Gradjanske inicijative| Moj grad| Politika

Odbrana Beograda

Srecko Sekeljic RSS / 20.05.2008. u 17:16

pobednik3.jpg

Pokret Evropa nema alternativu poziva Beograđane da se u četvrtak 22. maja u 11.30 časova okupe na platou ispred Skupštine Grada i da zajedno sa javnim ličnostima iz kulture, sporta i nauke pošalju jasnu poruku kakav Beograd žele.

Uveliko je najavljeno da će u petak biti uspostavljen pakt koji će, sa Aleksandrom Vučićem na čelu, povesti Beograd nazad u mračnu prošlost. Beograđani pamte kada su branili grad od izborne krađe, od kolapsa infrastrukture, propadanja javnih službi i rasipanja resursa. Beograđani pamte godine u kojima je Beograd bio crn, a te godine nam ponovo dolaze. Danas stajemo u odbranu grada i štitimo ga od zakulisnih dogovora kojim se volja građana izvrće i stavlja u ruke Aleksandru Vučiću, osvedočenom borcu za restrikcije, zabrane i prevaspitavanja. Došlo je vreme da Beograđani, koji su protekle decenije branili evropske tekovine svog grada, još jednom podignu svoj glas i odbrane vrednosti za koje su se borili.

Hoćemo građanski Beograd, hoćemo evropsku metropolu, hoćemo nasmejane sugrađane!

 

http://www.facebook.com/event.php?eid=19071731409

 mladi_pdv_velika.JPG

 

 



Komentari (449)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Srecko Sekeljic Srecko Sekeljic 17:17 20.05.2008

...

Izvinjavam se što ću tek za par sati biti u prilici da učestvujem u diskusiji :)
Unfuckable Unfuckable 17:29 20.05.2008

Re: ...

izvinjavam se i ja,
ali - ako Zla Koalicija može da sakupi većinu - ne postoji demokratski postupak kojim se to može sprečiti.
Beograđani su se izjasnili na izborima.
Ovo sada je matematika, tj upotreba matematike.
Malo surove realnosti naučiće bar neke od neopredeljenih da sledeći put pripaze, kao i neke od šatroopredeljenih - da se "malo bolje opredele"....i da misle na matematiku

Bitna je
jesen jesen 17:43 20.05.2008

Re: ...

...nije to samo matematika..gradjani su glasali i svako ko skupi vecinu ima pravo da vlada...Oni koji su glasali protiv "zle koalicije" ocigledno su u manjini i zasto bi sad izlazili na ulice, ne kapiram....
Unfuckable Unfuckable 17:45 20.05.2008

Re: ...

.gradjani su glasali i svako ko skupi vecinu ima pravo da vlada.


upravo tako
više mozga drugi put
AcaB AcaB 17:51 20.05.2008

Re: ...

i zasto bi sad izlazili na ulice, ne kapiram....

Ni ja, ali sacekajmo da vidimo da li odgovor lezi u Dragovoj teoriji o DS-SPS-DSS koaliciji. Mozda im treba opravdanje, priprema terena...
vladimir petrovic vladimir petrovic 17:53 20.05.2008

Re: ...

UNFUCKABLE
ali - ako Zla Koalicija može da sakupi većinu - ne postoji demokratski postupak kojim se to može sprečiti.
Beograđani su se izjasnili na izborima.
Ovo sada je matematika, tj upotreba matematike.
Malo surove realnosti naučiće bar neke od neopredeljenih da sledeći put pripaze, kao i neke od šatroopredeljenih - da se "malo bolje opredele"....i da misle na matematiku

Potpuno se slazem sa ovim zdravorazumskim stavom!
jesen jesen 18:08 20.05.2008

Re: ...

...naravno, samo sto se mozak nigde ne kupuje.....
jesen jesen 19:01 20.05.2008

Re: ...

Ni ja, ali sacekajmo da vidimo da li odgovor lezi u Dragovoj teoriji o DS-SPS-DSS koaliciji. Mozda im treba opravdanje, priprema terena..
.....pa kao gradjani trazili rekombinaciju?....a ivica super star ...u svakoj kombinaciji pozeljan....
AcaB AcaB 19:48 20.05.2008

Re: ...

?....a ivica super star ...u svakoj kombinaciji pozeljan....

...demokrata i svestan... takoreci pragmaticar...
jesen jesen 20:01 20.05.2008

Re: ...

demokrata i svestan... takoreci pragmaticar
..sinoc kaze Micunovicu: niste samo vi pretplaceni na evropu..i mi hocemo u EU...a Micunoovic mu se udvara sve onako izokola...muka coveku da pripadne, al sta cemo, to je nasa stvarnost....
Doctor Wu Doctor Wu 20:44 20.05.2008

Re: ...

odgovor lezi u Dragovoj teoriji

:)))))))))))))
Doctor Wu Doctor Wu 21:06 20.05.2008

Re: ...

izvinjavam se i ja,
ali - ako Zla Koalicija može da sakupi većinu - ne postoji demokratski postupak kojim se to može sprečit

pa ko kaže da će bilo ko šta sprečavati? zar ljudi nemaju pravo da izraze svoje nezadovoljstvo, nezavisno od toga koliko je postupak izbora gradonačelnika demokratski ili ne? koliko je to pametno je druga stvar, ali imaju pravo da izraze svoje neslaganje.
Jelica Greganović Jelica Greganović 21:43 20.05.2008

Re: ...

Šta je novo, a kad se baba Mićun nije udvarao?
Srecko Sekeljic Srecko Sekeljic 23:10 20.05.2008

Re: ...

Prvo, odluka nije donesena, stvar nije svršena!
Matematika kaže da zbir koji čini većinu dobijenih mandata još uvek može da bude sabran u korist Vučića ili protiv njega. Mada vidim da ima ljudi koji su se već pomirili...

Drugo, čak i ako sabiranje na kraju bude u korist Vučića, verujem da je naša odgovornost da kažemo šta mislimo o tome. Protestni performans u četvrtak će biti poruka (i opomena, ako baš hoćete) građanskom Beogradu. Niko ovde ne spori rezultate izbora, koji su još uvek dvosmisleni, ali imamo pravo i odgovornost da se javno izjasnimo o njima.

Treće, moji drugari i ja nećemo sedeti skrštenih ruku u svojim domovima i udobno hejtovati po sajber svetu samo zato što nam se smučila politička scena u Srbiji. Nećemo sedeti skrštenih ruku.
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 05:27 21.05.2008

Re: ...

Prvo, odluka nije donesena, stvar nije svršena!
Matematika kaže da zbir koji čini većinu dobijenih mandata još uvek može da bude sabran u korist Vučića ili protiv njega. Mada vidim da ima ljudi koji su se već pomirili...

Drugo, čak i ako sabiranje na kraju bude u korist Vučića, verujem da je naša odgovornost da kažemo šta mislimo o tome. Protestni performans u četvrtak će biti poruka (i opomena, ako baš hoćete) građanskom Beogradu. Niko ovde ne spori rezultate izbora, koji su još uvek dvosmisleni, ali imamo pravo i odgovornost da se javno izjasnimo o njima.

Treće, moji drugari i ja nećemo sedeti skrštenih ruku u svojim domovima i udobno hejtovati po sajber svetu samo zato što nam se smučila politička scena u Srbiji. Nećemo sedeti skrštenih ruku.


Srecko, podrzavam vase demonstracije, na to imate zakonsko pravo - imate pravo da na taj nacin izrazite svoje neslaganje, nastalom situacijom.. Kome se ne svidja ideja ne mora da dodje - i tu bi trebala da bude zavrsena prica.

Medjutim ima tu jedna druga stvar na ovom blogu, koja mi se ne svidja, vec mi polako ide na nerve i meni je bar ocigledna. Postoji jedna grupa blogera koja stalno nesto kontrira i nesto se prepire i namece misljenje, kao npr. sada - vi hocete da demonstrirate, dok su oni genijalni i negiraju vasu akciju i kritikuju vas, sa ciljem da vas totalno diskredituju i vas i vasu akciju, a za to imaju podrsku iz svoje centrale i tu padaju vec salve nekakvih "preporuka" . Naime radi se o politickoj grupaciji koja hoce da vas zapravo diskredituje kao poilitickog protivnika i konmkurenta.

Ja stvarno ne razumem u cemu je problem - sta koga boli kurac sto cete vi demonstrirati, vase je pravo pa makar dosli i 35 u totalu. Nemojte da vas obeshrabre ove horske preporuke gnjidama koji se kriju iza nekakvih nikova ovde, oni su tu svakodnevno i prodali su se za nekih 200 evrica mesecno da vas kinje i provociraju.

Samo napred, uvek treba reci - nikad ne cutati, makar ce vam biti lakse i mirna savest na kraju, ako nista drugo.

AcaB AcaB 08:21 21.05.2008

Re: ...

Ja stvarno ne razumem u cemu je problem - sta koga boli kurac sto cete vi demonstrirati, vase je pravo pa makar dosli i 35 u totalu. Nemojte da vas obeshrabre ove horske preporuke gnjidama koji se kriju iza nekakvih nikova ovde, oni su tu svakodnevno i prodali su se za nekih 200 evrica mesecno da vas kinje i provociraju.

Samo napred, uvek treba reci - nikad ne cutati, makar ce vam biti lakse i mirna savest na kraju, ako nista drugo.

Wow!
A ko drugacije misli - ima da cuti !?!
Doctor Wu Doctor Wu 08:24 21.05.2008

Re: ...

Postoji jedna grupa blogera koja stalno nesto kontrira i nesto se prepire i namece misljenje, kao npr. sada - vi hocete da demonstrirate, dok su oni genijalni i negiraju vasu akciju i kritikuju vas, sa ciljem da vas totalno diskredituju i vas i vasu akciju, a za to imaju podrsku iz svoje centrale i tu padaju vec salve nekakvih "preporuka" . Naime radi se o politickoj grupaciji koja hoce da vas zapravo diskredituje kao poilitickog protivnika i konmkurenta.

Da, to sam i ja primetio (pri čemu, da budem jasan, nikako ne mislim na Neprejebivog). Preporuka.
vladimir petrovic vladimir petrovic 12:35 21.05.2008

Re: ...

Bojan Zdravic
Ja stvarno ne razumem u cemu je problem - sta koga boli kurac sto cete vi demonstrirati, vase je pravo pa makar dosli i 35 u totalu. Nemojte da vas obeshrabre ove horske preporuke gnjidama koji se kriju iza nekakvih nikova ovde, oni su tu svakodnevno i prodali su se za nekih 200 evrica mesecno da vas kinje i provociraju.


U najmanju ruku - nekulturno.
Na prostastvo treba odgovarati prostastvom, ali cu se ovog puta uzdrzati da nesto vise kazem.
chole chole 15:39 21.05.2008

Re: ...

Pozivaju se da dodju svi koji (ispunjavaju sledece uslove) :

*** su starosti izmedju 40-50 god. a roditelji su im rodjeni u Beogradu, ili su starosti manje od 40 god. a dedovi su im ridjeni u Beogradu (Mladenovac, Pancevo, Obrenovac itd. su neprihvatljivi)
*** dobro poznaju istoriju Beograda;

Izjava :"Ja sam rodjeni beogradjanin" - ne prihbatljiva.
ioOoi ioOoi 15:53 21.05.2008

Re: ...

Unfuckable
izvinjavam se i ja,
ali - ako Zla Koalicija može da sakupi većinu - ne postoji demokratski postupak kojim se to može sprečiti.
Beograđani su se izjasnili na izborima.
Ovo sada je matematika, tj upotreba matematike.
Malo surove realnosti naučiće bar neke od neopredeljenih da sledeći put pripaze, kao i neke od šatroopredeljenih - da se "malo bolje opredele"....i da misle na matematiku

Bitna je


Podržavam. Meni ovi najavljeni protesti deluju kao nedemokratsko ponašanje frustrirane manjine. Nažalost i ja sam u toj manjini po glasanju, ali ne i po poštovanju glasova većine. Većina je glasala za UDBA koaliciju i baš mi se ne dopada da se prave ovakvi protesti.
ioOoi ioOoi 15:57 21.05.2008

Re: ...

chole
ili su starosti manje od 40 god. a dedovi su im ridjeni u Beogradu (Mladenovac, Pancevo, Obrenovac itd. su neprihvatljivi)


Ajde malo oladite sa mojim Obrenovcem. Kod nas u Opštini vladu prave Demokrate sa grupama gradjana.Prema tome baz of sa tim apriori omalovaživačkim stavom .
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 18:01 21.05.2008

Re: ...

Doctor Wu
Da, to sam i ja primetio (pri čemu, da budem jasan, nikako ne mislim na Neprejebivog). Preporuka.

A na koga mislis?
Nenad M. Nenad M. 18:56 21.05.2008

Re: ...

vladimir petrovic
Bojan Zdravic
Ja stvarno ne razumem u cemu je problem - sta koga boli kurac sto cete vi demonstrirati, vase je pravo pa makar dosli i 35 u totalu. Nemojte da vas obeshrabre ove horske preporuke gnjidama koji se kriju iza nekakvih nikova ovde, oni su tu svakodnevno i prodali su se za nekih 200 evrica mesecno da vas kinje i provociraju.


U najmanju ruku - nekulturno.
Na prostastvo treba odgovarati prostastvom, ali cu se ovog puta uzdrzati da nesto vise kazem.


ma ako imas stav odmah te neko optuzuje da ga neko diktira. Sta ti je griza savesti, ako oni to rade ( za 200 evra i manje) misle da ne postoje neki koji recimo nikada nisu pripadali partijama niti ih to interesuje
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 23:29 21.05.2008

Re: ...

AcaB
Wow!
A ko drugacije misli - ima da cuti !?!

Ne kapiram, ja nisam rekao da iko treba da cuti.....rekao sam
Samo napred, uvek treba reci - nikad ne cutati

To je moj princip, vazi za sve ljude bez razlike - ne samo za mene ili moje istomisljenike.

Mene nervira sto ovde ljude kinje, provociraju i vredjaju zato sto drugacije misle. Ja sam za to da svako slobodno kaze sta misli, izrazi neslaganje na demokratski, civilizovan i zakonom dozvoljen nacin...Posto imaju prava na to ZAKONOM, samo napred.....uopste necu da ulazim u to zasto demonstriraju....mozda se ja i ne slazem sa Sreckovim stavom, ali svakom treba omoguciti da koristi svoja prava.

Narocito me nerviraju te kolektivne hajke na neistomisljenike ovde na blogu - ovoga puta iz DS kolhoza:(

zajec zajec 13:38 22.05.2008

Re: ...

UH STO JE BIO PROTEST, NI STOTINU LJUDI.
BAS LEPO RADIKALI MOGU DA VAM SE SMEJU.

SHVATILI GRADJANI, DEMOKRATSKI IZABRANI I TACKA.
zajec zajec 19:53 22.05.2008

Re: ...

Nemam razloga za srecu!
Nego, vi bez evropske alternative kada nemate argumenata tu je primitivizam.
Isto kao kada se muz posvadja sa zenom, i intelektualno inhibiran bez verbalnih aduta (osim psovanja) upotrebi fizicku moc.
Srecko Sekeljic Srecko Sekeljic 20:02 22.05.2008

Re: ...

zajec
UH STO JE BIO PROTEST, NI STOTINU LJUDI.


Nije bio najavljen miting, već izražavanje protesta protiv moguće Vučićeve gradske vlade koju ti, vidim, aktivno podržavaš (čime podržavaš i stav da Zvezdan Jovanović treba da dobije orden za ubistvo prvog demokratskog premijera Srbije).

Performansu su prisustvovali doajeni žurnalistike, sporta, književnosti, nauke, glume... A bilo je preko 300 ljudi.

Zahvaljujući medijima, najširoj javnosti i građanima Beograda smo preneli poruku da moramo da se suočimo sa sopstvenom odgovornošću za postojeću situaciju. Ukoliko Vučić u svoje ruke preuzme resurse Beograda, onda će prodemokratske stranke morati da povedu inicijativu za legitimne vidove opozicione borbe.

PS
Pošto vidim da nekima još uvek nije jasno, ponovo naglašavam da niko ne spori da će svaka vladajuća većina biti legalna, čim bude bila formirana. Ipak, naša je dužnost da se aktivno protivimo urušavanju građanskog društva u Srbiji.
mikimedic mikimedic 23:02 22.05.2008

Re: ...

Pošto vidim da nekima još uvek nije jasno, ponovo naglašavam da niko ne spori da će svaka vladajuća većina biti legalna


Da nisi mozda hteo da kazes legitimna? Mala razlika u odnosnu na legalno... jel se to ne uci na filozofiji ili si propustio lekciju mladi udarnice?

Ili, mozda jos gore, zaista si hteo da kazes legalna, a ne legitimna...
zajec zajec 00:10 23.05.2008

Re: ...

Decko, protest ili miting dodje mu na isto, malo ljudi je „protestovalo“. Drugo, ne verujem da je sam Zvezdan ubio Zorana, ako jeste, bila su tri metka (sudski dva) i ne zato sto je to rekao Seselj, i da sada ne pitam zasto nije otkrivan nalogodavac (od ispitivanja ko je dao iskljuciti videonadzor u zgradi vlade...). A to sto je Seselj lupio o ordenu mozemo tumaciti i kao bes, valjda znas da je Karla napisala da ga je u Hag poslao Djindjic. No, cini mi se da je poenta da mozda SRS ne dodje na vlast i nakon vladavine kratkog daha u istoriju.

Tadic je napokon nakon duzeg perioda juce bio predsednik (krsi Ustav, ne moze biti i predsednik stranke). Oni iz njegove stranke slagali su ga da imaju vecinu, 142. Oni i Tadic su se ponizili moleci Ivicu, da SPS udje u koaliciju sa njima. Pa, Ivica je u izbornoj kampanji govorio o Slobi, Mladicu... kao herojima. Jel, vi isto mislite, samo ne smete javno reci, posto kazete da vam je ideologija sa SPS ista. I kada su se to reformisali, jel od kada su poceli pregovore sa SRS i DSS? Ma, uzeli ste u koalciju i Vuka, osnivaca prve paravojne formacije, slao ih da ubijaju, pljackaju, a on prigrabio materijalna dobra, prevedeno: ratnog profitera.

Gospodin Tadic samo malo da se sracuna i pusti sklepanu koaliciju da zavlada, da pokazu sta znaju i umeju. Omoguciti gradjanima koji su za njih glasali da uzivaju. Cene ce pasti, hleb mozda ce manje kostati i od 3 dinara. Vecina ce dobiti posao. Rusi, Kinezi, slace donacije. Pravo gradjana je da dodju na vlast oni koji su dobili vise glasova. Vasih pet stranaka dobilo je malo vise od samih radikala. A i vrapci znaju da je pobedila narodna koalicija i da DS ne moze u svoj kos trpati SPS, a i onog Palmu, bivseg Arkanovog prijatelja. Da se ponadamo kako se u toku pregovora (delenja plena), nece posvadjati, pa biti novi izbori. Jos poruci tvom pulenu da prestane sa pricom o Kosovu. Kontaktiram sa dosta ljudi, stalo im je do njega kao do lanjskog snega. I sto je jako vazno ne zavaravajte dole ono malo sirotinje sto je preostalo.
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 15:28 23.05.2008

Re: ...

zajec
Nego, vi bez evropske alternative kada nemate argumenata tu je primitivizam.

Izvini, ja sam svoje argumente izneo i mislim da su izuzetno jaki - druga je stvar sto ih ti ne prihvatas.

O kakvom primitivizmu pricas, decko ovo je blog - ponekad je dozvoljeno pojacati izjavu psovkom:)))
Inace, vrlo, vrlo retko psujem, ali kao sto kazem na blogu smo - nismo u Muzeju Primenjenih Umenosti:)))
Nemanja Starović Nemanja Starović 17:33 20.05.2008

Protest!

Podržavam!

Naravno, "mali problemčić" je to što su mračnjaci zaista dobili većinu odbornika, ali je reč o očiglednoj prevari birača, apsolutno neprimerenoj demokratskim sistemima. Zato - samo napred!

Mi smo svoj deo posla u Novom Sadu odradili još pre nekoliko dana:

AcaB AcaB 17:41 20.05.2008

Re: Protest!

ali je reč o očiglednoj prevari birača, apsolutno neprimerenoj demokratskim sistemima.

Koji biraci su prevareni? Oni sto su glasali za radikale? DSS? SPS?
Oni sto su glasali za DS i LDP nisu prevareni nego nadglasani.
Unfuckable Unfuckable 17:46 20.05.2008

Re: Protest!

u čemu se ogleda ta "prevara" ?

U tome što neko nije hteo da koristi svoju lobanju za još nešto osim za češljanje ?
AcaB AcaB 17:47 20.05.2008

Re: Protest!

Sve vise verujem u Dragovu teoriju o uspostavljanju DS-SPS-DSS koalicije i u tom slucaju ce biti prevareni glasaci te tri stranke. Doduse najvise DS-ovi glasaci, jer ce uslov biti da se nastavi vlasavina UDBA-e pod plastom demokratije. Mada, i oni su mogli to pretpostaviti... a i oni koje poznajem vec se iskreno nadaju koaliciji...
Vračarac Vračarac 17:51 20.05.2008

Re: Protest!

Pokret Evropa nema alternativu poziva Beograđane da se u četvrtak 22. maja u 11.30 časova okupe na platou ispred Skupštine Grada i da zajedno sa javnim ličnostima iz kulture, sporta i nauke pošalju jasnu poruku kakav Beograd žele.

Oprostite, da li je protest namenjen samo penzionerima i nezaposlenima. Zaposleni, đaci i studenti radnim danima oko podne obično nemaju mnogo slobodnog vremena. Izvinite, ali termin vam je besmislen ako tome dodamo i broj učesnika koji su se do sada pojavljivali na protestima pokreta sve ovo je više nego besmisleno.
P.S. moju podršku (doduše sa velikom rezervom ) verovatno imate. I još jedna dobronamerna kritika, ovo do sada što ste učinili (osim zamene prozora) je bilo smešno.
Nemanja Starović Nemanja Starović 17:52 20.05.2008

Re: Protest!

Pro-evropski blok, ili još preciznije blok stranaka koje baštine tradicije petooktobarskih promena, svih ovih godina ima ubedljivu većinu u biračkom telu.

Prevaru je načinio DSS, koji se izdavao za deo pro-evropskog bloka, žestoko negirajući postojanje dogovora sa SRS.

Ja sam uveren da jedan značajan deo ljudi koji su glasali za DSS/NS to ne bi to učinio da su znali za dogovor Koštunice i Šešelja.
AcaB AcaB 17:58 20.05.2008

Re: Protest!

Ja sam uveren da jedan značajan deo ljudi koji su glasali za DSS/NS to ne bi to učinio da su znali za dogovor Koštunice i Šešelja.

Aaaaa, oni su mislili da je Kostunica srusio vladu da bi se udruzio sa DS i izglasao SSP!
Pa stvarno mu nije fora... nije ni majicu sa Seseljevim likom pre izbora obukao, a sad ovako...
Nego, da nisu "oni koji su glasali za DSS" hteli da ispadnu Veliki Srbi glasajuci za njega, a da ih on ipak prevari iduci evropskim putem? Znas ono... oni bi da se... al' ...
Unfuckable Unfuckable 17:58 20.05.2008

Re: Protest!

pa ništa, aj' da kažemo : " e, sori, neki su se malo zezali na biračkim mestima - pujpike ne važi!" - šta misliš ?

helou, ljudi treba da shvate da izbori nisu zezanje - evo dobrog načina za to.
Jes' - malo će da boli - ali odavno znamo da se Englez uči na Oxfordu, a Srbin na Iskustvu.

Zatim : ne očekujem da opcija koju sam birao autoritarno vlada sa 90% večinom, ta vremena su prošla. Pa - neka nauče da se dogovore, šta fali ? Ko još ima iluziju da samo apsolutna pobeda neke opcije donosi apsolutni napredak ? Može eventualno da donese apsolutnu lenjost i eventualno malo diktature...
Mene ne zanima sa kime će i kako da se dogovore, ako će život da bude bolji i ako će da krenu da sprovode to što su obećali. Ne zanima me ni ime stranke ni ko je šta radio pre 15 godina - nego : šta će i kako da urade na poboljšanju života Beograđana
AcaB AcaB 18:03 20.05.2008

Re: Protest!

Mene ne zanima sa kime će i kako da se dogovore, ako će život da bude bolji i ako će da krenu da sprovode to što su obećali. Ne zanima me ni ime stranke ni ko je šta radio pre 15 godina - nego : šta će i kako da urade na poboljšanju života Beograđana

Po tebi ispade da je steta sto se Legija i Zvezdan nisu kandidovali. Sa njima bi se najlakse "dogovorilo"...
Nemanja Starović Nemanja Starović 18:03 20.05.2008

Re: Protest!

helou, ljudi treba da shvate da izbori nisu zezanje - evo dobrog načina za to.


Naravno da nisu zezanje. Mi smo u Novom Sadu imali skoro četiri godine vladavine SRS+DSS+SPS tako da smo tu lekciju dobro naučili.

Ja samo htedoh da pružim svoju podršku, ali kad me već svi napadate, meni najlakše da se kao velika većina mojih sugrađana zajedljivo nasmejem i kažem "neka neka, da vide i Beograđani malo šta znači kad je tvrdo..."
Unfuckable Unfuckable 18:09 20.05.2008

Re: Protest!

neka neka, da vide i Beograđani malo šta znači kad je tvrdo..."


pa, onda kad već seiriš... - aj' probaj prvo malo da polečiš to provincijalnih kompleksa što imaš prema Beogradu , pa možda da pričamo
Ti će' mi kažeš da mi ne znamo šta je tvrdo.

@AcaB
Po tebi ispade da je steta sto se Legija i Zvezdan nisu kandidovali. Sa njima bi se najlakse "dogovorilo"...

aj' čitaj malo bolje, plz
Nemanja Starović Nemanja Starović 18:16 20.05.2008

Re: Protest!

pa, onda kad već seiriš... - aj' probaj prvo malo da polečiš to provincijalnih kompleksa što imaš prema Beogradu , pa možda da pričamo
Ti će' mi kažeš da mi ne znamo šta je tvrdo.


Nema potrebe za ovako teškim rečima.

Poenta je u sledećem - Novi Sad je u protekle četiri godine bio "kolateralna šteta" dogovora vlasti i kvaziopozicije, prepušten je radikalima, uz javnu podršku DSS i tihu podršku još nekih stranaka.

Žao mi je kada vidim da se sada to isto sprema Beogradu, jer radikali ovaj put ispostavljaju malo viši račun za ostanak u opoziciji.

Upravo zbog toga i podržavam svaki vid otpora i protivim se malodušnosti kojom, kako vidim, i ovo mesto obiluje.
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 18:17 20.05.2008

Re: Protest!

Unfuckable
u čemu se ogleda ta "prevara" ?

U tome što neko nije hteo da koristi svoju lobanju za još nešto osim za češljanje ?

Ali vidite, cenjeni Unfuckable, ono sto ovdasnje demokrate i "demokrate" ne znaju jeste da to i jeste prevara! Naime, koncept demokratije kakav su izlagali oci tog poretka u savremenom smislu reci, de Tokvil, Frenklin, Monteskje, enciklopedisti, founding fathers, itd. isl. INSISTIRA da se glava ne koristi samo za cesljanje. Svi oni naglasavaju da samo glasanje nista ne vredi bez obrazovanja i osecanja odgovornosti - to nije samo fraza, procitajte bilo koju od tih velikih klasicnih rasprava i videcete upravo to. Demokratija je neodvojiva od obrazovanja i dobre informisanosti; ako se odvoji, kao sto je kod nas i u nekim drugim kvazi-demokratskim drustvima slucaj, dobijamo populizam koji je sve, samo ne istinska demokratija. Drugo ime populizma jeste prevara (obicno i zlocinacka prevara).
ivana23 ivana23 18:22 20.05.2008

Re: Protest!

Nemanja Starović
Upravo zbog toga i podržavam svaki vid otpora i protivim se malodušnosti kojom, kako vidim, i ovo mesto obiluje.


Kome otpor i koja malodusnost?

Kometari su vrlo realni jer je ishod glasanja (na zalost) doveo do ovakvog rasporeda snaga. Ko je umeo da cita izmedju redova pre 11.5. nije nimalo iznenadjen.
Maksa Maksa 18:22 20.05.2008

Re: Protest!

Naravno, "mali problemčić" je to što su mračnjaci zaista dobili većinu odbornika, ali je reč o očiglednoj prevari birača


Kakvoj prevari?

Mislim, radije bih svako jutro jeo živu žabu nego da gledam Vučića kao gradonačelnika, ali - kakva prevara?

Više njih je izašlo na glasanje, i više njih je u zbiru na gradskom nivou glasalo za za SPS-SRS-DSS.

To je kosmička bruka za ovu metropolu koja se u dve reke ne može oprati, ali je - tako.
Nemanja Starović Nemanja Starović 18:24 20.05.2008

Re: Protest!

Svi oni naglasavaju da samo glasanje nista ne vredi bez obrazovanja i osecanja odgovornosti - to nije samo fraza, procitajte bilo koju od tih velikih klasicnih rasprava i videcete upravo to.


Upravo tako. Mi smo u svom demokratskom razvitku stigli tek do tog nivoa da koliko-toliko tačno prebrojimo broj glasova koji je neko na izborima osvojio (što nakon svega što smo preživeli i nije toliko loše), a demokratija je ipak daleko više od toga.
Unfuckable Unfuckable 18:25 20.05.2008

Re: Protest!

Demokratija je neodvojiva od obrazovanja i dobre informisanosti; ako se odvoji, kao sto je kod nas i u nekim drugim kvazi-demokratskim drustvima slucaj, dobijamo populizam koji je sve, samo ne istinska demokratija. Drugo ime populizma jeste prevara (obicno i zlocinacka prevara).



pa....da im pooduzimamo lične karte i sve lepo smestimo u aps, da ostanu samo ovi fini i obrazovani ?
a kako su onda bili obrazovani i fini kada je DOS rasturio izbore 2000. ?
dezobrazovali se u međuvremenu ?
Maksa Maksa 18:28 20.05.2008

Re: Protest!

Prevaru je načinio DSS, koji se izdavao za deo pro-evropskog bloka, žestoko negirajući postojanje dogovora sa SRS.


Svakom iole svesnom je bilo jasno da će se SRS i DSS sastaviti, i prilično sam siguran da niko ko je glasao za DSS nije u nekom strašnom uh-pa-ko-bi-rekao-da-će-to-da-se-desi šoku.

Je l' poznaje neko nekog zgranutog & iznenadjenog & uvredjenog DSS glasača? Ozbiljno?
Nemanja Starović Nemanja Starović 18:28 20.05.2008

Re: Protest!

Kakvoj prevari?

Mislim, radije bih svako jutro jeo živu žabu nego da gledam Vučića kao gradonačelnika, ali - kakva prevara?

Više njih je izašlo na glasanje, i više njih je u zbiru na gradskom nivou glasalo za za SPS-SRS-DSS.


Kada neko dva meseca govori kako nema nikakvog dogovora o formiranju postizborne koalicije sa radikalima i na taj način "odvuče" izvestan broj evropski orijentisanih birača u krilo SRS, za mene je to prevara.

Da ne govorimo o kandidaturi Ace Popovića...
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 18:29 20.05.2008

Re: Protest!

Unfuckable

pa....da im pooduzimamo lične karte i sve lepo smestimo u aps, da ostanu samo ovi fini i obrazovani ?
a kako su onda bili obrazovani i fini kada je DOS rasturio izbore 2000. ?
dezobrazovali se u međuvremenu ?

Nemojte karikirati bez potrebe. Radi se samo o tome da nam ne treba idolatrija glasanja, da treba da se istinski upoznamo sa znacenjem demokratije (a to necemo postici iz tabloida, vec iz nekih debelih knjiga koje treba procitati - a imamo problem da nam je 16% stanovnistva nepismeno, a jos 40+% nema ni osnovnu skolu). I o kakvoj onda "svetosti volje" mozemo da govorimo? Poenta jeste da je do trenutka uspostavljanja ozbiljne i odgovorne demokratije svaka vrsta vanparlamentarne borbe (sve dok nije nasilna) sasvim legitimna, opravdana i treba je podsticati.

Obaska sto su i pod dos-om i docnije najobrazovaniji nastavili da napustaju zemlju, tako da... kako da vam kazem, Vasa hipoteza o dezobrazovanju moze itekako da stoji.
Dawngreeter Dawngreeter 18:32 20.05.2008

Re: Protest!

Unfuckable
pa....da im pooduzimamo lične karte i sve lepo smestimo u aps, da ostanu samo ovi fini i obrazovani ?
a kako su onda bili obrazovani i fini kada je DOS rasturio izbore 2000. ?
dezobrazovali se u međuvremenu ?


Nisu se deobrazovali nego nisu bili obrazovani u startu. Sve je jasnije da je Milosevic pao ne zato sto su ljudi bili protiv toga sto je radio nego zato sto su bili nezadovoljni njegovom (ne)efikasnoscu.
Torpedo Torpedo 18:38 20.05.2008

Re: Protest!

Nemojte karikirati bez potrebe. Radi se samo o tome da nam ne treba idolatrija glasanja, da treba da se istinski upoznamo sa znacenjem demokratije (a to necemo postici iz tabloida, vec iz nekih debelih knjiga koje treba procitati - a imamo problem da nam je 16% stanovnistva nepismeno, a jos 40+% nema ni osnovnu skolu). I o kakvoj onda "svetosti volje" mozemo da govorimo?


Jeste, sa pojmom demokratije na vas nacin je upoznat i svaki glasac iz Idaho-a ili Mississipie-a pa se u USA ne bune zbog njihove odluke za koga glasaju... gospon Cirkovicu sad mi je jasno zasto NIKAD necete raditi na BU.
Maksa Maksa 18:43 20.05.2008

Re: Protest!

Kada neko dva meseca govori kako nema nikakvog dogovora o formiranju postizborne koalicije sa radikalima i na taj način "odvuče" izvestan broj evropski orijentisanih birača u krilo SRS, za mene je to prevara.


Iskreno, mislim da bi tako odvučeni glasač DSS koji bi u to poverovao morao biti tu negde na nivou amebe.
Zar ne misliš da u tom slučaju protiv prevare treba da se bune ti prevareni glasači? (Obojica



Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 18:45 20.05.2008

Re: Protest!

Torpedo

Jeste, sa pojmom demokratije na vas nacin je upoznat i svaki glasac iz
Idaho-a ili Mississipie-a pa se u USA ne bune zbog njihove odluke za
koga glasaju... gospon Cirkovicu sad mi je jasno zasto NIKAD necete
raditi na BU.

Lako je biti anonimna hulja koja ispaljuje strelice iz mraka. Sacuvaj Boze rada na BU, radim ja mnogo interesantnije stvari, recimo na Oxfordu, o cemu ima i jasnih dokaza. A kao sto je odavno rekao jedan moreplovac, torpedo je oruzje kukavica...
bilbo bilbo 18:45 20.05.2008

Re: Protest!

Vračarac
Pokret Evropa nema alternativu poziva Beograđane da se u četvrtak 22. maja u 11.30 časova okupe na platou ispred Skupštine Grada i da zajedno sa javnim ličnostima iz kulture, sporta i nauke pošalju jasnu poruku kakav Beograd žele.

Oprostite, da li je protest namenjen samo penzionerima i nezaposlenima. Zaposleni, đaci i studenti radnim danima oko podne obično nemaju mnogo slobodnog vremena. Izvinite, ali termin vam je besmislen ako tome dodamo i broj učesnika koji su se do sada pojavljivali na protestima pokreta sve ovo je više nego besmisleno.
P.S. moju podršku (doduše sa velikom rezervom ) verovatno imate. I još jedna dobronamerna kritika, ovo do sada što ste učinili (osim zamene prozora) je bilo smešno.


Nemanja Starović Nemanja Starović 18:48 20.05.2008

Re: Protest!

skreno, mislim da bi tako odvučeni glasač DSS koji bi u to poverovao morao biti tu negde na nivou amebe.
Zar ne misliš da u tom slučaju protiv prevare treba da se bune ti prevareni glasači? (Obojica


Ja poznajem dosta članova DSS koji su vrlo nezadovoljni savezom Koštunice i Šešelja, tako da mi nije neverovatno da postoji i značajan broj birača DSS koji se tako osećaju.

Nemojte idealizovati biračko telo, u ovoj našoj demokratiji isto pravo glasa ima i bauštelac i akademik...
ivana23 ivana23 18:57 20.05.2008

Re: Protest!

Nemojte idealizovati biračko telo, u ovoj našoj demokratiji isto pravo glasa ima i bauštelac i akademik...

A kako je po tom pitanju u drugim demokratijama.. ciji glas vise/manje vredi?
Nemanja Starović Nemanja Starović 19:00 20.05.2008

Re: Protest!

A kako je po tom pitanju u drugim demokratijama.. ciji glas vise/manje vredi?


Nema razlike, ja to samo malo tepam našoj dragoj demokratijici, pošto smo je svi tako lepo prihvatili :)
mikimedic mikimedic 19:02 20.05.2008

Re: Protest!

Naravno, "mali problemčić" je to što su mračnjaci zaista dobili većinu odbornika, ali je reč o očiglednoj prevari birača, apsolutno neprimerenoj demokratskim sistemima.


cini mi se da je vec bilo komentara na ovu temu, ali bas me zanima ko je ovde prevaren? ne verujem da ce ijedan od glasaca dss izjasniti da je bio prevaren na ovim izborima. na koga mislis? mali problem da su dobili vecinu odbornika... za koga mali problem? za ds verovatno jeste, ali ne i za vecinu koja se ogleda u broju glasova srs dss i sps. ako veci deo stanovnistva beograda podrzava ove tri stranke, ta cinjenica moze biti problematicna samo onom manjem delu, a nikako vecem. ne vidim protiv cega ces da protestujes?

a bas je lepu lekciju iz demokratije odrzao vucic na onoj pres konferenciji....ejjj ljudi --- kad vucic moze nekome da drzi lekcije iz demokratije, onda verovatno i znamo zasto su stranke sto se sad bune prosle tako kako su prosle.

Prevaru je načinio DSS, koji se izdavao za deo pro-evropskog bloka, žestoko negirajući postojanje dogovora sa SRS.


ajde pitaj jos jednom bilo kog glasaca dss -- da su izbori danas, za koga bi glasao? kazalo bi ti se samo....

Nemanja Starović Nemanja Starović 19:05 20.05.2008

Re: Protest!

ajde pitaj jos jednom bilo kog glasaca dss -- da su izbori danas, za koga bi glasao? kazalo bi ti se samo....


Kao što rekoh, poznajem nekoliko razočarenih DSS-ovaca, ali nije poenta u tome da ti i ja anketiramo svoje poznanike, istraživanja javnog mnenja će jasno pokazati kakvi su postizborni trendovi u biračkom telu.
mikimedic mikimedic 19:09 20.05.2008

Re: Protest!

Ali vidite, cenjeni Unfuckable, ono sto ovdasnje demokrate i "demokrate" ne znaju jeste da to i jeste prevara! Naime, koncept demokratije kakav su izlagali oci tog poretka u savremenom smislu reci, de Tokvil, Frenklin, Monteskje, enciklopedisti, founding fathers, itd. isl. INSISTIRA da se glava ne koristi samo za cesljanje. Svi oni naglasavaju da samo glasanje nista ne vredi bez obrazovanja i osecanja odgovornosti - to nije samo fraza, procitajte bilo koju od tih velikih klasicnih rasprava i videcete upravo to. Demokratija je neodvojiva od obrazovanja i dobre informisanosti; ako se odvoji, kao sto je kod nas i u nekim drugim kvazi-demokratskim drustvima slucaj, dobijamo populizam koji je sve, samo ne istinska demokratija. Drugo ime populizma jeste prevara (obicno i zlocinacka prevara).


Nije bas sve tako Milane, mozemo pricati o teoriji prosvecenog naroda, ali kako se do njega stize? samo obrazovanjem od strane elite koja je na vlasti a koja je opet izabrana od tog istog naroda. I ako jedan narod zeli narandzastu vlast a ne roze, moze roze vlast da se dere na sva zvona kako je narod prevaren pa je izabrao narandzastu.

jel su Amerikanci prevareni sto su izabrali Busha? verujem da mnogi ne bi voleli da ga vide danas na ovom mestu da su pre osam godina znali sta ce se desiti. Upravo je u tome sustina -- samo se izborima i slobodno izrazenom voljom gradjana moze doci do demokratskog drustva. Ako Srbija zeli radikale na vlasti, tako mora i biti jer ce samo tako postati demokratska drzava. Ili cemo mozda krasti izbore da radikali slucajno ne dodju?....
Znamo ko je to radio do sad...i sa kim bi ovi sto protestuju vrlo rado u koaliciju....

Nemojte karikirati bez potrebe. Radi se samo o tome da nam ne treba idolatrija glasanja, da treba da se istinski upoznamo sa znacenjem demokratije (a to necemo postici iz tabloida, vec iz nekih debelih knjiga koje treba procitati - a imamo problem da nam je 16% stanovnistva nepismeno, a jos 40+% nema ni osnovnu skolu). I o kakvoj onda "svetosti volje" mozemo da govorimo? Poenta jeste da je do trenutka uspostavljanja ozbiljne i odgovorne demokratije svaka vrsta vanparlamentarne borbe (sve dok nije nasilna) sasvim legitimna, opravdana i treba je podsticati. Obaska sto su i pod dos-om i docnije najobrazovaniji nastavili da napustaju zemlju, tako da... kako da vam kazem, Vasa hipoteza o dezobrazovanju moze itekako da stoji.


I sta sad? Ograniciti pravo glasa 16+40% stanovnistva? Moze... znamo neka drustva gde je to prolazilo.
kaster kaster 19:20 20.05.2008

Re: Protest!

Milan M. Ćirković

Demokratija je neodvojiva od obrazovanja i dobre informisanosti; ako se odvoji, kao sto je kod nas i u nekim drugim kvazi-demokratskim drustvima slucaj, dobijamo populizam koji je sve, samo ne istinska demokratija. Drugo ime populizma jeste prevara (obicno i zlocinacka prevara).

Demokratija se bazira na populizmu, kako god okreneš. Ne možeš reći da su Silvio Berluskoni ili Džorž Buš neko za koga bi iko zdravorazumski glasao. A opet, tvrditi da su Italija ili SAD kvazidemokratska društva bi isto bilo pretjerano.
Dawngreeter Dawngreeter 19:25 20.05.2008

Re: Protest!

Nisam upoznat sa detaljima italijanskog izbornog procesa, ali SAD izborni proces je demokratiji ono sto je cirkus pozorisnoj predstavi.
ivana23 ivana23 19:26 20.05.2008

Re: Protest!

Ne možeš reći da su Silvio Berluskoni ili Džorž Buš neko za koga bi iko zdravorazumski glasao. A opet, tvrditi da su Italija ili SAD kvazidemokratska društva bi isto bilo pretjerano.


Evo komentara na istu temu sa jednog drugog sajta (nadam se da je c/p OK, da ne narusavam neka pravila).

Uzas! Ipak se nadam da je ovo samo blef kao u pokeru. Ne mogu, medjutim, a da ne budem besna na sve one beogradjene koji nisu glasali. Eto, na primer 11.05. ja sam se probudila u 5,30 (u nedelju kada odmaram!), uzela voz za Rim, klackala se dva sata tamo i jos dva u povratku... Taksi sa stanice, otisla, glasala i odmah se vratila kuci, jer sam zatim imala neku svadbu i rucak na koji sam morala da stignem. Uz maltretiranje, koje 'ajde, nema veze... sve to me je i kostalo (taksi, karte, za voz, itd) oko 50 eura sto nije zanemarljivo, cak ni ovde. Samo da podvucem da zivim u Italiji 15 godina, imam italijansko drzavljanstvo i dolazim u Beograd najvise 10-tak dana godisnje. Mene je moglo da bude mnogo manje briga nego ljude koji zive tamo. Ali eto - nije. Dakle bas ne mogu da shvatim onih 40% Srba koji nisu izasli na glasanje. Ovde su neposredno pre nasih bili italijanski izbori gde sam takodje glasala. I pored toga sto je ovo relativno bogata zemlja bez mnogo problema, ili bar ne tako velikih, zivotnih problema kao sto ih mi imamo... izlaznost je bila - PREKO 80%!!! To je ovde vec dugogodisnja tendencija na svakim izborima, bas uvek, bar od kada sam ja ovde. A nije da i mi ovde nemamo korupciju, lopove u politici i tako to... Moze sve to i jos mnogo vise i da Italijani budu apaticni i da ne glasaju... Gde cete na primer veceg lopova od Berluskonija!? Nasi tajkuni su mala deca za njega... i za ljude oko njega...

podvukla: i23
Artur Dent Artur Dent 19:32 20.05.2008

Re: Protest!

Torpedo
...

Kakav sluzavi pokusaj napada iz mracne ulicice. No, red je da se i tebi dogodi slicno. Slatki su mi likovi koji donosenje kafa i vinjoze profesoru ( u pauzama virenja iz mesta gde ledja prestaju da se zovu pristojno) smatraju akademskom karijerom. Na BU ili bilo gde drugde.
cecas cecas 19:34 20.05.2008

Re: Protest!

Nemanja Starović


Ja sam uveren da jedan značajan deo ljudi koji su glasali za DSS/NS to ne bi to učinio da su znali za dogovor Koštunice i Šešelja.


Nemoj biti u zabludi ! Znali su i to dobro su znali. Niko iz te koalicije nije negirao saradnju sa SRS , a ni zvanicno potvrdjivao , ali su dobro nagovestili bas tim ne-stavom.
Maksa Maksa 19:35 20.05.2008

Re: Protest!

Ja poznajem dosta članova DSS koji su vrlo nezadovoljni savezom Koštunice i Šešelja, tako da mi nije neverovatno da postoji i značajan broj birača DSS koji se tako osećaju.


Postoji razlika između "nezadovoljni savezom" i "zgranuti i šokirani". Dobar deo ovdašnje publike bi bio vrlo "nezadovoljan savezom" SPS-a i DS-a, ali bi ga prihvatio (gutanje proverbialne žabe) zarad Viših Ciljeva ("odlazak Koštunice, ne-dolazak SRS-a na vlast". Isti žabogutajući korpus postoji u DSS-u, s tim da je njima bilo mnogo jasnije šta će da se desi - postojalo je onoliko indikatora da je stvano trebalo živeti ispod kamena na Marsu pa to ne videti.
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 19:38 20.05.2008

Re: Protest!

Vračarac
Pokret Evropa nema alternativu poziva Beograđane da se u četvrtak 22. maja u 11.30 časova okupe na platou ispred Skupštine Grada i da zajedno sa javnim ličnostima iz kulture, sporta i nauke pošalju jasnu poruku kakav Beograd žele.Oprostite, da li je protest namenjen samo penzionerima i nezaposlenima. Zaposleni, đaci i studenti radnim danima oko podne obično nemaju mnogo slobodnog vremena. Izvinite, ali termin vam je besmislen ako tome dodamo i broj učesnika koji su se do sada pojavljivali na protestima pokreta sve ovo je više nego besmisleno.P.S. moju podršku (doduše sa velikom rezervom ) verovatno imate. I još jedna dobronamerna kritika, ovo do sada što ste učinili (osim zamene prozora) je bilo smešno.


Smesno je koliko je mali broj ljudi kojima nije dobro. Onih koji su se u ovih dvadeset zadnjih godina snasli, a kojima je sasvim, ali vala bas dobro, mnogo je vise. Oni vole Vucica, oni idu na moleban i za njih je razbijanje Beograda sasvim OK stvar. Meni je citava situacija sve smesnija, a Srbija sve apsurdnija. ali, nema veze, ko mene pita i onako sam u manjini.
Samo napred, patike cekaju.
cecas cecas 19:44 20.05.2008

Re: Protest!

Unfuckable
Demokratija je neodvojiva od obrazovanja i dobre informisanosti; ako se odvoji, kao sto je kod nas i u nekim drugim kvazi-demokratskim drustvima slucaj, dobijamo populizam koji je sve, samo ne istinska demokratija. Drugo ime populizma jeste prevara (obicno i zlocinacka prevara).



pa....da im pooduzimamo lične karte i sve lepo smestimo u aps, da ostanu samo ovi fini i obrazovani ?
a kako su onda bili obrazovani i fini kada je DOS rasturio izbore 2000. ?
dezobrazovali se u međuvremenu ?


E Unfuckable kako se samo slazem sa tobom. Ispadne da je demokratija samo kada dobijaju oni sto se nama svidjaju , a kada druga strana prevlada , onda puj pike ne vazi , prevara... E stvarno mi je muka od toga . Imaju ljudi koji naprave vecinu da vladaju. A i od toga da za tu opciju ( desnu ) glasaju samo "nepismeni , neobrazovani , seljomberi " mi je stvarno zlo. Pa ispadne da tu neko ko sebe smatra nekom nevidjenom elitom misli da mu je vise od pola gradjanstva debilno ! Pa zato to tako i ide , sto je intelektualna elita uglavnom samozvana samozvana.
A jedino oko onoga provincijalci malo preterujes . To sto je Bg metropola i najveci grad ne znaci da nije provincijalan.
Spadalo Spadalo 19:47 20.05.2008

Re: Protest!

Milan M. Ćirković
Unfuckable

pa....da im pooduzimamo lične karte i sve lepo smestimo u aps, da ostanu samo ovi fini i obrazovani ?
a kako su onda bili obrazovani i fini kada je DOS rasturio izbore 2000. ?
dezobrazovali se u međuvremenu ?

Nemojte karikirati bez potrebe. Radi se samo o tome da nam ne treba idolatrija glasanja, da treba da se istinski upoznamo sa znacenjem demokratije (a to necemo postici iz tabloida, vec iz nekih debelih knjiga koje treba procitati - a imamo problem da nam je 16% stanovnistva nepismeno, a jos 40+% nema ni osnovnu skolu). I o kakvoj onda "svetosti volje" mozemo da govorimo? Poenta jeste da je do trenutka uspostavljanja ozbiljne i odgovorne demokratije svaka vrsta vanparlamentarne borbe (sve dok nije nasilna) sasvim legitimna, opravdana i treba je podsticati.

Obaska sto su i pod dos-om i docnije najobrazovaniji nastavili da napustaju zemlju, tako da... kako da vam kazem, Vasa hipoteza o dezobrazovanju moze itekako da stoji.

A ova ideja sa knjigama ti je super. Treba samo naterati narod da procita debele knjige i bice sve u redu. Hihi! Pa znas li ti, nesreco jedna, da su od Milosevica pa do Kostunice i Tadica svi citali te debele knjige, sve vrsni intelektualci? I jesu li naucili nesto o demokratiji? Jesu, al' kad bi se zezali!

I da, vanparlamentarna nenasilna borba jeste legitimna ali je ne treba podsticati. Duboko verujem u to.
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 19:49 20.05.2008

Re: Protest!

A jedino oko onoga provincijalci malo preterujes . To sto je Bg metropola i najveci grad ne znaci da nije provincijalan


Na Beogradu se uporno radi. Njegov gradjanski duh se sistematicno razgradjuje.



A i od toga da za tu opciju ( desnu ) glasaju samo "nepismeni , neobrazovani , seljomberi " mi je stvarno zlo.

I meni je od pomisli da bilo ko glasa za ovu opciju i vise nego zlo. Ima i medj njima obrazovanih, ali najvise onih sa zdravom, seljackom logikom.
Atomski mrav Atomski mrav 19:59 20.05.2008

Re: Protest!

To sto je Bg metropola i najveci grad ne znaci da nije provincijalan.

Vračarac Vračarac 20:10 20.05.2008

Re: Protest!

Smesno je koliko je mali broj ljudi kojima nije dobro. Onih koji su se u ovih dvadeset zadnjih godina snasli, a kojima je sasvim, ali vala bas dobro, mnogo je vise. Oni vole Vucica, oni idu na moleban i za njih je razbijanje Beograda sasvim OK stvar. Meni je citava situacija sve smesnija, a Srbija sve apsurdnija. ali, nema veze, ko mene pita i onako sam u manjini.

A šta mislite da je razlog za takav stav? Da li možda ima krivice i onih koje smo 5. oktobra doveli na vlast a koji se nisu obračunali sa likovima iz prošlosti. Ne samo da se nisu obračunali već su sa njima našli i brojne zajedničke (finansijske) interese. Na žalost, takvih likova ima u svim partijama. Mislim da su sve postpetooktobarske vlasti i svi političari koji su vršili vlast u periodu od 5. oktobra do danas debelo podbacili po pitanju razgrađivanja bivšeg sistema i zato sada imamo ovakvu situaciju. Preči im je bio lični nego opšti interes.
Doctor Wu Doctor Wu 20:45 20.05.2008

Re: Protest!

verujem u Dragovu teoriju

:)))))))))))))))))
Radojicic Radojicic 21:18 20.05.2008

Re: Protest!

jel su Amerikanci prevareni sto su izabrali Busha?


Amerikanci nisu izabrali Busha
vladimir petrovic vladimir petrovic 22:21 20.05.2008

Re: Protest!

Milan M. Cirkovic
Obaska sto su i pod dos-om i docnije najobrazovaniji nastavili da napustaju zemlju, tako da... kako da vam kazem, Vasa hipoteza o dezobrazovanju moze itekako da stoji.


Pitam se kada ce neko da se usudi i da javno kaze da treba da se prestane sa lamentiranjem ili bolje kukumavcenjem "sto najobrazovaniji naspustaju zemlju"? Zar nisu jos Latini govorili "Ubi bene ubi patria"? Zar nije logicno da svako trazi gde mu je dobro, da mu tamo bude otadzbina, ili bar privremeni boravak? Drugim recima, svako ko misli da je drugde bolje i da je on spreman da taj izazov (to jeste izazov) izdrzi - neka ide! Ne zaboravimo da, takodje, idu obrazovani ljudi iz visokorazvijenih zemalja u druge visokorazvijene zemlje (recimo iz Francuske u SAD), pa zbog toga ne treba kukati. Znam, neko ce reci da mi ne skolujemo kadrove za strance, da nama trebaju... To je tacno, ali opet, treba pustiti da ide svako ko hoce da ide. Necemo valjda silom zabraniti ljudima da odlaze, ako misle da im je vani bolje?
Oni koji ostaju neka svojski rade da se Srbija brze menja na bolje, pa ce se oni koji su otisli (neki od njih) vracati...
angie angie 22:25 20.05.2008

Re: Protest!

Necemo valjda silom zabraniti ljudima da odlaze,



ma dobro bre, ti i onako imash teoriju da je vaznija livada, a lako cemo da dovedemo novo stado!
mikimedic mikimedic 22:54 20.05.2008

Re: Protest!

Amerikanci nisu izabrali Busha


ne, nego su Rusi....
over and out.
vladimir petrovic vladimir petrovic 22:55 20.05.2008

Re: Protest!

Angie,
ma dobro bre, ti i onako imash teoriju da je vaznija livada, a lako cemo da dovedemo novo stado!

Dobru memoriju imas! Ja i dalje mislim da je livada vazna, jer ako nema livade sta ce nam stado... stado se multiplicira, a livada ne moze da raste sama od sebe, pa ako ti je neko otme, ili samo njen deo uzme, nemas gde stado da napasas... a stado se uvecava, uvecava...
Radojicic Radojicic 22:57 20.05.2008

Re: Protest!

mikimedic
Amerikanci nisu izabrali Busha


ne, nego su Rusi....
over and out.


pa nisu stvarno, izabrao ga je Vrhovni Sud u kojem su sedeli Bushovi pajtosi kada su naredili da se prekine brojanje glasova sa Floride. Da su glasovi bili izbrojani Bush ne bi bio prezident
Srecko Sekeljic Srecko Sekeljic 23:35 20.05.2008

Re: Protest!

Oprostite, da li je protest namenjen samo penzionerima i nezaposlenima. Zaposleni, đaci i studenti radnim danima oko podne obično nemaju mnogo slobodnog vremena.


To će biti veliki protestni performans kojim ćemo simbolično zaštiti gradsku skupštinu. Dakle, nije klasična forma bukanja i protestovanja. Zbog tehničkih razloga nismo mogli da događaj zakažemo za popodnevne časove...
mikimedic mikimedic 23:38 20.05.2008

Re: Protest!

pa nisu stvarno, izabrao ga je Vrhovni Sud u kojem su sedeli Bushovi pajtosi kada su naredili da se prekine brojanje glasova sa Floride. Da su glasovi bili izbrojani Bush ne bi bio prezident


Sto je izazvalo demonstracije sirom USA i besomucno lupanje u serpe svake veceri u 19:30 dok na CNN pocinje dnevnik.
Radojicic Radojicic 23:50 20.05.2008

Re: Protest!

mikimedic
pa nisu stvarno, izabrao ga je Vrhovni Sud u kojem su sedeli Bushovi pajtosi kada su naredili da se prekine brojanje glasova sa Floride. Da su glasovi bili izbrojani Bush ne bi bio prezident


Sto je izazvalo demonstracije sirom USA i besomucno lupanje u serpe svake veceri u 19:30 dok na CNN pocinje dnevnik.



ivana23 ivana23 23:58 20.05.2008

Re: Protest!

angie angie 00:09 21.05.2008

Re: Protest!

nemas gde stado da napasas... a stado se uvecava, uvecava...


Pa dobro choveche da li si ti normalan????

Pa zbog takvih i slichnih i ginu deca onih koji tako ne misle- jer ti koji tako misle, to uvek rade na nekom sigurnom mestu.


Kako da ti kazem- meni je chovek svakako vazniji od bilo kakve teritorije i niko nema pravo da mu nasilno, zbog iste uzima zivot, na ovaj ili onaj nachin. sada je 21. vek i stvari se reshavju diplomatskim putem- za stolom.

A to sa livadom- to je scena za srednji vek, al i tada mnogo vishe fer-dodju na livadu dve vojske- pa koja je jacha.

Nadam se da ti nemultiplicirash stado sa takvim stavovima- da je nebitno!
vlada dvm vlada dvm 07:48 21.05.2008

Re: Protest!

Nemanja Starović
Pro-evropski blok, ili još preciznije blok stranaka koje baštine tradicije petooktobarskih promena, svih ovih godina ima ubedljivu većinu u biračkom telu.Prevaru je načinio DSS, koji se izdavao za deo pro-evropskog bloka, žestoko negirajući postojanje dogovora sa SRS.Ja sam uveren da jedan značajan deo ljudi koji su glasali za DSS/NS to ne bi to učinio da su znali za dogovor Koštunice i Šešelja.


Pa zakljucak se sam namece, a to je da DSS nije pro-evropski blok, zar ne?
mikimedic mikimedic 10:37 21.05.2008

Re: Protest!

Radojicic,

ne mogu 'citirati' jer si odgovorio fotografijom, na zalost.

Klasicna zamena teza... ili prodaja ...... za bubrege.

Slika protesta je protest verovatno protiv Bushove politike u Iraku (pretpostavljam), vise godina posle izbora, a ne slika protesta protiv nacina na koji je postao predsednik. Poenta: Bush je demokratski izabran i nikom normalnom u US ne pada na pamet da se buni zbog toga.

Isto i ovi: kada imate konkretan razlog zasto Vucic nije dobar gradonacelnik, izadjite i protestujte -- na primer: doneo odluku o rusenju 'Zirafe'..... a ne zato sto nije po volji manjine koja je izgubila na izborima.

Prevara? Pa DAAAAAAAAAAAAA.............. zamislite da Vucic NE BUDE IZABRAN --- e gospodo draga, onda tu zaista ima mesta da se govori o prevari, i legitiman protest bi bio od strane naroda koji je glasao za SRS+SPS+DSS. Legitimno bi mogli da kazu da su bili prevareni (prvenstveno glasaci SPSa jer oni sigurno nisu glasali za koaliciju sa ZES, i sigurno danas ne bi glasali za SPS ako ovi naprave pomenutu koaliciju).

Joj boze, dokle smo dosli ako je ispalo da ja treba da branim Vucica.... no comment. Daleko cemo doci ako nam demokratiju objasnjavaju Sekelici i slicni.

Laku noc Srbijo, gde god da si.
Dawngreeter Dawngreeter 10:45 21.05.2008

Re: Protest!

Znas, ljudi su stajali na ivicnjacima dok je isla pocasna parada Busha do Bele Kuce posle izbora, sto je tradicionalno prva stvar koju predsednik radi prilikom inaguracije, i gadjali ga kojecime. Cini mi se i jajima.

Oces konkretan razlog zasto Pussy Lips Vucic nije dobar gradonacelnik? Zato sto je jebeni fashista koji je doneo najsramniji zakon u istoriji modernog pravosudja Srbije i zato sto je mali od palube i ker na lancu svom shefu koji bi da kolje zardjalim kasikama.
marke marke 11:02 21.05.2008

Re: Protest!

Tačno, ali pogledaj poražavajuće rezultate na opštinama:


Moglo bi se reći da se na gradskom nivou to dosta preslikava čak više nego sa republičkog nivoa, dakle lepo se vidi gde je kome uporište i ko je izabrao da Beograd ima ovakvu većinu koja će da postavi Pussy Lips Vučića za Gradonačelnika .
mikimedic mikimedic 11:12 21.05.2008

Re: Protest!

Oces konkretan razlog zasto Pussy Lips Vucic nije dobar gradonacelnik? Zato sto je jebeni fashista koji je doneo najsramniji zakon u istoriji modernog pravosudja Srbije i zato sto je mali od palube i ker na lancu svom shefu koji bi da kolje zardjalim kasikama.



Fine, ali to znamo ti i ja, i u potpunosti se slazem sa svakom tvojom gore navedenom.

Sto ne znaci da cu i u jednom trenutku osporaviti volju onih Beogradjana ciji se glasovi reflektuju kroz 58 poslanika. Vise nauk za Djilasa i slicne -- kako ne treba voditi kampanju, a potom jos slaviti cele noci a sutra.... ufff iako smo dobili vise nego sto smo ocekivali, malo smo se zabrojali... pathetic.

Vucic za gradonacelnika, to nam je sto nam je - osim ako ne uspemo da ubedimo onaj milion sto je glasao za njega da ode iz Beograda... zar ne.... samo ne znam u cemu se onda razlikujemo od 'jebenog fasiste'????
Dawngreeter Dawngreeter 11:15 21.05.2008

Re: Protest!

marke
dakle lepo se vidi gde je kome uporište i ko je izabrao da Beograd ima ovakvu većinu koja će da postavi Pussy Lips Vučića za Gradonačelnika .

To je sasvim ok. Ni u jednom trenutku nisam doveo u pitanje cinjenicu da su ljudi vecinom glasali za fashiste. Niko ne govori da on nece legitimno postati gradonacelnik, ako postane gradonacelnik (sto nece). Ali je isto tako legitimno da neko tim povodom izadje na ulice.
mikimedic mikimedic 11:20 21.05.2008

Re: Protest!

Niko ne govori da on nece legitimno postati gradonacelnik, ako postane gradonacelnik (sto nece).


A ako Vucic ne bude izabran, da li je onda vecina stanovnika beograda nelegitimno prevarena?
Dawngreeter Dawngreeter 11:22 21.05.2008

Re: Protest!

mikimedic
Sto ne znaci da cu i u jednom trenutku osporaviti volju onih Beogradjana ciji se glasovi reflektuju kroz 58 poslanika.

Nije to osporavanje volje Beogradjana. Oni imaju svoju volju, to je sjajno. Ja bih da osporim te Beogradjane, razloge za takvo glasanje i jednostavno da kazem da meni niakda, nikako, cak i ako 100% ljudi bude tako glasalo nije prihvativo da fashisti budu na vlasti.

mikimedic
samo ne znam u cemu se onda razlikujemo od 'jebenog fasiste'????

U tome sto ne zelimo militantnu, snazno centralizovanu nacionalisticku drzavu u kojoj nepodobni idu u zatvor i/ili bivaju ubijeni.
lion lion 11:32 21.05.2008

Re: Protest!

Pa,dobro Ljudi,da li smo mi znali da cemo da "vucemo" Dacica,Krkobabica i Palmu u koaliciju!Da li ste normalni?Sto nama neko nije rekao pre izbora da su Oni pozeljni?Ovo je dokaz da su Srbi tesko oboleli od "licemeritisa"!SVI!
mikimedic mikimedic 12:17 21.05.2008

Re: Protest!

Ja bih da osporim te Beogradjane, razloge za takvo glasanje i jednostavno da kazem da meni niakda, nikako, cak i ako 100% ljudi bude tako glasalo nije prihvativo da fashisti budu na vlasti.


Znam jos jednog koji je isto tako osporavao tridesetih godina u Nemackoj, Jevreje (i uglavnom uspeo da ih ospori....). Samo njemu bili prihvatljivi fasisti na vlasti....
Dawngreeter Dawngreeter 13:00 21.05.2008

Re: Protest!

Ovo je jako kreativno, bravo. Osporavanje fashista je fashisticki cin. Dva bambija za tebe.
Miroslav Trajkovic Miroslav Trajkovic 13:35 21.05.2008

Re: Protest!

Mislim da gospodin Torpedo ne bi trebalo da vredja, ali u principu ovo sto govori i te kako stoji (ne u vezi BU-a, sa tim nisam upoznat).

Ja sam vec 10 godina u USA i nisam stekao utisak da su mnogo obrazovaniji od nas.
Ako nama treba sistem u kome svaki glasac treba da procita 10 tomova klasicne i moderne filozofije, necemo se od njega leba najesti.

mikimedic mikimedic 13:36 21.05.2008

Re: Protest!

Ovo je jako kreativno, bravo. Osporavanje fashista je fashisticki cin.


Osporavanje fasista nije, ali

Ja bih da osporim te Beogradjane


osporavanje vecine Beogradjana, jeste.

Dawngreeter Dawngreeter 13:49 21.05.2008

Re: Protest!

Znaci ako osporavam fashiste to je ok, ali ako su ti fashisti Beogradjani onda nije?
mikimedic mikimedic 14:04 21.05.2008

Re: Protest!

ako su ti fashisti Beogradjani


Da li su milion Beogradjana fasisti?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana