Sveža krv

Spiridon RSS / 10.06.2008. u 16:26

woodstock2014.jpg

Kazu iskusni stari rokeri da je Vudstok festival definitivno pomerio mnoge granice. Jednostavno, posle ovog dogadjaja nista vise nece ostati isto. Bilo je slicnih pokusaja (Isle of Wight …) ali nista se nije moglo meriti sa Vudstokom.

Dosta velikih imena je ubrzo posle ovog velikog dogadjaja fizicki nestalo sa ovog sveta. Hendza, Janis, Morison …

Mission completed sto bi rekli braca anglofonci.

U Spirinoj kuhinji se ovih dana zaista nesto lepo krcka vezano za neka prohujala vremena ali ja ne bih sada puno o tome. Ako mi stvar "upali" mozda bude sledece nedelje.

Ono sto sam sada zeleo da podelim sa ekipom sa bloga (koja neguje svoj muzicki ukus) su snimci nekih novih klinaca koji mogu da spasu celu pricu vezanu za r&r i izvuku veliku muzicku olupinu koja se davno nasukala i pocela da propada.

Sve ove grupe su veoma moderne, formirane pre 3-4 godine i sve neguju zvuk iz perioda 1960 - 1970.

Za neke ljude oni predstavljaju buducnost rok muzike. Da li ovi klinci zaista mogu da promene nesto?

 

The Upton Pilots

DSCN2483.jpg

 

Willie Phoenix

rfeydvk3vecfymydu4.gif

 

The Blue Van

 

B000008M65.01.MZZZZZZZ.jpg

 

Little Barrie (moji favoriti)

 

Little Barrie Free Salute (preporuka)

 

 

jpg_Little_Barrie2.jpg


Black Mountain

blackmountainphoto.jpg

 

Os Haxixins

l_e40b4862a7c8e437c84e18f34405fa9b.jpg

 

The Parlor Mob

theparlormob.jpg

 

The London Souls

2351160848_bb2804dd84_m.jpg

 

Peace!

 

 



Komentari (90)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

nsarski nsarski 16:55 10.06.2008

Mission completed sto bi rekli

Mislis ovako:


Mission accomplished?
gradicevic gradicevic 17:47 10.06.2008

iskreno

Tanka svirka, sto bi reko narod
previse mirisu na " purple" style
a deep purple su jedni
nemaju svezinu, originalnost
bojim se da nisu rodjeni za "spasioce"
bar za sad
mozda malo little barrie, i the london souls
pre sam za proverene " srednjake"
npr ove
ili ove
ili ove
ili cak i ove
imaju shmek
eto
JJ Beba JJ Beba 18:06 10.06.2008

Re: iskreno

koji mogu da spasu celu pricu vezanu za r&r i izvuku veliku muzicku olupinu koja se davno nasukala i pocela

ih bre, nije baš valjda dotle došlo....
sve je to proces....svoje vreme..nema tu spasenja, promene su u pitanju
jedna muzika u jednom vremenu, druga u drugom. dimenzije, različiti kosmosi u istom vremnu, trenuci...
možda imaš problem sa vremenom u kome živiš?
ja definitivno imam problem sa tiranijom trenutka
:)

ima i ovo
i ovo
a tek ovo

ovo je vreme produkcije, tehnike, čuka je u drugom planu.
ako je uopšte ima
:)
gradicevic gradicevic 18:18 10.06.2008

Re: iskreno

možda imaš problem sa vremenom u kome živiš?

i te kako
" ja sam neprilagodjentotalno"
zivim malo ovde, malo van
taman se priviknem
pakuj kofere
Spiridon Spiridon 18:38 10.06.2008

Re: iskreno

jedna muzika u jednom vremenu, druga u drugom

ovo je vreme produkcije, tehnike, čuka je u drugom planu



mislim da nije samo muzika u pitanju, a ni cuka. Dilan je imao sopstvenu filozofiju koju je gurao hladne glave.

To je ono sto meni licno nedostaje. Novi mesija =]

pogledaj kako su bili slatki. Kao lutke.




JJ Beba JJ Beba 18:40 10.06.2008

Re: iskreno

" ja sam neprilagodjentotalno"

ko nije :))
pravo ti kaem vreme me tiraniše pa ispratim ovu novu muziku onako ovlaš, usput
ugrubo,...više produkcione zahvate ....
držim se svojih gžitri & starih majstora i naravno - Đezovi i improvizaje .)))
JJ Beba JJ Beba 18:47 10.06.2008

Re: iskreno

mislim da nije samo muzika u pitanju, a ni cuka. Dilan je imao sopstvenu filozofiju koju je gurao hladne glave.

pa smo rekli da je ovo drugo vreme, gde ti ode )
sada se ne dozvoljava svoja filozofija, mišljenje svojom glavom, si ti pomahnitao!!! :)
ko to bre da kontroliše ?
morali bi da ih ubijaju, te koje teraju potrošače da misle, da budu otvorenog uma, da se bune....
i šta ima oni da mi misle i da da budu otvorenog uma...
sada je važan kozument, potrošač a ne slušalac poruke i filozofije...
šoping molovi su nove crkve a uz njih ide i ova seratorska mjuza
Radojicic Radojicic 19:08 10.06.2008

dylan

evo mu Spiro sin Jakob danas izdao cd

http://www.myspace.com/jakobdylan
Spiridon Spiridon 19:11 10.06.2008

Re: dylan

Radojicic
evo mu Spiro sin Jakob danas izdao cd

http://www.myspace.com/jakobdylan


jel vidis simboliku =] To je ono nam treba. Znaci, putokazi ...

hvala na ovoj informaciji, poslusacu pazljivo da provalim gde je na tatu, a gde je ostao svoj. Nije lako klincima velikih faca.
margos margos 19:21 10.06.2008

Re: iskreno

šoping molovi su nove crkve a uz njih ide i ova seratorska mjuza

:)))))))
Spiridon Spiridon 19:30 10.06.2008

Re: iskreno

šoping molovi su nove crkve a uz njih ide i ova seratorska mjuza


bebe je ljuta i to je dobar znak =]


ja sam uvek govorio, mozemo mi ovde da se preyebavamo i nadmudrujemo ali kada JJ Bebi iskoci ona zila na celu ... bolje se sklanjaj =]
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 19:38 10.06.2008

Re: iskreno

bebe je ljuta i to je dobar znak =]


ja sam uvek govorio, mozemo mi ovde da se preyebavamo i nadmudrujemo ali kada JJ Bebi iskoci ona zila na celu ... bolje se sklanjaj =]


Da sad ce molovi sve da plate...slazem se, molovi su krivi za sve
gradicevic gradicevic 19:51 10.06.2008

Re: iskreno

sada je važan kozument, potrošač a ne slušalac poruke i filozofije...
šoping molovi su nove crkve a uz njih ide i ova seratorska mjuza

vreme robokapa, matrixa, i ostalih persona sa cukom
izgleda stiglo
JJ Beba JJ Beba 22:25 10.06.2008

Re: iskreno

Spiridon
šoping molovi su nove crkve a uz njih ide i ova seratorska mjuzabebe je ljuta i to je dobar znak =]ja sam uvek govorio, mozemo mi ovde da se preyebavamo i nadmudrujemo ali kada JJ Bebi iskoci ona zila na celu ... bolje se sklanjaj =]

)
nema više romantike, revulucije, filozofije...
ugušeno u korenu da više nikom ne padne napamet...
a nekada se mislilo da All we need is love.. kakvo vreme :)
jedan od zvezdanih trenutaka woodstoka

sada je važan njegovo veličanstvo potrošač
muzika je roba, industrija bato, kakva crna umetnos' ...treba to prodati, zaraditi....
to sa šoping molovima je opšte mesto, poznata stvar.
i Malcom McLaren se slaže samnom
:)
vnk vnk 07:19 11.06.2008

Re: iskreno

sve je to proces....svoje vreme..nema tu spasenja, promene su u pitanju
jedna muzika u jednom vremenu, druga u drugom. dimenzije, različiti kosmosi u istom vremnu, trenuci...


Da. Samo Ramones nikad ne prolaze.
trener trener 13:43 11.06.2008

Re: iskreno

možda imaš problem sa vremenom u kome živiš?
ja definitivno imam problem sa tiranijom trenutka

ovo je vreme produkcije, tehnike, čuka je u drugom planu.
ako je uopšte ima

Ovo si dobro rekla ,nema više čuke a kako je i on je otišao
Da li ovi klinci zaista mogu da promene nesto

Teško, što kaže JJ Beba
nema više romantike, revulucije, filozofije...
ugušeno u korenu da više nikom ne padne napamet...
a nekada se mislilo da All we need is love.. kakvo vreme

Ne postoji onaj fluid koji je spajao,koji se osećao.Sanjali i živeli te trenutke .
Meni se čini, ovi današnji klinci kao da nemaju snove. I ovi DJ- su nas dokusurili,@bote ne mogu da nađem novu iglu za gramofon. Užas
Spiridon Spiridon 13:50 11.06.2008

Re: iskreno

Ovo si dobro rekla ,nema više čuke a kako je i on je otišao

Teško, što kaže JJ Beba

Ne postoji onaj fluid koji je spajao,koji se osećao.Sanjali i živeli te trenutke .
Meni se čini, ovi današnji klinci kao da nemaju snove. I ovi DJ- su nas dokusurili,@bote ne mogu da nađem novu iglu za gramofon. Užas


Moje misljenje je dijametralno suprotno i totalno se ne bih slozio sa tobom (posebno za ovu igli za gramofon)

evo daj mi model igle i ja cu da je iskopam =]
JJ Beba JJ Beba 13:52 11.06.2008

Re: iskreno

Da. Samo Ramones nikad ne prolaze.

pa niko nikada nikud ne odlazi ako je ostavio trag u nekome :)
u tome je fora. trag, trag u nekome.... onda si besmrtan
trener trener 13:53 11.06.2008

Re: iskreno

Opet mi boomp3 na šljaka (progutao mi i slovo), mislio sam na ovo
JJ Beba JJ Beba 14:29 11.06.2008

Re: iskreno

Ne postoji onaj fluid koji je spajao,koji se osećao.Sanjali i živeli te trenutke .
Meni se čini, ovi današnji klinci kao da nemaju snove. I ovi DJ- su nas dokusurili,@bote ne mogu da nađem novu iglu za gramofon. Užas

takvo je bilo vreme, treneru
tadašnjem mldom svetu bilo dosta ratova, posleratne bede, puritanizma, onog u fazonu "kako mama kaže"
eksplozija slobode, make love not war, free your mind, r'n'roll, zabole nas za kapitalizam, kintu, bogaćenje, rmbanje, grbačenje.... hoćemo sada i ovde.
to bre bilo mnogo levo za taj usrani zapad koji je brže bolje ugušio svaku pomisao na revuluciju, slobodu, ljubav
ubiše i lenona, poslednjeg koji je mogao svojim stavom, biografijom i harizmom da okupi mladost.
ima teorija da je i čarls menson bio projekat CIA koji je poslužio da iskompromituje hipi komune i hipi pokret uopšte, da pokaže kako je to opasno za američki način života, društvo u celini....

ovu novu mladost države ubiše herionom, krekom, drogama koje ubijaju duh. šta bre ima da misle, da filozofiraju, da se bune....
pa i muzičari koji bi trebalo da povuku novu mladost uglavnom gledaju kako da se učipe u kintu u industriju zabave, zabole ih da publici nude neku veliku filozofiju, poruku....hoće i oni avione, kamione, menjanje krvova, fizičku besmrtnost...i oni nude mladom svetu proizvod, potrošnju, lenjost mozga...

pa gle ove naše studente koji treba po difoltu da budu revolucionarni, bundžije, da ih se tiče, da traže....
zabole ih za velike ideje, filozofiju....što da se zamaraju mišljenjem svojom glavom...oko njih haos, sranje od života. gaze ih a oni sede po splavovima, slušaju ova srnja od muzike, jurcaju silikone, čitaju "sponzorušu", bulje u grand šo.....
i dok bulje u grand šo i dok se penju po astalima na splavovima uz tu muziku, keratori tog grand šo provoda sede na svojim jahtama i slušaju Pink Floyd.

isto je tako i velikom svetu.
svi ti valsnici multinacionalnih izdavačkih kuća, paf dedeji, soniji i ostala bratija koja kreira scenu i nudi ovakvu muziku potrošačima , od kinte koju su zaradili na toj muzici privatnim avionima leti svetom, pije šampanjac i sluša mariju kalas. kao odmaraju dušu

Spiridon Spiridon 15:04 11.06.2008

Re: iskreno

i dok bulje u grand šo i dok se penju po astalima na splavovima uz tu muziku, keratori tog grand šo provoda sede na svojim jahtama i slušaju Pink Floyd.


ako bi se naj-izjave sa ovoga bloga ova bi sigurno bila u prvih deset. Bravo Bebe.


trener trener 15:23 11.06.2008

Re: iskreno

@ebi ga kad si u pravu.Najveći poraz je kada na nekoj svirci čuješ komentar u stilu "Šta `oće više ovi dinosaurusi" , i slično, i onda klinci ,sa sve kajlama, rolexima(verovatno kopijama), uz obavezni nike, golf3, ili ne znam koji više audi odjezde u neki klub gde slušaju ono udaranje u mozak ( to sam mislio pod onim za DJ),sa obaveznim polugolim ribama u kavezima i to ne može da se sluša osim ako nisi naduvan do daske a to je sve ono Uuuu heeeeebote što je kuuuul. Možda sam ja dinosaurus i treba da izumrem ali to meni nije normalno
JJ Beba JJ Beba 15:41 11.06.2008

Re: iskreno

trener
@ebi ga kad si u pravu.Najveći poraz je kada na nekoj svirci čuješ komentar u stilu "Šta `oće više ovi dinosaurusi" , i slično, i onda klinci ,sa sve kajlama, rolexima(verovatno kopijama), uz obavezni nike, golf3, ili ne znam koji više audi odjezde u neki klub gde slušaju ono udaranje u mozak ( to sam mislio pod onim za DJ),sa obaveznim polugolim ribama u kavezima i to ne može da se sluša osim ako nisi naduvan do daske a to je sve ono Uuuu heeeeebote što je kuuuul. Možda sam ja dinosaurus i treba da izumrem ali to meni nije normalno

fak dem :)

takve komentare možeš da čuješ samo ovde u ovoj našoj vukojebini.
napolju je normalna stvar da svi idu na koncerte - mladi, stari, invalidi, svi su vidljivi, svi zajeno slušaju muziku, raduju se ..

pošle nedelje u holandiji bio trodevni open air pinkpopfestival, jedan od najevćih u holandiji bili i oni i pričaju mi ljudi na kraju programa bio neki anraho bend, razvalio..i izašao jedan od učesnika programa i kaže posetiocima da se ne bi razišli s oštrim porukama, i da anarhiju ne bi poneli kući, počeo da peva neku holandsku uspavanku koju su svi prihvatlili i svi optepevali :)))
ja zamišaljam kako na nekom našem humanitarnom koncertu za " spas kosova " koje organizuju delije, da ne bi poneli narajcavjuće poruke tipa ubi, zakolji da šiptar ne postoji , izađe bajaga i otpeva sa delijama i svim posetiocima "u svetu postoji jedno carstvo"
:)) baš zgodno
trener trener 16:19 11.06.2008

Re: iskreno

programa i kaže posetiocima da se ne bi razišli s oštrim porukama, i da anarhiju ne bi poneli kući, počeo da peva neku holandsku uspavanku koju su svi prihvatlili i svi optepevali :)))

Kakva ideja!
Dokle god o sudbini ovog naroda odlučuju "Tri palme na otoku sreće..." i BoTa( nije mi samo jasno zašto je ovo T veliko kad posle onog - imaće posla samnom,više mu odgovara ime Piter) i njima slični izopačeni likovi, dotle će polusvet da orgija
JJ Beba JJ Beba 16:22 11.06.2008

Re: iskreno

trener
programa i kaže posetiocima da se ne bi razišli s oštrim porukama, i da anarhiju ne bi poneli kući, počeo da peva neku holandsku uspavanku koju su svi prihvatlili i svi optepevali :)))Kakva ideja!Dokle god o sudbini ovog naroda odlučuju "Tri palme na otoku sreće..." i BoTa( nije mi samo jasno zašto je ovo T veliko kad posle onog - imaće posla samnom,više mu odgovara ime Piter) i njima slični izopačeni likovi, dotle će polusvet da orgija

eto vidiš,
kakvi bre da misliš svojom glavom; kakva bre muzika i poruka, to nije "zdravo" za potrošačko društvo.
i onda se spi pita gde je energija, filozofija, gde su mladi?
pa u šopingu, eto gde su.
:))
ivana23 ivana23 18:03 10.06.2008

***

Bojan Zdravic Bojan Zdravic 18:15 10.06.2008

Slusajuci na brzaka


30 sec each, sounds good to me:)))
edi-va edi-va 18:31 10.06.2008

N

Spiridon Spiridon 18:42 10.06.2008

Re: N

edi-va



edi, ja sve ovo ne bih nazvao nostalgijom. Ovo bi pre bio blog o snazi.

Potrebna je neka nova energija i filozofija koja bi uzdrmala ovaj uljuljkani establisment.

Ovo sto se npr. desava u Americi je bukvalno ponizavanje mladih ljudi koji zive tamo. Skoro da je postalo blam da kazes da si iz USA.

Amerikanci su postali jako siromasna nacija. U svakom pogledu.
ivana23 ivana23 18:55 10.06.2008

Ono vreme...

Spiridon Spiridon 19:06 10.06.2008

Re: Ono vreme...

ivana23
sex, drugs...


Majkl Lang (covek koji je napravio Vudstok) je u jednom od intervjua koji je dao nasem poznatom rok novinaru izjavio:

"Ne znam za sta sve nisam bio okrivljen", misleci na period koji je usledio po zavrsenom festivalu.
ivana23 ivana23 19:20 10.06.2008

Re: Ono vreme...

Bilo je svega, mnogi nisu preziveli taj "visak slobode", ali mislim da su to bile generalno sjajne godine osvajanja slobode, a onda smo stigli do danasnjih dana i onoga sto si lepo naveo gore... ponizenje, ali ne samo Amera, vec svih nas koji smo mislili da ce svet ici nekim drugim putem.

Spiridon Spiridon 19:27 10.06.2008

Re: Ono vreme...

Bilo je svega, mnogi nisu preziveli taj "visak slobode", ali mislim da su to bile generalno sjajne godine osvajanja slobode, a onda smo stigli do danasnjih dana i onoga sto si lepo naveo gore... ponizenje, ali ne samo Amera, vec svih nas koji smo mislili da ce svet ici nekim drugim putem.


borba dobra i zla je vecna i nista tu nije zagarantovana stvar. Danas oni, sutra mi ...

a kada si vec spomenula "visak slobode", kazu preziveli da je u celoj toj gunguli bilo lakse ogrebati se za snosaj nego za sendvic. Onih dana ... =]
ivana23 ivana23 19:38 10.06.2008

Re: Ono vreme...

borba dobra i zla je vecna i nista tu nije zagarantovana stvar. Danas oni, sutra mi ...


Plasim se da vise nema ni (pravih) ljudi, ni energije, ni onog najvaznijeg - ideje, tako da sumnjam da se mogu ponoviti '68. ili '69.

Spiridon Spiridon 19:42 10.06.2008

Re: Ono vreme...

ivana23
borba dobra i zla je vecna i nista tu nije zagarantovana stvar. Danas oni, sutra mi ...


Plasim se da vise nema ni (pravih) ljudi, ni energije, ni onog najvaznijeg - ideje, tako da sumnjam da se mogu ponoviti '68. ili '69.




zavisi u sta verujes
Ma znas vec i bez otvaranja gde ovaj link vodi =]
ivana23 ivana23 19:55 10.06.2008

Re: Ono vreme...

Spiridone, ne znam da li znas za ovo:

Hrastovi mira Džona Lenona i Joko Ono u Titovom parku
Spiridon Spiridon 20:02 10.06.2008

Re: Ono vreme...

ivana23
Spiridone, ne znam da li znas za ovo:

Hrastovi mira Džona Lenona i Joko Ono u Titovom parku


znam za tu tradiciju koju su verovatno neki pametni i vredni ljudi smislili nekada davno u BG-u (Peca Popovic i sl.)

Vrednosti su svuda oko nas samo sa njih treba skinuti prasinu i paucinu =]
ivana23 ivana23 20:05 10.06.2008

Re: Ono vreme...

znam za tu tradiciju koju su verovatno neki pametni i vredni ljudi smislili nekada davno u BG-u (Peca Popovic i sl.)

Nisam razumela (izvini) sta si mislio kada si spomenuo tradiciju i P.P. ?
Spiridon Spiridon 22:47 10.06.2008

Re: Ono vreme...

ivana23
znam za tu tradiciju koju su verovatno neki pametni i vredni ljudi smislili nekada davno u BG-u (Peca Popovic i sl.)

Nisam razumela (izvini) sta si mislio kada si spomenuo tradiciju i P.P. ?


mislim da postoji mesto gde velike face prilikom posete beogradu sade mlado drvece. Poslednji su to uradili stonsi.
ivana23 ivana23 23:04 10.06.2008

Re: Ono vreme...

Nisi bas procitao tekst )
Ti mislis na Park prijateljstva na Uscu, kod CK, gde su i strani drzavnici sadili drvece prilikom posete Beogradu.

Ovo je sasvim drugacije...


vucko vucko 23:43 11.06.2008

Rasad

Hrastovi mira Džona Lenona i Joko Ono u Titovom parku

Simpatično... to bi bilo lepo rasaditi...
Zeks Zeks 19:37 10.06.2008

Rock & Roll se konzervira

i po mom misljenjenju i na moju zalost nece vise nikad biti angazovan kao u nase vreme.Zvuk R&R jos dugo ce postojati kao sto dzez jos uvek postoji,ali neka jaca veza sa omladinskim pokretima mislim da se nece vise ostvariti.Vreme cini svoje...Nedavno sam u jednom klubu na Dorcolu slusao neke klince(zaboravio sam ime benda) sto sviraju Beatles-e.Bilo je fenomenalno!
Spiridon Spiridon 19:50 10.06.2008

Re: Rock & Roll se konzervira

Zvuk R&R


zeks necu da pametujem samo da iznesem svoje vidjenje stvari.

nije stvar u R&R zvuku. On je cak i poslednja karika u lancu. Energija, bunt, sloboda ... i na samom kraju zvuk belog fendera prokopcanog na marsala.

slusaj, to je ipak nenadjebiva kombinacija
JJ Beba JJ Beba 22:35 10.06.2008

Re: Rock & Roll se konzervira

Nedavno sam u jednom klubu na Dorcolu slusao neke klince(zaboravio sam ime benda) sto sviraju Beatles-e.Bilo je fenomenalno!

u Atomu, Era (ex vampiri) i bend
Inner Party Inner Party 20:02 10.06.2008

Meni...

Meni ni jedno od navedenih imena ne znaci ama bas nista.
A nije bas da ne pratim RNR i da bas nista ne znam o istoriji ove muzike...

U stvari, nikada nisam mislio da je rock muzika u velikoj krizi.
Mozda kada su se Ramones raspali i poumirali, ali zivot ide dalje.
A sa njim i muzika...

Ako smo preziveli grunge, prezivecemo sve!

Spiridon Spiridon 20:05 10.06.2008

Re: Meni...

Meni ni jedno od navedenih imena ne znaci ama bas nista.
A nije bas da ne pratim RNR i da bas nista ne znam o istoriji ove muzike...


nisu ni meni, do nedavno. Namerno sam se potrudio da zagrebem do onog zdravog neiskvarenog tkiva.

A posto vec pratis, daj neke linkove u skladu sa temom. Mlade, ljute, neke kojima je kofer pun svega ...
Dawngreeter Dawngreeter 01:12 11.06.2008

U korak sa vremenom

Sve vise mi se cini da je covek koji je voljan da prati sta se novo desava sa muzikom jako retka pojava. U najboljem slucaju, ljudi saltaju kanale pa zapamte neki novi spot koji je muzicka industrija nasla za shodno da gura u prvi plan. U najgorem, secaju se one jedne pesme sto je sad skoro, '95. isla uz onu emisiju...

Ako nizbogcega drugog, eto samo zbog toga imas moje duboko postovanje za trud oko pronalazenja neceg novog i vrednog. Idem sada da preslusam izlistano pa se vracam sa utiscima.
Spiridon Spiridon 09:31 11.06.2008

Re: U korak sa vremenom

U najboljem slucaju, ljudi saltaju kanale pa zapamte neki novi spot koji je muzicka industrija nasla za shodno da gura u prvi plan. U najgorem, secaju se one jedne pesme sto je sad skoro, '95. isla uz onu emisiju...


tuga je kako se formira ukus jednog prosecnog gledaoca. Kada ti bacaju na tanjir sve to smece oni znaju da ces ti usisati bar 10 % necega. Klasicno spamovanje.
Muzicka industrija te tretira kao "laboratoriskog zeca" kome treba pronaci nacin da mu se uvali kara. Bukvalno eksperimentisu sa tobom, spotovi, reperi sa skupim kucama i automobilima, dugonoge sisate poluretardirane pevacice i sl. pa sta prodje.

Za mene licno izmedju Madone, Dzenifer Lopez, Cece i Karleuse nema razlike. Sve imaju istu svrhu samo na razlicitim nivoima. Za retarda iz Srbije nema potrebe da se ulozi 10 miliona baka za pravljanje novog albuma i spota da bi mentol otisao na koncert ili kupio CD. Za Madonu jeste. Isti qurac drugo pakovanje, ekskluzivnije =]

ali Junk food u svakom slucaju


Dawngreeter Dawngreeter 09:46 11.06.2008

Re: U korak sa vremenom

Apsolutno se slazem. Madona mi je samo meh za razliku od Karleuse koja mi aktivno ide na zivce, al' to je samo zato sto mi ono tursko "aaAAaaAAaaAAaa" zapevanje popularno na nasoj estradi ubada direktno u ceoni rezanj. Popularna muzika je odavno odustala od koncepta da nesto pesmom zeli da kaze, samo na gomilu bacaju komade za koje misle da ce se lakse uvuci ljudima u usi.

Jedna prijateljica iz Deathrock-Punk voda je pre par godina konstatovala da je muzicka industrija pre deset-dvadeset godina skontala da ljudi vecinski u stvari u opste ne vole muziku. Ovo danas je rezultat koji se dobije kada industrija pocne da pravi muziku za ljude koji muziku ne vole da slusaju.
edi-va edi-va 10:05 11.06.2008

Re: U korak sa vremenom

ono tursko "aaAAaaAAaaAAaa"


E vidish, meni taj orijentalni melos samo smeta na domacoj sceni, ali kada odem u npr. Karavane (arapski restoran) tu mi u kombinaciji sa ambijetnom izuzetno prija:))
Dawngreeter Dawngreeter 10:12 11.06.2008

Re: U korak sa vremenom

U tom kontekstu tursku muziku zaista nikada nisam ni slusao. Moguce da me to ni izbliza ne bi toliko iritiralo kao nase estradno poturceno zavijanje. Cak bih se kladio da je jednostavno problem u tome sto ne umeju ni turski stil da izvedu kako treba pa samo zavijaju k'o da ih neko nozem juri.
edi-va edi-va 10:19 11.06.2008

Re: U korak sa vremenom

Dawngreeter
U tom kontekstu tursku muziku zaista nikada nisam ni slusao. Moguce da me to ni izbliza ne bi toliko iritiralo kao nase estradno poturceno zavijanje. Cak bih se kladio da je jednostavno problem u tome sto ne umeju ni turski stil da izvedu kako treba pa samo zavijaju k'o da ih neko nozem juri.


Da, ali zar to nije paradox?
Za sve su im krivi Turci (Osmanilije) sa sve 500 godina vladavine, a odkidaju na orijentalni zov!?
Dawngreeter Dawngreeter 10:22 11.06.2008

Re: U korak sa vremenom

Cak i da nema drugih indikacija, to bi samo za sebe bilo dovoljno da pokaze kako je biti Srbin dijagnoza a ne nacija. B92 je imao par pokusaja da objasni taj fenomen u onom Sav Taj Folk serijalu ali ja jos uvek nisam cuo nista sto mi je delovalo kao objasnjenje koje pije vodu. Mrze "balije", velicaju srbizam i zavijaju (lose) po turski. Neko je tu lud, to je jedino sta mogu da zakljucim.
edi-va edi-va 10:33 11.06.2008

Re: U korak sa vremenom

Ali taj fenomen nije samo ustanovljen kod srBskog zivlja.
Secam se 98.-me, ja u Hercegovini, chisto hrvatsko puchanstvo.
Izashli uveche malo na picence.
Mjuza je do 00.00 bila podnoshljiva, sve u skladu sa european top 100 chatrs:)
Kad odjednom, iz vedra neba (pa u mozdane celije):

Ne mozze nam niko nishta, jachi smo od sudbine - Tarmi Ricmi !!!!!!!!
Kad je raja poskakala, ja se isprepadala - verovala jedno 5 minuta da je skrivena kamera u pitanju, kad ono vole ljudi srBski folk:))))
Spiridon Spiridon 10:33 11.06.2008

Re: U korak sa vremenom

Ovo danas je rezultat koji se dobije kada industrija pocne da pravi muziku za ljude koji muziku ne vole da slusaju.



ovo je zaista lepo receno. Fenomenalna dijagnoza.
Spiridon Spiridon 09:39 11.06.2008

Re: Mali doprinos

edi-va
The Mescalitasna zalost su se proshle godine rastale.


ala ovo mirise na Pixies =]

jasnaz jasnaz 10:39 11.06.2008

o njima



Spiridon Spiridon 10:44 11.06.2008

Re: o njima

jasnaz




kako ja obozavam ovu pesmu =]

AlexDunja AlexDunja 11:19 11.06.2008

e, spi:)

ovo si se lepo setio:))
nego sto se muzike i industrije tice,
cenim gest trenta rejznora iz nin,
koji vec dva albuma kaci za dz na net.
totalno je puk'o na korporacije,
sacekao da mu isteknu ugovori
i piraterise samo tako:)))
sjajan lik
AlexDunja AlexDunja 11:22 11.06.2008

Re: e, spi:)

i mnogo, bre psujes!
:)
Spiridon Spiridon 11:27 11.06.2008

Re: e, spi:)

AlexDunja
ovo si se lepo setio:))
nego sto se muzike i industrije tice,
cenim gest trenta rejznora iz nin,
koji vec dva albuma kaci za dz na net.
totalno je puk'o na korporacije,
sacekao da mu isteknu ugovori
i piraterise samo tako:)))
sjajan lik


u krajnjoj liniji, ovakve likove cu da slusam iz inata
Spiridon Spiridon 11:28 11.06.2008

Re: e, spi:)

AlexDunja
i mnogo, bre psujes!
:)


dok je nama Jelene Milic ja cu biti jos uvek samo nestasno detence
vishnja vishnja 11:57 11.06.2008

Re: e, spi:)

pazi, spi :))))
zvuci skoro kao Smi, pomocnik kapetana Kuke. od sada te zamisljam sa onom kapicom, lenonkama i sedim cupercima svuda naokolo. gotovo.

super ti blog :) i gosti :)
aj dovidjence
AlexDunja AlexDunja 12:11 11.06.2008

Re: e, spi:)

u krajnjoj liniji, ovakve likove cu da slusam iz inata

meni su oni bili glavni dogadjaj onog
ponovljenog vudstoka.
od tada ih bas pazljivo slusam.
sin
edi-va edi-va 12:45 11.06.2008

Re: e, spi:)

AlexDunja
u krajnjoj liniji, ovakve likove cu da slusam iz inata

meni su oni bili glavni dogadjaj onog
ponovljenog vudstoka.
od tada ih bas pazljivo slusam.
sin


AD ovi su me podsetili na Slipknot:)
Spiridon Spiridon 13:26 11.06.2008

Re: e, spi:)

vishnja
pazi, spi :))))
zvuci skoro kao Smi, pomocnik kapetana Kuke. od sada te zamisljam sa onom kapicom, lenonkama i sedim cupercima svuda naokolo. gotovo.

super ti blog :) i gosti :)
aj dovidjence


ja jedanput napisah da bi voleo da docekam ovakvu starost pa me DR. Wu i Milutin uvatise u zajebanciju sa jeftinim forama.




Dawngreeter Dawngreeter 13:46 11.06.2008

Re: e, spi:)

Ja mislim da mi svi mozemo samo da se nadamo da cemo u tim godinama biti kao ovo dvoje. Svaka njima cast.
Spiridon Spiridon 13:54 11.06.2008

Re: e, spi:)

Dawngreeter
Ja mislim da mi svi mozemo samo da se nadamo da cemo u tim godinama biti kao ovo dvoje. Svaka njima cast.


jel vidis, a milutin reko da nikad ne bi kresnuo ovu gospodju. O zemljoooo otvori se ... gde ide ovaj narod ...
Spiridon Spiridon 13:38 11.06.2008

..

edi-va edi-va 13:53 11.06.2008

Re: ..

Spiridon
na njega sam potpuno zaboravio

What Katie Did - Pete Doherty



Pa ajd' onda i nju da okachimo:))

dragoljub dragoljub 20:09 11.06.2008

Re: ..

edi-va
Spiridon
na njega sam potpuno zaboravio

What Katie Did - Pete Doherty



Pa ajd' onda i nju da okachimo:))


koja je ova što joj epiteti tonu u sumrak
edi-va edi-va 20:14 11.06.2008

Re: ..

koja je ova što joj epiteti tonu u sumrak


Bivsha, jako voljena riba, od dotichnog sto ga se Spira setio - Kate Moss:)
dragoljub dragoljub 20:19 11.06.2008

Re: ..

edi-va
koja je ova što joj epiteti tonu u sumrak

Bivsha, jako voljena riba, od dotichnog sto ga se Spira setio - Kate Moss:)

uh,što bi mi bilo toplo oko srca da je i moja bivša,uh:)))
edi-va edi-va 20:27 11.06.2008

Re: ..

uh,što bi mi bilo toplo oko srca da je i moja bivša,uh:)))


Ne znam, mozzda su opet zajedno ... vishe nisam sigurna. Godinama se neshto razvlache. Droga, skandali & so on.
Kad ti se vec dopada, evo je opet - vid' kako nepristojno gleda u retrovizor.)))
dragoljub dragoljub 20:44 11.06.2008

Re: ..

edi-va
uh,što bi mi bilo toplo oko srca da je i moja bivša,uh:)))

Ne znam, mozzda su opet zajedno ... vishe nisam sigurna. Godinama se neshto razvlache. Droga, skandali & so on.
Kad ti se vec dopada, evo je opet - vid' kako nepristojno gleda u retrovizor.)))

Unfuckable Unfuckable 18:07 11.06.2008

Videh malog Dilanovog gore

pa se setih....
Wallflowers

sve urađeno kako treba, rekao bih....
Spiridon Spiridon 18:30 11.06.2008

Re: Videh malog Dilanovog gore

Unfuckable
pa se setih....
Wallflowers

sve urađeno kako treba, rekao bih....

Unfuckable
pa se setih....
Wallflowers

sve urađeno kako treba, rekao bih....


ovo je odlican primer. Zasto danas neki bend ne smisli nesto ovako genijalno? Niko nece da eksperimentise. Svi igraju na siguricu.

David Bowie - It's No Game



vec sam kacio ovo kod AD davno ali nema veze
Unfuckable Unfuckable 19:27 11.06.2008

Re: Videh malog Dilanovog gore

to je bilo toliko dobro - kada sam prvi put čuo / video....prokletodobro
dokaz : pamtim i danas
tek kasnije sam saznao Tko je Mališa

("već ste dali preporuku ovom tekstu" hm ...... ; ))))))))
Spiridon Spiridon 19:51 11.06.2008

Re: Videh malog Dilanovog gore

Unfuckable
to je bilo toliko dobro - kada sam prvi put čuo / video....prokletodobro
dokaz : pamtim i danas
tek kasnije sam saznao Tko je Mališa

("već ste dali preporuku ovom tekstu" hm ...... ; ))))))))


sorry, na kog malisu misli? PD?
Unfuckable Unfuckable 00:00 12.06.2008

Re: Videh malog Dilanovog gore

sorry, na kog malisu misli? PD?


ne, mislio sam na Džejkoba Dilana
dragoljub dragoljub 20:07 11.06.2008

e..

sa dvaes godine sam se zareko jednu stvar
a)nikad neću kao 40o godišnjak da se teturam pijan po ulice i nisam(sa 20god. jesam al sa 40 nisam)
b)neću da idem zaraso u bradu od x dana(omanusam,al mi prija)
c)neću nikad da pričam šištavcima ,,e u moje vreme se slušala muzika,mi smo to i to(i nisam)
d)..ne sećam se izlapelo matoro(mlado ludo staro blesavo)

tamo negde u eri dinosaurusa pa malo kasnije izašla je jedna zbirka iliti trostruki album čikago living bluz(jbm ga kako se speluje a mrzi ma da jurim googletu da bi bio pismen) i ukapirao sam da je to budućnost rocka tj. da ga neki novi klinci sviraju po raznim barovima kao što su ti ljudi svirali bluz,i verovatno se po amerikama još uvek svira ,bar se nadam .saće mi dođe drugar iz tuja amerku pa će ga pitam a ima i bale da mi procure kad mi bude reko na koji koncerati je bio.šta da mu radim izabrao da se pati u tu ameriku mesto da si sedi na dupe i živi ko čovek ovdena.
šta sam u stvari teo da kažem,da se prisetim .aha Baš me briga za ove klince šta slušaju ja sam se za mojukus i moju muziku sam borio(istraživao) pa bre nek oni lupe u čelo .neko reče kako su nove generacije pametnije od nas ..pa eto vidi se po tome kakva gi je muzika
pozdrav i preporuka pošto cenim tvoj entuzijazam
ps
ako ti je vrat poplave od gušenja ničimizazvan mojim postom ,čujem da mr.proper mož pomogne )))
edi-va edi-va 20:18 11.06.2008

Re: e..

jbm ga kako se speluje a mrzi ma da jurim googletu da bi bio pismen)


Spiridon Spiridon 20:22 11.06.2008

Re: e..

dragoljub
sa dvaes godine sam se zareko jednu stvar
a)nikad neću kao 40o godišnjak da se teturam pijan po ulice i nisam(sa 20god. jesam al sa 40 nisam)
b)neću da idem zaraso u bradu od x dana(omanusam,al mi prija)
c)neću nikad da pričam šištavcima ,,e u moje vreme se slušala muzika,mi smo to i to(i nisam)
d)..ne sećam se izlapelo matoro(mlado ludo staro blesavo)

tamo negde u eri dinosaurusa pa malo kasnije izašla je jedna zbirka iliti trostruki album čikago living bluz(jbm ga kako se speluje a mrzi ma da jurim googletu da bi bio pismen) i ukapirao sam da je to budućnost rocka tj. da ga neki novi klinci sviraju po raznim barovima kao što su ti ljudi svirali bluz,i verovatno se po amerikama još uvek svira ,bar se nadam .saće mi dođe drugar iz tuja amerku pa će ga pitam a ima i bale da mi procure kad mi bude reko na koji koncerati je bio.šta da mu radim izabrao da se pati u tu ameriku mesto da si sedi na dupe i živi ko čovek ovdena.
šta sam u stvari teo da kažem,da se prisetim .aha Baš me briga za ove klince šta slušaju ja sam se za mojukus i moju muziku sam borio(istraživao) pa bre nek oni lupe u čelo .neko reče kako su nove generacije pametnije od nas ..pa eto vidi se po tome kakva gi je muzika
pozdrav i preporuka pošto cenim tvoj entuzijazam
ps
ako ti je vrat poplave od gušenja ničimizazvan mojim postom ,čujem da mr.proper mož pomogne )))


ako bih ikoga sa bloga voleo da sretnem na koncertu Radioheada u utorak u Milanu, to bi bio Dragoljub.


dragoljub dragoljub 20:26 11.06.2008

Re: e..

edi-va
jbm ga kako se speluje a mrzi ma da jurim googletu da bi bio pismen)


pa el nije?
dragoljub dragoljub 20:28 11.06.2008

Re: e..

ako bih ikoga sa bloga voleo da sretnem na koncertu Radioheada u utorak u Milanu, to bi bio Dragoljub.

e kad bi znao kako bi i on voleo....štopno reče i tate bi sinko..
edi-va edi-va 20:29 11.06.2008

Re: e..

dragoljub
edi-va
jbm ga kako se speluje a mrzi ma da jurim googletu da bi bio pismen)


pa el nije?


Ma jeste dragoljupche :))))
Spiridon Spiridon 21:00 11.06.2008

Re: e..

edi-va
jbm ga kako se speluje a mrzi ma da jurim googletu da bi bio pismen)






tek sam sada provalio za smajlija =]]

ti si srce
Buzzgrowl Buzzgrowl 14:32 12.06.2008

sve je to veštak

Ja svake godine čekam da izađu liste najboljih albuma u Q, Spin, Rolling Stone-u i Village Voice-u te iste preslušavam u nadi da ću na nešto da naletim što će me zgrabiti, pomeriti, otvoriti poglede... No, što reče nekad davno Mark Twain, "...ako želiš da te nešto pomeri, uzmi laksativ". Moj trud već godinam nije urodio nikakvim plodom pa sam ove zime preskočio istragu.

Često razmišljam o mom nedostatku entuzijazma za novim zvukovima i bendovima. Da li sam se kao matorac prelsušao pa svuda vidim krpljenje i traljavo citiranje uzora?

Spiridone, your aim is true, ali jebiga, sve je to samo podgrejani Kinks/Who, LedZep, Stooges... Ako hoću to da slušam, znam gde da idem.

Mislim da su Dawngreeter i JJBeba dali lep opis socio-psihopatskog stanja današnje muzičke industrije i tu nemam šta da dodam, ama baš ič.

Ponekad mislim da je takođe problematično moderno "sazvučje". Danas se masovno koristi softver (Beat Detective, Elastic Audio) za ispravljanje grešaka u ritmu i vremenu. Takodje se mnogo korisit i softver "Autotune" za ispravljanje grešaka u intonaciji i generalno falširanje . Tehnologija se toliko usavršava da su mogućnosti korekcije danas ništa manje nego perverzne.

Duh je konačno rekao "ćao đaci" ovim softverom - : obavezno pogledajte video, ja sam ostao bez teksta iako godinama pratim i čeprkam na temu tehnike snimanja, ali sam gledjući ovo pao na dupe.

Od mnogih današnjih snimaka bole me uši jer su "preglasni", tj. nemaju dinamiku. Radio stanice često dodaju svoju ekvalizaciju i smanjuju dinamiku pesama koje puštaju kako bi i one bile "glasnije" (u pitanju je utisak, a ne objektivno merljiva glasnoća - ovo zavisi od toga koliko ćeš da odvrneš) od konkurencije a i kako bi što dalje dobacile i, možda najvažnije, kako bi pesme bile upečatljive na slabim radijima u bučnim automobilima.

Svo to peglanje i porpavljanje dovodi do zanemarivanja svirke i ulaganje napora u dostizanju određenog nivoa estitike zvuka i međusobne usviranosti i izraza.

S druge strane, ma šta ja znam, uopšte.

Pozdrav, -Buzzgrowl
Spiridon Spiridon 14:52 12.06.2008

Re: sve je to veštak

Buzzgrowl
Ja svake godine čekam da izađu liste najboljih albuma u Q, Spin, Rolling Stone-u i Village Voice-u te iste preslušavam u nadi da ću na nešto da naletim što će me zgrabiti, pomeriti, otvoriti poglede... No, što reče nekad davno Mark Twain, "...ako želiš da te nešto pomeri, uzmi laksativ". Moj trud već godinam nije urodio nikakvim plodom pa sam ove zime preskočio istragu.

Često razmišljam o mom nedostatku entuzijazma za novim zvukovima i bendovima. Da li sam se kao matorac prelsušao pa svuda vidim krpljenje i traljavo citiranje uzora?

Spiridone, your aim is true, ali jebiga, sve je to samo podgrejani Kinks/Who, LedZep, Stooges... Ako hoću to da slušam, znam gde da idem.

Mislim da su Dawngreeter i JJBeba dali lep opis socio-psihopatskog stanja današnje muzičke industrije i tu nemam šta da dodam, ama baš ič.

Ponekad mislim da je takođe problematično moderno "sazvučje". Danas se masovno koristi softver (Beat Detective, Elastic Audio) za ispravljanje grešaka u ritmu i vremenu. Takodje se mnogo korisit i softver "Autotune" za ispravljanje grešaka u intonaciji i generalno falširanje . Tehnologija se toliko usavršava da su mogućnosti korekcije danas ništa manje nego perverzne.

Duh je konačno rekao "ćao đaci" ovim softverom - : obavezno pogledajte video, ja sam ostao bez teksta iako godinama pratim i čeprkam na temu tehnike snimanja, ali sam gledjući ovo pao na dupe.

Od mnogih današnjih snimaka bole me uši jer su "preglasni", tj. nemaju dinamiku. Radio stanice često dodaju svoju ekvalizaciju i smanjuju dinamiku pesama koje puštaju kako bi i one bile "glasnije" (u pitanju je utisak, a ne objektivno merljiva glasnoća - ovo zavisi od toga koliko ćeš da odvrneš) od konkurencije a i kako bi što dalje dobacile i, možda najvažnije, kako bi pesme bile upečatljive na slabim radijima u bučnim automobilima.

Svo to peglanje i porpavljanje dovodi do zanemarivanja svirke i ulaganje napora u dostizanju određenog nivoa estitike zvuka i međusobne usviranosti i izraza.

S druge strane, ma šta ja znam, uopšte.

Pozdrav, -Buzzgrowl


Buzzgrowl, hvala na javljanju i korisnim linkovima. Zaista bih preporucio svakom koga zvuk interesuje da ih pogleda.

Ono sto bih mogao da prihvatim kao kompromisni zakljucak je "Zivi u vremenu koje sam izaberes i cekaj svoju priliku".





PEACE!


Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana