133 razloga zasto mi smeta George Bush

Neven Anđelić RSS / 16.06.2008. u 13:51

...a moglo je sve drugacije
...a moglo je sve drugacije
 

  1. Zato sto je zbog njega blokirano pola londonskih ulica jucer i danas.
  2. Zato sto me je natjerao da demonstriram protiv invazije Iraka 2003. godine iako sam se zarekao da poslije Sarajeva 1992. nikada vise necu na politicke demonstracije.
  3. Zato sto je odabrao pogresno zanimanje. On mora biti duhovit covjek. Cak i ako nije, s onakvom facom i lapsusima sigurno bi nasmijavao publiku skoro kao Seinfeld.
  4. Zato sto je smijenio Donalada Rumsfelda sto je samo po sebi pozitivna stvar ali odakle uopste Rumsfeld u americkoj vladi?
  5. Zato sto je Svijet tokom posljednjih osam godina postao losije mjesto za zivot.
  6. Cijena nafte.
  7. Nedostatak hrane.
  8. Protivi se zastiti covjekove okoline.
  9. Salje americke mladice i djevojke, kao i neke strance, da ubijaju druge mladice, djevojke, odrasle, starce i djecu u Aziji.
  10. Hapsi, otima i drzi zatocene ljude bez ikakve formalne optuznice.
  11. Tolerise diktaturu u Saudijskoj Arabiji a svrgava je u Iraku.
  12. Zato sto se odrekao zivotnih zadovoljstava poput alkohola jer nije mogao naci mjeru uzivanju.
  13. Zato sto ima ogromno obezbjedjenje koje ga cini nepristupacnim za teroriste a obicne ljude na zapadu ucinioje ni krive ni duzne potencijalnim metama.
  14. Jos malo pa ce propustiti sansu da se svrsta u istoriji uz bok Lincolna, Kennedyja,...
  15. Nikada nije pojasnio razliku izmedju sebe i sirijskog predsjednika Asada kao ni njihovih oceva.
  16. Ugrozio ideju o privlacnosti demokratije vise nego ijedan savremeni diktator.
  17. Ucinio je da se brojni Amerikanci srame sopstvenog izbora. Dva puta.
  18. Prestao jesti perece kada je sam.
  19. Ucinio fundamentaliste, i krscanske i islamske, prisutnijim i utjecajnijim nego ijedan politicar savremenog doba.
  20. Zato sto nije slijedio primjer JR-a iz serije Dallas i fino nastavio biti lokalna bogata i priglupa seljacina koja se opija, koristi tatine veze i unistava samog sebe.
  21. Zato sto je postao globalna seljacina koja se zagrcne od pereca, koristi tatine veze i unistava svijet.

Ne mogu vise. Slobodno dodajte ili oduzmite...



Komentari (83)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 13:55 16.06.2008

Početak kampanje

Nevena Anđelića za predsednika Srbije.
mariopan mariopan 14:13 16.06.2008

Re: Početak kampanje

KRALJMAJMUNA
Nevena Anđelića za predsednika Srbije.

ZA!
Ovde bi malo mesta bilo da i mi poredjamo nase razloge a mislim da bi ovaj blog trebao da kruzi po svetu da i drugi mogu da dodaju svoje razloge. Da se ne zatvara. Razbojnici su ucinili ovaj svet toliko gorim za zivot svih ljudi na planeti, doneli toliko smrti i razaranja da se pitam koji sud bi na ovom svetu njima mogao da doaka...mislim da ce se to desiti u sledecih desetak godina jer je dara prevrsila meru, pljacka celog sveta doci ce im glave.
romantic romantic 23:04 16.06.2008

Re: Početak kampanje

Dzordz je veliki car... On se cak ni ne trudi :)
ivana23 ivana23 14:07 16.06.2008

***

Jelena Pavlović Jelena Pavlović 14:25 16.06.2008

Afganistan

Tapse Englezima koji su poslali dodatne trupe u Avganistan. Onda Englezi tapsu njemu. Buran aplauz od ranog jutra uz izgovor da se sve radi zbog ocuvanja demokratije. Meni je rec demokratija postala izuzetno odvratna.
George Bush je jedno veliko nista i sasvim je nebitan kao licnost. Plase me nevidljivi mocnici koji rade ujedinjenim snagama.
Sepulturero Sepulturero 14:31 16.06.2008

Бушман

Па добро, зар је било стварно потребно да се по н-ти пут понавља како је Буш нешто најгоре што је могло да нам се деси?
Све то сви већ одавно знамо и било би нам занимљивије да се овом феномену приступи мало оригиналније тј. не толико политички коректно.
Например:

1. По чему се то Буш битно разликује од осталих америчких председника у последњих четрдесетак година, изузимајући, можда, оног узгајивача кикирикија (Картер?)?
2. Зар није Буш као личност уствари симпатичан, онако стварно неусиљен и природан?
3. Буш, онакав какав је, је уствари врло користан за естаблишмент у Америци јер се гнев остатка света због америчке политике сконцентрише на њега као личност.
4. У том контексту биће узбудљиво да се види кога ће естаблишмент у Америци да изабере за следећег председника. Да ли МакКејна који је нека врста Буша или Обаму који ће да настави сличну политику али увијену у целофан.
Nemanja_K Nemanja_K 15:45 16.06.2008

Re: Бушман

Sepulturero

1. По чему се то Буш битно разликује од осталих америчких председника у последњих четрдесетак година, изузимајући, можда, оног узгајивача кикирикија (Картер?)?


Samo kratko.

Projektovani finalni troskovi rata u Iraku se procenjuje da bi mogli dostici cifru od 3 triliona dolara (u ovu sumu ulaze i humanitarni novci SAD administracije koji iznose nekih 18 milijardi dolara a koje je pojeo mrak). Ovo rat u Iraku cini najskupljim ratom koga su SAD ikada vodile ako izuzmemo WW2. Ako uzmemo u obzir (ne)uspehe u Iraku mislim da je Bush sasvim zasluzeno dobio zlatnu malinu svetske politike.

A nisam ni dotakao subprime krizu i neuspesne mirovne inicijative od Irana, Severne Koreje i Izraela.
drug clan drug clan 16:17 16.06.2008

Re: Бушман

Sepulturero
Па добро, зар је било стварно потребно да се по н-ти пут понавља како је Буш нешто најгоре што је могло да нам се деси?Све то сви већ одавно знамо и било би нам занимљивије да се овом феномену приступи мало оригиналније тј. не толико политички коректно. Например:
1. По чему се то Буш битно разликује од осталих америчких председника у последњих четрдесетак година, изузимајући, можда, оног узгајивача кикирикија (Картер?)?
2. Зар није Буш као личност уствари симпатичан, онако стварно неусиљен и природан?
3. Буш, онакав какав је, је уствари врло користан за естаблишмент у Америци јер се гнев остатка света због америчке политике сконцентрише на њега као личност.
4. У том контексту биће узбудљиво да се види кога ће естаблишмент у Америци да изабере за следећег председника. Да ли МакКејна који је нека врста Буша или Обаму који ће да настави сличну политику али увијену у целофан.


1. Razlikuje se u tome sto u istovremeno direktno rusi interese amerike u svetu (izgubio je skoro sve saveznike), trosi ogromne pare na rat od kojih profitira samo jako jako mali broj prijateljskih kompanija, unistava ekonomiju zemlje i ugrozava ljudska prava amerikanaca
2. On je jedan od najzanimljivijih i simpaticnijh predsednika koje je amerika (a i sire) imala i to je ono sto mu je omogucilo da osvoji dva mandata.
3. Koristan je samo za jako uzak krug u establismentu. U isto vreme jako je poguban za partiju i siri krug finansijera sto i dovodi do njegove nepopularnosti i smene republikanaca na celu drzave jer ma ko bio sledeci republikanski kandidat nema nikakve sanse.
4.Za razliku od vecine drugih zemlja na svetu gde sistem bira predsednika amerika je u poslednjih 200 godina pokazala da ume da na miran i demokratski nacin da promeni sistem i vrati se na dobar put. To se nekako ciklicno desava sa dolaskom novog predsednika (i njegovog "sistema" svakih 30-40 godina: Washington, Monroe, Lincoln, T. Roosevelt, FDR, JFK-LBJ...
Time ne dolazi na vlast "a priori" bolji establisment vec se stari (u obe partije) promeni. Novi establisment (na odredjeno vreme) nije u stanju da zloupotrebljava vlast na brutalan nacin jer moraju najpre da se izbore za pozicije. Tako nailaze periodi u razvoju zemlje kada se politicari zabave sami oko sebe pa narod ima vremena i mogucnosti da odahne. Mislim da je najveca prednost Amerike i njenog politickog sistema u odnosu na ostale to sto Amerika ima potpuno decentralizovane partije (i Republikanska i Demokratska) koje ne okuplja postojanje vodje vec ideje. Ukoliko Obama uspe da se oslobodi bremena zvanog Klintonovi ima dobre sanse da promeni establisment dok McCain nema nikakve sanse da menja bilo sta.

Djolle Djolle 16:26 16.06.2008

Re: Бушман

Nemanja_K
Sepulturero

1. По чему се то Буш битно разликује од осталих америчких председника у последњих четрдесетак година, изузимајући, можда, оног узгајивача кикирикија (Картер?)?


Samo kratko.

Projektovani finalni troskovi rata u Iraku se procenjuje da bi mogli dostici cifru od 3 triliona dolara (u ovu sumu ulaze i humanitarni novci SAD administracije koji iznose nekih 18 milijardi dolara a koje je pojeo mrak). Ovo rat u Iraku cini najskupljim ratom koga su SAD ikada vodile ako izuzmemo WW2. Ako uzmemo u obzir (ne)uspehe u Iraku mislim da je Bush sasvim zasluzeno dobio zlatnu malinu svetske politike.

A nisam ni dotakao subprime krizu i neuspesne mirovne inicijative od Irana, Severne Koreje i Izraela.


Ako sam ja dobro razumeo on se po tebi razlikuje od ostalih zbog neekonomicno vodjenja ratova. On je potrosio za rat koliko niko nije i to ga cini drugacijim. Znaci problem nije sto je rat vodjen nego sto je bio preskup jel' tako?
Ustvari ko jos vjeruje da se Bush bilo sta pita.
Nemanja_K Nemanja_K 00:57 17.06.2008

Re: Бушман

Djolle
Ako sam ja dobro razumeo on se po tebi razlikuje od ostalih zbog neekonomicno vodjenja ratova. On je potrosio za rat koliko niko nije i to ga cini drugacijim. Znaci problem nije sto je rat vodjen nego sto je bio preskup jel' tako? Ustvari ko jos vjeruje da se Bush bilo sta pita.


Upravo tako Djolle. Cinjenica da je Bush vodio rat nije nista posebno u odnosu na ono sto su radili ostali americki predsednici. Cinjenica da je vodio najskuplji rat u istoriji SAD-a (ako izuzmemo WW2) koji je pri tome sam zapoceo i jos ga je i izgubio ga cini posebnim, da.

Ako aludiras na nemoralnost rata kao pojave sa tim se slazem, ali nisam stekao utisak da se ovde preispituje americka doktrina sa moralnog stanovista.
Atomski mrav Atomski mrav 14:38 16.06.2008

JR Ewing

Zato sto nije slijedio primjer JR-a iz serije Dallas i fino nastavio biti lokalna bogata i priglupa seljacina koja se opija, koristi tatine veze i unistava samog sebe.

Ovo je jako... a ima i isti osmeh hijene...
Velimir Mladenovic Velimir Mladenovic 14:39 16.06.2008

zato

ga ne volim ni ja
Inner Party Inner Party 16:23 16.06.2008

Bush je bio OK

Kao prvo - Bush se ne razlikuje previse od njegovih prethodnika!
Skoro svi americki predsednici su imali svoje ilegalne i kriminalne pohode/ratove. U Americi se za najnesposobnije predsednike smatraju upravo oni predsednici za koje se ne vezuje nikakav rat. Kakav stav imaju prema Karteru na primer?!

Kao drugo - Bush nije kriv za 9/11. Ali jeste zasluzan sto se 9/11 nije ponovio. Takodje, Bush nije kriv za teroristicke napade u Engleskoj i Spaniji. Ali jeste zasluzan za podizanje svesti o opasnosti od drzava koje stite teroriste...

Kada se sve sabere i oduzme, Bush nije bio odlican, nije bio ni vrlo dobar, ali je u okolnostima koje su ga zadesile bio dobar predsednik.
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 16:26 16.06.2008

Re: Bush je bio OK

Inner Party
Kao prvo - Bush se ne razlikuje previse od njegovih prethodnika!
Skoro svi americki predsednici su imali svoje ilegalne i kriminalne pohode/ratove. U Americi se za najnesposobnije predsednike smatraju upravo oni predsednici za koje se ne vezuje nikakav rat. Kakav stav imaju prema Karteru na primer?!

Kao drugo - Bush nije kriv za 9/11. Ali jeste zasluzan sto se 9/11 nije ponovio. Takodje, Bush nije kriv za teroristicke napade u Engleskoj i Spaniji. Ali jeste zasluzan za podizanje svesti o opasnosti od drzava koje stite teroriste...

Kada se sve sabere i oduzme, Bush nije bio odlican, nije bio ni vrlo dobar, ali je u okolnostima koje su ga zadesile bio dobar predsednik.

Sve sto mogu da kazem je: Jao, jao....
Bush je pokazao ko je kada je muirno odgledao rusenje grada na sopstvenom kontinentu usled prirodne nepogode koja je, by the way, konstantna opasnost o kojoj ga niko nije obavestio. Pa stvarno!
Doctor Wu Doctor Wu 17:45 16.06.2008

Re: Bush je bio OK

Dr Wu nema više šta da radi na ovom blogu..
Sve što je Inner Party napisao i piše u proteklih nekoliko nedelja potpisujem.
vladimir petrovic vladimir petrovic 18:26 16.06.2008

Re: Bush je bio OK

Kakav narod, takav predsednik.
Jelica Greganović Jelica Greganović 19:17 16.06.2008

Prećera ga

Vladimire.
drug clan drug clan 19:46 16.06.2008

Re: Bush je bio OK

Inner Party
Kao prvo - Bush se ne razlikuje previse od njegovih prethodnika! Skoro svi americki predsednici su imali svoje ilegalne i kriminalne pohode/ratove. U Americi se za najnesposobnije predsednike smatraju upravo oni predsednici za koje se ne vezuje nikakav rat. Kakav stav imaju prema Karteru na primer?!Kao drugo - Bush nije kriv za 9/11. Ali jeste zasluzan sto se 9/11 nije ponovio. Takodje, Bush nije kriv za teroristicke napade u Engleskoj i Spaniji. Ali jeste zasluzan za podizanje svesti o opasnosti od drzava koje stite teroriste...Kada se sve sabere i oduzme, Bush nije bio odlican, nije bio ni vrlo dobar, ali je u okolnostima koje su ga zadesile bio dobar predsednik.



Ni sam Bush ne bi bolje o sebi napisao
drug clan drug clan 19:47 16.06.2008

Re: Bush je bio OK

vladimir petrovic
Kakav narod, takav predsednik.

Posle svake ovakve tvrdnje ja se pitam kakvi smo mi onda
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 20:27 16.06.2008

Re: Bush je bio OK

vladimir petrovic
Kakav narod, takav predsednik.


A vi, Vladimire, poznajete Amerikance?
krunoslava krunoslava 16:25 16.06.2008

Tired of America . . . .

JJ Beba JJ Beba 16:38 16.06.2008

Re: Tired of America . . . .

10. Hapsi, otima i drzi zatocene ljude bez ikakve formalne optuznice.

11. psuje po podu....


12. .buši deci balone...
Neven Anđelić Neven Anđelić 16:52 16.06.2008

Re: Tired of America . . . .

13. kopa nos?
Jelica Greganović Jelica Greganović 17:06 16.06.2008

Re: Tired of America . . . .

Blokirane ulice, a? xexe...a zamisli u Sloveniji kad blokiraju, pola države se parališe, da bi gazda mogao da đipa naokolo, praćen onim siledžijama...odvratno.
Neven Anđelić Neven Anđelić 17:26 16.06.2008

Re: Tired of America . . . .

Prvo su unistili jedan od najljepsih trgova gdje je americka mabasada. Vise se ne moze voziti u krug tim trgom jer su preprijecena razna 'antiteroristicka sredstva'. Hajde, to je kao privremeno. Traje samo od 2001. U Sarajevu kad god im ambasador slavi rodjendan ili samo potpali rostilj, grad je blokiran. Zato mi se svidja sto su Hrvati fino ih poslali na periferiju s ambasadom pa nek se usance koliko god zele iz bezbjednosnih raloga ili iz prostog ceifa. Ja bih premjestio im ambasade uz aerodrom u svakoj drzavi. Kada glava dodje, blokira se samo periferija, poslusnici dodju na poklon, a narod u gradovima nastavi lijepo da zivi. U nekoj bajci bi to moglo. Ali u bajci ne bi bilo ni ovakvog americkog predsjednika.
Unfuckable Unfuckable 17:56 16.06.2008

Re: Tired of America . . . .

22. zato što smeta Nevenu ; )))))))


gloop je, brate.....džaba kad je gloop

ovo sam već negde napisao, al' ajd+ da ponovim :

ukucajte na Google reč - moron - i idite na prvi rezultat koji dobijete
JJ Beba JJ Beba 17:57 16.06.2008

Re: Tired of America . . . .

14. krade klikere
antioksidant antioksidant 20:09 16.06.2008

Re: Tired of America . . . .

ukucajte na Google reč - moron - i idite na prvi rezultat koji dobijete


?

=http://en.wikipedia.org/wiki/Moron]
Radojicic Radojicic 20:15 16.06.2008

Re: Tired of America . . . .

antioksidant
ukucajte na Google reč - moron - i idite na prvi rezultat koji dobijete


?

=http://en.wikipedia.org/wiki/Moron]


to valjda zavisi odakle ukucavas, ako si u USA onda je na cevrtom mestu
antioksidant antioksidant 20:21 16.06.2008

Re: Tired of America . . . .

ako si u USA

Beograd (oblast Tasa) mesto br 4 je isto
Radojicic Radojicic 20:28 16.06.2008

Re: Tired of America . . . .

antioksidant
ako si u USA

Beograd (oblast Tasa) mesto br 4 je isto


pa sta onda Unf prica prvo mesto?
antioksidant antioksidant 22:10 16.06.2008

Re: Tired of America . . . .

pa sta onda Unf prica prvo mesto?

verovatno je radio pre nekog vremena (nekoliko meseci)
Neven Anđelić Neven Anđelić 22:37 16.06.2008

Re: Tired of America . . . .

15. sara po liftu
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 22:51 16.06.2008

Re: Tired of America . . . .

Unfuckable Unfuckable 05:40 17.06.2008

Re: Tired of America . . . .

pa sta onda Unf prica prvo mesto?



verovatno je radio pre nekog vremena (nekoliko meseci)


izgleda da je dobio konkurenciju, jbg....samo dokaz da niko nije neprikosnoven : ))))))
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 12:12 17.06.2008

Re: Tired of America . . . .

JJ Beba
14. krade klikere


Krade ih jer ih je izgubio (lost his marbles:)
Neven Anđelić Neven Anđelić 17:29 17.06.2008

Re: Tired of America . . . .

na google trazilici moron president zauzima sedmo mejsto u londonu, oblast oxford circus.
Radojicic Radojicic 17:40 17.06.2008

Re: Tired of America . . . .

ivana23 ivana23 17:48 17.06.2008

Da, da

vladimir petrovic vladimir petrovic 18:08 16.06.2008

Bus ima bar jednu dobru osobinu


Slazem se, Bus junior ce ostati u istoriji zabelezen kao los predsednik, ali ima jednu dobru licnu osobinu: veoma drzi do svog fizickog (ne mentalnog) sklopa, redovno egzercira i ima dobru kondiciju. Kazu da ne voli da bude u drustvu debelih i trapavih. Dakle, nije sve crno kod njega.
ivana23 ivana23 20:57 16.06.2008

Re: Bus ima bar jednu dobru osobinu

vladimir petrovic
Slazem se, Bus junior ce ostati u istoriji zabelezen kao los predsednik, ali ima jednu dobru licnu osobinu: veoma drzi do svog fizickog (ne mentalnog) sklopa, redovno egzercira i ima dobru kondiciju. Kazu da ne voli da bude u drustvu debelih i trapavih. Dakle, nije sve crno kod njega.


Slika "ukradena" sa Jelicinog bloga, od Strongmana..

Sofroniye Sofroniye 18:22 16.06.2008

Pa nije to bas tako...

1. Isto kao sto bi bilo i za svakog drugog americkog predsednika.
2. To je bio tvoj slobodni izbor.
3. On licno ga i nije odabrao nego mu je bilo nametnuto. Na njegovom mestu je trebalo da bude njegov brat Dzeb ali zivot pise romane a mi ih citamo.
4. Odakle raznorazni nekompetentni ljudi u raznim vladama sirom sveta.
5. To nema nikakve veze sa njim nego sa porastom populacije i razvojem azijskih zemalja koje vise ne zaostaju u tehnologiji za zapadom te zemlje zapada imaju manje resursa (pogotovu Evropljani) da finansiraju socijalni mir.
6. Pre bih rekao da su krivci karteli i masovna potrosnja goriva al' ko ce ga znati.
7. Vidi 5. i povecanje proizvodnje "biogoriva'.
8. A od cega treba ta okolina da se stiti? Ili mozda treba da bude kao Al Gor koji snima raznorazne filmcice a trosi desetine hiljada dolara na svom imanju za struju.... Sem toga pitanje zastite zivotne okoline je politizivano i silne se pare trose na nesto sto jos uvek ne razumemo dovljno dobro.
9. Ratova je bilo i pre W i bice ih i posle njega. Suvise nas ima za ovu planetu a vecina nas nije spremna da smanji potrosnju da bi nekim "mladicima, djevojkama, ..." u Mrdusi Donjoj bilo bolje.
10. Sa neprijateljem koji se lako prilagodjava okolini i koji se infiltrira i drasticne mere su potrebne da se garantuje sigurnost. Ovde bi se dalo uci u raspravu sta je koren problema u odnosu Zapad - Islam ali mislim da bi krivca pre nasao u Londonu nego u Vasingtonu... Zapitaj malo i krivi malo te Engleze za citav haos tamo gde nafta cveta : )
11. Svako doba ima svoje saveznike i svoje neprijatelje. Niko Sadamu nije kriv sto je hteo da ojaca suvise brzo za suvise kratko vreme.
12. No comment.
13. Terorizam muslimanskih fanatika nema veze sa W-om. On je postojao pre i postojace posle njega. Kao sto rekoh uzrok je u Londonu ne u Vasingtonu.
14. Ne mislim da ga to mnogo dotice : )
15. ...
16. Kako kome kako kome.
17. Kako ko kako ko. Opala mu je popularnost al i mnogim je predsednicima. Isto kao sto je Klinton imao srecu da se nadje u pravo vreme na pravom mestu isto tako Bus je dosao u vreme kad je bio neminovan pad ekonomije. Ratovi su tome pomogli ali to bi se desilo i bez njih.
18. Jeste opala mu je popularnost..ali nisam siguran da se mnogi koji su glasali za Klintona ne kaju posle njegovih ispada.
19. Islamske fundamentaliste i ne bas :) Kao sto rekoh oni su "kreirani" mnogo pre. Pitaj Engleze : )
20. A sta da se radi ne moze svaki predsednik da bude rafiniran, nosi leptir masnu i diskutuje o uticaju misli druga Tita na razvoj crne metalurgije u nas : )
21. Svet unistava sam sebe prilicno dobro i ne treba mu pomoc W. Dopustimo da vreme da sud.
peca93 peca93 21:03 04.10.2008

Re: Pa nije to bas tako...

ratova je bilo i pre Hitlera pa nije zbog toga nevin
Radojicic Radojicic 19:06 16.06.2008

...

1. Zato sto i nije predsednik vec je na to mesto postavljen od svojih drugara iz vrhovnog suda

pa tek onda sve ovo sto Neven nabraja
Marija Radovanovic Marija Radovanovic 19:41 16.06.2008

Re: ...

Radojicic
1. Zato sto i nije predsednik vec je na to mesto postavljen od svojih drugara iz vrhovnog sudapa tek onda sve ovo sto Neven nabraja



Osim sto se predsednik ne postavlja od strane svojih drugara, nego se bira na izborima.
Radojicic Radojicic 19:45 16.06.2008

Re: ...

Marija Radovanovic
Radojicic
1. Zato sto i nije predsednik vec je na to mesto postavljen od svojih drugara iz vrhovnog sudapa tek onda sve ovo sto Neven nabraja



Osim sto se predsednik ne postavlja od strane svojih drugara, nego se bira na izborima.


pa to i velim, nije izabran vec je maznuo izbore
Marija Radovanovic Marija Radovanovic 19:49 16.06.2008

Re: ...

Marija Radovanovic


Radojicic

1. Zato sto i nije predsednik vec je na to mesto postavljen od svojih drugara iz vrhovnog sudapa tek onda sve ovo sto Neven nabraja


Osim sto se predsednik ne postavlja od strane svojih drugara, nego se bira na izborima.

pa to i velim, nije izabran vec je maznuo izbore



:)))
ivana23 ivana23 21:18 16.06.2008

Samo vas gledam..

49 41 49 41 01:32 17.06.2008

Re: Samo vas gledam..

ivana23

i slusam preko ESALONA.
darkokv darkokv 21:29 16.06.2008

I ja sam za Buša

Najbolja tekovina američkog načina života ( znači onaj koji predstavlja njihov predsednik ), je što postoji mogućnost izbora. Možete birati da li ćete biti banana republika i trpeti sve posledice koje slede narodima koji vrše etnička čišćenja, zauzimaju tuđe teritorije bogate naftom, proizvode nelegalno atomsko oružje i pri tom kriju najveće svetske teroriste ili ćete sarađivati sa najrazvijenijim državama sveta, doduše pokorno, i živeti u blagodetima moderne civilizacije. Ja sam za uvek bio i biću za ovo drugo po ma koju cenu.
Radojicic Radojicic 21:55 16.06.2008

Re: I ja sam za Buša

koji vrše etnička čišćenja, zauzimaju tuđe teritorije bogate naftom, proizvode nelegalno atomsko oružje i pri tom kriju najveće svetske teroriste


dobar opis Bushove administracije
ivana23 ivana23 21:58 16.06.2008

Re: I ja sam za Buša

živeti u blagodetima moderne civilizacije

Koje su to blagodeti, ako smem da pitam?
darkokv darkokv 00:58 17.06.2008

Re: I ja sam za Buša

Internet, sloboda govora, na primer!
ivana23 ivana23 01:00 17.06.2008

Re: I ja sam za Buša

darkokv
Internet, sloboda govora, na primer!


Internet imas kao sto se da primetiti, a i sloboda govora, bar uzimajuci u obzir ovaj blog - nam ni malo ne manjka.
Marija Radovanovic Marija Radovanovic 10:32 17.06.2008

Re: I ja sam za Buša

ivana23
darkokv
Internet, sloboda govora, na primer!


Internet imas kao sto se da primetiti, a i sloboda govora, bar uzimajuci u obzir ovaj blog - nam ni malo ne manjka.



Pa sad, blog tesko da je merilo slobode govora...
ivana23 ivana23 11:00 17.06.2008

Re: I ja sam za Buša

Marija Radovanovic

darkokv Internet, sloboda govora, na primer!
Internet imas kao sto se da primetiti, a i sloboda govora, bar uzimajuci u obzir ovaj blog - nam ni malo ne manjka.
Pa sad, blog tesko da je merilo slobode govora...


Zato sam se i ogradila recima - bar uzimajuci u obzir ovaj blog.
Uostalom, ima i drugih primera, Pescanik (npr.).
Marija Radovanovic Marija Radovanovic 11:24 17.06.2008

Re: I ja sam za Buša

ivana23
Marija Radovanovic

darkokv Internet, sloboda govora, na primer!
Internet imas kao sto se da primetiti, a i sloboda govora, bar uzimajuci u obzir ovaj blog - nam ni malo ne manjka.
Pa sad, blog tesko da je merilo slobode govora...


Zato sam se i ogradila recima - bar uzimajuci u obzir ovaj blog.
Uostalom, ima i drugih primera, Pescanik (npr.).


Ok, ali pojedinacni primeri su veoma nategnuto primer slobode govora, jer je sloboda govora neprikosnoveno ljudsko pravo, tako da nekoliko hrabrih novinara ne predstavlja nikakvu slobodu, u protivnom ne bi morali da budu hrabri. Treba isto uzeti u obzir posledice sa kojima se suocavaju 'slobodni' mediji.
Prava sloboda govora u Srbiji ne postoji, pa se slazem da je sloboda govora u SAD ( i u drugim razvijenim zemljama) blagodet. S druge strane internet je manje vise prisutan svuda, tako da i nije neki primer.
darkokv darkokv 12:30 17.06.2008

Re: I ja sam za Buša

Verujem da ćeš se složiti da pored nas, sve gore navedeno, treba da imaju i "Narodna" Republika Kina, "Demokratska" "Narodna" Republika Koreja, Libijska arapska Džamahirija i dr. Moraju se malo prizvati pameti kao što smo i mi, pa priznali da smo vršili zločine nad civilima... Sada eto svi ovde zajedno uživamo u blagodetima civilizovanog sveta.
darkokv darkokv 12:35 17.06.2008

Re: I ja sam za Buša

Izvučeno iz konteksta Radojicicu. To je bio jedan od glavnih manira Spomenke Jović, Milorada Komrakova, Mile Štule i ostalih Miloševićevih voditelja na RTS-u. Nije to dobro. Primećujem da i na blogu B92 je to veoma omiljen način da se odgovara.
Radojicic Radojicic 14:45 17.06.2008

Re: I ja sam za Buša

koji vrše etnička čišćenja, zauzimaju tuđe teritorije bogate naftom, proizvode nelegalno atomsko oružje i pri tom kriju najveće svetske teroriste


e bravo kad si mene svrstao sa Spomenkom i ekipom

nista nije izvuceno iz konteksta
nekoliko stotina hiljada civilnih zrtava u Iraku u koji se otislo sbog nafte sa obecanjem da ce barel biti dvadeset dolara. Sada je barel skoro 140. Atomskog oruzja koliko hoces, jedino sto teroriste ne kriju vec vladaju zemljom

Lesley Stahl on U.S. sanctions against Iraq: We have heard that a half million children have died. I mean, that's more children than died in Hiroshima. And, you know, is the price worth it?

Secretary of State Madeleine Albright: I think this is a very hard choice, but the price--we think the price is worth it.

pa ti vidi koja je to ekipa
Marija Radovanovic Marija Radovanovic 15:02 17.06.2008

Re: I ja sam za Buša



e bravo kad si mene svrstao sa Spomenkom i ekipom

nista nije izvuceno iz konteksta
nekoliko stotina hiljada civilnih zrtava u Iraku u koji se otislo sbog nafte sa obecanjem da ce barel biti dvadeset dolara. Sada je barel skoro 140. Atomskog oruzja koliko hoces, jedino sto teroriste ne kriju vec vladaju zemljom

Lesley Stahl on U.S. sanctions against Iraq: We have heard that a half million children have died. I mean, that's more children than died in Hiroshima. And, you know, is the price worth it?

Secretary of State Madeleine Albright: I think this is a very hard choice, but the price--we think the price is worth it.

pa ti vidi koja je to ekipa





Nisu klinci Amerikanci isli u Irak zbog cene nafte ( bas zabole nekog 19ogodisnjaka kolka je cena nafte) nego zato jer je plata preko 100.000 dolara godinje (bila 2006.). Pa ko hoce, moze. I mnogi su hteli.
Da otplate studentski kredit unapred, da kupe stan ...
A sto se tice M. Olbrajt, ali i bilo koga drzavnog sekretara/premijera/predsednika, mene uvek jako cudi sto ljudi ocekuju da je politika pravda, principijelnost i doslednost. Politika je kalkulacija, i nista vise. Danas drzavnoj politici odgovara ovako, a sutra sasvim suprotno. Svaka zamlja radi u svom interesu, velikoj svetskoj sili se moze, malim zemljama uglavnom ne.
I to je jedina razlika.

S druge strane, mozda nije bas tako jednastavno za svakog. Ne studira se to za dzabe 8 semestara.

Jelena Pavlović Jelena Pavlović 15:36 17.06.2008

NISAM ZA BUSHA!


Nisu klinci Amerikanci isli u Irak zbog cene nafte ( bas zabole nekog 19ogodisnjaka kolka je cena nafte) nego zato jer je plata preko 100.000 dolara godinje (bila 2006.). Pa ko hoce, moze. I mnogi su hteli.
Da otplate studentski kredit unapred, da kupe stan ...
A sto se tice M. Olbrajt, ali i bilo koga drzavnog sekretara/premijera/predsednika, mene uvek jako cudi sto ljudi ocekuju da je politika pravda, principijelnost i doslednost. Politika je kalkulacija, i nista vise. Danas drzavnoj politici odgovara ovako, a sutra sasvim suprotno. Svaka zamlja radi u svom interesu, velikoj svetskoj sili se moze, malim zemljama uglavnom ne.
I to je jedina razlika.

S druge strane, mozda nije bas tako jednastavno za svakog. Ne studira se to za dzabe 8 semestara.




Netacan podatak. Platu od 100K godisnje imaju veci redovi vojske, obicni redovi izmedju $20-30 000. Tacno je da se u vojsku ide kako bi se izbegle "stranputice." Lako je "glavonjama" da saosecaju iz sigurne daljine. How grand of them!


Marija Radovanovic Marija Radovanovic 15:55 17.06.2008

Re: NISAM ZA BUSHA!





Netacan podatak. Platu od 100K godisnje imaju veci redovi vojske, obicni redovi izmedju $20-30 000. Tacno je da se u vojsku ide kako bi se izbegle "stranputice." Lako je "glavonjama" da saosecaju iz sigurne daljine. How grand of them!



Podatak je tacan, ali ne bih da se prepucavam. Razgovarala sam sa ljudima koji su bili na Kosovu i u Libanu.
Pri tom se ne razumem se u redove americke vojske. Mozda se vi razumete, pa mozete da pojasnite kako se krecu tarife.
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 16:17 17.06.2008

Re: NISAM ZA BUSHA!

Marija Radovanovic
Netacan podatak. Platu od 100K godisnje imaju veci redovi vojske, obicni redovi izmedju $20-30 000. Tacno je da se u vojsku ide kako bi se izbegle "stranputice." Lako je "glavonjama" da saosecaju iz sigurne daljine. How grand of them!Podatak je tacan, ali ne bih da se prepucavam. Razgovarala sam sa ljudima koji su bili na Kosovu i u Libanu. Pri tom se ne razumem se u redove americke vojske. Mozda se vi razumete, pa mozete da pojasnite kako se krecu tarife.


Pa posto je podatak tacan, da vam verujemo.
Veljko B Uzicanin Veljko B Uzicanin 06:52 17.06.2008

Jesus W.

Nit me je hapsio , nit mi je otimao, nit mi je povecao cijenu nafte, niti treba bilo sta da mi objasnjava, ali je zato cerao komuniste i balije diljem planete. Zato ga oni mrze. I kao sto rece juce u Londonu, nije povlacio popularne poteze kako bi ga naprasno levicari zavoleli, vec je radio iz sopstvenih uverenja. Za mene je on gospodin covjek.

(inace, bejah prisutan u jednoj svetskoj metropoli za vreme posete Vilijema Bila Klintona, tada predsednika SAD iz Demokratske stranke, gde je milionski grad bio sasvim blokiran citav dan zbog toga, slicno kao onomad kada je onaj dolazio iz Moskve u Beograd i kada mi je bilo onemoguceno da protestvujem zbog stanja ljudskih prava i prava manjina u tzv Rusiji)
Kasper Kasper 09:18 17.06.2008

1000.

Zato sto nije hospitalizovan na vreme...
super_zebra24 super_zebra24 12:17 17.06.2008

A ono sto je najgore!

Deda sadasnjeg precednika G.W. Bush-a, Prescott Bush, tadasnji senator, je pozajmio pare Adolfu Hitleru da dodje na vlast! U doba ratova se pare najlakse zarade, i deda Prescott je to znao i lepo pozajmio Hitleru, i postao ratni profiter.
Amerika je jedva cekala da udje u II svetski rat, trebao im je samo povod. I tada kao i sada, oni su znali za napad na Pearl Harbour (World Trade Center) ali nisu nista radili po tom pitanju, jer su hteli da udju u rat.

Za one koji mi ne veruju, a znaju engleski evo vam link:
http://www.guardian.co.uk/world/2004/sep/25/usa.secondworldwar

Cela familija im je oduvek bila trula, i radili bi sve za pare.

Ako zelite da vidite gde ide ovaj svet, odgledajte film Zeitgeist, naci cete ga na Google Video, i sa malo boljom vezom se lako odgleda. Tu ce vam pokazati sve, cak i sta se desilo sa nasom bivsom drzavom.

Marija Radovanovic Marija Radovanovic 16:18 17.06.2008

Re: A ono sto je najgore!

Deda sadasnjeg precednika G.W. Bush-a, Prescott Bush, tadasnji senator, je pozajmio pare Adolfu Hitleru da dodje na vlast! U doba ratova se pare najlakse zarade, i deda Prescott je to znao i lepo pozajmio Hitleru, i postao ratni profiter.
Amerika je jedva cekala da udje u II svetski rat, trebao im je samo povod. I tada kao i sada, oni su znali za napad na Pearl Harbour (World Trade Center) ali nisu nista radili po tom pitanju, jer su hteli da udju u rat.

Za one koji mi ne veruju, a znaju engleski evo vam link:
http://www.guardian.co.uk/world/2004/sep/25/usa.secondworldwar

Cela familija im je oduvek bila trula, i radili bi sve za pare.

Ako zelite da vidite gde ide ovaj svet, odgledajte film Zeitgeist, naci cete ga na Google Video, i sa malo boljom vezom se lako odgleda. Tu ce vam pokazati sve, cak i sta se desilo sa nasom bivsom drzavom.



Svasta. Otkud je profitirao od rata kad je Nemacka kapitulirala i morala da plati ogromnu ratnu odstetu...stvarno kojesta
Marija Radovanovic Marija Radovanovic 16:29 17.06.2008

Re: A ono sto je najgore!

A i nije Preskot Bus pozajmio novac Hitleru, nego Fric Tisen, koji je bio partner banke S. Busha i biznismen koji je finansirao Nacional socijalisticku partiju do 1939. Koji sa svojim parama moze da radi sta hoce, ako nije protivzakonito. Poslovanje sa Nemackim firmama, i partnerima je bilo sasvim legalno sve dok Nemacka 1941. nije objavila rat SAD.

A i optuzba nekog na osnovu toga sta je radio neciji deda, je onako malo...bezveze.
ivana23 ivana23 16:36 17.06.2008

Re: A ono sto je najgore!

Svasta. Otkud je profitirao od rata kad je Nemacka kapitulirala i morala da plati ogromnu ratnu odstetu...stvarno kojesta


Preskot Bus saradjivao sa nacistima

Grupa prinudnih radnika iz vremena nacizma i clanovi porodica poginulih zrtava predala je sudu u Njujorku tuzbu protiv predsednika Dzordza Busa.
Kako je saopstio zastupnik grupe, nemacki advokat Peter Volc, tuzitelji zahtevaju od Busa odstetu od 400 miliona dolara uz obrazlozenje da mu se imetak zasniva na bogatstvu koji je njegov deda, Preskot Bus stekao sklapajuci poslove sa nemackim firmama u vreme nacizma. ...
...Tuzitelji smatraju da je deda sadasnjeg predsednika, kao suvlasnik jedne firme u metalskoj industriji, profitirao i od robovskog rada zatocenih u koncentracionom logoru Ausvic.

Snezana Bogavac
Berlin


Zrtve nacizma tuze Busa



Marija Radovanovic Marija Radovanovic 16:47 17.06.2008

Re: A ono sto je najgore!

ivana23
Svasta. Otkud je profitirao od rata kad je Nemacka kapitulirala i morala da plati ogromnu ratnu odstetu...stvarno kojestaPreskot Bus saradjivao sa nacistimaGrupa prinudnih radnika iz vremena nacizma i clanovi porodica poginulih zrtava predala je sudu u Njujorku tuzbu protiv predsednika Dzordza Busa.Kako je saopstio zastupnik grupe, nemacki advokat Peter Volc, tuzitelji zahtevaju od Busa odstetu od 400 miliona dolara uz obrazlozenje da mu se imetak zasniva na bogatstvu koji je njegov deda, Preskot Bus stekao sklapajuci poslove sa nemackim firmama u vreme nacizma. ......Tuzitelji smatraju da je deda sadasnjeg predsednika, kao suvlasnik jedne firme u metalskoj industriji, profitirao i od robovskog rada zatocenih u koncentracionom logoru Ausvic.Snezana BogavacBerlinZrtve nacizma tuze Busa


Kao to sam rekla, poslovanje sa nemackim firmama je bilo legalno do napada na Perl luku. U Americi svako svakog moze da tuzi. Ako je neko profitirao od rada robova bilo gde, sud svakako treba da odredi naknadu zrtvama, i to nikakve veze nema sa politikom Dz. Busa, niti on ima veze sa tim sta je radio njegov deda. Tako da ne znam bas koja je svrha prenosenja ovog izvestaja...
ivana23 ivana23 17:03 17.06.2008

Re: A ono sto je najgore!

Tako da ne znam bas koja je svrha prenosenja ovog izvestaja


Zbog ovog:

Svasta. Otkud je profitirao od rata kad je Nemacka kapitulirala i morala da plati ogromnu ratnu odstetu...stvarno kojesta
Marija Radovanovic Marija Radovanovic 17:14 17.06.2008

Re: A ono sto je najgore!

ivana23
Tako da ne znam bas koja je svrha prenosenja ovog izvestajaZbog ovog:
Svasta. Otkud je profitirao od rata kad je Nemacka kapitulirala i morala da plati ogromnu ratnu odstetu...stvarno kojesta


Ok, evo jednostavno - nije finansirao naciste (partiju) , Hitlera niti rat. To je radio F. Tisen a i verovatno mnogi drugi predstavnici nemacke gradjanske klase, kojima su Hitlerove ideje isle u korist. A sto je deda trgovao sa nemackim firmama, jeste. Ko da je jedini. Pa americka vlada je u sred rata oduzela nemacke deonice Silesian American i ostavila Amerikancima da nastave sa poslom. Onda mogu da tuze i Ruzveltovu decu/unuke/ tetke/svastike...i stotine drugih.

Pri tom, i Svedska je bila neutralna i profitirala od trgovine i sa saveznicima i sa centralnim silama...mozda se neko doseti i Svedsku da tuzi..ili makar nekog Svedjanina zbog dede...
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 17:17 17.06.2008

Re: A ono sto je najgore!

Marija Radovanovic

ivana23Svasta. Otkud je profitirao od rata kad je Nemacka kapitulirala i morala da plati ogromnu ratnu odstetu...stvarno kojestaPreskot Bus saradjivao sa nacistimaGrupa prinudnih radnika iz vremena nacizma i clanovi porodica poginulih zrtava predala je sudu u Njujorku tuzbu protiv predsednika Dzordza Busa.Kako je saopstio zastupnik grupe, nemacki advokat Peter Volc, tuzitelji zahtevaju od Busa odstetu od 400 miliona dolara uz obrazlozenje da mu se imetak zasniva na bogatstvu koji je njegov deda, Preskot Bus stekao sklapajuci poslove sa nemackim firmama u vreme nacizma. ......Tuzitelji smatraju da je deda sadasnjeg predsednika, kao suvlasnik jedne firme u metalskoj industriji, profitirao i od robovskog rada zatocenih u koncentracionom logoru Ausvic.Snezana BogavacBerlinZrtve nacizma tuze Busa Kao to sam rekla, poslovanje sa nemackim firmama je bilo legalno do napada na Perl luku. U Americi svako svakog moze da tuzi. Ako je neko profitirao od rada robova bilo gde, sud svakako treba da odredi naknadu zrtvama, i to nikakve veze nema sa politikom Dz. Busa, niti on ima veze sa tim sta je radio njegov deda. Tako da ne znam bas koja je svrha prenosenja ovog izvestaja...


Ima veze utoliko sto se bushovska vlast prenosi sa kolena na koleno i sto nekako bas ne mirise na demokratiju da na vlast dodje sin, posle oca. Pa nije Amerika Bushova prcija i hvala BOGU da su zavrsili. Dinastija Bush! Sta su, faraoni?
Radojicic Radojicic 17:26 17.06.2008

Re: A ono sto je najgore!

http://www.guardian.co.uk/world/2004/sep/25/usa.secondworldwar

ima ovde potanko sve

a i Rokfeleri se nisu proslavili sa svojom Chase bankom

uglavnom ameri izgradise Hitlerovu ratnu masinu
Marija Radovanovic Marija Radovanovic 17:31 17.06.2008

Re: A ono sto je najgore!



Ima veze utoliko sto se bushovska vlast prenosi sa kolena na koleno i sto nekako bas ne mirise na demokratiju da na vlast dodje sin, posle oca. Pa nije Amerika Bushova prcija i hvala BOGU da su zavrsili. Dinastija Bush! Sta su, faraoni?


Pa bili su i Kenedijevi, sa silnim diplomatskim pozicijama. Norveski premijer je isto tako iz diplomatske porodice, sa roditeljima i tetkom ministrima, i zenom diplomatom. Pa se niko ne buni sto je Norveska Jensova prcija, pa sta je on umislio - da je iz dinastije Stoltenberg, pa moze kako hoce. Pri tom i Norveska salje svoje vojnike u NATO trupe kojekuda, za velike pare, naravno. I oni ginu. Da ne ginu mozda zbog Busa?

Svi su oni dosli na vlast izborima, koji su u obe zemlje demokratskiji nego u vecini ostalih.

Uostalom, sta su se svi toliko uskomesali u Srbiji oko tog Busha kao da nemamo svog posla...

'hvala bogu da su zavrsili'.???

A sta to vama menja?!

ivana23 ivana23 17:33 17.06.2008

Re: A ono sto je najgore!

A sta to vama menja?!


A sto se vi uzbudjujete?
Marija Radovanovic Marija Radovanovic 17:35 17.06.2008

Re: A ono sto je najgore!



Ima veze utoliko sto se bushovska vlast prenosi sa kolena na koleno i sto nekako bas ne mirise na demokratiju da na vlast dodje sin, posle oca. Pa nije Amerika Bushova prcija i hvala BOGU da su zavrsili. Dinastija Bush! Sta su, faraoni?



A i nije bas dinastija. Dvojica.
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 18:16 17.06.2008

Re: A ono sto je najgore!

Marija Radovanovic


Ima veze utoliko sto se bushovska vlast prenosi sa kolena na koleno i sto nekako bas ne mirise na demokratiju da na vlast dodje sin, posle oca. Pa nije Amerika Bushova prcija i hvala BOGU da su zavrsili. Dinastija Bush! Sta su, faraoni?


Pa bili su i Kenedijevi, sa silnim diplomatskim pozicijama. Norveski premijer je isto tako iz diplomatske porodice, sa roditeljima i tetkom ministrima, i zenom diplomatom. Pa se niko ne buni sto je Norveska Jensova prcija, pa sta je on umislio - da je iz dinastije Stoltenberg, pa moze kako hoce. Pri tom i Norveska salje svoje vojnike u NATO trupe kojekuda, za velike pare, naravno. I oni ginu. Da ne ginu mozda zbog Busa?

Svi su oni dosli na vlast izborima, koji su u obe zemlje demokratskiji nego u vecini ostalih.

Uostalom, sta su se svi toliko uskomesali u Srbiji oko tog Busha kao da nemamo svog posla...

'hvala bogu da su zavrsili'.???

A sta to vama menja?!



Menja se malo, priznajem, u unutrasnjoj politici, u nekim bitnim sektorima jer i unutar Amerike postoji nekakav zivot koji moramo da odzivimo, ako bog da zdravi, ali i ako se razbolimo, da ne umremo jer ne mozemo da platimo doktora, ili ne daj boze, da nam osiguranje ne pokriva. Mnogo su se razmahali, Marija, mnogo sebi dozvolili i zapostavili sve sto je njihovo. Uzasna je pomisao da sin nasledjuje oca a ja da ga placam. I slazem se, ne menja se bitno u globalu, ali samo da odu ovi i da ih vise ne vidimo. Verovatno da je iluzija.
Marija Radovanovic Marija Radovanovic 18:35 17.06.2008

Re: A ono sto je najgore!

Ako vi zivite u Americi onda se izvinjavam. Verujem da vam je vazno ko je predsednik.
Moj komentar se odnosio na ljude u Srbiji, kojima je sve prece i vaznije, pa i Bush i jegova politika, od onog sto stvarno treba da im bude vazno.

Tako da je izgleda nesporazum, jer vama ako zivite u SAD neciji mandat mnogo menja.

S postovanjem
ZoranVeliki ZoranVeliki 19:08 17.06.2008

Otprilike

sve to vazi i za ostale predsednike SAD poslednjih decenija.
Ali ima i Srbija svoje bisere predsednike i premijere vlade.
Igor Mihaljevic Igor Mihaljevic 21:15 17.06.2008

GWB

Chuck Norris nije glasao za G.W.Bush-a
marko_g marko_g 04:35 05.10.2008

Štagod

Bush je samo figura, isto kao i svi drugi predsednici SAD-a. Gledajte malo njihove kampanje za izbore, sve same budalaštine i lupetanja.

Ne smeta mi on lično, baš je zanimljiv. SAD...to je već druga priča.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana