Društvo| Politika

Najuporniji srpski ponavljač (Royal BlueS)

Unfuckable RSS / 13.06.2008. u 18:09

ili : ponavljanje (ni)je majka nauke

"...Ili ćete ga proglasiti za kralj, ili mi ide ! "
izjava nedelje, list "Vreme" br.910 (citat iz "Večernjih novosti")

   Navodno se ovim rečima princeza Katarina Karađorđević, supruga Aleksandara Karađorđevića, obratila vladikama SPC.
   To što je neko malo bezobrazan & ultimativan prema "pastirima" SPC ne mogu da osudim – to je lični stav & procena : može li tako da nastupa ili ne. Da "pastiri" umeju malo bolje da se ponašaju, verovatno bi imali više autoriteta i dobijali više poštovanja.
   Ne mogu da se ljutim na Princezu ni zbog neispravnog izgovora našeg jezika. Sirota, nije imala od koga da nauči.
   Sašica, istotakođe, koliko mogu da primetim, i dalje proklizava ("k'o Dudić na beku") na gramatici & vokabularu. Još je negde u Pripremnom odeljenju za oš (ili specijalnom, tko zna...) – evo, nema ni dvadesetak godina kako se koprca po padeži...
   Ok, možda je čovek malo ograničenih sposobnosti, kapaciteta i motiva.  Možda jednostavno nema potrebu. Ima takvih učenika, setimo se škole – bilo je tu svegaisvačega... Doduše, dobijalo se po guzici kaišem, išlo se : u ćošak, kod direktora ili u magareću klupu. Ali, na presto – nikada

   Mnogo puta smo slušali i čitali da je za neuspeh u školi kriva delom porodica a delom škola, tj - nastavnici.
   Da vidimo tko to čini Nastavničko veće u ovom slučaju.... koliko zamijećujem, sve štovani mr, fr, dr, kr, prof.... - i nikome od njih ne para ušesa Sašicina detinjasta tvrdokornost ?!? 

   Čitali i slušali smo – takođe – da decu, a i učenike treba naučiti da "ulove ribu" ako su gladni, a ne da ih nahranimo, jer je to dugoročno – bolje.
   Da roditelji ne treba da pišu domaće zadatke svojoj deci....itd
   Dakle, kako malog Sašicu naučiti taj komplikovani srpski jezik (bez književnosti, please!)?

   Tko Vam ovde liči na najstrožijeg profesora, a tko pušta prepisivanje, tko piše domaći umesto malog Sašice ?

                                                 Knowledge 4 Sasha, NOW !!!

 

 



Komentari (94)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

AlexDunja AlexDunja 18:41 13.06.2008

kako, royal blue???

Unfuckable Unfuckable 18:44 13.06.2008

Re: kako, royal blue???

možda bi trebalo "blues" ...videću da prepravim posle, hm..... ; )))))))
ali, kao Prvoj
sledi ti


AlexDunja AlexDunja 19:12 13.06.2008

Re: kako, royal blue???

Unfuckable
možda bi trebalo "blues" ...videću da prepravim posle, hm..... ; )))))))
ali, kao Prvoj
sledi ti



e, fala.
bas bi mi cucnula jedna
angie angie 18:53 13.06.2008

shto se mene tiche,

mi ide- je odlichna opcija!
Unfuckable Unfuckable 18:55 13.06.2008

Re: shto se mene tiche,

pa gdi će, džadni, u pustu Tuđinu ???

...mada, ako bi poveli i Nastavničko veće sa sobom........
angie angie 18:59 13.06.2008

Re: shto se mene tiche,

pa ono bi automatski izgubilo tu fukciju, koja ni jednom nije najdramatichnija u karijeri, tako da...
Unfuckable Unfuckable 19:02 13.06.2008

Re: shto se mene tiche,

pa to se i pitam :
s jedne strane - kao, dobra im je za biografiju
a sa druge strane gledano, pored takvog Učenika....ne znam koliko je pohvalno sve to
angie angie 19:12 13.06.2008

Re: shto se mene tiche,

ma dear, neam tu nicheg znachajnog, vishe kao zastarela moda- ono , romantichno u ideji, al kad vidish od kakvog je materijala i da je skroz pogreshna zakrpa, nije bilo ni umetnichko shtopovanje, nego iz aviona vidish da to nija bash rojal blu, umeshale se razne varikine u sluchaj-teshko da bi se i jedno poshteno punjenje penkala prikrpilo-vishe ko sprdachina- najbolja mi fora ona tablica-NJKV-ma extra, i shta ce josh vishe,...pa i Prins kada je u Torontu, vozaju ga u limo, na kojoj ima tablicu sa njegovim imenom-a josh je i sam zaradio,...a ovi bi da se grebu, pa sad jbga!
edi-va edi-va 19:12 13.06.2008

?

("k'o Dudić na beku"


:)))

Nego, "cijenjeni" kaj mi preporuchujesh - da blogujem ili da gledam Netherlands : France?
AlexDunja AlexDunja 19:13 13.06.2008

Re: ?

da blogujes:)))
mi te vise volimo:)
Unfuckable Unfuckable 19:16 13.06.2008

Re: ?

utakmitza....
blog neće da pobegne nikuda
(neće IDE...š'o bi rekla Prinčipesa....)
edi-va edi-va 19:20 13.06.2008

Re: ?

AD - Unfucks 1:1

:)))

idem da gledam, a vracam se po svrshetku (utakmice) zbog:

mi te vise volimo:)


ludvig ludvig 19:31 13.06.2008

Re: ?

edi-va
AD - Unfucks 1:1

:)))

idem da gledam, a vracam se po svrshetku (utakmice) zbog:

mi te vise volimo:)




evo još jednog glasa za utakmicu čisto da te ne muči osećaj krivice posle:)))
edi-va edi-va 22:16 13.06.2008

Nemam stav o Prestolonasledniku

pa trolujem o fuZbalu:)))

Nek se ljuti ko baš mora!

Ova utakmica je bila najfuZbudljivija do sada! Genre – Krimi!!!

France je najverovatnije passe … što se EURO 2008 tiče. Holandezi su potvrdili ubitačnost prvog duela protiv Italije (svetskog prvaka!) od 3:0, i Francusku ubili u fuZbalski pojam sa 4:1!

Medj‘ gledaocima je bio prezentan i veličanstveni Johan Kreuf. Kamera mu beleži dlanove u aplauzu, on ostaje suvereno, ne pomeren sa stolice … kao da zna da se to podrazumeva, da njegovi Francuzima trpaju mrežu. Što bi skak’o, za razliku od gospo’e mu s leve (njegove?) – viminlovbolz (cit. Unfucks)

Coach – Marco Van Basten … užitak zenice oka ženskoga – što stariji to deluje ukusniji ...

Napisah krimi …

U 70.-toj minuti Francuzi (Thierry Henry) konačno daju prvi gol, tako da Holandjani samo još vode 2:1, medjutim, u sledećoj, 71.-voj minuti sjaaaaajan gol – Arjen Robben - i sve nade francuskih navijača su splasnule u roku od jedne minute. 3:1 za Netherlands.

I tu još nije kraj … ne, ne. U 91.-voj minuti, kad svi već verujemo da je kraj, Wesley Sneijder zaokružuje celu krimi priču i Holandija završava sa 4:1!

Divnoooo:))))
Alava Alava 22:23 13.06.2008

Re: Nemam stav o Prestolonasledniku

Edi,
fuzbalska drugarice, moram priznati da je (i) meni ove godine Olandija favorit....
U ove dve utakmice su pokazali kako se shuta lopta
Mara Mara 18:11 16.06.2008

Re: Nemam stav o Prestolonasledniku

edi-va
Coach – Marco Van Basten … užitak zenice oka ženskoga – što stariji to deluje ukusniji ...Napisah krimi …:))))


Еди,
Ја сам још онда, тамо код Мајлутина написала да ми је МВБ (Марко ван Бастен) љубимац...ал' да изгледа још боље него у млађим данима - то је истина...дакле, да те цитирам "мљац, мљац!"
)))
vladimir petrovic vladimir petrovic 20:46 13.06.2008

Prizemno!

Unfuckable
To što je neko malo bezobrazan & ultimativan prema "pastirima" SPC ne mogu da osudim – to je lični stav & procena : može li tako da nastupa ili ne. Da "pastiri" umeju malo bolje da se ponašaju, verovatno bi imali više autoriteta i dobijali više poštovanja.


Kobojagi pricate kako ne mozete da osudjujete, a osudjujete, na dosta prizeman nacin, kako suprugu Aleksandra Karadjordjevica, tako i velikodostojnike SPC. Sprdate se i sa Krunskim savetom. Nalazite li u tome zadovoljstva? Da li je u pitanju vas smisao za humor?
Mada vam priznajem pravo da postavite pitanje sporosti prestolonaslednika Aleksandra Karadjordjevica u ucenju srpskog jezika, moglo je to da se postavi na malo civilizovaniji nacin.
Uostalom, i komentari koji ste dobili do sada pokazuju koliko vam je tanak post. Tanak post, tanki komentari... Dzaba sve.
Petak, 13-ti.
Alava Alava 22:10 13.06.2008

Re: Prizemno!

Tanak post, tanki komentari...

___________________________________
I tanka linija....

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

I tanki rezanci...
Mara Mara 18:40 16.06.2008

Re: Prizemno!

Господине Петровићу,

Устав Републике Србије државу Србију дефинише као Републику. Обзиром на ту чињеницу Александар Карађорђевић може да се ословљава са (Његово) Височанство (у складу са стандардима и добрим обичајима протокола, а обзиром да је по рођењу стекао титулу принца),

Уважавајући прописе наше државе, Његово Височанство не може да се ословљава титулом престолонаследника ни Његовог Величанства. Александар Карађорђевић је ПРЕТЕДЕНТ на престо (регент, престолонаследник, Његово Величанство су титуле својствене државама које су монархије - апсолутистичке или парламентарне).

Промена државног уређења у демократским друштвима налаже општи друштвени консензус, а наш Устав и припадајући закони налажу расписивање референдума.

Избор између монархије и републике, жеља нечија или неких да не буду држављани-ке/грађани-ке него поданици изискује рецимо један посебан Блог.

пс. наглашавам да ми није намера да реплицирам на поједине малициозне епитете које сте изнели ("танак Блог и танки коментари), већ само мало подсећање на "стање ствари" у погледу државе Србије, њеном друштвеном уређењу и понављам устаљеним обичајима протокола (гледе ословљавања појединих личности у контексту постојећих закона)
vladimir petrovic vladimir petrovic 21:43 13.06.2008

Setio sam se...

Jos sam se setio da sam citao biografiju kompozitora Ferenca Lista (Ferencz Liszt, 1811-1886), za koga u svim enciklopedijama sveta pise da je bio Madjar (rodjen je od oca Madjara i majke Austrijanke u bivsoj Austrougarskoj), a on nije znao - madjarski. U kuci se uvek govorio nemacki. I NIKADA nije naucio madjarski, ali se uvek izjasnjavao kao Madjar. Biografija o kojoj govorim je napisana od Madjara Zolta Harsanjija (Zsolt Harsanyi), pod nazivom "Madjarska rapsodija" (Magyar Rapsodia, Liszt Ferencz eletenek regenye) i prevedena je na srpski (izdanje Rad, Beograd 1957).
By the way, majka princa Aleksandra Karadjordjevica je bila Grkinja, on je rodjen u inostranstvu i ima teskoca da nauci dobro srpski jezik. Ne pravdam ga, ali ne smatram da se treba sprdati sa tom cinjenicom.
Unfuckable Unfuckable 21:50 13.06.2008

Re: Setio sam se...

pa sad
ima dosta toga za repliciranje, a vidim da Vas je malko pogodilo ovo što napisah....
ajd' samo na poslednje da odgovorim : štovani gospon Liszt nije pretendovao na Krunu i Presto ....
malo mi je bezveze da Kobe Brajant umalo bolje priča srpski od Prestolonaslednika
Alava Alava 22:00 13.06.2008

Re: Setio sam se...

malo mi je bezveze da Kobe Brajant umalo bolje priča srpski od Prestolonaslednika

Heh, opasan je Kobe... i njegov zerbishe... a bogami i ti si opasan sas takvo poredjenje... :)))))))
florian florian 23:56 13.06.2008

Re: setio sam se

Braćo šrbi

By the way, majka princa Aleksandra Karadjordjevica je bila Grkinja, on je rodjen u inostranstvu i ima teskoca da nauci dobro srpski jezik. Ne pravdam ga, ali ne smatram da se treba sprdati sa tom cinjenicom.



otac

Krštenje Aleksandra izvršio je u Vestminsterskoj opatiji Njegova svetost patrijarh Gavrilo, a kumovi su bili britanski kralj Džordž VI i njegova ćerka, tadašnja princeza Elizabeta, sada Njeno Kraljevsko Veličanstvo Kraljica Elizabeta II.

Aleksandar II školovao se u “L Rozeju” (Le Rosey), Švajcarska, Vojnoj akademiji Kalver (Culver Military Academy), Indijana, SAD, Gordonston (Gordonstoun School), Škotska, i Milfild (Millfield), Engleska. Potom je stupio u Kraljevsku vojnu akademiju Velike Britanije. Od 1966. godine, kao oficir britanske vojske u kojoj je napredovao do čina kapetana, služio je u 16./5. puku Kraljevskih Kopljanika na Bliskom Istoku, u Italiji i Zapadnoj Nemačkoj.

Aleksandar, princeza Katarina, Petar, Filip i Aleksandar žive u Belom dvoru u Beogradu od leta 2001. godine.



Sedam godina je sasvim dovoljno da se malo bolje savlada barem jezik njegovog oca, ili bolje dede, koji mu nije maternji. Stvar pristojnosti.
Vračarac Vračarac 09:29 14.06.2008

Re: setio sam se

Stvar pristojnosti.

Mislim da se (na silu) trudi. Mada Tito za ceo svoj život nije uspeo da pošteno savlada srpski(hrvatski) jezik
Unfuckable Unfuckable 09:58 14.06.2008

Re: setio sam se

da, poprilično zanimljivo : sve nam uleću neki koji
il' beže sa srpskog
il' sa fizičkog
mariopan mariopan 16:35 16.06.2008

Re: setio sam se

Vračarac
Stvar pristojnosti.

Mislim da se (na silu) trudi. Mada Tito za ceo svoj život nije uspeo da pošteno savlada srpski(hrvatski) jezik

Titu nije ni trebala kruna on se sam okrunio a sto kazes za jezik, tacno je, valjda je mislio da mu kaotakvom i ne treba, ko je taj sto bi njega ispitao srpskohrvatsku gramatiku? Odmah bi zaglavio na Goli Otok.))
Treger Treger 10:38 23.06.2008

Re: Setio sam se...

Naš prestolonaslenik će biti pripravnik za kralja sve dok DB odelenje u SPC ne da zeleno svetlo. Rugati se NJ.K. V. Aleksanndru da ne zna Srpski je krajnje cinično. Pa u ovj Srbiji bar 4 miliona onih koji su ovde rodjeni i završili visoke škole ne zna da govori pravilno upotrebljavajući padeže. Pa na ovom blogu imamo mnoge koji smatraju da pokazuju svu pamet sveta ako pišu na stranim jezicima (a neki se bogai i ljute ako ako se zamole da prevedu nešto na svoj jezik).
Što se tiče proglašenja za kralja to je nemoguće jer NJ.K. V. ne ispunjava sledeće uslove:
1. Nije Srbiji naneo nikakvu štetu
2. Kriv je što je rođen u inostranstvu pa se vratio i ugrozio mnoge zaslužne građane koji se baškare na njegovoj imovini.
3. Ide po belom svetu i kukumavči za pomoć, čime ugrožava ugled naše zemlje koji je zahvaljujući njemu pao tako nisko.
4. Otvorio je dvor za građane, što bi moglo da ima za posledicu da narodu padne na pamet da se otvore za javnost i dvorovi Karića, Vučelića, Miloševića, Dodika i ostalih zaslužnih građana koji su za ovu zemlju žrtvovali tuđe živote a za uzvrat dobili samo bogatsvo.
5. Kraljevska porodica ne finansira ni jednu političku stranku što je ne dopustivo. Ni DB nije svemoćna. Radi finansiranja patriotskih partija prisiljena je da prodaje više droge a to ugrožava našu omladinu. Neka se ugledaju na svetle primere Don Miškovića (on netraži od SPC ništa a sve joj daje),Don Peconija, Don Dačića, Don Jelašića, Don Mladića, Don Nikolića, Don Koštunice, Don Dinkića itd.
6. Takođe nije se izjasnio da li bi ukinuo PDV našoj svetoj crkvi da može da se bavi pošteno biznisom.
Vi koji se rugate našem prestolonasledniku ne reguta se njemu nego sebi i svoj im korenima. Za vas sigurno veće zasluge ima Nedić, Ljotić, Draža, Arkan, Velja itd.
Inner Party Inner Party 22:07 13.06.2008

Nikako!

Dakle, kako malog Sašicu naučiti taj komplikovani srpski jezik


Neka se lepo vrati odakle je dosao.
Budala!
Unfuckable Unfuckable 22:13 13.06.2008

Re: Nikako!

meni On konkretno nije sporan lik.
Sporna mi je njegova lenjost i očigledno podcenjivanje okolnog srpskog naroda.

Sporan mi je "pravimo se ludi" stav njegovih Savetnika i masera šuljeva koji mu pišu sastave & priopćenja i koriste ga kao paravan za proturanje nekih svojih ideja (stara igrica : "aj' se malo igramo Drugog Dnevnika" a ne koriguju ono što se iz aviona vidi i što smeta i urušava dignitet cele te priče.
Je l' se plaše da mu - ako nauči da razmišlja na srpskom - neće više biti potrebni ?

Sporan mi je stav da je "ometen" poreklom i odrastanjem. Podseća me na onu floskulu "dete palog borca" - pa ne mora da uči....?
Sve se može nadoknaditi, ako se to - želi.
Inner Party Inner Party 01:41 14.06.2008

Re: Nikako!

Unfuckable
meni On konkretno nije sporan lik.
Sporna mi je njegova lenjost i očigledno podcenjivanje okolnog srpskog naroda.

Sporan mi je "pravimo se ludi" stav njegovih Savetnika i masera šuljeva koji mu pišu sastave & priopćenja i koriste ga kao paravan za proturanje nekih svojih ideja (stara igrica : "aj' se malo igramo Drugog Dnevnika" a ne koriguju ono što se iz aviona vidi i što smeta i urušava dignitet cele te priče.
Je l' se plaše da mu - ako nauči da razmišlja na srpskom - neće više biti potrebni ?

Sporan mi je stav da je "ometen" poreklom i odrastanjem. Podseća me na onu floskulu "dete palog borca" - pa ne mora da uči....?
Sve se može nadoknaditi, ako se to - želi.


Ma daj covece!

Ko je u Srbiji toliko naivan da ne vidi da se radi o SARLATANU?!
A kakvi su tek oni koji pomazu tog sarlatana?!?!?!

Dakle, oni koji kazu da "bez kralja ne valja" sigurno ne misle na Aleksandra!
To su samo romantici kojima bi lezao Tomislav...

Vračarac Vračarac 09:38 14.06.2008

Re: Nikako!

Dakle, oni koji kazu da "bez kralja ne valja" sigurno ne misle na Aleksandra!

Mogu (možemo) da misle šta god žele ali Aleksandar je princ prestolonaslednik i tu je kraj priče. Tomislav se definitivno više uklapao u sliku pravog kralja, aristokrate od Aleksandra ali on jednostavno nije prestolonaslednik. Aleksandar jeste smešan, blesav. Sav je nekako podbuo, liči na krompir ali on je prvi u redu za presto i oko toga nema rasprave. Još nigde se ne održavaju izbori za kralja. Mada kako smo zemlja čuda ne bi me čudilo da na svakih 4-5 godina organizujemo "kraljevske izbore" (osoba A je kraljevski kandida SRS-a, osoba B kraljvski kandidat grupe građana" za srećniju Surdulicu", itd)
Unfuckable Unfuckable 09:59 14.06.2008

Re: Nikako!

vrh vrhova je bio kada su nesrećnog Tomislava naložili da se kandiduje za preCjednika Srbije, koliko se sećam....a mislim da se dobro sećam
Vračarac Vračarac 10:13 14.06.2008

Re: Nikako!

vrh vrhova je bio kada su nesrećnog Tomislava naložili da se kandiduje za preCjednika Srbije, koliko se sećam....a mislim da se dobro sećam

Meni je vrh kada su radikali po Španiji lovili famoznog Dolgorukova (ne sećam se da li su pričali da je od loze Romanova ili čak Nemanjića) da nam bude kralj
Unfuckable Unfuckable 10:19 14.06.2008

Re: Nikako!

da,
meni je to ipak na mestu broj 2, mada me zanima zašto nije eksploatisano u kampanji, kad se već koristilo Vučićevo ministrovanje....

ali, naložiti nekoga iz kraljevske porodice da se kandiduje za precjednika republike....crni vrh
Vračarac Vračarac 10:24 14.06.2008

Re: Nikako!

ali, naložiti nekoga iz kraljevske porodice da se kandiduje za precjednika republike....crni vrh

Srbija-zemlja čuda
vladimir petrovic vladimir petrovic 18:01 14.06.2008

Re: Nikako!

Unfuckable
meni On konkretno nije sporan lik.
Sporna mi je njegova lenjost i očigledno podcenjivanje okolnog srpskog naroda.

Sporan mi je "pravimo se ludi" stav njegovih Savetnika i masera šuljeva koji mu pišu sastave & priopćenja i koriste ga kao paravan za proturanje nekih svojih ideja (stara igrica : "aj' se malo igramo Drugog Dnevnika" a ne koriguju ono što se iz aviona vidi i što smeta i urušava dignitet cele te priče.
Je l' se plaše da mu - ako nauči da razmišlja na srpskom - neće više biti potrebni ?

Sporan mi je stav da je "ometen" poreklom i odrastanjem. Podseća me na onu floskulu "dete palog borca" - pa ne mora da uči....?
Sve se može nadoknaditi, ako se to - želi.


Nije da se sada posipam pepelom, ali sve ovo sto ste ovde rekli je OK, dobra FOOD FOR THOUGHT, i da ste sa tim poceli u vasem postu, ne bih onako (mozda nepotrebno) zustro reagovao onog famoznog petka, 13-tog.
Jer sve ovo sto ste ovde napomenuli je dobro za diskusiju, za razmatranje...
Unfuckable Unfuckable 18:30 14.06.2008

Re: Nikako!

sve ok, Pižone - znamo se odavno, nikakvo posipanje pepelom & žustrina, razumemo se mi dobro
Dr M Dr M 19:52 14.06.2008

Re: Nikako!

ali, naložiti nekoga iz kraljevske porodice da se kandiduje za precjednika republike....crni vrh


Nije nas izum, postoji presedan, u komsiluku.

Bugarski car(koji ima jednako pravo na presto kao i Aleksandar Karadjordjevic) kandidovao se na parlamentarnim izborima, pobedio i postao premijer. Nije bas Predsednik, ali...

A da kandidujemo "naseg" princa za premijera Srbije?

Ima prednosti- nista ga ne interesuje osim kraljevskih pocasti, a to ne kosta mnogo.
Vec ima stan, ne treba mu novi.
Ima dvorsku svitu, sve fini svet, ne psuju, a i kad govore gluposti- sve uvijeno u Akademijsku oblandu.
Niko ga nista ne razume, za razliku od postojecih kandidata koje odlicno razumemo, pa se jezimo.

Bilo bi jos prednosti, ali... i ovo je dosta, zar ne?
Unfuckable Unfuckable 20:14 14.06.2008

Re: Nikako!

pa, na Balkanu...udba je udba ....sve rade po sličnom, proverenom modelu - jer su i okolnosti u kojima deluju slične

a taktiku dezavuisanja - koja radi pos'o, provereno - ne treba menjati
Treger Treger 10:51 23.06.2008

Re: Nikako!

Pazi Vračarac to nije ured taj Dolgorukov je odličan kandidat za Kralja, sa tim dugim rukama znaš koliko bi mogao da nas opelješi u korist SRS. Naš prestolonaslednik je završio mnoge škole i to bez protekcije, a mi se ponosimo ministrom Jeremićem kreaturom u diplomatiji zato što je završio strane škole.Sramota. I još nešto pogledajte prnica Endrjua koji je kada je bio rat za fonklande bio na licu mesta, anije prodavao gajbice sa kokainom kao naš prestolonaslednik Marko i mamu.
Alava Alava 22:16 13.06.2008

Royal blue sa lukom

Unfuckable Unfuckable 22:22 13.06.2008

Re: Royal blue sa lukom

kad snimim barjače iza Izvođača, sve mi jasno....
fali samo Momo Kapor & Uncle Brana
Alava Alava 22:26 13.06.2008

Re: Royal blue sa lukom

E, za tebe jedan speshl preZent....



U zdravlje da je nosish!!!!
Unfuckable Unfuckable 22:27 13.06.2008

Re: Royal blue sa lukom

eto
čak i Ovaj...čita nešto
a Naš.....
opet na popravni
bauer bauer 08:19 14.06.2008

ej, bro,

nije ovaj post 'tanak' kako rece pižon gore, nego samo pokazuje koliko smo mi nezainteresovani za monarhiju. sto se mene tice, tako treba i da ostane. mislim, kum ubio kuma, oce-ubicu, potomci oce-ubice u neprestanom odmeravanju dobili na penale? mislim, stvarno?

drugim recima, ili mi ide, nije uopste losa opcija :)

ali moram da dodam, cini mi se da cika pera uopste nije bio losa faca, jedini od svih :)) sad, kako se naso tu gde se naso, je sasvim druga prica...
Jelica Greganović Jelica Greganović 09:18 14.06.2008

'de me nađe unf...

Dakle, ja smatram nedopustivom sramotom to da pretendent na presto ne zna jezik zemlje kojom bi kraljevao. Ne samo da ga nije naučio, nego izgleda da nije dovoljno ni zainteresovan da ga nauči, jer da jeste za ovoliko godina bi i svahili savladao.
Što se tiče toga da mu je majka Grkinja, da je rodjen u inostranstvu...otac moje dece je Slovenac, rođeni su u Sloveniji, gde su od rođenja živeli i danas žive i školuju se na slovenačkom. Pored slovenačkog odlično govore engleski, a srpski bi mogli da predaju cenjenom pretendentu. Srpski su naučili bez obzira što njih čak ni u njihovim željama ne čeka kruna.
Naravno da nekim ljudima teže leži učenje jezika, ali ipak nauče. Sin moje dobre drugarice ima Daunov sindrom, ima 15 godina, rođen i živi u Sloveniji, ali zbog porodice koja je delom poreklom iz Italije, on govori i italijanski.
Zbog toga je za mene ovo pitanje zapravo: ceni li cenjeni prestolonaslednik sopstvenu zemlju dovoljno da nauči njen jezik ili ga zanima samo kruna i vladanje?
Unfuckable Unfuckable 10:03 14.06.2008

Re: ej, bro,

ma pižon se živcira malo, no problemo - brani čovek Krunu, samo ne raspoznaje da ne treba od mene da je brani.

čika Pera je bio zaista ok i skroman lik.
Svaka kasnija generacija je sve više razmišljala o kinti, čini mi se
Unfuckable Unfuckable 10:08 14.06.2008

Re: 'de me nađe unf...

Jelica Greganović
Dakle, ja smatram nedopustivom sramotom to da pretendent na presto ne zna jezik zemlje kojom bi kraljevao. Ne samo da ga nije naučio, nego izgleda da nije dovoljno ni zainteresovan da ga nauči, jer da jeste za ovoliko godina bi i svahili savladao.
Što se tiče toga da mu je majka Grkinja, da je rodjen u inostranstvu...otac moje dece je Slovenac, rođeni su u Sloveniji, gde su od rođenja živeli i danas žive i školuju se na slovenačkom. Pored slovenačkog odlično govore engleski, a srpski bi mogli da predaju cenjenom pretendentu. Srpski su naučili bez obzira što njih čak ni u njihovim željama ne čeka kruna.
Naravno da nekim ljudima teže leži učenje jezika, ali ipak nauče. Sin moje dobre drugarice ima Daunov sindrom, ima 15 godina, rođen i živi u Sloveniji, ali zbog porodice koja je delom poreklom iz Italije, on govori i italijanski.
Zbog toga je za mene ovo pitanje zapravo: ceni li cenjeni prestolonaslednik sopstvenu zemlju dovoljno da nauči njen jezik ili ga zanima samo kruna i vladanje?


heh, The Najbolja
pa moja ljubav prema jeziku, književnosti & pravopisu je nadaleko poznata ; )))))))))))))))))

naravno da nije samo moja ljubav u pitanju, nego spoznaja da Lika naprosto zabole da se malo potrudi pred svojim narodom u koji se toliko kune.
što se same izjave Neurozne Prinčipese tiče
na žalost, nemam potpune informacije da bih mogao da tvrdim - pošto ne znam tačno ko sve finansira Porodicu, ali mi ovo "vuče" na to da je Država malo pritvorila slavinu......pa se malo unervozilo....hm?
edi-va edi-va 10:36 14.06.2008

Re: 'de me nađe unf...

na žalost, nemam potpune informacije da bih mogao da tvrdim - pošto ne znam tačno ko sve finansira Porodicu, ali mi ovo "vuče" na to da je Država malo pritvorila slavinu......pa se malo unervozilo....hm?


Ne verujem da je to problem, vec La Prestiege ... potreba za priznanjem plavog krvnog zrnca.
Oni su, kao i svi Royals, u nekom biznisu. Imaju sigurno dovoljno.
skyspoter skyspoter 10:39 14.06.2008

Re: 'de me nađe unf...

bila sam im na slavi daleke 1999. ..dosli popovi, (koji su me nevidjeno podsecali na milosevica, samo druga odora) sekao se hleb, ocitalo se sve...i onda se sluzila samosa i ostale djakonije daleke indije....
gradicevic gradicevic 11:26 14.06.2008

Re: ej, bro,

čika Pera je bio zaista ok i skroman lik.
Svaka kasnija generacija je sve više razmišljala o kinti, čini mi se

sasvim dovoljno
i nis' za dodati
zato
"putuj igumane"
bajke o romantichnim kraljevstvima
su ipak samo
bajke
gradicevic gradicevic 11:32 14.06.2008

Re: 'de me nađe unf...

i onda se sluzila samosa i ostale djakonije daleke indije....

tako srpski
al bas
vishnja vishnja 11:44 14.06.2008

Re: ej, bro,

bajke o romantichnim kraljevstvima
su ipak samo
bajke

jeste, al da vidis moju razocaranu decu.... cerku narocito - "to?! to princ?! ovaj ovde?"
u tom kontekstu jos je i dobro doslo to bekeljenje sa jezikom - klinci zaboravili na razocarenje i cerekali se ko ludi. obicno ih ucim da se ne podsmevaju, al ovo je bilo 'carevo novo odelo' u skoro pa izvornoj verziji.
gradicevic gradicevic 12:18 14.06.2008

Re: ej, bro,

al da vidis moju razocaranu decu.... cerku narocito

a njih nemo's prevariti
oni kad te "ocene"
tu nema protekcije.
vishnja vishnja 12:35 14.06.2008

Re: ej, bro,

ne mozes, fala bogu :)
sto kaze Deki Stankovic - ucis ih da budu pametni i duhoviti a oni onda vezbaju na tebi. mada, mislim da bi vezbali sve da ih i ne ucis nicemu.

nego, gde se tebi dede slicka iz profila?
poceo si da licis na mene - boja, frizura, tako to...
gradicevic gradicevic 12:44 14.06.2008

Re: ej, bro,

nego, gde se tebi dede slicka iz profila?
poceo si da licis na mene - boja, frizura, tako to...

skidam se sa bloga
polako
al sigurno
barem do formiranja vlade
mislim sve mi ovo udara na nerv
ja sam iz druge dimenzije-prizemne
vishnja vishnja 13:04 14.06.2008

Re: ej, bro,

mislim sve mi ovo udara na nerv

au, pa nemoj da ti udara.
meni udara na organizaciju vremena pa sam smanjila, a nerve cuvam za tu drugu dimenziju :))
nemoj da ides, probaj da doziras. pliiiz?
?
:)
gradicevic gradicevic 13:30 14.06.2008

Re: ej, bro,

nemoj da ides, probaj da doziras. pliiiz?

ovog covek nemo'z da se oslobodi potpuno
)
plus skype
e tu se siti ispricamo
onako bas leeeepooo
))))))))))))))))))))
Unfuckable Unfuckable 17:18 14.06.2008

Re: 'de me nađe unf...

Oni su, kao i svi Royals, u nekom biznisu. Imaju sigurno dovoljno.


pa sad ....ako to ukrstim sa pouzdanim informacijama koje imam o njihovom "humanitarnom radu" sa ogromnim paketićima za siročad, koji se završava istog momenta kada se kamere isključe i kada se najzad vidi da je glavnina paketića - naduvani balon, bukvalno..... - ne bih se kladio

sjajan trik : kamera ne može da opipa paketić, samo vidiš da je huge
vladimir petrovic vladimir petrovic 17:57 14.06.2008

Re: 'de me nađe unf...

Jelica Greganovic
Zbog toga je za mene ovo pitanje zapravo: ceni li cenjeni prestolonaslednik sopstvenu zemlju dovoljno da nauči njen jezik ili ga zanima samo kruna i vladanje?

Meni se cini da vi, Jelice, gresite dusu. Mislim da nema mesta pitanju da li On ceni sopstvenu zemlju dovoljno. I vrli Unfuckable, nosilac ovog bloga, razmislja, izgleda, na slicnoj liniji kada kaze:

Sporna mi je njegova lenjost i očigledno podcenjivanje okolnog srpskog naroda.


Siguran sam da ceni Srbiju, da ceni srpski narod. Siguran sam da nikada nije mogao verovati (ne samo On nego ni oni oko Njega) da ce se san obistiniti, da ce se vratiti u Beograd, da ce mu biti dozvoljeno (iskreno govoreci, ovo nije bas bilo neophodno) da se useli u Beli dvor...
Siguran sam da je poenta u tome da nekim ljudima teze lezi ucenje jezika. Neko je gore vec pomenuo da je "nas voljeni Tito" konituelno imao teskoce sa srpskohrvatskim, cak i u dubokoj starosti. A nece valjda neko misliti da Tito nije voleo Srbe, Hrvate i ine... a narocito Srbe, he, he, he....
Druga stvar. Kada bi princ Aleksandar Karadjordjevic govorio odlicno srpski jezik (sto bi morao, slazem se) onda to sigurno ne bi (mnogo) pomoglo da se u Srbiji uvede monarhija... Nikada, ni sa izvanrednim srpskim jezikom prestolonaslednik Aleksandar Karadjordjevic nece postati - kralj Srba. Ponavljem: nece postati kralj Srba, a tome razlog svakako nije njegov slabasan srpski jezik. Problem je u - Srbima. Ovo nije zamerka Srbima. Mozda bi bilo dobro u monarhiji, a mozda i ne bi. Mi nismo Spanci (tamo je, kao sto se zna, kralj dugo bio odsutan, pa je ponovo uvedena monarhija). A propos toga, ponekad mi zao sto nismo Spanci...
florian florian 18:54 14.06.2008

Re: 'de me nađe unf...

A propos toga, ponekad mi zao sto nismo Spanci...

A propos ............ a Francuzi?
Jelica Greganović Jelica Greganović 22:29 15.06.2008

Vladimire,

ne mislim da treba znati svoj maternji jezik samo zbog interesa, pa neka je to i kruna. Moju decu ne čeka nikakva kruna, ni ne idu u Bgd i Srbiju onoliko često koliko bih ja to volela, ali srpski znaju. Oba jezika, srpski i slovenački, smo ih učili od samog početka, verujući da je to deo njih, pa na kraju krajeva, ako tako hoćeš, velika je prednost učiti bilo koji strani jezik tako u kući.
Što se mene tiče, njegovo ne-znanje maternjeg jezika ne vezujem isključivo za pitanje ponovnog uvođenja monarhije. Ali da bi o tome uopšte razmišljali, kao i princ uostalom, potrebno je da pretendent na presto i monarhiju bar pristojno zna jezik naroda i države iz kojih je njegova dinastija potekla. I još nešto, znaju li njegovi sinovi srpski, jer ja sam ih samo na engleskom čula? Ili ni njima ne treba jezik dinastije iz koje potiču, sve dok ne vide 'oće li biti nešto s' tom monarhijom ili ne...
bauer bauer 05:55 16.06.2008

Re: ej, bro,

čika Pera je bio zaista ok i skroman lik.
Svaka kasnija generacija je sve više razmišljala o kinti, čini mi se

ej, posle razmisljam, i proganja me ceo dan, nisam pomenuo cestitog kneza. istine redi treba reci da su obe dinastije imale po jednog dostojnog predstavnika. ovi ostali ne mogu ni vodu da im nose.
mariopan mariopan 16:48 16.06.2008

Re: Vladimire,

Jelica Greganović
ne mislim da treba znati svoj maternji jezik samo zbog interesa, pa neka je to i kruna. Moju decu ne čeka nikakva kruna, ni ne idu u Bgd i Srbiju onoliko često koliko bih ja to volela, ali srpski znaju. Oba jezika, srpski i slovenački, smo ih učili od samog početka, verujući da je to deo njih, pa na kraju krajeva, ako tako hoćeš, velika je prednost učiti bilo koji strani jezik tako u kući.
Što se mene tiče, njegovo ne-znanje maternjeg jezika ne vezujem isključivo za pitanje ponovnog uvođenja monarhije. Ali da bi o tome uopšte razmišljali, kao i princ uostalom, potrebno je da pretendent na presto i monarhiju bar pristojno zna jezik naroda i države iz kojih je njegova dinastija potekla. I još nešto, znaju li njegovi sinovi srpski, jer ja sam ih samo na engleskom čula? Ili ni njima ne treba jezik dinastije iz koje potiču, sve dok ne vide 'oće li biti nešto s' tom monarhijom ili ne...

Potpuno se slazem sa Jelicom, znati jezik zemlje u kojoj zivis i za obicnog coveka je izraz postovanja prema toj zemlji. Meni je nezamislivo i za nase ljude po svetu da ne nauce, i to dobro i pravilno, jezik zemlje u kojoj zive i rade dugi niz godina.A posebno za coveka kome je ovo domovina a on ni tu rec ne moze da izgovori....ja bih vezbala dok jezik ne polomim. Bez obzira da li je kruna u pitanju, meni bi veci od krune bio stid sto svoj narod ne umem da pozdravim na njegovom jeziku....jer koje je opravdnanje da mu to nije maternji jezik?Kaze da je to njegov narod, njegova zemlja...a jezik nije?
Radojicic Radojicic 17:53 14.06.2008

vidi kako lazuckaju na vebsajtu


9. Postoje li živi direktni potomci drugih nacionalnih vladarskih porodica u Srbiji?

U Srbiji nema direktnih živih potomaka drugih nacionalnih Kraljevskih porodica. Nj.K.V. Aleksandar II po višestrukoj liniji indirektno vuče poreklo od prednemanjićkih srpskih župana, kao i od ranih Nemanjića (od Stefana Nemanje do Kralja Dragutina) i ranih bosanskih Kotromanića.


docim je Radojicic u najmanju ruku Anastazija Romanova
Mara Mara 18:52 16.06.2008

Re: vidi kako lazuckaju na vebsajtu

ХАХАХАХАХАХАХАХА....

Него види, Анастасја, пардон, Радојичићу, да почнемо да те ословљавамо са ЊКВ Радојичић?

пс. ја то на време... ))
Radojicic Radojicic 19:50 16.06.2008

Re: vidi kako lazuckaju na vebsajtu

Mara
ХАХАХАХАХАХАХАХА....

Него види, Анастасја, пардон, Радојичићу, да почнемо да те ословљавамо са ЊКВ Радојичић?

пс. ја то на време... ))


sto da ne Maro. I ja sam seljak, geak, dziber, i ja sam izvodio ranim jutrom stoku na ispasu kao i doticni samoproglaseni pre nego su se samoproglasili.
Cini mi se da se Dusko Kovacevic uvalio u ovu ekipu jer sprema nekog novog Radovana
Mara Mara 21:06 16.06.2008

Re: vidi kako lazuckaju na vebsajtu

Ваше Величанство,
Исто мислимо...а и "факат" је да сем Дунђерских (и још понеке фамилије са ових простора), ми властелу немамо: ил' су утекли - ил' нису "претекли" од кумовско-братских ручица....А и шта фали сељацима? Уосталом, мудри Милош Обреновић, бај д веј, неписмен до краја живота, извуче независност Србије од Отоманске империје...а имао је и монопол на свињогојство (и промет гуда уопште) ...


Radojicic Radojicic 21:21 16.06.2008

Re: vidi kako lazuckaju na vebsajtu

ma nemam ni ja nista protiv nepismenih, ako su ok ljudi. Al ovi pismeni pa jos toliko im stalo da zasednu te bilduju biografiju djonom. A da nauce srpski je stvar kulture.
Obrenovicu hvala za gude, jer kad cujem krmendala zatreperim:)

naklon Lejdi Maro


Mara Mara 22:01 16.06.2008

Re: vidi kako lazuckaju na vebsajtu

Radojicic
A da nauce srpski je stvar kulture.


Управо то!
Не прихватам никакве аргументе, јер, уколико службеници америчке амбасаде у Београду могу да знају српски језик (а знају и то врло добро и то да читају и пишу), онда неко, ко је потомак краљевске породице, неко - ко претендује на престо и круну Србије, за почетак мора да научи језик "свог народа и своје земље"...То је ствар основне пристојности...Понављам, ако то могу странци, онда то не да може него МОРА и принц Александар Карађорђевић (јер о кирији не брине, нити га глава боли због мале плате, те осим пријема и свечаности и повремених интервјуа и сусрета са политичарима, не ради ништа друго)...



margos margos 00:32 17.06.2008

Re: vidi kako lazuckaju na vebsajtu

kad cujem krmendala zatreperim:)

:))))))))))))))))

Maro, potpuno si u pravu! Kao i obično....:))))
vladimir petrovic vladimir petrovic 18:05 14.06.2008

Princ Aleksandar ima tri sina

Ako princ Aleksandar Karadjordjevic nije dovoljno kvalifikovan da postane kralj Srba i inih u Srbiji, da li se moze razmotriti mogucnost da njegov najstariji sin bude kandidat za - presto?
Ne znam da li mali govori dobro srpski, ali on je mladji od oca (he, he, he) pa ce lakse nauciti da govori kao da je rodjen usred Sumadije, ili na Terazijama...
Ta ideja o restauraciji monarhije ima mnogo varijanti...
Sta bi Hrvati dali da imaju tako nekog pravog prestolonaslednika...
Unfuckable Unfuckable 18:37 14.06.2008

Re: Princ Aleksandar ima tri sina

Pa i u tome je poenta onoga što me živcira : imamo Prestolonaslednika, ali ispada da je bolje da ga ne pokazujemo previše - osim matorijim turistima - a ako krene ka mikrofonu, reagovati momentalno..... - imamo li ga onda, ili je to samo ribica u akvarijumu, koju pogledaš from time to time ?

Ne ulazim u razmatranje da li je kvalifikovan ili nije - kakvih je sve kraljeva bilo, i ovde a i okolo, ne bi mnogo štrčao. Ali, mislim da bi stvarno morao da se potrudi, i on i svi oko njega, a ne da se samo besomučno grebu za malo pedigrea koji im pomaže u očuvanju imagea salonskih intelektualaca.
Ne mislim da bi mu bolje znanje srpskog jezika donelo Presto, ali bi bar smanjilo podsmeh i malo povećalo (skoro nikakvu) popularnost. Mogao bi čovek, bez kompleksa da ode negde na selo, da malo upozna svoj narod. Nisu Srbi samo ono što mu se redovno uvaljuje na koktele & večere.
skyspoter skyspoter 19:50 14.06.2008

Re: Princ Aleksandar ima tri sina

meni se cini da se njemu nikada nije ni vracalo u srbiju nego da je to vise zelja njegove ambiciozne zenice koja se totalno uskladila sa nekim nasim politicirma.....
Doctor Wu Doctor Wu 19:53 14.06.2008

U sine, neka si im rek'o!

Samo, da nije Aca gica malo prelaka meta za jednog olinjalog beskompromisnog rokera kakav si?
Mis'im, posle onih angienih nadahnutih hvalospeva Srdži Popoviču pa onda inteligentnog i originalnog otkrivanja rupe na saksiji zvana Mira Marković, i ovog tvog, šta je sledeće? Opaliti po Koštunjavom? Šešelju, možda? Ili Velji selji? Ili neki zicer po popovima? Stvarno rokerski.

Do džaža, kako ti to lepo umeš da ka'eš.
skyspoter skyspoter 20:00 14.06.2008

Re: U sine, neka si im rek'o!

dr poo
nista ti ne promice.
gradicevic gradicevic 20:01 14.06.2008

Re: U sine, neka si im rek'o!

Samo, da nije Aca gica malo prelaka meta za jednog olinjalog beskompromisnog rokera kakav si?

doktore el ima nesto da je tebi po volji?
Unfuckable Unfuckable 20:11 14.06.2008

Re: U sine, neka si im rek'o!

gde si Wu, oldhouse, š'o ne gledaš fuzbal nego smaraš vijuge ovde, bre ?

pazi, napisah već gore - ali izgleda da si se malo zaleteo, što ti nije običaj - te mi čudno
nije Sašica target ovog teksta, definitivno....možda malo njegova "indolentna igra na sredini terena gramatike" - da se fuTbalski odrazim....

target ovog teksta je
Da vidimo tko to čini Nastavničko veće u ovom slučaju.... koliko zamijećujem, sve štovani mr, fr, dr, kr, prof.... - i nikome od njih ne para ušesa Sašicina detinjasta tvrdokornost ?!?



zaviri na link, gore - impozantna galerija
čudi me da to nisi zamijetio, tikaotakav
ali - drago mi je da si tu


btw, ako su te malo isprozivali da si hevi metalac, ne moraš odmah mene da .......... ; ))))))))))))))
Time Bandit Time Bandit 22:57 14.06.2008

DZABA SMO SE VRACALI

unfuck zasto nisi osuo po savetu advokata-knjizevnika u smislu sta / kako i koga mogu oni da savetuju nego po nasem jadnom Aci, ciji je srpski smesan otprilike kao i moj spansko / italijanski ( imam neki dilej od minut dva - posle izgovorene recenice uvek se setim da sam mogao bolje da kazem). Uostalom ni Panic nije znao srpski bas perfektno ali mu to nije smetalo da bude Premijer. I na kraju ako se Ani ovih dana ispunio dugo sanjani san, zasto se ne bi i nasem Aci i njegovim najblizima (kao i verujucima) ispunio njihov.
florian florian 23:05 14.06.2008

Re: U sine, neka si im rek'o!

Mis'im, posle onih angienih nadahnutih hvalospeva Srdži Popoviču pa onda inteligentnog i originalnog otkrivanja rupe na saksiji zvana Mira Marković, i ovog tvog, šta je sledeće?

Kaki metalac. Čist panker Think Locally,
Fuck Globally po globu i po blogu ,uzduž i popreko, aj čavale
Doctor Wu Doctor Wu 23:21 14.06.2008

Pa malo si čudan

način odabarao. ali, nije stvar u tome da li se pikiraju pravi ljudi nego iskazana politička korektnost. Previše mi se tekst čini PC za "olinjalog" rokera, To je poruka.

pusti spirine HM somnabulije. naduvao se čovek, pa mu se sve zbrkalo u glavi: blog, likovi, gitare, sola.

ps Uzgred, neko bi trebalo da pomogne čestitom Kovačeviću oko upotrebe BSc i BA

Unfuckable Unfuckable 23:36 14.06.2008

Re: Pa malo si čudan

@Time Bandit & Wu

aman, ljoodee ?
target je Nastavničko Fuckin Vijeće Staraca

'oćete slike da Vam pokačim (a ja još - degenerik - sve fin, pa linkujem samo, a niko ne gleda...)
nije on siroma' kriv što ne zna - jer nema Ko da mu kaže da to što radi, ne radi dobro.

Krivi su Općeprisutni Do III Kolena Članovi Akademencije koje zabole baš da Prestolonaslednik zaliči malo na Srbina

zašto ?
to je fuckin' majka svih pitanja.

auvek sam se ložio na politkorektnost, samotako....đemenađe ?

hehehehe, isprozivao te Spira justlikethat ; ))))))))))))
ps. pa, tko bi mogao bolje pomoći čestitom Kovaćeviću nego naš štovani Dr ? ; )))))
(posle mi na pp javi šta je to BSc i BA da se ne blamiram ovde ....)
Time Bandit Time Bandit 00:35 15.06.2008

Re: Pa malo si čudan

Izvinjavam se nerazumevanju finesa napisanog teksta, tj. gde je ciljano u NJ.K.V. ili Krunski Savet.
A moze biti i da bi se i Ti prikljucio tom drustvu, ako mogu pravnici i knjizevnici mogli bi i muzicari, cirkuzanti, narodni ljudi, itd.
Unfuckable Unfuckable 01:15 15.06.2008

Re: Pa malo si čudan

no problemo, TB
ne pretendujem da sam napisao dobar i razumljiv tekst - tj, ne očekujem da me svako, ovako mutavog, razume

ali, bar ne tražim Presto, hebiga
angie angie 01:18 15.06.2008

Re: U sine, neka si im rek'o!

posle onih angienih nadahnutih hvalospeva Srdži Popoviču pa onda inteligentnog i originalnog otkrivanja rupe na saksiji zvana Mira Marković,


Wu- samo sklizni, nemoj da se naprezesh!
Time Bandit Time Bandit 02:11 15.06.2008

Re: Pa malo si čudan

Unfuck sviraj ono sto znas, nisi Ti za to drustvo iz Krunskog Sveta oni sviraju na note. Ipak u pravu si da clanovi KS - prvenstveno ljudi od jezika nisu obratili paznju na kvalitet Prestolonaslednikovog izrazavanja i mogucnost unapredjenja po tom pitanju. Medjutim dodatna objasnjena i pezorativni kometari koje si dao u diskusiji prevazilaze pristojnost koju treba imati u vidu prilikom iznosenja stavova o Prestolonasledniku i njegovoj porodici. Razumem da si Ti kao i velika vecina gradjana za primat Republike i to je sasvim OK.
Ocigledno da su kriticnu masu proredili oni iz OZNE neposredno posle rata, i to vrlo temeljno reklo bi se nepopravljivo.
Unfuckable Unfuckable 02:34 15.06.2008

Re: Pa malo si čudan

Unfuck sviraj ono sto znas, nisi Ti za to drustvo iz Krunskog Sveta oni sviraju na note. Ipak u pravu si da clanovi KS - prvenstveno ljudi od jezika nisu obratili paznju na kvalitet Prestolonaslednikovog izrazavanja i mogucnost unapredjenja po tom pitanju.


e, pa - drago mi je da sam bar za nešto u pravu...lepo je to čuti, naročito kad spadam u likove koji uvek & svuda cijene da su u pravu ; )))))...btw, ako nisu obratili pažnju, a tome već ima "n" godina - meni se to malo poklapa sa nedavno otkrivenim zločinom u Austriji, recimo ...ili Italiji - ovih dana - delikt nečinjenja, da pojasnim malo

Medjutim dodatna objasnjena i pezorativni kometari koje si dao u diskusiji prevazilaze pristojnost koju treba imati u vidu prilikom iznosenja stavova o Prestolonasledniku i njegovoj porodici.


moj stav je : "Svaka čast za pedigre, Sašice - Momče - ali ti se nikako i ničim ne trudiš da ga opravdaš. I, to me malo nervira. "
Daklem, elem, đelem : ne može Unfuckable kaotakav - nikakav, toliko da unizi Monarha - koliko to može Monarh & Vijeće sami efikasno da obave - to je poAnta ...i beda, dodao bih

Razumem da si Ti kao i velika vecina gradjana za primat Republike i to je sasvim OK.


Kkkkkkako (grozničavo) si ovo spoznao, leba ti ? Izgleda da znaš više omenikaotakvom, nego ja sam o - sebikaotakvom ?
OtkudE ti znaš da sam ja RepubLjikanac, leba ti ? gde sam se ja to izjašnjavao ?
Možda imam istetoviranu Krunu na nadlanici (a tamo, svi to znamo - najviše boli !) i ljubim zemlju svaki put kad izađem na balkony ( genuine srpska - in saksya....) & jedem pudding i suši za Slavu ?

Ocigledno da su kriticnu masu proredili oni iz OZNE neposredno posle rata, i to vrlo temeljno reklo bi se nepopravljivo.

očigledno je da nisi čitao moj odgovor Dr M - u gore.... - ali to je tako ...blogosrpski.........pardon : blogosrpskey
Lepa Radmilovic Lepa Radmilovic 16:25 15.06.2008

ne dirajte me

u kraljevinu a pogotovu ne u katarinu.


iako GRKE ne volim, to nisu moja braca, i nikada im necu oprostiti ponasanje njihovih navijaca, hotela u koje srbe ne primaju, i mog off and on zeta....katarinina fondacija je jedina kojoj verujem, gde sve lepo pise gde su pare otisle od donatora, i sta jos imaju u planu da kupe i poklone.

ja sam za kraljevinu, pa nek crknu komsije sto nemaju oni svoje princeve i princeze


to sto ne zna srpski, ah....ko ga pa zna
Maksa Maksa 09:42 16.06.2008

Re: ne dirajte me

ja sam za kraljevinu, pa nek crknu komsije sto nemaju oni svoje princeve i princeze


Meni je to (što reče margos dole) kao kada bi sada 2008. godine sa tavana iskopao neki čukunbabin samovar, pa ga stavio na vidno mesto u kući da mi komšije zavide. Većina bi me sa punim pravom pitala "aha... aha... a, ovaj, recisvegati - koj" će to to?.

to sto ne zna srpski, ah....ko ga pa zna


Ko god je stvarno poželeo da ga nauči.


Lepa Radmilovic Lepa Radmilovic 17:07 16.06.2008

Re: ne dirajte me

da imas malo vise sivih celija, mozda bi razumeo poentu...ovako da se prepiremo ne ide :)))

dragoljub dragoljub 06:17 16.06.2008

?

dotični drug prestolonaslednik me ničim ne dodiruje,čudno al nemam nikakav stav o njemu znao neznao srpski ništa
samo vidim da se i tu skupila jedna džabalebaroška bulumenta koja mi uvaljuje muda za bubrege,pajoš na nerazumljivom jeziku
margos margos 08:11 16.06.2008

Re: ?

dotični drug prestolonaslednik me ničim ne dodiruje,čudno al nemam nikakav stav o njemu znao neznao srpski ništa

Isto. Tek tu i tamo, kad se pojavi, ja skapiram 'a da, postoji i On'... kao kad naletim na neki davno dobijeni skupoceniji i neupotrebljiv, nepraktičan, nekoristan poklon koji sam dobila, pa ćušnula u dubinu nekog plakara, pa nit' da ga bacim, nit' da ga istaknem, a ničemu mi ne služi.
dragoljub dragoljub 12:23 16.06.2008

Re: ?

margos
dotični drug prestolonaslednik me ničim ne dodiruje,čudno al nemam nikakav stav o njemu znao neznao srpski ništa
Isto. Tek tu i tamo, kad se pojavi, ja skapiram 'a da, postoji i On'... kao kad naletim na neki davno dobijeni skupoceniji i neupotrebljiv, nepraktičan, nekoristan poklon koji sam dobila, pa ćušnula u dubinu nekog plakara, pa nit' da ga bacim, nit' da ga istaknem, a ničemu mi ne služi.

vala baš)
Bili Piton Bili Piton 15:36 07.07.2008

Re: ?

margos
dotični drug prestolonaslednik me ničim ne dodiruje,čudno al nemam nikakav stav o njemu znao neznao srpski ništaIsto. Tek tu i tamo, kad se pojavi, ja skapiram 'a da, postoji i On'... kao kad naletim na neki davno dobijeni skupoceniji i neupotrebljiv, nepraktičan, nekoristan poklon koji sam dobila, pa ćušnula u dubinu nekog plakara, pa nit' da ga bacim, nit' da ga istaknem, a ničemu mi ne služi.


Da, Margos, ali zaboravljas da treba da


Lepa Radmilovic
crknu komsije sto nemaju oni svoje princeve i princeze


i da je to osnovna poenta svega....


Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana