Uhapšen Radovan Karadžić

Ivan Marović RSS / 21.07.2008. u 22:29

23:19 BEOGRAD, 21. jula (Tanjug) - Uhapšen Radovan Karadžić, saopštio večeras Savet za nacionalnu bezbednost Republike Srbije.

Hajde, pričajte šta se događa, ja sam u Kaliforniji, sedim sa programerima i dizajnerima, pravimo video igru, nemam pojma šta se zbiva u Beogradu. Šta kaže Ivica?



Komentari (271)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

irvas92 irvas92 02:00 22.07.2008

Re: Fly, fly Radovan !!!

Puerta

rADOVANA KARADZIC JE SIMBOL SNAGE SRBIJE. TOBREPOKAZITE PRAVO LICECITIRAO SAM IZJAVU SANADERA I MESICA, I ONDA NAPISAO KAKO BI IZGLEDALO DA TO JA NAPISEM.TI NISI IMAO PROBLEM SA NJIHOVOM IZJAVOM A SA MOJOM JESI. BRAVO ZA TEBE! SVAKA CAST!

puerta, idi do crkve da ti skinu cini :))))
Bili Piton Bili Piton 02:03 22.07.2008

Re: Fly, fly Radovan !!!

angie01
shta ima na Trgu?


Bas tedoh da pitam. Ko je blizu?
JJ Beba JJ Beba 02:08 22.07.2008

Re: Fly, fly Radovan !!!

angie01
vidim nije na Trgu sa kompanjonimashta ima na Trgu?

okupila se bratija Obraz, drče se, pa ih poapsili
a ima ih i ispred zgrade spec suda. policija u velikom broju napravila kordon....Obraz sa kapupljačama na glavama, i skijaškim kapama na licu uzvikuje "spasi srbiju u ibi se tadiću"... "Kraradžić junak" i ta koreografija....ništa spec isperd spec suda
nego neki lik koji je navodno Kradžićev advokat & prijatelj reko da je Karadžić uhapšen u petak u pola 10 u autobusu Beograd- Btajnica....ako je to istina, što se ne čudim ako se krio u Bataji? u radikalskom uporištu...
radojicic92 radojicic92 02:10 22.07.2008

Re: Fly, fly Radovan !!!

92ojka javlja nema ih vise ispred suda, nema ih ni na trgu
navodno je uhapsen u stanu na Vracaru
Konbeto-san Konbeto-san 02:26 22.07.2008

Re: Fly, fly Radovan !!!

Puerta,

Volim tvoj cmizdravi nacionalistički ton !!!

SVIĐA MI SE DA TI NE BUDE PRIJATNO!!!


Histeričan si...


angie01 angie01 02:28 22.07.2008

Re: Fly, fly Radovan !!!

hvala!-strashno!

nadam se da ce i svi uchsnici da budu kaznjeni!
JJ Beba JJ Beba 02:36 22.07.2008

Re: Fly, fly Radovan !!!

Histeričan si...

Manic Depression
constrictoria92 constrictoria92 09:01 22.07.2008

Re: Fly, fly Radovan !!!

Puerta
krunoslava




"OLUJA JE SIMBOL SNAGE HRVATSKE"
rADOVANA KARADZIC JE SIMBOL SNAGE SRBIJE.


Dragi moj, Puerta,

simbol OLUJE, g. Tudjman je mrtav. Nazovimo to kosmickom pravdom.
G. Izetbegovic je, takodje, mrtav. Nazovimo i to kosmickom pravdom.
G. Milosevic je mrtav....
Jedina greska kosmickih sila (ili nekih drugih) sto ovaj treci nije preminuo u svojoj zemlji, vec u tudjini.
Volela bih da pomenuta kosmicka pravda (ili neka druga) proradi i za Haradinaja i Gotovinu i Orica i Kradzica i Mladica. Nebitno koje nacionalnosti, SVI SU ZLOCINCI!
Ako si bio u vojsci (a iskreno se nadam da jesi, zbog svekolikog tvog lupetanja), onda su te valjda tamo naucili sledece:
Cin glavnokomandujuceg nosi neke odgovornosti, koje nisu bas tako slatke po zavrsetku rata, ali castan covek ce da ih casno prihvati. Nece se kriti po budzacima.
Ako zaista toliko vole svoj narod (a ne svoj donji sedalni ledjni deo), onda su trebali davno jos da se predaju da ovaj narod ne bi zarad njih patio.
Velika razlika je u patriotizmu i patriJotizmu, dragi moj, PatriJoto.

Alava Alava 23:37 21.07.2008

Ne znam

da li je neko od vas uspeo da uhvati, ali vest je po objavljivanju bila napisana ovako " Uhapšen Radovan Karadžić ! ". Sada piše " Uhapšen Radovan Karadžić ", bez znaka uzvika. A ja baš htela da pitam je l' uzvičnik bio u funkciji "pažnja, pažnja" ili "oduševljenje".
die hard die hard 23:57 21.07.2008

Re: Ne znam

A ja baš htela da pitam je l' uzvičnik bio u funkciji "pažnja, pažnja" ili "oduševljenje".
Citiraj · Od

Sto se mene tice prvo odusevljenje, pa onda paznja!!!!!!!!!!!!!
miladics miladics 23:42 21.07.2008

posle Ivice i marica

Znala sam da ce neko u Hag , cim mi je nocas helikopter leteo iznad kuce...To mu tako uvek ide...
Lepo ce da pravi drustvo Seselju , na miru da pise pesmice i jos da im dodje Ratko , eto veselja... I Seki je tamo na miru napisao par svojih cudesa , kud ces bolje za nadarene. Samo ne znam dali se i Ratko u medjuvremenu spremio za spisalacke poduhvate . Ide to takvima u ogranicenom prostoru .
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 23:47 21.07.2008

Re: posle Ivice i marica

miladics
Znala sam da ce neko u Hag , cim mi je nocas helikopter leteo iznad kuce...To mu tako uvek ide...Lepo ce da pravi drustvo Seselju , na miru da pise pesmice i jos da im dodje Ratko , eto veselja... I Seki je tamo na miru napisao par svojih cudesa , kud ces bolje za nadarene. Samo ne znam dali se i Ratko u medjuvremenu spremio za spisalacke poduhvate . Ide to takvima u ogranicenom prostoru .


Karadzic je pesnik.
miladics miladics 23:53 21.07.2008

Re: posle Ivice i marica

Jelena Pavlović

Karadzic je pesnik.


To i rekoh ! Samo mi nikako ta vrsta delatnosti ne ide uz njega, nije ni malo poetican lik. A kada se uzme , svako se kod nas moze nazvati pesnikom i piscem . Galerija je vrlo siroka od Crncevica do Legije. Brrrrrrrrr
man ray loves me man ray loves me 23:55 21.07.2008

Re: posle Ivice i marica

Karadzic je pesnik.

Da, posvetio zeni zbirku erotske poezije. I kid you not.
miladics miladics 00:00 22.07.2008

Re: posle Ivice i marica

mala ispravka : On misli da je pesnik , a pokazao je da je ZLOCINAC !
Dzaba mu erotika , ko bi uz takvog eroticara mogao da se opusti.
krunoslava krunoslava 01:10 22.07.2008

Re: posle Ivice i marica

miladics
. . . . i jos da im dodje Ratko , eto veselja...



taman za preferans . . . .
JJ Beba JJ Beba 02:15 22.07.2008

Re: posle Ivice i marica

Karadzic je pesnik.

pesnik i zločinac.
i jedno i drugo mora se dokaže prvo
:)
tttomaz tttomaz 23:44 21.07.2008

Cigla



Vucic je vec referisao o masonima i iluminatima :)). Cekamo Seskovu verziju.
Bili Piton Bili Piton 00:03 22.07.2008

Re: Cigla

tttomaz
Vucic je vec referisao o masonima i iluminatima :)).


Nemoj da mu kvaris, dugo je vezbao tu ariju za veceras.....


constrictoria92 constrictoria92 09:05 22.07.2008

Re: Cigla

tttomaz


Vucic je vec referisao o masonima i iluminatima :)). Cekamo Seskovu verziju.


Pobogu, pa vec si cuo Seskovu verziju. Mislis li ti zaista da je Vucic sposoban da samostalno sroci iole prosirenu recenicu?!? :))))))))))))))
Veliki Vozd govori kroz Vuchka!
Inner Party Inner Party 23:48 21.07.2008

Sta pada u vodu...

... prica da Srbija izrucuje samo kada ima sta da dobije.

Sto je lose. Kostunica bi ovo dobrano naplatio, plus bi se Karadzic "opametio i sam predao".
Bili bi mirni i mi i oni...


die hard die hard 00:03 22.07.2008

Re: Sta pada u vodu...

Kostunica bi ovo dobrano naplatio


E vala ,dosta je taj grozomorni lik bilo sta naplacivao.Nikad to nije islo u prilog ljudi koji ovde zive.Samo na racun njegove stravicne stranke koja bi nas sve zajedno odvela u ko zna koji pakao.
Inner Party Inner Party 00:09 22.07.2008

Re: Sta pada u vodu...

die hard
Kostunica bi ovo dobrano naplatio


E vala ,dosta je taj grozomorni lik bilo sta naplacivao.Nikad to nije islo u prilog ljudi koji ovde zive.Samo na racun njegove stravicne stranke koja bi nas sve zajedno odvela u ko zna koji pakao.


Ha!
Pa radi se o statusu kandidata za EU!
Cik pogodi da li cemo ga dobiti ove godine...



man ray loves me man ray loves me 10:48 22.07.2008

Re: Sta pada u vodu...

Ocekujem da Kostunica legne pod avion i spreci izrucenje :)
Beingness Beingness 12:27 22.07.2008

Re: Sta pada u vodu...

man ray loves me
Ocekujem da Kostunica legne pod avion i spreci izrucenje :)


Verovatno i hoće, al' samo ako avion ne bude poletao suviše rano ujutru...
Filip Mladenović Filip Mladenović 00:00 22.07.2008

PRAVDA JE SPORA, ALI DOSTIŽNA!

Sa svakim novim hapšenjem osumnjičenih za ratne zločine, sa svakom novom presudom,
bilo pred Tribunalom u Hagu ili pred domaćim sudom, krivica za grozne zločine dobija svoja
imena i prezimena.
To je ujedno i jedina uteha za rodjake pobijenih, osakaćenih, silovanih, uniženih!
I nada da će prostori bivše Jugoslavije, u okviru Evropske Unije, najzad postati oaza mira, tolerancije
i blagostanja!
Inner Party Inner Party 00:04 22.07.2008

Re: PRAVDA JE SPORA, ALI DOSTIŽNA!

Filip Mladenović
Sa svakim novim hapšenjem osumnjičenih za ratne zločine, sa svakom novom presudom,
bilo pred Tribunalom u Hagu ili pred domaćim sudom, krivica za grozne zločine dobija svoja
imena i prezimena.
To je ujedno i jedina uteha za rodjake pobijenih, osakaćenih, silovanih, uniženih!
I nada da će prostori bivše Jugoslavije, u okviru Evropske Unije, najzad postati oaza mira, tolerancije
i blagostanja!



Damn hippies all over!


vucko92 vucko92 00:05 22.07.2008

Re: PRAVDA JE SPORA, ALI DOSTIŽNA!

Sa svakim novim hapšenjem osumnjičenih za ratne zločine, sa svakom novom presudom,
bilo pred Tribunalom u Hagu ili pred domaćim sudom, krivica za grozne zločine dobija svoja
imena i prezimena.
To je ujedno i jedina uteha za rodjake pobijenih, osakaćenih, silovanih, uniženih!
I nada da će prostori bivše Jugoslavije, u okviru Evropske Unije, najzad postati oaza mira, tolerancije
i blagostanja!

Nešto mi fali Uroš večeras
Puerta Puerta 00:14 22.07.2008

Re: PRAVDA JE SPORA, ALI DOSTIŽNA!

Filip Mladenović
Sa svakim novim hapšenjem osumnjičenih za ratne zločine, sa svakom novom presudom,bilo pred Tribunalom u Hagu ili pred domaćim sudom, krivica za grozne zločine dobija svoja imena i prezimena. To je ujedno i jedina uteha za rodjake pobijenih, osakaćenih, silovanih, uniženih!I nada da će prostori bivše Jugoslavije, u okviru Evropske Unije, najzad postati oaza mira, tolerancijei blagostanja!

Sa koje si ti kruske pao? Ljudi, na kojim ste vi drogama veceras ?
Inner Party Inner Party 00:32 22.07.2008

Re: PRAVDA JE SPORA, ALI DOSTIŽNA!

Puerta

Sa koje si ti kruske pao? Ljudi, na kojim ste vi drogama veceras ?



"Mnogi dobri momci su propali od te droge..."


LMAO
Puerta Puerta 00:37 22.07.2008

Re: PRAVDA JE SPORA, ALI DOSTIŽNA!

Inner Party

PuertaSa koje si ti kruske pao? Ljudi, na kojim ste vi drogama veceras ?"Mnogi dobri momci su propali od te droge..."LMAO

Pa ozbiljno covek prica o pravdi, a Oric i Haradinaj slobodni, prica o utehi za rodjake nastradalih, na hiljade ubijenih prognanih srba sa kosova iz hrvatske, niko nije kriv. To se slavi kao praznik. Boze imbecila!
Filip Mladenović Filip Mladenović 01:20 22.07.2008

Re: PRAVDA JE SPORA, ALI DOSTIŽNA!

Za našu decu, za decu naše dece, bolje je da svi oni koji su odgovorni za počinjene ratne zločine stanu pred lice pravde. Čemu mahanje Orićem i Haradinajom? Pa zar pred Tribunalom u Hagu do sada nije osudjen nijedan pojedinac zbog zločina nad Srbima? I čemu podela žrtava i dželata na ove i na one!? Dželate pred sud, radi spokojne budućnosti naše dece!
Nedaj Bože, ako neko sutra siluje vašu devojku, ili krene na vaše dete, da li ćete se baviti nacionalnim poreklom nasilnika ili ćete pred sudom tražiti zadovoljenje pravde!? Uvek podjite od sebe, od svojih bližnjih, od vlastitih reakcija, pa onda pričajte o pravdi!!! Saosećajte sa rodjacima i prijateljima žrtvi, bilo koje nacionalnosti!
Budimo ljudi, iako smo Srbi!
vlajko1000 vlajko1000 00:05 22.07.2008

vi ne svatate koliko je krhka nasa drzava?

Dobija se sta ? next to nothing.

Sta se gubi ?

Sve sto treba u oovom trenutku da neko pozove na oruzje, samo jedna izjava i to je to, imamo gradjanski rat.

Zamislite 2000 ljudi pod oruzjem u centru beograda, koji su spremni da se bore do kraja , koja vojska ili policija bi im se suprostavila ? JSO je imao 200 ljudi pa nije bilo nikoga da ima se suprostavi, mogli su da se usetaju u nemaljninu i niko im nebi stao na put. Kada bi neko u ovako zapaljivom dogadjaju dakle bilo ko od malo veceg autoriteta pozvao na oruzje i imamo gradjanski rat, dovoljno je mozda i par stotina da se odazove opet je sustina svih sustina da mi nemamo oruzane snage koje bi im se suprostavile, u samoj sustini imamo ustrojenu staklenu drzavu cija je kicma je covek-drzava Tadic, dakle jedan izuzetno ranjiv sistem, jedan udarac i ide u paramparcad.

Samo nenormalan covek moze da se ovom raduje.
miladics miladics 00:10 22.07.2008

Re: vi ne svatate koliko je krhka nasa drz

1. KO bi pozvao na oruzje ? Mislis da je Nikolic taj ?!
2. KOJA budala bi se tog oruzja latila? Mislis oni sto su krenuli na Kosovo u februaru ?!
Necu da umanjujem tvoj strah , drzava jeste krhka ali je ludaka manje.
tttomaz tttomaz 00:10 22.07.2008

Re: vi ne svatate koliko je krhka nasa drzava?

vlajko1000
Dobija se sta ? next to nothing.

Sta se gubi ?

Sve sto treba u oovom trenutku da neko pozove na oruzje, samo jedna izjava i to je to, imamo gradjanski rat.

Zamislite 2000 ljudi pod oruzjem u centru beograda, koji su spremni da se bore do kraja , koja vojska ili policija bi im se suprostavila ? JSO je imao 200 ljudi pa nije bilo nikoga da ima se suprostavi, mogli su da se usetaju u nemaljninu i niko im nebi stao na put. Kada bi neko u ovako zapaljivom dogadjaju dakle bilo ko od malo veceg autoriteta pozvao na oruzje i imamo gradjanski rat, dovoljno je mozda i par stotina da se odazove opet je sustina svih sustina da mi nemamo oruzane snage koje bi im se suprostavile, u samoj sustini imamo ustrojenu staklenu drzavu cija je kicma je covek-drzava Tadic, dakle jedan izuzetno ranjiv sistem, jedan udarac i ide u paramparcad.

Samo nenormalan covek moze da se ovom raduje.


Konacno neko razmislja.
Puerta Puerta 00:13 22.07.2008

Re: vi ne svatate koliko je krhka nasa drz

miladics
1. KO bi pozvao na oruzje ? Mislis da je Nikolic taj ?! 2. KOJA budala bi se tog oruzja latila? Mislis oni sto su krenuli na Kosovo u februaru ?!Necu da umanjujem tvoj strah , drzava jeste krhka ali je ludaka manje.

E posle kad se neka bomba nadje na nekom prozoru nemoj da se cudis.
Tacno je da samo budala moze da se raduje. Ako je i neko bio za to da on bude uhapsen, pitam se cemu ovo likovanje. Kakve su ovo licne satisfakcije?
vucko92 vucko92 00:15 22.07.2008

Re: vi ne svatate koliko je krhka nasa drz

E posle kad se neka bomba nadje na nekom prozoru nemoj da se cudis.

E kad onda uhapse ekspresno onoga ko je bombu postavio, nemoj ni ti da se čudiš.
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 00:16 22.07.2008

Re: vi ne svatate koliko je krhka nasa drz

Tacno je da samo budala moze da se raduje. Ako je i neko bio za to da on bude uhapsen, pitam se cemu ovo likovanje. Kakve su ovo licne satisfakcije

Pa Karadzic je masovni ubica civila, svaki castan i posten covek se raduje ovom hapsenju, bez obzira na nacionalnu pripadnost.
Puerta Puerta 00:18 22.07.2008

Re: vi ne svatate koliko je krhka nasa drz

vucko92
E posle kad se neka bomba nadje na nekom prozoru nemoj da se cudis. E kad onda uhapse ekspresno onoga ko je bombu postavio, nemoj ni ti da se čudiš.

Bas c eto da pomogne onom ko je od te bombe stradao.
die hard die hard 00:20 22.07.2008

Re: vi ne svatate koliko je krhka nasa drzava?

Konacno neko razmislja.


A sta razmislja?Kojih dve hiljade ljudi?Kao radikali bi ih pozvali da se bave time?Oni odavno nisu toliko ludi da pozivaju na nemire na ulicama.Ne zato sto ne vole, nego zato sto ne mogu.Kako porediti JSO i neorganizovanu bagru?Volela bi ta bagra da moze da deluje kao Jso, ali to vreme je proslo.
Puerta Puerta 00:22 22.07.2008

Re: vi ne svatate koliko je krhka nasa drz

Bojan Zdravic
Tacno je da samo budala moze da se raduje. Ako je i neko bio za to da on bude uhapsen, pitam se cemu ovo likovanje. Kakve su ovo licne satisfakcijePa Karadzic je masovni ubica civila, svaki castan i posten covek se raduje ovom hapsenju, bez obzira na nacionalnu pripadnost.

Mora da si ti bio tamo i sve video, pa znas sta je on. I svako normalan covek bi poludeo kad bi cuo da je Naser Oric slobodan covek, ali eto majke Srebrenice su srecne zbog toga.
miladics miladics 00:22 22.07.2008

Re: vi ne svatate koliko je krhka nasa drz

Puerta
miladics
1. KO bi pozvao na oruzje ? Mislis da je Nikolic taj ?! 2. KOJA budala bi se tog oruzja latila? Mislis oni sto su krenuli na Kosovo u februaru ?!Necu da umanjujem tvoj strah , drzava jeste krhka ali je ludaka manje.

E posle kad se neka bomba nadje na nekom prozoru nemoj da se cudis.
Tacno je da samo budala moze da se raduje. Ako je i neko bio za to da on bude uhapsen, pitam se cemu ovo likovanje. Kakve su ovo licne satisfakcije?


Nije to likovanje , vec nada u pravdu ! Satisfakcija za zrtve. I da posto vidim da si neutesan , nemoj da poistovecujes
optuzenog za zlocine sa nacijom . Izvini ali ne bih da me trpaju u isti kos sa njima , niti su ono sta su radili to cinili u moje ime . Zlocin je zlocin , on je bez nacije i vere , to je postupak pojedinaca,a ne nacije. Ne mogu da slavim i branim takvu osobu .
Puerta Puerta 00:23 22.07.2008

Re: vi ne svatate koliko je krhka nasa drzava?

die hard
Konacno neko razmislja.A sta razmislja?Kojih dve hiljade ljudi?Kao radikali bi ih pozvali da se bave time?Oni odavno nisu toliko ludi da pozivaju na nemire na ulicama.Ne zato sto ne vole, nego zato sto ne mogu.Kako porediti JSO i neorganizovanu bagru?Volela bi ta bagra da moze da deluje kao Jso, ali to vreme je proslo.

Ma nema od toga nista, ali pojedinacni excesni slucajevi su moguci. Ne tako davno Anastasijevic je dobio bombu na prozor od strane totalinih amatera. Sta ako to uradi neki profesionalac?
tttomaz tttomaz 00:24 22.07.2008

Re: vi ne svatate koliko je krhka nasa drzava?

die hard
Konacno neko razmislja.


A sta razmislja?Kojih dve hiljade ljudi?Kao radikali bi ih pozvali da se bave time?Oni odavno nisu toliko ludi da pozivaju na nemire na ulicama.Ne zato sto ne vole, nego zato sto ne mogu.Kako porediti JSO i neorganizovanu bagru?Volela bi ta bagra da moze da deluje kao Jso, ali to vreme je proslo.



Mislio sam na onaj deo o coveku-drzavi Tadicu. Ovo za oruzje su gluposti.
Puerta Puerta 00:26 22.07.2008

Re: vi ne svatate koliko je krhka nasa drz

miladics

Puerta

miladics1. KO bi pozvao na oruzje ? Mislis da je Nikolic taj ?! 2. KOJA budala bi se tog oruzja latila? Mislis oni sto su krenuli na Kosovo u februaru ?!Necu da umanjujem tvoj strah , drzava jeste krhka ali je ludaka manje.E posle kad se neka bomba nadje na nekom prozoru nemoj da se cudis. Tacno je da samo budala moze da se raduje. Ako je i neko bio za to da on bude uhapsen, pitam se cemu ovo likovanje. Kakve su ovo licne satisfakcije?Nije to likovanje , vec nada u pravdu ! Satisfakcija za zrtve. I da posto vidim da si neutesan , nemoj da poistovecujes optuzenog za zlocine sa nacijom . Izvini ali ne bih da me trpaju u isti kos sa njima , niti su ono sta su radili to cinili u moje ime . Zlocin je zlocin , on je bez nacije i vere , to je postupak pojedinaca,a ne nacije. Ne mogu da slavim i branim takvu osobu .

Nemas ti mozga. Bice blog koji ce se detaljnije baviti ovim, pa cu i obrazloziti, sada nema svrhe, ceo blog je u delirijumu, nema tu razuma. Nisam rekao da moras da slavis, niti cak dovodio iz prva u pitanje hapsenje, vec nacin na koji vi to slavite ovde. No vama to ne vredi objasnjavati.
Kum Djole Kum Djole 00:27 22.07.2008

Re: vi ne svatate koliko je krhka nasa drz

vlajko1000
Dobija se sta ? next to nothing.

Sta se gubi ?

Sve sto treba u oovom trenutku da neko pozove na oruzje, samo jedna izjava i to je to, imamo gradjanski rat.

Zamislite 2000 ljudi pod oruzjem u centru beograda, koji su spremni da se bore do kraja , koja vojska ili policija bi im se suprostavila ? JSO je imao 200 ljudi pa nije bilo nikoga da ima se suprostavi, mogli su da se usetaju u nemaljninu i niko im nebi stao na put. Kada bi neko u ovako zapaljivom dogadjaju dakle bilo ko od malo veceg autoriteta pozvao na oruzje i imamo gradjanski rat, dovoljno je mozda i par stotina da se odazove opet je sustina svih sustina da mi nemamo oruzane snage koje bi im se suprostavile, u samoj sustini imamo ustrojenu staklenu drzavu cija je kicma je covek-drzava Tadic, dakle jedan izuzetno ranjiv sistem, jedan udarac i ide u paramparcad.

Samo nenormalan covek moze da se ovom raduje.


Ocene su Vam, blagorečeno, sumanute. Čak i u ovoj i ovakvoj državi postoje zakonske norme koje se odnose na rušenje ustavnog poretka - u ovom trenutku verovatno samo budala može da čačka mečku na takav način i poziva na bilo šta vanredno. Bilo kakav malo veći autoritet mogao bi da se pozdravi i sa karijerom i sa udisanjem čistog vazduha narednih 20 godina ukoliko bi svoju aktuelnu medijsku bahatost zamenio iskonskim pozivom na oružanu borbu u kršenju zakona. Najzad, opaska da nemamo oružane snage koje bi mogle da se suprostave hordama razularenih salonnacionalista, vrhunac je neznanja i cinizma. Ko god da je zaslužan za ovo večeras, radio je svoj posao, i to sa zakašnjenjem. U neku ruku, voleo bih da se neko drzne i udari na ekipu koja je uhapsila jednog od najtraženijih kriminalaca na planeti - što više članova fačističke bande u zatvoru, to bolje za budućnost ove razvaljene, ponižene zemlje. No, slažem se da je rano za radovanje - sačekajmo da se pojave još dve preostale kukavice.

miladics miladics 00:29 22.07.2008

Re: vi ne svatate koliko je krhka nasa drz

Puerta
miladics

Puerta


Nemas ti mozga. Bice blog koji ce se detaljnije baviti ovim, pa cu i obrazloziti, sada nema svrhe, ceo blog je u delirijumu, nema tu razuma. Nisam rekao da moras da slavis, niti cak dovodio iz prva u pitanje hapsenje, vec nacin na koji vi to slavite ovde. No vama to ne vredi objasnjavati.


Gde na Stormfrontu ili Rasionalistima ???? Nismo mi u delirijumu , vec tebe nesto ocigledno muci. Ne sekiraj se ima pomoci ako se javis na vreme.
Puerta Puerta 00:31 22.07.2008

Re: vi ne svatate koliko je krhka nasa drz

miladics

Puerta

miladicsPuertaNemas ti mozga. Bice blog koji ce se detaljnije baviti ovim, pa cu i obrazloziti, sada nema svrhe, ceo blog je u delirijumu, nema tu razuma. Nisam rekao da moras da slavis, niti cak dovodio iz prva u pitanje hapsenje, vec nacin na koji vi to slavite ovde. No vama to ne vredi objasnjavati.Gde na Stormfrontu ili Rasionalistima ???? Nismo mi u delirijumu , vec tebe nesto ocigledno muci. Ne sekiraj se ima pomoci ako se javis na vreme.


Ne, nego mi vas zao.
tripraseta92 tripraseta92 00:43 22.07.2008

Re: vi ne svatate koliko je krhka nasa drz

Puerta

Ma nema od toga nista, ali pojedinacni excesni slucajevi su moguci. Ne tako davno Anastasijevic je dobio bombu na prozor od strane totalinih amatera. Sta ako to uradi neki profesionalac?


Puerta Puerta 00:45 22.07.2008

Re: vi ne svatate koliko je krhka nasa drz

tripraseta92

PuertaMa nema od toga nista, ali pojedinacni excesni slucajevi su moguci. Ne tako davno Anastasijevic je dobio bombu na prozor od strane totalinih amatera. Sta ako to uradi neki profesionalac?

Sta si hteo da postignes sa ovom slikom? Postavio sam pitanje jednom vec koji razmislja kao ti,
Sta ce ta slika znaciti onom koji strada od te bombe ?
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 00:48 22.07.2008

Re: vi ne svatate koliko je krhka nasa drz

Puerta

Bojan ZdravicTacno je da samo budala moze da se raduje. Ako je i neko bio za to da on bude uhapsen, pitam se cemu ovo likovanje. Kakve su ovo licne satisfakcijePa Karadzic je masovni ubica civila, svaki castan i posten covek se raduje ovom hapsenju, bez obzira na nacionalnu pripadnost.Mora da si ti bio tamo i sve video, pa znas sta je on. I svako normalan covek bi poludeo kad bi cuo da je Naser Oric slobodan covek, ali eto majke Srebrenice su srecne zbog toga.


Nisam bio, ali svakako muslimanski civili nisu pocinili masovna samoubistva - neko ih je ubio, zar ne? Radujem se hapsenju svakog degenerika koji je ubijao neduzne civile, bilo kojoj da je strani pripadao.

Naravno, drzava Srbija mora da ucini sve sto je u njenoj moci da se kazne i zlocinci kao sto su haradinaj i oric. Za mene ubica civila nije covek - pa samim tim ne moze ni biti pripadnik bilo koje nacije, zato se ne slazem sa tvojom tezom, da ako su drugi ubijali srpska civile - i mi imamo pravo na isto, te zbog toga treba kriti "nase ubice" od pravde i zasluzene kazne...To je jednostavno sljam, koji se treba likvidirati, jer ne zasluzuje zivot posle takvih zlocina. Mislim da razumes ovu poentu.

Upravo sam slusao sta je Richard Holbrook izjavio, u nekim stvarima se slazem sa njim, kao na primer da je za ubistva civila od strane bosanskih Srba, najvise odgovoran Karadzic, a daleko manje od njega Milosevic i Srbija. Milosevica ocenjuje kao komunistickog aparatcika, koji je bio u stanju sve da uradi samo da bi ostao na vlasti, te coveka koji u osnovi nije bio genocidan. To ga naravno ne opravdava za mnoge zlocine koje je direktno naredio, kao i zlocine koje je omogucio. Narocito je odgovoran za sve ratove na teritoriji bivse SFRJ, kojih nije trebalo biti.

Ja licno mislim, da Milosevic nije ni bio nacionalista, on je jednostavno komunisticki diktator, koga je interesovala samo vlast. Covek koji nije imao nikakav nacionalni identitet u sebi, obican bezilcni komunista.


tripraseta92 tripraseta92 00:50 22.07.2008

Re: vi ne svatate koliko je krhka nasa drz

Puerta
tripraseta92

PuertaMa nema od toga nista, ali pojedinacni excesni slucajevi su moguci. Ne tako davno Anastasijevic je dobio bombu na prozor od strane totalinih amatera. Sta ako to uradi neki profesionalac?

Sta si hteo da postignes sa ovom slikom? Postavio sam pitanje jednom vec koji razmislja kao ti,
Sta ce ta slika znaciti onom koji strada od te bombe ?

Pa tebi ne vredi ni da se nacrta!
Puerta Puerta 00:51 22.07.2008

Re: vi ne svatate koliko je krhka nasa drz

To je jednostavno sljam, koji se treba likvidirati, jer ne zasluzuje zivot posle takvih zlocina. Mislim da razumes ovu poentu.

Objasni to majkama srebrenice
Puerta Puerta 00:52 22.07.2008

Re: vi ne svatate koliko je krhka nasa drz

tripraseta92

Puerta

tripraseta92PuertaMa nema od toga nista, ali pojedinacni excesni slucajevi su moguci. Ne tako davno Anastasijevic je dobio bombu na prozor od strane totalinih amatera. Sta ako to uradi neki profesionalac?Sta si hteo da postignes sa ovom slikom? Postavio sam pitanje jednom vec koji razmislja kao ti,Sta ce ta slika znaciti onom koji strada od te bombe ?Pa tebi ne vredi ni da se nacrta!

Jesi ti pismen?
Pitao sam, STA TA SLIKA ZNACI ZA ONOG KOJI JE STRADAO OD TE BOMBE ? JE L VIDIS? TREBA LI DA BOLDUJEM, A ?
tripraseta92 tripraseta92 01:51 22.07.2008

Re: vi ne svatate koliko je krhka nasa drz

Puerta
tripraseta92

Puerta

tripraseta92PuertaMa nema od toga nista, ali pojedinacni excesni slucajevi su moguci. Ne tako davno Anastasijevic je dobio bombu na prozor od strane totalinih amatera. Sta ako to uradi neki profesionalac?Sta si hteo da postignes sa ovom slikom? Postavio sam pitanje jednom vec koji razmislja kao ti,Sta ce ta slika znaciti onom koji strada od te bombe ?Pa tebi ne vredi ni da se nacrta!

Jesi ti pismen?
Pitao sam JE L VIDIS? TREBA LI DA BOLUJEM, A ?

Ma neeeeeeeee
irvas92 irvas92 02:03 22.07.2008

Re: vi ne svatate koliko je krhka nasa drzava?

Puerta

Ne tako davno Anastasijevic je dobio bombu na prozor od strane totalinih amatera. Sta ako to uradi neki profesionalac?

neko kao ti?
budalo. saberi se i procitaj sta si sve napisao ovde.
angie01 angie01 03:07 22.07.2008

Re: vi ne svatate koliko je krhka nasa drzava?

irvas92

PuertaNe tako davno Anastasijevic je dobio bombu na prozor od strane totalinih amatera. Sta ako to uradi neki profesionalac?neko kao ti? budalo. saberi se i procitaj sta si sve napisao ovde.



puerta-ovo shto ti govorish je krivichno kaznjivo!
dzouzi dzouzi 03:17 22.07.2008

Re: vi ne svatate koliko je krhka nasa drz

Pa Karadzic je masovni ubica civila, svaki castan i posten covek se raduje ovom hapsenju, bez obzira na nacionalnu pripadnost.



Zdravicu,

Potpisujem sve sto si napisao.


Preporuka.

dz.
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 04:24 22.07.2008

Re: vi ne svatate koliko je krhka nasa drz

dzouzi
Pa Karadzic je masovni ubica civila, svaki castan i posten covek se raduje ovom hapsenju, bez obzira na nacionalnu pripadnost.Zdravicu,Potpisujem sve sto si napisao.Preporuka.dz.


Ej hvala ti dzouzi ko' sestri rodjenoj, ti me jedina razumes ovde izgleda:))))

dzouzi dzouzi 05:13 22.07.2008

Re: vi ne svatate koliko je krhka nasa drz

Ej hvala ti dzouzi ko' sestri rodjenoj, ti me jedina razumes ovde izgleda:))))




Nema na cemu Zdravicu,

Mislim da si u zabludi da sam jedina koja te razume....

Ima ih jos, sto posto sam sigurna...
Veruj mi :))))

Jelena Pavlović Jelena Pavlović 13:55 22.07.2008

Re: vi ne svatate koliko je krhka nasa drz

angie01
irvas92

PuertaNe tako davno Anastasijevic je dobio bombu na prozor od strane totalinih amatera. Sta ako to uradi neki profesionalac?neko kao ti? budalo. saberi se i procitaj sta si sve napisao ovde.



puerta-ovo shto ti govorish je krivichno kaznjivo!


Vec sam na postu o podmetanju bombi na sims kliknula moderatoru. Mozda bi vaspitne mere mogle da se preduzmu.
privremeni_nick privremeni_nick 14:08 22.07.2008

Re: vi ne svatate koliko je krhka nasa drz

Jelena Pavlović

angie01

irvas92PuertaNe tako davno Anastasijevic je dobio bombu na prozor od strane totalinih amatera. Sta ako to uradi neki profesionalac?neko kao ti? budalo. saberi se i procitaj sta si sve napisao ovde.puerta-ovo shto ti govorish je krivichno kaznjivo!Vec sam na postu o podmetanju bombi na sims kliknula moderatoru. Mozda bi vaspitne mere mogle da se preduzmu.

Da, hvala, banovan sam. Zalostan je stepen vase inteligencije. Ovo je dugi put da zbog iste stvari budem banovan. Prvi put jedan lik je napisao da je Sarovic zasluzio da bude udaren ono za vreme kampanje za predsednicke izbore. Ja sam napisao dobro onda nemoj da te cudi ako ja tebe negde isto tako po zasluzi ... i popijem ban.
Sad opet. Nisam ja otvorio temu sta ako bude oruzane pobune. Neko je rekao kako je to ne moguce, ja sam rekao isto tako, ali sam naglasio da je moguce da se nadje neka budala koja ce nekom da ostavi bombu na prozor, i da to za razliku od proslog puta mozda nece biti amater. Na tu moju konstataciju nekoliko vas je reklo da takvog ceka zatvor, imali smo sliku resetki i tako to. Ja sam postavio pitanje, sta znace te resetke onom ko je stradao od te bombe. I ne znam sta je tu kaznjivo, i koji je vama ... ma koliko bio kulturan, u nekim situacijama to je nemoguce. Znaci ako sam rekao sta moze da se desi, jer se vec jednom desilo, ja sam dobio sledece odgovore:
puerta-ovo shto ti govorish je krivichno kaznjivo!

neko kao ti?
budalo. saberi se i procitaj sta si sve napisao ovde.

Vec sam na postu o podmetanju bombi na sims kliknula moderatoru. Mozda bi vaspitne mere mogle da se preduzmu.

Cisto da odgovorim, da ne bude zabluda. Puerta
loader loader 00:22 22.07.2008

5.oktobar, VII deo

Može se smatrati da je odlazak R.Bulatovića sa mesta šefa BIA siguran znak da se dogodio kraj kontinualne faktičke vladavine V.Kostunice (i dekadentne Srbije skrivene iza njega) koja je bila otpočela 2000. godine, zatim, da se tog momenta dogodilo tiho stupanje na snagu nekih važnih ideja 5.oktobra i, konačno, da će se, već po defaultu, dogoditi osvetljavanje pozicije preostalih haških begunaca za koje se u svakom trenutku znalo i zna se gde se nalaze, a pitanje je samo XX političkih procena u kom momentu ih "spontano opaziti negde na ulici" i uhapsiti.
Inner Party Inner Party 00:42 22.07.2008

Re: 5.oktobar, VII deo

loader
Može se smatrati da je odlazak R.Bulatovića sa mesta šefa BIA siguran znak da se dogodio kraj kontinualne faktičke vladavine V.Kostunice ...


... koja je izrucila skoro dvadeset optuzenika.

Izrucila ih je tako sto:

Se svaki optuzenik dobrovoljno predao
Je svaki izruceni optuzenik znacio neki opipljiv dobitak za Srbiju.


PS

Ko je odgovorniji za ovo hapsenje, Bulatovic koji je rukovodio Sluzbom cetiri godine ili ovaj novi lik koji je preuzeo duznost pre nedelju dana?!?!?!
Beingness Beingness 04:00 22.07.2008

Re: 5.oktobar, VII deo

loader
Može se smatrati da je odlazak R.Bulatovića sa mesta šefa BIA siguran znak da se dogodio kraj kontinualne faktičke vladavine V.Kostunice


I ja sam povezao ovo hapšenje sa smenom u BIA. Jeste da je za vreme Bulatovića otišlo dva tuceta za Hag, ali kapiram da ta garnitura nikad ne bi isporučila nekog od ova dva kapitalca - išle su samo sitnije ribe.

Aj' da vidimo i Ratka uskoro, biće i on zdrav i prav i negovan kao i Radovan, javlja mi se.
medjutim92 medjutim92 08:47 22.07.2008

Re: 5.oktobar, VII deo

Beingness
loader
Može se smatrati da je odlazak R.Bulatovića sa mesta šefa BIA siguran znak da se dogodio kraj kontinualne faktičke vladavine V.Kostunice


I ja sam povezao ovo hapšenje sa smenom u BIA. Jeste da je za vreme Bulatovića otišlo dva tuceta za Hag, ali kapiram da ta garnitura nikad ne bi isporučila nekog od ova dva kapitalca - išle su samo sitnije ribe.


Da se kladimo da bi i ova garnitura isporucivala prvo sitne ribe, nego nema vise sitnih riba na slobodi..
loader loader 19:56 22.07.2008

Re: 5.oktobar, VII deo

Slažemo se, dakle, da prethodna garnitura srBIjE sve vreme zna gde su i kakve su frizijane haški optuženici, samo što je birala po sebe politički najprofitabilniji momenat da ih čuva ili isporuči tribunalu !!
radojicic92 radojicic92 00:42 22.07.2008

...

Sarajevo celebrates arrest of Radovan Karadzic
Tue Jul 22, 2008 12:13am BST

SARAJEVO (Reuters) - People gathered on the streets of Sarajevo in the night to celebrate the arrest of Radovan Karadzic, the man charged with genocide over the deaths of some 11,000 of their fellow citizens in a 43-month siege.

"This is the best thing that could ever happen, you see people celebrating everywhere," said Sarajevo resident Fadil Bico. "I called and woke up my whole family".

Cars streamed through the streets tooting their horns, while Bosnian state radio was playing excerpts of Karadzic's speeches during the 1992-95 war, when he led the superior firepower of Bosnian Serbs, backed by Belgrade, against Bosnian Muslims and Croats.

He is also charged with genocide over the massacre of some 8,000 Bosnian Muslim men and boys in Srebrenica. He was arrested in Serbia on Monday after some 11 years underground.
soylentgreen soylentgreen 01:10 22.07.2008

povratak u civilno drustvo

Kada i ostatak zadriglih koljaca (pre svega Mladic) koji su u moje ime tamanili civile sa nezgodnim genima ode na sud, pojavice se prva sansa za povratak Srbije u civilno drustvo.

Ovde uopste nije tema niti zanimljivo sta o tome misli par stotina hiljada fan-ova ovih mesara - njihova ideologija je kratkog daha i brzo ce se prebaciti na fudbal i slicne institucije za neutralizaciju skinheads-a i njihove neonacisticke elite.

Bitno je da se klanje ukloni iz branda Srbije i da se buduci navijaci u korenu onemoguce.
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 01:13 22.07.2008

Re: povratak u civilno drustvo

Kada i ostatak zadriglih koljaca (pre svega Mladic) koji su u moje ime tamanili civile sa nezgodnim genima ode na sud, pojavice se prva sansa za povratak Srbije u civilno drustvo.

Pa ako su u tvoje ime tamanili civile, onda si i ti kriv. Upadas u zamku svoje pristrasnosti i nelogicnosti, da ne kazem gluposti
soylentgreen soylentgreen 01:20 22.07.2008

Re: povratak u civilno drustvo

Bojan Zdravic

Pa ako su u tvoje ime tamanili civile, onda si i ti kriv. Upadas u zamku svoje pristrasnosti i nelogicnosti, da ne kazem gluposti


Glupost. Bez moje dozvole su koristili slogane koji su implicirali da se kolje u ime srbije i srpstva, i time doneli sramotu, bedu i ponizenje za sve koji se, srecom ili nesrecom, ubrajaju u tu grupu.

Jednostavno se radi o brand dilution-u, a vlasnici brand-a smo svi mi, hteli ili ne. Koljacke frakcije su izgubile teritorije, rat i izbore, i vreme je da se izbace iz firme.
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 01:35 22.07.2008

Re: povratak u civilno drustvo


Soylentgreen
Glupost. Bez moje dozvole su koristili slogane koji su implicirali da se kolje u ime srbije i srpstva,

Znaci da se nisi slagao sa njima - ne razumem onda zasto tvrdis da si odgovoran. Cini mi se da nisi bio saucesnik ni na kakav nacin, kao sto ni 80% Srbije nije bilo. Ti hoces da proturis ovde kolektivnu odgovornost Srba, time sto tvrdis da si i ti odgovoran, pa prema tome i svi ostali u Srbiji, to radis vec duze vreme na ovom blogu, nebrojeno puta si i ispoljio otvorenu mrznju prema Srbima na ovom blogu, tako da su tvoji stavovi poput ovih
Jednostavno se radi o brand dilution-u, a vlasnici brand-a smo svi mi, hteli ili ne

sracunato podmetanje i potuljeno inputiranje kolektivne krivice Srba. Provaljen si odavno... Puerta gresi u nekim stvarima, ali je daleko iskreniji i posteniji od tebe, on jednostavno zeli da se i drugi zlocinci kao Oric, Haradinaj i Gotovina kazne na isti nacin, jer su radili potpuno iste stvari kao i Karadzic...koliko vidim trazi podjednaku pravdu za sve umorene civile, izmedju ostalog i za srpske - sa cime se u potpunosti slazem
soylentgreen soylentgreen 02:03 22.07.2008

Re: povratak u civilno drustvo

Bojan Zdravic

Cini mi se da nisi bio saucesnik ni na kakav nacin, kao sto ni 80% Srbije nije bilo. Ti hoces da proturis ovde kolektivnu odgovornost Srba, time sto tvrdis da si i ti odgovoran, pa prema tome i svi ostali u Srbiji,



Brand je realnost. Sankcije prema Srbiji su realnost. Svi stanovnici Srbije su pogodjeni njima. Ne postoji nikakav znak jednakosti izmedju ovog grupisanja, koje postoji, i kolektivne krivice. Ali ovi koji su klali su koristili to grupisanje kao opravdanje, i u tom grmu lezi zec. Oni su se krili iza izmisljenog kolektivnog koljaca.

Bojan Zdravic

to radis vec duze vreme na ovom blogu, nebrojeno puta si i ispoljio otvorenu mrznju prema Srbima na ovom blogu,


Hvala, ovo je najveci kompliment koji sam mogao da dobijem. Da, ja otvoreno pozivam na netrpeljivost prema Vasoj definiciji pripadnosti Srpstvu.

Bojan Zdravic Bojan Zdravic 02:21 22.07.2008

Re: povratak u civilno drustvo

Brand je realnost. Sankcije prema Srbiji su realnost. Svi stanovnici Srbije su pogodjeni njima. Ne postoji nikakav znak jednakosti izmedju ovog grupisanja, koje postoji

Grupisanje??? Ovo je iracionalno
Hvala, ovo je najveci kompliment koji sam mogao da dobijem. Da, ja otvoreno pozivam na netrpeljivost prema Vasoj definiciji pripadnosti Srpstvu.

Nema na cemu i drugi put....Pokazao si mrznju prema Srbima - ne netrpeljivost.....nebrojeno puta na ovom blogu. Ne znam samo gde si video tu moju definiciju, negde si je iskonstruisao kao i teoriju o tvojoj krivici i saucesnistvu u zlocinima Radovana Karadzica.

Nemam nikakvu definiciju , niti narociti osecaj pripadnosti srpstvu...vec se osecam kao Amerikanac, mnogo manje kao Srbin, daleko sam od osecaja i mentaliteta koji je jos uvek prisutan kod vas na Balkanu, gde se ljudi jos uvek radjaju i zive sa mrznjom prema komsijskom narodu...Verovatno nisi ni svestan koliko je mrznje u samom sebi nosis, jer je smatras opravdanom... Budi siguran da je nisi sposoban sakriti, lako se vidi.

U tome je poenta, svi svoju mrznju prema komsijskom narodu na Balkanu smatraju opravdanom...Medjutim, takva mrznja ne moze biti racionalna i opravdana - jer mrznja je u osnovi greh

mrmot92 mrmot92 02:49 22.07.2008

Re: povratak u civilno drustvo

sracunato podmetanje i potuljeno inputiranje kolektivne krivice Srba. Provaljen si odavno... Puerta gresi u nekim stvarima, ali je daleko iskreniji i posteniji od tebe, on jednostavno zeli da se i drugi zlocinci kao Oric, Haradinaj i Gotovina kazne na isti nacin, jer su radili potpuno iste stvari kao i Karadzic...koliko vidim trazi podjednaku pravdu za sve umorene civile, izmedju ostalog i za srpske - sa cime se u potpunosti slazem


tebi smeta što nekome smeta što su karadžić & co tamanili civile u naše ime i vidiš tu neko inputiranje? da nisu to radili u ime kineza? ili malih zelenih? meni eto baš smeta. em su to radili u naše ime em bi neki sad da ih brane...
uostalom eto čovek je konačno dostupan pa ćemo da vidimo šta će da kaže... zašto je to radio. možda u ime mrmota?

a kolko ja vidim
Puerta
Slavi se u Sarajevu, slavi se na blogu b92.

puerti smeta i što se slavi? a jel mu smetalo kad he npr. gotovina uapšen? mora da je tada kukao da treba i karadžića uhapsiti?

a ako hoće da se npr haradinaj kazni, umesto što mu smeta slavlje povodom hapšenja još jednog zločinca, treba da mu smeta nešto ovako (meni i ovo smeta)
BEOGRAD - Nekoliko oficira bivše Vojske Jugoslavije, učesnika rata, nije želelo da svedoči u sudskom procesu protiv Ramuša Haradinaja, jednog od komandanata OVK. Među njima su i general Božidar Delić, koji se sada pominje kao kandidat SRS za ministra odbrane, i bivši načelnik VBA Momir Stojanović, trenutno u predizbornoj trci kao kandidat SPS u Nišu, saznaje „Blic“.


a smem da se kladim i da vam obojici smeta taj zli haški tribunal koji sudi samo srbima a haradinaja je eto oslobodio...

a meni npr smeta što još više vakih nije pohapšeno mnogo ranije i to u što šarenijem nacionalnom sastavu...
smeta mi i orić... a smeta mi i mladić... a vama?

a nekako mi ne smeta kad uhapse nekog ko je optužen za ratne zločine i kad se ljudi tome raduju.
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 02:57 22.07.2008

Re: povratak u civilno drustvo

a meni npr smeta što još više vakih nije pohapšeno mnogo ranije i to u što šarenijem nacionalnom sastavu...
smeta mi i orić... a smeta mi i mladić... a vama?

a nekako mi ne smeta kad uhapse nekog ko je optužen za ratne zločine i kad se ljudi tome raduju.

slazem se sa tobom skroz.....procitaj moje prethodne komentare, videces da se ne razlikujemo u stavovima mnogo. Soylenta ostavi meni, ok:)))
angie01 angie01 03:04 22.07.2008

Re: povratak u civilno drustvo

Soylenta ostavi meni, ok:)))


he, he,..pa ovo je vishe nego smeshno!
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 03:06 22.07.2008

Re: povratak u civilno drustvo

he, he,..pa ovo je vishe nego smeshno!

hahahahah Teta - angie, pa samo sam tebe cekao:)))))))))))))))))))))))))))))))))
Nisam imao vremena danas bas da ti odgovorim na tvom blogu, koji je btw bio tako vizionarski i sadrzajan, zaista si bogatsvo ovog bloga)))))))))
angie01 angie01 03:11 22.07.2008

Re: povratak u civilno drustvo

ja stvarno ne znam da li posle ovih tvojih nastupa- bilo ko moze da te shvati ozbiljno,

al' stvarno nisam mogla da odolim- kriva sam priznajem, na to tvoje- ostavi ga meni ok???- pa extra!

osvezio si ovu neprijatnu atmosferu!

hvala ti zdravicu!


(btw- nisam znala da si golobrad, mada bi to mnogo toga objasnilo!)
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 04:17 22.07.2008

Re: povratak u civilno drustvo

ja stvarno ne znam da li posle ovih tvojih nastupa- bilo ko moze da te shvati ozbiljno,

al' stvarno nisam mogla da odolim- kriva sam priznajem, na to tvoje- ostavi ga meni ok???- pa extra!

osvezio si ovu neprijatnu atmosferu!

hvala ti zdravicu!


(btw- nisam znala da si golobrad, mada bi to mnogo toga objasnilo!)


hahahahaahahahahahahaha:))))))))))))))))))))))))
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 08:11 22.07.2008

Re: povratak u civilno drustvo

soylentgreen
Kada i ostatak zadriglih koljaca (pre svega Mladic) koji su u moje ime tamanili civile sa nezgodnim genima ode na sud, pojavice se prva sansa za povratak Srbije u civilno drustvo.
.............
Glupost. Bez moje dozvole su koristili slogane koji su implicirali da se kolje u ime srbije i srpstva, i time doneli sramotu, bedu i ponizenje za sve koji se, srecom ili nesrecom, ubrajaju u tu grupu.

Jednostavno se radi o brand dilution-u, a vlasnici brand-a smo svi mi, hteli ili ne.



soylentgreen,

ni tebi ni Karadzicu nisam dao dozvolu da bilo sto radite/govorite u moje ime ... niti da prihvatate odgovornost, sramotu, bedu i ponizenje u moje ime ... niti krivite/optuzujute druge za to. Ali, za razliku od tebe ja ne prihvatam nikakvu odgovornost niti obavezu ako vi i protiv moje volje to radite. Moja nacionalna pripadnost opisuje i blize odredjuje mene kao osobu (napr. jezik kojim govorim) i svrstava me u istu grupu sa nekim drugim ljudima PO NEKIM KRITERIJUMIMA ... Kao sto me mesto (ili kraj) rodjenja, zanimanje, boja kose, ociju ... blize odredjuju i svrstava u neke druge grupe po nekim drugim kriterijumima ... I nista vise ... i ne moze se pripadnost tim grupama PROSIRIVATI I UOPSTAVATI na druge stvari koje nemaju blage veze sa njima. Smesno je uopste proglasavati nesto tako "brendom" (ovo mu dodje kao najomiljenija srpska rec ... Zar nije besmisleno da recimo neko nesto radi "u ime smedjokosih"? A ako neki takav ludak to i radi/tvrdi, besmisleno je da se drugi smedjokosi ljudi na bilo koji nacin osecaju odgovorni za njegova (ne)dela ...

Ne priznajme nikakv srpski, hrvatski, muslimanski etc. brend niti se osecam suvlasnikom neceg takvog. I ovo tvoje insistiranje na naciji kao brendu i izdizanje te vrste grupisanja ljudi iznad drugih pokazuje tvoju opterecenost nacijom. To recimo povlaci za sobom vrednovanje i uopredjivanje nacija i proglasavanje nekih boljih od drugih ... sto je vec na (opasnoj) granici necega sto se moze tretirati kao rasizam/sovinizam ...
Beingness Beingness 12:42 22.07.2008

Re: povratak u civilno drustvo

Virtuelni Vasilije


ni tebi ni Karadzicu nisam dao dozvolu da bilo sto radite/govorite u moje ime ... niti da prihvatate odgovornost, sramotu, bedu i ponizenje u moje ime ... niti krivite/optuzujute druge za to. Ali, za razliku od tebe ja ne prihvatam nikakvu odgovornost niti obavezu ako vi i protiv moje volje to radite. Moja nacionalna pripadnost opisuje i blize odredjuje mene kao osobu (napr. jezik kojim govorim) i svrstava me u istu grupu sa nekim drugim ljudima PO NEKIM KRITERIJUMIMA ... Kao sto me mesto (ili kraj) rodjenja, zanimanje, boja kose, ociju ... blize odredjuju i svrstava u neke druge grupe po nekim drugim kriterijumima ... I nista vise ... i ne moze se pripadnost tim grupama PROSIRIVATI I UOPSTAVATI na druge stvari koje nemaju blage veze sa njima. Smesno je uopste proglasavati nesto tako "brendom" (ovo mu dodje kao najomiljenija srpska rec ... Zar nije besmisleno da recimo neko nesto radi "u ime smedjokosih"? A ako neki takav ludak to i radi/tvrdi, besmisleno je da se drugi smedjokosi ljudi na bilo koji nacin osecaju odgovorni za njegova (ne)dela ...



S tim što u ime smeđokosih nikada nisu počinjeni genocidi, a u ime nacija i nacionalnih interesa jesu, širom ove planete. Dokle god jedan Raša ili Ratko tvrde kako su imali srpsku naciju kao vetar u svojim jedrima, dotle stoji ljaga na imenu moje nacije, sve dok se, kolektivno ili individualno, ne ogradimo od toga i kažemo da to nije imalo našu podršku.
Naravno, ne možemo to da uradimo baš skroz kolektivno, jer je bilo onih koji su to podržavali iz Srbije... preostaju samo individualni činovi katarze.

Ovde nije reč o nekom hipotetičkom kretenu anonimcu koji je oteo kamion i roknuo ga u haški tribunal uz poklike kako on predstavlja srpsku naciju u izvršenju tog akta; od takvog bi bilo lako ograditi se i reći "bolesnik". Ovde je reč o dugogodišnjem političkom i ideološkom predstavniku jedne grupe Srba. Čoveku uhapšenom U SRED Beograda, čoveku koji se bavio medicinom u sred Beograda ko zna otkad.
Zaista mi je teško da razumem kako ne može neko da uvidi razliku.
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 14:51 22.07.2008

Re: povratak u civilno drustvo

Benigness
Zaista mi je teško da razumem kako ne može neko da uvidi razliku.

Verovatno zato sto nisi u stanju da objasnis dobro, jer ti argumenti nisu dovoljno jaki - ili si mozda neshvaceni genije, pa te zato niko ne razume:))))))))))
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 16:46 22.07.2008

Re: povratak u civilno drustvo

Beingness
S tim što u ime smeđokosih nikada nisu počinjeni genocidi, a u ime nacija i nacionalnih interesa jesu, širom ove planete.


Ja sam primer i uzeo namerno (pomalo i karikirao) da se ne bi vrsilo uporedjivanje koje nema smisla ... ono sto je bitno je: da se covek nalazi u nekoj grupi automatski i bez sopstvene svesne odluke. Inace nije sporno da je nacija tokom ljudske istorije (zlo)upotrebljavana kao sredstvo manipulacije obicnim ljudima i vodjenje ratova ... itd.

Dokle god jedan Raša ili Ratko tvrde kako su imali srpsku naciju kao vetar u svojim jedrima, dotle stoji ljaga na imenu moje nacije, sve dok se, kolektivno ili individualno, ne ogradimo od toga i kažemo da to nije imalo našu podršku.
Naravno, ne možemo to da uradimo baš skroz kolektivno, jer je bilo onih koji su to podržavali iz Srbije... preostaju samo individualni činovi katarze.


Nije sporno ni to da je velika razlika izmedju nekog samoproglasenog pojedinca (koji tvrdi da predstavlja naciju) i (demokratski) izabranog predstavnika ... I sasvim je nesto drugo pricati o odgovornosti onih koji podrzavaju neku politiku/partiju (i svaku drugu grupu kojoj se dobrovoljno prikljuce i/ili iizraze podrsku)... Kad je u pitanju Karadzic onda u tom smislu imaju poseban polozaj ljudi iz RS ... ali oni su se vec "ogradili" preko svojih demokratskih predstavnika (bilo je ovde na blogu Aleksandra T Cavicevo pismo). Uostalom nije ni Karadzic za sve kriv i borba gradjana u RS da ne budu u nekoj (tada) buducoj BiH je u najmanju ruku isto legitimna kao i borba Hrvata, Muslimana ili kosovskih Albanaca za neke svoje drzave...

I gradjani Srbije su se "ogradili" (da upotrebim opet omiljenu rec nekih sa bloga skidanjem Milosevica sa vlasti (mada je pitanje koliko je on odgovoran za Karadziceva dela) i njegovim isporucivanjem Hagu ... Tadicevim odavanjem poste zrtvama ... a i ovim hapsenjem Karadzica. Tako da cak i po vasim teorijama "ljage na imenu nacije", ona je izbrisana...

A inace je iluzorno ocekivati da svi pojedinci "dozivljavaju katarzu i osecaju se odgovornim" i medju onima koji su podrzavali te "problematicne" politicare. Pa i u daleko najdrasticnijem primeru za ova pitanja, Nemackoj, ima i danas neonacista koji su usli u parlament ... i u Hrvatskoj se ore ustaske pesme i poklici. Kao sto ima i u Srbiji onih koji podrzavaju Mladica i Karadzica bez ikakve ograde. Ono o cemu se moze govoriti u svim pomenutim slucajevima bi bila politika pojedinih partija i, POSEBNO, politika zvanicnih drzavnih organa. I tu vlastima drzave Srbiji nema sta de se prebaci ... posebno ne u ovom momentu ...

Uostalom imas pravo ti, Soylent ili ZUC da se osecate odgovornim, krivim i da se izvinjavate ... ALI U VASE IME (ZUC naravno i ime onih koji ih podrzavaju). Ali nikako ne mozete da pricate u ime SVIH Srba ... ili u moje ime. A ja nisam nikad podrzavao ni zlocine niti glasao za one koji su odgovorni za njih pa ne osecam isto sto osecate vi...


Čoveku uhapšenom U SRED Beograda, čoveku koji se bavio medicinom u sred Beograda ko zna otkad.


Pa sta da se radi. Koliko je nacista samo uhapseno u USA i posle koliko decenija? Evo na drugom blogu pokaza Adam i da su Dabicevi tekstovi objavljeni na B92. Iz toga se samo moze zakljuciti da se on uspesno skrivao i nista vise. A pisao je o stvarima za koje bi trebalo da je strucno kompetentan i koje nemaju veze sa njegovim politickim radom ...
radojicic92 radojicic92 01:25 22.07.2008

index hr

KAKO javlja Radio B92 Beograd se nalazi u opsadnom stanju, jer se na centralnom trgu okupljaju Karadžićeve pristalice. Istovremeno stiže i veliki broj policije, s kojom su se neki već i sukobili pa je bilo i uhićenja.

Brat Radovana Karadžića, Luka Karadžić izašao je iz zgrade Specijalnog suda za ratne zločine u Beogradu u kojoj se zadržao oko pet minuta i razgovarao sa stražarima, ali na novinarska pitanja nije želio odgovarati jer je, kako kaže, i sam sve informacije dobio iz medija.

Zgradu suda osigurava veliki broj pripadnika Žandarmerije, a oko zgrade nalazi se i veći broj novinara, kojima nije dozvoljeno da stoje na strani ulice na kojoj se Sud nalazi već su se morali smjestiti preko puta. Ulicom prolaze brojni automobili iz kojih se čuju četničke pjesme, skupine mladića novinarima dobacuju razne provokacije, a situacija je u jednom trenutku bila na samom rubu incidenta, javlja B92.

Skupina građana ispred zgrade suda razvila je transparent s natpisom "Radovan junak srpski", a jednog od mladića koji su držali transparent policija je privela. Okupljeni građani nose i srpske zastave, a mnogi su obučeni u majice pokreta "Obraz".

Veći broj policajaca nalazi se i na beogradskom Trgu republike, a manja je skupina muškaraca privedena. Policijski nadzor pojačan je u većini dijelova glavnog grada Srbije, posebno ispred ambasada.

Sarajevo slavi

Tisuće ljudi, većinom mlađe dobi, izašlo je na ulice Sarajeva gdje je u tijeku veliko slavlje. Na ulicama glavnog grada Bosne i Hercegovine zavladala je prava euforija, skandira se "Ovo je Bosna" i čini se da će slavlje trajati do dugo u noć. "Nisam mogla vjerovati kad sam čula vijest, ovo je fantastično", oduševljeno je izjavila jedna djevojka za HRT. Predsjedatelj Predsjedništva BiH Haris Silajdžić izjavio je da je danas veliki dan za međunarodnu pravdu, pravdu koja se predugo čekala.

____________________

"ČUDNO je da se MUP Srbije, odnosno SPS, ograđuje od akcije uhićenja i oni očigledno žele nastaviti politiku devedesetih godina koju je u novoj demokratskoj Srbiji jedno vrijeme uspio voditi i Vojislav Koštunica", rekao je za B92 bivši srpski premijer Zoran Živković koji je pozdravio uhićenje i opisao ga kao velik poticaj novoj vladi.

"Stvorena je šansa da se napravi nešto što nitko prije nije želio ili mogao napraviti. Ono što je novo posljednjih dana, jedino novo lice, jedina promjena je novi šef BIA-a i očigledno je posljedica te promjene ovo uhićenje", smatra Živković.

"Nitko nije vjerovao u Karadžićevo uhićenje"

Predsjednica Fonda za humanitarno pravo, koji se bavi pitanjima ratnih zločina, Nataša Kandić, kaže kako je vrlo važan povijesni trenutak u kojem se uhićenje dogodilo. "Bitno je da se ovo dogodilo, iako to nitko nije očekivao i izričito tražio od Srbije jer se uvijek spominjao Ratko Mladić, a Karadžić je svrstavan među ostale. Svi su vjerovali da je zadaća hapšenja Karadžića neostvariva jer se prema podacima Haškog suda krio u nekim manastirima i bilo ga je nemoguće naći", rekla je Kandić te dodala kako o ovome nije moglo biti ni govora u vrijeme Koštunice.

"Kad je on sišao s vlasti, došlo je do uhićenja. U vrijeme vlade u kojoj je ministar policije Ivica Dačić, koji je bio na vrlo visokoj poziciji u Miloševićevoj vladi. Koliko god se on ograđivao, ostaje povijesno relevantno da se to dogodilo u vladi u kojoj je on ministar policije".

Kandić tvrdi kako je manje bitno gdje se Karadžić skrivao proteklih 13 godina, alu uvjerena je da će javnost to s vremenom saznati.

Radikali: Ovo je jeziva vijest za Srbiju

Većina srpskih stranaka pozdravila je Karadžićevo uhićenje, tek radikali misle da je to loša vijest. Glavni tajnik SRS-a Aleksandar Vučić smatra kako je ovo jeziva vijest za Srbiju. "Boris Tadić učinio je sve da Srbije nestane i da nestanu ljudi koji su simbol domoljublja", kaže Vučić i dodaje kako srpski predsjednik učvršćuje svoju diktaturu, te ovim uhićenjem vraća uslugu onima koji su mu pomogli da formira neprirodnu vladu sa socijalistima. Prva usluga bila je vraćanje veleposlanika u zemlje koji su priznali Kosovo, druga je uhićenje Karadžića, a treća će biti priznavanje nezavisnosti Kosova za godinu dana.


radojicic92 radojicic92 01:37 22.07.2008

Reuters

KARADZIC'S WIFE LJILJANA ZELEN-KARADZIC:

"I can only say that we are in shock and disbelief," she told reporters gathered in front of her sister's house in Pale, Karadzic's wartime stronghold.

BOSNIAN MUSLIM LEADER HARIS SILAJDZIC:

"This is at least some satisfaction for the families of victims. Justice cannot be fully met without Karadzic's and Mladic's arrest. But the fact remains that Milosevic is dead, Karadzic is arrested but their project of ethnic cleansing unfortunately still lives on in Bosnia-Herzegovina."

"This will have a positive effect on Bosnia. We need this catharsis, we need people to know there is justice."

RAJKO VASIC, A SPOKESMAN FOR THE PARTY OF BOSNIAN SERB PM

MILORAD DODIK:

"We welcome the arrest of Radovan Karadzic. It is important that he faces justice so that the stigma is lifted from the Serbs who have been hostages of his responsibility."

ALEKSANDAR VUCIC, SERBIAN RADICAL PARTY

"Karadzic is a Serbian hero. There will be a strong backlash."

EUROPEAN COMMISSION PRESIDENT JOSE MANUEL BARROSO

""On behalf of the European Commission, I welcome the news of the arrest of Radovan Karadzic. This is a very positive development that will contribute to bringing justice and lasting reconciliation in the Western Balkans. It proves the determination of the new Serbian government to achieve full cooperation with the ICTY (International Criminal Tribunal on the former Yugoslavia). It is also very important for Serbia's European aspirations."

EU FOREIGN POLICY CHIEF JAVIER SOLANA

"This is excellent news. The place where Radovan Karadzic belongs is in front of the tribunal in The Hague, having a fair trial and responding to the crimes of which he is accused. It shows the commitment of the new Serbian government to cooperate with international organizations."

SERGE BRAMMERTZ, CHIEF PROSECUTOR OF THE U.N. YUGOSLAVIA WAR

CRIMES TRIBUNAL IN THE HAGUE

"On behalf of the Office of the Prosecutor, I would like to congratulate the Serbian authorities, especially the National Security Council, Serbia's Action Team in charge of tracking fugitives and the Office of the War Crimes Prosecutor, on achieving this milestone in cooperation with the ICTY.

"This is a very important day for the victims who have waited for this arrest for over a decade. It is also an important day for international justice because it clearly demonstrates that nobody is beyond the reach of the law and that sooner or later all fugitives will be brought to justice."

JAMES O'BRIEN, A FORMER SPECIAL PRESIDENTIAL ENVOY FOR THE

BALKANS UNDER U.S. PRESIDENT BILL CLINTON

"The families of the people who died deserve to see him prosecuted. It's also a sign that you can hide but you can't run forever."

"He's an obscure footnote except for the people that he killed. Far from being the political leader he styled himself as, he is now just a criminal. For Serbia, this is a very positive sign. If they transfer him to the Hague, it is the next significant step Serbia has taken in the last months to demonstrate its desire to join the West."

"After the elections it shows again the direction that Serbia wants to go."

RICHARD HOLBROOKE, FORMER U.S. ASSISTANT SECRETARY OF STATE

FOR EUROPE WHO NEGOTIATED THE 1995 DAYTON ACCORDS THAT ENDED THE

WAR IN BOSNIA

"This is great news. This is the most wanted man in Europe, the Osama bin Laden of Europe. He has evaded capture for almost 13 years. He was the primary intellectual architect of the ethnic cleansing. He was in my mind worse than (former Yugoslav President Slobodan) Milosevic and he had become kind of a Robin Hood figure to Bosnian Serbs and his capture is a historic event."

"It's a tremendous step forward for Serbia's desire to join the West. Of course (Karadzic's military commander) Gen. (Ratko) Mladic is still out there, but Karadzic is the most important of the two."

"This guy is a real true architect of mass murder."

EUROPEAN UNION'S ENLARGEMENT CHIEF OLLI REHN

"This is certainly a milestone in Serbia's cooperation with the international criminal tribunal on the former Yugoslavia. It proves the determination of the new government to achieve full cooperation with the tribunal."

"It is very important for Serbia's European aspirations."

SWEDISH FOREIGN MINISTER CARL BILDT, WHO HAD SERVED AS THE

EU MEDIATOR IN THE BALKANS

"It is of course highly significant that the new government in Belgrade is demonstrating its European commitment so early and so decisively. I hope that the U.N. tribunal in the Hague will now shortly be able to open the trial that should have been held more than a decade ago."

SARAJEVO RESIDENT FADIL BICO, CELEBRATING ON THE STREET

AFTER HEARING THE NEWS

"This is the best thing that could ever happen, you see people celebrating everywhere... I called and woke up my whole family".






technofetishist technofetishist 01:44 22.07.2008

Re: index hr

evo noci koju bih pre proveo u sarajevu.
radojicic92 radojicic92 01:47 22.07.2008

Re: index hr

technofetishist
evo noci koju bih pre proveo u sarajevu.







Bili Piton Bili Piton 01:53 22.07.2008

Re: Reuters



Svi zapenili i zazvalili od pohvala, cestitki i bodrenja, a nice change, at least for the time being....

Zanimljivo je O Brajanovo razmisljanje

He's an obscure footnote except for the people that he killed.


Dok Holbrukovo (nicim izazvano) sledece insistiranje da

Gen. (Ratko) Mladic is still out there, but Karadzic is the most important of the two


i okorelom ciniku zvuci marginalno ohrabrujuce. Ispada da se postuju i prioriteti. Good.
tborislav tborislav 01:49 22.07.2008

hapsenje radovana karadzica

Nisam srecan zbog toga,ali kontam da to tako treba.
angie01 angie01 02:51 22.07.2008

Re: hapsenje radovana karadzica

tborislav
Nisam srecan zbog toga,ali kontam da to tako treba.


evo upravo sam odgledala ovde vesti, gde su pustili kratku hronologiju dogadjaj "projekata" karadzica & mladica, iako
sve to znam, sva se tresem- monstruozno!!!

Ona tamo, vishe puta postovana Pravda bi trebalo da dokachi i sve one koji su ih do sada shtitili i chuvali.

Koje iole ljudsko bice moze da nadje bilo kakvo opravdanje za orkestratore onakvih strahota.
technofetishist technofetishist 03:23 22.07.2008

Re: hapsenje radovana karadzica

angie01
Koje iole ljudsko bice moze da nadje bilo kakvo opravdanje za orkestratore onakvih strahota.


ne moze. i tu se sad stvar zavrsava: on je kriv. nema opravdanja. nema vrdanja. nema politike i ideologije, samo pravde. makar bila i poklonjena, kupljena, reklamirana. ja ovom konju necu gledati u zube.
radojicic92 radojicic92 02:59 22.07.2008

...




talicni talicni 03:24 22.07.2008

Evo i

optuznice.

Krajnje je vreme i bilo da ga uhapse.
stellarossa1991 stellarossa1991 03:25 22.07.2008

Бум бум

Иш, иш! Одо по Калаш да се мало распуцам!!!! Дачић хапси Караџића...ја и даље не могу да верујем.
sleepless sleepless 03:41 22.07.2008

e-novine

http://www.e-novine.com/:

"Radovan Karadžić uhapšen je u ponedeljak uveče na Vračaru, u centru Beograda, u iznajmljenom stanu koji se vodio na tuđe ime. Izvori bliski našem portalu potvrđuju da je bivši tim Bezbednosno Informativne Agencije (BIA) pod upravom Radeta Bulatovića završio glavni deo posla oko hapšenja Radovana Karadžića: jedino što je bilo potrebno jeste da sa vlasti ode Vojislav Koštunica koji se vehementno opirao hapšenju Radovana Karadžića."

Taska Dana Taska Dana 03:48 22.07.2008

Re: e-novine


Odlicna vest :Uhapesn Radovan Karadzic!
Meni je samo krivo sto ga neko nije uhapsio jos pre svih onih zlocina....
Nadam se da ce onima koji su najvise propatili ovo biti makar mala uteha.
Inner Party Inner Party 03:48 22.07.2008

Re: e-novine

sleepless
http://www.e-novine.com/:

"Radovan Karadžić uhapšen je u ponedeljak uveče na Vračaru, u centru Beograda, u iznajmljenom stanu koji se vodio na tuđe ime. Izvori bliski našem portalu potvrđuju da je bivši tim Bezbednosno Informativne Agencije (BIA) pod upravom Radeta Bulatovića završio glavni deo posla oko hapšenja Radovana Karadžića: jedino što je bilo potrebno jeste da sa vlasti ode Vojislav Koštunica koji se vehementno opirao hapšenju Radovana Karadžića."




Kakve su ovo sad e-gluposti?!

Pa zar nije uhapsen u petak u autobusu iz Batajnice za Novi Beograd?!?!?

E-novine doticu novo dno samo da bi jos nekako pljunuli po Kostunici. Cak im je i Rade bulatovic sad dobar!
sleepless sleepless 03:55 22.07.2008

Re: e-novine

Inner Party
[

Pa zar nije uhapsen u petak u autobusu iz Batajnice za Novi Beograd?!?!?


Da, valjda se u autobusu svercovao pa ga privelo.....sve se plasim da nije imao i kola i sofera.
Inner Party Inner Party 04:45 22.07.2008

Re: e-novine

http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2008&mm=07&dd=22&nav_id=309591



Advokat Svetozar Vujačić izjavio je da je Radovan Karadžić, prilikom saslušanja kod istražnog sudije Veća za ratne zločine, rekao da je uhapšen u petak u 21.30 u autobusu na liniji iz Novog Beograda za Batajnicu. Vujačić, koji je zastupao Karadžića, novinarima je pred Specijalnim sudom preneo Karadžićeve reči da je od tada držan u pritvoru "u nekoj sobi".

Prema rečima advokata Vujačića, istražni sudija Milan Dilparić rekao je tokom saslušanja da je iznenađen tim podatkom i naveo da će Karadžićevi navodi biti ispitani.

Vujačić je preneo reči Karadžića da su mu prilikom hapšenja stavili "nekakav šešir na glavu", zbog čega ne može da zna ko ga je uhapsio. Prema njegovim rečima, Karadžić se pred istražnim sudijom branio ćutanjem i da je ceo slučaj ocenio kao "farsu".

Advokat je naveo i da je Karadžić "odbio hranu", da je smršao, kao i da je smiren i staložen. On je izjavio i da je lekar pregledao Karadžića i da je konstatovao da je zdrav.

Svetozar Vujačić je još rekao da će Radovan Karadžić biti u pritvorskoj jedinici Specijalnog suda do izručenja Haškom tribunalu.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana