. Sanmo ne obraćaj pažnju na stalkere i bulije i sve ok. Ima dovoljno ljudi koji su pročitali i razumeli šta piše, bez obzira što su tihi.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 10:59 09.02.2022

Re: Lived experience

A sada, elementarne pristojnosti radi, većinske ili manjinske, svejedno, molim te za citat mog komentara gde sam ženu o kojoj si pisala nazvao pevaljkom.


Evo ja cu. Nisi ti, Gvozden je. Autorka vas je pomesala verovatno. Sto, ruku na srce, nije bilo ni tesko za nekoga ko ne prati ovaj blog redovno.
predatortz predatortz 11:10 09.02.2022

Re: Lived experience

Neues aus der Nachbarschaft
A sada, elementarne pristojnosti radi, većinske ili manjinske, svejedno, molim te za citat mog komentara gde sam ženu o kojoj si pisala nazvao pevaljkom.


Evo ja cu. Nisi ti, Gvozden je. Autorka vas je pomesala verovatno. Sto, ruku na srce, nije bilo ni tesko za nekoga ko ne prati ovaj blog redovno.


Ето.

Пристојна особа каже извини. Непристојна инсистира на томе да те и даље утерује у ред.
gvozden1 gvozden1 11:10 09.02.2022

Re: Lived experience

drustvene empatije i razumevanja prozivljenog iskustva manjinskih naroda u Srbiji.

Pomenuh već, što se toga tiče, malo šta ima da se zameri odnosu Srbije prema manjinama.
Ni srpskih vlasti, ni srpskim medijima, niti Srbima, ooooogromnoj većini.

O tome mađarska država kaže ovo


Sijarto je ocenio da je odnos prema mađarskoj manjini u Srbiji „jedan od najlepših"


Predstavik mađarske manjine u Srbiji ovo

Predsednik Saveza vojvođanskih Mađara Ištvan Pastor zahvalio je ministru na prijemu i poručio da su pripadnici mađarske zajednice zahvaljujući politici koju vodi Vlada Republike Srbiji poštovana zajednica i njeni članovi se mogu osećati potpuno bezbedno u ovoj državi


Predsednik Mađarske je najagilniji i najdirektniji saveznik Srbije za EU, toliki da postavlja bilborde u kojima to izričito traži.

Odnosi Srbije i Mađarske su trenutno savršeni, a onda stiže ovo, pljuvanje, optužbe za diskriminaciju, ljutnja neka.

A kojim povodom?
Povodom trudnoće neke žene.

Čista tabloidna tema, o trudnoći žena uglavnom pišu kuriri i informeri, a ovde se ljuti što se ne piše o njenoj.

Ko bi i mogao da piše o tome?
Ne mogu da zamislim tekst u Danas ili politici sa tom temom.
U Informeru da.
Mogu i na Pinku.

Pretragom po " trudna.... pa ime neke pevačice" gugl će sigurno da izbaci hiljade vesti, i sve će biti iz te fele.

Pa ako im nedostaje da se tu piše o njihovoj deci, uopšte nemam problem sa tim da li će se neko naljutiti kad kažem, baš me briga ko je trudan u Mađarskoj.
softelectronics_e softelectronics_e 11:11 09.02.2022

Re: Lived experience

Neues aus der Nachbarschaft
A sada, elementarne pristojnosti radi, većinske ili manjinske, svejedno, molim te za citat mog komentara gde sam ženu o kojoj si pisala nazvao pevaljkom.


Evo ja cu. Nisi ti, Gvozden je. Autorka vas je pomesala verovatno. Sto, ruku na srce, nije bilo ni tesko za nekoga ko ne prati ovaj blog redovno.

А чему толико узбзуђења због тога што је неко певачицу назвао певаљком?
Да ли је то увредљивије од помињања 'ћириличних крвних зрнаца'?
gvozden1 gvozden1 11:21 09.02.2022

Re: Lived experience

Evo ja cu. Nisi ti, Gvozden je.

I opet će, i opet će
predatortz predatortz 11:22 09.02.2022

Re: Lived experience

gvozden1
Evo ja cu. Nisi ti, Gvozden je.

I opet će, i opet će


Ja nisam i neću. No, ne dozvoljavam ni da mi se podmeće da jesam.
docsumann docsumann 11:30 09.02.2022

Re: Lived experience

predatortz
gvozden1
Evo ja cu. Nisi ti, Gvozden je.

I opet će, i opet će


Ja nisam i neću. No, ne dozvoljavam ni da mi se podmeće da jesam.


dobro, al si ti komentarisao crnogorske političke prilike, tako da si mi otvorio legalistički prozor za komentarisanje srbijanske unutar političke scene
milisav68 milisav68 11:30 09.02.2022

Re: Lived experience

Neues aus der Nachbarschaft
A sada, elementarne pristojnosti radi, većinske ili manjinske, svejedno, molim te za citat mog komentara gde sam ženu o kojoj si pisala nazvao pevaljkom.


Evo ja cu. Nisi ti, Gvozden je. Autorka vas je pomesala verovatno. Sto, ruku na srce, nije bilo ni tesko za nekoga ko ne prati ovaj blog redovno.

JA sam prvi pomenuo pevaljke.

I sise i dupeta.

JBGa takvi nam mediji nevezano za krvna zrnca.
predatortz predatortz 11:33 09.02.2022

Re: Lived experience

docsumann
predatortz
gvozden1
Evo ja cu. Nisi ti, Gvozden je.

I opet će, i opet će


Ja nisam i neću. No, ne dozvoljavam ni da mi se podmeće da jesam.


dobro, al si ti komentarisao crnogorske političke prilike, tako da si mi otvorio legalistički prozor za komentarisanje srbijanskih unutar političke scene


Udri, svoji smo!
softelectronics_e softelectronics_e 11:34 09.02.2022

Re: Lived experience

predatortz
docsumann
predatortz
gvozden1
Evo ja cu. Nisi ti, Gvozden je.

I opet će, i opet će


Ja nisam i neću. No, ne dozvoljavam ni da mi se podmeće da jesam.


dobro, al si ti komentarisao crnogorske političke prilike, tako da si mi otvorio legalistički prozor za komentarisanje srbijanskih unutar političke scene


Udri, svoji smo!

Нисам ја, баш, сигуран.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana