Budućnost| Filozofija| Moj grad

3

omega68 RSS / 30.04.2022. u 21:24

 

Да извините, овако је све почело 

tmb-300x300-124506943_6160679248b0e6-4205399120180729_134003.jpg

 

Писао сам као први и једини лиценцирани и, као такав, овлашћени  блогер кад је са траке сишао последњи југић.

Е па да вам сад, као други, најавим  производњу електричног возила који ће изаћи из нашег гиганта у срцу Шумадије.

Знате ли како ће да се зове?

 

СТРУЈАДИН

 

(Немој неко да се није држао теме - биће бановаТ монументално) 

 



Komentari (323)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

gedza.73 gedza.73 12:47 02.05.2022

Re: Да извините, овако је све почело

gvozden1
Jel tako?

Tako.
Nisam se setio jebote,

Naravno da nisi.
da se sa Kinom mogu imati veze samo ako se distancira od Rusije

Veze sa Kinom će Evropa da proguta (mnogo im dva fronta a i sa Kinom nemaju u Evropi problema nego sa Rusijom), Rusiju ima da ti zapamti. Posebno nakon ruskog rušenja Ukrajine.
Juče mu njegovi miljenici u Jasenovcu žale za - HRVATIMA, ne dolaze mu na parastos jer je tu Rusija

Koliko se sećam diskusija na blogu neki od tamo su ti rekli kako ti nemaš pojma, da ne podbunjuješ i da se ne mešaš.

Osim toga tvoji 'miljenici' su rekli kako HRVATSKE ne bi bilo da nije bilo RUSKE pomoći al ti navalio da izvadiš ispod jastuka petokraku i sovjetsku zastavu kako bi se prišljamčio ruskoj guberniji pa ti džabe objašnjavati.
gedza.73 gedza.73 12:52 02.05.2022

Re: Да извините, овако је све почело

omega68
neproverenih glupost

То си чуо од максе и призетка?
Ако, ако...

Pa pazi čim si ti, koji do juče nisi znao kako se slavi slava niti šta je na slavi slavski kolač, meni počeo da objašnjavaš ko nije za Ruse taj nije pravoslavac postale mi sumnjive i ostale teorije. Još kad si počeo iz ćoška da dobacuješ kako jedva čekaš umiranje vakcinisanih kako bi dokazao svoju teoriju reko brale nemoj baš Omegi da veruješ kako su Srbi poreklom od onih trista Cejlonaca koji su naselili ravnu Zemlju. Mis'im jesi moj ali nisi mi iz oka ispao štono kažu.

Osim toga i sa Maksom i sa Pajićem se ne slažem oko nekih stvari ali ruku u vatru da su oni veći Srbi nego vaš ruski blok. Ubeđen sam kako oni Srbiju ne bi tako lako prodali kao što vi se vi prodajete Rusima.
omega68 omega68 12:59 02.05.2022

Re: Да извините, овако је све почело

trista Cejlonaca koji su naselili ravnu Zemlju.

Шта бре сереш?
Ко је помињао равну земљу и цејлонце?
И лажеш да прижељкујем умирање вакцинисаних, то је пајић наметнуо своју верзију као истину.
Ниси добронамеран, а као такав широко ти поље...
gvozden1 gvozden1 13:21 02.05.2022

Re: Да извините, овако је све почело


Koliko se sećam diskusija na blogu neki od tamo su ti rekli kako ti nemaš pojma, da ne podbunjuješ i da se ne mešaš.

Pa onda da se ne mešam?

Može li se bednije od ovoga?
Seoska abronoša pokušava da posvađa nekoga na način, a seti se šta je pričala ona za tebe.

Kad to bude tema, i kad mi to kaže, videću šta ću, a kakve sad to veze ima?

Hrvatske bez Rusije ne bi bilo.
Dobro, a bez Nemačke?
I onda da Rusiji pamtimo do groba, a Nemačkoj da se zahvalimo jer je njihov mercedes a i medicina najbolji.

E kompleksaši....
gvozden1 gvozden1 13:23 02.05.2022

Re: Да извините, овако је све почело


Osim toga i sa Maksom i sa Pajićem se ne slažem oko nekih stvari ali ruku u vatru da su oni veći Srbi nego vaš ruski blok. Ubeđen sam kako oni Srbiju ne bi tako lako prodali kao što vi se vi prodajete Rusima.

Ajde uvuci im se još, muko.
Nepismeni oni pa ne znaju da napišu, ti treba da objašnjavaš umesto njih.
omega68 omega68 13:29 02.05.2022

Re: Да извините, овако је све почело

koji do juče nisi znao kako se slavi slava niti šta je na slavi slavski kolač, meni počeo da objašnjavaš ko nije za Ruse taj nije pravoslavac

Видиш,ту је разлика, ја се поносим кад научим нешто ново а паметно или корисно.
Неки не, врте увек исту причу својих прапра дедова врачева
gedza.73 gedza.73 13:44 02.05.2022

Re: Да извините, овако је све почело

omega68
Ко је помињао равну земљу и цејлонце?

Al jeste dobra fora. Ne znam dal si gledao seriju, interesantan kraj.
И лажеш да прижељкујем умирање вакцинисаних,

Čini mi se kako je bio tvoj komentar. Čak sam i ja prokomentarisao nešto. Eto da su RUsi bili pametni i sačekali jedno dve godine dok ne poumire cela Evropa mogli su da se ušetaju bez ispaljenog metka.
Видиш,ту је разлика, ја се поносим кад научим нешто ново

Ja sam to naučio od oca, dede (deda mi bio ono što se nekad zvalo čauš, seoski domaćin koga su zvali da sve bude pod konac kad se sprema veselje), pradede a oni od svojih predaka. Koje to 'novo' ima u slavljenu slave? Osim za one koji su se odrekli pa sad misle kako jedino oni mogu da određuju ko jeste a ko nije pravoslavac.
врте увек исту причу својих прапра дедова врачева

Dobro ako ćemo ovako da se s'igramo. Koliko vidim i ti si od dede koji ti je, kako reče, bacio slavski kolač, naučio toliko da voliš Ruse.
gedza.73 gedza.73 13:55 02.05.2022

Re: Да извините, овако је све почело

gvozden1
Ajde uvuci im se još, muko.

Oću. Oš mi ti zabraniš? I isto kao što im se uvlačim tako ću da se svađam sa Pajićem kad napadne Predatora.
Nepismeni oni pa ne znaju da napišu

Ne zanima me dal su pismeni ili nisu nego ih je drevni Omega uvukao u priču i na to sam odgovorio.
Može li se bednije od ovoga?

Olgedalce, ogledalce, najlepši na svetu ko je?
Hrvatske bez Rusije ne bi bilo.
Dobro
, a bez Nemačke?

Isto Gvozden
Juče mu njegovi miljenici u Jasenovcu žale za - HRVATIMA, ne dolaze mu na parastos jer je tu Rusija

jopet Gvozden
(da ne tražim doslovce)
'Rusija nam je saveznik' istovremeno 'nije ona dužna da nam pomaže'
E kompleksaši.

zaslužio si


gvozden1 gvozden1 14:14 02.05.2022

Re: Да извините, овако је све почело

Isto Gvozden
Juče mu njegovi miljenici u Jasenovcu žale za - HRVATIMA, ne dolaze mu na parastos jer je tu Rusija

Rusija je došla na parastos tvojima, i u Jasenovcu ne žali za Hrvatima, a tvoji?

O juče, o Jasenovcu pričamo.

Doveo si sebe u poziciju u kojoj moraš da pokušavaš da od Rusije praviš srpskog neprijatelja , a od Švaba srpske prijatelje.

Jel vidiš da si se skoro jedini našao u toj poziciji?

Misliš pametan si.
Nisi samo si iskompleksirani mamlaz koji žudi da pripadne negde.
Skorojević je za tebe nedostižan status, ni to ne dobacuješ, iskompleksirani gubitnik bez šansi je nivo na kome si.

gvozden1 gvozden1 14:16 02.05.2022

Re: Да извините, овако је све почело


jopet Gvozden
(da ne tražim doslovce)
'Rusija nam je saveznik' istovremeno 'nije ona dužna da nam pomaže'

Eto, ono što je nesporno tačno, što se podrazumeva, ono izdvaja kao neki dokaz pogrešnog, toliko razume stvari, a oće da priča.

A dužna je, jel?

srdjan.pajic srdjan.pajic 14:52 02.05.2022

Re: Да извините, овако је све почело

И лажеш да прижељкујем умирање вакцинисаних, то је пајић наметнуо своју верзију као истину.

Jesi, jesi, bilo je malte ne da bog da, vi što se se vakcinisali...

Nego, gedžo, jesi primetio tu, da je tako nazovem, anomaliju, kolega putinodupeljuba, tu neku sad već otvorenu agresivnost koju ispoljavaju, onaj tamo priželjkuje atomske bombe i milione mrtvih (Ukrajinaca, razume se, znatno manje Rusa, sam je to rekao), ovaj magarac se nada da će da pocrkaju svi koji su se vakcinisali samo da bi on i njegove znojave dekice koje onoliko sraše po internetu o štetnosti vakcina a korisnosti nevakcina na kraju bili u pravu. MIslim, nije mi jasan ples sa smrću u kome uživaju tako perverzno. Ja, ovako laički, mogu samo da pretpostavim da ih je neko jako maltretirao, da ne kažem zlostavljao, u ranom detinjstvu ili formativnim godinama, da su bili lišeni možda neke ljubavi i pažnje, šta li je, ne znam, moguće da je nešto sasvim treće u pitanju.




vcucko vcucko 15:01 02.05.2022

Re: Да извините, овако је све почело

gedza.73
vcucko
Više komunizma ima na zapadu nego u Kini i Rusiji.
Čitava danas


Čovek ne može da vas uhvati ni za rep ni za galvu. Pa istovremeno hvalite sovjetski sistem


Ama jebo te sovjetski sistem. Sovjetskog Sojuza nema već 30 godina, to je još uvek više od pola mog života, znači i tvog.
Kakvih 70 godina, koje čke materine.
Šta se mene tiče gde raja ide da radi i šta pri tome zamišlja i šta dobija i gubi. Lepo ti kažem da su i Poljska i Hrvatska, najlojalnije zapadne kučkice, poluprazne. Jer su se razbežali po Nemačkoj,. Irskoj, Italiji, gde su stigli.
Pretoči svoje pisanije ovde u politički program, dobij izbore i radi šta hočeš. Oteraj sve sem tih kojima znaš pranđeda, sedi u lojze i uživaj. Lepo me zabole qrac za tim. Aman bog.
gedza.73 gedza.73 17:20 02.05.2022

Re: Да извините, овако је све почело

srdjan.pajic
Nego, gedžo, jesi primetio tu, da je tako nazovem, anomaliju

Fataljisti. Opravdavanje nuklearke 'mora Putin, šta će, naterali ga' je meni nezamislivo da izgovori normalan čovek.

gedza.73 gedza.73 17:37 02.05.2022

Re: Да извините, овако је све почело

vcucko
Ama jebo te sovjetski sistem. Sovjetskog Sojuza nema već 30 godina

Nema. Zato ga se Rusi radi sećaju.
56% россиян сожалеют о распаде Советского Союза

Više od pola.
68% опрошенных хотели бы восстановления СССР и социалистической системы

Skoro dve trećine Rusa.
Nosioci te ideje o SSSR-u su starije generacije ali i mlađe koje su o Sovjetskom Savezu učili roditelji. Mada koliko vidim slabo se zapatio taj rusko-sovjetski patriotizam pa Putin mora da regrutuje decu po Donbasu jer nema dovoljno vojske (one profesionalne kako si mi objašnjavao koje imaju velesile)

Da ne tražim sad ali isto veliki broj Rusa po anketi bi današnjoj ruskoj himni koja je sovjetska vratili sovjetske reči. Ti kažeš nema a oni vraćaju sovjetske spomenike i sovjetske simbole. Ti kažeš kako mrzim Ruse jer su samosveni a oni živeli 70 godina pod komunizmom
Lepo ti kažem da su i Poljska i Hrvatska, najlojalnije zapadne kučkice, poluprazne. Jer su se razbežali po Nemačkoj,. Irskoj, Italiji, gde su stigli.

Pa? Jel su onda dočekali Ruse raširenih ruku i podignutih nogu kao što bi neki Srbi?
Oteraj sve sem tih kojima znaš pranđeda, sedi u lojze i uživaj.

A koga sam ja to moliću lepo terao? Koliko se sećam neki su ovde imali želju da proteraju ljude zbog američkih patuljaka u dvorištu a niko nije dao predlog da se rusofili proteraju u Rusiju i zamene sa Rusima koji neće da žive u Rusiji (što bi u praksi bila jedna humana ideja kojom bi se usrećili Srbi koji pate za Rusijom i Rusi kojima je dosta Rusije)


srdjan.pajic srdjan.pajic 17:49 02.05.2022

Re: Да извините, овако је све почело

gedza.73
srdjan.pajic
Nego, gedžo, jesi primetio tu, da je tako nazovem, anomaliju

Fataljisti. Opravdavanje nuklearke 'mora Putin, šta će, naterali ga' je meni nezamislivo da izgovori normalan čovek.



Ali najcrnje je kad izađe onaj njihov pijani Lavorov, što isto voli mlade gimnastičarke i žene od gume, pa jadan sav zabrinut kaže kako svetu preti nuklearna katastrofa. Mislim se, pa jebem ti mater onu krvavu i glupu, ti si taj koji pretiš svetu nuklearnim bombama. Uzmi, bre, deda, neku vijagru (ako nije i to sankcionisano) pa trti te gimnastičarke, nemoj samo ti da mi se sekiraš za sudbinu sveta.
omega68 omega68 17:53 02.05.2022

Re: Да извините, овако је све почело

Значи кад лажов није сигуран него

bilo je malte ne

То да значи да није било

Од чега је сад повећано умирање кад нема короне?
Па од последица смањеног имунитета а све због непроверених и експерименталних вакцина!
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:58 02.05.2022

Re: Да извините, овако је све почело

omega68
Значи кад лажов није сигуран него

bilo je malte ne

о да значи да није било

Од чега је сад повећано умирање кад нема короне?
Па од последица смањеног имунитета а све због непроверених и експерименталних вакцина!


Dobro je, omega, sećamo se svi dobro koliko si srao na svojim blogovima, pa onda i banovao ljude kad ti na to ukažu (dobro, neki uzmu malo i da te podjebavaju, ali sam si se namestio).

Ne znam o kakvom povećanom umiranju pričaš, ali verovatno ne znaš ni ti, nego ti zveči u glavi, neki odjeci, valjda.
softelectronics_e softelectronics_e 17:58 02.05.2022

Re: Да извините, овако је све почело

srdjan.pajic
gedza.73
srdjan.pajic
Nego, gedžo, jesi primetio tu, da je tako nazovem, anomaliju

Fataljisti. Opravdavanje nuklearke 'mora Putin, šta će, naterali ga' je meni nezamislivo da izgovori normalan čovek.



Ali najcrnje je kad izađe onaj njihov pijani Lavorov, što isto voli mlade gimnastičarke i žene od gume, pa jadan sav zabrinut kaže kako svetu preti nuklearna katastrofa. Mislim se, pa jebem ti mater onu krvavu i glupu, ti si taj koji pretiš svetu nuklearnim bombama. Uzmi, bre, deda neku vijagru (ako nije i to sankcionisano) pa trti te gimnastičarke, nemoj samo ti da mi se sekiraš za sudbinu sveta.

Hahahaha!
Jebote!
Rusi vole mlade gimnastičarke, a braća Ameri ne vole.
Ne verujem ja da ti ovo lupardaš promišljeno.
A da nekome predbacuješ da liže tuđe dupe je još luđe.
Strašno!
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:00 02.05.2022

Re: Да извините, овако је све почело

Rusi vole mlade gimnastičarke, a braća Ameri ne vole.


A neki ovde vole i mlade tviterašice.
gvozden1 gvozden1 18:00 02.05.2022

Re: Да извините, овако је све почело

Mislim se, pa jebem ti mater onu krvavu i glupu, ti si taj koji pretiš svetu nuklearnim bombama. Uzmi, bre, deda, neku vijagru

I šta ti smatraš pametnim, da mu jebemo mater, pa nek je rokne ako hoće, a ima je, može da je rokne stvarno, ili je bolje pogledati ima li načina da je ne rokne?

Da vidimo što bi je roknuo, ima li prostora za neki razgovor s njim, ili je ipak najbolja opcija, ko te jebe deda, rokaj je?
softelectronics_e softelectronics_e 18:21 02.05.2022

Re: Да извините, овако је све почело

srdjan.pajic
Rusi vole mlade gimnastičarke, a braća Ameri ne vole.


A neki ovde vole i mlade tviterašice.

Moguće!
Takvi kao ti.
A neki vole svoje ispisnice.
omega68 omega68 18:49 02.05.2022

Re: Да извините, овако је све почело

Ne znam o kakvom povećanom umiranju pričaš, ali verovatno ne znaš ni ti, nego ti zveči u glavi, neki odjeci, valjda.


budala ostaje budala ali si se sad sam namestio:
У вакцинисаном и закључаном Шангају расте број смртних случајева од ковид-а 19
08:40 19.04.2022.

Научник МИТ-а: mRNA вакцине су горе од саме болести, тек ће бити проблема
20:20 10.03.2022.
Професорка са МИТ-а предвиђа драматичан пораст смртоносних здравствених стања у будућности, као што су аутоимуне болести, поремећаји крви, мождани удари, срчани удари и увек фатална прионска (Кројцфелд-Јакоб) болест. Сада када је примењено 10,8 милијарди ињекција у 184 земље, будућност човечанства је суморна.
Рад научнице са МИТ-а Стефани Сенеф, „Гори од болести: Преглед неких могућих ненамерних последица mRNA вакцина против ковида-19“, објављен у Међународном часопису за теорију, праксу и истраживање вакцина у сарадњи са др Грегом Најом. Рад је и даље један од најбољих и најсвеобухватнијих описа многих могућих нежељених последица технологија преноса гена mRNA које се погрешно називају „ковид вакцине“.
Директор британског погребног предузећа каже да види пораст смртних случајева повезаних са тромбозом, што приписује вакцини против ковид-19.
Објављујући нове информације на друштвеним мрежама, директор породичне погребне службе Милтон Кејнза, Џон, описао је „неприродан“ пораст смртних случајева од увођења вакцине.

„Оно што видимо је неприродно велики број смртних случајева услед срчаног удара, можданог удара, анеуризме, а све је то директна последица тромбозе, емболије у плућима, ногама, на разним местима која узрокују ове смрти. И они су добро документовани широм земље“, рекао је директор погребне службе.
Једна теорија је да су људи који су узели експерименталну ињекцију „десетковали свој имуни систем“, каже Џон, остављајући их подложним и рањивим да подлегну стварима као што су грип и обична прехлада.

„Ово је оно што сада видимо код ових примаоца вакцина широм земље – они постају екстремно болесни, стварно, стварно болесни”.


Doktorka na prvoj liniji (Frontline doctors) upozorava da pacijenti vakcinisani protiv COVID-a koje ona leči pokazuju znakove sindroma stečene imunodeficijencije (AIDS) kao rezultat uzimanja eksperimentalnih inekcija mRNA i da će mnogo više trostruko vakcinisanih pojedinaca verovatno oboleti od smrtonosne bolesti do jeseni 2022.

Dr. Elizabeth Eads, lekar sa 25 godina iskustva u osteopatskoj medicini iz Floride, rekla je u utorak Gregu Hunteru iz USA Watchdog-a da trostruku vakcinisani pacijenti pokazuju znakove AIDS-a i da se ona i njene kolege bore da shvate kako da ih leče.

“Da, sada u bolnici vidimo stečenu imunodeficijenciju povezanu sa tri doze vakcine…”- rekla je doktorka.

“Pokušavamo da iskoristimo sve što možemo da smislimo da povećamo broj CD4 i CD8 i preokrenemo ovaj kolaps, ovu katastrofu kolapsa imuniteta. Veoma je zapanjujuće.”
[url=https://rumble.com/vy7eix-millions-will-get-aids-from-vax-by-fall-dr-elizabeth-eads.html]
LINK
[/url]

У Србији оборен рекорд оболелих од ХИВ-а, у Загребу епидемија хепатитиса
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:54 02.05.2022

Re: Да извините, овако је све почело

gvozden1
Mislim se, pa jebem ti mater onu krvavu i glupu, ti si taj koji pretiš svetu nuklearnim bombama. Uzmi, bre, deda, neku vijagru

I šta ti smatraš pametnim, da mu jebemo mater, pa nek je rokne ako hoće, a ima je, može da je rokne stvarno, ili je bolje pogledati ima li načina da je ne rokne?

Da vidimo što bi je roknuo, ima li prostora za neki razgovor s njim, ili je ipak najbolja opcija, ko te jebe deda, rokaj je?


Za početak treba da se, na osnovu izloženog, složimo oko toga da se ima posla sa opasnim ludacima, ogrezlim u krvi i razaranju. Posle toga, kad se oko toga složimo, a to bi trebalo da bude dosta lako, treba da odlučimo da li ima svrhe sa takvim likovima uopšte razgovarati, ili nema. Obično nema. Oću reći, sa njima se sve vreme i razgovara i pregovara, ali oni ne odustaju od svojih zločinačkih planova, koliko ja mogu da vidim. U svakom slučaju, deda bi mogao malo da oladi za tim atomskim bombama, čak i ako je razlog nestašica vijagre i cijalisa, jer iako ga za sada sa ove naše strane uglavnom gledaju kao nekog sa mentalnim problemima, i kome treba stručna pomoć, i mahom kuliraju svu tu nuklearnu retoriku, može i ovde nekom da to malo dopizdi, pa da krene da tera inat i diže temperaturu.
softelectronics_e softelectronics_e 19:01 02.05.2022

Re: Да извините, овако је све почело

srdjan.pajic
gvozden1
Mislim se, pa jebem ti mater onu krvavu i glupu, ti si taj koji pretiš svetu nuklearnim bombama. Uzmi, bre, deda, neku vijagru

I šta ti smatraš pametnim, da mu jebemo mater, pa nek je rokne ako hoće, a ima je, može da je rokne stvarno, ili je bolje pogledati ima li načina da je ne rokne?

Da vidimo što bi je roknuo, ima li prostora za neki razgovor s njim, ili je ipak najbolja opcija, ko te jebe deda, rokaj je?


Za početak treba da se, na osnovu izloženog, složimo oko toga da se ima posla sa opasnim ludacima, ogrezlim u krvi i razaranju. Posle toga, kad se oko toga složimo, a to bi trebalo da bude dosta lako, treba da odlučimo da li ima svrhe sa takvim likovima uopšte razgovarati, ili nema. Obično nema. Oću reći, sa njima se sve vreme i razgovara i pregovara, ali oni ne odustaju od svojih zločinačkih planova, koliko ja mogu da vidim. U svakom slučaju, deda bi mogao malo da oladi za tim atomskim bombama, čak i ako je razlog nestašica vijage i cijalisa, jer iako ga za sada sa ove naše strane uglavnom gledaju kao nekog za mentalnim problemima kome treba stručna pomoć, i mahom kuliraju svu tu nuklearnu retoriku, može i ovde nekom da to malo dopizdi, pa da krene da tera inat i diže temperaturu.

Ko je to ogrezao u krvi i razaranjima?
Ameri ili ko?
Dobači malo toga što uzimaš.
Sreća pa 'tvoja' administracija nije ogrezla u krvi i razaranjima, milion gore ili dole.
Ove budalaštine koje pišeš me podsećaju na ustaško predbacivanje Srbima genocidnosti.
Ludilo.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:05 02.05.2022

Re: Да извините, овако је све почело

У вакцинисаном и закључаном Шангају расте број смртних случајева од ковид-а 19
08:40 19.04.2022.



A kojom vakcinom su vakcinisali ljude u zaključanom Šangaju? Jel onom njihovom, kineskom? Možda im ta vakcina ne radi baš najbolje sa ovim novim sojevima kovida, kako su se nadali i hvalili. Priznaj da ti ta opcija nije pala napamet.

srdjan.pajic srdjan.pajic 19:06 02.05.2022

Re: Да извините, овако је све почело

softelectronics_e
srdjan.pajic
gvozden1
Mislim se, pa jebem ti mater onu krvavu i glupu, ti si taj koji pretiš svetu nuklearnim bombama. Uzmi, bre, deda, neku vijagru

I šta ti smatraš pametnim, da mu jebemo mater, pa nek je rokne ako hoće, a ima je, može da je rokne stvarno, ili je bolje pogledati ima li načina da je ne rokne?

Da vidimo što bi je roknuo, ima li prostora za neki razgovor s njim, ili je ipak najbolja opcija, ko te jebe deda, rokaj je?


Za početak treba da se, na osnovu izloženog, složimo oko toga da se ima posla sa opasnim ludacima, ogrezlim u krvi i razaranju. Posle toga, kad se oko toga složimo, a to bi trebalo da bude dosta lako, treba da odlučimo da li ima svrhe sa takvim likovima uopšte razgovarati, ili nema. Obično nema. Oću reći, sa njima se sve vreme i razgovara i pregovara, ali oni ne odustaju od svojih zločinačkih planova, koliko ja mogu da vidim. U svakom slučaju, deda bi mogao malo da oladi za tim atomskim bombama, čak i ako je razlog nestašica vijage i cijalisa, jer iako ga za sada sa ove naše strane uglavnom gledaju kao nekog za mentalnim problemima kome treba stručna pomoć, i mahom kuliraju svu tu nuklearnu retoriku, može i ovde nekom da to malo dopizdi, pa da krene da tera inat i diže temperaturu.

Ko je to ogrezao u krvi i razaranjima?
Ameri ili ko?
Dobači malo toga što uzimaš.
Sreća pa 'tvoja' administracija nije ogrezla u krvi i razaranjima, milion gore ili dole.
Ove budalaštine koje pišeš me podsećaju na ustaško predbacivanje Srbima genocidnosti.
Ludilo.


Čarli, ti uopšte ne moraš da se praviš glup.
milisav68 milisav68 19:17 02.05.2022

Re: Да извините, овако је све почело

srdjan.pajic

Ali najcrnje je kad izađe onaj njihov pijani Lavorov, što isto voli mlade gimnastičarke

A Klinton i Tramp ne vole.

Ukokali ste onog poštenog podvodača Epštajna, da se ne sazna kakav je kupleraj Bela kuća.

I mi smo najebali zbog jednog pušenja.
softelectronics_e softelectronics_e 19:25 02.05.2022

Re: Да извините, овако је све почело

srdjan.pajic
softelectronics_e
srdjan.pajic
gvozden1
Mislim se, pa jebem ti mater onu krvavu i glupu, ti si taj koji pretiš svetu nuklearnim bombama. Uzmi, bre, deda, neku vijagru

I šta ti smatraš pametnim, da mu jebemo mater, pa nek je rokne ako hoće, a ima je, može da je rokne stvarno, ili je bolje pogledati ima li načina da je ne rokne?

Da vidimo što bi je roknuo, ima li prostora za neki razgovor s njim, ili je ipak najbolja opcija, ko te jebe deda, rokaj je?


Za početak treba da se, na osnovu izloženog, složimo oko toga da se ima posla sa opasnim ludacima, ogrezlim u krvi i razaranju. Posle toga, kad se oko toga složimo, a to bi trebalo da bude dosta lako, treba da odlučimo da li ima svrhe sa takvim likovima uopšte razgovarati, ili nema. Obično nema. Oću reći, sa njima se sve vreme i razgovara i pregovara, ali oni ne odustaju od svojih zločinačkih planova, koliko ja mogu da vidim. U svakom slučaju, deda bi mogao malo da oladi za tim atomskim bombama, čak i ako je razlog nestašica vijage i cijalisa, jer iako ga za sada sa ove naše strane uglavnom gledaju kao nekog za mentalnim problemima kome treba stručna pomoć, i mahom kuliraju svu tu nuklearnu retoriku, može i ovde nekom da to malo dopizdi, pa da krene da tera inat i diže temperaturu.

Ko je to ogrezao u krvi i razaranjima?
Ameri ili ko?
Dobači malo toga što uzimaš.
Sreća pa 'tvoja' administracija nije ogrezla u krvi i razaranjima, milion gore ili dole.
Ove budalaštine koje pišeš me podsećaju na ustaško predbacivanje Srbima genocidnosti.
Ludilo.


Čarli, ti uopšte ne moraš da se praviš glup.

Gluposti pričaš!
No, ja znam da je to kod tebe autosugestija.
Jer moraš da misliš konjukturno i onako kako ti 'narede' tvoji mejnstrim mediji.
Mislim, poređenje najzločinačkije administracije sa bilo kim drugim posle drugog svetskog rata mogu samo ordinarni glupanderi ili isto takve budale.
Smesti se gde ti drago.
Na tvoju, i našu žalost, milion gore ili dole kolaterale moramo da podnosimo.
Jer sila Boga ne moli.
Mi moramo, Rusi ne moraju.
Zašto njih braća Ameri ne bombarduju?
Nije valjda da su bila važnija ljudska prava Šiftara od ljudskih prava Ukrajinaca?
Kako li su tu razliku samo objasnili - tebi i tebi sličnima.
Usput - kako god da jeste, samo da se rat što pre završi.
Nadam se da braća Ameri protiv Rusa neće ratovati do poslednjeg Ukrajinca.
omega68 omega68 19:28 02.05.2022

Re: Да извините, овако је све почело

Роберт Кејган такође указује на „непомирљиво непријатељство“ међу присталицама два блока, што може завршити жестоким сукобом и рушењем федералне власти:

„Сједињене Државе иду ка својој највећој политичкој и уставној кризи од Грађанског рата, са предвидљивим изгледима да у наредне три до четири године дође до масовног насиља, колапса федералне власти и поделе земље на зараћене црвене и плаве енклаве.“ Он још процењује да ће „сигнална ракета“ за „колапс Америке“ бити наредни председнички избори.

„Национални развод“

Отуда и „увођење у политички саобраћај“ појма „национални развод“ и како Џес Кели предлаже – повлачења нових, правих граница.

Ово се објашњава примером да, рецимо, три округа из Мериленда, у којима доминирају републиканци, желе да се придруже Западној Вирџинији. Или, два округа из Орегона би да припадају држави Ајдахо (иначе, територија Орегона је по површини отприлике иста као и територија СФР Југославије, док је Ајдахо за петину мањи).

Покрет „Промена граница Орегона за већи Ајдахо“ већ је добио на масовности, пошто пропагира „напуштање“ „либералног северозапада“ који гравитира ка агломерацији Портланда, а са којим их не везују исте вредности. Промена граница савезних држава у САД јесте компликована и у пракси нереална, тешко изводљива, али у случају још веће кризе отворено је – како то спречити?

Непомирљиво непријатељске „црвене и плаве енклаве“ кренуће својим путем, не обазирући се на досадашња правила игре. Уосталом, „такав филм“ смо гледали много пута у разним државама током претходних деценија. Зашто би САД биле изузетак?

Посматрано споља, упоређивањем војне, економске и политичке моћи са осталим актерима, САД и даље делују као „џин у међународним односима“, незаобилазан стуб светске политике. Још се именују специјални изасланици, прети санкцијама, звецка оружјем, врше притисци и дисциплинују савезници, наоружава Кијев, говори о ширењу НАТО.

Најдубља криза

Међутим, посматрано изнутра, САД се налазе у најдубљој кризи у савременој историји. Кејган наводи – највећој од „великог“ Грађанског рата. Ситуација је таква да се помињу и нови грађански рат и национални развод.

До пре само пола деценије, тако нешто бејаше незамисливо. Али ни то није нешто невиђено. Слична судбина задесила је Совјетски Савез.

Хоће ли се историја поновити? Нико то не може предвидети са великом поузданошћу. Тек, не може се ни тврдити како је све исто као до скора. И како се буду ближили наредни председнички избори, то ће постајати све уочљивије! Упркос томе што је индуковањем кризе у Украјини и поновним стварањем слике о Русима као „исконском злу“ покушана хомогенизација Американаца, односно још тачније – хомогенизација бирача америчких демократа!

Јер, тај процес, а што укључује и пребацивање терета украјинске кризе на ЕУ, док би САД из свега требале да (како је замишљено) профитирају, у многоме зависи и од „стања на терену“ (пораз украјинске војске довео би до слома овог плана и наштетио Бајдену) и од последица са којима ће се суочити и Американци (раст цена енергената и опадање реалног животног стандарда).
omega68 omega68 19:37 02.05.2022

Re: Да извините, овако је све почело

Možda im ta vakcina ne radi baš najbolje sa ovim novim sojevima kovida


Dr. Geert Vanden Bossche upozorio je na štetu koja se nanosi imunološkom sustavu cijepljenih te na neizbježne teške posljedice koje bi nastale.
Dr. Geert Vanden Bossche, koji je nekoć radio kao viši programski menadžer za Svjetski savez za cjepiva i cijepljenje (GAVI) i koji se smatra jednim od najtalentiranijih kreatora cjepiva na svijetu, objavio je video “Poruka Austriji” 20. studenog, koja se poklopila s velikim skupom koji se održao u Beču protiv novih mjera izolacije.




Kao prioritet, savjetovao je javnosti: “Nikad, nikad ne dopustite bilo čemu ili bilo kome miješanje u ili da na bilo koji način potiskuje vaš urođeni imunološki sustav”, što je prva crta obrane koju ljudska bića imaju za borbu protiv zaraza.

Prema Vandenu Bosscheu, “protutijela protiv cjepiva”, koja su inducirana trenutnim cjepivima protiv COVIDA-19, potiskuju urođeni imunitet i “ne mogu ga zamijeniti” jer imunitet brzo slabi u svojoj učinkovitosti i ne može spriječiti infekciju ili prijenos virusa.



Dakle, ove eksperimentalne injekcije, za razliku od urođenog imuniteta, “ne doprinose imunitetu stada”, rekao je.

Cijepljenje djece: apsolutno i nikako ne!

Ova je stvarnost najvažnija u slučaju djece čiji se “urođeni imunitet lako može potisnuti protutijelima cjepiva”, jer su njihova “antitijela tako mlada i tako nova da ih mogu lako nadmašiti protutijela cjepiva”, rekao je.

Budući da su djeca zaštićena od mnogih bolesti svojim urođenim imunitetom, uključujući i COVID-19, njegovo suzbijanje ovim cjepivima izlaže ih mnogo većim opasnostima, a “moglo bi čak dovesti i do autoimunih bolesti”, upozorio je stručnjak.

Stoga je ubrizgavanje djece ovim biološkim agensima “apsolutno pravo!” rekao je virolog. “Ne možemo cijepiti našu djecu ovim cjepivima.”

Dopunske injekcije za već cijepljene su ”apsolutno ludilo”.

Skrećući pažnju na odrasle “cijepljene”, cijepljene, stručnjak za mikrobiologiju je rekao da se suzbijanje urođenog imuniteta već pokazalo kao problem među stanovništvom. “Zaista će im biti teško kontrolirati brojne bolesti”, uključujući COVID-19.

Ipak, budući da su njihova urođena protutijela prethodno trenirana kroz godine prilagodbe i sazrijevanja, rekao je da su “obično otpornija na antitijela protiv cjepiva” od onih kod djece.

Međutim, ova se otpornost može dodatno pogoršati dodatnim ubodima pa stoga Vanden Bossche upozorava da je davanje boostera cijepljenim pojedincima „apsolutno ludo! Ovo će samo dodatno povećati imunološki pritisak antitijela na njihov urođeni imunitet.” Stoga su pojačane injekcije „apsolutna glupost! Opasno je i to se ne smije raditi!”

Necijepljenima je rekao da se ni pod koju cijenu ne cijepe.

Što se tiče necijepljenih, belgijski liječnik je opisao zašto bi oni prošli puno bolje, prvo ih podijelivši u tri kategorije:

Oni koji nisu iskusili nikakve simptome, koji su “najvjerojatnije jednostavno zaštićeni svojim urođenim antitijelima”;
Oni koji su iskusili blage simptome, ne moraju ostati u krevetu ni u jednom trenutku
Oni koji su se oporavili od bolesti i možda su čak imali i teški slučaj.
Zbog onoga što je nazvao “visokim infektivnim pritiskom” varijante Delta, odgovarajući urođeni imunološki sustav ovih necijepljenih sada će se možda morati malo više boriti, pa stoga prva kategorija može imati blage simptome, druga, umjerene, a treći može imati “neku veću osjetljivost na neke druge bolesti. Na primjer, gripa ili prehlada.”

“Ali vrlo, vrlo važno, svi su zaštićeni”, rekao je. “Svi su oni još uvijek zaštićeni od teških bolesti, a većina njih će biti zaštićena od vrlo blage ili umjerene bolesti.”

To je posebno slučaj, rekao je virolog, jer COVID-19 “nije bolest zdravih ljudi. Ljudi dobrog zdravlja imaju zdrav urođeni imunološki sustav koji se bez problema može nositi s brojnim respiratornim virusima. Ti ljudi ne samo da su zaštićeni od bolesti, nego čak u mnogim slučajevima mogu spriječiti infekciju.”

Cjepiva ”služe kao svojevrsno tlo za razmnožavanje virusa”.

Stoga, kako bi održao zdrav urođeni imunološki sustav kao zaštitu od COVIDA-19 i mnogih drugih bolesti, dr. Vanden Bossche ponudio je sljedeća tri zahtjeva necijepljenima:

“Za Boga miloga, ostanite necijepljeni! Trebali bi ostati necijepljeni;
“Pobrinite se za njihov urođeni imunitet, što znači da bi trebali brinuti o svom zdravlju… ako to učinite, a niste cijepljeni, bit ćete pošteđeni teške bolesti bez ikakvog cjepiva. Naprotiv, cjepivo bi učinilo suprotno;
Oni s komorbiditetom ili osnovnim bolestima “trebaju paziti na kontakte”.
Za ovu treću kategoriju ranjivijih, liječnik je rekao: “Ovo nije diskriminacija cijepljenih, ali [neubodeni] bi posebno trebali izbjegavati kontakt s cijepljenima u ovom trenutku.

“Cijepljeni su sada ljudi, i u to nema sumnje, koji stvarno služe kao svojevrsno leglo za virus”, rekao je. “Moramo imati dodatnu zaštitu za one koji imaju osnovne bolesti. Nemojte ih cijepiti, nego ih zapravo spriječite da budu izloženi visokom zaraznom pritisku.”

Zdravstveni problemi cijepljenih ”neizbježno će dovesti do kolapsa našeg zdravstvenog sustava”

Potaknuo je svoje austrijske slušatelje da je jedina borba koju imaju “borba za svoje zdravlje, u necijepljenju”.
U postizanju ovoga, sve ostale mjere neće biti održive.

Iako je izrazio veliku zabrinutost za “cijepljene”, rekavši da im “trebamo pomoći koliko god možemo, jer će im u mnogim slučajevima trebati opsežno liječenje”, primijetio je da postotak ove skupine koja je sada hospitalizirana “sada stalno raste. Dok se sve više, uz treniranje urođenog imunološkog sustava, uz veću izloženost virusu, sve više necijepljenih ljudi štiti.”

gvozden1 gvozden1 20:08 02.05.2022

Re: Да извините, овако је све почело


Za početak treba da se, na osnovu izloženog, složimo oko toga da se ima posla sa opasnim ludacima, ogrezlim u krvi i razaranju.

To je tvoj problem zbog koga ne možeš da vidiš stvarnost.
Nešto što je apsolutno pogrešno ti uzimaš za polaz, i tu je kraj.
Ne može od toga ništa, osim, izvini ali nakaradni, zaključaka da ispadne.

Tvoj polaz, Rusi su ludaci ogrezli i krvi i razaraju, definitivno isključuje razgovor o temi, atomskoj bombi, već se umesto toga namećeš kao tema ti, ili, možda bolja opcija, odustajanje od bilo kakvog ozbiljnog razgovora.

Čak je i suvišno pitati na čijim rukama je više krvi, ruskim ili američkim, zna se, znaš ti, znaju svi, na američkim, a tebi ta krv ne smeta, čak joj se i diviš.

Ta činjenica te diskfalikuje kao ne samo ozbiljnog, nego i racionalnog sagovornika.

Pristrasnost još i da se prihvati, i fobije, rusofobija, srbofobija, sve to da se prihvati kao validan i legitiman stav, ali da neko ko podržava Ameriku priča o krvi na nečijim rukama, o nečijoj agresivnosti, to je neinteligentno.

Simpatično je kad oblećeš oko Zaharove, znaš povremeno da ubodeš i dobru foru sa Putinom, ali ovo, krvave ruske ruke.... neinteligentno, Srki.
kamilo_emericki kamilo_emericki 20:42 02.05.2022

Re: Да извините, овако је све почело

srdjan.pajic


Za početak treba da se, na osnovu izloženog, složimo oko toga da se ima posla sa opasnim ludacima, ogrezlim u krvi i razaranju.

Slažem se. Ove fotografije su me uvjerile u to:




Ti si pametan i bolje upoznat sa upotrebom interneta pa ćeš brže i lakše nego ja naći i prezentirati nam uporednu tabelu broja ratova, žrtava tih ratova, razorenih gradova, država, izbjeglica koje su SAD, Rusija i NATO napravili u zadnjih 30 godina.
milisav68 milisav68 20:54 02.05.2022

Re: Да извините, овако је све почело

kamilo_emericki
srdjan.pajic

Za početak treba da se, na osnovu izloženog, složimo oko toga da se ima posla sa opasnim ludacima, ogrezlim u krvi i razaranju.

Slažem se. Ove fotografije su me uvjerile u to

Na današnji dan, pre osam godina - Odesa, opasni ludaci, ogrezli u krvi i vatri.

link
mlatisa mlatisa 21:55 02.05.2022

Re: Да извините, овако је све почело

možda po njemu tehnički nije Zapad jer je neutralna)

Више није неутрална. И кад смо код неутралности, занимљиво како швеђани беху неутрални током хладног рата а сада трче у НАТО. Мора да су дошла "задња времена"
srdjan.pajic srdjan.pajic 01:02 03.05.2022

Re: Да извините, овако је све почело

Simpatično je kad oblećeš oko Zaharove, znaš povremeno da ubodeš i dobru foru sa Putinom, ali ovo, krvave ruske ruke.... neinteligentno, Srki.



Nije to stvar inteligencije, nego prosto vidiš ko koga razara, razvaljuje, pali, pljačka, a ti žmuriš na to, i još i glavu u zemlju zabio da to ne vidiš, jer si u nekom svom maloumnom magnovenju umislio da nam Putim tako brani nekakave interese, pri čemu si i te naše interese ti sam izmislio, to jest proglasio za interese.

Nego, evo danas čitam kako su ovi Putinovi majmuni opljačkali distributera John Deere traktora ili kombajna u nekoj "oslobođenoj" palanci u Ukrajini, i oterali ih u Čečeniju (jebi ga, nisu znali da danas kombajni dolaze sa GPS tagom za praćenje), ali kad su ih istovarili tamo kod nekog balije u dvorište, ustanovil su da su ovi daljlinski zaključani, pa ovi majmuni ne mogu da ih upale. Džabe su se, dakle, mučili onoliko da to ukradu i transportuju čak tamo. I eto, to ti je suština te agresije koju je Putin morao.

vcucko vcucko 01:44 03.05.2022

Re: Да извините, овако је све почело

srdjan.pajic

Nego, evo danas čitam kako su ovi Putinovi majmuni opljačkali distributera John Deere traktora ili kombajna u nekoj "oslobođenoj" palanci u Ukrajini, i oterali ih u Čečeniju (jebi ga, nisu znali da danas kombajni dolaze sa GPS tagom za praćenje), ali kad su ih istovarili tamo kod nekog balije u dvorište, ustanovil su da su ovi daljlinski zaključani, pa ovi majmuni ne mogu da ih upale. Džabe su se, dakle, mučili onoliko da to ukradu i transportuju čak tamo. I eto, to ti je suština te agresije koju je Putin morao.


Jel' čitaš, blago tebi. A siguno i gledaš vesti u kojima ukro supermeni dnevno obaraju stotinjak ruskih aviona, unište gore-dole hiljadu tenkova i pobiju dve Padinske Skele prljavih ruskih odrpanaca.
U kuhinji držiš poster Duha iz Kijeva

Samo ti čitaj, gledaj, peci 7XL pizze i kupuj 14XL sladoled. I uživaj ubeđen kako ti mi fukara raja zavidimo.
benedykt benedykt 05:37 03.05.2022

Re: Да извините, овако је све почело

milisav68
benedykt
ačekaj, zar ne reče car Putin na samom početku rata kako u Kijevu ima ta neka nacistička hunta i nadrogirana banda i kako on poziva ukrajinsku vojsku da preuzme vlast u Ukrajini…?!! Mislim kako li izgleda tek osvajanje

Eto vidiš da ne razumeš, al voliš da pogledaš.

Elem, nešto će da osvoje, a nešto će samo da denacifikuju.

To ti je kao što ne živiš u podrumu, ali ga poprskaš otrovom da nema bubašvaba i pacova.

Aha, znači zato su oni stigli sve do Kijeva jer su hteli sa malo veće blizine da poprskaju otrovom te ”nacističke” bubašvabe i pacove, a onda su se vratili nazad jer taj deo nisu nikada ni hteli da osvajaju…!? NegRo, kako im ide pobratime ta ”denacifikacija” ima li kakvih vesti, pošto mi je sve jasno oko toga da što zauzmu njihovo je, međutim taj deo sa ”denacifikacijom” onoga što nije zauzeto ostaje malo nedorečen. Mislim, eno Zelenskog i dalje u Kijevu, eno i cele vlade tamo sa njim a plus im oružje sa Zapada samo pristiže. Rekao bi čovek onako na prvi pogled da tu ništa pod milim bogom nije ”denacifikovano” niti će biti u bliskoj budućnosti nego je sto puta gore nego što je bilo pre dva meseca, ali mora da je car Putin smislio neki mnogo pametan plan, jer genija je on jedan geostraktički kakvog svet nije nikada video…
benedykt benedykt 06:09 03.05.2022

Re: Да извините, овако је све почело

vcucko
srdjan.pajic

Nego, evo danas čitam kako su ovi Putinovi majmuni opljačkali distributera John Deere traktora ili kombajna u nekoj "oslobođenoj" palanci u Ukrajini, i oterali ih u Čečeniju (jebi ga, nisu znali da danas kombajni dolaze sa GPS tagom za praćenje), ali kad su ih istovarili tamo kod nekog balije u dvorište, ustanovil su da su ovi daljlinski zaključani, pa ovi majmuni ne mogu da ih upale. Džabe su se, dakle, mučili onoliko da to ukradu i transportuju čak tamo. I eto, to ti je suština te agresije koju je Putin morao.


Jel' čitaš, blago tebi. A siguno i gledaš vesti u kojima ukro supermeni dnevno obaraju stotinjak ruskih aviona, unište gore-dole hiljadu tenkova i pobiju dve Padinske Skele prljavih ruskih odrpanaca.
U kuhinji držiš poster Duha iz Kijeva

Samo ti čitaj, gledaj, peci 7XL pizze i kupuj 14XL sladoled. I uživaj ubeđen kako ti mi fukara raja zavidimo.

Pa sad, Pajić je čitao a ja upravo gledam snimak iz Čečenije gde se jasno vidi kolona kamiona obeleženih sa Z, koji prevoze iste te pokradene John Deere traktore iz Ukrajine, a pri tome na čelu kolone idu kola lokalne saobraćajne policija sa sve upaljenim rotacionim svetlima, plus još jedna kola policije pod rotacijom u sredini kolone…

Snimak inače originalno objavio čečenski opozicioni Telegram kanal 1Adat…
gvozden1 gvozden1 06:21 03.05.2022

Re: Да извините, овако је све почело


Nego, evo danas čitam kako su ovi Putinovi majmuni opljačkali distributera John Deere traktora ili kombajna u nekoj "oslobođenoj" palanci u Ukrajini, i oterali ih u Čečeniju (jebi ga, nisu znali da danas kombajni dolaze sa GPS tagom za praćenje)

Ma nisu Rusi čuli za džipiesove, satelite i te novotarije, to je za njin nepoznata stvar.
Nikad ih ne mogu otključati.

Čitao sam tu vest, i dok sam čitao znao sam da je vama namenjena. Bila lažna ili prava, namenjena je vama koji Ruse gledate kao glupu, zaostalu naciju koja još ni za internet nije čula, i koja u Ukrajini otkriva tehničke novotarije kao što je GPS praćenje i blokada.

I gutaš ti to Srki bez problema.
benedykt benedykt 06:31 03.05.2022

Re: Да извините, овако је све почело

gvozden1

Nego, evo danas čitam kako su ovi Putinovi majmuni opljačkali distributera John Deere traktora ili kombajna u nekoj "oslobođenoj" palanci u Ukrajini, i oterali ih u Čečeniju (jebi ga, nisu znali da danas kombajni dolaze sa GPS tagom za praćenje)

Ma nisu Rusi čuli za džipiesove, satelite i te novotarije, to je za njin nepoznata stvar.
Nikad ih ne mogu otključati.

Čitao sam tu vest, i dok sam čitao znao sam da je vama namenjena. Bila lažna ili prava, namenjena je vama koji Ruse gledate kao glupu, zaostalu naciju koja još ni za internet nije čula, i koja u Ukrajini otkriva tehničke novotarije kao što je GPS praćenje i blokada.

I gutaš ti to Srki bez problema.

Pa sad, pod jedan vest je istinita tj eno ti gore video snimak iz Čečenije sa pokradenim traktorima a pod dva niko ih nije tukao po ušima da kradu, te je samim time ono što je objavljeno jedino i samo ono što se desilo tj oni sami od sebe sve to prave svojim postupcima a ne neko drugi ko ih kao silno mrzi. Mislim zaista, pokradu traktore vredne par miliona eura, i onda su krivi novinari koji su to objavili, plus sve to oko GPS-a i zaključavanja što je bukvalno tragikomično…
gvozden1 gvozden1 06:49 03.05.2022

Re: Да извините, овако је све почело

eno ti gore video snimak iz Čečenije

:)
Snimak iz Čečenije.
Ne bih prepoznao ni da je iz Valjeva a da prepoznam Čečeniju.
I što su traktori na kamionima, i odakle su traktori, čiji su...

Ne tvrdim ja ništa, ni da jeste ni da nije,
Samo tim trač vestima ne prodajem važnost.
softelectronics_e softelectronics_e 06:54 03.05.2022

Re: Да извините, овако је све почело

benedykt
gvozden1

Nego, evo danas čitam kako su ovi Putinovi majmuni opljačkali distributera John Deere traktora ili kombajna u nekoj "oslobođenoj" palanci u Ukrajini, i oterali ih u Čečeniju (jebi ga, nisu znali da danas kombajni dolaze sa GPS tagom za praćenje)

Ma nisu Rusi čuli za džipiesove, satelite i te novotarije, to je za njin nepoznata stvar.
Nikad ih ne mogu otključati.

Čitao sam tu vest, i dok sam čitao znao sam da je vama namenjena. Bila lažna ili prava, namenjena je vama koji Ruse gledate kao glupu, zaostalu naciju koja još ni za internet nije čula, i koja u Ukrajini otkriva tehničke novotarije kao što je GPS praćenje i blokada.

I gutaš ti to Srki bez problema.

Pa sad, pod jedan vest je istinita tj eno ti gore video snimak iz Čečenije sa pokradenim traktorima a pod dva niko ih nije tukao po ušima da kradu, te je samim time ono što je objavljeno jedino i samo ono što se desilo tj oni sami od sebe sve to prave svojim postupcima a ne neko drugi ko ih kao silno mrzi. Mislim zaista, pokradu traktore vredne par miliona eura, i onda su krivi novinari koji su to objavili, plus sve to oko GPS-a i zaključavanja što je bukvalno tragikomično…

I šta kažeš, ima na internetu snimak.
Eee, jbg, ja očekivao da si ti to saznao na večeri (dodaj sam učesnike, naravno, na ruskom, kao i vreme i datum ... isto na ruskom).
A ti tako.
Slab si ti agitpropovac.
softelectronics_e softelectronics_e 06:57 03.05.2022

Re: Да извините, овако је све почело

srdjan.pajic
Simpatično je kad oblećeš oko Zaharove, znaš povremeno da ubodeš i dobru foru sa Putinom, ali ovo, krvave ruske ruke.... neinteligentno, Srki.



Nije to stvar inteligencije, nego prosto vidiš ko koga razara, razvaljuje, pali, pljačka, a ti žmuriš na to, i još i glavu u zemlju zabio da to ne vidiš, jer si u nekom svom maloumnom magnovenju umislio da nam Putim tako brani nekakave interese, pri čemu si i te naše interese ti sam izmislio, to jest proglasio za interese.

Nego, evo danas čitam kako su ovi Putinovi majmuni opljačkali distributera John Deere traktora ili kombajna u nekoj "oslobođenoj" palanci u Ukrajini, i oterali ih u Čečeniju (jebi ga, nisu znali da danas kombajni dolaze sa GPS tagom za praćenje), ali kad su ih istovarili tamo kod nekog balije u dvorište, ustanovil su da su ovi daljlinski zaključani, pa ovi majmuni ne mogu da ih upale. Džabe su se, dakle, mučili onoliko da to ukradu i transportuju čak tamo. I eto, to ti je suština te agresije koju je Putin morao.


Da li ti ovo boldovano pišeš o sebi?
Dok braća Ameri divljaju svuda po svetu, na prosečnoj razdaljini od USA cca 10 hiljada km.
A ti ćutiš ko pi...?
Strašno!
Mada, razumeo bih da kažeš - jebiga, moram, ja sam novodržavljanin, moram da pazim šta pričam.
To bi bilo shvatljivo.
milisav68 milisav68 07:53 03.05.2022

Re: Да извините, овако је све почело

benedykt

Aha, znači zato su oni stigli sve do Kijeva jer su hteli sa malo veće blizine

A ne, prskanje se vrši sa bezbedne udaljenosti.

Kijev (i ne samo on), je bio blokiran, da ne bi mogli da reaguju i pomognu ostatku zemlje, najviše vojsci u Donbasu, oko kojih se pravio prsten, odnosno izolacija.

U međuvremenu su avijacija i rakete uradile svoj deo posla, pa nije više bilo potrebe da Kijev drži pod opsadom.
benedykt benedykt 07:59 03.05.2022

Re: Да извините, овако је све почело

gvozden1
eno ti gore video snimak iz Čečenije

:)
Snimak iz Čečenije.
Ne bih prepoznao ni da je iz Valjeva a da prepoznam Čečeniju.
I što su traktori na kamionima, i odakle su traktori, čiji su...

Ne tvrdim ja ništa, ni da jeste ni da nije,
Samo tim trač vestima ne prodajem važnost.

Ma naravno, čim nam se tužna istina ne dopada mora da je odmah neka nameštaljka. Dakle, snimak objavio čečenski Telegram kanal 1Adat tj isti oni momci kojima su zimus pretili da će ih naći i otfikariti glave ako se neko seća mojih komentara na tu temu, plus su njihovu bolesnu majku bukvalno oteli i odveli u Čečeniju gde je i dalje u zatvoru zbog bukvalno nepostojećih optužbi. Da pogađam kako ima neko sasvim drugo objašnjenje zašto sve te kamione sa Z-vastikama natovarene jasno prepoznatljivim John Deere traktorima prati pod rotacijom saobraćajna policija tj lokalni ГАИ u Čečeniji, takođe i to više nego prepoznatljivo sa obzirom na oznake na samim policijskim kolima…
softelectronics_e softelectronics_e 08:02 03.05.2022

Re: Да извините, овако је све почело

benedykt
gvozden1
eno ti gore video snimak iz Čečenije

:)
Snimak iz Čečenije.
Ne bih prepoznao ni da je iz Valjeva a da prepoznam Čečeniju.
I što su traktori na kamionima, i odakle su traktori, čiji su...

Ne tvrdim ja ništa, ni da jeste ni da nije,
Samo tim trač vestima ne prodajem važnost.

Ma naravno, čim nam se tužna istina ne dopada mora da je odmah neka nameštaljka. Dakle, snimak objavio čečenski Telegram kanal 1Adat tj isti oni momci kojima su zimus pretili da će ih naći i otfikariti glave ako se neko seća mojih komentara na tu temu, plus su njihovu bolesnu majku bukvalno oteli i odveli u Čečeniju gde je i dalje u zatvoru zbog bukvalno nepostojećih optužbi. Da pogađam kako ima neko sasvim drugo objašnjenje zašto sve te kamione sa Z-vastikama natovarene jasno prepoznatljivim John Deere traktorima prati pod rotacijom saobraćajna policija tj lokalni ГАИ u Čečeniji, takođe i to više nego prepoznatljivo sa obzirom na oznake na samim policijskim kolima…

Ko bre da se seća tvog bulšita?
Ti si agitpropovac amater.
Pusti te stvari da se njima bave profesionalci.
benedykt benedykt 08:27 03.05.2022

Re: Да извините, овако је све почело

milisav68
benedykt

Aha, znači zato su oni stigli sve do Kijeva jer su hteli sa malo veće blizine

A ne, prskanje se vrši sa bezbedne udaljenosti.

Kijev (i ne samo on), je bio blokiran, da ne bi mogli da reaguju i pomognu ostatku zemlje, najviše vojsci u Donbasu, oko kojih se pravio prsten, odnosno izolacija.

U međuvremenu su avijacija i rakete uradile svoj deo posla, pa nije više bilo potrebe da Kijev drži pod opsadom.

Aha, pa šta bi sa tim prstenom i izolacijom i kakve pa veze uopšte ima Kijev sa Donbasom a da je pri tome sve vreme bio potpuno otvoren koridor za svaku vrstu pomoći iz Kijeva ka jugoistoku ako im je uopšte neka pomoć tamo i trebala. Takođe, kakav su to posao uradile avijacija i rakete, mislim nešto sve to jako traljavo ide i u Donbasu. Rekao bi laik onako na prvi pogled da se tu nešto sasvim drugo htelo oko Kijeva, odnosno što prepametno reče svojevremeno Mišel de Montenj… Pošto nisu postigli ono što su hteli, pretvarali su se da žele ono što su postigli…
benedykt benedykt 08:31 03.05.2022

Re: Да извините, овако је све почело

softelectronics_e
benedykt
gvozden1
eno ti gore video snimak iz Čečenije

:)
Snimak iz Čečenije.
Ne bih prepoznao ni da je iz Valjeva a da prepoznam Čečeniju.
I što su traktori na kamionima, i odakle su traktori, čiji su...

Ne tvrdim ja ništa, ni da jeste ni da nije,
Samo tim trač vestima ne prodajem važnost.

Ma naravno, čim nam se tužna istina ne dopada mora da je odmah neka nameštaljka. Dakle, snimak objavio čečenski Telegram kanal 1Adat tj isti oni momci kojima su zimus pretili da će ih naći i otfikariti glave ako se neko seća mojih komentara na tu temu, plus su njihovu bolesnu majku bukvalno oteli i odveli u Čečeniju gde je i dalje u zatvoru zbog bukvalno nepostojećih optužbi. Da pogađam kako ima neko sasvim drugo objašnjenje zašto sve te kamione sa Z-vastikama natovarene jasno prepoznatljivim John Deere traktorima prati pod rotacijom saobraćajna policija tj lokalni ГАИ u Čečeniji, takođe i to više nego prepoznatljivo sa obzirom na oznake na samim policijskim kolima…

Ko bre da se seća tvog bulšita?
Ti si agitpropovac amater.
Pusti te stvari da se njima bave profesionalci.

Draga moja Baba Kurana ako samo nastaviš tako u još jedno desetak komentara, možda konačno i nasednem na to tvoje debilno trolovanje…
vcucko vcucko 08:39 03.05.2022

Re: Да извините, овако је све почело

benedykt
vcucko
srdjan.pajic

Nego, evo danas čitam kako su ovi Putinovi majmuni opljačkali distributera John Deere traktora ili kombajna u nekoj "oslobođenoj" palanci u Ukrajini, i oterali ih u Čečeniju (jebi ga, nisu znali da danas kombajni dolaze sa GPS tagom za praćenje), ali kad su ih istovarili tamo kod nekog balije u dvorište, ustanovil su da su ovi daljlinski zaključani, pa ovi majmuni ne mogu da ih upale. Džabe su se, dakle, mučili onoliko da to ukradu i transportuju čak tamo. I eto, to ti je suština te agresije koju je Putin morao.


Jel' čitaš, blago tebi. A siguno i gledaš vesti u kojima ukro supermeni dnevno obaraju stotinjak ruskih aviona, unište gore-dole hiljadu tenkova i pobiju dve Padinske Skele prljavih ruskih odrpanaca.
U kuhinji držiš poster Duha iz Kijeva

Samo ti čitaj, gledaj, peci 7XL pizze i kupuj 14XL sladoled. I uživaj ubeđen kako ti mi fukara raja zavidimo.

Pa sad, Pajić je čitao a ja upravo gledam snimak iz Čečenije gde se jasno vidi kolona kamiona obeleženih sa Z, koji prevoze iste te pokradene John Deere traktore iz Ukrajine, a pri tome na čelu kolone idu kola lokalne saobraćajne policija sa sve upaljenim rotacionim svetlima, plus još jedna kola policije pod rotacijom u sredini kolone…

Snimak inače originalno objavio čečenski opozicioni Telegram kanal 1Adat…

Pa napredovalo se.

Iskreno, da je '91. neko uspeo ovako da naslaže gomilu J.D. traktora i potera za Srbiju, verujem da bi dobio specijal na RTS i orden od Slobe
Doduše oni mali Fergusončići 533 su bili baš popularni, to se bez veće muke navuče na Dajca. Da ne pričam o Šip-Šopu '98./99. Ovde je ipak potrebna ozbiljna logistička podrška.
Ratni plen! Pisao još Sun-Cu.
A vi se pravite nevješti, ama Finci. Pajuoki i Benediktuonen.
gedza.73 gedza.73 10:02 03.05.2022

Re: Да извините, овако је све почело

U međuvremenu su avijacija i rakete uradile svoj deo posla

Izgleda i ova deca što su ih mobilisali i bez obuke poslali na front.
gedza.73 gedza.73 10:15 03.05.2022

Re: Да извините, овако је све почело


vcucko
Ovde je ipak potrebna ozbiljna logistička podrška.
Ratni plen! Pisao još Sun-Cu.
A vi se pravite nevješti, ama Finci.

Izgleda da se po tebi prave i nevešti Srbi iz Hrvatske.
Kada je u pitanju pokretna imovina Srbi su na primer ostali bez oko 400.000 poljoprivrednih mašina, 64.000 raznih motornih vozila

Sad im objasni kako je Hrvatska imala 'bolju logistiku' i da je to ratni plen. Isto kao zamrznuta ruska sredstva.


vcucko vcucko 10:27 03.05.2022

Re: Да извините, овако је све почело

gedza.73

vcucko
Ovde je ipak potrebna ozbiljna logistička podrška.
Ratni plen! Pisao još Sun-Cu.
A vi se pravite nevješti, ama Finci.

Izgleda da se po tebi prave i nevešti Srbi iz Hrvatske.
Kada je u pitanju pokretna imovina Srbi su na primer ostali bez oko 400.000 poljoprivrednih mašina, 64.000 raznih motornih vozila

Sad im objasni kako je Hrvatska imala 'bolju logistiku' i da je to ratni plen. Isto kao zamrznuta ruska sredstva.



Zanavljanje mehanizacije vojnih ekonomija u Srbiji. Jel' moram ja to da ti pričam?
IMT-i svi crveni, ne piše im čiji su. Nego pravac Morović ili gde već.

A ti se nešto iščuđavaš za ganc nove Džon Dirove. Šta je trebalo, da čeka da ih neko poklopi granatama?

Gde si živeo sve ove godine...
milisav68 milisav68 10:35 03.05.2022

Re: Да извините, овако је све почело

benedykt

Aha, pa šta bi sa tim prstenom i izolacijom i kakve pa veze uopšte ima Kijev sa Donbasom

Pa ništa, sad je vojska u Donbasu opkoljena, i nema više dotoka oružja, municije, hrane, lekova, goriva...

A to što se tebi čini da ide traljavo, to tvoj problem.Da si informisan ko što nisi, znao bi koliko tamo ima ukrajinske vojske, kako i koliko su ukopani i naoružani.
gedza.73 gedza.73 11:07 03.05.2022

Re: Да извините, овако је све почело

vcucko
Zanavljanje mehanizacije vojnih ekonomija u Srbiji.

Možda nisi razumeo. Bez ovih 400 000 poljoprivrednih mašina su ostali Srbi u Hrvatskoj. Pa njima treba da obhjasniš kako su te njihove mašine ratni plen 'hrvatske logističke organizovanosti'
A ti se nešto iščuđavaš za ganc nove Džon Dirove. Šta je trebalo, da čeka da ih neko poklopi granatama?
Gde si živeo sve ove godine...

U pećini.
Meni su ovih dana objašnjavali kako sam izdajnik, strani plaćenik i čankoliz jer se ne klanjam Rusiji.

A isto opravdanje poput tebe je dao direktor muzeja u Engleskoj na zahtev Grčke da im vrati ono što su im ukrali.

Takođe džabe sam pisao i o američkim vojnicima koji su opljačkali vredne eksponate u Iraku jer Vucko kaže kako je to poptuno normalno. Ili je samo normalno kad pljačkaju Čečeni, ruska i 'naša braća', odnosno Srbi a kad se po istom sistemu oduzima nama onda je 'pljačka i nepravda'. Kažem ja da nam NATO dao Kosovo sad bi Srbi ratovali u prvim redovima protiv RUsa. I to oni isti koji danas štite ruske interese.



On top of thousands of looted or illegally obtained cultural artifacts during the war, billions of dollars have also been transferred out of “Iraq’s Central banks to US without any paper trail.”

softelectronics_e softelectronics_e 11:43 03.05.2022

Re: Да извините, овако је све почело

benedykt
softelectronics_e
benedykt
gvozden1
eno ti gore video snimak iz Čečenije

:)
Snimak iz Čečenije.
Ne bih prepoznao ni da je iz Valjeva a da prepoznam Čečeniju.
I što su traktori na kamionima, i odakle su traktori, čiji su...

Ne tvrdim ja ništa, ni da jeste ni da nije,
Samo tim trač vestima ne prodajem važnost.

Ma naravno, čim nam se tužna istina ne dopada mora da je odmah neka nameštaljka. Dakle, snimak objavio čečenski Telegram kanal 1Adat tj isti oni momci kojima su zimus pretili da će ih naći i otfikariti glave ako se neko seća mojih komentara na tu temu, plus su njihovu bolesnu majku bukvalno oteli i odveli u Čečeniju gde je i dalje u zatvoru zbog bukvalno nepostojećih optužbi. Da pogađam kako ima neko sasvim drugo objašnjenje zašto sve te kamione sa Z-vastikama natovarene jasno prepoznatljivim John Deere traktorima prati pod rotacijom saobraćajna policija tj lokalni ГАИ u Čečeniji, takođe i to više nego prepoznatljivo sa obzirom na oznake na samim policijskim kolima…

Ko bre da se seća tvog bulšita?
Ti si agitpropovac amater.
Pusti te stvari da se njima bave profesionalci.

Draga moja Baba Kurana ako samo nastaviš tako u još jedno desetak komentara, možda konačno i nasednem na to tvoje debilno trolovanje…

Moj Deda Kurče, da li ti nekada imaš godišnji odmor?
Kaži u Centrali, ljudi ne mogu više da kopi-pejstujem ova sranja, neka me malo emilia odmeni u celosti.
Jebote, kako li izgleda pisanje takvih splačina?
Kako, uopšte, izgleda biti učesnik rata u agitprop odeljenju?
benedykt benedykt 13:25 03.05.2022

Re: Да извините, овако је све почело

milisav68
benedykt

Aha, pa šta bi sa tim prstenom i izolacijom i kakve pa veze uopšte ima Kijev sa Donbasom

Pa ništa, sad je vojska u Donbasu opkoljena, i nema više dotoka oružja, municije, hrane, lekova, goriva...

A to što se tebi čini da ide traljavo, to tvoj problem.Da si informisan ko što nisi, znao bi koliko tamo ima ukrajinske vojske, kako i koliko su ukopani i naoružani.

A gde je to tačno ukrajinska vojska opkoljena, kada ti eno lepo gosn Gedža priložio karte sa linijom fronta gde ti se jasno vidi da je u Donbasu situacija danas tamo na skoro pa istom mestu gde je i bila pre mesec, odnosno pre dva meseca, tj sveukupno Rusi zauzeli Izjum i još tri sela u međuvremenu i to bi mu bilo to. Prema tome, kod Kijeva se izblamiralo, pa se onda ceo fokus preneo na Donbas, a i tamo se od početka te najavljivane ofanzive pa do danas postiglo realno jedno veliko ništa, između ostalog upravo i iz razloga što su tamo Ukrajinci tamo odlično ukopani i to već godinama…
benedykt benedykt 13:31 03.05.2022

Re: Да извините, овако је све почело

softelectronics_e
benedykt

Draga moja Baba Kurana ako samo nastaviš tako u još jedno desetak komentara, možda konačno i nasednem na to tvoje debilno trolovanje…

Moj Deda Kurče, da li ti nekada imaš godišnji odmor?
Kaži u Centrali, ljudi ne mogu više da kopi-pejstujem ova sranja, neka me malo emilia odmeni u celosti.
Jebote, kako li izgleda pisanje takvih splačina?
Kako, uopšte, izgleda biti učesnik rata u agitprop odeljenju?

Sačekaj, zar nije poenta u toj igri sa trolovanjem da ti mene iznerviraš a ne ja tebe…?!! Tako da, moraš da budeš malo uporniji, tj još samo devet komentara i eto mene da nasednem, ali ne smeš da padaš tako u vatru jer ti je onda ceo trud uzaludan…
omega68 omega68 16:29 03.05.2022

Re: Да извините, овако је све почело

A kojom vakcinom su vakcinisali ljude u zaključanom Šangaju? Jel onom njihovom, kineskom?


'What I’ve Seen in the Last 2 Years Is Unprecedented': Physician on COVID Vaccine Side Effects on Pregnant..
www.theepochtimes.com
omega68 omega68 16:32 03.05.2022

Re: Да извините, овако је све почело

benedykt

“ Rusi su do sada upotrebili 12% vojnika, 10% aviona, 7% tenkova, 5% raketa”


So far, on Operation Z, the Russian Armed forces have used only 12% of its soldiers,10% of its fighter jets, 7% of its tanks, 5% of its missiles, and 4% of its artillery. The pain dial is set to go substantially up – and with the total liberation of Mariupol and the resolution one way or another of the Donbass cauldron there is nothing the hysteria/propaganda/weaponizing combo deployed by the collective West can do to alter facts on the ground.
benedykt benedykt 16:53 03.05.2022

Re: Да извините, овако је све почело

omega68
benedykt

“ Rusi su do sada upotrebili 12% vojnika, 10% aviona, 7% tenkova, 5% raketa”


So far, on Operation Z, the Russian Armed forces have used only 12% of its soldiers,10% of its fighter jets, 7% of its tanks, 5% of its missiles, and 4% of its artillery. The pain dial is set to go substantially up – and with the total liberation of Mariupol and the resolution one way or another of the Donbass cauldron there is nothing the hysteria/propaganda/weaponizing combo deployed by the collective West can do to alter facts on the ground.

A tu budalaštinu inače napisao, koliko primećujem, legendarni baron Pepe Eskobar inače na platnom spisku ruskih službi, plus opet, kako to već dolikuje, nahvalio na sva usta u istom tom tekstu svog šefa Patruševa kao jednog neviđenog genija opšte prakse. U jednome je potpuno u pravu, a to je da nikakve lagarije te patetično-histerične propagande, ne mogu, ma koliko se on jadničak tu trudio, da urade ništa kada je činjenično stanje na terenu u pitanju, jer se tu najbolje vidi snaga i sposobnost te ”moćne” ruske armije. Jedino što se može, i što se ne definitivno ne propušta, je da se masno laže i izmišlja, odnosno da se tu tako detinjasto preti sa Sarmatima i Kindžalima. Čuvena druga armija na svetu, pretežno specijalizarila paradni korak po Crvenom trgu, odnosno krađu traktora, kokošaka i svega ostalog šta im se nađe pod rukom po kućama i supermarketima, odnosno najbolje se pokazali u uništavanju stambenih objekata i ubijanju civila…
omega68 omega68 16:55 03.05.2022

Re: Да извините, овако је све почело

omega68 omega68 17:00 03.05.2022

Re: Да извините, овако је све почело

benedиkt


benedykt benedykt 17:27 03.05.2022

Re: Да извините, овако је све почело

omega68
benedиkt



Rat u Ukrajini u dve slike…

omega68 omega68 18:00 03.05.2022

Re: Да извините, овако је све почело



srdjan.pajic srdjan.pajic 18:18 03.05.2022

Re: Да извините, овако је све почело

Ma naravno, čim nam se tužna istina ne dopada mora da je odmah neka nameštaljka. Dakle, snimak objavio čečenski Telegram kanal 1Adat tj isti oni momci kojima su zimus pretili da će ih naći i otfikariti glave ako se neko seća mojih komentara na tu temu, plus su njihovu bolesnu majku bukvalno oteli i odveli u Čečeniju gde je i dalje u zatvoru zbog bukvalno nepostojećih optužbi. Da pogađam kako ima neko sasvim drugo objašnjenje zašto sve te kamione sa Z-vastikama natovarene jasno prepoznatljivim John Deere traktorima prati pod rotacijom saobraćajna policija tj lokalni ГАИ u Čečeniji, takođe i to više nego prepoznatljivo sa obzirom na oznake na samim policijskim kolima…



Dobro, možda su ovi vcuckovi čečeni samo hteli privremeno da sklone te traktore na sigurno, da se ne oštete tokom Specoperacije, posle će da ih vrate, razume se.

Jebem ti sunce, koja je to stoka lopovska došla tamo da "oslobađa", jadna i bedna je zemlja koja ih je za to angažovala. Ovi su izgleda gori i od naših arkanovaca belih orlova žutih osa i tih hordi koje su pljačkale po Bosni onomad.

srdjan.pajic srdjan.pajic 18:26 03.05.2022

Re: Да извините, овако је све почело

Jel' čitaš, blago tebi. A siguno i gledaš vesti u kojima ukro supermeni dnevno obaraju stotinjak ruskih aviona, unište gore-dole hiljadu tenkova i pobiju dve Padinske Skele prljavih ruskih odrpanaca.



Ne, ali sam malopre video kako su im ukrajinci iz drona sjebali one neke patrolne čamce na Crnom moru. Jel imaju bre ti Putinovi i tvoji kokošari bar nekakvu PVO, ili samo za parade u Moskvi (i Vučiću neke polovne krševe da mu daju da se malo kurči pred komšijama)?

omega68 omega68 18:31 03.05.2022

Re: Да извините, овако је све почело

srdjan.pajic srdjan.pajic 18:46 03.05.2022

Re: Да извините, овако је све почело

omega68
A kojom vakcinom su vakcinisali ljude u zaključanom Šangaju? Jel onom njihovom, kineskom?

Whilst you’ve been distracted by Russia-Ukraine, the UK Government quietly published data confirming the Triple Vaccinated are just weeks away from developing Acquired Immunodeficiency Syndrome


Evo, dr. Mengele, sa zebnjom ću da sačekam i te dve tri dodatne nedelje da vidim da li će neko da dobije sidu jer se vakcinisao tri puta. Ali ako ne bude, šta ćeš onda, omega? Ništa, naravno, kao i do sada ćeš se praviti blesav i i dalje mirne savesti zasipati ovde narod sa još glupljim "vestima" koje si bog svet zna gde pokupio i kao som u to sve poverovao.


omega68 omega68 19:03 03.05.2022

Re: Да извините, овако је све почело

tetris tetris 19:13 03.05.2022

Re: Да извините, овако је све почело

srdjan.pajic


Evo, dr. Mengele, sa zebnjom ću da sačekam i te dve tri dodatne nedelje da vidim da li će neko da dobije sidu jer se vakcinisao tri puta.




Priznaj da nisi ni otvorio članak... Vest je od 13. marta
omega68 omega68 19:57 03.05.2022

Re: Да извините, овако је све почело

Упркос томе што Министарство државне безбедности обећава да ће одбор „штитити приватност, грађанска права и слободе“, на опасности од увођења диктатуре у САД упозорило је више америчких званичника, највише припадника Републиканске странке.

„Уместо да контролише границе, унутрашња безбедност је одлучила да јој је приоритет да се бави говором Американаца. Оснивају одбор за дезинформације“, написао је на Твитеру сенатор из Мисурија Џош Хоули.

На увођење диктатуре у САД упозорила је и бивша чланица Конгреса из Демократске странке Тусли Габард. Ова политичарка индијско-самоанског порекла са Хаваја за Фокс њуз је изјавила да формирање одбора за борбу против дезинформација одговара диктатури.

То је нешто што се може видети у диктатурама – министарство за истину, одељење за пропаганду које Бајденова администрација жели да оснује. Разлог због кога тако нешто постоји у диктатурама је зато што се оне плаше народа, зато што се плаше да бисмо могли да почнемо да размишљамо својим главама. Два су разлога за оснивање оваквог тела. Прво, власти користе средства пореских обвезника да би кроз мејнстрим медије преплавиле етар својим пропагандним наративом и угушиле било које другачије мишљење. Под број два, желе да застрашивањем ућуткају гласове који се не слажу са њима“, рекла је Габардова.

Слична тела попут овог одбора постојала су у историји, па и у историји саме Америке, али само током ратова, када су служила за цензурисање непријатељске пропаганде. У историји демократских друштава не може се наћи постојање државних тела за цензурисање информација – чак и у време рата у Вијетнаму, када је антиратна кампања у САД била најјача у историји, држава није посезала за мерама попут ове.
cmix909 cmix909 20:34 03.05.2022

Re: Да извините, овако је све почело

gedza.73
... TO vojska koja po Srbima je najveća, najjača, najopremljenija, najsposobnija na svetu koja šalje dečake od 18 godina bez dana obuke na prvu liniju fronta?...

Reporter je zapravo kazao (8:19 -- 9:51) da Ukrajinci za odbranu mobilisu (i) decake. S gledista opasnosti po njih same to se cini jos strasnijim zato sto oni protiv sebe svakako imaju nekog ko je i profesionalac i bolje je naoruzan.
omega68 omega68 20:46 03.05.2022

Re: Да извините, овако је све почело

Poglavar Rimokatoličke crkve je rekao da pretpostavlja da je do raspirivanja sukoba doveo "lavež NATO-a pred vratima Rusije".
omega68 omega68 20:52 03.05.2022

Re: Да извините, овако је све почело

Svetska zdravstvena organizacija saopštila je da je najmanje jedan smrtni slučaj prijavljen u vezi sa misterioznom epidemijom bolesti jetre koja pogađa decu u Evropi i Sjedinjenim Državama.

Zdravstvena agencija UN saopštila je kasno u subotu da je do sada primila izveštaje o najmanje 169 slučajeva „akutnog hepatitisa nepoznatog porekla“ iz desetak zemalja, prenosi Asošiejted pres (AP).
Slučajevi su prijavljeni kod dece uzrasta od mesec dana do 16 godina, a 17 obolelih zahtevalo je transplantaciju jetre. SZO nije saopštio u kojoj zemlji se smrt dogodila.
Prvi slučajevi zabeleženi su u Britaniji, gde je obolelo 114 dece.
„Još nije jasno da li je došlo do porasta slučajeva hepatitisa ili povećanja svesti o slučajevima hepatitisa koji se javljaju očekivanom stopom, ali ostaju neotkriveni“, navodi se u saopštenju SZO.
Stručnjaci kažu da slučajevi mogu biti povezani sa virusom koji se obično povezuje sa prehladom, ali dalja istraživanja su u toku, zaključuje agencija Asošiejted pres.


Journal of Hepatology objavio je novu studiju koja potvrđuje da “cjepiva” protiv koronavirusa (Covid-19) zapravo izazivaju teški autoimuni hepatitis kod djece.
Faucijeva cjepiva protiv gripe izazivaju izraziti imunološki posredovan hepatitis s dominantnim T stanicama, također poznat kao upala jetre, kroz jedinstveni patomehanizam povezan s ubodom izazvanim, antigen-specifičnim, tkivnim imunitetom koji zahtijeva sistemsku imunosupresiju.

Pod nazivom “Cijepljenje protiv SARS-CoV-2 može izazvati hepatitis dominantni CD8 T-stanica”, studija je objavljena samo nekoliko dana nakon što je Svjetska zdravstvena organizacija (WHO) izdala “globalno upozorenje” o izbijanju hepatitisa u djece.

Vlada Ujedinjenog Kraljevstva također je objavila da pokreće hitnu istragu o izbijanju hepatitisa kod britanske djece. Dužnosnici kažu da bolest nije povezana ni s jednim od uobičajenih virusa koji inače uzrokuju upalu jetre, što zapravo ostavlja samo jedno drugo objašnjenje: cjepiva protiv Covida.

“Dana 15. travnja 2022. Svjetska zdravstvena organizacija izdala je globalno upozorenje o novom obliku teškog akutnog hepatitisa s nepoznatom etiologijom (uzrokom) koji je utjecao na prethodno zdravu djecu u Ujedinjenom Kraljevstvu tijekom prošlog mjeseca”, izvijestio je Daily Exposé.

Od 25. travnja, isti tip infekcija hepatitisom kod djece sada je identificiran u najmanje 12 različitih zemalja, a većina slučajeva se dogodila u Velikoj Britaniji.

“Do ovog datuma prijavljeno je najmanje 169 slučajeva, a 17 djece je zahtijevalo transplantaciju jetre”, otkrio je Exposé. “Nažalost, od 25. travnja jedno dijete je izgubilo život.
vrabac_onaj vrabac_onaj 21:30 03.05.2022

Re: Да извините, овако је све почело

cmix909
gedza.73
... TO vojska koja po Srbima je najveća, najjača, najopremljenija, najsposobnija na svetu koja šalje dečake od 18 godina bez dana obuke na prvu liniju fronta?...

Reporter je zapravo kazao (8:19 -- 9:51) da Ukrajinci za odbranu mobilisu (i) decake. S gledista opasnosti po njih same to se cini jos strasnijim zato sto oni protiv sebe svakako imaju nekog ko je i profesionalac i bolje je naoruzan.


Zapravo je rekao DNR mobiliše momke od 18 godina. Dakle, ne vojska Rusije ali ni Ukrajine. E sad, možemo ih nategnuto smatrati Ukrajincima ali mislim da se oni uglavnom izjašnjavaju kao Rusi.

vcucko vcucko 22:50 03.05.2022

Re: Да извините, овако је све почело

gedza.73

Možda nisi razumeo. Bez ovih 400 000 poljoprivrednih mašina su ostali Srbi u Hrvatskoj.
Takođe džabe sam pisao i o američkim vojnicima koji su opljačkali vredne eksponate u Iraku jer Vucko kaže kako je to poptuno normalno. Ili je samo normalno kad pljačkaju Čečeni, ruska i 'naša braća', odnosno Srbi

Nikoga ja ne pravdam i ništa nije bilo normalno.
Samo se čudim, da kao ne znate da je tako bilo.
Znači na stranu neka individualna pljačka, o tome zaista nit znam nit hoću da znam. Ali da se sa ratišta odvozilo - dovozilo u Srbiju, pogotovo poljoprivredna mehanizacija i da je to ubacivano u legalne tokove državnih dobara i ustanova, to je kao dobar dan. Stvarno si morao da živiš u pećini, da to ne znaš.
Eto, o tome pričam.
apostata apostata 00:00 04.05.2022

Re: Да извините, овако је све почело

Bulgakov... U situaciji beznađa, on šalje pismo diktatoru koga moli za dozvolu da emigrira.
Dozvolio je (Staljin) Bulgakovu da radi kao dramaturg u Moskovskom umetničkom pozorištu, ali mu je oduzeo pravo da postavlja sopstvene komade.
Kako bi ga ponizio još više, Bulgakovu je naređeno da napiše delo u čast šezdesetog rođendana tiranina. Staljin je potom i ovo delo zabranio.

Na ove budalaštine samo se ti možeš uhvatiti, što ujedno i pokazuje koliko malo znaš o svemu tome.

Jedino što je tačno je to da je 'Batum' skinut na zahtjev Staljina.
1939. Staljin je bio ipak jača figura nego 1925. kada nije uspio spriječiti preimenovanje Caricina u Staljingrad - e ovog puta je uspio i Bulgakovu je i rečeno da Staljin predstavu o sebi smatra neumjesnom.

Sve ostalo je teško sranje, na koje se ti sa radošću redovno hvataš i koje sigurno nije pisao ni istoričar, a pogotovo ne istoričar književnosti.
srdjan.pajic srdjan.pajic 00:56 04.05.2022

Re: Да извините, овако је све почело

tetris
srdjan.pajic


Evo, dr. Mengele, sa zebnjom ću da sačekam i te dve tri dodatne nedelje da vidim da li će neko da dobije sidu jer se vakcinisao tri puta.




Priznaj da nisi ni otvorio članak... Vest je od 13. marta



Guilty as charged!

Ali, evo nema veze, za autokaznu dajem omegi i ovim njegovim zlim dekicama još, koliko omega, evo ti sam reci, jel tri nedelje, jel sedam nedelja, evo, neka bude 6 meseci od dana današnjeg i ako ljudi, ovi 3x vakcinisani, ne krenu da padaju ko snoplje od side i veneričnih bolesti, obećaj da ćeš ovde na blogu da pevaš marinu, to jest da kažeš: "jeste, jeo sam govna od prvog dana, baš tim rečima, zamajavao narod budalaštinama, a možda i nekog na selu nosim na duši jer sam se lažno predstavljao kao doktor medicine (dobro, student, budući, ali zamalo) i delio netražene savete protiv vakcinacije iako blage veze sa životom nemam, izvinjavam se svima iz dubine duše, eto."

Ajde, omega, da vidimo od čega si stvarno napravljen.
gedza.73 gedza.73 07:33 04.05.2022

Re: Да извините, овако је све почело

apostata
Na ove budalaštine samo se ti možeš uhvatiti, što ujedno i pokazuje koliko malo znaš o svemu tome.

Aj da vidimo da li je budalaština da je Bulgakov molio d aga puste da emigrira (u tadašnjoj Rusiji su svašta lažirali pa ko zna šta se sve stvarno dešavalo ali je činjenica kako su mnogi intelektualci ostajali bez glave ukoliko se Staljinu čefne) i da li je knjiga Majstor i Margarita bila zabranjena u Staljinovoj RUsiji (odnosno kad je prvi put objavljena u Rusiji)
Kako se priča ima da ispadne da je Staljin bio demokratski komunista koji je dozvoljavao različitost mišljenja i pluralizam a u Gulage su ljudi išli dobrovoljno, svojevoljno i primali platu za rad pod teškim uslovima.
Sve ostalo je teško sranje, na koje se ti sa radošću redovno hvataš i koje sigurno nije pisao ni istoričar, a pogotovo ne istoričar književnosti.

Izvini što ti nisam poverovao na reč kako je Orvelova 1984. isključivo kritika kapitalizma kako si rekao a ne komunizma. Iako ljudi koji se time bave i kojima je to struka postavljaju jasne reference upravo na komunizam. Al ne treba da se uvredi staljin i komunistička ideologija pa onda se revizionistički prepravlja celo jedno remek delo (iako je za mene Majstor i margarita daleko prefinjenija i daleko jača kritika komunizma i ponašanja ljudi u takvom sistemu).
Kad već pričamo o neshvatanju u kupovini jeftinih propagandnih budalaština na koje se hvataju ideološki zaluđenici.
benedykt benedykt 07:41 04.05.2022

Re: Да извините, овако је све почело

apostata
Bulgakov... U situaciji beznađa, on šalje pismo diktatoru koga moli za dozvolu da emigrira.
Dozvolio je (Staljin) Bulgakovu da radi kao dramaturg u Moskovskom umetničkom pozorištu, ali mu je oduzeo pravo da postavlja sopstvene komade.
Kako bi ga ponizio još više, Bulgakovu je naređeno da napiše delo u čast šezdesetog rođendana tiranina. Staljin je potom i ovo delo zabranio.

Na ove budalaštine samo se ti možeš uhvatiti, što ujedno i pokazuje koliko malo znaš o svemu tome.

Jedino što je tačno je to da je 'Batum' skinut na zahtjev Staljina.
1939. Staljin je bio ipak jača figura nego 1925. kada nije uspio spriječiti preimenovanje Caricina u Staljingrad - e ovog puta je uspio i Bulgakovu je i rečeno da Staljin predstavu o sebi smatra neumjesnom.

Sve ostalo je teško sranje, na koje se ti sa radošću redovno hvataš i koje sigurno nije pisao ni istoričar, a pogotovo ne istoričar književnosti.

Pa sad, Bulgakov jeste bio književnik ali se avaj istorija književnosti ne bavi previše takvim stvarima, odnosno data priča o odnosu Bulgakova i Staljina bi se mogla naći jedino negde kao potpuno sporedna, iz prostog razloga što nema previše veze sa književnošću tj. mogla bi da se ispriča više kao neki detalj iz života Bulgakova koji bi dočarao vreme u kojem je Mihail Afanasijevič živeo i stvarao.
E sad, priča o Caricinu i Staljinu je već jako zanimljiva… Elem, njega šalju u Caricin u junu 1918. i to mu je bio praktično prvi ozbiljniji zadatak a i on je u početku bio samo da pribavi žito iz tog područja, međutim sve je to otišlo na neku sasvim drugu stranu. Dakle, dva meseca posle toga tj u avgustu 1918. Caricin se nalazi pred padom, između ostalog zato što je drug Staljin mislio da je najpametniji na svetu i da su svi oficiri najobičnije neznalice, tj da je za pobedu u ratu najbitniji revolucionarni duh a ne neke tamo vojne škole i znanje. E sad, kada su stvari krenule naopako na vojnom planu, onda je drug Staljin zajedno sa drugom Vorošilovim (odatle počinje njihova bliskost) rešio da sprovede revolucionarni teror, jer je umislio da tu ima mnogo kontrarevolucionarnih i buržoaskih elemenata, tj da sve to treba očistiti. Pa tako o svemu što se tamo dešavalo saznajemo iz izveštaja koji je u Moskvu poslao Konstantin Makrovski, tj stari i visoko pozicionirani boljševik koji je i sam u Caricinu dospeo u zatvor pod nepostojećim optužbama, gde on kaže sledeće povodom razloga zbog kojih su ljudi hapšeni i u kakvim su uslovima držani…
Moram da dam sledeći komentar: većina ih je slučajno uhapšena, streljana, a nešto kasnije u lokalnim novinama su se pojavila obaveštenja u kojima se streljani navode kao kriminalci svih mogućih sorti…
U moju ćeliju su dovedena dva uhapšena koja su držana na barži. Jedan od njih mi je pričao o barži na Volgi sa 400 ljudi. Korišćenje barže kao zatvora počelo je tokom evakuacije Caricina. Kada su kozaci napali, na jednu su stavljali uhapšenike iz zatvora, a asortiman uhapšenika je bio izuzetno raznolik. Bilo ih je 30 iz radnog logora, 70 bivših oficira, 40 pripadnika buržoazije, a ostali su uhapšeni iz raznih razloga, uglavnom radnici i seljaci. Barža puna svih ovih ljudi imala je samo jedan klozet, pa su ljudi morali da stoje u redu četiri sata padajući u nesvest dok su čekali. Zatvorenici nisu dobijali ništa za jelo…

Da bi na kraju balade Staljina i Vorošilova po naređenju iz Moskve i povukli iz Caricina, između ostalog jer je i Trocki pisao Lenjinu, žaleći se pri tome na to da je tamo situacija jako loša upravo zato jer Staljin pravi budalaštine, odnosno da su tamo vojno nadmoćni ali da je anarhija na vrhu, te da bi Vorošilov možda nekako mogao da vodi puk ali nikako 50.000 ljudi jer nema prosto kapaciteta za takvo nešto…
Međutim u današnjoj tj Putinovoj Rusije se ponovo napravio kult Staljina, velikog učitelja i vođe, tj sve takve priče kao ta o njegovom prvom ”podvigu” u Caricinu su zamenile bajke za malu decu, gde je on bio mudri skoro pa genijalni lider, koji nikada nikom nije ništa nažao učinio pa tako ni Bulgakovu…
Ovo su inače slike iz jedne velike moskovske knjižare od pre par dana. Drug Staljin ima svoj zaseban odeljak, gde se mogu naći njegova dela ili panegirična dela posvećena njemu, sa posebno istaknutom knjigom Пророчества об Украине koja govori o tome kako je mudri drug Staljin sve znao unapred, tj knjiga je zbirka članaka i govora u kojima se on bavio Ukrajinom…

gedza.73 gedza.73 07:58 04.05.2022

Re: Да извините, овако је све почело

cmix909
gedza.73
... TO vojska koja po Srbima je najveća, najjača, najopremljenija, najsposobnija na svetu koja šalje dečake od 18 godina bez dana obuke na prvu liniju fronta?...

Reporter je zapravo kazao (8:19 -- 9:51) da Ukrajinci za odbranu mobilisu (i) decake. S gledista opasnosti po njih same to se cini jos strasnijim zato sto oni protiv sebe svakako imaju nekog ko je i profesionalac i bolje je naoruzan.

Skoro sam sto posto siguran da on nigde nije pomenuo kako su sa druge strane profesionalci bolje naoružani a da su to Rusi. Nigde nije spomenuo ukrajince u tom kontekstu nego da su 'ti ljudi' kako kaže u velikoj nuždi, da je njihov cilj odbrana i izlazak na granice Luganske i Donjecke oblsti.
Priča o opštoj mobilizaciji koja je proglašena po Donjecku i da mobilišu svakog pa i decu (naveo je godine jednog a sve mi se čini da je malo izokola rekao kako su ostali možda i mlađi) koju bez ikakve obuke šalju na prvu liniju fronta.

Isti novinar kaže kako je Rusija poslala 200 000 ugovoraca (mada se na drugim stranama priča o nekim poginulim regrutima ali tačne informacije izgleda ne postoje) pa deluje malo strašno da Putin štiti rusku manjinu tako što se mobilišu deca. Da ne bude nesporazuma isto mislim i za ukrajinsku stranu koja je napadala i ubijala rusku decu na tim prostorima.

nešto ne vidim snimak ni moj komentar (možda sam prebrzo skorlovao) pa evo ponovo gde se kaže da ruska strana (ne verujem kako vlasti u DNR-u smeju da rade nešto bez Putina jer im je oni slao ruske naciste koji su ih 'branili' od ukrajinskih nacista 2014.) mobiliše decu i bez ikakve obuke ih šalje na front.

kad se sve završi da li je bilo vredno bilo čije pobede i bilo čijih teritorija osim što se obogatili trgovci oružja i Putinu skočila popularnost?





Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 08:01 04.05.2022

Re: Да извините, овако је све почело


srdjan.pajic
Ma naravno, čim nam se tužna istina ne dopada mora da je odmah neka nameštaljka. Dakle, snimak objavio čečenski Telegram kanal 1Adat tj isti oni momci kojima su zimus pretili da će ih naći i otfikariti glave ako se neko seća mojih komentara na tu temu, plus su njihovu bolesnu majku bukvalno oteli i odveli u Čečeniju gde je i dalje u zatvoru zbog bukvalno nepostojećih optužbi. Da pogađam kako ima neko sasvim drugo objašnjenje zašto sve te kamione sa Z-vastikama natovarene jasno prepoznatljivim John Deere traktorima prati pod rotacijom saobraćajna policija tj lokalni ГАИ u Čečeniji, takođe i to više nego prepoznatljivo sa obzirom na oznake na samim policijskim kolima…



Dobro, možda su ovi vcuckovi čečeni samo hteli privremeno da sklone te traktore na sigurno, da se ne oštete tokom Specoperacije, posle će da ih vrate, razume se.

Jebem ti sunce, koja je to stoka lopovska došla tamo da "oslobađa", jadna i bedna je zemlja koja ih je za to angažovala. Ovi su izgleda gori i od naših arkanovaca belih orlova žutih osa i tih hordi koje su pljačkale po Bosni onomad.




Pokradose i zito kao Staljin nekad. Kaze vcucko neki dan propaganda. A sad ih eno 'pa to je normalno'.
benedykt benedykt 08:06 04.05.2022

Re: Да извините, овако је све почело

gedza.73
apostata
Na ove budalaštine samo se ti možeš uhvatiti, što ujedno i pokazuje koliko malo znaš o svemu tome.

Aj da vidimo da li je budalaština da je Bulgakov molio d aga puste da emigrira i da li je knjiga Majstor i Margarita bila zabranjena u Staljinovoj RUsiji (odnosno kad je prvi put objavljena u Rusiji)
Kako se priča ima da ispadne da je Staljin bio demokratski komunista koji je dozvoljavao različitost mišljenja i pluralizam a u Gulage su ljudi išli dobrovoljno, svojevoljno i primali platu za rad pod teškim uslovima.

Deset godina je Bulgakov pisao Majstora i Margaritu pod radnim nazivom Roman o đavolu, da bi negde pred sam kraj, kada je već bio teško bolestan, napisao o svemu tome svojoj ženi sledeće reči… Pred sobom imam 327 kucanih stranica romana… Šta će se dogoditi sa njima, pitate. Ne znam. Verovatno će ga staviti negde u neki orman, gde leže i moji neobjavljani pozorišni komadi…
Onda je Mihail Afanasijevič zakleo svoju ženu Elenu Sergejevnu da roman prekuca i objavi nekako kada njega ne bude više bilo. Ona je svoje obećanje ispunila, prekucala roman, uradila lekturu i korekturu, odnosno neke sitne stvari u romanu izmenila.
Roman se prvi put i to u dva nastavka objavljuje u cenzurisanom tj skraćenom izdanju krajem 1966. tj početkom 1967. u ne toliko bitnom književnom časopisu Moskva, tj izbačeni su na primer svi delovi koji su govorili o represiji u SSSR-u. Nakon toga Elena Sergejevna tekst romana šalje u inostranstvo, gde se u Parizu 1967. prvi put pojavljuje integralno tj necenzurisano izdanje romana. Nakon toga se tek tamo 1972. donosi tajna odluka Centralnog komiteta KPSS o objavljivanju knjiga do tada zabranjenih autora, među kojima se nalazio i Bulgakov. U datoj odluci je stajalo da će to treba uraditi u idućih par godina i to u ograničenim tiražima sa time da svaka objavljena knjiga mora sadržati na početku uvodne članke i komentare koji daju marksističko-lenjinističku ocenu autorovog dela…
gedza.73 gedza.73 08:14 04.05.2022

Re: Да извините, овако је све почело

Šta će se dogoditi sa njima, pitate. Ne znam. Verovatno će ga staviti negde u neki orman, gde leže i moji neobjavljani pozorišni komadi…


Može da se polemiše da li je on mislio kako mu je delo loše (što je smešno imajući u vidu njegov opus) pa nije hteo da objavi ili u kontekstu ponašanja Staljina (koga Srbi obožavaju) ga bio strah za sopstveni život. Što je verovatnije znajući šta se sve dešavalo u Rusiji prema onima koji nisu bili na liniji zvanične Moskve.
tj skraćenom izdanju krajem 1966. tj početkom 1967. u ne toliko bitnom književnom časopisu Moskva, tj izbačeni su na primer svi delovi koji su govorili o represiji u SSSR-u.

Objavljivanje u časopisu (pa da je i u feljtonima) iskasapljeno remek delo bi trebalo da bude dokaz 'slobodarske' Rusije sa slobodoumnim sistem u kome žive Rusi koji nisu 'serdare-vojvodo' ili pokazatelj totalitarizma?

Ako se izbace delovi o represiji (počev ruskog kluba književnika... koji je stvarno postojao samo se ne sećam naziva ali je okupljao uglavnom Staljinove polupismene debile koji su mu dizali rep i pisali jeftine komunističke propagandne letke... sa podobnim piscima pa na dalje) od tog dela ostaje samo naslov i 'KRAJ'.


milisav68 milisav68 08:24 04.05.2022

Re: Да извините, овако је све почело

benedykt

A gde je to tačno ukrajinska vojska opkoljena, kada ti eno lepo gosn Gedža priložio karte sa linijom fronta gde ti se jasno vidi da je u Donbasu situacija danas tamo na skoro pa istom mestu gde je i bila pre mesec, odnosno pre dva meseca,

Na tim kartama se ne vide putevi i pruge.Padom Mariopulja, imaju samo jedan pravac za komunikaciju sa ostatkom zemlje.Taj pravac je pod stalnom prismotrom i vatrom.Lakše im je da ih gađaju u pokretu.

U međuvremenu je krenulo opšte doturanje/uvaljivanje oružja u Ukrajinu od strane EUNATO, pa je tako i pomeren fokus, na Odesu i Moldaviju.

Juče je gađan Livov i Kijev, odnosno trafo stanice koje snabdevaju strujom železnicu.A i prethodnih mesec dana su gađana ta čvorišta po zadnoj Ukrajini.

Takođe, ide se i na predaju običnih ukrajinskih vojnika, koji nisu naci, i koji su mobilisani, kao i izvlačenje civila, koje koriste kao živi štit.

Suviše je to komplikovano za tebe.

vcucko vcucko 08:32 04.05.2022

Re: Да извините, овако је све почело

gedza.73

tj skraćenom izdanju krajem 1966. tj početkom 1967. u ne toliko bitnom književnom časopisu Moskva, tj izbačeni su na primer svi delovi koji su govorili o represiji u SSSR-u.

dobro bre cucko ovo je već smešno koliko ti ništa ne razumeš (ujedno govori koliko sam ja stvarno glup pokušavajući da ti bilo šta objasnim).


S kim ti pričaš, o čemu, koje bube u glavi te muče i proganjaju?!
gedza.73 gedza.73 08:38 04.05.2022

Re: Да извините, овако је све почело

Izvini Vcucko. Pogrešna adresa. mislio sam da si ti nisam ni obratio pažnju pa sam projektovao na tebe. Izvini još jednom.
ispravljeno. Opusti se.
benedykt benedykt 08:39 04.05.2022

Re: Да извините, овако је све почело

srdjan.pajic
Ma naravno, čim nam se tužna istina ne dopada mora da je odmah neka nameštaljka. Dakle, snimak objavio čečenski Telegram kanal 1Adat tj isti oni momci kojima su zimus pretili da će ih naći i otfikariti glave ako se neko seća mojih komentara na tu temu, plus su njihovu bolesnu majku bukvalno oteli i odveli u Čečeniju gde je i dalje u zatvoru zbog bukvalno nepostojećih optužbi. Da pogađam kako ima neko sasvim drugo objašnjenje zašto sve te kamione sa Z-vastikama natovarene jasno prepoznatljivim John Deere traktorima prati pod rotacijom saobraćajna policija tj lokalni ГАИ u Čečeniji, takođe i to više nego prepoznatljivo sa obzirom na oznake na samim policijskim kolima…



Dobro, možda su ovi vcuckovi čečeni samo hteli privremeno da sklone te traktore na sigurno, da se ne oštete tokom Specoperacije, posle će da ih vrate, razume se.

Jebem ti sunce, koja je to stoka lopovska došla tamo da "oslobađa", jadna i bedna je zemlja koja ih je za to angažovala. Ovi su izgleda gori i od naših arkanovaca belih orlova žutih osa i tih hordi koje su pljačkale po Bosni onomad.


Nažalost tako je, jer bukvalno kradu šta vide po Ukrajini, pa je tako jedan od njih u tu neku svoju sibirsku zabit poslao kurirskom službom iz pograničnog grada u Belorusiji, samo u toku jednog dana pošiljki koje su sveukupno bile teške oko pola tone. Sve se to provalilo jer su u toj kurirskoj službi bile postavljene kamere, pa se tako mogao online posmatrati omanji puk ruskih vojnika koji su u roku od nekoliko sati dolazili ali bukvalno kao na traci ne bi li poslali kući brzom poštom sve što su nakrali po Ukrajini. E, kada je pukla bruka su prvo ukinuli mogućnost da se online prati preko kamera šta ko donosi tamo, a onda su posle počeli da traže onima koji bilo šta šalju u Rusiju da prvo pokažu račun iz prodavnice. Dokle sve to ide najbolje pokazuje ona slika koju sam postavio gore iznad, gde žena jednog od ”junaka”, mrtva hladna daje na netu oglas da prodaje set bušilica koju je muž doneo sa spec.operacije u Ukrajini.
Da tragikomedija bude zaista potpuna, koliko pre neki dan su u emisiji kod Solovjeva tj kod neprikosnovenog broja jedan kada su propagandisti u pitanju, ili ti ga u ubedljivo najgledanijoj političkoj emisiji u Rusiji, predlagali da se sve što Ukrajina proizvede od žita i kukuruza lepo zapleni i onda prodaje Kini ili Indiji. Sve to se inače već uveliko i radi, doduše seljacima na ”oslobođenim” područjima se ”predlaže” da lepo predaju sve što imaju a dobit od prodaje će da se deli po sistemu pola-pola.
Međutim, ono što posredno pokazuju sve ove priče je koliko ima istine u onome što ruska propaganda talambasa već godinama a na temu kako je Ukrajina jedna bedna, raspala i siromašna zemlja, dok je Rusija moćna i bogata na drugoj strani. U Rusiji se jedino u Moskvi i Piteru nešto kao malo bolje živi, a odatle slabo da je ko išao u rat, tj većina vojničkog sastava je iz nekih nedođija gde se bukvalno krpi kraj sa krajem tj ko ima tri stotine dolara platu se smatra dobrostojećim čovekom, pa je za njih ono tamo što su videli u Ukrajini bio Diznilend te su rešili ljudi da ponesu kući nekoliko stvarčica za uspomenu…
benedykt benedykt 09:13 04.05.2022

Re: Да извините, овако је све почело

milisav68
benedykt

A gde je to tačno ukrajinska vojska opkoljena, kada ti eno lepo gosn Gedža priložio karte sa linijom fronta gde ti se jasno vidi da je u Donbasu situacija danas tamo na skoro pa istom mestu gde je i bila pre mesec, odnosno pre dva meseca,

Na tim kartama se ne vide putevi i pruge.Padom Mariopulja, imaju samo jedan pravac za komunikaciju sa ostatkom zemlje.Taj pravac je pod stalnom prismotrom i vatrom.Lakše im je da ih gađaju u pokretu.

U međuvremenu je krenulo opšte doturanje/uvaljivanje oružja u Ukrajinu od strane EUNATO, pa je tako i pomeren fokus, na Odesu i Moldaviju.

Juče je gađan Livov i Kijev, odnosno trafo stanice koje snabdevaju strujom železnicu.A i prethodnih mesec dana su gađana ta čvorišta po zadnoj Ukrajini.

Takođe, ide se i na predaju običnih ukrajinskih vojnika, koji nisu naci, i koji su mobilisani, kao i izvlačenje civila, koje koriste kao živi štit.

Suviše je to komplikovano za tebe.


Pa sad, za koga je od nas to prekomplikovano se da primetiti iz tog šetanja priče, gde prvo postoji ta neka kao fol opkoljena ukrajinska vojska u Donbasu a onda saznajemo da uopšte i nije opkoljena, a pri tome se ispriča o tome kako se gađaju trafo stanice po Lavovu i Kijevu, tj nekoliko stotina kilometara odatle, odnosno kako se ceo fokus prebacio na Odesu i Moldaviju, što sve očigledno ima savršene veze sa tim ”opkoljavanjem” u Donbasu…
milisav68 milisav68 09:18 04.05.2022

Re: Да извините, овако је све почело

benedykt
tj većina vojničkog sastava je iz nekih nedođija gde se bukvalno krpi kraj sa krajem tj ko ima tri stotine dolara platu se smatra dobrostojećim čovekom, pa je za njih ono tamo što su videli u Ukrajini bio Diznilend te su rešili ljudi da ponesu kući nekoliko stvarčica za uspomenu…



Kako Tanjug/CNN javlja...

Uvalili vam snimak sa protesta poljoprivrednika u Poljskoj, a vi ko misice...

Ovako se to radi :



milisav68 milisav68 09:24 04.05.2022

Re: Да извините, овако је све почело

benedykt

Pa sad, za koga je od nas to prekomplikovano se da primetiti iz tog šetanja priče, gde prvo postoji ta neka kao fol opkoljena ukrajinska vojska u Donbasu a onda saznajemo da uopšte i nije opkoljena,

U stvari u Ukrajini i nema rata, i nema ruske vojske, nego šačica ruskih lopova krade Džon Dir traktore.
benedykt benedykt 09:37 04.05.2022

Re: Да извините, овако је све почело

milisav68
benedykt
tj većina vojničkog sastava je iz nekih nedođija gde se bukvalno krpi kraj sa krajem tj ko ima tri stotine dolara platu se smatra dobrostojećim čovekom, pa je za njih ono tamo što su videli u Ukrajini bio Diznilend te su rešili ljudi da ponesu kući nekoliko stvarčica za uspomenu…



Kako Tanjug/CNN javlja...

Uvalili vam snimak sa protesta poljoprivrednika u Poljskoj, a vi ko misice...


Avaj moraću da te razočaram Milisave pobratime moj mili, jer se o svemu informišem isključivo tako što pratim ruske nezavisne medije, mislim ono malo bede i preostalog jada u vidu par internet sajtova i Telegram kanala. Prema tome, vama uvaljuje ta ruska propaganda kojekakve gluposti a vi kao mala deca verujete u sve te lagarije…
benedykt benedykt 09:43 04.05.2022

Re: Да извините, овако је све почело

milisav68
benedykt

Pa sad, za koga je od nas to prekomplikovano se da primetiti iz tog šetanja priče, gde prvo postoji ta neka kao fol opkoljena ukrajinska vojska u Donbasu a onda saznajemo da uopšte i nije opkoljena,

U stvari u Ukrajini i nema rata, i nema ruske vojske, nego šačica ruskih lopova krade Džon Dir traktore.

Pa sad, koliko ja nešto znam zabranjeno je koristiti reč rat u zemlji Rusiji, odnosno onaj ko kaže rat a ne spec.operacija podleže novom zakonu o diskreditovanju vojske RF i širenju lažnih informacija. Mislim, kada smo već kod toga za koju to tačnu stranu nikakav rat i ne postoji. E sad, što se tiče toga oko krađa, žali se najbolje na nadležno mesto i reci im da to ništa ne liči, jer si ti mislio da je ruska vojska sastavljena jedino od pravih vitezova skoro pa monaha po ponašanju, pa ti samim time sve te priče o kokošarnicima, traktorima i svemu ostalom, remete duševni mir i narušavaju tu jednu ružičastu sliku o moralnim kvalitetetima pripadnika vojske RF…
milisav68 milisav68 11:01 04.05.2022

Re: Да извините, овако је све почело

benedykt
jer si ti mislio



Tumač misli jednog Milisava.
vcucko vcucko 11:33 04.05.2022

Re: Да извините, овако је све почело

benedykt

tj većina vojničkog sastava je iz nekih nedođija gde se bukvalno krpi kraj sa krajem tj ko ima tri stotine dolara platu se smatra dobrostojećim čovekom, pa je za njih ono tamo što su videli u Ukrajini bio Diznilend te su rešili ljudi da ponesu kući nekoliko stvarčica za uspomenu…

Ovo je kraj. Dalje od ovog nema.

Ukrajina bi ličila na Diznilend nekome iz Biafre. Ali zamalo.

Naftno-gasni rajevi po Jugri i Amalu (Surgut, Nižnjevartovsk, Hanti-Mansijsk, Salehard) su za Kijev misaone imenice, da ne spominjemo za neku Donju Mahunarku (kako bi to ukri svojim novogovorom rekli, Dinja Mihinirka). Milionske gradove na sibirskoj magistrali na stranu, u Tjumenu ili Tomsku je bolji standard nego u Moskvi.

Ajde dok si još na sibirskim gljivama, ne bilo ti zapoveđeno, daj još malo. Nasmeja mi dan

milisav68 milisav68 12:00 04.05.2022

Re: Да извините, овако је све почело

vcucko
Milionske gradove na sibirskoj magistrali na stranu, u Tjumenu

E, moj pašenog radio tamo četiri godine, zavarivač, al ne obični, nego nadzornik, kad se vratio, pun ko brod.Kaže, ostao bi još, nego daleko u pm, i ladno.
gedza.73 gedza.73 12:12 04.05.2022

Re: Да извините, овако је све почело

E, moj pašenog radio tamo četiri godine, zavarivač, al ne obični, nego nadzornik, kad se vratio, pun ko brod.Kaže, ostao bi još, nego daleko u pm, i ladno

ejbg. Moj drugar iz vremena kragujevačkog Bahusa otišao na Floridu. Zavarivač pod vodom. Vrhunska plata, lepo vreme , puna sloboda kretanja, ispunjen život.
milisav68 milisav68 13:21 04.05.2022

Re: Да извините, овако је све почело

gedza.73

ejbg. Moj drugar iz vremena kragujevačkog Bahusa otišao na Floridu. Zavarivač pod vodom. Vrhunska plata, lepo vreme , puna sloboda kretanja, ispunjen život.

Svaka budala ima svoje veselje.
gvozden1 gvozden1 13:24 04.05.2022

Re: Да извините, овако је све почело

pa je za njih ono tamo što su videli u Ukrajini bio Diznilend

Nikome ne može biti Diznilend najsiromašnija država u Evropi.

Nije lepo o tome ni pričati, ničija sirotinja ne može normalnom čoveku biti na radost, i ne treba na tome seiriti, ali, pogledah malo povodom ove tvrdnje i vidim da je njihov BDP po glavi najniži u Evropi.
Niži od albanskog, od moldavskog.
Oni Diznilend?

Vidim još, nehotice, da su kako su zatezali sa Rusijom, padali sve niže.

Al dobro, njihovo pravo, njihov tanjir, ne treba tu gurati nos, al bre da oni nekome budu Diznilend, pa ljudi.... navijajte, ali malo realnosti, bar malo.
vcucko vcucko 13:40 04.05.2022

Re: Да извините, овако је све почело

gedza.73
E, moj pašenog radio tamo četiri godine, zavarivač, al ne obični, nego nadzornik, kad se vratio, pun ko brod.Kaže, ostao bi još, nego daleko u pm, i ladno

ejbg. Moj drugar iz vremena kragujevačkog Bahusa otišao na Floridu. Zavarivač pod vodom. Vrhunska plata, lepo vreme , puna sloboda kretanja, ispunjen život.

Znači Rusi su krivi i što nemaju suptropsku klimu

A šta ti ovo znači:

puna sloboda kretanja, ispunjen život ?!

Tamo je avion do Moskve ili Anape level linijski taksi. A tek ispunjen život
Ne znam godine i prioritete, ali ako u Tjumenu (i bilo gde u Rusiji) neka plavka ne može da mu ispuni život, onda jbg, nešto s njim def nije u redu. Nešto sistemski

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana