Gradjanske inicijative

DŽA ili EU!

Filip Mladenović RSS / 02.02.2023. u 22:54

Ne gubeći vreme i reči na to da je sve ovo danas u srpskom parlamentu jedno vešto režirana predstava, više za inostranu nego za domaću javnost, u stilu "vidi, pa AV je još naumereniji i najkooperativniji od svih ovih opozicionara", pitam se pitam:

Ako je tačno da u francusko-nemačkom predlogu za dijalog NE POSTOJI, NIJE NAVEDENA, NIJE NAPISANA KAO USLOV, UCENA, ULTIMATUM... mogućnost međusobnog priznanja Srbije i Kosova ili članstvo Kosova u Ujedinjenim nacijama (UN), zar ne postoji nijedna narodna poslanica ili nijedan narodni poslanik u Skupštini Srbije, dovoljno pribran(a), staložen(a), diplomatski brifovan(a), obrazovan(a), Dositejevski prosvećen(a) "Iduć učim, u vekove gledam!", sa sledećom porukom Vladi i predsedniku Republike Srbije:

"Ama ljudi, potpisujte taj francusko-nemački predlog, samo pod jednim uslovom: da Srbija u skladu sa Rezolucijom 1244 UN bude političkom odlukom primljena u punopravno članstvo EU do kraja tekuće, 2023. godine.

A ako to ne može, da se kao anex tog francusko-nemačkog predloga jasno odredi trasa puta i OROČI VREME do prijema Srbije u EU. Npr. najkasnije do kraja 2025. ili do kraja 2027. godine, sa preciziranim uslovima koje Srbije mora i treba da ispuni, mesec po mesec ili kvartal po kvartal."

Sve drugo je mlaćenje prazne slame i brukanje Srbije pred domaćom i svetskom javnošću!

 

Atačmenti



Komentari (319)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

shmoo shmoo 18:45 04.02.2023

Re: Ultimatisimo!

literatesa

У, јбт!

Немој опет!

Сваки пут толико невиних настрада!




Život je samo sjenka koja hoda,
Kukavni glumac što na pozornici,
Sat-dva se šepuri i razbacuje
A potom ga više nema.
To je priča koju idiot priča,
Puna krika i bijesa,
A ne znači ništa.


Ne, nije Whiterose u Mr. Robot tj i ona je citirala Šekspira (Magbet)




Од гос'н Шекспира сам одувек преферирао комедије иако му, признајем, ни трагедије нису лоше.


Ако смо вас ми,
Увредили нечим, тамо ‐
Да бисмо ствар изгладили:
Замислите да сте снили
И да сте све опсене ту
Видели само у свом сну.
Не кудите, јер с мало воље
Други пут ће бити боље.
Ако звиждук Пук не чује,
О срећи ће он да снује
И реч ће вам овде дати
Да ће све на ноге стати.
Није ли му та реч часна ‐
Лажовчина Пук је масна. ‐
Лаку ноћ вам желим свима ‐
Ваш пљесак се радо прима:
Дајте ми сад руке ‐ длан о длан ‐
Ако нам другарство није сан!


shmoo shmoo 19:07 04.02.2023

Re: Ultimatisimo!

softelectronics_e
literatesa
kurtalisala

Znam bre šta znači kurtalisati, toliko puta čula na bosanskom od Angie.

Čekaj!
Pa gde je ta blogerka?!



Ено је на матурској вечери.

Тридесет и други пут.

literatesa literatesa 20:22 04.02.2023

Re: Ultimatisimo!

Од гос'н Шекспира сам одувек преферирао комедије иако му, признајем, ни трагедије нису лоше.


Nije, nisu. :)


Michelle Yeoh je bila čitam Mis Malezije, meni najbolji lik negativac u Star Trek: Discovery, i prestala sam gledati kad je ona "otišla". Možda vam je poznatija iz filmova sa Dž. Čenom, i Tarantino je fan. Pišu o filmu nominovanom za mnogo Oskara sa njom, i do sada dobio desetine nagrada (mislim čak x10, The film has received near-universal acclaim for its portrayal of philosophical concepts such as existentialism, nihilism, and absurdism, as well as other themes including generational trauma itd..) .. Komedija apsurda: Everything Everywhere All at Once.





literatesa literatesa 20:24 04.02.2023

Re: Ultimatisimo!

Henri de Toulouse-Lautrec, At the Circus: Trained Pony and Baboon, 1899


literatesa literatesa 20:28 05.02.2023

Re: Ultimatisimo!

Komedija apsurda: Everything Everywhere All at Once.

Buka na pokretnoj traci, snimili su buku i mučninu od prejedanja, i ova scena tišine je katarzično poražavajuća, ne znam da li kraj jedne ere ili početak, ali to je isto.. Ošamućena sam.

shmoo shmoo 11:35 04.02.2023

DŽA ili EU!




solo solo 12:41 04.02.2023

'ebo te


Ovakva tema,ovakav blog a da prođe bez njega.

Neće da može.

Ono kad smo bili Evropa.....

Filip Mladenović Filip Mladenović 12:41 04.02.2023

FRANCUSKO NEMAČKI PREDLOG

Svesni svoje odgovornosti za održavanje mira;

Posvećeni doprinosu plodnoj regionalnoj saradnji i bezbednosti u Evropi;

Shvatajući da su nepovredivost granica i poštovanje teritorijalnog integriteta i suvereniteta, kao i zaštita nacionalnih manjina, osnovni uslovi za mir;

Postupanje na osnovu istorijskih činjenica i bez prejudiciranja različitih stavova stranaka o osnovnim pitanjima, uključujući pitanje statusa;

Sa željom da se stvore uslovi za saradnju partija u korist naroda,

Dogovara se sledeće:

Član 1

Strane će međusobno razvijati normalne, dobrosusedske odnose na bazi jednakih prava.

Obe strane će međusobno priznati relevantna dokumenta i nacionalne simbole, uključujući pasoše, diplome, tablice vozila i carinske pečate.

Član 2

Obe strane će se rukovoditi svrhom i principima utvrđenim u Povelji Ujedinjenih nacija, posebno onim o suverenim pravima država, poštovanju njihove nezavisnosti, autonomije i teritorijalnog integriteta, pravu na samoopredeljenje i zaštiti ljudskih prava i nediskriminacije.

Član 3

U skladu sa Poveljom Ujedinjenih nacija, strane će sve međusobne sporove rešavati samo mirnim sredstvima i uzdržaće se od pretnje ili upotrebe sile.

Član 4

Strane polaze od pretpostavke da nijedna od njih ne može predstavljati drugu stranu u međunarodnoj sferi ili delovati u njeno ime.

Srbija se neće protiviti članstvu Kosova u bilo kojoj međunarodnoj organizaciji.

Član 5

Obe strane će podržati njihove težnje da postanu članice Evropske unije.

Član 6

Iako ovaj osnovni sporazum predstavlja važan korak u normalizaciji, obe strane će nastaviti proces dijaloga koji vodi EU novim zamahom, što će dovesti do pravno obavezujućeg, sveobuhvatnog sporazuma za normalizaciju odnosa.

Strane su saglasne da će u budućnosti produbljivati saradnju u oblastima privrede, nauke i tehnologije, saobraćaja i povezanosti, odnose u pravosuđu i provođenju zakona, u oblastima pošte i telekomunikacija, zdravstva, kulture, vere, sporta, zaštite životne sredine, nestalih lica i drugih oblasti, slično kroz postizanje konkretnih sporazuma.

Član 7

Obostrano se zalažu za postizanje konkretnih aranžmana, u skladu sa relevantnim instrumentima Saveta Evrope i korišćenjem postojećih evropskih iskustava, kako bi se obezbedio odgovarajući nivo samouprave za srpsku zajednicu na Kosovu i mogućnost pružanja usluga na Kosovu, neke specifične oblasti, uključujući mogućnost finansijske pomoći Srbije i direktne kanale komunikacije između srpske zajednice i Vlade Kosova.

Strane će formalizovati status Srpske pravoslavne crkve na Kosovu i obezbediti visok nivo zaštite srpskog verskog i kulturnog nasleđa, u skladu sa postojećim evropskim modelima.

Član 8

Strane će razmeniti stalne misije. Oni će se nalaziti u sedištu dotične vlade.

Praktična pitanja u vezi sa raspoređivanjem misija biće obrađena posebno.

Član 9

Obostrano je konstatovana posvećenost EU i drugih donatora da kreiraju poseban paket finansijske pomoći za zajedničke projekte stranaka za ekonomski razvoj, povezanost, zelenu tranziciju i druge ključne oblasti.

Član 10

Strane će uspostaviti zajedničku komisiju, kojom će predsedavati EU, koja će pratiti sprovođenje ovog sporazuma.

Obe strane potvrđuju svoje obaveze za sprovođenje svih prethodnih sporazuma.


HAJDE SAD SVI ONI KOJI SE PROTIVE OVOM EVROPSKOM PREDLOGU NEKA NAPIŠU I PUBLIKUJU SVOJ PREDLOG, pa da razvijemo diskusiju!
gvozden1 gvozden1 13:29 04.02.2023

Re: FRANCUSKO NEMAČKI PREDLOG


HAJDE SAD SVI ONI KOJI SE PROTIVE OVOM EVROPSKOM PREDLOGU NEKA NAPIŠU I PUBLIKUJU SVOJ PREDLOG

A šta bi taj predlog treba da ispuni?
Da li bi trebao da bude potencijalno prihvatljiv za Arnaute, da bude ostvariv u ovim uslovima, ili to nije obavezno?

Ako nije važno šta bi Arnautaši mislili o njemu, onda se može formulisati predlog, a ako ni predlog trebalo da bude i njima prihvatljiv, onda ga je nemoguće formulisati.

Ovo predloženo se mora odbaciti naravno.

Ko imalo ume politički da misli, a stalo mu je do interesa Srbije, ovo potpisao ne bi.

Samo ovo
Obe strane će se rukovoditi svrhom i principima utvrđenim u Povelji Ujedinjenih nacija, posebno onim o suverenim pravima država, poštovanju njihove nezavisnosti, autonomije i teritorijalnog integriteta, pravu na samoopredeljenje


je dovoljno da se bez razmišljanja odbije.

A insistiranje na nekom, ajd daj ti drugi predlog pa da diskutujemo, pokazuje nerazumevanje politike.

To podrazumeva da možda postoji neko čarobno, treće rešenje, koje nije ni srpsko ni arnautsko, i ako bi se neko setio njega, taj bi presudio.

Nema takvog rešenja, neko u ovom sporu mora da izgubi, Srbi ili Arnauti, jer su im interesi suprotstavljeni.

Kompromis dalji od ovog stanja bi bio srpski potpuni poraz.

Jedino što je Srbiji ostalo kao mogućnost, nisu nikakvi njeni predlozi, pošto ni svaki razuman predlog bio Arnautima i zapadu neprihvatljiv, je da odbija ovakve predloge, i da radi na tome da kosovski problem počne da bude tretiran ne samo kao problem države Srbije, nego kao deo šireg problema, problema srpskog nacionalnog pitanja.

Filip Mladenović Filip Mladenović 16:52 04.02.2023

Re: FRANCUSKO NEMAČKI PREDLOG

Srpsko nacionalno pitanje na brdovitom Balkanu, tj. svi Srbi u jednoj državi, najelegantnije i NAJMANJE LOŠE rešava se tako što sve države zapadnog Balkana postanu punopravne članice EU i NATO pakta.

Sve drugo osim ovoga je - već vidjeno i preživljeno!
freehand freehand 17:00 04.02.2023

Re: FRANCUSKO NEMAČKI PREDLOG

Filip Mladenović
Srpsko nacionalno pitanje na brdovitom Balkanu, tj. svi Srbi u jednoj državi, najelegantnije i NAJMANJE LOŠE rešava se tako što sve države zapadnog Balkana postanu punopravne članice EU i NATO pakta.

Sve drugo osim ovoga je - već vidjeno i preživljeno!

Zašto ti voliš te terorističke organizacije? I zašto mrziš demokratiju?
Filip Mladenović Filip Mladenović 17:38 04.02.2023

Re: FRANCUSKO NEMAČKI PREDLOG

Evo, bratstvo i jedinstvo hara Evropskom unijom:

Srpsko-hrvatska kriminalna grupa osumnjičena za nekoliko stotina krađa širom Evrope otkrivena je u novembru tokom operacije koju je vodio francusko-španski istražni tim, saopštila je francuska žandarmerija i dodala da je 25 osoba uhapšeno.
Ribozom Ribozom 18:45 04.02.2023

Re: FRANCUSKO NEMAČKI PREDLOG

Ja sam primetio sledece.
- Po tom sporazumu bi Srbija trebala da finansira zdravstvo i skolstvo (i to preko vlade u Pristini), a za uzvrat ne bi mogla da ubira bilo kakav porez i prihode. Ljudi koji sebe nazivaju drugosrbijancima su do nedavno penili kako Srbija trosi silne milione na Kosovu iako je uzimala deo prihoda i profita, a sada ce biti bas taj kamen oko noge (by Djindjic).
- Argument da se priznanjem Kosova izbija argument Putinu da 'ako moze Kosovo moze i Donjetsk i ost', nije tacan, vec suprotan. Naravno da ce Putin reci 'ako je Srbija morala da prizna Kosovo, onda i Ukrajina mora priznati Donjetsk i ost.'

Mislim takodje da je jedina svrha ovog idimi-dodjimi sporazuma da clanice EU koje nisu priznale Kosovo to urade. U evropske organizacije Kosovo nije moglo zbog njih, a u svetske ne mogu zbog Rusije i Kine i ne vidim sta tu Srbija ima s tim.
U ostalom, ko veruje coveku (Vjucicu) koji je dva puta slagao takvu banalnost kao sto je koliko je na granici zadzana Trajkovicka 2 sata (ona kaze 17).
gvozden1 gvozden1 18:51 04.02.2023

Re: FRANCUSKO NEMAČKI PREDLOG

Srpsko nacionalno pitanje na brdovitom Balkanu, tj. svi Srbi u jednoj državi, najelegantnije i NAJMANJE LOŠE rešava se tako što sve države zapadnog Balkana postanu punopravne članice EU i NATO pakta.

Ali redosled ostalima je bio drugačiji, prvo su rešili svoja nacionalna pitanja, pa tako zaokruženi ušli u EU.

Sutra, ako se nedajbože, EU iz nekog razloga raziđe, oni znaju šta je njihovo, zaokružili su svoju naciju u nacionalnoj državi, i idu dalje.

Samo Srbi da uđu nedovršenih poslova, i da strepe, neka buduća pokolenja npr, od raspada EU.

Što ti mrziš svoj narod da im takvo zlo želiš?
Filip Mladenović Filip Mladenović 22:16 04.02.2023

Re: FRANCUSKO NEMAČKI PREDLOG

gvozden1
Srpsko nacionalno pitanje na brdovitom Balkanu, tj. svi Srbi u jednoj državi, najelegantnije i NAJMANJE LOŠE rešava se tako što sve države zapadnog Balkana postanu punopravne članice EU i NATO pakta.

Ali redosled ostalima je bio drugačiji, prvo su rešili svoja nacionalna pitanja, pa tako zaokruženi ušli u EU.

Sutra, ako se nedajbože, EU iz nekog razloga raziđe, oni znaju šta je njihovo, zaokružili su svoju naciju u nacionalnoj državi, i idu dalje.

Samo Srbi da uđu nedovršenih poslova, i da strepe, neka buduća pokolenja npr, od raspada EU.

Što ti mrziš svoj narod da im takvo zlo želiš?



To nije tačno!

Belgija je podeljena na Flamance i Valonce.

Francusku muči Korzika, Španiju Katalonija, Kipar da i ne pominjem.

U ovom istorijskom trenutku EU je NAJMANJE LOŠ izbor.

Sve drugo je izraz mržnje i nebrige za srpski narod!
freehand freehand 22:27 04.02.2023

Re: FRANCUSKO NEMAČKI PREDLOG

Ribozom
Ja sam primetio sledece.
- Po tom sporazumu bi Srbija trebala da finansira zdravstvo i skolstvo (i to preko vlade u Pristini), a za uzvrat ne bi mogla da ubira bilo kakav porez i prihode. Ljudi koji sebe nazivaju drugosrbijancima su do nedavno penili kako Srbija trosi silne milione na Kosovu iako je uzimala deo prihoda i profita, a sada ce biti bas taj kamen oko noge (by Djindjic).
- Argument da se priznanjem Kosova izbija argument Putinu da 'ako moze Kosovo moze i Donjetsk i ost', nije tacan, vec suprotan. Naravno da ce Putin reci 'ako je Srbija morala da prizna Kosovo, onda i Ukrajina mora priznati Donjetsk i ost.'

Mislim takodje da je jedina svrha ovog idimi-dodjimi sporazuma da clanice EU koje nisu priznale Kosovo to urade. U evropske organizacije Kosovo nije moglo zbog njih, a u svetske ne mogu zbog Rusije i Kine i ne vidim sta tu Srbija ima s tim.
U ostalom, ko veruje coveku (Vjucicu) koji je dva puta slagao takvu banalnost kao sto je koliko je na granici zadzana Trajkovicka 2 sata (ona kaze 17).

Logično i racionalno razmišljaš i pišeš sa stanovišta pojedinca.

Mimo toga,politički gledano - ne postoji država na svetu koja bi ovo sranje potpisala. Jer suština je da se Vučiću pomogne tako da naslov bude sporazum a ne ultimatum a da se priznanje ne zove priznanjem i da se odricanje od sopstvenog ustava i suvereniteta i teritorijalnog integriteta zove pomirenje i integracija. To samo kod Filipa ide tako da Srbija treba da se dezintegriše u smislu integracije pa će onda Kosovo sa Albanijom da se integriše a Eu kad i ako bude. .
gvozden1 gvozden1 22:58 04.02.2023

Re: FRANCUSKO NEMAČKI PREDLOG


To nije tačno!

Belgija je podeljena na Flamance i Valonce.

Francusku muči Korzika, Španiju Katalonija, Kipar da i ne pominjem.

Možda može da se nađe i neki primer u Africi, verovatno i u južnoj Americi...pa onda...

Filipe, radi se o prostoru koji se ne zove bure baruta iz milošte, nego s razlogom.
Radi se o državama i nacijama koje su se klale međusobno do juče

I na kraju, radi se o nacijama koje su iskusile taj tvoj predlog, ušle u nešto zajedničko, Jugoslaviju, i kako su prošle?

I to Srbija ušla baš tako, bez granica, bez znanja šta je njeno i šta unosi u to zajedničko.

I šta je doživela, kasapljenje teritorije i to i onih što su i pre rata bilo njene, kasapljenje nacije izmišljajući druge ali samo od srpskog korpusa, nisu Bunjevci proglašeni nacijom, ali muslimani jesu, ali Makedonci jesu.

Doživela je Jasenovac i Oluju, izašla ponižena i poražena, i tek što je ponovo, kako tako, došla sebi, svom imenu i svojoj istoriji, ti kažeš, nema veze, haj opet isto, ne mora se Srbija konsolidovali, iako su se drugi konsolidovali, haj opet tako nekonsolidovana u nešto zajedničko.

To je morbidno, i može da bude plod samo dve stvari, ili ništa ne razumeš, ili mrziš Srbe.

Ustvari, ima i treća opcija, stalo ti da se uvučeš Hrvatima da bi ti platili tu bednu kafu, pa za to žrtvuješ i nešto čemu bi i sam trebao da pripadaš, što bi trebalo da je tvoje.
Filip Mladenović Filip Mladenović 23:11 04.02.2023

Re: FRANCUSKO NEMAČKI PREDLOG

gvozden1

To nije tačno!

Belgija je podeljena na Flamance i Valonce.

Francusku muči Korzika, Španiju Katalonija, Kipar da i ne pominjem.

Možda može da se nađe i neki primer u Africi, verovatno i u južnoj Americi...pa onda...

Filipe, radi se o prostoru koji se ne zove bure baruta iz milošte, nego s razlogom.
Radi se o državama i nacijama koje su se klale međusobno do juče

I na kraju, radi se o nacijama koje su iskusile taj tvoj predlog, ušle u nešto zajedničko, Jugoslaviju, i kako su prošle?

I to Srbija ušla baš tako, bez granica, bez znanja šta je njeno i šta unosi u to zajedničko.

I šta je doživela, kasapljenje teritorije i to i onih što su i pre rata bilo njene, kasapljenje nacije izmišljajući druge ali samo od srpskog korpusa, nisu Bunjevci proglašeni nacijom, ali muslimani jesu, ali Makedonci jesu.

Doživela je Jasenovac i Oluju, izašla ponižena i poražena, i tek što je ponovo, kako tako, došla sebi, svom imenu i svojoj istoriji, ti kažeš, nema veze, haj opet isto, ne mora se Srbija konsolidovali, iako su se drugi konsolidovali, haj opet tako nekonsolidovana u nešto zajedničko.

To je morbidno, i može da bude plod samo dve stvari, ili ništa ne razumeš, ili mrziš Srbe.

Ustvari, ima i treća opcija, stalo ti da se uvučeš Hrvatima da bi ti platili tu bednu kafu, pa za to žrtvuješ i nešto čemu bi i sam trebao da pripadaš, što bi trebalo da je tvoje.


Zaboravljate da su uz Jasenovac postojali i četnici, koji su masovno ubijali i klali bošnjačko stanovništvo u istočnoj Bosni od 1941. do 1944. godine.

Da je pre "Oluje" 1995. bila jedna druga "Oluja" 1990. i 1991. nad hrvatskim stanovništvom u Krajini.

Da je zločinački režim Zlobe Miloševića masovno ubijao i proterivao kosovske Albance 1998. i 1999.
Pa je uz to ubijao i pripadnike sopstvenog naroda, samo da bi opravdao svoj zločinački plan.

Ponavljam: ulazak svih država zapadnog Balkana u EU i u NATO je u ovim istorijskim okolnostima NAJMANJE LOŠ IZBOR.

Sve drugo je nastavak agonije srpskog naroda iz devedesetih godina XX veka!
gvozden1 gvozden1 23:22 04.02.2023

Re: FRANCUSKO NEMAČKI PREDLOG

Zaboravljate da su uz Jasenovac postojali i četnici, koji su masovno ubijali i klali bošnjačko stanovništvo u istočnoj Bosni od 1941. do 1944. godine.

Da je pre "Oluje" 1995. bila jedna druga "Oluja" 1990. i 1991. nad hrvatskim stanovništvom u Krajini.

Da je zločinački režim Zlobe Miloševića masovno ubijao i proterivao kosovske Albance 1998. i 1999.

Dakle Srbi za sve krivi.

I ima li boljeg dokaza tvoje mržnje prema Srbima, i ima li boljeg razloga da Srbija uradi suprotno od onoga što joj ti i takvi predlažete?
Filip Mladenović Filip Mladenović 23:44 04.02.2023

Re: FRANCUSKO NEMAČKI PREDLOG

gvozden1
Zaboravljate da su uz Jasenovac postojali i četnici, koji su masovno ubijali i klali bošnjačko stanovništvo u istočnoj Bosni od 1941. do 1944. godine.

Da je pre "Oluje" 1995. bila jedna druga "Oluja" 1990. i 1991. nad hrvatskim stanovništvom u Krajini.

Da je zločinački režim Zlobe Miloševića masovno ubijao i proterivao kosovske Albance 1998. i 1999.

Dakle Srbi za sve krivi.

I ima li boljeg dokaza tvoje mržnje prema Srbima, i ima li boljeg razloga da Srbija uradi suprotno od onoga što joj ti i takvi predlažete?


Ne, nego da se zbog Jasenovca, za koji je odgovoran ustaški režim, ne zaborave četnički zločini i Zlobini masakri.

Nisu Srbi krivi, nego četnički pokret i Zlobin režim.

Nisu Hrvati krivi, nego ustaški režim.

Kada se to shvati i prihvati, logičan epilog je uvažavanje najmanje lošeg rešenja: sve države zapadnog Balkana u EU i u NATO paktu!
gvozden1 gvozden1 23:52 04.02.2023

Re: FRANCUSKO NEMAČKI PREDLOG


Ne, nego da se zbog Jasenovca, za koji je odgovoran ustaški režim, ne zaborave četnički zločini i Zlobini masakri.

Nisu Srbi krivi, nego četnički pokret i Zlobin režim.

Nisu Hrvati krivi, nego ustaški režim.



I ti ovo smatraš ozbiljnim odgovorom?

Dobro, sve si u pravu.
softelectronics_e softelectronics_e 08:07 05.02.2023

Re: FRANCUSKO NEMAČKI PREDLOG

Filip Mladenović
gvozden1
Zaboravljate da su uz Jasenovac postojali i četnici, koji su masovno ubijali i klali bošnjačko stanovništvo u istočnoj Bosni od 1941. do 1944. godine.

Da je pre "Oluje" 1995. bila jedna druga "Oluja" 1990. i 1991. nad hrvatskim stanovništvom u Krajini.

Da je zločinački režim Zlobe Miloševića masovno ubijao i proterivao kosovske Albance 1998. i 1999.

Dakle Srbi za sve krivi.

I ima li boljeg dokaza tvoje mržnje prema Srbima, i ima li boljeg razloga da Srbija uradi suprotno od onoga što joj ti i takvi predlažete?


Ne, nego da se zbog Jasenovca, za koji je odgovoran ustaški režim, ne zaborave četnički zločini i Zlobini masakri.

Nisu Srbi krivi, nego četnički pokret i Zlobin režim.

Nisu Hrvati krivi, nego ustaški režim.

Kada se to shvati i prihvati, logičan epilog je uvažavanje najmanje lošeg rešenja: sve države zapadnog Balkana u EU i u NATO paktu!

Svako ko pravi simetriju između ustaša i četnika je najobičnije đubre.
Time umanjujući i abolirajući bestijalnost hrvatskih ustaša (i pridruženih muslimana u ustaškim jedinicama) kojima, po bestijalnostima, ni Nemci nisu bili ravni.
Filip Mladenović Filip Mladenović 03:58 06.02.2023

Re: FRANCUSKO NEMAČKI PREDLOG

softelectronics_e
Filip Mladenović
gvozden1
Zaboravljate da su uz Jasenovac postojali i četnici, koji su masovno ubijali i klali bošnjačko stanovništvo u istočnoj Bosni od 1941. do 1944. godine.

Da je pre "Oluje" 1995. bila jedna druga "Oluja" 1990. i 1991. nad hrvatskim stanovništvom u Krajini.

Da je zločinački režim Zlobe Miloševića masovno ubijao i proterivao kosovske Albance 1998. i 1999.

Dakle Srbi za sve krivi.

I ima li boljeg dokaza tvoje mržnje prema Srbima, i ima li boljeg razloga da Srbija uradi suprotno od onoga što joj ti i takvi predlažete?


Ne, nego da se zbog Jasenovca, za koji je odgovoran ustaški režim, ne zaborave četnički zločini i Zlobini masakri.

Nisu Srbi krivi, nego četnički pokret i Zlobin režim.

Nisu Hrvati krivi, nego ustaški režim.

Kada se to shvati i prihvati, logičan epilog je uvažavanje najmanje lošeg rešenja: sve države zapadnog Balkana u EU i u NATO paktu!

Svako ko pravi simetriju između ustaša i četnika je najobičnije đubre.
Time umanjujući i abolirajući bestijalnost hrvatskih ustaša (i pridruženih muslimana u ustaškim jedinicama) kojima, po bestijalnostima, ni Nemci nisu bili ravni.


Zlo nema hijerarhiju!

ZLO JE ZLO, i uvek ima KONKRETNO ime i prezime, uzalud se skrivajući iza nacije, rase, veroispovesti, ideologije...
softelectronics_e softelectronics_e 08:14 06.02.2023

Re: FRANCUSKO NEMAČKI PREDLOG

Filip Mladenović
softelectronics_e
Filip Mladenović
gvozden1
Zaboravljate da su uz Jasenovac postojali i četnici, koji su masovno ubijali i klali bošnjačko stanovništvo u istočnoj Bosni od 1941. do 1944. godine.

Da je pre "Oluje" 1995. bila jedna druga "Oluja" 1990. i 1991. nad hrvatskim stanovništvom u Krajini.

Da je zločinački režim Zlobe Miloševića masovno ubijao i proterivao kosovske Albance 1998. i 1999.

Dakle Srbi za sve krivi.

I ima li boljeg dokaza tvoje mržnje prema Srbima, i ima li boljeg razloga da Srbija uradi suprotno od onoga što joj ti i takvi predlažete?


Ne, nego da se zbog Jasenovca, za koji je odgovoran ustaški režim, ne zaborave četnički zločini i Zlobini masakri.

Nisu Srbi krivi, nego četnički pokret i Zlobin režim.

Nisu Hrvati krivi, nego ustaški režim.

Kada se to shvati i prihvati, logičan epilog je uvažavanje najmanje lošeg rešenja: sve države zapadnog Balkana u EU i u NATO paktu!

Svako ko pravi simetriju između ustaša i četnika je najobičnije đubre.
Time umanjujući i abolirajući bestijalnost hrvatskih ustaša (i pridruženih muslimana u ustaškim jedinicama) kojima, po bestijalnostima, ni Nemci nisu bili ravni.


Zlo nema hijerarhiju!

ZLO JE ZLO, i uvek ima KONKRETNO ime i prezime, uzalud se skrivajući iza nacije, rase, veroispovesti, ideologije...

Ima, ima.
Nisi ti u pravu!
Ustaše su nešto najmonstruoznije što ljudski um može da zamisli.
I to je autentičan hrvatski pokret.
Njihov aktuelni predsednik se ponosi što mu je dida bio ustaša.
Što se tiče imane i prezimena svih ustaša, pa to je gotovo nemoguće ispisati.
To što je njihov predsednik Mesić rekao da su dva puta pobedili govori svašta.
Naravno, ti ćeš sada da citiraš partizanske korpuse sa teritorija Hrvatske, ignorišući da su sastavljeni od strane Srba koji su se upravo borili protiv tih ustaških Hrvata.
Što bi rekao naš narod, malo vas je, al' ste govna!
freehand freehand 09:15 06.02.2023

Re: FRANCUSKO NEMAČKI PREDLOG

koji su se upravo borili protiv tih ustaških Hrvata.

A bogami i protiv ustaških Srba.
kamilo_emericki kamilo_emericki 09:21 06.02.2023

Re: FRANCUSKO NEMAČKI PREDLOG

Filip Mladenović

Srpsko-hrvatska kriminalna grupa

Kriminalna grupa je vrlo rastegljiv pojam.
Znam da je nekorisno da sad tražim i kačim video u kojem jedna poslanica i francuskoj skupštini pita šefa vlade zašto se sastaje sa osuđenim kriminalcima.
Pitanje je postavljeno poslije sastanka sa 100-tinjak direktora najvećih korporacija u Francuskoj, a dosta direktora i njihovih korporacija je pravosnažno osuđivano za razne protivzakonite radnje.
Krađa kokoške i posjedovanje hašiša su kriminalne radnje a protivzakonito muljanje sa fondovima u korist akcionara nije?
softelectronics_e softelectronics_e 19:17 07.02.2023

Re: FRANCUSKO NEMAČKI PREDLOG

Filip Mladenović

...

Da je pre "Oluje" 1995. bila jedna druga "Oluja" 1990. i 1991. nad hrvatskim stanovništvom u Krajini.
...

Vidim da lupardaš o mnogim stvarima o kojima nemaš pojma.
Pa tako i o ovom citiranom.
Jer nemaš pojma koliko je u tom periodu, 90. i 91., bilo 'Oluja' iz raznih krajeva Hrvatske nad proterivanim Srbima - koji nisu bili u Krajini.
Znaš li koliko je Srba moralo pre Krajine da ode iz tih krajeva?
Pre nego ijedan Hrvat u Krajini.
Mnogo pre?
Misliš da su Zagreb, Rijka, Varaždin, Karlovac, Osijek, Zadar, ... da ne nabrajam dalje, bili u Krajini?
Eeee, moj glupsone?
Kaži Hrvatima i tim antiSrima što ti sufliraju da malo bolje prouče materiju.
Da ti ne pominjem kojiki egzodus Srba iz Hrvatske je nastupio posle maspoka 71. godine - i trajao neprestano.
dogodinedragosevac dogodinedragosevac 21:33 04.02.2023

mislim da predlog uopste nije los

ovo je po meni sasvim prihvatljivo - ne vidim u cemu je problem?



FRANCUSKO NEMAČKI PREDLOG
Svesni svoje odgovornosti za održavanje mira;

Posvećeni doprinosu plodnoj regionalnoj saradnji i bezbednosti u Evropi;

Shvatajući da su nepovredivost granica i poštovanje teritorijalnog integriteta i suvereniteta, kao i zaštita nacionalnih manjina, osnovni uslovi za mir;

Postupanje na osnovu istorijskih činjenica i bez prejudiciranja različitih stavova stranaka o osnovnim pitanjima, uključujući pitanje statusa;

Sa željom da se stvore uslovi za saradnju partija u korist naroda,

Dogovara se sledeće:

Član 1

Strane će međusobno razvijati normalne, dobrosusedske odnose na bazi jednakih prava.

Obe strane će međusobno priznati relevantna dokumenta i nacionalne simbole, uključujući pasoše, diplome, tablice vozila i carinske pečate.

Član 2

Obe strane će se rukovoditi svrhom i principima utvrđenim u Povelji Ujedinjenih nacija, posebno onim o suverenim pravima država, poštovanju njihove nezavisnosti, autonomije i teritorijalnog integriteta, pravu na samoopredeljenje i zaštiti ljudskih prava i nediskriminacije.

Član 3

U skladu sa Poveljom Ujedinjenih nacija, strane će sve međusobne sporove rešavati samo mirnim sredstvima i uzdržaće se od pretnje ili upotrebe sile.

Član 4

Strane polaze od pretpostavke da nijedna od njih ne može predstavljati drugu stranu u međunarodnoj sferi ili delovati u njeno ime.

Bosna i Hercegovina se neće protiviti članstvu Republike Srpske u bilo kojoj međunarodnoj organizaciji.

Član 5

Obe strane će podržati njihove težnje da postanu članice Evropske unije.

Član 6

Iako ovaj osnovni sporazum predstavlja važan korak u normalizaciji, obe strane će nastaviti proces dijaloga koji vodi EU novim zamahom, što će dovesti do pravno obavezujućeg, sveobuhvatnog sporazuma za normalizaciju odnosa.

Strane su saglasne da će u budućnosti produbljivati saradnju u oblastima privrede, nauke i tehnologije, saobraćaja i povezanosti, odnose u pravosuđu i provođenju zakona, u oblastima pošte i telekomunikacija, zdravstva, kulture, vere, sporta, zaštite životne sredine, nestalih lica i drugih oblasti, slično kroz postizanje konkretnih sporazuma.

Član 7

Obostrano se zalažu za postizanje konkretnih aranžmana, u skladu sa relevantnim instrumentima Saveta Evrope i korišćenjem postojećih evropskih iskustava, kako bi se obezbedio odgovarajući nivo samouprave za bosnjacku zajednicu na Republici Srpskoj i mogućnost pružanja usluga u Republici Srpskoj, neke specifične oblasti, uključujući mogućnost finansijske pomoći Bosne i Hercegovine i direktne kanale komunikacije između bosnjacke zajednice i Vlade Republike Srpske.

Strane će formalizovati status Islamske zajednice u Republici Srpskoj i obezbediti visok nivo zaštite bosnjackog verskog i kulturnog nasleđa, u skladu sa postojećim evropskim modelima.

Član 8

Strane će razmeniti stalne misije. Oni će se nalaziti u sedištu dotične vlade.

Praktična pitanja u vezi sa raspoređivanjem misija biće obrađena posebno.

Član 9

Obostrano je konstatovana posvećenost EU i drugih donatora da kreiraju poseban paket finansijske pomoći za zajedničke projekte stranaka za ekonomski razvoj, povezanost, zelenu tranziciju i druge ključne oblasti.

Član 10

Strane će uspostaviti zajedničku komisiju, kojom će predsedavati EU, koja će pratiti sprovođenje ovog sporazuma.

Obe strane potvrđuju svoje obaveze za sprovođenje svih prethodnih sporazuma.
maksa83 maksa83 10:47 05.02.2023

Re: mislim da predlog uopste nije los

ovo je po meni sasvim prihvatljivo - ne vidim u cemu je problem?

Eventualno to što postoji samo na ovom ovde mestu.
freehand freehand 11:05 05.02.2023

Re: mislim da predlog uopste nije los

maksa83
ovo je po meni sasvim prihvatljivo - ne vidim u cemu je problem?

Eventualno to što postoji samo na ovom ovde mestu.

Pa eto sad - Pajić i Emilija insistiraju na blogerskim planovima i strategijama, Miki se potrudio a ti zakeraš što je ponudio original?
maksa83 maksa83 13:34 05.02.2023

Re: mislim da predlog uopste nije los

freehand
maksa83
ovo je po meni sasvim prihvatljivo - ne vidim u cemu je problem?

Eventualno to što postoji samo na ovom ovde mestu.

Pa eto sad - Pajić i Emilija insistiraju na blogerskim planovima i strategijama, Miki se potrudio a ti zakeraš što je ponudio original?

Pitao je u čemu je problem.

Ne postavljaj pitanje ako ne želiš da čuješ odgovor.
freehand freehand 16:17 05.02.2023

Re: mislim da predlog uopste nije los

Ne postavljaj pitanje ako ne želiš da čuješ odgovor.

Znam da ćeš da zakeraš opet sa tim "a što nije tako rekao" ali - nepozvan i neovlašćen, znam - mislim da je on pitao Filipa i Emiliju. A u stvari Pajića, kad se vrati sa bzušenja kineskog balona..
I verujem da će, pošto je Filip čovek od principa i integriteta, biti rešen takošto će on ovaj Mikijev predlog postaviti de treba i pred koga treba. I pošto je predlog postavljen vrlo uravnoteženo i u skladu sa vrednostima koje svi poštujemo i podržavamo - da će eventualno biti i usvojen.
maksa83 maksa83 19:14 05.02.2023

Re: mislim da predlog uopste nije los

Znam da ćeš da zakeraš opet sa tim "a što nije tako rekao" ali - nepozvan i neovlašćen, znam - mislim da je on pitao Filipa i Emiliju. A u stvari Pajića, kad se vrati sa bzušenja kineskog balona..
I verujem da će, pošto je Filip čovek od principa i integriteta, biti rešen takošto će on ovaj Mikijev predlog postaviti de treba i pred koga treba. I pošto je predlog postavljen vrlo uravnoteženo i u skladu sa vrednostima koje svi poštujemo i podržavamo - da će eventualno biti i usvojen.


Da, Paja, Filip i Emilija (ubaci i mene slobodno mada se u ovoj niti diskusije nisam eksplicitno izjašnjavao) smo koren i srž problema.

Da se njima (nama) zapuše usta i tries godina loših odluka koje su te dovele do tačke da šta god da izabereš nije dobro će fijuuuuu da se resetuje.
freehand freehand 19:22 05.02.2023

Re: mislim da predlog uopste nije los

Da, Paja, Filip i Emilija (ubaci i mene slobodno mada se u ovoj niti diskusije nisam eksplicitno izjašnjavao) smo koren i srž problema.

Izgleda da si bio malo odsutan sa časa, ali filip i pajić su inistirali da blogeri ovde konstukrivno i demokratski iznesu svoje planove i strategije pošto već ova Vučićeva, Šolcova i Makronova što je poslata iz Vašingtona ne valja.
Da se njima (nama) zapuše usta i tries godina loših odluka koje su te dovele do tačke da šta god da izabereš nije dobro će fijuuuuu da se resetuje.

Ne znam ko namerava da vam zapuši usta, ali što se tiče tih 30 godina - u pitanju je, istini za volju 110 godina. A poslednjih trideset je slično kao i onih pet od '41 do '45 vreme rastakanja Jugoslaivje pa Srbije u čemu je Kosovo uvek imalo ozbiljnu težinu, kao potencijalni ili direktni okidač.
maksa83 maksa83 19:32 05.02.2023

Re: mislim da predlog uopste nije los

Izgleda da si bio malo odsutan sa časa, ali filip i pajić su inistirali da blogeri ovde konstukrivno i demokratski iznesu svoje planove i strategije pošto već ova Vučićeva, Šolcova i Makronova što je poslata iz Vašingtona ne valja.

Video sam i slegnuo ramenima, pošto sam i sam tokom ovih godina postavio isto to pitanje manje više istim rečima (šta je endgame?) preko nekoliko puta i dobio ili naprasnu šutnju ili nesuvisle odgovore zasnovane na Tarotu i vlaškoj magiji, mada je bilo doduše i konkretnih ideja koji su uključivali neke asanacije i čišćenja i "sve se to reši za par dana" i sl.

Ne znam ko namerava da vam zapuši usta, ali što se tiče tih 30 godina - u pitanju je, istini za volju 110 godina

i reklo bi se da je sad gotovo.

Kosovo se vratiti neće. Ko god loži nekog da hoće ili ima agendu koja nema veze sa Kosovom, ili je prosto slepac. Neko to mora da vam kaže, a eto desilo se da meni trenutno nije problem.


gvozden1 gvozden1 19:56 05.02.2023

Re: mislim da predlog uopste nije los

šta je endgame?) preko nekoliko puta i dobio ili naprasnu šutnju ili nesuvisle odgovore

Zato što nije moguće znati šta je kraj.
Posebno ne u smislu u kom to pitanje postavljate.

Da pokušam ovako

Ovo je, nazovimo to tako radi lakšeg razumevanja, borba.
Borba za srpske interese.
A svaka borba ima ofanzivne i defanzivne faze.
Ne može se izabrati da li će se biti ofanzivan ili defanzivan, to nameću okolnosti.

Za ofanzivu moraš da budeš dovoljno snažan, defanziva ti je nametnuta, kakva god da ti je snaga.

Srbija trenutno ne može da ofanzivno rešava svoj problem, nije dovoljno snažna za to.

Ostaje odbrana od napada, defanziva.

Šta je cilj defanzivne?
Pa uvek isti, odbiti napad, braniti se.
U ovom slučaju je to neprihvatanje predloga.

Jedna od opcija je i odustajanje od odbrane, kapitulacija.
I to je jedan od endgejnova.

Da li je to prihvatljivo?

Kako za koga.


A šta treba da bude konačni cilj, šta da se uradi nekad kad Srbija dospe u situaciju da vodi ofanzivnu borbu, e to je stvar dogovora, i nekog novog Načertanija, koga Srbija na žalost nema.
predatortz predatortz 20:08 05.02.2023

Re: mislim da predlog uopste nije los

Kosovo se vratiti neće.


Da, vratiti se neće.

Ali zadržavaš pravo da ga vratiš.

Zamrznuti konflikt je trenutno najbolja opcija.
Žurba da se pitanje Kosmeta reši nama ne treba. Naročito ne na način koji je sada na stolu.

Imajući u vidu činjenicu da od proširenja EU nema ništa, bar ne u bliskoj budućnosti, nema nikakvog razloga da se žuri na svoju štetu. Neće EU sarađivati sa nama? Zašto? Čime ih naš stav ugrožava? Naš stav je utemeljen u međunarodnom pravu. Ako je Ukrajina nedeljiva, ako je nedeljiva Bosna, zašto je Srbija deljiva?

Ili ti misliš da Srbiji i Srbima na Kosmetu baš ništa ne pripada?

Ono, baš ništa? Evo vam i ćao - zdravo? Sa narodom u paketu, ko ih jebe!

Šta bi tim činom Srbija dobila?
I koji bi joj njen građanin posle toga mogao verovati da on nije taj kojeg će sutra da se odrekne?
dogodinedragosevac dogodinedragosevac 20:16 05.02.2023

Re: mislim da predlog uopste nije los

Eventualno to što postoji samo na ovom ovde mestu.


mislis? pa sa'ce filip da ga posalje mogerini.
dogodinedragosevac dogodinedragosevac 20:19 05.02.2023

Re: mislim da predlog uopste nije los

Ne postavljaj pitanje ako ne želiš da čuješ odgovor.


e a pajz sad ovaj:

FRANCUSKO NEMAČKI PREDLOG
Svesni svoje odgovornosti za održavanje mira;

Posvećeni doprinosu plodnoj regionalnoj saradnji i bezbednosti u Evropi;

Shvatajući da su nepovredivost granica i poštovanje teritorijalnog integriteta i suvereniteta, kao i zaštita nacionalnih manjina, osnovni uslovi za mir;

Postupanje na osnovu istorijskih činjenica i bez prejudiciranja različitih stavova stranaka o osnovnim pitanjima, uključujući pitanje statusa;

Sa željom da se stvore uslovi za saradnju partija u korist naroda,

Dogovara se sledeće:

Član 1

Strane će međusobno razvijati normalne, dobrosusedske odnose na bazi jednakih prava.

Obe strane će međusobno priznati relevantna dokumenta i nacionalne simbole, uključujući pasoše, diplome, tablice vozila i carinske pečate.

Član 2

Obe strane će se rukovoditi svrhom i principima utvrđenim u Povelji Ujedinjenih nacija, posebno onim o suverenim pravima država, poštovanju njihove nezavisnosti, autonomije i teritorijalnog integriteta, pravu na samoopredeljenje i zaštiti ljudskih prava i nediskriminacije.

Član 3

U skladu sa Poveljom Ujedinjenih nacija, strane će sve međusobne sporove rešavati samo mirnim sredstvima i uzdržaće se od pretnje ili upotrebe sile.

Član 4

Strane polaze od pretpostavke da nijedna od njih ne može predstavljati drugu stranu u međunarodnoj sferi ili delovati u njeno ime.

Ukrajna se neće protiviti članstvu Republike Donbas u bilo kojoj međunarodnoj organizaciji.

Član 5

Obe strane će podržati njihove težnje da postanu članice Evropske unije.

Član 6

Iako ovaj osnovni sporazum predstavlja važan korak u normalizaciji, obe strane će nastaviti proces dijaloga koji vodi EU novim zamahom, što će dovesti do pravno obavezujućeg, sveobuhvatnog sporazuma za normalizaciju odnosa.

Strane su saglasne da će u budućnosti produbljivati saradnju u oblastima privrede, nauke i tehnologije, saobraćaja i povezanosti, odnose u pravosuđu i provođenju zakona, u oblastima pošte i telekomunikacija, zdravstva, kulture, vere, sporta, zaštite životne sredine, nestalih lica i drugih oblasti, slično kroz postizanje konkretnih sporazuma.

Član 7

Obostrano se zalažu za postizanje konkretnih aranžmana, u skladu sa relevantnim instrumentima Saveta Evrope i korišćenjem postojećih evropskih iskustava, kako bi se obezbedio odgovarajući nivo samouprave za ukrajnsku zajednicu u Republici Donbas, i mogućnost pružanja usluga u Republici Donbas, neke specifične oblasti, uključujući mogućnost finansijske pomoći Ukrajine i direktne kanale komunikacije između ukrajnske zajednice i Vlade Republike Donbas.

Strane će formalizovati status Ukrajinske pravoslavne crkve u Republici Donbas i obezbediti visok nivo zaštite ukrajnskog verskog i kulturnog nasleđa, u skladu sa postojećim evropskim modelima.

Član 8

Strane će razmeniti stalne misije. Oni će se nalaziti u sedištu dotične vlade.

Praktična pitanja u vezi sa raspoređivanjem misija biće obrađena posebno.

Član 9

Obostrano je konstatovana posvećenost EU i drugih donatora da kreiraju poseban paket finansijske pomoći za zajedničke projekte stranaka za ekonomski razvoj, povezanost, zelenu tranziciju i druge ključne oblasti.

Član 10

Strane će uspostaviti zajedničku komisiju, kojom će predsedavati EU, koja će pratiti sprovođenje ovog sporazuma.

Obe strane potvrđuju svoje obaveze za sprovođenje svih prethodnih sporazuma.
maksa83 maksa83 20:32 05.02.2023

Re: mislim da predlog uopste nije los

e a pajz sad ovaj:

Meni su sva tri okej. S tim da poslednja dva imaju nešto zajedničko...
maksa83 maksa83 20:34 05.02.2023

Re: mislim da predlog uopste nije los

mislis? pa sa'ce filip da ga posalje mogerini.

Koliko god to izgledalo kao nepobedivo oružje mislim da ne možemo našu budućnost zasnivati na Filipovoj seksualnoj harizmi i animalnom magnetizmu.
maksa83 maksa83 20:36 05.02.2023

Re: mislim da predlog uopste nije los

Borba za srpske interese.

Mislim da smo se u nekoliko navrata dogovorili da su tvoje i moje viđenje srpskih interesa što bi rekao pok. Toma Zdravković - Dva Smo Sveta Različita.
maksa83 maksa83 20:40 05.02.2023

Re: mislim da predlog uopste nije los

Ali zadržavaš pravo da ga vratiš.

Svakako zadržavaš pravo da ga vratiš, kao što je Rusija priznala Ukrajinu u celini i celosti blablabla pa ipak kako se ispstavilo to nije baš skroz tako.

Teritorije se gube i dobijaju u ratu, to je 1+1=2. Kao što nikome nije izrasla noga od missing limb sindroma tako ti niko ti neće "vratiti Kosovo" zato što nastavljaš da glumiš da je tvoje. Pazi, ni-kad.

vrabac_onaj vrabac_onaj 20:50 05.02.2023

Re: mislim da predlog uopste nije los

maksa83


Teritorije se gube i dobijaju u ratu



A tek sad kapiram.
Ti se zalažeš za to da na tenku uđeš u Prizren, dok ovi nešto mrsomude, zamrznuti konflikt, kurcipalci...
To Makso, Srbine!
predatortz predatortz 20:51 05.02.2023

Re: mislim da predlog uopste nije los

Teritorije se gube i dobijaju u ratu, to je 1+1=2. Kao što nikome nije izrasla noga od missing limb sindroma tako ti niko ti neće "vratiti Kosovo" zato što nastavljaš da glumiš da je tvoje. Pazi, ni-kad.


Tako je, teritorije se gube ili dobijaju u ratu, ali država se postaje kad te prime u UN. Kosovo to nije i ne vidim ni jedan razlog da mi tu nešto pomažemo a vidim mnogo razloga da se tome protivimo.
Naročito ako zauzvrat ne dobijamo ništa osim milovanja po idiotskoj glavi i statusa idiota koji se jedini mudro dosetio da se dobrovoljno odrekne teritorije, naroda, materinalnih vrednosti, rudnih resursa i kulturne baštine.

Za šta, pobogu?
Za status retarda milenijuma?

maksa83 maksa83 20:53 05.02.2023

Re: mislim da predlog uopste nije los

Ti se zalažeš za to da na tenku uđeš u Prizren, dok ovi nešto mrsomude, zamrznuti konflikt, kurcipalci...

Ne, čekam da ti uđeš na tenku u Prizren, a ja ću za to vreme da čekam Madžare kod Bačke Palanke.
gvozden1 gvozden1 20:55 05.02.2023

Re: mislim da predlog uopste nije los

maksa83
Borba za srpske interese.

Mislim da smo se u nekoliko navrata dogovorili da su tvoje i moje viđenje srpskih interesa što bi rekao pok. Toma Zdravković - Dva Smo Sveta Različita.

Ti i ja, pojedinačno, smo zanemarljivi.
Ali kad već pričamo, šta je po tebi kraj igre?

Ja sam svoje viđenje nekoliko puta izneo, a to je stavljanje nacionalnog pitanja ispred teritorijalnog.

Ako treba da ide Pećka patrijaršija u arnautsku državu, neka ide, ali samo u sklopu istog procesa u kome će BanjaLuka pripasti srpskoj državi.


A ti, šta je po tebi endgejm, da Peć ide Arnautima, a da Banjaluka ostane pod muslimanima?
vrabac_onaj vrabac_onaj 20:56 05.02.2023

Re: mislim da predlog uopste nije los

maksa83
a ja ću za to vreme da čekam Madžare kod Bačke Palanke.


Eto...
Kavgadžija.
To malo dobrih odnosa sa komšilukom bi da nam pokvari.
Pa dobro bre ljudi, dosta sa tom mitomanijom! Budimo nekad i racionalni (i ako smo Srbi).
maksa83 maksa83 21:00 05.02.2023

Re: mislim da predlog uopste nije los

Eto...
Kavgadžija.

Eto sad kavgadžija, pa nisam rekao kod Sent Andreje, a i znam zašto baš kod Bačke Palanke.

Zapravo ne znam, tako sam se dogovorio sa pok. ocem (da ćemo tamo da ostavimo kosti u slučaju ratova), ali on je valjda znao. Shvatam to kao neki lično-porodični Kosovski Zavet samo obrnut vektor.
crossover crossover 22:06 05.02.2023

Re: mislim da predlog uopste nije los

maksa
Teritorije se gube i dobijaju u ratu, to je 1+1=2. Kao što nikome nije izrasla noga od missing limb sindroma tako ti niko ti neće "vratiti Kosovo" zato što nastavljaš da glumiš da je tvoje. Pazi, ni-kad.


Jedina stvar koja je zapisana munjom u kamenu u ovoj našoj jadnoj situaciji je da ovaj francusko-nemački predlog (ili sporazum, ultimatum, kako ko voli da ga zove) nije francusko-nemački bilo šta nego je Pax Americana. To je jedina nesumnjiva stvar ovde, sve drugo je neizvesno na duži rok. To je čak i Kurtiju jasno, kao što mu je jasno da će Amerikanci da mu polome prste ako bude nastavio previše da se otima.
freehand freehand 22:20 05.02.2023

Re: mislim da predlog uopste nije los

Video sam i slegnuo ramenima, pošto sam i sam tokom ovih godina postavio isto to pitanje manje više istim rečima (šta je endgame?) preko nekoliko puta i dobio ili naprasnu šutnju ili nesuvisle odgovore zasnovane na Tarotu i vlaškoj magiji, mada je bilo doduše i konkretnih ideja koji su uključivali neke asanacije i čišćenja i "sve se to reši za par dana" i sl.

Jevreji sa tim imaju duže iskustvo. Nisu nestrpljivi ko ti.I međusobno se ne zovu budalama zbog toga, bez obzira što je i u Aušvicu bilo kapoa jevrejske krvi.

i reklo bi se da je sad gotovo.

Ti bi, ja ne bih. Fair enough.

Kosovo se vratiti neće. Ko god loži nekog da hoće ili ima agendu koja nema veze sa Kosovom, ili je prosto slepac. Neko to mora da vam kaže, a eto desilo se da meni trenutno nije problem.

Kosovo je tu gde je i bilo. Geografski od tog sleganja zemljišta pre milion, dva ili pet miliona godina, geografski od kad nosi to ime, a politički od Balkanskih ratova. To što ti pretenduješ da znaš neke više istine i imaš pozvanje da ih saopštiš - samo da ti kažem da nisi ni prvi ni jedini. Eto pogledaj samo šta povezuje vučića, Biki Srki, Čedu Jovanovića, Aleksandra Martinovića, milovana Drecuna, Basaru, Šormaza, Vesnu Pešić, Jelenu Milić, Natašu Kandić, Vladimira Orlića, Nebojšu Krstića i Nebojšu vučićevića. Da ne bude da nije imao ko da ti kaže.
freehand freehand 22:21 05.02.2023

Re: mislim da predlog uopste nije los

Jedina stvar koja je zapisana munjom u kamenu u ovoj našoj jadnoj situaciji je da ovaj francusko-nemački predlog (ili sporazum, ultimatum, kako ko voli da ga zove) nije francusko-nemački bilo šta nego je Pax Americana.

Rat, kakav mir. Svako insistiranje na lomljenju nema veze sa mirom. Probao je Đinđić onomad, rekoše mu da ne žuri.
maksa83 maksa83 22:41 05.02.2023

Re: mislim da predlog uopste nije los

Jevreji sa tim imaju duže iskustvo. Nisu nestrpljivi ko ti.I međusobno se ne zovu budalama zbog toga, bez obzira što je i u Aušvicu bilo kapoa jevrejske krvi.

Šta god da si ovim hteo da kažeš...

Da ne bude da nije imao ko da ti kaže.

Je l' da kačim ja sad spisak kosovo-je-srbija proponenata? Kako bi ti se svidele te jabuke? Al' ne zna čovek odakle da krene.

predatortz predatortz 22:43 05.02.2023

Re: mislim da predlog uopste nije los

Al' ne zna čovek odakle da krene.


Možda od ustava?
maksa83 maksa83 22:50 05.02.2023

Re: mislim da predlog uopste nije los

Možda od ustava?

Ovo je odlično. Celu onu galeriju likova ćemo ubuduće zvati Ustavobranitelji v2.0.
freehand freehand 22:53 05.02.2023

Re: mislim da predlog uopste nije los

Šta god da si ovim hteo da kažeš

Nije teško uopšte, uz samo malo dobre volje.
Je l' da kačim ja sad spisak kosovo-je-srbija proponenata? Kako bi ti se svidele te jabuke? Al' ne zna čovek odakle da krene.

Pa kreni od Lazara, preko Petra, Aleksandra, Tita, Miloševića, Koštunice, Đinđića, Tadića pa dokle stigneš.
I desetine i stotine pesnika, filozofa i naučnika.
Ja sam tebi gore nabrojao ove najpametnije, ako krenem najniže niz SPO i SNS stablo konvertita i baraba biće grdno.
predatortz predatortz 22:58 05.02.2023

Re: mislim da predlog uopste nije los

maksa83
Možda od ustava?

Ovo je odlično. Celu onu galeriju likova ćemo ubuduće zvati Ustavobranitelji.


Humor ne sporim, no to i dalje nije povod za kršenje ustava, davanje tuđih kuća i odricanje od punopravnih građana ove zemlje.

Uostalom, ni jedna ozbiljna zemlja ovo ne bi rešavala bez referenduma.

Vama, zagovornicima odricanja od zemlje i naroda, u prilog ide što imate Vučića.

I njega zakoni, ustav i slične trice i kučine ni na šta ne obavezuju.
maksa83 maksa83 23:13 05.02.2023

Re: mislim da predlog uopste nije los

Uostalom, ni jedna ozbiljna zemlja ovo ne bi rešavala bez referenduma.

Ovo je zapravo jedino pošteno rešenje.

Vama, zagovornicima odricanja od zemlje i naroda, u prilog ide što imate Vučića.

Džaba sad kuknjava na Vučića, vi ste ga dovde dovodili - i doveli - a posledice snosimo svi.

Inače imam najnepopularnije mišljenje. Prilično je nebitno šta ćemo da uradimo u ovoj situaciji, biće nam loše svakako. Ovo su sitni driblinzi kratkog dometa a ono što na kraju određuje sudbinu je demografija i geografija, a naša izgleda katastrofalno, ako se izolujemo i krenemo dalje putem Enver Hodžine Albanije stvar će se samo ubrzati. Neće tu pomoći ni 200K izbeglih drugorusijanaca.

predatortz predatortz 23:15 05.02.2023

Re: mislim da predlog uopste nije los

Džaba sad kuknjava na Vučića, vi ste ga dovde dovodili - i doveli - a posledice snosimo svi.


Koji smo to mi?
freehand freehand 23:19 05.02.2023

Re: mislim da predlog uopste nije los

Džaba sad kuknjava na Vučića, vi ste ga dovde dovodili - i doveli - a posledice snosimo svi.

Zapravo bi "mi" ovde bilo kudikamo poštenije.
Vojislav Koštunica, Vesna Pešić, Milo Đukanović, Muamer Zukorlić, Velimir Ilić samo su neka od imena iz tog šarenog buketa intelektualaca i političara podržavalaca Tomislava Nikolića i Aleksandra Vučića posledično. A tu su bili i Montgomeri i Đulijani, da ne propustimo te dve trešnjice, od onoga što znamo.
maksa83 maksa83 23:33 05.02.2023

Re: mislim da predlog uopste nije los

Zapravo bi "mi" ovde bilo kudikamo poštenije.

Ma "mi" smo ih pustili, ali ja ne osećam nikakvu odgovornost za postojanje Aleksandra Vučića kao političke figure a ni za njegovo uzdizanje. Njega je ipak Nešto Drugo iznelo.

Vojislav Koštunica, Vesna Pešić, Milo Đukanović, Muamer Zukorlić, Velimir Ilić samo su neka od imena iz tog šarenog buketa intelektualaca i političara podržavalaca Tomislava Nikolića

Mogao bih se zakleti da sam ovog boldovanog već video ali na spisku pozitivaca kad se skroluje malo nagore. Kakav je to kontraverzan čovek.
crossover crossover 23:33 05.02.2023

Re: mislim da predlog uopste nije los

predatortz
Džaba sad kuknjava na Vučića, vi ste ga dovde dovodili - i doveli - a posledice snosimo svi.


Koji smo to mi?


Kako bre koji mi, pa Mi... ki Rakić.
maksa83 maksa83 23:36 05.02.2023

Re: mislim da predlog uopste nije los

Koji smo to mi?

Kako koji pa vi koji ste nesrećni što u Srbiji odziv na mobilizaciju nije bio 115% pa da izgazimo ta govna i živimo dugo i srećno. A ovo je samo malo zagrebano sa površine celog tog radikalskog narativa.
predatortz predatortz 23:41 05.02.2023

Re: mislim da predlog uopste nije los

maksa83
Koji smo to mi?

Kako koji pa vi koji ste nesrećni što u Srbiji odziv na mobilizaciju nije bio 115% pa da izgazimo ta govna i živimo dugo i srećno. A ovo je samo malo zagrebano sa površine celog tog radikalskog narativa.


Mislim da si ti mene ipak pomešao sa nekim.
Meni ovde zameraju to što tvrdim da nije vreme za bilo kakvu mobilizaciju, niti rat. No, to ne znači da treba da delimo blanko tapije na Srbiju.
freehand freehand 23:43 05.02.2023

Re: mislim da predlog uopste nije los

Kako koji pa vi koji ste nesrećni što u Srbiji odziv na mobilizaciju nije bio 115%

Da ponovim ovde - odziv u mojoj jedinici na mobilizaciji bio je da li 105 ili 106%. Došlo njih 30 koji nisu pozvani.
Među njima (nama) kolko hoćeš Mađara, Slovaka, Rumuna, Cigana a bogami i Hrvata.
A osnovni motiv nije bio da se gaze bilo kakva govna nego da se spase Jugoslavija.
niccolo niccolo 23:44 05.02.2023

Re: mislim da predlog uopste nije los

i nekog novog Načertanija, koga Srbija na žalost nema

Ovde valja podsetiti da je Načerrtanije napisao, današnjim rečnikom, pomoćnik ministra koji već za 4 godine (tj. u sledećoj vladi) nije bio deo ministarstva, pa je tad i prestalo da se postupa po Načertaniju. Hoću da kažem, ako već svi okolo izmišljaju da je to neki jako strašan dokument koji je dokaz ne znam ni ja čega sve zlog sa srpske strane, ne moramo i mi da mu dajemo značaj koji objektivno nikada nije imao.

S druge strane, saglasan sam da je potrebna dobra analiza kude ide svet i gde mi želimo da budemo u tome. A posle i postupanje u skladu sa onime što zaključimo (šta god to bilo). Svakako bi bilo učinkovitije od sadašnjeg lutanja i nemanja pojma ni šta radimo ni šta želimo (ne mislim toliko na Kosovo, nego uopšte). Bonus ako uspemo da ga primenimo duže od jedne vlade.
maksa83 maksa83 23:54 05.02.2023

Re: mislim da predlog uopste nije los

S druge strane, saglasan sam da je potrebna dobra analiza kude ide svet

Nisam analitičar ali mogu da pogledam. (c) (TM)

Svet kratkoročno srlja u popriličan haos iz kog niko ne može da predvidi na šta će da izniđe, pri čemu je ovo sada stanje otpr. onaj momenat kad si tek uključio ringlu. Perfect storm što kažu kada se mnogo dugoročno nastajućih sranja zgomilalo i udružilo sa novonastalim. Sledećih 50 godina će biti vrlo bumpy. Vrlo sam nesrećan sa tim kakav će svet moja deca da naslede.
niccolo niccolo 00:05 06.02.2023

Re: mislim da predlog uopste nije los

Sledećih 50 godina će biti vrlo bumpy

Nisam skroz saglasan. Ne da neće da bude bumpy, nego da je to više ili manje nego što je bilo u istoriji. Do pre 30 godina si imao hladni rat. Pre toga dva veoma topla. A još pre toga pun kurac manje ili više lokalnih.

Ali jeste zanimljivo pitanje da li ih mi matorci vaspitavanjem pripremamo za jedan svet koga već neće biti takvog kad naslede.
maksa83 maksa83 00:15 06.02.2023

Re: mislim da predlog uopste nije los

Nisam skroz saglasan. Ne da neće da bude bumpy, nego da je to više ili manje nego što je bilo u istoriji.

Biće bumpy u odnosu na prethodnih 50 godina. Ništa od toga što se dešavalo posle ww2 nije pravilo neke globalne zemljotrese i može se reći da je civilizacija imala uzlaznu putanju, a ovo sada svašta mož da bidne - da zafali i energije, i hrane, i inovacija i delova za koješta od digitrona pa do aviona. Možda sam preterao sa 50 ali sledećih 20 će da bude "zanimljivo", ako "zanimljivo" definišemo kao "gurnuo polni organ u osinjak i desilo se nešto zanimljivo".

gvozden1 gvozden1 00:41 06.02.2023

Re: mislim da predlog uopste nije los

nije bio deo ministarstva, pa je tad i prestalo da se postupa po Načertaniju.

I onaj period kad se Mihailo vratio na presto, a Garašanin u vladu.
Mihailu se dopalo Načertanije.

A da, nije to dokument iz kog je bilo šta veliko proizašlo.
Više je služio modernim srpskim neprijateljima nego Srbiji.
druge strane, saglasan sam da je potrebna dobra analiza kude ide svet i gde mi želimo da budemo u tome

To.
gvozden1 gvozden1 01:11 06.02.2023

Re: mislim da predlog uopste nije los


Svet kratkoročno srlja u popriličan haos iz kog niko ne može da predvidi na šta će da izniđe, pri čemu je ovo sada stanje otpr. onaj momenat kad si tek uključio ringlu. Perfect storm što kažu kada se mnogo dugoročno nastajućih sranja zgomilalo i udružilo sa novonastalim. Sledećih 50 godina će biti vrlo bumpy. Vrlo sam nesrećan sa tim kakav će svet moja deca da naslede.

Ali i u tim uslovima Srbija mora nešto da radi.
I pitanje je šta?

A možemo i da se poubijamo:)
srdjan.pajic srdjan.pajic 02:13 06.02.2023

Re: mislim da predlog uopste nije los

maksa83
Znam da ćeš da zakeraš opet sa tim "a što nije tako rekao" ali - nepozvan i neovlašćen, znam - mislim da je on pitao Filipa i Emiliju. A u stvari Pajića, kad se vrati sa bzušenja kineskog balona..
I verujem da će, pošto je Filip čovek od principa i integriteta, biti rešen takošto će on ovaj Mikijev predlog postaviti de treba i pred koga treba. I pošto je predlog postavljen vrlo uravnoteženo i u skladu sa vrednostima koje svi poštujemo i podržavamo - da će eventualno biti i usvojen.


Da, Paja, Filip i Emilija (ubaci i mene slobodno mada se u ovoj niti diskusije nisam eksplicitno izjašnjavao) smo koren i srž problema.

Da se njima (nama) zapuše usta i tries godina loših odluka koje su te dovele do tačke da šta god da izabereš nije dobro će fijuuuuu da se resetuje.


Pa, jeste, čarapu u usta kad smo baksuzi i drkoši, i samo ometamo patriotske procese i zanose.

A evo, ja hoću ovde svečano da izavim da sam bio spreman da prihvatim ako treba i to nepotpisivanje samo da mi je neko objasnio kako će to da pomogne da se situacija reši i šta ćemo tačno da radimo posle tog nepotpisivanja? Ali mi nije baš ponuđen neki suvisli odgovor, mahom neki bajdeni, kineski baloni, crnci indijanci avganistanci, strepnje dublje nego nade, i tako dalje.
gvozden1 gvozden1 02:32 06.02.2023

Re: mislim da predlog uopste nije los

samo da mi je neko objasnio kako će to da pomogne da se situacija reši

Pa neće da se reši.
Ne može Srbija da reši problem , nema uslova za to, nema snage za to.
Ali može da sprečava da Arnauti reše situaciju onako kako bi oni želeli.

i šta ćemo tačno da radimo posle tog nepotpisivanja

Da nastavimo da sprečavamo Arnaute da oni reše kako bi hteli.

I do kad tako?
Dokle god budemo mogli, dok ne dođemo u situaciju da možemo da je rešimo u našem interesu.

Kad će to biti ne zna se, za godinu, pet, sto....

A dajbože, možda i uskoro.
Rusi istamburaju Ukrajinu, prilike se promene.....i ko zna?

A možda nekad kasnije.

freehand freehand 09:21 06.02.2023

Re: mislim da predlog uopste nije los

Pa, jeste, čarapu u usta

Što čarapu?
Mislim, ovo je jeftino foliranje jer niko nikoga nije ućutkivao, niti pominjao nekakve čarape.

A evo, ja hoću ovde svečano da izavim da sam bio spreman da prihvatim ako treba i to nepotpisivanje samo da mi je neko objasnio kako će to da pomogne da se situacija reši i šta ćemo tačno da radimo posle tog nepotpisivanja? Ali mi nije baš ponuđen neki suvisli odgovor, mahom neki bajdeni, kineski baloni, crnci indijanci avganistanci, strepnje dublje nego nade, i tako dalje.

Pa ne treba tu nikakvo rešenje da se traži. Postoji pravni okvir koji važi za sve države na svetu, uz nalaz Badinterove komisije + rezolucija SB.
To što bi amerikanci da dovrše posao i ratosiljaju se sranja koje su napravili napadajući suverenu zemlju i čineći ratne zločine nije naš problem.
Srbija ima problem kako da sačuva stanovništvo i imovinu na Kosovu, državno-pravno rešenje je potpuno zadovoljavajuće.

softelectronics_e softelectronics_e 09:29 06.02.2023

Re: mislim da predlog uopste nije los

vrabac_onaj
maksa83
a ja ću za to vreme da čekam Madžare kod Bačke Palanke.


Eto...
Kavgadžija.
To malo dobrih odnosa sa komšilukom bi da nam pokvari.
Pa dobro bre ljudi, dosta sa tom mitomanijom! Budimo nekad i racionalni (i ako smo Srbi).

Mnogo tražiš!
Sve što nikome drugome ne pada na pamet, neki od Srba bi prihvatili ladno.
Sve pocupkujući i udarajući se u guzice petama.
Jer, eto, trava će ponovo biti zelenija, samo da se kurtališu tog Kosova.
gedza.73 gedza.73 09:40 06.02.2023

Re: mislim da predlog uopste nije los

A dajbože, možda i uskoro.
Rusi istamburaju Ukrajinu, prilike se promene.....i ko zna?

Rusima s enešto izjalovili planovi. Oni još prošle godine skoro u ovo vreme planirali kako će za par dana da okupiraju Kijev a nešto im traljavo ide. Čak počeli da palamude kako će da pobede Moldaviju i otmu im Pridnestrovlje pa cmizdre jer im se navodno ugrožava stanovništvo koje moldavski 'nacisti' neće da puste da se otcepi poput Kosova.

Gledaj sad ludilo. Rusi se žale da je parlament Moldavije pre par dana izglasao promene krivičnog zakona po pitanju separatizma pod uticajem paj sad Zapada (proklete izdajice svoje domovine) a da su se donošenju izmena protivili paj sad proruski 'pravo na samoopredeljenje' komunisti (da nam živi, živi rad). Sad Rusija kmeči što ne mogu da se 'dogovaraju' oko otcepljenja dela teritorije jer njeni poslušnici u Moldaviji mogu krivično da odgovaraju.

Koriste poptuno iste argumente kao Albanci sa Kosova. Ovi Rusi koji 'daj bože da pobede'. Mada su po komentarima trebali da pobede još prošle godine najkasnije do 9.maja.

Pored Osetije, DNR-a i LNR-a, sad Pridnestrovlja (i tu će Putin da nađe naciste i raketle) imaš slučaj Gagauzije koja je nešto poput Kosova. Rusiji više ide u prilog da u nekom trenutku iskoristi Kosovo zbog njoj bitnih teritorija (kod nas ima humanitarni centar i zaluđenike pa smo mi u tom smislu već odrađeni) i tom trgovinom verifikuje postojeće stanje u svoju korist.

kao što znamo 'prvo ruski interesi'. Ili 'morala je Rusija, pogođena sankcijama, ugrožena joj teritorija'. Ili 'nije to ta Rusija'.Ili 'ona je Rusija Jeljcinova-Vagnerova-Kadirova moro Putin šta će'. 'ali što nas Rusi vole, sve ruski generali plaču kad nešto urade na našu štetu'
Videće svi čim Rusija ojača ona će da nam vrati Kosovo.
Colin_bgd Colin_bgd 09:58 06.02.2023

Re: mislim da predlog uopste nije los

A osnovni motiv nije bio da se gaze bilo kakva govna nego da se spase Jugoslavija.

Hahahahahahahahahahaha...
dogodinedragosevac dogodinedragosevac 10:44 06.02.2023

Re: mislim da predlog uopste nije los

Koriste poptuno iste argumente kao Albanci sa Kosova.


mislis moldavija pod pritiskom zapada koristi iste argumente kao svojevremeno milosevic?

dogodinedragosevac dogodinedragosevac 10:51 06.02.2023

Re: mislim da predlog uopste nije los

Meni su sva tri okej. S tim da poslednja dva imaju nešto zajedničko...


imas i cetvrti, peti sesti, sedmi.

zameni ukrajina i donbas sa kina i tajvan.
ili spanija katalunja kipar sever svedska oland italija tirol itd.

filipe pisi federiki!

culi ste onog morona bilta (jel taj i danas neki kurac ili samo misli da jeste) gde kao sever moze da dobije status kao oland. mislim da je bolje da celo kosovo dobije status kao oland, ne samo sever
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 12:54 06.02.2023

Re: mislim da predlog uopste nije los

maksa83
Nisam skroz saglasan. Ne da neće da bude bumpy, nego da je to više ili manje nego što je bilo u istoriji.

Biće bumpy u odnosu na prethodnih 50 godina. Ništa od toga što se dešavalo posle ww2 nije pravilo neke globalne zemljotrese i može se reći da je civilizacija imala uzlaznu putanju, a ovo sada svašta mož da bidne - da zafali i energije, i hrane, i inovacija i delova za koješta od digitrona pa do aviona. Možda sam preterao sa 50 ali sledećih 20 će da bude "zanimljivo", ako "zanimljivo" definišemo kao "gurnuo polni organ u osinjak i desilo se nešto zanimljivo".



ma neće bre..
nego su ti djeca došla u uzrast kad roditelj neminovno počinje da struhuje i misli, jao kako sam ja bio pametan i kako je meni bilo dobro, nema šaje da ovaj moj jadnik prođe iole tako.. sigurno će se sjebati..
ja se kristalno jasno sjećam kad su moji roditelji nekih kasnih 80ih pričali i mislili kako će da nas zaposle jer mi sigruno nećemo moći..
a ja i sestra možemo svaka da pojedemo po tri turčina naživo ako treba..
eh da..
al eto njima se činilo ma neće one moći, pocrkaće ako ih mi one obezbjedimo..
tako i ti.. tako i ja..
sad istina ima i toga da mi danas malo labavije odgajamo djecu nego mi što smo bili odgajani..
ne u smislu strogosti, moji su bili totalni relax, nego u smislu prilika da nešto urade sami, svojim rukama, da nekud sami odu, sami se snađu..
toga je danas manje..
više je digitalnog..
ali i to je valjda priprema za tu neku budućnost koju će oni da žive a mi da se čudom čudimo..
ništa nemoj da brineš, biće to sve ok..
nego vidi da napabirčiš tu i tamo kakvu nekretninu, na suvu i ladnu mestu ako može i bog da te vidi
softelectronics_e softelectronics_e 13:32 06.02.2023

Re: mislim da predlog uopste nije los

newimprovedtadejus
maksa83
Nisam skroz saglasan. Ne da neće da bude bumpy, nego da je to više ili manje nego što je bilo u istoriji.

Biće bumpy u odnosu na prethodnih 50 godina. Ništa od toga što se dešavalo posle ww2 nije pravilo neke globalne zemljotrese i može se reći da je civilizacija imala uzlaznu putanju, a ovo sada svašta mož da bidne - da zafali i energije, i hrane, i inovacija i delova za koješta od digitrona pa do aviona. Možda sam preterao sa 50 ali sledećih 20 će da bude "zanimljivo", ako "zanimljivo" definišemo kao "gurnuo polni organ u osinjak i desilo se nešto zanimljivo".



ma neće bre..
nego su ti djeca došla u uzrast kad roditelj neminovno počinje da struhuje i misli, jao kako sam ja bio pametan i kako je meni bilo dobro, nema šaje da ovaj moj jadnik prođe iole tako.. sigurno će se sjebati..
ja se kristalno jasno sjećam kad su moji roditelji nekih kasnih 80ih pričali i mislili kako će da nas zaposle jer mi sigruno nećemo moći..
a ja i sestra možemo svaka da pojedemo po tri turčina naživo ako treba..
eh da..
al eto njima se činilo ma neće one moći, pocrkaće ako ih mi one obezbjedimo..
tako i ti.. tako i ja..
sad istina ima i toga da mi danas malo labavije odgajamo djecu nego mi što smo bili odgajani..
ne u smislu strogosti, moji su bili totalni relax, nego u smislu prilika da nešto urade sami, svojim rukama, da nekud sami odu, sami se snađu..
toga je danas manje..
više je digitalnog..
ali i to je valjda priprema za tu neku budućnost koju će oni da žive a mi da se čudom čudimo..
ništa nemoj da brineš, biće to sve ok..
nego vidi da napabirčiš tu i tamo kakvu nekretninu, na suvu i ladnu mestu ako može i bog da te vidi

Možda bi bilo bolje da su malo pritegli.
srdjan.pajic srdjan.pajic 05:02 07.02.2023

Re: mislim da predlog uopste nije los

Što čarapu?
Mislim, ovo je jeftino foliranje jer niko nikoga nije ućutkivao, niti pominjao nekakve čarape.



Nije eksplicitno, ali se oseća u zraku, ko smrdljiva čarapa.

Ovaj drugi deo komentara je i dalje ista isprazna tlapnja koju guraš od početka, kad se umoriš sa Bajdenom i indijancima, dakle ništa konkretno ni korisno. Ok, ako nemaš plan ni strategiju, onda lepo reci "nemam pojma, stoga je od počletka glupo što onda insistiram na nepotpisivanju", i u redu je, možemo da se razilazimo.
softelectronics_e softelectronics_e 07:51 08.02.2023

Re: mislim da predlog uopste nije los

niccolo
Sledećih 50 godina će biti vrlo bumpy

Nisam skroz saglasan. Ne da neće da bude bumpy, nego da je to više ili manje nego što je bilo u istoriji. Do pre 30 godina si imao hladni rat. Pre toga dva veoma topla. A još pre toga pun kurac manje ili više lokalnih.

Ali jeste zanimljivo pitanje da li ih mi matorci vaspitavanjem pripremamo za jedan svet koga već neće biti takvog kad naslede.

Koga mi matorci, stasavali na razvalinama komunizma, možemo ičemu da vaspitamo?
Mlade generacije nemaju nikakvu obavezu da slušaju bulšitizme matoraca.
Naprotiv!
freehand freehand 11:44 05.02.2023

Na Zapadu ništa novo

... ali na Istoku, bogami, po vestima od poslednja 2-3 dana i naročito od jutros pršte sve.
Ode Donbas.
softelectronics_e softelectronics_e 13:41 05.02.2023

Re: Na Zapadu ništa novo

freehand
... ali na Istoku, bogami, po vestima od poslednja 2-3 dana i naročito od jutros pršte sve.
Ode Donbas.

Gde ode Donbas?
docsumann docsumann 13:54 05.02.2023

Re: Na Zapadu ništa novo

softelectronics_e
freehand
... ali na Istoku, bogami, po vestima od poslednja 2-3 dana i naročito od jutros pršte sve.
Ode Donbas.

Gde ode Donbas?


ća
predatortz predatortz 14:30 05.02.2023

Re: Na Zapadu ništa novo

softelectronics_e
freehand
... ali na Istoku, bogami, po vestima od poslednja 2-3 dana i naročito od jutros pršte sve.
Ode Donbas.

Gde ode Donbas?


Kući.
freehand freehand 16:13 05.02.2023

Re: Na Zapadu ništa novo

ća

Kući.
Ne bih imao šta da dodam.
softelectronics_e softelectronics_e 16:42 05.02.2023

Re: Na Zapadu ništa novo

predatortz
softelectronics_e
freehand
... ali na Istoku, bogami, po vestima od poslednja 2-3 dana i naročito od jutros pršte sve.
Ode Donbas.

Gde ode Donbas?


Kući.

Čekaj!
Oćeš da kažeš ... osvojio Rus.
Ništa ja to ne verujem dok ne čujem od Benedikta.
predatortz predatortz 16:47 05.02.2023

Re: Na Zapadu ništa novo

softelectronics_e
predatortz
softelectronics_e
freehand
... ali na Istoku, bogami, po vestima od poslednja 2-3 dana i naročito od jutros pršte sve.
Ode Donbas.

Gde ode Donbas?


Kući.

Čekaj!
Oćeš da kažeš ... osvojio Rus.
Ništa ja to ne verujem dok ne čujem od Benedikta.



Još ne, ali pitanje dana.
Pročitah negde da je u januaru šef CIA nudio Rusiji 20% Ukrajine za mir. Odbijeno!
Narednih par meseci će odrediti sudbinu planete. Evrope, svakako...
Mi treba da budemo jako oprezni, jer ostajemo u zapadnoj avliji.

gvozden1 gvozden1 17:03 05.02.2023

Re: Na Zapadu ništa novo

Mi treba da budemo jako oprezni, jer ostajemo u zapadnoj avliji.

Ostajemo tu gde smo poslednjih dvesta i više godina.
I to ne našom odlukom, tako nam se namestilo i teško da to neko može da promeni.

Interesu su nam zadati, ni to ne može mnogo da se bira, ostaje da se nadamo da je sudbina planete takva da će nam biti malo lakše da u njoj te svoje interese guramo.
vrabac_onaj vrabac_onaj 19:02 05.02.2023

Re: Na Zapadu ništa novo

predatortz

Još ne, ali pitanje dana.
Pročitah negde da je u januaru šef CIA nudio Rusiji 20% Ukrajine za mir. Odbijeno!
Narednih par meseci će odrediti sudbinu planete. Evrope, svakako...
Mi treba da budemo jako oprezni, jer ostajemo u zapadnoj avliji.



Meni je zanimljiv ovaj intervju ja doskorašnjim premijerom Izraela Benetom koji je bio medijator onih pregovora u martu.
E sad, svi zapadni mediji prenose onaj deo kako mu je Putin rekao da nema nameru da ubije Zelenskog (pa je ovaj tek tada tada izašao iz bunkera i rekao da se "on ničega ne plaši", taj anegdotski deo naravno ne prenose).

Ali kažem, taj deo intervjua je glavna vest a treba saslušati celo to parče koje se odnosi na te pregovore, skoro sat vremena (ceo intervju traje više od 4 sata). Svega zanimljivog ima, a najzanimljivije je što je sada i Benet otvoreno rekao da su Rusi bili spremni na ustupke od svojih prvobitnih najava, da je sve bilo skoro dogovoreno i da je na kraju Zapad to minirao.

Evo ceo video sa intervjuem je ovde:
The Times of Isreal

Deo koji se odnosi na Ukrajinu otprilike u ovom segmentu, 02:20-03:05
Sama priča o tome kako su pregovori prekinuti, na samom kraju tog dela, 02:48-03:05.
vrabac_onaj vrabac_onaj 19:05 05.02.2023

Re: Na Zapadu ništa novo

gvozden1

Ostajemo tu gde smo poslednjih dvesta i više godina.


Pa dobro Boga mu poljubim, valjda smo mi ovde malo više od poslednjih 200 godina :)

(pretpostavljam se ovo "i više" čita kao 200 i još malo, a ne 4-5 puta 200)
gvozden1 gvozden1 19:12 05.02.2023

Re: Na Zapadu ništa novo

vrabac_onaj
gvozden1

Ostajemo tu gde smo poslednjih dvesta i više godina.


Pa dobro Boga mu poljubim, valjda smo mi ovde malo više od poslednjih 200 godina :)

(pretpostavljam se ovo "i više" čita kao 200 i još malo, a ne 4-5 puta 200)

E kad ti ne bi izvrnuo :)
Za ovo sam te prijavio Filipu, samo da znaš, ako te bude brisao, zbog koga te briše :)

Ma mislim na postojanje moderne Srbije i njen položaj ni tamo ni ovamo.
vrabac_onaj vrabac_onaj 19:17 05.02.2023

Re: Na Zapadu ništa novo

gvozden1

Ma mislim na postojanje moderne Srbije i njen položaj ni tamo ni ovamo.


A jebiga i pre toga smo uglavnom bili u tom položaju.
Taki nam horoskop, zajeban.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 13:00 06.02.2023

Re: Na Zapadu ništa novo

predatortz
softelectronics_e
predatortz
softelectronics_e
freehand
... ali na Istoku, bogami, po vestima od poslednja 2-3 dana i naročito od jutros pršte sve.
Ode Donbas.

Gde ode Donbas?


Kući.

Čekaj!
Oćeš da kažeš ... osvojio Rus.
Ništa ja to ne verujem dok ne čujem od Benedikta.



Još ne, ali pitanje dana.
Pročitah negde da je u januaru šef CIA nudio Rusiji 20% Ukrajine za mir. Odbijeno!
Narednih par meseci će odrediti sudbinu planete. Evrope, svakako...
Mi treba da budemo jako oprezni, jer ostajemo u zapadnoj avliji.



neće bona.. biće 4 do 5 godina, to ti je prosjek..
znači tamo negdje 2025/6 a do tad povuci potegni.. da stavljam lovu stavila bih na te Donbase, Luhanske u Rusiji mada mislim da je netrivijalna šansa da im nametnu neku verziju RS, kao to je autonomija, trte mrte pa se nateži oko toga još 50 godina..
a 4 do 5 godina jer toliko traje da neko izbjegne, snađe se na novom mjestu, i odluči da se on ne vraća.. kad se konsoliduje bez otišlih proda se priča pa dobro to nam i ne treba, tamo nema naših ljudi, itd itd
sve u svemu tuga


nego tedoh reći da se slažem da se plajvaz ne dira..
ovi magarci ne treba ništa da potpisuju jer šta god potpišu zauzvrat će dobiti ništa..
pa što da potpisuju..
bolje sačekati da dođe neko ko nije mentalno obilio pa ga možda shvate i ozbiljno da mu za potpis ipak nešto i daju..
bargaining chip..
softelectronics_e softelectronics_e 13:36 06.02.2023

Re: Na Zapadu ništa novo

newimprovedtadejus
predatortz
softelectronics_e
predatortz
softelectronics_e
freehand
... ali na Istoku, bogami, po vestima od poslednja 2-3 dana i naročito od jutros pršte sve.
Ode Donbas.

Gde ode Donbas?


Kući.

Čekaj!
Oćeš da kažeš ... osvojio Rus.
Ništa ja to ne verujem dok ne čujem od Benedikta.



Još ne, ali pitanje dana.
Pročitah negde da je u januaru šef CIA nudio Rusiji 20% Ukrajine za mir. Odbijeno!
Narednih par meseci će odrediti sudbinu planete. Evrope, svakako...
Mi treba da budemo jako oprezni, jer ostajemo u zapadnoj avliji.



neće bona.. biće 4 do 5 godina, to ti je prosjek..
znači tamo negdje 2025/6 a do tad povuci potegni.. da stavljam lovu stavila bih na te Donbase, Luhanske u Rusiji mada mislim da je netrivijalna šansa da im nametnu neku verziju RS, kao to je autonomija, trte mrte pa se nateži oko toga još 50 godina..
a 4 do 5 godina jer toliko traje da neko izbjegne, snađe se na novom mjestu, i odluči da se on ne vraća.. kad se konsoliduje bez otišlih proda se priča pa dobro to nam i ne treba, tamo nema naših ljudi, itd itd
sve u svemu tuga


nego tedoh reći da se slažem da se plajvaz ne dira..
ovi magarci ne treba ništa da potpisuju jer šta god potpišu zauzvrat će dobiti ništa..
pa što da potpisuju..
bolje sačekati da dođe neko ko nije mentalno obilio pa ga možda shvate i ozbiljno da mu za potpis ipak nešto i daju..
bargaining chip..

Ja ne znam koliko će ovo trajati.
I dok kog nivoa će da dostigne.
Ono što mogu da kažem je da braća Ameri vode ceo 'posao' veoma sistematično.
Nema zajebavanja!
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 13:42 06.02.2023

Re: Na Zapadu ništa novo

softelectronics_e

Ja ne znam koliko će ovo trajati.
I dok kog nivoa će da dostigne.
Ono što mogu da kažem je da braća Ameri vode ceo 'posao' veoma sistematično.
Nema zajebavanja!

vodili su i u Sriji pa se predomisliše naglo..
danas ih siromahe opali zemljotres, niko ni da ih pomene (mada s njihove strane možda nije gusto naseljeno)..
bukvalno država propala u zemlju ako se zapadni mediji pitaju..
u Ukrajinu su skrkali mnogo više love pa neće tako da propadne al sasvim može da im se kaže, ajd pustite taj sad Donbas, Šonbas, koji će vam to, evo biće milijarda tu miljarda tamo, nema ljutiš..
za tri dana bi bilo Dobas what.. ništa novo..
nego nisu još došli u tu tačku.. a slutim da će Rusija ipak imati dovoljno čega treba da baca tamo pa će ovima da dosadi tek za par godina..
a ko je u svemu tome izgubio nogu, ruku, glavu.. tough luck
softelectronics_e softelectronics_e 13:59 06.02.2023

Re: Na Zapadu ništa novo

newimprovedtadejus
softelectronics_e

Ja ne znam koliko će ovo trajati.
I dok kog nivoa će da dostigne.
Ono što mogu da kažem je da braća Ameri vode ceo 'posao' veoma sistematično.
Nema zajebavanja!

vodili su i u Sriji pa se predomisliše naglo..
danas ih siromahe opali zemljotres, niko ni da ih pomene (mada s njihove strane možda nije gusto naseljeno)..

bukvalno država propala u zemlju ako se zapadni mediji pitaju..
u Ukrajinu su skrkali mnogo više love pa neće tako da propadne al sasvim može da im se kaže, ajd pustite taj sad Donbas, Šonbas, koji će vam to, evo biće milijarda tu miljarda tamo, nema ljutiš..
za tri dana bi bilo Dobas what.. ništa novo..
nego nisu još došli u tu tačku.. a slutim da će Rusija ipak imati dovoljno čega treba da baca tamo pa će ovima da dosadi tek za par godina..
a ko je u svemu tome izgubio nogu, ruku, glavu.. tough luck

Nije tačno!
Upravo pratim zemljotres na guardianu - ide apdejt skoro svaki minut.

newimprovedtadejus newimprovedtadejus 14:05 06.02.2023

Re: Na Zapadu ništa novo

softelectronics_e

Nije tačno!
Upravo pratim zemljotres na guardianu - ide apdejt skoro svaki minut.

ali 95% izvještaja je za Tursku.. vijest da je u Turskoj zemljotres je bukvalno svuda, Sirija se pominje u svakoj desetoj..
jest da je izgleda na turskoj strani gušće naseljeno al opet..
nikad tako ne bi izvještavali da je na granici Italije i Austrije recimo..
nego propali u zemlju i to im je

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana