Društvo| Hronika| Mediji| Nostalgija| Sport| Zabava| Život

Nedeljom popodne

Unfuckable RSS / 20.06.2008. u 21:30

 Lokalnom Moćniku : ....možeš da nas pljačkaš - što i radiš -  svaki dan i svaki sat - ali Njega ti nećemo oprostiti. Pare uzmi, Legendu ne damo....čisto da znaš, skote.

                                       dzaja071003gif.gif

   Mnogi će Vam posvedočiti da je SFRJ, kao neko zdravo dete, bila lepa vesela i poprilično bučna zemlja. Međutim, i to živahno derle umelo je da se utiša i skrasi – a to se, po pravilu, dešavalo Nedeljom popodne, kada je, bukvalno iz svakog budžaka Otadžbine odzvanjala Sakralna Tišina – ispresecana energičnim glasovima Raće, Jordana ili Marka (na JRT-u je bila malo veća gužva, razumljivo, i daleko više narečja....tu je glavni štos bio – nama klincima – da razlikujemo Nikitu od Vladanka...) - dakle, kao što smo ih prepoznavali, izgleda, bolje nego Kevu rođenu, tako je svakom prosečnom SFRJ – deranu mog uzrasta prva recitacija bila : "Marić, Buljan, Hadžiabdić, Oblak, Katalinski....".
   LM,Legende su Nedeljom vodile kombinovane prenose utakmica naše I Lige – koja tada nije bila ni "Meridijan" niti... "Štatijaznam" - jer, u socijalizmu smo – ne zaboravite – sponzori ne postoje, ili su u mardelji (isto mu dođe)
   Nedeljom je bukvalno mogao da nas porobi ko god je hteo, no matter što smo imali, navodno, petu po jačini Vojsku....pogađate : i Vojska je više slušala Radio nego što je čuvala "Branik Otadžbine". Igralo se svake Nedelje, reporteri su "uletali" javljajući dramatične promene, huk stadiona plavio je Zemlju, a tiketi sportske prognoze su bili obavezno štivo.
   A Liga ? Majstorski napravljena tj usaglašena po starom ali oprobanom "6 + 2" sistemu gde Svako ima šansu (a Veliki, ipak – najveću), sve to podkrepljeno dramatičnim kvalifikacijama drugoligaša svakog leta, edabise nekako vinuli u "visoko društvo".
   Tu je zaista mogao svako da pobedi svakoga – što se često i dešavalo : Tušanj, Bilino polje, Bežigrad, Kantrida, Kranjčevićeva, Grbavica.... - od Velike Četvorke često ni "V" nije ostajalo ! Na primer – jedno vreme je Partizan uredno "gutao" tri komada u Tušnju, Zvezda gubila u Zenici ili Sarajevu, a Hajduk se vraćao "naduvan" ispod Bijelog brega.....Tako da uopšte nije bilo čudno da se u finalu Kupa Najdražeg Sina sretnu, recimo, Trepča i Rijeka – i to pred prepunom Marakanom ( ok, delile su se kove DŽ po školama....) - ali masovna posećenost stadiona bila je zajednički imenitelj Prve Lige, istina.
   Na krilima te popularnosti (i uz malu pomoć novinarskog “pumpanja”, dakako), naši klubovi su se – poprilično samouvereno – ogledali u evropskim okvirima. Ako uzmemo period odmah posle “Partizanovih beba” i Tragedije Pireja kasnije, jedino je, opet, Zvezda nešto uradila u periodu do Titove smrti (a i kasnije) – mada, opravdano sumnjam da se The Najvoljeniji uopće sećao tog Zvezdinog kasnijeg uspeha, iako se “vodio” kao živ.
Meni, klincu, mnogo su zanimljiviji bili “uradci & snalaženja” Ostalih na međunarodnoj sceni : osim par časnih Ivićevih pokušaja, kao i herojske igre Sarajeva u Hamburgu, sve ostalo se, taktički, svodilo na "udri me do zore" kod kuće i "bunker do smrti" u gostima. Utomsmislu, najupečatljiviji mi je prizor kada Luka Peruzović ispucava loptu preko stadiona u Ajndhovenu (nije pomoglo, naravno : Zli Kapitalisti imali su već spremnu drugu... - standard, jbg!)
   Sećam se i prve Velike Pobede Reprezentacije, pred prepunom Marakanom, jedne Nedelje popodne – kada se Kule Aćimović, ljut poprilično jalovim atacima na gol žilavih Grka, stuštio od centra – želeći očigledno da se barem dobro sudari sa nekim. Pošto takvih mazohista okolo nije bilo – Kule je uradio jedinu logičnu stvar : zažmurio i opalio – postigavši verovatno jedan od najlepših golova Yu fudbala (uz Oblakov Englezima – spoljni desni u raklje - i Pižonov Boroti – valjanje lažnjacima jedno ½ sata)
Dakle, bile su to kvalifikacije za SP '74, koje su - daljim razvojem – dovele do Drame na Karaiskakiju, gde će Karasi (Nomen est omen) presuditi, a siroti Holcer, umesto grčkih klinaca koji su uredno sabotirali, vraćati lopte koje odu iza gola.
Takođe – bila je to jedna od retkih utakmica, a da se jakaotakav sećam, da nas je Svevišnji "pogledao" u fuckin' zaustavnom vremenu...(do tada, a i kasnije, vreme se na tekmi delilo na "regularni tok" i ono u kojem Mi gubimo utakmice...)
   Celo to "bavljenje", otvorilo je, opet, Vrata da se "Uvek smo sa Vama – Plavi, napred Plavi" – (singl mora da je otišao u bar par milijuna kopija) – možda, ipak nađu na SP.
Majstorica u Frankfurtu "na Majici" (što bi Kojo rek'o) bila je jedina pobeda nad Tradicionalnoneugodnim Špancima, a da je se – opet – jakaotakav, sećam (prijateljsku u Valensiji - Šurjak glavom, ne računam) – i doneo nam je Škijo Velikog Srca,a koji – siguran sam – nije spavao od Karaiskakija. Mnogo kasnije saznaćemo da su Plavi danima pred majstoricu uporno vežbali baš kombinaciju sa Škijom..... - genijalan strateg, taj Miljanić...
   Nakon dugih & napornih priprema, a u pauzama mažnjavanja buseva GSB "za sopstvene potrebe" – što su mediji prećutali da se ne narušipobednoočekujući Moral Naroda – "Plavi" su provod nastavili na SP - a provod je ispao daleko lošiji nego što je to iko očekivao..... - što će, još dugo, biti zajednički imenitelj nastupa Plavih na velikim takmičenjima.
Ali, bitno je bilo – učestvovati – tešile su Naciju socijaLJstĆke novine. Ok, tada se bar – učestvovalo, jelte....
(Blekija nije trebalo tešiti : otperjao je u US da pika mali fudbal sa Slavišom Žungulom, tamo već etabliranim kao Steve Jungle. Car je bio taj Bleki...)
* * * * * * * * * * * * * * * * *
Dakle ....Uteha ?
Kada nema ničeg naročito lepog ispred, ne ostaje nam ništa nego da se osvrnemo ka Boljoj Prošlosti



Komentari (235)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

margos margos 21:58 20.06.2008

A što ti ne gledaš

fuzbal?
Unfuckable Unfuckable 22:03 20.06.2008

Re: A što ti ne gledaš

Tko kaže da ne gledam ?
Ja ti bre, Margita, imam neopisivu moć rasute pažnje !
Kazezoze Kazezoze 22:06 20.06.2008

Re: A što ti ne gledaš

a ja mislio da ja jedini ne gledam))
margos margos 22:07 20.06.2008

ok ok...:))))

E, ja se sećam Luke Peruzovića... Imao je friz kasnije poznat kao model Jašar Ahmedovski.
I bila sam jednom na finalu Kupa Maršala Tita... igrali Budućnost i Hajduk - ne sećam se rezultata, naravno:)))

PS za koga navijaš, ako nije tajna?
Unfuckable Unfuckable 22:08 20.06.2008

Re: ok ok...:))))

večeras za Hrvate
margos margos 22:17 20.06.2008

Re: ok ok...:))))

Unfuckable
večeras za Hrvate

Neće biti penala:))))
margos margos 22:18 20.06.2008

Re: ok ok...:))))

margos

Unfuckablevečeras za HrvateNeće biti penala:))))

Kakav preokret!!!!!!
Spiridon Spiridon 22:20 20.06.2008

Re: ok ok...:))))

margos
margos

Unfuckablevečeras za HrvateNeće biti penala:))))

Kakav preokret!!!!!!


Ljudi moji, je li to moguće, ludnica šta je ovo?! =]

margos margos 22:28 20.06.2008

Re: ok ok...:))))

Ljudi moji, je li to moguće, ludnica šta je ovo?! =]

Mnogo bre, zeznuto na kraju.... i uzbudljivo!
Alava Alava 23:25 20.06.2008

Re: ok ok...:))))

Ljudi moji, je li to moguće, ludnica šta je ovo?! =]

Utakmica beše stvarno loooodilo...
Ali veća ludnica mi je definitivno Jodlovanje posle utakmice... Mislim Saša Ćurčić , boktemazo, i njegove analize... A tek Vanja Grbić sa "baba bi bila deda"... Jel gledao neko, ili sam ja jedini mazohista ovde?
Unfuckable Unfuckable 23:27 20.06.2008

Re: ok ok...:))))

Mislim Saša Ćurčić , boktemazo


i izjava nedelje - u poluvremenu : "Mi smo genetski narod..."
Alava Alava 23:32 20.06.2008

Re: ok ok...:))))

I pobre Aca Stojanović koji se samo smeje... Ne kapiram, jel smo to istrošili sve fudbalske stručnjake, pa sad prelazimo na odbojkaše i ljude sa estrade?!?!
Unfuckable Unfuckable 23:36 20.06.2008

Re: ok ok...:))))

Aci nije preostalo ništa drugo, hbg ....malo mi je zasmetalo što nije uradio svoj uobičajeni "intro" u utakmicu, zbog toga ga inače izuzetno cenim, što se trudi da bude autentičan "na bolji način"
ivana23 ivana23 23:39 20.06.2008

Re: ok ok...:))))

margos
Ljudi moji, je li to moguće, ludnica šta je ovo?! =]
Mnogo bre, zeznuto na kraju.... i uzbudljivo!


ivana23 ivana23 23:41 20.06.2008

Re: ok ok...:))))



Unfuckable Unfuckable 23:43 20.06.2008

Re: ok ok...:))))

fudbal je čudo
život je čudo
fudbal je život
i...upornost
(pitajte navijače LIverpula)
ivana23 ivana23 00:03 21.06.2008

Re: ok ok...:))))

Alava Alava 00:11 21.06.2008

Re: ok ok...:))))

Unfuckable
Aci nije preostalo ništa drugo, hbg ....malo mi je zasmetalo što nije uradio svoj uobičajeni "intro" u utakmicu, zbog toga ga inače izuzetno cenim, što se trudi da bude autentičan "na bolji način"

Ma znaš šta, hvala Aci Stojanoviću što se pozajmio RTS-u , samo to imam da kažem.
Alava Alava 00:13 21.06.2008

Re: ok ok...:))))

Unfuckable
i izjava nedelje - u poluvremenu : "Mi smo genetski narod..."

Meni je najhit izjava "..jel treba da im dajemo bubrege..."
ivana23 ivana23 00:28 21.06.2008

Re: ok ok...:))))

Alava
Ma znaš šta, hvala Aci Stojanoviću što se pozajmio RTS-u , samo to imam da kažem.


Aca je presao na RTS za stalno.

Izvor
Unfuckable Unfuckable 00:44 21.06.2008

Re: ok ok...:))))

ivana23
Alava
Ma znaš šta, hvala Aci Stojanoviću što se pozajmio RTS-u , samo to imam da kažem.

Aca je presao na RTS za stalno.

Izvor



shittttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
želim slušati Acu u Ligi Šampiona !
MilutinM MilutinM 11:22 21.06.2008

Re: ok ok...:))))

Blago meni što više nemam Net u stanu. Verovatno ne bih spavao celu noć posle one utakmice i ovakvog tekst. Unf, majstore, svaka čast. Probaću malo da se ubacim, ovako sa zakašnjenjem, i pre nego što šmugnem u skitnju. Ovde samo o TV.

Mislim da je TTTTebra bio promašaj. Lepo je to što je on neformalan i što je proizvod (pa ga sada kopira) mlada populacija tipa munzekonza, ali se meni čini da je to nivo za neku manje ozbiljnu televiziju nego što bi trebalo da bude Nacionalni javni servis.

A momak što je prenosio je živahan, samo mi se čini da nije daleko odmakao od Dobrosava Gajića. Vrhunac mu je bila "420 grama teška lopta". Vrlo važno u napetom trenutku četvrtfinalne utakmice Evropskog prvenstva.
Unfuckable Unfuckable 11:59 21.06.2008

Re: ok ok...:))))

hvala na komplimentima Gazda

gde se seti Dobrosava, hebote .......?!?!?!?!? mada, ume Aca bolje - zaista

a sećate li se piskutavog Popovskog sa TV SA koji je prenosio onaj haos sa Rumunima 6:4 ...
MilutinM MilutinM 12:52 21.06.2008

Re: ok ok...:))))

ume Aca bolje - zaista

Slažem se. Medjutim, ono što me je podsetilo je da ima Dobrosaljevu boljku, koja je danas (iz drugih razloga) pristuna kod komentatora. Dobrosav je, nesretnik, imao "naučen" tekst i verglao je nešto bez obzira na tok utakmice. Aca i mnogi drugi današnji komentatori (mada je Aca u vrhu, priznajem), imaju pripremljene gomile informacija o svakom igraču, utakmici, klubu, stadionu, sudiji, njhovim kćerkama, svastikama, poslovnim firmama, gradovima iz kojih dolaze... (da ne kenjam više)... i onda nas zasipaju statistikama i manje važnim informacijama. U utakmici Italija - Francuska, na samom početku, Riberi ulazi u šesnaest, šutira i promašuje, a ima na 11 dvojicu igrača. Aca to ne vidi i ne komentariše, jer je odmah ispalio ceo referat o tome kako je jadan mali Riberi kada je imao 2 godine doživeo saobraćajnu nesreću od koje još ima ožiljke. I slično...

I, zaista, mora da njegovi profesori srpskog jezika crvene kada god gledaju utakmicu. Korišćenje veznika "sa" mu je katastrofalno. Mogao bi da se posavetuje sa nekim kolektorom ne bi li počeo pravilno da govori.
Unfuckable Unfuckable 13:11 21.06.2008

Re: ok ok...:))))

da, po tome podseća malo na Marka Markovića - uvek sam šizeo kada on vodi radio- prenos jer se zablentavi s nekom pričom, a po publici čuješ da se nešto dešava.... i onda ide ono legendarno :"...opisaću akciju iz koje je postignut gol...."

Acu pamtim još sa BK gde je sa Vladom Mijaljevićem veoma brzo postao prepoznatljiv. Njih dvojica su - bez obzira na sve propuste & komplikacije - jako, jako dobri komentatori
mariopan mariopan 21:26 21.06.2008

Re: ok ok...:))))

Alava
Ljudi moji, je li to moguće, ludnica šta je ovo?! =]

Utakmica beše stvarno loooodilo...
Ali veća ludnica mi je definitivno Jodlovanje posle utakmice... Mislim Saša Ćurčić , boktemazo, i njegove analize... A tek Vanja Grbić sa "baba bi bila deda"... Jel gledao neko, ili sam ja jedini mazohista ovde?

Nisi, gledala i ja samo sto me srcka nije strefila do kraja....to treba zabraniti da se prikazuje narodu. I nije fer za bracu 'Rvate, bili sjajni a ono na kraju medjutim....:(
Kazezoze Kazezoze 22:16 20.06.2008

sad sam

prochitao i tekst))
simpatichan nam je bio fuzbal, ali neuspeshan jer nam fudbaleri nisu bash bili najbistriji sportisti.
kosharkashi su vec bili neshto drugo, a bila je i ona chudesna generacija metaloplastike u rukometu koju je bilo milina gledati.
margos margos 22:23 20.06.2008

Re: sad sam

Ma bila je velika konkurencija u svim sportovima... Bilo je i među fudbalerima bistrih i kvalitetnih momaka, ali ajd ti skupi 11 komaTa.... malo teže, nego sedam ili pet....

Bila je žestoka zanimacija... nedeljom muk, kao što Unf kaže. Ima ona legendarna scena iz 'Otac na službenom putu' kada slušaju prenos. Baš karakteristićno. Svi, svugde... radio aparati i tranzistori... pa krčali najstrašnije...:)))
Spiridon Spiridon 22:29 20.06.2008

..

ovo je najgori moguci scenario za izbijanje tuce u Mostaru
margos margos 22:32 20.06.2008

Re: ..

Spiridon
ovo je najgori moguci scenario za izbijanje tuce u Mostaru

Pujpujpuj...
Svaka čast Turcima, imali su stvarno sjajnu koncentraciju na kraju.
Unfuckable Unfuckable 22:33 20.06.2008

Re: ..

a zamisli polufinale, i na šta će ličiti nemački gradovi posle toga....
nego, da se vratimo na temu - seća li se neko Mehmeda Buze, Kustudića, Vabeca, Cice Kranjčara....?
trener trener 22:40 20.06.2008

Re: ..

Vabeca,

Postigao jedan od najlepših golova
Unfuckable Unfuckable 22:43 20.06.2008

Re: ..

trener
Vabeca,
Postigao jedan od najlepših golova


da, u pobedi nad Šveđanima u Zg 3-0 , čuvena špica Sportskog pregleda .....sećam se da smo se tada, šatro, ucvikali od njihovog centarfora Edstrema....posle je u novinama izašao naslov "U strahu je veliki Edstrem", a tekma je zapamćena i po tome što je naš Kapiten (čika sa slike, gore) maltretirao njihovog beka Andersona svaki put kada je dobio loptu uz stojeće ovacije Maksimira
dragoljub dragoljub 23:04 20.06.2008

Re: ..ha

ovo ti je jedan od boljih textova,al o temi u koju se uopće ne razbiram.mislim,sve je ko što kažeš,i što mene nerviralo jer mi džaba skitnja kad nem nikog.a prazne kafane kad se igra pa samo ženskinje se dosađuju po istim.mestimično i povremeno neki Ja koji nisam umeo da iskoristim odsustvo konkurencije.
trener trener 23:06 20.06.2008

Re: ..

po tome što je naš Kapiten (čika sa slike, gore) maltretirao njihovog beka

Da,Džaja je igrao odlično , centaršut, Vabec natrčava ,volej, desni, spoljara u rašlje! Samo podsetio si me na Vabeca, posle tog gola više ga nije bilo ,bar se ja ne sećam da je nešto značajno odigrao, kao Toto Skilač(ć)i
Unfuckable Unfuckable 23:16 20.06.2008

Re: ..

ekšli, bio je to spoljni desni dropkik ....jako teško za izvesti - osim na Uhapšenikove centaršuteve (to bi mogla i moja Keva)

Vabec je tu stavljen jer je bio u formi - dokazato - ali i da bude "magnet" za publiku
JJ Beba JJ Beba 23:17 20.06.2008

Re: ..

Marić, Buljan, Hadžiabdić, Oblak, Katalinski....".

ceeeeepaaj katalinski!!
Unfuckable Unfuckable 23:28 20.06.2008

Re: ..

pa ajd ...ko će da nastavi, a da ne googla, čik ?
vnk vnk 03:18 21.06.2008

Re: ..

da se vratimo na temu - seća li se neko Mehmeda Buze, Kustudića, Vabeca, Cice Kranjčara....?


I njih a i malo ranije.

Prvi tim koji sam zapamtio da izrecitujem:

Dujkovic
Djoric
Jeftic
Pavlovic
Dojcinovski
Klenkovski
Antonijevic
Ostojic
Lazarevic
Acimovic
Dzajic

Imao sam tek tri-cetiri godine, ali znalo se - nedelja popodne, cale i ja na Marakanu. Kad je bilo pristojno vreme, vukao me i na treninge

Kad se setim kakve sam sve timove i igrace gledao od tada pa u narednih 20ak godina...

Partizan (njih cu prve da pomenem da se grobari ne ljute): Moca Vukotic, N. Klincarski, Nesa Stojkovic, Varga, Z Zivkovic, Prekazi, Vokri, i normalno mozda najbolji nas centarfor ikada, Dragan Mance). Doduse, secam se i Hatunica i Bajre Zupica.

Hajduk: Nadoveza, Buljan, Muzinic, Rozic, Surjak, Braca Vujovic (ko se seca da je Zoran igrao za Zvezdu kasnije?), Gudelj, Zungul, Oblak

Dinamo: Dautbegovic (strava od golmana), Rora, Zambata, kasnije Kranjcar, Mlinaric, Deveric, Bora i Zvezdan Cvetkovic, Rajko Janjanin (mogao sam njih da stavim i pod 'Zvezda'), Zajec

Zvezda: (osim onog tima gore) - Bogicevic, Trifke Mihajlovic, Cole Jankovic, Filipovic, Keri, Nikola Jovanovic, Olja Petrovic, Z Jelikic, Mile Novkovic, Pera Baralic, Srba Stamenkovic, Dule, Muslin, Sestic, Sead Susic, Pizon, Dragan Miletovic, Mile Jovin (klizaj Mile!!!), pa kasnije Mita Mrkela, Halilovic, Repcic, Musemic, Piksi, Bosko i Milko, pa ekipa koja je osvojila kup sampiona...

Ostali: Vasil Ringov, Safet Susic, Sliskovic, Ivica Grnja (Osijek), Lerinc, Santrac, Slobodan Janjus, Enver Maric, Dusko Bajevic, Vahid Halilhodzic, Milan Lukic iz Rijeke (posle i on presao u Zvezdu), Jovica Skoro, Mesa Bazdarevic, Turudija i Zec iz OFKa, Marko Elzner (i on dosao u Zvezdu)...

A od stranaca - Real (Santiljana, Kamaco, posle Butragenjo, Hugo Sancez), Barselona sa Susterom i Maradonom, pa magla koja je izvukla Milan sa sve Gulitom, Van Bastenom i Rajkardom (a ostatak tima reprezentacija Italije)...

Kao zvezdas, nikog se nisam plasio kao Zungula i Prekazija, kako prime loptu - ja se smrznem. A i dan danas mislim da su Srba i Rajko Janjanin dva najbolja YU fudbalera koje sam ikada gledao.
Unfuckable Unfuckable 03:47 21.06.2008

Re: ..

Evo ludaka mog kalibra !
Dobrodošao u Ludilo Sećanja, pošto - definitivno - budućnost nije opcija, bar neko vreme

....sad ja moram malo da te isprozivam, kao - radi diskusije - ali impozantnu listu si naveo

a ja - "manirom rasnog strelca" (štobireko MM) nalazim put ka mreži

vidim - zaboravio si Sergeja Krešića - Hajduk valjda (behu neke makazice po OFK- u ?) ? Jurica Jerković ...kasnije Ivo Jerolimov ...
Markulin iz Zg - Kranjčevićeva - takođe ...drugog Najboljeg odande ne mogu da se setim nikako....

najubojitija zadnja linija Partizana : Đurović - Stojković - Hatunić (The Koljači) - onaj Hatunić, yeah, Famous Musa - koji je ispucao loptu na Marakani i dao nepriznat gol Miguel Angelu u porazu 1-0 (Ruben Kano - Katalinić na golu) kada je ipak Huanito popio flajku, bar to
kasnije je recimo - zanimljiv (mentalno) bio Čapljić

Mance...jedan od najboljih. Zaista......... a potom i Čava Dimitrijević - na kraju krajeva - dao je Manceu onaj pas "iza leđa" preko centra - kad su dobili 3-1
Dinamo : Srećko (zvonko) Bogdan, Snješko Cerin.... - posle : Deverić, Mlinarić (debitovali na JNA i popili 5-0)
Hajduk - again - Vilson Džoni (upsss?)
Rijeka : Kustudić, Desnica, Hrstić
Velež : Vladić, Vukoje, posle Tuce i Kajtaz
Popivoda, Danilo (Slovenac 100%)

mogli bi mi ovako do jutra ?
:))))))))
a.......Diter Miler The Debitant '76..... ?
vnk vnk 06:23 21.06.2008

Re: ..

Znas kako je, u zurbi niceg ne mozes da se setis... Ej, da ne pomenem Desnicu, Jerkovica, Cavu, Popivodu!

Ali zato sam se, citajuci dalje prisetio jos nekih:

Vlak, Ladic, Pera Bruchic, Dzemo Mustedanagic - Dinamo
Ivan Hlevnjak, Aljosa Asanovic, Zoran Simovic - Hajduk
Blagoje Paunovic, Paja Grubjesic, Ilija Katic, Omerovic - Partizan
Krmpotic, Borovnica, Dika Stojanovic, pok. Bosko Kajganic, Ljukovcan, Nedja Milosavljevic - Zvezda
Zeljini sampioni: Spreco, Becirspahic, Saracevic, Bukal (tad sam ih kao klinac puno zavoleo i ostali su mi omiljeni klub, posle mojih cigana, normalno)
Sarajevo: Sljivo, Husref Musemic, posle Pasic, Rade Savic, Radeljas

Samo, srusio si me sa stolice sa Vilsonom Dzonijem.

Od utakmica za pamcenje moram da izdvojim Zvezda-Dinamo (Istocni Berlin) - Kup UEFA 78/79, kada smo izgubili prvu utakmicu u DDR 5:2, a u Begradu dobili 4:1 iako su Nemci vodili 1:0 do 60_tog minuta. Tad smo stigli prvi put do evropskog finala, Jurisicevog autogola i one sudijske dzukele u revansu koja je Simonsenu poklonila penal. To je bio drugi put da igramo sa Borusijom (M), o onom prethodnom duelu ne bih ovom prilikom.

Zanimljivo je da su istog dana grobari izgubili na penale u Kupu sampiona, kad je Borota prvi put spustio uhvacenu loptu na nogu protivnickom igracu u svom golmanskom prostoru. Te iste sezone, 29. Novembra po snegu i ledenoj kisi, na isti nacin je dao loptu Sesticu i Zvezda dala gol. Zvezda dobila 3:1 na JNA, Krmpotic postigao gol sezone (to je mozda za diskusiju, dolazi u secanje Duletov drop-kick na Highbury_ju). I tu utakmicu sam dobro zapamtio - totalno sam se zaledio, a morao da idem sam, niko od stalne ekipe nije hteo da ide zbog kijameta.
bauer bauer 07:23 21.06.2008

Re: ..

nenad. i vnk, vidim potkovani ste, samo tako. svaka cast :))) budi lepe uspomene :))

a jer se secate kad je poljud plakao za najvecim sinom nasih naroda i narodnosti? i uhapsenik je bio tamo. pa posle mimohod... mi stali u red, i posle sat vremena ukapirali da je sve to farsa i otisli u takovo na leskovacku muckalicu :)
trickshot trickshot 07:54 21.06.2008

Re: ..

Zvezda: (osim onog tima gore) - Bogicevic, Trifke Mihajlovic, Cole Jankovic, Filipovic, Keri, Nikola Jovanovic, Olja Petrovic, Z Jelikic, Mile Novkovic, Pera Baralic, Srba Stamenkovic, Dule, Muslin, Sestic, Sead Susic, Pizon, Dragan Miletovic, Mile Jovin (klizaj Mile!!!), pa kasnije Mita Mrkela, Halilovic, Repcic, Musemic, Piksi, Bosko i Milko, pa ekipa koja je osvojila kup sampiona

a kako se zvao Nikolic sa cipelom broj 50, Djelmas mu polomio nogu ? (doveden iz Jagodine cini mi se, bio portir u nocnoj smeni), Krmpotic, Blagojevic, Jurisic...

trickshot trickshot 07:56 21.06.2008

Re: ..

svaka cast na pamcenju
trickshot trickshot 08:29 21.06.2008

Re: ..

i Milovanovic senior
vnk vnk 11:06 21.06.2008

Re: ..

a kako se zvao Nikolic sa cipelom broj 50


Jovica
vnk vnk 11:09 21.06.2008

Re: ..

U bauer, ja poludeo jer je izgledalo da cemo konacno da ih dobijemo u Splitu.

btw, takovo kod botanicke baste?
MilutinM MilutinM 11:26 21.06.2008

Re: ..

Od utakmica za pamcenje moram da izdvojim Zvezda-Dinamo (Istocni Berlin) - Kup UEFA 78/79, kada smo izgubili prvu utakmicu u DDR 5:2, a u Begradu dobili 4:1 iako su Nemci vodili 1:0 do 60_tog minuta.

He, he, tada sam se prvi put u životu popeo na Konja. Ali bukvano - bio sam tu odmah pored Kneza.

A sećate lise pobede nad Rumunijom od 6:4, u Temišvaru? Mislim da je bilo 1976. godine. Skako sam kao lud, sam u kući.

Ili pobede nad Slobodom od 9:1 kada se proslavio Borovnica (on je dao taj poslednji gol Dinamu iz Berlina, par mečeva ranije)
MilutinM MilutinM 11:37 21.06.2008

Re: ..

a kako se zvao Nikolic sa cipelom broj 50, Djelmas mu polomio nogu ?

DA, da, Jovica. A zar mu nije nogu slomio onaj majmun Bajro Župić?
vnk vnk 11:42 21.06.2008

Re: ..

He, he, tada sam se prvi put u životu popeo na Konja. Ali bukvano - bio sam tu odmah pored Kneza.


Ja se ni dan danas ne secam kako sam stigao sa Marakane do Konja, samo znam da sam bio tama.

Ili pobede nad Slobodom od 9:1 kada se proslavio Borovnica (on je dao taj poslednji gol Dinamu iz Berlina, par mečeva ranije)


E, to je jedna od retkih utakmica u Beogradu na kojoj nisam bio - opravdano, ekskurzija. Borovnica dao 5 komada (kao i D Bajevic Zairu na SP u Nemackoj). Samo, mala ispravka - Borovnica je Nemcima dao dva gola (cini mi se drugi i treci), Dule jedan, a poslednji je izgledao kao da je Sestic nabo glavom, medjutim ispostavilo se da je loptu ugurao jedan od Nemaca.
vnk vnk 11:43 21.06.2008

Re: ..

Opet ja. Nije Bajro, Milos Djelmas mu namestio djon.
Unfuckable Unfuckable 11:56 21.06.2008

Re: ..

hebote ....Jovica The Nikolić !!! ko bi se lika setio ....

jedan od prvih radio prenosa "od kojih je moglo da se rikne" bio je Zvezda -Real u Bg - završeno penalima, u režiji Hičkoka i Ognjana Petrovića.....posle se tek na TV videlo šta je Džaja uradio Kamaču....

Takođe se sećam ovoga sa Dinamom iz Berlina - čak mislim da im se centarfor prezivao Ridiger...tu je Zdravko odigrao partiju života....takođe je bilo zahebato sa Karl Cajsom, jer su postojali neki "stari dugovi" kako mi je objašnjeto, a potvrđeno u prvom minutu kada Dule Savić lomi njihovog čoveka čim su s centra krenuli, onako - za "dobrodošlicu"

Spomenuo sam i u inic. txtu utakmicu Sarajevo - Hamburger (prejaki su tada bili) koja je po meni bila neverovatna, ali se ne sećam svih detalja, znam da je sudija isključio tamo pola Sarajeva, da bi ovi mogli nekako da spasu čast....

Tačno - tekma u Splitu je bila jedna od najboljih njihovoh međusobnih, čak mislim da je Pižon glavom (!?) zavukao gol, a onda onaj degenerik dovati pa umre ....(saznaće se jednom da mu je verovatno namerno neko isključio aparate da ne bi Hajduk prs'o....)

Debi Safeta Sušiča protiv Rumunije (3 komaTa + sjajni Filipović + Borota koji ga "prima" iz publike..."cenim, cenim" -sistem - kao Blagoja Istatov....) otvorio nam je ponovo vrata da idemo na SP ako drknemo Špance u Bg .....to je bila tekma gde smo ko mutavi napadali, Moca Vukotić igrao odlično, Kustudić je čak igrao (mislim da nas je vodio Biće Mladinić) Musa Hat dao nepriznat gol, a onda sevne kontra i posle sumnjive"golaut" lopte i centaršuta "na drugu" fuckin Ruben Kano ga iz poluvoleja smesti iza Katalinića......
Posle oni nastave s otezanjem, pa izmena Huanito, pa on nama pokaže Ono ...pa mi njemu flajku u tintaru...i tako.....
Bili Piton Bili Piton 12:14 21.06.2008

Re: ..

Unfuckable
pa ajd ...ko će da nastavi, a da ne googla, čik ?


Ako neko moze da mi pomogne ko je bio LEVI BEK (ubicu se a necu da guglam - to mi je tako kurvinski) - evo mog prvog (i kako ce se pokazati, jedinog) napamet naucenog tima:

01 Olja Petrovic
02 Jelikic
03 (????)
04 Baralic
05 Keri
06 Radovic
07 Jankovic
08 Vladimir Petrovic
09 Savic
10 Acimovic
11 Dzajic
Unfuckable Unfuckable 12:16 21.06.2008

Re: ..

sad da ne lupam - da nije Klenkovski ? ili Mile Jovin (mada mislim da je on kasnije igrao)
Bili Piton Bili Piton 12:22 21.06.2008

Re: ..

Unfuckable
sad da ne lupam - da nije Klenkovski ? ili Mile Jovin (mada mislim da je on kasnije igrao)


Jovin jeste bas tu uleteo ali malko kasnije...nije Jovin. Na "ic" je bilo prezime, jos uvek tada.

Seticu se, opusteno. :)))

vnk vnk 12:25 21.06.2008

Re: ..

ubicu se a necu da guglam


Nemoj Bili, majke ti.

U pocetku Pera Krivokuca dok nije omatorio, posle uglavnom, Mile Novkovic. Posle je poceo da igra za prvi tim Nikola Jovanovic, pa su ih pretumbavali po odbrani.
Bili Piton Bili Piton 12:27 21.06.2008

Re: ..

vnk
ubicu se a necu da guglamNemoj Bili, majke ti.U pocetku Pera Krivokuca dok nije omatorio, posle uglavnom, Mile Novkovic. Posle je poceo da igra za prvi tim Nikola Jovanovic, pa su ih pretumbavali po odbrani.


NOVKOVIC!!!!

Care. :))))

Anfaki cini mi se nije pomenuo "kolegu Anzulovica" koji je takodje bio jedan od unjkavijih radijskih glasova nedeljom popodne.
Unfuckable Unfuckable 12:36 21.06.2008

Re: ..

u je ....odakle izvuče tog lika, svaka čast !
puno ime mu je Srbomrz Anzulović
Bili Piton Bili Piton 12:47 21.06.2008

Re: ..

Unfuckable
u je ....odakle izvuče tog lika, svaka čast !puno ime mu je Srbomrz Anzulović


Pa uvek je govorio kao da mu mikrofon smrdi taman pod nosem. Ko ga ne bi upamtio.

Ipak je Marko Markovic bio tata. Secam se kad je prenosio Zvezda-Ferencvaros u nekom cetvrtfinalu Uefe, revans u Beogradu, kad su Madjari prosli dalje zbog penala u gostima dosudjenog tri minuta pred kraj. Rekao je "lopta Medjesija jedva da se dokotrljala do gola" i onda je usledio cujan grcaj duboko iz grla koji nikako nije mogao da obuzda, siroma.
MilutinM MilutinM 12:55 21.06.2008

Re: ..

Kad pomenu odbranu: mi smo uvek imali centarhalfove kojima je trebalo puno da se dokažu (hbg, greške se čine), a onda su krajem karijere u Zvezdi postajali takvi naši miljenici da smo se veoma teško i emotivno rastajali. Eto: Dojčinovski, Bogićević, Jovanović, Keri, Borovnica, Miletović, Najdovski...
Bili Piton Bili Piton 13:00 21.06.2008

Re: ..

MilutinM
Kad pomenu odbranu: mi smo uvek imali centarhalfove kojima je trebalo puno da se dokažu (hbg, greške se čine), a onda su krajem karijere u Zvezdi postajali takvi naši miljenici da smo se veoma teško i emotivno rastajali. Eto: Dojčinovski, Bogićević, Jovanović, Keri, Borovnica, Miletović, Najdovski...



Da, ja sam za razliku od svih ostalih klinaca koji su se lozili na Pizona i Dzaju bio lud za Kerijem i u skolskom dvoristu uredno uvek igrao u odbrani i u zvezdinom dresu na koji je keva (prilicno nevesto) nasila peticu na ledjima. To cuvam i danas.

Valjda mi bio interesantan zbog neuobicajenog prezimena i sto je bio plav pa ga vidis na terenu uvek iz aviona.
vnk vnk 13:04 21.06.2008

Re: ..

odakle izvuče tog lika


A Mitja Trefalt, sa TV Ljubljana? I, btw, na onu listu igraca gore da dodam Mustafu Hukica iz Slobode.
MilutinM MilutinM 13:16 21.06.2008

Re: ..

bio lud za Kerijem

Mirni čovek iz senke koji je na mene ostavio najjači uticaj i bio neka vrsta fudbalskog uzora bio je Muslin. Igrao je sjajno u tom ciklusu 1979. godine. Pokrivao je ceo teren, bio radilica, krpio u odbrani, davao golove, čak bio i dovoljno kreativan (koliko je to bilo potrebno pored Pižona i ostalih). Mislim da je imao i jednu sjajnu šansu u finalu KUpa UEFA ali nam se nije dalo ((
Unfuckable Unfuckable 13:16 21.06.2008

Re: ..

Pa uvek je govorio kao da mu mikrofon smrdi taman pod nosem. Ko ga ne bi upamtio.


i ono čuveno : "šansa, šansa" - kad Dinamo napada...."opasno, opasno" - kada Mi imamo loptu

kakosebešezvao onaj čuveni "gol, gol ...ma qratz, gol...." reporter ?

Mihalj Keri - Braca ; )))) je, inače bio jedan od glavnih aktera na mojoj Prvoj tekmi koju sam gledao (drvene klupe na Istoku & ušećereno voće included) - Zvezda - Vojvodina 3-2, čak je i dao jedan gol.....

a Marko je zavapio, valjda : "Olja, Olja - što si kratak...!" u Mađarskoj protiv Fradija.
Jbt tada je glavni penal-šuter u Zvezdi bio Ognjan....

Muki je bio vrednica, skinuo je prečku u finalu, s desna polu-centaršut je to kao bio...ali ona sisa od Sorensena je sve skenjala
Bili Piton Bili Piton 13:21 21.06.2008

Re: ..

Unfuckable
Ognjan....


Ognjen, actually. )

Unfuckable Unfuckable 13:22 21.06.2008

Re: ..

ma znam, ali Marko M je uvek izgovarao sa "a"
to ti je k'o Hilandarska - ali svi kažemo "Hilendarska"....pitaj ivanu23 ; ))))))))))))
Bili Piton Bili Piton 14:25 21.06.2008

Re: ..

Unfuckable
ma znam, ali Marko M je uvek izgovarao sa "a"


Haha, tako je...mada sam siguran da je "e" i da Marko gresi.


to ti je k'o Hilandarska - ali svi kažemo "Hilendarska"....pitaj ivanu23 ; ))))))))))))


Znam i ja kazem Hilendarska. :)))

bauer bauer 06:33 23.06.2008

Re: ..

U bauer, ja poludeo jer je izgledalo da cemo konacno da ih dobijemo u Splitu.

btw, takovo kod botanicke baste?

vodili 2:1, cini mi se?

a kafana je bila u kondinoj, blizu ugla sa makedonskom, zakleo bi se da se zvala takovo. ali muckalica je ubijala :))
Unfuckable Unfuckable 12:32 23.06.2008

Re: ..

blizu ugla sa makedonskom


da nije "Bosna" slučajno ?!?!?
MilutinM MilutinM 13:42 23.06.2008

Re: ..

da nije "Bosna" slučajno ?!?!?

To je jedina kafana te vrste u okolini - samo što je u Majke Jevrosime, ne u Kondinoj
Unfuckable Unfuckable 15:19 23.06.2008

Re: ..

pa zato i kažem, bila je od Kondine ka Nušićevoj....
ali ni jedne druge se ne sećam tu u okolini
die hard die hard 23:59 20.06.2008

Hrvatska - Turska ...


nisam znao za koga da navijam.Ipak navijo za Turkiey.A zao mi bilo Hrvata na kraju.Odigrali sjajno.Ipak ovi istocniji se s nama druzili 500 god , a ovi drugi mnogo manje.I moji drugari imaju teoriju da nas je mnogo prolepsala ta Turska nacija.Pomesali plave Slovene sa tamnim Turcima, cerez cega smo mi ovako lepi.Ja nisam, mene i Slovenci uvatili pod svoje.Unfuck, sjajan tekst.Ah ti tranzistori, meni nesto Leotar ostao u pamcenju.Kao, interesantno ime za klinca koji pocinje da prati fuzbal.Pozz:))
Unfuckable Unfuckable 00:25 21.06.2008

Re: Hrvatska - Turska ...

die hard

nisam znao za koga da navijam.Ipak navijo za Turkiey.A zao mi bilo Hrvata na kraju.Odigrali sjajno.Ipak ovi istocniji se s nama druzili 500 god , a ovi drugi mnogo manje.I moji drugari imaju teoriju da nas je mnogo prolepsala ta Turska nacija.Pomesali plave Slovene sa tamnim Turcima, cerez cega smo mi ovako lepi.Ja nisam, mene i Slovenci uvatili pod svoje.Unfuck, sjajan tekst.Ah ti tranzistori, meni nesto Leotar ostao u pamcenju.Kao, interesantno ime za klinca koji pocinje da prati fuzbal.Pozz:))


da ...Leotar....Proleter (ZR), Famos iz Hrasnice je čak igrao kvalifikacije za Prvu ligu..... - ali primeti : pazilo se jako na "6+2"
a za
cerez cega
imaš odma' preporuku
MilutinM MilutinM 11:35 21.06.2008

Re: Hrvatska - Turska ...

Ipak navijo za Turkiey.

Pošteno, i ja sam navijao za Turke. Najpre: po običaju navijam za slabije. A sa druge strane, nervira me malo ta euforija koju su komšije stvorile oko reprezentacije. OK, za njih je to bila državna stvar i pitanje nacionalnog ponosa i prestiža, ali preterali su. Da poduprem, evo dela komentara jednoh od njihovih novinara (komentar je inače veom britak):

Tražiti utjehu u ovom trenutku je malo deplasirano, ali je ona ipak tu: jedino dobro iz bečke tragedije je što će konačno posustati degutantno marketinški inducirano "vatreno ludilo". Prodavači razvodnjenih piva, plazmi i dileri karata će moći podvući crtu pod svoju zaradu, a voditeljice, plesačice i Baruni će biti manje egzaltirani u prijenosima iz studija. Stanovnici Žujalanda će se opet vratiti svojim stvarnim problemima kao što su skupi benzin, otplate kredita i planovi za ljetovanje ma koliko se činilo da ovu večer nećemo nikad preboljeti.
Bili Piton Bili Piton 12:34 21.06.2008

Re: Hrvatska - Turska ...

Unfuckable

die hardnisam znao za koga da navijam.Ipak navijo za Turkiey.A zao mi bilo Hrvata na kraju.Odigrali sjajno.Ipak ovi istocniji se s nama druzili 500 god , a ovi drugi mnogo manje.I moji drugari imaju teoriju da nas je mnogo prolepsala ta Turska nacija.Pomesali plave Slovene sa tamnim Turcima, cerez cega smo mi ovako lepi.Ja nisam, mene i Slovenci uvatili pod svoje.Unfuck, sjajan tekst.Ah ti tranzistori, meni nesto Leotar ostao u pamcenju.Kao, interesantno ime za klinca koji pocinje da prati fuzbal.Pozz:))
da ...Leotar....Proleter (ZR), Famos iz Hrasnice je čak igrao kvalifikacije za Prvu ligu..... - ali primeti : pazilo se jako na "6+2"a za
cerez cegaimaš odma' preporuku



LEOTAR je i meni uvek bilo zvucno i fascinantno. Pa kasnije kad smo se jednom kolima vracali s mora i prosli tuda (zasto, ne znam) - bio sam u fazonu TO je planina Leotar? Ih bre. :))

A DUBOCICA, seca li se iko nje bedne?
Unfuckable Unfuckable 12:37 21.06.2008

Re: Hrvatska - Turska ...

a Spartak iz Subotice ?
pa FK Novi Sad (kanarinci) ?
florian florian 15:24 23.06.2008

Re: Hrvatska - Turska ...

Trešnjevka
Čukarički
MilutinM MilutinM 15:44 23.06.2008

Re: Hrvatska - Turska ...

E, u moje vreme pravi lokalni derbi je bio Sindjelić - Obilić. Ovaj prvi je i dalje moj lokalni klub a o ovom drugom da ne pričam
florian florian 16:09 23.06.2008

Re: Hrvatska - Turska ...

Dal' se dobro sećam da je bijo i Pofalićki?
Unfuckable Unfuckable 18:08 23.06.2008

Re: Hrvatska - Turska ...

Dal' se dobro sećam da je bijo i Pofalićki?



pazi, spominjan je u "Pozorištu u kući" , tako da ....sve je moguće

btw, oko tvog nicka (florian)
Lik koji nas je poprilično mučio jedno vreme, a predvodio je napad rumunske momĆadi,
zvao se Florin Raducioiu (Radučoju)
florian florian 18:25 23.06.2008

Re: Hrvatska - Turska ...

Dal' se dobro sećam da je bijo i Pofalićki?

pazi, spominjan je u "Pozorištu u kući" , tako da ....sve je moguće


nisam teo da guglujem al me sad ovo zaintrigiralo.
Negde u memoriji pamćenja imam ta tri imena iz izveštaja o rezultatima utakmica druge lige na nedeljom popodne: Trešnjevka, Čukarički i Pofalički. Bilo mi lepo i smešno ko klincu.Nema ništa o Pofaličkom al ima o jednom kog se ne mogu baš setiti ali Velija Bećirspahić je počeo u njemu , što je onda dokaz valjda i da je postojao.

Inače dok sam bio manji to bio najlepši deo nedelje.Matorci posle ručka nedeljnog malo prilegnu pa posle poređaju pored radia sve zajedno s komšilukom se navija(tv nije imao prenose) nas klince isteraju napolje, ženski deo roditeljske populacije opere posuđe pa sedne da kafeniše sa komšinicama a mi klinci potpuno bez kontrole. Milina jedna
MilutinM MilutinM 20:17 23.06.2008

Re: Hrvatska - Turska ...

Dal' se dobro sećam da je bijo i Pofalićki?

Pofalići = deo Sarajeva (nekada predgradje, danas blizu centra)
Pofalički = klub iz Pofalića

Inače, bilo u Audiciji, prvim izdanjima
angie angie 23:59 20.06.2008

e deco,

ne bi da smetam, samo da pitam je l ocete neshto za posluzenje- mogu i da umesim, tu bi se jedino uklopila, kada je fudbal u pitanju, mislim, nishta ne kritikujem, samo nemam dodirnu tachku, pa bi' da doprinesem diskusiji s nekim grickanjem, ako je po volji.
die hard die hard 00:02 21.06.2008

Re: e deco,

angie
ne bi da smetam, samo da pitam je l ocete neshto za posluzenje- mogu i da umesim, tu bi se jedino uklopila, kada je fudbal u pitanju, mislim, nishta ne kritikujem, samo nemam dodirnu tachku, pa bi' da doprinesem diskusiji s nekim grickanjem, ako je po volji.

E za ovo velka preporuka.Je l moze nesto sto ne " nadolazi "?Mislim, da bi bilo brze.:)))
angie angie 00:06 21.06.2008

Re: e deco,

.Je l moze nesto sto ne " nadolazi "?Mislim, da bi bilo brze.:)))


sine, meni vec nadoshlo-testo,..pa sad ocesh sendRichi, pizza-u, pancerote, ushtipke?:)))
die hard die hard 00:20 21.06.2008

Re: e deco,

sine, meni vec nadoshlo-testo,..pa sad ocesh sendRichi, pizza-u, pancerote, ushtipke?:)))

*novo


Izbor je tvoj, sve zvuci da ce se " nadodje " posle konzumiranja.:)))
vnk vnk 04:51 21.06.2008

Re: e deco,

Ne treba nista, tetka angie, imamo semenke i suncokret, a zasladicemo se orasnicama.
gordanac gordanac 00:05 21.06.2008

one..

...and only
Nikola Nikić
Unfuckable Unfuckable 00:15 21.06.2008

Re: one..

ok, to sam čekao : otvaramo podblog sa temom
"Najveće face YU fudbala, usvakomsmislu" ili

"Kucamo na vrata zaboravljenih asova" - slike nepotrebne, dovoljna su imena i ...sećanja

Refik Kozić
Jusuf Hatunić - polomio nogu liku iz Partizana, Raciću, pa došao u Partizan....(zločinac se uvek vraća...)
Trajče Madžoski - sudija, inesamoto.....crno-beli sudija
Slobodan Novaković - također sudija....i crnobeli, isto

aevo i jedan
The Ljubitelj FuTbala



aj' sad malo vi
angie angie 00:19 21.06.2008

Re: one..

pa jbga unf,...shto ti je podblog,...kako ja da uchestvujem?:)))

hm, hm,...aaaaaaaaaaa,

Duleee saVic!:)))klap,klap,- klap!...to bilo i na filmu!
die hard die hard 00:25 21.06.2008

Re: one..

Duleee saVic!:)))klap,klap,- klap!...to bilo i na filmu!


To bre mnogo mlado.Unfuck piso o nesto starijim generacijama.Al ako cemo o tima sjecam se lepo Milosa Sestica, taj je bio car.
florian florian 00:27 21.06.2008

Re: one..

šta mi tapšeš s te ruke od testa, leti brašno na sve strane
Unfuckable Unfuckable 00:29 21.06.2008

Re: one..

može i Dule, bio je u tom periodu koji opisujem - do '80 ...ali ko će da se seti genocidnog goalkeepera Dinama (došao iz Proletera - Zrenjanin) koji je narečenog DS udario par puta nogom u potomstvo i to sve na Marakani, bezobrazno & drsko
(zabeležio Legenda Blagoje Topličić - Top - famous "Pero...leđa!!!!!!!" - u "Indirektu" kod MM, kukalamimajka kako ga ne spomenuh gore u blogeu, čovek - legenda)
angie angie 00:46 21.06.2008

Re: one..

Milosa Sestica


mislish, shkola za specijalna odelenja-Milosh Shestic?!
angie angie 00:47 21.06.2008

Re: one..

leti brašno na sve strane


pa izvini- al mora se pljeskanjem- a ako hocete da bude brzo gotovo, ne mogu sada da mislim i na te detalje.
gordanac gordanac 00:58 21.06.2008

Re: one..

Oštrooki, ja gledala intevju sa Nikićem, pita novinar jedno pitanje sa trajanjem od oko cca 4 (četiri) minuta čija je suština strategije i taktike pobeđivanja, nadigravanja po sredini i "sa krila" i blablabla, Nikić ćuti strpljivo, gleda ga malo začuđeno i kad mu je ovaj konačno okrenuo mikrofon, kaže "Daju ti je, ti trčiš, trčiš, trčiš i - daš gol". Eto.
Na slično dugačko pitanje o tehnikama i vrstama šuteva i dodavanja (čuveni "suvi list" i "decentrirane" frljoke i spinovi), odgovorio je "Kao kad voziš biciklo". Molim lepo.
dragoljub dragoljub 01:13 21.06.2008

Re: one..

Molim lepo.

fala lepo:))
trener trener 01:28 21.06.2008

Re: one..

Unfuckable
ok, to sam čekao : otvaramo podblog sa temom
"Najveće face YU fudbala, usvakomsmislu" ili

"Kucamo na vrata zaboravljenih asova" - slike nepotrebne, dovoljna su imena i ...sećanja

Refik Kozić
Jusuf Hatunić - polomio nogu liku iz Partizana, Raciću, pa došao u Partizan....(zločinac se uvek vraća...)
Trajče Madžoski - sudija, inesamoto.....crno-beli sudija
Slobodan Novaković - također sudija....i crnobeli, isto

aevo i jedan
The Ljubitelj FuTbala



aj' sad malo vi

Neeeeee! Najveća faca je bio Maksa ( sudija ) .Osim one epizode u Ljubljani sa Partizanom, ima i priča u Skoplju sa Vardarom ( to je pričao i Džarovski). Otišao Maksa da sudi u Skoplje , i veče pre utakmice ode u hotel, dobije ključ od sobe i ode , ali vraća se posle desetak minuta i na prijavnici hotela digne neverovatnu frku, galamu i baci koverat i reče uotprilike " Mene hoćete da kupite sa 1000 maraka, sram vas bilo". Posle je Džarovski pričao da je u koverti bilo 10000 DM,ali niko nije smeo ništa da kaže. Ako je stvarno bilo toliko ,onda ih je provozao samo tako .
vnk vnk 06:31 21.06.2008

Re: one..

aj' sad malo vi


Ivan Tomic, Radio ZG - Mila majko, sto ucini Rajko (Janjanin)
Slavko Shajber - predsednik FSJ, zasluzan za jedan od najvecih zemljotresa u YU fudbalu
Sportski Pregled - nedelja uvece na TV, izvestaji sa svih utakmica
Marjan Raus, sudija - iako iz Varazdina, treba li reci, crno-beli, takodje
MilutinM MilutinM 11:38 21.06.2008

Re: one..

mislish, shkola za specijalna odelenja-Milosh Shestic?!

Šele, skini ranac

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana