Na današnji dan| Reč i slika

Maturska slika sa Brankovog mosta

angie01 RSS / 04.02.2023. u 15:13

 

 B83tX8-CUAES1x3?format=jpg&name=medium

 

 



Komentari (667)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

gvozden1 gvozden1 19:39 10.02.2023

Re: @angie01, @emilia

U to vreme ne postoji Zapad

Ne postoji "kolektivni zapad" ali sve države o kojima pričamo su, u odnosu na Rusiju, bile na toj strani sveta, a često i savezi protiv Rusije.
Pomenuh krimski rat.

Tako da je samo volje potrebno da se razume na šta se misli.

baviš se mnome

Uopšte ne, bavim se tezom da je "budalaština već razvrgnuta" , da je sve već objašnjeno, munja upisala istinu, i sve se zna.

A ispod te odlučne tvrdnje, poprilično rupa.
ne možeš da imaš svoje činjenice, tako da "Zapad hoće oduvek da utamani Ruse" neće proći.


One koje su mi poznate iznesoh, niko ih ne poreče, a više ih je od ""ratovali su jednom sa Francuzima i jednom sa Nemcima" iz čega ti izvede svoje za zakjučke.

Dalje od toga ne smem, nisam dovoljno hrabar da na osnovu toliko " znanja" objašnjavam mentalitet ruskog naroda.

I naravno, ko se ovde kime bavi, ka tobom ili ti mnome, to ćemo svaki za sebe da procenimo.

Ko je odakle, ko na to uopšte upućuje u ovom kontekstu, je jedna od stvari koje o tome govore.
freehand freehand 20:47 10.02.2023

Re: @angie01, @emilia

Ruska strategija je oduvek bila zasnovana na tome da je sama Rusija proper (bez pripojenih plemena) teško branjiva zato što nema puno prirodnih prepreka i da zato moraju da prave oko sebe što veći bafer pripajanjem i osvajanjem, pa su od moskovske grofovije porasli 20x.

Ovo deluje kao neka naučna teza, pa valjda nije pšroblem ako zatražim da mi se ukaže na reference koje su ozbiljnije od gikovskog utiska baziranog na antiruskom mejnstrimu?


ratovali su jednom sa Francuzima i jednom sa Nemcima, ali da se podsetimo da su tada manje više SVI ratovali sa Nemcima.

Možda bi bilo ok da se to "ratovali jednom sa francuzima" ipak kaže dasu Francuzi napali Rusiju i stigli do pod Moskvu, a "ratovali jednom sa Nemcima" pretvori u "ratovali dvaput sa Nemcima", i da su oba puta Nemci napali Ruse.
Pa se onda pogleda šta se desilo sa svima koji su živeli i u Rusiji a naroičito u SSSR kad su ih Nemci napali, i kako se to onda završilo. Mnogo puta sam preporučio, al ne mrzi me da ponovim: idi vidi, Makso. Specijalno za one koji 40 i 50 godina kasnije pričaju kako su samo eses zveri pravile sranja. Desetine i stotine Glina, gorih i crnjih od one naše Nemci su za sobom ostavili samo u Belorusiji.
Da sam ja bio Rus, Ukrajinac, Belorus, Tatarin, štagod od naroda iz tog SSSR i prošao ono što su oni prošli - kamen na kamenu u nemačkoj ne bi ostao '45.
Skoro kao iza Amerikanaca, koji su najviše postradali.




predatortz predatortz 20:56 10.02.2023

Re: @angie01, @emilia

Da sam ja bio Rus, Ukrajinac, Belorus, Tatarin, štagod od naroda iz tog SSSR i prošao ono što su oni prošli - kamen na kamenu u nemačkoj ne bi ostao '45.


Da! To Rusima i Srbima nedostaje, nužnost odmazde!
Surove i recipročne!
Onda divlje životinjske horde, poput nemačkih i hrvatskih, ne bi dobile druge prilike, niti bi danas bile u poziciji da oni morališu o nečijim zločinima sa pozicije moralnih vertikala.



freehand freehand 21:17 10.02.2023

Re: @angie01, @emilia

predatortz
Da sam ja bio Rus, Ukrajinac, Belorus, Tatarin, štagod od naroda iz tog SSSR i prošao ono što su oni prošli - kamen na kamenu u nemačkoj ne bi ostao '45.


Da! To Rusima i Srbima nedostaje, nužnost odmazde!
Surove i recipročne!
Onda divlje životinjske horde, poput nemačkih i hrvatskih, ne bi dobile druge prilike, niti bi danas bile u poziciji da oni morališu o nečijim zločinima sa pozicije moralnih vertikala.




Pa bogami, neki Srbi a i neki Hrvati, Muslimani i drugi što su jurili krvnike stigli su do Blajburga i Križnog puta. Pa sad krvnici malo kmeče, al takvo je vreme.
predatortz predatortz 21:25 10.02.2023

Re: @angie01, @emilia

freehand
predatortz
Da sam ja bio Rus, Ukrajinac, Belorus, Tatarin, štagod od naroda iz tog SSSR i prošao ono što su oni prošli - kamen na kamenu u nemačkoj ne bi ostao '45.


Da! To Rusima i Srbima nedostaje, nužnost odmazde!
Surove i recipročne!
Onda divlje životinjske horde, poput nemačkih i hrvatskih, ne bi dobile druge prilike, niti bi danas bile u poziciji da oni morališu o nečijim zločinima sa pozicije moralnih vertikala.




Pa bogami, neki Srbi a i neki Hrvati, Muslimani i drugi što su jurili krvnike stigli su do Blajburga i Križnog puta. Pa sad krvnici malo kmeče, al takvo je vreme.


Pusti to...
Odmazda je morala biti recipročna. A to znači da je Jasenovac morao biti namiren u glavu.
Kao što su Rusi trebali svojih dvadeset miliona u glavu namiriti.

Zapravo, da je srpska pobednička vojska uradila u Zagrebu ono što su zagrebačke bojne radile po Ceru i Mačvi, Jasenovac ne bi imao ko da sprovodi, ili bi tri puta razmislio pre nego što bi u to krenuo.

Ali, ne!
Mi hoćemo da nam ubica deteta bude brat, da ga prigrlimo i u kuću primimo, za sofru da ga posednemo, umesto da zemlju njime nagnojimo.

maksa83 maksa83 21:29 10.02.2023

Re: @angie01, @emilia

Ovo deluje kao neka naučna teza, pa valjda nije pšroblem ako zatražim da mi se ukaže na reference koje su ozbiljnije od gikovskog utiska baziranog na antiruskom mejnstrimu?

To nije nikakva naučna teza nego istorijska činjenica i opšte poznata stvar i posledica njihove geografije zbog koje je Moskva ako kreneš sa ove strane "na izvolte" bez ikakvih prepreka, ako si dovoljno organizovan da sprovodiš tuda logistiku po liniji koja se razvlači što je netrivijalna problem kako su otkrili i Napoleon i Hitler. Sa one druge strane postoje i planine i ledene pustare koje ih štite. Od istorijskih referenci imaš Ekaterinu koja je rekla "Rusija koja se ne širi je Rusija koja umire", preko Petra Velikog koji je u svom zaveštanju tražio da se Rusija širi ka Konstantinopolju i Indiji, pa do Staljina koji je u Jalti baš po tom osnovu tražio da dobije Istočni blok, i po tom osnovu ga i dobio. Deda i unuk Ivani su davno obezbedili bafere ka jugu i jugoistoku od Mongola i Turaka i šta god naiđe.

Alternativno objašnjenje je da su sve one desetine (zapravo verovatno stotine) naroda dolazile kod njih sa "kuc-kuc, evo popunili smo papire i došli da se učlanimo u Rusiju". Nisu.
freehand freehand 21:30 10.02.2023

Re: @angie01, @emilia

Zapravo, da je srpska pobednička vojska uradila u Zagrebu ono što su zagrebačke bojne radile po Ceru i Mačvi, Jasenovac ne bi imao ko da sprovodi, ili bi tri puta razmislio pre nego što bi u to krenuo.

samo što po Ceru i Mačvi nisu harale nikakve zagrebačke nego austro-ugarske jedinice, u kojima je bilo i Srba kolko hoćeš, kaošto je Srba bilo i po Galiciji i na drugim ratištima.
I kaošto među osvetnicima, kaošto rekoh, nisu bili samoSrbi, nego partizani-oslobodioci a sa one strane nisu bile ni samo ustaše ni samo četnici, ni samo belogardejci.
Sa jedne strane osvetnici, sa druge krvnici. Pomešani i zagrljeni, u zločinu i kazni.
angie01 angie01 21:31 10.02.2023

Re: @angie01, @emilia

hebote predatore, da ponovo kopiram ovde link na istorijske spise, gde su ovi koje velicas ubijali civile i decu,...i onda pitas da ti kopiram gde divljas- pa evo ovde, kakve te odmazde spopale, je l ti kapiras sta to znaci,...to je ono sto negiras da se desilo, a osudjeno kaoratni zlocin i sada zivimo prokuzeni od svih.

prekini bre vise....zar se niste ovde ti i ova tvoja menadzerka hvalili, kako snajperisti iz RS sada glasaju u BGDu.
freehand freehand 21:36 10.02.2023

Re: @angie01, @emilia

angie01
hebote predatore, da ponovo kopiram ovde link na istorijske spise, gde su ovi koje velicas ubijali civile i decu,...i onda pitas da ti kopiram gde divljas- pa evo ovde, kakve te odmazde spopale, je l ti kapiras sta to znaci,...to je ono sto negiras da se desilo, a osudjeno kaoratni zlocin i sada zivimo prokuzeni od svih.

prekini bre vise....zar se niste ovde ti i ova tvoja menadzerka hvalili, kako snajperisti iz RS sada glasaju u BGDu.

Ovo je ptopuno netačno: Blajburg i križni put jesu bili odmazda, i to žestoka odmazda. Kao što je sve ono što se desilo bbanatskim Švabama bila odmazda.
predatortz predatortz 21:38 10.02.2023

Re: @angie01, @emilia

hebote predatore, da ponovo kopiram ovde link na istorijske spise, gde su ovi koje velicas ubijali civile i decu,.


Da, posle ubijenih srpskih civila i dece. Posle ubijene dece Skelana, Kravice, posle spaljenih sela na Božić 93., masakriranih civila. Posle reprize Božića 1942. kada su ustaše divljale i zatirale tim krajem, a unuci ponovili za Božić 93., Ratko je delimično uzvratio.
I za to mogu da mu sude svi sudovi sveta, ja i Srbi tog kraja nečemo nikada.
Niti ćemo ga ikada zločincem zvati.
Za nas je heroj!

angie01 angie01 21:40 10.02.2023

Re: @angie01, @emilia

Ovo je ptopuno netačno: Blajburg i križni put jesu bili odmazda, i to žestoka odmazda. Kao što je sve ono što se desilo bbanatskim Švabama bila odmazda.


ne razumem, kakve veze ima moj komentar, na koji si replicirao, sa ovim sto si napisao,...a slazem se sa tiim, samo ne znam kome se obracas.
angie01 angie01 21:43 10.02.2023

Re: @angie01, @emilia

predatore- pojedi nesto, ako si presisao,...a ovakve komentare nemoj vise da ispisujes kod mene, kome ne smetaju- izvoli, siroko ti polje bloga,...sta je u tvojoj glavi sve pomesano, veruj mi, vise me ne zanima.
predatortz predatortz 21:47 10.02.2023

Re: @angie01, @emilia

angie01
predatore- pojedi nesto, ako si presisao,...a ovakve komentare nemoj vise da ispisujes kod mene, kome ne smetaju- izvoli, siroko ti polje bloga,...sta je u tvojoj glavi sve pomesano, veruj mi, vise me ne zanima.


Razumemo se ti i ja odlično. Tebe deca Skelana i Kravice ne zanimaju, ti naričeš nad grobovima njihivih dželata.
angie01 angie01 21:57 10.02.2023

Re: @angie01, @emilia

Razumemo se ti i ja odlično. Tebe deca Skelana i Kravice ne zanimaju, ti naričeš nad grobovima njihivih dželata.


budali ne vrdei objasnjavati, ti ces do prekosutra da upires prsitom i lupetas ovako, prebacujuci krivicu na nekog ko sa celim tim sranjem nema nista, sem sto je bio protiv istog, a ti i dalje vodis taj isti rat, ti bre ispisujes 20 komentara osude zbog koriscenja reci, koju su ti proglasio neprijateljem- pa bolesniku bolesni,...samo sto nisi izgleda svestan, da tvoja vizura nije opste prihvacena i skoncentriso si se besmisleno na mene, jer sam jedna od retkoh koja ti se suprostavlila na ovakva lupetanja, a oni koji nisu, su dali preporuku krkrevom komentaru, koji se tice ovakvih ispada- jer to jesu, ispadai, a ne razgovor,..kao bandidt da nasrce, a ne covek koji prica.
predatortz predatortz 22:01 10.02.2023

Re: @angie01, @emilia

budali ne vrdei objasnjavati


Svestan sam toga. Zato sam i prestao da ti objašnjavam.
Ništa ti ne znaš, ali voliš da sereš o tome.
Bosna je nešto što ti nikad skapirati nećeš...
angie01 angie01 22:12 10.02.2023

Re: @angie01, @emilia

Svestan sam toga.

kako prdvidljivo, a glupo!...i jos stalno za mnom i ides i trucas.


Ništa ti ne znaš, ali voliš da sereš o tome.
Bosna je nešto što ti nikad skapirati nećeš...


jao jeste, samo ti znas, znas i za Bosnu i za Beograd i Srbiju i svi koji ne misle kao ti su glupi i ne znaju-idi bre,...a sto se zrtava tice, ti ne da nisi pomenuo nikada nevine zrtve druge strane, nego negiras i poturas neke svoje verzije i stalno tvrdis, kako je sve drugo laz i dokazi i svedoci i presude,...kao da niko drugi nije tamo bio, nema dokumentarnih snimaka, niko nije istrazivao, dokumentovao, pa sad tebi na volju da kreiras,...i brate svaki, ali apsolutno svaki blog zatrpavas istim govnima kojih si ocigledno pun, ti ne umes vise da pricas normalno.

rekoh ti vec, ja sam jedna od onih na mostu, a ti si policajac sa smrkom, s tim sto ti je zao, sto ti nisu dali nesto drugo da upires.

ajde bre vise od decenije seres o istome, a onda se prenemazes, da nemas vijetnamski sindrom, pa sta je sve ovo sto bulaznis, je l ti nemas potrebu za normalnim zivotom, uredjenom drzavom, pristojnim odnosima sa komsijama, nego lozis i dalje na mrznju i razdor- dosta bre vise.
gvozden1 gvozden1 22:25 10.02.2023

Re: @angie01, @emilia


Da! To Rusima i Srbima nedostaje, nužnost odmazde!
Surove i recipročne!

Ma ne, mislim da grešiš ovde.
Odmazda je nekad efikasno sredstvo, i primenjuje se u uslovima kad može da postigne cilj, da zastraši protivnika.

Zato su Turci nabijali na kolac, zato je Karađorđe javno ubijao kolebljivce i turske jatake.

Ali nisu Srbi u poziciji da odmazdom plaše svoje protivnike, prosto takva nam je pozicija.

Mi smo ovde najveći, najjači i narod sa najsvetlijom tradicijom.
To je stanje stvari, i ono je dovoljno da nas se pojedinačno plaše.
Ono što bi odmazda donela mi to već imamo.

Osim Bugara, ko se još usudio od naših komšija da na Srbe krene sam?
Pa niko.
Uvek su to radili sakriveni ispod skuta velikih, a nemoguće je odmazdom zastrašili velike da bi odustali od namere.


Druga vrsta zaštite je potrebna Srbima, ne odmazda.
A to je prvenstveno svest o tome da ti komšija želi zlo.
A nažalost jeste tako, Hrvati, Arnauti i sad nažalost i muslimani Srbima žele zlo.

Zaštita mora biti druge prirode, a ne odmazda.
kamilo_emericki kamilo_emericki 00:42 11.02.2023

Re: @angie01, @emilia

"A ja sam bio pozvan, ako se ne varam,
U ovaj stan tek nešto popiti"


Hvala svim učesnicima ove, vrlo konstruktivne, diskusije koja je počela mojom glupom primjedbom da pomoć zapadnih saveznika nije bila presudna za slom Njemačke na istočnom frontu. Bez milosti zapadnih saveznika Sovijetima ni sunce ne bi izlazilo.
Naravno da je 5% odstranjenih oficira značajnije i vrijednije od 95% koji su ostali u službi.
Naravno da je nebitna sposobnost sistema da od juna do novembra 1941 godine natovari 915 000 vagona, da premjesti 25 000 000 ljudi, i 1 530 preduzeća...
Sovjeti su oteli, tako moćnu industriju ruskim kapitalistima tako da su 1929. proizvodili 0 tenkova.

Knjige staroslavne kažu, gospodo, da je SSSR 1940. proizveo 8 331 avion a 1942. 21 681.
Proizveli su 2 794 oklopna vozila 1940. a 1944. 28 983 komada, topova su proizveli 1940. 40 547 a 1944. 122 385 komada.
Glavnina američke pomoći SSSR-u je stizala i stigla poslije jula 1943. a iznosila je 10,6 miliona dolara, što je oko 24% američke pomoći saveznicima. Britanci su dobili iznos od 30 miliona.

emilia emilia 04:53 11.02.2023

Re: @angie01, @emilia

kamilo_emerickiGospođo, ako si gospođa,

Gospodine, ako si gospodin, tvoj sarkazam, uključujući i tvoj poslednji hronološki post, neće promeniti činjenice. Nije neophodno aktivno znanje ruskog jezika da se pročitaju, razumeju sledeće, prethodno ovom postu, već dva puta citirane izjave Staljina i Žukova.

.

https://mospravda.ru/2020/09/03/163865/

СТАЛИН: «БЕЗ ЭТИХ МАШИН, ПОСТАВЛЯВШИХСЯ ПО ЛЕНД-ЛИЗУ, МЫ БЫ ПРОИГРАЛИ ЭТУ ВОЙНУ»

STALJIN: „BEZ OVIH MAŠINA ISPORUČENIH PO LEND LIZU, IZGUBILI BI OVAJ RAT“

В донесении излагались слова Жукова об американской помощи в годы Великой Отечественной войны, сказанные в узком кругу:

«Вот сейчас говорят, что союзники никогда нам не помогали. Но ведь нельзя отрицать, что американцы нам гнали столько материалов, без которых бы мы не могли формировать свои резервы и не могли бы продолжать войну. Получили 350 тысяч автомашин, да каких машин! У нас не было взрывчатки, пороха, не было чем снаряжать винтовочные патроны. Американцы по-настоящему выручили нас с порохом, взрывчаткой. А сколько они нам гнали листовой стали. Разве мы могли быстро наладить производство танков, если бы не американская помощь сталью. А сейчас представляют дело так, что у нас все это было свое в изобилии».

U izveštaju su iznete Žukovljeve reči o američkoj pomoći tokom Velikog otadžbinskog rata, izgovorene u uskom krugu:

„Sada kažu da nam saveznici nikada nisu pomogli. Ali ne može se poreći da su nam Amerikanci poslali toliko materijala, bez kojih ne bismo mogli da formiramo naše rezerve i ne bismo mogli da nastavimo rat. Dobili smo i 350 hiljada automobila, ali kakvih automobila! Nismo imali eksploziv, barut, ništa čime bi punili puške. Amerikanci su nam zaista pomogli i sa barutom i eksplozivom. A koliko su nam poslali čeličnog lima. Kako bismo brzo uspostavili proizvodnju tenkova, da nije bilo američke pomoći u čeliku. A sada tako predstavljaju stvar da smo svega ovoga imali u izobilju„.


LEND LIZ,
formalno Lend-Lease Act bio je politika prema kojoj su Sjedinjene Države snabdevale Ujedinjeno Kraljevstvo, Sovjetski Savez, Francusku, Kinu i druge savezničke nacije hranom, naftom i vojnim materijalima između 1941. i 1945. godine.

.

Ni podmetanje ti ne služi na čast. Land-Lease Akt je upravo tome i služio, da se zajedno, saveznički, pobede isti neprijatelji, jer niko samostalno 1:1 to nije tada bio u stanju da uradi, da pobedi Nemačku i Japan.
-ti i tebi slični sporite i pljujete na uspijeh, uz ogromne žrtve, sovjetskog naroda i njegovog rukovodstva. U takvoj situaciji ne vidim obalu na koju bi se iskrcali Amerikanci i Englezi. A ako bi se iskrcavali, koliko ljudi i koliko žrtava bi to donijelo?

Naprotiv, ističemo Staljinovu vladavinu pogubnu po tu državu i njene građane, više desetina miliona bespotrebnih ljudskih žrtava koje je neštedeći žrtvovao u ratu i proizveo u miru, sve laži, posledice njegove vladavine do današnjeg dana.
benedykt benedykt 07:44 11.02.2023

Re: @angie01, @emilia

gvozden1
U to vreme ne postoji Zapad

Ne postoji "kolektivni zapad" ali sve države o kojima pričamo su, u odnosu na Rusiju, bile na toj strani sveta, a često i savezi protiv Rusije.

Kao što je i sama Rusija tj Ruska Imperija bila stalno u nekim savezima sa evropskim državama protivu nekog trećeg, tako da je bukvalno svako bitan u Evropi tog vremena mogao da ispriča neku svoju tužnu priču po kojoj bi svi ostali se stalno udruživali protivu njega i njegovih interesa.
Tek je sa dolaskom boljševika tj Staljina u zvanični istorijski narativ ušla priča da postoji taj neki ”zli” (kapitalistički) Zapad koji je kroz celu svoju istoriju radio Rusiji o glavi. Ona nekadašnja Rusija je svet posmatrala potpuno drugačije, odnosno o sebi samoj je mislila kao o nerazdvojivom delu Evrope…
angie01 angie01 13:27 08.02.2023

,

...upravo sam pogledala snimke iz Turske i Sirije-..ono je strasno, jadni ljudi...stomak me zabole na sliku dece ispod rusevina.

ovde se gubi vreme na neke nebitne stvari, blebece o glupostima, a u jednom trenutku moze da se promeni sve, da nestane,...toliko smo mali i nebitni,...hebo vas vise ideologija, destrukcije, mrznja, bez postovanja zivota i dobrih mogucnosti koje pruza.
panta panta 18:55 08.02.2023

Re: ,

angie01
...upravo sam pogledala snimke iz Turske i Sirije-..ono je strasno, jadni ljudi...stomak me zabole na sliku dece ispod rusevina.

ovde se gubi vreme na neke nebitne stvari, blebece o glupostima, a u jednom trenutku moze da se promeni sve, da nestane,...toliko smo mali i nebitni,...hebo vas vise ideologija, destrukcije, mrznja, bez postovanja zivota i dobrih mogucnosti koje pruza.

Малопре бацих поглед на BBC и видим да се већ наводи цифра од 11 хиљада страдалих.
Ужас!
bene_geserit bene_geserit 02:08 09.02.2023

Re: ,

.upravo sam pogledala snimke iz Turske i Sirije-..ono je strasno, jadni ljudi...stomak me zabole na sliku dece ispod rusevina

Ono je stvarno užas.
Uz to Turska već ima skoro 4 miliona izbeglica iz Sirije, Avganistana, Iraka.
kamilo_emericki kamilo_emericki 10:05 09.02.2023

Re: ,

bene_geserit
.upravo sam pogledala snimke iz Turske i Sirije-..ono je strasno, jadni ljudi...stomak me zabole na sliku dece ispod rusevina

Ono je stvarno užas.
Uz to Turska već ima skoro 4 miliona izbeglica iz Sirije, Avganistana, Iraka.

Jezivo.
Kakav je očaj biti živ i svjestan pod ruševinama ili znati da je neko, tebi značajan, pod ruševinama, da možda umire a ti mu ne možeš pomoći.
Sinoć gledam na TV kako se neke humanitarne organizacije žale da zbog snkcija prema Siriji ne mogu, ili je otežano, dostavljati pomoć u Siriju.
angie01 angie01 11:47 09.02.2023

Re: ,

Jezivo.
Kakav je očaj biti živ i svjestan pod ruševinama ili znati da je neko, tebi značajan, pod ruševinama, da možda umire a ti mu ne možeš pomoći.
Sinoć gledam na TV kako se neke humanitarne organizacije žale da zbog snkcija prema Siriji ne mogu, ili je otežano, dostavljati pomoć u Siriju.


uzas, uzas, uzas,...svi snimci su jezivi, al oni sa rucicama dece ispod rusevina,...

moja majka je prezivela jedina od svih iz zgrade u kojoj je bila zemljotres u Skoplju-jer se nije probudila i nije istrcala na stepeniste kao ostali, koje je tu poslagalo kao sardine padanje konstrukcije, betona,...nego je izletela sa sve krevetom sa 2. sprata, dok se rusio zid i tako, relativno bezbedno prizemila,...njeni danima nisu znali sta je s njom, nisu radili telefoni, tamo bio opsti haos, dok jedno vece nije dosao neki prijatelj i mojoj izbezumljenoj baki rekao da je vido na tvu, kako sa nekom ekipom izvlaci ljude ispod rusevina,-od onoga sto je sve videla, poptuno je mlada osedela.
freehand freehand 20:49 10.02.2023

Re: ,

angie01
...upravo sam pogledala snimke iz Turske i Sirije-..ono je strasno, jadni ljudi...stomak me zabole na sliku dece ispod rusevina.

ovde se gubi vreme na neke nebitne stvari, blebece o glupostima, a u jednom trenutku moze da se promeni sve, da nestane,...toliko smo mali i nebitni,...hebo vas vise ideologija, destrukcije, mrznja, bez postovanja zivota i dobrih mogucnosti koje pruza.

A Siriji iz kulturne, demokratske Evrope - kurac.
angie01 angie01 21:06 10.02.2023

Re: ,

A Siriji iz kulturne, demokratske Evrope - kurac.


KLIK
milisav68 milisav68 00:47 11.02.2023

Re: ,

freehand

A Siriji iz kulturne, demokratske Evrope - kurac.

A Turskoj šala za bolje raspoloženje.

angie01 angie01 00:30 09.02.2023

Gospodjo Branka, Hvala!

angie01 angie01 14:22 09.02.2023

sta bih rekla

a vi mrzite, sta cu vam ja...


kamilo_emericki kamilo_emericki 21:38 09.02.2023

Rodžer, ali ne Federer

Govor Rodžer Votersa u savjetu bezbjednosti na poziv Rusije:
"Predsjedniče, ekselencije, dame i gospodo,

Osjećam se duboko počašćen što mi je dana ova jedinstvena prilika da izvijestim vaše ekselencije. Uz vašu strpljenje, nastojat ću izraziti ono za što vjerujem da su osjećaji bezbrojne naše braće i sestara diljem svijeta, kako ovdje u New Yorku tako i preko mora. Pozvat ću ih u ove svete dvorane da kažu svoje mišljenje.

Ovdje smo da razmotrimo mogućnosti za mir u ratom razorenoj Ukrajini, posebno u svjetlu sve veće količine oružja koje stiže u tu nesretnu zemlju. Svako jutro kad sjednem za svoje računalo, pomislim na našu braću i sestre, u Ukrajini i drugdje, koji se, bez svoje krivnje, nalaze u teškim i često smrtonosnim okolnostima.

Tamo, u Ukrajini, to su možda vojnici koji se suočavaju s još jednim smrtonosnim danom na fronti, ili su možda majke ili očevi koji se suočavaju s groznim pitanjem kako danas nahraniti svoje dijete, ili su možda civili koji znaju da će se danas ugasiti svjetla, sigurno, kao što uvijek biva u ratnim zonama, znajući da nema svježe vode, da nema goriva za peć, nema pokrivača, samo bodljikava žica i osmatračnice, zidovi i neprijateljstvo...

Ili, možda su ovdje, u velikom bogatom gradu kao što je New York, i ovdje se braća i sestre još uvijek mogu naći u teškim okolnostima. Možda su, nekako, koliko god naporno radili cijeli život, izgubili uporište na skliskoj nagibnoj palubi neoliberalnog kapitalističkog broda koji zovemo život u gradu i pali u more da bi se na kraju utopili... Možda su se razboljeli, ili su možda uzeli studentski kredit, možda su propustili otplatu, tko zna, ali sada žive na ulici u hrpi kartona, možda čak i nadomak ove zgrade Ujedinjenih naroda.

U svakom slučaju, gdje god bili, po cijelom svijetu, bila ratna zona ili ne, ti ljudi zajedno čine većinu, većinu bez glasa. Danas ću nastojati govoriti u njihovo ime...

Mi ljudi želimo živjeti. Želimo živjeti u miru u uvjetima jednakosti koji nam daju stvarnu priliku brinuti o sebi i svojim voljenima. Vrijedni smo radnici i spremni smo na naporan rad. Sve što nam treba je pošteno pucketanje bičem. Možda je to nesretan izbor idioma, nakon pet stotina godina imperijalizma, kolonijalizma i ropstva.

U svakom slučaju, pomozite nam. Da biste nam pomogli, možda ćete morati razmotriti našu nevolju, a da biste to učinili, možda ćete morati na trenutak maknuti pogled s vaše igre, kako biste svoje vlastite ciljeve na trenutak ostavili po strani. Usput, koji su ti ciljevi? I tu možda ove upite više upućujem na pet stalnih članica ovog Vijeća. Koji su zapravo vaši ciljevi? Što je u loncu zlata na kraju duge? Veći profit za ratnu industriju? Više moći na globalnoj razini? Veći udio u globalnom kolaču? Je li majka zemlja kolač koji se ždere? Ne znači li veći dio kolača manje za sve ostale?

Što ako bismo danas, na ovom sigurnom mjestu, pogledali u drugom smjeru, pogledali svoju sposobnost empatije, na primjer, da se stavimo u tuđe cipele, kao, upravo sada, u cipele onog na drugoj strani ove sobe, ili čak cipele većine bez glasa, ako uopće imaju ikakve cipele.

Bezglasna većina je zabrinuta da će vaši ratovi, da - vaši ratovi, jer ovi vječni ratovi nisu po našem izboru, da će vaši ratovi uništiti planet koji je naš dom, i da ćemo zajedno sa svim drugim živim bićima biti žrtvovani na oltaru dvije stvari, a to su profit od rata za punjenje džepova vrlo, vrlo male manjine i hegemonijski marš nekog carstva prema unipolarnoj svjetskoj dominaciji.

Uvjerite nas da to nije vaša vizija jer na tom putu nema dobrog ishoda. Taj put vodi samo u katastrofu, svatko na tom putu ima crveno dugme u svojoj aktovci i što dalje idemo tom cestom to su prsti koji nas svrbe bliže tom crvenom dugmetu i svi smo bliže armagedonu.

Pa natrag u Ukrajinu. Invazija na Ukrajinu od strane Ruske Federacije bila je nezakonita. Osuđujem to najoštrije moguće. Također, ruska invazija na Ukrajinu nije bila "neisprovocirana", pa također osuđujem provokatore na najoštriji mogući način.

Kad sam jučer napisao ovaj govor, uključio sam zapažanje da moć veta u ovom vijeću leži samo u rukama njegovih stalnih članova, brinuo sam se da je to nedemokratski i da ostatak ovog Vijeća čini bezubim…. Jutros sam doživio otkriće... BEZUBI! Možda je bezubost na neki način dobra stvar... Jer ako je ovo bezuba komora onda to znači da mogu otvoriti svoja usta u ime bezglasnih, a da mi ne odgrize glavu……. Kako je to krasno!

Pročitao sam jutros u novinama, citiran je neki anonimni diplomat, 'Roger Waters! Da se obrati Vijeću sigurnosti? Što je sljedeće? Mr Bean?!' Za one od vas koji ne znaju, Mr Bean je neučinkovit lik u engleskoj humorističkoj emisiji na TV-u.

U redu, mislim da je vrijeme da predstavim svoju majku, Mary Duncan Waters. Ona je imala veliki utjecaj na mene, bila je učiteljica, rekao sam da je bila, mrtva je već 15 godina. Moj otac, Eric Fletcher Waters, također je imao velik utjecaj na mene, i on je mrtav, ubijen je 18. veljače 1944. u Apriliji blizu mostobrana Anzio u Italiji, kada sam imao samo pet mjeseci, tako da znam nešto o ratu i gubitku.

U svakom slučaju, o mojoj mami. Kad sam imao otprilike trinaest godina, borio sam se s nekim zamršenim adolescentskim problemom ili pokušavao odlučiti što učiniti, nije važno što je to bilo, ionako se ne mogu sjetiti, ali mama me posjela i rekla, 'Slušaj, bit ćeš suočen s mnogim zamršenim problemima tijekom svog života i kad budeš tamo, evo mog savjeta - čitaj, čitaj, čitaj, saznaj sve što možeš o čemu god to bilo, pogledaj to sa svih strana, iz svih kutova, slušaj sva mišljenja, osobito ona s kojima se ne slažeš, temeljito ih istraži, kad to učiniš obavit ćeš sav težak posao i sljedeći dio je lak'.

Zat tako? Ok mama, što je lakše? 'Oh, najlakši dio je da samo učiniš pravu stvar'. Hmm.

Dakle, govorenje o ispravnom ponašanju dovodi me do ljudskih prava.

Mi ljudi, želimo univerzalna ljudska prava za svu našu braću i sestre diljem svijeta bez obzira na njihovu etničku pripadnost, vjeru ili nacionalnost. Da bude jasno, to bi uključivalo, ali ne bi bilo ograničeno na pravo na život i imovinu prema zakonu za, recimo Ukrajince, ali i recimo Palestince.

Da, neka to bude jasno. I očito za sve nas ostale. Jedan od problema s ratovima je taj što u ratnoj zoni ili na bilo kojem mjestu gdje ljudi žive pod vojnom okupacijom, nema pribjegavanja zakonu, nema ljudskih prava.

Danas je naš kratki pregled mogućnosti mira u Ukrajini, s posebnim osvrtom na naoružavanje kijevskog režima od strane trećih strana.

Ponestaje mi vremena pa...
Što milijuni bez glasa imaju za reći?

Oni kažu:

Hvala što ste nas danas saslušali
Mi smo mnogi koji ne dijele profite ratne industrije.

Ne odgajamo dobrovoljno svoje sinove ili kćeri
Da osiguraš stočnu hranu za svoje topove.

Po našem mišljenju
Jedini razuman postupak danas
Je pozvati na trenutni prekid vatre u Ukrajini.

Nema ako, nema ali, nema i.

Niti jedan ukrajinski ili ruski život više neće biti potrošen.
Ni jedan.

Svi su oni dragocjeni u našim očima.

Dakle, došlo je vrijeme da se vlastima kaže istina. Sjećate li se svi priče o carevoj novom ruhu? Naravno da se sjećate. Pa vođe vaših carstava stoje, u jednom ili drugom izdanju, goli pred nama.

Imamo poruku za njih. To je poruka svih izbjeglica u svim kampovima, poruka svih sirotinjskih četvrti i favela, poruka svih beskućnika, svih hladnih ulica, svih potresa i poplava, na zemlji. To je također poruka i svih ljudi koji još ne gladuju već se pitaju kako, zaboga, zaraditi sitan novac koji zarađuju, podmiriti troškove krova nad glavom i hrane za svoje obitelji.

Moja matična zemlja Engleska, hvala bogu, više nije Carstvo, ali u toj zemlji sada postoji nova krilatica "Jesti ili grijati?" - jer ne možete oboje.

To je krik koji odjekuje cijelom Europom.

Očigledno, jedino što moćnici misle da si svi možemo priuštiti je neprestani rat. Koliko je to ludo?

Dakle, od oko četiri milijarde braće i sestara u ovoj bezglasnoj većini koji zajedno s milijunima u međunarodnom antiratnom pokretu predstavljaju ogromno biračko tijelo - kažu: dosta je! Zahtijevamo promjenu!

Predsjedniče Biden, predsjedniče Putin, predsjedniče Zelenski,

SAD, NATO, RUSIJA, EU, SVI VI!
PROMIJENITE KURS SADA!
PROGLASITE PREKID VATRE U UKRAJINI DANAS!

To će, naravno, biti samo polazište. Ali sve se ekstrapolira s te početne točke. Zamislite kolektivni globalni uzdah olakšanja. Izljev radosti. Međunarodno spajanje glasova u harmoniji koja pjeva himnu miru! John Lennon diže šaku u zrak iz groba!

I tako, napokon smo se čuli u hodnicima vlasti. Nasilnici u školskom dvorištu složili su se da će se prestati igrati nuklearne kukavice. Ipak nećemo svi umrijeti u nuklearnom holokaustu... Bar ne danas. Moćnici su bili uvjereni da odustanu od utrke u naoružanju i vječnog rata kao svog prihvaćenog modus operandi.

Možemo prestati rasipati sve naše dragocjene resurse na rat. Možemo nahraniti svoju djecu, možemo ih ugrijati. Možda čak naučimo surađivati sa svom našom braćom i sestrama, pa čak i spasiti našu prekrasnu planetu od uništenja. Zar to ne bi bilo lijepo?

Vaše Ekselencije,
Zahvaljujem vam na strpljenju".
solo solo 23:29 09.02.2023

ajd bre dobro je, bolan !


Malo odmora od teških priča.













.........
benedykt benedykt 09:19 10.02.2023

Re: ajd bre dobro je, bolan !

solo


Malo odmora od teških priča.

.........

Jbt gde si ali zaista od sve one prelepe a savremene grčke muzike iskopao njihovu verziju Željka Joksimovića, koji je iz te čoban tera ovčice tzv moderne tj pop lajka (λαϊκά) muzike. Da sad ne idemo u priču kako su reči najgori mogući krš, ili ti ga…
Želim da me osetiš, ne da me izdaš, želim da te čujem da mi kažeš kako me voliš…
Elem, ako nećeš da te u Grčkoj posmatraju kao lokalnog Ceca & Jeca lika koji izlazi u skiladiko varijante, a ti im reci ja znate naj-što-više od sviju kod vas volim na primer Piks Laks…


Ili Natašu Bofilju…

solo solo 10:12 10.02.2023

Re: ajd bre dobro je, bolan !

Jbt gde si ali zaista od sve one prelepe a savremene grčke muzike iskopao njihovu verziju Željka Joksimovića, koji je iz te čoban tera ovčice tzv moderne tj pop lajka (λαϊκά) muzike. Da sad ne idemo u priču o Metaxa vinjau varijantama i kako su reči najgori mogući krš, tj Želim da me osetiš, ne da me izdaš, želim da te čujem da mi kažeš kako me voliš…
Elem, ako nećeš da te u Grčkoj posmatraju kao lokalnog Ceca & Jeca lika koji izlazi u skiladiko varijante, a ti im reci ja znate naj-što-više od sviju kod vas volim na primer Piks Laks…



Kaže ,,trećerazredna,, umotvorina ;,,ćoravom kurcu i dlake smetaju pritom o ukusima se neda diskutovati reče pas i nastavi da liže svoje dupe,,

Nisi pomislio da je nekome možda Vertisov refren asocijacija na dobru jebačinu recimo.
Otkuda ta neurotična potreba za stalnim nametanjem? Hipertrofisani ego ili šta?

Ponuditi ok pa ko hoće ali stalno pljuvanje i nametanje pritom još većeg bulšita je stvarno alarm da isčekiraš termin za bar minimum neku psihoanalističku opservaciju.

M'da što bi se izlagao troškovima. Blog je sasma adekvatno mesto za jeftina pražnjenja.

Tako da ako ti to nešto znači i olakšava dušu prvom prilikom ću im reći;

,,ja znate naj-što-više od sviju kod vas volim na primer Piks Laks,,
benedykt benedykt 12:32 10.02.2023

Re: ajd bre dobro je, bolan !

solo

Nisi pomislio da je nekome možda Vertisov refren asocijacija na dobru jebačinu recimo.
Otkuda ta neurotična potreba za stalnim nametanjem?

Avaj razočaraću te ali tačan odgovor je da je meni lično za dati refren jedina asocijacija nekakva skiladiko seljana tj mesta gde se pušta takva i slična čobanska muzika. Realno rečeno stihoklepcu je zapala za oko rima njosis-prodosis tj osetiš-izdaješ, pa je odatle i nastala ta ”dobra jebačina”…
Da ne idemo tek u poslednju strofu zvanu… Čaše lomim ruke mi krvave oči mi suze molim te vrati se… Ili ti ga da budemo precizni…

Kad bi znala kako brojim sate
Kao rane na telu
Dugo te nisam video
I ako ne dođeš, osećam da ću umreti…

Elem, kada ti budeš prestao ti da namećeš Omču iz Bihaća ili nekakvu grčku verziju turbo-folka (ono lajka ti je u prevodu narodna by the way), prestaću i ja da imam neodoljivu potrebu da ti objašnjavam neke stvari. Mislim, barem u današnjoj Srbiji imaš toliko mesta u realnom i virtuelnom svetu gde sve vrvi od obožavaoca Grand seljana i/ili Željka bivšeg armunikaša Joksimovića u srpskoj i svim ostalim verzijama iz bliže i dalje okoline, pa tamo šamarajte jedni drugima majmuna i uživajte u tom trešu koji vam je srcu toliko drag….
angie01 angie01 12:48 10.02.2023

Re: ajd bre dobro je, bolan !

nije da sam se udubljivala- nisam ceo niz ni otpratila, al ne vidim zasto bi tako agresivnom intonacijom nekom zamerao muzicki ukus- neka solo, ili bilo ko kaci sta voli da slusa-barem muzika ne mora da bude razlog za fajt, to ne mora da znaci da mi se svidja, al svakako nije razlog za ovakav nastup.

sto se zeksa tice- slazemo se u animozitetu,..eto i jedne male zajednicke tacke:)..nebitne doduse,..al ocima ne mogu da ga vidim, a cujem, jos manje....a to sto nesto grcko, eventualno lici na njega, je zato sto prepevava, pozajmljuje i tamo i ovamo, pa pretvara u tresine, koju ovde ljudi masovno vole, jer su odgajani na takvom sranju,...za Novaka nije moglo da se prodje mostom od dodatne guzve koja se tu nakupila po hladnoci, da bi slusala takvu jezivost,...posrnuli Beograd.
benedykt benedykt 13:40 10.02.2023

Re: ajd bre dobro je, bolan !

angie01

sto se zeksa tice- slazemo se u animozitetu,..eto i jedne male zajednicke tacke:)..nebitne doduse,..al ocima ne mogu da ga vidim, a cujem, jos manje....a to sto nesto grcko, eventualno lici na njega, je zato sto prepevava, pozajmljuje i tamo i ovamo, pa pretvara u tresine, koju ovde ljudi masovno vole, jer su odgajani na takvom sranju,...za Novaka nije moglo da se prodje mostom od dodatne guzve koja se tu nakupila po hladnoci, da bi slusala takvu jezivost,...posrnuli Beograd.

Sticajem okolnosti se nešto kao fol pomalo razumem u savremenu grčku muzičku scenu i ovaj lik koga je Solo preporučio je ali original ondašnji Željko armunika pasuljara Joksimović rad. Prosto je i kod njih tamo nekim svojim putevima došlo do slične pojave, doduše u nešto blažem obliku. Tipa Piks Laks su neka stara garda još iz devedesetih i danas je tamo sve manje onih koji će moći u jednoj strofi da tako prelepo oslikaju noćnu Atinu pred svitanje subotnjeg jutra, a sve više čobana koji broje sate kao rane na svom telu.

Tako da sam ja samo našao neki svoj unutrašnji mir kada je konkretno Beograd u pitanju, odnosno razlika između nas dvoje je što sam ja i u onome nekada video mogućnost da sa samo malo loše sreće i čega li već, nastane ovo danas.

U svakom slučaju na pičkaranja drugih retko reagujem a na Željka Joksimovića u bilo kojoj varijanti i na bilo kom jeziku retko ne reagujem. Otkud znam, možda me ovaj blog podseća na ta neka sada već davna vremena, pa zato…
panta panta 13:51 10.02.2023

Re: ajd bre dobro je, bolan !

benedykt
angie01

sto se zeksa tice- slazemo se u animozitetu,..eto i jedne male zajednicke tacke:)..nebitne doduse,..al ocima ne mogu da ga vidim, a cujem, jos manje....a to sto nesto grcko, eventualno lici na njega, je zato sto prepevava, pozajmljuje i tamo i ovamo, pa pretvara u tresine, koju ovde ljudi masovno vole, jer su odgajani na takvom sranju,...za Novaka nije moglo da se prodje mostom od dodatne guzve koja se tu nakupila po hladnoci, da bi slusala takvu jezivost,...posrnuli Beograd.

Sticajem okolnosti se nešto kao fol pomalo razumem u savremenu grčku muzičku scenu i ovaj lik koga je Solo preporučio je ali original ondašnji Željko armunika pasuljara Joksimović rad. Prosto je i kod njih tamo nekim svojim putevima došlo do slične pojave, doduše u nešto blažem obliku. Tipa Piks Laks su neka stara garda još iz devedesetih i danas je tamo sve manje onih koji će moći u jednoj strofi da tako prelepo oslikaju noćnu Atinu pred svitanje subotnjeg jutra, a sve više čobana koji broje sate kao rane na svom telu.

Tako da sam ja samo našao neki svoj unutrašnji mir kada je konkretno Beograd u pitanju, odnosno razlika između nas dvoje je što sam ja i u onome nekada video mogućnost da sa samo malo loše sreće i čega li već, nastane ovo danas.

U svakom slučaju na pičkaranja drugih retko reagujem a na Željka Joksimovića u bilo kojoj varijanti i na bilo kom jeziku retko ne reagujem. Otkud znam, možda me ovaj blog podseća na ta neka sada već davna vremena, pa zato…

Meni nije jasno ko to može da sluša.
Malopre bio kod frizerke i one pustile Naxi radio.
Od toga je odvratniji samo radio JAT.
Jedva sam dočekao da zbrišem.
benedykt benedykt 15:25 10.02.2023

Re: ajd bre dobro je, bolan !

panta

Meni nije jasno ko to može da sluša.
Malopre bio kod frizerke i one pustile Naxi radio.

Oni koji su imali nesretno detinjstvo i kojima je Knez za uspavanku pevao… Dal' si ikada mene voljela kao tebe ja…

Kao što to preziru oni kojima je detinjstvo prolazilo u čitanju ovoga…
pecaros pecaros 15:41 10.02.2023

Re: ajd bre dobro je, bolan !

Meni najlepše kad grčku pesmu na srpskom peva Holanđanka indonežanskog (istočnoindijskog) porekla.

benedykt benedykt 18:39 10.02.2023

Re: ajd bre dobro je, bolan !

pecaros
Meni najlepše kad grčku pesmu na srpskom peva Holanđanka indonežanskog (istočnoindijskog) porekla.


WTF ali zaista… Koliko sam uspeo da iskopam to je neka pesma Ivice Šerfezija iz šezdesetih a inače reči su potpuno besmislene jer Ksimeroni na grčkom znači sviće. Dakle nešto je tu onaj koji je pisao pesmu malčice pobrkao, pošto zaista ne znam šta mu znači… Nežnim glasom zvala si me Ksimeroni Ksimeroni tj sviće sviće, ime to još uvek zvoni Ksimeroni Ksimeroni (sviće sviće)…
solo solo 19:27 10.02.2023

Re: BenedUktus

Elem, kada ti budeš prestao ti da namećeš Omču iz Bihaća ili nekakvu grčku verziju turbo-folka (ono lajka ti je u prevodu narodna by the way), prestaću i ja da imam neodoljivu potrebu da ti objašnjavam neke stvari.


Skoncentriši se pa lelemudi.

Omčo nije nametanje nego ponuda uvida realnosti u kojoj živimo u kontekstu visokoumnih proseravanja na blogu za te iste koji za ceo život zarade koliko pomenuti Omčo zaradi za 2 dana. Slično i sa Vertisom. Mali doprinos pokušaju da se život razume.

Odakle tebi potreba za pogrešnim projekcijama na kojima posle gradiš izdrkavanja na temu hraneći svoj ego nije u sferi mog interesovanja osim potrebe da ti saopštim da grešiš.
Da se kojim slučajem poznajemo možda bi se i postideo samo uvidom u moju privatnu kolekciju nosača zvuka od vinila pa do današnjih digitalnih nosača zvuka.

Kada sam ja slušao Rebetiko ( grčki: ρεμπέτικο ) verujem da si još zaguljivao mačora u nekom ćošku.

Eto rado ču to podeliti sa tobom reskirajući novi talas kakofoničnog pražnjenja.

Hu kerz!


pecaros pecaros 19:30 10.02.2023

Re: ajd bre dobro je, bolan !

benedykt
pecaros
Meni najlepše kad grčku pesmu na srpskom peva Holanđanka indonežanskog (istočnoindijskog) porekla.


WTF ali zaista… Koliko sam uspeo da iskopam to je neka pesma Ivice Šerfezija iz šezdesetih a inače reči su potpuno besmislene jer Ksimeroni na grčkom znači sviće. Dakle nešto je tu onaj koji je pisao pesmu malčice pobrkao, pošto zaista ne znam šta mu znači… Nežnim glasom zvala si me Ksimeroni Ksimeroni tj sviće sviće, ime to još uvek zvoni Ksimeroni Ksimeroni (sviće sviće)…


Nisi dovoljno kopao...

Nana Mouskouri chante en grec "Ximeroni"

Auteur de la chanson originale : Manos Hadjidakis Interprète : Nana Mouskouri Compositeurs de la musique pré-existante : Robert Scott, Manos Hadjidakis

EDIT: Eh, da... ti tražiš neki naročiti smisao u prepevu... Pogotovo u ono vreme, bitna je bila melodija i da se uklopi. Ako mene pitaš, muzika je bitna a tekst tako - tako.
angie01 angie01 19:36 10.02.2023

Re: ajd bre dobro je, bolan !

Koliko sam uspeo da iskopam to je neka pesma Ivice Šerfezija iz šezdesetih a inače reči su potpuno besmislene jer Ksimeroni na grčkom znači sviće.


pa to je prepev pesme Nane Muskuri, a tekst je napisan za nase trziste, nema veze sa grckim, tako se cesto radilo,...posto je pesma bila svetski hit, zadrzali su naslov, koji su svi znali, al sada u funkciji imena i tu nema neke specijalne filozofije i mesta za tupljenje.

evo ga original sa prevodom.


solo solo 19:38 10.02.2023

Re: ajd bre dobro je, bolan !

Otkud znam, možda me ovaj blog podseća na ta neka sada već davna vremena, pa zato…


Šta te onda motiviše da gubiš vreme ovde.

Tasa je bar uča pa mogu da mu oprostim na profesionalnu deformaciju (),Čarli se zajebava i uredno vas prca u mozak zajebancijom koju ni ne kapirate uglavnom,slično motivisan sam i ja da se sprdam sa nabeđenim pseudointelektualizmom pseudoelite kojom se pojedini smatrate udruženi u čopore sa jedinim ciljem da serete po svima koji nisu deo vašeg čopora pritom neostvareni i nedojebani u realnom životu. Čast izuzetcima,zato sam i zamolio na nekom blogu Krstića i Čomićku da pokušaju da vam objasne neke stvari.

panta panta 19:42 10.02.2023

Re: ajd bre dobro je, bolan !

solo
Otkud znam, možda me ovaj blog podseća na ta neka sada već davna vremena, pa zato…


Šta te onda motiviše da gubiš vreme ovde.

Tasa je bar uča pa mogu da mu oprostim na profesionalnu deformaciju,Čarli se zajebava i uredno vas prca u mozak zajebancijom koju ni ne kapirate uglavnom,slično motivisan sam i ja da se sprdam sa nabeđenim pseudointelektualizmom pseudoelite kojom se pojedini smatrate udruženi u čopore sa jedinim ciljem da serete po svima koji nisu deo vašeg čopora pritom neostvareni i nedojebani u realnom životu. Čast izuzetcima,zato sam i zamolio na nekom blogu Krstića i Čomićku da pokušaju da vam objasne neke stvari.


Мени није јасно, а видим да и ти то истичеш, због чега људи разговоре на блогу доживљавају тако интензивно?
angie01 angie01 19:50 10.02.2023

Re: ajd bre dobro je, bolan !

pecaros


hvala ti najlepse, sto si me podsetio na plocu, koju je imala i moja majka i nisam mogla da se setim, kako se zvala pevacica-bila sam bas mala:)- al sam volela pesmu sa druge strane te singlice- Vladimir,...sada sam prepoznala omot u tvom komentaru i nasla pesmu na youtube,


angie01 angie01 19:57 10.02.2023

Re: ajd bre dobro je, bolan !

Čast izuzetcima,zato sam i zamolio na nekom blogu Krstića i Čomićku da pokušaju da vam objasne neke stvari.



hahahaha, pa nemoj da pricas:)))

ono sto si napisao pre toga, mi samo pokazuje da sam te pogresno procenila, ja sam mislila da ti samo sledis bez nekog razloga, ono iz dosade neki potpuno besmislen koncept, kojim, koliko sam shvatila, samo mnoge nerviras, a sada vidim, da si ti pod uticajem tasine teorije i ne pravis bas razliku sta se ovde desava,...mislim, nije ni bitno, nemoj se ometati:)...ja sam ti jednom krajnje dobronamerno skrenula paznju, da ne nasedas i da mozes mnogo normalnije da ucestvujes,..ali nije vazno.

...da ne pomislis nesto pogresno, ja protiv tebe nemam nista.
angie01 angie01 20:00 10.02.2023

Re: ajd bre dobro je, bolan !

ako moze bez prostakluka-zamolila bih.
solo solo 20:05 10.02.2023

Re: ajd bre dobro je, bolan !

da ne pomislis nesto pogresno, ja protiv tebe nemam nista.


Takođe. Prihvatio sam te od početka kao ex moderatorku i u svetlu te činjenice nemam nikakav problem sa tim detaljem tvoje biografije.

p.s.
Bez ljutnje ako grešim ali Tasa je za tebe institucija.
angie01 angie01 20:29 10.02.2023

Re: ajd bre dobro je, bolan !

Takođe. Prihvatio sam te od početka kao ex moderatorku i u svetlu te činjenice nemam nikakav problem sa tim detaljem tvoje biografije.


kakve veze ima to sto sam bila moderator-sa bilo cim?


Bez ljutnje ako grešim ali Tasa je za tebe institucija.


sto bih se ljutila, svako ima pravo na svoje zablude, idole i preference.

ujedno, ne vidim cemu uopste sluzi ta recenica- ti postuj i voli koga hoces, cim uporedjujes ovako, imas nameru da mene ponizis- al ti ne zameram- s obzirom da se o tasinom nekorektnom ponasanju i rabotama sve zna,pa sad, ako je to tebi super- sta cu ti ja.
solo solo 20:29 10.02.2023

Re: ajd bre dobro je, bolan !

Мени није јасно, а видим да и ти то истичеш, због чега људи разговоре на блогу доживљавају тако интензивно?


Odgovorio sam ti ali Anđa je sasvim legitimno svojim ovlašćenjima obrisala citiranu definiciju ,,nedokoitusnog,, iz Vukajlije koji joj se nije svideo zbog prostije intonacije ali to je Vukajlija. Nema ljutiš.

To ti je koncepcija bloga.Svi smo mi isti samo su neki malo više isti a neki malo manje.

No......

solo solo 20:31 10.02.2023

Re: ajd bre dobro je, bolan !

s obzirom da se o tasinom nekorektnom ponasanju i rabotama sve zna,pa sad, ako je to tebi super- sta cu ti ja.


A možda grešiš u svojoj subjektivnosti?
solo solo 20:33 10.02.2023

Re: ajd bre dobro je, bolan !

kakve veze ima to sto sam bila moderator-sa bilo cim?


Eh da, tu već nemam šta da ti kažem.
angie01 angie01 20:36 10.02.2023

Re: ajd bre dobro je, bolan !

A možda grešiš u svojoj subjektivnosti?


sta tu ima subjektivno-sve se desavalo ovde, znaci jasno ko dan,...tebi mozda izgleda drugacije, ili branis druga, sto je lepo, ali nema ni najmanje prostora za neku interpretaciju njegovog delovanja na sablasne nevene-mislim na nacin.


.Svi smo mi isti samo su neki malo više isti a neki malo manje.


ne volim prostakluk i to je jedini razlog- ne vidim ni svrhu takve komunikacije-duhovitost nije prostacka.
angie01 angie01 20:38 10.02.2023

Re: ajd bre dobro je, bolan !

solo
kakve veze ima to sto sam bila moderator-sa bilo cim?


Eh da, tu već nemam šta da ti kažem.


pa rekao si, sa istim razlogom, kao sto to stalno pominje tasa, iako sam vec 100 puta objasnila, napisala blog o tome- a da nisam, ne biste ni znali,..znaci, najgora vrsta ljudi-da ponovim- je ona koja ne postuje sto je neko prema njima fer i normalan.
solo solo 20:43 10.02.2023

Re: Angie

da si ti pod uticajem tasine teorije i ne pravis bas razliku sta se ovde desava,


Dešava se ništa,uglavnom.

M'da obazrivo bi se ogradio jer nečije ,,ništa,, nekome zna da bude vrlo ,,nešto,,.

da ne pomislis nesto pogresno, ja protiv tebe nemam nista


Nadam se da još uvek imaš za mene ,,nešto,,
shmoo shmoo 23:26 10.02.2023

Како се каже сућут на немачком?

А ја опет некако најбоље волЕм када Нана Мускури пјева на њемачком.

У то име, ево једне пригодне телевизијске снимке начињене само два месеца после пада Берлинског зида.








Је ли, Соло, а је л' и твој деда радио својевремено за неку електро твртку која је отишла у стечај 1945?

Ако случајно нађеш овако нешто на тавану, да знаш да можеш да га тапнеш за добру лову. Велика је потражња данас за оваквим стварима на тржишту.





maksa83 maksa83 23:39 10.02.2023

Re: Како се каже сућут на немачком?

У то име, ево једне пригодне телевизијске снимке начињене само два месеца после пада Берлинског зида.


Pesma sa klipa je prvi put emitovana __.__._____. sa predajnika ___________.

Dozvoljena je upotreba ̶l̶i̶t̶e̶r̶a̶t̶u̶r̶e̶ gugla.

angie01 angie01 23:46 10.02.2023

Re: Како се каже сућут на немачком?

1941.-radio Beograd.
solo solo 01:36 11.02.2023

Re: Како се каже сућут на немачком?

А ја опет некако најбоље волЕм када .......... пјева на њемачком.






Pesma sa klipa je prvi put emitovana __.__._____. sa predajnika ___________.

Dozvoljena je upotreba ̶l̶i̶t̶e̶r̶a̶t̶u̶r̶e̶ gugla.

Kako se kaže Lili Marlen na Srpskom?

pecaros pecaros 02:03 11.02.2023

Re: ajd bre dobro je, bolan !

angie01
sto si me podsetio na plocu, koju je imala i moja majka


Garant je imala i ovu:


literatesa literatesa 06:33 11.02.2023

Re: Како се каже сућут на немачком?

Beileid


U rečenici kako je upotrijebila Angie možda je mislila na Mitgefühl, saosjećati, ili: ne znam šta je mislila sa srpskim saučešćem na hrvatskoj sućuti upotrebljenim u rečenici bez prirodnog na oba jezika jezičkog smisla..


Na koncu nije ni bitno sve dok od privatne stvari, umal napišem anomalije, ne stvara pravilo..
benedykt benedykt 06:58 11.02.2023

Re: ajd bre dobro je, bolan !

pecaros
benedykt
pecaros
Meni najlepše kad grčku pesmu na srpskom peva Holanđanka indonežanskog (istočnoindijskog) porekla.


WTF ali zaista… Koliko sam uspeo da iskopam to je neka pesma Ivice Šerfezija iz šezdesetih a inače reči su potpuno besmislene jer Ksimeroni na grčkom znači sviće. Dakle nešto je tu onaj koji je pisao pesmu malčice pobrkao, pošto zaista ne znam šta mu znači… Nežnim glasom zvala si me Ksimeroni Ksimeroni tj sviće sviće, ime to još uvek zvoni Ksimeroni Ksimeroni (sviće sviće)…


Nisi dovoljno kopao...

Nana Mouskouri chante en grec "Ximeroni"

Auteur de la chanson originale : Manos Hadjidakis Interprète : Nana Mouskouri Compositeurs de la musique pré-existante : Robert Scott, Manos Hadjidakis

EDIT: Eh, da... ti tražiš neki naročiti smisao u prepevu... Pogotovo u ono vreme, bitna je bila melodija i da se uklopi. Ako mene pitaš, muzika je bitna a tekst tako - tako.

Priznajem nisam, došao sam do Ivice Šerfezija i pokušavao da shvatim kako se ono Ximeroni našlo sada tu kada blagog veze nema sa ostatkom teksta. Oni to znači pokupili od Nane tj Manosa pa prepevali k’o što su za Mamu Sesili prepevali tada veliki hit u Grčkoj pesmu Epimeno, pa ispalo po naški… Ja još spavam po navici u tvojoj majici, u tvojoj majici…
benedykt benedykt 07:10 11.02.2023

Re: ajd bre dobro je, bolan !

angie01
Koliko sam uspeo da iskopam to je neka pesma Ivice Šerfezija iz šezdesetih a inače reči su potpuno besmislene jer Ksimeroni na grčkom znači sviće.


pa to je prepev pesme Nane Muskuri, a tekst je napisan za nase trziste, nema veze sa grckim, tako se cesto radilo,...posto je pesma bila svetski hit, zadrzali su naslov, koji su svi znali, al sada u funkciji imena i tu nema neke specijalne filozofije i mesta za tupljenje.

evo ga original sa prevodom.

Eh sad i ti, napisane su tolike pesme tako što se prepevao grčki original, kao što je i Bregović za Alkistis Protopsalti prepevao ne samo Đurđevdan nego i pola repertoara Bijelog Dugmeta na u Grčkoj tada jako popularnom albumu Venzinadiko tj Benzinska (pumpa) ali je tekst makar imao nekog smisla na našem tj na grčkom jeziku. Ono Ximeroni je totalno glupo jer prosto ne postoji koliko ja znam takvo ime tamo, ali kao nebitno shvatio poentu…
U svakom slučaju kao znak da mi nije do tupljenja, ako nisi nikada eventualno čula kako zvuči Ružica si bila od Bijelog Dugmeta na grčkom, imaš sada priliku… Dakle Trijandafilaki ili ti ga Ruž(ic)a pa Alkistis kreće slično ko i Alen & Brega nekada sa Ruž(ic)a sam bila u tvom srcu tj Trijandafilaki imoun stin kardija sou…
benedykt benedykt 07:26 11.02.2023

Re: BenedUktus

solo

Da se kojim slučajem poznajemo možda bi se i postideo samo uvidom u moju privatnu kolekciju nosača zvuka od vinila pa do današnjih digitalnih nosača zvuka.

Kada sam ja slušao Rebetiko ( grčki: ρεμπέτικο ) verujem da si još zaguljivao mačora u nekom ćošku.


Pa sad, možemo jedino da se prepiremo oko toga ko se ranije naložio na rebetiko, a za sve ostalo možeš jedino pohvale da dobiješ. Elem, pretpostavljam da znaš kompletnu priču oko celog pravca, odnosno kako je i odakle došao dati pravac u sirotinjski Pirej, pa da ne smaram. U svakom slučaju, reči su tu užasno bitne, pošto ne znam kakav si sa grčkim, pa ti od srca preporučujem ono što je Kukićev Gradac izdao pre nekoliko godina a to je knjiga o rebetiku sa sve tekstovima nekih najbitnijih pesama tj Put u rebetiko…



Kao što postoji i odličan strip Rebetiko gde je glavni junak legendarni Markos Vamvarakis…

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana