Akcija-DDK (dobrovoljno davanje krvi)

Dule Nedeljković RSS / 27.06.2007. u 14:36

2077911743467134285efd7607213451.jpg

SUBOTA 13-14h 

Nosim se mislju vec izvesno vreme da Vas pozovem da damo krv u okviru akcije B92 "Ucini dan lepsim sebi i drugima-daj krv", ali me je omela, prvo vrucina a onda i nicim izazvani Pepersi. Sada kada je sve to proslo, doslo je vreme da se malo pozabavimo humanitarnim radom i pokazemo se na delu.

Dakle, postovani VIP Blogeri, autori i komentatori, posetioci i postovaoci nasih pisanija po Blog-u, pozivam Vas da se umesto ispred CSM, u subotu okupimo na Trgu Republike kod autobusa za transfuziju krvi u periodu od 13-14 casova i dobrovoljno damo krv. Ja bih Vas samo molio da ja ne budem prvi, posto se bojim igle, drugi cu biti svakako. 

Nadam se da Vam vreme odgovara. Jako bih voleo da se jos neko od VIP-ovaca ukljuci u ovu akciju i animira sto vise ljudi. Kao sto smo vise puta bili solidarni, a narocito u vreme posle atentata na Dekija Ananasa, dodjite da se pogledamo u oci i damo krv onima kojima je potrebna. Hvala.



Komentari (59)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

milosrdni andjeo milosrdni andjeo 14:45 27.06.2007

јбга

ја као локалпатриота дајем само у НС-у...већ сам дао,сад пауза пар месеци.Лепа акција..браво Дуле.Него,ја од тебе очекујем твоје виђење концерта.
п.с. Видим Костић је давао крв,како је он могао да прође?Рачунам да човек има шећер:)
Dule Nedeljković Dule Nedeljković 14:59 27.06.2007

Re: јбга

koncert? Posto sam krenuo iz Beograda u pola osam i bez nekih vecih problema stigao na koncert 20-tak minuta ranije, bio u VIP-u, imao dojavu da ce da sviraju sat i petnaest minuta, uvalio se na povratku bezobrazno u kolonu sa rotacionim svetlima i tako provukao do auto-puta, vratio sam se kuci oko ponoci, krajnje zadovoljan. Entoni nikada nije imao glas koji fascinira, svirka korektna ali nevidjeno dosadna. Sve u svemu, bolje da sam bio u Indjiji na Pepersima nego da nisam. Dobar pokusaj Indjije koji se nazalost zavrsio debaklom, koji je zasenio relativno korektnu organizaciju pre i za vreme koncerta. Ali nije selo za Peperse. .
jadac jadac 15:31 27.06.2007

Re: јбга

sledeci koncert u kst-u...bedak zbog mase ljudi koji su dosli od preko...sad cu dobro razmisliti i za exit
Dule Nedeljković Dule Nedeljković 15:36 27.06.2007

Re: јбга

ne razmisljaj mnogo, nema potrebe. U subotu dodji, ti si gabarit, imas krvi za dvojicu:)
Stalker Stalker 16:32 27.06.2007

Re: јбга

Dule Nedeljković
nije selo za Peperse. .
Pa da, u tome je stos. na koncerte treba ici, ali u Pariz, Prag ili Minhen. E moj glavonja, svega toga ne bi bilo da si se juce lepo naduvao sa 25, uza sitno seckani luk, i naravno, uz ladjano pivce. Nego, je l´ si i ti davalac?
Dule Nedeljković Dule Nedeljković 16:41 27.06.2007

Re: јбга

da ja cu od subote biti davalac krvi. Nije mi prvi put, davao sam i u vojsci.
pufna pufna 18:21 27.06.2007

Re: јбга

ja bila na koncertu na "stade de france"(pariz), ocekivala guzvu, haos, guranje, pipkanje, i zauzvrat dobila setnju gde isti toliki broj ljudi se ni ne dotakne. Na svakom cosku fluorescentni ljudi sa megafonima koji te upucuju na razne destinacije, ni jedan pogresan korak da napravis. Jedino gde smo cekali je da se ukrcamo u metro i to ne vise od 2 minuta. Bila je sipka koja je odredjivala broj koji ulazi da ne bi bilo guzve. I na sve to smo kenjali po suvise zrihtanom sistemu i nepostojanju spontanosti, ali sad kad vidim u kakvom uzasu ste vi bili, povalcim sve tada izgovoreno
Stalker Stalker 18:39 27.06.2007

Re: јбга

Cestitam na akciji.
Nego, da se ne slosi primaocu od kolicine izduvanih cevapa i luka :)))
jadac jadac 22:25 27.06.2007

Re: јбга

al je crno bela))
jadac jadac 22:49 27.06.2007

Re: јбга

prema najnovijim informacijama rhcp dolaze u ,,gucu,, a 100%im neko uvalio neku dzibru!!!!a kako li ce tek stonsi da prodju....
Prilicno Anonimna Prilicno Anonimna 16:13 27.06.2007

O RH -

znam da je to retka , ali ne vredi kad ne mogu. A dosla bih, bar da pokusam, mada se ne odlikujem velikom hrabroscu, pod iglom, pa jos da isisavaju krv iz mene... Ne, ne, ipak ne bih dosla, vise zelim da ne razmisljam o tome, ako moze...

Dakle, ljute papricice se nisu primile u nasim krajevima niti NA iste... :(( Nije vazno, imamo mi mnogo ukusnije!
MilutinM MilutinM 17:16 27.06.2007

Dao

Kao sto sam najavio na prethodnom blogu na ovu temu, krv sam dao u ponedeljak 18. juna.

Dolazim ponovo za Beograd, pa ako ne budem zapalio negde u skitnju, mogu da dodjem da "uvelicam svecanost"
ChainReaction ChainReaction 18:17 27.06.2007

Dati ili na dati...

... pitanje je sad?
Kazem to iz razloga sto se ja, kao homoseksualac, uvek osecam sugavo kada popunim onaj obrazac prilikom davanja krvi. Prvo sto me obavezno gledaju kao marsovca ili nesto gore. Drugo sto mi postavljaju tako nebulozna pitanja, kao da je homoseksualac i qrva (izvinite na izrazu; nemam nista protiv doticnih) isto. Pri tom potpuno prihvatam odgovornost za sopstvenu nesposobnost da na bezobrazan i netolerantan nacin ophodjenja prema meni odgovorim na adekvatniji nacin nego povlacenjem. Shvatam da ova prica nema veze sa svim tim ljudima kojima je transfuzija potrebna, ali dok se ta vrsta diskriminacije i zigosanja ne protera iz svih institucija koje imaju direktne veze sa zdravstvenom zastitom nisam siguran da cu se odazivati na slicne akcije.
Svetlana S. Svetlana S. 19:19 27.06.2007

Re: Dati ili na dati...

Pa šta? I meni neće da uzmu krv zato što mi je hronično nizak pritisak. Jel i to diskriminacija? Jel i ja treba da se osećam kao qrva? Svašta! Ponudila sam, neće da uzmu, zdravo đaci.
Inače, moj rođeni brat je preko 30 puta dao krv sa manje od 30 godina života. Nisam sigurna dal je i to dobro.
ChainReaction ChainReaction 19:44 27.06.2007

Re: Dati ili na dati...

Ne, ali je diskriminacija kada vam pocnu postavljati pitanja tipa: KOLIKO CESTO MENJATE PARTNERA? KORISTITE LI UVEK ZASTITU? -pitanja koja mi nisu postavljali dok se nisam u tom obrascu poceo izjasnjavati kao homoseksualac- Jos kada pocnu da me upucuju u opasnosti koje vrebaju kada ste "osoba iz rizicne grupe" bude mi muka.
Vi nemate pojma kako lose se osecam kada me pocnu streljati pogledima, a komunikacija sa mnom im je samo par minuta pre nego sto su procitali taj mali detalj bila sasvim normalna. Vi niste bili u mojoj situaciji, te problem koji poredite sa Vasim zdravstvenim (iskreno saosecam) stanjem uopste nije iste prirode. Siguran sam da nisam jedini kome se ovo desava. Ako ste pokusali da budete duhoviti ovom izjavom, zao mi je- mene niste uspeli da nasmejete. Mislim da tu zaista postoji problem koji mora biti resen.
pufna pufna 19:47 27.06.2007

Re: Dati ili na dati...


Vi nemate pojma kako lose se osecam kada me pocnu streljati pogledima, a komunikacija sa mnom im je samo par minuta pre nego sto su procitali taj mali detalj bila sasvim normalna. Vi niste bili u mojoj situaciji, te problem koji poredite sa Vasim zdravstvenim (iskreno saosecam) stanjem uopste nije iste prirode. Siguran sam da nisam jedini kome se ovo desava. Mislim da tu zaista postoji problem koji mora biti resen.

stvarno mi je krivo kroz sta sve prolazis. Ako je za neku utehu, glavu gore buducim generacijama zahvaljujuci tebi koji se ne krijes ce biti bolje. iskreni pozdravi od mene
Svetlana S. Svetlana S. 20:31 27.06.2007

Re: Dati ili na dati...

ChainReaction,
Izvini, ja sam pomislila da će ti biti lakše ako znaš da odbijaju i zbog banalnih zdravstvenih problema kakav je moj. Nisam pokušala da budem duhovita.
Nisam znala ni za ta dodatna pitanja, ja znam za ova o pritisku, i za još neka (mislim o abortusima, npr). Nije problem iste prirode, slažem se. Htela sam da ti naivno umanjim problem, da vidiš da i druge ‘diskriminišu’, ali sad vidim da sam pogrešila, i uvredila te što mi nije bila namera, pa te molim da primiš izvinjenje.
Dule Nedeljković Dule Nedeljković 20:33 27.06.2007

Re: Dati ili na dati...

Potpuno te kapiram, to je zaista necivilizovano. Covece, pa ja sam po svim parametrima tih glupih anketa nuklearna bomba, ali sam strejt, pa to ne smeta. Odvratno
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 21:02 27.06.2007

Re: Dati ili na dati...


Prvo da kazem da apsolutno podrzavam prava svih manjina, i apsolutno sam protiv bilo kakvog vida njihove diskriminacije - da napomenem odmah, jer ne bih voleo da budem pogresno shvacen.

Mislim da ovde stvari treba gledati i iz drugog ugla, cinjenica je da je najvise HIV pozitivnih upravo iz grupa gej populacije i narkomana. Ovde se radi verovatno o predostroznosti, da krv davaoca ne zarazi primaoca, ja ovde uopste ne vidim nikakvu diskriminaciju, radi se o povecanom riziku u pomenutim grupama - sto je statisticka cinjenica.

Gresku svakako treba spreciti, ovo su vrlo osetljive stvari, jer niko ne zeli da dobije krv od HIV zarazenog.

reanimator reanimator 21:15 27.06.2007

svako ima svoju muku

Bar te nešto pitaju. Ja čim udjem..izvoli, lezi. Alo..khm..a da me proverite? Što da te proveravamo...vidi se da nisi rizična kategorija. Pa..mis'im..menjam partnerke i tako to. Da,da..važi..svi ih menjamo..izvoli..lezi. Ono..da se ubiješ u pojam od sopstvene običnosti :)
pufna pufna 21:24 27.06.2007

Re: Dati ili na dati...

Mislim da ovde stvari treba gledati i iz drugog ugla, cinjenica je da je najvise HIV pozitivnih upravo iz grupa gej populacije i narkomana. Ovde se radi verovatno o predostroznosti, da krv davaoca ne zarazi primaoca, ja ovde uopste ne vidim nikakvu diskriminaciju, radi se o povecanom riziku u pomenutim grupama - sto je statisticka cinjenica.

pazi,majke ti! I kako onda utvrde sa sigurnoscu da nije hiv pozitivan?Mrko ga gledaju dva minuta ne bi li progovorio - imam siduuuuuuuuuuuuuuu.
Pre bi trebali reanimatora da dovate i napisu- dupli pregled na test hiv +
Kazezoze Kazezoze 21:39 27.06.2007

Re: Dati ili na dati...

sve i da je zarazhen, mozhe da dadne krv.. pa ne daje krv iz vene u venu direktno primaocu.. krv valjda prvo ide na analizu, pa joj se odredi grupa i shta ti ja znam shta sve josh ne proveravaju dok ne dodje do primaoca.
Brooklyn Brooklyn 21:43 27.06.2007

Re: Dati ili na dati...

Kazezoze
sve i da je zarazhen, mozhe da dadne krv.. pa ne daje krv iz vene u venu direktno primaocu.. krv valjda prvo ide na analizu, pa joj se odredi grupa i shta ti ja znam shta sve josh ne proveravaju dok ne dodje do primaoca.


pa da, ali ako mogu da odrede adekvatnost samo pitanjem, to je efikasnije i jeftinije, ne? u smislu, da recimo davalac koji ima hepatitis ne zna da nije primeren davalac, pa ga pitaju, pa on kaze imam. ustede sebi posao, i poreskim obveznicima novac (za analizu). pri cemu, diskriminacija seksualnih manjina nije cool.
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 21:48 27.06.2007

Re: Dati ili na dati...


Tacno u pravu si Kazezoze, pa onda ne treba ni pitati nista davaoce, malo im je sto covek hoce da da krv...
Dule Nedeljković Dule Nedeljković 21:48 27.06.2007

Re: Dati ili na dati...

Kazezoze, naravno da je tako. Te upitnike je neko smislio pre pedesetak godina da bi anketirao stanovnistvo. Ko moze da garantuje da neko ne laze u anketi?
Krv treba dati zato sto je to krajnje human gest. Svima nam je krv crvena. Ja samo zelim da se u subotu pojavimo u sto vecem broju i dokazemo solidarnost koja je u vise navrata dominirala ovim Blogom. Ovde nema mesta za dilemu, svi smo isti i svi smo bitni. Sada sto sam ja preuzeo na sebe da vas sve pozovem to je moja licna sloboda. Nisam ja sada vise human i bolji covek od svih Vas ovde prisutnih, autora, komentatora i citalaca Bloga B92.
pufna pufna 21:57 27.06.2007

Re: Dati ili na dati...

mislim da je odgovor negde drugde- a to je da se vrse statistike. pa ako se navata hiv gleda se gde je najvise ima. Sto je ok. Da bi se kasnije bolje vrsila preventiva, ali to nema nikakve veze SA PRIMITIVNIM I NEVASPITATNIM MALOGRADJANSKIM KOKOSKAMA koje vrse taj upitnik!
p.s. odmah da objasnim, ne mogu da dodjem ,jer ne zivim u bgd. ;(
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 22:16 27.06.2007

Re: Dati ili na dati...


Pa dobro pufno, i njima je neko rekao da rade taj upitnik, ne rade one to iz hira - vec po naredjenju. To su uglavnom fine dame, zavisi kako im se pridje samo...
pufna pufna 22:17 27.06.2007

Re: Dati ili na dati...

ma idi zdravicu samo ti njima prilazi..
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 22:25 27.06.2007

Re: Dati ili na dati...


Vrlo rado...
Kazezoze Kazezoze 22:30 27.06.2007

Re: Dati ili na dati...

pa da, ali ako mogu da odrede adekvatnost samo pitanjem, to je efikasnije i jeftinije, ne? u smislu, da recimo davalac koji ima hepatitis ne zna da nije primeren davalac, pa ga pitaju, pa on kaze imam. ustede sebi posao, i poreskim obveznicima novac (za analizu). pri cemu, diskriminacija seksualnih manjina nije cool.

pa ako je do ushtede, onda je lakshe napisati jednu oglasnu tablu sa rizichnim grupama koje ne mogu davati dobrovoljno krv i tu smestiti narkomane, homoseksualce, crnce, rome i ostale chija je krv sumnjive kvalitete i tako bi ushtedeli i na vremenu i na papiru.
Brooklyn Brooklyn 22:41 27.06.2007

Re: Dati ili na dati...

zbog cega je krv homoseksualaca, crnaca i roma sumnjive kvalitete? jel imas neku teoriju o tome?
Stalker Stalker 22:42 27.06.2007

Re: Dati ili na dati...

Dule Nedeljković
Covece, pa ja sam po svim parametrima tih glupih anketa nuklearna bomba,

Glafonja, čoveče, smanji ćevapčiće. Mislim, stvarno nije red da se na jadne primaoce polome kola.... pa nemojte ljudi.
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 22:52 27.06.2007

Re: Dati ili na dati...


Bezveze skroz
Kazezoze Kazezoze 23:07 27.06.2007

Re: Dati ili na dati...

nemam ja, al imaju ovi shto postavljaju glupa pitanja.
johanna29 johanna29 09:46 28.06.2007

Malogradjanstina i neobavestenost!

Kakva idiotija, da vas to pitaju. Ja bih im odgovorila povratnim pitanjem - a da li VI koristite zastitu i koliko cesto menjate partnera??!

Spavate li sa svojim psom? Sa drskom od suncobrana? Pitom od visnje?? Ma koga briga. kao treba im krv, apeluju na SVE gradjane, a ovamo nas nemilice zasipaju sopstvenim neznanjem i primitivizmom.

Ja idem u subotu i reci cu im da sam lesbian. Da vidim sta ce da mi reknu...
Milan Novković Milan Novković 14:50 28.06.2007

Re: Malogradjanstina i neobavestenost!

a da li VI koristite zastitu i koliko cesto menjate partnera

Ja jako malo znam o temi, ali mislim da mnoga pitanja imaju smisla.

Naime, prisustvo nekih antigena (e.g. virusa) u krvi se može proveriti samo indirektno, npr preko prisustva antitela u krvi.

Za razoj antitela (reakciju imunog sistema) je potrebno neko vreme.

Tako, na primer, ako ja često menjam partnere ili se često bodem iglom mnogo su veće sanse da ću imati nepoželjan virus u krvi koji test neće uspeti da prepozna, pa primaocu mogu da nanesem katastrofalnu, doživotnu štetu u situaciji koja je inače relativno naivna.

Ovo je samo pitanje postavljanja granice do koje smo spremni da preuzimamo rizik. Npr, ako je dozvoljena brzina u gradu 40 Km na sat mi možemo još uvek da prihvatimo da nas provezu kroz grad brzionom od 60 na sat, ali 160 nećemo prihvatiti, preveliki je rizik.

Uopšte, pitanje je respekta dati ljudima slobodu da žive riskantno do neke granice ako ne ugrožavaju druge, ali je i pitanje odgovornosti ograničiti slobodu koja može da dovede do nanošenja štete drugima.
johanna29 johanna29 09:37 28.06.2007

Ja cu odbraniti cast Novosadista

...kao jedan od mnogih NS-ovaca (trajno) nastanjenih u BG-u.

Vidimo se ekipa!

J.
oldtajmer oldtajmer 15:46 28.06.2007

Dule

Jel ova teta na slici treba da nas motivise? ;-)
Dule Nedeljković Dule Nedeljković 16:28 28.06.2007

Re: Dule

naravno:) mene mladost i lepota uvek motivisu i inspirisu. Kada moze ona, zasto ne bi mogli svi mi!?
oldtajmer oldtajmer 16:53 28.06.2007

Mladost, lepota, i... :)

itd.

BTW, citam ove druge blogove o Perppersima u Indjiji. Jel ti isla Gdja na koncert, sve trudna, kao sto je najavljivano?
Dule Nedeljković Dule Nedeljković 19:12 28.06.2007

Re: Mladost, lepota, i... :)

ne, nije htela da ide a jedini je razlog bio taj sto je koncert bio u Indjiji. Idemo na Stonse
andjelija andjelija 20:50 28.06.2007

Re: Dule

svaka cast na izboru fotografije :))
pravi si PR
Rio-Coker Rio-Coker 21:35 28.06.2007

Re: Dule

E,Dule nemoj u VIP ,opet!! Bolje medju nas "obicne smrtnike"....mi se uvek lepshe provedemo na koncertu!!!

p.s.
Izvini,al neshvatam svrhu koncerta,ako idesh u VIP,sedish i gledash...pa gde je tu zabava,al ko zna mozda ja zelim da se vratim u tinejdz dane!!
Dule Nedeljković Dule Nedeljković 22:19 28.06.2007

Re: Dule

jedini razlog sto sam bio u VIP-u je taj, sto sam za to "mesto" dobio kartu:) nanjusio sam da ce biti maltret, a i toliko sam koncerata odgledao u zivotu da nemam vise neki preveliki entuzijazam. Moj komentar posle koncerta je bio: "Bolji su bili, dok su se gudrali", ovako su mi mnogo mlaki i bezvoljni. Nekako mi ne idu joga i rokenrol zajedno:)
Rio-Coker Rio-Coker 09:42 29.06.2007

Re: Dule

Moj komentar posle koncerta je bio: "Bolji su bili, dok su se gudrali",


Ne da su bili bolji....al sta sad!!!


Al mogu da zamislim VIP..u indjiji gomila politichara,biznismena i ti......e bash zbog toga ja ne volim to!!

U VIP-u je uvek masa koja ide da se pohvali da je bila,ne da slusha koncert, cast izuzecima! :)

Al ako je u Indjiji bilo drugachije Ja se unapred izvinjavam!!
reanimator reanimator 12:38 29.06.2007

Re: Dule

Rio-Coker

Al mogu da zamislim VIP..u indjiji


Nema šta da zamišljaš. Uzmeš npr Blic, dan posle Čole i dan posle RHCP i uporediš slibe VIPovaca u pristizanju na manifestaciju. Pazi kad je ono..pronadjite tri razlike i pošaljite kupon.
Plus..nelogičnosti tipa..Nigor se super proveo..ili se nije super proveo..nemam pojma, više se ni ne sećam..ali Nigor je tu. I onda se pitaš...a) Nigor ceo život gotivi RHCP, pa inspirisan time pravi svoju muziku, a mi ne prepoznajemo uticaj?; b) Nigor je tu zbog zezanja? (gde su mladi, tu je šala, gde je šala, tu je Nigor..radovanje, radovanje i sl); c) Nigor jeste VIP? Tužna istina je C.
I ne znam šta sam se uhvatio za čoveka..on mi je ovde samo paradigma totalnog nepripadanja mestu. I ne samo VIP..ceo koncert generalno...RHCP imaju 100 soma fanova u Srbiji?? But for little. Pa da su došli samo fanovi i oni koji generalno vole muziku, a posebno post punk..ne bi bilo ni 30 soma, ne bi bilo kolapsa posle koncerta i sve bi bilo skroz super.
I da li nas isto čeka za Stonse? Unapred potpisujem da 87% prisutnih..da ih privedeš i primoraš da nabroje 5 pesama..išlo bi vrlo teško (satisfaction..hm..angie..hm..layla..je l' to oni pevaju???). Što, je l' da, ne znači da nećemo da idemo :)
Rio-Coker Rio-Coker 13:21 29.06.2007

Re: Dule

Citiram mog extra prijatelja...."Meni bilo extra,na "paprichicama",boli me k*ac za onaj kolaps..ja parkirao u onom selu! Znash, meni bio cilj da ih vidim,ma pola sata,pola sata,tri pesme,tri,al nek sam ja njih video"!!

Tako su govorili pravi fanovi "paprichica"!!

Moj stariji brat ,koji je inche extra fan "paprichica"...kaze:"necu na pepperse...ma bice gomila debila,znash oni likovi koji idu samo da se pohvale da su bili.".

I da li nas isto čeka za Stonse? Unapred potpisujem da 87% prisutnih..da ih privedeš i primoraš da nabroje 5 pesama..išlo bi vrlo teško (satisfaction..hm..angie..hm..layla..je l' to oni pevaju???). Što, je l' da, ne znači da nećemo da idemo :)


Pa...sta sad bice i nas koji znamo i vishe pesama. Mi cemo se,nadam se, dobro provesti!!!

E neznam na koju "laylu" mislish...na onu od Oasis-a xaxxaxa mislish da oni to znaju?
reanimator reanimator 13:30 29.06.2007

Re: Dule

Rio-Coker
E neznam na koju "laylu" mislish...na onu od Oasis-a xaxxaxa mislish da oni to znaju?


Jok..mislim na Laylu što have got Erik on his knees :)
Rio-Coker Rio-Coker 13:39 29.06.2007

Re: Dule

Jbg Clapton......kako se njega nisam setio...oh :)

Eee.....A shto se tiche Nigora....jbg covek slusha "stranu" muziku...nije bitno shta je ,samo nek je na engleskom!
Nikad nisam gotivio takve likove....oko ponoci tehno...ujutru sabana,semsu i kompaniju!!
oldtajmer oldtajmer 16:07 29.06.2007

Re: Mladost, lepota, i... :)

Dule Nedeljković
ne, nije htela da ide a jedini je razlog bio taj sto je koncert bio u Indjiji. Idemo na Stonse


jbg, steta, a ionako cujem da nije mnogo propusteno. Lepo kazes 100 'iljada fanova peppersa u Srbiji nema. Osim ako se nisu izrodili 90-tih, sto bi me cudilo...

Mirko Kontic Mirko Kontic 17:08 28.06.2007

Podrzavam

evo svaku tvoju akciju Dule, ali ja krv necu dati.
Rekao sam vec jednom na nekom blogu o davanju krvi, da cu je dati na licu mesta ako ne dao Bog nikom, bude trebalo( 0 grupa, Rh + ) ali da dam krv ovako, free, ne dolazi u obzir. Prilikom operacije, kad nekom treba, krv se naplacuje, a meni to jos nije jasno zasto! Moze li neko da mi objasni, zasto se krv naplacuje pri operaciji? Po toj logici krv bi trebalo da prodajemo, a ne da dajemo?! A ni tada je ne bih prodavao. Dao da, kao sto rekoh, na licu mesta ako se dogodi situacija da to treba, a ja sam ta grupa koja svima moze da izadje u susret, tako da problema nema.
I dok se to javno ne objasni, zasto se krv naplacuje kada se vrse operacije, ni jedno objasnjenje koje se tice humanosti i u neku ruku, obaveze coveka na dato, necu prihvatiti.
pufna pufna 19:56 28.06.2007

Re: Podrzavam

haos Mirko u tvojoj glavi!!!
pa zar tvoja krv toliko vredna, ili celo ovo kenjanje jer se bojis igle?!
A to sa " na licu mesta ako treba", je stvarno vrh. kako to zamisljas? Sudar, a ono ti dotrcis i kazes hitnoj bodite me evo ja imam njegovu grupu, dajem krv za dzabe!
I neverovatno je koje ce sve ljudi sebi razloge zacrtati kao prave i iskrene, a kad bi samo malo zaronili u svoju podsvest svasta bi se drugog tu dalo zakoprcati- ili strah, ili komocija pa onda covek krene u neku demagogiju i smislja zasto bass to ne moze da uradi.
postoji dobrovoljno davanje krvi, kao vid pomoci. Kao sto dajes stare stvari i ostale karitas price.
Ako i dalje ne razumes, pucaj sebi u glavu, mozda se nadje neko ko ce trcati po putu i ponuditi ti svoju krv!
MilutinM MilutinM 22:12 28.06.2007

Re: Podrzavam

Ne zelim da ispadnem heroj ali meni se desila sledeca prica. Pre dve godine dao sam krv za majku moje drugarice. Znao sam i zenu. Pomoglo je, neko vreme je bila bolje. Nazalost, uskoro je umrla.

Godinu dana kasnije zvoni mi mobilno. Zena se predstavi kao medicinska sestra koja radi u bolnici u kojoj sam dao krv. Kaze da joj je otac tesko bolestan i ona groznicavo trazi ljude odredjenog tipa krvi (nista posebno, B+), da daju krv na malo specifican nacin. Nasla je moje podatke kada sam dao krv i pita me da li bih bio raspolozen da dam za njenog oca.

Pristao sam bez razmisljanja. Danas, kada o tome razmislim, shvatam da bi mozda trebalo da dajem krv svaka tri meseca. Sto da ne. Meni to ocigledno ne smeta, a zdravo je cak za obvanljanje krvi. A nekoga moze da spase. Nazalost, odazivam(o) se samo kada cujemo za akciju, umesto da ovakve dobre gestove praktikujemo kao redovne.
Mirko Kontic Mirko Kontic 23:05 28.06.2007

Re: Podrzavam

Da moja krv je vredna. I Ne, ne bih pucao sebi u glavu.
Razumem savrseno, ali NE, necu dati krv na ovaj nacin i tacka.
U dve operacije koje sam uredno platio, krv je zavedena prvi put pod sumom od oko 270 eura
a drugi put 422 eura.
I vama je to OK?
Kako da nazovem takvu praksu?
Ili je vama to normalno?

Bojan Zdravic Bojan Zdravic 23:36 28.06.2007

Re: Podrzavam


Pufno, citam blog i komentare svaki dan, vrlo retko komentarisem i sam, ali stvarno mi nije jasno zasto si toliko razdrazljiva, non stop grdis nekog. Mislim stvarno, kazes "Ako i dalje ne razumes, pucaj sebi u glavu " zbog nekih svakodnevnih stvari, covek skroz opusteno iznosi sopstveno misljenje.

Stvarno ovde smo i da bistrimo politiki, malo i da se druzimo i zezamo, blog nas povezuje iako smo rasuti po celom svetu, evo ja sam u uSA ti si isto vidim negde napolju, zar to nije lepo. Molim te shvati ovaj moj post dobronamerno, stvarno mi je zao kad vidim nekog toliko razdrazljivog, samo gledas koga ces da izgrdis - bez potrebe stvarno. Daj malo opusti se, nasmesi se:)
pufna pufna 08:55 29.06.2007

Re: Podrzavam

covek skroz opusteno iznosi sopstveno misljenje.

zbog takvih koji tako opusteno i nonsalanto iznose sve anticivilizacijske, antihumane prici nam je i ovako svih ovih godina.
ja pa ja... sta ja mislim i onda gomila demagogije...
ne mora niko da da krv, ne mora ni da se pravda niti da prica o svojim razlozima. Samo neka se ne krije iza jadnog zdravstvenog sistema. To je tako licemerno!
akcije i postoje zato sto jako mali broj ljudi ima tu naviku da cini nesto za druge ljude ili bica.
Daj malo opusti se, nasmesi se:)

tebi takodje zelim
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 13:56 29.06.2007

Re: Podrzavam


Boga mi krecem na opustanje za 2 nedelje. Ne nosim ni mobilni, ni lap top. Dosta mi je vise tekovina civilizacije i idiotizama u njoj, hocu da slusam samo prirodu 10 dana.
reanimator reanimator 13:58 29.06.2007

Re: Podrzavam

Bojan Zdravic

Pufno, citam blog i komentare svaki dan, vrlo retko komentarisem i sam, ali stvarno mi nije jasno zasto si toliko razdrazljiva, non stop grdis nekog.


Jes vala...totalno je zajebana :)
liberalac55 liberalac55 21:39 28.06.2007

Akcija DDK

Dao sam krv 34 puta i nije mi jasna tolika frka.Jeste lepo ali nije ništa niti neobično niti strašno.
Zaveštao sam organe.Moja stvar.Pomoć uvek i svakome,ali me nervira medisko preterivanje u tome što je neko dao krv.
Eto dođite kod mene,daću izjavu 34 puta.Koga se to tiče.
Želeo bih da beograđani nešto nauče od ove lepe akcije.Krv se ne daje akciono i mediski nego redovno.Zdravi muškarci svaka 3 a zdrave žene svaka 4 meseca.
Možda sam zalutao na blog,ali želi da b92 skupi što pre potrebne pare i da kupi ZTKS taj autobus.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana