Sex

Biti u manjini znaci biti u pravu?

Spiridon RSS / 29.03.2022. u 09:05

Pedja Todorovic je juce izasao iz svog stana u Parizu, 2 Rue Petibon i krenuo prema obliznjoj pekari na svoju redovnu jutarnju kafu i pain au chocolat. Zgrada u kojoj je ziveo pripadala je onim starim, lepo odrzavanim, gradjevinama za koje bi  turista, sa malo vise ukusa, sebi postavio pitanje "ko ovde zivi?" Radio je vec dugo godina za LVMH u racunovdstvu. Bio je jedan od onih likova kojima Beograd nije nedostajao ali ne zbog nekakvih licnih razloga vec zbog toga sto je je uvek gledao napred. Da je rodjen u Rimu, isto bi razmisljao. I dok je tako zamisljen gledao kroz prozor pekare koja je mirisala na puter i peciva, listao je Le Matin koji je zatekao tu na pultu. Propaganda. Zatvorio je novine. Onda je pogledao vesti sa nekog Beogradskog portala (sto je inace retko radio) i video istu stvar. "Da sam u Beogradu sigurno bi pizdeo od pro-ruskih sranja, a ovde u Parizu se gadim zapadne propagande" razmisljao je Pedja. Potom je svoju kartonsku casu od kafe bacio u kantu za papir, podigao kragnu na kaputu i nestao u gradskoj guzvi koja ga je progutala kao on malopre onaj svoj pain au chocolat. Za to vreme mu je na sluskama svirala ona stara Dilanova ... I see my light come shining, from the west down to the east.

Pain_au_chocolat_Luc_Viatour.jpg 

 



Komentari (113)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Черевићан Черевићан 10:14 29.03.2022

отворених новина

ili,od istoka ka zapadu

заузети личног става.......... почесто зариба
(опозити посматрани .......сваки има права),
временска дистанца предуслов што мањка
па то превидевши ............у глави расправа
angie01 angie01 10:22 29.03.2022

biti u manjini,

znaci da se nisi nicemu prikljucio, ne sledis nikakvu ideologiju, ne moras da si poslusnik i nemas stado oko sebe da bi ti bilo lakse, razmisljas svojom glavom i slobodno promisljas stavri-ali takav si neprijatelj svima ostalima, jer remetis mir njihove organizovane piramide...nikoga ne zanima da li si u pravu-svi grabe za svoje interese.
shmoo shmoo 10:23 29.03.2022

Re: biti u manjini,

angie01
znaci da se nisi nicemu prikljucio, ne sledis nikakvu ideologiju, ne moras da si poslusnik i nemas stado oko sebe da bi ti bilo lakse, razmisljas svojom glavom i slobodno promisljas stavri-ali takav si neprijatelj svima ostalima, jer remetis mir njihove organizovane piramide...nikoga ne zanima da li si u pravu-svi grabe za svoje interese.



Хвала ти, Анђо.

omega68 omega68 11:46 29.03.2022

Re: biti u manjini,

a ovde u Parizu se gadim zapadne propagande

Peđa,

Za to mi uopšte nije potreban Pariz
shmoo shmoo 13:54 29.03.2022

Кључно питање

Biti u manjini znaci biti u pravu?

Da sam u Beogradu sigurno bi pizdo od pro-ruskih sranja, a ovde u Parizu se gadim zapadne propagande

Potom je svoju kartonsku casu od kafe bacio u kantu za papir, podigao kragnu na kaputu i nestao u gradskoj guzvi koja ga je progutala kao on malopre onaj svoj pain au chocolat.



Није кључно питање да ли си у праву или ниси у праву.

Кључно питање је да ли ће ти бити увек дозвољено да припадаш мањини, био ти у праву или не? Односно, да не припадаш већини?

То јест ово што каже Анђа, да ли ће ти бити увек (или и даље, да тако кажем) дозвољено да се ничему не прикључиш, да не следиш никакву идеологију, да не будеш послушник, да немаш стадо око себе да те штити, да размишљаш својом главом?

Да ли ће ти то бити дозвољено пошто си као такав

neprijatelj svima ostalima


Да ли ће ти онда бити увек дозвољено да будеш такав какав си?

То је кључно питање.





mlatisa mlatisa 16:19 29.03.2022

Re: Кључно питање

Да ли ће ти то бити дозвољено пошто си као такав

neprijatelj svima ostalima



Да ли ће ти онда бити увек дозвољено да будеш такав какав си?

То је кључно питање.





Није одговор на питање, али потражих лика са слике и наиђох на занимљив детаљ

He was imprisoned. He got caught up in the clockwork guillotine of the race laws. His wife was ‘euthanised’. His children were taken away from him. He died after being drafted, probably butchered by Tito’s men in Yugoslavia


Мада треба рећи да се не зна ко је тачно човек, па самим тим, ни шта се десило са њим.

Што се тиче питања ево и одговора: Неће бити дозвољено. То бар скорашња историја у "западној демократији" показује (случај Rowling је довољан). Шта онда да очекујемо у "остатку света"?

Уосталом, Асанжа треба ослободити!
shmoo shmoo 20:25 29.03.2022

Re: Кључно питање

mlatisa

Мада треба рећи д
а се не зна ко је тачно човек, па самим тим, ни шта се десило са њим.



Да, и ја сам наишао на различите приче о идентитету и судбини човека са слике. И не зна се која је права. Било би лепо када би се поуздано знало која од тих прича је истинита.

Ипак, сама слика је згодна илустрација за кључно питање.

mlatisa mlatisa 11:44 30.03.2022

Re: Кључно питање

Да, и ја сам наишао на различите приче о идентитету и судбини човека са слике. И не зна се која је права. Било би лепо када би се поуздано знало која од тих прича је истинита.


У суштини није ни битно. Пошто и у једном и другом случају (постоје два највероватнија кандидата), њихов животни пут није имао везе са сликом и ставом. То не говори о демократичности Хитлеровог режима, него о томе да је сам чин прошао незапажено.
shmoo shmoo 19:03 30.03.2022

Re: Кључно питање

mlatisa

У суштини није ни битно.



Није.

Слика је прерасла у симбол и више није ни битан идентитет и судбина човека са слике.

Једино питање које се онда ту поставља јесте да ли му је било дозвољено да се не опредељује.

alselone alselone 14:01 29.03.2022

Na ovom blogu apsolutno svako

misli za sebe da je manjina koja je u pravu.

zoja444 zoja444 14:30 29.03.2022

Re: Na ovom blogu apsolutno svako

uvek postoji i manjina medju manjinom. dok se ne dodje do sebe samoga/svoje.
predatortz predatortz 15:39 29.03.2022

Re: Na ovom blogu apsolutno svako

alselone
misli za sebe da je manjina koja je u pravu.



Mislim da je tako i van bloga.
Zapravo, logično je da ljudi misle da su oni u pravu jer stvari sagledavaju kroz svoje vrednosne norme i okvire.

Tako posmatrano, u pravu su.

Odnosno, ne postoji univerzalno "biti u pravu".

Uzmi za primer Ukrajinu. Ukrajinac je u pravu kada kaže da ima pravo da bira saveze.

Rus je u pravu kada kaže da on izborom saveza, kada je taj savez evidentno protiv Rusije, ugrožava njegov život.

Ukrajinac i Rus su u pravu.
maksa83 maksa83 16:19 29.03.2022

Re: Na ovom blogu apsolutno svako

Odnosno, ne postoji univerzalno "biti u pravu".

Sad je vreme za onaj vic o "relativno" sa M i H ali ja neću da ga pišem zašto ja uvek da budem najgori i besprizoran evo može neko drugi.
softelectronics_e softelectronics_e 16:24 29.03.2022

Re: Na ovom blogu apsolutno svako

maksa83
Odnosno, ne postoji univerzalno "biti u pravu".

Sad je vreme za onaj vic o "relativno" sa M i H ali ja neću da ga pišem zašto ja uvek da budem najgori i besprizoran evo može neko drugi.

Piši!
Ko će ako ne ti!
Spiridon Spiridon 18:12 29.03.2022

Re: Na ovom blogu apsolutno svako

alselone
misli za sebe da je manjina koja je u pravu.



Ja mislim da je ovaj blog poslednje mesto (ako ga posmatramo kao drustvenu mrežu) gde jos uvek moze da se čuju različita mišljenja i gde dolazim da naučim ponešto novo i koji ne predstavlja totalno gubljenje vremena.


Spiridon Spiridon 18:23 29.03.2022

Re: Na ovom blogu apsolutno svako

softelectronics_e
maksa83
Odnosno, ne postoji univerzalno "biti u pravu".

Sad je vreme za onaj vic o "relativno" sa M i H ali ja neću da ga pišem zašto ja uvek da budem najgori i besprizoran evo može neko drugi.

Piši!
Ko će ako ne ti!


Ti si vidim navikao da ti se informacije serviraju. Guglaj brate.
gvozden1 gvozden1 18:25 29.03.2022

Re: Na ovom blogu apsolutno svako

alselone
misli za sebe da je manjina koja je u pravu.


Kažu manjina, a misle elita.
Nešto me i ovaj lik iz priče na takve potseća.
Kao jebote, ja sam manjina, ja mislim svojom glavom, oni drugi su zavedeni.

Biti u manjini ne znači ništa, ni da je u pravu ni da nije, ni da misli ni da ne misli.

Argumenti se valjda računaju, ne broj zagovornika.

Stvarno je besmisleno tako razvrstavanje.
Ali ljudi tako sebe ubede da su pametni pa se hvale, ja sam manjina.

Može se biti i manjina i budala istovremeno.
softelectronics_e softelectronics_e 18:31 29.03.2022

Re: Na ovom blogu apsolutno svako

gvozden1
alselone
misli za sebe da je manjina koja je u pravu.


Kažu manjina, a misle elita.
Nešto me i ovaj lik iz priče na takve potseća.
Kao jebote, ja sam manjina, ja mislim svojom glavom, oni drugi su zavedeni.

Biti u manjini ne znači ništa, ni da je u pravu ni da nije, ni da misli ni da ne misli.

Argumenti se valjda računaju, ne broj zagovornika.

Stvarno je besmisleno tako razvrstavanje.
Ali ljudi tako sebe ubede da su pametni pa se hvale, ja sam manjina.

Može se biti i manjina i budala istovremeno.

Bravo!
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:06 29.03.2022

Re: Na ovom blogu apsolutno svako

maksa83
Odnosno, ne postoji univerzalno "biti u pravu".

Sad je vreme za onaj vic o "relativno" sa M i H ali ja neću da ga pišem zašto ja uvek da budem najgori i besprizoran evo može neko drugi.


Makso, baš dobro što si tu, imam pitanje od životne važnosti. Elem, primetio sam da kad pečem picu u onom ognju, samolina oće da mi se zapali na kamenu, kamen joj u usta! Nisam siguran tačno u čemu je problem, ne dešava se uvek, to jest sad se dešava češće kako je kamen potamneo. Mislim da je ne stavim toliko puno, plus imam onu lopatu sa prorezima, ali svejedno kad izvadim picu da je okrenem, povremeno cela ta površina na kamenu krene da gori. Odguram to sa špahtlom, ali ostane malo gorkast ukus u kori zbog toga, i u svakoj sledećoj iteraciji je sve jači (ili sam samo ja osetljiviji).

Gledao sam na guglu, i video da se ljudi žale na to, i da preporučuju da se samolina uopšte ne koristi, nego obično brašno, i to u minimalnoj količini, ali pre toga razvijeno testo da se malo prosuši (15/20 minuta) na onom masnom papiru, pa ga zarotiraš tako da ta gornja suvlja površina postane donja, i onda kao lakše klizi, pa ti navodno ne treba samolina. Mislio sam to da probam sledeći put, a, šta ti misliš?

Temp na ploči mi je ~450C, mereno sa IR, i to sam usavršio balans loženja tako da mi ne varira više od +/- 20C, čak i manje.



shmoo shmoo 20:29 29.03.2022

Re: Na ovom blogu apsolutno svako

zoja444
uvek postoji i manjina medju manjinom. dok se ne dodje do sebe samoga/svoje.







zoja444 zoja444 18:54 30.03.2022

Re: Na ovom blogu apsolutno svako

shmoo, glupav mi je telefon, ne otvara nista sem slova. sta si ostavio?
maksa83 maksa83 19:05 30.03.2022

Re: Na ovom blogu apsolutno svako

Makso, baš dobro što si tu, imam pitanje od životne važnosti. Elem, primetio sam da kad pečem picu u onom ognju, samolina oće da mi se zapali na kamenu, kamen joj u usta! Nisam siguran tačno u čemu je problem, ne dešava se uvek, to jest sad se dešava češće kako je kamen potamneo. Mislim da je ne stavim toliko puno, plus imam onu lopatu sa prorezima, ali svejedno kad izvadim picu da je okrenem, povremeno cela ta površina na kamenu krene da gori.

Možda tog griza (semolina je fensi ime za durum griz) ima previše. Ja bih opet iz sve snage sugersao da nabaviš drvenu lopAtu (mora to da ima negde, jebaga ako ovde ima u SZR Minja, Mali Kupci onda mora da ima i u Junajted Stejts koje su brate cele napravljene od drveta da se ne lažemo sa tu i tamo nešto metala po gradovima), sa nje dizviniš mnogo, mnogo lakše sklizne nego sa metalne pa ti i treba manje semoline da ti glumi kuglagere, a možeš i da spustiš temperaturu na nešto oko 400, sve će isto lepo da radi, a možda se neće spaljivati. To da treba probati sa običnim brašnom ne verujem, ono se tek ugljeniše dok si rek'o wtf.

Ovde u Šumatovcu imaju peć na drva koju ja procenjujem na oko 350 stepeni (treba im oko 2m20s za picu od kad uđe pa dok izađe, da, štopovao sam im, pa šta?) i isto je super.
shmoo shmoo 19:08 30.03.2022

Re: Na ovom blogu apsolutno svako

zoja444
shmoo, glupav mi je telefon, ne otvara nista sem slova. sta si ostavio?



Извини...

То је онај клип из Брајановог житија монтипајтоновца када се у арени расправљају да ли су они странка Judean People Front или Popular Front of Judea.

Па кад установе да су Judean People Front, питају ко је онда Popular Front of Judea и онда покажу на једнога који седи сам самцит на трибинама и довикују му:"Splitter!!!"


zoja444 zoja444 19:57 30.03.2022

Re: Na ovom blogu apsolutno svako

hvala. slabo sam ih gledala u to vreme. gledala sam love boat sa beti vajt (sasvim normalan humor).
shmoo shmoo 20:07 30.03.2022

Re: Na ovom blogu apsolutno svako

zoja444
hvala. slabo sam ih gledala u to vreme. gledala sam love boat sa beti vajt (sasvim normalan humor).



Нема на чему.

А ја неко време у раној младости баш био овисник што се тиче те врсте хумора, као и оне браће Маркс. Вероватно је то оставило трага на мојој комуникацији с људима до дана данашњег



softelectronics_e softelectronics_e 20:11 30.03.2022

Re: Na ovom blogu apsolutno svako

maksa83

...

Ovde u Šumatovcu imaju peć na drva koju ja procenjujem na oko 350 stepeni (treba im oko 2m20s za picu od kad uđe pa dok izađe, da, štopovao sam im, pa šta?) i isto je super.

U Šumatovcu ima pice?!
zoja444 zoja444 20:20 30.03.2022

Re: Na ovom blogu apsolutno svako

shmoo, ja volim kad je humor spontan. prirodan.
softelectronics_e softelectronics_e 20:24 30.03.2022

Re: Na ovom blogu apsolutno svako

zoja444
shmoo, ja volim kad je humor spontan. prirodan.

Pa to, valjda, vole svi.
Samo, kako biti spontan, prirodan, a uz to i humoran?
maksa83 maksa83 20:26 30.03.2022

Re: Na ovom blogu apsolutno svako

softelectronics_e
maksa83

...

Ovde u Šumatovcu imaju peć na drva koju ja procenjujem na oko 350 stepeni (treba im oko 2m20s za picu od kad uđe pa dok izađe, da, štopovao sam im, pa šta?) i isto je super.

U Šumatovcu ima pice?!

U Šumatovcu ne da imaju pice nego imaju verovatno među top 3 pice u gradu. Najbolje u centru svakako.
shmoo shmoo 20:33 30.03.2022

Re: Na ovom blogu apsolutno svako

zoja444
shmoo, ja volim kad je humor spontan. prirodan.



De gustibus non est disputandum.

zoja444 zoja444 20:46 30.03.2022

Re: Na ovom blogu apsolutno svako

slazem se oko izreke. a za odgovor softel., ne razumem humor stend up komicara. meni tu nista nije smesno. smesni su mi psi u tv corbi. a sto se pizze tice, dobra je mexico marke caribic na slaviji.
shmoo shmoo 06:49 31.03.2022

Камене фаце *

zoja444

ne razumem humor stend up komicara



Појава која је добила на свом замаху развојем телевизије, али је постојала и раније у разним облицима.

Мени та појава изгледа као када се друштво нађе на окупу и обавезно има макар један који зна милијарду вицева и узме банку у друштву па крене све редом да их рецитује не би ли био у центру пажње што дуже засмејавајући остале.

Прва 2-3 вица у низу и буду занимљива, али после као појава буде дегутантно. И што би клинци рекли, смарајуће.

Код нас је stend up још у повоју. Као претечу, имали смо оне веселе вечери са Чкаљом и Мијом и Нелом Ержишник који су на сцени Дома синдиката или тако негде изводили исто оно што су изводили у радио и нешто касније ТВ програмима.

А ови данашњи домаћи савремени ТВ stend up комичари (Кесић, Иван Ивановић, Лав Пајкић, онда она двојица, Видојковић и онај други итд.) неизмерно су ми досадни јер су недуховити. Смарачи. Не држе ми пажњу својим "хумором" ни 2 минута. Обашка што им је сав хумор искључиво заснован на дневнополитичким догађањима у Србији.

Бескрајно досадно јер је дневна политика у Србији ионако довољно смешна сама по себи, до апсурда који подсећа на монтипајтоновце, и нису јој потребни амплификатори (како каже гос'н Чер) у виду једног Кесића, Лава Пајкића, Ивана Ивановића итд. да бисмо ми, просто пучанство и нишчи духом, укапирали ко је у Србији већина, ко је мањина и ко је од та два у Србији праву.


______________________________________________________________________


* - Камене фаце - Не знам за данас, али у мојој младости је то била занимљива друштвена игра која се играла на журкама и била заснована на оралном сексу.

Момци би поседали за сто, а девојке испод стола би момцима радиле блоуџаб. Победник би био онај момак изнад стола којем се на лицу не би ништа приметило.

Искористио сам назив ове друштвене игре као наслов овог коментара да бих указао на то какав ефекат на мене има хумор наших домаћих ТВ stend up комичара.

Остављају ме потпуно равнодушним и најчешће променим ТВ програм већ после њихових првих 2-3 реченице.





srdjan.pajic srdjan.pajic 14:47 31.03.2022

Re: Na ovom blogu apsolutno svako

maksa83
Makso, baš dobro što si tu, imam pitanje od životne važnosti. Elem, primetio sam da kad pečem picu u onom ognju, samolina oće da mi se zapali na kamenu, kamen joj u usta! Nisam siguran tačno u čemu je problem, ne dešava se uvek, to jest sad se dešava češće kako je kamen potamneo. Mislim da je ne stavim toliko puno, plus imam onu lopatu sa prorezima, ali svejedno kad izvadim picu da je okrenem, povremeno cela ta površina na kamenu krene da gori.

Možda tog griza (semolina je fensi ime za durum griz) ima previše. Ja bih opet iz sve snage sugersao da nabaviš drvenu lopAtu (mora to da ima negde, jebaga ako ovde ima u SZR Minja, Mali Kupci onda mora da ima i u Junajted Stejts koje su brate cele napravljene od drveta da se ne lažemo sa tu i tamo nešto metala po gradovima), sa nje dizviniš mnogo, mnogo lakše sklizne nego sa metalne pa ti i treba manje semoline da ti glumi kuglagere, a možeš i da spustiš temperaturu na nešto oko 400, sve će isto lepo da radi, a možda se neće spaljivati. To da treba probati sa običnim brašnom ne verujem, ono se tek ugljeniše dok si rek'o wtf.

Ovde u Šumatovcu imaju peć na drva koju ja procenjujem na oko 350 stepeni (treba im oko 2m20s za picu od kad uđe pa dok izađe, da, štopovao sam im, pa šta?) i isto je super.


Imam ja dasku drvenu odavno, nego sam nešto izbegavao da je koristim, prvo da mi ne izgori u onom paklu, a drugo, pa drugo je što imam tu metalnu sa prorezima, koja je, mislio sam, ultramegaturbogiga, a i malo je uža pa lakše prođe kroz vrata a i kad moram malo da mrdnem picu unutra.

Ok, probaću drvenu dasku, i malo nižu temperaturu, ova je bilo onako, knjiški, a i da vidiš koliko sam bio srećan kad je peć bez veće muke otkucala ~480C stepeni, i isto toliko na kamenu.
pnbb pnbb 16:15 31.03.2022

Re: Na ovom blogu apsolutno svako

Biti u manjini ne znači ništa, ni da je u pravu ni da nije, ni da misli ni da ne misli.

Argumenti se valjda računaju, ne broj zagovornika.

Stvarno je besmisleno tako razvrstavanje.
Ali ljudi tako sebe ubede da su pametni pa se hvale, ja sam manjina.

Može se biti i manjina i budala istovremeno.



bas tako
softelectronics_e softelectronics_e 14:16 29.03.2022

M'da!

Nije lako biti manjina!
Istina, mnogi koji se trte da budu manjina su šuplji ko šupalj zub.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:55 29.03.2022

Re: M'da!

softelectronics_e
Nije lako biti manjina!
Istina, mnogi koji se trte da budu manjina su šuplji ko šupalj zub.



Aha, baš si mi ti pao prvo napamet!

Samo da kažem da je još veliki Ibzen otišao korak dalje i napisao: "Većina nikad nije u pravu". U ovo sam sve više uveren, kako godine odmiču.



softelectronics_e softelectronics_e 19:05 29.03.2022

Re: M'da!

srdjan.pajic
softelectronics_e
Nije lako biti manjina!
Istina, mnogi koji se trte da budu manjina su šuplji ko šupalj zub.



Aha, baš si mi ti pao prvo napamet!

Samo da kažem da je još veliki Ibzen otišao korak dalje i napisao: "Većina nikad nije u pravu". U ovo sam sve više uveren, kako godine odmiču.


Kao što je moj stric govorio - tebi na pamet može da padne samo cigla.
Ili tako nekako.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:08 29.03.2022

Re: M'da!

softelectronics_e
srdjan.pajic
softelectronics_e
Nije lako biti manjina!
Istina, mnogi koji se trte da budu manjina su šuplji ko šupalj zub.



Aha, baš si mi ti pao prvo napamet!

Samo da kažem da je još veliki Ibzen otišao korak dalje i napisao: "Većina nikad nije u pravu". U ovo sam sve više uveren, kako godine odmiču.


Kao što je moj stric govorio - tebi na pamet može da padne samo cigla.
Ili tako nekako.


Dobro, tu si negde na nivou cigle, slažem se.
shmoo shmoo 20:51 29.03.2022

Питање за аутора

Onda je pogledao vesti sa nekog Beogradskog portala (sto je inace retko radio) i video istu stvar. "Da sam u Beogradu sigurno bi pizdeo od pro-ruskih sranja,



Главни јунак ове приче, Пеђа Тодоровић, сигурно онда гледа неке опскурне београдске и српске портале?

Јер...

Мејнстрим српски и београдски медији/портали су или отворено про НАТО (Данас, Бљуц, N1) или покушавају да одрже какав-такав баланс у информисању (Политика, РТС), али им то баш и не полази за руком сваки пут у поплави преписиваних, гугл преводилац штанцованих, информација добијених од западних агенција и информативних кућа.


"PRVI NA UDARU BLIC I DANAS" Diplomatski izvori: Rusija počinje operaciju "ZAVADI PA VLADAJ" na Zapadnom Balkanu, pišu najtiražnije hrvatske novine

Zvanična Moskva bi u narednim danima, kao odgovor na uvedene sankcije, mogla da krene u destabilizaciju Zapadnog Balkana intenziviranjem kampanje sejanja razdora i dezinformacija, a na udaru bi se prvo našli srpski dnevnici Blic i Danas, piše najtiražniji hrvatski dnevni list "24 sata", pozivajući se na sagovornike koji su razgovarali sa diplomatama NATO zemalja.

Piše: Blic
27.03.2022. 20:31


- Ruska medijska kampanja biće brutalna, ali će istovremeno koristiti sofisticirane metode. Za sejanje razdora neće se koristiti otvoreno ruski mediji, poput Sputnjika koji je jako popularan u Srbiji. Srpska medijska scena je rascepkana i eksplozivna, i stalno izbijaju novi medijski ratovi zbog netrpeljivosti brojnih medijskih magnata, pa su usred sukobljenih vlasničkih interesa neretke svađe između dva prozapadna medija. Rusija planira da iskoristi ovo i taktikom "zavadi, pa vladaj" okrene čak i lokalne srpske istraživačke portale, poput BIRN-a, jedne protiv drugih, ili protiv drugih prozapadnih medija, kao što su, na primer, tabloidni Blic ili politički dnevnik Danas - objašnjava izvor "24 sata".

"24 sata" navode da je nekoliko ambasada zapadnih zemalja u Beogradu već obavešteno iz diplomatsko-obaveštajnih krugova da će prvi na udaru ruske kampanje biti nezavisni mediji u Srbiji, "a jedan od njih je Blic, retki prozapadni medij u Srbiji koji uticajem i dometom konkuriše brojnim otvoreno proruskim tabloidima i TV kućama".

Dalje se navodi da će prva i najjača “detonacija” ruske propagandne mašinerije odjeknuti u Srbiji koja se "smatra plodnim tlem zbog velikog i uzburkanog medijskog tržišta". Odatle bi se kampanja prelila na ostale zemlje Zapadnog Balkana, pre u svega Bosnu i Hercegovinu i Crnu Goru.

"24 sata" pišu da srpska medijska scena tu igra ključnu ulogu jer je daleko najveća i ima ogromnu dnevnu produkciju vesti koje se najčešće bez provera prenose dalje u BiH i Crnoj Gori, pa i u Makedoniji. Kako se navodi, Pentagon je još 2019. godine u izveštaju “Ruske strateške namere” obelodanio da Moskva ima sposobnost da promoviše društvene podele na Zapadu, slabi civilno društvo i podriva višestranačje u Europi.

U istom izveštaju se ukazuje na tri cilja Putinove globalne strategije: povratiti i osigurati uticaj Rusije na bivše države Sovjetskog Saveza, povratiti status supersile u svetu i predstaviti se kao pouzdan akter, moćan regionalni igrač i uspešan posrednik "u cilju sticanja ekonomskog, vojnog i političkog uticaja na države širom sveta".




ЛИНК


За Бљуц онлајн кажу да има убедљиво највише прегледа од свих дневних интерент новина, а и да му је папирни тираж највећи у Србији.


Ringier Axel Springer Srbija (ЛИНК)

Хоћу да кажем, портали у Србији нису ништа другачији од оних у Паризу и Француској што се тиче извештавања о НАТО, ЕУ и Русији.

Вероватно су зато Пеђи Тодоровићу и једни и други, и париски и београдски медији, подједнако одвратни.





softelectronics_e softelectronics_e 08:03 30.03.2022

Re: Питање за аутора

shmoo

...

Јер...

Мејнстрим српски и београдски медији/портали су или отворено про НАТО (Данас, Бљуц, N1) или покушавају да одрже какав-такав баланс у информисању (Политика, РТС), али им то баш и не полази за руком сваки пут у поплави преписиваних, гугл преводилац штанцованих, информација добијених од западних агенција и информативних кућа.
...

Ko li, uopšte, čita to smeće?!
tess1 tess1 08:28 30.03.2022

Re: Питање за аутора

Ko li, uopšte, čita to smeće?!

Šta ti čitaš? Ili samo gledaš crtić Donald Duck.
softelectronics_e softelectronics_e 08:44 30.03.2022

Re: Питање за аутора

tess1
Ko li, uopšte, čita to smeće?!

Šta ti čitaš? ili samo gledaš crtić Donald Duck.

Pa da.
Pogledam po koji crtani.
Od čitanja ... pa, najviše čitam komentare na kojekakve vesti.
Jer - se iz komentara mnogo više 'sazna' nego iz 'teksta'.
Ja sam svoje pročitao.
tess1 tess1 08:57 30.03.2022

Re: Питање за аутора

Jer - se iz komentara mnogo više 'sazna' nego iz 'teksta'.

Pa šta pišu?
softelectronics_e softelectronics_e 09:00 30.03.2022

Re: Питање за аутора

tess1
Jer - se iz komentara mnogo više 'sazna' nego iz 'teksta'.

Pa šta pišu?

Da je situacija, u najmanju ruku, delikatna.
I da nas čeka ko zna šta.
I da je dobro na teškim iskušenjima.
Jer se zlo povampirilo.
I tako.
tess1 tess1 09:09 30.03.2022

Re: Питање за аутора

I da je dobro na teškim iskušenjima.
Jer se zlo povampirilo.

:))



tess1 tess1 09:10 30.03.2022

Re: Питање за аутора

Da je situacija, u najmanju ruku, delikatna.
I da nas čeka ko zna šta.
I da je dobro na teškim iskušenjima.
Jer se zlo povampirilo.
I tako.

Emsi, vrijeme ti je da se okreneš vjeri. Nema šta. Zaboravi na crtiće, i na blud.
pnbb pnbb 16:19 31.03.2022

Re: Питање за аутора

опскурне београдске и српске портале?

Јер...

Мејнстрим српски и београдски медији/портали су или отворено про НАТО (Данас,


sad ne skapirah, koji su opskurni, a koji su mejnstrim?
softelectronics_e softelectronics_e 16:27 31.03.2022

Re: Питање за аутора

tess1
Da je situacija, u najmanju ruku, delikatna.
I da nas čeka ko zna šta.
I da je dobro na teškim iskušenjima.
Jer se zlo povampirilo.
I tako.

Emsi, vrijeme ti je da se okreneš vjeri. Nema šta. Zaboravi na crtiće, i na blud.

Ljubav nije blud.
Što se tiče vere ... veruj u ljubav!
tess1 tess1 17:01 31.03.2022

Re: Питање за аутора

Ljubav nije blud.

Ma nemoj, ko kaže da nije? :)
nask nask 21:21 29.03.2022

Izvinite na autizmu

Mnogo relativan pojam ta manjina, sam po sebi ne znači ništa. Manjina može da bude u pravu, pametnija, lepša ... i obrnuto. Jedina apsolutna manjina je svaki pojedinačni čovek u odnosu na sve čovečanstvo, jer samo sam ja Ja, dok su svi ostali Ostali. 1 vs 8 puta deset na deveti, definitivno smo svi mi manjina.

Pre neki dan nas zaprašivali sa 10000m i pritom koristili kvantnu turbulenciju da se mikročipovi bolje rasprše i lakše udišu. Ovo je u manjini u odnosu na prethodna zaprašivanja. Evo dokaza za manjiski kemtrejl



Slikano mobilnim, pa sečeno, tako da je kvalitet slike manjiski.
Spiridon Spiridon 08:20 30.03.2022

..

moram da primetim da postoje 3-4 blogera koji konstantno spamuju glupostima i konvertuju svaku diskusiju u necitljivo smeće.

tess1 tess1 08:24 30.03.2022

Re: ..

moram da primetim da postoje 3-4 blogera koji konstantno spamuju glupostima i konvertuju svaku diskusiju u necitljivo smeće.

Uvrijedilo bi me da nisam među njima tj tek sa ovim komentarom ako si na blogu imao njih sa tobom 13, oduzmemo 4 sa mnom 1 to je 5, 8 blogera zna šta radi? I nisu manjina?
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 08:29 30.03.2022

Re: ..

Spiridon
moram da primetim da postoje 3-4 blogera koji konstantno spamuju glupostima i konvertuju svaku diskusiju u necitljivo smeće.



Kad vec trolujemo, jel' (Tess je l' si tu?) si poslusao Zikicin omaz Ry Cooderu? Pustio i onaj jam sa Hopkins + Jagger + Wyman + Wattsom. Hteo da pomenem na onom drugom ti blogu ali vi se raspisali o Pink Floydu a meni neugodno gde se oni sire.
tess1 tess1 08:31 30.03.2022

Re: ..

Tess je l' si tu?

Ne. :)
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 08:55 30.03.2022

Re: ..

softelectronics_e
Neues aus der Nachbarschaft
Spiridon
moram da primetim da postoje 3-4 blogera koji konstantno spamuju glupostima i konvertuju svaku diskusiju u necitljivo smeće.



Kad vec trolujemo, jel' (Tess je l' si tu?) ...

Zašto ne pitaš u duhu našeg jezika - Tess, da li si tu?
Nego ovo jel ... nabijem jel na kitonijus.


Da ne trolujemo coveku blog - na onom drugom ti rekoh da su obe varijante u duhu naseg jezika.
tess1 tess1 08:56 30.03.2022

Re: ..

Zašto ne pitaš u duhu našeg jezika

Daj čovječe pusti to, kakav bre duh, nije duh jezika kovčeg sa vampirom.
softelectronics_e softelectronics_e 08:58 30.03.2022

Re: ..

tess1
Zašto ne pitaš u duhu našeg jezika

Daj čovječe pusti to, kakav bre duh, nije duh jezika kovčeg sa vampirom.

Šta to znači?
tess1 tess1 08:58 30.03.2022

Re: ..

Da ne trolujemo coveku blog

Tražim Bibliobags. :)
tess1 tess1 08:59 30.03.2022

Re: ..

Šta to znači?

A to znači da si malo mrtav, malo nekom piješ krv. Kovčeg je isto smrt i mrak.
softelectronics_e softelectronics_e 09:24 30.03.2022

Re: ..

tess1
Šta to znači?

A to znači da si malo mrtav, malo nekom piješ krv. Kovčeg je isto smrt i mrak.

Ma!
Ja ne volim te sumorne metafore.
Čemu?!
Život je lep!
tess1 tess1 09:37 30.03.2022

Re: ..

Ma!
Ja ne volim te sumorne metafore.
Čemu?!
Život je lep!

Odluči se jutros, jel život lep il se zlo povampirilo?

Jednom se karto s nekim ruskim emigrantom,
To je bio lihvar, bogat kao knez.
Igro je i upravnik pošte zvani Ljupče od milošte
I neki švercer kog je jurio sav srez.

U, to je partija bila, jos se priča o njoj,
Kibiceri u transu, ladan probija znoj.
Na stolu kamara para, da ne spominjem broj,
I povuko je damu na osamnest, mrtav ladan, Boža zvani Pub.






Proklet sam i lijen čovjek, sad mi lihvar bogat kao knez dovuče u misli dvije knjige, namami ih, Bulgakova i Mirjanu Novaković.

Spiridon Spiridon 09:42 30.03.2022

Re: ..

Uvrijedilo bi me da nisam među njima


ne laskaj sebi =)
tess1 tess1 10:10 30.03.2022

Re: ..

ne laskaj sebi =)

Dobro, ko su tih 3-4, bilo je 13 ljudi i 26 komentara, mislio si uopšteno?

Primjetila sam da o izuzetnosti često razmišljaš, i dijeliš te misli, sa manje i više izuzetnim, interesuje me ko nije autentičan, ne pruža mnogo kao drugi, i ti, naravno, i zašto ne reaguješ kroz kontakt sa njim/njom, makar i banovao (ban je iz raja izašao).

I šta me još interesuje, primjer - šta je više od ove tvoje priče u blogu, čemu su oni 3-4 kamena spoticanja, nešto konkretno, šta bi ti razvio iz početne pozicije al si onemogućen jer te Mika i Pera unazađuju, ne dozvoljavaju, npr ja sam napisala jednu rečenicu tri puta i ljudi su sa mnom nešto konstruisali zajedno, ok, poslije sam to sve sama srušila, znam i zašto, ali tvoju formulu nikako da prozrem.

Evo, Emsi je od jutros zaslužio ban u pakao, i nikom ništa, mrači za ljudima, ti si ga samo fino, bratski, opomenuo?
softelectronics_e softelectronics_e 11:37 30.03.2022

Re: ..

tess1
ne laskaj sebi =)

Dobro, ko su tih 3-4, bilo je 13 ljudi i 26 komentara, mislio si uopšteno?

Primjetila sam da o izuzetnosti često razmišljaš, i dijeliš te misli, sa manje i više izuzetnim, interesuje me ko nije autentičan, ne pruža mnogo kao drugi, i ti, naravno, i zašto ne reaguješ kroz kontakt sa njim/njom, makar i banovao (ban je iz raja izašao).

I šta me još interesuje, primjer - šta je više od ove tvoje priče u blogu, čemu su oni 3-4 kamena spoticanja, nešto konkretno, šta bi ti razvio iz početne pozicije al si onemogućen jer te Mika i Pera unazađuju, ne dozvoljavaju, npr ja sam napisala jednu rečenicu tri puta i ljudi su sa mnom nešto konstruisali zajedno, ok, poslije sam to sve sama srušila, znam i zašto, ali tvoju formulu nikako da prozrem.

Evo, Emsi je od jutros zaslužio ban u pakao, i nikom ništa, mrači za ljudima, ti si ga samo fino, bratski, opomenuo?

Čekaj!
Ti me(ne) prozivaš neprestano, a govoriš kako ja mračim za ljudima?!
I - šta, uopšte, znači to 'mračiš za ljudima'?
Pojasni da doprineseš malo izuzetnosti i bitiupravnosti!
tess1 tess1 13:03 30.03.2022

Re: ..

Ti me(ne) prozivaš neprestano

Odnos ili skor obraćanja jedno drugom ovde je cijenim 1000:10, no, dobro.
I - šta, uopšte, znači to 'mračiš za ljudima'?

"Zašto ne pitaš u duhu našeg jezika"

"Zašto ti mrziš drugačije misleće ljude?
I to toliko intenzivno da bi ih. čini mi se, ubijao?"
Nekada, dok sam bio (još) gimnazijalac i sam sam, katkada, imao takve primisli (o svojoj izuzetnosti).

Emsi, ti bi u paklu bio sa onima koji su se u gimnaziji samo trljali od gimnazijalke. Sa-mo.


softelectronics_e softelectronics_e 13:31 30.03.2022

Re: ..

tess1
Ti me(ne) prozivaš neprestano

Odnos ili skor obraćanja jedno drugom ovde je cijenim 1000:10, no, dobro.
I - šta, uopšte, znači to 'mračiš za ljudima'?

"Zašto ne pitaš u duhu našeg jezika"

"Zašto ti mrziš drugačije misleće ljude?
I to toliko intenzivno da bi ih. čini mi se, ubijao?"
Nekada, dok sam bio (još) gimnazijalac i sam sam, katkada, imao takve primisli (o svojoj izuzetnosti).

Emsi, ti bi u paklu bio sa onima koji su se u gimnaziji samo trljali od gimnazijalke. Sa-mo.



Eto!
Spiridon Spiridon 13:36 30.03.2022

Re: ..

interesuje me ko nije autentičan, ne pruža mnogo kao drugi, i ti, naravno, i zašto ne reaguješ kroz kontakt sa njim/njom,


ja iskreno verujem da je glupost zarazna i mozda najopasnija ljudska osobina ali se (priznajem) ponekad jos zaletim na vetrenjace.

I šta me još interesuje, primjer - šta je više od ove tvoje priče u blogu, čemu su oni 3-4 kamena spoticanja, nešto konkretno, šta bi ti razvio iz početne pozicije al si onemogućen jer te Mika i Pera unazađuju,


cesto se u postavljenom pitanju krije i odgovor. Ja sam napisao sta sam imao, a komentari cesto mogu biti vir koji te uvlaci i zna da upropasti inace lep i iskren tekst. Iskreno razmisljam ubuduce da je najbolje zatvarati blog za komentare. Ovde se u poslednje vreme mota jako losa ekipa. Postaje nezdravo. Ti po mom misljenju ne spadas u tu kategoriju ali zar je potrebno da ti ja to kazem? ... ili cisto volis da cujes?



tess1 tess1 13:50 30.03.2022

Re: ..

ja iskreno verujem da je glupost zarazna i mozda najopasnija ljudska osobina ali se (priznajem) ponekad jos zaletim na vetrenjace.

Ma nije glupost zarazna, ljudi truju druge ljude po Netu. Nisu pametni ljudi imuni na otrov. Naprotiv.

cesto se u postavljenom pitanju krije i odgovor. Ja sam napisao sta sam imao, a komentari cesto mogu biti vir koji te uvlaci i zna da upropasti inace lep i iskren tekst. Iskreno razmisljam ubuduce da je najbolje zatvarati blog za komentare. Ovde se u poslednje vreme mota jako losa ekipa. Postaje nezdravo. Ti po mom misljenju ne spadas u tu kategoriju ali zar je potrebno da ti ja to kazem? ... ili cisto volis da cujes

Ne, ne bih se ja mnogo durila i da od naše rabote nema ništa. :)

Šta je tu je. :)
srdjan.pajic srdjan.pajic 15:57 30.03.2022

Re: ..

Za spiridona:

Di Meola pokid'o! (ili sam ja bio toliko željan žive svirke da bi mi i Aca Lukas dobro zvučao).

Opasan koncert, baš sam uživao. I publika željna, puno bilo pozorište, točeno pivo izvanredno, svi poznaju rad umetnika. Svirao je dosta novih stvari komponovanih u vreme kovida, jako dobro. Najviše me je dojmila obrada Strawberry Fields Forever, od Bitlsa, dobro, i one stvari koje je svirao sa Pakom De Lusijom a koje su svima poznate.

Desio se peh posle pola sata od početka, taman se zalaufao koncert, kad je nekom dedi u publici pozlilo. Pa je svirka prekinuta i morala je hitna pomoć da interveniše. No, deda je na nogama izašao, vratio se unucima, a koncert se nastavio, kao da nije bio ni prekinut. Opasan je Al, majstor. Posle se i zahvalio publici jer je mislio da će prekid značiti i gubitak postignutog momenta, ali nije.

Usput sam saznao i trač da pokojni Pako de Lusija nije mogao da nabode ni žicu ni prag ako se pre toga dobro ne naduva kvalitetne trave. Pokvarili ga mangupi.
Spiridon Spiridon 16:31 30.03.2022

Re: ..

srdjan.pajic
Za spiridona:

Di Meola pokid'o! (ili sam ja bio toliko željan žive svirke da bi mi i Aca Lukas dobro zvučao).

Opasan koncert, baš sam uživao. I publika željna, puno bilo pozorište, točeno pivo izvanredno, svi poznaju rad umetnika. Svirao je dosta novih stvari komponovanih u vreme kovida, jako dobro. Najviše me je dojmila obrada Strawberry Fields Forever, od Bitlsa, dobro, i one stvari koje je svirao sa Pakom De Lusijom a koje su svima poznate.

Desio se peh posle pola sata od početka, taman se zalaufao koncert, kad je nekom dedi u publici pozlilo. Pa je svirka prekinuta i morala je hitna pomoć da interveniše. No, deda je na nogama izašao, vratio se unucima, a koncert se nastavio, kao da nije bio ni prekinut. Opasan je Al, majstor. Posle se i zahvalio publici jer je mislio da će prekid značiti i gubitak postignutog momenta, ali nije.

Usput sam saznao i trač da pokojni Pako de Lusija nije mogao da nabode ni žicu ni prag ako se pre toga dobro ne naduva kvalitetne trave. Pokvarili ga mangupi.


E pa hvala za javljanje. Bas mi je drago da ste se dobro proveli. Mene je malo smorio ali nisam hteo da ti kvarim dozivljaj unapred jer je to ipak bio licni utisak. Osim toga ti verovatno imas bolju referencu nego ja za taj tip virtuoznosti.
Mnogi ljudi ne kapiraju da slušanje muzike takodje zahteva staž. Sto bi mi rekao moj drugar za neki moderni dzez ... spiro ne umeš da ga slušaš.
Ja iskreno i Majlsa posle 1968 ne umem da razumem ali pre toga ga obozavam. Moj problem. Nije do njega -))
shmoo shmoo 19:11 30.03.2022

Re: ..

Spiridon

moram da primetim da postoje 3-4 blogera



Мањина?


П.С. - Стварно мислиш да су мејнстрим медији у Србији проруски?


shmoo shmoo 07:16 31.03.2022

О људским правима и обавезама

Био ти у већини или у мањини, небитно је, али може бити од кључне важности за питање опстанка заједнице.

Главни јунак ове приче, Пеђа Тодоровић, сигурно онда гледа неке опскурне београдске и српске портале?

Хоћу да кажем, портали у Србији нису ништа другачији од оних у Паризу и Француској што се тиче извештавања о НАТО, ЕУ и Русији.

Вероватно су зато Пеђи Тодоровићу и једни и други, и париски и београдски медији, подједнако одвратни.

Стварно мислиш да су мејнстрим медији у Србији проруски?



Видим, домаћине, уредно игноришеш оба моја питања.

Не знам шта је прави разлог твог ignore, да ли је у питању мањина или већина или можда спадам и у оних 3-4 на Блогу Б92 који ти сметају, али свакако прихватам твоју одлуку јер је то твоје право. И можеш да га конзумираш без икаквих обавеза.

Србија је (још увек) слободна земља.


Spiridon Spiridon 08:48 31.03.2022

Re: О људским правима и обавезама

Видим, домаћине, уредно игноришеш оба моја питања.


Izvini, to je uglavnom zbog toga sto ti uopste ne citam komentare.


softelectronics_e softelectronics_e 09:16 31.03.2022

Re: О људским правима и обавезама

shmoo

...

Србија је (још увек) слободна земља.


E moj Shmuu!
shmoo shmoo 09:57 31.03.2022

Re: О људским правима и обавезама

Spiridon
Видим, домаћине, уредно игноришеш оба моја питања.


Izvini, to je uglavnom zbog toga sto ti uopste ne citam komentare.





Овај мој коментар си ипак прочитао?

За разлику од она два где сам ти поставио та питања?

И то је такође твоје право.

Србија је слободна земља.

Нећу ти узвратити реципрочним мерама као што то раде ови у дипломатији, па ћу и даље остављати коментаре који те нервирају испод твојих блогова када год ми својим писањем пружиш прилику за то.

Наравно, то под условом да ме не банујеш на својим блоговима и тим чином покажеш заиста какав си булшитер којем су пуна уста о праву на слободно мишљење и исказивање мишљења чак и када је неко у мањини или када је неко само тек појединац који не пристаје на узајамно миловање идиотских глава осталих у стаду/чопору, што рече Анђа негде другде, док у суштини у теби заправо чучи један мали ауторитарни тип. (Видети под Адорно.)


Такви се данас најбоље виде на друштвеним мрежама.(ЛИНК)


Свакога дана човек научи понешто ново, зар не?






shmoo shmoo 10:00 31.03.2022

Re: О људским правима и обавезама

softelectronics_e
shmoo

...

Србија је (још увек) слободна земља.


E moj Shmuu!



Е, мој Чарли...





Spiridon Spiridon 12:02 01.04.2022

Re: О људским правима и обавезама

Нећу ти узвратити реципрочним мерама као што то раде ови у дипломатији, па ћу и даље остављати коментаре који те нервирају испод твојих блогова када год ми својим писањем пружиш прилику за то.


Ja tebe i kapiral kao spam ili one dosadne reklame koje iskacu sa svih strana ali sam se na to odavno navikao.
shmoo shmoo 12:30 01.04.2022

А где ти је овде печат?

Spiridon
Нећу ти узвратити реципрочним мерама као што то раде ови у дипломатији, па ћу и даље остављати коментаре који те нервирају испод твојих блогова када год ми својим писањем пружиш прилику за то.


Ja tebe i kapiral kao spam ili one dosadne reklame koje iskacu sa svih strana ali sam se na to odavno navikao.



Ако, тако и треба.

И што се тиче капирања и што се тиче навике.





pnbb pnbb 13:45 01.04.2022

Re: ..

kao knez


kao KREZ
srdjan.pajic srdjan.pajic 15:31 01.04.2022

Re: ..

Spiridon
srdjan.pajic
Za spiridona:

Di Meola pokid'o! (ili sam ja bio toliko željan žive svirke da bi mi i Aca Lukas dobro zvučao).

Opasan koncert, baš sam uživao. I publika željna, puno bilo pozorište, točeno pivo izvanredno, svi poznaju rad umetnika. Svirao je dosta novih stvari komponovanih u vreme kovida, jako dobro. Najviše me je dojmila obrada Strawberry Fields Forever, od Bitlsa, dobro, i one stvari koje je svirao sa Pakom De Lusijom a koje su svima poznate.

Desio se peh posle pola sata od početka, taman se zalaufao koncert, kad je nekom dedi u publici pozlilo. Pa je svirka prekinuta i morala je hitna pomoć da interveniše. No, deda je na nogama izašao, vratio se unucima, a koncert se nastavio, kao da nije bio ni prekinut. Opasan je Al, majstor. Posle se i zahvalio publici jer je mislio da će prekid značiti i gubitak postignutog momenta, ali nije.

Usput sam saznao i trač da pokojni Pako de Lusija nije mogao da nabode ni žicu ni prag ako se pre toga dobro ne naduva kvalitetne trave. Pokvarili ga mangupi.


E pa hvala za javljanje. Bas mi je drago da ste se dobro proveli. Mene je malo smorio ali nisam hteo da ti kvarim dozivljaj unapred jer je to ipak bio licni utisak. Osim toga ti verovatno imas bolju referencu nego ja za taj tip virtuoznosti.
Mnogi ljudi ne kapiraju da slušanje muzike takodje zahteva staž. Sto bi mi rekao moj drugar za neki moderni dzez ... spiro ne umeš da ga slušaš.
Ja iskreno i Majlsa posle 1968 ne umem da razumem ali pre toga ga obozavam. Moj problem. Nije do njega -))


Ma, ok, stvar ukusa (neko ga ima, neko ga nema ), a daleko od toga da sam je nešto "referentan". Sad mi je ostao samo onaj MekLahlin Džon, pa da mogu da kažem da sam odslušao komplet trio Di Meola, MekLahlin, Lusia, koji je onomad, kad smo bili mladi, žario i palio po Evorpi. De Lusiu sam slušao u Beogradu, onih mračnih devedesetih, i taj koncert mi je ostao u sećanju kao izvanredan. I uošte, Pako mi je tu posebna liga u odnosu na ovu dvojicu. Tad je njegov brat, onaj flamenko pevač, putovao sa njim i pevao. A sećam se i cice koju sam vodio na taj koncert.






Colin_bgd Colin_bgd 09:22 30.03.2022

Far From The Madding Crowd

Nije stvar manjine ili vecine, vec stvar rulje... Ukoliko nisi u rulji, u pravu si... A ovi navijaci i navijacice za Rusiju nisu nista drugo nego upravo to... Rulja... Tu i tamo, ponekad i pobesnela...
softelectronics_e softelectronics_e 09:25 30.03.2022

Re: Far From The Madding Crowd

Colin_bgd
Nije stvar manjine ili vecine, vec stvar rulje... Ukoliko nisi u rulji, u pravu si... A ovi navijaci i navijacice za Rusiju nisu nista drugo nego upravo to... Rulja... Tu i tamo, ponekad i pobesnela...

Zašto ti mrziš drugačije misleće ljude?
I to toliko intenzivno da bi ih. čini mi se, ubijao?
Čemu to?!
Colin_bgd Colin_bgd 09:35 30.03.2022

Re: Far From The Madding Crowd

softelectronics_e
Colin_bgd
Nije stvar manjine ili vecine, vec stvar rulje... Ukoliko nisi u rulji, u pravu si... A ovi navijaci i navijacice za Rusiju nisu nista drugo nego upravo to... Rulja... Tu i tamo, ponekad i pobesnela...

Zašto ti mrziš drugačije misleće ljude?
I to toliko intenzivno da bi ih. čini mi se, ubijao?
Čemu to?!

Ne mrzim ja uopste drugacije mislece ljude, dapace... Ali "mrzim" (PAZNJA NAVODNICI!!!) nemislece... Razlika je, kako se ono govorilo, drasticna...
tess1 tess1 09:39 30.03.2022

Re: Far From The Madding Crowd

I to toliko intenzivno da bi ih. čini mi se, ubijao?

Život je lep il sumorna metafora?
Spiridon Spiridon 09:40 30.03.2022

Re: Far From The Madding Crowd

softelectronics_e
Colin_bgd
Nije stvar manjine ili vecine, vec stvar rulje... Ukoliko nisi u rulji, u pravu si... A ovi navijaci i navijacice za Rusiju nisu nista drugo nego upravo to... Rulja... Tu i tamo, ponekad i pobesnela...

Zašto ti mrziš drugačije misleće ljude?
I to toliko intenzivno da bi ih. čini mi se, ubijao?
Čemu to?!


soft brate, oladi malo. Ne moram da te blokiram da bi ti skrenuo paznju da preterujes. Nije u pitanju drugacije misljenje nego jednostavno davis.
Sve ima svoje granice.
softelectronics_e softelectronics_e 09:50 30.03.2022

Re: Far From The Madding Crowd

Spiridon
softelectronics_e
Colin_bgd
Nije stvar manjine ili vecine, vec stvar rulje... Ukoliko nisi u rulji, u pravu si... A ovi navijaci i navijacice za Rusiju nisu nista drugo nego upravo to... Rulja... Tu i tamo, ponekad i pobesnela...

Zašto ti mrziš drugačije misleće ljude?
I to toliko intenzivno da bi ih. čini mi se, ubijao?
Čemu to?!


soft brate, oladi malo. Ne moram da te blokiram da bi ti skrenuo paznju da preterujes. Nije u pitanju drugacije misljenje nego jednostavno davis.
Sve ima svoje granice.

Pa druže, ko može da ti zabrani da mi začepiš usta?
softelectronics_e softelectronics_e 09:51 30.03.2022

Re: Far From The Madding Crowd

Colin_bgd
softelectronics_e
Colin_bgd
Nije stvar manjine ili vecine, vec stvar rulje... Ukoliko nisi u rulji, u pravu si... A ovi navijaci i navijacice za Rusiju nisu nista drugo nego upravo to... Rulja... Tu i tamo, ponekad i pobesnela...

Zašto ti mrziš drugačije misleće ljude?
I to toliko intenzivno da bi ih. čini mi se, ubijao?
Čemu to?!

Ne mrzim ja uopste drugacije mislece ljude, dapace... Ali "mrzim" (PAZNJA NAVODNICI!!!) nemislece... Razlika je, kako se ono govorilo, drasticna...

Ehhhh!
Koliko li tu ima pretencioznosti!
Užas!
Colin_bgd Colin_bgd 09:52 30.03.2022

Re: Far From The Madding Crowd

Koliko li tu ima pretencioznosti!

Ja mislim da sam se bas i suzdrzavao...
softelectronics_e softelectronics_e 09:54 30.03.2022

Re: Far From The Madding Crowd

Colin_bgd
Koliko li tu ima pretencioznosti!

Ja mislim da sam se bas i suzdrzavao...

To ti kažem!
Vidiš i sam.
Colin_bgd Colin_bgd 09:56 30.03.2022

Re: Far From The Madding Crowd

softelectronics_e
Colin_bgd
Koliko li tu ima pretencioznosti!

Ja mislim da sam se bas i suzdrzavao...

To ti kažem!
Vidiš i sam.

Ja vidim, ti slabije...
Spiridon Spiridon 10:23 30.03.2022

Re: Far From The Madding Crowd

Pa druže, ko može da ti zabrani da mi začepiš usta?


niko, nego da se ne zanosis da sam te blokirao zbog nekakvih ideoloskih nesuglasica vec zbog upornog zatrpavanja bloga glupostima.
softelectronics_e softelectronics_e 11:40 30.03.2022

Re: Far From The Madding Crowd

Spiridon
Pa druže, ko može da ti zabrani da mi začepiš usta?


niko, nego da se ne zanosis da sam te blokirao zbog nekakvih ideoloskih nesuglasica vec zbog upornog zatrpavanja bloga glupostima.

Ma!
Svakom se desi da katkada napiše - kaže neku glupost.
Što bih ja bio izuzet od toga?
Osim izuzetnima.
Nekada, dok sam bio (još) gimnazijalac i sam sam, katkada, imao takve primisli (o svojoj izuzetnosti).
Na sreću, za razliku od nekih, takva primišljanja su me veoma rano napustila.
Jer sam shvatio da je najbitnije biti običan.
Spiridon Spiridon 13:42 30.03.2022

Re: Far From The Madding Crowd

Svakom se desi da katkada napiše - kaže neku glupost.
Što bih ja bio izuzet od toga?


a ne prijatelju =))

Ti si klasicna dokona, pokvarena, dosadna, budaletina

i zato odjebi
softelectronics_e softelectronics_e 13:54 30.03.2022

Re: Far From The Madding Crowd

Spiridon
Svakom se desi da katkada napiše - kaže neku glupost.
Što bih ja bio izuzet od toga?


a ne prijatelju =))

Ti si klasicna dokona, pokvarena, dosadna, budaletina

i zato odjebi

Eto!
vcucko vcucko 19:13 31.03.2022

Re: Far From The Madding Crowd

tess1
I to toliko intenzivno da bi ih. čini mi se, ubijao?

Život je lep il sumorna metafora?

Samo istina.
Apsolutna i neskrivena.
mlatisa mlatisa 12:02 30.03.2022

морам бити ... у мањини

Бити у мањини значи бити у мањини (и то у вези нечега). Добро неко примети горе да се често појмови мањине и елите повезују. Један чест пример је у потрошачком друштву где људи (и жене) купују/набављају ствари само да би остварили некакву "престижну улогу у друштву" кола џип, сатови ролекс, телефон јабукофон итд. Када би сви то поседовали онда би се тражило нешто друго. Вероватно је тако било и у примитивним друштвима где је то чак нешто и значило. Онај ко носи медвеђу канџу је у стању да среди сиротог меду.

Бити у мањини значи да се неко издваја из "просека" али то издвајање из просека може да оде у негативну страну. Погледајмо интелигенцију код које можемо да кажемо да 95% људи има IQ између 70 и 130. И тако неко може да се издваја и да буде у преосталих 5% (тј. у великој мањини). Међутим, може се бити у оних 2.5% који имају IQ мањи од 70 или у 2.5% оних који имају IQ већи од 130. И једни и други су у мањини (у праву)???

Тако да бити у мањини, значи бити у мањини, и ништа више. Не тако ретко, има смисла следити где иде гомила, тј. просек. У сваком случају, што рече Селимовић, човек је увек на губитку ако ...
nsarski nsarski 15:24 30.03.2022

Re: морам бити ... у мањини

Тако да бити у мањини, значи бити у мањини, и ништа више.


Evo, ja bih pre rekao da biti u manjini ne mora da znači "biti u pravu". Uostalom, biti u pravu je precenjena kategorija. (Izvini Spiro). Sada se o "biti u pravu" svetske bitke biju.
Spiridon Spiridon 15:37 30.03.2022

Re: морам бити ... у мањини

nsarski
Тако да бити у мањини, значи бити у мањини, и ништа више.


Evo, ja bih pre rekao da biti u manjini ne mora da znači "biti u pravu". Uostalom, biti u pravu je precenjena kategorija. (Izvini Spiro). Sada se o "biti u pravu" svetske bitke biju.


Naravno profo. To ni matematički ne pije vodu ali u danasnje vreme biti neopredeljen znači zaista misliti svojom glavom. Kako reče Gručo Marks ... I Don’t Want to Belong to Any Club That Will Accept Me as a Member
shmoo shmoo 19:13 30.03.2022

Re: морам бити ... у мањини

nsarski
Тако да бити у мањини, значи бити у мањини, и ништа више.


Evo, ja bih pre rekao da biti u manjini ne mora da znači "biti u pravu". Uostalom, biti u pravu je precenjena kategorija. (Izvini Spiro). Sada se o "biti u pravu" svetske bitke biju.



И за једног и за другог по један


shmoo shmoo 19:17 30.03.2022

Re: морам бити ... у мањини

Spiridon

Kako reče Gručo Marks ... I Don’t Want to Belong to Any Club That Will Accept Me as a Member



Најбољи лек када се сусретнеш са људском глупошћу неизмерном као васељена, а хоћеш да будеш у мањини, односно да не припадаш никоме.





Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana