Društvo| Hronika| Ljudska prava

Pomracenje

angie01 RSS / 05.10.2022. u 19:47

 18983794_101.jpg

 

 

Juce popodne, je jedan monstrum ubio svoju dvoipogodisnju cerku, tako sto ju je udavio u kanti sa vodom.

Ovom jezivom zlocinu, predhodlilo je visegodisnje zlostavljanje majke nesrecne devojcice, koja je maltretiranje prijavila, odlucila da ode od zlikovca, socijalnoj sluzbi predocila mogucu opasnost po dete i trazila zabarnu prilaska.

No, socijalna sluzba je dala preporuku sudu, da  otac dobije starateljstvo,  iako je majci svog deteta nanosio povrede, stavljao joj noz pod grlo I maltretirao na razne druge nacine, ocigledno spreman za neku medicinsku terapiju i zatvor, a ne da se brine o tako maloj cerki.

Svoje roditeljsko pravo, ovaj zlikovac je iskoristio da ostvari svoj morbidni plan, kada je posle nekoliko pokusaja da primiri situaciju u porodici, majka definitivno odlucila da se razvede I oslobodi se mucitelja.

To sto se ovaj podlac posle ubistva sopstvenog nevinog deteta, koje je trebalo da cuva i pazi  obesio, ne menja cinjenicu da je na ovako bolestan nacin ostvario svoju nameru, da ga zena, koja je odlucila da ga napusti, nikada ne zaboravi, tako sto ce joj naneti najstrasniji bol na svetu.

Pitanje je, koji je ovo tragicni ishod po redu, zbog pogresne odluke socijalne sluzbe, koja je izgleda veci neprijatelj svima kojima su potrebne njihove usluge, nego sto su od neke pomoci i da li ce neko da odgovara,…  i zasto nece.

Ko je “strucno” lice, koje je procenilo da dugogodisnjem dokazanom siledziji poveri malu devojcicu  pored zive majke?

Zlotvor je radio u opstini, pa je sumnja da je ceo slucaj bio povezan i uobicajenim vezama u nasem sistemu, prilicno osnovana.

Ko ce da cuva najosetljivije clanove drustva, zene I decu od cuvara nepostojeceg sistema,…i porodicnih vrednosti, gde je muskarac neprikosnoven, kakav god da je on,…kako on obese, za nasu decu.

 



Komentari (312)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Jaril Jaril 19:28 06.10.2022

Re: kako god

angie01
Nije opstrukcija teme ako ti neko kaže da se frljaš paušalnim ocenama.


nekako je ispalo da nisu pausalne,...sve vreme ste se trudili da pricate kako sam ja nesto lose, umesto o evidentnom problemu.

Мени је добрим делом ова коментаторска секција поражавајућа. Сумрак хуманости.
predatortz predatortz 19:37 06.10.2022

Re: kako god

angie01
Nije opstrukcija teme ako ti neko kaže da se frljaš paušalnim ocenama.


nekako je ispalo da nisu pausalne,...sve vreme ste se trudili da pricate kako sam ja nesto lose, umesto o evidentnom problemu.


Šta nije? Ono o muškarcima na kraju?

U pravu si, ono nije paušalno, ono je glupo.
gvozden1 gvozden1 19:39 06.10.2022

Re: kako god

dobila sam bas puno prijava za brisanje gvozdenovih komentara

Da pogađam ko je?
Al da budu fer i da mi upišu plus kad pogodim :)

Ili je ovo neki novi štos?

Briši bre zaboli me, a ako misliš da ostane kao neki dokaz, ne moraš da se sekiraš, kad god poželiš kaži i sve ću ponoviti.



angie01 angie01 20:17 06.10.2022

Re: kako god

Мени је добрим делом ова коментаторска секција поражавајућа. Сумрак хуманости.


cuvari tradicionalnih vrednosti,dobrodomacini, pravi Srbi, po sopstvenom srbomerenju.
angie01 angie01 20:18 06.10.2022

Re: kako god

U pravu si, ono nije paušalno, ono je glupo.


pa vi ste u svojim komentarima upravo prezentovali to sto sam ja rekla.
angie01 angie01 20:19 06.10.2022

Re: kako god

kad god poželiš kaži i sve ću ponoviti.


cega se pametan stidi, time se budala ponosi.
maksa83 maksa83 22:38 06.10.2022

Re: Sto ne ubi nekog agenta, nego babu...

tacno sam znala da ces Inke i Maje,...ne negiram ja ni najmanje opakost i zutog i bronziranog coveka,...samo sam ja Colina shvatila u smilu belog coveka-koji se isto tako surovo u raznim osvajanjima i periodima u proslosti ophodio i prema svojoj rasi-kao primer samoproglasene superijornosti nad ostalim rasama, koji je u periodu kolonijalizma doziveo svoju renesansu, koja do dana danasnjeg vuce repove.

Ma dobro jebo Inke i Maje, zanemarimo i zatucane prašnjave avgan pripizdine, nego sFataš ti da u Japanu - visoko razvijenom društvu - 2022. godine ne možeš da nađeš neku ženu visokog rukovodioca? To mesto za njih tamo n-e po-sto-ji. Žena je tamo nešto više od domaće životinje.

I dodatno, kad kažeš "istorija čovečanstva" onda jbg. to ne može da znači "pre 17 minuta".

Što se tiče superiornosti nad ostalim rasama, moram da se vratim i tu na Japance koji su tu neprikosnoveni. Nema ksenofobičnije raje na svijet. Znaš da je recimo Japancu fora da mu se ćerka uda za gaiđina (stranca) i dovede ga i onda ih on izdržava, pošto tako potvrđuje svoju japansku superiornost. Oni nisu sa ove planete.

angie01 angie01 23:22 06.10.2022

Re: Sto ne ubi nekog agenta, nego babu...

moram da se vratim i tu na Japance


pa sad bi ti sa Dzapanizima da zatvoris bure, koje je puno belog coveka.

jeste, sve stoji,..al mislim da shvatas sta sam rekla.

btw- imala sam dve drugarice Japanke u Torontu, obe sjajne, zanimljive, jedna bila bas kreativan i otkacen lik,...ni najmanje nisu delovale obesprvleno, stavise, bile dominantne...mada obe, neshvatljivo fine,...ono, nacin kako pricaju, intonacija, pokreti, pogledi-ko zen terapija,...
maksa83 maksa83 07:43 07.10.2022

Re: Sto ne ubi nekog agenta, nego babu...

pa sad bi ti sa Dzapanizima da zatvoris bure, koje je puno belog coveka.

Ne nego sam eksplicitno sklonio sve ostale ne-bele "savremenike" i uperio reflektor na jedno visoko "ne-belo" razvijeno društvo i kako tamo stoje prava žena.

btw- imala sam dve drugarice Japanke u Torontu, obe sjajne, zanimljive, jedna bila bas kreativan i otkacen lik,...ni najmanje nisu delovale obesprvleno, stavise, bile dominantne.

Eto vidiš.

A oko "belog čoveka" možemo da ubacimo i prebogatu savremenu Saudi Arabiju koja odsecanjem glave na javnom mestu izvrši oko 100 smrnih kazni godišnje, a od 2018. žena čak može da dobije i VOZAČKU DOZVOLU.

(formalno, arapi se vode kao "bela rasa" ali jasno je valjda o čemu pričamo tj. da se u ovoj diskusiji ne uklapaju u definiciju)
Colin_bgd Colin_bgd 08:05 07.10.2022

Re: kako god

angie01
ps- obrisala sam hucijev vise nego sramotan komentar u kome predlaze Colinu da se ubije,...ovde brate ordiniraju agresivni bolesnici bez bilo kakve kontorle.

Nisi trebala da brises, nisam stigao da ga uramim...

Mislim, ja njemu zaista ne zameram nista, cak ga i u svoj svojoj izopacenosti postujem iako se ne slazem u 99% slucajeva sa njim, ali nije u tome problem. Problem je sto on nema svoje misljenje. Da, on misli da nesto o necemu misli, ali to nije njegovo razmisljanje. To je papagajsko ponavljanje drugih. To je, naravno, delom iz osecanja sigurnosti u gomili, a delom i iz straha da se ne ispadne glup u drustvu. I onda kad dodje nesto, kao moja "neverovatna" (ali fakticki i statisticki tacna) izjava da su beli muskarci najgori, sto kompjuter nije u stanju da obradi, onda je logicno da se izrazi zelja za unistenjem izvora tog virusa, i srpske sramote...
angie01 angie01 09:57 07.10.2022

Re: kako god

Colin_bgd


mogu jedino da ti kazem, da si pogresno procenio hucija...sem dela sa grupom...al ne bih da se njime bavim.
angie01 angie01 10:02 07.10.2022

Re: Sto ne ubi nekog agenta, nego babu...

Eto vidiš.


maxo, ja ne negiram nista od toga sto ti kazes,...prica o Japankama u Torontu je i bila u tom smislu ispricana, tako da nije bilo neophodno da mi podvlacis mesto dogadjanja,

zivela sam u Aziji, neke stvari sam usvojila na licinom mestu, sto bi se reklo...

...no mi se cini da se pravis da ne razumes sta je Colin mislio,..a i tu ima poprilicno istine.
maksa83 maksa83 12:24 07.10.2022

Re: Sto ne ubi nekog agenta, nego babu...

angie01
Eto vidiš.


maxo, ja ne negiram nista od toga sto ti kazes,...prica o Japankama u Torontu je i bila u tom smislu ispricana, tako da nije bilo neophodno da mi podvlacis mesto dogadjanja,

zivela sam u Aziji, neke stvari sam usvojila na licinom mestu, sto bi se reklo...

...no mi se cini da se pravis da ne razumes sta je Colin mislio,..a i tu ima poprilicno istine.

Anđo, ovde sam napisao nešto samo da tvoja ne bude poslednja.
principessa_etrusca principessa_etrusca 07:26 08.10.2022

Re: Sto ne ubi nekog agenta, nego babu...

Treba jasno reci, i ovo je 100% tacno: ta podgrupacija "beli muskarci" (kojoj i sam igrom slucaja pripadam) su najveci sljam na ovoj planeti...

Колине, наслућујем шта си хтео да кажеш. (Ја сама не могу да се идентификујем са западноевропсим белим расизмом, нити са западноевропским plunder-ом континената и свиме осталом, па у том смислу ни са оним што се подразумрва под white. Ако треба да попуним неку анкету где питају о раси, самоидентификујем се не онако како ме види пролазник на улици, него као other, специфично Serbian, јер Срби у том смислу нису белци.)

Ипак, у неком другом смислу, можемо да будемо захвални белим мушкарцима Аристотелу, Еуклиду, Марку Аурелију, Каравађу, Паскалу, Игоу, Чехову, Моцарту, Бетовену, Чајковском, Дворжаку, Достојевском, Талесу из Милета, Тесли,... Покушај да замислиш пустињу у којој бисмо живели да није било стваралаштва белог мушкарца.

П.С. Колине, ако си у Лондону, данас се одржава вероватно највећи до сада протест против Асанжовог изручења, ”окруживање Парламента” у 1. Треба доћи мало раније на Парламент сквер да би се направио људски ланац преко Вестминстер моста, јужном обалом до Ламбет моста, па преко Милбенка назад да се затвори круг.
bene_geserit bene_geserit 09:33 08.10.2022

Re: Sto ne ubi nekog agenta, nego babu...

Срби у том смислу нису белци

A šta su Srbi "u tom smislu" ako nisu belci?
Osim anglo-saksonaca, ko je još "u tom smislu" beo? Ostala germanksa plemena? Jevreji? Francuzi? Italijani? Rusi? Poljaci? Litvanci? Španci, Portugalci? Turci? Mongoli? Kinezi? Japanci?

I koji je to smisao?
Misliš ono robovi, kolonijalizam, osvajanje pola sveta, eliminisanje domorodačkog stanovništva, raznorazni ratovi gde su se bacale atomske bombe i napalm na neke tamo druge rase, neokolijalizam i sl.

Pa nema tu ništa novo kad se pogleda ljudska istorija, sem napretka tehnologije.
I ništa specifično za belce.
Pošto je ljudska istorija duuuga, a ratova beskonačno, lako je naći bezbroj primera za sve te druge rase i etnicitete kako se ponašaju slično.
I btw. jel si sigurna da se i Srbi ne bi tako ponašali da su prilike bile takve?
maksa83 maksa83 10:01 08.10.2022

Re: Sto ne ubi nekog agenta, nego babu...

Pa nema tu ništa novo kad se pogleda ljudska istorija, sem napretka tehnologije.
I ništa specifično za belce.

Možda želiš da što bi rekli na serglišu riasesuješ ovo mišljenje pošto se slažemo tristaposto.

Nema veze boja, samo koliko dobro u tom trenutku umeš da maltretiraš druge. Mongoli su npr. svojevremeno sa svojom streličarskom konjicom bili revolucija u tom trenutku. Turcima je belac (Mađar, Orban) pravio one do tada nezamislive topove kojima su opsedali Carigrad. To što je beli čovek najbolje ovladao moreplovstvom i bio na zgodnom mestu da odande ide kojekuda je sticaj okolnosti i tehnološke veštine.
angie01 angie01 10:27 08.10.2022

Re: Sto ne ubi nekog agenta, nego babu...

Anđo, ovde sam napisao nešto samo da tvoja ne bude poslednja.



milisav68 milisav68 10:31 08.10.2022

Re: Sto ne ubi nekog agenta, nego babu...

maksa83
To što je beli čovek najbolje ovladao moreplovstvom i bio na zgodnom mestu da odande ide kojekuda je sticaj okolnosti i tehnološke veštine.

U pravo vreme.

Mediteran je nekad bio samo kotlina sa par jezera, dok nije počeo da se otapa led posle ledenog doba.U vreme ledenog doba, Sahara je bila "žitnica".
predatortz predatortz 10:36 08.10.2022

Re: Sto ne ubi nekog agenta, nego babu...

Nema veze boja, samo koliko dobro u tom trenutku umeš da maltretiraš druge. Mongoli su npr. svojevremeno sa svojom streličarskom konjicom bili revolucija u tom trenutku.


A streličari će to biti ponovo, ukoliko ovi idioti sa obe strane sukoba u Ukrajini nastave da vuku poteze koji vode samo jednom.
milisav68 milisav68 10:48 08.10.2022

Re: Sto ne ubi nekog agenta, nego babu...

predatortz

A streličari će to biti ponovo, ukoliko ovi idioti sa obe strane sukoba u Ukrajini nastave da vuku poteze koji vode samo jednom.

Ništa ne valja, sad čitam da je gađan most na Krimu.
maksa83 maksa83 10:52 08.10.2022

Re: Sto ne ubi nekog agenta, nego babu...

A streličari će to biti ponovo, ukoliko ovi idioti sa obe strane sukoba u Ukrajini nastave da vuku poteze koji vode samo jednom.

Pitali su Ajnštajna kojim će se oružjem voditi treći svetski rat, i odgovorio je "ne znam za treći, ali četvrti će definitivno kamenim sekirama".
maksa83 maksa83 10:53 08.10.2022

Re: Sto ne ubi nekog agenta, nego babu...

milisav68
predatortz

A streličari će to biti ponovo, ukoliko ovi idioti sa obe strane sukoba u Ukrajini nastave da vuku poteze koji vode samo jednom.

Ništa ne valja, sad čitam da je gađan most na Krimu.

Negde kažu "zapalila se cisterna". E pa slušajte druže hoće cisterna da se zapali jednom, ali neće sto puta.
predatortz predatortz 10:57 08.10.2022

Re: Sto ne ubi nekog agenta, nego babu...

maksa83
milisav68
predatortz

A streličari će to biti ponovo, ukoliko ovi idioti sa obe strane sukoba u Ukrajini nastave da vuku poteze koji vode samo jednom.

Ništa ne valja, sad čitam da je gađan most na Krimu.

Negde kažu "zapalila se cisterna". E pa slušajte druže hoće cisterna da se zapali jednom, ali neće sto puta.


Nije gađan, nemaju još domet. Vešta diverzija.
milisav68 milisav68 11:00 08.10.2022

Re: Sto ne ubi nekog agenta, nego babu...

predatortz
maksa83
milisav68
predatortz

A streličari će to biti ponovo, ukoliko ovi idioti sa obe strane sukoba u Ukrajini nastave da vuku poteze koji vode samo jednom.

Ništa ne valja, sad čitam da je gađan most na Krimu.

Negde kažu "zapalila se cisterna". E pa slušajte druže hoće cisterna da se zapali jednom, ali neće sto puta.


Nije gađan, nemaju još domet. Vešta diverzija.

Ma svejedno, poenta je u rušenju mosta.

Povećavaju se ulozi.
principessa_etrusca principessa_etrusca 11:04 08.10.2022

Re: Sto ne ubi nekog agenta, nego babu...

I koji je to smisao?
Misliš ono robovi, kolonijalizam, osvajanje pola sveta, eliminisanje domorodačkog stanovništva, raznorazni ratovi gde su se bacale atomske bombe i napalm na neke tamo druge rase, neokolijalizam i sl.

Баш тај смисао. Не само да ми (Срби) ништа од набројаног нисмо радили другим расама, већ је та западноевропска освајачка, експлоататорска и екстерминаторска бела раса то све исто радила нама, па без обзира како ми изгледали, у културном, друштвеном и историјском смислу, ми нисмо ”белци”.
predatortz predatortz 11:07 08.10.2022

Re: Sto ne ubi nekog agenta, nego babu...

milisav68
predatortz
maksa83
milisav68
predatortz

A streličari će to biti ponovo, ukoliko ovi idioti sa obe strane sukoba u Ukrajini nastave da vuku poteze koji vode samo jednom.

Ništa ne valja, sad čitam da je gađan most na Krimu.

Negde kažu "zapalila se cisterna". E pa slušajte druže hoće cisterna da se zapali jednom, ali neće sto puta.


Nije gađan, nemaju još domet. Vešta diverzija.

Ma svejedno, poenta je u rušenju mosta.

Povećavaju se ulozi.


Rusija nema mnogo alternativa. Ovaj rat ne sme izgubiti, to nema veze sa Putinom ili bilo kim ko bude na čelu.
Juče je jedan američki general izneo suštinu zbivanja u Ukrajini. Sažeto i u jednoj rečenici. Parafraziram:

Za svega 60 milijardi dolara dobili smo Urajinu da za nas ratuje protiv Rusa.

Možemo navijati za ove ili one, praviti se naivni, slepi, gluvi, ali to je činjenica. U Ukrajini ratuju Rusija i NATO.

Bojim se da je jedino što Rusi u ovom trenutku mogu upotreba taktičkog, takozvanog frontovskog nuklearnog oružja.

Mislim da ćemo brzo tome svedočiti.


maksa83 maksa83 11:09 08.10.2022

Re: Sto ne ubi nekog agenta, nego babu...

Не само да ми (Срби) ништа од набројаног нисмо радили другим расама

Pa izvini kako da to radiš drugim rasama kada te ima ukupno četrnaest i namešten si negde na Balkanu, brodogradnju nemaš pošto nemaš ni more a najveći deo drugog milenijuma si proveo kao turski vazal. Mislim, to je jedna udobna pozicija u smislu da si iz nje bez velikog susprezanja bezopasan po šire čovečanstvo.

"Hrčak je divna životinja pošto je mali fluffy biljojed a mogao je biti i aligator koji ima velike zube i tamani sve što upadne u reku, samo da je hteo, a nije."
maksa83 maksa83 11:13 08.10.2022

Re: Sto ne ubi nekog agenta, nego babu...

Rusija nema mnogo alternativa. Ovaj rat ne sme izgubiti, to nema veze sa Putinom ili bilo kim ko bude na čelu.

A zašto ga izvini ne sme izgubiti? Mislim, Rusi odlučili da ratuju pa se zagrcnuli na nešto što nije sirota Gruzija, i sad svi treba dizginemo jer RUSI NE SMEJU DA IZGUBE. Pa jebote...
predatortz predatortz 11:19 08.10.2022

Re: Sto ne ubi nekog agenta, nego babu...

maksa83
Rusija nema mnogo alternativa. Ovaj rat ne sme izgubiti, to nema veze sa Putinom ili bilo kim ko bude na čelu.

A zašto ga izvini ne sme izgubiti? Mislim, Rusi odlučili da ratuju pa se zagrcnuli na nešto što nije sirota Gruzija, i sad svi treba dizginemo jer RUSI NE SMEJU DA IZGUBE. Pa jebote...



Ti, kao da o tome odlučujem ja. Ja samo čitam vesti.
Nije ovo nikakav rat za demokratiju i građanske slobode u Ukrajini. Da jeste, prvo bi takav rat gledali u Saudijskoj Arabiji.
Ovo je rat za slabljenje Rusije i ovladavanje njihovim resursima.

A pre izbijanja tog rata, na par dana pre, Putin je bio jasan:

Nama planeta bez Rusije ne treba!

Pa ti vidi...
milisav68 milisav68 11:22 08.10.2022

Re: Sto ne ubi nekog agenta, nego babu...

maksa83

A zašto ga izvini ne sme izgubiti? Mislim, Rusi odlučili da ratuju pa se zagrcnuli na nešto što nije sirota Gruzija, i sad svi treba dizginemo jer RUSI NE SMEJU DA IZGUBE. Pa jebote...

Pa ne zbog nas (ili bilo kog drugog), nego zbog njih.

Preda priča iz njihovih cipela.
maksa83 maksa83 11:27 08.10.2022

Re: Sto ne ubi nekog agenta, nego babu...

Ovo je rat za slabljenje Rusije i ovladavanje njihovim resursima.

Kojim njihovim resursima?

Četrdeset miliona ljudi ne želi da bude Belorusija, šta ti je tu neprirodno? Imali su tu nesreću da se zateknu na teritoriji gde je ruska vojna luka, i to ih najviše jebe.

A pre izbijanja tog rata, na par dana pre, Putin je bio jasan:
Nama planeta bez Rusije ne treba!

Da, to kaže i vcucko, ne treba ni njemu, ali Oćedunište Rusiju je izvini ... stanovište koje kad kreneš da kopaš poprilično klimavo najblaže rečeno.

Inače Putin je u onom govoru pre neki dan pomenuo bukvalno i Sataniste, pa je l ti stvarno veruješ da postoje neki Satanisti (kakva budalaština, sramotno je da državnik tog kalibra i pozicije poteže tu somnabuliju) koji u ponoć obasjani bakljama žrtvuju gumene kokoške u Pentagramu i rade Rusiji o glavi?
maksa83 maksa83 11:28 08.10.2022

Re: Sto ne ubi nekog agenta, nego babu...

Preda priča iz njihovih cipela.

Ma jasno je meni iz čijih cipela on priča ali zašto bi iko prihvatio da su to neke normalne cipele?
predatortz predatortz 11:34 08.10.2022

Re: Sto ne ubi nekog agenta, nego babu...

maksa83
Preda priča iz njihovih cipela.

Ma jasno je meni iz čijih cipela on priča ali zašto bi iko prihvatio da su to neke normalne cipele?


Ti i ja to ne moramo da prihvatimo, ali to ni za jotu neće promeniti događaje.
Jer naš uticaj na to ne postoji.
predatortz predatortz 11:37 08.10.2022

Re: Sto ne ubi nekog agenta, nego babu...

Inače Putin je u onom govoru pre neki dan pomenuo bukvalno i Sataniste, pa je l ti stvarno veruješ da postoje neki Satanisti (kakva budalaština, sramotno je da državnik tog kalibra i pozicije poteže tu somnabuliju)


Klasičan glupavi ratni marketing. Čak, preuzet sa Zapada. Tamo se dwcenijama glvori o "silama zla" koje će iz Vijetnama uništiti Ameriku.

Za istu debilnu publiku...
maksa83 maksa83 11:41 08.10.2022

Re: Sto ne ubi nekog agenta, nego babu...

Klasičan glupavi ratni marketing. Čak, preuzet sa Zapada. Tamo se dwcenijama glvori o "silama zla" koje će iz Vijetnama uništiti Ameriku.

Tada se govorilo o vrlo konkretnoj ideologiji koja je itekako postojala. Nešto na k - konam ... konum ... komuljezum, tako nešto.
predatortz predatortz 11:45 08.10.2022

Re: Sto ne ubi nekog agenta, nego babu...

maksa83
Klasičan glupavi ratni marketing. Čak, preuzet sa Zapada. Tamo se dwcenijama glvori o "silama zla" koje će iz Vijetnama uništiti Ameriku.

Tada se govorilo o vrlo konkretnoj ideologiji koja je itekako postojala. Nešto na k - konam ... konum ... komuljezum, tako nešto.


Pa da! Što je ovima komunizam, to je drugima ovo sa zapada.

A ako malo bolje razmisliš, u pravu su i jedni i drugi.

maksa83 maksa83 11:52 08.10.2022

Re: Sto ne ubi nekog agenta, nego babu...

Pa da! Što je ovima komunizam, to je drugima ovo sa zapada.

A ako malo bolje razmisliš, u pravu su i jedni i drugi.

Komunizam je bio realna ideologija koju je Kina širila sa svojim uticajem, i na Vijetnam. Satanizam je balkaninfo level budalaština.

Nego Predsednik izgleda detonirao, eno priča na televizor da je Orban 99 trebalo da nas napadne odozgo, ali nije hteo (jer je dobar) i da je otišao na vrata Margaret Tačer (?!) gde ga je ona ukorila...

Nadrealizam.
milisav68 milisav68 12:00 08.10.2022

Re: Sto ne ubi nekog agenta, nego babu...

maksa83
Ma jasno je meni iz čijih cipela on priča ali zašto bi iko prihvatio da su to neke normalne cipele?

Ne znam sad kako nežnije da ti saopštim.

Ne postoje normalne cipele.

Ili držiš pištolj ili kopaš.

Onome ko kopa uopšte nije bitno ko drži pištolj (Vašington ili Moskva).

Šta znači malom Vijetnamcu ko mu vodi državu kad za (lupam) 30$ mesečno pravi Najk patike, a i Najk boli tuki za ljudska prava i slobode, kad ima jeftinu radnu snagu.
predatortz predatortz 12:03 08.10.2022

Re: Sto ne ubi nekog agenta, nego babu...

Nego Predsednik izgleda detonirao, eno priča na televizor da je Orban 99 trebalo da nas napadne odozgo, ali nije hteo (jer je dobar) i da je otišao na vrata Margaret Tačer (?!) gde ga je ona ukorila...


Pročitao sam! Mislim da je to sa Tačerovom moguća novinarska greška,ne bi bilo prvi put. Zapravo, to bi bilo najbolje!

A što se kopnenog napada tiče, jeste razmatran i najlogičniji pravac bi bio iz Mađarske. Beograd iz tog pravca je gotovo nemoguće braniti, ako te napadne ozbiljna vojska.

Ono što pouzdano znam, to je da je postojao plan da u slučaju kopnenog napada na Srbiju jedinice Vojske Jugoslavije i tada postojeća VRS zaposednu naše ratne položaje, da se izvrši napad na američke jedinice stacionirane blizu aerodroma u Tuzli.Na lokalitetu Gučeva bile su postavljene artiljerijske jedinice koje bi tu akciju podržale.

Znam, jer sam maj mesec te godine proveo u rezervi VRS, kao komandir jedne od četa Podrinjskog odreda specijalnih snaga.

Ta rezerva bila je nezvanična, ako me razumeš.

Edit:

Pročitah, rekso je da je Orbanu bivša britanska premijerka Tačer rekla...
To več ima smisla, ona je umrla 2013. godine.
maksa83 maksa83 12:49 08.10.2022

Re: Sto ne ubi nekog agenta, nego babu...

Ne znam sad kako nežnije da ti saopštim.

Ne postoje normalne cipele.

Postoje ipak normalne cipele. Postoji neki planetarni konsenzus da je na planeti do zuba naoružanoj da sve ljude ubije nekoliko stotina puta potezanje nukelarnog naoružanja - kraj.

A ovde imamo "pa jebiga, moraće, jer jebeš svet bez Rusije" (koja nije dobila šta hoće).

Sfataš to ludilo?
Colin_bgd Colin_bgd 14:38 08.10.2022

Re: Sto ne ubi nekog agenta, nego babu...

principessa_etrusca

П.С. Колине, ако си у Лондону, данас се одржава вероватно највећи до сада протест против Асанжовог изручења, ”окруживање Парламента” у 1. Треба доћи мало раније на Парламент сквер да би се направио људски ланац преко Вестминстер моста, јужном обалом до Ламбет моста, па преко Милбенка назад да се затвори круг.

Da, tu sam... Pre podne sam opskrbljivao lokalni food bank, a posle toga sam malo pomagao lokalnoj charity grupi koja skuplja stvari za ukrajinske izbeglice... Podrska ruskim agentima nije my cup of tea...
milisav68 milisav68 16:09 08.10.2022

Re: Sto ne ubi nekog agenta, nego babu...

maksa83

A ovde imamo "pa jebiga, moraće, jer jebeš svet bez Rusije" (koja nije dobila šta hoće).

Sfataš to ludilo?

To ja nisam rekao, samo kapiram da se NATO njima približio, i da se osećaju ugroženim.

Sve ovo se spremalo godinama, a pandemija je malo odložila.

Sa druge strane, ostatak sveta (Azija i tzv Bliski istok naročito) sve to prate i balansiraju.

To je ono što mogu da vidim iz Palanke.
bene_geserit bene_geserit 18:32 08.10.2022

Re: Sto ne ubi nekog agenta, nego babu...

Postoji neki planetarni konsenzus da je na planeti do zuba naoružanoj da sve ljude ubije nekoliko stotina puta potezanje nukelarnog naoružanja - kraj.

Pa ne, jer je nuklearno oružje već upotrebljeno i nije bio kraj.
Niti će biti kraj ako Rusi upotrebe nuklearno oružje u Ukrajini.
Ili ti možda misliš da ovi moji ovde toliko vole Ukrajince da će da da kažu, odoše Ukrajinci, nek ide i svet upizdumaterinu?
maksa83 maksa83 18:35 08.10.2022

Re: Sto ne ubi nekog agenta, nego babu...

Pa ne, jer je nuklearno oružje već upotrebljeno i nije bio kraj.

Pa nije zato što je tada bilo tačno tri nuklearne bombe od 12 kilotona na svetu koje su spram današnjih nebrojenih 400 kiloton bojevih glava petardice.

Ili ti možda misliš da ovi moji ovde toliko vole Ukrajince da će da da kažu, odoše Ukrajinci, nek ide i svet upizdumaterinu?

Mislim da će to stvoriti vrlo zajeban presedan u daleko zajebanijim okolnostima od onih koje su vladale '45. I to u najboljem slučaju.
principessa_etrusca principessa_etrusca 06:29 10.10.2022

Re: Sto ne ubi nekog agenta, nego babu...

Colin_bgd
principessa_etrusca

Колине, ако си у Лондону, данас се одржава вероватно највећи до сада протест против Асанжовог изручења, ”окруживање Парламента” у 1...

Da, tu sam... Pre podne sam opskrbljivao lokalni food bank, a posle toga sam malo pomagao lokalnoj charity grupi koja skuplja stvari za ukrajinske izbeglice... Podrska ruskim agentima nije my cup of tea...

Св. Колин од Дуплих Стандарда.

Проблем који злочиначка клика твојих миљеника има са Асанжом је у томе што ништа од онога што је он (Викиликс) икада објавио није, нити може бити демантовано као неистинито. Tough!
Colin_bgd Colin_bgd 08:14 10.10.2022

Re: Sto ne ubi nekog agenta, nego babu...

principessa_etrusca
Colin_bgd
principessa_etrusca

Колине, ако си у Лондону, данас се одржава вероватно највећи до сада протест против Асанжовог изручења, ”окруживање Парламента” у 1...

Da, tu sam... Pre podne sam opskrbljivao lokalni food bank, a posle toga sam malo pomagao lokalnoj charity grupi koja skuplja stvari za ukrajinske izbeglice... Podrska ruskim agentima nije my cup of tea...

Св. Колин од Дуплих Стандарда.

Проблем који злочиначка клика твојих миљеника има са Асанжом је томе што ништа од онога што је он (Викиликс) икада објавио није, нити може бити демантовано као неистинито. Tough!

Ja nigde nisam ni napisao da je ono sto je Assange objavio netacno. Samo je odavno utvrdjena cinjenica da je od veoma ranih dana svoje "spijunske" karijere Assange aktivno finansiran (i instruiran) od rusa, kao i da poseduje ekvivalentnu kolicinu informacija (vrlo slicne prirode) o ruskim rabotama koje nikad nije objavio...

Raspitaj se malo (u Londonu si!) koja se igra odvija oko ovog hoce li nece li da ga izruce "neckanja"...

Dupli standardi su upravo na tvojoj strani...
vcucko vcucko 10:09 10.10.2022

Re: Sto ne ubi nekog agenta, nego babu...

maksa83

brodogradnju nemaš pošto nemaš ni more

Pa imao si more. Tri mora.

Kažu da se Car Dušan negde centrifugira na ražnju i proklinje nas. Ebem vas nesposobne, ja vas ostavio na tri mora, a vi ni blizu, ni jednom.
vcucko vcucko 10:14 10.10.2022

Re: Sto ne ubi nekog agenta, nego babu...

maksa83

Pa da! Što je ovima komunizam, to je drugima ovo sa zapada.

A ako malo bolje razmisliš, u pravu su i jedni i drugi.

Komunizam je bio realna ideologija koju je Kina širila sa svojim uticajem, i na Vijetnam.

Kina i Vijetnam su ratovali, par godina posle završetka vijetnamskog rata.
Vijetnam je bio sovjetska interesna sfera, ne kineska.
Kineski pulen je bio Pol Pot. Koga su, gle vraga, sa vlasti uklonile upravo vijetnamske trupe.
Istorija, ne zvona i praporci...
predatortz predatortz 10:19 10.10.2022

Re: Sto ne ubi nekog agenta, nego babu...


Komunizam je bio realna ideologija koju je Kina širila sa svojim uticajem, i na Vijetnam.


Pa šta ako je Kina širila uticaj na Vijetnam?
Kakve to veze sa Amerikom ima?
Amerika vrši uticaj po celom svetu. Treba li Kina i Rusija da napadnu Holandiju zbog toga, jer Holandija je u potpunosti pod američkim uticajem?

Mislim, kod vas se podrazumeva da niko drugi ne sme da čIni ono što Amerika neprekidno radi od WWII do danas.

Jebiga, drugi ojačali, hoće i oni da karaju. A imaju i čim...

Život je kučka!
nikvet pn nikvet pn 10:20 10.10.2022

Re: Sto ne ubi nekog agenta, nego babu...

vcucko

Pa imao si more. Tri mora.

Kažu da se Car Dušan negde centrifugira na ražnju i proklinje nas. Ebem vas nesposobne, ja vas ostavio na tri mora, a vi ni blizu, ni jednom.


Србија од цара Душана до Синише Малог: са три мора на три Мораве.
vcucko vcucko 10:21 10.10.2022

Re: Sto ne ubi nekog agenta, nego babu...

maksa83

A pre izbijanja tog rata, na par dana pre, Putin je bio jasan:
Nama planeta bez Rusije ne treba!

Da, to kaže i vcucko, ne treba ni njemu,

Ja sam tu apsolutno nebitan.

Sa ruskog stanovišta, bolje svet bez sveta nego svet bez Rusije. Šta je tu čudno i nejasno? A imaju resurse da to i sprovedu.

USA bi mirno prihvatile svet bez USA? Bi, al u qrcu. Bilo bi jedno veliko Bum!
nikvet pn nikvet pn 10:38 10.10.2022

Re: Sto ne ubi nekog agenta, nego babu...

vcucko
Pol Pot. Koga su, gle vraga, sa vlasti uklonile upravo vijetnamske trupe.


Тога се, као геополитички лаик, сећам као хируршки ефикасне војне акције. Обрисали су ПолПота ко гумицом. После деценија ратовања Вијетнамци су имали војску NBA level.
vcucko vcucko 10:55 10.10.2022

Re: Sto ne ubi nekog agenta, nego babu...

nikvet pn
vcucko
Pol Pot. Koga su, gle vraga, sa vlasti uklonile upravo vijetnamske trupe.


Тога се, као геополитички лаик, сећам као хируршки ефикасне војне акције. Обрисали су ПолПота ко гумицом. После деценија ратовања Вијетнамци су имали војску NBA level.

Tada smo gledali RAI dnevnik. Talijani direktno prenosili preko satelita ulazak vijetnamskih trupa u Pnom Pen. Ono, ručna kamera, trese se slika, ali ide. Sećam se princa Sihanuka kako daje izjavu i plače od sreće, hvala vam braćo Vijetnamci do neba. Narod bacao cveće pred tenkove, ono malo odrpanih ljudi što ih Pol nije oterao iz grada.

Istorija, ljudi!
niccolo niccolo 11:22 10.10.2022

Re: Sto ne ubi nekog agenta, nego babu...

ja vas ostavio na tri mora

Bolje je reći kod tri mora. Jer ni Dule nije imao neku mornaricu (tj. nije je imao uopšte), zato nikad nije ni uspeo da zauzme Solun...
principessa_etrusca principessa_etrusca 11:23 10.10.2022

Re: Sto ne ubi nekog agenta, nego babu...

Colin_bgd
principessa_etrusca
Colin_bgd
principessa_etrusca

Колине, ако си у Лондону, данас се одржава вероватно највећи до сада протест против Асанжовог изручења, ”окруживање Парламента” у 1...

Da, tu sam... Pre podne sam opskrbljivao lokalni food bank, a posle toga sam malo pomagao lokalnoj charity grupi koja skuplja stvari za ukrajinske izbeglice... Podrska ruskim agentima nije my cup of tea...

Св. Колин од Дуплих Стандарда.

Проблем који злочиначка клика твојих миљеника има са Асанжом је у томе што ништа од онога што је он (Викиликс) икада објавио није, нити може бити демантовано као неистинито. Tough!

Ja nigde nisam ni napisao da je ono sto je Assange objavio netacno. Samo je odavno utvrdjena cinjenica da je od veoma ranih dana svoje "spijunske" karijere Assange aktivno finansiran (i instruiran) od rusa, kao i da poseduje ekvivalentnu kolicinu informacija (vrlo slicne prirode) o ruskim rabotama koje nikad nije objavio...

Raspitaj se malo (u Londonu si!) koja se igra odvija oko ovog hoce li nece li da ga izruce "neckanja"...

Dupli standardi su upravo na tvojoj strani...


Драго ми је да није спорно да су објаве Викилиса истините.

То на страну, упоређујеш неупоредиво и браниш неодбрањиво.

Вилкиликсове објаве се тичу злодела хегемона који има глобалну моћ, који води ратове и уништва и унесрећује читаве земље. Оно што је битно је обелодањивање злочина и раскринкавање злочинаца.

Што се руског финансирања тиче, то је у домену рекла казала, a што се тиче необјавњивања ekvivalentnе kolicinе informacija (vrlo slicne prirode) o ruskim rabotama, да ли су Руси или Американци разорили Ирак, Авганистан, Либију,...?
Colin_bgd Colin_bgd 11:32 10.10.2022

Re: Sto ne ubi nekog agenta, nego babu...

Што се руског финансирања тиче, то је у домену рекла казала

Nije rekla kazala, postoje direktne informacije. Kao sto rekoh, u Londonu si, raspitaj se malo...

a што се тиче необјавњивања ekvivalentnе kolicinе informacija (vrlo slicne prirode) o ruskim rabotama, да ли су Руси или Американци разорили Ирак, Авганистан, Либију,...?

Znaci po tebi Rusi nisu nista, nikad, nigde, ma jok, gde bi oni, otkud... E moja princezo, pojma ti nemas ni gde zivis (London?!?), ni kako stvari stoje na ovoj planeti...
maksa83 maksa83 12:01 10.10.2022

Re: Sto ne ubi nekog agenta, nego babu...

Kažu da se Car Dušan negde centrifugira na ražnju i proklinje nas. Ebem vas nesposobne, ja vas ostavio na tri mora, a vi ni blizu, ni jednom.

Uvek imamo Panonsko, sad samo da Bosanci vrate onu slanu vodu koja se povuklo kod njih i napravilo so u Tuzli.



principessa_etrusca principessa_etrusca 12:29 10.10.2022

Re: Sto ne ubi nekog agenta, nego babu...

Colin_bgd
Што се руског финансирања тиче, то је у домену рекла казала

Nije rekla kazala, postoje direktne informacije. Kao sto rekoh, u Londonu si, raspitaj se malo...

Да су Руси финансирали Асанжа како што ти мислиш да јесу, да ли је логично да би то било неко езотерично знање до ког се долази дубоким истраживањем, или би то можда било на насловним странама МСМ?
a што се тиче необјавњивања ekvivalentnе kolicinе informacija (vrlo slicne prirode) o ruskim rabotama, да ли су Руси или Американци разорили Ирак, Авганистан, Либију,...?


Znaci po tebi Rusi nisu nista, nikad, nigde, ma jok, gde bi oni, otkud... E moja princezo, pojma ti nemas ni gde zivis (London?!?), ni kako stvari stoje na ovoj planeti...

Колине, релативизујеш. Америка, а не Русија, убила је милионе људи широм света, што оружјем, санкцијама или глађу, и убија их и док ми овде пискарамо (између осталих и Украјинце од којих је направила топовско месо).
angie01 angie01 13:13 10.10.2022

Re: Sto ne ubi nekog agenta, nego babu...

vidim konfuziju oko istrebljivanja komunizma, jer ugrozava kapitalisticki poredak, koji bas i nije najhumaniji, al je zato profit bog iznad boga,...malo se ista stvar pravda, a malo napada- zavisi od konteksta:).

...tu mi je najperverznija ljubav prema Rujama, koji su paradigma omrazenih komunjara u najgorem izrazu-citaj zloupotrebi te ideologije.

a najludji su ovi sa dupetom na zapadu, koji klicu Rujama,...valjda u nekom prepoznavanju situacija i namera.

...sto se Asanza tice, da l je bio placen od strane Rusije, Marsa ili koga god, ako je izneo istinite podatke, nekako bi covecanstvo trebalo da ima neku zastitnicku reakciju,....kolege, pravni sistemi,...suvise mi je bolesno da neko iznese tako dramaticne podatke, koji se prakticno ticu svih, a da je zbog "tajnoati"-pazi molim te, vise deluju kao zavera,...i nacina na koji je to ucinio- a ja ne znam na koji drugi je i mogao, krivica okrenuta na njegovu prakticno uzbunjivacku ulogu, a ne na sadrzaj iznesenog.
Colin_bgd Colin_bgd 13:21 10.10.2022

Re: Sto ne ubi nekog agenta, nego babu...

Да су Руси финансирали Асанжа како што ти мислиш да јесу, да ли је логично да би то било неко езотерично знање до ког се долази дубоким истраживањем, или би то можда било на насловним странама МСМ?

Ne mislim ja da jesu, nego jesu, zna se... Nije na naslovnim stranama iz operativnih razloga...
Колине, релативизујеш. Америка, а не Русија, убила је милионе људи широм света, што оружјем, санкцијама или глађу, и убија их и док ми овде пискарамо (између осталих и Украјинце од којих је направила топовско месо).

Ruske okupacione trupe su usle u Ukrajinu, suverenu drzavu, i tu je cela prica gotova...
angie01 angie01 14:26 10.10.2022

Re: Sto ne ubi nekog agenta, nego babu...


Ruske okupacione trupe su usle u Ukrajinu, suverenu drzavu, i tu je cela prica gotova...


..a na pocetku, isto, kao nije, nece,..nesto mi poznat scenario, valjda je u njemu bratska tacka susretanja.
principessa_etrusca principessa_etrusca 16:40 10.10.2022

Re: Sto ne ubi nekog agenta, nego babu...

Колине, маестрално замењујеш тезе, па у твом систему није крив злочинац него онај ко је обелоданио злочине.

А ко год да је финансирао Викиликс, као што рече Анђа, дао је паре за good cause.
angie01 angie01 19:57 10.10.2022

Re: Sto ne ubi nekog agenta, nego babu...

Колине, маестрално замењујеш тезе


kakva skromnost,..ako cemo pravo, ti si tu nedostizna- a nije mala konkurencija... s tim sto ne vidim da Kolin zamenjuje teze,..on prosto drugacije vidi taj slucaj.


principessa_etrusca principessa_etrusca 21:50 10.10.2022

Re: Sto ne ubi nekog agenta, nego babu...

...s tim sto ne vidim da Kolin zamenjuje teze,..on prosto drugacije vidi taj slucaj.

Како не замењује тезе када за њега прави преступник није крив, већ је кривац гласник Асанж?

angie01 angie01 22:50 10.10.2022

Re: Sto ne ubi nekog agenta, nego babu...

hvala za klip, pogledacu sutra.
Colin_bgd Colin_bgd 08:02 11.10.2022

Re: Sto ne ubi nekog agenta, nego babu...

principessa_etrusca
...s tim sto ne vidim da Kolin zamenjuje teze,..on prosto drugacije vidi taj slucaj.

Како не замењује тезе када за њега прави преступник није крив, већ је кривац гласник Асанж?


Gluposti!

Ti si pitala hocu li na protest podrske Assange-u. Ja rekoh, ne, ne podrzavam ruske agente. Odatle ne proizilazi da je Assange "kriv" za americku (zapadnu) spoljnu politiku, o kojoj, uzgredbudireceno, u ovoj prepisci ja nisam davao vrijednosnu (pr)ocenu...

Mislim, ako cemo o zamenama teza, ne postoji veca zamena od toga da ti pises ono sto pises, a setas se ulicama grada Londona i placas porez drzavi o kojoj mislis sve najgore na svetu... Osim ako nisi bot iz nase (srpske) ambasade, ili imas "nezavisne" izvore prihoda kao ostali ruski sleeper cells, kojih je London naravno prepun, a sto se i plasticno vrlo lepo pokazuje u poslednjih desetak godina...
principessa_etrusca principessa_etrusca 09:34 11.10.2022

Re: Sto ne ubi nekog agenta, nego babu...

Ja rekoh, ne, ne podrzavam ruske agente. Odatle ne proizilazi da je Assange "kriv" za americku (zapadnu) spoljnu politiku, o kojoj, uzgredbudireceno, u ovoj prepisci ja nisam davao vrijednosnu (pr)ocenu...

Асанж је објавио десетине хиљада докумената о америчкој политици и прљавим ратовима које воде, а о чему се вредносно не изјашњаваш, међутим њега оптужујеш да је агент неке државе (што је ноторна неистина).

Самим тим што њега на овај начин денунцираш, ти се имплицитно стављаш на страну оних који иду около, ”мењају режиме”, убијају становништво, уништавају привреде и сравњују градове са земљом.

Mislim, ako cemo o zamenama teza, ne postoji veca zamena od toga da ti pises ono sto pises, a setas se ulicama grada Londona i placas porez drzavi o kojoj mislis sve najgore na svetu... Osim ako nisi bot iz nase (srpske) ambasade, ili imas "nezavisne" izvore prihoda kao ostali ruski sleeper cells, kojih je London naravno prepun, a sto se i plasticno vrlo lepo pokazuje u poslednjih desetak godina.


Драго ми је да знам да постоји неко ко шета улицама града Лондона и нема примедбу ни на шта. Честитам ти што си пронашао идеално место за себе где је све по твојој мери. О новцу пореских обвезника можда и не размишљаш, пошто можда и ниси један од њих, већ живиш на њихов рачун.

Мени је међутим до ове земље стало толико да, у оној мери у којој имам могућности, радим на томе да се у њој ствари унапреде, да нестане клима у којој је могућ случај као што је Родерхам, да се порези смањују онима који имају мање, а не онима који имају више, да моји каунселори и мој МП знају шта мислим и да не постоје политички затвореници какав је Асанж. И желим да утичем на то како се троши порез који плаћам.

У још да додам да мислим да ти ниси ничији агент, већ просто још један корисни идиот.
Colin_bgd Colin_bgd 09:44 11.10.2022

Re: Sto ne ubi nekog agenta, nego babu...

међутим њега оптужујеш да је агент неке државе (што је ноторна неистина).

Nije neistina nego je dokazana cinjenica... Kao sto rekoh, raspitaj se majku mu, pa u centru si sveta...

Драго ми је да знам да постоји неко ко шета улицама града Лондона и нема примедбу ни на шта. Честитам ти што си пронашао идеално место за себе где је све по твојој мери. О новцу пореских обвезника можда и не размишљаш, пошто можда и ниси један од њих, већ живиш на њихов рачун.

Opet cista projekcija, nije vredna komentarisanja...

Мени је међутим до ове земље стало толико да, у оној мери у којој имам могућности, радим на томе да се у њој ствари унапреде, да нестане клима у којој је могућ случај као што је Родерхам, да се порези смањују онима који имају мање, а не онима који имају више, да моји каунселори и мој МП знају шта мислим и да не постоје политички затвореници какав је Асанж. И желим да утичем на то како се троши порез који плаћам.

Stvari ce se unaprediti cim se iz politike Velike Britanije drasticno smanji uticaj ruskih "prljavih" para...
angie01 angie01 11:48 11.10.2022

Re: Sto ne ubi nekog agenta, nego babu...

Самим тим што њега на овај начин денунцираш, ти се имплицитно стављаш на страну оних који иду около, ”мењају режиме”, убијају становништво, уништавају привреде и сравњују градове са земљом.


У још да додам да мислим да ти ниси ничији агент, већ просто још један корисни идиот.


ovo, sem sto je nisko, ujedno je upravo denunciranje na najgori moguci nacin,...
Честитам ти што си пронашао идеално место за себе где је све по твојој мери


pa koliko pratim- i ti si, pa iz tog, Londona,...koji po potrebi moze da bude i neidealan, podrzavas najdestruktivnije vrednosti u svojoj matici,..a i sire,...a nisi jedina, ovde su najglasniji zagovaraci retrogradnosti i "tradicija" upravo oni koji su izabrali truli zapad za zivot,...cudi me da niko od vas nije u Rusiji.
bene_geserit bene_geserit 17:44 11.10.2022

Re: Sto ne ubi nekog agenta, nego babu...

podrzavas najdestruktivnije vrednosti u svojoj matici

Šta to destruktivno podržava?
Da se Asanž ne maltretira, pa to bi svako normalan trebao da podrži.
Mada ima i onih vidim koji ga proglašavaju za ruskog agenta, pridružili se šutiranju čoveka na zemlji, to je taj karakter.
ovde su najglasniji zagovaraci retrogradnosti i "tradicija" upravo oni koji su izabrali truli zapad za zivot

Opet ti sa "retrogradnostima", alo to je naučni termin, to što su ga marksisti ubacili u svoje idiotske floskule da bi naglasili kako su oni koji nisu za njihovu tragičnu ideologiju nazadni ne znači da ga upotrebljava bilo ko drugi sem ljudi odraslih u komunizmu sa glavama ispranim komunističkom ideologijom.
angie01 angie01 19:00 11.10.2022

Re: Sto ne ubi nekog agenta, nego babu...


Šta to destruktivno podržava?


pa ne sada, nego inace, oko Asanza se slazem, verovatno na drugi nacin, al nije ni bitno, rekoh kako ja vidim slucaj,..ako ne razumes napisano, nemoj da komentarises interpretacijama.


Opet ti sa "retrogradnostima", alo to je naučni termin, to što su ga marksisti ubacili u svoje idiotske floskule


ahahaha, opet lupetas, kakvi bre marksisti, floskule, rac/palac, retrogradan znaci:

1) koji se kreće unazad, unatrag, koji nazaduje, zaostaje;
2) koji se drži prošlosti, koji ne prihvata novine; nazadan.

znaci, svi vi boskici i vacici, nikanori i ostali cuvari "tradicija" na ustrb napretka drustva, koji zelite da ambijent vratite 100 godina unazad, tvrdeci, kako je to jedino pravo Srpstvo i slicne gluposti...ajd sto neko tako nesto lupeta iz sljivika u zaseoku, al sa zapadne obale SAD ili Londona je bas ono teska ljigavstina.
bene_geserit bene_geserit 19:46 11.10.2022

Re: Sto ne ubi nekog agenta, nego babu...

ostali cuvari "tradicija" na ustrb napretka drustva

Čuvanje tradicije je uslov da društvo napreduje.
Prestani više, nije tvoja istina jedina validna, niti tvoj sistem vrednosti jedini mogući.
angie01 angie01 20:58 11.10.2022

Re: Sto ne ubi nekog agenta, nego babu...

Čuvanje tradicije je uslov da društvo napreduje.


verovatno mislis na kulturnu bastinu, koja je potpuno zaboravljena, a koja je cuvar identiteta jednog naroda,...tradicija podrazumeva razne stvari, od vreovanja, predanja, obicaja u koja mozes da nabrojis toliko primitivnosti, zabluda i sl koje vuku unazad, da je potpuno suludo pozivati se na tako nesto, kao uporiste za uredjivanje drustva u 21. veku


Prestani više, nije tvoja istina jedina validna, niti tvoj sistem vrednosti jedini mogući.


to isto mogu i ja da kazem tebi, koji iz neke uredjene sredine, navijas za neuredjenost nama koji smo ovde,...pri cemu se ne radi o mojoj istini i sistemu vrednosti, nego civilizacija tacno prepoznaje za sve drzave na svetu odredjene parametre, a mi se po njima kotirama bas lose,..
principessa_etrusca principessa_etrusca 21:45 11.10.2022

Re: Sto ne ubi nekog agenta, nego babu...

pa koliko pratim- i ti si, pa iz tog, Londona,...koji po potrebi moze da bude i neidealan, podrzavas najdestruktivnije vrednosti u svojoj matici,..a i sire,...a nisi jedina, ovde su najglasniji zagovaraci retrogradnosti i "tradicija" upravo oni koji su izabrali truli zapad za zivot,...cudi me da niko od vas nije u Rusiji.

Идеално не постоји, баш као што не постоји никакво универзално мерило ретроградности. За тебе је ”ретроградно” све што је традиционално, могуће зато што си подлегла титоистичкој индоктринацији којој смо сви у некој мери били изложени, по којој је прогрес перманентан и старо обавезно лоше, а ново обавезно добро.

Али, хајде, баш да чујем, које су то ”деструктивне”, односно ”најдеструктивније” вредности које ја подржавам у Србији. Можда то што се залажем за ОДГОВОРНОСТ у свим службама и на свим нивоима, и овде поменутим центрима за социјални рад? Можда то што мислим да треба позатварати кладионице? Укинути међународно усвајање? Свој деци омогућити да достигну свој потенцијал? Најстрожије кажњавати уништавање културног наслеђа и загађивање средине?

Није први пут, већ не знам више који, да потенцираш место где живим, као отприлике ја забрађена немам шта да тражим у тако модерној средини која би ваљда теби, тако прогресивној, више одговарала. Из тога што пишеш, закључујем да не знаш баш много ни о овој земљи, ни о овом граду.
principessa_etrusca principessa_etrusca 22:01 11.10.2022

Re: Sto ne ubi nekog agenta, nego babu...

pa ne sada, nego inace, oko Asanza se slazem, verovatno na drugi nacin, al nije ni bitno, rekoh kako ja vidim slucaj,..ako ne razumes napisano, nemoj da komentarises interpretacijama.

Хајде, Анђо, објасни шта значи ”oko Asanza se slazem, verovatno na drugi nacin, al nije ni bitno, rekoh kako ja vidim slucaj”?

Нешто као и слажеш се са мном ”ретроградном”, али баш и није да се не слажеш са ”прогресивним” Колином?

Један ниво Асанжовог случаја је да ја човек прогоњен од стране дубоке државе већ 12 година, т.ј. више од деценије и да га сада држе у самици у high security затвору, највећи део времена без икакве судске пресуде.

Он је аустралијски држављанин, Викиликс није никада био регистрован у Америци, нити икакве везе са Америком није имао. Уколико буде изручен, успоставиће се преседан да свако може бити испоручен у Америку из било ког дела света, по захтеву у вези било чега.

Асанж није хаковао, већ је овјављивао документа која је добијао од узбуњивача, а сви новинари крију своје изворе. Уколико буде испоручен, то ће означити крај сваког истраживачког новинарства, а остаће вероватно безбедно за новинаре да извештавају о пијачним ценама и сличном.

Па изволи, кажи са чиме се слажеш и на који то други начин.
angie01 angie01 22:17 11.10.2022

Re: Sto ne ubi nekog agenta, nego babu...

титоистичкој индоктринацији


meni ovo toliko dosadilo da me mrzi vise da odgovaram,...kakva bre vise indoktrinacija, pa niko nije nista ni znao o politici, niti se njome bavio, a marksizam se polagao kao zafrkancija, kao i ono i dsz, ja ne znam o cemu vi ljudi pricate,..a poslednjih 40 godina samo o politici i sranjima pricamo, skoro da i nema drugih tema...ono zivot su postali likovi koji ti koroje svakodnevnicu.



Али, хајде, баш да чујем, које су то ”деструктивне”, односно ”најдеструктивније”


znaci bukvalno sve, od odbrane spc, litijasa i svih tih gluposti do cele palete seseljevstine i sl,...sto mi je veruj mi na rec, nevidjeno cudno, s obzirom da ne negiram da se u nekim stavovima potpuno slazem s tobom i ne negiram ni zarez, kada si u pravu, a sto je u potpunoj suprotnosti sa ideologijom koju podrzavas.


Није први пут, већ не знам више који, да потенцираш место где живим, као отприлике ја забрађена немам шта да тражим у тако модерној средини која би ваљда теби, тако прогресивној, више одговарала.


ah kakva glupa interpretacija, pa ja mogu da zivim u Londonu, ili gde vec drugo da zelim, moj komentar u tom smislu se odnosi na licemerje, gde se pljuje po zapadnim vrednostima, a podrzavaju recimo Ruje,...al se zato zivi na zapadu, niko od vas Rusiju nije izabrao kao najbolju opciju.
angie01 angie01 22:27 11.10.2022

Re: Sto ne ubi nekog agenta, nego babu...

Нешто као и слажеш се са мном ”ретроградном”, али баш и није да се не слажеш са ”прогресивним” Колином?


koliko vidim, u tom slucaju se ne slazem sa Kolinom, a slazem se sa tobom,...ti reagujes u okviru svojih ideoloskih okvira, a meni je ta podrska Asanzu ogoljena na cistu podrsku uzbunjivacu.

detalje koje si u nastavku iznela, znam i u drugacijem objasnjenju-vise ne mogu da razlucim sta je prava istina dodetalja, jer razni validni izvori razlicito prenose,..no nije ni bitno, slazem se sa stavom da je njegov polozaj sramotan za covecanstvo i da sam razocarana skoro nedovoljnim reakcijama i kolega i nekih pravnih podrski, kao i sire javnosti-naprosto je ostao sam u tome.


principessa_etrusca principessa_etrusca 22:46 11.10.2022

Re: Sto ne ubi nekog agenta, nego babu...

koliko vidim, u tom slucaju se ne slazem sa Kolinom, a slazem se sa tobom,...ti reagujes u okviru svojih ideoloskih okvira, a meni je ta podrska Asanzu ogoljena na cistu podrsku uzbunjivacu.

Асанж није узбуњивач, узбуњивач је Челзи Менинг, а он је новинар.

Интервју од пре уласка у еквадорску амбасаду:


angie01 angie01 22:53 11.10.2022

Re: Sto ne ubi nekog agenta, nego babu...

Асанж није узбуњивач, узбуњивач је Челзи Менинг, а он је новинар.


dobro, ja ga tako dozivljavam.
principessa_etrusca principessa_etrusca 07:26 12.10.2022

Re: Sto ne ubi nekog agenta, nego babu...

dobro, ja ga tako dozivljavam.

Субјективитет објективитета :)
angie01 angie01 07:36 12.10.2022

Re: Sto ne ubi nekog agenta, nego babu...

Субјективитет објективитета :)


izgleda
Colin_bgd Colin_bgd 07:59 12.10.2022

Re: Sto ne ubi nekog agenta, nego babu...

Mada ima i onih vidim koji ga proglašavaju za ruskog agenta, pridružili se šutiranju čoveka na zemlji, to je taj karakter.

Moj karakter je najgori, to je cinjenica, ali je isto tako cinjenica i da je Assange ruski agent. To je potvrdjeno milion puta. To sto ti o tome nemas apsolutnog pojma, to ne menja fakticko stanje na terenu. Kao sto rekoh ovoj princezi, raspitaj se malo. California nije London, ali nije valjda bas tolika vukojebina da ne mozes do osnovnih informacija da dodjes...

bene_geserit bene_geserit 08:28 12.10.2022

Re: Sto ne ubi nekog agenta, nego babu...

Danas ko god priča i radi nešto normalno, libtarska ekipa ga proglasi za ruskog agenta.

Npr. izguglaš "Tulsi Gabbard Russian agent" i izađe ti bezbroj linkova, sve msm-ovi, naravo huffpost i slične suludosti.
Verovatno si se sa takvog nekog pouzdanog izvora napojio tom mudrošću.
Colin_bgd Colin_bgd 08:46 12.10.2022

Re: Sto ne ubi nekog agenta, nego babu...

bene_geserit
Danas ko god priča i radi nešto normalno, libtarska ekipa ga proglasi za ruskog agenta.

Npr. izguglaš "Tulsi Gabbard Russian agent" i izađe ti bezbroj linkova, sve msm-ovi, naravo huffpost i slične suludosti.
Verovatno si se sa takvog nekog pouzdanog izvora napojio tom mudrošću.

Eh, kad neko ne zna da zamisli dalje od "izguglaš"...
Jaril Jaril 23:05 06.10.2022

Лице

Jaril Jaril 23:05 06.10.2022

Re: Лице

А сад да се вратимо на Енџи.
angie01 angie01 23:30 06.10.2022

Re: Лице

А сад да се вратимо на Енџи.


ah, pa Endzi je uvek omiljena tema...pravo cudo sta joj sve pripisiju,...ono samo vanzemaljac moze da bude.
predatortz predatortz 06:10 07.10.2022

Re: Лице

angie01
А сад да се вратимо на Енџи.


ah, pa Endzi je uvek omiljena tema...pravo cudo sta joj sve pripisiju,...ono samo vanzemaljac moze da bude.


Ajde, ne patetiši!
Nisi tema ti, tema je tvoje pisanje. Uglavnom zbog toga što je, o čemu god da se radi, upereno protiv jednog naroda i jeddne države.
Ako ti misliš da to nije primetno, onda grešiš.

angie01 angie01 09:55 07.10.2022

Re: Лице

Ajde, ne patetiši!


gde si ti video patetiku-ocigledno je podhebavanje,...na svakom blogu cela grupa blogera mi ucitava neverovatne stvari, pazi, jednoj zeni koja iskazuje svoje misljenje, kao i drugi, manjevise u situacijama gde vi revidirate i proslost i stvarnost,..pa to je bolesno,..tako su iz komiteJa slali preporuke kako da se neko diskredituje.


Nisi tema ti, tema je tvoje pisanje.


kako nisam ja, ako pisete o meni,...kao na primer sada


upereno protiv jednog naroda i jeddne države.


mantra, da je neko ko ne ponavlja vase iskonstruisane postavke protiv naroda i drzave, je toliko besmislena, glupa,..al brate i pokvarena,...tako denunicraju i pink, informer,...svako ko kaze kako stoje stavi-mrzi drzavu i vucica,..to je taj rad,...i potpuno je sramotan.

...ne znam da l da dodam, da su tvoji stavovi doveli do ovako uzasnog stanja, unistili mnoge zivote, izazvali jad i bedu,...a moji nisu ni mrava zgazili....tako da sa tim tvojim proseravanjem, bolje da se pokrijes, nego sto se busas u grudi.
predatortz predatortz 10:09 07.10.2022

Re: Лице


mantra, da je neko ko ne ponavlja vase iskonstruisane postavke protiv naroda i drzave, je toliko besmislena, glupa,..al brate i pokvarena,...tako denunicraju i pink, informer,


Pričaj ti šta hoćeš, nismo ove do juče, bili smo svi i pre Vučića. Jebeš Vučića, on je u celoj priči najmanje bitan.
Ko mene povezuje sa Vučićem, taj je priglup i tu ništa ne mogu.
No, i pre toga su u tvojim pisanjima na ovom mestu Srbi i Srbija nekako bili najgori, srpsko društvo najneuređenije, a u Hrvatskoj recimo divlja šovinizaam pa ni reči od tebe i tebi sličnih. Tu svoju mržnju ljigavo manifestuješ zloupotrebljavajući tragedije i činove poremećenih pojedinaca, poput ovog slučaja.

Onda se pitaš ko će neke jadne vas čuvati od ovakvih nas, u ovom slučaju muškaraca.

Ko čuva silnu pobijenu decu po školama u Americi?
Ko sačuva one koje je pobio Brejvik?
Ko sačuva one nedavno u Kanadi?

Ali, to su uređena drištva a ovo je divlja Srbija, bla, bla, bla...

Tvoju ciljanu mržnju i otrov koji godinama odapinješ, naročito kada se radi o Republici Srpskoj, ne vidi samo onaj koji je kao i ti pa neće da vidi.

Imam ja ovde desetine neistomišljenika, ali vas nekoliko zalazi u sferu da vam se ne treba i ne sme oćutati.
angie01 angie01 10:37 07.10.2022

Re: Лице

Ko mene povezuje sa Vučićem, taj je priglup i tu ništa ne mogu.


pa glup je onaj ko ne razume da je povucena paralela sa nacinom ucitavanja.

sve ostalo je tvoja halucinacija, proistekla iz tvoje zaslepljenosti nekim retrogradnim shvatanjima, koja su toliko zabetonirana, da se sve ostalo odbija, ne moze da prodje, i zbog toga sto ocigledno nemas kapacitet da razumes najobicnije iskaze, nego ih automatski slazes u jedinu fijoku za koju znas, tako si valjda ucen da treba.

baska sto svoje kretivno prepakivanje dogadjaja smatras patriJotizmom, a u stvari branis sebe, jer si ti deo tog miljea.

svako noramalan i iskren patriota ukazuje na greske jer zeli da se stvari promene na bolje, za razliku od sledbenika destruktivnih i retrogradnih tlapnji.

znaci, ti predstavljas sebe, koji se zahvaljuje ratnim zlocincima kao ljubitelja, a mene, koja nikada nikome nista nazao nisam ucinila, kao mrzitelja,..ma hajde molim te.

a ovo sto kazes, da zaloupotrebljavam zlocin izvrsen nad devojcicom, je jasan primer kako manipulises,..grupa vas je opstruirala temu, baveci se mnome na uopbicajeni nacin, negirala cinjenice, blabla,...toliko o kratkom opisu ljubavi prema narodu i zemlji...a evo i dalje to radis, ti bi sada do prekosutra pisao kako sam ja azdaja sa tri glave, koja ovo/ono i pokrivao tragican rad sluzbi, koje su MORALE dete za zastite,...iz koje si ti bre rupe izasao sa takvim bolestinama, leba ti.
bene_geserit bene_geserit 10:37 07.10.2022

Re: Лице

Мени је добрим делом ова коментаторска секција поражавајућа. Сумрак хуманости.

Pre svega je post poražavajući jer koristi tragediju da se obračuna sa političkim neistomišljenicima.
Onaj zadnji pasus je čist poziv na šorku.
A onda sledi patetisanje i pravimo se ludi.
da su tvoji stavovi doveli do ovako uzasnog stanja, unistili mnoge zivote, izazvali jad i bedu,...a moji nisu ni mrava zgazili

Predatorovi "stavovi" su sve to uradili?
Naprotiv tvoji pro-komunistički stavovi su direktno izazvali rat 90-tih i posledice.
Ali ne znam zbog čega moraš o tome na blogu sa ovom temom?
bene_geserit bene_geserit 10:41 07.10.2022

Re: Лице

retrogradnim shvatanjima
sledbenika destruktivnih i retrogradnih tlapnji

Kad čujem ovo "retrogradni" kad je politika u pitanju stomak mi se prevrne, odmah se setim marksizma iz srednje škole, tu terminologiju jedino tu možeš da nađeš.
Ja ne znam nikog ko u školi nije učio marksizam da upotrebljava taj termin za politiku (možda za neka nebeska tela i sl.)
angie01 angie01 10:52 07.10.2022

Re: Лице

Kad čujem ovo "retrogradni" kad je politika u pitanju stomak


pa ti prouci malo u literaturi, razliku izmedju desnih i levih shvatanja, pa ces da razumes sta je receno, jer "iz" glave si nesto lose srocio i pomesao stvari.


Pre svega je post poražavajući jer koristi tragediju da se obračuna sa političkim neistomišljenicima.


evo, objasni, kakve veze politicki neistomisljenici imaju sa ovako strasnim zlocinom?


Onaj zadnji pasus je čist poziv na šorku.


kakvu sorku-objasnjeno je tadejus u kom kontekstu je napisano, ako vec nije shvaceno iz prve,...a mnogi prethodni slicni slucajevi su pokazali isto.



Predatorovi "stavovi" su sve to uradili?


iz njih su proistekla delanja,...ubijanje sopstvenog naroda, gadjanjem snajperima sa brda, on zove, odlicnom vojnom taktikom i sada ja mrzim Srbe, a on ih voli, ili sta.


Naprotiv tvoji pro-komunistički stavovi su direktno izazvali rat 90-tih i posledice.


ja nemam komunisticke stavove, niti bilo sta sa komunizmom- to uporno ucitavanje samo pokazuje tvoju nemoc i nepostenost.


Ali ne znam zbog čega moraš o tome na blogu sa ovom temom?


koliko vidim, vi opstruisete temu besmilicama, ne ja.
bene_geserit bene_geserit 10:59 07.10.2022

Re: Лице

pa ti prouci malo u literaturi, razliku izmedju desnih i levih shvatanja

pa ti jedino komunističku literaturu i čitaš, ne sumnjam da tamo ima
angie01 angie01 11:02 07.10.2022

Re: Лице

pa ti jedino komunističku literaturu i čitaš, ne sumnjam da tamo ima


pa to nije komunisticka literatura, imas i u udzbenicima za OS u vecini zemalja na svetu.
predatortz predatortz 11:13 07.10.2022

Re: Лице

iz njih su proistekla delanja,...ubijanje sopstvenog naroda, gadjanjem snajperima sa brda, on zove, odlicnom vojnom taktikom i sada ja mrzim Srbe, a on ih voli, ili sta.


O čemu ti pričaš?
Prvo, muslimani i Hrvati nisu moj narod. Nikad nisu bili i nikad neće biti. Naprotiv, to su dokazani neprijatelji mog naroda, a to neprijateljstvo u BiH su ispoljavali na najmonstruoznije načine, bolesnije čak i od nacističkih.


angie01 angie01 11:18 07.10.2022

Re: Лице

dobro predatore, snajperisti su ubijali gradjane, cak i zene i decu grada Sarajeva...o kakvom nacizmu ti pricas,...presude glase na zlocin protiv covecnosti.

i stvarno bih te zamolila da ne punis ovu temu svojim uobicajenim pricama- sve smo to pretresli hiljadu puta.
predatortz predatortz 11:21 07.10.2022

Re: Лице


dobro predatore, snajperisti su ubijali gradjane, cak i zene i decu grada Sarajeva


Jesu, ali ti uvek akcenat stavljaš samo na srpske snajperiste i muslimanske žrtve.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana