Društvo| Politika| Život

Plast sena i dva magarca

loader RSS / 26.02.2022. u 17:05

Magarac i dva plasta sena. 

Plast sena i dva magarca. 

Varijante.  

Kako se odlučiti? Kojom motkom meriti? 

Jedno je sigurno. Tu seno, tu magarci, tu daleko a blizu Ukrajina. 

Koju braću podržati?  

images?q=tbn:ANd9GcQ8IuB-qNFP8g36y1h_NJ3VmxgakCGZhCC83A&usqp=CAU 

 


  Koju braću podržati?  

 

 images?q=tbn:ANd9GcSD03tDjE5sYx1ThsvFAfpTo6uf4yy5qHxhug&usqp=CAU

 

  Koju braću podržati?  

 



Komentari (1027)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

softelectronics_e softelectronics_e 17:28 26.02.2022

Uhhhhh!

Može li neko lakše pitanje?
loader loader 18:00 26.02.2022

Re: Uhhhhh!

Ne može.
Takva je situacija.
A situaciju ne možemo menjati.

solo solo 17:31 26.02.2022

Koju braću podržati?


Pa valjda braću po materi?

softelectronics_e softelectronics_e 17:39 26.02.2022

Re: Koju braću podržati?

solo

Pa valjda braću po materi?


Mira Furlan je bila ljudina!
loader loader 18:19 26.02.2022

Re: Koju braću podržati?

Mira Furlan je bila ljudina!


Vodite računa o rerakcijama razuzdanih feministiknja, mr Soft!
solo solo 17:50 26.02.2022

2014 god



Kasnite mr Loader.

Kasno je za majke i tajke.
loader loader 18:02 26.02.2022

Re: 2014 god

Kasnite mr Loader.

Niti ranim, niti kasnim,
samo podsećam, plastično, plastom sena, plus još jednim plastom sena.


gvozden1 gvozden1 18:23 26.02.2022

Re: 2014 god

Kasnite mr Loader.

Kasno je za majke i tajke

Zanimnjiva priča.
Jeste Pink, jeste 5 minuta, ali treba pogledati.
loader loader 18:43 26.02.2022

Re: 2014 god

Jeste Pink, jeste 5 minuta, ali treba pogledati.


Ne bih...
Ostalo mi ono iz detinjstva... - plašim se mraka!
solo solo 23:22 26.02.2022

Re: 2014 god

Jeste Pink, jeste 5 minuta, ali treba pogledati.


Gvozdene ti imaš širinu za tu dilemu.

2014g.

Lazanski ok.

Ostali nebitni.
gvozden1 gvozden1 08:04 27.02.2022

Re: 2014 god

2014g

2014, a na Pinku Panović :)
Lazanski ok

Neverovatna preciznost predviđanja.

Zapravo dokaz da je Rusija ovo morala da uradi.
loader loader 18:05 26.02.2022

Braćela, gde ovo-ono..?

...
Da li je istina da svaki rat manje-više završi na srpskim leđima?
loader loader 18:05 26.02.2022

Kolko života da padne da bi se shvatilo..?

...
Da li su misli prethodnica dešavanja, ili posledica dešavanja?!



maksa83 maksa83 18:10 26.02.2022

koncept


Koncept "braće" u međunarodnoj politici je debilna propaganda.

Nemaš brata do onog što ti majka rodi, a i sa njim možeš da se posvađaš i otuđiš.
loader loader 18:12 26.02.2022

Re: koncept

Naravno.

A ako mislite na braću (termin) iz posta, nije reč o toj braći (braći u međunarodnoj politici).
Ovde je "braća" u smislu moje neočigledno kreativne reakcije na vrlo čestu upotrebu tog pojma u navedenom kontekstu (mejnstrim-rođačko-političkom),
a ne moj stav da to jesu braća (po majci ili kako već).
Ukoliko samo podsećate da to nisu braća po majci, hvala na korisnoj dopuni.

softelectronics_e softelectronics_e 18:18 26.02.2022

Re: koncept

maksa83

Koncept "braće" u međunarodnoj politici je debilna propaganda.

Nemaš brata do onog što ti majka rodi, a i sa njim možeš da se posvađaš i otuđiš.

Nije debilna propaganda.
loader loader 18:20 26.02.2022

Re: koncept

Nije debilna propaganda.


Nemojmo sad u provokativne rasprave.

(To jeste-nije ukida nijanse koje život znače, a podstiče crvene linije.)
loader loader 18:28 26.02.2022

Re: koncept

Nemaš brata do onog što ti majka rodi, a i sa njim možeš da se posvađaš i otuđiš.


Onda se valja rukovoditi jednom od Božijih zapovesti. Ništa lakše.
Ko neće, kome je to anahrona utopija - blizak je svađi, sa sobom, i sa svima ostalima - pa čak i sa braćelom!
Auh, brale!
highshalfbooze highshalfbooze 19:11 26.02.2022

Dramska pauza

Koju braću podržati?


Dobićeš odgovor za 48 sati.
vrabac_onaj vrabac_onaj 21:48 26.02.2022

Re: Dramska pauza

highshalfbooze
Koju braću podržati?


Dobićeš odgovor za 48 sati.


Nešto će se desiti u ponedeljak?
Imaš neke informacije?
loader loader 21:51 26.02.2022

Re: Dramska pauza

Dobićeš odgovor za 48 sati.



49
highshalfbooze highshalfbooze 21:57 26.02.2022

Re: Dramska pauza

loader
Dobićeš odgovor za 48 sati.



49


У праву си, боље 49, пошто морам да одем до Маринкове баре, да се посаветујем са једним много паметним човеком.
Сви мудраци седе на врху планине, ал овај седи у бари.
loader loader 23:39 26.02.2022

Re: Dramska pauza

Сви мудраци седе на врху планине, ал овај седи у бари.


Mudar čovek.
Nema muke.
jer...
nit može da padne, nit može da ustane iz lepljivog blata.
highshalfbooze highshalfbooze 12:10 27.02.2022

Re: Dramska pauza

loader
Сви мудраци седе на врху планине, ал овај седи у бари.


Mudar čovek.
Nema muke.
jer...
nit može da padne, nit može da ustane iz lepljivog blata.


Jeste, valja se po blatu i ne može da ustane. Jedino kad je suša odmili pod neki kamen.
mlatisa mlatisa 19:22 26.02.2022

Има још!

Два пласта сена и два магарца. Два пласта сена без магараца (само печурке). Два магарца без пласта сена.

Што се тиче оријентације, залажем се да одлучно кажемо "Ни да ни не!". Дајте да једном нешто прође без нас.

Поред тога, мислим да је немогуће морално, логички и на сваки други начин осуђивати ово и подржавати независност Косова. Одлучите се браћо Амери!
softelectronics_e softelectronics_e 19:34 26.02.2022

Re: Има још!

mlatisa
Два пласта сена и два магарца. Два пласта сена без магараца (само печурке). Два магарца без пласта сена.

Што се тиче оријентације, залажем се да одлучно кажемо "Ни да ни не!". Дајте да једном нешто прође без нас.

Поред тога, мислим да је немогуће морално, логички и на сваки други начин осуђивати ово и подржавати независност Косова. Одлучите се браћо Амери!

Normalno!
Štaviše, mi treba da insistiramo da se obe strane suzdržavaju od primene sile, te da sve nesporazume reše pregovorima.
mlatisa mlatisa 19:43 26.02.2022

Re: Има још!

Štaviše, mi treba da insistiramo da se obe strane suzdržavaju od primene sile, te da sve nesporazume reše progovorima.


Баш тако. Имали смо прилике да чујемо тај дипломатски речник.

Колико видим и не може да прође без утицаја на нас. Примећујем неке поремећаје у интернет сфери. Нешто блокирано, нешто успорено чак и код нас. Нпр. сајт листа Данас.
softelectronics_e softelectronics_e 20:04 26.02.2022

Re: Има још!

mlatisa
Štaviše, mi treba da insistiramo da se obe strane suzdržavaju od primene sile, te da sve nesporazume reše progovorima.


Баш тако. Имали смо прилике да чујемо тај дипломатски речник.

Колико видим и не може да прође без утицаја на нас. Примећујем неке поремећаје у интернет сфери. Нешто блокирано, нешто успорено чак и код нас. Нпр. сајт листа Данас.

To je strani list.
Tako da na osnovu njega ne možeš da pratiš promene kod nas.
mlatisa mlatisa 20:19 26.02.2022

Re: Има још!

To je strani list.
Tako da na osnovu njega ne možeš da pratiš promene kod nas.


Домен је наш (.rs) где се хостује не знам. А има тога још. Нешто сам хтео да купим код страна које немају везе са овим, па је било проблема. Хтедох само да кажем, хтели не хтели, може да се прелива и код нас. Ови проблеми су наравно ситница и скоро да нису вредни помена, али нисам могао да не приметим.
softelectronics_e softelectronics_e 20:27 26.02.2022

Re: Има још!

mlatisa
To je strani list.
Tako da na osnovu njega ne možeš da pratiš promene kod nas.


Домен је наш (.rs) где се хостује не знам. А има тога још. Нешто сам хтео да купим код страна које немају везе са овим, па је било проблема. Хтедох само да кажем, хтели не хтели, може да се прелива и код нас. Ови проблеми су наравно ситница и скоро да нису вредни помена, али нисам могао да не приметим.

Nisi ti mene shvatio kada sam rekao strani list.
Šta ima veze da li je domen .rs i gde se hostuje.
Sadržaj je diktiran od stranaca.
highshalfbooze highshalfbooze 20:33 26.02.2022

Re: Има још!

softelectronics_e

Sadržaj je diktiran od stranaca.

Na kom jeziku se diktira sadržaj?
mlatisa mlatisa 20:44 26.02.2022

Re: Има још!

Na kom jeziku se diktira sadržaj?


То је више, мање небитно. Битно је то да су сада медији легитимне мете, ко год их нападао (нпр. RT, РИА Новости, ...). Што показује да бомбардовање РТС није било случајно, колатерална штета и слично, него уништавање, па чак и физичко, алтернативног погледа на ситуацију. Изгледа да се САД империја клима, чим прибегавају таквим потезима.
highshalfbooze highshalfbooze 20:50 26.02.2022

Re: Има још!

mlatisa
Na kom jeziku se diktira sadržaj?


То је више, мање небитно. Битно је то да су сада медији легитимне мете, ко год их нападао (нпр. RT). Што показује да бомбардовање РТС није било случајно, колатерална штета и слично, него уништавање, па чак и физичко, алтернативног погледа на ситуацију. Изгледа да се САД империја клима, чим прибегавају таквим потезима.

Znači, ako medij ne pristaje da im se diktira na stranom jeziku, bilo kom, onda će da ih legitimno bombarduju zarad uništenja alternativnog pogleda na situaciju? Jesam ukapirao?
softelectronics_e softelectronics_e 21:02 26.02.2022

Re: Има још!

highshalfbooze
softelectronics_e

Sadržaj je diktiran od stranaca.

Na kom jeziku se diktira sadržaj?

Na bilo kojem.
Lako se to prevede.
highshalfbooze highshalfbooze 21:06 26.02.2022

Re: Има још!

softelectronics_e
highshalfbooze
softelectronics_e

Sadržaj je diktiran od stranaca.

Na kom jeziku se diktira sadržaj?

Na bilo kojem.
Lako se to prevede.


Pa čekaj, jel vama dvojici ja ličim na plast sena?
softelectronics_e softelectronics_e 21:08 26.02.2022

Re: Има још!

highshalfbooze
softelectronics_e
highshalfbooze
softelectronics_e

Sadržaj je diktiran od stranaca.

Na kom jeziku se diktira sadržaj?

Na bilo kojem.
Lako se to prevede.


Pa čekaj, jel vama dvojici ja ličim na plast sena?

Magarac sigurno nisi.
Ma, nebitno je to.
Ionako, danas nema nijednog medija koji ne sledi 'strogu uređivačku agendu'.
Tako da tu od objektivnosti nema ni 'o'.
highshalfbooze highshalfbooze 21:37 26.02.2022

Re: Има још!

softelectronics_e
highshalfbooze
softelectronics_e
highshalfbooze
softelectronics_e

Sadržaj je diktiran od stranaca.

Na kom jeziku se diktira sadržaj?

Na bilo kojem.
Lako se to prevede.


Pa čekaj, jel vama dvojici ja ličim na plast sena?

Magarac sigurno nisi.
Ma, nebitno je to.
Ionako, danas nema nijednog medija koji ne sledi 'strogu uređivačku agendu'.
Tako da tu od objektivnosti nema ni 'o'.


Що таке суворий редакційний порядок денний?
mlatisa mlatisa 10:38 27.02.2022

Re: Има још!


Znači, ako medij ne pristaje da im se diktira na stranom jeziku, bilo kom, onda će da ih legitimno bombarduju zarad uništenja alternativnog pogleda na situaciju? Jesam ukapirao?

Изгледа да је тако. А и постоји узречица да у у рату прво страда истина (новинари?)
kamilo_emericki kamilo_emericki 10:57 27.02.2022

Re: Има још!

mlatisa


Изгледа да је тако. А и постоји узречица да у у рату прво страда истина (новинари?)

Ja znam za, provjerenu i mislim tačnu, tvrdnju da u ratu pored ljudi na frontu stradaju: istina, žene i šume.

loader loader 13:27 28.02.2022

Re: Има још!


И птице.


Ribozom Ribozom 00:42 27.02.2022

ja sam onaj drugi

magarac.
Odgledao sam pre neki dan benediktov 'the odessa tragedy' na yt, pa onda jos jednom, pa onda jos jednom. Zatim sam odgledao 'odessa masacre', pa opet 'odessa tragedy'. Svo slobodno svoje vreme sam iskoristio da izucim snimke (cak sam sabirao broj pregleda na raznim jezicima). Na osnovu ukrajinske propagande (filma t.o.t), dosao sam do zakljucka da su ukrajinci pojeli g*vna i da su furali pricu pravimo se blesavi. Tosto su gnjavili ruse s jezikom, proterivanje i ubistvima pride.
Na osnovu ruskog pominjanja masakra (svake godine klip secanja na rt), mislim da ce ukrajina ostati celovita ruska kolonija, zene ce im puniti bordele po evropi, decu ce im usvajati evropski pedofili, a muskarci ce mirisati ljubicice odozdola. Zao mi je, izgubio sam empatiju posle svega.
I da, mislim da ce sve biti gotovo do 9-og maja.

p.s. na jednoj televiziji su uporno ponavljali vest da su rusi gadjali bolnicu u donjetsku i tom prilikom ubili 4 osobe pa mi bilo malo cudno, ali u ratu prvo strada istina.

I da, glupavo ponavljanje zapadnih medija da ce rusija da izgubi zbog rata silne milijarde...cega?
tess1 tess1 08:26 27.02.2022

Re: ja sam onaj drugi

Ribozom
magarac.
Odgledao sam pre neki dan benediktov 'the odessa tragedy' na yt, pa onda jos jednom, pa onda jos jednom. Zatim sam odgledao 'odessa masacre', pa opet 'odessa tragedy'. Svo slobodno svoje vreme sam iskoristio da izucim snimke (cak sam sabirao broj pregleda na raznim jezicima). Na osnovu ukrajinske propagande (filma t.o.t), dosao sam do zakljucka da su ukrajinci pojeli g*vna i da su furali pricu pravimo se blesavi. Tosto su gnjavili ruse s jezikom, proterivanje i ubistvima pride.
Na osnovu ruskog pominjanja masakra (svake godine klip secanja na rt), mislim da ce ukrajina ostati celovita ruska kolonija, zene ce im puniti bordele po evropi, decu ce im usvajati evropski pedofili, a muskarci ce mirisati ljubicice odozdola. Zao mi je, izgubio sam empatiju posle svega.
I da, mislim da ce sve biti gotovo do 9-og maja.

p.s. na jednoj televiziji su uporno ponavljali vest da su rusi gadjali bolnicu u donjetsku i tom prilikom ubili 4 osobe pa mi bilo malo cudno, ali u ratu prvo strada istina.

I da, glupavo ponavljanje zapadnih medija da ce rusija da izgubi zbog rata silne milijarde...cega?

Preporučila sam ovaj komentar više po osjećaju nego što znam koju si stranu odabrao i zašto.
kamilo_emericki kamilo_emericki 10:15 27.02.2022

Re: ja sam onaj drugi

Ribozom


p.s. na jednoj televiziji su uporno ponavljali vest da su rusi gadjali bolnicu u donjetsku i tom prilikom ubili 4 osobe pa mi bilo malo cudno, ali u ratu prvo strada istina.


Takvi su ti zločasti Rusi.
U Siriji su svaki dan gađali tri poslednje bolnice a u te tri poslednje bolnice bile su četiri poslednje pedijatrije.
Koliko su tek pogodili obdaništa, onih najzadnjih.
Sinoć stidljivo dopuštaju da su stambenu zgradu, koju dva dana pokazuju kao ilustraciju ruskih napada na civile, pogodili Ukrajinci sa PVO sistemom.
PVO sistem smješten u stambenoj četvrti samo slijepcu ne govori da se želi što veći broj civilnih žrtava i rušenje civilnih objekata.
Baš imaju muda ti koji su donijeli takvu odluku o skrivanju među civile.


Ribozom Ribozom 13:31 27.02.2022

Re: ja sam onaj drugi

@tess
Prepuričala sam ovaj komentar više po osjećaju nego što znam koju si stranu odabrao i zašto.


Dozvoljavam mogucnosta daje benedikt ubacen da probudi nas proruski sentiment kontraspinom.

@kamilo

Stvarno je tesko boriti se protiv medijske kampanje. Mislim sada niko mi ne pominje nista, ali ako nastave...
tess1 tess1 16:28 27.02.2022

Re: ja sam onaj drugi

Dozvoljavam mogucnosta daje benedikt ubacen da probudi nas proruski sentiment kontraspinom.

Ok.

Prepuričala sam. :)
Черевићан Черевићан 01:28 27.02.2022

реакцијама разузданих

ili,koga li podržati?

одвагати правилно
рано је још .....сада,
........биће како буде
но остаје .........нада
loader loader 13:30 28.02.2022

Re: реакцијама разузданих


Нада, нада.

Нада је зихерица,
са два лица.

maksa83 maksa83 07:00 27.02.2022

Evakuacija


Pokušana je evakuacija Zelenskog helikopterom ali nije uspela zato što nijedan helikopter ne može da podigne tolika muda.
bene_geserit bene_geserit 08:25 27.02.2022

Re: Evakuacija

tolika muda

Ješa što ratuje do poslednjeg Slovena, ali je pre toga evakuisao svoju porodicu, naravno muda do zemlje.
tess1 tess1 08:27 27.02.2022

Re: Evakuacija

Ješa što ratuje do poslednjeg Slovena

Ješa što ratuje protiv Wladimira do poslednjeg Srbina, čini mi se da bi bilo tako.
shmoo shmoo 09:08 27.02.2022

Re: Evakuacija

bene_geserit
tolika muda

Ješa što ratuje do poslednjeg Slovena, ali je pre toga evakuisao svoju porodicu, naravno muda do zemlje.



Зеленски је Јеша?

Па да. Сви добри комичари и уопште естрадне и медијске личности су Јевреји.

Сада много боље разумем шта је фра Бенедикт хтео да нам каже.

maksa83 maksa83 09:13 27.02.2022

Re: Evakuacija

Ješa što ratuje do poslednjeg Slovena, ali je pre toga evakuisao svoju porodicu, naravno muda do zemlje.

Već otpr. treći put potežeš to što je on Ješa a oni čine neznamkoliki promil stanovništva.

U čemu je problem da pripadnik manjine bude Predesednik?

Evo recimo kod mene - Srbija, 99.98% Srba su neverovatno dobri i vanserijski pametni i superkvalitetni ljudi (ostalo su drugosrbijanci i autošovinisti) pa im je na vlasti ipak pripadnik neke sitne manjine kompletnih debila. Mislim, šta sad s tim...
bene_geserit bene_geserit 09:24 27.02.2022

Re: Evakuacija

U čemu je problem da pripadnik manjine bude Predesednik?

0.2% Jevreja u Ukrajini a predsednik Ješa, prethodni premijer takođe Ješa.
Pomislio bi čovek kad krene rat gledao bi kako da što bolje sačuva svoje pleme od pogibije, oh wait i ne gine njegovo pleme nego Sloveni ko ih jebe, onda da sačuva svoju porodicu, oh wait nju je evakuisao.
Prosto bi čovek pomislio da radi za nekoga i nečije interese i da gura Ukrajince u pogibiju.
shmoo shmoo 09:34 27.02.2022

Re: Evakuacija

maksa83

U čemu je problem da pripadnik manjine bude Predesednik?



Никакав, брате.

Ево и код нас је председник владе припадник једне мањине.

Шушка се и за нашег председника, да је и он припадник једне мањине, али нема званичних саопштења по том питању.

Него само констатујемо да су најбољи естрадни забављачи вазда били Јевреји.

И то је стварно тако.






П.С. - Знаш онај стари?

Седе у кафићу Карла дел Понте и Србијанка Турајлић. Уђе Ана Брнабић и каже:"Где сте, момци, набијем вас на курац!"

maksa83 maksa83 09:39 27.02.2022

Re: Evakuacija

Pomislio bi čovek kad krene rat gledao bi kako da što bolje sačuva svoje pleme od pogibije, oh wait i ne gine njegovo pleme nego Sloveni ko ih jebe, onda da sačuva svoju porodicu, oh wait nju je evakuisao.

Pa i Putin hrabriša je kad se preselio u Sankt Petersburg pa tamo počeo vrlo nasilan rat bandi oko trgovine energijom ćerke prebacio u Nemačku da ih tamo čuva njegov ex Stazi kolega.
tess1 tess1 10:10 27.02.2022

Re: Evakuacija

0.2% Jevreja u Ukrajini a predsednik Ješa, prethodni premijer takođe Ješa.

Ali kakva je ovo upornost..
Prosto bi čovek pomislio da radi za nekoga i nečije interese i da gura Ukrajince u pogibiju.

Kaže neki tip, Wladimir nije ni slutio da će od Zelenskog napraviti heroja.. to je ono što sam sinoć govorila o carevima i komičarima..

mentol mentol 10:12 27.02.2022

Re: Evakuacija

bene_geserit
ne gine njegovo pleme nego Sloveni


Sloveni su kao neki crnci među belcima. Druga klasa belaca po zahodnim standardima. Zato se uvek raduju kad se međusobno kolju.

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 10:23 27.02.2022

Re: Evakuacija

0.2% Jevreja u Ukrajini a predsednik Ješa, prethodni premijer takođe Ješa.
Pomislio bi čovek kad krene rat gledao bi kako da što bolje sačuva svoje pleme od pogibije, oh wait i ne gine njegovo pleme nego Sloveni ko ih jebe, onda da sačuva svoju porodicu, oh wait nju je evakuisao


Moze biti da ih zabole ko je Jevrejin a ko Sloven (dve kvalifikacije koje uzgred nisu iz iste kategorije). Moze biti i da su prevazisli plemenski oblik egzististencije. Moze biti i da si ti antisemita kada to potenciras - nemoj samo sada da se rastopis kao pahulja.

Evakuise ko god moze.
maliperica maliperica 10:25 27.02.2022

Re: Evakuacija

bene_geserit
U čemu je problem da pripadnik manjine bude Predesednik?

0.2% Jevreja u Ukrajini a predsednik Ješa, prethodni premijer takođe Ješa.
Pomislio bi čovek kad krene rat gledao bi kako da što bolje sačuva svoje pleme od pogibije, oh wait i ne gine njegovo pleme nego Sloveni ko ih jebe, onda da sačuva svoju porodicu, oh wait nju je evakuisao.
Prosto bi čovek pomislio da radi za nekoga i nečije interese i da gura Ukrajince u pogibiju.

Просто би човек рекао да си у праву.

Али Украјинцима то изгледа није јасно.
За разлику од Руса који су из нашег искуства извукли поуку, Украјинци то очигледно нису.
Зато су и упали у замку у којој су од њих почели да праве Антирусе, као у нашем случају Хрвате, Муслимане, Црногорце ...
Жао ми је што ће у овом случају Анти опција да најебе.



vcucko vcucko 10:29 27.02.2022

Re: Evakuacija

maksa83


Evo recimo kod mene - Srbija, 99.98% Srba su neverovatno dobri i vanserijski pametni i superkvalitetni ljudi (ostalo su drugosrbijanci i autošovinisti) pa im je na vlasti ipak pripadnik neke sitne manjine kompletnih debila. Mislim, šta sad s tim...

A da li dopuštaš, da je upravo boldovano tvoja zabluda i da iz te zablude proističu mnoga razočarenja i nesreće?

Da se razumemo, mislim na sve Srbe. I u Srbiji i preko Drine i u dijapori.
maksa83 maksa83 10:31 27.02.2022

Re: Evakuacija

A da li dopuštaš, da je upravo boldovano tvoja zabluda i da iz te zablude proističu mnoga razočarenja i nesreće?

Dopuštam ako ti dopuštaš da ti je promakla zajebanciija.
softelectronics_e softelectronics_e 10:33 27.02.2022

Re: Evakuacija

Neues aus der Nachbarschaft
0.2% Jevreja u Ukrajini a predsednik Ješa, prethodni premijer takođe Ješa.
Pomislio bi čovek kad krene rat gledao bi kako da što bolje sačuva svoje pleme od pogibije, oh wait i ne gine njegovo pleme nego Sloveni ko ih jebe, onda da sačuva svoju porodicu, oh wait nju je evakuisao


Moze biti da ih zabole ko je Jevrejin a ko Sloven (dve kvalifikacije koje uzgred nisu iz iste kategorije). Moze biti i da su prevazisli plemenski oblik egzististencije. Moze biti i da si ti antisemita kada to potenciras - nemoj samo sada da se rastopis kao pahulja.

Evakuise ko god moze.

U svakom slučaju, najebaće Sloveni.
Mada ni Jevrejima nije lako.
Otkada postoje.
Mislim da bi Sloveni (dobro, makar Srbi) od Jevreja trebalo da nauče (samo) jedno, a to je - kako se brane vlastiti interesi.
Kada to nauče, ostalo će da se poslaže samo od sebe.
gvozden1 gvozden1 10:34 27.02.2022

Re: Evakuacija


Moze biti da ih zabole ko je Jevrejin a ko Sloven (dve kvalifikacije koje uzgred nisu iz iste kategorije). Moze biti i da su prevazisli plemenski oblik egzististencije.

Može i to da bidne.
Ali ne mora da znači.
Ili mora?
Šta ti misliš?
maksa83 maksa83 10:37 27.02.2022

Re: Evakuacija

Mislim da bi Sloveni (dobro, makar Srbi) od Jevreja trebalo da nauče (samo) jedno, a to je - kako se brane vlastiti interesi.

Ja mislim da Jevreji treba da se ugledaju na Srbe i da batale strateški izbor partnera nego da se preorijentišu na BRAĆA koncept.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 10:39 27.02.2022

Re: Evakuacija

Može i to da bidne.
Ali ne mora da znači.
Ili mora?
Šta ti misliš?


Skloniji sam da ne verujem u to da Ukrajincima neko namece jevrejske politicare. Sad ti?
gvozden1 gvozden1 10:44 27.02.2022

Re: Evakuacija

Neues aus der Nachbarschaft
Može i to da bidne.
Ali ne mora da znači.
Ili mora?
Šta ti misliš?


Skloniji sam da ne verujem u to da Ukrajincima neko namece jevrejske politicare. Sad ti?

Ja?
Ne znam, ali je li činjenica da iz 0,2 posto pupulacije dolaze najvažniji ljudi, zanimnjiva.
I treba je imati u vidu.
solo solo 10:45 27.02.2022

Re: Evakuacija

Evo recimo kod mene - Srbija, 99.98% Srba su neverovatno dobri i vanserijski pametni i superkvalitetni ljudi (ostalo su drugosrbijanci i autošovinisti) pa im je na vlasti ipak pripadnik neke sitne manjine kompletnih debila. Mislim, šta sad s tim...



Gde su tu anticovidvakseri oca im vakcinišem u vr' prkna klenovskog.

Da, stvarno, hipotetički nako, može li antivakser da se kandiduje za predsedničkog kandidata na izborima?
Koja vakcina se računa kao validna za kandidaturu?


Šta kaže demokratski princip?
gedza.73 gedza.73 10:50 27.02.2022

Re: Evakuacija

99.98% Srba su neverovatno dobri i vanserijski pametni i superkvalitetni ljudi

A da li dopuštaš, da je upravo boldovano tvoja zabluda i da iz te zablude proističu mnoga razočarenja i nesreće?

Kvari ih albanska droga


Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 10:58 27.02.2022

Re: Evakuacija


Ja?
Ne znam, ali je li činjenica da iz 0,2 posto pupulacije dolaze najvažniji ljudi, zanimnjiva.
I treba je imati u vidu.


Opet vrdanje i cudjenje sto te pitam a ti si spreman mene da pitas. Stalno neko muljanje. Vas par ovde trazite od drugih da iskazu svoje misljenje a vi ste spremni da razgovarate samo nekim poluiskazima.

Ovaj ili onaj procenat, ova ili ona informacija, sve to moze biti zanimljivo nego sta ti mislis o toj zanimljivosti? Da nemas stav o tom pitanju ne bi ti bilo zanimljivo. Nego dede rekni sta mislis posto smo utvrdili da neizreceno nije validna baza za razgovor.
vcucko vcucko 11:05 27.02.2022

Re: Evakuacija

maksa83
A da li dopuštaš, da je upravo boldovano tvoja zabluda i da iz te zablude proističu mnoga razočarenja i nesreće?

Dopuštam ako ti dopuštaš da ti je promakla zajebanciija.

Nisam u fazonu zajebancije dok se tamo u stepi rešava sudbina sveta. Obiljno kažem.


vrabac_onaj vrabac_onaj 11:34 27.02.2022

Re: Evakuacija

Neues aus der Nachbarschaft


Moze biti da ih zabole ko je Jevrejin a ko Sloven


Piše se Slowen, nauči više.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 11:51 27.02.2022

Re: Evakuacija

Piše se Slowen, nauči više.


Na kom jeziku?
vrabac_onaj vrabac_onaj 12:15 27.02.2022

Re: Evakuacija

Neues aus der Nachbarschaft
Piše se Slowen, nauči više.


Na kom jeziku?


Pa tom nekom nowom srpskom. Koji se trenutno forsira na blogu.
tess1 tess1 12:20 27.02.2022

Re: Evakuacija

Pa tom nekom nowom srpskom. Koji se trenutno forsira na blogu.

Kojeg ti pasivno-agresivno forsiraš po blogu? Baš onako prijetećem?
tess1 tess1 12:21 27.02.2022

Re: Evakuacija

Prijetećem forsiranju, m?
tess1 tess1 12:27 27.02.2022

Re: Evakuacija

Moram van, vratiću se. Samo kažem, da ne izgleda da sam ustuknula..
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 12:31 27.02.2022

Re: Evakuacija

Pa tom nekom nowom srpskom. Koji se trenutno forsira na blogu


Nema forsiranja. Kao sto nas je ucio Vinaver, jezik zivi od inovativnosti. Nije samo fora zameniti slovo. Treba znati gde to pravi stilisticku razliku. U Slowenima ne pravi.
vrabac_onaj vrabac_onaj 12:33 27.02.2022

Re: Evakuacija

Neues aus der Nachbarschaft
U Slowenima ne pravi.


Meni se baš čini da je u Slowenima ključno.
tess1 tess1 12:57 27.02.2022

Re: Evakuacija

jezik zivi od inovativnosti. Nije samo fora zameniti slovo. Treba znati gde to pravi stilisticku razliku.

Ok, napisati Wladimir kuwac bilo bi previše.
softelectronics_e softelectronics_e 12:58 27.02.2022

Re: Evakuacija

tess1
jezik zivi od inovativnosti. Nije samo fora zameniti slovo. Treba znati gde to pravi stilisticku razliku.

Ok, napisati Wladimir kuwac bilo bi previše.

Analogna logika (jebote, ovo je kul) bi bila kurrac.
alselone alselone 14:52 27.02.2022

Re: Evakuacija

tolika muda.

Da, skoro kao Slobodan Milošević.

A kada ga pogledam kako se natakario u uniformu, deluje kao kombinacija Miloševića i Lazanskog.
maksa83 maksa83 15:02 27.02.2022

Re: Evakuacija

Da, skoro kao Slobodan Milošević.

A kada ga pogledam kako se natakario u uniformu, deluje kao kombinacija Miloševića i Lazanskog.


Pa naravno da ću da navijam za ovog tipa koji se zatekao kao Predsednik države na koju invaziju vrši turobni botoksirani KGB-ovac.



gvozden1 gvozden1 15:05 27.02.2022

Re: Evakuacija


Pa naravno da ću da navijam za ovog tipa

Dobro je da si napisao ovo :)

Da razjasnimo po kojim kriterijumima zauzimaš političke stavove i strane.
alselone alselone 15:06 27.02.2022

Re: Evakuacija

Pa naravno da ću da navijam za ovog tipa koji se zatekao kao Predsednik države na koju invaziju vrši turobni botoksirani KGB-ovac.

Od navijanja obično bude krvoproliće, ja se trudim da ne navijam nego trezveno sagledam šta se dešava.

Sa druge strane, navijali mi ili ne, činjenica da liči na kombinaciju Lazanskog i Slobe se neće promeniti.
maksa83 maksa83 15:07 27.02.2022

Re: Evakuacija

Od navijanja obično bude krvoproliće, ja se trudim da ne navijam nego trezveno sagledam šta se dešava.


maksa83 maksa83 15:09 27.02.2022

Re: Evakuacija

Dobro je da si napisao ovo :)

Da razjasnimo po kojim kriterijumima zauzimaš političke stavove i strane.

Da, prvo pogledam ko bolje igra, onda zauzmem stav. Ako ne ume da igra onda nemam stav.

Je li huči, jesi se ti zatekao nekad na strani na kojoj nisu Pravda, Pravo ili makar Princip? Nikad?!

Kako to uspevaš? Meni teško, zato sam izabrao ovaj kriterijum sa đuskanjem.

Đoganija za Predsednika!
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:12 27.02.2022

Re: Evakuacija

tess1
Ješa što ratuje do poslednjeg Slovena

Ješa što ratuje protiv Wladimira do poslednjeg Srbina, čini mi se da bi bilo tako.


Ma, mi smo se svrstali, i tu sramotu će trebati nositi, pod uslovom da neko preživi.

Ovde sad dižu i spuštaju ovaj defcon ko da su gaće u pitanju, ne moš povatati koji smo trenutno i kad treba da krenem po wc papir i konzerve pasulja. Putin je pomahnitao, jebale ga ražalovane gimnastičarke, ja se nadam da tamo ima neki oficir da ga rokne u čelo, da ne bude od kafanče poljanče. Pre neki dan čujem da su mobilisali po Svemirskoj Komandi, do tad sam mislio da je ta Svemirska komanda zajebancija po kojoj su napravili odličnu seriju na Netfliksu, ali izgleda da nije. Ode na undisclosed location jedan što ga znamo, koji je specijalista za to neko rano uzbunjivanje i odvraćanje od nuklearnog napada.
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:21 27.02.2022

Re: Evakuacija

maksa83
Ješa što ratuje do poslednjeg Slovena, ali je pre toga evakuisao svoju porodicu, naravno muda do zemlje.

Već otpr. treći put potežeš to što je on Ješa a oni čine neznamkoliki promil stanovništva.

U čemu je problem da pripadnik manjine bude Predesednik?



Izgleda da su ga opet zvali oni naši Srbi Hitlerovci na (oproštajnu) žurku, i da je konačno poklekao pred njihovim ubedljiivim argumentima. Bene, šta misliš sad, jel gospodin Adolf Hitler ipak bio u pravu?

crossover crossover 18:50 27.02.2022

Re: Evakuacija

alselone
A kada ga pogledam kako se natakario u uniformu, deluje kao kombinacija Miloševića i Lazanskog.


Нико не изгледа као Лазански, само Лазански изгледа као Лазански. Кад су нас гађали томахавцима, отишао Лазански на Косово, стоји испред неке норе са посадом и прича у камеру, обукао се у неку чудну униформу, а на глави има амерички шлем из времена вијетнама и још заденуо лаки страјк за ону гуртну што држи мрежу за маскирање. Каже му неки водник - скини то бре са главе, убиће те неки пијани резервиста.
maksa83 maksa83 18:53 27.02.2022

Re: Evakuacija

Нико не изгледа као Лазански, само Лазански изгледа као Лазански. Кад су нас гађали томахавцима, отишао Лазански на Косово, стоји испред неке норе са посадом и прича у камеру, обукао се у неку чудну униформу, а на глави има амерички шлем из времена вијетнама и још заденуо лаки страјк за ону гуртну што држи мрежу за маскирање. Каже му неки водник - скини то бре са главе, убиће те неки пијани резервиста.

Prvo da kažem da šta god prićali o njemu Lazanski jeste bio frajer. Kreten, ali frajer.

Drugo, on je najtragičnija figura celog ovog sranja. Ceo život čeka da Rusija spajči nekog i umre pola godine pre toga.
gvozden1 gvozden1 19:00 27.02.2022

Re: Evakuacija


Prvo da kažem da šta god prićali o njemu Lazanski jeste bio frajer. Kreten, ali frajer.

Da li se folirao ili mu je onaj džip stvarno bio jedan od onih sa plaža iz Normandije?
Tako je pričao.
I sad, taj džip, i ovo što kros priča, šlem i laki strajk za gurtnom.
Pa jbg, kako da ti ne bude simpatičan.
crossover crossover 19:01 27.02.2022

Re: Evakuacija

maksa83

Prvo da kažem da šta god prićali o njemu Lazanski jeste bio frajer. Kreten, ali frajer.

Drugo, on je najtragičnija figura celog ovog sranja. Ceo život čeka da Rusija spajči nekog i umre pola godine pre toga.


Јесте, ја се још увек сећам његових репортажа из Старта, ПЛО и Авганистан, тад је био одличан. И он, и полудели Јасмин Крпан, његову репортажу из Гдањска бих и данас умео да препричам. Не можеш то дуго да радиш и да останеш нормалан.
maksa83 maksa83 19:03 27.02.2022

Re: Evakuacija

Pa jbg, kako da ti ne bude simpatičan.

Meni on još jedna od onih figura iz detinjstva koje mi je SNS upropastio pod stare dane.
niccolo niccolo 19:14 27.02.2022

Re: Evakuacija

Drugo, on je najtragičnija figura celog ovog sranja. Ceo život čeka da Rusija spajči nekog i umre pola godine pre toga.

Jes vala, sad si malo i mene ražalostio ovom činjenicom.
loader loader 13:32 28.02.2022

Re: Evakuacija

ex Stazi kolega


Ма, они се међусобно чврсто држе.




loader loader 13:34 28.02.2022

Re: Evakuacija


Prvo da kažem da šta god prićali o njemu Lazanski jeste bio frajer. Kreten, ali frajer.


Има ту доста истине.


Него, је л' се из Украјине јавио онај наш добровољац ?
dogodinedragosevac dogodinedragosevac 20:09 28.02.2022

Re: Evakuacija

Đoganija za Predsednika!


bolje sladЖu
principessa_etrusca principessa_etrusca 16:31 01.03.2022

Re: Evakuacija

За разлику од Руса који су из нашег искуства извукли поуку, Украјинци то очигледно нису.
Зато су и упали у замку у којој су од њих почели да праве Антирусе, као у нашем случају Хрвате, Муслимане, Црногорце ...
Жао ми је што ће у овом случају Анти опција да најебе.

Какву поруку су Украјинци могли да извуку када је свако ко се окренуо против Срба био награђен, на један или други начин?
principessa_etrusca principessa_etrusca 16:37 01.03.2022

Re: Evakuacija

Ja?
Ne znam, ali je li činjenica da iz 0,2 posto pupulacije dolaze najvažniji ljudi, zanimnjiva.
I treba je imati u vidu.

У једном тренутку након пада комунизма, целокупну руску привреду су контролисала седморица оригиналних олигарха, а мислим да су шесторица од њих били Јевреји.
Milan Novković Milan Novković 17:27 01.03.2022

Re: Evakuacija

principessa_etrusca
Ja?
Ne znam, ali je li činjenica da iz 0,2 posto pupulacije dolaze najvažniji ljudi, zanimnjiva.
I treba je imati u vidu.

У једном тренутку након пада комунизма, целокупну руску привреду су контролисала седморица оригиналних олигарха, а мислим да су шесторица од њих били Јевреји.

Šira priča, i u prostoru i u vremenu, uključuje ono što je Bene ovde linkovao, a ja na Maksinom još aktivnom blogu, koji je, nažalost, zbunio bar 85% muških blogera upotrebom reči "dupe" u naslovu, pa neodređen broj blogerki.

Bene je linkovao Hudsona (jedan od najboljih ekonomista u svetu danas) koji se poziva na 3 oligarhijske okosnice US spoljne politike, tj 3 interesne grupe - Military Security Complex, Bankariosiguranjalova uopšte, pa mineraglirudeenergenti.

Oni stoje iza kongresmena, senatora, u name it, tj iako ljudi još uvek potežu reč "demokratija", u očaju, "funkcionalni" zapad nema mnogo toga od demokratije u sebi.

Kao top ekonomista Hudson je potegao ove 3 grupe, ali su esencijalna dopuna njima joše dve interesen grupe - hrana-lekovi, pa jevrejski lobi.

Dotakne se Hudson pomalo toga, ali ne poteže za ekplicitnim objašnjavanjima, a jako su bitni i ovih dana.

US strategiju na stranu za sada, frenetična taktička dreka poslednjih N nedelja je velikim delom vezana za panično pomeranje teme sa Covida, pošto se priča polako odvija i neverovatno je (potencijalno) eksplozivna - o tom nekom drugom prilikom. Dakle, od hranalekovi bas su "lekovi" veliki deo taktične slike ovih sada događaja.

Pa je interesantno primetiti da je narativ o Ukrajini, kako je postala glavna tema, ipak malo spušten na zemlju kako su Rusi ušli u Ukrajinu.

Na temu jevrejskog lobija - evo izašao je članak jednog od najboljih - sve je ovo napisano i više puta u poslednjih N godina, ali je ovako lakše, sačekati novi članak pa ga samo priložiti. Ovde se nalazi i probabilistički oblak vezan za putinove "definicije" "junkies" i "nazis" u Ukrajini poslednjih deceniju dve:

Russia declares war on the Straussians - by Thierry Meyssan

Ovde sad ima dosta imena, al kome je za utehu tu je prominentan i Jacob Jeremiah Sullivan (aka Jake Sullivan) "... is an American political advisor who currently serves as the United States National Security Advisor to President Joe Biden...".

On je jedan od topmost Biden "handlera", a posebno instrumentalan u priči o Trump-Russian collusion, potpuno diskreditovanoj, prvi već u zatvoru, Klintonovi iza nje, ali ovaj Jake je bio instrumentalan i interesantno će biti pratiti koliko je (ne)dodirljiv, on, pa i Clintonovi, iako su oni previše visoko u tamonekoj ravni..

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana