Film| Kultura| Umetnost| Zabava

Srpski zombiji napadaju!

Srđan Mitrović RSS / 11.06.2008. u 15:26

5622d.jpgVeć duže vreme nameravam da pišem o prvom srpskom zombi filmu "Zona mrtvih", ali nekako se uvek nešto drugo ispreči. Nažalost. Ako nešto u ovoj zemlji treba podržati, onda su to mladi autori koji se ne plaše da krše pravila. Moram priznati da sam se sledio kada sam video u novinama kako buduća "evropska vlada" zamišlja podelu resora. Ministarstvo za kulturu uvek dođe kao moneta za potkusurivanje. Tako će u ovoj podeli karata to važno ministarstvo dući u ruke SPO! Mislim da je najgori ministar kulture ikada bio upravo Dragan Kojadinović iz SPO. Pa zar treba opet da gledamo voštanog Dražu! DOKLE BRE? Ima li neko u ovoj zemlji ko se malo razume u kulturu i kulturnu politiku? Dokle da nam glumci vode kulturu? Nemam ništa ni protiv Voje ni Lečića, ali su bili grozni ministri koji ništa nisu uradili. O aferama da ne počinjem ovaj put.

 

U svakom slučaji, drugari sa hrvatskog sajta filmski.net su napisali tekst o prvom srpskom zombi filmu koji vam ja prenosim u celini.

Prvi srpski zombi film imat će američke glumce - legendu iz Romerovih horora, Kena Forrea, te novu 'kraljica slashera' Kristinu Klebe.

Nakon pregršt obrada i nastavaka, gdje holivudski glumci mogu snimiti originalni hororac? U Pančevu! Nakon silnih povijesnih nedaća, Srbiju će spopasti i problemi sa zombijima, i to u domaćoj produkciji. Iako su prve najave 'Zone mrtvih' bile već 2005., snimanje 'prvog srpskog filma o zombijima' tek sada počinje.
Od glumaca nemaju na raspolaganju Clooneya i Pitta, ali za filmove o zombijima im ionako trebaju drukčije glumačke legende. Glavni glumac i jedan od producenata filma je Ken Foree, koji je karijeru počeo u originalnoj Romerovoj 'Zori živih mrtvaca', da bi zatim glumio u brdu TV serija. Foree je snimio i razne obrade kao što su Zack Snyderova 'Zora živih mrtvaca' iz 2004., te Rob Zombiejeva 'Noć vještica' iz 2007.
U toj 'Noći vještica' nastupala je i glumica koja će biti glavni komad i u 'Zoni mrtvih', Kristina Klebe. Osim što joj je suđeno da glumi zajedno s Foreeom, Klebe je pretplaćena i na uloge u hororima - sljedeći projekti su joj filmovi kao što su 'Black Friday', 'Horror 88' i sequel Romerovih zombija - 'Escape of the Living Dead'.

1213006795_0.37305700_41_.jpgKristina Klebe - američka istrebljivačica zombija na privremenom radu u Srbiji.
Autor priče i jedan od producenata je Vukota Brajović, poznati srpski maneken i sin Voje Brajovića -'Tihog', a scenarijem i režijom se bave Milan Konjević i Milan Todorović. Konjević se inače bavio režiranjem dokumentaraca i animiranih produkcija, a Todorović je na glasu kao veliki fan B-filmova, hororaca i Johna Carpentera. Utjecaj Carpentera vidljiv je i na priči filma, koja sliči i na 'Napad na policijsku postaju 13'. Naoružani policajci prate agente Interpola (Foree i Klebe) koji prevoze opasnog kriminalca, a kada ih napadnu pomahnitali stanovnici, jedini spas im je da udruže snage s tim opasnim tipom. Horor motiv je, naravno, da ih napadaju zombiji - no otkud 'živi mrtvaci' u Srbiji?


E, pa kao i u nedavnom 'Planetu terora', zombije stvara ekološka katastrofa, koja se događa baš u industrijskom Pančevu. A kada se pojave zombiji, onda se već mogu očekivati i brojne posvete Romeru, a filmaši, baš kao i slavni redatelj, ne namjeravaju stati samo na jednom filmu. Prvotna namjera tih filmofila bila je samo da i Srbija ima jedan pravi film o zombijima, no već se spominju i planovi za čitavu trilogiju. Planiraju doprinijeti srpskoj kinematografiji i time da bi konačno napravili domaći film – bez psovanja. No, i američki blogeri, koji su već proširili vijest o ovom filmu, ozbiljno se pitaju: 'Pa što će onda vikati žrtve kada će ih zombiji žive jesti?'

tekst preuzet sa www.filmski.net



Komentari (35)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

dunjica dunjica 15:32 11.06.2008

?

Što je to "zombi film"? U čemu se razlikuje od "običnog" horrorca?
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 15:37 11.06.2008

Re: ?

Zombi filmovi su podžanr horor filma.
U ovom filmovima ima dosta zombija
mariopan mariopan 15:42 11.06.2008

Re: ?

Pancevo je odlicna lokacija, svi oni koji udisu sumpor i razne otrove vec gpodinama, sve preparirani i kao zivi, pa ne moraju ni da traze glumce imaju ih na gotovo.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 15:48 11.06.2008

Re: ?

mariopan
Pancevo je odlicna lokacija, svi oni koji udisu sumpor i razne otrove vec gpodinama, sve preparirani i kao zivi, pa ne moraju ni da traze glumce imaju ih na gotovo.

imaju glumce i u Skupštini
florian florian 16:41 11.06.2008

Re: ?

Što je to "zombi film"? U čemu se razlikuje od "običnog" horrorca?

Srđan Mitrović
Zombi filmovi su podžanr horor filma.
U ovom filmovima ima dosta zombija

Ajde
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 16:42 11.06.2008

Re: ?

Ajde

najozbiljnije!
dunjica dunjica 16:50 11.06.2008

Re: ?

U ovom filmovima ima dosta zombija

U kojim - ovim? Nix fršten.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 16:53 11.06.2008

Re: ?

U kojim - ovim? Nix fršten.

pa u zombi filmovima fršten?

Mozaik Mozaik 17:34 11.06.2008

Re: ?

Kako definises zombije?
Spiridon Spiridon 19:26 11.06.2008

Re: ?

Mozaik
Kako definises zombije?



najsigurniji pokazatelji su karijes izmenju gornje dve jedinice i bezanje sa casova vecernje skole.

Srđan Mitrović Srđan Mitrović 19:53 11.06.2008

Re: ?

Kako definises zombije?

A zombie is a reanimated human corpse.
kod nas najpoznatiji zombiji su: dobrica, borka i krkobabic
Spiridon Spiridon 20:15 11.06.2008

Re: ?

Srđan Mitrović
Kako definises zombije?

A zombie is a reanimated human corpse.
kod nas najpoznatiji zombiji su: dobrica, borka i krkobabic


dobro ali za zombije nije osnovno da su matori. Za pocetak su bezciljni.

Srđan Mitrović Srđan Mitrović 20:19 11.06.2008

Re: ?

Spiridon
Srđan Mitrović
Kako definises zombije?

A zombie is a reanimated human corpse.
kod nas najpoznatiji zombiji su: dobrica, borka i krkobabic


dobro ali za zombije nije osnovno da su matori. Za pocetak su bezciljni.


pa na to sam i mislio. to što su matori, samo je slučajnost. ovi su više vizuelno zanimljivi.
ima dosta zombija i u jednoj maloj partiji, da ne širim priču.
Spiridon Spiridon 20:28 11.06.2008

Re: ?

Srđan Mitrović
Spiridon
Srđan Mitrović
Kako definises zombije?

A zombie is a reanimated human corpse.
kod nas najpoznatiji zombiji su: dobrica, borka i krkobabic


dobro ali za zombije nije osnovno da su matori. Za pocetak su bezciljni.


pa na to sam i mislio. to što su matori, samo je slučajnost. ovi su više vizuelno zanimljivi.
ima dosta zombija i u jednoj maloj partiji, da ne širim priču.


širi, širi vezeni peškiri =]

Srdjan Mirtovic, blogger for respect. Nisam ti zaboravio onu temu "Gde cete za novu godinu"? Koja ono bese? =]
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 20:31 11.06.2008

Re: ?

imaš bolje pamćenje od mene
nikakav zombi od tebe
Mozaik Mozaik 07:32 12.06.2008

Re: ?

Mislim da sam razumela pojam zombija. Takodje mi je jasno da su vizuelno zanimljivi pa kao takvi interesuju filmadzije. Jedino je nesreca sto nam se setaju i po zivotima, a ne samo po platnu.

Uf sto sam pametna od jutros...

edi-va edi-va 08:11 12.06.2008

Re: ?

Jedino je nesreca sto nam se setaju i po zivotima,


i jedu nam dzigericu:))

Uf sto sam pametna od jutros...



meni si chini da si ti uvek pametna ...

WoO WoO 15:56 11.06.2008

B filmovi u Srbiji

Posto su zadnjih godina lokacije za snimanje B filmova Ceska, Slovacka, Bugarska etc eto prilike da i do nas doskoci Holivud.
angie angie 16:37 11.06.2008

sh'a bre 'ocesh,

pa kod nas extra ushteda za kostime, shminku, probe-ono dok se udje u karakter, ambijent, atmosferu-pa je l ti znash koliko koshtaju poshtene kulise,...jbte, pa ni scenario ne mora da se pishe, samo dodje chika s kamerom i posle montaza s rediteljem i gotov pos'o!
Vladan Milivojevic Vladan Milivojevic 17:13 11.06.2008

Jel ona gore scena ripof iz Zore Mrtvaca



U svakom slucaju svaka cast ljudima na istrajnosti mogu samo da zamislim kroz kakvu golgotu su prosli da bi dosli do sredstava!! treba raditi to je ono glavno jebiga kada zivimo u zemlji gde ti je oduzeto osnovno pravo na rad ako nisi u Predsednikovoj patriji, cak ni komunizmu nisu na osnovu partiske knjizice deljena sredstva za film kao danas, toliko besramno. Inace zivotni vek jednog prosecnog srpskog filma je da po zavrsetku snimanja spakuje i odnese u arhivu, prikazivanje u bioskopu to njih ne interesuje. Lepo je videti da neko pravi kakav takav film za gledanje u bioskopima, to valjda govori dnu dna u kojem smo
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 19:51 11.06.2008

Re: Jel ona gore scena ripof iz Zore Mrtva

Jel ona gore scena ripof iz Zore Mrtvaca

jeste. vrlo je sve to profi.

Alava Alava 17:59 11.06.2008

Pa eto vidite

Kod nas u Pančevu cveta kinematografija... prvo su nam bile "Rode", sad su nam tu "Zombiji", a posle današnjeg hapšenja očekujemo da se snimi i "Četiri musketara".
Šalim se, ali je skroz super kada se u ovom mrtvom gradu dešava ovako nešto. Doduše, ekipa ne snima baš po centru, ovih dana su u luci gde je krajnje scary ambijent... sve sam beton i tone armature.
edi-va edi-va 21:01 11.06.2008

Mozze malo mjuz?

Srđan Mitrović Srđan Mitrović 21:11 11.06.2008

Re: Mozze malo mjuz?

Mozze malo mjuz?

Uvek!
hvala
Spiridon Spiridon 21:24 11.06.2008

Englishman in New York


Vlasta Vlasta 21:31 11.06.2008

Vikaće

isto što i fini američki građani kada ih jedu nemani: "Help me! Please somebody help me!....Oh, Jesus....ghhhaaaa..."
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 21:34 11.06.2008

U slučaju da vas napadne zombi:

mali edukativni film

Bili Piton Bili Piton 21:54 11.06.2008

Eine Kleine Zombimusik


Jedan skoro zaboravljeni (moguce je, s razlogom) MTV-zombi momenat.

Dimitrije Vojnov Dimitrije Vojnov 10:13 12.06.2008

Cameo

Srđane, ja mislim da je neizbežno da odglumiš zombija u ZONI. Svi su se pojavili, i Steva Filipović, i Mladen Đorđević, a već možeš da pretpostaviš ko je obećao da će se pojaviti pa ispalio. :)
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 10:31 12.06.2008

Re: Cameo

ja mislim da je neizbežno da odglumiš zombija u ZONI.

ideja ti je odlična! treba naći vremena. i neke eksplikacije se valjda pišu
a već možeš da pretpostaviš ko je obećao da će se pojaviti pa ispalio. :)

zašto me to ne čudi.
Inner Party Inner Party 13:33 12.06.2008

Kasno



Skorasnja Zombi navala je pocela sa 28 dana Kasnije a zavrsila se sa Land Of The Dead.
Jos prosle (ili cak pretprosle) godine je propao cetvrti deo serijala Return of The Dead (sniman u Ukrajini i Rumuniji) a i Planet Terror je tek na misice ostvario uspeh (iako se ne radi o cistom zombi filmu). Cak su i zombiji u Resident Evil 3 doziveli potpunu transformaciju (u neka cudovista sta li)...

Dakle, da je snimljen 3-4 godine ranije mogao bi to biti hit (u krugu horor fanova naravno), ovako mu predvidjam propast. Ali, dobro, bar ce to biti prvi SRPSKI zombi film...
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 13:47 12.06.2008

Re: Kasno

ovako mu predvidjam propast

mislim da grešiš.
horor film je uvek u modi i ima stabilnu fan bazu.
pogotovo što dolazi iz srbije, a u filmu ipak glume kultne ličnosti horor filma, ima šanse da bude hit.
zavisi šta je po tebi uspeh. milione sa svetskih blagajni niko ne očekuje. možda se nada, ali se ne očekuje
Inner Party Inner Party 16:09 12.06.2008

Re: Kasno

Srđan Mitrović

mislim da grešiš.


Nadam se.
Dilan Dog Dilan Dog 13:40 12.06.2008

Dilan i ostali glumci

Hoce li biti angazovan Dilan Dog (to jest ja) da hvata zombije koji
plase neku mladu lepoticu? )
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 13:48 12.06.2008

Re: Dilan i ostali glumci

moraćeš da pitaš reditelje. imaih dva komada

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana