Molba gradjanina Janka Baljka

Jasmina Tesanovic RSS / 17.06.2008. u 16:01

prenosim tekst gradjanina Janka Baljka, JT

Neverovatno. Nisam pristalica teorija zavere.

Cece, autorke Peščanika nisu dobile turističke grčke za grčku. A nisam ni ja..

Zovem se Janko Baljak, univerzitetski sam profesor filmske režije i umetnički direktor jednog od najstarijih filmskih festivala u Evropi.

Poslednjih 10 godina sa porodicom gotovo bez prekida letujem u Grčkoj. Ostavio sam u toj zemlji više desetina hiljada evra. Pasoš mi je ispunjen grčkim vizama

Imam uredno i kompletno uplaćeni turistički arnažman, kompletnu dokumentaciju koju sam sakupljao više od 10 dana. Dve starije ćerke odlaze na teniski kamp na Halkidiki. Želeo sam da im se sa suprugom i trećom ćerkom pridružim i da letovanje nastavimo u mestu Sarti.

Deca i supruga su dobili uredno plaćene grčke vize. Deci su pogrešili datume što je supruga uspela da ispravi. Datumi su na dečjim Šengen vizama ispravljeni hemijskom olovkom pa se molim bogu da pređu granicu.

Ja sam kao i Cece Peščanik nepododoban u Grčkoj. Dobio sam famozni pečat i u Šengen zemlje čak ni službeno neću moći da putujem duže vreme. Onemogućen sam i da se profesionalno bavim svojim poslom a trebalo bi jer selektujem filmove i to mi je u opisu radnog mesta

Osim pretrpljenog duševnog bola imaću i materijalni bol jer agencija preko koje sam uplatio aranžman uzima nemalu proviziju za otkaz aranžmana.

Tog dana u Grčkoj ambasadi bilo je nepodnošljivo. Osim vrućine i torture službenika, došao sam u Ambasadu na zakazani termin u 14 h a cekao još 90 minuta da bih predao dokumenta. Od šest šaltera radila su dva, ljudima su bacali pasoše i bili neprijatni i arogantni. Zaprepašćen sam brojem ljudi, građana Beograda koji u tom redu tako ponizno ćute da bi dobili vizu i pristaju na torturu i poniženje

Priznajem da sam izgovorio par ružnih reči jer je teško trpeti poniženje u konzulatu ambasade prijateljske zemlje. Verovatno ni Cece nisu ćutale. Ili tamo neko stvarno pravi spiskove podobnih i nepodobnih pravoslavaca sto je već ozbiljna teorija zavere.

Izvinjavam se pravoslavnom grčkom narodu, sve više sam ateista zbog Pahomija i ostalih skotova.

Ali sam svoje tri ćerke krstio i sa suprugom sklopio osim svetovnog i crkveni brak tako da ponizno molim da sledeći put budu nežniji prema građaninu Janku Baljku



Komentari (300)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Radojicic Radojicic 16:22 17.06.2008

...

stvarno smesno. Pa jel' daju bar nekakvo obrazlozenje? Kako je moguce da zeni i deci daju, a Janku ne?
Mara Mara 18:14 17.06.2008

Re: ...

Нажалост,

Одбијање издавања визе не изискује образложење: ради се о "сувереном" праву сваке државе и њеног дипломатског представништва да тако поступи, без обзира што је подносилац (у овом случају господин Баљак) приложио сву неопходну документацију.

Кажем, жалосно је, али је тако...

Radojicic Radojicic 18:43 17.06.2008

Re: ...

jasno mi je to, ali vidim iz teksta da Janko letuje u Grckoj vec 10 godina i nikad nije imao problema. Sta se sad promenilo da vise ne moze da dobije vizu?
mariopan mariopan 18:50 17.06.2008

Re: ...

Radojicic
jasno mi je to, ali vidim iz teksta da Janko letuje u Grckoj vec 10 godina i nikad nije imao problema. Sta se sad promenilo da vise ne moze da dobije vizu?

Mozda se promenio sluzbenik koji odobrava vize?
anchi anchi 19:01 17.06.2008

i nije vam neka prica


- da li su njegove cerke i supruga iskoristile vize i otputovale u Grcku ili ce to uciniti? demonstrativno odustajanje od putovanja ostatka njegove porodice bi bila sasvim ok reakcija

- bash me briga cega je univerziteteski profesor! to bi kao trebalo da mu da neka veca prava i da bude izuzet od onoga cemu smo izlozeni svi, osim onih po kojima se ovde sasvim opravdano pljuje!

- a isto me bash briga da li ce njega zato sto se drao u ambasadi neko da goni ili mu vise nikad ne da sengen, jer za svoje postupke neka sam snosi odgovornost


nesto mislim, mozda oni tamo izvlace iz bubnja, pa tu vizu sto je nije dobio Janko, dobio Marko, moj postar, dobar i vredan covek, onomad mi rece da je zakazao za vizu ... bas cu da ga pitam jel dobio i drzim mu pesnaje.
vucko vucko 19:04 17.06.2008

Re: ...

Mozda se promenio sluzbenik koji odobrava vize?

Zvuči možda uvrnuto, ali možda su Janko i Cece odbijeni zato što su građani Srbije sada bogatiji i mnogo više njih nego ranije mogu da priušte letovanje u Grčkoj, a administrativni kapaciteti ambasada su ostali isti. Možda su neki službenici ambasade na bolovanju, oni ostali pod velikim pritiskom, prave administrativne greške, zbog toga više ljudi bude odbijeno. Ne verujem da su Grci više verski fanatici nego što su trgovci, pa da kvare posao svom turizmu.

A svađati se sa njima ne pomaže ni onome ko se svađa, ni službenicima ambasade, a ni onima ostalima.
pufna pufna 23:30 17.06.2008

Re: i nije vam neka prica

-
bash me briga cega je univerziteteski profesor! to bi kao trebalo da mu da neka veca prava i da bude izuzet od onoga cemu smo izlozeni svi, osim onih po kojima se ovde sasvim opravdano pljuje!

pa anchie,
to sto je univerzitetski profesor bi trebalo da bude veca garancija da nece iskoristiti sengen vizu za ostajanje u evropskoj uniji i raditi na crno. kapishi?
ipak, ako si se drao...ccc mislim stvarno!
anchi anchi 00:47 18.06.2008

Re: i nije vam neka prica

pufna
-
bash me briga cega je univerziteteski profesor! to bi kao trebalo da mu da neka veca prava i da bude izuzet od onoga cemu smo izlozeni svi, osim onih po kojima se ovde sasvim opravdano pljuje!



pa anchie,
to sto je univerzitetski profesor bi trebalo da bude veca garancija da nece iskoristiti sengen vizu za ostajanje u evropskoj uniji i raditi na crno. kapishi?
ipak, ako si se drao...ccc mislim stvarno!


tja ... nema ljutis, ali ima ovde svakakvih univerzitetskih profesora. A moda se nije drao nego tih "par runih reci" izgovorio sebi u bradu, nego se ovde busao kao da je napravio skandal ...

a univerzitetski profesori valjda ste i vi drugi to citali, uglavnom kukaju na svoje plate i da nema pas za sta da ih ujede

a:


"Poslednjih 10 godina sa porodicom gotovo bez prekida letujem u Grčkoj. Ostavio sam u toj zemlji više desetina hiljada evra. Pasoš mi je ispunjen grčkim vizama"


ti kako hoces, i ostali, samo ja ovo citam pa se mislim, letovao i tolike pare ostavljao tamo poslednji 10 godina? znaci od 1997. eventualno 1998. ..... gotovo bez prekida ... ako je gospodin gradjanin univerzitetski profesor pismen, to znaci da sigurno je prva godina bila ili ili '97 ili 98' a i vecina nastupajucih do ove (gotovo bez prekida) ... izvini, sto se onda bre zali? pun je ko brod, letovao kad ajde da ne generalizujem, nego evo ja, leti, mogla samo na Adu da odem.

neki se ovde ispotresali silno ... ja nisam. ja nisam mogla "gotovo bez prekida" da letujem u inostranstvu poslednjih deset godina. samo ne znam da li se on hvali ili se zali. dok su mu davali vizu, sve bilo ok, crkveni brak, krstena deca, lova i viza u dzepu ... ma milina jedna.

cekajte bre, sto nije pisao postove o ponizavajucim redovima i maltretiranju gradjana srbije svih tih deset godina (skoro bez prekida), nego kad je maca dosla njemu na vratanca eeeeeeeeeee onda "ja i cece" kukulele, jel citao on nekada kako ljude sikaniraju, ponizavaju, ima li ptice na grani koja o tome ne zna?????

samo svako brine za svoju guzu, pa tako i ovaj vrli gradjanin nakon sto se sit naletovao i lepih novaca, zaradjenih u "ona" vremena naostavljao kod grka, sad nadao dreku ko da su mu kozu odrali.

rekoh vec, bas me briga, ne delim ni njegov gnev ne delim ni njegovu bol, samo me interesuje kako mu deca napreduu s tenisom. ako mu neka cera, nek su zive i zdrave, bude nova Ana ili Jelena znacemo i to cu mu cestitati kao gradjaninu i ocu.

ako moze ne razumem se bash u crkvena pitanja, nisam krstena, nit u crkvi udavana, nek vidi jel moze da raskrsti decu i ponisti crkveni brak - kao razlog nek navede Pahomija - evo Ceda, Pera i Queria dodju na vlast, ima da dovedu tu crkvu u red pa ce da raskrscavaju samo tako! oni su uvek bili uz skute vlasti.

deset godina je letovao (skoro bez prekida) nek letuje malo sad moj postar Marko, a gradjanin Baljak nek popriceka.
dzouzi dzouzi 03:52 18.06.2008

Re: i nije vam neka prica

ako moze ne razumem se bash u crkvena pitanja, nisam krstena, nit u crkvi udavana, nek vidi jel moze da raskrsti decu i ponisti crkveni brak - kao razlog nek navede Pahomija - evo Ceda, Pera i Queria dodju na vlast, ima da dovedu tu crkvu u red pa ce da raskrscavaju samo tako! oni su uvek bili uz skute vlasti.


?????????????????????????

Anchi, mozes li ovo malo bolje da pojasnis?

Kakve veze ovo ima sa vizom?
Atomski mrav Atomski mrav 10:22 18.06.2008

Re: i nije vam neka prica

cekajte bre, sto nije pisao postove o ponizavajucim redovima i maltretiranju gradjana srbije svih tih deset godina (skoro bez prekida), nego kad je maca dosla njemu na vratanca eeeeeeeeeee onda "ja i cece" kukulele, jel citao on nekada kako ljude sikaniraju, ponizavaju, ima li ptice na grani koja o tome ne zna?????

Pisao je, i te kako. I to baš na ovom blogu. Proveri malo pre nego što napišeš ovako nešto.
Umetnica Umetnica 15:10 04.07.2008

Re: i nije vam neka prica

anchi

- da li su njegove cerke i supruga iskoristile vize i otputovale u Grcku ili ce to uciniti? demonstrativno odustajanje od putovanja ostatka njegove porodice bi bila sasvim ok reakcija

- bash me briga cega je univerziteteski profesor! to bi kao trebalo da mu da neka veca prava i da bude izuzet od onoga cemu smo izlozeni svi, osim onih po kojima se ovde sasvim opravdano pljuje!

- a isto me bash briga da li ce njega zato sto se drao u ambasadi neko da goni ili mu vise nikad ne da sengen, jer za svoje postupke neka sam snosi odgovornost


nesto mislim, mozda oni tamo izvlace iz bubnja, pa tu vizu sto je nije dobio Janko, dobio Marko, moj postar, dobar i vredan covek, onomad mi rece da je zakazao za vizu ... bas cu da ga pitam jel dobio i drzim mu pesnaje.

Gospođo/gospođice, odregulišite sebi dozu hormona, ova sadašnja vam je očigledno ili premala ili previsoka. Bar sudeći prema vašoj reakciji.

Dakle, građani Srbije trpe veliko maltretiranje od strane službenika ambasada država koje pripadaju Šengenskom sporazumu, a ovih dana u velikoj meri čujem dosta pritužbi na račun grčke ambasade. Da li je to zbog preopterećenosti u sezoni odmora, ili zbog onoga što se dešava sa Veropulosom, ne znam - ali ta činjenica se ne menja. Neće svako biti maltretiran, niti će svakome sa urednim papirima biti odbijena viza. Ali će se na vas drati, bacati vam pasoš, razbacivati papire, nećete imati pravilne informacije o tome šta je za vizu sve potrebno.

A vi - ako vam je dobro, onda ništa.
Što bih ja volela da živim u vašoj SANJANOJ Srbiji, gde su vrata Šengenskih ambasada širom otvorena svakome, gde su službenici nasmejani i srdačni, a vize se dele šakom i kapom. Sramotno je što zbog vašeg nekog očigledno ličnog animoziteta krivite stvarnost. Zaista sramotno.
Lepa Radmilovic Lepa Radmilovic 16:23 17.06.2008

eto...

ja kad pricam da nam grci nisu i nece biti prijatelji, ....

uvek neki interes...uvek.

bas mi je zao sto ste onemoguceni da idete bilo GDE!
Inner Party Inner Party 16:37 17.06.2008

Nije strasno!

Zaprepašćen sam brojem ljudi, građana Beograda koji u tom redu tako ponizno ćute da bi dobili vizu i pristaju na torturu i poniženje


Ovo ni meni nikada nije bilo jasno!
Hajde da te muce birokratskim petljanjem a da ti ides u EU radi neodloznog posla ili ne-daj-boze lecenja, pa moras da istrpis po svaku cenu...

Ali, kada neko ide na obicno letovanje a spreman je da trpi svu to sodomiju u ambasadi - to ce mi uvek biti cudno.
Hocu da kazem, ja ne bih mogao!


mariopan mariopan 16:47 17.06.2008

Re: Nije strasno!

Ne idu svi ljudi na letovanje, mnogi imaju tamo porodice itekako ce biti ponizni i otrpece svako ponizenje da bi recimo videli svoju decu...to i ja radim, progutam zabu, otrpim da mi daju dve nedelje i onda racunam kada imam prevoz za nazad pa ne smem da zakasnim da mi ne udare onaj famozni pecat zabrane...pa onda krenem dva tri dana ranije kuci i sve se svede na destak dana....to rade sve zemlje Evrope a ne samo Grcka. Imaju sva prava da daju ili ne daju vize a moze se desiti i na samoj granici da sluzbenik zakljuci da ne treba da vas pusti...to je i njegovo pravo...pa iako imate urednu vizu moze se desiti da ne udjete u zemlju u koju ste posli. Cude se samo oni koji nisu putovali skoro pa ne znaju da je nama koji negde moramo da odemo bas tako unazad desetak godina..znaci Janko Baljak nije nikakav izuzetak, samo je sada i on doziveo da ga odbiju. To je za nas normalno, vracanje po dodatne papire, potvrde razne, onda ko ne zivi u Beogradu kao ja ima dosta dodatnih troskova...bolje da ne opisujem ...ali ovo je odgovor zasto gradjani Srbije sve to trpe...zato sto moraju. Ko god ne mora neka sedi kod kuce ili neka ide u zemlje gde se ne traze vize ili se dobijaju na granici.
Beingness Beingness 16:38 17.06.2008

Whaa?

Teško mi je da poverujem da ovo ide tako... Skandalozno. Ta teorija zavere prestaje da bude teorija.


Dobio sam famozni pečat i u Šengen zemlje čak ni službeno neću moći da putujem duže vreme.


Ne kapiram. Kakav pečat? Zašto ovaj sramotni postupak onemogućava dobijanje drugih šengen viza?
Mara Mara 18:40 17.06.2008

...

undefined
Beingness
Ne kapiram. Kakav pečat? Zašto ovaj sramotni postupak onemogućava dobijanje drugih šengen viza?


Шенген виза је настала на основу низа правних аката, који су заправо мултилатерални уговори, склопљених под окриљем Европске уније (некада, Европска заједница за угаљ и челик, односно Европска заједница). Низом споразума, државе чланице ЕУ су постепено укидале ограничења у погледу преласка границе како људи, тако и робе.
Укратко, шенген визни режим су прихватиле готово све државе-чланице ЕУ (изузев Велике Британије и Републике Ирске), а прикључиле су се и оне које нису у ЕУ: Исланд, Швајцарска, Лихтенштајн и Норвешка (не знам да ли се почело са применом код њих).
Наравно, све нове ЕУ чланице су у обавези да у одређеном року уведу овај систем, па је зато и Мађарска морала да уведе визе за грађане Србије, а ускоро ће то и Бугарска (Румунија је то учинила много пре задатог рока).
Шенген-виза, вероватно знате, омогућава да се - под условом да је добијете, путује слободно по целој тзв. Шенген зони. Међутим, уколико вам је виза одбијена, печат вас спречава да аплицирате у наредних пола године до годину дана (слично је и за америчку визу)...Следећи пут када неко коме је из било којег разлога одбијена виза, може да има проблем, јер се сви подаци уносе у базу података, те отуда промена пасоша (чему су многи прибегавали) ништа не мења. Мислим да се база података налази у Бриселу и државе-чланице размењују податке (одатле они рокови од пар дана за издавање визе, зависно од амбасаде до амбасаде) и проверавају да ли сте некада, негде прекорачили визу...Најгоре је што се дешавају и грешке: погрешно слово или рецимо матични број и очас посла вас поистовете са криминалцем или неком личношћу "из криминогене средине"....
mocna malena79 mocna malena79 20:09 17.06.2008

Re: ...

Mara
undefined

Међутим, уколико вам је виза одбијена, печат вас спречава да аплицирате у наредних пола године до годину дана (слично је и за америчку визу)...Следећи пут када неко коме је из било којег разлога одбијена виза, може да има проблем, јер се сви подаци уносе у базу података, те отуда промена пасоша (чему су многи прибегавали) ништа не мења. Мислим да се база података налази у Бриселу и државе-чланице размењују податке (одатле они рокови од пар дана за издавање визе, зависно од амбасаде до амбасаде) и проверавају да ли сте некада, негде прекорачили визу...Најгоре је што се дешавају и грешке: погрешно слово или рецимо матични број и очас посла вас поистовете са криминалцем или неком личношћу "из криминогене средине"....


Nije sasvim tacno. zabrana apliciranja od sest meseci je ukinuta pre par meseci, prakticno si mogao da predas dan po odbijanju ponovo. Naravno sa tim u vezi da ponovo skupis sve papire , platis osiguranje i ponovo platis vizu (sada je ako placanje vize ukinuto) ali naravno nista nije garantovalo da ce ti viza sledeci put biti odobrena. klasicno uzimanje para na sitno ili ti - ciganisanje! To da ti pecat odbijenice pravi problem za sve ostale zemlje sengena cije bi vize mozda trazio, tacno je ali nije i presudno. Nazalost, niko ne zna sta je presudno..
Mara Mara 20:30 17.06.2008

Re: ...

Да,
Вероватно је укинуто, нисам пратила Шенген неко време...Међутим, то што је допуштено да се поново аплицира говори у прилог чињеници да они то формално дозвољавају, јер ће свакако наплатити таксу (која иде буџету те државе, дозволили они нама да одемо тамо или не), а то што ти имаш печат о одбијању (и унос информације о одбијању у базу података) има своју сврху, веруј ми.

Слажем се Малена да нико овде не може да тврди који су поуздани узроци неиздавања визе (осим очигледних формално-правних ситуација). Виза, по својој дефиницији је само први корак - неопходни услов да се крене на пут, али, као што је неко већ поменуо, гранична служба може да вас врати иако имате визу без објашњења (што је, такође, суверено право сваке државе то јест, државних органа који се баве контролом граница).

Једно је сигурно: недопустив је однос службеника страних дипломатских представништава према нашим грађанима, а о нашима који су запослени тамо имам још горе мишљење. Оно што је најгоре јесте да им се МОЖЕ. Желим да верујем да ће се коначним издавањем нових пасоша који су усвојеним стандардима израде и заштите заиста на врхунском нивоу и сетом закона и конкретних акција, ситуација побољшати (да не надовезујем овде причу о спољнополитичким околностима и темпу придруживања ЕУ)....
vladimir petrovic vladimir petrovic 14:12 18.06.2008

Re: ...

Mara
Виза, по својој дефиницији је само први корак - неопходни услов да се крене на пут, али, као што је неко већ поменуо, гранична служба може да вас врати иако имате визу без објашњења (што је, такође, суверено право сваке државе то јест, државних органа који се баве контролом граница).


Ovo je, naravno, tacno. Ako doticni univerzitetski profesor vristi ko Damjanov zelenko sto mu nisu dali vizu, sta bi radio da je otisao do grcke granice i i da mu grcki organi odbiju dozvolu da udje u Grcku. Koliko bi tek onda "ruznih reci" on izgovorio...

Cesto sam zapanjen koliko nasi ljudi reaguju naivno i amaterski... umisljajuci da su oni, svaki pojedinacno, ukljuciv i postovanog sveznalicu Ivana Marovica, veoma vazne licnosti .
Mara Mara 14:51 18.06.2008

Re: ...

Јесте Петровићу,
Због тога сам ја на овом посту и написала у једном од коментара да је виза неопходни предуслов да се крене на путовање, а гранична служба може без обзира на валидну визу - да врати путника (без објашњења)...

поздрав!
Markonio Markonio 16:43 17.06.2008

Na Zapadu ništa novo...

Nenad Vukićević (urednik sajta „Srpski nacionalisti“) bi Vam rekao:
„Zašto ne odete u Afriku malo, zašto ne odete u Aziju, tamo gde Vam ne trebaju vize, tamo ćete videti nešto novo, u Evropi nećete ništa novo videti što će da se promeni u narednih 50 godina“
Vračarac Vračarac 09:40 18.06.2008

Re: Na Zapadu ništa novo...

„Zašto ne odete u Afriku malo, zašto ne odete u Aziju, tamo gde Vam ne trebaju vize, tamo ćete videti nešto novo, u Evropi nećete ništa novo videti što će da se promeni u narednih 50 godina“

Ukoliko je turizam u pitanju dotični gospodin (ne želim ni ime da mu pomenem) je u pravu. Afrika i Azija imaju zaista mnogo toga da ponude. Svako ko je bio u Africi ne računajući Egipat, Tunis ili Maroko t.j. klasične turističke destinacije ostao je fasciniran. Takve prirodne lepote ne mogu se videti na drugim mestima. Viktorijini vodopadi, 2500km peska, palmi i tirkiznog indijskog okeana u Mozambiku, delta Okawanga u Bocvani, plaže u Gani. Ko jednom tamo ode vratće se. Problem predstavlja skup avio prevoz ali zato se sve to može pokriti veoma jeftnim (prilično luksuznim) smeštajem i opštom jeftinoćom (čak i za naše prilike) koja vlada u tim zemljama. Slična situacija je i sa jugoistočnom Azijom. Prelepe zemlje, skup prevoz, dobar smeštaj i jeftin provod. Verujte mi na reč. A torškovi na kraju ispadnu približno isti kao u Grčkoj ili Hrvatskoj.
Još ako ste backpacker...
Radojicic Radojicic 16:47 17.06.2008

...

http://www.greekemb.co.yu/index_sr.html

vecina linkova ne radi, nema informacija o vizama, ne zna se ko je konzul
masala
ivana23 ivana23 16:59 17.06.2008

Re: ...

Radojicic
http://www.greekemb.co.yu/index_sr.htmlvecina linkova ne radi, nema informacija o vizama, ne zna se ko je konzulmasala


Sef Konzularnog odeljenja: Nikolaos Giotopoulos, sekretar ambasade
Adresa: Strahinjića Bana 76, 11000, Beograd
Tel.: (+381 11) -33.41.507
Fax : (+381 11) -33.44.746, -33.44.521
E-mail: office@greekemb.co.yu
Radno vreme sa strankama: ponedeljak - petak: 09:00 - 13:00

KONZULARNO ODELJENJE AMBASADE
Informacije o vizama
http://www.greekemb.co.yu/proxeneio_beograd/plirofories1sr.html

Izvinjavam se, al' ja sve nadjoh.



Radojicic Radojicic 17:05 17.06.2008

Re: ...

sad se otvara i meni, malopre sve strane bile ono 404, strana ne postoji, resenje je izgleda kliknuti na onaj grcki grb desno ispod koga nista ne pise
vladimir petrovic vladimir petrovic 14:14 18.06.2008

Re: ...

Sef Konzularnog odeljenja: Nikolaos Giotopoulos, sekretar ambasade

Moj savet: Nemojte da uznemiravate coveka koji radi svoj posao. On zna sta radi.
ivana23 ivana23 14:30 18.06.2008

Re: ...

vladimir petrovic
Sef Konzularnog odeljenja: Nikolaos Giotopoulos, sekretar ambasadeMoj savet: Nemojte da uznemiravate coveka koji radi svoj posao. On zna sta radi.

A sto bi smo ga uznemiravali? Mi smo samo govorili o sajtu...
vucko vucko 16:49 17.06.2008

Uh :((((

Priznajem da sam izgovorio par ružnih reči jer je teško trpeti poniženje u konzulatu ambasade prijateljske zemlje.

Janko, znam da nije bilo lako držati jezik za zubima, ali ovo ti baš nije bilo pametno - nisam siguran, ali ovo možda može da bude tretirano kao napad na službenike ambasade (harassment) - što onda zaista može da ti napravi problem za dalje. Ovde u Britaniji tipično postoje upozorenja u tim raznim javnim službama da će služba do svojih maksimalnih ovlašenja goniti one koji fizički ili verbalno zlostavljaju njene radnike.

Inače juče mi reče brat od tetke, koji živi u Španiji, kako je svojim očima gledao (pre dve-tri godine) kako španska ambasada daje vize (otprilike) polovini članova kulturno-umetničkog društva a (otprilike) polovinu odbija - organizatori totalno sluđeni i očajni - ni da idu, ni da otkazuju.
Mara Mara 01:45 18.06.2008

Re: Uh :((((

Да,
Можда знамо за исти КУД....морали су да носе видео-снимке са наступа....да докажу да су фолклорни ансамбл ...
vladimir petrovic vladimir petrovic 14:18 18.06.2008

Re: Uh :((((

Vucko
Janko, znam da nije bilo lako držati jezik za zubima, ali ovo ti baš nije bilo pametno - nisam siguran, ali ovo možda može da bude tretirano kao napad na službenike ambasade (harassment) - što onda zaista može da ti napravi problem za dalje. Ovde u Britaniji tipično postoje upozorenja u tim raznim javnim službama da će služba do svojih maksimalnih ovlašenja goniti one koji fizički ili verbalno zlostavljaju njene radnike.

Slazem se. Lepo upozorenje za one razumne, koji mogu da shvate. A medju njima obicno nisu oni umisljeni VIP, koji se zgrazavaju ako im neko ne cini po volji...
Exitus Letalis Exitus Letalis 17:05 17.06.2008

kad su zvali dačića...

... da mu obećaju da će da ga ture sve sa partijom u onu internacionalu, jel čeko red il mu je lično konzul doneo vizu?
zato i rade dva šaltera od 6 jer raznose po kućama ovima koji još uopšte nisu ništa. nikakva vlas'
zanimljivo je da nikad nismo imali bezvizni režim sa grčkom.
drago mi je da me ta zemlja ni na koji način ne privlači.
mariopan mariopan 17:14 17.06.2008

Re: kad su zvali dačića...

Meni je najlepsi onaj deo gde pise da se upacuje po 35 evra ali ako vas odbiju te pare ne vracaju ))))
Radojicic Radojicic 17:18 17.06.2008

Re: kad su zvali dačića...

6. Državljani FYROM-a i srpski državljani u čijim pasošima pored mesta rodjenja navodi “Makedonija“, mogu da predaju dokumenta isključivo za individualnu vizu, koja važi samo za Grčku.


a meni ovaj
Dušan Maljković Dušan Maljković 19:19 17.06.2008

Re: kad su zvali dačića...

drago mi je da me ta zemlja ni na koji način ne privlači.



Za ovo stvarno treba imati "muda" pa napisati... Da, šta nam je ta Grčka dala, zaboga? Samo matematiku, fiziku, filozofiju, umetnost, demokratiju i još nekoliko sličnih minornih stvari...
Kazezoze Kazezoze 21:00 17.06.2008

Re: kad su zvali dačića...


Za ovo stvarno treba imati "muda" pa napisati... Da, šta nam je ta Grčka dala, zaboga? Samo matematiku, fiziku, filozofiju, umetnost, demokratiju i još nekoliko sličnih minornih stvari...

posebno smo joj zahvalni na ovom poslednjem, jer da nam nije dala demokratiju, danas bi ugledni univerzitetski profesor troshio desetine hiljada eura ucheci tenis svoje kcerke, a nebi se nervirao po nekakvim ambasadama moleci kao neki obichan gradjanin da mu odobre shengensku vizu.
Doctor Wu Doctor Wu 21:15 17.06.2008

Re: kad su zvali dačića...

posebno smo joj zahvalni na ovom poslednjem, jer da nam nije dala demokratiju, danas bi ugledni univerzitetski profesor troshio desetine hiljada eura ucheci tenis svoje kcerke, a nebi se nervirao po nekakvim ambasadama moleci kao neki obichan gradjanin da mu odobre shengensku vizu

da, i meni ostalo nejasno da li će i treća kćer da se pridruži sestrama u kampu?
i da li je i ona uredno krštena, kao ostatak familije?
i, naravno, da li ona uopšte igra tenis?
pufna pufna 23:35 17.06.2008

Re: kad su zvali dačića...

... da mu obećaju da će da ga ture sve sa partijom u onu internacionalu, jel čeko red il mu je lično konzul doneo vizu?

ali EL,
stara dobra prica o bitnima i nebitnima. Ne vredi se potresati i praviti takve paralele.
Exitus Letalis Exitus Letalis 00:34 18.06.2008

Re: kad su zvali dačića...

Za ovo stvarno treba imati "muda" pa napisati... Da, šta nam je ta Grčka dala, zaboga? Samo matematiku, fiziku, filozofiju, umetnost, demokratiju i još nekoliko sličnih minornih stvari...

a treba biti prilično glup pa ovako ukapirati.
mene ova grčka ne interesuje.
ni najmanje. ni zrnce.

Izveštaj organizacije Amnesti internešnl fokusira se pre svega na neuspeh države u usaglašavanju sa međunarodnim zakonima i standardima o ljudskim pravima kada su u pitanju pristup procesu davanja azila, hapšenje migranata i zaštita od diskriminacije i zlostavljanja. Osvrćuči se na položaj Roma u zemlji, u izveštaju se navodi da su Romi u Atini i Patrasu nasilno iseljeni iz svojih domova, pri čemu su sami snosili većinu troškova preseljenja. Romi su takođe bili mete rasističkih povreda prava, na šta su, u nekim slučajevima, vlasti nastojale da ne obraćaju pažnju.

o ovoj grčkoj pričam, koja je ksenofobična, homofobična, verski zatucana...

anchi anchi 00:52 18.06.2008

Re: kad su zvali dačića...

pufna
... da mu obećaju da će da ga ture sve sa partijom u onu internacionalu, jel čeko red il mu je lično konzul doneo vizu?

ali EL,
stara dobra prica o bitnima i nebitnima. Ne vredi se potresati i praviti takve paralele.



da, bitni mnogo vole da isticu kako su bitni a kad ih po glavi klepi ono sto je nebitnima svakodnevna pojava ... onda udare na velika zvona ...ne bi li ispali jos bitniji ...
Dušan Maljković Dušan Maljković 00:55 18.06.2008

Re: kad su zvali dačića...

Evo, EL, još jednog primera kako ne možete da se suzdržite od vređanja nakon drugog posta. Vi ste inače divan primer nenasilne komunikacije Druge Srbije -- odmah je oponent glup ako se ne slaže sa našom doktrinom. Pa dobro, što onda gubite vreme i diskutujete? Ja nažalost ne čitam šta vi mislite, već šta pišete, a rekli ste da vas Grčka ni malo ne privlači. Dakle -- kompletna Grčka, pa što je onda glupo shvatiti da vas ne privlači ni njena istorija kulture?

Naveli ste jedan aspekt od koga pati većina savremenih demokratija. Pitajte Indijance u SAD kako oni vide svoje "rezervate", Rome u Sloveniji kako doživljavaju odnos države, muslimane u Francuskoj, Albance u Švajcarskoj, itd. Pričate o univerzalnom fenomenu. Bitan je stepen diskriminacije, kao i mehanizmi društva da se sa diskriminacijom u perspektivi izbori. Ne vidim da Grčka te mehanizme nema, kao i da ne ispunjava standarde EU.
Dolybell Dolybell 01:06 18.06.2008

Re: kad su zvali dačića...

Zatucana oduvek.. Delfi

Dolybell Dolybell 01:09 18.06.2008

Re: kad su zvali dačića...

Dolybell Dolybell 01:10 18.06.2008

Re: kad su zvali dačića...

Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 01:25 18.06.2008

Re: kad su zvali dačića...

Dušan Maljković

Za ovo stvarno treba imati "muda" pa napisati... Da, šta nam je ta
Grčka dala, zaboga? Samo matematiku, fiziku, filozofiju, umetnost,
demokratiju i još nekoliko sličnih minornih stvari...

E pa kolega, da se jednom slozimo u potpunosti! Dakle, hajde malo da se olade strasti i da se razdvoji trenutna vizna politika od vrednosti kulture i naroda koji nam je, uzgred budi receno, u par navrata znacajno pomagao, od doba ratova sa Turcima, sve do skorasnje humanitarne pomoci i donacija pojedinim opstinama u Srbiji.
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 01:30 18.06.2008

Re: kad su zvali dačića...

Kazezoze

posebno smo joj zahvalni na ovom poslednjem, jer da nam nije dala
demokratiju, danas bi ugledni univerzitetski profesor troshio desetine
hiljada eura ucheci tenis svoje kcerke, a nebi se nervirao po nekakvim
ambasadama moleci kao neki obichan gradjanin da mu odobre shengensku
vizu.

Pretpostavljam da ste Vi, sa sve anchi i ostatkom pljuvacko-umetnickog drustva, obozavatelj onoga koji je svojevremeno lepo rekao da je njemu beogradski univerzitet isto sto i bilo koja zemljoradnicka zadruga. Lepo, lepo. Jeste li bili skoro pod lipom da odate postu svom heroju? On nije patio od tih "grckih" bolesti kao sto je demokratija. A ni tenis nije voleo, pricao svojevremeno Boba Zivojinovic.

I da, "ne bi" se pise odvojeno.


@Exitus
Pomalo ste me razocarali - ovde se, makar posredno, solidarisete sa oportunistima i populistima kojima smeta akademski status g. Baljka i tenis njegovih kceri. Upravo takav stav nas vodi natrag u nacional-socijalizam. Nikome se ne svidjaju mnoge stvari u Grckoj, ali ona treba da nam bude i dalje uzor po mnogim parametrima. Obaska sto je i pokojni premijer Djindjic vise puta isticao da je nama dalek, ali dostizan cilj upravo onaj status koji u EU uzivaju bas Grcka ili Portugal, a da ne treba da se poredimo sa Francuskom, Nemackom, i ostalim velikim silama (ima bas jedan njegov govor o tome na onom disku Kapiraj-Kopiraj). Razumno, zar ne?
Mara Mara 01:53 18.06.2008

Re: kad su zvali dačića...

Exitus Letalis
... da mu obećaju da će da ga ture sve sa partijom u onu internacionalu, jel čeko red il mu je lično konzul doneo vizu?zato i rade dva šaltera od 6 jer raznose po kućama ovima koji još uopšte nisu ništa. nikakva vlas'zanimljivo je da nikad nismo imali bezvizni režim sa grčkom.drago mi je da me ta zemlja ni na koji način ne privlači.


Смрти,

да те обавестим: сви народни посланици, па тако и Дачић имају право на дипломатске пасоше, а за дипломатске пасоше виза није потребна за Грчку, Италију и још неке земље...

Друго,

У складу са обичајима понашања дипломата - никоме се ништа не носи

Треће,

Конзули се ретко баве конкретним издавањем виза, лепљењем налепнице, печатирањем (обично имају више дипломатско звање, да не залазим у детаље), те им је дужност да надгледају рад конзуларних службеника и баве се сложенијим стварима...

пс. ово ради опште информисаности...
anchi anchi 02:00 18.06.2008

Re: kad su zvali dačića...

Mara
Exitus Letalis
... da mu obećaju da će da ga ture sve sa partijom u onu internacionalu, jel čeko red il mu je lično konzul doneo vizu?zato i rade dva šaltera od 6 jer raznose po kućama ovima koji još uopšte nisu ništa. nikakva vlas'zanimljivo je da nikad nismo imali bezvizni režim sa grčkom.drago mi je da me ta zemlja ni na koji način ne privlači.


Смрти,

да те обавестим: ...............................



Maro, sestro slatka, da ti ne rece, ne bi ni shvatila da se ova tako potpisuje! priznajem, google je keva!
auuuuuuuu
jel dozvoljeno da napishem da je izbor nicka - dijagnoza autora - tezak slucaj!
Mara Mara 02:04 18.06.2008

Re: kad su zvali dačića...

Е Анчи,
Није Гугл, него сам цепала латински две године у гимназији (а и имам "здравствених радника" у фамилији за извоз)....

Dušan Maljković Dušan Maljković 02:13 18.06.2008

Re: kad su zvali dačića...

Pretpostavljam da ste Vi, sa sve anchi i ostatkom pljuvacko-umetnickog drustva, obozavatelj onoga koji je svojevremeno lepo rekao da je njemu beogradski univerzitet isto sto i bilo koja zemljoradnicka zadruga.


Zapravo, Milošević je rekao da su njemu isti profesor univerziteta i zemljoradnik (ako se dobro sećam), što je apsolutno ispravna izjava, jer je data sa simboličkog mandata predsednika svih građana koji ih ne sme deliti na građane prvog i drugog reda zbog bilo kakvog ličnog svojstva, pa i obrazovanja (ono ne sme biti osnov diskriminacije). Pred funkcijom predsednika svi građani su jednaki i imaju ista prava.

Upravo je drugačiji postpak uvod u nacional-socijalizam, u kome imamo kategorije građana -- od najprivelogvanijih (arijevaca) do onih obespravljenih (Jevreja), samo što bi to danas Druga Srbija da uradi po osnovu obrazovanja, pa bi najširi slojevi grašana u Srbiji trebalo da ostanu bez elementarih prava, kao što je pravo glasa, na primer (ideja Čedomira Jovanovića da "većina nije demokratska (jer glasa za SRS, SPS I DSS) i da se ti glasovi ne računaju".
anchi anchi 02:21 18.06.2008

Re: kad su zvali dačića...

Milan M. Ćirković
Kazezoze

posebno smo joj zahvalni na ovom poslednjem, jer da nam nije dala
demokratiju, danas bi ugledni univerzitetski profesor troshio desetine
hiljada eura ucheci tenis svoje kcerke, a nebi se nervirao po nekakvim
ambasadama moleci kao neki obichan gradjanin da mu odobre shengensku
vizu.

Pretpostavljam da ste Vi, sa sve anchi i ostatkom pljuvacko-umetnickog drustva, obozavatelj onoga koji je svojevremeno lepo rekao da je njemu beogradski univerzitet isto sto i bilo koja zemljoradnicka zadruga. Lepo, lepo. Jeste li bili skoro pod lipom da odate postu svom heroju? On nije patio od tih "grckih" bolesti kao sto je demokratija. A ni tenis nije voleo, pricao svojevremeno Boba Zivojinovic. .............



neeeeeeeeeee, nemoj da me mesas, nisam ja htela da uvredim profesore, postujem znanje, vreme, trud ulozen, postujem ono sto je za postovanje, ali ... ajd' da li ti postujes sve svoje kolege, nisam ja bash pala s marsa pa da ne znam ko si ti?!

Je l' (aj' da obratim paznju na pravopis) bi li ti, ili biste li Vi, gospodine Cirkovicu, napisali ovakav blog, pismo, apel ... sta god da je g. Janko Baljak objavio a Jasmina Tesanovic prenela?


Moguce je da gresim i ako biste - debelo bih razmislila o stepenu postovanja koje imam spram Vas (prevashodno kroz blogove koje ste objavili, a ja procitala .... mnogo vise sam citala nego sto sam na blogu pisala ... danas me nesto krenulo i ne bih zelela da postanem redovna, ali to ne treba da se Vas tiche) ovakav "jeftini" tekst objavili?

Nadam se, zelim i verujem da ne biste.Taman da ste prosli isto, identicno kao g. Baljak - hajde, razuverite me, da li bi Vas eventualni blog bio i nalog na njegov?


Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 02:21 18.06.2008

Re: kad su zvali dačića...

Dušan Maljković

Zapravo, Milošević je rekao da su njemu isti profesor univerziteta i zemljoradnik (ako se dobro sećam), što je apsolutno ispravna izjava,
jer je data sa simboličkog mandata predsednika svih građana koji ih ne
sme deliti na građane prvog i drugog reda zbog bilo kakvog ličnog
svojstva, pa i obrazovanja (ono ne sme biti osnov diskriminacije). Pred
funkcijom predsednika svi građani su jednaki i imaju ista prava.

Osim sto se ne secas dobro. Rekao je da je njemu misljenje Beogradskog univerziteta jednako vazno kao i misljenje bilo koje poljoprivredne zadruge (dobro nije rekao kolhoza, ocigledno je da mu je to bilo na umu). Dakle, nije govorio o individuama, vec je govorio o misljenju, stavu - a stav nije bio o poljoprivredi. Tako da se na to primenjuje ista logika koju je svojevremeno Platon primenio kada je u Sokratova usta stavio poznato retoricko pitanje da li biste se vozili galijom kojom upravlja najlepsi medju putnicima, a navigira onaj koga putnici izaberu vecinom glasova.

Obaska sto je doista ocaravajuce i nekako nostalgicno utvrditi da mrtvi diktator nije diskriminisao gradjane. Ima kod Markesa jedan lep odlomak na tu temu, u "Jeseni Patrijarha", ne znam jesi li svesno ili podsvesno parafrazirao... ;o)
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 02:26 18.06.2008

Re: kad su zvali dačića...

anchi

Je l' (aj' da obratim paznju na pravopis) bi li ti, ili biste li Vi,
gospodine Cirkovicu, napisali ovakav blog, pismo, apel ... sta god da
je g. Janko Baljak objavio a Jasmina Tesanovic prenela?

Odgovor je da ne bih. Ali ne iz razloga sto bih se uplasio ovakvih reakcija ili tome slicno, vec iz vrlo prostog razloga sto vizu za koju vidim da je suvise mucno i ponizavajuce dobiti - ne bih ni trazio. U tom pogledu se slazem sa Maljkovicem, i meni se desilo par puta da nisam otisao na neke konferencije posto sam shvatio da ce biti suvise mucno (i skupo) doci do viza. Drugim recima, potrudio bih se da ne dodjem u takvu situaciju. Sad, naravno, jasno mi je da ja imam dosta olaksavajucih okolnosti u poredjenju sa g. Baljkom, prevashodno u tome sto nisam ozenjen i nemam dece koja kukumavce da idu na more/tenis. Tako da mu ne zameram, doista.

Sto ne znaci da licno nisam jos znatno gnevniji od kolege Baljka u povodu raznoraznih stvari i uzroka takvog stanja, prevashodno lokalnih, srpskih, ali i *tamosnjih*.
Dolybell Dolybell 02:31 18.06.2008

Re: kad su zvali dačića...

o ovoj grčkoj pričam, koja je ksenofobična, homofobična, verski zatucana...



corn mouth corn mouth 02:32 18.06.2008

Re: kad su zvali dačića...

Milošević je rekao da su njemu isti profesor univerziteta i zemljoradnik (ako se dobro sećam), što je apsolutno ispravna izjava,

Ne, maljkovciu, on je rekao da je njemu BU isto vazan kao i ma koja zemljoradnicka zadruga.

dok vi trucate o opstem mestu da profesor univ i zemljoradnik treba da budu jednaki pred zakonom,
milosevic misli na to da ce izvrsna vlast jednako ulagati u najveci drzavni univerzitet kao u neku zemljoradnicku zadruge. Ono sto milosevic radi je ulagivanje ka 90% glasackog tela koje nikada nije krocilo na univerzitet.

to samo vama, maljkovcu nije jasno.
mozda bi bilo da ste bar neku diplomu tog univerziteta stekli.
Dolybell Dolybell 02:33 18.06.2008

Re: kad su zvali dačića...

o ovoj grčkoj pričam, koja je ksenofobična, homofobična, verski zatucana...


anchi anchi 02:43 18.06.2008

Re: kad su zvali dačića...

Milan M. Ćirković

Odgovor je da ne bih. ...................



Hvala. Meni ovo dovoljno.
Dušan Maljković Dušan Maljković 02:51 18.06.2008

Re: kad su zvali dačića...

Obaska sto je doista ocaravajuce i nekako nostalgicno utvrditi da mrtvi diktator nije diskriminisao gradjane. Ima kod Markesa jedan lep odlomak na tu temu, u "Jeseni Patrijarha", ne znam jesi li svesno ili podsvesno parafrazirao... ;o)


Prvo, ne mislim da je Milošević bio diktator (zajedno sa Žižekom), a ostaje nam da ustanovimo o kakvom mišljenju je reč u slučaju zemljoradnik vs. univerzitetski profesor. Ako je reč, pretpostavlja, o tome da li on -- predsednik Republike -- treba da podnese ostavku -- onda je opet Milošević u pravu: ne vidim zašto bi mišljenje jednog građanina koji ima jedna glas kao i ostali bilo manje ili više važno od bilo kog drugog. Uostalom, treba već jednom dekonstruisati tu poziciju znanja koja se pripisuje profesorima univerziteta po nekakvom automatizmu, a s druge strane, ona oduzima "poljoprivrednicima" -- sve od slučaja do slučaja, moliću lepo! (Gedel je dobar primer -- brilijantni naučnik koji po kriterijumima SANU ne bi mogao da bude član!)
Mara Mara 02:59 18.06.2008

Re: kad su zvali dačića...

Dušan Maljković
Prvo, ne mislim da je Milošević bio diktator


МОЛИМ? Је л' ти Маљковићу ово озбиљно?

Уколико јеси, молила бих да, када се већ бавиш математиком, физиком и философијом, право и политичке науке препустиш другима...јер је Милошевић представљао дефиницију тоталитаристе и диктатора (ако те нису обавестили, онда ја да ти кажем)...

...него, да не траћим време, твој политички опус говори за себе...
Dušan Maljković Dušan Maljković 03:03 18.06.2008

Re: kad su zvali dačića...

Kažite mi definiciju totalitariste i diktatora, molim Vas.

Moj politički opus? Kažite mi nešto i o tome, ne sećam se da ga je bilo u nekom standardnom smislu te sintagme...

Plasirali ste i tezu da je Milošević „liberalizovao“ Srbiju, doduše na lažan način, dajući slobodu da se ratuje, siluje i sl. Da li ovaj politički gest možemo posmatrati isključivo kao formu pervertiranog liberalizama?

Žižek: Milošević, pre svega, nije bio u pravom smislu te reči totalitarni vođa. I nije to liberalizam, koliko je u pitanju lažna transgresija i to je deo moje šire teze – da režimi koje mi prihvatamo kao nedemokratske, koji imaju neku populističku mobilizaciju, nisu jednostavno samo opresivni – žrtvuj se i slično – već da svi ovi režimi nude, na nekom potisnutom nivou, opsceni užitak. Ja sam referirao na Aleksandra Tijanića, koji nije moj politički saputnik, ali je pre više od 10 godina ponudio zanimljivu analizu. Napisao da je Srbija za vreme Miloševića bila kao škola na stalnom raspustu, gde je sve dozvoljeno, može se krasti, itd, dakle jedan lažni karneval i to je zapravo moja teza: vlast, autoritarna vlast nije teror, da protiv nje ne možemo humorom ili karnevalom, već da ona sama ima opsceni humor, jedan svojstveni karneval koji je u samom jezgru totalirane vlasti. To je samo ilustracija jedne opšte teze – da kažem psihoanalitički, o ključnoj ulozi uživanja. Za mene je pravo pitanje, a to je velika enigma cele novovekovne misli – zašto se ljudi pokoravaju nedemokratskoj vlasti? Mislim da psihoanaliza daje odgovor.
Dolybell Dolybell 03:28 18.06.2008

Re: kad su zvali dačića...


o ovoj grčkoj pričam, koja je ksenofobična, homofobična,



Dolybell Dolybell 03:30 18.06.2008

Re: kad su zvali dačića...

o ovoj grčkoj pričam, koja je ksenofobična, homofobična, verski zatucana...



dzouzi dzouzi 03:37 18.06.2008

Re: kad su zvali dačića...

jel dozvoljeno da napishem da je izbor nicka - dijagnoza autora - tezak slucaj!


Maro i Anchi,

Polako, spustite malo loptu...
Nije fer.
Mara Mara 03:38 18.06.2008

...

Dušan Maljković
Kažite mi definiciju totalitariste i diktatora, molim Vas.Moj politički opus? Kažite mi nešto i o tome, ne sećam se da ga je bilo u nekom standardnom smislu te sintagme...


Наравно да нећу давати никакве дефиниције. Захтевало би превише простора, јер сам склона опширним репликама, а и не волим да цитирам када имам довољно сопствених аргумената (академска расправа и доказивање захтева више кредибилних извора/аутора, а ми нисмо на месту које нам то омогућава, нити је Блог формат за "нагорњавање" те врсте).

Друго, немојте Маљковићу да набацујете фразе које су звучне, а немају никакво значење - "стандардни смисао"... Врло добро сте разумели шта сам хтела да Вам кажем...

Жижек није ауторитет коме бих дала снагу одлучујућег аргумента у расправи о Милошевићевој политичкој заоставштини.
Mara Mara 03:44 18.06.2008

Re: kad su zvali dačića...

dzouzi
jel dozvoljeno da napishem da je izbor nicka - dijagnoza autora - tezak slucaj!Maro i Anchi, Polako, spustite malo loptu...Nije fer.


Џоузи,

само дискутујем. Ословила сам Exitus Letalis у преводу, јер ми је једноставније за вокатив (не могу да почнем "Егзитус Леталису, да те обавестим", пара уши)...
Бре људи, ако се обратим озбиљним тоном, не значи да хоћу да се свађам, него разговарам...

пс...ето Џоз...је л' сам сад објаснила (лопту ионако не умем да пимпујем па нећу ни да је спуштам, више волим да користим волеј ударац шпицем копачке, розле боје)
)))
Dušan Maljković Dušan Maljković 05:28 18.06.2008

Re: ...

Врло добро сте разумели шта сам хтела да Вам кажем...


Ja vas, draga Maro, ništa nisam razumeo. Kažete da je Milošević emanacija definicije diktatora, a kad vas pitam za tu definiciju vi nećete da kažete. Kao i kad vas pitam za svoj "politički opus" -- da li mislite da vam čitam misli pa da znam šta ste pod tim mislili? Moje eseje o političkom? Moj stranački angažman? Moj aktivistički istorijat? Šta?

Valjda ćete mi sada nešto reći, u suprotnom idem na kurs mentalnog skeniranja: u vezi sa pisanjem nekih blogera on se pokazuje neophodnim, ako želite da ih shvatite.
dzouzi dzouzi 07:16 18.06.2008

Re: kad su zvali dačića...

dijagnoza autora - tezak slucaj!


Маро,

Мислила сам на овај део цитата, али то је
написала Анцхи, према томе - соури : - )

Ма нећу ни ја да се свађам, само ми је ово горе
мало засметало...

пс...не лажи ме за лопту кад смо заједно
играле у "Женску момчад" и победиле
са 5:0!!! )))

Поздрав Маро.
edi-va edi-va 08:20 18.06.2008

Re: kad su zvali dačića...

Mara
пс...ето Џоз...је л' сам сад објаснила (лопту ионако не умем да пимпујем па нећу ни да је спуштам, више волим да користим волеј ударац шпицем копачке, розле боје)
)))


Bloody Merry:)))))
vladimir petrovic vladimir petrovic 08:48 18.06.2008

Re: kad su zvali dačića...

Milan M. Cirkovic
Obaska sto je i pokojni premijer Djindjic vise puta isticao da je nama dalek, ali dostizan cilj upravo onaj status koji u EU uzivaju bas Grcka ili Portugal, a da ne treba da se poredimo sa Francuskom, Nemackom, i ostalim velikim silama (ima bas jedan njegov govor o tome na onom disku Kapiraj-Kopiraj). Razumno, zar ne?


Hm. Zoran Djindjic je bio skroman covek, sto je uglavnom odlika realnih ljudi. Ovi danas, ukljucujuci BT i njegove satelite, sigurno misle kako cemo mi, kada uskoro udjemo u EU (cini mi se da rekose da cemo do kraja o.g. dobiti status kandidata), odmah PRESKOCITI takve kao sto su Grcka, Portugal, Irska i druga boranija, pa cemo stati rame uz rame bas uz Francusku i Nemacku. Ako su "Srbi narod najbolji" njima je mesto visoko, medju najboljima, he, he, he
vucko vucko 08:52 18.06.2008

Re: kad su zvali dačića...

Ovi danas, ukljucujuci BT i njegove satelite, sigurno misle kako cemo mi, kada uskoro udjemo u EU (cini mi se da rekose da cemo do kraja o.g. dobiti status kandidata), odmah PRESKOCITI takve kao sto su Grcka, Portugal, Irska i druga boranija, pa cemo stati rame uz rame bas uz Francusku i Nemacku.

Telepatija je čudo...
vladimir petrovic vladimir petrovic 08:59 18.06.2008

Re: kad su zvali dačića...

Dolybell nas podseca na grandiozne starogrcke spomenike. Hvala, uvek je lepo videti ih.

A sta cemo sa idejom (cini mi se da je to i g. Nsarski, pomalo u sali, nedavno pomenuo) da ovi Grci danas nisu naslednici onih Starih Grka, kao sto ni Italiljani nisu naslednici Rimljana... Drugim recima, da su danasnji Grci nekako odrodjeni, pa da skoro nemaju veze sa Starim Grcima, mozda su i neki dodjosi... Ima misljenja cak da su Stari Grci bili bledoliki, ponekad sa plavim ocima, a ovi danas su umnogome crnpurasti i nekako dezmekasti...
Da su ovi danasnji Grci naslednici Starih Grka, oni se sigurno ne bi usudili da ne daju vize Svetlanama iz Pescanika i pomenutom univerzitetskom profesoru, he, he, he...
vladimir petrovic vladimir petrovic 09:05 18.06.2008

Re: kad su zvali dačića...

Dusan Maljkovic

Žižek: Milošević, pre svega, nije bio u pravom smislu te reči totalitarni vođa. I nije to liberalizam, koliko je u pitanju lažna transgresija i to je deo moje šire teze – da režimi koje mi prihvatamo kao nedemokratske, koji imaju neku populističku mobilizaciju, nisu jednostavno samo opresivni – žrtvuj se i slično – već da svi ovi režimi nude, na nekom potisnutom nivou, opsceni užitak.


Ako tako kaze S. Zizek, onda je verovatno tako. U pitanju je pametan covek. Kotira visoko medju jevropskim intelektualcima, pogledajte na Internetu... zamoricete se od citanja pohvala njemu.
Zna Maljkovic koga podrzava... He, he, he...
Dolybell Dolybell 09:08 18.06.2008

Re: kad su zvali dačića...

Drugim recima, da su danasnji Grci nekako odrodjeni, pa da skoro nemaju veze sa Starim Grcima, mozda su i neki dodjosi... Ima misljenja cak da su Stari Grci bili bledoliki, ponekad sa plavim ocima, a ovi danas su umnogome crnpurasti i nekako dezmekasti...


He he he .... a kakvi li su Srbi tek bili I
ONI Grci bi verovatno ONIM Srbima davali vize ...
mariopan mariopan 10:20 18.06.2008

Re: kad su zvali dačića...

Exitus Letalis
Za ovo stvarno treba imati "muda" pa napisati... Da, šta nam je ta Grčka dala, zaboga? Samo matematiku, fiziku, filozofiju, umetnost, demokratiju i još nekoliko sličnih minornih stvari...

a treba biti prilično glup pa ovako ukapirati.
mene ova grčka ne interesuje.
ni najmanje. ni zrnce.

Izveštaj organizacije Amnesti internešnl fokusira se pre svega na neuspeh države u usaglašavanju sa međunarodnim zakonima i standardima o ljudskim pravima kada su u pitanju pristup procesu davanja azila, hapšenje migranata i zaštita od diskriminacije i zlostavljanja. Osvrćuči se na položaj Roma u zemlji, u izveštaju se navodi da su Romi u Atini i Patrasu nasilno iseljeni iz svojih domova, pri čemu su sami snosili većinu troškova preseljenja. Romi su takođe bili mete rasističkih povreda prava, na šta su, u nekim slučajevima, vlasti nastojale da ne obraćaju pažnju.

o ovoj grčkoj pričam, koja je ksenofobična, homofobična, verski zatucana...


Mene Grcka izuzetno privlaci, nije to samo more, za desetak godina samo sam dva dana bila na plazi. Tamo idem u jesen ili zimu kada je klima bolja za obilazak i pesacenje po rusevinama fascinirana sam istorijom i samom zemljom jer postoje mesta koja su tako retka na zemljinoj kugli i koja necete naci nigde vise.....zato se putuje u neku zemlju, ne samo plaze i mora radi. Da li ste videli Mikenu, grobove u kojima je pronadjena Zlatna maska i mnogo drugih predmeta, muzeje, Peloponez, Meteore...zaista ko jos ide samo da bi se bucnuo u vodu?
Exitus Letalis Exitus Letalis 10:27 18.06.2008

Re: kad su zvali dačića...

Смрти,

molim živote?
Exitus Letalis Exitus Letalis 10:33 18.06.2008

Re: kad su zvali dačića...

Maro, sestro slatka, da ti ne rece, ne bi ni shvatila da se ova tako potpisuje! priznajem, google je keva!
auuuuuuuu
jel dozvoljeno da napishem da je izbor nicka - dijagnoza autora - tezak slucaj!


ma tebi je anči sve dozvoljeno. napiši, jašta.
ni gugl ni cepanje latinskog dve godine (nedovoljno) ne pomaže.
viš, ex. l. znači i pouzdana dijagnoza.
sad, kad bih ja bila ti....
ma ne bih nikad.
al koja je tvoja pouzdana dijagnoza?
o bezobrazluku neću ni da pričam, ni tvom ni one meri.


Exitus Letalis Exitus Letalis 10:41 18.06.2008

Re: kad su zvali dačića...

o ovoj grčkoj pričam, koja je ksenofobična, homofobična, verski zatucana...


izvini, čemu ovolika galerija?
mogla si da turiš slike i bez vađenja rečenice iz konteksta.
jer nisam pričala o staroj grčkoj.
nego o ovoj, današnjoj.
koja me ne privlači jer jeste danas to sve što sam napisala.
što i ti znaš al se malo praviš blesava.

možeš da izvučeš iz konteksta da je pahomije samo sveštenik a ne i pedofil.
možeš da izvučeš iz konteksta i da je filaret samo sveštenik a ne i ratnik i ratni huškač.
ako nisi našla bolji povod da turaš ove fotke, žao mi je...
čuvaj se.
nije vredno da te odbace maljković, mara i anči...
oni su super društvo...
i uživaj!

p.s. i u buduće me obiđi, molila bih.

bladerunner bladerunner 12:18 18.06.2008

Re: kad su zvali dačića...

Izveštaj organizacije Amnesti internešnl fokusira se pre svega na neuspeh države u usaglašavanju sa međunarodnim zakonima i standardima o ljudskim pravima kada su u pitanju pristup procesu davanja azila, hapšenje migranata i zaštita od diskriminacije i zlostavljanja. Osvrćuči se na položaj Roma u zemlji, u izveštaju se navodi da su Romi u Atini i Patrasu nasilno iseljeni iz svojih domova, pri čemu su sami snosili većinu troškova preseljenja. Romi su takođe bili mete rasističkih povreda prava, na šta su, u nekim slučajevima, vlasti nastojale da ne obraćaju pažnju.


mislim ovo je bas ...pa ajde da budem blaga preterano
Pa mislim sta sad? jel necemo da idem da vidim mikelandjela jer italijani prevrcu camce sa emigrantima i dave ih ili necu da idem da vidim Louvre jer francuzi mlate i diskriminisu arape?
dragan7557 dragan7557 12:37 18.06.2008

Re: kad su zvali dačića...

.јер је Милошевић представљао дефиницију тоталитаристе и диктатора (ако те нису обавестили, онда ја да ти кажем)...

Koga ste sami birali kao i ove danas.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 12:38 18.06.2008

Re: kad su zvali dačića...

bladerunner
jel necemo da idem da vidim mikelandjela jer italijani prevrcu camce sa emigrantima i dave ih ili necu da idem da vidim Louvre jer francuzi mlate i diskriminisu arape?


gresis Blade (opet ... necemo samo u pravoslavne zemlje kao sto je Grcka ... ili Rusija. Ove druge su OK ... pa necemo valjda da "sitnicarimo" za pola miliona (il' bese milion?) Iracana...
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 13:06 18.06.2008

Re: kad su zvali dačića...


o ovoj grčkoj pričam, koja je ksenofobična, homofobična, verski zatucana...



Sigurna sam da u konzularnim odeljenjima ambasada u Beogradu, a mozda i u ostalim bivsim jugoslovenskim republikama, rade ljudi koji ne bi bili poslati ni u jednu drugu evropsku, ili svetsku zemlju i da im je dato zeleno svetlo da po svojoj volji odlucuju sta i kako da rade. Mi smo za sve njih zemlja treceg, cetvrtog, petog i s onog sveta i shodno tome se prema nama odnose. Cini mi se da nekim slucajem zivim u Srbiji, ne bih ni sama isla i molila bilo koga da mi izda vizu, ukoliko mi neko od mojih najmilijih ne bi ziveo negde.
Beingness Beingness 14:01 18.06.2008

Re: kad su zvali dačića...

Exitus Letalis
drago mi je da me ta zemlja ni na koji način ne privlači.

Exitus Letalis
Za ovo stvarno treba imati "muda" pa napisati... Da, šta nam je ta Grčka dala, zaboga? Samo matematiku, fiziku, filozofiju, umetnost, demokratiju i još nekoliko sličnih minornih stvari...

a treba biti prilično glup pa ovako ukapirati.
mene ova grčka ne interesuje.
ni najmanje. ni zrnce.



Ja sam post EL-a i ukapirao kao da ga/je ne interesuje ono što se danas podrazumeva pod tipičnim turističkim putešestvijem u Grčku. U tom smislu ni mene ne interesuje. U svojoj glavi imam listu prioriteta što se tiče zemalja koje želim da vidim; sve zemlje (i destinacije) sveta su mi na toj listi, samo se kotiraju vrlo različito.
Grčka, Pariz, Venecija i veći deo USA su mi pri dnu liste, jednostavno nemam te "leptiriće u stomaku" kad pomislim na njih. Pariz i Veneciju ne želim da vidim u meri u kojoj želi prosečan Sima Perić ili Džejn Dou jer ne volim da plivam u turistima. Ali to ne znači da ne bih putovao tamo, ili da smatram kako te nacije tobož nisu dale nikakav doprinos čovečanstvu u kulturnom smislu.

Praviti se da si tako razumeo nečije reči je najobičnije trolovanje. Ovo mi je još jedan primer da je DukiMaki u suštini samo troll, troll koji čita malo više po jedinici vremena od prosečnih trollova, to mu je jedina razlika. Naravno da nije glup, nego izmišlja ovakve kretenske zaključke ne bi li isprovocirao ljude na polemiku sa njim; jer pobogu, kako bi drugačije iko ovde pričao o njemu/ polemisao s njim.

Pošto i ovaj moj post nosi visoki rizik da se isti nadoveže pa krene ponovo trollovanje, odmah kažem da nemam nameru da polemišem na ovu temu sa istim.

Dolybell Dolybell 14:10 18.06.2008

Re: kad su zvali dačića...

p.s. i u buduće me obiđi, molila bih.


Obilazak ne činim, jer on ne zavisi od mene već od autora teksta,
jednostavno, ne volim nikakvu kvalifikaciju naroda ili nacije u celini,
ma o kojoj se radilo, jer nisu istinite.

Ne sumnjam da ih ima homofobičnih, ksenofobičnih i verski zatucanih,
ali da su to Grci po pravilu - neće biti - i zato sam reagovala tako kako
sam reagovala, inače, ne vodim računa o licima koja pišu već o sadržini pisanog.

vladimir petrovic vladimir petrovic 14:20 18.06.2008

Re: kad su zvali dačića...

Dusan Maljkovic
Za ovo stvarno treba imati "muda" pa napisati...


Zasto muda sa navodnicima. Iz urodjene sramezljivosti?
Exitus Letalis Exitus Letalis 15:12 18.06.2008

Re: kad su zvali dačića...

Obilazak ne činim, jer on ne zavisi od mene već od autora teksta,
jednostavno, ne volim nikakvu kvalifikaciju naroda ili nacije u celini,
ma o kojoj se radilo, jer nisu istinite.

Ne sumnjam da ih ima homofobičnih, ksenofobičnih i verski zatucanih,
ali da su to Grci po pravilu - neće biti - i zato sam reagovala tako kako
sam reagovala, inače, ne vodim računa o licima koja pišu već o sadržini pisanog.

aaaaa
e pa onda je u redu...
Mara Mara 15:19 18.06.2008

Re: kad su zvali dačića...

Exitus Letalis]o bezobrazluku neću ni da pričam, ni tvom ni one meri.


Exitus Letalis
...čuvaj se. nije vredno da te odbace maljković, mara i anči...oni su super društvo...i uživaj!

Смрти,

Не знам чиме сам заслужила етикету безобразне...Мој одговор на твој коментар је садржао информацију (о визама, дипломатским пасошима), без квалификација које се односе на тебе...но, небитно, уопште ми није намера да се правдам (теби сигурно не)...
Успут, неваспитана си...

Буди љубазна и не сврставај ме са Маљковићем...Не познајеш ме и ако немаш неки квалитетнији одговор уздржи се, јер ми није намера, за разлику од тебе, да користим Блог за вређање саговорника - што не значи да ћу да прећутим увреде које ми ти или било ко други упути, напротив ...
Exitus Letalis Exitus Letalis 16:25 18.06.2008

Re: kad su zvali dačića...

Смрти,

Не знам чиме сам заслужила етикету безобразне..

maro, ne čitaš, rekla sam bezobrazluk, jer ako nije bezobrazluk prevođenje mog nika u smrt, ne znam šta je.

Maro, sestro slatka, da ti ne rece, ne bi ni shvatila da se ova tako potpisuje! priznajem, google je keva!
auuuuuuuu
jel dozvoljeno da napishem da je izbor nicka - dijagnoza autora - tezak slucaj!

šta reći na odsustvo reakcije na ovaj post!
zbilja, šta reći. jer se dotična anči direktno tebi obratila (maro sestro slatka... i blabla).
nemoj da se praviš blesava. namera je bila da me uvrediš.

niko se nije spoticao o moj nik sem tebe...
al da si vežbala latinski 3 godine, znala bi da ima i drugi prevod.

p.s. ne kara majka sina što se kocka... maro...

Mara Mara 16:57 18.06.2008

Re: kad su zvali dačića...

Exitus Letalis
šta reći na odsustvo reakcije na ovaj post!zbilja, šta reći. jer se dotična anči direktno tebi obratila (maro sestro slatka... i blabla).nemoj da se praviš blesava. namera je bila da me uvrediš. niko se nije spoticao o moj nik sem tebe...al da si vežbala latinski 3 godine, znala bi da ima i drugi prevod.p.s. ne kara majka sina što se kocka... maro...


Признајем,

Нисам реаговала на време, али сам реаговала (погледај мој одговор Џоузи - била сам јасна, заиста не волим да комбинујем вокатив са латинским или енглеским називом, испадне смешно, а ја куцкам на ћирилици). Дијагнозе не волим, јер лекар нисам, а и понављам, волим да дискутујем али не да вређам....са моје стране нема љутње, верујем да је у питању неспоразум и потреба да се каже и изнесе став,
пс. надам се да можемо да се задржимо на овоме, у противном, нећу допустити да коменатришеш на начин на који си то урадила, моје образовање, писменост, знање латинског и личну културу (о мојим намерама, такође, јер кажем, не познајеш ме и не знаш које су моје намере)


Exitus Letalis Exitus Letalis 18:01 18.06.2008

Re: kad su zvali dačića...

Признајем,

Нисам реаговала на време,

ne da nisi reagovala na vreme. nego nisi reagovala uopšte, niti ti je palo napamet.

Дијагнозе не волим, јер лекар нисам, а и понављам, волим да дискутујем али не да вређам....

nije tačno. namera je bila uvreda. mogla si da staviš, recimo, skraćeno ex.l. i mirna bačka.
са моје стране нема љутње

što bi se ti ljutila?
moja reakcija je bila na tvoju uvredu. ponavljam, na koju nisi reagovala ni kad je narečena osoba proširila onako ''duhovito''.
пс. надам се да можемо да се задржимо на овоме, у противном, нећу допустити да коменатришеш на начин на који си то урадила, моје образовање, писменост, знање латинског и личну културу (о мојим намерама, такође, јер кажем, не познајеш ме и не знаш које су моје намере)

kad god me budeš nazvala onako kako si me nazvala, vratiću ti ako ne reaguje moderator.
a što se tiče namra, pa ne mogu da gledam u pasulj. nazvala si me smrt. to tebi zvuči i dalje ok. jer se vadiš na gramatiku, čirilicu etc. dakle, misliš da je ok.
teško da ći ti dozvoliti da me vređaš bilo kad u bilo kom kontekstu. kapiraš?

Mara Mara 18:16 18.06.2008

Re: kad su zvali dačića...

Контрадикторна си, прво кажеш:
ne da nisi reagovala na vreme. nego nisi reagovala uopšte, niti ti je palo napamet.
, затим:
nije tačno. namera je bila uvreda. mogla si da staviš, recimo, skraćeno ex.l. i mirna bačka.
, а онда:
a što se tiče namra, pa ne mogu da gledam u pasulj
, па да поновим, не познајеш ме и не можеш да знаш које су ми намере, гледала у пасуљ или не.

Ни мени не пада на памет да теби и било коме овде допустим да ме вређа било када, било где и у било којој конотацији, "капираш"?
Domazet Domazet 19:16 18.06.2008

A to sto nam je Grcka dala lektore...

Milan M. Ćirković
Pretpostavljam da ste Vi, sa sve anchi i ostatkom pljuvacko-umetnickog drustva, obozavatelj onoga koji je svojevremeno lepo rekao da je njemu beogradski univerzitet isto sto i bilo koja zemljoradnicka zadruga. Lepo, lepo. Jeste li bili skoro pod lipom da odate postu svom heroju? On nije patio od tih "grckih" bolesti kao sto je demokratija. A ni tenis nije voleo, pricao svojevremeno Boba Zivojinovic.

I da, "ne bi" se pise odvojeno.


@Exitus
Pomalo ste me razocarali - ovde se, makar posredno, solidarisete sa oportunistima i populistima kojima smeta akademski status g. Baljka i tenis njegovih kceri. Upravo takav stav nas vodi natrag u nacional-socijalizam. Nikome se ne svidjaju mnoge stvari u Grckoj, ali ona treba da nam bude i dalje uzor po mnogim parametrima. Obaska sto je i pokojni premijer Djindjic vise puta isticao da je nama dalek, ali dostizan cilj upravo onaj status koji u EU uzivaju bas Grcka ili Portugal, a da ne treba da se poredimo sa Francuskom, Nemackom, i ostalim velikim silama (ima bas jedan njegov govor o tome na onom disku Kapiraj-Kopiraj). Razumno, zar ne?


...to niko ne pominje. A bas ne bi (je l' ovako dobro?) valjalo da nije. Kojekakvi razni pisci (i strucne i nestrucne literature) bi se opasno izbrukali.
vladimir petrovic vladimir petrovic 17:09 17.06.2008

Nekulturna reakcija

Janko Baljak
Zaprepašćen sam brojem ljudi, građana Beograda koji u tom redu tako ponizno ćute da bi dobili vizu i pristaju na torturu i poniženje
Priznajem da sam izgovorio par ružnih reči jer je teško trpeti poniženje u konzulatu ambasade prijateljske zemlje. Verovatno ni Cece nisu ćutale. Ili tamo neko stvarno pravi spiskove podobnih i nepodobnih pravoslavaca sto je već ozbiljna teorija zavere.
Izvinjavam se pravoslavnom grčkom narodu, sve više sam ateista zbog Pahomija i ostalih skotova.
Ali sam svoje tri ćerke krstio i sa suprugom sklopio osim svetovnog i crkveni brak tako da ponizno molim da sledeći put budu nežniji prema građaninu Janku Baljku


Znam da se kaze "da onaj ko gubi taj ima pravo da se ljuti", ali to ne sme da opravdava nekulturu. A ovo sto pokazuje g. Baljak je ruzno, prosto trabunjanje sa koriscenjem praznih reci "prijateljska zemlja", "pravoslavni narod", "Pahomije i ostali skotovi" i slicno. Vrlo mi je tesko da verujem da se radi o akademskom gradjaninu, i to jos univerzitetskom profesoru.
Nasi gradjani koji podnose molbe za vize stranih zemalja ne smeju biti naivni (uzimati, recimo, pravoslavlje i prijateljske odnose dveju zemalja kao nekakve "olaksavajuce okolnosti" i pretenciozni (kao njima se mora dati ono sto traze).
Da li ce nekom stranom drzavljaninu jedna zemlja da izda vizu ili nece je ISKLJUCIVO prvo te zemlje. NIKAKVO OBJASNJENJE se ne daje ako se odbije izdavanje vize. Pa to moraju znati svi, od onih sa osnovnom skolom do (ovakvih) univerazitetskih profesora.
Prema tome, nepotrebno se dize galama. Jer, ponavljam, svako onaj ko podnosi zahtev da dobije stranu vizu, i to jos sengensku, mora da racuna na mogucnost da je - ne dobije, iz bilo kog razloga, ili cak i bez razloga. C'est la vie.
JJ Beba JJ Beba 17:35 17.06.2008

Re: Nekulturna reakcija

Znam da se kaze "da onaj ko gubi taj ima pravo da se ljuti", ali to ne sme da opravdava nekulturu

tačno sam znala da će čistunci da se uvate za to!!!
e, pa baš nije pametno, pa kako to? jujuju janko, kako si mogao?!
crni janko kako si smeo da se iznerviraš?
kako si smeo sebi, univezitetskom profesoru, ocu troje dece, da dozvoliš da te iznerviraju oni koji te ponižavaju?
kako si smeo da sebi da daš oduška kad te u tim godinama tretiraju kao krimosa koji će da sjebe ekonomiju jedne šengenske zemljke ili ćeš da postaviš bombu, a?
kako si smeo da se svađaš? pa znaš onu "divnu" srpsku narodnu - " trpljen spašen"? trpi janko dok te ponižavaju; dok čekićaš po redovima da odeš negde za svoje pare i sa svojom porodicom, trpi janko.
baš je bez veze što si se iznervirao čekajući satima, trebalo je da budeš ladan ko špricer, trebalo je to sve sa gandijevskim mirom, trebalo je da se nagutaš bensendina, trebalo je.....a ti tako?
što se bre janko ljutiš kad se osećaš oniženim čovekom drugog reda? kad oni imaju to isključivo pravo da odbiju ljude i da ne objašnnjavaju, a?

$##$%&%)()=??!#$#$

janko potpuno te razumem
neretko sam u istoj situaciji i više ne mogu.
ne umem da iskažem svoj bes.
ne daju nam ni da crknemo dostojanstveno
strog_ali_pravedan strog_ali_pravedan 17:47 17.06.2008

Re: Nekulturna reakcija

JJ Beba
Znam da se kaze "da onaj ko gubi taj ima pravo da se ljuti", ali to ne sme da opravdava nekulturutačno sam znala da će čistunci da se uvate za to!!!e, pa baš nije pametno, pa kako to? jujuju janko, kako si mogao?!crni janko kako si smeo da se iznerviraš?kako si smeo sebi, univezitetskom profesoru, ocu troje dece, da dozvoliš da te iznerviraju oni koji te ponižavaju?kako si smeo da sebi da daš oduška kad te u tim godinama tretiraju kao krimosa koji će da sjebe ekonomiju jedne šengenske zemljke ili ćewš da postaviš bombu, a?kako si smeo da se svađaš? pa znaš onu "divnu" srpsku narodnu - " trpljen spašen"? trpi janko do te ponižavaju, dok čekićaš po redovima da odeš negde za svoje pare i sa svojom porodicom, trpi janko.baš je bez veze što si se iznervirao čekajući satima, trebalo je da budeš ladan ko špricer, trebalo je to sve sa gandijevskim mirom, trebalo je da se nagutaš bensendina, trebalo je.....a ti tako?što se bre janko ljutiš kad se poniženim čovekom drugog reda, kad oni imaju to isključivo pravo da odbiju ljude i da ne objašnnjavaju, a?$##$%&%)()=??!#$#$janko potpuno te razumemneretko sam u istoj situaciji i više ne mogu.ne umem da iskažem svoj bes.ne daju nam ni da crknemo dostojanstveno


I ja sam tacno zano da ces ti odmah da se javis da kazez kako treba (ili kako ne treba, po potrebi) )

Radis li ti jos nesto sem sto dezuraz po blogu ?? )

Nemoj ljutis molim te )
JJ Beba JJ Beba 17:57 17.06.2008

Re: Nekulturna reakcija

ja sam tacno zano da ces ti odmah da se javis da kazez kako treba (ili kako ne treba, po potrebi) )

Radis li ti jos nesto sem sto dezuraz po blogu ?? )

Nemoj ljutis molim te )

da, radim. pišem u drugom prozoru neke tekstove i blogujem kod ivana..

edit: zamisli- mogu nekoliko stvari u kompu u isto vreme da radim?!?! :)

janko je moj drug i ulični saborac.
i sama čekićam po redovima i bivam odbijana, strepim, drhtim dal će me puste da vidim drage.....
osećam se bedno

i ne ljutim se, ti si strog, ali pravedan
dzouzi dzouzi 18:05 17.06.2008

Re: Nekulturna reakcija

$##$%&%)()=??!#$#$

janko potpuno te razumem
neretko sam u istoj situaciji i više ne mogu.
ne umem da iskažem svoj bes.
ne daju nam ni da crknemo dostojanstveno


Vala bas, JJ Bejb.
Nisam citirala ceo text, ali ovo poslednje je sasvim dovoljno,
preporuka od mene.
P.S. Pitam se samo ko je sledeci?
Mislim, od poznatih...
edi-va edi-va 19:04 17.06.2008

Re: Nekulturna reakcija

Znam da se kaze "da onaj ko gubi taj ima pravo da se ljuti", ali to ne sme da opravdava nekulturu. A ovo sto pokazuje g. Baljak je ruzno, prosto trabunjanje sa koriscenjem praznih reci "prijateljska zemlja", "pravoslavni narod", "Pahomije i ostali skotovi" i slicno. Vrlo mi je tesko da verujem da se radi o akademskom gradjaninu, i to jos univerzitetskom profesoru.


Covek je besan, ljut, izrevoltiran ... jer je na prvom mestu COVEK, a posle toga akademski gradjanin itd.

Meni je vrlo tesko da verujem da bi Vi, kada bi se nashli u slichnoj situaciji, hladne glave, stalozeno i pribrano izasli iz ambasade i rekli:

svako onaj ko podnosi zahtev da dobije stranu vizu, i to jos sengensku, mora da racuna na mogucnost da je - ne dobije, iz bilo kog razloga, ili cak i bez razloga. C'est la vie.
Exitus Letalis Exitus Letalis 19:14 17.06.2008

Re: Nekulturna reakcija

Znam da se kaze "da onaj ko gubi taj ima pravo da se ljuti", ali to ne sme da opravdava nekulturu. A ovo sto pokazuje g. Baljak je ruzno, prosto trabunjanje sa koriscenjem praznih reci "prijateljska zemlja", "pravoslavni narod", "Pahomije i ostali skotovi" i slicno.

šta od ovoga nije tačno vladimire?
kad su bili "najprijateljskiji" nismo imali bezviztni režim, mi u srbiji.
hrvatska od proglašenja nezavisnosti nema vize ta grčku.
slovenija takođe nije imala ni pre ulaska u evropsku uniju.
englezui nikad, švajcarci nikad i milion drugih zemalja...
pa jel to prijateljski ili nije?
ovde se naša vlast i aktuelna i buduća pozivaju na pravoslavlje i kad misle na rusiju i kad misle na grčku. doduše grci nikad.
a pahomije i još neki takvi, naravno da zaslužuju i gore epitete.
jel tebi normalno da ti sina (nedajbože) pipka pahomije i onaj drugi?
kako ti zoveš te tipove?
jel ti normalno da pop mlati učesnike gej parade?
jel ti nornalno da pop nosi kalašnjikov?
jel ti normalna izjava patrijarha da žene koje su izgubile jedince same su krive što se nisu pobrinule da narađaju
još nekoliko komada da im bude za utehu?
jel ti normalno da pop ogradi muslimansko groblje u hercegovini i čuva koze?
kako ti gledaš na to?
baš je super?

kad ovog nisu pustili u cg, koja je nezavisna zemlja, ako si zaboravio, podigla se srbija na noge - nepravda!
jel?


vidi ministra koji inače psuje ko kočijaš i mlati novinare! pazi taj skrušeni izraz lica...


i njega vidi..


da ne nabrajam popove koji su blagosiljali ratne zločince, koji su klali, na primer pop maca koji je lično ubijao a spc ga je nedavno proglasila za sveca.
pa znaš šta, onda je i ceo sinod takav, ako jednog koljača mogu da proglase svecem. ako jednog koji nosi kalašnjikov mogu da proizvedu u vladiku...
kapiraš?
Exitus Letalis Exitus Letalis 19:30 17.06.2008

Re: Nekulturna reakcija




misliš da joj treba viza?
il da je ne dobija?
Dušan Maljković Dušan Maljković 19:33 17.06.2008

Re: Nekulturna reakcija

A po kom osnovu Ceca da ne dobije vizu? Jer ima celulit? To ste hteli da kažete ovim fotografijama?
Exitus Letalis Exitus Letalis 19:41 17.06.2008

Re: Nekulturna reakcija

Dušan Maljković
A po kom osnovu Ceca da ne dobije vizu? Jer ima celulit? To ste hteli da kažete ovim fotografijama?

ne, naravno, nego je žena ratnog zločinca i krimosa.
čovek je bio na crvenim poternicama u pola evrope.

izvini, nisam predvidela da ćeš ti da se javiš.
ne bih pipnula cecu. znam ja da si ti obožavalac pevaljki.
a što se celulita tiče, pa mogla bi zbog sebe.
malo je nekulturno danas, još ako si rešio da ovako vijoriš aljinom.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana