Kegel muskel: Balkanski orgazam

Nikola Knežević RSS / 20.05.2008. u 11:33

smoking_women_3_by_niknull.jpgGost bloga: Biljana Beba Knežević

Oprostićete, ovaj post je posve neintelektualan te iz njega nećete naučiti ništa. Ovu ću priliku iskoristiti da bih se uvukla u tamne rupe zadnjica svih onih koji saosećaju sa svim balkanskim ženama. Neke su još uvek žene, neke su to bile. Danas su čupave spodobe, tamnih podočnjaka, izgrickanih noktiju i punačke.

Žena, kako to ponosno, mirisno i nežno zvuči. Sinonim za dobru kuhinju, pet vrsta salata, fino izriban šporet, kupatilo koje se cakli, meku posteljinu, fino odgojenu decu, namirenog supružnika ( u svakom smislu ), te uspešnu koordinatorku izgrađene karijere. Sinonim za Onu koja uveče pada u krevet umesto da legne i koja se teškom mukom, poslednjim promilima snage istušira. Jel’ vam poznato ovo?

Žena, kako to opasno zvuči. Abortusi, rak dojke, rak grlića materice, pobačaji ( spontani ), osteoporoza. Svekrva i tašta. Kurva.

Ne bih dalje kukala. Sve smo mi kurve i svetice. Ukoliko se neka od vas oseti prozvanom, bilo kojim epitetom od ova dva, vaš problem. Ja se pod punom odgovornošću i čiste svesti ne odrečem ni jednog. I jedno sam i drugo sam. Kurva za ceo svet, svetica za Moj dom, za Moje gnezdo.

Nisam feministički nastrojena. Mišljenja sam da smo same krive zbog našeg statusa u društvu. Rado bi smo opasale muške polne organe ne bi li im dokazale kako smo jake, kako sve možemo. A ne možemo. Krhke smo. Hodamo po užarenom kamenju „samosvesti“, odlučujemo o svom telu, tucamo se bez zaštite ( ugađamo svojim mužjacima ), držimo dijete, podižemo decu... Mi možemo sve i ne možemo ništa.

Same smo krive. Kurčimo se pred tim jadnim muškim svetom da sve možemo. Zašto se onda žalimo na samoću i na njihovu nesposobnost kad smo tome same doprinele. Ulenjile smo ih. Napravile smo trutove od njih, a onda počele kuditi njihove majke kako ih nisu dobro odgojile. Dobro, slažem se da naše balkanske svekrve podižu Edipovce. To radimo i mi, htele to da priznamo ili ne. Pred svojim sinovima izigravamo prejake žene, superženke. Navikavamo ih da će „mama sve“! To isto radimo i sa muževima.

Mi smo krive, drage moje. Same. Svemu. Otkrile smo pupkove, obukle smo tange. Nema veze što nam tange žuljaju zadnjice i što je u njima plaho teško čučnuti. Nema veze što su nehigijenske i nimalo zdrave. Bitno je da nemam četiri guzice kad obučemo bele, pripijene pantalone. Mnogo toga više nije bitno, osim da se bude jaka, mnogo, mnogo jaka i samostalna. Muškarci nam više nisu potrebni, zer ne? Osim za priplod?

Eh, kako smo krenule, više nam ni za to neće biti potrebni. Ne, nećemo osmisliti novi način oplodnje, samo više nećemo rađati. Nećemo imati vremena. Posao, karijera, socijalnji život, briga o sebi, briga u sebi i pod sobom. Mi. Žene novog vremena, uskoro ćemo sebi uskratiti biološko pravo da budemo majke, jer nećemo imati vremena. I ne, molim vas, nemojte kriviti surovo društvo zbog toga. Nisu oni krivi, krive smo mi.

Krive smo jer vazda podležemo.



Komentari (160)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Nevenana Nevenana 12:01 20.05.2008

Neko Vas je naljutio danas?

imam i ja trenutke kad mi je dosta svega, ali to nije tako uvek. i ovaj post, na sreću, ne pokazuje stvarno stanje, zar ne?

a definitivno se slažem sa tim da ako stalno govoriš kako sve možeš i kako ništa nije problem, probudiš se jednog dana i shvatiš da u stvari sve moraš potpuno sama, a to je onda mnogo teže ispraviti.


preporuka.

prva sam?!
Biljana Beba Knežević Biljana Beba Knežević 12:10 20.05.2008

Re: Neko Vas je naljutio danas?

Možda sam malo ljuta ( ali to je lične prirode ) zbog emisije koju sam sinoć pratila na RTS-u kod Nataše Miljković.
Nadam se da ovo nije prava slika, svakako se ne uklapam u nju.
Najlepše hvala :)
Nikola Knežević Nikola Knežević 12:13 20.05.2008

Re: Neko Vas je naljutio danas?

Nevenana
imam i ja trenutke kad mi je dosta svega, ali to nije tako uvek. i ovaj post, na sreću, ne pokazuje stvarno stanje, zar ne?

a definitivno se slažem sa tim da ako stalno govoriš kako sve možeš i kako ništa nije problem, probudiš se jednog dana i shvatiš da u stvari sve moraš potpuno sama, a to je onda mnogo teže ispraviti.


preporuka.

prva sam?!


A za prvo mesto, sledi nagrada :)

vishnja vishnja 12:28 20.05.2008

Re: Neko Vas je naljutio danas?

Možda sam malo ljuta ( ali to je lične prirode ) zbog emisije koju sam sinoć pratila na RTS-u kod Nataše Miljković.

mozemo li saznati nesto vise o tome?
jer ja u ovom tekstu prepoznajem svoje afektivne monologe, ali njih mogu izazvati samo mnogo licniji uzroci od tv programa, pa me bas zanima sta je to bilo tamo.

cestitke za tekst :)
Biljana Beba Knežević Biljana Beba Knežević 12:35 20.05.2008

Re: Neko Vas je naljutio danas?

Polemika se vodila na temu "Aboruts da ili ne"
Imala sam prilike da čujem Vedranu Rudan ( koju inače volim da čitam zbog njenog necenzurisanog izražavanja ) kako žene naziva kravama ( ali sve to sa mašnicom i celofanom ), podržavajući pri tom abortus. Navela sam da je moja ljutnja lične prirode jer smatram da je abortus poguban po ženu ( na prvom mestu ) a o ostalom tek treba diskutovati.
Užasava me stav nekih žena i indolentnost istih. Mislim da većina žena ne zna šta u stvari emancipacija znači i šta donosi. Izgubile su kompas i granicu.

Hvala.
vishnja vishnja 13:17 20.05.2008

Re: Neko Vas je naljutio danas?

hvala. a ovo
Mislim da većina žena ne zna šta u stvari emancipacija znači i šta donosi.

potpisujem.
zene su generalno zbunjene. ako je za utehu, a nije, muskarci su jos zbunjeniji :)

takvo nas je vreme strefilo.svako mora sam da nadje nacin. ja se ionako ne slazem sa onom narodnom da se pametan uci na tudjim greskama a budala na svojim. jos nisam srela nikoga ko se prosvetlio kroz tudju pamet.

u svakom slucaju, super tema za diskusiju. prognoziram totalni rat za tri...dva...jedan....bum!
Biljana Beba Knežević Biljana Beba Knežević 13:53 20.05.2008

Re: Neko Vas je naljutio danas?

Naravno, sve polazi iz naše glave. Nisam se ni ja oFajdila učeći se na tuđim greškama, ali eto, preživeh nekako i ovo novo doba. Sad čekam neko još novije i boljšije :)
ivana23 ivana23 14:24 20.05.2008

Re: Neko Vas je naljutio danas?

Upravo sam odgledala reprizu Kljuca. Vrlo povrsna i nedorecena emisija (kao vecina onih koje vodi N.M.). Elem, ne mogu celu diskusiju elaborirati ovde i sada, ali bih imala mnostvo pitanja za ucesnike (jasna i kratka) koja su prosto lebdela u vazduhu i... nista.
Razumem da je emisija bila inicijalna kapisla za ovaj blog, ali sa mnogim tezama o muskarcima koje su majke napravile edipovcima, a zene nastavile da ih tetosu se ipak ne bih slozila.. Muz moze biti sjajan u pomoci oko deteta/dece, u pomoci oko sredjivanja stana (npr. usisavanje sa pomeranjem namestaja), moze biti i odlican kuvar odredjenih obroka, nabavljac (pijaca, picha i teze stvari iz samoposluge) i sl.
Na pocetku braka MI gresimo, on cak pun volje nesto uradi, to nije po nasem ukusu, merilima i kazemo - ma pusti ja cu. E, tada treba reci - cekaj, nije dobro, dodji da ti pokazem kako treba!
gordanac gordanac 14:31 20.05.2008

pitanje

Navela sam da je moja ljutnja lične prirode jer smatram da je abortus poguban po ženu ( na prvom mestu ) a o ostalom tek treba diskutovati.
Užasava me stav nekih žena i indolentnost istih. Mislim da većina žena ne zna šta u stvari emancipacija znači i šta donosi. Izgubile su kompas i granicu.

Zašto u svoj "dnevnik nezadovoljne, nesrećne, osujećene žene" upetljavate malu kampanju za ukidanje stečenih prava i osvojenih sloboda?
Ta strategija - da takav stav izriče žena - je zavodljiva (i uvek joj se podlegne:), ali ne daje rezultate. Kakvu god lepu strategiju smislili, uvek morate pogledati - daje li rezultate. Ova - ne daje, provereno, možete mi verovati na reč, a mogu i dokazati podacima po raznim zemljama (uključujući Balkan) i promenama legislative u korist slobode izbora uprkos, ili ponekad upravo zbog takvih strategija - žena će objasniti drugim ženama da ne znaju šta je "emancipacija" i da abortus treba ponovo zabraniti.
Pogubnost abortusa se takvom strategijom ne dokazuje, slično kao što ni strategija "krive smo mi" - ne donosi nikakve rezultate, nigde. Menjajte strategije.
Biljana Beba Knežević Biljana Beba Knežević 14:47 20.05.2008

Re: pitanje

Poštovana Gordana!

Pre svega ovo nije "dnevnik nezadovoljne, nesrećne, osujećene žene" ( ovaj blog mi je ustupljen od srane muške osobe ), niti upetljavam tu "malu" kampanju za sticanje prava na slobodu odluke o čedomorstvu.
Iznela sam lični stav u vezi te emisije te shodno tome nema nikave strategije. Samim tim što sam u javnost iznela svoje mišljenje, predpostavljam da može uticati na čitatelje isto toliko i koliko reklame o tome da se "plava tečnost na always ulošku pretvara u gel".
vishnja vishnja 14:47 20.05.2008

Re: pitanje

žena će objasniti drugim ženama da ne znaju šta je "emancipacija" i da abortus treba ponovo zabraniti

sad, da li je tema emisije (i tema ovog bloga) sloboda licnog izbora ili vrsta licnog izbora?
izvinjavam se, emisiju nisam gledala a ovde to nije jasno receno, a vazno je.
Biljana Beba Knežević Biljana Beba Knežević 14:51 20.05.2008

Re: Neko Vas je naljutio danas?

Upravo ste rekli ono što najviše bode oči u celoj emisiji, nedorečenost. Jedna je stvar kakav je moj lični stav, druga je stvar šta je bio cilj emisije i šta bi recimo promena zakona o abortusima donela na nekom globalnom planu.
Može biti sjajan ( muž, naravno, ja imam divnog muža ) ali znam i vidim mnogo primera gde stvari ne funkcionišu tako. Komunikacija je osnova "dobrog braka" i uopšte neophodna komponenta bilo kakvog odnosa.
Ima se mnogo toga za reći, svaka stavku koju ste naveli bi trebala da ima poseban prostor. Predpostavljam da je između ostalog bitna i zrelost.
gordanac gordanac 14:54 20.05.2008

---

....Pre svega ovo nije "dnevnik nezadovoljne, nesrećne, osujećene žene" ( ovaj blog mi je ustupljen od strane muške osobe ), niti upetljavam tu "malu" kampanju za sticanje prava na slobodu odluke .......

OK, onda, povlačim pitanje.
Moje pogrešno čitanje, mea culpa.
Iznela sam lični stav u vezi te emisije te shodno tome nema nikave strategije. Samim tim što sam u javnost iznela svoje mišljenje, predpostavljam da može uticati na čitatelje isto toliko i koliko reklame o tome da se "plava tečnost na always ulošku pretvara u gel".

Za uticaj te reklame biste se iznenadili, kad bi videli istraživanja i odgovore fokus-grupa ! :))))
Ti što prave reklame imaju odlične strategije.

antioksidant antioksidant 14:57 20.05.2008

Re: Neko Vas je naljutio danas?

Domacica- Imala sam prilike da čujem Vedranu Rudan ( koju inače volim da čitam zbog njenog necenzurisanog izražavanja ) kako žene naziva kravama ( ali sve to sa mašnicom i celofanom ), podržavajući pri tom abortus. Navela sam da je moja ljutnja lične prirode jer smatram da je abortus poguban po ženu ( na prvom mestu ) a o ostalom tek treba diskutovati
gordana c - Pogubnost abortusa se takvom strategijom ne dokazuje
Abortus jeste poguban ali on ne postoji samo na nivou "cedomorstva". Njime neko moze sebi kupiti sansu za zivot. Nije to - samo roditi. Dok ne odgovorimo sebi kad "fetus" postaje "cedo" ne mozemo ni imati neki stav o abortusu.
Biljana Beba Knežević Biljana Beba Knežević 14:58 20.05.2008

Re: ---

Da :) znam kako su im dobre strategije, recimo da sam radila sa fokus grupama.
Na mene nije imala uticaj ali sam je zapamtila zbog plave tečnosti. Fascinantno.
Biljana Beba Knežević Biljana Beba Knežević 15:00 20.05.2008

Re: Neko Vas je naljutio danas?

Slažem se. Opet ću naglasiti da je to moj "lični" stav. Nije samo roditi, ali nije ni "samo" ostati u drugom stanju. Sinoć se govorilo i o tome koliko su današnje mlade žene neobaveštene po pitanju kontracepcije. Zato ću ponovo spomenuti Emancipaciju i pitanje ( a samim tim i odgovor ), da li žene znaju šta to znači?
antioksidant antioksidant 15:07 20.05.2008

Re: Neko Vas je naljutio danas?

Sinoć se govorilo i o tome koliko su današnje mlade žene neobaveštene po pitanju kontracepcije.

Da bi se ikako poboljsala situacija po ovom pitanju pre svega je neophodno prihvatiti kao normalno da ljudi/deca/devojcice/decaci upraznjavaju sex, zele sex, pricaju o sexu....

I da - ukoliko kontracepcija postane tema samo za mlade zene - necemo se daleko pomaci.

I na kraju Emancipacija - anketa na ulici popvodom 8og mart aili tako nesto (prosle ili predprosle godine) zena (svojih 50-55) kaze - "Sad je polozaj zena mnogo bolji. Eto ja sad imam i masinu za ves. Kad sam se udala sve se pralo na ruke". Ali ovo je previse tema. Ja odoh po malog u vrtic (da se pokazem kao dobar muz ), pa se fokusiram ne neku temu kasnije. (ako stignem od piva i novina)

Biljana Beba Knežević Biljana Beba Knežević 15:56 20.05.2008

Re: Neko Vas je naljutio danas?

Da, sinoć se i jeste uglavnom govorilo o tome koliko su žene obaveštene, mada, narvno, kako rekoh, emisija je nedorečena bila. Odgovornost nije samo na ženama, odgovornost je obostrana.
To tango takes two.
Eh, i to je sad pitanje da li je veš mašina pitanje emancipacije u žena ili nešto drugo.
antioksidant antioksidant 17:04 20.05.2008

Re: Neko Vas je naljutio danas?

Eh, i to je sad pitanje da li je veš mašina pitanje emancipacije u žena ili nešto drugo.

sad sam zbunjen
meni nije
ja to dao kao primer pogresno shvacenog koncepta emancipacije (na ravni - muz me voli. kad me bije, posle mu zao)
Unfuckable Unfuckable 17:09 20.05.2008

Re: Neko Vas je naljutio danas?

aj' ovako :
stanoviti, i ovde mnogoomiljeni, Jovo Toševski tvrdi da je 90% tehnološkog progresa (ilikakosevećzove) bila direktna pomoć ženama....
tzvrtz
Biljana Beba Knežević Biljana Beba Knežević 17:18 20.05.2008

Re: Neko Vas je naljutio danas?

Naravno da nije, ali eto, neke žene misle da to jeste emancipacija, pa posle ispadne kako je dvosekli mač kad žena ženu emancipaciji uči, mada se kroz moj post, kako rekoh, ne može puno naučiti.
Biljana Beba Knežević Biljana Beba Knežević 17:19 20.05.2008

Re: Neko Vas je naljutio danas?

Jel?
Unfuckable Unfuckable 19:22 20.05.2008

Re: Neko Vas je naljutio danas?

da potkrepim :
znam par kod kojeg je podela bila da On pere sudove, a ona - recimo, ne znam tačno sad - pegla. To se - nekako - obavljalo, mada je kuhinja uvek izgledala pomalo....zatrpano - što je naravno, bio povod za podbadanja kako neko nije uradio "domaći"...

Onda su - pregovorima uspeli da dođu do zamene uloga. Njoj je pripala čast da pere sudove.
I ?
MaĐikoRama....što bi rekli na Vašaru : odjednom se stvorila mašina za sudove, "kao neophodni deo pokućstva svake savremene porodice...."
dunjica dunjica 22:27 20.05.2008

Re: Neko Vas je naljutio danas?

Mislim da većina žena ne zna šta u stvari emancipacija znači i šta donosi. Izgubile su kompas i granicu.

Biljana, najprije čestitke na ovako srčanom tekstu, s kojim se - na sreću, iz ovog mog kontaksta u kojem živim (prije svega porodičnom, ali i društvenom općenito) ne mogu sasvim složiti. I plus toga ne razumijem ove dvije citirane rečenice. Što misliš pod time da su žene izgubile kompas i granicu?

I još nešto: Znaju li muškarci što emancipacija znači? Jesu li se oni uspjeli/stigli emancipirati? ... Meni zahtijevi koji danas stoje pred muškarcima izgledaju jednako izvodivi i jedan s drugim uklopivi kao zadatak da izvede baletski demi pliés, postavljen pred sumo-rvača.


Kazezoze Kazezoze 22:59 20.05.2008

Re: Neko Vas je naljutio danas?

Biljana, najprije čestitke na ovako srčanom tekstu, s kojim se - na sreću, iz ovog mog kontaksta u kojem živim (prije svega porodičnom, ali i društvenom općenito) ne mogu sasvim složiti. I plus toga ne razumijem ove dvije citirane rečenice. Što misliš pod time da su žene izgubile kompas i granicu?

I još nešto: Znaju li muškarci što emancipacija znači? Jesu li se oni uspjeli/stigli emancipirati? ... Meni zahtijevi koji danas stoje pred muškarcima izgledaju jednako izvodivi i jedan s drugim uklopivi kao zadatak da izvede baletski demi pliés, postavljen pred sumo-rvača.

zhena je izgubila kompas onog trenutka kada je kao razlog svog nezadovoljstva uzela mushkarca.
mushkarac nema potrebu da se opterecuje pitanjem emancipacije, jer tim se pitanjem koriste nezadovoljne zhene. onog trenutka kad zhena shvati da njen problem nije u mushkarcu nego u njoj samoj, ona ce se tog svog problema reshiti. danashnje drushtvo zastupa ravnopravnost polova, tako da zhena sama mora da odluchi da li zheli da bude ravnopravna ili da trazhi razlog u mushkarcu ako to ne zheli ili ne zna da uradi.
Biljana Beba Knežević Biljana Beba Knežević 07:55 21.05.2008

Re: Neko Vas je naljutio danas?

Hvala Dunjice ( dobro jutro ). Drago mi je da se ne možeš složiti sa ovim tekstom ( sa kojim ni ja ne mogu sasvim da se složim ). Žene gube kompas kad preskaču stepenice. U zadnjim komentarima ( strana 2. ) sam rekla da emancipacija počinje obrazovanjem ( školskim i vanškolskim ). Takođe je neko u komentarima naveo da se do određenog cilja stiže "tangama". U tom smislu su se granice izgubile i kompas takođe.

Kao što vidiš neki nisu, a tome u prilog ide komentar ispod. Muškarcu, iz ugla onih koji ne znaju šta je emancipacija, nije potrebna kao takva. Problem je, kako se Gospodin ispod izrazio u ženi koja se ne snalazi u svemu tome.

Početi sa obrazovanjem, opštim, celokupnog društvo, što je, priznaćeš veeeeliki zalogaj.
Biljana Beba Knežević Biljana Beba Knežević 07:59 21.05.2008

Re: Neko Vas je naljutio danas?

Vaš komentar je nedovršena misao. Ima pomalo istine u prvoj rečenici, ali sve ostalo ne stoji. Uporedo sa ženskom emancipacijom mora da se odvija i muška emancipacija, jer priznaćete da je u doba nove "seksualne revolucije" više nego poželjno da i muška strana društva, recimo, shvati potrebu za korišćenjem zaštite od neželjene trudnoće i polno prenosivih bolesti. Takođe je potrebno da shvate da žena nije obično parče mesa, nego osoba. Ova moja izjava je dvosekli mač zbog toga što neko može reći da same gradimo poštovanje u očima drugih. To je donekle tačno, ali, da li ja ili bilo koja moja sugrađanka može da natera nekog muškarca sa primitivnim pogledom na svet da je poštuje?
Kazezoze Kazezoze 09:12 21.05.2008

Re: Neko Vas je naljutio danas?

Biljana Beba Knežević
Vaš komentar je nedovršena misao. Ima pomalo istine u prvoj rečenici, ali sve ostalo ne stoji. Uporedo sa ženskom emancipacijom mora da se odvija i muška emancipacija, jer priznaćete da je u doba nove "seksualne revolucije" više nego poželjno da i muška strana društva, recimo, shvati potrebu za korišćenjem zaštite od neželjene trudnoće i polno prenosivih bolesti. Takođe je potrebno da shvate da žena nije obično parče mesa, nego osoba. Ova moja izjava je dvosekli mač zbog toga što neko može reći da same gradimo poštovanje u očima drugih. To je donekle tačno, ali, da li ja ili bilo koja moja sugrađanka može da natera nekog muškarca sa primitivnim pogledom na svet da je poštuje?

kad smo vec kod seksualne revolucije, ja mislim da ona zheni nije donela nishta.
budisti kazhu da zhene imaju veoma vazhan energetski chvor koji se nalazi u materici.
materica im sluzhi za reprodukciju, ali poshto se ona putem menstruacije stalno energetski obnavlja, ona im je i drugi mozak.
seksualna revolucija im je donela da im materica sluzhi samo za reprodukciju, kojom su one svojim seksualnim prohtevima tom svojom energijom hranile vishe mushkaraca (slobodno menjanje partnera) i tako se iscrpljivale, a drugi mozak je tim iscrpljivanjem potpuno zakrzhljao. zhene su u seksualnoj revoluciji svojom prividnom slobodom porazile same sebe, ali sada je stanje promenjeno i sada sve vishe zhena pravilnije koristi tu svoju prirodnu energiju, shto je i primetno gledajuci njihove uspehe u zhivotu.
Biljana Beba Knežević Biljana Beba Knežević 11:01 21.05.2008

Re: Neko Vas je naljutio danas?

Možda ste upravu. Isto to se događa i sa muškarcima, možda na drugi način.
angie angie 15:08 21.05.2008

Re: Neko Vas je naljutio danas?

zhena je izgubila kompas onog trenutka kada je kao razlog svog nezadovoljstva uzela mushkarca.
mushkarac nema potrebu da se opterecuje pitanjem emancipacije, jer tim se pitanjem koriste nezadovoljne zhene. onog trenutka kad zhena shvati da njen problem nije u mushkarcu nego u njoj samoj, ona ce se tog svog problema reshiti. danashnje drushtvo zastupa ravnopravnost polova, tako da zhena sama mora da odluchi da li zheli da bude ravnopravna ili da trazhi razlog u mushkarcu ako to ne zheli ili ne zna da uradi.


kajser- ovo je veoma neemancipovano gledanje na stvar.

prvo- svet je postavljen po mushkim merama- shto jeste mushkarac uradio i nije mu bash da to promeni, te zena mora duplo vishe da se potrudi uz sve svoje razlike, u kojima joj je potreban sushtinski sasvim drugachija tehnologija, da bi to ishlo priodno, da bi dobila barem deo onoga shto joj pripada.

Pa u polovini sveta je zena u statusu gorem od kucnogljubimca i zakoni tih zemalja to dozvoljavaju.

U individualnim sluchajevima obrazovanih i samosavesnih zena, se ne ogleda prava slika stanja.
angie angie 15:22 21.05.2008

Re: Neko Vas je naljutio danas?

samo za kajsera:)))



I josh neshto- ja veoma poshtujem budistichku filozofiju- i zivela sam medju vecinskim budistichkim stanovnishtvom, ali realna zivot ima neke drugeparametre i onda se deshavaju mutacije u odnosu na njih, da bi opstao u toj sredini, jer to shto ti govorish, moze jedino tako autentichno na Tibetu npr, ali nikako na 5. aveniji.

Kazezoze Kazezoze 16:44 21.05.2008

Re: Neko Vas je naljutio danas?

Pa u polovini sveta je zena u statusu gorem od kucnogljubimca i zakoni tih zemalja to dozvoljavaju.

U individualnim sluchajevima obrazovanih i samosavesnih zena, se ne ogleda prava slika stanja.

izdvojio sam samo ove dve rechenice.

polovina sveta o kojem ti govorish ima apsurdne zakone, za nash nachin posmatranja, uzrokovan religiozno fundamentalistichkim nachinom upravljanja drzhavom. zakoni u tim zemljama odredjuju kolektivnu svest, jer nisu pisani za pojedinca nego za kolektiv. pojedinac mora da se povinujem tim zakonima inache ce biti kazhnjen.
vlast koja je sastavljala ove zakone je imala nameru da vlada uz pomoc straha. znachi nije prvenstveni problem u mushkarcu, nego u sistemu vladanja koji tim mushkarcima daje neka privilegovana prava u odnosu na zhenu.

u zemljama modernih svatanja, o kojima sam ja i govorio, takvih zakona nema. zhena i mushkarac na papiru imaju ista prava. njihova individualna stvar je kako ce tu ravnopravnost iskoristiti u svojoj kuci, na radnom mestu, uopshte u svom zhivotu. tu se podrazumeva i obrazovanje. zakon za obrazovanje je isti za sve i od pojedinca zavisi koliki stepen obrazovanja ce da prihvati i koliko mu je to bitno.
znachi sve zhene, a ne samo obrazovane, imaju iste mogucnosti u pogledu emancipacije i na njima je kako ce ta svoja prava da koriste. znachi nisu ugrozhene, ukoliko to same ne dopuste.
Kazezoze Kazezoze 16:51 21.05.2008

Re: Neko Vas je naljutio danas?

angie
samo za kajsera:)))
I josh neshto- ja veoma poshtujem budistichku filozofiju- i zivela sam medju vecinskim budistichkim stanovnishtvom, ali realna zivot ima neke drugeparametre i onda se deshavaju mutacije u odnosu na njih, da bi opstao u toj sredini, jer to shto ti govorish, moze jedino tako autentichno na Tibetu npr, ali nikako na 5. aveniji.

mislim da greshish, mozhe to svagde jer nije uopshte vazhno gde zhivish nego nachin na koji razmishljash.
angie angie 16:54 21.05.2008

Re: Neko Vas je naljutio danas?

zhena i mushkarac na papiru imaju ista prava.


i samo to!
Biljana Beba Knežević Biljana Beba Knežević 17:00 21.05.2008

Re: Neko Vas je naljutio danas?

Srbija nije zemlja modernih sHvatanja. Žene i muškarci u Srbiji nemaju ista prava. Tačno je da se na individualnom nivou tretiramo "po dogovoru" a uopšteno gledano, stvari ne stoje tako.
Da, dobro si rekao, imaju ista prava na papiru.
Kazezoze Kazezoze 17:00 21.05.2008

Re: Neko Vas je naljutio danas?

angie
zhena i mushkarac na papiru imaju ista prava.

i samo to!

zakon je na papiru, i to ove moje holandjanke znaju jako dobro da koriste ukoliko im neko povredi ta prava.
angie angie 17:03 21.05.2008

Re: Neko Vas je naljutio danas?

nego nachin na koji razmishljash.


pa nije tachno- ti da bi opstao u potroshachkom drushtvu, mozesh u nekom kratkom slobodnom vremenu da upraznjavash svoju filozofiju i sve ostalo da provlachish kroz svohu vizuru- ali ti ipak veci deo svog vremna i energije troshish da bi mogao da platish rachune i svakako se povinujesh zakonima zemlje u kojoj zivish- jer inache je besmisleno. Za razliku od tibetanskih sveshtenika npr, koji svoju filozofiju ne moraju da uslovljavaju.

Materijalno svet je daleko od Budizma.

I u zemljama gde je Budizam vecinska religija- osim za sveshtenstvo, svi ostali upraznjavaju rituale, ali su veci deo svog vremna ukljuchili na pribavljanje materijalnih dobara u veoma surovim okolnostima za opstanak, i tu nikakva filozofija ne pomaze, chak shta vishe njihovi potezi i odluke su u suprotnosti sa tom verom.
Biljana Beba Knežević Biljana Beba Knežević 17:07 21.05.2008

Re: Neko Vas je naljutio danas?

Holandija :)
Kazezoze Kazezoze 17:21 21.05.2008

Re: Neko Vas je naljutio danas?

ja sam budizam samo spomenuo zbog materice kao energetske tachke koja je veoma vazhna za zhenu, na nachin kako je budisti posmatraju, a ti si otishla na materijalnost, zhivot budista kako ga ti posmatrash itd.
dodushe to placanje rachuna i materijalizam koji nam je nametnut kao nachin prezhivljavanja je tema o kojoj bi se moglo razgovarati, ali mislim da to nije tema ovog bloga.
angie angie 17:30 21.05.2008

Re: Neko Vas je naljutio danas?

ja sam budizam samo spomenuo


shta samo, ako dajesh objashnjenje, na koje nadovezujesh zakljuchak, onda moram da ti kazem da ta budusichki gldedana materica, nema mogucnost da tako autentichno opstane i odgovara svojoj prirodnosti u savremenom svetu- nego je i ona morala svoju energiju da mutira da bi opstala-kapishi?

Jer ta savremena zena, koja samo treba da radi na sebi, a ne da krivi mushkarca, kako kazesh, nema uslova da prati potrebe svoje materice, onako kao joj je priroda dala, nego chak shta vishe, mora dulo da zapne i ignorishe svoja prirodna stanja, da bi se eventualno probila kroz konstrukciju, koju mushkarac podupire ramenima odupiruci se nogama, iako politichki korektno, kada to treba, govori da to ne radi.
Kazezoze Kazezoze 17:44 21.05.2008

Re: Neko Vas je naljutio danas?

e jebi ga angie...tvoju upotrebnu vrednost materice ti je oduzeo mushkarac i sistem zhivota koji ti zhivish. kako bi bilo kad bi se malo okrenula sebi i sve to shto je tvoje pokushala da zashtitish od pohlepnih drugih.
angie angie 18:04 21.05.2008

Re: Neko Vas je naljutio danas?

Kazezoze
e jebi ga angie...tvoju upotrebnu vrednost materice ti je oduzeo mushkarac i sistem zhivota koji ti zhivish. kako bi bilo kad bi se malo okrenula sebi i sve to shto je tvoje pokushala da zashtitish od pohlepnih drugih.


bash onako budistichka demagogija!:)

Ne radi se o meni- nego kako svet funkcionishe i niko nije pomenuo upotrebnu vrednost materice, nego energetski chvor, zar ne, pa ti ja samo rekoh, da ako tako posmatrash stvar, da nema bash previshe uslova, da se taj chvor prirodno ispoljava, jer su potrebe savremenog zivota drugachije-te je i on mutirao, a na tvoju opasku, da zena traba da se okrene sebe- sam ti rekla, da to nije tek tako, jer i ona uchestvuje u realnom svetu, gde za sve shto je njeno na papiru, mora duplo da se potrudi, jer mushkarac upravlja i nije mu bash da izadje iz fotelje.

Ja lichno, svakao sam se potrudila, da sve shto zelim i ostvarim i prilichno sam u nekom ostvarenom inegritetu u raznim sferama zivota koji se broje, ali isto tako mogu da ti kazem, da i pored velikog poshtovanja koje sam stekla svojim radom, kada treba, naravno mushki rukovodilac da neshto prelomi, nekako mu je teshko na moju stranu, lakshe mu je nekvalitetnijem mushkarcu, a koji je npr u njegovoj stranci,ili shto ja nisam u fazonu da imam mentora, kao vecina uspeshnih koleginica- to jednostavno tako funkcionishe, shto nikakve veze nema sa poslom- ovo samo kao mali prikaz, a da ne pominjem ceo spisak generalnog deshavanja, gde je chinjenichno stanje porazavajuce po zenski deo planete.
dunjica dunjica 18:10 21.05.2008

Re: Neko Vas je naljutio danas?

zakon je na papiru, i to ove moje holandjanke znaju jako dobro da koriste ukoliko im neko povredi ta prava.

Zato su valjda i plaćene u prosjeku 25% manje od muškaraca za istu vrstu posla?
Kazezoze Kazezoze 18:26 21.05.2008

Re: Neko Vas je naljutio danas?

Ne radi se o meni- nego kako svet funkcionishe i niko nije pomenuo upotrebnu vrednost materice, nego energetski chvor, zar ne,

da li je mozak neshto shto se koristi kad razmishljash i da li ga upotrebljavamo kao takvog?
budisti kazhu (kako sam vec gore naveo) da je materica energetski centar koji je kako oni to zovu 'drugi mozak' i kao takav prednost zhene u odnosu na mushkarce.
mislim da nikakvi razlozi (osim televizije) ne mogu sprechiti da koristish svoj mozak, kako prvi tako i drugi.
problem je shto mnoge zhene to ne shvataju... ne znaju kakvo oruzhje imaju, pa ga i ne koriste))
angie angie 18:29 21.05.2008

Re: Neko Vas je naljutio danas?

ne znaju kakvo oruzhje imaju, pa ga i ne koriste))


ma shvatam ja tebe bratko- da bi jedna fotke s plaze bila jachi argument od bilo koje druge argumentacije.
Kazezoze Kazezoze 19:00 21.05.2008

Re: Neko Vas je naljutio danas?

ma shvatam ja tebe bratko- da bi jedna fotke s plaze bila jachi argument od bilo koje druge argumentacije.

ochito da ne shvatash, tako matericu upotrebljavaju 'plavushe' (maro nisam mislio na tebe), a to je pogreshno (objasnio gore u primeru sexualne revolucije);-)))
mislim da je kastaneda u jednoj od svojih knjiga takodje spominjao matericu u slichnom kontekstu kao budisti.
u jednim od svojih razgovora sa florindom je spominjana materica kao drugi (lakshi)put kojim se koriste zhene da bi doshle u tachku 'sanjanja'. neshto kao energetska svetlost kojim su opasane za zashtitu od predatora, koji se hrani njezinom energijom. oslobadjanje te energetske tachke, je chishcenje uma od negativnih pojava.
jedna od tih negativnosti je i materijalni problemi kojim su ljudi optereceni.chisto nas jedu iznutra, bash kao shto to radi kastanedin predator (mislim da ga je on zvao volander ili tako nekako).
zhene tu svoju energetsku tachku putem menstruacije stalno chiste i shtite se od predatora, naravno uz upotrebu i ostalih energetskih tachaka, ukoliko su ih svesni. to je ta prednost na koju sam mislio.
angie angie 19:08 21.05.2008

Re: Neko Vas je naljutio danas?

neshto kao energetska svetlost kojim su opasane za zashtitu od predatora, koji se hrani njezinom energijom. oslobadjanje te energetske tachke, je chishcenje uma od negativnih pojava.


ti sad krenuo kao unf, koji objashnjava da je priroda sve uredila kod porodjaja:)))), pa veruj mi da je vecina zena koja ja barem poznajem veoma svesna svoje strukture, slojeva, njihove tehnologije i razlichitog nachina upotrebe, al ja ti i dalje kazem, da sem u svojoj sobi i svom svetu- ceo onaj spolja je konstruisan adhezivno sa zenskim principima i njihovom funkcijom. A predatora sreco, onoliko na sve strane:)))

ono sa slkom je bila aluzija na tvoju potraznju sa drugog bloga- pa mi se uklopilo:)))
Kazezoze Kazezoze 19:14 21.05.2008

Re: Neko Vas je naljutio danas?

ono sa slkom je bila aluzija na tvoju potraznju sa drugog bloga- pa mi se uklopilo:)))

hehe, ja dobio sliku preko pp ))
angie angie 19:30 21.05.2008

Re: Neko Vas je naljutio danas?

Kazezoze
ono sa slkom je bila aluzija na tvoju potraznju sa drugog bloga- pa mi se uklopilo:)))hehe, ja dobio sliku preko pp ))


eto vidish kako je u stvarnom svetu!!!!:)))

pa sad josh ja da ti poshaljem-shto necu:))), odmah bi prestao da se raspravljash sa mnom , ovako upakovano sa tezishtem da zena nije otkrila moci svog drugog mozga, pa je sama kriva za svoju, fakat ulogu gradjanina, koji selektivno konzumira pravila za sve.
Kazezoze Kazezoze 19:41 21.05.2008

Re: Neko Vas je naljutio danas?

eto vidish kako je u stvarnom svetu!!!!:)))

ma svet je divan ako ga nauchish pravilno zhiveti, a ima ih dosta koji su nauchili;-)
angie angie 19:49 21.05.2008

Re: Neko Vas je naljutio danas?

ma svet je divan ako ga nauchish pravilno zhiveti, a ima ih dosta koji su nauchili;-)


a ko je to osporavao????
nsarski nsarski 12:49 20.05.2008

S Vremena na vreme

Petak je popodne

Petak je popodne a ti umorna k'o pas
muz ti je na sastanku a kcerka ima cas
ukljucujes televizor i gledas crtani film
dok razmisljas o torti za koju treba da umutis fil

Muz ce doci oko sedam umoran i ljut
vecerace cutke pa ce s drustvom u sah klub
ukljucujes televizor i gledas crtani film
dok razmisljas o torti za koju treba da umutis fil

Sutra ce na pecanje a kcerka na matine
opet bices sama kao mnogo put pre
ukljucujes televizor i gledas crtani film
dok razmisljas o torti za koju treba da umutis fil

Stojis pred ogledalom na usne stavljas ruz
koji ti je jos odavno poklonio muz
a onda ukljucujes televizor i gledas crtani film
dok razmisljas o torti za koju treba da umutis fil

Sutra ti je rodjendan a samo ti to znas
setice se tek za ruckom kad im tortu das
a muz ce te poljubiti i reci "nisam kriv
jer koliko briga na glavi nosim dobro je da sam ziv"
Biljana Beba Knežević Biljana Beba Knežević 13:06 20.05.2008

Re: S Vremena na vreme

S vremena na vreme :)
Paradoks modernog života
Hvala
antioksidant antioksidant 13:10 20.05.2008

Re:

Ti si zena drugog sistema
zelis da te zabavljam
stojis iznad mojih problema
za tebe sam tako mlad

Ti si zena bez ideala
ti se dajes ponekad
pedantni cuvar svojih dilema
jaca si od nemira


Ti si zena finih manira
stranih ovom podneblju
igras kao balerina
uzivas u pokretu

Ti si lijepa i ja te volim
zaboravljam obzire
guras mi u lice dim cigarete
ocekujes da popustim



Ti si zena za bogato drustvo
lupesku kompaniju
ne dozvoljavas nikome da te mijenja
oovlacis se u sebe

Ti si lijepa i dobro izgledas
ja bih da te poljubim
guras mi u lice dim cigarete
uopce me ne vidis

dzouzi dzouzi 16:07 20.05.2008

Re: S Vremena na vreme

Petak je popodne a ti umorna k'o pas
muz ti je na sastanku a kcerka ima cas
ukljucujes televizor i gledas crtani film
dok razmisljas o torti za koju treba da umutis fil...


Eeeee, nekad sam je pevala,
a sad lepo narucim tortu pa
docekujem goste sva sredjena.
Emancipacija!

P.S. za razliku od teksta iz pesme, meni
niko ne zaboravi na rodjendan ))))))))
antioksidant antioksidant 12:54 20.05.2008

.

Mišljenja sam da smo same krive zbog našeg statusa u društvu

Ja ne mislim
Mi smo krive, drage moje. Same. Svemu. Otkrile smo pupkove, obukle smo tange
Znaci nije kriv "neko" sto je silovao vec "neka" sto je obukla tange? (mada se nadam da to nije napisano u ovakvom kontekstu)
Biljana Beba Knežević Biljana Beba Knežević 13:20 20.05.2008

Re: .antioksidan

Tako izvučene iz konteksta mogu i tako da zvuče, ali u kontekstu celog teksta, pre odišu cinizmom i poruka im svakako nije takva. Nipošto.
Vašim komentarom a na temu silovanja bi smo mogli da otvorimo potpuno novi topic.
antioksidant antioksidant 13:30 20.05.2008

Re: .antioksidan

OK , da ostanemo na prvom komentaru (prosirenom)
Mišljenja sam da smo same krive zbog našeg statusa u društvu. Rado bi smo opasale muške polne organe ne bi li im dokazale kako smo jake, kako sve možemo

Misljenja sam da vas drustvo primorava da pokusate da se za svoj status u drustvu izborite opasujuci muske polne organe. Misljenja sam da se tako nista nece postici jer se pristaje na pogresna pravila igre. Ali sam i misljenja da se za pravednija pravila igre ne mozete izboriti sami.

PS izvinjivam se sto nisam "skontao" cinizam. Ovih dana reagujem na prvu loptu. Pogresno ali ... dosao los period. Moramo se izboriti nekako.
Pozz
antioksidant antioksidant 13:32 20.05.2008

Re: .antioksidan

I da...

Ja sam rodjen samo zato da budem sonjo
da me sutiraju naokolo kao zvijer
da me svaka kreatura gazi posto joj se digne
i da glupo prozivim svoj vijek

Ja sam sitna varijanta u ovo profitersko vrijeme
od pocetka pa do kraja malerozan broj
ja sam glavna atrakcija ulicnog spektakla
uslagirana konstanta sa rupom na mozgu

Gledam kako prolaze djecaci
oni ne razumiju svoj svijet
slusam kako balave izmedju sebe
zivo im se jebe za sve
Biljana Beba Knežević Biljana Beba Knežević 13:51 20.05.2008

Re: .antioksidan

Nije problem, zato živimo u civilizovanom društvu da se civilizovano objasnimo :)
Nekad i treba reagovati na prvu loptu.
Unfuckable Unfuckable 13:01 20.05.2008

Tko cijeni sebe - cijenjen je

mali prilog za razmišljanje

. Danas su čupave spodobe, tamnih podočnjaka, izgrickanih noktiju i punačke.


...ovo k'o da si menekaotakvog opisala...; )))))))))))
vishnja vishnja 13:09 20.05.2008

Re: Tko cijeni sebe - cijenjen je

...ovo k'o da si menekaotakvog opisala...; )))))))))))

idi bre unf :))))
Unfuckable Unfuckable 13:19 20.05.2008

Re: Tko cijeni sebe - cijenjen je

pa rek'o...aj' malo humora da unesemo, mnogo je ozbiljna tema, a nešto predosećam u kom pravcu bi se mogao okrenuti bes prisutnijeh dama ......
Biljana Beba Knežević Biljana Beba Knežević 13:22 20.05.2008

Re: Tko cijeni sebe - cijenjen je

Tačno!

Ih imam i ja podočnjake ( ali imam korektor bruka dobar, mogu da ti preporučim ) :). Kosa mi je čupava, predestinirana sam za takve frizure. Ne grickam nokte, ali bi smo mogli da se družimo :))))))

Nečemo ići u "besnom" pravcu. Obećajem
Unfuckable Unfuckable 13:33 20.05.2008

Re: Tko cijeni sebe - cijenjen je

Nečemo ići u "besnom" pravcu. Obećajem


drago mi je da to čujem, ali i komentatori oblikuju raspravu......pa, rek'o - predostrožnosti radi..... - jer, gdi ja da branim mušku rasu, samo mi još to nedostaje u životu. Ovde sam bio u prilici da branim sve i svašta - samo Paju Patrijarha promaših neki dan da obranim - tako da bi mi vr' vr'ova bio da branim Marsovce ; )))))))

A sada ozbiljno : kada gore napisah "tko cijeni sebe...." - keyword u glavi mi je bila - samopoštovanje
Tvrdim da je to "supstanca" koja nedostaje mnogima u našoj zemlji. Ne samo ženama, da proširim. Takođe - polovina one jedne osmine koja Ga poseduje, pogrešno tumači taj pojam.
Da ne ulazim u definisanje i da ne širimo priču sada o pojmovima, mislim da je jasno da čista kosa ili tange - same po sebi - nisu samopoštovanje.
Dilan Dog Dilan Dog 13:36 20.05.2008

Re: Tko cijeni sebe - cijenjen je

Unfuckable
samopoštovanje


vishnja vishnja 13:44 20.05.2008

Re: Tko cijeni sebe - cijenjen je

mislim da je jasno da čista kosa ili tange - same po sebi - nisu samopoštovanje.

e gde ovo strpa zajedno :)
bez ciste kose tesko da ima samopostovanja (moze, al nategnuto) a sa tangama ne moze bre da ga bude ic. mislim, probaj pa ces videti :)))

ja gore odbrojah do frke kad ono nista.
nisu jos nasli ovaj post
Biljana Beba Knežević Biljana Beba Knežević 13:56 20.05.2008

Re: Tko cijeni sebe - cijenjen je

Nigde bez čiste kose, tako me je mama učila. Za tange, nemam komentar. Nisu moj lično izbor jer sam fizički aktivna pa mi smetaju ( hahahahaha ).
Volela bih da muškarci češće nose tange :) to bi bio pravi seksistički prizor....

Polako, ima vremena da izbije rat, držim fige :))))
antioksidant antioksidant 14:04 20.05.2008

Re: Tko cijeni sebe - cijenjen je

ja gore odbrojah do frke kad ono nista.
nisu jos nasli ovaj post

Kako nista? Vidis kako je "oponiram"
vishnja vishnja 14:21 20.05.2008

Re: Tko cijeni sebe - cijenjen je

Vidis kako je "oponiram"

benigno je to. umes ti i bolje :)
antioksidant antioksidant 14:28 20.05.2008

Re: Tko cijeni sebe - cijenjen je

vishnja
benigno je to. umes ti i bolje :)
Mislis u fazonu "Mislis da je nama muskarcima lako? Pa vidis da ni vi zene ne kapirate sebe. Kako onda mi da se snadjemo u toj situaciji?"
Ma lepo da digne covek ruke od zena. Pedja je najpametniji. Jedino ce mi tange nedostajati. Mozda se vama ne svidjate ali vam stoje takooooo lepoooooo.Necu valjda na ovo
vishnja vishnja 14:40 20.05.2008

Re: Tko cijeni sebe - cijenjen je

Mislis u fazonu

e pa lepo sam sama sebi kriva.
jaooo, sto je ruzna fotka :)))
e ruzna je.... ama :)))))
antioksidant antioksidant 14:49 20.05.2008

Re: Tko cijeni sebe - cijenjen je

A i tange imaju utemeljenja u drugim atvarima ne samo u modi
antioksidant antioksidant 14:50 20.05.2008

Re: Tko cijeni sebe - cijenjen je

ajd sad malo ozbiljno - gore su vec krenuli (gordana c i ivana 23)
pozz
ivana23 ivana23 13:27 20.05.2008

***

Biljana Beba Knežević Biljana Beba Knežević 13:43 20.05.2008

Re: ***

Na ovoj slici fali nešto? Možda još nekoliko pari ruku :))))
marta l marta l 13:50 20.05.2008

Re: ***

pa ovo je jedna emancipovana zena - nosi pantalone , a i sminka se ))))
Biljana Beba Knežević Biljana Beba Knežević 13:57 20.05.2008

Re: ***

verovatno nosi i tange i push up bra ali se ne vidi baš najbolje na slici. ima još mnogo ruku, ali se i to ne vidi, vezane su u čvor na leđima :)
vishnja vishnja 13:58 20.05.2008

Re: ***

Na ovoj slici fali nešto? Možda još nekoliko pari ruku :))))

ne, nego ovo - beba se boji usisivaca ali je jako privlaci vrelo staklo rerne; telefon koji zvoni zapravo nije u istoj prostoriji gde je sporet a plutane stikle se klizaju po plocicama, tako da je ovde usnimljen trenutak pre totalne katastrofe kad se paradajz sos prosipa po podu.

uh, al me krenulo. necu vise.

jos nesto - na tabli za podsetnike su bar tri poruke kojima je rok za izvrsenje istekao.
jedna je svekrvin rodjendan :)))
Dilan Dog Dilan Dog 13:58 20.05.2008

Re: ***

marta l
pa ovo je jedna emancipovana zena - nosi pantalone , a i sminka se ))))

Da, a imam utisak i da je zadovoljna ))
Nije usisivač sam po sebi loš. A najlepši je osećaj kada znaš
da će posle tvog rada sve biti čisto ))
Biljana Beba Knežević Biljana Beba Knežević 14:00 20.05.2008

Re: ***

Najbitnije od svega da svekrvi ne(zaboravi) da čestita rođendan. Imam sjajnu ideju za poklon svekrvi, ali neću ovde o tome. Mogao bi vlasnik bloga da se naljuti :))))

Ona je pri tom nasmejana! aaaaa blago njoj
Biljana Beba Knežević Biljana Beba Knežević 14:01 20.05.2008

Re: ***

Da, biće čisto bar narednih 15 minuta dok neko ne zaboravi šolju od kafe na radnom stolu, prospe krekere po podu ( sasvim slučajno ) a onda, kupeći te iste krekere i ugazi u njih....
Dilan Dog Dilan Dog 14:09 20.05.2008

Re: ***

Biljana Beba Knežević
Da, biće čisto bar narednih 15 minuta dok neko ne zaboravi šolju od kafe na radnom stolu, prospe krekere po podu ( sasvim slučajno ) a onda, kupeći te iste krekere i ugazi u njih....

To su sitnice )
Dawngreeter Dawngreeter 13:38 20.05.2008

Just a Girl

Biljana Beba Knežević Biljana Beba Knežević 13:45 20.05.2008

Re: Just a Girl

Nema koda da postavim spot, ali evo :) linka:

http://www.youtube.com/watch?v=4JqOdwrogVU&feature=related
antioksidant antioksidant 13:46 20.05.2008

Re: Just a Girl

Biljana Beba Knežević Biljana Beba Knežević 13:48 20.05.2008

Re: Just a Girl

Antioksidan mi čita misli :)
antioksidant antioksidant 14:02 20.05.2008

Re: Just a Girl

Daleko, od toga. Obican copy/paste.
Mada mislim da ni sad ne radi bas najbolje
antioksidant antioksidant 14:03 20.05.2008

Re: Just a Girl

Biljana Beba Knežević
Antioksidan mi čita misli :)
I gde mi je t? (moze i s - je se necu bunim)
angie angie 14:57 20.05.2008

Draga Biljana,

ne bih da kritikujem odmah na pochetku. al ovo je ko iz praktichne zene:)))

A nishta se ne slazem- jer ovo je mushki svet u kome se zena dovija, a one pametnije prpoznaju na vreme da same mogu da naprave svoj model i izadju iz klishea.

Ne slazem se ni za ono podizanje mushke dece-nije kljuchno to shto mama moze sve i svuda se podmece, nego ugao posmatranja svega toga iz modela odnosa roditelja- da li to dete to poshtuje i shvata ili uzima kao normalno.

U Srbiji je sve postavljeno josh uvek haotichno i primitivno- u odnosu mushkarca i zene, ali u nekim drugim sredinama, zakon veoma vodi rachuna, i njegovo sprovodjenje sprechava toliko uigranih nekorektnosti.

Ovde u Kanadi npr- nedaj Boze da da zena hoce da se razvede- mislim po mushkarca, jer se to u svakom smislu obije njemu o glavu, za razliku od nashe zemlje, gde je zena ostavljena sama sebi.

Da ovo je generalno nehumano kreiran svet, koji i pored napretka u svemu, nije dostigao svest, (kao u mogim reshivim stvarima), da mushkarac ispust uzengije kojima rukovodi, krajnje pogreshno ih uzevshi.
angie angie 15:57 20.05.2008

Re: Draga Biljana,

evo sad sam odgledala emisiju- koja katasrofa, povrshnost i primitivan pristu- da ne poverujesh-jedini prisutni mushkarac je bio ok, al shta ce pored onilikih pogreshno odabranih zena i loshe koncipirane emisije- je l ce vishe neko NM da kaze da ode u modele i prestane da muca, ne prepoznaje shlagvorte i podvlachi sporedno???

da su se skupile klinke na velikom odmoru u srednjoj shkoli, mnogo bi kvalitetnije reciklirale temu da im je data-onako spontano, nego ovi pripremljeno gosti-koji promashaj!!!!
Dilan Dog Dilan Dog 16:07 20.05.2008

Re: Draga Biljana,

je l ce vishe neko NM da kaze da ode u modele i prestane da muca, ne prepoznaje shlagvorte i podvlachi sporedno???

I da joj kazu, ne vredi, posto iako ubedjena da je pametna, ona tamo prodaje sarm.
A prodavanje je za TV dobro.
JJ Beba JJ Beba 16:08 20.05.2008

Re: Draga Biljana,

ne slažem nisačim šta si napisala.
svet u kome živimo je takav - muški. žene su margina svugde u svetu zajedno sa gej, LBGT osobama, romima, obojenim ljudima....isl, invalidima i svim drugim marginalnim grupama.
pravo pitanje je šta mi kao žene treba da uradimo ili koju strategiju pregovaranja sa društvom da prihvatimo pa da naš položaj a i slika koju ti imaš ne budu takvi..
tvoj tekst je za mene baš to - tvoja interpertacija , tvoj doživljaj ženskog sveta a ne neka ozbiljna analiza koja se suštinski bavi genderom i donosi pomak u shvatanju "ženskog pitanja"
tvoja pozicija upravo ide ruku pod ruku sa radikalsko/domaćinskom atmsoferom u društvu

kakve crne tange, pupci, štikle...pa valjda smemo to radimo zbog sebe?
zato moje dame noste šta vam je drago, ne obazirite se ni na žene kojima u tome vide naš krah niti muškarce kojie to pali. bitno je dal se vama dopada

dobrodošla




Biljana Beba Knežević Biljana Beba Knežević 16:12 20.05.2008

Re: Draga Biljana,

Nije problem što je ovo "muški" svet nego što je primitivan. Imam prijateljica u nekim drugim državama koje su okružene muškarcima na poslu, tj. rade u muškom okruženju. Priča je sasvim drugačija nego ovde.
Ne želim da generalizujem, uvek postoje izuzeci.
Moj post je pre svega trebao da bude "smešan" na tužnu temu( ali ne i da se ismevam ). Tema je izvikana, puno se piše i govori na ovu temu. Bila sam ponukana sinoćnom emisijom, te površnošću iste.
Tema je toliko ozbiljna i toliko teška, duboka da u takvoj emisiji nema mesta za komentare kakvi su tamo bili.
Dilan Dog Dilan Dog 16:17 20.05.2008

Re: Draga Biljana,

JJ Beba
niti muškarce kojie to pali.

Muskarac, ako zeli da privuce zensku osobu, kojoj se vidi pupak i tange
treba momentalno da odustane od pokazivanja intereosavanja za isto.
JJ Beba JJ Beba 16:25 20.05.2008

Re: Draga Biljana,

Nije problem što je ovo "muški" svet nego što je primitivan. Imam prijateljica u nekim drugim državama koje su okružene muškarcima na poslu, tj. rade u muškom okruženju. Priča je sasvim drugačija nego ovde.

žene u drugim državama imaju drugačije probleme, al ih opet imaju. i rešavaju
one su na margini svugde u svetu nezavisno od toga na kom se stepenu razvijenosti neko društvo nalazi.
to je univerzalni problem.
u razvijenim zemljama genderom kao mejnstrim temom bave se na univerzitetima a ovde uglavnom vako: štikla, pupak, tanga...
nemam ništa protiv ovakvih pisanja, imaju svoju publiku, al ne pomaže ženama

Emisiju Ključ nisam gledala, kao što retko gledam bilo koju. to je glupa, dosadna emisija sa unapred smišljenim zaključkom a gosti su tu da pruže alibi.
Biljana Beba Knežević Biljana Beba Knežević 16:35 20.05.2008

Re: Draga Biljana,

Govorim o ovdašnjim problemima a ovde dominira primitivizam.

Ni ne odmaže. Nije osmišljen ( post ) sa ciljem da pomogne i prosvetli. Na samom početku posta piše čemu ovaj post.
angie angie 16:47 20.05.2008

Re: Draga Biljana,

Moj post je pre svega trebao da bude "smešan" na tužnu temu( ali ne i da se ismevam ).


pa jel sad mislite da su zene krive ili ne?????
dzouzi dzouzi 16:47 20.05.2008

Re: Draga Biljana,

Bila sam ponukana sinoćnom emisijom, te površnošću iste.


Gledala sam emisiju. Za neke moze da bude poucna,
a za neke cista glupost...
I mislim da je ona "teta" u belom (kao beli andjeo,
boze me oprosti) trebala da bude GLAVNA. Ona
je RTS-ova glasnogovornica...
A tek SPC(?!)

Poruka im je bila da treba radjati po svaku cenu!
Smanjuje se broj srbcadi ;-))))))))))))))


Biljana Beba Knežević Biljana Beba Knežević 16:54 20.05.2008

Re: Draga Biljana,

Ne shvatam jel ovo pitanje ili konstatacija? Liči na pitanje. Ako jeste, nisam ga razumela.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana