Filozofija| In memoriam| Ljubav| Muzika

Decak iz vode

angie01 RSS / 05.11.2022. u 14:09

 

 images?q=tbn:ANd9GcRNuGog7WR_Kre7kIUv3-Vn9uqarAP9zooJQw&usqp=CAU

 

Zagreb, Sarajevo, Beograd,...21. 09. 1958.-05 011. 1994....Princ asfalta izgubljene generacije.

 

 

Ljudi se obično plaše da oslobode energiju, zato što na taj način otkrivaju znatan deo sebe i svoje ličnosti: time znači, pokazujemo sva svoja unutrašnja doživljavanja i preživljavanja. S druge strane, mnogi ne vole da vide taj energetski naboj jer ih to zastrašuje. Nema razloga potiskivati ono što je u nama!

 

 

Nikad ne znam u kom ću smeru krenuti. Dozvoljavam da me emocije “povuku” za sobom i da me prosto “uguraju” u neke stvari o kojima ranije nisam razmišljao.

 

 

Danas, mladom čoveku nije dozvoljeno da radi, jer nema slobodnih radnih mesta, zapravo sva ta potencijalna mesta su popunjena nekim dosadnim, starim, olinjalim tipovima, koji ništa ne preduzimaju da se izvučemo iz blata u koje smo se zaglibili. To opet znači da je mladima – željnim znanja i progresa – sve uskraćeno. A najviše životne radosti! Kako neki mladić može sebi da obezbedi penziju, kad nema posla do trideset i neke godine? U ovom trenutku, mi mladi nemamo budućnosti

 

 

Stojimo na rubu neke razjapljene provalije. A, iznad nas, razbuktala se vulkanska lava, koja počinje da curi, rasteže se po nama – narodu. Šta bi mi sad mogli da uradimo? Ne znam ni sam. Čini mi se da smo potpuno “stisnuti”, ne možemo ni korak nazad, ali ni korak napred! Možda bi nam pomogla promena političkih i ekonomskih uslova, ...? Možda, kažem…

 

 

Prilagodljivost životu može da bude pozitivna osobina, ali, po meni, to je isto tako i danak životu! Ukoliko se prilagođavaš nečemu, što ne želiš, onda suzbijaš svoju ličnost. U tom smislu, ta prilagodljivost postaje pre svega – morbidna i negativna. Šta na kraju biva: od mladog i perspektivnog čoveka, stvara se krajnje beskoristan tip

 

 

Borite se za svoju ličnu slobodu i demokratiju; ne dozvolite da vas neki lažni srebrnjaci i krivo “opravdane” norme uguše i opterete. Borite se za svoj život!

 

Na danasnji dan je Milan Mladenovic otisao od nas,, tesko da o njemu moze neko bolje da nesto kaze, nego on sam svojim recima.

u pomen Milanu, a za Nekog iz mase,

 



Komentari (904)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

predatortz predatortz 23:55 06.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta

angie01
Izvini, ali ovo zvuči smešno kada ti to kažeš.

Bre, Anđo, ti si jedinica za predvidivost i prenemaganje na blogu.


pa sad mozes da se vadis, kao u osnovnoj skoli, ono nisam ja, ti si debela,...al je cinjenica da si opsednut time sto zagovaras, da si rigidno ogradjen samo i iskljucivo time i na apsolutno sve teme, vrtis tu jednu istu destruktivnu mantru, nedajboze da neko jos postavi tekst o ljudima, koji su paradigma svega suprotnog, tu kao bik utrcis, kome je neko podigao crvenu tkaninu i krenes da osporavas i omalovazavas,...i da ispoljavas stalno komplekse prema urbanom, to tek volis da diskreditujes, odmah krenes ucitavanje da je sve to foliranje, ti bolje znas kako bi to trebalo da izgleda i sl. eto vi ste ovo i ono bolje,...sto nisi jedini, to je neki flip vas sto ste dosli u poslednjem turnusu- a kada se to glasno kaze, jer bozemoj, kako moze, e onda krene pljuvacina o kulturfasizmu i u tom pravcu,..pa hebotebog, je l si ti svestan sta pises, koliko smaras i vredjas druge.



Ovo u tvojoj glavi verovatno ima neki smisao. No, ovako nspisano je teško rasčivijati.

Ti si sebe proglasila za boginju urbanosti na ovom mestu, a urbana osoba to nikad učinila ne bi.

Čini mi se da je ta tvoja uobražena urbanost jedina stvar za koju možeš da se uhvatiš.

Ostaje činjenica da sam ja osporavao tekstove EKV, rekavši da meni deluju kao gomila slučajno nabacanih reči, a da si ti krenula sa svojim standardnim repertoarom sranja o urbanim i neurbanim.

Posle te jesam malo podjebavao, pola u šali, pola u zbilji, jer urbanost je ovde jako rastegljiva kategorija.


bene_geserit bene_geserit 23:57 06.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta

anđa je ispravno uočila

O vrhovni sudija Makso, hvala na presudi
Oni desno u principu mrze sve što je "previše gradsko", to ne mora biti nužno visceralna mržnja, može i lagani do jaki prezir, preko "to je sranje ja to ne razumem", ili u najboljem slučaju "meh". Kao "društveno angažovani pesnik" - Džoni Štulić ostavlja EKV u prašini. EKV muzika kao baš baš baš - muzika, ostavlja Džonija Štulića u prašini

Šta ti znači "previše gradsko"?
Moj problem sa EKV muzikom je što mi je nekako hladna i distopična (a tekstovi trt). Ko da su je pravili neki narkomani iz kruga dvojke (oh, wait).
I Partibrejkersi su skroz "gradski" (šta god to bilo), pa su opet super.
shmoo shmoo 00:00 07.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta

Neues aus der Nachbarschaft

Besmisleno je ovo prenemaganja na blogu te vojna lica, te bolji Dzoni... to je bila odlicna kreativna ekipa cije stvaralastvo je islo daleko iznad proseka tadasnje sredine.



То стоји непорециво је. А што се тиче војних лица, само констатујемо чињенично стање.

Ја ни данас не знам да ли треба и колико треба да будем захвалан Морисоновом оцу за Џимову поезију... Не знам шта би на то Морисон рекао...

И исто то важи и за Милана и Џонија...

predatortz predatortz 00:01 07.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta

I partibrejkersi su skroz "gradksi" (šta god to bilo), pa su opet super.




Upravo tako!
A tek Orgazam!

EKV?

Ni prineti im! (U mom vrednosnom sistemu, naravno)
crossover crossover 00:04 07.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta

bene_geserit

Moj problem sa EKV muzikom je što mi je nekako hladna i distopična (a tekstovi trt). Ko da su je pravili neki narkomani iz kruga dvojke (oh, wait).


Koja (Zeleni Zub) je govorio da je to muzika za šiparice. :)
Zato se i raspao Šarlo.
predatortz predatortz 00:06 07.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta

Koja (Zeleni Zub) je govorio da je to muzika za šiparice. :)



I snobove, moj skromni sud.
bene_geserit bene_geserit 00:06 07.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta

A tek Orgazam!

El. Orgazam ne volim.
maksa83 maksa83 00:06 07.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta

Šta ti znači "previše gradsko"?

Zato ga i jesam stavio pod navodnike. EKV je "previše gradska". Idoli su "previše gradski", Partibrejkerski nisu previše gradski, ni Toni Montano nije previše gradski (ko voli), Šarlo je "previše gradski", Rex Ilusivii je previše gradski, Disciplina je ... stoner rock pre nego što je to dobilo fensi ime.

Muzički, rekao bih da je "previše gradski" sve što nije bluz-rok pentatonika ili predvidljive drange-drange-drange chord progresije ili kvinte (tzv. pauer akordi što bi rekla današnja omladina).
angie01 angie01 00:10 07.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta

Ovo u tvojoj glavi verovatno ima neki smisao. No, ovako nspisano je teško rasčivijati.


pa, kako ono kazes, nije ti dato:))


Ti si sebe proglasila za boginju urbanosti na ovom mestu


a gde si to procitao, ja reagujem na tvoje obesmisljavanje urbanog, al apsolutno svaki put, ne mozes da podneses, ugrozava te.


Čini mi se da je ta tvoja uobražena urbanost jedina stvar za koju možeš da se uhvatiš.


ja sebe nikada nisam kvalifikovala ni na koji nacin, o sebi skoro da nista nisam ni rekla, tako da ni ne znas nista o meni, to sto imas neku uobrazilju kojom mesetaris u svojim predrasudama, nema nikakve veze sa mnom.


Ostaje činjenica da sam ja osporavao tekstove EKV, rekavši da meni deluju kao gomila slučajno nabacanih reči,


ostaje cinjenica da si probao da omalovazis jednog etabliranog urbanog pesnika i muzicara, a sve ostalo je vadjenje, sa sve delom, da si eto malo podjebavao, jer ovo sve sto si pokusao na ovom blogu, vec si na isti nacin radio na Sonjinom i na balasevicevom,...tako da, to je to.
bene_geserit bene_geserit 00:11 07.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta

Toni Montano nije previše gradski (ko voli)

Zar ima neko ko to voli? Jel ima taj neku svoju pesmu, da nije ukrao tj. obradio.
predatortz predatortz 00:11 07.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta

maksa83
Šta ti znači "previše gradsko"?

Zato ga i jesam stavio pod navodnike. EKV je "previše gradska". Idoli su "previše gradski", Partibrejkerski nisu previše gradski, ni Toni Montano nije previše gradski (ko voli), Šarlo je "previše gradski", Rex Ilusivii je previše gradski.

Muzički, rekao bih da je "previše gradski" sve što nije bluz-rok pentatonika ili kvinte (tzv. pauer akordi što bi rekla današnja omladina).


Makso, ne postoji ta kategorija u rokenrolu.
Postoje likovi koji su se ložili na tu "mi smo posebniji" priču.
Uglavnom neargumentovano.
Šta, Psihomodo pop nije "previše gradski"?
Orgazam? Po čemu EKV jeste, a oni nisu?
Po čemu Atomsko sklonište nije?


angie01 angie01 00:13 07.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta

I snobove, moj skromni sud.



shmoo shmoo 00:14 07.11.2022

Јбг, My Life...

crossover
Мени ово и данас звучи одлично чак и после скоро 30 година. (ЛИНК)


Jeste, dobro je. Dobro je zato što je Suba odlično radio audio produkciju, i zato što su (kao i ti) obojica dosta slušali "My Life in the Bush of Ghosts".





Упоредо, то јест наизменично са "My Life in the Bush of Ghosts", код мене се вртео Африкан Хед Чарџ, My Life in a Hole in the Ground. И тако до изнемоглости.

А код њих двојице изгледа порадио мало Луис Бонфа.



Баш смо матори, што ти рече... Па много тога и памтимо.

Али добро је док памтимо. Неће ваљати када почнемо да заборављамо.






angie01 angie01 00:15 07.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta

bene_geserit
Toni Montano nije previše gradski (ko voli)

Zar ima neko ko to voli? Jel ima taj neku svoju pesmu, da nije ukrao tj. obradio.

evo i da se jednom slozim s tobom- zapisi.
crossover crossover 00:15 07.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta

Toni Montano nije previše gradski


Bora Grbavi je sa Petlovog brda, to ni po jednom kriterijumu ne može da bude gradski. (Zašto si njega uopšte umuvao među ovu gospodu?)
predatortz predatortz 00:16 07.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta

ostaje cinjenica da si probao da omalovazis jednog etabliranog urbanog pesnika i muzicara


Čime?
Što mi se ne dopadaju njegovi stihovi?

Pa podmećeš političku pozadinu.
Podsetiću te da su Gile i Cane bili na istom kamionu. Ču li ikad nešto protiv njihove muzike od mene?
Ne?
Zašto?
Pa, jer je gotivim.

Smešno!

EKV mi nikad nije legla i ro je to!
maksa83 maksa83 00:19 07.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta

Zar ima neko ko to voli? Jel ima taj neku svoju pesmu, da nije ukrao tj. obradio.

Taj je čak i Yanke Doodle ukrao (Frigidna). Inače Borica (Toni Montano) nije propuštao priliku da pljuje EKV.

maksa83 maksa83 00:21 07.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta

Bora Grbavi je sa Petlovog brda, to ni po jednom kriterijumu ne može da bude gradski. (Zašto si njega uopšte umuvao među ovu gospodu?)

Vrtim po glavi šta se sviralo osamdesetih, tražim što kažu kontraste.
angie01 angie01 00:21 07.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta

Postoje likovi koji su se ložili na tu "mi smo posebniji" priču.
Uglavnom neargumentovano.


evo ti primer, havla,..otkud ti znas ko se lozio i ko je slusao tu muziku i da l su mislili da su posebni, otkud ti znas kakvav je ambijent bio i da li je ta muzika prirodno nastajala u njemu, je l si nekada bio na koncertima u SKCu recimo i video ko cini publku?!- mislim, stvarno si iskopleksiran lik do zla boga...i volis da dajes sud o necemo o cemu pojma nemas.
gvozden1 gvozden1 00:23 07.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta

maksa83
Šta ti znači "previše gradsko"?

Zato ga i jesam stavio pod navodnike. EKV je "previše gradska". Idoli su "previše gradski", Partibrejkerski nisu previše gradski, ni Toni Montano nije previše gradski (ko voli), Šarlo je "previše gradski", Rex Ilusivii je previše gradski, Disciplina je ... stoner rock pre nego što je to dobilo fensi ime.

Muzički, rekao bih da je "previše gradski" sve što nije bluz-rok pentatonika ili predvidljive drange-drange-drange chord progresije ili kvinte (tzv. pauer akordi što bi rekla današnja omladina).
Taman htedoh da pitam kako deliš na previše gradsko od ostalog.

Mislim da sam te skapirao, samo, menjaj naziv.

Ako Cane pročita da nije gradski, jbg, seli se iz Beograda i preko zime:)

Nije ti dobar naziv, stvarno.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 00:24 07.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta

crossover
bene_geserit

Moj problem sa EKV muzikom je što mi je nekako hladna i distopična (a tekstovi trt). Ko da su je pravili neki narkomani iz kruga dvojke (oh, wait).


Koja (Zeleni Zub) je govorio da je to muzika za šiparice. :)
Zato se i raspao Šarlo.


To sam i ja mislio dok sam bio iskljucivi siparac i sledbenik Kojinog kulta. Danas vise ne mislim. Mada sam i dalje sledbenik Kojinog kulta.
predatortz predatortz 00:25 07.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta

otkud ti znas ko se lozio i ko je slusao tu muziku i da l su mislili da su posebni,


Verovala ili ne, slušali smo ih i mi u Tuzli. Većina je to smatrala za neku ok priču, snobovi su od toga pravili nešto više.

I da, bivao sam na koncertima, pa i u SKC.
Ko je činio publiku?
Nisam ih legitimisao.
maksa83 maksa83 00:26 07.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta

Ako Cane pročita da nije gradski, jbg, seli se iz Beograda i preko zime:)

Ne-ne-ne, Cane je skroz potpuno gradski, ali EKV je "previše gradski". To "previše" je bitna distinkcija u ovom slučaju.
shmoo shmoo 00:26 07.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta

Bora Grbavi... Borica (Toni Montano)



Шта је данас са тим човеком?

Је л' жив уопште?

bene_geserit bene_geserit 00:27 07.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta

Idoli su "previše gradski", Partibrejkerski nisu previše gradski, ni Toni Montano nije previše gradski (ko voli), Šarlo je "previše gradski"

Nego jel Haustor "previše gradski"? to mi je omiljeni bend sa exYu prostora
Jel Lačni Franc "previše gradski"?
U ovom tvom koordintnom sistemu, levo "previše gradski", desno "visceralni mržači previše gradskog" jedino Šarla i Disciplinu volim (do izvesne mere). Istina ovo Rex Ilusivii nemam ni pojma šta je, ali to si ubacio onakouzqrac.
Ne volim muziku gde dominiraju klavijature ili ne daj bože sintisajzeri, uvek mi je nekako hladna. Volim kad ima duvačkih instrumenata.
crossover crossover 00:27 07.11.2022

Re: Јбг, My Life...

код мене се до вртео Африкан Хед Чарџ,


U, isto i kod mene. I danas ih rado slušam, pogotovo kad mi se komšiluk opusti sa kojekakvim pinkovima.
gvozden1 gvozden1 00:28 07.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta

maksa83
Ako Cane pročita da nije gradski, jbg, seli se iz Beograda i preko zime:)

Ne-ne-ne, Cane je skroz potpuno gradski, ali EKV je "previše gradski". To "previše" je bitna distinkcija u ovom slučaju.

Pomenusmo Oktobar 1864, gde njega svrstaš, u gradske ili previše gradske?
angie01 angie01 00:29 07.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta

Što mi se ne dopadaju njegovi stihovi?


pa procitaj svoj prvi komentar, pa posle drugi.


Pa podmećeš političku pozadinu.

?

Podsetiću te da su Gile i Cane bili na istom kamionu


prvo, sta imas ti mene da podecas,...je l na onom, koji ste ismevali i isto tako nipodastavali, da l bese na Sonjinom blogu,...je l taj?


Ču li ikad nešto protiv njihove muzike od mene?
Ne?
Zašto?


nikada nismo ni pricali o njima.

sad ti sluze kao Kvisko.

jer je gotivim.

ovo tako smesno zvuci kad ti kazes- mislim na izraz.



EKV mi nikad nije legla i ro je to!


mogu samo da ponovim, da to nije problem, nego tvoj pokusaj osporavanja i nacin na koji to cinis- uvek isti.
shmoo shmoo 00:29 07.11.2022

Re: Јбг, My Life...

crossover
код мене се до вртео Африкан Хед Чарџ,


U, isto i kod mene. I danas ih rado slušam, pogotovo kad mi se komšiluk opusti sa kojekakvim pinkovima.



Делотворно!

Слажем се и потврђујем и из сопственог искуства.

predatortz predatortz 00:31 07.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta

mogu samo da ponovim, da to nije problem, nego tvoj pokusaj osporavanja i nacin na koji to cinis- uvek isti.


Naravno da je uvek isti. Stihovi mi se ne dopadaju, muzika takođe.
Šta novo da kažem?
maksa83 maksa83 00:33 07.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta

U ovom tvom koordintnom sistemu, levo "previše gradski", desno "visceralni mržači previše gradskog" jedino Šarla i Disciplinu volim (do izvesne mere).

Ma dobro nije to koordinatni sistem, to ja pokušavam da ubacujem stvari u korpe, nešto upadne nešto ne upadne, nešto zakači ivicu, nešto izbaci mrežica, šta si se odma uskurčio, slušaj brate šta hoćeš nemoj ono što nećeš, peace...
bene_geserit bene_geserit 00:33 07.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta

Ne-ne-ne, Cane je skroz potpuno gradski, ali EKV je "previše gradski". To "previše" je bitna distinkcija u ovom slučaju.

Aaaa, gradski iz blokova vs. gradski iz kruga dvojke?
predatortz predatortz 00:34 07.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta

jer je gotivim.

ovo tako smesno zvuci kad ti kazes- mislim na izraz.


Što?
Kad ti kažeš to je urbano, a kad ja kažem nije?
Taj izraz smo koristili oduvek.

Ono, kakav je lik? Gotivan! Gotivna riba...

Što? Jesmo li trebali tražiti autorska prava?
Od koga?
maksa83 maksa83 00:34 07.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta

Pomenusmo Oktobar 1864, gde njega svrstaš, u gradske ili previše gradske?

On nije "previše gradski". Oktobar je "sejf", vozi utabanim putevima.
bene_geserit bene_geserit 00:35 07.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta

slušaj brate šta hoćeš nemoj ono što nećeš, peace

Jok, nego ću da slušam šta ti hoćeš, nego
pokušavam da shvatim to sa "previše gradskim" i ne verujem da sam još uvek ukačio.
gvozden1 gvozden1 00:35 07.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta

tamo odakle je dosao je bilo bolje- pa ko te drzi,

A ako tebi Srbija nije dobra, pa ko te drži?
Putuj igumane.
angie01 angie01 00:35 07.11.2022

Re: Јбг, My Life...

U, isto i kod mene. I danas ih rado slušam, pogotovo kad mi se komšiluk opusti sa kojekakvim pinkovima.




vec sam jednom pisala- kada su jeftic braders iz Svetozara Markovica, jednom, kada su popizdeli od komsija koji su ziveli u kucama u dvoristu i pustali ceo dan neke cajke na otvorenom prozoru, pa se orilo naokolo, izneli gramofon i zvucnike na terasu, koja je u isto dvoriste gledala i sa ortakom koji je ziveo u zgradi prekoputa i uradio isto, naizmenico pustali neke rok ploce, nagarene na najjace,...milicija nije mogla da spreci desavanje, jer im je cale bio neka faca u murji.
shmoo shmoo 00:36 07.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta

bene_geserit
Ne-ne-ne, Cane je skroz potpuno gradski, ali EKV je "previše gradski". To "previše" je bitna distinkcija u ovom slučaju.

Aaaa, gradski iz blokova vs. gradski iz kruga dvojke?





Максо, дај онај клип у којем Цане ове са друге стране реке назива "трулексима из центра".

bene_geserit bene_geserit 00:36 07.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta

Oktobar je "sejf", vozi utabanim putevima

Meni su oni uvek delovali ko da su skupili sve moguće profi muzičare tezgaroše kad snimaju albume.
Al jbga moja žena to voli, pa ne smem da se bunim.
predatortz predatortz 00:37 07.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta

bene_geserit
slušaj brate šta hoćeš nemoj ono što nećeš, peace

Jok, nego ću da slušam šta ti hoćeš, nego
pokušavam da shvatim to sa "previše gradskim" i ne verujem da sam još uvek ukačio.


To ti kažem!
Snobizam!
Pa, ako se usudiš da kažeš da ti se ne dopada, seljak si.

angie01 angie01 00:37 07.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta

Taj izraz smo koristili oduvek.


gde ste koristili oduvek?
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 00:38 07.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta

maksa83
Zar ima neko ko to voli? Jel ima taj neku svoju pesmu, da nije ukrao tj. obradio.

Taj je čak i Yanke Doodle ukrao (Frigidna). Inače Borica (Toni Montano) nije propuštao priliku da pljuje EKV.



Da, kakvo svetogrdje od pojave. Njegov pokusaj da glumi Strummera je katastrofalniji cak i od pokusaja Vesne Zmijanac da glumi Annie Lennox u onoj Bajaginoj pesmi.
predatortz predatortz 00:40 07.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta

angie01
Taj izraz smo koristili oduvek.


gde ste koristili oduvek?


uTuzli!
Što? Jesmo li trebali da te pitamo za dozvolu?
maksa83 maksa83 00:40 07.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta

Aaaa, gradski iz blokova vs. gradski iz kruga dvojke?

Nema veze sa geolokacijom, nemam pojma gde je ko stvarao. Svirke su principu bile uvek sa ove strane reke, sudbina je tako 'tela da Novi Beograd i tada bude jedna velika spavaonica, ranu mlados' sam spucao čekajući tamo noćne sedmice.

Moram da primetim da je "krug dvojke" postao nešto loše tek od devedesetih, kada su ga u usta uzeli Šešelji, ostali Kalajići. Posprdan ili pogrdan odnos prema "krugu dvojke" je od tad lakmus test za fašizam raznih valera.
maksa83 maksa83 00:41 07.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta

Jok, nego ću da slušam šta ti hoćeš, nego
pokušavam da shvatim to sa "previše gradskim" i ne verujem da sam još uvek ukačio.

Možda je problem u tebi?

Mislim, samo ideja...
maksa83 maksa83 00:41 07.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta

Максо, дај онај клип у којем Цане ове са друге стране реке назива "трулексима из центра".


angie01 angie01 00:42 07.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta

Ko je činio publiku?


pa obicna omladina, klinci koji imaju za jedno pivo i voze se busom, gde si ti video te snobove koji zamisljaju da su nesto extra,...pa Milan prvi to nije bio.
maksa83 maksa83 00:43 07.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta

Njegov pokusaj da glumi Strummera je katastrofalniji cak i od pokusaja Vesne Zmijanac da glumi Annie Lennox u onoj Bajaginoj pesmi.

E, ali zato je Nikola Rokvić (da, da, taj, Marinkov sin) imao briljantan nastup u kome je imitirao Milana Mladenovića, sve go do pojasa, i uradio je to maestralno, šteta što ne može da se nađe po jućubima.
bene_geserit bene_geserit 00:44 07.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta

dok sam bio iskljucivi siparac i sledbenik Kojinog kulta

On ti je tek samoobrazovani "filozof".
Ja ne znam dal sam baš bio sledbenik Kojinog kulta, ali ono sa kokicama i pivom za večeru jesam upražnjavao.
gvozden1 gvozden1 00:45 07.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta

predatortz
bene_geserit
slušaj brate šta hoćeš nemoj ono što nećeš, peace

Jok, nego ću da slušam šta ti hoćeš, nego
pokušavam da shvatim to sa "previše gradskim" i ne verujem da sam još uvek ukačio.


To ti kažem!
Snobizam!
Pa, ako se usudiš da kažeš da ti se ne dopada, seljak si.



Ma to kod pojedinih.
Na to sam mislio kad sam pominjao foliranje oko EKV.

Šta misliš o domaćici kojoj su super EKV, Oliver Dragojević i Đorđe Balašević istovremeno?:)

Foliranje bre.

Ali ima i ovoga o čemu Maksa priča, ovo dange dange (jel se tako zove?:) kod Azre.

angie01 angie01 00:45 07.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta

Moram da primetim da je "krug dvojke" postao nešto loše tek od devedesetih, kada su ga u usta uzeli Šešelji, ostali Kalajići. Posprdan ili pogrdan odnos prema "krugu dvojke" je od tad lakmus test za fašizam raznih valera.


upravo,...zato i razvaljuju Beograd, sva kultna mesta su shebali.
predatortz predatortz 00:47 07.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta

Šta misliš o domaćici kojoj su super EKV, Oliver Dragojević i Đorđe Balašević istovremeno?:)


Meni je Proliver uvek bio kazna za uši. Generalno taj dalmatinski melos.
Đole je umeo sa rečima.
angie01 angie01 00:47 07.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta

E, ali zato je Nikola Rokvić (da, da, taj, Marinkov sin) imao briljantan nastup u kome je imitirao Milana Mladenovića, sve go do pojasa, i uradio je to maestralno, šteta što ne može da se nađe po jućubima.


ne znam iz kog glupog razloga su najbolje nastupe sa TLZP skinuli.
predatortz predatortz 00:49 07.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta

angie01
Moram da primetim da je "krug dvojke" postao nešto loše tek od devedesetih, kada su ga u usta uzeli Šešelji, ostali Kalajići. Posprdan ili pogrdan odnos prema "krugu dvojke" je od tad lakmus test za fašizam raznih valera.


upravo,...zato i razvaljuju Beograd, sva kultna mesta su shebali.


Ko?
Ja?
Mi koji smo došli?

crossover crossover 00:49 07.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta

gvozden1
maksa83
Ako Cane pročita da nije gradski, jbg, seli se iz Beograda i preko zime:)

Ne-ne-ne, Cane je skroz potpuno gradski, ali EKV je "previše gradski". To "previše" je bitna distinkcija u ovom slučaju.

Pomenusmo Oktobar 1864, gde njega svrstaš, u gradske ili previše gradske?


Oni su prigradski, sklepani ko Kaluđerica.
shmoo shmoo 00:50 07.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta

maksa83

Nema veze sa geolokacijom, nemam pojma gde je ko stvarao. Svirke su principu bile uvek sa ove strane reke, sudbina je tako 'tela da Novi Beograd i tada bude jedna velika spavaonica,



Покушавало се да се оживи мало та спаваоница... Била Месна заједница 23 (Кросовер, исправи ме ако грешим јер никада нисам могао да по'ватам бројеве блокова на Новаку) у којој су држане живе свирке и у првој половини осамдесетих.

Али јесте све некако ишло ка центру града, то стоји.

ranu mlados' sam spucao čekajući tamo noćne sedmice.



Ееее, бољи сам од тебе.

Тебе нису по оним лединама око зграда јурили локални џукци из блокова 45, 70 и 61-6... и нешто на НБгд, ликови обучени у пумине тренерке са дебелом штрафтом и са шимикама на ногама који су дотле убијали време са флајком пива испред продавнице па угледали мене, усамљеног јахача, како пролази њиховом територијом.

А неколико пута ме купила мурија ноћу када бих пешке ишао из блокова на Брдо јер нисам хтео да чекам трамвај, па прелазио Газелу. Јбг, тада није било овог Ђиласовог моста да прекратим, него све около.

Па пандурима било сумњиво што се мувам у три ујутро по мосту.

maksa83 maksa83 00:50 07.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta

Šta misliš o domaćici kojoj su super EKV, Oliver Dragojević i Đorđe Balašević istovremeno?:)

Ja sam na onoj mitskoj surduličkoj svadbi video iste ljude da pevaju i igraju i uz Partibrejkerse i Olivera Dragojevića i Đorđa Balaševića + bar sedam vrsta kola, EKV nisu svirali doduše.

Bre ljudi koj vam je, svako ima neki svoj pathos, neko ima dva tri četri, pet. Tužan je onaj ko nema nijedan.
maksa83 maksa83 00:50 07.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta

.
bene_geserit bene_geserit 00:50 07.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta

Moram da primetim da je "krug dvojke" postao nešto loše tek od devedesetih, kada su ga u usta uzeli Šešelji, ostali Kalajići. Posprdan ili pogrdan odnos prema "krugu dvojke" je od tad lakmus test za fašizam raznih valera.

Eto ja živeo 12 godina na korak od kuga dvojke (kod Bajlonijeve pijace) pa sam ljubomoran što nisam uspeo u životu. Mada jesam se nadisao finog Beogradskog vazduha, ispod 29. (pardon, ispod Bulevara Despota Stefana).
gvozden1 gvozden1 00:52 07.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta

Đole je umeo sa rečima

A nije bio ni nacoš, što je bitan element:)
Ustvari jeste bio, on je sve bio, kako vetar dune on se povije.

A da, rima mu jeste ležala.
bene_geserit bene_geserit 00:54 07.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta

Тебе нису јурили локални џукци из блокова 45, 70 и 61-6 и нешто на НБгд. обучени у Пумине тренерке са штрафтама и са шимикама на ногама.

Kako su mogli da te jure sa "šimikama na nogama"?
gvozden1 gvozden1 00:55 07.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta

Ja sam na onoj mitskoj surduličkoj svadbi video iste ljude da pevaju i igraju i uz Partibrejkerse i Olivera Dragojevića i Đorđa Balaševića + bar sedam vrsta kola, EKV nisu svirali doduše.

Pa na svadbi da.
Ustvari, na svadbi sve može.

Ali ne mogu da zamislim da neko u kolima malo pusti Olivera, malo Partibrejkerse.

shmoo shmoo 00:57 07.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta

bene_geserit
Тебе нису јурили локални џукци из блокова 45, 70 и 61-6 и нешто на НБгд. обучени у Пумине тренерке са штрафтама и са шимикама на ногама.

Kako su mogli da te jure sa "šimikama na nogama"?



Зато сам им и побегао.

Ја носио патике.

Видиш ти то колико мода понеки пут има утицаја на питање живота и смрти.
predatortz predatortz 00:58 07.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta

gvozden1
Đole je umeo sa rečima

A nije bio ni nacoš, što je bitan element:)
Ustvari jeste bio, on je sve bio, kako vetar dune on se povije.

A da, rima mu jeste ležala.


Gde nije?
Ja sam bedni amater.
Svojim ušima ga slušao u SC kako priča da su mu Šiptari služili da nose pehare sa festivala.

A Olivera prozivao zbog dioptrije i leptir mašne.
Kao, da zaduva vetar vrteo bi se oko uzdužne ose, kolika mu je leptir mašna bila.

Tita da je zaskakao sve što nosi suknju, pa i nekog Škota iz britanske misije zaskočio.
Ladno i bez srama, kao da sam ja Titu pesme pevao, a ne on.
angie01 angie01 00:58 07.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta

Meni je Proliver uvek bio kszna zs uši. Generalno taj dalmatinski melos.
Đole je umeo sa rečima.


al si ih sve skupa uredno omalovazavao.

ja Balasevica nisam previse slusala, bila sam na jednom koncertu i meni licno je bio bolji onaj deo gde prica-al je pesnik.

Oliver ima nevidjene stvari, koje tako specificno peva, da dobiju neki sutnticni smek.

ne pravim razliku u muzickim pravcima-ono sto je dobro, mogu da slusam,...mogu i u kafani da slusam dobre muzicare, ako imaju pristojan repertoar, da nije ceca, jeca,...generalno volim muziku, idem na konserete i u Kolarac i na stadione....ako moram da se profilisem- rokerka.
gvozden1 gvozden1 01:00 07.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta


Eto ja živeo 12 godina na korak od kuga dvojke (kod Bajlonijeve pijace) pa sam ljubomoran što nisam uspeo u životu.

Ti se zezaš, a ja sam pisao o tome koji su mene, i ne samo mene, sve nas iz provincije, kompleksi šamarali što smo iz provincije.
I kako smo se međusobno lagali da imamo super ekipu u Beogradu:)

Ali to je stvarno bilo, ne zezam se.
crossover crossover 01:00 07.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta

maksa83

Moram da primetim da je "krug dvojke" postao nešto loše tek od devedesetih, kada su ga u usta uzeli Šešelji, ostali Kalajići. Posprdan ili pogrdan odnos prema "krugu dvojke" je od tad lakmus test za fašizam raznih valera.


Istina. Krug dvojke je bio najsrpskiji deo Beograda dok Vreću Govana nisu doneli u Batajnicu.
maksa83 maksa83 01:01 07.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta

Ali ne mogu da zamislim da neko u kolima malo pusti Olivera, malo Partibrejkerse.

Ja ako na nekom radiju ili tako negde naiđe "u ljubav vjere nemam" ne menjam nego iritiram okolinu tako što glasno pevam STAVIM JA AL U LJUBAV VJERE NEMAM
bene_geserit bene_geserit 01:04 07.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta

Ja ako na nekom radiju ili tako negde naiđe "u ljubav vjere nemam" ne menjam nego iritiram okolinu tako što glasno pevam STAVIM JA AL U LJUBAV VJERE NEMAM

A jel (Pr)Oliver previše gradski?
shmoo shmoo 01:05 07.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta

gvozden1

Eto ja živeo 12 godina na korak od kuga dvojke (kod Bajlonijeve pijace) pa sam ljubomoran što nisam uspeo u životu.

Ti se zezaš, a ja sam pisao o tome koji su mene, i ne samo mene, sve nas iz provincije, kompleksi šamarali što smo iz provincije.
I kako smo se međusobno lagali da imamo super ekipu u Beogradu:)

Ali to je stvarno bilo, ne zezam se.



Ало, момци, лепо вам рече Макса да ту уопште није ствар до геолокације него до става.

Земунац ти никада неће рећи да је из Београда него да је из Земуна. За њега је Београд село поред Земуна.

А Панчевац ће увек да те лаже да је из Београда.

И то је то.


maksa83 maksa83 01:05 07.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta

Ti se zezaš, a ja sam pisao o tome koji su mene, i ne samo mene, sve nas iz provincije, kompleksi šamarali što smo iz provincije.

To se, evo sad dok ovo kucamo, dešava trenutno u svakoj metropoli na svetu. Možda eventualno ne u Njujorku ili Torontu, mada su rođeni Njujorčani nafurani tu negde kao rođeni Novosađani.
bene_geserit bene_geserit 01:06 07.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta

Зато сам им и побегао.
Ја носио патике.

U ovu priču verujem koliko i da slušaš Pixies-se.
maksa83 maksa83 01:08 07.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta

A jel (Pr)Oliver previše gradski?

On je taman za selo od stopedes iljada duša kao što je Split.
bene_geserit bene_geserit 01:09 07.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta

To se, evo sad dok ovo kucamo, dešava trenutno u svakoj metropoli na svetu. Možda eventualno ne u Njujorku ili Torontu, mada su rođeni Njujorčani nafurani tu negde kao rođeni Novosađani.

Još nisam sreo nekog da je nafuran zato što je iz LA.
Ovde su centri velikih gradova sinonim za homlese, prljavštinu, smrad.
Nafurani su oni što žive po raznim Hills-ima okolo.
predatortz predatortz 01:11 07.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta

su rođeni Njujorčani nafurani tu negde kao rođeni Novosađani.


Niko nije nafuran k'o druga generacija Bosanaca rođenih u Novom Sadu!
Pola rodbine sa majčine strane mi takvo.
Anđa je mala maca, koliko oni mrze ove koji su nedavno došli.

Meni je sve to sa odavde, odande, piš živi.

Jbga, taj osećaj sam davno izgubio. Tuzlak više definitivno nisam, nisam ni Beograđanin, tek Zemunac nisam, oni su tu još rigidniji...
Tako mi se zalomilo.

Ali mi jednako smešno kad se kurče ljudi tom geolokacijom, bilo kojom.
gvozden1 gvozden1 01:11 07.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta

Krug dvojke je bio najsrpskiji deo Beograda

I opet će, i opet će...:)

E tako ga ja doživljavam, srpski, gospodski, monarhistički.


Pre neki dan dok sam se zamlaćivao sa ovim antisrbima ovde, pustim Marširala kralja Petra garda, izvodi je orkestar RTS Bojan Suđić diriguje.
I sad, poenta je reakcija publike, pun Sava centar tapše.
Znači, publika koja ide na koncerte simfonijskih orkestra, a to je meni paralela sa krugom dvojke, reaguje, i to kako reaguje, na monarhiju.

Biće, biće :)
crossover crossover 01:12 07.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta

shmoo

Покушавало се да се оживи мало та спаваоница... Била Месна заједница 23 (Кросовер, исправи ме ако грешим јер никада нисам могао да по'ватам бројеве блокова на Новаку) у којој су држане живе свирке и у првој половини осамдесетих.


Jeste, Blok 23. Bilo je svirki po Novaku kolko voliš, i po MZovima, i po školama, i u Hali sportova. Pola beogradskih bendova je sa Novaka, na potezu os Šest Kaplara do Fontane ih je bilo bar dvadesetak. I Milan Mladenović je iz Bloka 23, i Neša Leptir, i Kristali, Partibrejkersi iz 22. TV Moroni iz 21. Ne mogu svih ni da se setim sad.
shmoo shmoo 01:12 07.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta

maksa83
Ti se zezaš, a ja sam pisao o tome koji su mene, i ne samo mene, sve nas iz provincije, kompleksi šamarali što smo iz provincije.

To se, evo sad dok ovo kucamo, dešava trenutno u svakoj metropoli na svetu. Možda eventualno ne u Njujorku ili Torontu, mada su rođeni Njujorčani nafurani tu negde kao rođeni Novosađani.




Ма то је толико огромно да ми то не можемо ни да појмимо.

Колико милиона становника има Њујорк? Десет?

И при томе они црнци из појединих делова Њујорка немају појма да је Њујорк на обали океана. Никада ни пришли обали...

Београд је далеко од тога, али иде ка томе зато што је Београд данас какав је све мање један целовити град, а све је више скуп мањих насеља у којима велики број људи живи а да годинама не оде до центра града, Калиша, не зна за круг двојке... Све своје потребе задовољавају у том свом непосредном окружењу.

И то је случај са све већим бројем људи који живе у Бгд.

shmoo shmoo 01:13 07.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta

crossover
shmoo

Покушавало се да се оживи мало та спаваоница... Била Месна заједница 23 (Кросовер, исправи ме ако грешим јер никада нисам могао да по'ватам бројеве блокова на Новаку) у којој су држане живе свирке и у првој половини осамдесетих.


Jeste, Blok 23. Bilo je svirki po Novaku kolko voliš, i po MZovima, i po školama, i u Hali sportova. Pola beogradskih bendova je sa Novaka, na potezu os Šest Kaplara do Fontane ih je bilo bar dvadesetak. I Milan Mladenović je iz Bloka 23, i Neša Leptir, i Kristali, Partibrejkersi iz 22. TV Moroni iz 21. Ne mogu svih ni da se setim sad.



Јесте, то баш и кажем Макси... Покушавали су људи да оживе ту спаваоницу, како је Макса назива.

shmoo shmoo 01:16 07.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta

bene_geserit
Зато сам им и побегао.
Ја носио патике.

U ovu priču verujem koliko i da slušaš Pixies-se.



Па то је већ твоја лична ствар и мислим да се мене то уопште не тиче.

Не слушам Pixies-se.

bene_geserit bene_geserit 01:19 07.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta

И при томе они црнци из појединих делова Њујорка немају појма да је Њујорк на обали океана. Никада ни пришли обали.

Kakobre pa svi imaju kola danas, a transport droge ide morskim putevima.
OK, zezam se, Meksikanci su im odavno to preoteli.
angie01 angie01 01:20 07.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta

Anđa je mala maca, koliko oni mrze ove koji su nedavno došli.


ja ne mrzim nikoga, samo kazem glasno sta se evidentno desava,...hebiga, ti mislis da imas pravo i da je ok da seres svakomalo, al zato ja nemam pravo i nije ok da ja kazem da to radis.
maksa83 maksa83 01:22 07.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta

Јесте, то баш и кажем Макси... Покушавали су људи да оживе ту спаваоницу, како је Макса назива.

Nisam ja izmislio to ime, tako su ga zvali od kad je nastao. Kad sam ja čekao te noćne sedmice kod 70A stvarno nije bilo ničeg, neki srednji Centroprom, kafić ili dva u 45. i to je to. Sada realno ne postoji razlog da pređeš reku odande na ovamo, o kontrer, ako hoćeš na veliki koncert (Arena) ili u bioskop (koji su se preselili u tržne centre) ima ti da pređeš reku odavde moj bato.
shmoo shmoo 01:22 07.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta

Ако ми допустите рећи после ове продуховљене расправе о урбано/руралним питањима...

Натакнем ја на ону ствар сваког Београђанина који мора на челу да носи знак да је Београђани да би то сви видели и да би му поверовали да је Београђанин.

Исто тако, натакнем ја на ону ствар и сваког Србина који мора на челу да носи знак да је Србин да би то сви видели и да би му поверовали да је Србин.

Не замерите на мом француском, учио сам га од гувернанте.

'Ај лаку ноћ свима.


crossover crossover 01:24 07.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta

E tako ga ja doživljavam, srpski, gospodski, monarhistički.


Pa takav je i bio do skora. Moj ludi tast je ispraznio šaržer u vazduh kad su objavili da je lipso ćopavi zagorac. Na Vračaru. :) Žena i deca ga oplakali, počeli da spremaju crninu, ali niko nije došao na vrata. Živeo matori slobodan i bistar do pre neki dan.
angie01 angie01 01:24 07.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta

uTuzli!


to ti ne verujem, jer je to cisto lokalni izraz, koji se koristi ni u blizim mestima.
shmoo shmoo 01:27 07.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta

maksa83

Nisam ja izmislio to ime, tako su ga zvali od kad je nastao.



Јесте, у праву си. Тако га је и Душко Радовић називао у Добро јутро, Београде.

Али јесте у првој половини осамдесетих било тих локалних догађања, свирки... Моја жена била члан неког аматерског омладинског позоришта у истој тој МЗ Блок 23 иако никада није живела на НБгд.

Неки покушаји оживљавања те "спаваонице" су тада постојали.

Kad sam ja čekao te noćne sedmice kod 70A stvarno nije bilo ničeg, neki srednji Centroprom,


Само празан простор између зграда.

А сада није тако... Заиста је тако кажеш. Изградило се у међувремену... И заиста знам неке који и не прелазе овамо на овиу страну реке. Немају потребе.

angie01 angie01 01:28 07.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta

Sada realno


je sve drugacije i mahom su ovde useljene silne firme, infrastruktura se izgradila,...nekada se ujutro vozilo preko mosta u rekama, sada bogami, vise ide na ovu stranu.
shmoo shmoo 01:29 07.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta

bene_geserit
И при томе они црнци из појединих делова Њујорка немају појма да је Њујорк на обали океана. Никада ни пришли обали.

Kakobre pa svi imaju kola danas, a transport droge ide morskim putevima.
OK, zezam se, Meksikanci su im odavno to preoteli.



Колико људи званично живи у Њујорку? (ономе што спада под Њујорк)

10 милиона?

У читавој Србији је број становника сада вероватно око 6,5 милиона.




gvozden1 gvozden1 01:30 07.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta

Moj ludi tast je ispraznio šaržer u vazduh kad su objavili da je lipso ćopavi zagorac. Na Vračaru. :) Žena i deca ga oplakali, počeli da spremaju crninu, ali niko nije došao na vrata. Živeo matori slobodan i bistar do pre neki dan.

I, vidi se, zaslužio zetovo poštovanje.

Neka mu je laka zemlja.
bene_geserit bene_geserit 01:30 07.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta

Неки покушаји оживљавања те "спаваонице" су тада постојали

Ali zato Borča, Ovča, Kotež, Krnjača
jel ima to ikakvu infrastrukturu?
srednju školu makar (osim one poljoprivredne na putu za Pančevo)?
bene_geserit bene_geserit 01:40 07.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta

Колико људи званично живи у Њујорку? (ономе што спада под Њујорк)
10 милиона?

Pa sam grad Njujork 9 miliona. Ali imaš i ono kad računaju i okolinu, to mu dođe 20.1 ili 23.6 miliona zavisi šta računaju.
Ne znam koliko miliona pacova imaju, ali izvesno više od toga.

Recimo Čikago "metropolitan area" je 9.6 miliona ljudi.
Ili GTA (Great Toronto Area) 6.7 miliona ljudi.

Ali zato Lagos u Nigeriji danas 17.5 miliona, do kraja veka predviđa se 100 miliona ljudi.

shmoo shmoo 01:43 07.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta

bene_geserit
Неки покушаји оживљавања те "спаваонице" су тада постојали

Ali zato Borča, Ovča, Kotež, Krnjača
jel ima to ikakvu infrastrukturu?
srednju školu makar (osim one poljoprivredne na putu za Pančevo)?



Школе се и иначе отварају тамо где има потребе да се отворе.

Ако узмеш у обзир просечну старост становништва Београда и Србије, неће ту бити потребе да се отвара нека школа још неко време.

Што се тиче неких основних потреба, за то инфраструктуру свакако имају - превоз, продавнице и слично.

Културне потребе?

"Јебеш културу!" (Радован Трећи)

А ни центар града није толико далеко.

Углавном, рекох већ... Београд је све мање један целовити град, све више је скуп насеља у којима живе људи који често годинама не напуштају та насеља.

А званично се све то води као Београд.

Сопот и Лазаревац и Младеновац такође.

А све то је због тзв. социјалног становања.

Морало је некако да се задовољи та потреба за становима у Београду ако се има онакав механички прилив становништва какав је Београд имао, рецимо, у првој половини осамдесетих када се досељавало око 100 хоиљада људи годишње. Више него за време ратова деведесетих.

Отуд и Калуђерица као јнајвеће дивље насеље на Балкану.

Тек касније се сете инфраструктуре.

Нема ту плана неког као што га никада није ни било. Удри, зидај где стигнеш... Само да се има кров над главом.

Имам другара који је деведесетих на једном званичном паркингу за станаре зграда у Скојевском насељу тамо иза Филмског града са својим ћалетом и братом побо кочиће, омеђио себи простор и сазидао кућу...

Данас је све то легализовано.

Било некада паркинг, сада је то његово двориште.

Дивљи запад.

Какву инфраструктуру очекујеш на Дивљем западу?

Са све корупцијом у комбинацији "аусторугарске бирократије и турске самовоље" у примени закона и прописа којих има много, али се тумаче од прилике до прилике по потребама.

shmoo shmoo 01:44 07.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta

bene_geserit
Колико људи званично живи у Њујорку? (ономе што спада под Њујорк)
10 милиона?

Pa sam grad Njujork 9 miliona. Ali imaš i ono kad računaju i okolinu, to mu dođe 20.1 ili 23.6 miliona zavisi šta računaju.
Ne znam koliko miliona pacova imaju, ali izvesno više od toga.

Recimo Čikago "metropolitan area" je 9.6 miliona ljudi.
Ili GTA (Great Toronto Area) 6.7 miliona ljudi.

Ali zato Lagos u Nigeriji danas 17.5 miliona, do kraja veka predviđa se 100 miliona ljudi.




Ужас.

Цела Србија 6-6,5 милиона.


bene_geserit bene_geserit 01:54 07.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta

Школе се и иначе отварају тамо где има потребе да се отворе

Pa da za koji qrac bi bilo potrebe da 100 hiljada ljudi ima škole kod sebe, kad mogu lepo preko Pančevačkog mosta dok se još nije srušio. Dobro ima sad i onaj novi most, ali imaš tu dosta da se klackaš.
bene_geserit bene_geserit 03:45 07.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta

Имао давно Спира блог на ту тему.
Deca vojnih lica (ЛИНК)

Gledam taj stari blog, ovo je bilo mnogo živahnije mesto nekad.
Ali su Tasini komentari isti ko i ovi danas.
A i Čarlijevi.
Ima i onaj komentar gde Čarli kaže Larisi kako dobro izgleda (sa leđa na avataru).
Dakle ipak se stvari nisu previše promenile ...
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 07:31 07.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta

I opet će, i opet će...:)

E tako ga ja doživljavam, srpski, gospodski, monarhistički.


Pre neki dan dok sam se zamlaćivao sa ovim antisrbima ovde, pustim Marširala kralja Petra garda, izvodi je orkestar RTS Bojan Suđić diriguje.
I sad, poenta je reakcija publike, pun Sava centar tapše.
Znači, publika koja ide na koncerte simfonijskih orkestra, a to je meni paralela sa krugom dvojke, reaguje, i to kako reaguje, na monarhiju.

Biće, biće :)



Posto je Krug dvojke dobrano naseljen KP funkcionerima onda je ta fina gospoda o kojoj pricate ono sto je Djilas (Milovan, ne Dragan) zvao 'crvena burzoazija'.

Na stranu pesmuljak, ali ono izvodjenje i citava atmosfera su identicni glumljenju svenacionalnog orgazma na 'Jugoslavijo, borba te rodila' prethodne generacije fine gospode.
maksa83 maksa83 07:59 07.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta

Šta, Psihomodo pop nije "previše gradski"?

Psihomodo pop "u mojoj knjizi" nije "previše gradski", i to je "sejf" kopija Ramonesa, i kao što nisam ni Ramones fan tako nisam ni Psihomodo Pop fan. Psihomodo Pop mi je zagrebaćki Toni Montano.
Orgazam? Po čemu EKV jeste, a oni nisu?

Objasnio sam gore u čemu se oni muzčiki razlikuju.
Orgazam je 60% cover band, sejf linija prepevavanja stranih pesama + ponešto svoje. Inače Orgazam sam vol'o, meni je bas solo u Kako Bubanj Kaže najbolja domaća bas deonica, jedna od stvari koje mumlam u glavi kada nisam svestan da mumlam neku muziku.
Po čemu Atomsko sklonište nije?

Atomsko sklonište je jedno sasvim drugo vreme, ovde pričamo o onome što se dešavalo od osamdesete pa na dalje. Mimo toga, to je jedan skroz sejf blues-rock.

E da - Buldožer je "previše gradski".
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 08:08 07.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta

Orgazam je 60% cover band, sejf linija prepevavanja stranih pesama + ponešto svoje. Inače Orgazam sam vol'o, meni je bas solo u Kako Bubanj Kaže najbolja domaća bas deonica, jedna od stvari koje mumlam u glavi kada nisam svestan da mumlam neku muziku.


Slusao ih nedavno. Prave odlicne svirke.

Za razliku od recimo Pankrta (slusao sam ih ali po mom sudu nisu 'previse gradski') od pre nekoliko godina - katastrofa.


E da - Buldožer je "previše gradski".


Iz ovog potonjeg vremena jos Videosex, Haustor, vecina novosadske scene.
gedza.73 gedza.73 09:16 07.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta

Osim tog "diplomatsko funkcionerskog kora" žarište droge su kao i svuda na svijet bile velike luke, pa tako kod nas - Split. Oni su mislim imali najviše teških narkomana u pok SFRJ u jednom nemalom periodu.


Mislim da je Rijeka bila još gora, ja se tako sećam
.



Било је мучно пролазити ноћу сплитским Бачвицама и прескакати тела оних одваљених којих је било на гомиле...

Aaaa tako nastala ona čuvena da se u SFRJ moglo spavati u parku.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana