Ljubav| Porodica| Roditeljstvo

Da je Vaše dete gej?

Jaril RSS / 18.08.2022. u 10:22

(према истинитим догађајима)

Да је Ваше дете геј, да ли бисте га у 15ој години избацили на улицу и заборавили да постоји? 

Да је Ваше дете геј, да ли бисте му поломили обе руке и ребро које ће му пробишити плућно крило?

Да је Ваше дете геј, да ли бисте га затворили у шупу или подрум и држали у заточеништву без могућности изласка на светло?

Да је Ваше дете геј, да ли бисте га послали на "лечење" са кога ће изаћи као схизофреничар?

Да је Ваше дете геј, да ли бисте радије умрли него да то сазнате? 

Да је Ваше дете геј, да ли бисте волели да га избаце за сањаног посла на ком је његов рад признат и цењен?

Да је Ваше дете геј, да ли бисте волели да га други виде као лаку мету за истресање личних фрустрација животом?

Да је Ваше дете геј, да ли бисте волели да чујете позиве на убијање њега? 

Да је Ваше дете геј, да ли бисте га волели? 

 



Komentari (1576)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

predatortz predatortz 12:56 23.08.2022

Re: Jarile,

literatesa
Ja sam, generalno, germanofil u nekom opštem smislu i značenju.

Mogu ti reći da tvoja rusofilija ovih mjeseci ostavlja bez teksta.


a tvoja rusofobija je zabrinjavajuća.


freehand freehand 12:57 23.08.2022

Re: Jarile,

predatortz
Šta je tebi Rusija? Rusija je trenutno zemlja koja prijeti svima nama. Šta ti nije jasno?


nije mi jasno kako mi rusija preti u srbiji i rs, zalažući se za njihov opstanak, a ne preti mi nemačka koja bi da ukine entitete i dovede muslimansku većinu na apsolutnu vlast u bih?

molim te da mi to pojasniš...

Pa tako što nije učestvovala kad te je NATO bombardovao '95 a ni '99 kad se i Nemačka svojski uključila a Joška Fišer i Rudolf Šarping zdušno objašnjavali ko su i šta su Srbi i šta sa njima treba uraditi. Em da se s njima završi em da se uvežba za Rusiju.
freehand freehand 12:57 23.08.2022

Re: Jarile,

Duplo.
Al da iskoristim priliku - koliko sam decenijama od Rusa zazirao, debelo indoktirniran američkom propagandom, priznajem, toliko ih sad sve više poštujem, i kao narod i kao državu.
Apsolutna je, nemerljiva ali i nepovratna šeta što nije nastavljeno približavanje Rusije Evropi, nekakav prećutni savez Rusije i Nemačke bio bi najbolje što je Evropi moglo da se dogodi.
literatesa literatesa 12:58 23.08.2022

Re: Jarile,

a tvoja rusofobija je zabrinjavajuća.

Hodaš oko mojih kometara kao pop, čovječe.
literatesa literatesa 12:59 23.08.2022

Re: Jarile,

Putin je to, veoma jasno, sažeo u jednoj rečenici:

Nama planeta bez Rusije ne treba!


Tačka! Nema dalje šta da se objašnjava.

I, svi zanijemiše od straha dok on prijeti atomskom sa jednom nogom u Ukrajini?
literatesa literatesa 13:01 23.08.2022

Re: Jarile,

Pa tako što nije učestvovala kad te je NATO bombardovao '95 a ni '99 kad se i Nemačka svojski uključila a Joška Fišer i Rudolf Šarping zdušno objašnjavali ko su i šta su Srbi i šta sa njima treba uraditi. Em da se s njima završi em da se uvežba za Rusiju.

Nisam, istina.

Jesam vidjela kako je Putin dva-tri puta iskoristio i bombardovanje Srbije i oduzimanje Kosova da opravda ruski fašizam.
predatortz predatortz 13:01 23.08.2022

Re: Jarile,

literatesa
a tvoja rusofobija je zabrinjavajuća.

Hodaš oko mojih kometara kao pop, čovječe.


pa, jebiga, zanima me odgovor kako me rusija koja je stala iza svake vlade rs i vlade srbije, koja je u unsprečila da ti i ja nosimo stigmu genocidnih, ugrožava a nemačka koja hoće da me ukine je super za mene?
literatesa literatesa 13:03 23.08.2022

Re: Jarile,

pa, jebiga, zanima me odgovor kako me rusija koja je stala iza svake vlade rs i vlade srbije, koja je u unsprečila da ti i ja nosimo stigmu genocidnih, ugrožava a nemačka koja hoće da me ukine je super za mene?

Ko je rekao da je Njemačka super za tebe, lično tebe?


O Njemcima neka govore one desetine i stotine hiljada ljudi iz Srbije koji rade kod njih.
literatesa literatesa 13:03 23.08.2022

Re: Jarile,

RS je prazna, ljudi su otišli u EU. Odlaze, šalju djecu, i itd.
predatortz predatortz 13:05 23.08.2022

Re: Jarile,

literatesa
pa, jebiga, zanima me odgovor kako me rusija koja je stala iza svake vlade rs i vlade srbije, koja je u unsprečila da ti i ja nosimo stigmu genocidnih, ugrožava a nemačka koja hoće da me ukine je super za mene?

Ko je rekao da je Njemačka super za tebe, lično tebe?


O Njemcima neka govore one desetine i stotine hiljada ljudi iz Srbije koji rade kod njih.


šta mene boli kurac što oni rade tamo?
da se odreknem sebe da bi oni mogli biti bauštelci?


literatesa literatesa 13:08 23.08.2022

Re: Jarile,

šta mene boli kurac što oni rade tamo?
da se odreknem sebe da bi oni mogli biti bauštelci?

Kako se ti odričeš sebe u Srbiji, ako Srbiju napuštaju fizički sposobni ljudi, i obrazovani ljudi. Čega se oni odriču? Rusije u srcu?
predatortz predatortz 13:10 23.08.2022

Re: Jarile,

literatesa
šta mene boli kurac što oni rade tamo?
da se odreknem sebe da bi oni mogli biti bauštelci?


Kako se ti odričeš sebe u Srbiji, ako Srbiju napuštaju fizički sposobni ljudi, i obrazovani ljudi. Čega se oni odriču? Rusije u srcu?




Ljudi koji idu na rad u Nemačku trebaju Nemačkoj. Da im ne trebaju, Nemci ih ne bi ni zvali, ni primili.
No, to ne znači da se time Nemačka kvalifikovala da moju kuću uređuje onako kako njoj, a ne kako meni odgovara.


maksa83 maksa83 13:11 23.08.2022

Re: Jarile,

nekakav prećutni savez Rusije i Nemačke bio bi najbolje što je Evropi moglo da se dogodi.


literatesa literatesa 13:12 23.08.2022

Re: Jarile,

No, to ne znači da se time Nemačka kvalifikovala da moju kuću uređuje onako kako njoj, a ne kako meni odgovara.

Na koji način Njemci trenutno uređuju tvoju kuću? I koja vlast po tebi je kvalifikovana da vodi državu? Neka srpska, koja? Ili ruska?
freehand freehand 13:15 23.08.2022

Re: Jarile,

O Njemcima neka govore one desetine i stotine hiljada ljudi iz Srbije koji rade kod njih.

A i o Rusima isto. A zna se da se ne uejda ruka koja te lebom rani.
Važi.
nego, ako nisi do dsada pogledaj ovo. Dosta je poučno, govori šta se desilo kad ste poslednji put krenuli ka Vladivostoku.
Znaš šta je Glinska crkva? E samo u Belorusiji Nemci (Vermaht, oni dobri i pitomi, ne SS) napravili su preko sedam stotina zgarišta sa spaljenim ljudima (dobro, Rusima) većih od glinskog masakra.
al dobro, Rusi, rekoh, nisu ljudi. Ruski fašisti mahom babe i deca, kažnjeni od germanskih prosvetitelja kod kojih danas rade Srbi.


freehand freehand 13:17 23.08.2022

Re: Jarile,

maksa83
nekakav prećutni savez Rusije i Nemačke bio bi najbolje što je Evropi moglo da se dogodi.



Kačio sam ovde govor Džordža Fridmena, vlasnika i diretkora Stratfora sa promocije njegove knjige koja se bavi Evropom. Dakle, sve što je on rekao onda upravo gledamo danas. A jedna od osnovnih teza za američku politiku u Evropi jeste da se nikako ne sme dozvoliti - šta Danice?

P.S. Da pomognem, sigurno neće biti bačeno vreme za razumevanje svega što se danas dešava (od nekog 25. minuta kreće najzanimljivije ako neko nema strpljenja):

gedza.73 gedza.73 13:19 23.08.2022

Re: Jarile,

literatesa
Rekoh šta sam imala, Rusi hoće rat, valja im ponuditi rat.

Ima mnogo Rusa koji su protiv rata i koji bi živeli u drugačijoj uređenoj državi a ne u Putinovoj autokratiji gde on svojim neposlušnim državnim oligarsima oduzima olovke a kad je dobre volje deli jahte.

Veći problem je što su Srbi oduševljeni tom i takvom ruskom autokratijom pa nam se neki Rusi čude i pitaju da li smo normalni.
I na koncu vi se dičite borbenošću Rusa

I ovo je diskutabilno. Imaju probleme sa dobrovoljcima a ne mogu da mobilišu jer zvanično nisu u ratu (kopiraju Miloševića) pa onda Putinov potrčko Kadirov za sitne novce kupuje sirotinju ili ih jednostavno silom regrutuje (kopiraju Arkanov kamp u Erdutu).

Tom navodnom borbenošću su neki odavde bili oduševljeni na samom startu pa je bilo nekih nebuloznih tvrdi kako Rusija u stvari gura svoje slabije obučene vojnike u vatru i koristi starije oružje. Možda jeste to neka taktika koja meni izmiče a kojom Rusi oće da se ratosiljaju Rusa koji nisu borbeno obučeni niti posebno motivisani pa će onda da se zalete sa tim super vojnicima naoružanim Pokemon vatrenim kuglama.

Jedino ako su ti super vojnici u stvari nacistički Vagnerovci koji su počeli sa regrutacijom ruskih kriminalaca po zatvorima.

Realno će oni da okupiraju neki prostor Ukrajine. Isto tako je za očekivati da će pre ili kasnije doći do otrežnjenja unutar same Rusije. Umesto neke unije sa Kinom (čijim su komunističkim feudalcima glavni privredni saveznici Zapad i SAD) izvesniji je ulazak Kine u bivše azijatske SSSR republike bogate energentima kao i samostalni pokušaji tih država da u ovom trenutku preuzmu tržište energentima koje Rusija gubi.

Berlinski zid se pomerio dalje na Istok. A ni sa druge strane nije baš da nema granica.
predatortz predatortz 13:20 23.08.2022

Re: Jarile,


Na koji način Njemci trenutno uređuju tvoju kuću?


Kažu: Poslaćemo vojnike da obezbede mir.

Mi kažemo: Hvala, kod nas vlada mir, ne treba.

Oni pošalju vojnike.

Pre toga bosanski musliman u Bundestagu podnosi neke inicijative i Bundestag donosi nekakve rezolucije o tome kako bi trebalo da se živi u mojoj zemlji i koji su koraci potrebni da se to sprovede.

Navedi mi jednu rezoluciju Dume koja ima slične tematike.

Potom, Nemci kažu da bosna mora biti centralizovanija, iako Ustav BiH ne gleda na to tako i taj ustav se jedino konsenzusom može menjati.

Nemci kažu: Zajebi taj konsenzus i zajebi taj ustav, treba da bude tako i tako.

Sa druge strane, zli Rusi kažu sledeće:

Priznajemo BiH u njenim međunarodnim granicama, sa trenutnim ustavnim uređenjem za koji smo mi jedan o garanata, ali ćemo priznati sve ono što se postigne dogovorom dva entiteta i tri naroda, jer tako kaže Ustav BiH.

E ovo drugo se zove "maligni ruski uticaj", a ono prvo je borba za ljudska prava i slobode, po kojim nama nisu predviđene slobode da u skladu sa svojim ustavom odlučujemo o sudbini svoje zemlje.

Treba li ti još neki argunent?
gedza.73 gedza.73 13:22 23.08.2022

Re: Jarile,

šta Danice

Pa nije Danice da nisu imali savez


literatesa literatesa 13:22 23.08.2022

Re: Jarile,

A i o Rusima isto. A zna se da se ne uejda ruka koja te lebom rani.
Važi.

Ozbiljno pitanje, koliko trenutno Srba iz Srbije živi, radi. U Rusiji.

Dosta je poučno, govori šta se desilo kad ste poslednji put krenuli ka Vladivostoku.

Ali, ljudi, zašto vas je toliko uznemirio Vladivostok kad bi Putin bacio bombu samo pogrešnim korakom preko granice.

Ili ne bi?

Prijetio je konkretno da će baciti ako ga neko zaustavi u razaranju Ukrajine? Logično da bi samo za milimetar zemlje ruske bacio tri?
literatesa literatesa 13:25 23.08.2022

Re: Jarile,

Potom, Nemci kažu da bosna mora biti centralizovanija, iako Ustav BiH ne gleda na to tako i taj ustav se jedino konsenzusom može menjati.

Pošto te boli k za Njemce, ti si čovjek koji ima tu neku romantizovanu predastavu o dešavanjima na Balkanu i u EU, i drugo, to što je Rusija bila nekad, nije više, teško će se ona vratiti na poziciju da odlučuje o granicama neke zemlje, pa je nas sa time prve zeznula odmah u startu i radi RS i Kosova.
freehand freehand 13:25 23.08.2022

Re: Jarile,

Na koji način Njemci trenutno uređuju tvoju kuću? I

Da pitamo Kristijana Šmita ili Olafa Šolca?
Ovaj drugi je tu skoro bio u Srbiji i bio prilično glasan, čini mi se.
predatortz predatortz 13:26 23.08.2022

Re: Jarile,

literatesa
Potom, Nemci kažu da bosna mora biti centralizovanija, iako Ustav BiH ne gleda na to tako i taj ustav se jedino konsenzusom može menjati.

Post te boli k za Njemci, ti si čovjek koji ima tu neku romantizovanu predastavu o dešavanjima na Balkanu i u Eu, i drugo, to što je Rusija bila nekad, nije više, teško će se ona vratiti na poziciju da odlučuje o granicama neke zemlje, pa je nas sa time prve zeznula odmah u startu i radi RS i Kosova.


Ok, ti to tako vidiš. Ali, to nije odgovor na moja pitanja.
predatortz predatortz 13:28 23.08.2022

Re: Jarile,

freehand
Na koji način Njemci trenutno uređuju tvoju kuću? I

Da pitamo Kristijana Šmita ili Olafa Šolca?
Ovaj drugi je tu skoro bio u Srbiji i bio prilično glasan, čini mi se.


Zato ja nisam za politiku!

Ako ga ne bih naštelio nogom u onu ciničnu, govnarsku facu, Bog me ubio!

Na birajte me nikad ni za šta!
literatesa literatesa 13:28 23.08.2022

Re: Jarile,

Ok, ti to tako vidiš. Ali, to nije odgovor na moja pitanja.


Šta si pitao kad prvim Njemcima islamizovana Bosna ne odgovara?
freehand freehand 13:28 23.08.2022

Re: Jarile,

Ozbiljno pitanje, koliko trenutno Srba iz Srbije živi, radi. U Rusiji.

Kakve to veze i sa čime ima? Eto, živeo je Karađorđe kad su ga ono Austrijanci zajebali. to je valjda dosta.


Ili ne bi?

Ne znam. Al vidim da vi biste.
literatesa literatesa 13:28 23.08.2022

Re: Jarile,

Šta si pitao kad prvim Njemcima islamizovana Bosna ne odgovara?

Dočim bi je Putin dao Čečenima za zasluge u ratu?
gedza.73 gedza.73 13:29 23.08.2022

Re: Jarile,

Prijetio je konkretno da će baciti ako ga neko zaustavi u razaranju Ukrajine?

Traži se častan izlaz. Z-4. Ponekad se između redova iz Kremlja daju ponude. Pretnja nuklearkom je više u stilu 'ako izgubimo, mogli bi da napravimo sranje' pa da znate kako ipak nešto moramo da dobijemo (odustajemo od Kijeva i našeg Lukašenka na ukrajinskom prestolu) a verovatno znaju stanje na terenu čim toliko često prete nuklearkom iako niko nije napao Rusiju. A i što bi? Pre ili kasnije padom Autokrate dolazi do unutrašnjih sukoba i Igre prestola. Tako je uvek bilo u ruskoj istoriji.


literatesa literatesa 13:29 23.08.2022

Re: Jarile,

Kakve to veze i sa čime ima?

Kako nema, ako ja hvalim ruku koja me hrani, ko tebe hrani? Rusi? Koje rusofile hrane Rusi trenutno?
predatortz predatortz 13:29 23.08.2022

Re: Jarile,

literatesa
Ok, ti to tako vidiš. Ali, to nije odgovor na moja pitanja.


Šta si pitao kad prvim Njemcima islamizovana Bosna ne odgovara?


Ne, njima odgovara kašasta bosanska nacija. pošto neki, koji su njima uvek na usluzi, imaju krizu identiteta, pa da se to udrobi u jedno.
literatesa literatesa 13:30 23.08.2022

Re: Jarile,

'ako izgubimo, mogli bi da napravimo sranje'

Šta ako izgube u Ukrajini? Vraćamo se na početak ono što je rekao Free, desiće se tek problemi jer Njemci neće dopustiti Rusima ono što su naumili?
predatortz predatortz 13:30 23.08.2022

Re: Jarile,

literatesa
Kakve to veze i sa čime ima?

Kako nema, ako ja hvalim ruku koja me hrani, ko tebe hrani? Rusi? Koje rusofile hrane Rusi trenutno?


Izvini, hrani li te tvoj rad ili si lice na socijalnom staranju?

Mene ne hrane ni Rusi ni Nemci, hrani me moj rad.
freehand freehand 13:31 23.08.2022

Re: Jarile,

predatortz
freehand
Na koji način Njemci trenutno uređuju tvoju kuću? I

Da pitamo Kristijana Šmita ili Olafa Šolca?
Ovaj drugi je tu skoro bio u Srbiji i bio prilično glasan, čini mi se.


Zato ja nisam za politiku!

Ako ga ne bih naštelio nogom u onu ciničnu, govnarsku facu, Bog me ubio!

Na birajte me nikad ni za šta!
Nemoj da se kadniduješ i biće sve ok.
Nego dripčina ona preispoljna dođe da ti naređuje u kući a Literatesa pita ko ti vodi državu?
Ja Lavrova nikad nisam čuo da je povisio glas. Doduše nije nas ni bombardovao, al nema veze dok god Dojčland daje plate.

literatesa literatesa 13:33 23.08.2022

Re: Jarile,

zvini, hrani li te tvoj rad ili si lice na socijalnom staranju?


Ajde molim te koristi sve kapacitete mozga kad mi se obratiš, bilo bi lijepo. Naporno je vraćati se stalno u rikverc.

A i o Rusima isto. A zna se da se ne uejda ruka koja te lebom rani.
literatesa literatesa 13:34 23.08.2022

Re: Jarile,

I koliko Srba trenutno živi u Rusiji?
freehand freehand 13:36 23.08.2022

Re: Jarile,

literatesa
Kakve to veze i sa čime ima?

Kako nema, ako ja hvalim ruku koja me hrani, ko tebe hrani? Rusi? Koje rusofile hrane Rusi trenutno?

Moj rad me hrani. Ne zavisim ni od svoje ni od tuđih država. A i dok sam živeo tamo gde si ti sad hranio me je moj rad, takođe. Niko mi ništa nije poklanjao. I ni tada nisam imao potrebu da molim, klimoglavčim ili evetujem državi u kojoj sam živeo. Doduše, u vreme Franickog ta je država bila kudikamo bolja od ove današnje hajderovske, mada se i ova današnja dosta dobro drži u odnosu na imperijaliste obzirom na svoju veličinu i realnu snagu.
predatortz predatortz 13:37 23.08.2022

Re: Jarile,

literatesa
I koliko Srba trenutno živi u Rusiji?


kakve to pobogu ima veze sa bilo čim?

rusija nije neprijateljska zemlja, nemačka pokazuje otvorene znakove nepoštovanja i pretenzija.


shmoo shmoo 13:40 23.08.2022

Re: Jarile,

freehand

Али чињеница је да се до сада 60% прераде сирове нафте у Србији заснивало на увозу руске нафте, па сад...

Meni je nestvarno delovalo kad sam prvi put čuo da Srbija u rafineriji prerađuje između 60 i 70% sopstvene nafte.



Стварно? Сопствене?

Па то је онда много боље него ово што сам ја јуче прочитао у тој вести да Србија прерађује чак 60% сирове нафте увезене из Русије.

Не могу да нађем сада тај линк где сам то прочитао,а ли мислим да је био онај Биз Лајф или тако нешто...

(А може бити и да сам пермутовао цифре... Можда је писало 60% сопствене сирове нафте, а 30% руске сирове нафте из увоза... Не смем сада ништа да тврдим. У сваком случају, извињавам се због грешке.)


softelectronics_e softelectronics_e 13:41 23.08.2022

Re: Jarile,

emilia
angie01
sad kada su otkazali prajd i kada su dobrodomacini odahnuli, eto vratili su se omiljenim temama da proslave,...eto, zao mi je s jedne strane, a sa druge, mozda je i bolje ovako, zamisli jos onakvih bezboznickih litija sa svom ikonografijom i urlikanjem i nedajboze necim gorim.

Parapravoslavne pasivno-agresivne formacije – i kvazisveštenstvo i njihova kvazipastva, svi zajedno. Signum: totalitarna svest, paganština i turbo-kičeraj en masse. Slika i prilika anahronog, endemski disfunkcionalnog kvazidruštva i njegovih štetočina. Ima u tom sociopatskom kavezu materijala za etnološke studije ihaha.

Kakva strasna srbomržnja!
Iskrena.
literatesa literatesa 13:42 23.08.2022

Re: Jarile,

Jbt, ljudi, nevjerovatno.


Podcjenjivački tvrdite da Srbi ne ujedaju Njemce za ruku jer ih ta ruka hrani,

a kad vas konrektno pitam koliko je Srba među Rusima kad je ovoliko njih u Srbiji spremno izginuti, ono ne hrane ih Rusi, vi budalešete odgovorima?
gedza.73 gedza.73 13:42 23.08.2022

Re: Jarile,

Ruski fašisti mahom babe i deca, kažnjeni od germanskih prosvetitelja kod kojih danas rade Srbi

Da se podsetimo kako su Rusi nemačkim nacistima po sporazumu isporučili nemačke komuniste i neke Jevreje. Spakovali u voz i predali Gestapu. Ti ljudi su bili mučeni i ubijani. Da li je to fašizam ili 'međudržavni sporazum'?

Da ne spominjemo kako je Hitler sprečio, odnosno zadržao oružje koje je trebalo da bude isporučeno Fincima koje je napala SSSR i time pomogao Staljinu.

Čudni su ti putevi fašizma. Nikad se ne zna gde će da se pojavi.

Tako su Rusi koristili neke poprilično fanatične inkvizitorske metode u razračunavanju sa Rusima, ženama i decom tokom uveđenja 'ravnopravnog sistema'.
čak su upadali u sela i cela sela preko noći iz Ukrajine preseljavali u Sibir gde su cele porodice umirale od gladi i hladnoće a neki pribegavali kanibalizmu kako bi preživeli.

kad su sve to odradili Rusi su pravoslavni manastir u okolini Moskve pretvorili u logor gde su mučili dojučerašnje kolege i partijske saborce. Čak kažu kako su tu u ćelije zatvarali i njihovu decu.

Mučili su ih tako što ih isteraju na haldnoći i teraju da imitiraju galebove. Kad im se učini da logoraši ne viču dovoljno jako onda neke od njih ubiju pa zaplašeni ljudi ispuštaju krike dok ne počnu da padaju od iscrpljenosti. Čuveni maksim Gorki je nakon posete jednom logoru napisao kako logoraši rade osam sati i kako je u logorima stanje odlično. Iako su logorašima davali 'hleb po proizvodnji' što je za Ruse koji su bili stariji i nemoćni značila smrtna kazna.

Problem sahranjivanja su rešavali tako što su dok je lepo vreme kopali jame, grobove, prekrili i samo u njih tokom hladnoće ubacivali leševe.
literatesa literatesa 13:43 23.08.2022

Re: Jarile,

rusija nije neprijateljska zemlja, nemačka pokazuje otvorene znakove nepoštovanja i pretenzija.

Znači da ćeš ti ratovati za Rusiju?
gvozden1 gvozden1 13:43 23.08.2022

Re: Jarile,

ako ja hvalim ruku koja me hrani,

O rajinskom mentalitetu

" Raja se sve više navikava na to da je niža, ropska klasa koja ima da se ulaguje i da se klanja, da bi se umilila gospodaru"
literatesa literatesa 13:44 23.08.2022

Re: Jarile,

E, moram nešto završiti, bilo bi lijepo da se presaberete. Dok se vratim.
Milan Novković Milan Novković 13:46 23.08.2022

Re: Jarile,

freehand
Iako su Freejevi args ok ja i dalje dajem neku verovatnoću da su Nemci prihvalitli sitnu žrtvu temporal deindustrijalizacije, tj izgubljene bitke, da bi dobili rat u kom su stresli NATO sa grbače, pa tako Anglosaksonce, i koreknto se bar inicijalno spojili sa evroazijskom integracijom preko veze sa Rusima.

Ma Nemci polako ali sigurno klize u ruke totalitaraca, ovo nikako ne sluti na dobro. Situacija se preslikava u onu iz dvadesetih godina prošlog veka. Uz to što su zeleni postali anjtotalitarnija grupa koja se maltene na drugom kraju kruga spojila sa Stormfrontom.
A što se tiče Evroazije - biće da je to u narednih 10 ili dvadeset godina zatvorena priča i za Nemce i za ostatak Evrope, na žalost. Rusi su sad već dovoljno puta - i Putin, i Lavrov,i Šojgu - rekli da se iz dana u dan donose nepovratne odluke, da se vrata jedna za drugima trajno zatvaraju.

Ne znam da li si gledao sinoćnju Druan sesiju, izvanredna je. A onaj Rus me je ozbiljno ubedio u rusku promišljenost, racionalnost i političku promišljenost. Tvrdnja da Amerikanci sad ulaze u fazu u kojoj je Rusija bila devedesetih uopšte ne deluje nerealno, štaviše.

P.S. Evo još jedne interesantne priče. Regionalni šef SBU se otrovao olovom?

Gledam ja Duran godinama, a od rata skoro svaki bar audio prilog (zgodno mi dok radim nešto napolju ili gde ne moram da razmišljam).

Oni ok pokrivaju deo priče, ali od naj-zapadnjaka ni jedan igraš nije monolit unutar državnih granica - podeljena US je najbolji primer, i tamo se komercijalne banke osećaju ugrožene, pa im je State Department sa MSM i vrhuškama državnih agencija neprijatelj.

Ulogu komercijalnog bankarstva u Nemačkoj igraju industrijalci - moćni i zašto bi, npr, dozvolili da budu deinustrijalizovani?!

Ne zaboravi da zeleni imaju kolko, 15tak% podrške u narodu, da su dosta neinteligentni i da su ovoliko moćni zbog sistema koji im omogućava da u raznim delovima Nemačke budu deal-maker.

Esencijalan deo priče je vezan za ekonomije, i posebno US FED kontrolu kamata - njihovo podizanje im je nož koji zabadaju u Davos crowd pošto ga uskraćuju za jeftinu lovu, povrh koje su napravili svoju piramidu moći (Evrodolari nestaju pošto im je US sad, sa višem kamatama, pogodnija sredina i mimo oštrijeg US pravnog frameworka).

Borba Davos Crowda protiv FED-a je sad u frenetičnoj fazi, i razlog zašto Džeronimo P uopšte postoji (tj nisu ga ubili, i decu mu, žene, iskopali pretke da bi ih još jednom spalili) je samo to što su iza njega komercijalne banke, JP Morgani ovog sveta, koji, kad se udruže, su još moćniji.

To ko je i šta je u vrhuški fbia, a ko ispod u većem broju, je pičvajz teški, ovo sad sa Trampom, kažu, je utter panika - neki jako, jako, JAKO visoki mogu da se nađu u svetlu javnosti odjednom.

A opet, kažu, njegovi gringosi su ovo, možda, sad jači nego pre, iscenirali da bi baš sasekli Davos crowd u Novembru.

To što Rusi (Patrušev) kaže da je Evropa gotova, ostaje US, može isto tako da znači da mu je US (namerno) samo Davos Crowd bratija, a ovako po reflektorima MSM to onda zvuči bombastije - dobra je šansa da se Davos crowd zaleteo da polomi US, a sad su skoro sigurno već na kolenima gubeći bitku, iako još uvek vanredno opasni, naravno.
shmoo shmoo 13:50 23.08.2022

Re: Jarile,

softelectronics_e
shmoo
...

Једне зиме сам пешачио од Бановог брда до школе за слепу и слабовиду децу "Вељко Рамадановић" у Земуну, код Телеоптика, због снега... Па релација Брдо-ОШ "Јанко Веселиновић" Коњарник, па Брдо-ОШ "Јелена Ћетковић" Лион...
...

Išao sam svojevremeno u tu školu, jer su organizvoali šahovski turnira za decu.



И видео си како је било то уређено и организовано.

Причали ми они који су тамо били тада стално запослени да су седамдесетих година долазиле у ту школу делегације чак из скандинавских земаља (било је и из других земаља али помињем скандинавце због социјале) да виде као пример како такву врсту школе, од првог основне до четвртог гимназије, треба направити и организовати, са све интернатом у кругу дворишта, јер су ту била деца из целе Србије, и посебном библиотеком "Милан Будимир", звучним семафорима око школе, наставним средствима, опремом, машинама за Брајеву азбуку итд.

На жалост, почетком деведесетих када сам тамо почео да радим све су то почели да упропашћују и развлаче. Чак су крали и ћебад из дечјих соба у интернату, па су се деца те зиме када сам стигао у ту школу покривала само чаршавима... Тужно. Какви су то људи... Крали од слепе деце. За Бога не знају.

Не знам какво је стање тамо данас.

Тамо сам могао само да мењам колегиницу на боловању, али без првенствено дипломе Дефектолошког факултета па тек онда дипломе за школски предмет не бих могао да будем примљен за стално. Ипак, била је то дуга замена, па сам упознао добро школу.

А било је заиста много одличних шахиста међу том децом. Није ни чудо, свакодневним развијањем меморије су то постизали. Скоро све што сам ја изговарао на часовима, памтили су до у слово.

И одличних музичара је било, много њих са апсолутним слухом.

Када Бог узме на једном месту, подари на другом.

freehand freehand 13:56 23.08.2022

Re: Jarile,

Podcjenjivački tvrdite da Srbi ne ujedaju Njemce za ruku jer ih ta ruka hrani,

Opet neistina. Ja sam to rekao za one koji se bave nemačkom propagandom kao ti ovde, na primer.

Znači da ćeš ti ratovati za Rusiju?

Misliš - protiv tebe koja će ratovat za Nemačku?
gedza.73 gedza.73 13:59 23.08.2022

Re: Jarile,

Šta ako izgube u Ukrajini?

Zavisi kako gledaš. Za Rusiju je pobeda trebala da bude osvajanje Ukrajine, postavljanje svojih poslušnika i upravljanje energentima. Kolonijalizam velikih sila. Koji nema veze ni sa denacifikacijom (pošto Rusi u svojim jedinicama imaju knjiške naciste) ni sa demilitarizacijom (pošto ih NATO opkolio i došao do ispod prozora u Finskoj) ni sa zaštitom svog stanovništva (pošto je tej prostor prosto spržen dejstvom što ukrajinskih što ruskih snaga plus što mobilišu stanovništvo bez dana obuke)
Sad im je rezervna pozicija Krim, DNR i LNR. Granica se lomi oko Crnog mora pa oni čisto malo priprete nuklearkom (iako od ta posla nema ništa jer ima i previše Rusa kojima se ta ideja ne mili za razliku opet od Srba koji bi spržili Zemlju i napravili nov narod pa nije ni čudo što se kod nas u toj i tolikoj meri primio fanatični komunizam u kome smo se tamanili među sobom veše nego što su nas Švabe pobile).

Putin je na samom početku rata isto tako pretio kako će munjevito reagovati ukoliko se bilo ko umeša u sukob. Pa ništa.
predatortz predatortz 14:04 23.08.2022

Re: Jarile,

literatesa
rusija nije neprijateljska zemlja, nemačka pokazuje otvorene znakove nepoštovanja i pretenzija.

Znači da ćeš ti ratovati za Rusiju?


Ako budem ratovao, a nadam se da neću, ratovaću na onoj strani na kojoj bude Vojska Srbije.


freehand freehand 14:05 23.08.2022

Re: Jarile,

Milan Novković
freehand
Iako su Freejevi args ok ja i dalje dajem neku verovatnoću da su Nemci prihvalitli sitnu žrtvu temporal deindustrijalizacije, tj izgubljene bitke, da bi dobili rat u kom su stresli NATO sa grbače, pa tako Anglosaksonce, i koreknto se bar inicijalno spojili sa evroazijskom integracijom preko veze sa Rusima.

Ma Nemci polako ali sigurno klize u ruke totalitaraca, ovo nikako ne sluti na dobro. Situacija se preslikava u onu iz dvadesetih godina prošlog veka. Uz to što su zeleni postali anjtotalitarnija grupa koja se maltene na drugom kraju kruga spojila sa Stormfrontom.
A što se tiče Evroazije - biće da je to u narednih 10 ili dvadeset godina zatvorena priča i za Nemce i za ostatak Evrope, na žalost. Rusi su sad već dovoljno puta - i Putin, i Lavrov,i Šojgu - rekli da se iz dana u dan donose nepovratne odluke, da se vrata jedna za drugima trajno zatvaraju.

Ne znam da li si gledao sinoćnju Druan sesiju, izvanredna je. A onaj Rus me je ozbiljno ubedio u rusku promišljenost, racionalnost i političku promišljenost. Tvrdnja da Amerikanci sad ulaze u fazu u kojoj je Rusija bila devedesetih uopšte ne deluje nerealno, štaviše.

P.S. Evo još jedne interesantne priče. Regionalni šef SBU se otrovao olovom?

Gledam ja Duran godinama, a od rata skoro svaki bar audio prilog (zgodno mi dok radim nešto napolju ili gde ne moram da razmišljam).

Oni ok pokrivaju deo priče, ali od naj-zapadnjaka ni jedan igraš nije monolit unutar državnih granica - podeljena US je najbolji primer, i tamo se komercijalne banke osećaju ugrožene, pa im je State Department sa MSM i vrhuškama državnih agencija neprijatelj.

Ulogu komercijalnog bankarstva u Nemačkoj igraju industrijalci - moćni i zašto bi, npr, dozvolili da budu deinustrijalizovani?!

Ne zaboravi da zeleni imaju kolko, 15tak% podrške u narodu, da su dosta neinteligentni i da su ovoliko moćni zbog sistema koji im omogućava da u raznim delovima Nemačke budu deal-maker.

Esencijalan deo priče je vezan za ekonomije, i posebno US FED kontrolu kamata - njihovo podizanje im je nož koji zabadaju u Davos crowd pošto ga uskraćuju za jeftinu lovu, povrh koje su napravili svoju piramidu moći (Evrodolari nestaju pošto im je US sad, sa višem kamatama, pogodnija sredina i mimo oštrijeg US pravnog frameworka).

Borba Davos Crowda protiv FED-a je sad u frenetičnoj fazi, i razlog zašto Džeronimo P uopšte postoji (tj nisu ga ubili, i decu mu, žene, iskopali pretke da bi ih još jednom spalili) je samo to što su iza njega komercijalne banke, JP Morgani ovog sveta, koji, kad se udruže, su još moćniji.

To ko je i šta je u vrhuški fbia, a ko ispod u većem broju, je pičvajz teški, ovo sad sa Trampom, kažu, je utter panika - neki jako, jako, JAKO visoki mogu da se nađu u svetlu javnosti odjednom.

A opet, kažu, njegovi gringosi su ovo, možda, sad jači nego pre, iscenirali da bi baš sasekli Davos crowd u Novembru.

To što Rusi (Patrušev) kaže da je Evropa gotova, ostaje US, može isto tako da znači da mu je US (namerno) samo Davos Crowd bratija, a ovako po reflektorima MSM to onda zvuči bombastije - dobra je šansa da se Davos crowd zaleteo da polomi US, a sad su skoro sigurno već na kolenima gubeći bitku, iako još uvek vanredno opasni, naravno.

Sve si zakomplikovao d nerazumljivosti
Čini mi se da je sve mnogo jednostavnije: imperija se urušava pred našim očima. Delom zato što je iznutra bila trula, delom zato što je usled dekadencije dozvolila da je vode lunatici i fanatici.
Mešaju se karte, stvaraju se novi savezi, svedoci smo ogromne krize u nastajanju i velike nade u nastajanju. Bar ja tako gledam na slom hegemona i nastanak Nesvrstanih 2.0. Pri tome, u ovoj terminalnoj fazi onim u šta smo svi gledali kao u Arkadiju upravljaju - ovo je izraz koji je enko upotrebio, možda baš Merkuris a koji je izvanredan - totalitarni modernizatori, što bi trebalo da bude pandan onom "libtard" ili neoliberalima.
Ko tu koje konce vuče nije baš jasno, ali ovo su situacije u kojima ratni profiteri i maroderi najviše zarađuju. u svakom slučaju izgleda da je proces nezaustavljiv. "Zapad" je po svoj prilici završio sa svojom dominacijom.
softelectronics_e softelectronics_e 14:09 23.08.2022

Re: Jarile,

shmoo
softelectronics_e
shmoo
...

Једне зиме сам пешачио од Бановог брда до школе за слепу и слабовиду децу "Вељко Рамадановић" у Земуну, код Телеоптика, због снега... Па релација Брдо-ОШ "Јанко Веселиновић" Коњарник, па Брдо-ОШ "Јелена Ћетковић" Лион...
...

Išao sam svojevremeno u tu školu, jer su organizvoali šahovski turnira za decu.



И видео си како је било то уређено и организовано.

Причали ми они који су тамо били тада стално запослени да су седамдесетих година долазиле у ту школу делегације чак из скандинавских земаља (било је и из других земаља али помињем скандинавце због социјале) да виде као пример како такву врсту школе, од првог основне до четвртог гимназије, треба направити и организовати, са све интернатом у кругу дворишта, јер су ту била деца из целе Србије, и посебном библиотеком "Милан Будимир", звучним семафорима око школе, наставним средствима, опремом, машинама за Брајеву азбуку итд.

На жалост, почетком деведесетих када сам тамо почео да радим све су то почели да упропашћују и развлаче. Чак су крали и ћебад из дечјих соба у интернату, па су се деца те зиме када сам стигао у ту школу покривала само чаршавима... Тужно. Какви су то људи... Крали од слепе деце. За Бога не знају.
...


Gamad vašljiva!
Milan Novković Milan Novković 14:23 23.08.2022

Re: Jarile,


freehand
Milan Novković
freehand
Iako su Freejevi args ok ja i dalje dajem neku verovatnoću da su Nemci prihvalitli sitnu žrtvu temporal deindustrijalizacije, tj izgubljene bitke, da bi dobili rat u kom su stresli NATO sa grbače, pa tako Anglosaksonce, i koreknto se bar inicijalno spojili sa evroazijskom integracijom preko veze sa Rusima.

Ma Nemci polako ali sigurno klize u ruke totalitaraca, ovo nikako ne sluti na dobro. Situacija se preslikava u onu iz dvadesetih godina prošlog veka. Uz to što su zeleni postali anjtotalitarnija grupa koja se maltene na drugom kraju kruga spojila sa Stormfrontom.
A što se tiče Evroazije - biće da je to u narednih 10 ili dvadeset godina zatvorena priča i za Nemce i za ostatak Evrope, na žalost. Rusi su sad već dovoljno puta - i Putin, i Lavrov,i Šojgu - rekli da se iz dana u dan donose nepovratne odluke, da se vrata jedna za drugima trajno zatvaraju.

Ne znam da li si gledao sinoćnju Druan sesiju, izvanredna je. A onaj Rus me je ozbiljno ubedio u rusku promišljenost, racionalnost i političku promišljenost. Tvrdnja da Amerikanci sad ulaze u fazu u kojoj je Rusija bila devedesetih uopšte ne deluje nerealno, štaviše.

P.S. Evo još jedne interesantne priče. Regionalni šef SBU se otrovao olovom?

Gledam ja Duran godinama, a od rata skoro svaki bar audio prilog (zgodno mi dok radim nešto napolju ili gde ne moram da razmišljam).

Oni ok pokrivaju deo priče, ali od naj-zapadnjaka ni jedan igraš nije monolit unutar državnih granica - podeljena US je najbolji primer, i tamo se komercijalne banke osećaju ugrožene, pa im je State Department sa MSM i vrhuškama državnih agencija neprijatelj.

Ulogu komercijalnog bankarstva u Nemačkoj igraju industrijalci - moćni i zašto bi, npr, dozvolili da budu deinustrijalizovani?!

Ne zaboravi da zeleni imaju kolko, 15tak% podrške u narodu, da su dosta neinteligentni i da su ovoliko moćni zbog sistema koji im omogućava da u raznim delovima Nemačke budu deal-maker.

Esencijalan deo priče je vezan za ekonomije, i posebno US FED kontrolu kamata - njihovo podizanje im je nož koji zabadaju u Davos crowd pošto ga uskraćuju za jeftinu lovu, povrh koje su napravili svoju piramidu moći (Evrodolari nestaju pošto im je US sad, sa višem kamatama, pogodnija sredina i mimo oštrijeg US pravnog frameworka).

Borba Davos Crowda protiv FED-a je sad u frenetičnoj fazi, i razlog zašto Džeronimo P uopšte postoji (tj nisu ga ubili, i decu mu, žene, iskopali pretke da bi ih još jednom spalili) je samo to što su iza njega komercijalne banke, JP Morgani ovog sveta, koji, kad se udruže, su još moćniji.

To ko je i šta je u vrhuški fbia, a ko ispod u većem broju, je pičvajz teški, ovo sad sa Trampom, kažu, je utter panika - neki jako, jako, JAKO visoki mogu da se nađu u svetlu javnosti odjednom.

A opet, kažu, njegovi gringosi su ovo, možda, sad jači nego pre, iscenirali da bi baš sasekli Davos crowd u Novembru.

To što Rusi (Patrušev) kaže da je Evropa gotova, ostaje US, može isto tako da znači da mu je US (namerno) samo Davos Crowd bratija, a ovako po reflektorima MSM to onda zvuči bombastije - dobra je šansa da se Davos crowd zaleteo da polomi US, a sad su skoro sigurno već na kolenima gubeći bitku, iako još uvek vanredno opasni, naravno.

Sve si zakomplikovao d nerazumljivosti
Čini mi se da je sve mnogo jednostavnije: imperija se urušava pred našim očima. Delom zato što je iznutra bila trula, delom zato što je usled dekadencije dozvolila da je vode lunatici i fanatici.
Mešaju se karte, stvaraju se novi savezi, svedoci smo ogromne krize u nastajanju i velike nade u nastajanju. Bar ja tako gledam na slom hegemona i nastanak Nesvrstanih 2.0. Pri tome, u ovoj terminalnoj fazi onim u šta smo svi gledali kao u Arkadiju upravljaju - ovo je izraz koji je enko upotrebio, možda baš Merkuris a koji je izvanredan - totalitarni modernizatori, što bi trebalo da bude pandan onom "libtard" ili neoliberalima.
Ko tu koje konce vuče nije baš jasno, ali ovo su situacije u kojima ratni profiteri i maroderi najviše zarađuju. u svakom slučaju izgleda da je proces nezaustavljiv. "Zapad" je po svoj prilici završio sa svojom dominacijom.

Ma slažem se, ali ono o čemu pričamo nam se preklapa samo 30-40%

Svet je već multi-polaran, u redu, Evropa pukla ...

... ooookey, al u čemu ... rekao je dal Bene već da ti veliki između sebe izbegavaju da se kokaju, riskantna rabota svim igračima, al ako nem adruge ... nemački industrijalci su moćniji od zelenih i njihovih stakeholders, piramide vlasti iznad njih.

Rat ide dalje, i geopolitičke strategije, ovo iza nas su prve bitke.

Hegemon slomljen, slažem se, ... ali dolar je još tu, on ne može preko noći previše da se uruši - npr to ti ne želi ni Kina, ona još uvek ima just under 1000 milijardi dolar-denominated svašta, i ne želi da im se vrednost uruši.

Nesvrstani 2.0 će doći, ali isto ne preko noći, sada je više na snazi re-svrstavanje - svrstanih oko Rusa sada imaš, po broju ljudi, oko duplo više nego iza koletivnog zapada, pa i skoro duplo više nego nesvrstanih, od čega su neki nesvrstani samo još uvek pod strahom od zapadnog sad ex-hegemona i nesvrstanost im je prolazna varka telom.

Ali, slažem se, po definiciji vrednosti novodolazećih (nesilovanje drugih država i nepljačkanje) kad stari hegemon više nego defakto izdahne i potpuno mu ponestane njegovih svrstanih ove podele više neće imati smisla.
literatesa literatesa 14:24 23.08.2022

Re: Jarile,

Opet neistina. Ja sam to rekao za one koji se bave nemačkom propagandom kao ti ovde, na primer.

Gdje ovde, na srpskom blogu ili kod Jarila hrišćanina?

Ne mijenja suštinu, naprotiv, pojasnio se za one plodne ali slabijih kapaciteta.


- Na nas u dijaspora utiče njemačka propaganda. Znamo zašto.

- Na vas u Srbiji utiče ruska. Ne znamo zašto.

Samo malo, niste vi u Srbiji poređenje sa nama ovde?

- I koliko Srba ima u Rusiji? Mogu zamisliti šta je tek kod njih, kolika lojalnost, ne bi me čudio odred srpskih kamikaza.

Evo našla sam nabrzaka, Srbi u Rusiji izgubljeni narod sa Rasejanje.info, iz 12. mjeseca prošle godine.

"U Ruskoj Federacija koja ima 144 miliona stanovnika Srbi predstavljaju malu etničku grupu sa zvanično 20.000 naših ljudi, koji imaju dozvolu boravka i dozvolu za rad."

Misliš - protiv tebe koja će ratovat za Nemačku?

Da, da, ja sam sa porodicom trenutno među Germanima i vidjećemo dalje.
literatesa literatesa 14:27 23.08.2022

Re: Jarile,

a nadam se da neću

Nadaš se da će EU i Amerikanci imati ako ne strpljenja onda straha od Rusa?
literatesa literatesa 14:30 23.08.2022

Re: Jarile,

Zavisi kako gledaš. Za Rusiju je pobeda trebala da bude osvajanje Ukrajine, postavljanje svojih poslušnika i upravljanje energentima.

Ne mislim ni ja da će izgubiti oteto u Ukrajini samo mi blam gledati ove rusofile.
predatortz predatortz 14:34 23.08.2022

Re: Jarile,

literatesa
a nadam se da neću

Nadaš se da će EU i Amerikanci imati ako ne strpljenja onda straha od Rusa?


Ne nadam se, znam!
Znam da nemaju i da još dugo neće imati muda za direktan sukob.
Ali da će naći još Ukrajinaca, u to ne sumnjam.
freehand freehand 14:34 23.08.2022

Re: Jarile,

ali dolar je još tu, on ne može preko noći previše da se uruši - npr to ti ne želi ni Kina, ona još uvek ima just under 1000 milijardi dolar-denominated svašta, i ne želi da im se vrednost uruši.

Sve manje, koliko vidim, i sve brže nestaje, čak mnogo brže nego što su se nadali najveći pesimisti (sa strane hegemona). Juan, rupija, lira, rublja - trguje se pa pršti samo, a zlato i srebro se kupuju koludi. Samo pogledaj šta se dešava na tržištima.

Nesvrstani 2.0 će doći, ali isto ne preko noći, sada je više na snazi re-svrstavanje - svrstanih oko Rusa sada imaš, po broju ljudi, oko duplo više nego iza koletivnog zapada, pa i skoro duplo više nego nesvrstanih, od čega su neki nesvrstani samo još uvek pod strahom od zapadnog sad ex-hegemona i nesvrstanost im je prolazna varka telom.

Nije to oko rusa, Milanče. Rusi su tu samo osa prelamanja sa ovim ratom i pokušajem Zapada da "malima" naredi kako da se postave i da Rusiji uvedu sankcije. Na tome su se, izgleda, slomila kola. Ovde će pre Kina biti novi predvodnik, ali kao prva među jednakima u grupaciji kojoj po svoj prilici pristupaju i sSaudijci i Indonežani i druge velike države, a bogami i čitava Afrika.



A pogledaj i kako je Makron prošao u Africi, bilo bi sramotno da nije toliko očaravajuće.



freehand freehand 14:38 23.08.2022

Re: Jarile,

Gdje ovde, na srpskom blogu ili kod Jarila hrišćanina?

U komentaru na koji odgovaraš, koncentriši se malo. Ti ovde sopstveno podaništvo predstavljaš kao nešto dobro imputirajući drugima nešto što ne postoji.
to što je tvoj stav propagandistički "tim gore po činjenice" - poduprt samo nekakvim frazama bez značenja - ne da ne imrpesionira već polako počinje da daje izvesnu dozu krindža.
shmoo shmoo 14:48 23.08.2022

Лако је туђим глогиње млатити

gedza.73

Za Rusiju je pobeda trebala da bude osvajanje Ukrajine



Не, Геџо.


Za Rusiju je pobeda trebala da bude postavljanje svojih poslušnika i upravljanje energentima.



Да, Геџо.

Храна и енергенти. Кључни ресурси поред воде (уклоњена украјинска брана, пуштена вода из Дњепра на Крим).


Зар нисмо одавно то установили?

А те нијансе за многе људе у овом тренутку значе живот или смрт.

Запад би волео да исцрпљује Русију до последњег Украјинца, то је сигурно.

Само, ту се и Украјинци ипак на крају крајева нешто питају.

На крају крајева, сети се и оног графита са Берлинског зида:

"Замислите да приреде рат и да им нико не дође."

А пре почетка ове руске војне интервенције само су незналице могле да лупетају да ће све бити готово за неколико дана или седмица, па да се сад ишчуђавају колико то траје. (Опет прозападњачка пропаганда.) Незналице које не знају ни шта је Русија и руска војска и које не знају шта је Украјина и украјинска војска, и како ће изгледати тај "Милосрдни анђео" на руски начин.

У овом сукобу у Украјини до сада је за 6 месеци страдало:

From 24 February 2022, when the Russian Federation’s armed attack against Ukraine started, to 21 August 2022, the Office of the UN High Commissioner for Human Rights (OHCHR) recorded 13,477 civilian casualties in the country: 5,587 killed and 7,890 injured.



У Ираку је за месец дана НАТО инвазије убијено 8000 цивила, а због демократије коју су донели Пајићеви Америчани тамо та цифра се до данас попела на 200 000 жртава. (ЛИНК)

О 500 000 ирачке деце помрле због санкција УН (по подацима ФАО) 1995. и да не причамо.

Нису ни остали много боље пролазили почев од нас 1999.

Али Мадлен Олбрајт је рекла да је то цена коју вреди платити, зар не?



literatesa literatesa 14:50 23.08.2022

Re: Jarile,

U komentaru na koji odgovaraš, koncentriši se malo. Ti ovde sopstveno podaništvo predstavljaš kao nešto dobro imputirajući drugima nešto što ne postoji.
to što je tvoj stav propagandistički "tim gore po činjenice" - poduprt samo nekakvim frazama bez značenja - ne da ne imrpesionira već polako počinje da daje izvesnu dozu krindža.


Aha, učinilo mi se prijeteće i ne bilo prvi put od tebe da primjeniš pasivnu agresiju.


Ček, stvarno si rekao da je samo tvoj ruska propaganda pravovjerna? To je neozbiljno.

Fanatizam, čovječe.
literatesa literatesa 14:51 23.08.2022

Re: Jarile,

Ne nadam se, znam!
Znam da nemaju i da još dugo neće imati muda za direktan sukob.
Ali da će naći još Ukrajinaca, u to ne sumnjam.

Vraćamo se na isto, ne radi se o mudima, jedna strana je pametnija (i to vojno jača, zamisli), druga ide na mišiće i gine joj vojska.
predatortz predatortz 14:54 23.08.2022

Re: Jarile,

literatesa
Ne nadam se, znam!
Znam da nemaju i da još dugo neće imati muda za direktan sukob.
Ali da će naći još Ukrajinaca, u to ne sumnjam.

Vraćamo se na isto, ne radi se o mudima, jedna strana je pametnija (i to vojno jača, zamisli), druga ide na mišiće i gine joj vojska.


Znaš dobro da tu nema vojno jače strane.
Znaju i svi akteri.
Nisu ti koje pominješ pametniji, samo znaju da to nije Jugoslavija.

freehand freehand 14:55 23.08.2022

Re: Jarile,

ha, učinilo mi se prijeteće i ne bilo prvi put od tebe da primjeniš pasivnu agresiju.

Mislim da je u pitanju nešto drugo, i svakako nije prvi put da izvrćeš, praviš se luda i još pokušavaš da spinuješ jeftinom uvredom.

Ček, stvarno si rekao da je samo tvoj ruska propaganda pravovjerna? To je neozbiljno.

Ma jok, Ti si rekla da ćeš na čelu Germana krenuti u Drang nach Osten. A ja pokušavam da te podsetim da ste tako krenuli '14 pa je Rusija ušla u rat na strani Srbije, i da ste isto uradili '41 - bar kad je Srbija u pitanju - pa da ste nogu u dupe dobili kad su Rusi stigli u pomoć pošto su vas počistili sa svoje teritorije.
Evo krenuli ste i '99 a ja se iskreno nadam da mi ovog puta nećemo morati da budemo umešani, dobićete po tamburi svakako.
nego, gledaj šta ćeš u novembru, sad će to. Litvanci, čujem, imaju varijantu da savetuju ljudima da seru oko kuće. Kažu - štedi se na svetlu u kupatilu, na vodi za šolju a i đubri se priroda. Kud ćeš lepše?
shmoo shmoo 15:02 23.08.2022

Re: Jarile,

freehand

nego, gledaj šta ćeš u novembru, sad će to. Litvanci, čujem, imaju varijantu da savetuju ljudima da seru oko kuće. Kažu - štedi se na svetlu u kupatilu, na vodi za šolju a i đubri se priroda.






Још ако око куће има и нека шљива да се прихвате док серу!

Ијаоооо, најбоље воле кад је дрво шљива, мајку им јебем литванску!

literatesa literatesa 15:09 23.08.2022

Re: Jarile,

Ma jok, Ti si rekla da ćeš na čelu Germana krenuti u Drang nach Osten. A ja pokušavam da te podsetim da ste tako krenuli '14 pa je Rusija ušla u rat na strani Srbije, i da ste isto uradili '41 - bar kad je Srbija u pitanju - pa da ste nogu u dupe dobili kad su Rusi stigli u pomoć pošto su vas počistili sa svoje teritorije.
Evo krenuli ste i '99 a ja se iskreno nadam da mi ovog puta nećemo morati da budemo umešani, dobićete po tamburi svakako.
nego, gledaj šta ćeš u novembru, sad će to. Litvanci, čujem, imaju varijantu da savetuju ljudima da seru oko kuće. Kažu - štedi se na svetlu u kupatilu, na vodi za šolju a i đubri se priroda. Kud ćeš lepše?

Njah, Free, pacovu mali.
Milan Novković Milan Novković 15:10 23.08.2022

Re: Jarile,

freehand
ali dolar je još tu, on ne može preko noći previše da se uruši - npr to ti ne želi ni Kina, ona još uvek ima just under 1000 milijardi dolar-denominated svašta, i ne želi da im se vrednost uruši.

Sve manje, koliko vidim, i sve brže nestaje, čak mnogo brže nego što su se nadali najveći pesimisti (sa strane hegemona). Juan, rupija, lira, rublja - trguje se pa pršti samo, a zlato i srebro se kupuju koludi. Samo pogledaj šta se dešava na tržištima.

Nesvrstani 2.0 će doći, ali isto ne preko noći, sada je više na snazi re-svrstavanje - svrstanih oko Rusa sada imaš, po broju ljudi, oko duplo više nego iza koletivnog zapada, pa i skoro duplo više nego nesvrstanih, od čega su neki nesvrstani samo još uvek pod strahom od zapadnog sad ex-hegemona i nesvrstanost im je prolazna varka telom.

Nije to oko rusa, Milanče. Rusi su tu samo osa prelamanja sa ovim ratom i pokušajem Zapada da "malima" naredi kako da se postave i da Rusiji uvedu sankcije. Na tome su se, izgleda, slomila kola. Ovde će pre Kina biti novi predvodnik, ali kao prva među jednakima u grupaciji kojoj po svoj prilici pristupaju i sSaudijci i Indonežani i druge velike države, a bogami i čitava Afrika.

A pogledaj i kako je Makron prošao u Africi, bilo bi sramotno da nije toliko očaravajuće.


Nisu Kinezi u ovom trenutku idejne i moralne vođe sveta, nego Rusi. Oni imaju i Kineze i Induse iza sebe, i još uvek rade na tome da ubede Kineze i Induse da prestanu da se gledaju preko nišana, čak i sitnog.

I oni su se ekplicitno svrstali iza Rusa.

Kineska snaga na stranu, i to je posebna priča, ali možda si primetio da već koju godinu KSA ide u Moskvu po ideje, ne Kinu - Kina kad im kaže da će im kupovati nafu ali za svoju valutu im ipak pomalo uvrće ruku - nije da se KSA opire.

To o svrstanosi, bio je graf pre neki dan, al zaboravih gde, 20+ sajtova, plus nekoliko dana, i teško je naći stvari samo po sećanju na temu.

Kina ima i sitnu osetljivost na risk parametre tipa gde mnogo zavise od manufakture koju će, sutra, ipak velikim delovima raditi roboti i AI - US imaju majmuna na ramenu ala Davos Crowd (evo sad pojašnjavaju razloge zašto svu decu treba čipovati), ali oni imaju i dalje dolar, high tech i svoje sirovine, pa energente.

A u tim svrstavanjima, što reče jedan, imaš saradnike samo dok im je to u interesu, ili dok te se jako plaše.

Dolar je još uvek neverovatno velika priča, i biće takva bar 3-5 godina, a igrači ne miruju - ni u čemu nema još baš neke nepokolebljive izvesnosti.

Zamisli samo Amerika First bratija na vlasti, i maznu ovu osnovnu ideju, nemešanje drugima u unutrašnji život - nemoguće oreko noći, militari sekjuriti komples koka takve, al naglo bi rat dobio nove dimenzije.

Hoću reći treba vremena, al vreme i donosi potencijale i iznenađenja.
angie01 angie01 15:11 23.08.2022

Re: Jarile,

freehand freehand 15:15 23.08.2022

Re: Jarile,

Zamisli samo Amerika First bratija na vlasti, i maznu ovu osnovnu ideju, nemešanje drugima u unutrašnji život -

Misliš - pogledaju u Povelju UN?
Ili da poslušaju ovo što im Afrikanci pričaju?
U svakom slučaju - izgleda da će ovaj G20 u Indoneziji biti jači od koncerta Stounsa.

freehand freehand 15:16 23.08.2022

Re: Jarile,

literatesa
Ma jok, Ti si rekla da ćeš na čelu Germana krenuti u Drang nach Osten. A ja pokušavam da te podsetim da ste tako krenuli '14 pa je Rusija ušla u rat na strani Srbije, i da ste isto uradili '41 - bar kad je Srbija u pitanju - pa da ste nogu u dupe dobili kad su Rusi stigli u pomoć pošto su vas počistili sa svoje teritorije.
Evo krenuli ste i '99 a ja se iskreno nadam da mi ovog puta nećemo morati da budemo umešani, dobićete po tamburi svakako.
nego, gledaj šta ćeš u novembru, sad će to. Litvanci, čujem, imaju varijantu da savetuju ljudima da seru oko kuće. Kažu - štedi se na svetlu u kupatilu, na vodi za šolju a i đubri se priroda. Kud ćeš lepše?

Njah, Free, pacovu mali.

Ti si na ovo mislila kad si pominjala pasivnu agresiju?
I ja kad sam pomenuo krindž.
Milan Novković Milan Novković 15:17 23.08.2022

Re: Jarile,

freehand
Zamisli samo Amerika First bratija na vlasti, i maznu ovu osnovnu ideju, nemešanje drugima u unutrašnji život -

Misliš - pogledaju u Povelju UN?
Ili da poslušaju ovo što im Afrikanci pričaju?
U svakom slučaju - izgleda da će ovaj G20 u Indoneziji biti jači od koncerta Stounsa.


Nervoza ne da se oseća u vazduhu, nego možeš da je sečeš
maksa83 maksa83 15:17 23.08.2022

Re: Jarile,

Nisu Kinezi u ovom trenutku idejne i moralne vođe sveta, nego Rusi.

Jes, država koja sopstveni narod trpa u zatvor ako kaže "rat" umesto "specijalna operacija" a predsednikov mandat je ograničen životnim vekom je svakako idejni i moralni vođa sveta ... kad bi se gađali Vulinima.
shmoo shmoo 15:20 23.08.2022

Re: Jarile,

Milan Novković

Hoću reći treba vremena, al vreme i donosi potencijale i iznenađenja.



Милане, не знам да ли сам ти већ качио ово. Ако јесам, не замери... Крштеница...





Milan Novković Milan Novković 15:21 23.08.2022

Re: Jarile,

maksa83
Nisu Kinezi u ovom trenutku idejne i moralne vođe sveta, nego Rusi.

Jes, država koja sopstveni narod trpa u zatvor ako kaže "rat" umesto "specijalna operacija" a predsednikov mandat je ograničen životnim vekom je svakako idejni i moralni vođa sveta ... kad bi se gađali Vulinima.

Ma nisam rekao da su kanonični kantov moralni imperativ, pa moje bezgrešne idejne i moralne vođe, nego vođe vrhuški/vlada sveckih država

Pa, jbt, oću morati iste disklejmere po više puta ponavljati u pojedinačnim blogovima , tj moje mišljenje o vrhunskim političarima i njihovim moralnostima
freehand freehand 15:22 23.08.2022

Re: Jarile,

maksa83
Nisu Kinezi u ovom trenutku idejne i moralne vođe sveta, nego Rusi.

Jes, država koja sopstveni narod trpa u zatvor ako kaže "rat" umesto "specijalna operacija" je svakako idejna i moralni vođa sveta ... kad bi se gađali Vulinima.

Ako poslušaš onu gospođetinu iz Južne Afrike - a gospođetina je u svakom smislu - zapazićeš da Blinkenu objašnjava da prijateljstvo i saradnja treba da počiva da jedni drugima NEĆEMO nametati sopstvene mehanizme uređenja i vladavine, i da to više ni sa Afrikom ne može. Još je bolje kako su u Čadu to objasnili makronu.
Inače vrednostima se treba napajati na izvoru, može Džulien Asanž da ti priča dosta o tome, do sutra i duže. Da biraš hoćeđ li tuđe ili njegov lični primer.
literatesa literatesa 15:23 23.08.2022

Re: Jarile,

Ti si na ovo mislila kad si pominjala pasivnu agresiju?
I ja kad sam pomenuo krindž.

Ne, mislila sam na tvoju slavodobitno i osvetoljubivo seirenje na tuđu bedu, pazi, ti uopšte ne računaš da ćeš učestvovati u ratu ni da ćeš osjetiti rat kroz npr ekonomiju.. A šta drugo nego pacovski.

Za krindž, čitaju ljudi ko kome podmeće i udara ispod pojasa, ti to radiš šampionski ovde ne od prije dva sata..


Jbt Rusi ako ti je njihova pobjeda u Ukrajini jedina životna satisfakcija..
freehand freehand 15:24 23.08.2022

Re: Jarile,

Милане, не знам да ли сам ти већ качио ово. Ако јесам, не замери... Крштеница...

Jesam ja.
Al taj hab sad i do daljnjeg važi samo za Aziju inače je trebalo da bude novi Put svile, mnogo kraći, brži i jeftiniji.
Milan Novković Milan Novković 15:24 23.08.2022

Re: Jarile,

shmoo
Milan Novković

Hoću reći treba vremena, al vreme i donosi potencijale i iznenađenja.



Милане, не знам да ли сам ти већ качио ово. Ако јесам, не замери... Крштеница...


Ili ti (verovatno) ili sam odgledao na drugom mestu, sad već davno, a još ni ne znamo o sitnim crevcima rusko-kineske trange-frange razmene - elektronike, hipersonike, energije, svemir, materijali, ...
freehand freehand 15:26 23.08.2022

Re: Jarile,

Jbt Rusi ako ti je njihova pobjeda u Ukrajina jedina životna satisfakcija..

Takođe, Gnedige, samo umesto Rusi strpaj Germane, pa da se raziđemo u miru i veselju, jer ovog puta Mačve neće biti.
Milan Novković Milan Novković 15:26 23.08.2022

Re: Jarile,

Milan Novković
shmoo
Milan Novković

Hoću reći treba vremena, al vreme i donosi potencijale i iznenađenja.



Милане, не знам да ли сам ти већ качио ово. Ако јесам, не замери... Крштеница...


Ili ti (verovatno) ili sam odgledao na drugom mestu, sad već davno, a još ni ne znamo o sitnim crevcima rusko-kineske trange-frange razmene - elektronike, hipersonike, energije, svemir, materijali, ...

Ili Free, da, sećam se kad je on stavio - nije bitno ko je, bitno je da se lova obrće
gvozden1 gvozden1 15:33 23.08.2022

Re: Jarile,

" a predsednikov mandat je ograničen životnim vekom

Ne mora to obavezno da bude loše rešenje.

Ne pričam sad o Rusiji i Putinu, već o nama koji, bez mnogo razmišljanja, prihvatamo zdravo za gotovo, da su rešenja sa zapada idealna, logikom, na zapadu se tako radi, znači to je to, ne može bolje, niko od njih nije pametniji.

A demokratija može biti i sasvim u redu ako se dozvoli i tri, pet, ili neograničen broj mandata istoj osobi.

Nije to ključna stvar, daleko od toga, periferna je.

maksa83 maksa83 15:44 23.08.2022

Re: Jarile,

Ma nisam rekao da su kanonični kantov moralni imperativ, pa moje bezgrešne idejne i moralne vođe, nego vođe vrhuški/vlada sveckih država

Zato ne bih uključivao "moral" kada su te stvari u pitanju. Nema "moralne" Imperije, a Rusija kao represivno (da, represivno) neofeudalno društvo nije baš najsretniji model.
maksa83 maksa83 15:46 23.08.2022

Re: Jarile,

Inače vrednostima se treba napajati na izvoru, može Džulien Asanž da ti priča dosta o tome, do sutra i duže. Da biraš hoćeđ li tuđe ili njegov lični primer.

Dobro, I'll see you Assange (koji je još uvek živ btw) and raise you desetine i desetine novinara koje su nepoznati počinioci u poslednjih 20 godina bacali kroz prozor kada ovi nabasaju i krenu da pričaju o korupciji.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 15:46 23.08.2022

Re: Jarile,

gvozden1
literatesa
I nema nikakve šanse da je to uradila Ukrajina, jer je Ukrajina fina i poštena, ne bi oni.


Jbt, ali kaki veze finoća ima sa svim? Da ne pomisli neko nešto loše o Ukrajincima? Ne-stva-rno.

Gvozdene, pokazuješ nestvarnu tankoćutnost i deluziranost.

Šta te boli p...... šta ja pokazujemo.

Ako ne umeša da pričaš o temi, nego moraš o meni, bolje ćuti.

Ili se teraj ....


Kakav primitivac! Kao pravi branitelj tradicionalnih vrednosti najsilniji prema zenama. Al si naisao jebiga na zene koje za tu tvoju agresiju ne daju pet para. Ili sto bi se ovde reklo boli ih svesaborno patka, racku i tuki za to.
maksa83 maksa83 15:49 23.08.2022

Re: Jarile,

A demokratija može biti i sasvim u redu ako se dozvoli i tri, pet, ili neograničen broj mandata istoj osobi.

Ne, ne može. Zato i ne postoji u tom obliku.

Dodatno, ne radi se samo o doživotnom Predsedniku (on je samo manifestacija te bolesti) nego celom aparatu na dole koji na svim nivoima radi šta mu prdne zato zna da ne može biti zamenjen.

Osnova demokratije je smenjivost, oko toga nemamo šta da se dogovaramo.
gvozden1 gvozden1 15:55 23.08.2022

Re: Jarile,

Zato i ne postoji u tom obliku.

Gde ne postoji, na zapadu?
Pa o tome i pričam.

A što ne može?

Kažu, tako se previše vlasti u previše vremena stavlja u ruke jednom čoveku.

Kako se izmerili da je tačno to idealno, i zar nije previše vlasti u rukama američkih predsednika koji je sve, i predsednik države i predsednik vlade istovremeno?

ne radi se samo o doživotnom Predsedniku

Nije doživotni predsednik, nego predsednik sa pravom da se kandiduje za više mandata.
gedza.73 gedza.73 15:57 23.08.2022

Re: Jarile,

shmoo
Још ако око куће има и нека шљива да се прихвате док серу!
Ијаоооо, најбоље воле кад је дрво шљива, мајку им јебем литванску!

Pričala skoro ona izlapela Radmila Tmušić kako je Litvaniji bilo bolje u Sovjetskom Savezu.
Možemo mi njima da se smejemo koliko hoćemo. A kad bi uporedio koliko kod njih moderne tehnologije olakšavaju život običnim ljudima tebi bi se plakalo.



Čak mi se čini, da ne proveravam, kako je kod nas za malo veća inflacija nego kod njih. A njihove plate u EU i sloboda kretanja drastično veće.


literatesa literatesa 15:59 23.08.2022

Re: Jarile,

Kakav primitivac!

Joj bebica je to jedna, i džentlmen. :))
gvozden1 gvozden1 16:01 23.08.2022

Re: Jarile,

literatesa
Kakav primitivac!

Joj bebica je to jedna, i džentlmen. :))

Baš kao što si ti dama.

Nije dovoljno biti žensko da bi se bilo dama.

Al evo ti udvarača, ućarila si nešto.
literatesa literatesa 16:09 23.08.2022

Re: Jarile,

Baš kao što si ti dama.

Nije dovoljno biti žensko da bi se bilo dama.

Al evo ti udvarača

Rk, rk, rokt, ono kad rokće evolucija.

ućarila

Neki su ljudi i više od ćara. :)
gedza.73 gedza.73 16:09 23.08.2022

Re: Лако је туђим глогиње млатити

shmoo
Само, ту се и Украјинци ипак на крају крајева нешто питају.

Izgleda da su hteli. A Rusi ne daju jer 'oće oni da se pitaju pa ruše redom. Zanimljivo da srpski 'suverenisti' koji pričaju i nesvrstanima odjednom podržavaju rusku agresiju jer je Rusija ugrožena pa ukrajinski suverentite nije bitan. Kao da smo u Danu mrmota pa smo se vratili u vreme komunizma, ljubavi prema Staljinu (čitaj Putinu, najvećem sinu svetskih naroda koji se bori proitv svetske nepravde i imperijalizma) i Velikom SSSR-u (u kome radnička klasa uživa sva prava). Samo još da nađete neke Špance koji bi počeli da pucaju i dižu ustanak.

А пре почетка ове руске војне интервенције само су незналице могле да лупетају да ће све бити готово за неколико дана или седмица, па да се сад ишчуђавају колико то траје. (Опет прозападњачка пропаганда.)

To je bila zvanična rusofislska propaganda čak i ovde na blogu. Nakon tvrdnje kako rata i agresije neće biti, da je to samo prozapadnjačka propaganda a da Rusi na granici gomilaju vojsku jer im se može se tvrdilo kako je Rusija velesila, da je pitanje opstanka za nju osvajanje Ukrajine (možda i Poljske a neki su se nadali da Putinova Crvena armija stiže do Soče a nama donosi boljševičku revoluciju) i postavljanje proruskih političara. Kad ono izgleda kako Ukrajinci nešto oće da se pitaju.

Najbolje se vidi kako se propaganda rijatili analitičara, ruske 'pete kolone', ruskih plaćenika JNA polupismenih oficira u penziji i domaćih izdajnika prenela u sve medije nakon sastanka sa ruskom ispostavom kad u roku od par dana peglaju ono što su prethodno izrekli. Pogledaj emisije iz prvih dana rata i danas.

Bukvalno isto ovo što ti kažeš oni konstantno ubacuju u etar. Kao što je Željko Mitrović rekao kako je konceptom Rijalitija uticao na život u Srbiji tako ista ekipa rijaliti urednika radi sa rusofislkom propagandom. Ljudi kao da su zombirani i ponavljaju iste floskule valjda nadajući se kako će živeti u uređenoj, slobodnoj i demokratskoj državi ako Putin bude predsednik Srbije.
shmoo shmoo 16:18 23.08.2022

Re: Jarile,

gedza.73

A kad bi uporedio koliko kod njih moderne tehnologije olakšavaju život običnim ljudima tebi bi se plakalo.



Нисам ти ја баш права особа која се одушевљава "модерним технологијама које олакшавају живот обичним људима". У погрешној цркви се молиш.

Ономад код стадиона Чукаричког пресрео ме момак и пита за Црвени крст Чукарице. Црвени крст Чукарице је код Хиподрома. Знаш колико има да се шипчи пешке? Барем 20 минута. А његов џи-пи-ес, или како се то већ зове, нам код стадиона Чуке каже да је Црвени крст одмах ту, у кругу од 40 метара па је дечко слушао ту "модерну технологију које олакшава живот обичним људима".

Фулао је за неких близу 2 километра.

Тако да, Геџо, немам ништа против ако се неко томе диви и уздиже га на пиједестал вредности без којих се не може живети, али не спадам у те.

Него, Литванци су у том мом коментару случајно јер их је Фри споменуо.

А зна се ко сере иза куће у шљивику као што се исто тако зна ко овде на Блогу Б92 вазда сере поред рупе јер не стигне ни до те своје шљиве иза куће.


Čak mi se čini, da ne proveravam, kako je kod nas za malo veća inflacija nego kod njih. A njihove plate u EU i sloboda kretanja drastično veće.


Ко зна колика је инфлација код нас, само је прикривена. Упореди цене по продавницама, њихов раст, цене горива итд и однос динар евро па ти је јасно да се ту на дневном нивоу лаже са подацима око инфлације у Србији.

shmoo shmoo 16:25 23.08.2022

Re: Лако је туђим глогиње млатити

gedza.73

Само, ту се и Украјинци ипак на крају крајева нешто питају.


Izgleda da su hteli.


На погрешан начин су то хтели са оноликим постотком свога становништва којима је руски језик матерњи језик.

Мислили су да могу то да обаве убијањем и протеривањем тог становништва као што су то урадили Хрвати са Србима из Хрватске.

Побили 15 000 људи по Донбасу од 2014.

Али Русија није Србија, јбг.

Bukvalno isto ovo što ti kažeš oni konstantno ubacuju u etar.


Па ја њих не слушам. Ово што ти овде кажем, то је оно што ја мислим када прочитам голу информацију, без ичијих коментара.

Одавно не слушам никакве аналитичаре ни за шта.

А имам утисак да ти баш такве слушаш, само што су ти које ти слушаш у служби НАТО ратне пропаганде.
benedykt benedykt 16:30 23.08.2022

Re: Jarile,

maksa83
A ko mu je ubio ćerku ?
Realno postoje samo 3 kandidata: CIA, MOSAD, i Ukrajinci.
Obzirom da su ciljali tatu a sredili ćeru, tipujem na Ukrajince, ovi ostali su profi.
Naravno ako prihvatimo rusku verziju kao tačnu, ali ne vidim neke motive da to izmišljaju.

Dogovori se je l' prihvataš FSB verziju kao tačnu ili ne, pošto je po njima cilj bila ona, a ne on. Ako je cilj bio on onda je blopper, a ako je cilj bila ona onda je izvedena profi.

Ovo je teroristička akcija a za takve stvari najčešće neko preuzme odgovornost, tj. puvaka se, u ovom slučaju je odgovornost preuzeo neki narodni front ili tako nešto, neki kao militantni drugorusijanci. Postojanje takve organizacije mi je sumnjivo, mislim da bi to FSB razbucao jako brzo čim se pojavi pre nego što krene da pravi neku štetu, ipak je to stara škola lovljenja izdajnika revolucije (ili šta god se nosi kao zvanična ideologija) tako da ne znam koliku bih verovatnoću tome zalepio.

Darja Dugina došla na festival Tradicija u svojim sopstvenim kolima, u njima i otišla. Aleksandar Dugin na isti taj festival došao u svojim sopstvenim kolima, sa njima napustio festival. Sa obzirom na sve to, kao i da je eksplozija bila na daljinac, po svemu sudeći je meta bila samo i jedino Darja.
Tačno godinu dana pre atentata je Dugin napisao sledeće…



Ili ti ga parafrazirani Niče, odnosno Dugin je napisao… Što me ne ubije, ubiće nekog drugog…

Odgovornost preuzela tzv Nacionalna republikanska armija, izdali pri tome i neki kao manifest koji počinje ovako…
Mi, ruski aktivisti, vojni i političari, sada partizani i borci Narodne republikanske armije, stavljamo van zakona ratne huškače, pljačkaše i ugnjetače naroda Rusije!

Predsednika Putina proglašavamo uzurpatorom vlasti i ratnim zločincem koji je izmenio Ustav, pokrenuo bratoubilački rat između slovenskih naroda i poslao ruske vojnike u sigurnu i besmislenu smrt...


Tu verziju forsira Ilja Ponomarjev, koji je opet onako mutan lik, bio nekad deputat u ruskoj Dumi pa još kod Mironova u partiji, kome je tada npr Zahar Prilepin bio desna ruka. Onda prešao u opoziciju, na kraju otišao u Ukrajinu da živi, pa tamo i pokrenuo taj YouTube & Telegram kanal koji se zove Februarsko jutro. Imao je već par lažnih tvrdnji, tako da mu nije za verovati, tvrdio kako su ga ti likovi iz NRA kontaktiralil i dostavili mu nikad viđene fotografije sa lica mesta, međutim nikada ništa od toga nije pokazao.

Ova koju optužuju nije bila u Azovu, tj FSB tu laže za sve pare i ubacuje lokalnu Azov babarogu. Očigledno da ima neke veze sa atentatom, ali to nije priča koju je neko tek tako sam mogao da odradi…
gedza.73 gedza.73 16:35 23.08.2022

Re: Jarile,

shmoo
Тако да, Геџо, немам ништа против ако се неко томе диви и уздиже га на пиједестал вредности без којих се не може живети, али не спадам у те.

Verujem ti. Moj pradeda je pored poljoprivrede bio rabadžija pa je špediterom prevozio ljude i robu (konj nam se zvao Igen).
Sednu, natovare i polako klaj, klaj. Sad možeš da preuzmeš auto na tački A i da se odvezeš do tačke B gde ga ostaviš, možemo ovako da ti i ja razgovaramo... A mogli bi dimnim signalima ili telegramom. Da ne koristimo ove moderne tehnologije đavo ih odneo

Знаш колико има да се шипчи пешке? Барем 20 минута. А његов џи-пи-ес, или како се то већ зове, нам код стадиона Чуке каже да је Црвени крст одмах ту, у кругу од 40 метара па је дечко слушао ту "модерну технологију које олакшава живот обичним људима".

Taso, ja sam kamion vozio na kartu. Pronađeš mesto, pokaže ti kvadrant i onda pratiš put. Veruj mi na reč da kad izađeš na otvoren put mnogo ti je lakše sa navigacijom nego sa kartom ili stajanjem na svakom ćošku da seljaka pitaš za put.
Slažem se da maši, sporo reaguje ali mnogim ljudima pomaže.

Nije GPS za nekog ko se ceo život vrteo u krugu od par kilometara pa naučio ulice i rupe na njima napamet i na dva, tri dana ode sa cegerom do najbliže pijace.
Упореди цене по продавницама, њихов раст, цене горива итд и однос динар евро па ти је јасно да се ту на дневном нивоу лаже са подацима око инфлације у Србији.

T to ka'em. Ne pokazujemo baš mnogo pameti ako se podsmevamo Litvancima a mi smo u goroj situaciji od njih.
shmoo shmoo 16:43 23.08.2022

Re: Jarile,

maksa83
Nisu Kinezi u ovom trenutku idejne i moralne vođe sveta, nego Rusi.

Jes, država koja sopstveni narod trpa u zatvor ako kaže "rat" umesto "specijalna operacija" a predsednikov mandat je ograničen životnim vekom je svakako idejni i moralni vođa sveta ... kad bi se gađali Vulinima.




Максо, мислим да много грешите када мислите да је кључ свега у Путину.

(Исто као што није кључ свега у Србији у Вучићу.)

То је прилично поједностављена слика вероватно захваљујући НАТО ратној пропаганди која свом пучанству не сме да каже истину, па сву сложеност читаве ситуације, геополитичке, војне, економске, са ресурсима итд. покрива измаштаном сликом источњачког деспота и диктатора.

То су радили увек и свугде, зар не? Захвалан је то рецепт за пропагандну експлоатацију па су то радили и код нас са Милошевићем, а ево данас, 20 и нешто година касније, видимо да ипак није Милошевић био кључ свега у Србији деведесетих. Много је то сложеније било од слике балканског касапина. Као што ни у Ираку Садам није био кључ свега, нити Гадафи у Либији итд.

Уосталом, Максо, није Немачка капитулирала 1945. зато што се Хитлер самоубио, него зато што су јој били порушени градови, уништена инфраструктура и индустрија и што су почели да облаче клинце од 15 година у униформе и да им дају пушке у руке да бране фатерланд.

А тешко да до тога може да дође овде са Русијом.

Ако се само и покуша, онда смо сви најебали... Чак и оно мало озрачених који преживе тај први удар.

Мислим да грешите што стално то представљате тако као да је кључ рата и мира у рукама једног човека - Путина.

Много је то комплексније од те поједностављене слике.


maksa83 maksa83 16:46 23.08.2022

Re: Jarile,

Максо, мислим да много грешите када мислите да је кључ свега у Путину.
(Исто као што није кључ свега у Србији у Вучићу.)

Ja nigde nisam napisao da je ključ svega u Putinu, on je Igrač kog je postavila grupa ljudi koja održava taj sistem. Takođe mislim da ni kod nas nije problem u Vučiću (mada on jeste lik nepodesan za vođenje sednice kućnog saveta, a kamoli države) nego u vegetaciji ispod spremnoj da ga održava na vlasti zarad većeg, srednjeg i manjeg ćara, dok se država pretvara u pesak.
maksa83 maksa83 16:46 23.08.2022

Re: Jarile,

.
gedza.73 gedza.73 16:50 23.08.2022

Re: Лако је туђим глогиње млатити

shmoo
На погрешан начин су то хтели са оноликим постотком свога становништва којима је руски језик матерњи језик.

Da li možda imaš informaciju koliko je Rusa oduševljeno ovakvim 'oslobađanjem' od strane ruske vojske? Da se ne desi slučajno ono o čemu smo pričali na prošloj strani da Rusi na kraju uzimaju ukrajinske pasoše.
А имам утисак да ти баш такве слушаш, само што су ти које ти слушаш у служби НАТО ратне пропаганде

Upravo suprotno. Baš ruske. Kao nekad u vreme MIloševića 'Argument više'. Slušam i krstim se kako neko može da veruje u te gluposti. A opet kad su ljudi ubeđeni da od nastanka sveta pa do danas na ivici Zemlje stoje vojnici koji u tri smene nas čuvaju da ne padnemo u 'ambis' i niko od njih da se izlane kako je Zemlja u stvari ravna onda je moguće i da je Putin novi Mesija.
shmoo shmoo 16:50 23.08.2022

Re: Jarile,

gedza.73

Verujem ti.

A mogli bi dimnim signalima ili telegramom. Da ne koristimo ove moderne tehnologije žavo ih odneo



Верујем и ја теби.

А ово није уопште лоша идеја са димним сигналима за предстојећу зиму када буду рестрикције струје.

Slažem se da maši, sporo reaguje ali mnogim ljudima pomaže.


Ма немам ја ништа против, нека га користи свако коме треба. И сваку другу предност коју доноси модерна технологија. (Ево, ја имам наочаре за читање, нпр. Да живим у неком средњем веку, сматрали би ме демоном. због ових стакалаца испред очију.)

Али не уздижем баш то на ниво неког божанства, модерна технолошка достигнућа.


Ne pokazujemo baš mnogo pameti ako se podsmevamo Litvancima a mi smo u goroj situaciji od njih.



Ало, Геџо! Џабе нам ова модерна технологија када ти мене уопште не разумеш.

Уопште се нисам подсмевао Литванцима.

Него... Ко овде на Блогу Б92 вазда помиње свој шљивик и шљиве?

Наш Радован Трећи. Боље речено, Радованка Трећа.

benedykt benedykt 16:50 23.08.2022

Re: Лако је туђим глогиње млатити

gedza.73
shmoo
Само, ту се и Украјинци ипак на крају крајева нешто питају.

Izgleda da su hteli. A Rusi ne daju jer 'oće oni da se pitaju pa ruše redom. Zanimljivo da srpski 'suverenisti' koji pričaju i nesvrstanima odjednom podržavaju rusku agresiju jer je Rusija ugrožena pa ukrajinski suverentite nije bitan. Kao da smo u Danu mrmota pa smo se vratili u vreme komunizma, ljubavi prema Staljinu (čitaj Putinu, najvećem sinu svetskih naroda koji se bori proitv svetske nepravde i imperijalizma) i Velikom SSSR-u (u kome radnička klasa uživa sva prava). Samo još da nađete neke Špance koji bi počeli da pucaju i dižu ustanak.

Sve se danas već uveliko zna, odnosno da su napali sa ciljem da za par dana zauzmu Kijev i da tamo instaliraju marionetsku vladu. Postojala je opcija A te nove ukrajinske vlade sa Janukovičem koji je čekao u Belorusiji da ga pozovu da ujaše na belom konju u Kijev, odnosno opcija B sa Carjovom koji se posle skoro pa decenije ponovo pojavio u Ukrajini. FSB je imao sva prava ispitivanja sa terena, odnosno da ih narod u Ukrajini neće dočekati kao oslobodioce, međutim svesno su lagali Putina i pričali bajke kako ih cela Ukrajina jedva čeka sa sve cvećem koje će da bacaju na tenkove.
Pri svemu tome, niko u Kijevu skoro do poslednjeg časa nije mogao da veruje da će do napada zaista doći, odnosno ako su pretpostavljali da će doći do neke vrste sukoba, nisu mogli niti da pretpostave da će to biti bukvalno invazija punom snagom. Makron ih je ubeđivao nekoliko dana pred napad u poseti Zelenskom, da mu je Putin svečano obećao da nikakvog napada neće doći, a prvi čovek nemačke obaveštajne službe ih je u isto to vreme ubeđivao kako konačna odluka još nije doneta u Kremlju…

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana