Budućnost| Zdravlje| Životinjski svet

C.A.T.S.

srdjan.pajic RSS / 05.10.2022. u 17:56

Ako se ovih dana zadesite na denverskom internacionalnom aerodromu (DIA), primetićete na mnogo mesta kučiće koji slobodno tumaraju gejtovima i terminalom, sa prslučetom na kome piše "Pet me!" ("Pomazi me!"). Psi su krajnje opušteni i prijateljski nastrojeni, slobodno prilaze ljudima, maze se, verovatno žickaju i neku klopu, ako ima.

C.A.T.S. je skraćenica od Canine Airport Therapy Squad. Čini ga nešto više od osamdesetak pasa iz oko četrdeset različitih rasa, i jedna mačka. Svrha im je da omoguće putnicima da se interakcijom sa njima malo opuste, oslobode stresa koji putovanje avionom i bivstvovanje po aerodromima neminovno donosi.

Ovo nije novina, ali je DIA ušao u Ginisovu knjigu rekorda sa brojem pasa (plus jedna mačka) koji obavljaju ovaj važan posao.

  link

lU5Nklclo3ZIblYAlQmSnKH9MM6qmo07hlRLL_F0VzHabxyD7t9tOBeHKV9RBCM0Pd8c2XJppJKIscj7N-jFImCM1d9ts15nBwfaW4Bh69G0BB19AShrwthe5Awa5XB1R8t_x2l1vlyAkx8Un5Bp9OJfcTfmCbzfEnJ7jblLugh4lPnjEasz2FWoeYsgVa_oktUm-zv2jFL3x2286uO0on1E_xfDr_RtASj_LPYAtqbx9lO2maQ--D4k8smtQTv4C__nxdvy-5y1My2sOzlDPxNxEUsap8CoJxQbTUXYo9v6WrKexBH3n-kduUxacS1YyTPbnHDd_BCerVdWPADz6yHvXQUv37Tqma8AxswZwWzZAD-VYQnU_9rebZhT4tE2iacWM0FGNlqHkLbL-kB927PRkOoJT3VM6EFYbMmSKwfXWJeX0MRY_ctU1_h5cD2x_yHOUEiuuNSJ-GmPLQsFTEyjz1OnHL7uM7EDnkWoT0xc-j9QKH3CnCXNhow7FRk-3Caa9KGBU4gJfscLy6JRvgNRHExTycYgb4RVjIkTBIby0yCdBjsE06uST08ZD41CVkfnz80Fh9EgatvNgkclQ2nyKtnfNRDN1t2eEP7JD5N0Zc39OqsP3guNt1NWq16dgGS_2t5UeLNPja96y8f-gE7P1ibpFTYYF6-NDDkxcSWg9P49jivKZdOQT2SwF7F5Zuz3Uf9HjOWpY5CmVsiVZp007TiywCfmjItz4QmH2qN6awjE5UxeyZW-kKpQoyQ=w600-h400-no?authuser=0 

1. Ovaj tekst je tu samo da naslovna stranica bloga ne zvrji prazna, a blog je otvoren za šta god vam padne napamet, uključujući i ovu temu, sve samo da ne krizirate, a prvenstveno da se oslobodite stresa. Naravno, svi su dobrodošli, a ako bi moglo bez klanja, bilo bi super, a ako ne, nema veze, ja nikog da brišem i banujem neću, samo je Bobić banovan, zna on zašto. :)  (nije, zajebavam se!).

 2 Mačka na slici nije aerodromska, nego naša Margarita. 



Komentari (1418)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

literatesa literatesa 04:08 07.10.2022

Re: Милости им не тражим нити бих им је дао

Mislim da će ove slike sve reći o njemu…

I više.
maksa83 maksa83 06:42 07.10.2022

Re: Bullseye

Мораћу и ово да поменем клинцима у школи на часовима Грађанског васпитања...

Треба ово да виде.

Jesi ti baš siguran da plan i program građanskog uključuju tvoje viđenje geopolitike izgrađeno poslovičnim obilaskom opskurnih portala?

Doduše ako je plan i program srpskog uključivao i tvoje objašnjavanje deci koji su ideološki promašaji njihovih roditelja i da je Nikola Jokić govno, što da ne.
gedza.73 gedza.73 06:51 07.10.2022

Re: Bullseye

Jesi ti baš siguran da plan i program građanskog uključuju tvoje viđenje geopolitike izgrađeno poslovičnim obilaskom opskurnih portala?

Neka deca kad odrastu sećaće se Tase kao mi nastavnika marksizma i ONO i DSZ. Isto se ponaša.





maksa83 maksa83 07:07 07.10.2022

Re: Bullseye

Neka deca kad odrastu sećaće se Tase kao mi nastavnika marksizma i ONO i DSZ. Isto se ponaša.

Njima je bar zaglupljivanje dece bilo u opisu posla podržano planom i programim, a Tasa umišlja da je neka gerila koja će da ih nafiluje pravim istinama o svetu tako što prepumpava i na njih istovaruje govna iz svoje glave.

Inače ova veronauka/građansko je najžešći blunder Đinđić-Čeda dvojca pošto je to direktno njihovo zaveštanje, prvi je hteo da se dodvori desnim elementima a drugog je Amfilohije tih dana sveže krstio pa je bio ekstrapobožan. Da je pameti pa da se te budalaštine ukinu nauštrb korisnih predmeta (deca izlaze iz škola nesposobna da napišu proširenu rečenicu i najgori smo na svim testovima iz fundamentalnih predmeta) ali ta se pasta neće vratiti u tubu, pogotovo sa ovim talibanima.

Kad reko talibani, evo i Miloš Vučević dobio od Pornfirija orden Svetog Save.

Neka se pripremi Simo Spasić, prvo megafon da mu se osvešta pa taj orden posle.
shmoo shmoo 07:11 07.10.2022

Грађанско васпитање - боли? Bullseye.






maksa83 maksa83 07:19 07.10.2022

Re: Грађанско васпитање - боли? Bullseye.

shmoo

Tasa multimedijalno dočarava kako se smeje ko hijena.

To da pokažeš deci kad budeš predavao informatiku, pošto im ilustruješ DNS query pokazivanjem slika tabela sa FSB portala.

shmoo shmoo 07:26 07.10.2022

Грађанско + информатика? Bullseye.






Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 08:19 07.10.2022

Re: Bullseye

Njima je bar zaglupljivanje dece bilo u opisu posla podržano planom i programim, a Tasa umišlja da je neka gerila koja će da ih nafiluje pravim istinama o svetu tako što prepumpava i na njih istovaruje govna iz svoje glave.


To je na nivou ovog doktora koji je pacijentima iz glave upisivao teske dijagnoze. Jedna sizofrenijica u tvom kartonu manje-vise a sta ima veze.

Inače ova veronauka/građansko je najžešći blunder Đinđić-Čeda dvojca pošto je to direktno njihovo zaveštanje, prvi je hteo da se dodvori desnim elementima a drugog je Amfilohije tih dana sveže krstio pa je bio ekstrapobožan. Da je pameti pa da se te budalaštine ukinu nauštrb korisnih predmeta (deca izlaze iz škola nesposobna da napišu proširenu rečenicu i najgori smo na svim testovima iz fundamentalnih predmeta) ali ta se pasta neće vratiti u tubu, pogotovo sa ovim talibanima.


Upravo. Pa sad fino crkva na preporuku Dveri moze da uredjuje i udzbenike biologije a iz prosvete niko ni da bekne. Valjda svi zauzeti na kosov... pardon ruskom frontu.


principessa_etrusca principessa_etrusca 08:24 07.10.2022

Re: Милости им не тражим нити бих им је дао

literatesa

- Principessa iz Londona sa prepoznatljivom sličicom (simbolom ukidanja slobode govora u aristokratskim i crkvenim krugovima?) podržava predsednika jednog entiteta (znate ko je, ne moram ništa napisati) jer je između ostalih porodičnih neimarskih radova (desetine firme, apoteke, restorani, radio) narodnim parama izgradio i turistički grad, kulise (kulise grada hrvackog pisca nedaleko od mjesta zločina nad bošnjačkim narodom), i jer taj predsednik sa podanicima podržava cara Rusije.


- ili na slobodu govora da dok Principessa iz Londona piška po narodu u RS, Emsi se junači potpuno nesvjestan šta ona slobodno govori i kuda to vodi kad si na strani jednih (ne kao kikika slobodno piškati po obe, na Twitteru je to jebati se za pažnju i lajk), i drugima uskraćuješ njihova ljudska prava..

Теса, свашта си надробила, али ћу се ограничити на ова два горња пасуса где дистортираш оно што сам ја рекла, а што се Додика тиче, рекла сам две ствари:

- не познајем унутрашње прилике у БиХ, ни политичку сцену (за твоју фавориткињу сам чула на дан избора када је прогласила победу), а импонује ми и поштујем Додиков однос према страним наредбодавцима којима који дефилују Балканом и којима (једино) он јасно и гласно каже да одјебу (некада баш тим недвосмисленим речником);

- Додик је имао добар инстинкт да подржи Костуричин пројекат Андрићграда и омогући му да га спроведе у дело и Андрићград је постао највредније што је изграђено на Ју-простору од 1945. Архитектонско културно наслеђе није само оно што је преостало непорушено, већ и оно што се ствара.

Осим тога, Андрић за себе није мислио да је хрватски писац. Ти ваљда знаш боље ко је ко?

Третман стратишта из 90-их и стратишта уопште је посебна тема. Цело Сарајево је место страдања српског народа 90-их, од мучког убиства свата код старе цркве, Добровољачке, убиства Милутина Најдановића и бројних његових колега, Казана итд. Да ли сматраш да у Сарајеву и у Федерацији не треба ништа више икад градити или то важи само за Вишеград?
maksa83 maksa83 08:30 07.10.2022

Re: Милости им не тражим нити бих им је дао

Цело Сарајево је место страдања српског народа 90-их, од мучког убиства свата код старе цркве, Добровољачке, убиства Милутина Најдановића и бројних његових колега, Казана итд.

Pa ako to nije naplaćeno za četiri godine opsade tokom kojih su ih sa okolnih brda gađali iz topova i snajpera onda ne znam šta je. Četiri godine, jebotebog.
zilikaka zilikaka 08:37 07.10.2022

Re: Милости им не тражим нити бих им је дао

može biti da stvarno jeste najjeftinije tako (da uzimaju samo dio nekog kontigenta)..
može biti da su malo i nepismeni pa im lakše da se dogovore sa Hrvatima jer njih bar razumiju..
može biti da su toliko nepismeni i nesposobni da nisu znali ni da uporede cijene, ni da nađu alternative ni ništa nego bila neka tetka još i stare YU i ona imala telehon od Hrvata i tako to i bi..

Pa ima nešto i u problemima transporta. Mislim, može to da se nosi i drugačije nego je najzgodnije cevovodima, a nama tekovina iz ranijih života upravo taj cevovod kao logični pravac snabdevanja cele bivše države.
E, sad ima priča o tankerima na Dunavu koje navodno mahom drže Ukrajinci, pa problem skladištenja u istim tim dunavskim lukama i prevoz dalje do mesta prerade...

Nedovoljno znam da bih analizirala problem, jedino to nešto logike i rekla-kazala da opiše koliko tehnički stvar nije jednostavna i ne rešava se preko noći

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 08:55 07.10.2022

Re: Милости им не тражим нити бих им је дао

- Додик је имао добар инстинкт да подржи Костуричин пројекат Андрићграда и омогући му да га спроведе у дело и Андрићград је постао највредније што је изграђено на Ју-простору од 1945. Архитектонско културно наслеђе није само оно што је преостало непорушено, већ и оно што се ствара.


To je taman toliko znacajno koliko oni staromakedonski kipovi po Skoplju, klasicisticka arhitektura od Cauceskua ili iskopavanje drevnih piramida u Visokom. I Bosna i Srbija imaju dovoljno jako istorijsko nasledje da ne moraju da ga izmisljaju.

Kad Dodik i Kusturica uzmu pare za Izmisljeni grad onda te pare fale za arheoloska iskopovanja, rekonstrukciju i odrzavanje neizmisljenih lokaliteta. Imas Vincu na svojoj teritoriji i za to nema novaca a ovamo cemo budziti Dubrovnik na Drini u koji ce knez dva puta godisnje da svrati.
kamilo_emericki kamilo_emericki 09:06 07.10.2022

Re: Милости им не тражим нити бих им је дао

zilikaka


Nedovoljno znam da bih analizirala problem, jedino to nešto logike i rekla-kazala da opiše koliko tehnički stvar nije jednostavna i ne rešava se preko noći


Danas nikog ne zanima tehnika, čak ni ideologija u koju se kunu.
Slobodno tržište, konkurencija, ekologija? Koga briga za to, pažnja se usmjeri na nešto drugo i ljuljaj Zilha.
Kupovina energije od najpoviljnijeg i najjeftinijeg ponuđača, transport najjednostavnijim, najjeftinijim i ekološki najprihvatljivijim načinom su gluposti i budale su oni koji su to sve koncipirali decenijama u nazad.
Nekompetentni ljudi smisle riješenja pa tek onda traže da se tehnika, ekonomija, ekologija prilagode tome.

literatesa literatesa 09:17 07.10.2022

Re: Милости им не тражим нити бих им је дао

Теса, свашта си надробила, али ћу се ограничити на ова два горња пасуса где дистортираш оно што сам ја рекла, а што се Додика тиче, рекла сам две ствари:

- не познајем унутрашње прилике у БиХ, ни политичку сцену (за твоју фавориткињу сам чула на дан избора када је прогласила победу), а импонује ми и поштујем Додиков однос према страним наредбодавцима којима који дефилују Балканом и којима (једино) он јасно и гласно каже да одјебу (некада баш тим недвосмисленим речником);

- Додик је имао добар инстинкт да подржи Костуричин пројекат Андрићграда и омогући му да га спроведе у дело и Андрићград је постао највредније што је изграђено на Ју-простору од 1945. Архитектонско културно наслеђе није само оно што је преостало непорушено, већ и оно што се ствара.

Осим тога, Андрић за себе није мислио да је хрватски писац. Ти ваљда знаш боље ко је ко?

Третман стратишта из 90-их и стратишта уопште је посебна тема. Цело Сарајево је место страдања српског народа 90-их, од мучког убиства свата код старе цркве, Добровољачке, убиства Милутина Најдановића и бројних његових колега, Казана итд. Да ли сматраш да у Сарајеву и у Федерацији не треба ништа више икад градити или то важи само за Вишеград?


Nisam nadrobila, ko drobi?, drobi se hljeb u mlijeko, mrvi, otkud taj izraz?, moji po cjeli dan dole kući drobe hljeb u napoj bikovima i pjevaju Ne može nam niko ništa, a ja u Beču vidiš zaboravila otkud se primilo drobljenje u narodu i slušam jazz.. Drobiti kamenje, drobiti nešto pod nogama, da, bikovi drobe ljude na koridi..

Nije istina, Dodiku si ti već par puta na osnovu čega izržavala divljenje?, čuva RS?, od koga? ili za koga? za svoju familiju i podanike? Čitam juče, Bošnjaci su za njega glasali, i Hrvati,

politika je danas postala kao berza, moraš prepoznati i rizikovati, znaš da ćeš radi suše u jednoj zemlji, cijene kikirikija u drugoj, dobiti na kafi u trećoj..

Prepoznati i povezati,

tvoje povezivanje Dodika sa Andrićgradom i RS je materijalni i duhovni fijasko, gubitak, i na drugoj strani sam ja, podržavam njegovu političku protivnicu iako je u nekim drugim okolnostima (a gdje danas više postoje prve, stare ili normalne okolnosti kad se biralo između lijevo i desno, centar i itd?) ne bih podržala, ono što ona nudi nije ni minimum koliko se može ponuditi, ali sad šta je tu je, rizikujemo,

zatim,

Andrić pisac Hrvat meni ne pravi razliku od Andrića pisca hrvatskog Srbina iz Beograda, ne bi jedan na uštrb drugoga bio draži, naprotiv, njegove interese u Srbiji bi na kraju povezala sa flertom i tuđom ženom, tj oduvijek umjetnike i sentimente u bivšoj Jugoslavij stavim na poseban tas, dal je to more, žena, sex, novac, ideali, zavaravanje, deluzija, nešto izmaštano, lajkić na Twitteru, megalomanija, ezibicionizam i itd.. I Selimović je bio u Beogradu i mislim da Bošnjaci nemaju boljeg pisca, šteta ako su ga se radi Beograda odrekli jer Selimovićeva Bosna i Andrićeva nije ista.

Da li bi kod tebe promjenilo nešto da je Kusturica ostao Emir i da je Andrić samo Hrvat i tačka?, i da je Dodik velikodušno isfinansirao parama naroda maketu grada po imenu hrvackog pisca sa muralom na kojem su on (ktitor valjda), Kusturica i Novak (ako ćemo pravo na mural moraju docrtati i piramide?).


Za Sarajevo ne znam šta bih rekla ni meni nije jasno zašto su granatirali grad, znam puno Srba Sarajlija, i nekako sam na distanci jer mi Sarajevo od svih gradova bilo najdalje, i evo ispostavilo se da oni sa predstavom Gavrilu (pisac iz Srbije, novac iz Austrije) znaju preživjeti.

Nakon 30 god svi znaju šta je bilo u Srebrenici, srpske žrtve niko ne spominje. I ja sam toga svjesna, posebno mi zablinka u glavi kad vidim objektivnog kikiku, shvatim, stani malo, ništa tim ljudima ne dugujem, ni lijepu riječ, ne treba ustuknuti, nakon 30 god, ušao si u kolo, sad ćeš se jebati za onu jednu srpsku odsječenu glavu, ne za lajk.. Ali to ne mijenja činjenicu da su oni u Andrićgradu izgradili provizorijum za vječnost, pišu novu istoriju srpskom narodu na koju će se il su se već primile generacije djece, lažnu srpsku istoriju, sa nama veze nema i plus, dole se jeste desio zločin i ako ne govorimo o njemu radimo istu grešku koju su nama pravili ustaškim zločinima zašušurenim iz Zagreba i Beograda, pravili nam makete života..
cmix909 cmix909 09:39 07.10.2022

Re: Милости им не тражим нити бих им је дао

srdjan.pajic
... doktorirala Rahmanjinova i još nekog njegovog pajtaša koji je bio još veći baja od tog mog imenjaka...

Po recima samog imenjaka, najveci baja je bio Jozef Hofman, ali pod uslovom da je trezan.
softelectronics_e softelectronics_e 09:47 07.10.2022

Re: Милости им не тражим нити бих им је дао

literatesa
Smiri se!
Proći će.

Od tebe se stvarno širi smrad, otvorim Blog, smrdi Emsi.

Nisi u pravu!
I nisi smrdljiva.
Istina, pišeš počesto idiotarije, a nisi glupa.
Šta je onda u pitanju?
Ja ne znam, nisam kompetentan.

softelectronics_e softelectronics_e 09:59 07.10.2022

Re: Bullseye

maksa83
Neka deca kad odrastu sećaće se Tase kao mi nastavnika marksizma i ONO i DSZ. Isto se ponaša.

Njima je bar zaglupljivanje dece bilo u opisu posla podržano planom i programim, a Tasa umišlja da je neka gerila koja će da ih nafiluje pravim istinama o svetu tako što prepumpava i na njih istovaruje govna iz svoje glave.

Inače ova veronauka/građansko je najžešći blunder Đinđić-Čeda dvojca pošto je to direktno njihovo zaveštanje, prvi je hteo da se dodvori desnim elementima a drugog je Amfilohije tih dana sveže krstio pa je bio ekstrapobožan. Da je pameti pa da se te budalaštine ukinu nauštrb korisnih predmeta (deca izlaze iz škola nesposobna da napišu proširenu rečenicu i najgori smo na svim testovima iz fundamentalnih predmeta) ali ta se pasta neće vratiti u tubu, pogotovo sa ovim talibanima.

Kad reko talibani, evo i Miloš Vučević dobio od Pornfirija orden Svetog Save.

Neka se pripremi Simo Spasić, prvo megafon da mu se osvešta pa taj orden posle.

Moja deca su završila Matematičku gimnaziju.
I kao većina te dece su pohađala veronauku.
To ih nije sprečilo da izrastu u uzorne građane.
Kod njih nije postojala podela na one koji idu na veronauku ili na građansko.
Svi su bili drugari.
Uzorna blogerka Principesa je ponekada putovala sa njima u London i sama se uverila o kakvoj deci se radi.
softelectronics_e softelectronics_e 10:05 07.10.2022

Re: Милости им не тражим нити бих им је дао

maksa83
Због таквих ликова у Србији попут Бенедикта ја после на часовима Грађанског васпитања у школи морам да помињем Роџера Вотерса.

Čekaj Taso čoeče ti sad držiš i građansko? Ono, učiš decu da razlikuju dobro i zlo?

Pa to su sjajne vesti, sjaj-ne.

Pošto onda možda sledeće nedelje ja mogu da postanem instruktor letenja (ništa preambiciozno, civilno vazduhoplovstvo za početak, a ako me krene možda i vojno, isti k. letiš samo još nešto i piu-piu-piu pucaš). I-L-I - primabalerina, nisam još odlučio.

Ti bi mogao da budeš komedijant, vickast si i brzo razmiśljaš.
Ne, ne, nisam mislio kurcosvirač.
predatortz predatortz 10:17 07.10.2022

Re: Милости им не тражим нити бих им је дао

maksa83
Цело Сарајево је место страдања српског народа 90-их, од мучког убиства свата код старе цркве, Добровољачке, убиства Милутина Најдановића и бројних његових колега, Казана итд.

Pa ako to nije naplaćeno za četiri godine opsade tokom kojih su ih sa okolnih brda gađali iz topova i snajpera onda ne znam šta je. Četiri godine, jebotebog.


Nije naplaćeno, nije ni blizu...
Čitaj, Makso, Čitaj... Ne počinje istorija sa Slobodanom Miloševićem, Radovanom Karadžićem i Ratkom Mladićem.
Ima tu toliko starih dugova da ni kamata nije naplaćena, a o glavnici ni reči ne može da bude.

Čitaj šta se dešavalo sarajevskim Srbima u Prvom, potom u Drugom svetskom ratu, pa ćeš se malo i postideti ovih svojih reči. nadam se, jer verujem da si ti čestit čovek.

I, tebi ne stoji ova floskula "sa okolnih brda". A i netačna je, brate. Sem brda, Srbi su do Dejtona držali i solidne delove grada.
Deca su im na Grbavici u školu išla zaklonjena šatorskim krilima razapetim duž ulice i to je bila jedina zaštita od muslimanskih snajpera.

Da, gospodo i dame, i srpska deca u Sarajevu su ginula od snajpera, ne srpskog. Nekako to uvek zaboravljate. I od granata, opet ne srpskih.

U tim vašim glavama Sarajevo je nekako bilo muslimansko i šta koji qratz Srbi tu imaju da traže.

E pa, nije!

Zato, knjige, čitajte...
literatesa literatesa 10:17 07.10.2022

Re: Милости им не тражим нити бих им је дао

Nisi u pravu!
I nisi smrdljiva.
Istina, pišeš počesto idiotarije, a nisi glupa.
Šta je onda u pitanju?
Ja ne znam, nisam kompetentan.

Svanuo novi dan za manijakov smrad.
milisav68 milisav68 11:06 07.10.2022

Re: Милости им не тражим нити бих им је дао

srdjan.pajic
ali svaki me je iznanadio nekim tako opštim detaljem koji nije znao, iz obične neke istorije, ili još gore geografije. Ok, kraj opanjkavanja .

Ti se iz USA podsmevaš (ne)poznavanju geografije.



Amerikancima je kao mini test dato da probaju da napišu imena evropskih zemalja.
Ono što je potom od toga ispalo postalo je hit i na Internetu i na društvenim mrežama.


Ovde ima još tih lupetanja.

newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:14 07.10.2022

Re: Милости им не тражим нити бих им је дао

zilikaka
može biti da stvarno jeste najjeftinije tako (da uzimaju samo dio nekog kontigenta)..
može biti da su malo i nepismeni pa im lakše da se dogovore sa Hrvatima jer njih bar razumiju..
može biti da su toliko nepismeni i nesposobni da nisu znali ni da uporede cijene, ni da nađu alternative ni ništa nego bila neka tetka još i stare YU i ona imala telehon od Hrvata i tako to i bi..

Pa ima nešto i u problemima transporta. Mislim, može to da se nosi i drugačije nego je najzgodnije cevovodima, a nama tekovina iz ranijih života upravo taj cevovod kao logični pravac snabdevanja cele bivše države.
E, sad ima priča o tankerima na Dunavu koje navodno mahom drže Ukrajinci, pa problem skladištenja u istim tim dunavskim lukama i prevoz dalje do mesta prerade...

Nedovoljno znam da bih analizirala problem, jedino to nešto logike i rekla-kazala da opiše koliko tehnički stvar nije jednostavna i ne rešava se preko noći



ma naravno, nije svejedno i ako sad mijenjaš način nabavke platićeš više ali to nisu nekakve astronomske razlike i to neće trajati vječno..
pa je malo smješno da ih to tako trigeruje a nikad nisu ni pomislili koliko smo sve ove godine plaćali što nismo u ekonomskom savezu sa najvećim trgovinskim partnerom..
to kao nema veze
pa ok, ako nema, šta onda oko ovoga da se diže dževa
ovo su bukvalno mrvice u poređenju
maksa83 maksa83 11:21 07.10.2022

Re: Милости им не тражим нити бих им је дао

Ne, ne, nisam mislio kurcosvirač.

Dobro je, pošto to nije poenta, tu već briljiram. Fora je da nađeš neko polje ekstremne nepodesnosti za ulogu, kao npr. Tasa da predaje građansko, ili ja veronauku, ili ti powerlifting, tako nešto, razumeš.
Milan Novković Milan Novković 11:24 07.10.2022

Re: Милости им не тражим нити бих им је дао

maksa83
Ne, ne, nisam mislio kurcosvirač.

Dobro je, pošto to nije poenta, tu već briljiram. Fora je da nađeš neko polje ekstremne nepodesnosti za ulogu, kao npr. Tasa da predaje građansko, ili ja veronauku, ili ti powerlifting, tako nešto, razumeš.

El mogu ja project planning and management?!
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 11:29 07.10.2022

Re: Милости им не тражим нити бих им је дао

I, tebi ne stoji ova floskula "sa okolnih brda". A i netačna je, brate. Sem brda, Srbi su do Dejtona držali i solidne delove grada.
Deca su im na Grbavici u školu išla zaklonjena šatorskim krilima razapetim duž ulice i to je bila jedina zaštita od muslimanskih snajpera.


Tacno, ne stoji da su gadjali sa brda (pre svega Trebevica, ali ne samo), nego i iz solitera. Recimo sa Grbavice. Iste one Grbavice gde je ekipa zvana Bijeli Andjeo silovala, zlostavljala i pljackala.

To sto je Grbavicu Milosevic predao i sta se desilo sa Srbima posle potpisivanja Dejtona je opet drugo pitanje. Skoro tabu tema za srpsku javnost.

Da, gospodo i dame, i srpska deca u Sarajevu su ginula od snajpera, ne srpskog. Nekako to uvek zaboravljate. I od granata, opet ne srpskih.


Tacno. Zelene beretke su pocinile zlocine nad Srbima u Sarajevu. I nikad se bosnjacko drustvo sa tim nije suocilo. Recimo, zlotvori odgovorni za Tarcin su mislim na kraju pusteni na slobodu.

Ali je i cinjenica ko je drzao grad pod opsadom i ko je odgovoran za rusenje i najveci broj mrtvih tamo. A cinjenica je i da je medju tim mrtvima bilo i Srba.


U tim vašim glavama Sarajevo je nekako bilo muslimansko i šta koji qratz Srbi tu imaju da traže.



To da je Sarajevo muslimansko najcesce cujes od Dodika. Naravno da nije. Ne znam kad si poslednji put bio tamo.




Ima tu toliko starih dugova da ni kamata nije naplaćena, a o glavnici ni reči ne može da bude.


Kako racunas ovo? Koliko otpada na onu slavnu Mladicevu osvetu?
kamilo_emericki kamilo_emericki 11:34 07.10.2022

Re: Милости им не тражим нити бих им је дао

newimprovedtadejus



pa je malo smješno da ih to tako trigeruje a nikad nisu ni pomislili koliko smo sve ove godine plaćali što nismo u ekonomskom savezu sa najvećim trgovinskim partnerom..
to kao nema veze
pa ok, ako nema, šta onda oko ovoga da se diže dževa
ovo su bukvalno mrvice u poređenju

Šta ovo znači? Kakav savez je u pitanju i ko je najveći ekonomski partner?
Kako se ulazi u taj savez?

milisav68 milisav68 11:36 07.10.2022

Re: Милости им не тражим нити бих им је дао

predatortz
Ne radimo ništa pogrešno, gledamo svoja posla, ponašamo se prema normama međunarodnog prava...

A jbga, zaboravio si, nekad se drobilo kako ne poštujemo međunardno pravo, pa nas zbog toga kažnjavaju, sad je to puj pike ne važi, sad vlada sila.

I tu se vraćamo na 12.januar 1906.

S tim što je onda bilo nekoliko (evropskih) sila, sa kojima si mogao da se dogovoriš, a sada samo kauboji komanduju, pa em što moraš njih da trpiš, moraš i da pevaš - Kokakola - to je ono pravo.

..............................................

Usput, niko da spomene da je umrla Gorica Nešović, koja je sa Draganom obeležila jedan period radija B92.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:43 07.10.2022

Re: Милости им не тражим нити бих им је дао

kamilo_emericki
newimprovedtadejus



pa je malo smješno da ih to tako trigeruje a nikad nisu ni pomislili koliko smo sve ove godine plaćali što nismo u ekonomskom savezu sa najvećim trgovinskim partnerom..
to kao nema veze
pa ok, ako nema, šta onda oko ovoga da se diže dževa
ovo su bukvalno mrvice u poređenju

Šta ovo znači? Kakav savez je u pitanju i ko je najveći ekonomski partner?
Kako se ulazi u taj savez?



pa EU, pisala sam gore već pa da se ne ponavljam..
i na nivou pojedinačnih zemalja Njemačka, Italija, komšije su nam ispred svih ostalih po količini izvoza a posmatrano kao savez su ogromna većina tržišta za naš izvoz..
pa kad uzmeš u obzir da ti kad hoćeš da izvezeš recimo crijep u neku od tih zemalja.. ako nisu u EU ti moraš da platiš dodatno osiguranje, dodatnu papirologiju, da čekaš duže špediciju pa za to platiš vozača duže, pa da platiš dodatnu kontrolu kvaliteta.. a to su opet sve sitnice koliko bi ti bilo lakše da možeš još i da apliciraš za povoljnije finansiranje te svoje proizvodnje da nisi van EU..
eto rekoh ugrubo per capita je to minimum 500 evra mjesečno a gdje su tek standardi kvaliteta usluga koje u toj svojoj državi kao građanin dobijaš..
mi smo se zbog ideološkog opredjelenja (nismo valjda mogli da oprostimo bombarodvanje šta li) odlučili da budemo minimum 30% siromašniji nego što smo mogli biti..
to ako računamo od tačke 2000. godine, da računamo ranije bilo bi značajno više..
pa ok, eto tako smo odabrali, u redu..
al šta se onda sad bunimo to ne kapiram..
to jest kapiram al mi se čini da ti ljudi nisu svjesni čega smo se sve odrekli da bi ne znam tačno šta postigli.. ne bi li dio Evrope?
go figure
maksa83 maksa83 11:44 07.10.2022

Re: Милости им не тражим нити бих им је дао

Milan Novković
maksa83
Ne, ne, nisam mislio kurcosvirač.

Dobro je, pošto to nije poenta, tu već briljiram. Fora je da nađeš neko polje ekstremne nepodesnosti za ulogu, kao npr. Tasa da predaje građansko, ili ja veronauku, ili ti powerlifting, tako nešto, razumeš.

El mogu ja project planning and management?!

Tebi katedra za Asketizam i Nutricionizam.
Milan Novković Milan Novković 11:49 07.10.2022

Re: Милости им не тражим нити бих им је дао

maksa83
Milan Novković
maksa83
Ne, ne, nisam mislio kurcosvirač.

Dobro je, pošto to nije poenta, tu već briljiram. Fora je da nađeš neko polje ekstremne nepodesnosti za ulogu, kao npr. Tasa da predaje građansko, ili ja veronauku, ili ti powerlifting, tako nešto, razumeš.

El mogu ja project planning and management?!

Tebi katedra za Asketizam i Nutricionizam.

Uh, u Aprilu sam si izbaksuziral karmicu pošto sam se brže-polje nahvalisao kako sam od peek-Covida oborio IQ za 15+ poena (Kg), i tako iznabaksuziran evo povratih 6es
benedykt benedykt 11:51 07.10.2022

Re: Милости им не тражим нити бих им је дао

literatesa

Andrić pisac Hrvat meni ne pravi razliku od Andrića pisca hrvatskog Srbina iz Beograda, ne bi jedan na uštrb drugoga bio draži, naprotiv, njegove interese u Srbiji bi na kraju povezala sa flertom i tuđom ženom, tj oduvijek umjetnike i sentimente u bivšoj Jugoslavij stavim na poseban tas, dal je to more, žena, sex, novac, ideali, zavaravanje, deluzija, nešto izmaštano, lajkić na Twitteru, megalomanija, ezibicionizam i itd.. I Selimović je bio u Beogradu i mislim da Bošnjaci nemaju boljeg pisca, šteta ako su ga se radi Beograda odrekli jer Selimovićeva Bosna i Andrićeva nije ista...

Da vidiš, jako zanimljivu temu si načela. Elem, Ivo je voleo suknje i da šara okolo a taj slučaj sa ženom svog kuma Gustava Krkleca je postao legendaran jer su o njemu raspravljali u masonskoj loži kojoj su njih dvojica pripadala pre 2. Svetskog rata. Ivo je inače bio na neki način jako sličan Kusturici, odnosno jedan od razloga da baš on bude toliko hvaljen i na kraju ovenčan Nobelom je taj što je Ivo uvek bio gadan oportunista, to jest okretao se kako vetar duva i bio dobar svakoj vlasti. Realno je Nobela daleko više zaslužio Crnjanski ali nije bio politički podoban pa je nagrada otišla Andriću.

Selimović je opet imao drugačiju sudbinu, odnosno on je samog sebe opisao i u Dervišu i u Tvrđavi, jer su Tijana i pjesnik Ahmet Šabo u suštini njegova Darka i on, kao što je i brat Ahmeda Nurudina iz Derviša naravno Mešin brat Šefkija koga njegovi partizani streljaju za neku sitnu glupost. Njegova žena Darka devojačko Božić je inače poreklom tu iz Gvozdenovog kraja i njen je otac bio general Živorad Božić prvi čovek sanitetske službe JVuO Draže Mihajlovića. Mešu su zbog Darke na kraju balade isterali iz partije odmah tu koju godinu posle rata. U svakom slučaju pisac koji je ostao nezasluženo u senci Andrića i koji je realno bolje osećao Bosnu i daleko je lepše i životnije opisivao…
predatortz predatortz 11:51 07.10.2022

Re: Милости им не тражим нити бих им је дао

Koliko otpada na onu slavnu Mladicevu osvetu?


Promil, do dva...
literatesa literatesa 11:52 07.10.2022

Re: Милости им не тражим нити бих им је дао

To da je Sarajevo muslimansko najcesce cujes od Dodika. Naravno da nije. Ne znam kad si poslednji put bio tamo.


Već smo vidjeli šta o Sarajevu nakon rata tj ovih dana misle i Predatortz i Angie, zar ne bi bilo pametno pitati ljude iz Sarajeva nekada šta misle o Sarajevu danas.

Dodik i Sarajevo se najbolje ogledaju u onom prisnom dočeku u Turskoj?, ili otprilike koliko sve zarezivati, Dodik je turbo nacionalista i da nije, Sarajevo njega ne interesuje kao Beograd..
literatesa literatesa 11:53 07.10.2022

Re: Милости им не тражим нити бих им је дао

pitati ljude iz Sarajeva nekada šta misle o Sarajevu danas.

Mislim na rođene Sarajlije, Srbe, ne glumce beogradske na Festivalu, da ne bude kao prije neki dan, u Istri dočekuju beogradski akcenat sa kolačima i ribom..
literatesa literatesa 11:54 07.10.2022

Re: Милости им не тражим нити бих им је дао

u Istri dočekuju beogradski akcenat sa kolačima i ribom..

Ili jebu nas sa svih strana kao kauboj konja.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 11:57 07.10.2022

Re: Милости им не тражим нити бих им је дао

mi smo se zbog ideološkog opredjelenja (nismo valjda mogli da oprostimo bombarodvanje šta li) odlučili da budemo minimum 30% siromašniji nego što smo mogli biti..
to ako računamo od tačke 2000. godine, da računamo ranije bilo bi značajno više..
pa ok, eto tako smo odabrali, u redu..
al šta se onda sad bunimo to ne kapiram..
to jest kapiram al mi se čini da ti ljudi nisu svjesni čega smo se sve odrekli da bi ne znam tačno šta postigli.. ne bi li dio Evrope?
go figure



Sve je tako kao sto kazes. Od svih strategija odluceno je se odabere ova koja je jos na snazi. Sami smo izabrali uzrok znajuci kakve su posledice i sad se ljutimo na posledice.

A kad se pogresno odabere onda se sva energija trosi da se to naknadno opravda.

Neki dan citam Velja Ilic prica kako su svi u vladi bili za to da se NIS proda Rusima a ne OMVu. Citat: "OMV je albanska firma, firma Bedzeta Pecolija pa je bilo glupo njemu dati NIS".

OMV jedna od najvecih industrijskih firmi u Austriji i Srednjoj Evorpi.
vcucko vcucko 12:01 07.10.2022

Re: Милости им не тражим нити бих им је дао

kamilo_emericki
newimprovedtadejus



pa je malo smješno da ih to tako trigeruje a nikad nisu ni pomislili koliko smo sve ove godine plaćali što nismo u ekonomskom savezu sa najvećim trgovinskim partnerom..
to kao nema veze
pa ok, ako nema, šta onda oko ovoga da se diže dževa
ovo su bukvalno mrvice u poređenju

Šta ovo znači? Kakav savez je u pitanju i ko je najveći ekonomski partner?
Kako se ulazi u taj savez?


predatortz predatortz 12:02 07.10.2022

Re: Милости им не тражим нити бих им је дао

To da je Sarajevo muslimansko najcesce cujes od Dodika. Naravno da nije. Ne znam kad si poslednji put bio tamo.


Letos. Tamo nema ništa, ama baš ništa, što mene reprezentuje i što bi mi dalo razloga da ga doživljavam kao neki svoj administrativni centar. A uvreda tipa "srpski fašistički agresor" ćeš naći na svakih 200 metara, istaknutih na tablama po zgradama.
milisav68 milisav68 12:03 07.10.2022

Re: Милости им не тражим нити бих им је дао

newimprovedtadejus

mi smo se zbog ideološkog opredjelenja (nismo valjda mogli da oprostimo bombarodvanje šta li) odlučili da budemo minimum 30% siromašniji nego što smo mogli biti..
to ako računamo od tačke 2000. godine,

Ako može konkretnije, koji to mi, u smislu konkretnih firmi.
literatesa literatesa 12:17 07.10.2022

Re: Милости им не тражим нити бих им је дао

Tacno. Zelene beretke su pocinile zlocine nad Srbima u Sarajevu. I nikad se bosnjacko drustvo sa tim nije suocilo. Recimo, zlotvori odgovorni za Tarcin su mislim na kraju pusteni na slobodu.

Da, ovo je postalo fusnota. Mi se sa susjedima ponašamo kao da su ometeni u razvoju pa ne mogu obavljati određene radnje, funkcije.. Stvarno izgleda: ma pusti ih, štaš.
literatesa literatesa 12:18 07.10.2022

Re: Милости им не тражим нити бих им је дао

Milanović je prije neki dan spominjao smješne srpske žrtve, ne znam jel se kikika oglasio na Twitteru.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 12:27 07.10.2022

Re: Милости им не тражим нити бих им је дао

milisav68
newimprovedtadejus

mi smo se zbog ideološkog opredjelenja (nismo valjda mogli da oprostimo bombarodvanje šta li) odlučili da budemo minimum 30% siromašniji nego što smo mogli biti..
to ako računamo od tačke 2000. godine,

Ako može konkretnije, koji to mi, u smislu konkretnih firmi.


nije moguće da ne razumiješ da ne može konkretna firma da odluči da bude u EU, da ima da kusa to što joj je država odredila kao poslovni, nazovimo ga tako, ambijent?
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 12:28 07.10.2022

Re: Милости им не тражим нити бих им је дао

literatesa
pitati ljude iz Sarajeva nekada šta misle o Sarajevu danas.

Mislim na rođene Sarajlije, Srbe, ne glumce beogradske na Festivalu, da ne bude kao prije neki dan, u Istri dočekuju beogradski akcenat sa kolačima i ribom..




Bi. Najveci broj onih koje ja znam ne vole da pricaju mnogo o tom gradu. Ja pitam ali kad vidim da je neugodno ne insistiram dalje. Nisam jos skroz shvatio zasto. Oni sto pricaju kazu da rado tamo idu ali se nikada ne bi vratili.

Kao razlog najcesce cujem: Ima veze sa propascu koja je zahvatila i sve druge exYU gradove sa divljom gradnjom, losim uslugama, nezdravim vazduhom, lokalnim kabadahijama, (Sarajevo je mali grad ali je uzasno nabacan i neuredjen). Ali ima i sa dominantnom politikom SDA koja pokusava da izmisli neku svoju muslimansku tradiciju. Ima i sa tim sto je ta vojska u njihovo ime ubijala i ti tragovi su na svakom koraku. Neki neracionalni osecaj krivice - sto bi neki Srbin koji je preziveo opsadu ili pobegao na pocetku rata bio krivlji nego ja iz Srbije?

Meni je cale tamo ziveo (i keva kratko) i ni on ne voli da prica o Sarajevu danas. Secam se kad smo bili tamo zajedno (sigurno deset godina posle rata) samo je cutao.

Ja se svaki put iznenadim kako tamo i dalje izlazi Politikin Zabavnik i kako po knjizarama imas nova izdanja Dostojevskog, Selimovica i sl. od beogradskih izdavaca na cirilici. Ne ocekujem.


Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 12:33 07.10.2022

Re: Милости им не тражим нити бих им је дао

literatesa
Tacno. Zelene beretke su pocinile zlocine nad Srbima u Sarajevu. I nikad se bosnjacko drustvo sa tim nije suocilo. Recimo, zlotvori odgovorni za Tarcin su mislim na kraju pusteni na slobodu.

Da, ovo je postalo fusnota. Mi se sa susjedima ponašamo kao da su ometeni u razvoju pa ne mogu obavljati određene radnje, funkcije.. Stvarno izgleda: ma pusti ih, štaš.



Moja drugarica je provela rat u Sarajevu kao dete - prezivela je rat ali posledice istog nije. Cale Bosnjak, majka Srpkinja iz Srbije. Nisu hteli da napuste grad. On je odvodjen u taj logor vise puta i poznavao ljude koji su ga vodili. Poznavao je i one sto su se nad njim izivljavali. Umro je a da nije doziveo pravdu.
literatesa literatesa 12:33 07.10.2022

Re: Милости им не тражим нити бих им је дао

Bi. Najveci broj onih koje ja znam ne vole da pricaju mnogo o tom gradu. Ja pitam ali kad vidim da je neugodno ne insistiram dalje. Nisam jos skroz shvatio zasto. Oni sto pricaju kazu da rado tamo idu ali se nikada ne bi vratili.

Kao razlog najcesce cujem: Ima veze sa propascu koja je zahvatila i sve druge exYU gradove sa divljom gradnjom, losim uslugama, nezdravim vazduhom, lokalnim kabadahijama, (Sarajevo je mali grad ali je uzasno nabacan i neuredjen). Ali ima i sa dominantnom politikom SDA koja pokusava da izmisli neku svoju muslimansku tradiciju. Ima i sa tim sto je ta vojska u njihovo ime ubijala i ti tragovi su na svakom koraku. Neki neracionalni osecaj krivice - sto bi neki Srbin koji je preziveo opsadu ili pobegao na pocetku rata bio krivlji nego ja iz Srbije?

Meni je cale tamo ziveo (i keva kratko) i ni on ne voli da prica o Sarajevu danas. Secam se kad smo bili tamo zajedno (sigurno deset godina posle rata) samo je cutao.

Ja se svaki put iznenadim kako tamo i dalje izlazi Politikin Zabavnik i kako po knjizarama imas nova izdanja Dostojevskog, Selimovica i sl. od beogradskih izdavaca na cirilici. Ne ocekujem.

Razumijem ja kompleksnost, pitam za ove što misle da je to sviđa mi se- ne sviđa mi se i ako ti se ne sviđa ti si četnik.

Lijepo si ovo napisao, kao uvijek. Uostalom. :)
kamilo_emericki kamilo_emericki 12:36 07.10.2022

Re: Милости им не тражим нити бих им је дао

newimprovedtadejus


pa EU, pisala sam gore već pa da se ne ponavljam..


EU zvala Srbiju, Bosnu i Hercegovinu i ostalu boraniju sa Balkana, koja ne graniči sa Rusijom, da uđu a ovi odbili?
To prvi put čujem.
Hajde BiH, tamo Dodik minira evropske integracije a EU i ostatak države vuče u Evropu, ali što ne uđoče čoče Crnogorci, najveći Evropljani od svih Evropljana, ili Albanci.
I niko od njih nije prodao svoju naftnu industriju Rusima a nemaju ni taj neki centar u njihovim Nišovima*.

*Ovo Nišovi sam lupio pa šta bude. Taso praštaj ako sam grešan.

literatesa literatesa 12:37 07.10.2022

Re: Милости им не тражим нити бих им је дао

Moja drugarica je provela rat u Sarajevu kao dete - prezivela je rat ali posledice istog nije. Cale Bosnjak, majka Srpkinja iz Srbije. Nisu hteli da napuste grad. On je odvodjen u taj logor vise puta i poznavao ljude koji su ga vodili. Poznavao je i one sto su se nad njim izivljavali. Umro je a da nije doziveo pravdu.

Toliko sudbina znam da je ovaj moj gubitak sjećanja samo potisnutost jer se sa tim ne mogu nositi.
literatesa literatesa 12:38 07.10.2022

Re: Милости им не тражим нити бих им је дао

jer se sa tim ne mogu nositi.

Možda i zato ljudi ćute kad ih pitaš, lakše im je da se ne sjećaju.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 12:41 07.10.2022

Re: Милости им не тражим нити бих им је дао

kamilo_emericki
newimprovedtadejus


pa EU, pisala sam gore već pa da se ne ponavljam..


EU zvala Srbiju, Bosnu i Hercegovinu i ostalu boraniju sa Balkana, koja ne graniči sa Rusijom, da uđu a ovi odbili?
To prvi put čujem.
Hajde BiH, tamo Dodik minira evropske integracije a EU i ostatak države vuče u Evropu, ali što ne uđoče čoče Crnogorci, najveći Evropljani od svih Evropljana, ili Albanci.
I niko od njih nije prodao svoju naftnu industriju Rusima a nemaju ni taj neki centar u njihovim Nišovima*.

*Ovo Nišovi sam lupio pa šta bude. Taso praštaj ako sam grešan.



čekaj, ti meni hoćeš reći da je plan te eu od početka bio da ne primi, mi smo se polomili da budemo primljeni, ali oni eto nikad nisu ni planirali da nas prime no su nas lagali..
krunski dokaz, nisu ni mila primili a ni bosance..
pa ne znam odakle da počnem..
i nema šanse da trošim vrijeme na to..
a ti možeš ako te zanima da pročitaš samo zapisnike eu o progresu pridruživanja..
pa vidiš šta nam je traženo i koliko godina se ponavljalo..
pa ćeš vidjeti da se ne radi o mladićima i karadžićima nego uglavnom o poštovanju vlastitih zakona..
to nas je najviše peklo da promjenimo..
a onda naravno i ne samo to..
i ako mi smo teli..
pride, da pomisliš pa eto narod je teo al korumpirana vlast minira..
jok
napravi dva posta za glasanje
ko je na ovom blogu za a ko je protiv članstva
pa prebroj i uzmi u obzir da je ovo ovde kao nekakav koliko toliko liberalan blog..
i sve će ti se kasti..
šta smo tačno teli, šta smo pričali da smo teli a šta danas pričamo da hoćemo..
maksa83 maksa83 12:46 07.10.2022

Re: Милости им не тражим нити бих им је дао

to nas je najviše peklo da promjenimo..

Naravno, otvoreno iks poglavlja a nijedno zatvoreno. SNS kartel bi ovakav kakav je u iole uređenoj državi opstao četiri minuta, zato se nikad ništa u tom smislu neće desiti.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 12:52 07.10.2022

Re: Милости им не тражим нити бих им је дао

predatortz
To da je Sarajevo muslimansko najcesce cujes od Dodika. Naravno da nije. Ne znam kad si poslednji put bio tamo.


Letos. Tamo nema ništa, ama baš ništa, što mene reprezentuje i što bi mi dalo razloga da ga doživljavam kao neki svoj administrativni centar. A uvreda tipa "srpski fašistički agresor" ćeš naći na svakih 200 metara, istaknutih na tablama po zgradama.


Pa na svakom mestu gde se nesto desilo - ubijanje granatom, streljanje na licu mesta, otimanje.... Jesu sve dosta precizno obelezili. Sa formulacijom se ni ja ne slazem. Kao da je tu potrebno bilo sta dodatno naglasiti.

Jedan prijatelj je radio istrazivanje o spomenicima i mestima secanja na ovaj poslednji rat. I jedan od zakljucaka je da su nastaivili koriscenja formi iz kulture secanja u SFRJ. Posebno vezano za tzv. Domovinski rat. Mislim to je bilo i tokom rata: odmah su Hrvati postali ustase a Srbi cetnici.

A Sarajevo propada kao i Beograd ili Novi Sad. Mafijasi grade na Alinpasinom polju neke zgradurine, na Ilidzi Arapi (oni Vucicevi prijatelji) zakupe pola ulice, u Starom gradu zgrade stradale tokom rata nesto zakrpljene ali nikada obnovljene, divlja gradnja bez resene kanalizacije...
predatortz predatortz 12:55 07.10.2022

Re: Милости им не тражим нити бих им је дао

Pa na svakom mestu gde se nesto desilo - ubijanje granatom, streljanje na licu mesta, otimanje.... J


A Srbi su fašisti i agresori?
Dobro!
Ili ti je izmakla poenta mog komentara ili se slažeš sa onima koji kažu da sam ja bio fašista i agresor na svoju zemlju.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 12:57 07.10.2022

Re: Милости им не тражим нити бих им је дао

literatesa
jer se sa tim ne mogu nositi.

Možda i zato ljudi ćute kad ih pitaš, lakše im je da se ne sjećaju.


Nisam o tome razmisljao ali verovatno si u pravu.

Toliko sudbina znam da je ovaj moj gubitak sjećanja samo potisnutost jer se sa tim ne mogu nositi.





Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 13:00 07.10.2022

Re: Милости им не тражим нити бих им је дао

A Srbi su fašisti i agresori?
Dobro!
Ili ti je izmakla poenta mog komentara ili se slažeš sa onima koji kažu da sam ja bio fašista i agresor na svoju zemlju.


Dobro Predatore procitaj komentar do kraja majku mu. Ako ga ne razumes sta da ti radim.

Ne zanima me opet ovde da orgijamo da ti ja kao govorim da si fasista a ti da se branis od mene.
predatortz predatortz 13:08 07.10.2022

Re: Милости им не тражим нити бих им је дао

Ne zanima me opet ovde da orgijamo da ti ja kao govorim da si fasista a ti da se branis od mene.

Da, tačno si mi to rekao kada si pristao na ploču na kojoj piše da je Sarajevo opsedao "srpski fašistički agresor", tj. (između ostalih) i ja kojem su ti nefašistički "branitelji", sledbenici prijedsednika Alije Izetbegovića, pisca "islamske deklaracije" (jbga, on im bio vrhovni komandant) i potomci onih koji su na Đurđevdan 1942. trpali gradske Srbe u voz za Jasenovac, u Pofalićima pobili neku rodbinu, civile.

Ali, jbga... Oni nisu "s brda", oni su gradska raja...

Stoga, napušite mi se srpskog, fašističkog i agresorskog. Zajedno sa svih onih ugroženih 43.000 pripadnika 1. korpusa ABiH, koje je ta opsada "terorisala", a bila je zbog njih a ne zbog civila.

Studio?!
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 13:15 07.10.2022

Re: Милости им не тражим нити бих им је дао

predatortz
Ne zanima me opet ovde da orgijamo da ti ja kao govorim da si fasista a ti da se branis od mene.

Da, tačno si mi to rekao kada si pristao na ploču na kojoj piše da je Sarajevo opsedao "srpski fašistički agresor", tj. (između ostalih) i ja kojem su ti nefašistički "branitelji", sledbenici prijedsednika Alije Izetbegovića, pisca "islamske deklaracije" (jbga, on im bio vrhovni komandant) i potomci onih koji su na Đurđevdan 1942. trpali gradske Srbe u voz za Jasenovac, u Pofalićima pobili neku rodbinu, civile.

Ali, jbga... Oni nisu "s brda", oni su gradska raja...

Stoga, napušite mi se srpskog, fašističkog i agresorskog. Zajedno sa svih onih ugroženih 43.000 pripadnika 1. korpusa ABiH, koje je ta opsada "terorisala", a bila je zbog njih a ne zbog civila.

Studio?!


Ok, nadam se da ti je sad lakse.

P.S. Poceo si ko Gvozden - nije ti bitno ko sta kaze i da razgovaras nego da istripujes nesto pa da tom drugom kazes da je govno. Vazi.

P.S.P.S. Evo da probam ipak jos jednom: to sto pise je pogresno. Znaci nisu fasisti ubijali. To ipak nista ne menja da su na tim obelezenim mestima bila ubijanja. Nazovi ove sto su ubijali kako hoces.
milisav68 milisav68 13:27 07.10.2022

Re: Милости им не тражим нити бих им је дао

newimprovedtadejus

nije moguće da ne razumiješ da ne može konkretna firma da odluči da bude u EU, da ima da kusa to što joj je država odredila kao poslovni, nazovimo ga tako, ambijent?

Nije moguće da ne razumeš da te pitam koje te naše firme su odlučile da budemo 30% siromašniji.

I uopšte, ko to kreira naš poslovni ambijent?

Dopuna.

Vidim da pogrešno formulišem pitanje.

Koje to naše firme trpe posledice naše pogrešne politike, pa smo zbog toga mi siromašniji za 30%?
literatesa literatesa 13:29 07.10.2022

Re: Милости им не тражим нити бих им је дао

Ok, nadam se da ti je sad lakse.

Nije. Ja ne mogu dočekati kad ću kući da idem spavati. :)


Dobro, Predatortz, šta tebi smeta? Ne mogu vjerovati da si ozbiljan? Pa kako bi bilo dobro da su napisali, samo Srbi ne i fašisti? I, u čemu je razlika, neka pišu šta hoće, osjećaju ili misle da moraju, šta to mijenja tok rat ili utiče na budućnost?
kamilo_emericki kamilo_emericki 13:40 07.10.2022

Re: Милости им не тражим нити бих им је дао

newimprovedtadejus

čekaj,

Vjerovatno nećeš vjerovati, ali prije nekoliko godina Dodik je izjavio da u Republici Srpskoj i Bosni i Hercegovini treba donijet iste ili slične zakone i pravila koja važe u Evropi. Ne da bi se nima dodvoravali već zbog toga što je to najoptimalniji društveni okvir.
Ali i još puno ali.
Politika je vještina mogućeg. Svi bi da daju što manje, do ništa, a da dobiju, po mogućnosti sve.
Slažem se da je najviše do lokalnih vlastodržaca ali ne bih ja isključio ni evropske dečke.

U mom selu vole reći kako usranom ne daju u potok.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 14:17 07.10.2022

Re: Милости им не тражим нити бих им је дао

kamilo_emericki

U mom selu vole reći kako usranom ne daju u potok.


to je sve lijepo ako sad tvrdimo da nas je EU usrala..
mi bi sredili državu bombonica al eto oni opstruiraju pa opstruiraju? jel sad to teza?
literatesa literatesa 14:20 07.10.2022

Re: Милости им не тражим нити бих им је дао

U mom selu vole reći kako usranom ne daju u potok.

Hehe, mute babine političke bistre vode?

Što ne daju usranom u potok? Nema smisla. Nije potok seoska bara, pojilo, uđe i opere se u potočiću voda teče.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 14:21 07.10.2022

Re: Милости им не тражим нити бих им је дао

milisav68
newimprovedtadejus

nije moguće da ne razumiješ da ne može konkretna firma da odluči da bude u EU, da ima da kusa to što joj je država odredila kao poslovni, nazovimo ga tako, ambijent?

Nije moguće da ne razumeš da te pitam koje te naše firme su odlučile da budemo 30% siromašniji.

I uopšte, ko to kreira naš poslovni ambijent?

Dopuna.

Vidim da pogrešno formulišem pitanje.

Koje to naše firme trpe posledice naše pogrešne politike, pa smo zbog toga mi siromašniji za 30%?


meni je stvarno što se kaže mind boggling da ti to ne razumiješ..
pa bukvalno sve do jedne..
čak bi ti i jebeni dom zdravlja bio u daleko boljoj poziciji da je dio EU..
a svi do zadnje pekare plaćaju ceh što su isključeni iz trgovinske unije..

jedini kome je prividno bolje to je onaj švercer na subotičkom buvljaku koji zaobiđe sve te tarife na granici pa prodaje kremice jeftinije od DMa..
a njemu bi jadnom bilo bolje da može lebac da zaradi u nekoj pristojnoj radnoj sredini, gdje ne mogu da te natjeraju pelene da nosiš nego što se mrzne na buvljaku..
al kad to ti ne možeš da uklaviriš onda je i nada da će taj švercer ikad doživjeti bolje dane bukvalno nepostojeća..
tako ti je kako ti je, za bolje i nisi, objasniće ti već vođa i prateći hor partiota
milisav68 milisav68 14:33 07.10.2022

Re: Милости им не тражим нити бих им је дао

newimprovedtadejus

meni je stvarno što se kaže mind boggling da ti to ne razumiješ..
pa bukvalno sve do jedne..

I mlekare?
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 15:05 07.10.2022

Re: Милости им не тражим нити бих им је дао

milisav68
newimprovedtadejus

meni je stvarno što se kaže mind boggling da ti to ne razumiješ..
pa bukvalno sve do jedne..

I mlekare?


da i mlekare..
možda si ti zajebao stočara al je tebe zajebao investitor..
u bilo kakvom srednjem (ne mora ni dugom) roku nijedna legalna ekonomska aktivnost tu profitirala nije a i kako bi..
e sad ako ti ne bi da je aktivnost legalna tu se fakat otvaraju mnoge mogućnosti..



milisav68 milisav68 15:11 07.10.2022

Re: Милости им не тражим нити бих им је дао

newimprovedtadejus
da i mlekare..

Jel ti uopšte znaš ko je vlasnik najvećih mlekara u Srbiji i od kad?

Jel znaš da Srbija od 2012. godine više uvozi nego što izvozi mleka, mleka u prahu i kiselomećnih proizvoda?
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 15:19 07.10.2022

Re: Милости им не тражим нити бих им је дао

milisav68
newimprovedtadejus
da i mlekare..

Jel ti uopšte znaš ko je vlasnik najvećih mlekara u Srbiji i od kad?

Jel znaš da Srbija od 2012. godine više uvozi nego što izvozi mleka, mleka u prahu i kiselomećnih proizvoda?


jok ti ćeš da mi kažeš..
šta misliš gdje je taj dobio finansiranje da te mljekare pokupuje?
e moj mićo pa ti si teži slučaj neshvatanja stvari, mani me
milisav68 milisav68 15:24 07.10.2022

Re: Милости им не тражим нити бих им је дао

newimprovedtadejus
jok ti ćeš da mi kažeš..
šta misliš gdje je taj dobio finansiranje da te mljekare pokupuje?
e moj mićo pa ti si teži slučaj neshvatanja stvari, mani me

Dobro, objasni mi.
srdjan.pajic srdjan.pajic 15:26 07.10.2022

Re: Милости им не тражим нити бих им је дао

cmix909
srdjan.pajic
... doktorirala Rahmanjinova i još nekog njegovog pajtaša koji je bio još veći baja od tog mog imenjaka...

Po recima samog imenjaka, najveci baja je bio Jozef Hofman, ali pod uslovom da je trezan.



Da, da.

Kaže i Al di Meola da je Pako bio najveći flamenko gitarista ikad, samo nije mogao da počne pesmu ako se ne naduva gandže.

Ali znaš šta je impresivno kod ove moje učiteljice? To što je metar i žilet i ima srazmerno male šake. A svira Rahmanjinova, poznatog po onim njegovim ručerdama i iživljavanju na klaviru. Kaže ona sama to je zato što se školovala po staroj sovjetskoj metodi koja insistira na anatomiji i njenom razvoju od malih nogu. Nisam je zapitkivao, ali me to odma podsetilo na one rumunske gimnastičarke i neke sprave za mučenje.
crossover crossover 15:39 07.10.2022

Re: Милости им не тражим нити бих им је дао

predatortz
Stoga, napušite mi se srpskog, fašističkog i agresorskog. Zajedno sa svih onih ugroženih 43.000 pripadnika 1. korpusa ABiH, koje je ta opsada "terorisala", a bila je zbog njih a ne zbog civila.

Studio?!


Стиже павлова са доста шлага.


srdjan.pajic srdjan.pajic 15:42 07.10.2022

Re: Милости им не тражим нити бих им је дао

milisav68
srdjan.pajic
ali svaki me je iznanadio nekim tako opštim detaljem koji nije znao, iz obične neke istorije, ili još gore geografije. Ok, kraj opanjkavanja .

Ti se iz USA podsmevaš (ne)poznavanju geografije.



Amerikancima je kao mini test dato da probaju da napišu imena evropskih zemalja.
Ono što je potom od toga ispalo postalo je hit i na Internetu i na društvenim mrežama.


Ovde ima još tih lupetanja.




Ma, to je opšte poznato do ovi moji ovde ne znaju geografiju, a i koga zabole đoka za neke tamo umišljene prekookeanske nazovi državice sa rokom trajanja do 20 godina, nego ovo sa Rujama me je baš iznenadilo.

Inače, da se ne ložiš, da presretneš slučajnog prolaznika na pijaci ili ulici u Srbiji i pitaš to isto, ni on ne bi znao da ti popuni tu mapu, ili bi te oterao u pizdu materinu. Samo se time niko ne bavi, mislim sa presretanjem ljudi, a i ne znam zašto bi (vidiš da je sistem spao na Tasu da uči decu i građansko).



shmoo shmoo 15:43 07.10.2022

Re: Милости им не тражим нити бих им је дао

milisav68
srdjan.pajic
ali svaki me je iznanadio nekim tako opštim detaljem koji nije znao, iz obične neke istorije, ili još gore geografije. Ok, kraj opanjkavanja .

Ti se iz USA podsmevaš (ne)poznavanju geografije.


Amerikancima je kao mini test dato da probaju da napišu imena evropskih zemalja.
Ono što je potom od toga ispalo postalo je hit i na Internetu i na društvenim mrežama.


Ovde ima još tih lupetanja.




Ја мислим да је све то до њихових наставника.

Свашта уче ту америчанску децу на тим часовима Грађанског васпитања, само их не уче оно што тој деци треба.





Подсети ме сад Камило са Кофа је бушна... Мислим да је ово била друга страна те исте синглице... А можда и није... Али је из исте те 1972.






angie01 angie01 15:56 07.10.2022

Re: Милости им не тражим нити бих им је дао

primabalerina, nisam još odlučio.


glasam za primabalerinu,


newimprovedtadejus newimprovedtadejus 16:11 07.10.2022

Re: Милости им не тражим нити бих им је дао

milisav68
newimprovedtadejus
jok ti ćeš da mi kažeš..
šta misliš gdje je taj dobio finansiranje da te mljekare pokupuje?
e moj mićo pa ti si teži slučaj neshvatanja stvari, mani me

Dobro, objasni mi.


šta tačno treba da ti objasnim? čini mi se da ti dosta toga ne razumiješ i ne možeš da sagledaš al evo rada sam da pomognem..
šta ti nije jasno?
jel zašto su srpske firme u lošijem položaju kad je u pitanju trošak finansiranja?
ili kad je u pitanju složenost procedura koje moraju da ispune bilo da posluju kod kuće a pogotovo ako izvoze?
ili koliko ih košta neizvjesnost?
ili nešto treće, peto, deseto?
ja o tome mogu, kako se ono kaže, tri dana do podne ili kako bi (praštajte zarđalost po pitanju kolokvijsanih uzrečica) al daj da suzimo...
može i iz drugog ugla
postoji li išta što je srpskoj firmi lakše nego nekoj nejmačkoj (postoji, jedna svtar, ali je daleko nadmašena ostalima)..
ta jedna stvar je činjenica da je od srpske firme u još gorem položaju srpski radnik..
e njemu je život stvarno pjesma


bene_geserit bene_geserit 16:37 07.10.2022

Re: Милости им не тражим нити бих им је дао

ko je na ovom blogu za a ko je protiv članstva
pa prebroj i uzmi u obzir da je ovo ovde kao nekakav koliko toliko liberalan blog

Pa verovatno su svi za članstvo osim Omege, Gvozdena i možda Predatora.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 16:59 07.10.2022

Re: Милости им не тражим нити бих им је дао

bene_geserit
ko je na ovom blogu za a ko je protiv članstva
pa prebroj i uzmi u obzir da je ovo ovde kao nekakav koliko toliko liberalan blog

Pa verovatno su svi za članstvo osim Omege, Gvozdena i možda Predatora.

Imas sigurno i grupu 'moze ali pod nasim uslovima '. Sto je isto sto i protiv.
bene_geserit bene_geserit 17:16 07.10.2022

Re: Bullseye

Odnosno korpa prepuna zlatnih navlaka za zube koja je nađena u jednom selu kod Harkova, koje su ti kao ruski ”antifašisti” malčice skidali Ukrajincima koje su mučili i ubijali, a sve valjda po ugledu na Nemce i Jevreje u Buhenvaldu od pre osamdeset godina, tj na ovo

Kad okačiš ovako neku najglupaviju propagandu, pa se ispostavi da je lažna, makar demantuj sam sebe, glupo je ...
gedza.73 gedza.73 18:20 07.10.2022

Re: Bullseye

Inače ova veronauka/građansko je najžešći blunder Đinđić-Čeda dvojca pošto je to direktno njihovo zaveštanje, prvi je hteo da se dodvori desnim elementima a drugog je Amfilohije tih dana sveže krstio pa je bio ekstrapobožan. Da je pameti pa da se te budalaštine ukinu nauštrb korisnih predmeta (deca izlaze iz škola nesposobna da napišu proširenu rečenicu i najgori smo na svim testovima iz fundamentalnih predmeta) ali ta se pasta neće vratiti u tubu, pogotovo sa ovim talibanima.

Saglasan. Po meni je mnogo bolja opcija za izborni predmet istorija religija (što je delom istorija ljudske civilizacije od umetnosti, filozovije, ratova, mešanja...).

Da ne širim temu al' bi' imao svašta nešto o 'novovernim' pravoslavcima i d.o.o. sveštenicima.

Tasa umišlja da je neka gerila koja će da ih nafiluje pravim istinama

I posle dobijemo Mišu Vacića sa Volvogradom koji se nekada zvao Staljingrad.

kamilo_emericki kamilo_emericki 18:27 07.10.2022

Re: Милости им не тражим нити бих им је дао

newimprovedtadejus
kamilo_emericki

U mom selu vole reći kako usranom ne daju u potok.


to je sve lijepo ako sad tvrdimo da nas je EU usrala..
mi bi sredili državu bombonica al eto oni opstruiraju pa opstruiraju? jel sad to teza?

Usran će se, kad ode u potok, oprati pa selo neće imati sa kim da se špota.
Od kuda ideja da tvrdim kako nas je Evropa usrala?
Ona je samo izdašno pomogla da se ugovnamo a sada pomaže najgorem dijelu nas da ostanemo ugovnati.
gvozden1 gvozden1 18:32 07.10.2022

Re: Милости им не тражим нити бих им је дао

Nazovi ove sto su ubijali kako hoces.

A kako ti nazivaš?
Evo na ovom blogu.
Sa brda su pucali Srbi, a Srbe nisu ubijali muslimani nego zelene beretke.

Proveri svoje komentare.

I sad ćeš, ma nisam to rekao, ti izmišljsš.
Vrati se, proveri, jesi.

I kao ne mrziš Srbe.
Ne, uopšte.
softelectronics_e softelectronics_e 18:32 07.10.2022

Re: Милости им не тражим нити бих им је дао

maksa83
Ne, ne, nisam mislio kurcosvirač.

Dobro je, pošto to nije poenta, tu već briljiram. Fora je da nađeš neko polje ekstremne nepodesnosti za ulogu, kao npr. Tasa da predaje građansko, ili ja veronauku, ili ti powerlifting, tako nešto, razumeš.

Ti bi mogao, na primer, da budeš mazitelj mačaka ili drvoseča u gradskom zelenilu.
Tasa bi mogao da bude profesor srpskog ili sportski komentaor beogradske zone.
Ja bih mogao da budem degustator ajvara ili brojač popizditis faza lietratese.


literatesa literatesa 18:40 07.10.2022

Re: Милости им не тражим нити бих им је дао

Ja bih mogao da budem degustator ajvara ili brojač popizditis faza lietratese.

Manijače, ne smrdi.
softelectronics_e softelectronics_e 18:40 07.10.2022

Re: Милости им не тражим нити бих им је дао

maksa83
Milan Novković
maksa83
Ne, ne, nisam mislio kurcosvirač.

Dobro je, pošto to nije poenta, tu već briljiram. Fora je da nađeš neko polje ekstremne nepodesnosti za ulogu, kao npr. Tasa da predaje građansko, ili ja veronauku, ili ti powerlifting, tako nešto, razumeš.

El mogu ja project planning and management?!

Tebi katedra za Asketizam i Nutricionizam.

Još bolje, Milanu katedra za Sve.
softelectronics_e softelectronics_e 18:41 07.10.2022

Re: Милости им не тражим нити бих им је дао

literatesa
Ja bih mogao da budem degustator ajvara ili brojač popizditis faza lietratese.

Manijače, ne smrdi.

De, de!
Jedan, ...
gedza.73 gedza.73 18:42 07.10.2022

Re: Милости им не тражим нити бих им је дао

shmoo
Свашта уче ту америчанску децу на тим часовима Грађанског васпитања, само их не уче оно што тој деци треба.

Kod nas ih tako uče da kad završe školu ne znaju da izračunaju kvadraturu sobe za molerisanje. Daj bre Taso ne zajebavaj mi najpametniji sa najboljim obrazovanjem nismo napravili ništa a svi ostali nemaju pojma pa prave svemirske brodove.
literatesa literatesa 18:45 07.10.2022

Re: Bullseye

Saglasan. Po meni je mnogo bolja opcija za izborni predmet istorija religija (što je delom istorija ljudske civilizacije od umetnosti, filozovije, ratova, mešanja...).

Dr Đinđić je pogrešno procjenio ili precjenio srpsko društvo ako je uveo vjeronauku slijedeći viđeno u DE.

Moje dijete je išlo na našu vjeronauku ali pošto je tada u privatnoj školi bilo njih dvojica Srba, par Grka i Rusa imali su jedan čas nakon nastave tako da je on ostajao na času kad su druga djeca iz razreda imali njihovu, da ne luta besposlen, i rekao je da su to dva svijeta, kod nas su pričali o slavama i Svetom Savi, vjeroučitelj je bio Srbin pa su i Grci i Rusi učili o Srbima, na drugom času su više razgovarali o etici, društvu, filozofirali (tim rječima) i itd..
gvozden1 gvozden1 18:45 07.10.2022

Re: Милости им не тражим нити бих им је дао

Neues aus der Nachbarschaft
bene_geserit
ko je na ovom blogu za a ko je protiv članstva
pa prebroj i uzmi u obzir da je ovo ovde kao nekakav koliko toliko liberalan blog

Pa verovatno su svi za članstvo osim Omege, Gvozdena i možda Predatora.

Imas sigurno i grupu 'moze ali pod nasim uslovima '. Sto je isto sto i protiv.

A zar je bitno ko je za ko protiv?

Zašto se ignoriše ono što se već decidno i otvoreno govori, članstvo u EU dolazi tek nakon priznanja Kosova.

Zatvaranje očiju nije pametna politika.
I ove priče, izveštaji se ponavljaju, ne radi se, a da se radi bilo bi, pa ne bi bilo.

Neće biti bez priznavanja Kosova, a ogromna većina Srba nije za to da se prizna Kosovo.

U koju njih grupu staviti?

Ili treba ignorisati volju građana Srbije da bi se ispunila volja Brisela i sličnih?

Jel vi za taj uslov ne znate, ili se pravite slepi u nadi da će se nešto promeniti?
Pa neće se promeniti.
gedza.73 gedza.73 18:48 07.10.2022

Re: Bullseye

Moje dijete je išlo na našu vjeronauku

Išao je i moj sin neku godine do petog razreda (zaboravio sam) bio mnogo dobar veroučitelj. Dobar čovek. Posle došli neki 'drugačiji' likovi, sin prešao na građansko. Zamlaćivanje i gubljenje vremena.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 18:54 07.10.2022

Re: Bullseye

literatesa
Saglasan. Po meni je mnogo bolja opcija za izborni predmet istorija religija (što je delom istorija ljudske civilizacije od umetnosti, filozovije, ratova, mešanja...).

Dr Đinđić je pogrešno procjenio ili precjenio srpsko društvo ako je uveo vjeronauku slijedeći viđeno u DE.

Moje dijete je išlo na našu vjeronauku ali pošto je tada u privatnoj školi bilo njih dvojica Srba, par Grka i Rusa imali su jedan čas nakon nastave tako da je on ostajao na času kad su druga djeca iz razreda imali njihovu, da ne luta besposlen, i rekao je da su to dva svijeta, kod nas su pričali o slavama i Svetom Savi, vjeroučitelj je bio Srbin pa su i Grci i Rusi učili o Srbima, na drugom času su više razgovarali o etici, društvu, filozofirali (tim rječima) i itd..

Ma da, samo sto ne zaguslaju. I onda se cude sto deca i roditelji odustaju. Makar da uce o Bibliji kroz prica. Veze to sa religijom nema. A nema ni sa danasnjim svetom.
literatesa literatesa 19:11 07.10.2022

Re: Bullseye

Išao je i moj sin neku godine do petog razreda (zaboravio sam) bio mnogo dobar veroučitelj. Dobar čovek. Posle došli neki 'drugačiji' likovi, sin prešao na građansko. Zamlaćivanje i gubljenje vremena.

Ma da, samo sto ne zaguslaju. I onda se cude sto deca i roditelji odustaju. Makar da uce o Bibliji kroz prica. Veze to sa religijom nema. A nema ni sa danasnjim svetom.

Zaboravila sam kako je to završilo kod nas, hm, jednostavno je prestao ići na vjeronauku i mene ništa nije pitao. :)
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 19:39 07.10.2022

Re: Bullseye

literatesa
Išao je i moj sin neku godine do petog razreda (zaboravio sam) bio mnogo dobar veroučitelj. Dobar čovek. Posle došli neki 'drugačiji' likovi, sin prešao na građansko. Zamlaćivanje i gubljenje vremena.

Ma da, samo sto ne zaguslaju. I onda se cude sto deca i roditelji odustaju. Makar da uce o Bibliji kroz prica. Veze to sa religijom nema. A nema ni sa danasnjim svetom.

Zaboravila sam kako je to završilo kod nas, hm, jednostavno je prestao ići na vjeronauku i mene ništa nije pitao. :)


Sad cujem vic u vozu: Was hat jemand, der im Dreieck läuft? - Kreislaufprobleme.

literatesa literatesa 19:48 07.10.2022

Re: Bullseye

Sad cujem vic u vozu: Was hat jemand, der im Dreieck läuft? - Kreislaufprobleme.

Na nekoliko načina. :)
shmoo shmoo 20:39 07.10.2022

ФК Дорћол - ФК Полет

softelectronics_e

Tasa bi mogao da bude profesor srpskog ili sportski komentaor beogradske zone.


Сањам о томе, брате!

То професор српског ме не занима, већ сам професор грађанског васпитања па би то професор српског био пад са коња на магарца.

Али спортски коментатор београдске зоне!

Посао из мојих влажних снова!

(Такве снове ми је некада причињавала још само Деби Хари из Блонди и нико и ништа више у животу.)

Ионако сам одувек био зонска лига београдских фрајера па би ми се посао дописника/коментатора из те београдске зонске фудбалске лиге баш лепо уклопио у персоналити (јбт!).





shmoo shmoo 20:49 07.10.2022

Re: Милости им не тражим нити бих им је дао

softelectronics_e

Ja bih mogao da budem degustator ajvara ili brojač popizditis faza lietratese.











(Срећица моја!)

shmoo shmoo 21:03 07.10.2022

Срећан ти рођендан, камарад Волођа!

Путин

Хвала ти, Тасо, и теби такође!


И нико, бре, осим мог друга Волође да ми данас честита рођендан.

Ни мени ни камараду Путину.

Сматрам да то није лепо и другарски.

Али нема везе, направили смо Волођа и ја заједничку рођенданску журку, са пропусницама, и позвали смо на њу само одабране и изабране.







Portparol kineskog ministarstva spoljnih poslova Džao Liđijan objavio je u utorak sliku na kojoj je istakao da zemlje G7 zapravo čine mali procenat svjetske populacije.

Usred veoma bitnog sastanka lidera G7 i NATO-a, portparol kineskog ministarstva spoljnih poslova Džao Liđijan objavio je u utorak sliku na kojoj je istakao da uprkos tome što se nazivaju "međunarodna zajednica", zemlje G7 zapravo čine mali procenat svetske populacije.

Na slici se vide lideri zemalja G7 pored lidera zemalja BRIKS-a, slika je istakla da stanovništvo prvih iznosi 777 miliona, dok zemlje BRIKS-a imaju 3,2 milijarde ljudi.

"Dakle, sljedeći put kada budu govorili o ’međunarodnoj zajednici‘, znate na šta misle…", napisao je Džao, a prenio RT.




ЛИНК


shmoo shmoo 21:55 07.10.2022

Бермудски троугао за падеже

Врање-Лесковац-Пирот - тако ми рекли моји клинци у школи

kamilo_emericki

*Ovo Nišovi sam lupio pa šta bude. Taso praštaj ako sam grešan.



Ма опуштено, Камило.

Ионако нас је "све по'ебао они ћопчо са језик", што би рек'о покојни Драгољуб.




shmoo shmoo 23:08 07.10.2022

Re: Срећан ти рођендан, камарад Волођа!

Јбг, прочуло се.

Рођенданска журка је изгледа ипак била глобалне природе. (ЛИНК)


(Молим, нотирати слике на зидовима кафане... Све то спремно одмах да иде на фронт у Украјину јер...

Ко је растао у кафанама по Батаји, Маринковој бари, Борчи, Барајеву и Билоксију, САД, њега ни метак неће! )

shmoo shmoo 00:21 08.10.2022

Re: Милости им не тражим нити бих им је дао

bene_geserit
ko je na ovom blogu za a ko je protiv članstva
pa prebroj i uzmi u obzir da je ovo ovde kao nekakav koliko toliko liberalan blog

Pa verovatno su svi za članstvo osim Omege, Gvozdena i možda Predatora.



Ни ја нисам за чланство.

Али добро, ја ионако немам ни чланску карту овог Блога Б92 па се онда и не рачунам.

shmoo shmoo 00:34 08.10.2022

Није важно ко гласа, него ко броји гласове

gvozden1

A zar je bitno ko je za ko protiv?

Zašto se ignoriše ono što se već decidno i otvoreno govori, članstvo u EU dolazi tek nakon priznanja Kosova.

Zatvaranje očiju nije pametna politika.
I ove priče, izveštaji se ponavljaju, ne radi se, a da se radi bilo bi, pa ne bi bilo.

Neće biti bez priznavanja Kosova, a ogromna većina Srba nije za to da se prizna Kosovo.

U koju njih grupu staviti?

Ili treba ignorisati volju građana Srbije da bi se ispunila volja Brisela i sličnih?

Jel vi za taj uslov ne znate, ili se pravite slepi u nadi da će se nešto promeniti?
Pa neće se promeniti.






Шта ти мислиш, Хучи, хоће ли нама Србима наше власти дати референдум да одлучимо да ли ћемо приступити ЕУ или нећемо приступити?

Ја не верујем у то.

Можда буде нешто онако провизорно тек да се задовоље "страни партнери са демократским захтевима", нека циркусијада и шарада попут оне са ћоравим кутијама 1945.

Али и то је велико питање да ли ће тако нечега бити иако су, колико знам, све садашње чланице ЕУ морале то да прођу - референдум за улазак у ЕУ.










milisav68 milisav68 01:05 08.10.2022

Re: Милости им не тражим нити бих им је дао

srdjan.pajic
Inače, da se ne ložiš,

Ma ne ložim se, nego si ti mnogo smešan sa tim Rusi i Srbi su bed gaj, pa ti je to malo, daj da dodam još nešto.

Jel treba da te podsećam koliko u svetu ima antivaksera, ravnozemljaša i ostalih stručnjaka?
bene_geserit bene_geserit 01:24 08.10.2022

Re: Bullseye

Sad cujem vic u vozu: Was hat jemand, der im Dreieck läuft? - Kreislaufprobleme

Takve viceve vole da pričaju deca od 3 godine. Ona od 5 već ne.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana