Društvo| Životinjski svet

Ne daj mene za nju...

angie01 RSS / 09.05.2023. u 15:19

 

 i-hate-people-why_660W_JW-1.jpg

 

Proslo je tacno 6 dana od nezapamcenog masakra u Osnovnoj skoli. Osmoro nevine dece, koja jos nisu ni zakoracila u stvaran zivot, ubio je njihov drug iz odelenja, hladnokrvno i bez kajanja, kako bi zadovoljio neke svoje umisljene potrebe.

Sok, neverica, bol i neverovatna izgubljenost, jer ko jos moze da puca u male devojcice i da se zbog toga oseca dobro.

Ovih 6 dana se samo pricalo o tome,  psiholozi, psihijati, strucnjaci raznih profila, reciklirana je problematika kroz pljuvacku, kao i obicno, a bez nekog konkretnog angazovanja, plana i rezultata, sto znaci, bez promene bilo cega.

Prosvetari su odlucili, da se deca sutra vrate u skolu i da se zivot nastavi-ja samo ne znam kako.

Kako ce ta cista, jos neformirana bica da se vrate na mesto tako strasnog zlocina i nastave tamo da uce, dok budu gledala u prazne klupe svojih drugara?!  Kako ce te male nezne duse da apsorbuju neosteceno tako jezivu stvarnost?!  Kako ce bilo koje dete da se bezbrizno igra u dvoristu u kome se odigrao krvavi pir?!  Kako ce roditelji svoje najmilije, da vode na to mesto strave i uzasa, a da budu spokojni i ne brinu?!

Zivot se za nas ostale nastavlja,  dok je za neke porodice stao.  Nikada se vise ni nece nastaviti, barem ne, na onaj normalan nacin, uvek ce da krvari i place.

Sada, kada su se dani zalosti zavrsili, moze da se nastavi zadruga,  da ratni zlocinci polemisu sa maricem na nacionalnim frkvencijama,  da pevaci pevaju,  glumci da glume, a sportisti da se bore za svoje rezultate, isti oni, koji su kao na primer zdravko colic, najveca zvezda ovih prostora, ipak odrzali svoje zakazane koncerte dok je trajala tisina tuge,  bez srama ili odigrali svoje utakmice,  jer je to bilo vaznije,...o glumcima vec davno nemam nikakvih iluzija...niko od njih jednu jedinu  rec  rekao nije.

Svi tako jednostavno i bez zadrske teku kroz ovo drustveno blato, sa jedinom idejom, da ne budu licno uskraceni za nesto cega su se docepali...da ne budu zamenjeni  nekim poslusnijim.

 

....................................................

Za to vreme,  dok traju dani zalosti za ubijenom decom, na blogu 92. javnom prostoru, koji potpada pod Zakon o javnom inforimsanju, neki morbidni bolesnici kunu tudju decu i zele ima sve najgore,  jer  imaju neku opsesivnu fiksaciju mrznje prema njihovaj majci i takav sadrzaj bude masovno ignorisan,  cak i od domacina bloga, koji je bio duzan da odreaguje,  stavise,  neki  slicni izopaceni ljudi,  preporucuju takve uzasne i nedopustive reci  upucene tudjoj deci.

 

Zasto se onda bilo ko cudi, da je moguce da neko dete postane masovni ubica,  da se posle tog krvavog pira organizuju drugi klinci i formiraju mu grupu podrske,  na kojoj ga zovu carem,  da se okupljaju na javnom prostoru i zighajlujuci pozdravljaju ubicu,  kada mi odrasli nisamo u stanju da postavimo stvari na mesto po nekom redu normale.  Decenijski imputirana mrznja nas je pojela.

 



Komentari (469)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

iqiqiq iqiqiq 16:25 09.05.2023

Nema zajednice

I meni već sve što se vrti po medijima deluje kao samopromocija, da imamo osećaj zajedništva, verovatno bi i bilo nekih konkretnih akcija i podrške i deci i nastavnicima i roditeljima.
Meni deluje da smo nezrelo društvo sa mnogo poremećaja.
Sećam se prvih višestranačkih izbora za predsednika, kada su pustili nekog čudnog čikicu da bude kandidat, služio je za sprdanje. Šta dalje objašnjavati, kada su ljudi spremni da se podsmevaju nekome ko nije sasvim svoj, kada na funkcijama budu ljudi za koje se smejemo, podsmevamo ili krstimo i levom i desnom.
A deca gledaju u nas odrasle. A mi ne umemo da budemo zreli i odgovorni ljudi, ne umemo da gradimo zajednicu.
angie01 angie01 16:36 09.05.2023

Re: Nema zajednice

Draga Kristina, pa kako zajednistvo, kada je drustvo duboko podeljeno i gleda se preko nisana iz rovova, tu nema solidarnosti,...oni "normalni" tihuju u svojim balonima, koje su oko sebe naduvali...urusen je sistem vrednosti i sve norme pregazene i sada divlja ko kako hoce.

A deca gledaju u nas odrasle


bas tako, ona samo imitiraju to sto vide oko sebe.
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:11 09.05.2023

Re: Nema zajednice

Svašta sam video na ovom blogu, ali da neko u besu kune nečiju decu jer ne trpi koleginicu ili kolegu, to još nisam video.

Nekim mađu nama stvarno ne treba u životu ovaj blog, nego stručna pomoć, i uopšte se ne zezam oko ovoga.

angie01 angie01 18:04 09.05.2023

Re: Nema zajednice

Svašta sam video na ovom blogu, ali da neko u besu kune nečiju decu jer ne trpi koleginicu ili kolegu, to još nisam video.


evo i ja, a ovde je vala svata izgovarano preko svake mere,..al brate decu da kunes i zelis im sve nagore- to moze samo neki monstrum,...ja nisam odmah ni htela da reagujem, jer to ni nema smisla, mislila sam da ce Filip da obrise, jer je prestrasno, al pazi kada se pravio lud, novinar se pravio lud na reci zla upucene deci na svom blogu, koji jedino on moze da moderise, jer nema moderacije...precutali su i neki drugi,...sad, ajd taj, meni nerazumni feler, al da neko jos preporuci takve uzasne reci upucene necijem detetu- e to stvarno ne mogu da shvatim.


Nekim mađu nama stvarno ne treba u životu ovaj blog, nego stručna pomoć, i uopšte se ne zezam oko ovoga.


meni je stvarno zao, al brate, mesecima trpim opsesivnu torturu od nepoznate zene, sa kojom nista nemam i ignoreisem je, a koja mi izgovara najgore bljuvotine, i sada, kada je istrosila inspiraciju, krenula je na decu,...nemam reci.
Ribozom Ribozom 18:08 09.05.2023

Re: Nema zajednice

Svi tako jednostavno i bez zadrske teku kroz ovo drustveno blato, sa jedinom idejom, da ne budu licno uskraceni za nesto cega su se docepali...da ne budu zamenjeni nekim poslusnijim.



Krivac je samo jedan, a ostali se prilagodjavaju.

p.s. Ja sam od proslog bloga odustao, nisam imao snage. U svakom slucaju podrska za tebe, jer se trudis i informises.

angie01 angie01 18:13 09.05.2023

Re: Nema zajednice

Krivac je samo jedan, a ostali se prilagodjavaju.


"Da bi zlo trijumfovalo,
dovoljno je da dobri ljudi ne čine ništa"

Edmund Burke


podrska za tebe


hvala ti.
zilikaka zilikaka 21:49 09.05.2023

Re: Nema zajednice

Ja sam od proslog bloga odustao, nisam imao snage.

Ja sve češće to radim.
Nekad je velik broj komentara značio zanimljivu diskusiju ili bar dobro zezanje. Odavno se stvar okrenula i broj komentara je postao samo pokazatelj upornosti pojedinaca.
Uglavnom nemam ni volje ni vremena da pratim takve prepiske, otuda ni za onaj blago rečeno nedopustiv komentar nisam znala.

Za tako nešto je sledovalo trajno ukidanje naloga, ali pošto moderacije nema, moramo biti svesni da smo prepušteni sami sebi i prilagoditi se.

Slabo tu šta može da se uradi osim ignorisanja. Mislim.
angie01 angie01 22:11 09.05.2023

Re: Nema zajednice

i prilagoditi se.


a kako se prilagodjavas progonitelju, koji ti kune decu iz cista mira i zeli im sve najgore?..kako tako nesto ignorises?

meni se cini da je davno predjena granica, sa skidanjem gaca i nudjenjem spolovila naokolo, sa prozivanjem ustaskih kurvi, i doskocicama, da je neki snjperista kresnuo, pa ostavio i sada kuka komentarima, o direktnoj gebelsovoj naslednici i nudjenju opet spolovila od ovog i onog, dok normalni ucesnici cute, prekacu i tako je ta retorika postala normalna,...ne znam sta da kazem...isto kao u RL....jos se prostacki nasilnik nad zenama ovde branio u smislu, dobro, nije to ok, al nije ni strasno.

sada Filip, novinar, koji zna sta je kodeks, ladno preskoci da odreaguje i ukloni morbidnu strahotu, sta ima princip da ne brise, ma hajde molim te, sramota...kakve veze imaju bilo cija deca sa blogom i poremecenim ucesnicima, koji su tu, jer nema moderacije i sada se ona svela na autore, pa ko kako dozivljava da treba, a javni prostor,...evo, nemam pojma....i zbog toga, jedan po jedan normalan ucesnik odlazi,...pa mozda je onda to jedino resenje.
zilikaka zilikaka 22:20 09.05.2023

Re: Nema zajednice

angie01
i prilagoditi se.


a kako se prilagodjavas progonitelju, koji ti kune decu iz cista mira i zeli im sve najgore?..kako tako nesto ignorises?

To za decu ne možeš da ignorišeš, naravno.
Ja sam mislila na generalno stanje kako svi ovde dolazimo na svoju odgovornost.
Moj način prilagođavanja je da sve manje to radim, a kako se čini, i tek ću.
angie01 angie01 22:28 09.05.2023

Re: Nema zajednice

Ja sam mislila na generalno stanje kako svi ovde dolazimo na svoju odgovornost.


pa ako je tako, s obzirom na prilike, onde i ne treba.
zilikaka zilikaka 22:43 09.05.2023

Re: Nema zajednice

Šta ne treba, ovde da dolazimo?
Ako si na to mislila, do svakog od nas je da odmeri kad i koliko mu je to pametno i korisno. Spram sebe. Nemojmo imati iluziju da nešto značajno možemo da promenimo.

angie01 angie01 22:51 09.05.2023

Re: Nema zajednice

Šta ne treba, ovde da dolazimo?


u smislu, u kome si rekla, da dolazimo na sopstvenu odgovornost, onda u odnosu na prilike, treba da se pripremimo da je sve dozvoljeno i moguce i da je to tako, evo, sada si jos dodala, da ne treba da imamo nikakve iluzije,..pa ne znam, ako je nemoguce uspostaviti normalu i sta su granice,...ko da treba da se izadje na rolerbol stazu, ili sta.
zilikaka zilikaka 23:12 09.05.2023

Re: Nema zajednice

angie01
Šta ne treba, ovde da dolazimo?


u smislu, u kome si rekla, da dolazimo na sopstvenu odgovornost, onda u odnosu na prilike, treba da se pripremimo da je sve dozvoljeno i moguce i da je to tako, evo, sada si jos dodala, da ne treba da imamo nikakve iluzije,..pa ne znam, ako je nemoguce uspostaviti normalu i sta su granice,...

Kada nema moderacije, a nema, svakom je dozvoljeno da se ponaša kako hoće. Da li je to dobro?
Nije.Da li možemo da promenimo tuđe ponašanje? Ne možemo. Otuda zaključak o svojoj odgovornosti.
Jedino na šta stvarno možemo da utičemo je sopstveno ponašanje.
Iluzija je da će se bilo ko promeniti, naročito ne u ovako ekstremnim slučajevima.
Možda se nas dve ne razumemo jer sam ja prosto deformisana da tražim moguće rešenje u postojećim uslovima.
Ovde se stvari godinama ponavljaju po istom obrascu.
Moj način borbe protiv toga je da u takvim, milion puta ponovljenim raspravama, ne učestvujem.
Mislim da iz toga ne može da proizađe ništa korisno a i ne prija mi.
To naravno ne znači da je to ispravan način.
solo solo 23:50 09.05.2023

Aršini, aršini

Kada nema moderacije, a nema, svakom je dozvoljeno da se ponaša kako hoće. Da li je to dobro?


Interesantno.

Da li su legitimno izabrana vlast i predsednik na regularnim i neosporenim izborima u više navrata jedna vrsta ,,moderacije,, na državnom nivou?

Kako objašnjavaš da se mnogi ,,ponašate kako hoćete,, u komentarima sa ukrasnim pridevima prema toj ,,moderaciji,, države Srbije,,

Da li je to dobro a nadasve principijelno?
Pritom za razliku od blogovske državna moderacija postoji voljom većine građana Srbije.
emilia emilia 03:50 10.05.2023

Kuća na osami

„Zašto balkanske zemlje ne mogu da uđu u krug prosvećenog sveta, čak ni preko svojih najboljih i najdarovitijih predstavnika? Odgovor nije jednostavan. Ali čini mi se da je jedan od razloga odsustvo poštovanja čoveka, njegovog punog dostojanstva i pune unutarnje slobode, i to bezuslovnog i doslednog poštovanja. Taj nedostatak nosimo sa sobom kao neki istočni greh našeg porekla i pečat manje vrednosti koji se ne da sakriti. O tome bi trebalo govoriti i na tome raditi!

Ivo Andrić, Znakovi pored puta.“

„Svi umru samo jednom, a veliki ljudi dva puta – jednom kad ih nestane sa zemlje, a drugi put kad propadne njihova zadužbina.“

„Dugotrajno robovanje i rđava uprava mogu toliko zbuniti i unakaziti shvatanja jednog naroda da zdrav razum i prav sud u njemu otančaju i oslabe, da se potpuno izvitopere. Takav poremećen narod ne može više da razlikuje ne samo dobro od zla u svetu oko sebe nego ni svoju sopstvenu korist od očigledne štete.“

„Sve su Drine ovog sveta krive i nikad se one neće moći svekolike ni potpuno ispraviti, ali nikad ne smemo prestati da ih ispravljamo.“

„Žena se zamori da bude čoveku prijatelj.“


Podrška za Angie, nego kako.
emilia emilia 05:44 10.05.2023

Re: Nema zajednice

Vladimir Orlić odbija da primi zahtev 84 narodna poslanika za održavanje sednice Narodne skupštine kako bi se razgovaralo o tragičnim situacijama koje su pogodile našu državu. Ispred njegovog kabineta se nalazi obezbeđenje koje ne dozvoljava poslanicima da predaju zahtev.
zilikaka zilikaka 06:37 10.05.2023

Re: Aršini, aršini

Da li su legitimno izabrana vlast i predsednik na regularnim i neosporenim izborima u više navrata jedna vrsta ,,moderacije,, na državnom nivou?

Čini se sličnim ali nije uporedivo na mnogo nivoa.
Ovaj ovde i svaki sličan prostor nije javno dobro, na njega ne polaže pravo niko osim vlasnika i onih koje on ovlasti. Može da ga uređuje i ugasi kad hoće. Ako nam se ne dopada politika ovakvih mesta, nećemo ih posećivati. To pa vlasniku ne ide na ruku jer (generalno) mediji žive od popularnosti.
Država je nešto sasvim drugo, da ne idem redom al prva razlika je što tog predsednika i sve ostale mi plaćamo. Evo, ja sad idem na poso i danas će mi se uzeti i za njegovu, i platu i sve prinadležnosti njegovog aparata. To mi tek tako daje pravo da ih kritikujem. Kao i svima ostalima u ovoj državi
Drugo, za razliku od medija i mreža, državu ne mogu da ignorišem opet po mnogo nivoa.
Traće, ako baš hoćeš, i ovde smo nekad kritikovali moderaciju, al je opet bolje da postoji ikakva nego nikakva.

solo solo 09:09 10.05.2023

Re: Kuća na osami

Ivo Andrić, Znakovi pored puta.“


.Poznavao sam jednog čoveka koji za svaku stvar koju on nema ili ne razume uspevao da nađe poneku zlu reč.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 09:21 10.05.2023

Re: Nema zajednice

srdjan.pajic
Svašta sam video na ovom blogu, ali da neko u besu kune nečiju decu jer ne trpi koleginicu ili kolegu, to još nisam video.

Nekim mađu nama stvarno ne treba u životu ovaj blog, nego stručna pomoć, i uopšte se ne zezam oko ovoga.



pa pomoć bi već bila da je oni koji s njom na taj način diskutuju prosto ignorišu..
ja sam naivno mislila da ljudi ne umiju da se ispetljaju iz tih krugova uvreda na uvredu međutim onda ukapiram da obema stranama godi taj tango..
ja tebi mater, ti meni oca, pa onda ja kažem ju pogle on meni mater, pa svi uuuuuuuuuuu nije smio mater, pa onda on kaže ju pogle on meni oca, pa svi uuuuuu đe oca.. i tako ukrug..
par puta sam se uplela da kažem i ja kao uuuuuuuuuuuuu kako oca, kako mater pa onda ukapirala da njima to tako odgovara..
te mislim ne treba se miješati..
i to je odraz našeg posrnuća..
normalni se povukli a većina je na nivou da im paše to ja tebi oca, ti meni mater i jbg
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 09:25 10.05.2023

Re: Nema zajednice

zilikaka

Moj način borbe protiv toga je da u takvim, milion puta ponovljenim raspravama, ne učestvujem.


a to bi onda valjda bio kućni odgoj..
pa je kod nekog takav da ne učestvuje..
nekom ne smeta da učestvuje..
a neko bi da učestvuje pa još od toga i pravi pozorište pozivajući i druge da arbitriraju toj njegovoj predstavi..
nažalost se dobar dio bloga sveo na to stalno arbitriranje ko je kome šta rekao..
maksa83 maksa83 09:31 10.05.2023

Re: Nema zajednice

pa pomoć bi već bila da je oni koji s njom na taj način diskutuju prosto ignorišu..
ja sam naivno mislila da ljudi ne umiju da se ispetljaju iz tih krugova uvreda na uvredu međutim onda ukapiram da obema stranama godi taj tango..
ja tebi mater, ti meni oca, pa onda ja kažem ju pogle on meni mater, pa svi uuuuuuuuuuu nije smio mater, pa onda on kaže ju pogle on meni oca, pa svi uuuuuu đe oca.. i tako ukrug..

Znam da si ti ljuta na mene ali ja moram eksplicitno ovo da podvučem i da se složim.

Brate, ne učestvuj. Tako se ta stvar gasi, ćao.

P.S. Matlab.
solo solo 10:01 10.05.2023

Re: Aršini, aršini

Čini se sličnim ali nije uporedivo na mnogo nivoa.


Nije uporedivo tebi i to je ok.

Samo što tvoja uporedivost nije obavezujuća posebno ne u kontekstu ,,ja ih plaćam pa mi se može,,


To pa vlasniku ne ide na ruku jer (generalno) mediji žive od popularnosti.


Ima raznih sredstava ,,plaćanja,, pa i vlasniku bloga. Ovde plaćamo kroz popularnost i posećenost bloga.

Vlasnik je to shvatio (mediji su to globalno shvatili i prihvatili) (Željko Mitrović je to shvatio,) i zato nema ili je utihnuta moderacija na način kako je bilo nekada.
A i tada je bila manipulacija samo su se trudili da malo to bolje zabašure. Tvoj ,,prijatelj,, Krkar je vređao, psovao i svašta nešto na blogu i nije sankcionisan kao mnogi za mnogo manje stvari.Tako to biva sa aršinima.Svi smo mi isti samo su neki malo više isti a neki malo manje. Od kad je sveta i vijeka.
Ovde je borba sa lelemudima koji nameću svoje aršine po svaku cenu i na iritirajući način.

Sve za popularnost koja na kraju donosi novac. Rijaliti filozofija koja ti je ušla i u tu šerpu ako kuvaš danas.

Kosta K. uvjeren da uskoro izlazi, pita kakve su reakcije, je li postao popularan.
Trinaestogodišnji Kosta K., dječak koji je počinio masakr u beogradskoj školi ubivši osam učenika i zaštitara, i dalje ne pokazuje kajanje, piše Blic.

Dječaka zanima samo kada izlazi od tamo i koje su reakcije na njegov čin, a Blic piše da nije tražio nikakav kontakt, čak niti s roditeljima.

Izvor opisuje da dječak smatra da je njegov izlazak iz Klinike samo pitanje trenutka, a uvjeren je da će ovih dana na slobodu. Smiren je pa ne dobiva niti sedative. On je u izolaciji na Klinici za neurologiju i psihijatriju za decu i omladinu, potpuno smiren i ima samo dva pitanja: “Kada izlazim odavde?” i “Kakve su reakcije na ono što sam uradio?”
angie01 angie01 10:26 10.05.2023

Re: Nema zajednice

onda ukapiram da obema stranama godi taj tango.


kome godi, meni?...gde si to videla,...ta zena je krenula da nasrce bez bilo kakvog razloga, kome moze da godi opsesivni sajko koji ga stalkuje?

ja joj precutim 200 proseravanja i kada mi dosadi odgovorim, ali kod progonitelja nema taktike, mozes da ignorises do prekosutra, mozes da vratis,..on ce da tera, jer ima fiksaciju od koje zivi.
ukapirala da njima to tako odgovara..


uvek odgovara progonitalju, progonjenom ne.


te mislim ne treba se miješati..


pa vidi, ja se u tudje normalne- uslovno receno- rasprave ne mesam,..al ovo je cisto nasilje i dok oni "pametni" cute, dotle ce progonilac da maltretira, a i sta nas briga, ako je to neko koga ne mirisimo, bas super, pa cemo onda jos ovako da komentarisaemo.

ako pogledas recimo, Pajke je odreagovao kod doksa i ona je prestala.
angie01 angie01 10:33 10.05.2023

Re: Nema zajednice

a neko bi da učestvuje pa još od toga i pravi pozorište pozivajući i druge da arbitriraju toj njegovoj predstavi..


a ko je to?

koja predstava?

pa izvini, kada si upravo ti, po mom skromnom misljenju nespretno i bez losih namera, rakla nesto neprimereno alsovoj cerki, deo bloga je skocio na tebe najstrasnije,...a ovde brate, postoji ocigledna namera i to bas gadna,...izvini, kako se tacno ignorisu klevete i najgore zelje upucene tvojoj deci?


Brate, ne učestvuj. Tako se ta stvar gasi, ćao.


zanimljivo, kako se ugasila ignorisanjem?...da je neko tako rekao tvojoj deci, ne verujem da bi mu odcutao.

isto, kao sto verujem, da ti je jasno, da sa opsesivnim progoniteljem, nema ignor resenja.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:37 10.05.2023

Re: Nema zajednice

angie01
a neko bi da učestvuje pa još od toga i pravi pozorište pozivajući i druge da arbitriraju toj njegovoj predstavi..


pa izvini, kada si upravo ti, po mom skromnom misljenju nespretno i bez losih namera, rakla nesto neprimereno alsovoj cerki, deo bloga je skocio na tebe najstrasnije,...


ja baš nikad, baš ništa neprimjereno nisam rekla ničijoj kćerki..

i niko se nije naravno ni digao na to nepominjanje..

onda se neki nisu potresli kad sam na nepominjanje nazvana kurvom, više puta..

ali pristojan čovjek sve to prećuti, svi sve znamo, nema potrebe dužiti i širiti, ljudi ti već o tebi misle šta misle, teater to neće promjeniti..

no kako može da naiđe i neko ko ipak nije bio prisutan da ipak kažem da ja naravno ništa neprimjereno nisam rekla niočijoj kćerki (ili for that matter) sinu
maksa83 maksa83 10:43 10.05.2023

Re: Nema zajednice

zanimljivo, kako se ugasila ignorisanjem?...da je neko tako rekao tvojoj deci, ne verujem da bi mu odcutao.

Apsolutno bih odćutao i prekinuo svaku interakciju. Ima ko se već ovde bavio tuđom decom i vakcinacijom i sledstveno njihovom sudbinom, na tako nešto samo zaliješ budalu voskom i zaboraviš da postoji.

Prvo treba da odustaneš od ideje da ćeš nešto da zaustaviš i prekineš, možeš samo da radiš (tj. ne radiš) stvari koje bi to perpetuirale.

isto, kao sto verujem, da ti je jasno, da sa opsesivnim progoniteljem, nema ignor resenja.

Ne, na protiv, to je JEDINO rešenje.
angie01 angie01 10:45 10.05.2023

Re: Nema zajednice

ja baš nikad, baš ništa neprimjereno nisam rekla ničijoj kćerki..


pa jesi, tako je ispalo iako sam sigurna da je to bilo receno u nekom lokalnom slengu, pa je zvucalo drugacije negde gde se taj izraz ne koristi, secam se i konstrukcije,...i razumela sta si mu rekla, al on i jos neki nisi, pa su se obrusili na tebe,...necu da ponavljam uopste sta si rekla i nije mi ni bila namera da se opsecam, nego, kada ovako pises, da se to maltretiranje ustvari svidja obema stranama,...sto je bas teska sitina i zlonamerno.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:48 10.05.2023

Re: Nema zajednice

angie01
ja baš nikad, baš ništa neprimjereno nisam rekla ničijoj kćerki..


pa jesi


ne nisam, naravno da nisam..

angie01 angie01 10:49 10.05.2023

Re: Nema zajednice

Ne, na protiv, to je JEDINO rešenje.


pa evo, ja ignorisem, ignorisem i onda dobiju moja deca kletve,...potpuno je suludo, da bilo ko pomisli da je zanimljivo gurkati se sa sajkom.


...ujedno,... nisi iskren.
angie01 angie01 10:55 10.05.2023

Re: Nema zajednice

ne nisam, naravno da nisam..


nesto se pricalo o deci, a ti su mu rekla nesto u smislu, cekaj dok dodje do doba kada krene da se droca oblaci, tako nesto, naravno da ne znam napamet, al to je bio kontekst i tvoj nespretni izraz, na sta je on poludeo i kranuo da te zove drocom,...a i neki drugi,...ja te tada nisam shvatila ruzno, nego da si upotrebila pogresni izraz, koji se ovde ne koristi tako.

i pazi, jesam te branila, tako da ni to nije tacno, da nije niko,...secam se da sam se i sa vrapcem oko toga pricala.

mislim, nije sada ni bitno, nego sam pomenula samo u odnosu na tvoju "pametnu" konstataciju, kako u takvom sranju uzivaju obe strane-sto je tezak bulshit.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:57 10.05.2023

Re: Nema zajednice

angie01
na sta je on poludeo i kranuo da te zove drocom,...a i neki drugi,...


ne nisu, naravno da nisu..
prestani da lažeš..
ili nemoj, ja u tome neću učestvovati
predatortz predatortz 10:59 10.05.2023

Re: Nema zajednice

ja baš nikad, baš ništa neprimjereno nisam rekla ničijoj kćerki..


no kako može da naiđe i neko ko ipak nije bio prisutan da ipak kažem da ja naravno ništa neprimjereno nisam rekla niočijoj kćerki (ili for that matter) sinu




Napraviću presedan po kom ne komuniciram sa tobom, a ne komuniciram jer si dala neprimerenu procenu moje dece.

O&O
angie01 angie01 11:01 10.05.2023

Re: Nema zajednice

ne nisu, naravno da nisu..
prestani da lažeš..


cekaj, ovo je laz, sto sam napisala?...pa upravo sam ti rakla i sa kim sam se oko toga sporila i da to nije u redu,..al ok....rekoh, ne bih ni pomenula da nisi ovako neprimereno dala svoje misljenje o necemu sto potpada pod nasilje.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:05 10.05.2023

Re: Nema zajednice

predatortz
ja baš nikad, baš ništa neprimjereno nisam rekla ničijoj kćerki..


no kako može da naiđe i neko ko ipak nije bio prisutan da ipak kažem da ja naravno ništa neprimjereno nisam rekla niočijoj kćerki (ili for that matter) sinu




Napraviću presedan po kom ne komuniciram sa tobom, a ne komuniciram jer si dala neprimerenu procenu moje dece.

O&O


ne nisam.. mada to što jesam rekla tebi jeste bliže da se protumači da sam zaista govorila nešto o tvojoj djeci lično a ne prosto koristila stilsku figuru..
mislim da to i sam znaš samo si ljut jer ti se čini da je mislim da si ti glup..
bože moj, na to imaš pravo..
al da me optužuješ da ti kao kunem djecu izvini mnogo je..

dakle ne, ni tvojoj djeci niti sam se obraćala, niti ih pominjala, niti im šta neprimjereno govorila..
ja kapiram da si se ti poveo za tim uobičajenim blog-manirom, kad ti se čini da gubiš raspravu a spaziš da je pomenuta riječ dijete ti kao poviči POGLE OVAJ KUNE MOJU DJECU..
to ti je isto radikalska fora s tim što je naravno nisu oni izmislili..
to je samo balkanska vulgarna prerada francuske taktike defamacije politčkog protivnika..
mora se priznati da su pogodili tačno u metu, taj šešelj nipošto nije budala, no dobro to je već druga tema
predatortz predatortz 11:34 10.05.2023

Re: Nema zajednice

ne nisam.. mada to što jesam rekla tebi jeste bliže da se protumači da sam zaista govorila nešto o tvojoj djeci lično a ne prosto koristila stilsku figuru..


Ovakve "stilske figure" na mojoj deci ne vežbaj!



. može se samo čekati da dođu neka djeca djece koja će biti pametnija..
ti si kanda učinio da ni tvoja ne budu ta..
možda će njihova..


Ti pojma nemaš šta sam ja "učinio", kakva su moja deca i kakav je moj odnos sa njima.
Na pičkaranje per tu sam prilično imun. Na decu imam nultu toleranciju.

Zbog toga komuniciram sa svima koji su me vređali, sa tobom posle ovoga i dalje neću. Jer ideš na decu!



solo solo 11:43 10.05.2023

Re: Nema zajednice

pa evo, ja ignorisem, ignorisem i onda dobiju moja deca kletve


Jesi li sujeverna Anđo?

Veruješ u kletve u 21 veku?
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:46 10.05.2023

Re: Nema zajednice

predatortz
ne nisam.. mada to što jesam rekla tebi jeste bliže da se protumači da sam zaista govorila nešto o tvojoj djeci lično a ne prosto koristila stilsku figuru..


Ovakve "stilske figure" na mojoj deci ne vežbaj!



. može se samo čekati da dođu neka djeca djece koja će biti pametnija..
ti si kanda učinio da ni tvoja ne budu ta..
možda će njihova..


Ti pojma nemaš šta sam ja "učinio", kakva su moja deca i kakav je moj odnos sa njima.
Na pičkaranje per tu sam prilično imun. Na decu imam nultu toleranciju.

Zbog toga komuniciram sa svima koji su me vređali, sa tobom posle ovoga i dalje neću. Jer ideš na decu!


već rekoh ali evo i da ponovim..
budući da smo raspravljali baš o problemu nasilja i šta čini generacijama ako ih roditelji odgajaju na priči da treba nekome da se svete za neke prošle zločine..
e dakle u tom kontekstu je rasprava od ove tačke mogla teći u pravcu tvrdnje da se budućnost ne gradi na brisanju istorije, da je djecu potrebno učiti i teškim temama itd. itd..
ti si odabrao da okreneš u stranu ti meni kuneš djecu..
svako prema svojim mogućnostima..
ja naravno nit sam šta za tvoju djecu konkretno mislila niti htjela da kažem niti na kraju rekla..
korištenje izraza naša djeca u političkim rasrapavama je do te mjere uobičajeno da se često nađu i u naslovu kampanje..
bezu da provjeravam opkladila bih se da imamo bar jednu koaliciju pod nazivom za našu djecu i slično..
valjda bismo sad trebali da graknemo na te ljude šta vi našu djecu izostavljate, jel su naša djeca gora od vaše djece, kunete našu djecu bi bio treći korak..
mislim..
ne znam šta bih ti rekla ako ti ne vidiš koliko je to vulgarno i pritmitivno tumačenje političke debate..
mada moram priznati jeste efikasno, to je ta šešeljevština, kad vidiš da diskusija ne ide u tebi poželjnom pravcu okreneš na kletve..

ostavljam prostra da ti zaista misliš da sam ja gornjom rečenicom nekako kako kažeš udarala na tvoju konkretnu djecu..
na to stvarno ne znam šta bih rekla.. izvinjenje nekako ne ide, mi prosto ne govorimo uopšte istim jezikom

edit: provjerih, slogan za našu djecu je slogan SNS sa izgleda poslednjih izbora a stanoviti ih je SNP optužio za krađu slogana..
jeste corny, priznajem, al baš pominjanje djece u političkoj debati nazivati udarima i keltvama.. po meni je baš previše
predatortz predatortz 12:01 10.05.2023

Re: Nema zajednice

bezu da provjeravam opkladila bih se da imamo bar jednu koaliciju pod nazivom za našu djecu i slično..


Siguran sam da sam desetinama puta u razgovorima upotrebio izraz "naša deca", kao što svi to rade.

Ali sam isto tako 100% siguran da tebi, niti bilo kome drugom, nisam rekao da sa svojom decom nije uspeo, da će ostati glupa na njega i da se nadam da će mu unuci biti pametniji.

Jer to je "strina Dara" level komunikacije, koji ne praktikujem.


mada moram priznati jeste efikasno, to je ta šešeljevština,


Jeste! Ovo što si iznela o mojoj deci, tvrdeći da sa njima nisam uspeo blablablabla, jeste šešeljevština.

, mi prosto ne govorimo uopšte istim jezikom


Definitivno!
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 12:06 10.05.2023

Re: Nema zajednice

predatortz

Jeste! Ovo što si iznela o mojoj deci, tvrdeći da sa njima nisam uspeu blablablabla, jeste šešeljevština.


samo što ne samo da nigdje (ni izmežu redova) ne piše da ti ili tvoja djeca niste uspjeli (kako god mjeriš uspjeh) nego to nije ni poenta..
poenta je da agresivna retorika bazirana na svakodnevnom nabrajanju prošlih grijeha naših neprijatelja svakako ne može da proizvede generaciju koja se time neće opterećivati..
kako si ti to vulgrano protumačio kao moja smatranja o uspjesima tvoje djece ne znam..
bukvalno mi je mind boggling pošto je diskusija bila o agresiji, nacionalizmu, stalnom pretresanju žrtava a ne uspjesima ili neuspjesima u svakodnevnom životu, poslu, sportu ili čemu već..
maksa83 maksa83 12:37 10.05.2023

Re: Nema zajednice

pa evo, ja ignorisem, ignorisem i onda dobiju moja deca kletve,...potpuno je suludo, da bilo ko pomisli da je zanimljivo gurkati se sa sajkom.

Ne, uopšte nije zanimljivo, i onda zato to ne radiš.

Onog trenutka kad kažeš "ja gotov/a sa tobom i neću više da ti odgovaram" onda si brate gotova i ne odgovaraš. Više ni-kad, čak ni u ekstremnim uslovima pominjanja dece i sl. (pogotovo kad dotle dođe). Nije to obračun vatrenim oružjem pa ako ti prestaneš da pucaš a onaj drugi nastavi da puca ti onda kapitalno najebeš, to su bre neke reči negde koje kuca neka sličica sa Interneta, koga bre briga jeblomamu što bi rekli Novosađani.

Pošto imam osećaj da ne mogu uspešno da ti iskomuniciram taj vrlo jednostavan koncept jednostranog prekida evo sada ću da odustanem od daljeg objašnjavanja na tu temu. Posmatraj kako se to radi.
zilikaka zilikaka 12:42 10.05.2023

Re: Aršini, aršini

Nije uporedivo tebi i to je ok.

Samo što tvoja uporedivost nije obavezujuća posebno ne u kontekstu ,,ja ih plaćam pa mi se može,,

Vrlo nejasno rečeno.
Kako god bilo porediti uređenje privatne platforme u zabiti interneta sa državom možeš samo u svrhu spinovanja.
...
I dalja tvoja diskusija liči upravo na to.
Nemam nameru da ulazim u tvoje motive ali pošto ti uporno potenciraš da se ovde radi sa namerom i po zadatku, moj lični utisak je da, ako je to tako, tvoje ime je pri vrhu spiska tih nekih.

Da ne idem u detalje, svi smo mi ovde zato što hoćemo i koliko hoćemo i svako od nas od ovog momenta bez posledica može da odabere da više nikad ne bude deo ovog mesta.
Mislim da ćemo se složiti da sa državom tako ne ide, te mi i to daje pravo da kritikujem, osim onog što tu državu ja ili jednako i ti, moramo da plaćamo. Jedino što neki imaju privilegiju da deo tih para i oprihoduju na neki način, a neki nemamo.
Ovo u prilog jednakijih koje si pomenuo.

A spram uticaja rijalitija na moje šerpe, čini mi se da je to bio pokušaj poniženja s tvoje strane, al mene ta priča potpuno ne dotiče.
Eto, za početak, slabo stižem da kuvam, al ne zbog bloga ili rijalitija.
Možda bi mi bilo udobnije da nije tako, al šta ću..
angie01 angie01 13:01 10.05.2023

Re: Aršini, aršini

Kako god bilo porediti uređenje privatne platforme u zabiti interneta sa državom možeš samo u svrhu spinovanja.


prvo, ovo je privatna platforma i tacno je to sto kazes, al je i javni prostor, koji potpada pod zakon o informisanju i podleze tom zakonu,...diklejmer je bukavalno napisan po ugledu na sve druge, kao i sva druga pravila, tipa moderacije- koja postoji apsolutno svuda, upravo zbog budala, zbog cijih nasrtaja i opstrukcije prestaje normalno funkcijonisanje i dolazi se na onu tvoju konstatciju, da svako mora sam da se odluci i dolazi na svoju odgovorinost.

znaci, spin, koji se ovde prodaje godinama, da neka tajna grupa ovde nesto zavodi red i ucutkuje slobodnu rec, je budalastina najvece vrste i sviraju upravo oni, koji su se u grupu skupili, da ucutkuju oponente.
nikvet pn nikvet pn 13:09 10.05.2023

Re: Aršini, aršini

zilikaka
svi smo mi ovde zato što hoćemo

sa državom tako ne ide, te mi i to daje pravo da kritikujem, osim onog što tu državu ja ili jednako i ti, moramo da plaćamo. Jedino što neki imaju privilegiju da deo tih para i oprihoduju na neki način, a neki nemamo.


Тако је Зили. То што платим имам право (и обавезу) да прокоментаришем. Попљујем или похвалим.

У једном натегнутом разговору са државом (инспекцијски безобразлук) добијем одговор:
- Еј, ја нисам твој конобар!
- О да, јеси. Тацна или ташна свеједно. Из истог џепа је плаћам. Хоћу услугу фер и коректну.
angie01 angie01 13:12 10.05.2023

Re: Nema zajednice

Onog trenutka kad kažeš "ja gotov/a sa tobom i neću više da ti odgovaram" onda si brate gotova i ne odgovaraš.


pa vidi, sa sajko progoniteljem to ne ide tako i mislim da ti je to jasno...jos ovde razni bas pokvareni ljudi zloupotrebljavaju taj momenat i onda je situacija, da jedno deset njih na gomili podrzi takav tretman- koji je i pravno definisan,..lako je biti pametan, kada nisi ti target.

sa normalnim ljudima je moguce da se normalno dogovoris, ti ces levo, ja cu desno, cao, cao, sa fiksacijom u glavi to ide bez zavrsetka...a radi se o klasicnom zlostavljacu...i vrlo je ruzno jos komentarisati, kako progonjeni uziva u tome, jer da nije tako, samo bi ignorisao,...pa nisam bas primetila da drugi ignorisu i mnogo manje bedastoce i maltretman, pa ni ti.


Posmatraj kako se to radi.


ne znam sto to podvlacis, pa videla sam.
angie01 angie01 13:26 10.05.2023

Re: Nema zajednice

Ovakve "stilske figure" na mojoj deci ne vežbaj!


eto vidis i ti si osetljiv na decu, a meni osporavas za mnogo vece sranje i jos tvrdis da zloupotrebljavam- zar to nije licemerno.

ja tvoj slucaj sa decom nisam videla, al onaj alsov jesam, sa sve nastavkom i sada kada se laze, da se to nije ni desilo, nisam vise sigurna da su uopste dobre namere bile u poitanju kako sam prvo mislila i zbog toga je branila.

hebote, koliko ovde ima lazova, ono ne trepnu.
predatortz predatortz 13:31 10.05.2023

Re: Nema zajednice

eto vidis i ti si osetljiv na decu, a meni osporavas za mnogo vece sranje i jos tvrdis da zloupotrebljavam- zar to nije licemerno.


Za decu rekoh i tamo i ovde - ono što je Zoja uradila je neprihvatljivo i za svaku osudu.
Taj slučaj je drastičniji od ovog mog. Ipak, najdrastičniji je moj slučaj, u kom je ona bitanga Brajović, zbog mojih stavova o ratu u kom sa učestvovao, poželeo da moji sinovi prođu kao oni njihovi vršnjaci koji su ubijeni u Srebrenici.

Pritom, taj smrad je svima nama ovde pričao o tome kako su ga uvek fascinirale ruke njegovog oca, znajući da su te ruke ubile mnogo ljudi.

Znači, bolesnika ima raznih, ali ni jedan od mene neće dobiti podršku za napad na bilo čije dete. makar i za nagoveštaj.


Edit:

I, da...
Tebe je sa pravom uzbudila ona jedna preroruka na kletvu upućenu tvojoj deci.

Samo, taj komentar adresiran na moje sinove imao je mnogo preporuka, a spada u jedan od najbolesnijih ikad napisanih na ovom mestu.

Ubeđen sam da oni koji su te preporuke davali o sebi misle kao o visokomoralnim osobama.
Nisu! Govna su, kao što je govno onaj koji je dao preporuku na kletvu upućenu tvojoj deci.
angie01 angie01 13:48 10.05.2023

Re: Nema zajednice

I, da...
Tebe je sa pravom uzbudila ona jedna preroruka na kletvu upućenu tvojoj deci.


nije me uzbudila, nisam mogla da verujem da ima tako pokvarenih, devijantih ljudi ovde,...i nije bila jedna.


Samo, taj komentar adresiran na moje sinove, imao je mnogo preporuka, a spada u jedan od najbolesnijih ikad napisanih na ovom mestu.


ja to nisam videla,...rekoh vec, da je tvojoj deci bilo upuceno ovo sto je mojoj, isto bih napisala, a ti si istupio, kao da je to zloupotrebljavam, a tadeus, jos da je teatar u pitanju u kome obe strane jednako uzivaju,..pa hebotebog, kako gnusno.

znaci o deci, na blogu o masakru dece, najgore moguce,...pa evo, ne znam,...i sada se ovde raspreda o nekim mojim neikrenim namerama oko pominjanja te bolestine,..morala sam da pomenem, bez zelje da se o tome raspravlja, jer nije ni tamo,...tamo sam mislila da ce Filip tu gnusobu da obrise, ali kada sam videla da nije, tek sam onda odreagovala,...eto, glupo mi je da se vise pravdam,...ne verijem da bi bilo ko ignorisao tako nesto, pa ni maxa Saolin Buda...kako se predstavlja.


predatortz predatortz 13:49 10.05.2023

Re: Nema zajednice

da je tvojoj deci bilo upuceno ovo sto je mojoj, isto bih napisala, a ti si istupio, kao da je to zloupotrebljavam,


Ne, rekao sam da jedino to nije zloupotreba, ali da sve drugo jeste patetika.
angie01 angie01 14:03 10.05.2023

Re: Nema zajednice

Ne, rekao sam da jedino to nije zloupotreba, ali da sve drugo jeste patetika.


ne rekao si da je post o stradaloj deci- iako to nije tema- postao post o meni i mojim traumama-sta bi to bilo, nego sporna kletva, jer sam nju jedino i pomenula.

i rekao si da je sve drugo patetika, koje nema, a koja je ogavna jer je vezana za stradalu decu.


toliko, necu sada ovo nanovo da recikliram u krug.
solo solo 14:33 10.05.2023

Re: Aršini, aršini

znaci, spin, koji se ovde prodaje godinama, da neka tajna grupa ovde nesto zavodi red i ucutkuje slobodnu rec, je budalastina najvece vrste i sviraju upravo oni, koji su se u grupu skupili, da ucutkuju oponente.


Ma kakva tajna grupa,laskaš.

Dosovske jajare koje se nisu utalile i loše procenile prelete na udaru revitalizovanog SPS a i JULa sa sve Radikalskim prcom.
angie01 angie01 15:03 10.05.2023

Re: Aršini, aršini

Dosovske jajare koje se nisu utalile i loše procenile prelete na udaru revitalizovanog SPS a i JULa sa sve Radikalskim prcom.


rekoh ti, vidi sa budalom koja ti prodaje muda za bubrege, kakvi dosovci, julovci, radikalske price- koje su upravo sa druge strane, taj tvoj kamarad je politicki vezan, ne oponenti, a ti ocigledno nisi sposoban da prepradis sta se ovde desava, pa gutas lozenje, kao da je istina,...a mozda ti tako odgovara, nemam pojma, nisam te bas pratila,...znaci- vidi sa svojim orkestartorom spletkarenja ovde, ne lupaj gluposti koje ti neko prodaje kao istinu.

ovde imas grupu desnicara, koja nastupa zajedno, njihove pritrcivace i neke individue, koje nastupaju u svoje ime-to ti je najkraci kroki,...ovi desnicari spletkare, gde je tvoj kamarda jedan od najgorih klevetnika na ovom mestu, a ovi drugi samo koriste, neki su partijski vezani ili u neke idioloske grupa, odradjuju agende i zato ne hebi nikakvu normalu, ima da se radi i skupljaju poeni, a sve se to ucitava ovim idnividuama, koje nesto normalno, kao obicni gradjani komentarisu,..ako to ne mozes da uklaviris, ili si nesposoban za tako nesto, ili ti odgovara da ne sabiras bas najbolje- toliko, necu se vise baviti tvojim spinovima.
angie01 angie01 15:40 10.05.2023

Re: Nema zajednice

Pošto imam osećaj da ne mogu uspešno da ti iskomuniciram taj vrlo jednostavan koncept jednostranog prekida evo sada ću da odustanem od daljeg objašnjavanja na tu temu

kada sam vec pocela, reci su i ovo, posto mi jos drzis budisticke pridike,...

da tebe maltretira neki moj obozavalac, pa evo, veruj mi, ne bih to dozvolila i posmatrala kako te mrcvari i vredja u "pametnom" miru, nego bi, bez obzira, koliko glupa bila izmisljena konstrukcija, i ocigledno stalkiranje i bolesnoca, istupila i rekla sta god imam sa tom situacijom i da ti nemas nikakve veze s tim, a ja sam jos zensko,..znaci ne bih dozvolila da te neko mrcvari, jer je nesto umislio vezano za tebe,...je l kapiras?- ne?...pa dobro, oda nista...nastavi da klackas i omises u svom "pametnijem" svetu...ne daj se omesti.
predatortz predatortz 15:57 10.05.2023

Re: Aršini, aršini

ovde imas grupu desnicara, koja nastupa zajedno, njihove pritrcivace i neke individue, koje nastupaju u svoje ime-to ti je najkraci korki,...ovi desnicari spletkare, gde je tvoj kamarda jedan od najgorih klevetnika na ovom mestu, a ovi drugi samo koriste, neki su partijski vezani ili u neke idioloske grupa, odradjuju agende i zato ne hebi nikakvu normalno, ima da se radi i skupljaju poeni, a sve se to ucitava ovim idnividuama, koje nesto normalno, kao obicni gradjani komentarisu,..ako to ne mozes da uklaviris, ili si nesposoban za tako nesto, ili ti odgovara da ne sabiras bas najbolje- toliko, necu se vise baviti tvojim spinovima.


E vidiš, na ovo se odnosilo ono moje glupost i patetika.
A ovakve stvari ponavljaš u nedogled, te rekoh da je to posebno ogavno vezati uz događaj koji nas je sve potresao.

Evo, ja te javno prozivam, budući da ove stvari konstantno potežeš, da izneseš sve što znaš o meni.

Ko sam, kojoj partiji pripadam, čiju agendu odrađujem, sa kim se oko toga ovde dogovaram?
I kojim dokazima za to raspolažeš?

Ili to, ili klevećeš!
Treće nema!
Ujedno ti dajem pravo da izneseš sve što znsš o meni i da kažeš odakle to znaš.

Eto...
solo solo 16:25 10.05.2023

Re: Aršini, aršini

Čini se sličnim ali nije uporedivo na mnogo nivoa.


Kad bolje razmislim koga više boli tuki za bilo čije mišljenje.

Igrica je pređena,dotakli smo besmisao u punom sjaju.

p.s.

Bio sam u tvom Bečkereku za vikend. Lep trg i centar sablasno pusti i pomalo zapušteni. Nestvarno se vrti onaj lepi ringišpil ko iz dobrih horor filmova.Prazne baštice kafića.

Eto
solo solo 16:30 10.05.2023

Re: Aršini, aršini

vidi sa budalom koja ti prodaje muda za bubrege, kakvi dosovci, julovci, radikalske price- koje su upravo sa druge strane, taj tvoj kamarad je politicki vezan, ne oponenti, a ti ocigledno nisi sposoban da prepradis sta se ovde desava, pa gutas lozenje, kao da je istina,...a mozda ti tako odgovara, nemam pojma, nisam te bas pratila,...znaci- vidi sa svojim orkestartorom spletkarenja ovde, ne lupaj gluposti koje ti neko prodaje kao istinu.


Ti ko da si se prepoznala.

Opusti se.

Spremi neke kolače, skuvaj nešto, obraduj bližnje.

Zoja će da ti oprosti što te je klela i sve je ok.

Čuvaj zdravlje za stare dane.

p.s.

I ostavi Tasu na miru.
angie01 angie01 16:58 10.05.2023

Re: Aršini, aršini

E vidiš, na ovo se odnosilo ono moje glupost i patetika.


gde ti vidis glupisti i patetiku u kratkoj skisci, kako ovde stoje stvari.
Evo, ja te javno prozivam, budući da ove stvari konstantno potežeš, da izneseš sve što znaš o meni.

Evo, ja te javno prozivam, budući da ove stvari konstantno potežeš, da izneseš sve što znaš o meni.


ovako, mene bas briga za neke privatne podatke o tebi, iako si neke sam ovde izneo,...nego rekoh ono sto je ocigledno, a ako me bas pitas- bas me briga,...rekoh u kontekstu spinovanja koje odradjuje solo.

znaci ti su uvek u duetu sa hucije-ali uvek,..bio je do skora i onaj treci, al ste se nesto razdvojili i vasem duetu pritracavaju isto tako uvek par blogera, plus solov menadzer sa svojom ekipom i to ti je to,..tvoju menadzerku necu da spominjem, al cesto se i on pridruzuje,..da su za nesto vezan, jesi 100 posto, za neke vase strukture, za hucija nema dileme,...bice i u sledecem delenju,...i onda vi tako uvezani, spinujete pojedinacnim komentatorima, da nesto nesto, pa hajde molim te,...jos ima deo sa nekim tajnim vezama, neki rad na blogu, neki dugogodisnji prijatelji, neke gluposti do zla boga,...pazi sad ovo dosovci, julovci,..isto kao komunjare i titici, pa stvarno smesno....

angie01 angie01 17:02 10.05.2023

Re: Aršini, aršini

Zoja će da ti oprosti što te je klela i sve je ok.


ovim si sve rekao, mozda i bez namere.:))

vidi, meni je bas svejedno sta ti imas da kazes, prema tebi sam se ponela vise nego fer, iako te vecina odve gurka i nipodastava, pa mi je nekako glupo da se meni obracas sa svim tim somnabulnijama,..znaci, ako mozes lepo da se ponasa- super, ako ne, to radi negde druge,..tasu nisam ni pomenula- ti si.
predatortz predatortz 17:12 10.05.2023

Re: Aršini, aršini

znaci ti su uvek u duetu sa hucije-ali uvek,..


Znači, ne možemo biti istomišljenici u nekim slučajevima?

Inače, ovde istomišljenici jedni na druge nasrću i oči jedni drugima vade, samo huči i ja podržavamo stavove onog drugog kada delimo stav o nekoj temi...

Neozbiljno!
I da, jeste patetika!
angie01 angie01 18:49 10.05.2023

Re: Aršini, aršini

Znači, ne možemo biti istomišljenici u nekim slučajevima?


aman, ne radi se o istom misljenju, nego o zajednickom nastupu, kada krene jedan da se sa nekim raspravlja, evo ti odmah i drugog-cemu?...kako majkumu, svaki put,...do skora u trojcu, u ostalim letecim da ne govorim,...a kada nedajboze neko sa druge strane pridje da kaze nesto, odmah bude napadnut da asistira,...pa je l uvek potrebno 10 vas, da izadjete na kraj sa jednom osobom-e to je patetika,..a ovo sto ti kazes da jeste, nikako da vidim o cemu pricas.
alselone alselone 19:05 10.05.2023

Re: Nema zajednice

cekaj, ovo je laz, sto sam napisala?

nije. ali mi ne pada na pamet da prolazim ponovo kroz to.
angie01 angie01 19:12 10.05.2023

Re: Nema zajednice

nije. ali mi ne pada na pamet da prolazim ponovo kroz to.


izvini alse sto sam pomenula, prvo sam upakovano probala, jer se pravila blesava, na kraju sam rekla kako je bilo njablaze moguce, a ona opet osporava da se to desilo,..evo izvini jos jednom.
alselone alselone 19:17 10.05.2023

Re: Nema zajednice

prihvatam i poštujem izvinjenje i mislim da je to važno.
angie01 angie01 19:23 10.05.2023

Re: Nema zajednice

alselone
prihvatam i poštujem izvinjenje i mislim da je to važno.


hvala ti,...htela sam da je podsetim, posto je ismevala i nipodastavala moju reakciju na grozotu upucenu mojoj deci, da je i ona ucestvovala u nekom takvom brljavljenju.
apacherosepeacock apacherosepeacock 08:50 11.05.2023

Re: Nema zajednice

mozes da ignorises do prekosutra



Da.
Nego nije primecena u ovoj maloj konverzaciji o tome jos jedna stavka - neki ljudi se bas loze na ignorisanje mimo sajko-kilera, ono, to ih izludjuje kad ih preskocis pa se turaju duplo vise da ti skrenu paznju, drmusaju za nogavicu, dihaju za ovratnik po sistemu vidi me, vidi me pliiiiiiz..

I jos nesto, zaboravljaju se i razlike u karakterima, nismo svi bas bazdareni da budemo cool as a cucumber.. ili da imamo ziFce ko konopce.

Tako da recepti - vidi kako ja - cesto ne rade posao, uostalom kao ni moderacija blogb92-na sluzbenom putu- a kace se vrati djekna, ne znamo. Do tada, ubiboze arcenja vremena sto rekla zili.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 09:32 11.05.2023

Re: Nema zajednice

apacherosepeacock
mozes da ignorises do prekosutra



Da.
Nego nije primecena u ovoj maloj konverzaciji o tome jos jedna stavka - neki ljudi se bas loze na ignorisanje mimo sajko-kilera, ono, to ih izludjuje kad ih preskocis pa se turaju duplo vise da ti skrenu paznju, drmusaju za nogavicu, dihaju za ovratnik po sistemu vidi me, vidi me pliiiiiiz..

I jos nesto, zaboravljaju se i razlike u karakterima, nismo svi bas bazdareni da budemo cool as a cucumber.. ili da imamo ziFce ko konopce.

Tako da recepti - vidi kako ja - cesto ne rade posao, uostalom kao ni moderacija blogb92-na sluzbenom putu- a kace se vrati djekna, ne znamo. Do tada, ubiboze arcenja vremena sto rekla zili.


pa to stoji do neke granice.. ali baš dvadeset godina da ne možeš da odoliš da nekome ne skrešeš nazad je previše.. prosto i tebi odgovara, nema drugog objašnjenja..
par puta možda i kapiraš ma jbt pa ne mogu dozvoliti da ova budala ima zadnju riječ ali poslije par puta ti prosto bude, čekaj, pa prosto ne želim uopšte da budem u blizini tog razgovora a ne aktivno učestvujem day in day out..
na prvu sam i ja mislila (i uplitala se) sa kao pa nije u redu da progonite..
ma jok..
to je ples, svi učesnici su potpuno u tome od svoje volje
angie01 angie01 10:05 11.05.2023

Re: Nema zajednice

Da.
Nego nije primecena u ovoj maloj konverzaciji o tome jos jedna stavka - neki ljudi se bas loze na ignorisanje mimo sajko-kilera, ono, to ih izludjuje kad ih preskocis pa se turaju duplo vise da ti skrenu paznju, drmusaju za nogavicu, dihaju za ovratnik po sistemu vidi me, vidi me pliiiiiiz..


pa to je lekcija broj 1...da ufiksirana opsesija nece da stane, nego ce samo da pojacava-sto se desilo,...pa se prikljuce obozavaoci i dolivaju gorivo, pa sajko misli da je to ok i da je prihvacen.


pa to stoji do neke granice.. ali baš dvadeset godina da ne možeš da odoliš da nekome ne skrešeš nazad je previše.. prosto i tebi odgovara, nema drugog objašnjenja..
par puta možda i kapiraš ma jbt pa ne mogu dozvoliti da ova budala ima zadnju riječ ali poslije par puta ti prosto bude, čekaj, pa prosto ne želim uopšte da budem u blizini tog razgovora a ne aktivno učestvujem day in day out..


ti si bas uporna da dokazujes nepostojece, pri cemu, koliko sam otpratila, ti nisi bas neko ko odustaje, stavise, teras, ucitavas, lazes do iznemoglosti, samo da isteras svoje...za sitnicu popizdis, a ovamo znas kako ja uzivam na morbidu, bas zanimljivo i nadasve mrziteljski-eto, nesto i na temu,...da ovako nesto kaze recimo razmisljam, pa da i razumem sta prica, al ti, blagiboze, kakva komedija apsurda.

a ono sto je najbitnije, pa je uposte smesno da mi se sa nekih visina pameti i mudrosti nudi ono sto je magicno resenje i sto radi onaj koji nije budala kao ja, je cinjenica, da sam ja vise godina bukvalno ignorisala sve napade na mene, grupne, gnusne, prostacke, pa su se oni samo pojacali,...ovu konkretnu osobu preskacem svaki put, a ona se jos vise nalozi-sem sto je lozena sa strane, pa to nema kraja,...odgovorim joj posle 200 puta, kada nesto bas pretera,...dok najmudriji uredno pazi da ne pokaviri svoju popularnost, pa jos joj normalno odgovara na zamku postavljene meni,...da se ne razume pogresno- ja ne zameram nikom nista i svako nek radi kako hoce i primedbu bi prihvatila, prvo, da je dobronamerno srocena, a ne izmedju dva sveta, kao i obicno,...i da je tacno da ja sa ignorisanjem nisam probala i to bas beskrajnim, sto se sada uredno preskocilo i otkriva se rupa na saksiji.

koliko vidim, ovde ljudi popizde i za mnogo manje trigere, neki ih i izmisle, kako bi nesto ruzno nekom rekli,...ja privatno nikada nisam srela toliko pokvarenosti, bedastoce i spremnosti na sve, kao sto neki ovde pokazuju, a znam bas mnogo ljudi i nisam zivela u saksiji.
gedza.73 gedza.73 09:27 12.05.2023

Re: Aršini, aršini

angie01
bio je do skora i onaj treci

Tu je i dalje 'onaj treći' nego pokušava da se osvesti od tvoje izjave da si za demokratsko, republikansko, građansko društvo iako uredno godinama tvrdiš kako se znao red u jednopartijskoj diktaturi sa doživotnim predsednikom na čelu kada su pijani oficiri šenlučili sa terasa pucajući po naseljima i kada se sa državne televizije promovisao alkoholizam i nasilje u porodici.
angie01 angie01 11:36 12.05.2023

Re: Aršini, aršini

Tu je i dalje 'onaj treći' nego pokušava da se osvesti od tvoje izjave da si za demokratsko, republikansko, građansko društvo iako uredno godinama tvrdiš kako se znao red


pa vidi, ovo kako si ti srocio- ne odgovara istini, da ponovo objasnjavam, necu, bas me briga, ionako je upitanju zla namera, ucitavanje,...a drugo, ti i ja smo se dogovorili da se preskacemo i tako ce i ostati.
gedza.73 gedza.73 12:59 12.05.2023

Re: Aršini, aršini

pa vidi, ovo kako si ti srocio- ne odgovara istini,

Ako neko uporno priča kako je SFRJ diktatura društvo u kome se znao red onda u sledećoj rečenici ne može da tvrdi kako se zalaže za vrednosti demokratskog građanskog društva. Prosto.
a drugo, ti i ja smo se dogovorili da se preskacemo i tako ce i ostati.

kao prvo nismo se ništa dogovorili a drugo je 'treći' u tvom komentaru poviše.
angie01 angie01 14:28 12.05.2023

Re: Aršini, aršini

Ako neko uporno priča kako je SFRJ diktatura društvo u kome se znao red o

u sfrj se znao red i to je cinjenica, sve ostalo je stvar druge price, a ne ucitavanja.


kao prvo nismo se ništa dogovorili a drugo je 'treći' u tvom komentaru poviše.


ja tebe pomenula nisam, sam si istrcao.

znaci- necu s tobom da se rspravljam.
gedza.73 gedza.73 14:37 12.05.2023

Re: Aršini, aršini

u sfrj se znao red i to je cinjenica

To nije činjenica (osim za one koji su bili botovski ušemljeni poput nekih danas) jer je Jugoslavija bila
a) diktatura
b) nije imala smenjivu vlast
c) nije postojalo nezavisno sudstvo (jedinstvo vlasti).

Da ne spominjemo moralno - političku podobnost i kategoriju društveno - političkih radnika.

Sve stavke, osnovne, su nespojive sa demokratijom. Kao kad bi neke visoko rangirane pristalice Kim Džonga jednog dana po padu diktature tvrdile kako se u Koreji znao red.

U to vreme na Dedinju, gde sam živeo i rastao, droga je bila uobičajena stvar. Harala je našim krajem. Naravno da ni policija nije smela da interveniše s obzirom da se znalo čija su to deca. Devedeset odsto njih služili su vojsku u Beogradu, jer su im očevi bili generali, nisu završili nikakve škole, propili su se ili postali narkomani i propali.
Vuk (Peko) Dapćević

predatortz predatortz 15:50 12.05.2023

Re: Aršini, aršini

u sfrj se znao red


A tek kod Hitlera! Kod druga Staljina, to je za priču!
Musolini je bio malo labaviji...
angie01 angie01 16:01 12.05.2023

Re: Aršini, aršini

A tek kod Hitlera! Kod druga Staljina, to je za priču!
Musolini je bio malo labaviji...


mogu da nabrojim na sta sam mislia, al me sada mrzi da se gurkam, kada ionako nije ideja da se razmeni argumentacija, a i iste price su vec bile 100 puta.

Jugoslavija je bila perod prosvetiteljstva u odnsu na sve pre i posle,...a zasto se posle nije radilo na necem boljem, nego se dovelo do ovoga danas- to je pitanje, da se jos nude modeli vracanja u nesto od pre sto godina i slicne munje,...to sve nikakve veze nema sa podrskom komunistima, jer ja i moja porodica, komunisti nismo bili, pa je u tom smislu glupo da se tako gurkamo,...al je isto cinjenica, da su se ti komunisti i pojavili, kao revolucionarska frakcija, jer je vecina naroda zivela lose u kraljevini da je vecina bila nepismena sirotinja, koja je dirincila sa saku brasna, solusnski borci, najveci heroji ovog naroda, su ostavljeni da prose na ulici, osakaceni u borbama i nesposobni da drugacije zarade za zivot, pa im je ipak Tito dao i boracke penzije, smestaj i sve sto treba- o tome se radi,..al tupiti sve ovo u krug je besmislica- dok stojimo u blatu do guse.
predatortz predatortz 16:05 12.05.2023

Re: Aršini, aršini


mogu da nabrojim na sta sam mislia,


Mogu i ja, nije mi mrsko da obrazložim ako treba.
gedza.73 gedza.73 16:12 12.05.2023

Re: Aršini, aršini

angie01
komunisti i pojavili, kao revolucionarska frakcija, jer je vecina naroda zivela lose u kraljevini

Netačno.
Jugoslovenska komunistička grupa, poznata i kao Jugoslavenska sekcija pri Ruskoj komunističkoj partiji (kasnije Komunistička partija (boljševika), Srba, Hrvala i Slovenaca) je bila zaverenička organizacija jugoslovenskih učesnika ruske revolucije, formirana u Moskvi, 1918. godine.
Članovi ove grupe će postati jezgra mladog komunističkog pokreta u Kraljevini SHS. Cilj grupe bio je širenje sovjetske revolucije na Balkan. Radilo se o konspirativnoj organizaciji sličnoj zavjereničkim, blankističkim organizacijama.

angie01
dok stojimo u blatu do guse.

'Sad se zna red'
koja je dirincila sa saku brasna,



Žena iz dokumentarca je 1968. zarađivala 40 dolara. Četrdeset dolara.



angie01 angie01 20:50 12.05.2023

Re: Aršini, aršini

Mogu i ja, nije mi mrsko da obrazložim ako treba.


ma znam, to samo i radis, rekoh da smo to vec sto puta,...a stvar je u tome, sto nije napradak klasno drustvo sa velikim razlikama i razlicitim pravima, nego je napredak socijalna pravda i jednaka prava-ne u smislu uravnilovke, nego u smislu brige o coveku i humanosti,...to sa nehebavanjem stanovnika od "elita" i svodjanja istih na plebs, koji treba ove gore da izdrzava i sluzi, a sam da grca u nemastini- se uvek lose zavrsi, kao recimo sa Francuskom revolucijom.
gedza.73 gedza.73 10:40 13.05.2023

Re: Aršini, aršini

nego je napredak socijalna pravda i jednaka prava

A-ha.
Zato '68. parole bile 'Dole crvena buržoazija', zato hapšeni i proganjani novinari koji su se usudili da pišu o mahinacijama partijske vrhuške, zato Amnesti internešenel navodio slučajeve slanja zdravih ljudi po lažnim medicinskim nalazima na spihijatrijske klinike samo zato što su se usudili da pričaju protiv diktatora i zato neki hvalili polupismenog Ratka Draževića, direktora Avale po partijskoj direktivi koji je sam priznao i sam se ponosio zločinima nad nevinim civilima.
nego u smislu brige o coveku i humanosti

Da li su tada sve porodilje (ne samo kategorija 'radni narod') imale ista prava?
Da li su tada majke mogle da postave pitanje krađe beba za šta je diktatorska država znala?


angie01 angie01 13:44 13.05.2023

Re: Aršini, aršini

gedza.73


evo, da ti objasnim, pa da zavrsimo sa slucajem,

ti si meni, za razliku od ovih ostalih neistomisljenika, bio simpatican, jer si znao meru i nekako dugo nisi koristio neprimerene metode, koje su njima omiljene i ja sam to uvazavala i jos se trudila da te razumem-jer generalno postujem kada je neko covek-...al, kada si presao crtu, i poceo da vrejdas, lazes, ucitavas, pravis se blesav i krojis one tvoje bezumne pacvorke i bez pardona i bilo kakve eticke cenzure u sebi da udaras nisko i jos se keseljis- samo si mi se smucio, na isti nacin, kao sto ti se neko smuci u RL, ko ti je bio drag, pa se u nekom momentu pokaze, da si se prevario u proceni,...tako, da ne trudi se dalje, ovo je poslednji komentar koji ce s moje strane tebi biti upucen-recju, odhebi...ti slobodno kazi sta hoces, al svoje komentare ne vezuj za moje.
gedza.73 gedza.73 14:34 13.05.2023

Re: Aršini, aršini

al, kada si presao crtu, i poceo da vrejdas, lazes, ucitavas,

nakon tvog rasističkog bloga. A niti sam vređao, niti lagao niti učitavao. Čak sam citirao tvoje komentare kojima si sama sebi uskakala u usta. Podsećao te kako si krajnje bezobrazno u fazi LDP vređala blogerke (naglašavam 'blogerke) koje su bile vrlo pristojne.
recju, odhebi

Šta ti je nobles.
A naravno kako ću botove i sendvičare 'prošlih vremena' da podsećam na krađu beba koju je prečutno odobravala država u kojoj se znalo ko je šta kome rekao za nedeljnim ručkom svaki put kad krenu sa objašnjavanjima kako je nekada bilo sređeno i uređeno da se moglo spavati u parku.
vcucko vcucko 18:50 13.05.2023

Re: Aršini, aršini

gedza.73

A-ha.
Zato '68. parole bile 'Dole crvena buržoazija'

Upravo. Uz otvorenu mržnju prema kapitalizmu i sa Maovom sličicom u rezervi.
Aman bog, kud na šesetosmu?!
Njima je bilo malo komunizma, 'teli su još.
predatortz predatortz 19:12 13.05.2023

Re: Aršini, aršini

vcucko
gedza.73

A-ha.
Zato '68. parole bile 'Dole crvena buržoazija'

Upravo. Uz otvorenu mržnju prema kapitalizmu i sa Maovom sličicom u rezervi.
Aman bog, kud na šesetosmu?!
Njima je bilo malo komunizma, 'teli su još.


Žao mi je što ga nisu i dobili! Onog sovjetskog!
Danas bi bili slobodni društvo, a samo poremećeni retardi, kao u zemljama bivšeg istočnog bloka, bili bi nostalgični za tim vremenima.
gedza.73 gedza.73 19:41 13.05.2023

Re: Aršini, aršini

vcucko
Aman bog, kud na šesetosmu?!

Palo mi na pamet onako na prvu uz pominjanje socijalne jednakosti, humanosti i pravde kad je 'narodna' ravnopravna milicija prebijala studentkinje uz reči 'takve kurve kao vi nam ne trebaju' i kad je neki lik izjavio 'pre rata sam znao šta je a ovo sad kao socijalizam pa isto kao nekad'
Njima je bilo malo komunizma, 'teli su još.

Iz njihovih čizama u tom trenutku borba protiv vlasti i nije mogla drugačije da izgleda.
Tada je državni funkcioner Petar Stambolić izjavio
Mi smo ovu vlast krvlju stekli, i bez krvi je ne damo

A osim toga ni Tito nije napravio ovoliko puteva kao Vučić niti je zaposlio ovoliko naroda kao naš predsednik nakon inflacije devedesetih i vladavine DOS-a... ček da vidim kod Angie tačnu formulaciju... .
to sa nehebavanjem stanovnika od "elita" i svodjanja istih na plebs, koji treba ove gore da izdrzava i sluzi, a sam da grca u nemastini
angie01 angie01 19:42 13.05.2023

Re: Aršini, aršini

ao mi je što ga nisu i dobili! Onog sovjetskog!
Danas bi bili slobodni društvo, a samo poremećeni retardi, kao u zemljama bivšeg istočnog bloka, bili bi nostalgični za tim vremenima.


aman covece, koga SU dobili,...neki tamo ljudi, ili sta,... da si ziveo u istocnom bloku, bio bi sheban i posle dizanja zavese, jer si se posle mnoooogo umerenijeg tretmana, ipak vratio svom kuturoloskom obrascu-koji ne znam ni kako da nazovem-...za razliku od recimo, Cehoslovacke, koja je za vreme Varsavskog pakta bila urnisana, pa je posle oslobadjanja te stege, uredno nastavila tamo gde je stala- znaci, vratila se svom kulturoloskom obrascu,...ne razumem vise tvoju upornu mrznju i destruktivne zelje, ako nisu tvoji u fokusu-sto smo videli kako izgleda-sto je je l te, taj obrazac o kome pricam.

Srbiju bukvalno NIKO ne sprecava da se uljudi, uredi,...nije ni devedesetih...mogla je, da je htela, da izabere sasvim druga resenje, kao svoju buducnost.
predatortz predatortz 19:59 13.05.2023

Re: Aršini, aršini

Srbiju bukvalno NIKO ne sprecava da se uljudi, uredi,...nije ni devedesetih.


Srbija još nije oslobođena od komunista i njihovog nasleđa.
Sve vlade od devedesete na ovamo su neke njihove frakcije, ili opozicija koju su oni formirali još od ranih osamdesetih jer su znali da je komunizam neodrživ.
Onda su temeljito formirali buduću opoziciju, budući nevladinih sektor, buduće građanske opcije... Koje su tako jalove i antipatične da nisu, niti će, pomeriti stvari na bolje. To su samo ikebane, koje udobno plivaju u septičkoj jami koju su napravili njihovi dedovi ili očevi.

Jer, kad se zagrebe po biografijama naših lidera i liderčića opozicione i NGO scene, uvek se dođe do dede, tate ili strica iz KNOJ-a, UDBe, KOSa, ili nekog drugog govnarskog tela komunisičkog režima.

Srbija će ići napred samo kad se svi oni, đuture i jednim zakonom, lustriraju i pošalju u tri pičke materine.
Kada se uzurpatorima tuđih kuća i salonaca, koji smrde u svim institucijama ovog društva kaže jedno glasno i jasno:

Marš u pičku materinu, stoko sitnog zuba!

gvozden1 gvozden1 20:04 13.05.2023

Re: Aršini, aršini

...za razliku od recimo, Cehoslovacke, koja je za vreme Varsavskog pakta bila urnisana, pa je posle oslobadjanja te stege, uredno nastavila tamo gde je stala- znaci, vratila se svom kulturoloskom obrascu,.

Ja to svo vreme govorim.
Kad je puklo trebalo je vratiti se sebi, svom kulturnom obrascu, Srbija, srpska dinastija, srpski ustav, srpska vojska..

Ali Miloševiću se nije odvajalo od petokrake, od hej Sloveni, od Jugoslavije...



predatortz predatortz 20:07 13.05.2023

Re: Aršini, aršini

gvozden1
...za razliku od recimo, Cehoslovacke, koja je za vreme Varsavskog pakta bila urnisana, pa je posle oslobadjanja te stege, uredno nastavila tamo gde je stala- znaci, vratila se svom kulturoloskom obrascu,.

Ja to svo vreme govorim.
Kad je puklo trebalo je vratiti se sebi, svom kulturnom obrascu, Srbija, srpska dinastija, srpski ustav, srpska vojska..

Ali Miloševiću se nije odvajalo od petokrake, od hej Sloveni, od Jugoslavije...






Kome si ti našao da pričaš šta je srpski obrazac!
Ona je ubeđena da je to s Titom naprijed!
angie01 angie01 20:18 13.05.2023

Re: Aršini, aršini

Srbija još nije oslobođena od komunista i njihovog nasleđa.
Sve vlade od devedesete na ovamo su neke njihove frakcije, ili opozicija koju su oni formirali još od ranih osamdesetih jer su znali da je komunizam neodrživ.
Onda su temeljito formirali buduću opoziciju, budući nevladinih sektor, buduće građanske opcije... Koje su tako jalove i antipatične da nisu, niti će, pomeriti stvari na bolje. To su samo ikebane, koje udobno plivaju u septičkoj jami koju su napravili njihovi dedovi ili očevi


Isuse,...pa ti ne znas ni zarez iz biografija nekih ljudi, koji su se bas trudili da se stvari okrenu na bolju stranu, pa ovako djuture pricas gluposti,...nego ovi sto ih ti zagovaras, to su ti napredni i pravi, ili sta.

da je recimo Ivan Djuric pobedio 1990. na predsednickim izborima, ne bi zavrteo tocak nesrece i beznaja,...al narod, vecinski, nikada nije ni cuo za njega, niti ga je razumeo sta govori- sve suprotno oz zlobe, koji im je bio blizak, po apsolutno svim tackama, to je taj kulturoloski obrazac-jedino sto nisu znali, da ce toliko da ih sve zahebe.
Jer, kad se zagrebe po biografijama naših lidera i liderčića opozicione i NGO scene, uvek se dođe do dede, tate ili strica iz KNOJ-a, UDBe, KOSa, ili nekog drugog govnarskog tela komunisičkog režima.


prvo, ovo nije tacno, a drugo, boltemazo, pa ovi tvoji predvodnici zla, svi odreda su bili komunjare.


gvozden1 gvozden1 20:21 13.05.2023

Re: Aršini, aršini


Kome si ti našao da pričaš šta je srpski obrazac!
Ona je ubeđena da je to s Titom naprijed!

Ne daš mi bre da se složim sa Endži:)

A da, to jeste bio put, vratiti se tamo gde se stalo, baš kao što Endži hvali Čehe.

Naravno, jasno je da ona to za Srbe ne podržava, ni za Srbiju, sad će to da demonstrira, garant.

A trebalo je to da bude marker, tačka prekida, momenat u kom se jasno pokazuje, ono je propalo, sada nastupa nešto drugo.

Nemamo tu tačku u istoriji, ni za jedan događaj, datum, ne možemo da kažemo, e tad smo raskrstili sa komunizmom.
A moramo je imati, bez nje nikad nećemo raskrstiti.

Proglašenje monarhije je dobra prilika za to, kad smo već propustili pad zida, rasturanje Jugoslavije, pa i peti oktobar.

To su mogli da budu takvi događaji , sve smo ih propustili.

A jednom nam sleduje, kad tad.

Druga prilika je možda ujedinjenje sa Srpskom.
Neki jak događaj svakako mora da bude.
angie01 angie01 20:22 13.05.2023

Re: Aršini, aršini

Kome si ti našao da pričaš šta je srpski obrazac!
Ona je ubeđena da je to s Titom naprijed!


ma huciju je bio Titov naprijed,...Endzika bi sada bila burzujka, da nisu dosli oslobodioci...al hebiga, jesmo bili okupirani i partizani su pobedili, oni kraljevi bandidti su bili kolaboracionisti i cinili razne zlocine tokom rata,...i necu ponovo o tome.

kako ti dovedes do rata- bilo kog i jedne te iste price, to je cudo jedno, ti imas beskonacnu matricu u glavi.
gedza.73 gedza.73 20:25 13.05.2023

Re: Aršini, aršini

Ivan Djuric

Podseti me, taman za Mladenovića.
Dušan Đurić-Zinaja: Na Muzčkoj akademiji ima neprijatelja, ali je njegov odnos drukčiji. Većina tih nenarodnih studenata je angažovana po filharmonijama...

Neprijatelji na Muzičkoj akademiji? Nenarodni studenti? Po filharmonijama?
iju naopako
gvozden1 gvozden1 20:29 13.05.2023

Re: Aršini, aršini

ma huciju je bio Titov naprijed

Jeste.
Malo mu ubili dedu, malo hapsili tetku, malo prekopavali podrume do pedeset i neke, ma uživancija.

A da li bi ti bila buržujka, ko zna, svašta svako može da napiše.

Nego, reci, lepa, ono za Čehe, važi li i za Srbe, da se vrate na raskrsnicu na kojoj su pogrešno skrenuli.
angie01 angie01 20:30 13.05.2023

Re: Aršini, aršini

Ne daš mi bre da se složim sa Endži:)


eto, ne moze!:)
angie01 angie01 20:31 13.05.2023

Re: Aršini, aršini

A da li bi ti bila buržujka, ko zna, svašta svako može da napiše.


pa to onda vazi i za tebe, ili ne,...znas koliko me briga da nesto izmisljam.
gvozden1 gvozden1 20:35 13.05.2023

Re: Aršini, aršini


pa to onda vazi i za tebe, ili ne,...znas koliko me briga da nesto izmisljam.

Tačno.

A Česi, njih hvališ što su se vratili u 1918, i rasturili ono što je tad napravljeno, jesu li tako trebali i Srbi, ili za njih imaš neki drugi predlog?
predatortz predatortz 20:41 13.05.2023

Re: Aršini, aršini

oni kraljevi bandidti su bili kolaboracionisti i cinili razne zlocine tokom rata,...


Ma da...
Gledao sam i ja Bulajićeve filmove i bajke o tome...
principessa_etrusca principessa_etrusca 20:54 13.05.2023

Re: Aršini, aršini

Dušan Đurić-Zinaja:

Познат по послератном избацивању професора са медицинског факултета.
angie01 angie01 21:08 13.05.2023

Re: Aršini, aršini

Gledao sam i ja Bulajićeve filmove i bajke o tome...


smeta samo sto ima suvise istorijske gradje po Istorijskim arhivima sirom sveta, ne samo nasim.


Познат по послератном избацивању професора са медицинског факултета.


nikad cula, imas neki link, nesto,..a i da je bio najgori na svetu- sto nije, koliko znam, postovan i uvazavan,...kakve to veze ima sa Ivanom, besprekorne biografije, velikog intelektualca.


IVAN DJURIC
gvozden1 gvozden1 21:10 13.05.2023

Re: Aršini, aršini


smeta samo sto ima suvise istorijske gradje po Istorijskim arhivima sirom sveta, ne samo nasim

Pregledala? :)

Ni svesna nisi koliko lupetaš.
gedza.73 gedza.73 21:24 13.05.2023

Re: Aršini, aršini

principessa_etrusca
Dušan Đurić-Zinaja:

Познат по послератном избацивању професора са медицинског факултета.

On je inače pedesetih učestvovao u izbacivanju sa fakulteta osnivača i jednog od dekana Medicinskog fakulteta čuvenog Aleksandra Kostića.
Studenti koji su bili partijski podobni izbacivali sa fakulteta profesore i dekane.
angie01 angie01 21:37 13.05.2023

Re: Aršini, aršini

Pregledala? :)


neke da- jer sam radila sa istoricarima,...nesto nejasno?...mozes i ti, zakazes, trazis, vidis, procitas.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana