Društvo| Zdravlje| Život| Životni stil

Ne zovi mama doktora

Unfuckable RSS / 06.06.2008. u 20:14

komentar :
"Nego, kad promislim mnogo smo poverljiviji prema veterinarima i manje ih kritikujemo, nego lekare i zubare. Hm, zanimljivo:)))"
odgovor :
"Mislim... to sve ide u isti koš, koji se u krajnjoj liniji zove : “nemaju pojma” - možda ne zubari .... ispada : što im više bola naneseš & više para uzmeš.... više te poštuju....?"

   Naš narod oduvek uzgaja poseban afinitet prema "ljudima u belom". Imam utisak da im se dive i mrze ih u isto vreme. Polazeći od toga, primetio sam da imamo nekoliko uigranih kombinacija koje uredno primenjujemo na dotičnima.
   Nekim Ljudima, a našim posebno, pa i meni lično - jako je teško da priznaju sebi da nešto ne znaju (i da robuju predrasudama, uzgred... ) što se lepo vidi kada dođu kod lekara koji ima, recimo, oko tridesetak godina. Predubeđenje glasi da dobar lekar mora da bude mator i sed, ili bar...mrtav. ("Š'a bre ovaj balavac misli da zna...? Pazi ga, totalno neiskustvo, samo mi nešto pametuje...knjiški moljac bez grama prakse..." ) (Ne-ma-te poj-ma Metoda var 1)

   Takođe, i sami lekari vole autogolove, efektne – dodao bih : ako lepo, čovečanski i bez upotrebe stranih reči & izraza objasne pacijentu sve po redu – što ljudi, u principu, vole – skidaju veo mističnosti sa svog dela i prave ga dostupnijim običnom čoveku, što je dobro.....Nije dobro što im to –paradoksalno - “spušta” autoritet i ugled kod pacijenta, kao i poverenje ("mnogo priča-nema pojma") (Ne-ma-te poj-ma Metoda var 2

   Ljudi lako dobiju utisak da je sve to – cela ta fuckin' medEcina tako jednostavna - i pomisle da baš svako to može da radi. A dobri lekar ostane u čudu kada mu se pacijent sledećeg puta pohvali nizom “terapijskih” ideja i varijanti koje je isprobao ili tek namerava da isproba. (Kardelj Metoda)
Zato ćutljivi i namrgođeni lekari - tkzv “izdrkotine”, paradoksalno, imaju daleko veći ugled i autoritet kod pacijenata , no matter što neki od njih svojim ćutanjem kriju svoje neznanje, a neki svoju nesposobnost komunikacije.....što opet, u kontaktu s živim ljudima i nije tako nebitno.
   Sledeća stvar koju sam primetio da ljudi voUle da rade svojim lekarima je selektivna primena saveta : dakle – "super je lekar, mnooooogo je fin i pametan...."... ali : pridržavamo se saveta broj 1.i 4. a savete 2. i 3. ignorišemo jer nam ne odgovaraju. (Selektivna Zdravorazumska Metoda ili "Ti će' mi ka'eš..")
(Test pitanje : Hoćete li da odustanete od par piva za vreme Eura 2008 samo zato što Vam je Nadobudni Lik prepisao neke tričave kapsule .... - samo još jedna cigla u Zidu Sumnje da dotični nema blaaagog pojma, što je Vama a i meni odmah bilo jasno. Jer – da ima – prepisao bi neko bolje rešenje ...) Ajd' što misli da je pametan, nego misli da je pametniji i od menekaotakvog....hehe, Sizif optimistični...

   Dalje, tu je mahnito čitanje (selektivno, naravno) preskripcija za lekove i njihovo tumačenje po sopstvenom nahođenju (pa, po čijem bi bilo ???)
Dakle : Ako lepo piše da je lek štetan (doduše, u količini od 2kg dnevno, al' to preskačemo...) onda je štetan i tu nema rasprave ! Uobraženko je hteo, znači, da me upokoji. Cvrc ! Ok – bacamo lekove, upisujemo Lika u Crni Tefter (podeblji, of course) sa gravurom "Nemaju Pojma" & palimoTV, otvarajući pivo. Huk punih tribina i ledeni dodir oznojene krigle je najbolja terapija....."da je bolje učio – znao bi to.....naduvenko... " (Naučno – popularna Metoda)

   Što se veterinara tiče, tu je - predpostavljam – tek veselje – pošto mi njihov posao poprilično liči na Komplikovanu Pedijatriju (zabrinuti roditelj i nemušt pacijent, sa "moćima"definitely respektabilnijim od bebećih...)
   I, dok je ljubimac živ – svi se kunu u Veta. ( ali ga, najčešće, ne slušaju). Tu ljudi sebi daju još veću slobodu da procenjuju znanje i stručnost – koja se, najčešće, poslednja po redu i gleda – ili se procenjuje krajnje neobičnim kriterijumima...a sve drugo je bitnije : način govora, izgled, lepota, da li priča ili ne, kakve ima cipele, da li je skup, (ako nije – mora da nema pojma), ako objašnjava – nesiguran je, ako ne objašnjava – pitaju ga dok ne počne da objašnjava... (Circulus Vitiosus Metod)
   Kad ljubimac ugine – pa makar i iznenada, pred sam kraj svog života (ono – boxer 15.god,recimo.. )bolje da ga nema. Mislim, veta. Bolom preplavljeni Vlasnik će – vrlo lako, u Zemlji Srbiji – već naći neko mišljenje ili varijantu da je “još nešto tu moglo da se uradi”.... pa makar i putem mađije....

Koji metod Vi primenjujete ?

 



 



 



Komentari (159)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Jeremija Jeremija 20:21 06.06.2008

Jel ti to pišeš...

...kao lekar ili kao pacijent?
Mislim iz kog ugla...kaotakvog?
Unfuckable Unfuckable 20:24 06.06.2008

Re: Jel ti to pišeš...

Kao posmatrač
A po "pameti", definitivno spadam u pacijente, što napisah gore ; ))))))
Jeremija Jeremija 20:33 06.06.2008

Re: Jel ti to pišeš...

Ugao posmatranja za temu je vrlo bitan. Naime, čovek dok je zdrav ima jedno mišljenje o lekarima. Kad je bolestan, u poziciji pacijenta, sasvim drugo.
Doduše, poznavao sam jednog koji nije menjao mišljenje: o svojim lekarima je mislio isto i kad je zdrav i kad je bolestan. Tomišljenje zasigurno nije bilo visoko, jer ga je izražavao uvek na isti način - besnim lajanjem i pokazivanjem zuba
Bio je u pravu, njegovi lekari došli su mu glave.
Reč je o mom pokojnom psu Iliji, neka počiva u miru.
Unfuckable Unfuckable 20:54 06.06.2008

Re: Jel ti to pišeš...

pa to ti velim :
zamisli sada da uđemo u priču da li su mu njegovi lekari došli glave, ili je to ipak učinila bolest ?
Zašto bi smo apriorno bili sigurni da su krivci za takav ishod bili lekari (moram da priznam da mi je čudno što se navode u množini.... - ali, verovatno postoji valjan razlog)
Jeremija Jeremija 21:42 06.06.2008

Re: Jel ti to pišeš...

Lekari su mu došli glave, bez sumnje.
Tužna priča je počela je sa slomljenim zubom, kod obližnjeg veterinara... a završilo se na Veterinarskom fakultetu u Beogradu. Veterinari pse leče kao i ljude - prepisuju silne lekove. Međutim, njihov organizam ne podnosi medikamente.
Moje iskustvo kaže: ako imate psa i volite ga, ne vodite ga kod veterinara.
Unfuckable Unfuckable 21:51 06.06.2008

Re: Jel ti to pišeš...

prepisuju silne lekove

koliko znam, veterinari uglavnom bodu , a ne prepisuju - jer je davanje lekova od strane vlasnika poprilično nesigurna rabota - pa postaje još čudnije ... - pogotovu kad se nadoveže priča da "njihov organizam ne podnosi medikamente" - što je blizu istine, ako pričamo o nekoj vrsti lekova davanih na usta - što bi opet, terapeuti trebalo da znaju

ako imate psa i volite ga, ne vodite ga kod veterinara.

ok, a gde da vodimo bolesnu životinju ?
Jeremija Jeremija 22:18 06.06.2008

Re: Jel ti to pišeš...

"Na psu rana, na psu i zarasla" je narodna poslovica, čiju sam mudrost kasno shvatio. Oni se sami leče, ližući svoje rane, od postanka vrste.
Unfuckable Unfuckable 22:31 06.06.2008

Re: Jel ti to pišeš...

"Na psu rana, na psu i zarasla"




uz potpis "Ars Veterinae"
to je, takođe i legendarni grafit koji se nalazi na zidu ambulante u okviru Interne 1 vet fakulteta - morao si to videti ako si zašao tamo (mada predpostavljam da je tvoje odredište bila Hirurgija, ali opet - prolazi se pored Interne 1)

a pseća saliva definitivno sadrži bakteriostatske supstance, dokazato
ali, često nije dovoljna da sanira stvar
Jelica Greganović Jelica Greganović 08:04 07.06.2008

Na psu rana...

A kako ćemo sa mačkama?
Unfuckable Unfuckable 18:05 07.06.2008

Re: Na psu rana...

prosto :
imaju 9 života, zar ne ?
marijainatasha marijainatasha 19:34 07.06.2008

Re: Jel ti to pišeš...

Moja draga pseća drugarica umrla je u četrnaestoj godini i ja sam celog njenog života imala puno poverenja u veterinare. Naročito u poslednju dvojicu, koji su je u poslednjem periodu lečili. Za dve godine imala je tri operacije tumora, od toga, u zadnja tri meseca, dva puta je operisana. Da nije bilo njih - umrla bi mnogo ranije. Jesam li imala izbora?
Mara Mara 01:51 09.06.2008

...

Jelica Greganović
A kako ćemo sa mačkama?


...лечити малтене к'о људе (моја мама, оп.цит)...

Ономад, када је наш Чедомор настрадао (био пребијен, да појасним) мрском руком НН починиоца - мама (мед.сестра иначе) је ране лечила испирањем јодом, пре тога 3% хидрогеном и смањеном количином антибиотика (хоћу да кажем да је користила медикаменте произведене за хомо сапиенса) које је врло стручно убацивала у чупаву њушкицу....и успело је: Чедомир је био к'о нов, спреман за фебруарске мачеће авантуре....
Unfuckable Unfuckable 05:32 09.06.2008

Re: ...

мама (мед.сестра иначе) је ране лечила испирањем јодом, пре тога 3% хидрогеном и смањеном количином антибиотика (хоћу да кажем да је користила медикаменте произведене за хомо сапиенса)


ako nisi nešto pomešala, onda je ovo jedan od klasičnih primera kako Praksa pobija Suvu Teoriju.....; naime, poznato je da mačke veoma burno alergijski reaguju na jod (upotrebljen spolja, (naravno - pošto još niko nije došao na genijalnu ideju da proba da im ga sune u usta).... ) - to je ono što Knjige kažu.
A, hopet, imao sam prilike da snimim Veta, kako - u brzini i frci ( a verovatno i nemajući ništa bolje pri ruci ) - "baca" na osrednjeg Domaćeg Tigra koji je, pocepan na 3 tisuće komada, donet iz švaleracije, isti taj povidon jod...i - ne dešava se - ništa....!
večita enigma
dzouzi dzouzi 07:55 09.06.2008

Re: ...

pocepan na 3 tisuće komada, donet iz švaleracije,


))))))))))))))))

Unf..., tako je i moj macor dosao jednog dana,
pa sam ja upotrebila malo hidrogena i
jednu divnu mast (za zivotinje),
te sam mu spasila jedan zivot. A njemu
prijalo pa lezao ceo bogovetni dan ))))
Unfuckable Unfuckable 08:01 09.06.2008

Re: ...

jednu divnu mast (za zivotinje),


cijenim da je famous Flogocid u pitanju
najbolje je što se - regularno - koristi i u ginekologiji
i, radi posao
angie angie 20:42 06.06.2008

evo,

o nashim lekarima je moje misjljenje ovde, a na zalost, i ovde, gde sve funkcionishe mnogo bolje, u nekim sluchajevim odlichno, a pri tome je znachajni deo besplatan-sa svim specijalistichkim pregledima i operacijama, ipak je pristup, manje vishe, kolko se kartica danas provuklo kroz mashinu i dil sa odredjenim farmaceutskim kucama, tako da je moj stav-obavezno vishe mishljenja i shto vishe samostalnih informacija, sada to net lako omogucava, sa obaveznim osvrtom na alternativu.
Unfuckable Unfuckable 20:57 06.06.2008

Re: evo,

ima dilova
ima diletanata i neznalica
ima korupcije

ali : da li možemo sami da preuzmemo toliku odgovornost i lečimo "na svoju ruku" ?
može li nas više mišljenja sludeti, pre nego nam pomognu ?
angie angie 21:09 06.06.2008

Re: evo,

može li nas više mišljenja sludeti, pre nego nam pomognu ?


pa pazi sekond opinijen je svuda zakon, narochito kada je neshto ozbiljno u pitanju, pa kranje bi se iznenadio koliko razlichitih dijagnoza pada za iste simptome, a najgore je da imash pogreshnu terapiju- jeste suludo i da bi bilo normalno da potpuno poverenje i profesionalno i ljudsko postoji, al je iskustvo pokazalo drugachije.

upravo sam chula za smrt poznanika, kome je najpoznatiji lekar kod nas za taj konkretan problem, naravno ukljuchen u sve preko veze stopirao operaciju raka u pochetnoj fazi, a on s punim poverenjem nije otishao da proveri , barem josh kod nekog, dali je to ok odluka.
ali : da li možemo sami da preuzmemo toliku odgovornost i lečimo "na svoju ruku" ?


niko ne kaze na svoju ruku- nego da morash da se informishesh, kako ne bi prepustio sve odluke lekaru,

npr,...posle drugog porodjaja, zbog neke drame prilikom istog, mene krenu da kljukaju kojechim, i ja dobijem ochigledne simpotome otopra prema tretmanu, medjutim nachelnik je smatrao da je to ok i ja lepo izvrshim risrch shta je to i zashto i kada sam sklopila kockice, malo se konsultujem sa prijateljima medicinarima i svakoga dana, kada sam dobila svoje sledovanje, ja ga prospem u klonju , kad se nrs ode- i kranje se oporavim.
Unfuckable Unfuckable 21:12 06.06.2008

Re: evo,

Klasična primena "Selektivne Zdravorazumske Metode var. Valjda Ja Bolje Znam Kako Se Osećam" : )))))
nsarski nsarski 21:14 06.06.2008

Re: evo,

angie, pazi kad totalno kapiram tvoj lengvidz:)
A sto se mog sluchaja tiche, ja sam okruzen lekarima u blizoj i daljoj porodici - tako da, ako bi trazio seknd opinjon, oni bi se uvredili. Pa, sad, zhivi sa tim, majcin sine!
Unfuckable Unfuckable 21:21 06.06.2008

Re: evo,

tajrad šarski, kod mene slično
al' ipak su "vruć krompir" davali Drugima
postoji neko nepisano pravilo da lekari nikada ne leče Svoje (ali, uredno - komentarišu....)
angie angie 21:22 06.06.2008

Re: evo,

Pa, sad, zhivi sa tim, majcin sine!


slatka, nije tebi lako, jedna od mojih najboljih drugarica je taj sluchaj, opkoljena lekarima a ona farmaceut- to shto ona moze da ispricha, je za svetski bestseler. ja se uvek s njom konsultujem, a to podrazumeva ucheshce i celog paketa- pa uradim skroz suprotno:)

tako da , kad bude trebalo-samo ih zaobidji:))), bolje kod vracha da odesh, on bar nece da te sjebe iz najbolje namere-nego profesionalno!:)
Unfuckable Unfuckable 21:25 06.06.2008

Re: evo,

hehehehe
stara je priča da su farmaceuti samo lekari koji nisu imali petlje da polažu Anatomiju....i Patologiju
Najbolje mi je kad mi u apoteci tzitza "strogostručno" odmerava simptome & terapiju
nsarski nsarski 21:30 06.06.2008

Re: evo,

tako da , kad bude trebalo-samo ih zaobidji:))),

Hehe, kad bi to moglo. Sami se, bre, raspituju, dele savete a da nisam ni pitao. Posle proveravaju da li se pridrzavam.
Jednom dobijem poziv za neki skrining test. Nemam pojma o cemu oni to. Kad, moj brat, zakazao, da me nije ni pitao. Treba, kaze, to ti je ko obavezni servis na kolima. Kad predjes toliko i toliko majli, preporucuje se. Pa ti vidi.
Unfuckable Unfuckable 21:32 06.06.2008

Re: evo,

lepo je da se neko brine, kad mi sami to već ne radimo
ovde se ide kod lekara samo kad se mora (dokone penzose što se greju po domovima zdravlja ne računam)
a i onda nevoljno.....tako da te - uglavnom - odnesu tamo
angie angie 21:54 06.06.2008

Re: evo,

Pa ti vidi.


pazi, a taj skring bi rebalo zakonom da obavezu svakog- da im je stalo, ono na svakih par godina-generalka, barem da se ustanovi da li je sve ok- jer na zalost, neke stvari pokazu simptome tek kada je kasno.
Unfuckable Unfuckable 21:56 06.06.2008

Re: evo,

jer na zalost, neke stvari pokazu simptome tek kada je kasno.



što je prava mala radost za PIO & rasterećenje za napaćeni budget
dzouzi dzouzi 22:46 06.06.2008

Re: evo,

nsarski
angie, pazi kad totalno kapiram tvoj lengvidz:)A sto se mog sluchaja tiche, ja sam okruzen lekarima u blizoj i daljoj porodici - tako da, ako bi trazio seknd opinjon, oni bi se uvredili. Pa, sad, zhivi sa tim, majcin sine!


Isti slucaj ...
To je tek tezak zivot "majcin sine" ))))
Sad imam novu "metodu" - cutim i trpim.
Kad padnem u nesvest neka mi pomazu...
dragan7557 dragan7557 01:18 07.06.2008

Re: evo,

nsarski
angie, pazi kad totalno kapiram tvoj lengvidz:)
A sto se mog sluchaja tiche, ja sam okruzen lekarima u blizoj i daljoj porodici - tako da, ako bi trazio seknd opinjon, oni bi se uvredili. Pa, sad, zhivi sa tim, majcin sine!

efendija nasraski,
Aferim na jazikoslovstu.Razume se ko' da je crkveni blejanje na crkveno slovenskom.
A vidm stgi'o si i do anderstendinga da se bolje anderstenduje kad chitaš shto napishesh
Kir dragan VXXVIIVVII
VII. VI. II00VIII
pufna pufna 10:23 07.06.2008

Re: evo,

angie,
dosli nam prijatelji u Bgd, posle duzeg boravka u Americi, pa traze nekog lekara za srce ( stariji svet). Nekako se dokopali, preko preporuka, neke navodno dobre doktorke-kardiologa. Postavi se pitanje da li ili ne operacija i covek po navici kad ju je saslusao mirno rece da zeli jos nekog doktora da konsultuje zarad ''second opinion'' . Tu se i zavrsila njihova saradnja, samo sto je on to znao kad joj se sledeci put obratio posto nije zelela vise da ga primi.
Svi su mu se prijatelji rugali- gde ti u Srbiji da kazes doktoru da ima konkurenciju?!
sentinel26 sentinel26 12:27 07.06.2008

Re: evo,

dragan7557
Aferim na jazikoslovstu.Razume se ko' da je crkveni blejanje na crkveno slovenskom.
A vidm stgi'o si i do anderstendinga da se bolje anderstenduje kad chitaš shto napishesh
Kir dragan VXXVIIVVII
VII. VI. II00VIII

Pozdrav prijatelju,
a pozdrav i domaćinu bloga koji je od jedne veoma ozbiljne teme napravio zabavu.

Juče sam izašao iz jedne beogradske bolnice, gdje sam boravio 10 dana radi ozbiljne intervencije i liječenja.
U bolnicu dovezen ekspresno brzo, primljen odmah, terapija data odmah.
Liječenjem rukovodila ljekarka starosti (30-33 g), izvršila sve potrebne preglede i konsultovala još 4 ljekara specijaliste (različite specijalnosti) u odredjivanju terapije.

Jedina moja "primjedba" je žal što ta ljekarka nije član moje (uže ili šire) porodice.

----------------------------
Za neupućene "gastarbajtere" od preko Save, preko Lamanša i preko "Bare", informacija da u Beogradu postoji i radi (i prof. je) veoma dobar kardiolog koji dijagnoze piše i na engleskom jeziku, pa čak i nazive lijekova, paralelno na engleskom i latinskom.

Poz.

Unfuckable Unfuckable 18:15 07.06.2008

Re: evo,

moj pogled na tu temu daleko je od zabave, definitivno.
Ali, mišljenja sam da nije loše da blogerska zajednica uđe bar malo relaksirana u razradu ove priče, da bi se izbegao višak strasti i nekonstruktivna paušalna opljuvavanja kojima smo često skloni, a naročito na ovakvim temama....jer, definitivno - osetljivi smo na zdravlje, medicinu i lekare
Jelica je lepo primetila da je ključna stvar poverenje...... i naša očekivanja, dodao bih - i to su, u stvari ,i teme ovog bloga.
Dakle : imamo li poverenja u to što naši lekari znaju i rade i imamo li realna očekivanja prema njima i njihovim "moćima"?

ps. drago mi je da si uspešno završio terapiju u Beogradu i da si ponovo sa nama.
nsarski nsarski 19:44 07.06.2008

Re: evo,

al' ipak su "vruć krompir" davali Drugima

Ipak, da budem iskren, ti "moji" lekari su ljudi u koje imam najvise poverenja. (mada mi je keva uvek govorila za svaku povredu ono o "rani na psu", i nastavila sa svojim poslom).
Mislim, bolje to nego da me bace na kanal, kao sto su angie.
sentinel26 sentinel26 19:50 07.06.2008

Re: evo,

Unfuckable
moj pogled na tu temu daleko je od zabave, definitivno.
Ali, mišljenja sam da nije loše da blogerska zajednica uđe bar malo relaksirana u razradu ove priče, da bi se izbegao višak strasti i nekonstruktivna paušalna opljuvavanja kojima smo često skloni, a naročito na ovakvim temama....jer, definitivno - osetljivi smo na zdravlje, medicinu i lekare
Jelica je lepo primetila da je ključna stvar poverenje...... i naša očekivanja, dodao bih - i to su, u stvari ,i teme ovog bloga.
Dakle : imamo li poverenja u to što naši lekari znaju i rade i imamo li realna očekivanja prema njima i njihovim "moćima"?
ps. drago mi je da si uspešno završio terapiju u Beogradu i da si ponovo sa nama.

Slažem se da je vaš stav dat u uvodnom tekstu ozbiljan - ali diskusija samo radi diskusije, kada je u pitanju medicina, bar za mene, nije razumljiva, ali hajde, de.....

Slažem se i da je povjerenje ključno.
Ono što sam ja za vrijeme svojeg liječenja primjetio (u toj bolnici) je da skoro neprimećeno u liječenju i sprovodjenju terapije učestvuje i psiholog (pacijenti to ne znaju) i to tako što kroz "neobavezne" razgovore i testove utvrdjuje upravo saradnju pacijenta, tj. njegov odnos prema terapiji, okolnostima i nastanku bolesti, okolini (uslovima i medicinskom kadru) - tj. upravo se provjerava njegovo povjerenje i saradnja.
Naravno, ovakvi uslovi (na žalost) ne postoje u svakoj medicinskoj ustanovi kod nas.

Povjerenje je svuda neophodno, ne samo u medicini, imate veoma česte slučajeve da neko optuži svojeg advokata da je kriv što je osudjen i to za djelo koje je priznao.

Ono što je suvišno i što može skupo da košta ljude su predrasude, a one su u medicini najskuplje.
Ako se prema medicinskoj ustanovi krene sa nepovjerenjem onda šanse na uspjeh odmah silaze na niže grane.
Ne zaboravite da i 4-5 anonimnih ljekara, ukomponovanih u tim (ekipu) može da napravi sjajne rezultate.
Istina je, problemčići mogu da nastanu onda kada se stekne slava i kada je treba podijeliti, naročito ako u toj podjeli pripomažu političari.

Zahvaljujem se na željama.
Poz.

milosib milosib 20:06 07.06.2008

Re: evo,

Dakle : imamo li poverenja u to što naši lekari znaju i rade i imamo li realna očekivanja prema njima i njihovim "moćima"?

Može da bude, al' ne mora da znači. Evo dva suprotna primera nepoverenja.
Ujede mi poodavno dete krpelj, no ono ga češanjem skine i ostane nekakva sumnjiva tačkica. Oko tačkice crvenilo sumnjive ovalnosti i ja kod lekara. Sećam se da sam slušao nekog Dr sa VMA kada je pričao o lajmskoj bolesti. Lekar kaže nije to krpelj, međutim ja po sistemu nema on pojma, nije on ni čuo za zaražene krpelje, pravac kod kožnog.
Uzme ona lupu, sav sam se prepao kada se izbečila na dete, pa zagleda, mrmlja i onda svečano izjavi možete biti mirni nije ovo glava od krpelja. Ma doktorka, video sam ja puno istih jeste li sigurni, opet sumnjam. Drž tamo, drž vamo pošalje nas kod hirurga.
Izvadi on spornu tačku, pa opet gledanje kroz lupu i kaže nije krpelj. Sumnjičavo ga pogledam, a on da skine bedu sa vrata pošalje me natrag kod kožnog. U međuvremenu se crvenilo uobliči u krug kao da si ga ocrtao šestarom. Kada sam posle vikenda stigao do kožnog usledi amoksicilin i ispitivanje koje potvrdi ujed zaraženog krpelja.
Šta sam sve tih dana našao na netu o lajmskoj bolesti i testovima bolje da ne pričam. Kakvo crno second opinion, imao sam ih tri, i pride jedno iz UK.

primer 2.
Imao sam neke gadne aritmije, u veoma stresnom periodu života i rešim da to ispitam. Nosio holter, radio Eho srca pa me pošalju na CT da vide kakvi su krvni sudovi srca. Čudo od aparata, taj je tada bio jedan od dva najbolja u Srbiji. Kažu sve u redu i da samo treba da se sredim i biće sve OK. Guglam ja i nađem mnogo mišljenja da se tu baš i ne vidi kako treba, okrenem opet kod kardiologa. Usputu potegnem sve koje znam i ne znam.
Pošalju me na koronarografiju, sada mislim samo da bi me se rešili i sve se slože kako ona mašina nije pouzdana. Sve u svemu potvrde oni nalaz da je sve u odličnom stanju, a onda krenu da nagađaju šta mi fali. Ja se lepo okrenem, sredim se i čini mi se da ću preživeti.
E sad, što sam džaba preživeo onu kamericu u srcu...

Hebiga, lekar je profesija kao i svaka druga. Imaš one koji su dobri i one koji su loši. Sve zavisi na koga naletiš.
Unfuckable Unfuckable 05:44 09.06.2008

Re: evo,

Hebiga, lekar je profesija kao i svaka druga. Imaš one koji su dobri i one koji su loši. Sve zavisi na koga naletiš.


potpuno tačno, na žalost
i - među pacijentima se već zna koji od lekara "nema pojma"
video sam, lično, kako Načelnik Pedijatrije u jednom DZ prepisa, mrtav 'ladan trogodišnjoj klinki koja se raspada od suvog, upornog kašlja - sirup za stimulaciju iskašljavanja..
... ili, još veći biser - kada ORL "specijalista" pregleda samo jedno uvo - i to suprotno od onog koje mu piše na uputu. Da se biser tu ne završava, svedočila je prepisana terapija : arhaični, ali još uvek dobri Penicilin u injekcijama i dozi koja bi bila dovoljna šestomesečnom psiću. Posle svega, kada je "slučaj" najzad dospeo do Profana koji radi u bolnici - čovek je - čitajući šta i kako je "rađeno" - samo promrmljao nešto oko "cepanja diplome"....

to je verovatno i najgora stvar u celoj priči : ta lutrija, kod koga ćeš da uletiš - naročito ako nemaš dodatne informacije o lekarima.
Najstarija i najjezivija priča koju znam je da je najveći broj "diletanata" i vezaroša među njima - crnohumorno ali logično - lociran u Urgentnom centru
gradicevic gradicevic 20:43 06.06.2008

koji metod

Koji metod Vi primenjujete ?


naucno-popularni
definitivno
Unfuckable Unfuckable 20:58 06.06.2008

Re: koji metod

; )))))))))))))))))
spiranje žgaravice definitivno pomaže
ako se to kosi sa propisanom terapijom.....tim gore po terapiju
dzouzi dzouzi 23:39 06.06.2008

Re: koji metod


Gradicevic?! Ti si se vratio?
Dobrodosao )))))))))))

P.S. Mozda sam malo "neobavestena",
nisam imala vremena zbog male mature...
pa tek sad vidim da si tu.
gradicevic gradicevic 08:22 07.06.2008

Re: koji metod

dzouzi
Gradicevic?! Ti si se vratio?Dobrodosao )))))))))))P.S. Mozda sam malo "neobavestena",nisam imala vremena zbog male mature...pa tek sad vidim da si tu.

masem i ja tebi dzouz
:))))))
mala matura je jako "ozbiljna" stvar
narocito ako je mladunce
zenski primerak
iskustvo mi kaze
)
dzouzi dzouzi 08:42 07.06.2008

Re: koji metod

ako je mladunce
zenski primerak



Da, zenski primerak )
gradicevic gradicevic 09:00 07.06.2008

Re: koji metod

Da, zenski primerak )

zlato tatino
))
bucho bucho 20:55 06.06.2008

kovertiram odgovor

kad je o lekarima reč

to je ionako nova reč u njihovoj zakletvi.
koverta.
Unfuckable Unfuckable 21:01 06.06.2008

Re: kovertiram odgovor

nije mi namera da diskutujemo o korupciji u medicini - usta bi nam se osušila, ili kaskature udubile od čukanja, a toplu vodu otkrili ne bismo
zamisli pitanje : a jel taj korumpirani lekar odradio posao kako valja - ili nije ?
Je li on time kupio znanje ili je pacijent time kupio "neku vrstu" sigurnosti i dodatne pažnje. To je priča koja vodi ka socijalno- materijalnoj situaciji i moralu, i definitivno bi želeo da je zaobiđemo - ako možemo.
Kazezoze Kazezoze 21:12 06.06.2008

nasradin hodza bi rekao:

"za nashe grehe bog nam je poslao dve vrste doktora,
jedne da nam pomazhu da umremo, a druge da nam smetaju da zhivimo."
Unfuckable Unfuckable 21:14 06.06.2008

Re: nasradin hodza bi rekao:

ili, da parafraziram The Najboljeg :

"medicina se sastoji od 90% predpostavki i 10% sreće" (B. Pekić)
sentinel26 sentinel26 20:08 07.06.2008

Re: nasradin hodza bi rekao:

Poznavao sam ljekara (polupartizanskog) koji je studije započeo nedje za vrijeme rata (?) a završio 1946.godine i sljedeće godine razboljela mu se majka.
pozvala ga i rekla mu - Sine idi dovedi mi ljekara.
- A majko, šta sam ja, zar ja nijesam ljekar ?
- Jesi sine, ali idi i dovedi mi pravog ljekara.
On je to i uradio, okolini je bilo smiješno, njemu nije, ali ni ljekaru koji je došao da je pregleda nije bilo svejedno.

Nijesam siguran da i danas nema ovakvih slučajeva.
Unfuckable Unfuckable 12:40 08.06.2008

Re: nasradin hodza bi rekao:

pa da
niko nije prorok u svom selu....
mada, pomenuh već - postoji to nepisano pravilo da lekari ne leče "svoje"
ivana23 ivana23 21:24 06.06.2008

Oftamolog i ...

Unfuckable Unfuckable 22:34 06.06.2008

Re: Oftamolog i ...

pazi kada sam (manijak !)
mrtav 'ladan pritis'o ctr + scroll, da malo uvećam sličku
a kod tebe dole, ispod Hilendarske je Famous Očna klinika - opozitno od bivšeg Vidinca, a u liniji sa "Skadarlijom"
sećam je se dobro
ivana23 ivana23 22:58 06.06.2008

Re: Oftamolog i ...

Unfuckable
pazi kada sam (manijak !)mrtav 'ladan pritis'o ctr + scroll, da malo uvećam sličkua kod tebe dole, ispod Hilendarske je Famous Očna klinika - opozitno od bivšeg Vidinca, a u liniji sa "Skadarlijom"sećam je se dobro

Bila do pre 20ak godina, od tada je u toj zgradi Medicina rada. Uzgred, to je bila prva bolnica u Beogradu.
gordanac gordanac 23:49 06.06.2008

:))

pazi kada sam (manijak !)
mrtav 'ladan pritis'o ctr + scroll, da malo uvećam sličku

:))))))
Paz sad, oštrooki:
ko nije učio napamet poslednja dva reda brojki na tabli kod očnog lekara da ne bi dobio veću diJoptriju (koja ti sledi, pa ti sledi) - taj ne zna šta je nositi naočare od pete :)))))
A kako se tek iznenadiš kad doca ukapira da pričaš napamet!
Oprilike kao ona "ko nije vodio đake na ekskurziju na zagrebački velesajam - taj ne zna šta je pakao!"
dzouzi dzouzi 00:00 07.06.2008

Re: :))

:))))))
Paz sad, oštrooki:
ko nije učio napamet poslednja dva reda brojki na tabli kod očnog lekara da ne bi dobio veću diJoptriju (koja ti sledi, pa ti sledi) - taj ne zna šta je nositi naočare od pete :)))))
A kako se tek iznenadiš kad doca ukapira da pričaš napamet!
Oprilike kao ona "ko nije vodio đake na ekskurziju na zagrebački velesajam - taj ne zna šta je pakao!"


Ehhhh, kad su me kao malu vodili na kontrolu
ja sam mislila da moram da znam sve brojeve
pa sam, dok bi doktor nesto zapisivao, prilazila
tabli i ucila redosled brojeva napamet.
Nesto sam sve mislila da ce se ljutiti ako ih ne procitam tacno )))))))
Sve dok nisam shvatila poentu pregleda...
Unfuckable Unfuckable 00:14 07.06.2008

Re: :))

ja ništa nisam fejkovao, jer teško da sam - sa 3 yr old (hah gordanac ?) - i razabirao šta traže od mene, nit' sam znao šta je "levo" a šta "desno"...nego je bilo "mama" i "tata" ( a oni ....sa'ranjeni, a živi...nekako, sa obe moje strane) - a ja, nesretnik - sve pokazujem rukama (sa tri prsta, norrrrrmalno....) u kom pravcu ide koje fuckin "E"

pošto - tada su na tabli bila neka "E" slova u raznim kombinacijama, ništa tzitze

to je lepa priča o Borbi i Neodustajanju
I Veri Lekara da čini ispravnu stvar. Uprkos mišljenju okoline.
..a... put Pravednika...
gordanac gordanac 00:33 07.06.2008

Re: :))

e, hawkeye, nikad mi nije davalo te "eove" odnosno "viljuške", pitalo me "jel znaš slova i brojke", ja kazala da znam i - hopla - cvike
pa ti posle budi iskren....
dzouzi dzouzi 00:44 07.06.2008

Re: :))

ja ništa nisam fejkovao, jer teško da sam - sa 3 yr old



Ali ja sam bila 13 yr old pa mi nisu dali da "citam prstima " slova: E, Ш...
tu bi mi vec bilo blam da lazem
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 11:41 07.06.2008

Re: Oftamolog i ...

pazi kada sam (manijak !)
mrtav 'ladan pritis'o ctr + scroll, da malo uvećam sličku

))))))))))))
desibre,a?
tikaotakav?
Unfuckable Unfuckable 18:17 07.06.2008

Re: Oftamolog i ...

aevo
tolkujemo malo o lekarima, znanju, neznanju, željama & očekivanjima vs znanju & mogućnostima
AlexDunja AlexDunja 22:16 06.06.2008

evo ja!

imam fenomenalnu kumu.
lekar, mr.
interna medicina.
kad je pitam nesto, cesto kaze
ne znam, sacekaj da konsultujem
literaturu. kad zna, kaze mi sta misli, pa
onda potrazi ko
zna bolje, pa da ga pitamo zajedno.
jedini lekar koji nije dramaticno, bolesno
sujetan.
i ona jos misli da su lekari tu da ti
ponude najbolje savete i lekove koje
znaju, a da li ces da ih prihvatis, tvoja stvar.
Unfuckable Unfuckable 22:37 06.06.2008

Re: evo ja!

definitivno mudar i neopterećen pristup
Kao što mi imamo probleme sa predrasudama, tako i gomila lekara ima sa Egom
Osim toga - menizapanjenom - jedna mudra Teta objasnila je da te fax uglavnom nauči kako da najbrže dođeš do pravog - ili bilo kakvog - rešenja, kako da razmišljaš - da bi uopše došao do rešenja i - da koristiš knjige na PRAVI način (pošto znaš šta da tražiš...) - da bi sve to proverio
Ssvetlana Ssvetlana 22:42 06.06.2008

Re: evo ja!

Svaka cast za kumu! Jedino cenim lekare koji se konsultuju sa nekim kolegom u koga oni imaju poverenja.
U mojoj porodici ima dosta lekara koji misle da sve znaju, pa im se bas i ne obracam za pomoc! Na mnogo toga prevrcu ocima, a sami se lece kod nadrilekara!
Nikada nista nisu procitali o medicini, nakon zavrsenog faksa! Za ove moje to pouzdano znam!
U veterinare pak, imam poverenja jer su mi mnogo puta pse iz "mrtvih" digli. Ima tu neznanja, ne mogu da kazem, ali mnogo su bolji od ovih nasih!
To je moje iskustvo.
AlexDunja AlexDunja 22:45 06.06.2008

Re: evo ja!

ja takodjer mislim, kao mudra teta.
uzgred, moja kuma je ruskinja.
ovaj pristup je ukacila tamo. u njihovoj skoli.
nasi su drugaciji. rekla bih.
Unfuckable Unfuckable 22:52 06.06.2008

Re: evo ja!

pa ok, da napravimo mali presek komentara :
mišljenje o našim medEcinskim radnicima svih boja tj njihovom znanju je - mostly - negativno
Znači : "preko" leče bolje ?
znaju više?
pametniji su, jednostavno ?

ili su samo manje egocentrični ?
AlexDunja AlexDunja 22:59 06.06.2008

Re: evo ja!

ili su samo manje egocentrični ?

meni ovo zvuci kao kao bitan faktor.
nisam sigurna, ali ,
nasi nekako neverovatno pumpaju ego, teskim prijemnim,
pa duzinom studija, iscrpljivanjem tamo...
kad dodju u situaciju da pomazu, oni kao da
zameraju sto su neki drugi prosli lakse kroz zivot....
ko da im je neko drugi birao poziv(??)
cuj , ako je poziv, onda te je "neko" pozvao :))))
Unfuckable Unfuckable 23:05 06.06.2008

Re: evo ja!

to je sindrom - aj' da ne kažem većine - asistenata i docenata.... - "nisam se dovoljno proveo/la kada je za to bilo vreme, jerbo sam mnogo & naporno radio / la - pa sam sada malo ....."

zato se oni koji su ok tako lako prepoznaju
Ssvetlana Ssvetlana 23:37 06.06.2008

Re: evo ja!

Ja bih rekla da to prvenstveno zavisi od osobe. Nekoga interesuje ta nauka i od njih ce nesto i postati, na pr. makar pouzdani lekari..i ovi drugi koji upisuju studije da bi obukli beli mantil i zvali se doktori! E od tih treba bezati. Lako ih je uociti, dok hodaju prepunim hodnicima i ponosno gledaju po pacijentima! Vidi samo koliko ih je doslo, kod mene!!!
Na prvo pitanje koje im uputite, oni naravno nabace prezrivi pogled prema nama jer ne zele da nase "lepe" glave umaraju tako teskim odgovorima...koje ionako necemo skapirati!
Unfuckable Unfuckable 23:45 06.06.2008

Re: evo ja!

Na prvo pitanje koje im uputite, oni naravno nabace prezrivi pogled prema nama jer ne zele da nase "lepe" glave umaraju tako teskim odgovorima...koje ionako necemo skapirati!


da, opisato
Mode : "Autoritet" & Izdrkotina ("Šićumiću, medecina je nedokučiva za Vas - miševe!"
gradicevic gradicevic 08:26 07.06.2008

Re: evo ja!

moja kuma je ruskinja.

ziveo u Rusiji
nekoliko godina
iskustvo sa njihovim "vracima"
od neverice
do fascinacije
totalne
nsarski nsarski 22:48 06.06.2008

Nego, Unf,

pocinjem da se brinem za tebe. Nesto si mi ubledeo i raspitujes se za medEcinske savete. Da tebi nesto ne fali? Imas lose snove? Ponekad zaboravis gde si? Obuzme te neko neznanje, da tako kazem. Slusas poruke sa TV-a? Pustas ploce unazad? Brojis bandere i ne gazis po liniji na betonu?
Take two aspirins, and call me in the morning.
Unfuckable Unfuckable 22:58 06.06.2008

Re: Nego, Unf,

dont worry - be sorry
čista znatiželja (samo mačka živa da ostane ; ))))))
ili : dont be sorry - be carefull (there is a hundreds devils under the Mira...: )))))))))))))))))))))))))))))))))

definitivno brojim bandere & sabiram registracije automobila (al' to radim oduvek....)
ne gazim šahtove - ali i to je zdravlja radi (obično nisu prisutni...mislim, šahtovi)
aspirin.....ma ti će' mi kažeš...... ; ))))))))))))
angie angie 23:01 06.06.2008

Re: Nego, Unf,

aspirin.....ma ti će' mi kažeš...... ; ))))))))))))



cuti i uz'i, dok nije presho na neshto opsanije.
AlexDunja AlexDunja 23:01 06.06.2008

Re: Nego, Unf,

(obično nisu prisutni...mislim, šahtovi)

mislis poklopci?
Unfuckable Unfuckable 23:03 06.06.2008

Re: Nego, Unf,

mislis poklopci?


mislim

bravo
(al neću da popravljam, nek' ostane)
ivana23 ivana23 23:06 06.06.2008

Re: Nego, Unf,

definitivno brojim bandere & sabiram registracije automobila (al' to radim oduvek....)


Pozdravio te

Unfuckable Unfuckable 23:10 06.06.2008

Re: Nego, Unf,

pozdrav i Njemu



p.s.
definitivno brojim bandere & sabiram registracije automobila (al' to radim oduvek....)
Pozdravio te

al' ja sam prvi počeo !!!
angie angie 23:11 06.06.2008

Re: Nego, Unf,

nsarski nsarski 23:16 06.06.2008

Re: Nego, Unf,

U, ybt, ovo ti je kao odgovor onog lekara u Molijeru.
"Izvin'te, a zasto mi se od ovog leka spava?"
"Zato sto taj lek ima uspavljujuce sredstvo".

Molimo nadlezne da nam jave da li su mere preduzete. Jer, ne bi valjalo da mi mislimo da mere nisu preduzete, a da su, zapravo, mere preduzete. (Ili nesto slicno - vecni genije, Dusko Radovic)

nsarski nsarski 23:29 06.06.2008

Re: Nego, Unf,

definitivno brojim bandere & sabiram registracije automobila

Sta mislis o ovome - opusti se i pusti misli da same idu:

Charlie: I'll have to teach you sometime.
Raymond: Definitely have to dance on my date. Have to learn how to dance. Definitely. Now.
Charlie: Ray, you're not gonna have to dance, but I will teach you sometime.
Raymond: Definitely have to dance with Iris.
Charlie: Sorry I even brought this up. You're right, Ray, you got a date with the only famous dancing hooker in Las Vegas.
ivana23 ivana23 23:32 06.06.2008

Re: Nego, Unf,

Unfuckable Unfuckable 23:33 06.06.2008

Re: Nego, Unf,

greškom klika umesto da ti odgovorim
obavestio sam moderatora - tj sebekaotakvog - te se izvinjavam za uznemiravanje, bespotrebno, moderatorakaotakvog
a pazi legitimno pitanje na jednom od fakulteta ovdašnjih - gde se medEcina izučava :
profesor :"Kolega, u kojoj dozi bi trebalo tretirati ovaj poremećaj ?"
koleza: " ..pa ...u xyz mg/kg telesne mase..."
profesor :" Ne"
koleza : "hm ...možda...zavisno od težine stanja...."
profesor: "Ne."
koleza : " .......(muk pred Pad).."
profesor : " Kolega, treba tretirati u DOVOLJNOJ dozi."
over & out
: )))))))))))))))
gradicevic gradicevic 09:14 07.06.2008

Re: Nego, Unf,

aspirin.....ma ti će' mi kažeš...... ; ))))))))))))

ocu
dragoljub dragoljub 22:48 06.06.2008

što

reče moja pokojna majka :ko si ima vek taj si ima lek,i požive 79 godine,ačl ustvari verovala lekarima pa u 60oj izvadila prvi zub:)))
Unfuckable Unfuckable 23:14 06.06.2008

Re: što

pravo zboriš dragoljupče

bilo bi sjajno da ti istreseš svoje mišljenje o lekarima - imam neki utisak da bi moglo biti zanimljivo.... ; ))))
a mislim da bi i o veterinarima mogao što - šta da nam rekneš ...

dragoljub dragoljub 19:10 07.06.2008

Re: što

a mislim da bi i o veterinarima mogao što - šta da nam rekneš ...

evo razmišljam se već poduže šta bi mogao da kažem na ovu temo i ispada da nemam skoro ništa,prvo o najbitnijem znači o konjovima(ovog puta onim pravim sasčtiri noze) mi u kliubu nismo imali neke bolesti konja ,koliko se ja sećam,mislim na bolesti koje je potrebno otkrivati,pazili smo te rage kao braću,mislim i tepali se i mazili sve po zasluzi i raspoloženju.tepanje je bilo uzajamno sasve ujedanje.e sad ove akutne stvaripovrede smo lečili nekad na svoje znanje nekad pomoću veterinara mislim bio je pozivan veterinar ali šta oni znaju o konjima osim ono malo što su čuli na faxu,e sad kolike koje su česte u našim krugovima su su rešavane samo na sreću ako smo otkrili na vreme i stigo vet brzo konj ostao,ali toga je na sreću bilo malo.posle je jedna od naših završila fax i to je njena briga od sad do uvek.
a sa ovim vet-ovima za dvonošce u pro-ljudskom obliku pa ni tu nemam mnogo,infarkt kao takav je il ostaneš(ja) il odeš a što sam si nastavio da pušim čim su me pustili to je ono...pa i operacija je bila ono ,nemam pojma e i tu sam kao neću da pušim cela 10 i slovima deset dana i reko e j... ga.mislim krčag ide na vodu dok se ne razbije niko ga ne drži u plakar da ga čuva.e nesanicu (hroničnu ničim izazvanu)su mi uspešno izlečili time što sam digo ruke od njih,mislim žalim se ovim običnim a digo sam ruke od psihiujatra jer ovi opšti me smatraju za navučenog na tablete a psihijatri za dosadnog jer sam izgleda van standarda(20g se žalim na nesanicu)više puta su mi davali neke ,,opasne"tablete stila ima deset komata oiješ svko veče i gotovo,ništa od toga deluje u vr glave mesc ipo pa jovo nanov,pa evo vidite i vi da me ima u svako moguće i nemoguće doba na blogu,sad sam prešo u uligalu grabim sve moguće lekove za spavanje kad ima i spavam dok ima kad nema onda dosađujem ljudima na blogu,ili kad je ovako vreme kao sad slatko se naspavam za unapred pošto kad počnu vrućine više nema spavanja.
pa sad ti vidi u koju sam grupu ))
gordanac gordanac 23:26 06.06.2008

---

....neopisiva mi je enigma kako i zašto niko nije stavio "pevanje" naslova ovog posta....


angie angie 23:34 06.06.2008

Re: ---

pa ja 'tela- jel prljavce obozavam, a posle krenulo u drugom pravcu:)))
Unfuckable Unfuckable 23:35 06.06.2008

Re: ---

paaaaa
očito - ljudima nije do pevanja kada pomisle na lekare svih boja & pacijenata ; )))))))))))
gordanac gordanac 23:44 06.06.2008

Re: ---

paaaaa
očito - ljudima nije do pevanja kada pomisle na lekare svih boja & pacijenata ; ))))))))))

pa to mi i jeste enigma
zašto?
el odmaže da pomisliš na pevanje, ili - šta?

angie angie 23:49 06.06.2008

Re: ---

el odmaže da pomisliš na pevanje, ili - šta?


ma odmaze ovaj sharski, krenu sa svojim tuznim sluchajem opkoljenosti ovih u belom,a ja se ganula, pa mi skren'o misli:)
Unfuckable Unfuckable 23:50 06.06.2008

Re: ---

ma meni svira, uredno
al presek komentara (većine) je za malo drugačiju muziku
a vidim da se nekome, ipak - baš, baš - peva...
baš enigma ; ))))))))))))
Ssvetlana Ssvetlana 23:54 06.06.2008

Re: ---

Jos samo jedan zanimljiv slucaj, da vam ispricam pa odoh da spavam...ujutru idem kod lekara! :)
Imam prijateljicu, doktorku...odlican strucnjak. I skoro stalno je dostupna. Svima bi da pomogne! Ali, ima dva sina za koje Ona zeli da postanu doktori! Deca nisu nesto odusevljena, ali kad vec mama hoce eto joj! Deca nece da izadju na ispit ako im mama ne sredi da dobiju tri pitanja! Inace ne izlaze na ispit!!!!
Udarila deca torturu, pa kad mamica zeli sinove u belim uniformama...neka se i pomuci!
Toliko o nasim strucnjacima! :)
Ne znam bas kako je kod drugih, ali nama se bas veselo pise!
angie angie 23:54 06.06.2008

Re: ---

malo drugačiju muziku


pa nije valjda dotel doshlo?:)))



moj omiljeni deo.
AlexDunja AlexDunja 23:56 06.06.2008

Re: ---

a vidim da se nekome, ipak - baš, baš - peva...

bad case of loving you:)))
Unfuckable Unfuckable 18:22 07.06.2008

Re: ---

el odmaže da pomisliš na pevanje, ili - šta?


ovo me podseti na zubara koji je pre ....oko milion godina ....sređivao mog ćaleta. Glavni anestetik mu je bio - radio odvrnut do daske (da se ovi u čekaonici ne razbeže....)
Radojicic Radojicic 00:38 07.06.2008

Laza Lazarevic

vis Unf ovaj Malnarov Sheva sabrao poprilicno tvojih varijanti, svaka ti cast za iscrpnu analizu



Meni bakuta moja uvek govorila lek za prehladu najbolji gutnes kocku secera, sacekas da se skupe bakterije i onda rafalno neku brlju, pobijes g...a, nekad i uspe
a lekara ko i nas, svih i svakakvih
mene zanima sto su lekari cesto pesnici i pisci, ili je obrnuto?
gordanac gordanac 00:56 07.06.2008

:))

mene zanima sto su lekari cesto pesnici i pisci, ili je obrnuto?

meni se oduvek činilo da je - obrnuto
valjda su cenili da od nečega mora i da se živi, a da knjige koje bi napisali to ne bi omogućavale
a ustvari su živeli svoje knjige, pa ih onda i napisali
i u pravu si - ima ih puno, i pesnika za koje se i ne zna da su bili lekari i lekara čije se to osnovno zanimanje spominje nekako uzgred pri listanju onoga što su napisali

EDIT
paz ovo
Poet Physicians: An Anthology of Medical Poetry Written by Physicians
ili ovo (english only)
Physician Writers
copy/paste:
Otkrivena bista lekara Zmaj Jove (2004)
Novi Sad - Povodom stogodišnjice smrti Jovana Jovanovića Zmaja juče je u ambulanti u Zmaj Ognjena Vuka otkrivena njegova bista. Pre toga članovi Društva lekara Vojvodine, Doma zdravlja Novi Sad i Naučnog društva za istoriju zdravstvene kulture Vojvodine položili su cveće na Zmajev grob, a u svečanoj sali Matice srpske lekari pesnici čitali su svoje stihove. Zmaj Jova je poznatiji kao pesnik za decu i novinar, ali je poznato i da je po profesiji bio lekar.
zatim:
Vrhunski doktori kao umetnici

Unfuckable Unfuckable 00:58 07.06.2008

Re: Laza Lazarevic

heh
gde si Legendo !
podvarijanta : med + brlja
problem (malo) kasnije nastane što ovo drugo ...krene rafalno

mene zanima sto su lekari cesto pesnici i pisci, ili je obrnuto?


I ja sam primetio - i to prevashodno - psiKijatri voUle da pišu pesmice
Džajnekolozi, predpostavljam - samo memoare
znam i da jedan veterinar ima par zbirki pesama, loših, naravno
nsarski nsarski 03:11 07.06.2008

Re: :))

u pravu si - ima ih puno, i pesnika za koje se i ne zna da su bili lekari i lekara čije se to osnovno zanimanje spominje nekako uzgred pri listanju onoga što su napisali

Eto nama teme za novi blog koji ce da napise gordanac:))
Ruski lekari - pisci. Bulgakov, na primer. (Cehov, ako se bas razgali).
gordanac gordanac 08:03 07.06.2008

Re: :))

Eto nama teme za novi blog koji ce da napise gordanac:))
Ruski lekari - pisci. Bulgakov, na primer. (Cehov, ako se bas razgali).

:))))
mislim da ja to ne bih umela, a kad bih i umela, onda mislim da bi oni koji bi to pročitali - zvali neke doktore :))))
(na pisanje o Bulgakovu mislim, Čehov je već nešto "lakši slučaj" :)
mada, nije da već nemam naslov:
"Maestro i metafore, smaragdi i Aheront"
(tek da dokažem da bi i zbog samog naslova već bila "sumnjiva" lekarima! :)

Ima jedan lik na internetu, inače (ne znam možda je i lekar :) koji je na YouTube postavio ceo serijal (50 klipova) "Maestro i Margarita" koji su Rusi snimili 2005.
evo ga :
GalaBiR
edi-va edi-va 00:50 07.06.2008

Koji metod Vi primenjujete ?

Nemam metod, odem kad me neshto zaboli.
Gledam da je u blizini, znachi ne idem na preporuku, vec samo da je put do lekara sto blizi.
Na svu srecu u mom komshiluku ih ima na svakom coshku, od lekara opshte prakse do specijalista svih mogucih, a univerzitetska klinika je 500 m vazdushnom linijom.
Pedijatar je bitan! Naravno.
Tu sam isto imala srecu da je preko puta, i u medjuvremenu saznam da bi ceo grad da mu dovodi svoju decu, pa je uveo pravilo da samo deca koja stanuju u ovom kvartu mogu biti njegovi pacijenti, jer drugachije ne bi mogao da postigne, poshto je i specijalista za ADS ili ADD na engleskom (attention deficit disorder). Vrlo rasprostranjena pojava i na zalost iz godine u godinu je sve vishe dece sa tom dijagnozom.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana