Prisluškivanje - ALO, ima li koga da reaguje ?

Branislav Kovačević Cole RSS / 25.06.2008. u 09:32

„Kurir“ ovih dana objavljuje audio zapise telefonskih razgovora koje je vodio potpredsednik SPS-a Žarko Obradović sa svojim pašenogom Zoranom Lilićem (ex predsednik Jugoslavije) i drugima, a da niko od nadležnih organa još uvek nije reagovao. „Kurir“ je na taj način prekršio ne samo Ustav (kakav god !) i nekoliko zakona, već nas je uverio da su u ovoj državi još uvek ugrožena elementarna ljudska prava. Ne zanima me uopšte šta su oni razgovarali, ne zanimaju me njihovi stavovi i što šta drugo, ali me jako zanima ko je odobrio - omogućio pomenuto prisluškivanje, ko je taj materijal dostavio „Kuriru“, kao i zašto na sve to ne reaguju nadležni organi, javni tužilac, Ministarstvo za kulturu i informisanje.....pa na kraju krajeva ili na početku, zašto tužbu već nisu podneli pomenuti Žarko Obradović, Zoran Lilić.......???????

 

Zakon o javnom informisanju, izmedju ostalog kaže:

 

Prisluskivanje
Prisluskivanje

Zabrana distribucije informacije

Član 17.

Nadležni okružni sud može, na predlog javnog tužioca, zabraniti distribuciju informacije ako utvrdi da je to neophodno u demokratskom društvu radi sprečavanja: poziva na nasilno rušenje ustavnog poretka, narušavanja teritorijalnog integriteta Republike, propagiranja rata, podstrekavanja na neposredno nasilje ili zagovaranja rasne, nacionalne ili verske mržnje koje predstavlja podsticanje na diskriminaciju, neprijateljstvo ili nasilje, a od objavljivanja informacije neposredno preti ozbiljna, nepopravljiva posledica čije se nastupanje ne može sprečiti na drugi način.

Predlog za zabranu

Član 18.

Predlog za zabranu distribucije informacije javnih glasila (u daljem tekstu: predlog za zabranu) podnosi nadležni javni tužilac. Predlogom za zabranu javni tužilac može zahtevati da se zabrani distribucija informacije iz člana 17. ovog zakona, oduzmu primerci novina koji sadrže tu informaciju, kada se svrha zabrane može postići samo na taj način, odnosno da se zabrani širenje takve informacije putem ostalih javnih glasila.

Privremena zabrana

Član 19.

Na predlog nadležnog javnog tužioca sud može doneti rešenje o privremenoj zabrani do

pravnosnažne odluke o zabrani. Po predlogu iz stava 1. ovog člana sud odlučuje u roku od 12 sati od njegovog podnošenja. Nadležni sud dužan je da rešenje o privremenoj zabrani odmah dostavi osnivaču, odgovornom uredniku, distributeru ili štampariji.

Sud nalaže nadležnom organu ministarstva unutrašnjih poslova da sve primerke novena privremeno oduzme i dostavi sudskom depozitu ili zapečati.

Hitnost postupka i pretres

Član 20.

Postupak po predlogu za zabranu hitan je.

Pretres se mora održati u roku od tri dana od dana prijema predloga.

Pretres u postupku po predlogu za zabranu može se održati i bez prisustva uredno pozvanih stranaka, na šta se stranke u pozivu na pretres izričito upozoravaju.

Rešenje po predlogu za zabranu

Član 21.

Rešenje po predlogu za zabranu sud donosi odmah po završenom pretresu, a predsednik veća objavljuje ga bez odlaganja. Rešenje se mora pismeno izraditi i njegov overeni prepis dostaviti strankama u roku od tri dana od dana objavljivanja.

1. OBJAVLjIVANjE INFORMACIJA IZ PRIVATNOG ŽIVOTA I LIČNIH ZAPISA

Informacije iz privatnog života i lični zapisi

Član 43.

Informacija iz privatnog života, odnosno lični pisani zapis (pismo, dnevnik, zabeleška, digitalni zapis i slično), zapis lika (fotografski, crtani, filmski, video, digitalni i slično) i zapis glasa (magnetofonski, gramofonski, digitalni i slično) – ne može se objaviti bez pristanka lica čijeg se privatnog života informacija tiče, odnosno lica čije reči, lik odnosno glas sadrži, ako se pri objavljivanju može zaključiti koje je to lice.

Pristanak je potreban i za neposredno prenošenje lika ili glasa (putem televizije, radija ili slično). Informacija i zapisi iz stava 1. ovog člana ne mogu se objaviti ni bez pristanka onoga kome su namenjeni odnosno onoga na koga se odnose, ako bi objavljivanjem bilo povređeno pravo na privatnost ili koje drugo pravo tog lica.

Pristanak dat za jedno objavljivanje, za određeni način objavljivanja, odnosno za objavljivanje u određenom cilju, ne smatra se pristankom za ponovljeno objavljivanje, za objavljivanje na drugi način, odnosno za objavljivanje za druge ciljeve.

Ako je za pristanak za pribavljanje informacije, odnosno za pribavljanje ili uvid u zapis, primljena naknada, smatra se da je dat i pristanak za objavljivanje

Atačmenti



Komentari (62)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

shkafishkafnjak shkafishkafnjak 09:52 25.06.2008

DB, naravno

Šta je tu čudno?
Kurir je glasilo državne bezbednosti, to valjda svi znamo. DB odobrava prisluškivanja, DB dostavlja transkripte Kuriru. Nadležni organi DB-u ništa ne mogu, Obradović i Lilić ne smeju ništa da kažu jer DB ima dokaze i o mnogo gorim stvarima vezanim za njih dvojicu.
Jasno kao dan.
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 09:54 25.06.2008

Re: DB, naravno

To sto je nama sve jasno..jos uvek nije dovoljan razlog.....!!! Jasno ne znaci da se mirimo s tim!!!
bkc
dracena dracena 10:40 25.06.2008

Bolest

Mislim da je prisluškivanje bolest zavisnosti od koje u Srbiji pati mnogo više ljudi nego što statistika pokazuje. Čak mislim da je već dostigla epidemijske razmere. DB-ovci pokazuju najteži oblik zavisnosti. Oni prisluškuju i kad za to nemaju nikakvih razloga, ni ličnih ni profesionalnih. Prosto moraju. Za njima dolaze političari, pa biznismeni, pa ostali (mnogi pojedinci i interesne i bezinteresne, formalne i neformalne grupe). Na ruku im svima ide razvoj tehnike koji omogućava lako i jevtino prisluškivanje svakom.

Prva pomoć:
1. Imati na umu da telefon, e-mail, i drugi komunikacioni kanali nisu siguran put za saopštavanje poverljivih informacija.
2. Nikad ne govoriti o svojim planovima, naročito dugoročnim. O prošlim dogadjajima možete, ali o planovima nipošto.
3. Nikad ne govoriti o svojim frustracijama i slabostima, tugama, sve u svemu ne iznositi svoje interpretacije dogadjaja, jer takve informacije mogu poslužiti za manipulaciju
4. Nikad ne ogovarati ljude do kojih nam je stalo
5. Nikad ne iznositi lične stvari, privatne prilike i stavove drugih ljudi, čak i ako vam oni nisu rečeni u poverenju
6. S vremena na vreme puštati poneku laž kao kontrastni rastvor, pa zatim pratiti gde će završiti.

Ceterum censeo DB esse delendam.
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 10:50 25.06.2008

Re: Bolest

...Kao sto se slazem sa prvim stavom o bolesti-epidemiji, tako se ne slazem sa ovim drugim....! Prosto ako "zacutimo" da nas ne bi prisluskivali, ako upadnemo u tu vrstu paranoje, a nismo daleko, onda ćemo lagano "uvenuti"..jer cemu sve, ako covek ne moze da se slobodno krece, da izrazava emocije-pa pokazuje i slabosti...? Cemu ta farsa od drzave, pravosudja, tuzilastva, izbora, parlamenta.....
Ja se jos uvek drzim one stare "bolje je da od mene cuju sve u originalu...jer kad neko prepricava moze da promeni sustinu, moze nesto da doda...." Dakle, ne pristajem da se pazim ili bar ne na taj nacin, jer bih tek time pokazao slabost, strah od NJIH !!!
Otvaranje dosijea je i dalje aktuelna stvar, najaktuelnija!!!
BKC
dracena dracena 11:14 25.06.2008

Re: Bolest

Nisam rekla da se treba pomiriti. Naprotiv. Na kraju sam rekla da smatram da DB treba rasturiti, misleći na to da je to prvi korak koji se MORA preduzeti da bi se stanje moglo ozbiljno popraviti. Ne samo u vezi sa prisluškivanjem, nego kompletno stanje. Ni dosijea se, čini mi se, neće otvoriti dok god ne ukinemo DB.

Ovih 6 tačaka je samo privremena, prva pomoć i odnose se samo na telefone i slične komunikacione kanale. Planove, emocije, slabosti, lične stavove itd. ja sistematski, već godinama ostavljam za razgovore face to face. To nije posledica straha. Prosto im pakostim. "Učim" ih da im prisluškivanje ništa neće pomoći, da neće saznati ništa što ih zanima. :))) U mom životu i nema nekih tajni koje bih morala da posebno krijem. Nego, baš da im ne bude.
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 11:17 25.06.2008

Re: Bolest

dracena
N) U mom životu i nema nekih tajni koje bih morala da posebno krijem. Nego, baš da im ne bude.



OK..razumeli smo se.....slicno mislimo!
poz
bkc
drug clan drug clan 15:31 25.06.2008

Re: Bolest

dracena
Mislim da je prisluškivanje bolest zavisnosti od koje u Srbiji pati mnogo više ljudi nego što statistika pokazuje. Čak mislim da je već dostigla epidemijske razmere. DB-ovci pokazuju najteži oblik zavisnosti. Oni prisluškuju i kad za to nemaju nikakvih razloga, ni ličnih ni profesionalnih. Prosto moraju. Za njima dolaze političari, pa biznismeni, pa ostali (mnogi pojedinci i interesne i bezinteresne, formalne i neformalne grupe). Na ruku im svima ide razvoj tehnike koji omogućava lako i jevtino prisluškivanje svakom.Prva pomoć:1. Imati na umu da telefon, e-mail, i drugi komunikacioni kanali nisu siguran put za saopštavanje poverljivih informacija.2. Nikad ne govoriti o svojim planovima, naročito dugoročnim. O prošlim dogadjajima možete, ali o planovima nipošto.3. Nikad ne govoriti o svojim frustracijama i slabostima, tugama, sve u svemu ne iznositi svoje interpretacije dogadjaja, jer takve informacije mogu poslužiti za manipulaciju4. Nikad ne ogovarati ljude do kojih nam je stalo 5. Nikad ne iznositi lične stvari, privatne prilike i stavove drugih ljudi, čak i ako vam oni nisu rečeni u poverenju6. S vremena na vreme puštati poneku laž kao kontrastni rastvor, pa zatim pratiti gde će završiti.Ceterum censeo DB esse delendam.



Umesto svega ovoga objavite sve sto imate da kazete na BLOG-u tako da nemaju razloga da vas prisluskuju.
dracena dracena 18:06 25.06.2008

Re: Bolest

Svoje stavove o političkim i svim ostalim pitanjima od zajedničkog, javnog interesa uvek iznosim otvoreno i bez ograda. Oni su svima poznati i prisluškivače oni (osim nekih stručnih pitanja) već odavno ne zanimaju, jer njima ne mogu da manipulišu. Nasuprot tome, svoju privatnost vrlo pažljivo čuvam od javnosti. Ali, vidite, to je za prisluškivače najinteresantnija oblast, jer se informacijama iz privatnog života najlakše i najefikasnije manipuliše. A vi mi sad ovde predlažete nešto kao virtuelni striptiz. Pa na čijoj ste vi strani, druže člane? Na mojoj ili na strani lava? Hoćete li i vi objaviti ovde sve o sebi ako, ili bolje rečeno KAD utvrdite da vas prisluškuju? Ako je to tako dobar recept, dobar je za svakog, a ne samo za mene.
drug clan drug clan 19:00 25.06.2008

Re: Bolest

dracena
Svoje stavove o političkim i svim ostalim pitanjima od zajedničkog, javnog interesa uvek iznosim otvoreno i bez ograda. Oni su svima poznati i prisluškivače oni (osim nekih stručnih pitanja) već odavno ne zanimaju, jer njima ne mogu da manipulišu. Nasuprot tome, svoju privatnost vrlo pažljivo čuvam od javnosti. Ali, vidite, to je za prisluškivače najinteresantnija oblast, jer se informacijama iz privatnog života najlakše i najefikasnije manipuliše. A vi mi sad ovde predlažete nešto kao virtuelni striptiz. Pa na čijoj ste vi strani, druže člane? Na mojoj ili na strani lava? Hoćete li i vi objaviti ovde sve o sebi ako, ili bolje rečeno KAD utvrdite da vas prisluškuju? Ako je to tako dobar recept, dobar je za svakog, a ne samo za mene.



kao sto vidite ovo vam je bilo napisano malim slovom i odnosilo se na drugo lice mnozine a ne samo na vas licno a sto se druga clana tice tu svi zanju sve:


dracena dracena 06:39 26.06.2008

Prisluškivanje i prigledkivanje :)))

tristero tristero 10:55 25.06.2008

Malo drugacije misljenje

Prvo, mislim da se ne radi "pozivu na nasilno rušenje ustavnog poretka, narušavanjea teritorijalnog integriteta Republike, propagiranju rata, podstrekavanju na neposredno nasilje ili zagovaranju rasne, nacionalne ili verske mržnje koje predstavlja podsticanje na diskriminaciju, neprijateljstvo ili nasilje...". Takodje se ne radi o informacijama iz privatnog zivota, pre bih rekao da je postojao javni interes da se ovaj razgovor objavi. Znaci sto se ovoga tice, ako je dobio snimak razgovora, Kurir je imao puno pravo da ga objavi.

Drugo pitanje je kako je razgovor snimljen. U principu bih bio oprezan kada su ovakve stvari u pitanju. Secamo se slucaja kada je Kostunica optuzio Biro za informisanje srpske vlade posle iznosenja detalja iz jednog telefonskog razgovora sa Djindjicem. Ovo je posebno apsurdan slucaj jer je Kostunicao posredno optuzio Djindjica da je priskuskovao sopstveni razgovor.

Ovim ne skidam odgovornost sa BIA, ali bih skrenuo paznju da je razgovor mogla da snimi i bilo koja od tri osobe koje su u razgovoru ucesvtovale.

Posto ce se ipak ovde diskusija voditi o BIA, a nazalost, ne o samom razgovoru, odmah da kazem sopstveno misljenje. Mislim da je ovu organizaciju nemoguce reformisati i da je najbolje sto moze da se uradi, njeno potpuno rasformiranje i formiranje potpuno nove, strucne i odgovorne organizacije koja bi bila sposobna da se nosi sa svim bezbedonosnim izazovima s kojim se ovo drustvo srece.
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 11:08 25.06.2008

Re: Malo drugacije misljenje

Uz uvazavanje da se tu i tamo ne-slazemo.....nisam siguran da se ne radi i o nasilnom rusenju Ustavnog poretka, jer je jucerasnja sednica Parlamenta nasilno sprecena, sta god ja mislio o vecini, kandidatkinji za predsednicu i sl...da ne govorim o mogucim nemirima ukoliko SRS pokrene svoje članove... ali..citirali ste samo jedan deo iz Zakona o javnom informisanju, a ne i cl. 43, npr, da ne spominjem Ustav i krivicni zakon itd...
Ja naravno ne smem da tvrdim ko je i zbog cega snimio te razgovore, ali niko nije osporio njihovu autenticnost??
Bio sam u Anketnom odboru Skupstine Srbije koji je pokrenut povodom tog "prisluskivanja"..pa se jako dobro secam.....Dopalo se to Kostunici.....Aci Tomic, Radetu Bulatovicu & company.........
Nije pittanje da li je moguce, vec da li postoji politicka volja....za sada ne postoji, ocigledno!!!
poz
bkc

dusavu dusavu 11:41 25.06.2008

Re: Malo drugacije misljenje

ako je dobio snimak razgovora, Kurir je imao puno pravo da ga objavi.

Prvo, upravo suprotno, jer to što je dobio snimak od nekoga(?) ne zanči da ima pravo da ga objavi. Kurriru zakon to izričito zabranjuje, osim ako nije imao saglasnost učesnika razgovora.
Drugo, ostavimo Kurir, on je samo sredstvo manje opasno od onih koji su "dostavili" snimak. Koliko sam shvatio BK Cola njemu je pre do problema koji se zove državna bezbednost i kako je obuzdati.
Treće, zabrinjava nezainteresovanost i "tolerancija" ONIH koji treba da brinu o svemu ovome. Zato, podržavam BK Cola: ALO PREDSEDNIČE, PREMIJERU, DRŽAVNI TUŽIOČE REAGUJTE.
Atomski mrav Atomski mrav 11:44 25.06.2008

Re: Malo drugacije misljenje

Ja mislim da se tu ne radi ni o kakvom prisluškivanju... to je neko iz SPS-a rekao ovima iz Kurira da tako napišu, kao da ispadne da je "procurila informacija"... jer, ono što gosn. Cole sa pravom pita - kako to da Obradović i Lilić nisu protestovali zbog ovoga?
tristero tristero 11:51 25.06.2008

Re: Malo drugacije misljenje

Ne vidim bas vezu izmedju "prisluskivanog" razgovora i prekida jucerasnje sednice skupstine.

Autenticnost razgovora je tesko ospori posto na youtube postoji snimak. Upravo ovaj snimak mi ne lici na BIA kuhinju, oni, bar se meni cini, vise vole da barataju transkriptima.

Sadrzaj razgovora, medjutim jeste zanimljiv, u njemu se kaze da ce u Beogradu biti formirana grads vlast SRS-DSS-SPS, ali da ce biti kratkotrajna, jer ce neko od manjih koalicionih partnera (ne SPS) istupiti iz koalicije. Meni je tesko da zamislim da ovo moze nekog da uznemiri - pre bih rekao da je namenjeno opstem umirivanju.
- SRS i DSS-u se salje poruka da dogovor za Beograd ostaje da vazi (Tadic je cak, po razgovoru, dosta nezainteresovan za ovo pitanje),
- DS-u se salje poruka ovo ce kratko da traje (a i da ce SPS biti zainteresovan za sredjivanje stanja u BIA, jer je i on bio pod njenim udarom),
- SPS-u vidite sta nam ovaj DSS radi, cak nas i prisluskuje, jasno vam je da smo morali da idemo u Republici sa DS-om, makar da sredimo stanje u bezbedonosnom sektoru.

Hocu da kazem, sumnjivo mi je sve ovo, dosta prasine, ali ne vidim sta sve ovo moze da naskodi akterima afere.
antioksidant antioksidant 12:04 25.06.2008

Re: Malo drugacije misljenje

nisam siguran da se ne radi i o nasilnom rusenju Ustavnog poretka, jer je jucerasnja sednica Parlamenta nasilno sprecena, sta god ja mislio o vecini, kandidatkinji za predsednicu i sl...

Cole cesto se slazemo ali sad ... nije da sam toliki strucnjak za Poslovnik tzv Narodne skupstine, ali cini mi se da sednica nije ni zakazana bas po pravilnoj proceduri?

A koliko sam video, ono gde je primenjeno naselje se desilo posle prekida rada skupstine (posle 6).

Sto se prisluskivanja tice - slazem se u potpunosti, ali cini mi se da je Atomski u pravu (cela stvar se i onako desava da bi SPS poslao neke poruke)
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 12:11 25.06.2008

Re: Malo drugacije misljenje

Atomski mrav
Ja mislim da se tu ne radi ni o kakvom prisluškivanju... to je neko iz SPS-a rekao ovima iz Kurira da tako napišu, kao da ispadne da je "procurila informacija"... jer, ono što gosn. Cole sa pravom pita - kako to da Obradović i Lilić nisu protestovali zbog ovoga?



Mnoge stvari se zatrpavaju sledecim i sledecim i sledecim, tako da se prosto tesko prati sta se dogodilo sa ovim ili onim...Ko danas spominje gde su Karic i Radulovic..ko danas spominje kapetana Dragana ili kako to da je Ceca na slobodi a Džajic u zatvoru....i ni sam ne mogu da se prisetim svih zataskavanja!!!
Uostalom, ako nam je za utehu ni svet nije bolji.....do skoro je Ivica Dacic (izmedu ostalih!)bio na spisku lica kojima se zabranjuje ulazak u zemlje EU, a sada se naravno pozdravlja njegov-njihov ulazak u Vladu!!! Ako spisak nije ukinut, bar ja ne znam, kako ce Ivica u svet...ili ce nam hapsiti potpredsednika Vlade cim krene ka EU???
Ne mislim da su Zarko Obradovic i Lili "namerno" dali transkript....prosto previse je loshe za njih same...ako je to uopste vazno...ovoga puta mislim da su nadležne institucije u pitanju..odlazeci funkcioneri, kao poslednji trzaj
bkc
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 12:15 25.06.2008

Re: Malo drugacije misljenje

antioksidant


Sto se prisluskivanja tice - slazem se u potpunosti, ali cini mi se da je Atomski u pravu (cela stvar se i onako desava da bi SPS poslao neke poruke)




Kako god bilo..da ne zalazimo u "tanka creva".....sustina je ZASTO NE REAGUJE JAVNI TUZILAC...???Svi ostali mogu, a ne moraju da imaju neku racunicu...
bkc
antioksidant antioksidant 12:35 25.06.2008

Re: Malo drugacije misljenje

sustina je ZASTO NE REAGUJE JAVNI TUZILAC...???

Slobodan Radovanovic?
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 12:35 25.06.2008

Re: Malo drugacije misljenje

.....ili ce nam hapsiti potpredsednika Vlade cim krene ka EU???


Pa, ako je ovo jedini nacin da se 'apsi.....ja sam za!
antioksidant antioksidant 12:40 25.06.2008

Re: Malo drugacije misljenje

Pa, ako je ovo jedini nacin da se 'apsi.....ja sam za!

Da naglasim
Da podrzim
Da preporucim
Hvala
Nasmejala si me, a danas sam jako nervozan.
Grizem samog sebe, ali sad sa osmehom.
Koja mitska scena
Glasamo Gljivicu za potpredsednika samo da bi ga hapsili u Briselu...
Atomski mrav Atomski mrav 12:41 25.06.2008

Re: Malo drugacije misljenje

ovoga puta mislim da su nadležne institucije u pitanju..odlazeci funkcioneri, kao poslednji trzaj

Sasvim je moguće i to...
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 12:42 25.06.2008

Re: Malo drugacije misljenje

antioksidant
sustina je ZASTO NE REAGUJE JAVNI TUZILAC...???

Slobodan Radovanovic?



Koliko ja znam jeste...ali ..ko zna sta nosi dan, a sta noc!
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 12:43 25.06.2008

Re: Malo drugacije misljenje

antioksidant
Pa, ako je ovo jedini nacin da se 'apsi.....ja sam za!

Da naglasim
Da podrzim
Da preporucim
Hvala
Nasmejala si me, a danas sam jako nervozan.
Grizem samog sebe, ali sad sa osmehom.
Koja mitska scena
Glasamo Gljivicu za potpredsednika samo da bi ga hapsili u Briselu...



Nece ni oni.....nisu oni po tom pitanju bolji, ali se njima moze..bar su neke druge stvari uredili-....!
antioksidant antioksidant 12:47 25.06.2008

Re: Malo drugacije misljenje

Branislav Kovačević Cole

Nece ni oni.....nisu oni po tom pitanju bolji, ali se njima moze..bar su neke druge stvari uredili-....!

Cole,
Znam da nece ni oni, ali zasto si to morao da mi kazes na ovaj vreli/nervozni dan. Pusti me malo da se smejem.

PS - SLobodan Radovanovic - onaj iz Kragujevca? Ako je tako - zasto se cudis sto ne reaguje?
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 12:53 25.06.2008

Re: Malo drugacije misljenje

antioksidant
Branislav Kovačević Cole

Nece ni oni.....nisu oni po tom pitanju bolji, ali se njima moze..bar su neke druge stvari uredili-....!

Cole,
Znam da nece ni oni, ali zasto si to morao da mi kazes na ovaj vreli/nervozni dan. Pusti me malo da se smejem.

PS - SLobodan Radovanovic - onaj iz Kragujevca? Ako je tako - zasto se cudis sto ne reaguje?



I meni je vrucina!!! hahahahah..mala shala.crna! Jeste iz Kg-a....nije moje da se cudim ili ne, vec da pitam????A pitacu ga ako ga sretnem...na ulici
bkc
Gorio Gorio 13:07 25.06.2008

Re: Malo drugacije misljenje

tristero

BIA

Mislim da je ovu organizaciju nemoguce reformisati i da je najbolje sto moze da se uradi, njeno potpuno rasformiranje i formiranje potpuno nove, strucne i odgovorne organizacije koja bi bila sposobna da se nosi sa svim bezbedonosnim izazovima s kojim se ovo drustvo srece.

Ovo je rešenje bez alternative, jedino.
vishnja vishnja 14:31 25.06.2008

Re: Malo drugacije misljenje

zasto si to morao da mi kazes na ovaj vreli/nervozni dan. Pusti me malo da se smejem.

ako te put vodi pored Doma sindikata pokvasi glavu na fontani, kupi knjigu ispod belog satora, uzmi sladoled od cokolade i sedi u hlad cveca i drveca. sajam traje.
batali nervozu

ps - BKC, pardon zbog trola, ovo je za one koji ne vole vrucinu :)))
antioksidant antioksidant 15:25 25.06.2008

Re: Malo drugacije misljenje

ako te put vodi pored Doma sindikata pokvasi glavu na fontani, kupi knjigu ispod belog satora, uzmi sladoled od cokolade i sedi u hlad cveca i drveca.


Najlepsi trg u Beogradu.


Hvala vishnja
dracena dracena 16:05 25.06.2008

Re: Malo drugacije misljenje

vishnja

ps - BKC, pardon zbog trola, ovo je za one koji ne vole vrucinu :)))

Kako može biti trol, Višnja, dear, kad je smak sveta u toku?
mariopan mariopan 21:15 25.06.2008

Re: Malo drugacije misljenje

tristero
Ne vidim bas vezu izmedju "prisluskivanog" razgovora i prekida jucerasnje sednice skupstine.

Autenticnost razgovora je tesko ospori posto na youtube postoji snimak. Upravo ovaj snimak mi ne lici na BIA kuhinju, oni, bar se meni cini, vise vole da barataju transkriptima.

Sadrzaj razgovora, medjutim jeste zanimljiv, u njemu se kaze da ce u Beogradu biti formirana grads vlast SRS-DSS-SPS, ali da ce biti kratkotrajna, jer ce neko od manjih koalicionih partnera (ne SPS) istupiti iz koalicije. Meni je tesko da zamislim da ovo moze nekog da uznemiri - pre bih rekao da je namenjeno opstem umirivanju.
- SRS i DSS-u se salje poruka da dogovor za Beograd ostaje da vazi (Tadic je cak, po razgovoru, dosta nezainteresovan za ovo pitanje),
- DS-u se salje poruka ovo ce kratko da traje (a i da ce SPS biti zainteresovan za sredjivanje stanja u BIA, jer je i on bio pod njenim udarom),
- SPS-u vidite sta nam ovaj DSS radi, cak nas i prisluskuje, jasno vam je da smo morali da idemo u Republici sa DS-om, makar da sredimo stanje u bezbedonosnom sektoru.

Hocu da kazem, sumnjivo mi je sve ovo, dosta prasine, ali ne vidim sta sve ovo moze da naskodi akterima afere.

OK, ako je tako..da to smiruje situaciju...ali zar se niko ne brine sto se na ovaj nacin..licnim i privatnim dogovorima a ne glasovima biraca formira vlast u Beogradu? Kome to odgovara? Zasto onda gradjani uopste i glasaju kada ce privatno i porodicno povezani ljudi da naprave vladu koja njima odgovara?
Good Ol Rebel Good Ol Rebel 12:36 25.06.2008

Only Pro-European Wiretapping, Please!

Zanimljivo, kada "naši" prisluškuju "njihove", pa to onda na sva zvona plasiraju "naši" mediji, onda je to prihvatljivo, demokratski, u najmanju ruku, simpatično (Kako se samo sjetiše "obješenjaci i lole nijedne, projevropske!". Ali ako, God forbid, slučajno "njihovi" počnu prisluškivati "naše" ili barem "svoje" koji iznebuha postadoše "naši", onda je to, naturally, protivustavno, anticivilizacijski, diktatorski i tome slično. A što se "brige" za očuvanje dostojanstva i ugleda titule „ex predsjednika“ ovog naroda tiče, pa nismo li mi jedini narod u istoriji koji je jednog svog predsjednika (kakav god da je bio) na prevaru, na svoj najveći praznik, onako sve u stilu „thirty-pieces-of-silver“, izručili našim "prijateljima", koji nas prije toga "obogatiše" hiljadama tona osiromašenog uranijuma (jeste osiromašen, ali, bogatstvo je bogatstvo...kažu neki) za narednih nekoliko pokoljenja. A predadosmo im i komplet generalštab i vladu, pride. Da svi vide kakav smo ozbiljan, kredibilan, dostojanstven i ponosan "partner" za buduću kooperaciju i "projevropske" integracije. I zato se i danas, osam godina poslije, naši evropski prijatelji prema nama ponašaju tako obzirno i blagonaklono. Rumuni su prema svojim socijalističkim vladarima i diktatorima bili humaniji; zatukli su ih na ulici.
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 12:40 25.06.2008

Re: Only Pro-European Wiretapping, Please!

Good Ol Rebel
Rumuni su prema svojim socijalističkim vladarima i diktatorima bili humaniji; zatukli su ih na ulici.





Cim mislite da je to humaniji nacin, onda mi je sve jasno.....svaka cast!
tristero tristero 12:56 25.06.2008

Re: Only Pro-European Wiretapping, Please!

Good Ol Rebel
Zanimljivo, kada "naši" prisluškuju "njihove", pa to onda na sva zvona plasiraju "naši" mediji, onda je to prihvatljivo, demokratski, u najmanju ruku, simpatično (Kako se samo sjetiše "obješenjaci i lole nijedne, projevropske!".


Izvini, kad su to nasi, prisluskivali vase (ili njihove, kako volis da kazes). Za onaj jedini slucaj koga mogu da se setim, razgovor Bagzija i njegovog advokata, postojalo je odobrenje nadleznih institucija i javni interes da se transkript objavi!

Good Ol Rebel Good Ol Rebel 06:16 26.06.2008

Re: Only Pro-European Wiretapping, Please!

Pravite se nevješti, gospodine Kovačeviću, ili Vam, ipak ništa nije jasno. You've missed the whole point. Komentarišete jednu (za moj post) nebitnu rečenicu. I kada vam je to već toliko važno, da ja mislim da su rumunski revolucionari, s obzirom na sve, "humanije" postupili prema svojim vladarima od svojih srbijanskih kolega. Ako ništa, onda su barem bili odgovorniji prema sopstvenom narodu i državi. Ali, u principu sam protiv bilo kakvih revolucionarnih metoda, a pogotovu protiv revolucionarnih pokreta koje predvodi, finansira i, svojim svevidećim okom, nadgleda Veliki Brat. Iza njegovih revolucija ostaju samo raspolućene države i narodi, praktično pred raspadom. Najbolji primjeri za to su Srbija, Gruzija, Ukrajina...Radi se o tome gospodine Kovačeviću, da su srbijanski (sada vladajući) revolucionari, u svoju stranačku ideologiju (a to je, pokazalo se naposljetku, ideologija vlasti po svaku cijenu) uvrstili defetizam, malodušnost i nacionalno poniženje. A narod (i državu) koji u Evropu ne uđu pod istim ili barem približno sličnim uslovima, koji su važili i važe za ostale, novopridružene članice ili kandidate za pridruživanje, već naprotiv, u nju upužu gmižući ili sve bauljajući četveronoške, svjesno prihvatajući i gutajući sva poniženja i ucjene, Evropa i Evropljani (a koji i nisu baš tako veliki filantropi kakvim ih neki ovdje uporno pokušavaju prikazati), će nakon takvog njihovog, eventualnog pridruživanja, u najboljem slučaju "velikodušno" staviti u "BENT OVER POSITION" (kako vole da kažu ti naši vrli evropski prijatelji) i tako ih pripremiti za daljnje "integracije". E pa, ako je to želja većine u ovoj državi, onda samo naprijed; slijepo, fanatično i bezuslovno "Follow The YELLOW brick Road".
Good Ol Rebel Good Ol Rebel 06:36 26.06.2008

Re: Only Pro-European Wiretapping, Please!

Hajde, razmisli malo bolje i sjetićeš se. Bilo je tu poprilično mnogo uspješnih, insajderskih i inih, prisluškivačkih poduhvata (pogotovu onih vezanih za "omraženog koštunjavog". I da, nadležne su samo one intitucije i službe koje "drže" i kontrolišu "naši". A kada smo već kod ovih prisvojnih zamjenica, tj. "naših, njihovih i vaših"; ne, niko od vas, ni vaši ni njihovi nisu moji; ovako poizdaleka posmatrano, svi ste mi nekako isti; više ne uspijevam da razlikujem Čedu ili Čanka od Dačića, Dinkića od Velje, Vuka od Obradovića, Šutanovca od Palme, Mićunovića od Krkobabića, Tadića od...Hm. Pogodi koga.
tristero tristero 10:14 26.06.2008

Re: Only Pro-European Wiretapping, Please!

Postojao je, koliko se secam, samo jedna afera prisluskivanja koja je vezana za Kostunicu. Radilo o se o razgovoru izmedju njega i Djindjica oko hapsenja (ili mozda izrucenja Hagu, ne secam se najbolje) Milosevica. Posle objevljivanja sadrzaja ovog razgovora, Kostunica je optuzio Djindjica (posredno preko Bebe) da je prisluskivao ovaj (svoj) razgovor i dao ga novinarima.

Ako ti znas jos neku slucaj prisluskivanja vezan za Kostunicu, reci.


Gorio Gorio 12:52 25.06.2008

Budite spokojni

Vrlo brzo, možda još brže, biće sastavljena nova, Socijalno odgovorna vlada. Ministarastvo unutrašnjih poslova će voditi čovek i stranka koji se u prisluškivanje, praćenje, i ono što sledi nakon toga veoma dobro razumeju.
Možemo očekivati da ovakvih ispada neće biti.
Prisluškivanja će naravno biti ali će "nadležni" voditi računa da vi i ja to ne saznamo, naravno u našem interesu.
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 12:54 25.06.2008

Re: Budite spokojni

Gorio
Vrlo brzo, možda još brže, biće sastavljena nova, Socijalno odgovorna vlada. Ministarastvo unutrašnjih poslova će voditi čovek i stranka koji se u prisluškivanje, praćenje, i ono što sledi nakon toga veoma dobro razumeju.
Možemo očekivati da ovakvih ispada neće biti.
Prisluškivanja će naravno biti ali će "nadležni" voditi računa da vi i ja to ne saznamo, naravno u našem interesu.


E pa to je "bolja" varijanta....ali kako ce Kurir da izlazi..?
MilosP MilosP 14:16 25.06.2008

Prisluskivanje?

Nisam siguran, ali dok sam citao tekst Kurira nisam imao dojam da su dve doticne osobe konverzaciju koja je preneta u Kuriru vodili preko telefona. Bar iz teksta, ja sam zakljucio da su se njih dvojica sastala u Lilicevom stanu i da je razgovor vodjen tamo, i da pri tom nisu bili sami. Naime, iz teksta proistice da je razgovoru prisustvovala i jedna neidentifikovana zenska osoba. Dakle moguce je da je Kurir svoje informacije (transkript razgovora) dobio i od nekog tamo prisutnog, a naravno moguce je i da je vrseno prisluskivanje bez znanja bilo kog od ucesnika dogadjaja.

Sve jedno, informacije objavljene iz tog razgovora nisu vredne zabranjivanja (oduzimanja primerka) lista koji ih je objavio ili bilo kakvog angazovanja javnog tuzioca. Citajuci deo dosta nerazumljivog razgovora jedino sto se da zakljuciti je korumpiranost rukovodstva SPS (veliko iznenadjenje) i koriscenje svih sredstava DS da zadrzi poziciju u vlasti. Dakle nista razlicito od onoga sto je dostupno i u ostalim javnim glasilima.
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 14:21 25.06.2008

Re: Prisluskivanje?

Nije bitno ni ko je razgovarao, ni gde, a ni kako...Zakon je jasan, procitajte pazljivije delove zakona o javnom informisanju koje sam naveo.....Sasvim druga stvar je sve drugo , sto spada u Vase ili moje politicko vidjenje situacije, stranaka..itd...
tristero tristero 15:04 25.06.2008

Ali ja i dalje ne shvatam ...

koji je to clan zakona Kurir prekrsio, da se zahteva njegova zabrana. Naravno mislim samo na ovaj slucaj. Kurir svakodnevno objavljuje mnogo spornije stvari, pa nikom nista.
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 15:06 25.06.2008

Re: Ali ja i dalje ne shvatam ...

Procitaj za pocetak cl 43....koji sam naveo, pa ustav, pa krivicni zakon...eto toliko!
tristero tristero 15:20 25.06.2008

Re: Ali ja i dalje ne shvatam ...

Informacija iz privatnog života, odnosno lični pisani zapis (pismo, dnevnik, zabeleška, digitalni zapis i slično), zapis lika (fotografski, crtani, filmski, video, digitalni i slično) i zapis glasa (magnetofonski, gramofonski, digitalni i slično) – ne može se objaviti bez pristanka lica čijeg se privatnog života informacija tiče, odnosno lica čije reči, lik odnosno glas sadrži, ako se pri objavljivanju može zaključiti koje je to lice.


Ako se ista iz prenetog razgovora tice necijeg privatnog zivota, onda ja ne znam sta je privatni zivot. S druge strane, mislim da mi kao gradjani imamo pravo na informisanje o stvarima koje se ticu nasih zivota.
antioksidant antioksidant 15:26 25.06.2008

Re: Ali ja i dalje ne shvatam ...

ne može se objaviti bez pristanka lica čijeg se privatnog života informacija tiče, odnosno lica čije reči, lik odnosno glas sadrži, ako se pri objavljivanju može zaključiti koje je to lice.

MilosP MilosP 16:12 25.06.2008

Re: Prisluskivanje?

Branislav Kovačević Cole
Nije bitno ni ko je razgovarao, ni gde, a ni kako...Zakon je jasan, procitajte pazljivije delove zakona o javnom informisanju koje sam naveo.....Sasvim druga stvar je sve drugo , sto spada u Vase ili moje politicko vidjenje situacije, stranaka..itd...


Dobro, ja nisam nasao da je prekrsen clan 17, pa tako ostali clanovi koji se pozivaju na taj clan nisu od znacaja. Sto se clana 43 tice, on je zasnovan na tome da li su osobe o kojima su izneti privatni podaci, dale pristanak za to ili ne. Nije posao Javnog Tuzioca da pokrece postupak za to, nego ako gospoda Lilic i Obradovic smatraju da je objavljivanjem njihovog razgovora ugrozena njihova privatnost i ako za to nisu dali pristanak, njih dvojica treba da pokrenu postupak protiv Kurira.

Naravno, ako Kurir otkrije izvor informacije i utvrdi se da su to drzavni organi, u normalnom svetu, ljudi odgovorni za prisluskivanje bez naloga suda, ili oni koji su te podatke dostavili Kuriru, bi odgovarali krivicno.
drug clan drug clan 15:36 25.06.2008

Citiramo zakone...

Kada se u ovoj drzavi vlast ponasala po zakonu? pa sada bih ja ovde mogao da izlistam jedno 100 000 clanova iz raznih zakona koje niko ne postuje. Pa kod nas vlast ne postuje ustav koji je donela pre dve nedelje.

Zakon je tu da bi se sirotinja imala cime zastrasivati
Dolybell Dolybell 16:23 25.06.2008

Št mislite zašto?

se "Kurir" tako zove....

da bi s pravom imena, prenosio to što prenosi...
ne znam šta je tu čudno ?
Može da prenosi šta mu padne pod ruku,
(htedoh reći: na pamet - ali kako tu pameti nema -
to onda nije moguće).
Inner Party Inner Party 17:06 25.06.2008

Ako se Obradovic i Lilic ne bune...

... mora da znaju da ih se prisluskuje.
Posto nisu nista demantovali, znaci da procurele informacije ne smatraju vaznim.
Hocu reci, celo to zamesateljstvo nema nikakvog efekta na desavanja u drzavi.
Danas svako moze da prisluskuje (na primer, privatni detektivi koji hvataju preljubnike) i ne bi me cudilo da Kurir ima svoje ljude koje koriste za ovakve svrhe...
Ili je i njima mozda snimak "ispao iz kamiona" pravo u redakciju...

napolitanac napolitanac 17:32 25.06.2008

Re: Ako se Obradovic i Lilic ne bune...

Nije se oglasio ni Kostunica kada je njegov miljenik i pozadinski prijatelj Rade B odneo i predao tamo nekima u Americi citav CD sa godisnjim izvestajem BIA. Proverite. Tu cinjenicu tada zuti Kurir nije objavio.Precutao je.Danas, glasilo BIA doticni Kurir i Glas javnosti piskaraju ne bi li naskodili neprirodnoj kaoaliciji DS SPS. Pa zar video izdanje Kurira nisu sednice Skupstine(nazovi narodne) Srbije?Tu se toliko toga iz licnog i privatnog kazuje da pas s maslom ne moze polizati) bez ikakvih sankcija, Kako bi se kasa Skupstine punila da se dosledno primenjuje Pravilnik o kaznjavanju poslanika. Radikali bi napunili kasu i ostali bez osnovnih sredstava za zivot. A nije tako.Tako nekaznjeno prolazi i glasilo BIA zuti Kurir.Javnnost?Ona hrli da kupuje te bljuvotine i identifikuje se sa Kurirom 104%.(naravno ona koja cita tu kaki stampu).Ta kaki stampa se olajava i prepricava.Naseo je i doticni bloger.Zasto?Mozda neko zna odgovor,kda vec on nije ponudio valjani razlog!
Eugenija Eugenija 22:22 25.06.2008

Kurir je IN

Sedim danas u poslasticarnici sa prijateljem (napolju je oko 33 stepena) prekoputa nas za susednim stolom mlada devojka super modernog izgleda uziva u Kuriru nista ne primecuje. A ja mislila da Kurir citaju samo nepismeni tj. samouki koji su naucili da citaju samo krupna slova (naslove). Prijatelj mi kaze da je Ku(ku)rir najpopularniji medju advokatima:)
Nego, gospo'n Cole, nemojte se uzbudjivati na ovoj vrucini nista od tih prisluskivanja ne moze da se desi Vi barem znate da su prisluskivali i profesore iz Indeks afere pa im se nista nije desilo niti ce im se desiti iako su snimljeni razgovori pokazali da bi trebalo itekako da im se desi CZ/Pozarevac/Sremska Mitrovica i to po najmanje desetak godina.
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 09:07 26.06.2008

Re: Kurir je IN

Strasno je sto se prisluskuju, a jos strasnije je sto niko ne odgovara...Kada su u pitanju profesori iz afere "Index", pretpostavljam da je postojao nalog za prisluskivanje,,,,, pa to onda bitno menja stvar...Naravno ne treba ziveti u zabludi, sve drzave sveta se bave prisluskivanjem, spijuniranjem....ali se, bar u vecini slucajeva, postuje nekakva procedura...pa se dese afere, padaju ministri, vlade, predsednici, ako su provaljeni...Ali ne, ovde se jedan medij koristi za direktno "zavirivanje" u neciju sobu, u neciji mobilni....i to objavljuje a da bas NIKO od mogucih ucesnika na to ne reaguje..ni drzava, ni ministarstvo, a ni ucesnici.....dakle potpuni krah!
Sto se tice citalaca Kurira, najbolji odgovor sam cuo od jednog mog prijatelja....
"Brate direktno pratim plan rada BIA...policije i sl...znam koga su nameracili da uklone, koga promovisu.....itd"
Pa zbog toga je za sve bolje da se DOSIJEI OTVORE, a ne da ih Kurir, prema potrebi objavljuje..
bkc
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 09:09 26.06.2008

Re: Ako se Obradovic i Lilic ne bune...

napolitanac
Pa zar video izdanje Kurira nisu sednice Skupstine(nazovi narodne) Srbije?Tu se toliko toga iz licnog i privatnog kazuje da pas s maslom ne moze polizati)!




Poslanici ne mogu da odgovaraju za izreceno za govornicom, ali mogu biraci.....da ih kazne, ali nece!
Eugenija Eugenija 23:30 26.06.2008

Re: Kurir je IN

Branislav Kovačević Cole
Strasno je sto se prisluskuju, a jos strasnije je sto niko ne odgovara...Kada su u pitanju profesori iz afere "Index", pretpostavljam da je postojao nalog za prisluskivanje,,,,, pa to onda bitno menja stvar...Naravno ne treba ziveti u zabludi, sve drzave sveta se bave prisluskivanjem, spijuniranjem....ali se, bar u vecini slucajeva, postuje nekakva procedura...pa se dese afere, padaju ministri, vlade, predsednici, ako su provaljeni...Ali ne, ovde se jedan medij koristi za direktno "zavirivanje" u neciju sobu, u neciji mobilni....i to objavljuje a da bas NIKO od mogucih ucesnika na to ne reaguje..ni drzava, ni ministarstvo, a ni ucesnici.....dakle potpuni krah!Sto se tice citalaca Kurira, najbolji odgovor sam cuo od jednog mog prijatelja...."Brate direktno pratim plan rada BIA...policije i sl...znam koga su nameracili da uklone, koga promovisu.....itd" Pa zbog toga je za sve bolje da se DOSIJEI OTVORE, a ne da ih Kurir, prema potrebi objavljuje..bkc

Potpuno se slazem sa Vama ali pogledajte samo koliko problema ima gospodin Sabic pa je on ipak uporan i dosledan u svom poslu po pitanju dostupnosti javnim informacijama.
Ne slazem se jedino ako ste mislili da profesori nisu smeli biti prisluskivani bilo zbog toga sto su oni bili to sto su bili (po meni obicni kriminalci a nikako profesori) jer su oni radili u drzavnoj instituciji koja je trebala obrazovati NAJODGOVORNIJI drustveni kadar koji je obrazovao generacije i po tom pitanju se ima mnogo toga reci jer je bas ta afera najstetnija po nasu zemlju zataskana i stavljena pod tepih i to otvoreno bez da je iko mrdnuo prstom. A sta mislite zasto?
Elem, nisam ni ja za prisluskivanje, narocito nisam za Kurir i ostale zute smece po Srbiji ali obzirom da je nase drustvo takvo kakvo je sa jedinim ''funkcionalnim'' sluzbama/druzbama i da je Kurir izvor informacija i mladim i starim sta onda reci osim da svako ima svoju sliku i priliku.
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 07:51 27.06.2008

Re: Kurir je IN

Eugenija
[quote==
Potpuno se slazem sa Vama ali pogledajte samo koliko problema ima gospodin Sabic pa je on ipak uporan i dosledan u svom poslu po pitanju dostupnosti javnim informacijama.
Ne slazem se jedino ako ste mislili da profesori nisu smeli biti prisluskivani



Niste citali pazljivo...Ja sam samo rekao da pretpostavljam da su za profesore iz afere"Index" MORALI IMATI NALOG ZA PRISLUSKIVANJE, a ne da nisu smeli da ih prisluskuju....Radi se o sledecem> dakle ako se jednom napravi izuzetak u proceduri, onda ce stalno postojati mogucnost i razlog za "izuzetak",...Kao i u slucaju "Kurir" koji sada pokusava da objavljenim sadrzajem "opravda" necije prisluskivanje..Dakle nije bitno no ko se slusa, ni kada m ni gde, vec da li POSTOJI NALOG/ODOBRENJE ZA PRISLUSKIVANJE PO PREDVIDJENOJ ZAKONSKOJ PROCEDURI... posebna prica je objavljivanje, publikovanje snimanih razgovora....ko je dostavio Kuriru, zasto..i sl...Sabicu svaka cast na borbi!
vishnja vishnja 10:07 27.06.2008

Re: Kurir je IN

dakle ako se jednom napravi izuzetak u proceduri, onda ce stalno postojati mogucnost i razlog za "izuzetak",...Kao i u slucaju "Kurir" koji sada pokusava da objavljenim sadrzajem "opravda" necije prisluskivanje..Dakle nije bitno no ko se slusa, ni kada m ni gde, vec da li POSTOJI NALOG/ODOBRENJE ZA PRISLUSKIVANJE PO PREDVIDJENOJ ZAKONSKOJ PROCEDURI...

ovo je kljucno
Puerta Puerta 11:23 26.06.2008

Cole

Da li bi isto ovo rekao da je prisluskivan razgovor primera radi Tomislava Nikolica o skrivanju Ratka Mladica. Da li bi i tada trazio zastitu za T.N. ?
Kurir:
UNS: OPRAVDANO STE RIZIKOVALI

Predsednik UNS Nino Brajović primećuje da svaki medij objavljivanjem sličnih sadržaja ulazi u rizik, ali da tu odluku može da odbrani javnim interesom, ukoliko on postoji, i autentičnošću snimka.
- Lica o kojima je reč nesumnjivo pripadaju korpusu onih za čiji je rad i aktivnost javnost veoma zainteresovana. Ako ne postoji drugi način da javnost sazna nešto što je od velikog značaja, zalažem se za objavljivanje materijala do koga se došlo na nedozvoljen način, pod uslovom da je takav materijal istinit. Posao novinara je da radi u interesu javnosti, a ne da bude činovnik policije - kaže Brajović.
Uz napomenu da niko ne sme da se bavi prisluškivanjem bez naloga suda, predsednik Fonda za razvoj demokratije Milenko Radić ocenjuje da se u ovom slučaju ipak radilo o informaciji od javnog značaja.

- Snimak razgovora Obradovića i Lilića direktno se odnosi na birače, na ono što im je obećavano, i pokazuje da li ih je neko prevario ili ne. Pošto je reč o dvojici državnih činovnika, a ne „običnih“ građana, dužni su da građane ne dovode u zabludu jer primaju plate iz budžeta. Građani su zahvaljujući ovom transkriptu mogli da vide ko, kako i kojim sredstvima kreira politiku - smatra Radić, dodajući da „novine moraju da obavljaju svoju funkciju u cilju istinitog i blagovremenog obaveštavanja čitaoca“.

Da je stenogram razgovora koji je Kurir objavio „politički i društveno značajan“, Vukasović dokazuje i tvrdnjom da bi „zapadni mediji zbog takvog transkripta rastrgli političke stranke, ali da je u Srbiji to tabu tema“.

- Ovde se prljav veš krije samo da se ne bi pokazalo da su izbori politička pijaca. Priče političara su uvijene u celofan i bogzna kako lepo izgledaju, dok se ispod žita nemilice trguje. Način na koji Žarko Obradović priča veoma je podmukao, bezobrazan i nečastan i on bi trebalo da se stidi onog dr ispred svog imena! Dobro je što je taj razgovor objavljen kako bi se narodu otvorile oči. Neka vide da nema bitke za boljitak naroda već je cilj da se DS omogući da vlada, a da se SPS podmaže parama - ubeđen je Vukasović, koji objašnjava da naš list čak „ne može da bude tužen ni zbog neovlašćenog objavljivanja razgovora jer su informacije koje on sadrži od političkog, društvenog i državnog značaja“.

Alo ljudi ovo je covek koji treba da bude ministar prosvete, je l' vi nemate problem sa tim ?
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 11:31 26.06.2008

Re: Cole

Da li bi isto ovo rekao da je prisluskivan razgovor primera radi Tomislava Nikolica o skrivanju Ratka Mladica. Da li bi i tada trazio zastitu za T.N. ?



Da rekao bih, mada verujem da za Ratka Mladica ili koga slicnog postoji nalog za prisluskivanje, ali AKO NE BI POSTOJAO NALOG SA ADEKVATNIM - ZAKONSKIM OBJASNJENJEM branio bih i Tomu Nikolic. Uostalom ja sam od 1990 protiv SM i SPS.a pa branim Lilica i Zarka Obradovica - NE I NJIHOVE STAVOVE...razlika je izmedju ta dva!"!"!!
Puerta Puerta 11:40 26.06.2008

Re: Cole

Da rekao bih, mada verujem da za Ratka Mladica ili koga slicnog postoji nalog za prisluskivanje, ali AKO NE BI POSTOJAO NALOG SA ADEKVATNIM - ZAKONSKIM OBJASNJENJEM branio bih i Tomu Nikolic. Uostalom ja sam od 1990 protiv SM i SPS.a pa branim Lilica i Zarka Obradovica - NE I NJIHOVE STAVOVE...razlika je izmedju ta dva!"!"!!

Nisam siguran da bi to bio slucaj da su oni usli u koaliciju sa SRS a ne sa DS. Ajde da verujem da si iskren, ali generalno sada nikom taj razgovor nije interesantan ali da je SPS otisao sa SRS tako nesto bi bio skandal No 1.
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 11:58 26.06.2008

Re: Cole

Puerta
Da rekao bih, mada verujem da za Ratka Mladica ili koga slicnog postoji nalog za prisluskivanje, ali AKO NE BI POSTOJAO NALOG SA ADEKVATNIM - ZAKONSKIM OBJASNJENJEM branio bih i Tomu Nikolic. Uostalom ja sam od 1990 protiv SM i SPS.a pa branim Lilica i Zarka Obradovica - NE I NJIHOVE STAVOVE...razlika je izmedju ta dva!"!"!!

Nisam siguran da bi to bio slucaj da su oni usli u koaliciju sa SRS a ne sa DS. Ajde da verujem da si iskren, ali generalno sada nikom taj razgovor nije interesantan ali da je SPS otisao sa SRS tako nesto bi bio skandal No 1.



Sustinski problem je upravo u tome sto ja mislim da NEMA IZUZETAKA, kada je postovanje zakonske procedure u pitanju....bilo to za SPS ili DS ili SRS....Sprega politike i DB.a je pogubna i za nas kao drzavu, za nas kao gradjane, ali i za politicke partije....Tako sam mislio....i mislim, nezavisno od aktera, sadrzaja.....a vi verujte ili ne kako god!
Puerta Puerta 12:37 26.06.2008

Re: Cole

Sustinski problem je upravo u tome sto ja mislim da NEMA IZUZETAKA, kada je postovanje zakonske procedure u pitanju....bilo to za SPS ili DS ili SRS....Sprega politike i DB.a je pogubna i za nas kao drzavu, za nas kao gradjane, ali i za politicke partije....Tako sam mislio....i mislim, nezavisno od aktera, sadrzaja.....a vi verujte ili ne kako god!

Nije ni bitno sta vi mislite, ili ja. Govorim generalno, o medijima i stampi u Srbiji, kako se na iste situacije gleda iz dva ugla. Tako se meri svaka rec T.N. dok je bio predsednik skupstine, na sve nacine se povezuje berza sa njim i SRS, a kada akcije pandu u nekim drugim okolnostima onda to niko ne spominje, a vodecu ulogu u tome ima rtv b92, zato i kazem, da je sps sada u nacionalnoj vladi, ovako nesto bi imalo daleko veci odjek, ma nikome ne bi smetalo to sto je prekrsen zakon, kada su mogli da glasaju iz bodruma sto bi ovo bio problem, gde bi mi bio kraj kaa bi nabrajao gde su sve krsili zakone procedure ...
vishnja vishnja 12:58 26.06.2008

Re: Cole

Alo ljudi ovo je covek koji treba da bude ministar prosvete, je l' vi nemate problem sa tim ?

sad sam vec ozbiljno dovedena u napast da procitam taj transkript.
ali necu :)

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana