Izvinjenje

Jasmina Tesanovic RSS / 04.06.2008. u 17:45

Drage/i,

zadovoljstvo mi je da vas obavestim, da je nakon zahteva dvadesetak nevladinih organizacija za lgbttiq i ljudska prava, a na inicijativu Labrisa,

u danasnjem izdanju dnevnog lista Politka objavljeno izvinjenje lezbejskoj i gej populaciji:

""

Редакцијски коментари
Љиљана Смајловић
Говор и предрасуде

Двадесетак невладиних организација обратило се јуче „Политици” са захтевом да се извинимо лезбијској и геј популацији због објављивања колумне Слободана Стојићевића у броју од среде, 28. маја. Стојићевићев ауторски текст објављен је у рубрици „Погледи” под насловом „Мајмунска посла”, а Лабрис и бројне друге организације за лезбијска и људска права у Србији сматрају да је Стојићевићев текст „класичан пример говора мржње” према сексуалним мањинама.

Слободан Стојићевић редовни је хонорарни сарадник „Политике” који сваке среде, у ауторској колумни „Новине које сам прочитао”, анализира писање таблоидних и других медија у Србији. Његову пажњу каткад задржи озбиљан, а чешће смешан, сензационалан или контроверзан садржај тих листова. Да не би било забуне, у тексту „Мајмунска посла” писао је о, на моменте дирљивој, а на моменте комичној, потреби Срба, као добрих домаћина „Евросонга”, да се допадну својим европским гостима. „У просто ганутљивој жељи да нас пригрли мајчица Европа, бар као пасторче неко, умиљавамо јој се до бесмисла. Додворујемо јој се и подражавамо је неумерено, али не у раду, пословању, суштини, већ појавно. Као мајмун који имитира човека”, написао је Стојићевић, уводећи читаоце у причу о начину на који су таблоиди извештавали о „престоничкој журки на којој су продефиловали сви припадници геј популације” (цитат из „Курира”).

Наш колумниста је изнео мишљење да сви имају право да живе и забављају се како хоће, уколико друге не угрожавају, и да гласила треба да прате живот у свим његовим видовима, само је важно да постоји неки однос према догађају. Затим је написао, а „Политика” објавила, да није „сигуран да је подстицање ’европског духа’ и наше ’увођење у Европу’ то што ће се обелоданити скуп ’изабраника грешке природе’. Да се покаже како смо ’светски људи’. Како је и код нас постало нормално оно што није нормално. Оно што би, природно, требало да буде на ивици друштвених вредности на овај начин допада у жижу, и то као допринос нашем вапају да нас прими Европа”.

Иако аутор колумне каже да је синтагму „изабраници грешке природе” преузео из других новина, да ју је цитирао у контексту ругања савременим српским медијским „покондиреним тиквама”, и да израз „грешке природе” ни у ком смислу не одражава његов став према сексуалним мањинама, остаје чињеница да је „Политика” његовим чланком увредила припаднике геј популације.

У најбољем случају, овај пример показује да код нас постоји мањак сензибилитета према мањинама, као и одсуство свести о томе како се лако прелази граница између слободе говора и говора мржње.

Слободан Стојићевић и „Политика” жале што је преко страница овог листа у јавни домен доспео недопустив начин говора о нашим суграђанима, женама и мушкарцима који због своје сексуалне оријентације трпе предрасуде и дискриминацију које нам као друштву не служе на част.

Љиљана Смајловић
[објављено: 03/06/2008]

Izvinjenje je zatrazeno zbog govora mrznje prema istopolno orijentisanim osobama, u tekstu Majmunska posla, novinara Slobodana Stojicevica.

Srdacno,

Dragana Vuckovic

Labris - organizacija za lezbejska ljudska prava
Beograd, Republika Srbija
E-mail: lobi@labris.org.yu
Tel: + 381 11 334 1855, + 381 11 334 7401
E-mail: labris@labris.org.yu
Tel/fax: + 381 11 3225 065
Mob: +381 63 8 513 170
Web: www.labris.org.yu

 



Komentari (31)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Taska Dana Taska Dana 17:59 04.06.2008

Izvinjenje je dobar pocetak!

Nadam se da ce nase drustvo prevazici predrasude koje ima a koje su podgrevane od medija.....najvise se nadam da ce mediji poraditi na tom problemu i uciniti nesto na obrazovanju ljudi u tom smislu .
Jasmina Tesanovic Jasmina Tesanovic 18:18 04.06.2008

Re: Izvinjenje je dobar pocetak!

ja duboko verujem u rituale
i sama ih praktikujem
to je moj jedini "bog"
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 20:03 04.06.2008

Re: Izvinjenje je dobar pocetak!

Dobro, ovo jeste napredak. Mnogo bi se jos tu moglo reci o tretmanu manjina u Politici, ali od Kostunicinog glavnog medij(um)a ovo je zbilja veliki evolutivni korak napred... Cestitke Labrisu.
dragonKa dragonKa 20:50 04.06.2008

Re: Izvinjenje je dobar pocetak!

jeste da je glavna urednica ovako oprala svoju ulogu u objavljivanju tog chlanka, pohvalno je to shto je uspela se izvini, makar i ne mislila tako.
josh samo da nam tuzhilashtvo poradi na napisima iz kurira (samo "vicevi" koje objavljuje iz dana u dan vredjaju i manjine i nahse komshije) pa da stvari legnu na svoje mesto.
dzhaba ngo pritisci kad nam drzhava ne "radi" .
vidomir pavlovic vidomir pavlovic 20:51 04.06.2008

Re: Izvinjenje je dobar pocetak!

Gospođo Jasmina mnogim ženama iz nasilja možete pomoći, koje ni ne znaju da postojite...

koje se muče veoma mnogo koje dobijaju batina svaki dan, koje ne smeju ni u sigurnu kuću da se prijave...

Zašto im ne pomognete?

Kada svaka žena sazna za vas Vi ste uspeli, iskoristite svoja prava i položaj.



Njih niko ne tuče, niko ih nije naterao na to što jesu. Nemam ništa protiv njih, imaju oni gde i kome da se obrate.

VI jedino..., ako ste se promenili...., razumem vas....

Oprostite, mnogo suza teče i krvi se proliva.... a dvadesetak N:V:O bi mogle čudo napraviti znam sigurno
AlexDunja AlexDunja 22:01 04.06.2008

:))

dragonKa
jeste da je glavna urednica ovako oprala svoju ulogu u objavljivanju tog chlanka, pohvalno je to shto je uspela se izvini, makar i ne mislila tako.
josh samo da nam tuzhilashtvo poradi na napisima iz kurira (samo "vicevi" koje objavljuje iz dana u dan vredjaju i manjine i nahse komshije) pa da stvari legnu na svoje mesto.
dzhaba ngo pritisci kad nam drzhava ne "radi" .


sve se slazem. (potpisujem)
ael neko vid'o komentare?
na politikinom sajtu mislim?
Tibor Jóna Tibor Jóna 07:10 05.06.2008

Re: Izvinjenje je dobar pocetak!

Dobro, ovo jeste napredak. Mnogo bi se jos tu moglo reci o tretmanu manjina u Politici, ali od Kostunicinog glavnog medij(um)a ovo je zbilja veliki evolutivni korak napred... Cestitke Labrisu.


cula i Ugrica rezultate izbora...
Jasmina Tesanovic Jasmina Tesanovic 09:45 05.06.2008

Za zrtve nasilja

postoje vise NVO koje se time vrlo aktivno i uspesno bave
Zenski centar u Tirsovoj ulici, BG
Incest trauma centar
SOS telefon itd
la licno ne radim u tim organizacijama niti ni u jednoj drugoj plus ne zivim trenutno u Srbiji ali svakako mogu i meni da se obrate ako im je potrebna pomoc bilo koje vrste da ih povezem
VladL VladL 19:25 05.06.2008

Re: Izvinjenje je dobar pocetak!

Tibor Jóna
cula i Ugrica rezultate izbora...
A koja je to stranka koja se zalaze za sveobuhvatno postovanje ljudskih prava pobedila na izborima da se Ljiljana tako silno morala uplasiti? I "super" mi je kada se koriste nazivi koje je patentirao nadasve cuveni mizoginista Pera Lukovic...
Tibor Jóna Tibor Jóna 21:47 05.06.2008

Re: Izvinjenje je dobar pocetak!

VladL
.A koja je to stranka koja se zalaze za sveobuhvatno postovanje ljudskih prava pobedila na izborima da se Ljiljana tako silno morala uplasiti? I "super" mi je kada se koriste nazivi koje je patentirao nadasve cuveni mizoginista Pera Lukovic...


he he... ne plasi se ona od stranke, nego za fotelju :)
VladL VladL 00:01 06.06.2008

Re: Izvinjenje je dobar pocetak!

Tibor Jóna
he he... ne plasi se ona od stranke, nego za fotelju :)
Pa ce, kao, ovo izvinjenje da je spasi...
Exitus Letalis Exitus Letalis 20:49 04.06.2008

ako ćemo pravo..

Затим је написао, а „Политика” објавила, да није „сигуран да је подстицање ’европског духа’ и наше ’увођење у Европу’ то што ће се обелоданити скуп ’изабраника грешке природе’. Да се покаже како смо ’светски људи’. Како је и код нас постало нормално оно што није нормално. Оно што би, природно, требало да буде на ивици друштвених вредности на овај начин допада у жижу, и то као допринос нашем вапају да нас прими Европа”.

ako ćemo pravo, ceo tekst je sporan. uvredio je ne samo gej populaciju, nju najviše naravno, nego sve čega se dokačio.
recimo, čitav ovaj pasus je sporan.
ali ja znam tog novinara koji nikad nije bio "sporan" za politiku, ni u gorim vremenima od ovih, pa što bi sada.
da nisu uputile protest organizacije, ne bi niko reagovao.
osim toga, ima politika i lektora i korektora, pa nikome nije zasmetalo.
svaki dan bi neko mogao da se žali na njihovo uvredljivo pisanje, naročito antonićevo i bobićkino ili onog tipa iz bg sindikata.
ovo je dobar znak za nvo a politika je ostala kakava je i bila.
vađenje novinara stojićevića je nepotrebno i neiskreno.
"Како је и код нас постало нормално оно што није нормално. Оно што би, природно, требало да буде на ивици друштвених вредности на овај начин допада у жижу, и то као допринос нашем вапају да нас прими Европа”

jer je nije valjda ceo tekst preuzeo iz kurira. a nije ni napisao da je iz te novine, što meni pokazuje da se složio s tekstom kao i svi koji su učestvovali u procesu lektorisanja do objavljivanja.
Exitus Letalis Exitus Letalis 21:02 04.06.2008

Re: ako ćemo pravo..

ivana23
osim toga, ima politika i lektora i korektora, pa nikome nije zasmetalo.

Lektor se bavi gramatikom, a korektor stamparskim greskama.

so what?
misliš nisam znala.
ili da samo rade svoj posao. kao i svi ovde. i oni što pucaju samo su radili svoj posao.

htedoh reći da nikom ne smeta. apsolutno nikom.
tako misle godinama.
malo se klima promenila, pa moraju da reaguju.
inače im ne bi palo napamet.
p.s. a fale i neke zapete iliti zarezi, ako ćemo pravo.
p.p.s. mora da ima neka osoba koja je odgovorna za ono što
piše u novinama.
ako je to samo ljiljana smajlović, onda ništa.
angie angie 02:05 05.06.2008

Re: ako ćemo pravo..

osim toga, ima politika i lektora i korektora, pa nikome nije zasmetalo


ova prozivka je za glavnog urdenika-jer on odobrava tekst-sadrzajno!

lektor je eventualno mogao da reaguje na loshe zakamuflirani smisao- jer se on , izmedju ostalog bavi time da misao bude jasna i pravilno izrechena, narochito kada su novine sa takvim konceptom u pitanju i u tom sluchaju, se konsultuje sa autorom, koji je znachi bash hteo TO da kaze, a glavni odobrio.

lektorima i korektorima nema shta da smeta- da, oni rade svoj posao, a teret odgovornosti je na novinaru, redakciji i glavnom uredniku.
dragoljub dragoljub 12:56 06.06.2008

Re: ako ćemo pravo..

Exitus Letalis
ivana23
osim toga, ima politika i lektora i korektora, pa nikome nije zasmetalo.
Lektor se bavi gramatikom, a korektor stamparskim greskama.
so what?

ael ovdi nešto brisato,ko da je nedajbože neki kolektor prošo ....... ovdi
dusavu dusavu 20:55 04.06.2008

Dobra politika "Politike"

Intresantno je da je tekst "Majmunska posla" izazvao mnogo manje komentara čitalaca u elektronskom izdanju Politike od izvinjenja Ljiljane Smajlović "Govor i predrasude". Ali važi pravilo: oni koji su saglasni sa tekstom su protiv izvinjenja i obrnuto. Dakle sve je isto, sve je kao i pre. Ali je nešto bitno i to je novost Politika je s razlogom rekla: Izvinite.
milandezz milandezz 21:05 04.06.2008

Tautologija...

Tautologija je da se "izabranici grešaka prirode", sada javno, pod pritiskom, izvinjavaju "izabranicima greške prirode" - koje su sami tako krstili.
avemarija avemarija 23:06 04.06.2008

izvinjavanje kao argument

Pa jos treba da poverujem da gdja Smajlovic odise covekolikom toplinom i sirinom , kao i objektivnoscu ??? Ta Politika je uvek bila rezimski udarni list , a sadasnja urednica sa svojim saputavim glasom DZeki O . i stilom adolescentkinje mi nevidjeno ide na zivce. Ne samo sto odise zlobom ,nego se ponasa kao da je upravo ona Zakonita Naslednica kuce Ribnikar. Jos kad izadje onaj njen komentar ,ma odmah znam ,unapred , da ce da ispise hvalospeve veliko srpskom nacionalizmu ,bez obzira kako ga ona vec perverzno umota i zamaskira da ne bude bas ocigledno.Po meni je ona veoma odgovorna za latentno negiranje svih srpskih zlocina , minimiziranje istih , za stalno dvoumljenje da li je ubistvo Premijera dokazano ,za izvrgavanje podsmehu ljudi drugacijih politickih orjentacija i drugacijih seksualnih orijentacija. Taj njen stav Nadintelektualne osobe ,rigidnost ,iskljucivost ,neprikosnovenost, zaista pocinju da budu iritirajuci . To sto se izvinila , pa nemojte biti naivni , to je samo njen nacin da pokaze da je vrlo civilizovana , a nista je ne kosta ,Labris nije politicka stranka pa gazde nece imati primedbe. Politikine kolumne pise jedan rasista , slikarka zasla u 8 deceniju , kuvarica ,pardon,knjizevnica, isfrustriran desetar sa analizama svih svetskih Zarista, pop-rok vremesni rekovalescent zadojen sovinizmom ... I jos mnogo njih sa nekim problemom. Labris je primio izvinjenje , ali od koga je , bolje da i nije .
dragonKa dragonKa 23:29 04.06.2008

Re: izvinjavanje kao argument

ja gospodju iliti gdjicu (neznam koji joj je trenutni status :) poshtujem kao jednu od dominatnih bichgirls desne provincijencije. to je valjda taj respect medui nama kuchkama : )
najvishe volim shto znam da je chitam : )
kao i sve te dss poslushnike : )
samo pokazuju koliko su pali.
shto nije loshe.
znamo na chemu smo.
veci problem imam sa "nashima" koji tushiraju sps a dozivaju dss.
tako da nemam ti kad od "nashih"
i nije meni kriv dachic shto se ovako osjecam...
VladL VladL 23:56 04.06.2008

Pohvala

Ovo izvinjenje Ljiljane Smajlovic zasluzuje svaku pohvalu. Ona je pokazala kako prihvatiti propust (u ovom slucaju njen) i pokazati da se sa istim ne slazes. Maliciozni komentari na temu "ja njoj nista ne verujem, ona je ovo-ono" vise govore o onome koji ih izrice nego o njoj.

Kako smatram da se i meni izvinila, ja to izvinjenje bez zadrske prihvatam.
avemarija avemarija 08:39 05.06.2008

Re: Pohvala

Ovo izvinjenje Ljiljane Smajlovic zasluzuje svaku pohvalu. Ona je pokazala kako prihvatiti propust (u ovom slucaju njen) i pokazati da

Dzaba ti izvinjenje kad je Licno ona pustila ,odobrila text za stampanje. I ranije se ona izvinjavala , ali tek kad je neko na tome insistirao.Kad dobije PULICERA {za kojim zudi } e onda ce njen raskosni ego doci do izrazaja . Kakva B Volters i ostali ... Lj Smajlovic ih je sve presisala za koplje. Prosto receno meni uzasno smeta to sto ona kao Urednica ddozvoli ovako nesto , osteceni se pobune , a kada ona nadje za shodno da se izvini ,svi kao padnu u nesvest sto je ona Neprikosnovena to uradila i istog trenutka paznja predje sa sramotnog texta na NJU i GEST {vredan divljenja}. Ako joj porodica zivi u Americi , onda bi morala da zna kako tamo prodje Urednik sa ovakvim faux pas. I simptomaticno je to da su Najveci Rodoljupci uvek oni koji su U PROLAZU !
Jelica Greganović Jelica Greganović 08:46 05.06.2008

Re: Pohvala

Ovo izvinjenje Ljiljane Smajlovic zasluzuje svaku pohvalu.


Ne bih ja baš otkidala od pohvala...mogla je da bira, da se izvini ovako ili na sudu, uz prateće izražavanje u evrima, jer diskriminacija je i u Srbiji zakonom kažnjiva, a pomenuti članak je primer diskriminacije.
VladL VladL 12:37 05.06.2008

Re: Pohvala

avemarija
Ako joj porodica zivi u Americi , onda bi morala da zna kako tamo prodje Urednik sa ovakvim faux pas. I simptomaticno je to da su Najveci Rodoljupci uvek oni koji su U PROLAZU !
Draga avemarija, ni ja ne zivim u Srbiji, zar je to razlog da mi se uskrati pravo na rodoljublje? I kako bi to prosao urednik u Americi? Nista drugacije, i drugacije ne bi ni postupio. Ako ste mislili da bi dobio otkaz, onda ne znam kakvom utopijom vi zamisljate zapad. Ovaj gest, mislim, zasluzuje paznju, mozda i divljenje, i ne interesuje me psiho-analiziranje da li je ona to uradila iz nekakve forme samozadovoljavanja.
Jelica Greganović
Ne bih ja baš otkidala od pohvala...mogla je da bira, da se izvini ovako ili na sudu, uz prateće izražavanje u evrima, jer diskriminacija je i u Srbiji zakonom kažnjiva, a pomenuti članak je primer diskriminacije.
Slazem se sa tim. Ali Jelice, u Srbiji jos niko nikada nije kaznjen zbog diskriminacije, pa zasto bi to prva bila Politika, posle svega sto su Kurir and Co. napisali o manjinskim grupama? Zbog toga verujem da se ona licno osetila odgovornom za propust i da misli ono sto je napisala. Poslednja recenica njenog izvinjenja mi o tome govori. Zasto joj ne dopustimo tu mogucnost samo ako se sa njom mozda ideoloski ne slazemo? Nisu svi homofili levicari.

Onaj ko ne ume izvinjenje da primi, ne ume ni da ga da. Postoje, pretpostavljam, dve grupe ljudi: oni koji misle da izvinjavajuci se dobijaju i postaju jaci, i oni koji misle da izvinjavanjem gube i postaju slabiji. Pretpostavljam da je ona u prvoj grupi, i to lezi blisko mojim uverenjima.
avemarija avemarija 14:36 05.06.2008

Re: Pohvala

Draga avemarija, ni ja ne zivim u Srbiji,

Draga avemarija, ni ja ne zivim u Srbiji,

Svako postovanje Vama .Ali ja na svu srecu ne moram da zamisljam kako je u Americi ili Dalekom istoku , jer sam godine provela i Tamo i Tamo . I nisam u tom kontekstu {a gde ste se Vi nasli} spomenula Rodoljupce na daljinu , vec na One koji se ovde Ubise od delanja za srpstvo i pljuvanja odvratnog Zapada i Amerike , da bi se preko vikenda stustili u tu istu Ameriku gde im zivi porodica. Na tu belosvetsku hipokriziju sam ja mislila. A takvih velikih Srba i Srpkinja {sa sve americkim pasosem u dzepu } bilo je na angro i za vreme Milosevica a i danas. A ne zelim da se udaljim od teme :svaki ozbiljan urednik ozbiljnog lista npr u NY bi mogao da "spremi sto" da mu se desi tako ozbiljan kiks po pitanju LJudskih Prava . Moje licno misljenje je da Glavna Urednica Politike kroz svoj Konzervatizam gradi valjda imidz Ciste ,Osvescene ,Nacionalno Ponosne Srpkinje i to sve do - VIKENDA -da se Vlasi ne dosete . A apropo UTOPIJE koju ja umisljam , bolje i malo utopije nego ENTROPIJA na srpski nacin.
VladL VladL 15:17 05.06.2008

Re: Pohvala

avemarija
{a gde ste se Vi nasli}
U UK.
avemarija
Rodoljupce na daljinu , vec na One koji se ovde Ubise od delanja za srpstvo i pljuvanja odvratnog Zapada i Amerike , da bi se preko vikenda stustili u tu istu Ameriku gde im zivi porodica. Na tu belosvetsku hipokriziju sam ja mislila.
Svi (ili, hajde da ne budem iskljuciv, vecina) se slazu da Amerika posebno u poslednjih 8 godina predstavlja sramotu pre svega za samu sebe. Ja volim da citam sta pise Ljiljana Smajlovic, iako se sa njom ne slazem u mnogim stvarima. Mislim da je sposobna da izbalansira argumente, i po tome mi lici na desno-od-centra Dragoljuba Zarkovica. I uvek sam spreman vise da verujem u njihovo razumevanje sustine ljudskih prava, nego bilo kom oportunistickom instant-homofilu iz LDP-a.
avemarija
A ne zelim da se udaljim od teme :svaki ozbiljan urednik ozbiljnog lista npr u NY bi mogao da "spremi sto" da mu se desi tako ozbiljan kiks po pitanju LJudskih Prava .
Navedite mi jedan primer da je neko zbog slicnog gafa, gde se pritom i izvinio/la, podneo ostavku, i priznacu da ste potpuno u pravu.
avemarija avemarija 11:02 06.06.2008

Re: Pohvala

U UK.

Uopste mi ,prijatelju, nista ne znaci da mi priznate da li sam ili nisam u pravu , ja razumem da ste nostalgicni i da je Vasa percepcija zbog 2 sata i 45 min leta udaljenosti ,bitno izmenjena. Vidim da i pored Rmbacenja na surovo kapitalisticki nacin imate puno slobodnog vremena za blogovanje .Ili ste na redovnoj Socijalnoj pomoci kao nezaposlen ili ste jos kategorija Neprilagodjenog?! Da se ne uvredite , zavidim vam na UK , i na svim mogucnostima ali ostajem pri stavu da iznudjeno izvinjenje i nije izvinjenje , samim tim od koga ali i KADA je doslo.Kompenzacija {po meni } bi bio Veliki , Zaokruzen Novcani iznos. E pa bi sledeci put Urednik proverio sta ima njegovo odobrenje da ide u Stampu. Labris je isuvise ,pretpostavljam ,fin , ali dok po dzepu ne dovatis nekog -drugacije se nece opametiti. Ps . Politika se dugo cita u nasoj kuci , ali unazad dve poslednje dekade najaktuelnije su nazalost Umrlice ,ostatak novina ja uopste ne uzimam za Ozbiljno . Uz uvek casne Novinarske Izuzetke , kojih cak i u Politici ima par.
VladL VladL 13:54 06.06.2008

Re: Pohvala

avemarija
Uopste mi ,prijatelju, nista ne znaci da mi priznate da li sam ili nisam u pravu , ja razumem da ste nostalgicni i da je Vasa percepcija zbog 2 sata i 45 min leta udaljenosti ,bitno izmenjena. Vidim da i pored Rmbacenja na surovo kapitalisticki nacin imate puno slobodnog vremena za blogovanje .Ili ste na redovnoj Socijalnoj pomoci kao nezaposlen ili ste jos kategorija Neprilagodjenog?!
Avemarija, upravo ste sami sebe kod mene diskreditovali kao sagovornika. Vidim da vam nije bilo dovoljno psihoanaliziranje Ljiljane Smajlovic, vec ste se bacili i na mene, kao da se znamo, a nista od toga sto ste napisali nije ni priblizno tacno. Da sam na vasem mestu, ja bih se zapitao da li je svojevrsna forma samozadovoljavanja umisljanje i prizivanje tudjih "rmbacenja, socijalne pomoci i neprilagodjenosti", kakav je to covek koji pljune u lice onom ko mu se izvini, i za kakva se to ljudska prava zalaze onaj koji nekom odrice i pravo na priznanje greske? Ovo je retoricko pitanje i ne morate odgovarati, ja sigurno vise necu komentarisati.
avemarija avemarija 14:50 06.06.2008

Re: Pohvala

kakav je to covek koji pljune u lice onom ko mu se izvini, i

Izvinjavam se . U pravu ste.I ovo sto ste napisali je tacno. I posle duzeg vremena sam iskreno posramljena. Jako dugo sve ovo traje ,tako da sam i ja postala ostrascena . Primite moje izvinjenje i potrudicu se da "smanjim dozivljaj" kada komuniciram sa pristojnim Neistomisljenicima. .
VladL VladL 15:19 06.06.2008

Re: Pohvala

avemarija
Izvinjavam se .
Prihvaceno:) I drago mi je da se razumemo, cak i ako se ne slazemo:)
moderator04 moderator04 00:10 05.06.2008

Obaveštenje

Moderacija je obrisala vezani troll. Molim vas da ne replicirate na ovu poruku i da pokušamo da ostanemo dosledni temi. Hvala na razumevanju.
snezana mihajlovic snezana mihajlovic 05:19 06.06.2008

...

sačekah neko vreme, pa da napišem:
kršno mi je to izvinjenje, kad tekst i dalje stoji kao da ništa nije bilo (maločas proverih).
znači:
neko nešto napiše, nema veze šta je i kako je.
neko odreaguje.
neko se nekad i izvini, al' tekst zbog kog se izvinjava i u kom je, moram da primetim, autor nadmašio svoje kapacitete (obuhvativši i vukodlake i noževe i majke uplakane, sa sve pominjanjem 10 sinonima za - ali ne, našem srpskom čoveku u farmerkama isflekanim od koka kole, miliji je ovaj strani izraz - gej) , i dalje stoji - može i da se komentariše.
a, s' obzirom da je izvinjenje napisano u stilu - jeste, malo sam te udario, al' sam mislio da neće baš toliko da te boli, nije ni čudo.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana