Budućnost| Društvo| Politika| Život

Ma...jebite se, devedese.. !

Unfuckable RSS / 24.07.2008. u 22:35

   Genijalan stih o lošim godinama, mora da se sećate.
Vrzma mi se nešto ovih dana po glavi, svašta se dešava, neko vidi svetlo na kraju tunela, neko – voz.
   A ja, ja prosto ne mogu da verujem – (koliko zadovoljan - toliko rezigniran, znajući da je mogla biti odavno popunjena) – da toj pazli nedostaju još (samo) dva delića.
Ili se možda – varam ?

      f_IMG04m_2103b14.jpg 

   Šta je – po Vama, sestre blogerke i braćo blogeri – neophodno još da obavimo, edabismo zaista glasno mogli da kažemo : "ma, jebite se, devedesete...", a narečeni period konačno da uturimo u Naručje Vremena : fioka – Loše Uspomene ?

f_Pacijentim_d2ace1c.jpg f_Trafficm_77e90d9.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Komentari (233)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

nsarski nsarski 22:42 24.07.2008

Ma...jebite se, devedese.. !

..te...
Unfuckable Unfuckable 22:54 24.07.2008

Re: Ma...jebite se, devedese.. !

nedostaje nešto, Profesore....nedostaje
To tražimo
zeks92 zeks92 22:57 24.07.2008

Re: Ma...jebite se, devedese.. !

..te...

kad i sada trajete...
nikako da prodjete!
zeks92 zeks92 10:13 25.07.2008

moja prica,moj pogled na 90-te....

SISTEM

Ja poznajem informacione sisteme,ali radio sam i pijacne sisteme.
Kum i ja , '92 i '93 zasnovali smo biznis...On je imao jugica i prikolicu,
a ja dobre veze: upoznao sam na moru ribara-kocara koji je zeleo
da prosiri trziste i da dva puta nedeljno salje svezu ribu,za Beograd.
Obisao sam sve pijace,ribarnice i mnoge restorane da bi zasnovali prodajnu mrezu.
Nije lako raditi sa svezom ribom:nismo imali hladnjacu,morali smo je prodavati
u roku od 24 sata.Krenuo je posao,kamion po kamion,nedelja za nedeljom,
rasirili smo se po celom gradu.Nismo mogli vise sami,pa smo u posao ukljucili jos dvojicu.
Razradili smo sistem,sve se znalo:ko istovara,ko na kojoj pijaci prodaje,ko
razvozi po restoranima,ko naplacuje.Imali smo i jednog lokalnog pijanca,kao rezervu. Ako se neko
razboli ili ima obavezu,morala postojati zamena - sistem se stalno menja i uvek mora da radi!
I trziste se menja i ima svoja pravila: u Srbiji roba se uvek tesko naplacivala,pa smo birali kupce
koji dobro placaju.Bilo je razne ribe i po kolicini i po vrsti i po ceni.
Jeftine od 2DM bilo mnogo,ali narod nije imao para da je kupi -tekle su
godine teske inflacije.San Pjera,ribe od 25 DM, imali smo malo,ali potraznja bila je velika.
Po nekoliko puta na dan zvale su me restorandzije,cvilile,molile da bas njima obezbedim
kolicinu u sledecoj isporuci.
Jednog popodneva,telefonirao sam svaki cas da obezbedim naftu i za brod i za kamion.
Naime,bila je kriza sa gorivom,pa smo kum i ja kupili na otpadu polovne burice sa naftom,
nabavljali naftu u Srbiji, pa slali kamionom ribarima za Crnu Goru.
Toga dana nisam imao bas dovoljno novca,ubedjivao sam neke ljude da mi daju na ler,kumio,molio.....
Iznenada,izmedju dva razgovora,zazvonio mi je telefon.Javio mi se neki covek,lepo se predstavio,
i ljubazno zamolio da dodjem u njegov restoran...Razmisljao sam tada:
-Ovaj je neki jak.Ima tu love!Gospodin covek!.Dosadilo mi je da se pickaram sa budalama!
-Gde je restoran? - pitao sam.
-Deltino,Nebojsina 9! (Mislim da je to tacna adresa)
Krenuo sam odmah,trkom.Kad sam stigao tamo,i video restoran,prostor, zastao mi je dah....
Naime,obilazio sam ja tada restorane,snadbevao cak i Hajat,ali ovo je bilo nesto izuzetno!
Sve se caklilo,sijalo,mermer dole,na zidu stakla niz koje je klizila voda,rashladne vitrine sa
ribom....Pogledao sam ja onu ribu.Nije bila neka.Moja je bila bolja!
Lepo mi je taj gospodin sve pokazao i pozvao me da sednem i narucio mi picence....
Seo je sa mnom, pitao me je za posao,ja sam mu u kratko ispricao,a onda je on poceo svoju pricu..........
Da je on nekad radio protokol kod Tita,a da sad radi za nekog mnogo jakog gazdu!
-Cekaj,bre- mislio sam -volim ja sa gazdom da popricam!
Pa ga upitah :
-A, gde je gazda?
-On je mnogo zauzet covek.Rukovodi trgovinama,restoranima!I znas sta.San Pjer je za njega licno i
za njegove prijatelje.Mi ovde spremamo i jaretinu u mleku!Budi drug i daj mi 30 kila!-odgovorio je.
- Ma, ne mogu toliko!Treba mi i za druge!San Pjera svi traze...-rekoh.
-Platicu ti odmah sada.Unapred!-rece tada.
E...tu sam ga cekao...Dogovor lovu gradi!Setio sam se onog mola od dve marke,koga tesko prodajem,
a i nafte koju sam morao da platim...
-Moze!Ali da uzmete i 100kg mola!-rekoh.
-Posto?-pitao je.
-Tri marke!-odgovorih.
-Moze.Uzecu ga za salatu!

Odmah je izvadio novcanik i izbrojao novac.Otisao sam srecan,sa lovom u dzepu.
Lepo smo saradjivali,ali samo tri nedelje.Kriza sa gorivom unistila nam je posao.
Kamion, a narocito koca-brod, mnogo trose.Pukao nam je biznis skroz..........

Danas,kad god odem u radnju,pomislim na tog jakog gazdu s kojim nisam pricao.
Sve je mnogo skupo!Novinari pricaju da je u drugim drzavama jeftinije.Ne znam ja to!
Nigde ne putujem...
Ja sistemski razmisljam.I od sebe polazim.Ja sam u zivotu menjao sisteme:
i pijacne i informacione,i poslovne ,i drzavne!Ne znam vise koliko puta!
Ali gazda je drugaciji.I pametniji.Ima jedan sistem za sve sisteme!
Ma...Imam ja bujnu mastu,pa tako u radnji,slusam sta narod prica,i zamisljam dijalog
sa tim jakim gazdom:
"Ne znas ti obicne ljude,Gazda.Mnogo su ljuti, gundjaju:

-Jebe mi se za monopol!
-Spustaj cene Gazda!
-Mnogo si jak!

Al' ja moram da branim poslovni sistem.Takva mi je struka :

-Nije covek sistem!
-Covek je covek,a sistem su ljudi!
-Radice sistem i ako odes!

Al' ti Gazda, u glavi, imas sistem:

-E...taj sistem,tvog mozga sistem,hocu da unistiiiiiiiim!!!!!!!!!!!!!!!
(ovde moze da dodje i neka jaca rec,al' ajd da budem politicki korektan....)
jeremija92 jeremija92 22:51 24.07.2008

Jednostavno, brate

Primiti sve kontrolore GSP u BIU i MUP, a postojeće službenike istih penzionisati.
Unfuckable Unfuckable 22:58 24.07.2008

Re: Jednostavno, brate

Velkam, Џеремаја, ovo - izvan navike - pretenduje da bude blaga, ali ozbiljna anketna tema.
Feel 3 da dodate još neki predlog, osim poboljšanja položaja švertzera u gradskom prevozu
jeremija92 jeremija92 23:09 24.07.2008

Re: Jednostavno, brate

To bi bio moj večerašnji doprinos dalekosežnoj reformi državnih institucija od ključnog značaja, glede rešavanja preostalih problema iz devedesetih.
Da bi dodao još koji predlog, odoh da tihujem.
Unfuckable Unfuckable 23:22 24.07.2008

Re: Jednostavno, brate

reforma...nekih državnih institucija bi mogla biti keyword cele priče.
Ili je to - opet, ja kao posmatrač - amater, svašta mi pada na pamet, lupetam - Pakt sa Đavolom, koji kaže "neću više, majke mi ! " zarad isporuke paketa komata jedan na Odredište, ausvrhu nemenjanja ničega.

ps - najpametnije je, kad već tihuješ - tihovati u ...Tihuani, mislim ja.
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 23:20 24.07.2008

Dobro pitanje...

...ali mnogo tesko. Jedna od ideja koja mi pada na pamet jeste da javni servis lepo skrati na minimum svoj ionako los informativni i pseudo-zabavni program, a da umesto toga emituje dokumentarne emisije, pa cak i nemontiran materijal iz 90-tih - znate sve ono: tuce penzionera oko hleba, suzavac, mobilizacije, cvece na tenkovima i slicno. I tako svaki dan jedno tri-cetiri meseca, ima dovoljno istorijskog materijala, mozda bi se jedan deo ljudi izlecio od tog virusa H5-osma-sednica-gazi-mestan-N666 virusa. Posto su na slican nacin i inficirani tokom vladavine Bastilje, a kao sto je Paster odavno uocio, razblazena varijanta patogena zapravo imunizuje organizam...
Unfuckable Unfuckable 23:30 24.07.2008

Re: Dobro pitanje...

Ok, Javni Servis.
Prvi kandidat, posle nedefinisanih "državnih institucija"
Definitivno treba da učestvuje u detoksikaciji od - i sahrani devedesetih,
Ako ništa drugo, učestvovao je u intoksikaciji.
blackbox92 blackbox92 23:32 24.07.2008

Re: Dobro pitanje...

Upravo tako.I da počne konačno da govori istinu o svemu.
Preporuka.
Unfuckable Unfuckable 23:34 24.07.2008

Re: Dobro pitanje...

blackbox, imaš li neki predlog za listu ?
preporuke volimo, ali i predloge.
ecce-florian ecce-florian 23:21 24.07.2008

greška

sad tek vidim da sam pogrešno par minuta ranije meto komentar na blog kod angie
njemu mesto ovde

ecce-florian 23:43 24.07.2008

Re: VIRI DALJE
Jel to ona što je smislila slogan srce srbije
*novo


Unfuckable Unfuckable 23:32 24.07.2008

Re: greška

Cekana se zlopati na Cipru.
Nemam dojam da ima nameru podeliti pregalaštvo, oli momentalni napor.
Otišla malo da tetki da lek...
angie01 angie01 23:40 24.07.2008

Re: greška

angie01 angie01 00:15 25.07.2008

Re: greška

Cekana se zlopati na Cipru


ti bi na samohranumajku bez zashtite, shto vole svoj narod, pa je onda sakupila u utvrdjenju, sve shto je vredelo iz svih krajeva-da chuva.
Ivan Marović Ivan Marović 23:57 24.07.2008

Šta je neophodno?

Da se otvore dosijei, pa da konačno upoznamo te devedesete. Onda se možemo svi j...
Unfuckable Unfuckable 00:02 25.07.2008

Re: Šta je neophodno?

Ok, Dosijei - Predlog 2. pa nek' se i jebemo svi.

podpitanja postoje, oko izvršioca, momenta, odnosa snaga, realnosti izvedbe.... al' da ne ukopavamo predlog.
vucko92 vucko92 00:05 25.07.2008

Re: Šta je neophodno?

Unfuckable
Ok, Dosijei - Predlog 2. pa nek' se i jebemo svi.

podpitanja postoje, oko izvršioca, momenta, odnosa snaga, realnosti izvedbe.... al' da ne ukopavamo predlog.

Ulažem prigovor. Ovde su bila dva predloga:
1. da se otvore dosijei
2. da se jebemo svi
Unfuckable Unfuckable 00:10 25.07.2008

Re: Šta je neophodno?

narečeni drugi predlog je, po menikaotakvom, samo - moguća posledica.
Možda podigne posrnuli naftalitet....
A, možda će samo neki - najebati.

Predlog ?
Ivan Marović Ivan Marović 00:11 25.07.2008

Re: Šta je neophodno?

Kad se otvore dosijei, ostalo sledi samo po sebi - neki će najebati, a neki će se osećati sjebano, kad me već terate da se tako izražavam.
JJ Beba JJ Beba 00:12 25.07.2008

Re: Šta je neophodno?

vucko92 vucko92 00:16 25.07.2008

Re: Šta je neophodno?

narečeni drugi predlog je, po menikaotakvom, samo - moguća posledica.
Možda podigne posrnuli naftalitet....

Ali zar nisu i Bitlsi rekli (a Bajaga posle citirao): "All you need is love"? :)
Unfuckable Unfuckable 00:17 25.07.2008

Re: Šta je neophodno?

Ivan Marović : kad me već terate da se tako izražavam.


nije bila loša namera.
I ja se loše izražavam o devedesetim, nema razloga da štedimo komplimente na temu.
Predlog Dosijei stoji k'o vrata - ali, ajd' sad - kad me već terate da se tako izražavam : ...izvodljivost ?
Ivan Marović Ivan Marović 00:23 25.07.2008

Re: Šta je neophodno?

Unfuckable
...izvodljivost ?
E sad, što se izvodljivosti tiče, tu ja imam jednu teoriju, ali bojim se da ću biti pogrešno shvaćen, kao i mnogo puta do sada na blogu. Što se otvaranja dosijea tiče, ja tu najveće nade polažem u Ivicu Dačića.

Tokom devedesetih DB je imala nalogodavce i agente. Socijalisti su bili nalogodavci, opozicionari agenti. Petog oktobra su agenti došli na vlast i njima nije u interesu da se otkrije njihova prava priroda. Socijalisti, s druge strane, jedini nisu tokom devedesetih radili za DB (DB je radila za njih), te će najpre oni da pokrenu postupak otkrivanja identiteta agenata, odnosno otvaranja dosijea.

Sad će da krene kako ja spinujem u korist Ivice Dačića.
Unfuckable Unfuckable 00:25 25.07.2008

Re: Šta je neophodno?

@ JJ :
šta još treba da uradimo, osim da pazimo da se ne ponovi ?
Mi koračamo, to je evidentno.
Možda posrćemo, možda trčimo - u proseku : krećemo se, nekako...ka nečemu.
Predlog ?
angie01 angie01 00:31 25.07.2008

Re: Šta je neophodno?

kako ja spinujem


ma ne-ti vozish slalom!:)
JJ Beba JJ Beba 00:41 25.07.2008

Re: Šta je neophodno?

Unfuckable
@ JJ :šta još treba da uradimo, osim da pazimo da se ne ponovi ?Mi koračamo, to je evidentno.Možda posrćemo, možda trčimo - u proseku : krećemo se, nekako...ka nečemu.Predlog ?

da nam se ne ponovi? pa mi živimo taj hibrid; ništa nije gotovo.
predlog ? sve srokati i ispočetka
:)
JJ Beba JJ Beba 00:43 25.07.2008

Re: Šta je neophodno?

Ivan:
Sad će da krene kako ja spinujem u korist Ivice Dačića.

Ng:
ma ne-ti vozish slalom!:)
ne. smečuje.
Ivan Marović Ivan Marović 01:39 25.07.2008

Dekatlon

angie01
slalom!
JJ Beba
smečuje.
Fala, fala... lepo je videti da ljudi prepoznaju šta valja.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:27 25.07.2008

Re: Šta je neophodno?

Ivan Marović

Tokom devedesetih DB je imala nalogodavce i agente. Socijalisti su bili nalogodavci, opozicionari agenti. Petog oktobra su agenti došli na vlast i njima nije u interesu da se otkrije njihova prava priroda. Socijalisti, s druge strane, jedini nisu tokom devedesetih radili za DB (DB je radila za njih), te će najpre oni da pokrenu postupak otkrivanja identiteta agenata, odnosno otvaranja dosijea. Sad će da krene kako ja spinujem u korist Ivice Dačića.



meni je malo neverovatno da je ta db toliko moćna org, a opet kada pogledaš, Srbi su najbolji u batinjanju, pa nije čudno da su od Četrdeset Treće naovamo svi išli u muriju.

na koga misliš kada kažeš da je kao agent preuzeo vlast 5. oktobra. inače, okej tema je 90-e, ali meni je tog 5. oktobra 2000. nešto jezivo fejkno visilo u vazduhu. odakle znaš da su bili agenti? zašto niste reagovali tada, kao buntovnička pro-demokratska grupa, na upliv agenta? da li ste skretali pažnju na to Đinđiću počivšem? da li je on bio svestan problema, Ivane, i kako je planirao da neutrališe debeizaciju političke revolucije? ispada da je db bila jedina relevantna društvena sila u prevratu 5.x?

Bojan Zdravic Bojan Zdravic 18:32 25.07.2008

Re: Šta je neophodno?

reagovali tada, kao buntovnička pro-demokratska grupa, na upliv agenta? da li ste skretali pažnju na to Đinđiću počivšem? da li je on bio svestan problema, Ivane, i kako je planirao da neutrališe debeizaciju političke revolucije? ispada da je db bila jedina relevantna društvena sila u prevratu 5.x?

Boze Srdjane sto si naivan, pa svi su oni bili saradnici DB-a,
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:50 25.07.2008

Re: Šta je neophodno?

hm.

mislim da 90-e neće otići. jednostavno će se zataškati, a agentura će prigrliti kapitalizam i postaće novi veleposednici, nešto slično kao u rusiji, gde su uglavnom ljudi tog profila postali multimilioneri. pošto je u današnjem svetu najvažnija kinta, tako nikom neće biti bitno ko ima kakvu istoriju, pošto ima pare.

onda nije "jebite se 90-e", nego "jebite se, mali građani Srbije, život ide dalje, sa nama i našim novcem, sviđalo vam se to ili ne".

a te sve reči, lustracija, emancipacija, tranzicija, i uopšte sve što se završava na -acija i -ija samo je zamajavanje malog čoveka, pošto u suštini u pozadini svih ključnih odluka vezanih za društvo ostaju iste ličnosti.
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 19:05 25.07.2008

Re: Šta je neophodno?

mislim da 90-e neće otići. jednostavno će se zataškati, a agentura će prigrliti kapitalizam i postaće novi veleposednici, nešto slično kao u rusiji, gde su uglavnom ljudi tog profila postali multimilioneri.

Drago mi je da si konacno ukapirao..ja ovo pricam vec godinama i ovde i svuda....tesko ljudima da ukapiraju ove stvari, jer su sracunato i planski sludjeni od medija
onda nije "jebite se 90-e", nego "jebite se, mali građani Srbije,

Upravo to
pošto u suštini u pozadini svih ključnih odluka vezanih za društvo ostaju iste ličnosti.

Slazem se i nazvao bih ih sve - Udbaskom Kastom, cisto da imaju neko ime
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 19:13 25.07.2008

Re: Šta je neophodno?

ma znam ja to nego eto naivno verujem u neku demokratiju i neku socijalnu pravdu.

ali, Boke, kaži jednu stvar. kako misliš da se stvori nezavisni pol. blok sačinjen od srpske inteligencije i da takav blok neutrališe snagu obaveštajaca i potčini službu civilnoj upravi? zašto bi služba dozvolila stvaranje takvog nezavisnog faktora u društvu? stvari su veoma jednostavno pozicionirane: oni neće dopustiti nikome da im ugrozi vlast jer ako odu sa vlasti ujedno gube i kontrolu nad protokom novca i nad mogućnošću da imaju ogromne zarade. dakle, kogod bude dolazio, g17+, tadić, grupa inteligentnih građana, nebitno ko, uvek će biti apsorbovan u taj sistem, milom ili silom. kako misliš da rasturiš taj blok?
Unfuckable Unfuckable 19:27 25.07.2008

Re: Šta je neophodno?

kao što već rekoh negde pre :
point priče jeste - "DB & Šta sa Monstrumom ?"
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 19:35 25.07.2008

Re: Šta je neophodno?


kako misliš da rasturiš taj blok?


Srdjane, odgovoricu ti na ovo sutra-prekosutra, izvini sad nemam vremena - pakujem sa za put
Pozdrav
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 19:47 25.07.2008

Re: Šta je neophodno?

neophodan je resistance movement.

neko konzervativno jezgro ljudi koji su časni, moralni u političkom smislu, neskloni korupciji, čiste reputacije, a da zauzimaju visoke i uticajne pozicije u društvu i u vladi. taj krug treba da bude užasno oprezno štićen od upada spolja (napimer pokušaja da ih MM podmiti, ili da ih služba angažuje za svoje ciljeve), zato kažem konzervativan. treba da bude nemoguće da bilo ko postaje deo tog jezgra, i ako postaje, treba da bude povrgavan testovima lojalnosti i sklonosti ka koruptivnom. dakle, neka grupa poput kijanuovog Matriksa. opet, grupa treba da vodi računa takođe da joj se ne dogodi što sa ldp-om, da od silnog konzervativizma u političko-moralnom smislu postane na neki način odsečena od svakodnevne realnosti i od potrebe običnog, malog čoveka. ako mene pitate, ja bih recimo preporučio gospodina Milana Ćirkovića za koordinatora takve mogućne grupe. grupa bi u teoriji osvajala deo po deo vlasti, i takođe pravila nove strukture, od ljudi koje bi sama birala. tako bi, recimo, mogla da se napravi i nova obaveštajna služba, od ljudi koji bi tačno znali koje su im obaveze i dokle im se proteže jurisdikcija...

... ali, to sve zvuči naučno-fantastićno, jer pre svega ima za preduslov imunost na novac, a u Srbiji, zbog ogromne bede u kojoj smo živeli, malo je ko imun ako mu neko, naprimer, sutradan ponudi milion eura.
Ivan Marović Ivan Marović 21:51 25.07.2008

Re: Šta je neophodno?

Srđan Fuchs
meni je malo neverovatno da je ta db toliko moćna org
Ne kažem ja da je moćna, nisu uspeli da nas spreče, ali bili smo infiltrirani.
Srđan Fuchs
odakle znaš da su bili agenti?
Logički zaključujem. Ako su mene DB-ovci kidnapovali više puta i prisiljavali da radim za njih, pretpostavljam da je situacija bila slična (ako ne i gora) u političkim strankama.
Bojan Zdravic
Boze Srdjane sto si naivan, pa svi su oni bili saradnici DB-a,
Ne treba preterivati, nisu svi. Nema potrebe da svi budu agenti, to je i mnogo komplikovano, dovoljno je da ih bude malo, ali da budu dobro raspoređeni.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:31 25.07.2008

Re: Šta je neophodno?

to su bila heroic times. čudno, ali sećam se da su mi neke zime 1999-00, samo vesti o otporu držale nadu o mogućnosti promene u srbiji...

malo si mi protivrečan, jer kažeš da nisu uspeli da vas spreče:
Ivan Marović

Ne kažem ja da je moćna, nisu uspeli da nas spreče, ali bili smo infiltrirani.
Logički zaključujem. Ako su mene DB-ovci kidnapovali više puta i prisiljavali da radim za njih, pretpostavljam da je situacija bila slična (ako ne i gora) u političkim strankama.


dok si gore rekao ovo:

Petog oktobra su agenti došli na vlast i njima nije u interesu da se otkrije njihova prava priroda.


kako ste se štitili od upliva službe? da li je bilo ljudi koji su podlegli pretnjama i torturi? drugo, ja mislim da je danas teže napraviti tu ideološku podelu o "who's evil n who's okay", iz prostog razloga što su svi tada imali jedan cilj - svrgnuće miloševića vs. odbrana miloševićevog režima po svaku cenu; dok sada ima mnogo više sukobljenosti: ideoloških, političkih, ekonomskih, klasnih (poslodavci sa velikim platama vs. proleterijat šljakerajski sa dž platama)...

što je najgore, ja sam imao utisak još tog famoznog 5. oktobra da je služba jednostavno odlučila da pusti miloševića niz vodu. zato mi je sve ono uzvikavanje parola oduševljenog odobravanja koštunice izgledalo samo kao staged event. ti sada verovatno znaš mnogo bolje od mene kakav je odnos kasnije bio između đinđića i koštunice i šta se dešavalo sve u institucijama sistema i u kojoj meri su se tamo odvijale (nisu se odvijale) promene. nešto mi je bilo jako fejkno u celoj toj priči, crv u jabuci, verovatno koštunica. sada su tu ponovo miloševićevi ljudi.

Ivan Marović Ivan Marović 22:35 25.07.2008

Re: Šta je neophodno?

Zaboravih.
Srđan Fuchs
zašto niste reagovali tada, kao buntovnička pro-demokratska grupa, na upliv agenta? da li ste skretali pažnju na to Đinđiću počivšem?
Jesmo, reagovali smo, skretali pažnju, tražili otvaranje dosijea, formirali Službu za uterivanje istine, pa su dosijei dati na uvid, pa je onda ta odluka promenjena, sve u svemu, nije nam pošlo za rukom.
Ivan Marović Ivan Marović 22:36 25.07.2008

Re: Šta je neophodno?

Srđan Fuchs
kako ste se štitili od upliva službe? da li je bilo ljudi koji su podlegli pretnjama i torturi?
Mnogo pitanja. Jedino da napišem blog na temu "Kako je počela i kako se završila moja karijera kao saradnika DB-a"
Ivan Marović Ivan Marović 23:19 25.07.2008

Re: Šta je neophodno?

Interesantno je da se niko ne nadovezuje na ovaj i prethodne moje komentare i kaže "Aj' napiši" što mi govori da treba da napišem. Do tada, evo članka o ovoj temi, napisao ga Neca pre više godina.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 23:33 25.07.2008

Re: Šta je neophodno?

aman, ne nadovezuje se jer je petak uveče pa su otišli ljudi u život noćni.
Ivan Marović Ivan Marović 23:42 25.07.2008

Re: Šta je neophodno?

Srđan Fuchs
aman, ne nadovezuje se jer je petak uveče pa su otišli ljudi u život noćni.
A jes' bogati, a kod mene nije još ni sedam uveče.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 01:46 26.07.2008

Re: Šta je neophodno?

Ivan Marović
i kaže "Aj' napiši" što mi govori da treba da napišem. Do tada, evo članka o ovoj temi, napisao ga Neca pre više godina.


čini mi se da je ovaj članak vidno obeležen jednim a-miloševićevskim raspoloženjem, što je i razumljivo, pošto je pisan u to doba i nosi pečat tog vremena. sad je, kanda, nevažno da se otvaraju dosjei da se vidi ko su bili miloševićevi ljudi, pošto miloševićevi su, danas, iza demokratske (mišković), sede sa demokratama u vladi, i o njima se vodi računa kao o ljudima koji su se, eto, lustrirali i danas su drugačiji. dobri, u nekom pragmatičnom smislu, pošto ih upotrebljavamo da bi stigli u evropu.

mnogo važnije od toga ko je bio doušnik i ulizica (što nije nevažno, mada se ne sekiram da su takvi i danas na nekim položajima; šlihtare uvek uspeju da se uglave negde), po meni, su tokovi kojima su pojedinci iz miloševićeve ere postali bogataši. te bi trebalo rasturiti. ali i to je problematično, pošto tu pri vrhu ili na samom vrhu piramide stoji jedan Mišković, a on sigurno neće biti srećan da njegovi dečaci vršljaju po gazdinoj dokumentaciji.
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 15:11 28.07.2008

Re: Šta je neophodno?

ali, Boke, kaži jednu stvar. kako misliš da se stvori nezavisni pol. blok sačinjen od srpske inteligencije i da takav blok neutrališe snagu obaveštajaca i potčini službu civilnoj upravi? zašto bi služba dozvolila stvaranje takvog nezavisnog faktora u društvu? stvari su veoma jednostavno pozicionirane: oni neće dopustiti nikome da im ugrozi vlast jer ako odu sa vlasti ujedno gube i kontrolu nad protokom novca i nad mogućnošću da imaju ogromne zarade. dakle, kogod bude dolazio, g17+, tadić, grupa inteligentnih građana, nebitno ko, uvek će biti apsorbovan u taj sistem, milom ili silom. kako misliš da rasturiš taj blok?


Srdjane, trenutna situacija nije ista kao u vreme Milosevica. Jedna od bitnih razlika je u tome sto je trenutno sloboda govora na daleko visem nivou. Moguce je bez problema izneti bilo koje misljenje – a da za to covek ne snosi posledice. Iznosenje takvih stavova prosto receno - nije povreda zakona, samim tim ljudi mogu bezbedno iznositi svoje misljenje I predloge u smeru daljeg razvoja demokratije u Srbiji.

Upravo sa ovog aspekta polazim, kada predlazem ukidanje DB/KOS tajnih komunistickih policija. Jednostavno postojanje ovakvih policija je anahrono, one nisu drustveno korisne, zapravo izuzetno su drustveno stetne, jer koce razvoj demokratije, leglo su korupcije I sistematskog krsenja zakona, na kraju one su nosioc stvaranja udbaske kaste u Srbiji, cemu enrgicno treba stati na put…Mi se kao nezavisna inteligincija ne slazemo sa ovim stetnim pojavama u nasem drustvu, zato, u cilju dobrobiti Srbije I razvoja demokratije, pokrecemo javno mjenje da se pridruzi nasem zahtevu za ukidanjem DB/KOS tajnih policija, kao I otvaranju svih dosijea.

Ovaj zahtev je potpuno legalan, patriotski I u interesu je Srbije, koga narocito I u samom pocetku treba da podrzi nezavisna inteligencija Srbije, mislim ona treba da aktivira ovo pitanje i pokrene inicijativu. Ovde se nema ko sta cega plasiti, jer je sve u skladu sa Zakonom, Ustavom, kao I politickim nacelima vladajucih stranaka.

sindikalac sindikalac 19:19 30.07.2008

Re: Šta je neophodno?

... ali, to sve zvuči naučno-fantastićno, jer pre svega ima za preduslov imunost na novac, a u Srbiji, zbog ogromne bede u kojoj smo živeli, malo je ko imun ako mu neko, naprimer, sutradan ponudi milion eura.



Ima ljudi koji bi lisili jos njih 10 +3gratis za te pare,ali tesko je izaci iz ove REM faze,dajemo znake zivota ali nismo svesni.

Zao mi je sto ce mozda moja deca ziveti mrvu bolje nego ja...dacu sve od sebe za bolje sutra,
ali vremenom postajem sve veci pesimista,
nije to cudno,cudno je sto ja ovakva savrsena optimisticna budala uspevam da udjem u pesifazu.
Don Kihot je bio amater,em se borio sa vetrnjacama,em jos nije rodjen i ziveo u Srbiji,truloj do najsitnijih
pora,ma sta celije trule,atomi au nam u celijama truli.
Deca nam rastu u trulezi i samo je na roditelju da im usadi neki sistem vrednosti ukoliko ga i sam ima...

Zemlja Srbija ...plodno tlo za svaki korov i trulez,ali zato ako iskocis iz toga onda si predmet ismevanja..
JAO VIDI ONU BUDALU STA KAZE...HIHI,HAHA..
Tebe savrseno zaboleza njihovo misljenje tipa ovca,
o kako sam to dobro osetila na sopstvenoj kozi.
Sta bre 90-e,to bi doslo kao normalno stanje,neki samo tako umeju da zive,tuzno ali kako protiv
masovne tupavosti masovne Srbije,koja voli da je masovno stavljaju ne na najnize grane ,vec 2m ispod...
lidiaz lidiaz 00:14 25.07.2008

Kad izumru..

Kada stoka poput momka u narandzasitim gacama bude gde im je mesto. A ne u posanickim klupama. Suvise matoro da bi se menjalo, suvise voli devedesete da bi ostatak mogao da ih odjebe.

Unfuckable Unfuckable 00:22 25.07.2008

Re: Kad izumru..

nejasna je fotka malo, ako može link, plz
Mada - na pamet rečeno : nikad sva stoka neće biti u oborima, that's the way it is.
Smeta li nam ta "stoka" da odpljunemo na devedesete ?
lidiaz lidiaz 00:31 25.07.2008

Re: Kad izumru..

Pa naravno da je nejasna kad sam zaustavljala youtube i onda PrintScreen :p
Ima na youtubu i u vesti na b92
Nece sva ta stoka nikad biti u torovima, ali njen predstavnk je u ime "demokratije" potpredsednik skupstine.
Mozes ti koliko god hoces da otpljunes na devedesete, ali one ne pustaju.
Unfuckable Unfuckable 00:38 25.07.2008

Re: Kad izumru..

Mozes ti koliko god hoces da otpljunes na devedesete, ali one ne pustaju.


to je point : šta da obavimo da nas puste ?
JJ Beba JJ Beba 00:45 25.07.2008

Re: Kad izumru..

Unfuckable
Mozes ti koliko god hoces da otpljunes na devedesete, ali one ne pustaju.to je point : šta da obavimo da nas puste ?

lustracija
lidiaz lidiaz 00:51 25.07.2008

Re: Kad izumru..

Unfuckable
Mozes ti koliko god hoces da otpljunes na devedesete, ali one ne pustaju.


to je point : šta da obavimo da nas puste ?

To je individualno, ja napustila.
Iskreno ne verujem da ti kao pojedinac u Srbiji mozes da ucinis bilo sta osim da odes. Posto ne mozes da promenis milion onih koji zive tu sa tobom i ne pustaju.
lidiaz lidiaz 00:53 25.07.2008

Re: Kad izumru..

JJ Beba
Unfuckable
Mozes ti koliko god hoces da otpljunes na devedesete, ali one ne pustaju.to je point : šta da obavimo da nas puste ?

lustracija

Ko da ih lustrira? Nekako je vecina onih koji odlucuju u ovom ili onom momentu radilo za sluzbu.
To je ko ono:
"Samo neka onaj bez greha baci kamen"
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 01:05 25.07.2008

Re: Kad izumru..

JJ Beba

UnfuckableMozes ti koliko god hoces da otpljunes na devedesete, ali one ne pustaju.to je point : šta da obavimo da nas puste ?lustracija

Ne mozes da izvrsis lustraciju dok postoji DB i KOS, oni ti je nece dozvoliti. Dokaz ti je Baticev zakon o lustraciji koji nikad nece biti primenjen u praksi, jer to DB ne da. Tek kad nema DB ovaj Zakon se moze primeniti

Korak broj jedan je ukidanje DB i KOS-a, potom je tek moguce otvoriti dosijee.
Tek kad otvoris dosijee mozes da lustriras.

Moras da ides po redu, znaci prvo mu oduzmes batinu (DB i KOS) pa onda otvars dosijee, i na osnovu podataka iz dosijea vrsis lustraciju.

JJ Beba JJ Beba 01:07 25.07.2008

Re: Kad izumru..

lidiaz

JJ Beba

UnfuckableMozes ti koliko god hoces da otpljunes na devedesete, ali one ne pustaju.to je point : šta da obavimo da nas puste ?lustracijaKo da ih lustrira? Nekako je vecina onih koji odlucuju u ovom ili onom momentu radilo za sluzbu.To je ko ono:"Samo neka onaj bez greha baci kamen"

istina, al lustracija bi bila prava stvar
evo Bojana Zdravića da postavimo za lustracionog organizatora., da nas ozdravi, on zna kakao
:)
Unfuckable Unfuckable 01:13 25.07.2008

Re: Kad izumru..

ne, on samo priča da treba da se uradi
ali - lustracija mi - kao i pojam "emancipacija žena" dođe malo ....maglovito
Svi pišu o tome, a niko ne zna tačno šta je to.
Ili - niko lepo ne objašnjava.....
Ili, ne koristi realnost, razmišljajući o tome - idući logikom : "Imam 176 od 250 poslanika"
A - nema.
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 01:19 25.07.2008

Re: Kad izumru..

istina, al lustracija bi bila prava stvar
evo Bojana Zdravića da postavimo za lustracionog organizatora., da nas ozdravi, on zna kakao
:)


Sto ja, mene niko ne gotivi, budi ti - ti si mnogima ovde najdraza, ukljucujici i mene:)))

Ja cu onako tiho iz senke, savetima, ja sam samo mali nesrecni tamburas koga niko ne voli:(((
Unfuckable Unfuckable 01:28 25.07.2008

Re: Kad izumru..

najzad malo zdravog sharma, koji nikome ne škodi, Zdraviću
dobro došao

podpitanje : koja zemlja ukida db & kos ?
ima li primera, a da su autori živi ostali & zemlja čitava ?
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 01:45 25.07.2008

Re: Kad izumru..

najzad malo zdravog sharma, koji nikome ne škodi, Zdraviću
dobro došao

hvala:)))
podpitanje : koja zemlja ukida db & kos ?
ima li primera, a da su autori živi ostali & zemlja čitava ?

Pa ukinuli su ih mnogi posle pada Berlinskog zida mnogi DDR, CSSR..., to je bilo davno, pre petnaestak godina, ljudi su se bavili pametnim stvarima, dok smo se mi tukli na Balkanu

DB ne moze da ukine jedan covek vec ideja, koju treba da inicira i afirmise inteligencija Srbije....to treba da dobije potvrdu javnog mnjenja i naravno, to treba da izvede u praksi neka politicka stranka, koja u sebi nema DB-ovce...medjutim takva stranka kod nas ne postoji za sada - medjutim to i nije toliko bitno, stranka se uvek da napraviti, bitno je da inteligencija Srbije otvori pitanje ukidanja DB, potom napravi klimu u javnom mjenju za ukidanje DB-a...

Kada stvar sazri u javnom mjenju, stranka mu dodje samo kao izvodjac radova..ali ponavljam, u toj stranci ne sme biti DB/KOS-ovaca.
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 01:46 25.07.2008

Re: Kad izumru..

Unfuckable
najzad malo zdravog sharma, koji nikome ne škodi, Zdraviću
dobro došao

podpitanje : koja zemlja ukida db & kos ?
ima li primera, a da su autori živi ostali & zemlja čitava ?

OK, neke od primera je razradio prof. Vojin Dimitrijevic, tako da bi trebalo konsultovati njegovu knjigu "Strahovlada" i nekoliko potonjih naucnih radova. Ovako odokativno, odlican lokalni primer je Grcka, koja je nakon zbacivanja vojne diktature pukovnika Patakisa i Papadopulosa (posebno obratiti paznju medju skepticima da je bila u pitanju otvoreno vojna diktatura, a da Grcka nije nakon nje ostala bez vojske!) izvela celu garnituru shefova zloglasne vojne tajne sluzbe odgovorne za politicke likvidacije - ali i niskih izvrsilaca, poput mucitelja i egzekutora - na sud i to je bilo sve otvoreno za javnost, cak se ponesto prenosilo i na tv. Sigurno je da ima jos takvih primera.
lidiaz lidiaz 01:59 25.07.2008

Re: Kad izumru..

Posto slike govore vise od reci:

Dogod je ovo slika Srbije devedesete ce biti prisutne tu negde.
Unfuckable Unfuckable 02:00 25.07.2008

Re: Kad izumru..

ovo zvuči ohrabrujuće.
Ali, Grecija je imala vojnu diktaturu.
Mi imamo DB diktaturu, sličnu Rumunskoj, jako dugo
Pogodak - potopljeno : point priče jeste - "DB & Šta sa Monstrumom ?"
JJ Beba JJ Beba 11:51 25.07.2008

Re: Kad izumru..

Ja cu onako tiho iz senke, savetima, ja sam samo mali nesrecni tamburas koga niko ne voli:(((

ko te bre ne voli bojane?
to se tebi samo pričinjava....
Unfuckable Unfuckable 12:52 25.07.2008

Re: Kad izumru..

pa, hebote - kako da ukinemo ove Aždaje, kada sa Malim RatEl Monstrumom ne mogu na kraj da izađu ?
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 15:58 25.07.2008

Re: Kad izumru..

ko te bre ne voli bojane?
to se tebi samo pričinjava....


Znas ti dobro, ona me ne voli - zato sto nisam hteo da joj sviram na tamburici:(((
Ja sam tako nesrecno zaljubljen u nju:(((((
angie01 angie01 00:20 25.07.2008

lustracija

svih koji su podrzali, organizovali , uchestvovali u pravljenju rachuna, dosta mi je vishe presvlachenja i slushanja istih mufljuza sa novom pesmicom- pa chuli smo i pesmicu i recitaciju, al nismo imali reviziju- pa da vidim shta je ko i kako stekao, a ne sad da npr, drashkovic josh uvek ima najnoviju epsku, a nakupio muchenik, josh od tita, pa mu bata tajkun, pun istih skilsa , kao i mali marko s gajbicama,...mislim, ljudi ginuli za to njihovo sranje, a njima ostali i polozaji i plen.

majchica pod obavezno,....i da se reshe sva ubistva- dosta je bilo sramotnog izbegavanja.
Unfuckable Unfuckable 00:42 25.07.2008

Re: lustracija

da se reshe sva ubistva- dosta je bilo sramotnog izbegavanja.

ok, Politička ubistva......spada pod BIA
Predlog 3 : BIA

eto predloga ...(podpitanje, kao i Maroviću - izvodljivost)

Naime, mislim da Dačić nema ingerencije, pa sve i da hoće, ili se varam ?
ecce-florian ecce-florian 00:23 25.07.2008

predlog

da ih oderemo

maksa83 maksa83 00:29 25.07.2008

kako ćeš znati

Šta je – po Vama, sestre blogerke i braćo blogeri – neophodno još da obavimo, edabismo zaista glasno mogli da kažemo : "ma, jebite se, devedesete...", a narečeni period konačno da uturimo u Naručje Vremena : fioka – Loše Uspomene ?


Ne znam šta treba da se uradi, ali mogu da pomognem da prepoznaš trenutak kad se to desi.

Naime, kada ti se od A-Š, sve sa svim imenima, ispriča kako je ubijen Z. Đinđić.

Tad ćeš znati da je gotovo.

A šta možemo da uradimo ... ju ejnt gona lajk it. Ama baš ništa. Da sediš i preživiš još tih 20, 30, 40, 50, 60, 100, kolikovećtreba godina.
Unfuckable Unfuckable 00:45 25.07.2008

Re: kako ćeš znati

@ maksa83
Ti nisi Tu.
Ti se odmaraš : )))))

Ali, mislim : devedesete će biti gotove pre nego što saznamo tu monstruoznu priču do kraja.
Imam neki dojam da če to uvek biti komadić koji nedostaje. (osim u mojoj glavi)
maksa83 maksa83 00:55 25.07.2008

Re: kako ćeš znati

Unfuckable
@ maksa83
Ti nisi Tu.
Ti se odmaraš : )))))


Aha, odmorio sam se, ali u nsarski Summer School, Type 3 varijanti. )
Strongman Strongman 00:35 25.07.2008

Ja sam dobrovoljac

da se obracunam sa muzickim simbolom devedesetih.

Ona neka bira vreme i mesto. Predlazem neku romanticnu veceru pre toga. Moze i uz svece.
angie01 angie01 00:38 25.07.2008

Re: Ja sam dobrovoljac

ma znamo mi te tvoje obrachune- shto se zavrshavaju na haubi:)- al nije TO sada ideja.
vucko92 vucko92 00:40 25.07.2008

Re: Ja sam dobrovoljac

Moze i uz svece.

I neku prigodnu muziku, npr:

angie01 angie01 00:47 25.07.2008

Re: Ja sam dobrovoljac

vucko92
Moze i uz svece.I neku prigodnu muziku, npr:



ne verujem da bi se njoj dojmalo- prvo nije njen fah, a drugo, kakv bre oliver, kad onako pricha o njenim junacima.
vucko92 vucko92 00:49 25.07.2008

Re: Ja sam dobrovoljac

ne verujem da bi se njoj dojmalo- prvo nije njen fah, a drugo, kakv bre oliver, kad onako pricha o njenim junacima.

Hint: obrati pažnju na reči pesme :))))
Unfuckable Unfuckable 00:57 25.07.2008

Re: Ja sam dobrovoljac

Ja sam dobrovoljac
da se obracunam sa muzickim simbolom devedesetih.


umeš ti i bolje od ovoga, Najjači
Strongman Strongman 01:09 25.07.2008

Re: Ja sam dobrovoljac

Unfuckable
Ja sam dobrovoljac
da se obracunam sa muzickim simbolom devedesetih.


umeš ti i bolje od ovoga, Najjači



Ipak je ona najveca zlezda pop turbo muzike.

Vi kako hocete, a li ja bih se zrtvovao kao Marija na prkosima. Ako treba i sa doruckom, pa da vidomo da li je Strongmanu gorela sveca do zore ili je koristio maglite lampu. Ja se zalazem za model "Vise on a manje autonomije i manje od nezavisnosti".
JJ Beba JJ Beba 01:12 25.07.2008

Re: Ja sam dobrovoljac

Vi kako hocete, a li ja bih se zrtvovao

hulk i velja ilić imaju nešto zajedničko - žrtvovanje za opštu stvar.
tako je i vleja selja hteo onomad da "nagna karlu delponte", da se žrtvuje za nas....pričali batić & St Protić o tome na pinku
:)
Strongman Strongman 01:14 25.07.2008

Re: Ja sam dobrovoljac

angie01
ma znamo mi te tvoje obrachune- shto se zavrshavaju na haubi:)- al nije TO sada ideja.



Pa kako da kazem onda "Jebo devedesete".

Ko ce ako necu ja?! Jel tako bese.

Kad ako ne sad?!

Koga ako ne ... devedesete
Unfuckable Unfuckable 01:16 25.07.2008

Re: Ja sam dobrovoljac

Pa kako da kazem onda "Jebo devedesete".
Ko ce ako necu ja?! Jel tako bese.
Kad ako ne sad?!
Koga ako ne ... devedesete


ovo...
STOJI !

svaka čast.
rekoh ti, možeš ti i bolje
ovo, ne da nije bolje
najbolje je
: ))))))
Strongman Strongman 01:18 25.07.2008

Re: Ja sam dobrovoljac

JJ Beba
Vi kako hocete, a li ja bih se zrtvovao

hulk i velja ilić imaju nešto zajedničko - žrtvovanje za opštu stvar.
tako je i vleja selja hteo onomad da "nagna karlu delponte", da se žrtvuje za nas....pričali batić & St Protić o tome na pinku
:)



Ja molim da me se ne spominje u istom postu sa Cacanskom Pamelom Ilic koja je spasila zenu koja se davila na regati u vodi dubine 45 cm a niko nije video osim PR ekipe.

JJ Bebo, ako boga znasne huli moju zrtvu. Ja to u ime svih nas iz ___set i neke...


Batic je ok, ali ja slusao St-a u Bostonu za vreme Iznogudovanja i bolje da neznas sta je pricao. Slusao sam ga tada i nikada vise.
Strongman Strongman 01:21 25.07.2008

Re: Ja sam dobrovoljac

ovo...
STOJI !

svaka čast.
rekoh ti, možeš ti i bolje
ovo, ne da nije bolje
najbolje je
: ))))))


Da je ona UNFUKABLE ja bih se pivukao, ali koliko znamo ona ne priznaje UN i ostale medjunarodne entitete pa joj ostaje svega 7 slova od tvog nadimka.

I kao sto Milo Djukanovic ponesen pijanstvom Moskovskih noci rece "u ruke Mandusica Vika bice svaka ruka..."

Ovo za MIla u Moskvi samo pitaj, a ja cu da ti pricam. Vido a nije bilo u novinama. Bio i jos neko sa Milom a ne mozete da pogodite ko.
Strongman Strongman 01:21 25.07.2008

Re: Ja sam dobrovoljac

I neku prigodnu muziku, npr:


Alal vera za izbor :))
Unfuckable Unfuckable 01:24 25.07.2008

Re: Ja sam dobrovoljac

poznato je da Mylo ume da se opusti
...da nije - Kimbo ?
Strongman Strongman 01:42 25.07.2008

Re: Ja sam dobrovoljac

Ajde kad imam informaciju pa mozda je tacna a mozda i nije. Ali kad sam VIDEO licno na tajkunskoj zurci u Moskvi sa kime je sedeo... Nisam bio lenj kupio sam sve novine. NISTA.
Unfuckable Unfuckable 01:57 25.07.2008

Re: Ja sam dobrovoljac

da nisu novine bile "juĆerašnji broj", što bi Hus rek'o. a Aki otpev'o?
imam neki blagi osećaj da će neusnuli blogeri dobiti "bonus Strongman" txt, right here, right now.... : )))))

Unfuckable The Budan
angie01 angie01 02:00 25.07.2008

Re: Ja sam dobrovoljac

Vise on a manje autonomije i manje od nezavisnosti".


vishak anatomije- manjak nezavisnosti.
angie01 angie01 02:01 25.07.2008

Re: Ja sam dobrovoljac

koja je spasila zenu



eee, necemo veljda opet na ta osetljiva spashavanja:)))
Strongman Strongman 09:22 25.07.2008

Re: Ja sam dobrovoljac

angie01
Vise on a manje autonomije i manje od nezavisnosti".


vishak anatomije- manjak nezavisnosti.




Visak anatomije - hahahahaaaa


odlican termin za silione


Angie u formi si, dakle
Strongman Strongman 09:23 25.07.2008

Re: Ja sam dobrovoljac

Unfuckable
da nisu novine bile "juĆerašnji broj", što bi Hus rek'o. a Aki otpev'o?
imam neki blagi osećaj da će neusnuli blogeri dobiti "bonus Strongman" txt, right here, right now.... : )))))

Unfuckable The Budan


Idi u PM pa vidi poruku.
Unfuckable Unfuckable 09:46 25.07.2008

Re: Ja sam dobrovoljac

Idi u PM pa vidi poruku.


hvala.
Rusija je definitivno postala Centar Sveta, kaj ne ?
margos margos 14:35 25.07.2008

Re: Ja sam dobrovoljac

Idi u PM pa vidi poruku.

Milane, svaki put kad nekom OVO napišeš... ja se stresem...
Džaba što ukapiram dok dođem do kraja, ali 'idi u PM'... uh...
:))
pnbb pnbb 14:57 25.07.2008

Re: Ja sam dobrovoljac

da nisu novine bile "juĆerašnji broj", što bi Hus rek'o. a Aki otpev'o

aj podseti u kojoj to pesmi bese
Strongman Strongman 15:01 25.07.2008

Re: Ja sam dobrovoljac

margos
Idi u PM pa vidi poruku.

Milane, svaki put kad nekom OVO napišeš... ja se stresem...
Džaba što ukapiram dok dođem do kraja, ali 'idi u PM'... uh...
:))



Bas si kuul tako ustresena )
margos margos 15:10 25.07.2008

Re: Ja sam dobrovoljac

Bas si kuul tako ustresena )

Zezaš zezaš, u ovom ozbiljnom trenutku:))
Unfuckable Unfuckable 15:19 25.07.2008

Re: Ja sam dobrovoljac

aj podseti u kojoj to pesmi bese



"Samo sjećanja",
akojebitno
Strongman Strongman 20:05 25.07.2008

Re: Ja sam dobrovoljac

margos
Bas si kuul tako ustresena )

Zezaš zezaš, u ovom ozbiljnom trenutku:))



Nisam znao da "Hilendar jos gori"

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana