I dalje drkćem od dostojanstva

Velimir Ćurgus Kazimir RSS / 29.07.2008. u 21:55

Da li će, naime, biti mesta za sve koji hoće da se sklone kod radikala u Pariskoj? Koliko vidim, u blizini rukovodstva je najsigurnije. Tamo će svi novinari biti na sigurnom. Osim toga dobiće i punu i potpunu informaciju o tome da je grupa ubačenih provokatora minirala ono što su planirali radikali i njihovi narodnjački prijatelji.

Sve je ovo jedno veliko foliranje, od najave 2000 ljudi koji će obezbedjivati miting, pa do političkih kritika upućenih izdajnicima i samom predsedniku Srbije, i sve ovo bi moglo da posluži za jedan efikasan i organizovani kontraudar vlasti i normalnog sveta.

Sada bi, medjutim, trebalo pomoći ljudima koji su došli iz unutrašnjosti u Beograd i koji su se raštrkali na sve strane. Ukoliko su  neki od njih zalutali na Kalemegdanu bilo bi neophodno organozovati njihovo pronalaženje i spašavanje. Bojim se, naime, da neki od njih ostanu u Beogradu izgubljeni mesecima, pa i godinama, poput onih japanskih vojnika po filipinskim ostrvima koji su tamo živeli ne znajući da je rat odavno završen.

Koliko noćas bilo bi neophodno da se krene u akciju.

Veoma mi je žao što je Aleksandar Vućić malo dobio po ledjima što nije u redu pošto je on samo hteo da iskaže svoj politički stav. Stvarno nema smisla što navijači nisu hteli da slušaju Vučića. Ja sam pogrešno mislio da su oni potpunu u skladu i da dele zajedničke ideale tabanja i sile koja jedina može da nam donese slobodu i sreću.

Sutra u jutro očekujem da će pripadnici Radikalne stranke i njihovi simpatizeri da počiste grad, oprave izloge, nadoknade štetu, i iznad svega se izvine Beogradjanima. Živela slobodna i dostojanstvena Srbija!

Haug!



Komentari (95)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

JJ Beba JJ Beba 22:03 29.07.2008

prekomerna uoptreba palica :))

kaže vučić, policija kriva za nemire
hahahahhah
prekomerna upotreba palica
hahahahhahah
jbt videla sam svojim očima kako policija neće da ih tuče..tek kad su ih zasuli stenama, ne kamenicama
mariopan mariopan 22:11 29.07.2008

Re: prekomerna uopteba palica :))

Opet drktavica?
Ma da nisi ti bolestan? Iskljuci klimu nije zdravo stalno drktati )))

Sta se dogadja zapravo, nema nista na tv a ja nisam u BG pa nemam pojma. Ko koga i zasto? Mislim zar se nisu razisli?
JJ Beba JJ Beba 22:18 29.07.2008

Re: prekomerna uopteba palica :))

mariopan
Opet drktavica?Ma da nisi ti bolestan? Iskljuci klimu nije zdravo stalno drktati )))Sta se dogadja zapravo, nema nista na tv a ja nisam u BG pa nemam pojma. Ko koga i zasto? Mislim zar se nisu razisli?

nonstop juri hitna pomoć.
eto to se događa
live sa terazija i balkanske
ivana23 ivana23 23:36 29.07.2008

Re: prekomerna uopteba palica :))

ivana23 ivana23 23:37 29.07.2008

Re: prekomerna uopteba palica :))


povredjeni policajac
ivana23 ivana23 23:39 29.07.2008

Re: prekomerna uopteba palica :))

JJ Beba JJ Beba 23:54 29.07.2008

Re: prekomerna uopteba palica :))

ma kakava prekomerna upotreba palica....
krenuli su na demonstrante / huligane tek kad se više nije moglo povlačiti od naleta stenčuga, baklji i drvenih palica....
kamo sreće da je takva policija bila i naše vreme...
mariopan mariopan 00:16 30.07.2008

Re: prekomerna uopteba palica :))

Ja do sada gledala...a sto su oni maskirani..mislim ako su fini, mirni i posteni protestanti zasto im ne vidimo lica?
r0811n r0811n 00:24 30.07.2008

Re: prekomerna uopteba palica :))

mariopan
Ja do sada gledala...a sto su oni maskirani..mislim ako su fini, mirni i posteni protestanti zasto im ne vidimo lica?


Ovo je jednostavno licemerno.
To sto je u trendu i pravoverno, to nije opravdanje.

Najzad, u čemu se ovi ,,huligani,,( zvanično promovisan termin večeras na b92) razlikuju od onih huligana iz 90tih?
Da li su to radikali, demokrate, navijači,?
Ideološke ostrašćenosti?
Ne , to su izgubljeni, mladi ljudi u svom primitivnom buntu.
Da li je večeras B92 sa terminime ,,huligani,, večeras ličila na RTS iz 90-zih?
Jeste.
Beingness Beingness 00:55 30.07.2008

Re: prekomerna uopteba palica :))

^ Ne slazem se uopshte.

Ovo su huligani. I kada ih sada mediji nazovu huliganima, to je u redu jer to jesu huligani.
Devedesetih, protestanti nisu bili huligani a nazivani su tim imenom. U tome je razlika.

Bili oni izgubljeni mladi ljudi ili ne, dela su ta koja ih chine huliganima.
jesen92 jesen92 10:43 30.07.2008

Re: prekomerna uoptreba palica :))

...gde nadjose stene....?
jesen92 jesen92 10:52 30.07.2008

Re: prekomerna uopteba palica :))

alooo....gde si ti video devedesetih da je neko iz cista mira gadjao kamenicama policiju, razbijao izloge, palio, nosio u rukama baklje i palice.....ljudi su nosili samo pistaljke i eventualno jaja....a ja nisam toliko izlapela da se ne secam....policija je bila ta koja je nasrtala na demonstrane i onda je u incidentnim situacijama bilo i obrnutih dejstava u samoodbrani.....tu i tamo pojavila se i neka budala sa "nase strane"....ali to su zaista bili pojedinacni slucajevi.....najvece "huliganstvo" desilo se 5 oktobra ulaskom u Skupstinu....posle 10 godina mirnog protestvovanja u kome su gradjani dobijali batine ni krivi ni duzni.....
r0811n r0811n 11:01 30.07.2008

Re: prekomerna uopteba palica :))

jesen92
alooo....gde si ti video devedesetih da je neko iz cista mira gadjao kamenicama policiju, razbijao izloge, palio, nosio u rukama baklje i palice.....ljudi su nosili samo pistaljke i eventualno jaja....a ja nisam toliko izlapela da se ne secam....policija je bila ta koja je nasrtala na demonstrane i onda je u incidentnim situacijama bilo i obrnutih dejstava u samoodbrani.....tu i tamo pojavila se i neka budala sa "nase strane"....ali to su zaista bili pojedinacni slucajevi.....najvece "huliganstvo" desilo se 5 oktobra ulaskom u Skupstinu....posle 10 godina mirnog protestvovanja u kome su gradjani dobijali batine ni krivi ni duzni.....


Više očigledno ne postoje ,,strane,,.
Sve se svelo na jednu-jedinstvenu licemernu kaljugu.
pnbb pnbb 14:59 30.07.2008

Re: prekomerna uopteba palica :))

gde si ti video devedesetih da je neko iz cista mira gadjao kamenicama policiju

pa sad, istine radi, bila je jedna dobra sorka oko slavije, dal bese 98, posle neke zvezdien utakmice... medjutim daleko od toga da su kerovi sedeli skrstenih ruku...

ali , takodje istine radi, izjednacavati te huligane s ovima dans je takodje licemeno... kad smo vec kod licemerja
anelie anelie 22:08 29.07.2008

da li

ima nekih video zapisa sa "protesta"?
mariopan mariopan 22:13 29.07.2008

Re: da li

To i ja pitam.
JJ Beba JJ Beba 22:15 29.07.2008

Re: da li

anelie
ima nekih video zapisa sa "protesta"?

bilo direktno na B92
a ceo miran & dostojanstven miting, sa sve živela velika srbija u plaćenom terminu išao na TV KCM ili tako nekako
a da si videla aleksandru janković ...jbt loodilo
Tibor Jóna Tibor Jóna 22:16 29.07.2008

Re: da li

anelie
ima nekih video zapisa sa "protesta"?


ne. protest je izmisljen.
a ako se i pojave snimci - ne verujte - foto montaza i photoshop! djavolji naum!

bacalo se cvece na policiju da se okiti... ali malo ctr+c i malo ctrl+v i cvetic postao kamenchuga.

AlexDunja AlexDunja 22:23 29.07.2008

Re: da li

a da si videla aleksandru janković ...jbt loodilo

ma daaaj:))
ja nisam, a zelim,
ona mi jefavorit, odavno, da ne pricam odkad
)
mariopan mariopan 22:27 29.07.2008

Re: da li

JJ Beba
anelie
ima nekih video zapisa sa "protesta"?

bilo direktno na B92
a ceo miran & dostojanstven miting, sa sve živela velika srbija u plaćenom terminu išao na TV KCM ili tako nekako
a da si videla aleksandru janković ...jbt loodilo

Nema, evo ja po kanalima prevrcem nema nista...bre ovo je i Sloba radio, nema nista da mi iz provincije vidimo.
JJ Beba JJ Beba 22:31 29.07.2008

Re: da li

mariopan

JJ Beba

anelieima nekih video zapisa sa "protesta"?bilo direktno na B92a ceo miran & dostojanstven miting, sa sve živela velika srbija u plaćenom terminu išao na TV KCM ili tako nekakoa da si videla aleksandru janković ...jbt loodiloNema, evo ja po kanalima prevrcem nema nista...bre ovo je i Sloba radio, nema nista da mi iz provincije vidimo.

ma bilo sve vreme na B92, čak je i RTS imao live sa ulica
sada sve gotovo...
evo ja će ti kažem, sve polupano, juri hitna pomoć, trostruki kordon kod elektrodistribucije, misris suzavca...
mariopan mariopan 22:38 29.07.2008

Re: da li

JJ Beba
mariopan

JJ Beba

anelieima nekih video zapisa sa "protesta"?bilo direktno na B92a ceo miran & dostojanstven miting, sa sve živela velika srbija u plaćenom terminu išao na TV KCM ili tako nekakoa da si videla aleksandru janković ...jbt loodiloNema, evo ja po kanalima prevrcem nema nista...bre ovo je i Sloba radio, nema nista da mi iz provincije vidimo.

ma bilo sve vreme na B92, čak je i RTS imao live sa ulica
sada sve gotovo...
evo ja će ti kažem, sve polupano, juri hitna pomoć, trostruki kordon kod elektrodistribucije, misris suzavca...

Fala na ispomoci, kako i da vidim kad sedim za kompom a tv radi na nekom levom kanalu, sad kada sam htela da vidim ono nema nista...e samo fali da neko glavom plati tu budalastinu i to opet necije dete? E nikad pameti ovde.
JJ Beba JJ Beba 22:48 29.07.2008

Re: da li

AlexDunja
a da si videla aleksandru janković ...jbt loodiloma daaaj:))ja nisam, a zelim,ona mi jefavorit, odavno, da ne pricam odkad)

ja sam upoznata sa slučejem....
ova faza sa veljom je najjača
ona sa SPO je malo dete za ovu hrišćanko/domaćinsko/ estradno/psihološko / manastirsku fazu...
ima sve uslve da bude kalfa kod doktora nadri radovana 3D karadžića udato dabić
spomenula je semafora vladu, srpstvo, pravoslavlje, velju ilića ma ne može se zapamti...
al bila je elegantna u letnjoj plavoj hlaljini bogougodno golih ramena i mandril šminkom
žena je odavno otišla..
r0811n r0811n 22:51 29.07.2008

Re: da li

,,bilo direktno na B92,,

A i čulo se: ,,Snimaj, snimaj, pazi ovo nije za nas, ovo snimamo za policiju!,,


ekipa B92.

Mislim......
AlexDunja AlexDunja 22:59 29.07.2008

Re: da li

JJ Beba
AlexDunja
a da si videla aleksandru janković ...jbt loodiloma daaaj:))ja nisam, a zelim,ona mi jefavorit, odavno, da ne pricam odkad)

ja sam upoznata sa slučejem....
ova faza sa veljom je najjača
ona sa SPO je malo dete za ovu hrišćanko/domaćinsko/ estradno/psihološko / manastirsku fazu...
ima sve uslve da bude kalfa kod doktora nadri radovana 3D karadžića udato dabić
spomenula je semafora vladu, srpstvo, pravoslavlje, velju ilića ma ne može se zapamti...
al bila je elegantna u letnjoj plavoj hlaljini bogougodno golih ramena i mandril šminkom
žena je odavno otišla..

pratim od pre spo faze:))
sporadicno, doduse:)
ali sam fan
modni detalji su doprineli da skontam
kontekst, thanx
znam da se ne moze upamtiti, radi toga i zalim sto ne svedocih
ugodjaju:)))) bice toga....
Jelica Greganović Jelica Greganović 23:00 29.07.2008

Evo ovde

Beingness Beingness 01:12 30.07.2008

Re: da li

JJ Beba
AlexDunja
a da si videla aleksandru janković ...jbt loodiloma daaaj:))ja nisam, a zelim,ona mi jefavorit, odavno, da ne pricam odkad)

ja sam upoznata sa slučejem....
ova faza sa veljom je najjača
ona sa SPO je malo dete za ovu hrišćanko/domaćinsko/ estradno/psihološko / manastirsku fazu...
ima sve uslve da bude kalfa kod doktora nadri radovana 3D karadžića udato dabić
spomenula je semafora vladu, srpstvo, pravoslavlje, velju ilića ma ne može se zapamti...
al bila je elegantna u letnjoj plavoj hlaljini bogougodno golih ramena i mandril šminkom
žena je odavno otišla..



Ja sam je vol'o kao mali. Vodila je dechju emisiju Nedeljnik, sa - zamislite - Zarkom Koracem. Ja imao 8 godina i poslao im pismo za rubriku Dragi Nedeljniche, a oni mi odgovorili :))

Lepo kazu koristite kondom. Al eto, negde se zarazila Čavoški virusom, nema tu mnogo spasa sad...
katarinamedici92 katarinamedici92 10:22 30.07.2008

Re: da li

JJ Beba

da si videla aleksandru janković ...jbt loodilo

Jao, nemojte nju, svašta mislim o njoj, ali izgubila je ćerku, ona ne odgovara za svoje postupke, razumite je.
jesen92 jesen92 11:00 30.07.2008

Re: da li

jj...ja mislim da je ona tj AJ prolupala posle licne tregedije sa detetom...tako sam bar ja cula....pa joj ne zameram sto propagira hriscansko/domacinsku srbiju.......ne verujem da se i ona slaze sa ovima sto pale i gadjaju stenama....
JJ Beba JJ Beba 12:52 30.07.2008

Re: da li

katarinamedici92

JJ Bebada si videla aleksandru janković ...jbt loodiloJao, nemojte nju, svašta mislim o njoj, ali izgubila je ćerku, ona ne odgovara za svoje postupke, razumite je.

kako ne odgovara za svoje postupke?
ona vrlo dobro zna šta radi. njeni govori si puni blačenja, huškanja...itekako je odgovorna....
lična tragedija nije opravdanje nizašta....
pravoslavlje koje ona propoveda je smejujira......
JJ Beba JJ Beba 13:05 30.07.2008

Re: da li

jesen92
jj...ja mislim da je ona tj AJ prolupala posle licne tregedije sa detetom...tako sam bar ja cula....pa joj ne zameram sto propagira hriscansko/domacinsku srbiju.......ne verujem da se i ona slaze sa ovima sto pale i gadjaju stenama....

bila je na demonstracijama ispred slovenačke ambasade16. februara koje su organizovale ultradesničarske organizacije obraz, 1389, nomokamon i ostali neofašisti, što je bila samo generalna proba za paljenje i uništavanje ambasada posle proglašenja nezavisnoti kosova. stajala je u prvim redovima., vatreno govorila, podržavala te momke u kapuljačama....kako nije odgovorna?
ako nije dgovorna za svoje postupke, što znači da joj je mesto u ustanovi, kako može biti poslanica koju štiti imunitet od svake druge odgovornosti?...izgleda da je ona duplo zaštićena....
smrt njene ćerke je sasvim druga stvar, njena privatna stvar i nema nikakve veze sa ovim što sada radi. ne može biti opravdanje...
Beingness Beingness 13:40 30.07.2008

Re: da li

katarinamedici92
JJ Beba

da si videla aleksandru janković ...jbt loodilo

Jao, nemojte nju, svašta mislim o njoj, ali izgubila je ćerku, ona ne odgovara za svoje postupke, razumite je.


Hm, to nisam znao. Izgleda da čak ni kada si psiholog ne možeš uvek da nađeš najbolji način da se izboriš sa teškom situaijom.
jesen92 jesen92 15:08 30.07.2008

Re: da li

..JJ..nisam ni mislila da treba da bude zasticena za sve to sto si spomenula...ja sam mislila na one njene emisije o crkvi i pravoslavlju u kojima se vidi da je "prolupala" pa ja u tom smislu imam neka opravdanja za nju...doduse, slusala sam i jedan njen huskacki govor u skupstini....ipak nisam verovala da je takva i na "delu"...nisam imala prilike da je vidim ni na molibanu ni juce.....
JJ Beba JJ Beba 16:30 30.07.2008

Re: da li

jesen92
..JJ..nisam ni mislila da treba da bude zasticena za sve to sto si spomenula...ja sam mislila na one njene emisije o crkvi i pravoslavlju u kojima se vidi da je "prolupala" pa ja u tom smislu imam neka opravdanja za nju...doduse, slusala sam i jedan njen huskacki govor u skupstini....ipak nisam verovala da je takva i na "delu"...nisam imala prilike da je vidim ni na molibanu ni juce.....

jeseni znam šta si mislila....
mene užasno nervira što uvek nalazimo opravdanja u ličnim tragedijamama... i sama sam bila sklona tome
i general Mladić ima sličnu ličnu tragediju..zar i za njega to da bude opravdanje?

AJ neviđeno huška svojim govorima, tobož zavijenih u pravoslavlje...tim gore što je kao svoju misliju života i iskupljenja izabrala širenje jevanjđelja....to što ona radi nema veze sa pravoslavljem
uvek je bila dobar vojnik partije
i za SPO i sada za Velju....
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 16:37 30.07.2008

Re: da li

o što ona radi nema veze sa pravoslavljem

Ti si vezista pravoslavlja ?
JJ Beba JJ Beba 16:49 30.07.2008

Re: da li

Ninoslav Randjelovic
o što ona radi nema veze sa pravoslavljemTi si vezista pravoslavlja ?

jesam.
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 16:52 30.07.2008

Re: da li

jesam.

Pretpostavljam da to jesi zahvaljujuci samoj sebi, zar ne ?
JJ Beba JJ Beba 17:08 30.07.2008

Re: da li

Ninoslav Randjelovic
jesam.Pretpostavljam da to jesi zahvaljujuci samoj sebi, zar ne ?

da zahvaljujući sebi i primnjenom znanju...
ali ti neću reću reći poreklo mog znanja.....
mnogo se razlikuje od vašeg znanja hibridnog prravoslavlja koje širite vi, velike patriJote
ili ste vi uzeli tapiju na veru?
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 17:55 30.07.2008

Re: da li

da zahvaljujući sebi i primnjenom znanju...
ali ti neću reću reći poreklo mog znanja.....
mnogo se razlikuje od vašeg znanja hibridnog prravoslavlja koje širite vi, velike patriJote
ili ste vi uzeli tapiju na veru?

Izvini, a jel' ti to pitas mene licno ili pricas onako uopste ?
U svakom slucaju, pojma nemam sta pricas, ali
samo ti uzivaj u tom svom znanju i srecno u svemu !
:)))
JJ Beba JJ Beba 18:12 30.07.2008

Re: da li

Ninoslav Randjelovic
da zahvaljujući sebi i primnjenom znanju...ali ti neću reću reći poreklo mog znanja.....mnogo se razlikuje od vašeg znanja hibridnog prravoslavlja koje širite vi, velike patriJoteili ste vi uzeli tapiju na veru?Izvini, a jel' ti to pitas mene licno ili pricas onako uopste ?U svakom slucaju, pojma nemam sta pricas, ali samo ti uzivaj u tom svom znanju i srecno u svemu !:)))

naravno da pojma nemaš
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 18:32 30.07.2008

Re: da li

naravno da pojma nemaš

Eto, slazemo se ! Dakle, samo uzivaj u svom znanju.
JJ Beba JJ Beba 18:54 30.07.2008

Re: da li

Ninoslav Randjelovic
naravno da pojma nemašEto, slazemo se ! Dakle, samo uzivaj u svom znanju.

dakle, ne slažemo se niučemu
hvala, uživam u svemu što radim
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 18:59 30.07.2008

Re: da li

dakle, ne slažemo se niučemu

Dobro. Slazem se da se ne slazemo.
Tvoje znjanje je samo tvoje i nicije vise. A, [psebno ne moje.
Ti si ta koja zna znanje. Ja to svakako nisam. Ja nemam znanje.
I vezista pravoslavlja si ti, kao sto se vec istakla ranije.
Ja tonisam.
Kao sto si ti to vec rekla.
Jel' ok ovako ?
Ili nije ?
Ili i jeste i nije ?
JJ Beba JJ Beba 19:35 30.07.2008

Re: da li

Ninoslav Randjelovic
dakle, ne slažemo se niučemuDobro. Slazem se da se ne slazemo.Tvoje znjanje je samo tvoje i nicije vise. A, [psebno ne moje. Ti si ta koja zna znanje. Ja to svakako nisam. Ja nemam znanje.I vezista pravoslavlja si ti, kao sto se vec istakla ranije. Ja tonisam.Kao sto si ti to vec rekla.Jel' ok ovako ?Ili nije ?Ili i jeste i nije ?

sve si u pravu....znam znanje
i ne moraš više da troluješ kazimirov blog.
dosadan si
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 20:33 30.07.2008

Re: da li

sve si u pravu....znam znanje
i ne moraš više da troluješ kazimirov blog.
dosadan si

Vazi. Necu da trolujem Kazimirov blog.
Ti mozes.
Ti nisi dosadna.
JJ Beba JJ Beba 20:40 30.07.2008

Re: da li

Ti nisi dosadna.

znam
Vazi. Necu da trolujem Kazimirov blog.

kul
cheshko cheshko 21:23 30.07.2008

Re: da li


Ja sam je vol'o kao mali. Vodila je dechju emisiju Nedeljnik, sa - zamislite - Zarkom Koracem. Ja imao 8 godina i poslao im pismo za rubriku Dragi Nedeljniche, a oni mi odgovorili :))

Lepo kazu koristite kondom. Al eto, negde se zarazila Čavoški virusom, nema tu mnogo spasa sad...



Ne da je nesto bitno, ali mislm da se emisija zvala Ponedeljnik.... to jos dok je deciji program ista valjao na RTB, da me kazem, postojao
Beingness Beingness 22:16 30.07.2008

Re: da li

cheshko


Ne da je nesto bitno, ali mislm da se emisija zvala Ponedeljnik.... to jos dok je deciji program ista valjao na RTB, da me kazem, postojao


Ah, znam... *uzdasi puni nostalgije*

Ja sam 99% siguran da je bio Nedeljnik, no nije bitno. Bila je dobra emisija za shkolarce :)
queeria92 queeria92 22:18 29.07.2008

Pa dokle više...

I dalje drkćem od dostojanstva


Ja sam ljubomoran!!!
Ja drkćem maksimalno do 15 minuta, ako je crveno slovo onda i duže...
Valjda ću i ja tako moći, kad omatorim, da drkćem satima...

Ali, UPOZORENJE:

mariopan mariopan 22:22 29.07.2008

Re: Pa dokle više...

Lud stoposto ))
Ali domacin to radi dostojanstva ili dostojanstveno, nisam bas najbolje razumela
queeria92 queeria92 22:27 29.07.2008

Re: Pa dokle više...

Pa ja ne znam za domaćina, ali ja drkćem od uzbuđenja... da se smirim...
Naročito večeras... Gledam onu polugolu mladež na ulicama Beograda, kako skidaju pantalone i pokazuju dupe policiji... i samo drkćem :)
mariopan mariopan 22:39 29.07.2008

Re: Pa dokle više...

queeria92
Pa ja ne znam za domaćina, ali ja drkćem od uzbuđenja... da se smirim...
Naročito večeras... Gledam onu polugolu mladež na ulicama Beograda, kako skidaju pantalone i pokazuju dupe policiji... i samo drkćem :)

Nisi ti lud, povlacim rec ))
Velimir Ćurgus Kazimir Velimir Ćurgus Kazimir 23:04 29.07.2008

Re: Pa dokle više...

Preselo mi je drhtanje (to je polucitat iz Kjerkegorove "Strepnje i drhtanja" jer vidim da taj termin mnogo vise privlaci blogere od onoga što se dešava u Beogradu. Poslednja vest je da ima 47 povredjenih. Na srecu nema teže povredjenih. Vucuc, koji je dobio par udaraca po ledjima, deluje kao da će da zaplače. Setio sam se Vesne Pešić iz demonstracija 96/97 kada je dobila batine kod Brankovog mosta. Nije bilo televizije da o tome da izjavu. Da li se Vucic seca tog dogadjaja? Začudo u to vreme nije bilo navijača koji bi se tukli sa policijom.

A da li se neko seća kada je Arkan fizički napao Vladu Mijanovića kod Ateljea 212, negde krajem sedamdesetih (Tito je bio još živ) zbog toga jer je brukao Maršala i bio disident?
Kako je samo ta bagra navijačka decenijam imala poseban tretman i položaj, kako su ih koristili i kako su oni u tome samo uživali.

Pored mene, na Bulevaru, zamiču autobusi sa radikalima. Zamiču u mrak, dok u njima klimaju umorne glave. Video sam posle podne i minibus Skupštine opštine Kučevo kako ide bulevarom prema centru. Mislim: šta će posle svega ovi ljudi da misle o Beogradu, kakve će priče da donesu u svoje mesto.
A baš sam nešto mislio da odem u Kučevo i da otkrijem zašto ovaj grad neće da se njego Dom kulture nazove po Djordju Marjanoviću. Valjda ljudi imaju neke druge planove - možda će Dom kulture poneti ime Mirka Zurovca!
Jelica Greganović Jelica Greganović 23:15 29.07.2008

Konačno

je bar puta kusnuo ono što je skuvao...i kanda mu pripala muka.

silver bullet silver bullet 23:23 29.07.2008

Re: Konačno

Konačno


Ja se ne secam da je policija polivala vodom i pridrzavala Vesnu Pesic ili Zorana Djindjica.

E Vucicu, i pendrek fingiras.

Sve je fol i poza.
Jelica Greganović Jelica Greganović 23:28 29.07.2008

Re: Konačno

Vidiš da mu se raskopčalo dugme na trbi...krajnje je dramatično...a i usne su mu izgubile prirodnu plavu boju...
MightyNora MightyNora 23:38 29.07.2008

Re: Konačno

Jel neko video trenutak kada je na kraju govora Tome uleteo jedan lik na scenu i bio izbacen od strane Vucica licno?
queeria92 queeria92 00:02 30.07.2008

Re: Konačno

Ja se ne secam da je policija polivala vodom i pridrzavala Vesnu Pesic ili Zorana Djindjica.


Pa ne mogu preko noći da počnu da tuku bivše drugare :))
ioOoi ioOoi 00:07 30.07.2008

Re: Konačno

je bar puta kusnuo ono što je skuvao...i kanda mu pripala muka.


Opasan momenat je bio kada je krenuo da ih sa žardinjere ubedjuje , najverovatnije da se ne tuku itd. i kada mu je prišla gomila, mudžahedinski zavijenih boraca koja salutira fašistički dok se jedan obreo popred Ace i zagrlio ga da ga što bolje čuje. Sledbenički su ga neki slušali a neki su urlali svoje parole.

Aca nam se tada smorio i sišao sa žardinjere na koju se potom popelo njih 5.

I tako ta žardinjera postade sveto mesto radikalske borbe, o kojoj će se prepričavati :)
mariopan mariopan 00:19 30.07.2008

Re: Konačno

Jelica Greganović
je bar puta kusnuo ono što je skuvao...i kanda mu pripala muka.


Place covek ja videla na tv ))))))))))
Aj dobro mozda mu suzavac malo pomogao da zaplace al daj sta das
ioOoi ioOoi 23:58 29.07.2008

Neverovatno je bilo na B92

kao u odlično montiranom preseku i rezimeu poslednjih 20 godina. Radikalni nacionalisti drže usplahirene govore o svetosti svoje borbe dok horde razbijaju, pljačkaju, lupaju i ubijaju. Samo što se sada to dešva umesto na mestima koja su daleko jedna od drugih 300 kilometara - na Trgu Republike i u Makedonskoj.

Ne smem da zamislim šta je u vreme Slobinih govora Loran, lokalni puknuti narkoman radio po Hrvatskoj i Bosni.

Kakva jebekevestična simbolika. I to lajv.

I kako ja da gledam posle ovoga neki holivudski film i da mi on kao bude zanimljiv?
NNN NNN 00:19 30.07.2008

Grešim...

...ili je ovo bio oproštajni miting srs&Co?
mariopan mariopan 00:20 30.07.2008

Re: Grešim...

NNN
...ili je ovo bio oproštajni miting srs&Co?

Bice da jeste.
Velimir Ćurgus Kazimir Velimir Ćurgus Kazimir 00:41 30.07.2008

Re: Grešim...

Može li neko da mi odgovori da li je večeras na završnom, oproštajnom mitingu pevao Šarl Aznavur? Sve vreme sam pratio dogadjaje na potezu Makedonska - Dečanska pa mi se svest malo suzila na navijače i policajce. Tako sam propustio kultuno-političku dimenziju koncerta. Nije u redu da Aznavur peva dok je Drajfus u zatvoru. Ukoliko je stvarno pevao i ukoliko su organizatori čuli za Drajfusa.
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 00:45 30.07.2008

Re: Grešim...

Može li neko da mi odgovori da li je večeras na završnom, oproštajnom mitingu pevao Šarl Aznavur?

Jeste. Pevao je na kineskom.
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 00:47 30.07.2008

Re: Grešim...

Velimir Ćurgus Kazimir
Ukoliko je stvarno pevao i ukoliko su organizatori čuli za Drajfusa.

Mislim da su oni skloniji da se poistovecuju sa Kluzoom... ;o))

(tj. oni kontekst ne bi prepoznali ni da ga stave pored, recimo, kruske, stolice i kvarca)
Tibor Jóna Tibor Jóna 06:50 30.07.2008

Re: Grešim...

Velimir Ćurgus Kazimir
Može li neko da mi odgovori da li je večeras na završnom, oproštajnom mitingu pevao Šarl Aznavur? Sve vreme sam pratio dogadjaje na potezu Makedonska - Dečanska pa mi se svest malo suzila na navijače i policajce. Tako sam propustio kultuno-političku dimenziju koncerta. Nije u redu da Aznavur peva dok je Drajfus u zatvoru. Ukoliko je stvarno pevao i ukoliko su organizatori čuli za Drajfusa.


mislim da je pevala beti jurkovic...
katarinamedici92 katarinamedici92 10:28 30.07.2008

Re: Grešim...

Pevala je, u stvari cvrkutala Lidija Vukićević, mislim, stvarno je dobra ženska, nema šta, ma glumica bre..., samo koje ono behu karakterne uloge?
jesen92 jesen92 11:16 30.07.2008

Re: Grešim...

.....moze li neko meni da odgovori, postoje li "profesionalni navijaci" u EU zemljama, USA.....i uopste u svim zemljama koje su civilizacijski daleeekoooo ispred nas.....? ako postoje, da li si oni po pravilu patriJote bez obzira za koji klub navijaju....?
Beingness Beingness 13:42 30.07.2008

Re: Grešim...

katarinamedici92
Pevala je, u stvari cvrkutala Lidija Vukićević, mislim, stvarno je dobra ženska, nema šta, ma glumica bre..., samo koje ono behu karakterne uloge?



Lidija Vukićević? Ko je to?

Aaaaa, misliš Violeta! :)

Je li to odgovor na tvoje pitanje?
ivana23 ivana23 00:39 30.07.2008

Strani mediji:

Svetski mediji preneli su večeras da se u centru Beograda okupilo između 10.000 i 15.000 ljudi, u znak podrške haškom optuženiku i bivšem lideru bosanskih Srba Radovanu Karadžiću i u želji da blokiraju njegovo očekivano izručenje Haškom tribunalu.
Agencije su opširno izvestile o neredima koje su izazvale grupe demonstranata.

Opsirnije
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 02:46 30.07.2008

Bojazan

Curguz

"Bojim se, naime, da neki od njih ostanu u Beogradu izgubljeni mesecima, pa i godinama"

Ovu istu bojazan, je svojevremeno izvalio Nenad Prokic na LDP blogu.....ja se izvinjavam da nisi ti eventualno Prokic
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 03:13 30.07.2008

Re: Bojazan

Pa nezavisno od autorstva, bojazan deluje prilicno opravdano. Ne treba zaboraviti da su udbaski satrapi tradicionalno upravo na taj nacin sprovodili svoju nakaradnu verziju "modernizacije", "urbanizacije", "elektrifikacije" i ostalih ideoloskih mema: nasiljem nad seljacima, oduzimanjem zemlje, pravljenjem eksperimenata a la kolhozi, sovhozi, itd. Te manje ili vise prinudnim preseljenjem sto podobnih, sto nepodobnih u gradove, tj. predgradja, gde su se mnogi doista osecali kao izgubljeni u tropskim dzunglama... Zato nam je ogroman deo zemlje depopulisan (eno istocne Srbije gde se moze desetinama kilometara putovati kroz predivnu prirodu...bez da se vidi ijedno ljudsko bice ili nastanjena kuca), ali zato cene nekretnina u Beogradu i Novom Sadu su na nivou Tokija i Njujorka bez otprilike hiljaditog dela neophodne infrastrukture i kvaliteta zivota koji imaju ove metropole.
apatrid apatrid 10:49 30.07.2008

Re: Bojazan

Te manje ili vise prinudnim preseljenjem sto podobnih, sto nepodobnih u gradove, tj. predgradja, gde su se mnogi doista osecali kao izgubljeni u tropskim dzunglama...


Ma ti seljaci, stranci... strašno, zar ne?

Zato nam je ogroman deo zemlje depopulisan (eno istocne Srbije gde se moze desetinama kilometara putovati kroz predivnu prirodu...bez da se vidi ijedno ljudsko bice ili nastanjena kuca), ali zato cene nekretnina u Beogradu i Novom Sadu su na nivou Tokija i Njujorka bez otprilike hiljaditog dela neophodne infrastrukture i kvaliteta zivota koji imaju ove metropole.


Kakav si ti biser, MMĆ...
budno_oko budno_oko 18:51 30.07.2008

Re: Bojazan

Velimir Ćurgus Kazimir
Sada bi, medjutim, trebalo pomoći ljudima koji su došli iz unutrašnjosti u Beograd i koji su se raštrkali na sve strane. Ukoliko su neki od njih zalutali na Kalemegdanu bilo bi neophodno organozovati njihovo pronalaženje i spašavanje. Bojim se, naime, da neki od njih ostanu u Beogradu izgubljeni mesecima, pa i godinama, poput onih japanskih vojnika po filipinskim ostrvima koji su tamo živeli ne znajući da je rat odavno završen.



Bojan Zdravic
"Bojim se, naime, da neki od njih ostanu u Beogradu izgubljeni mesecima, pa i godinama"

Ovu istu bojazan, je svojevremeno izvalio Nenad Prokic na LDP blogu.....ja se izvinjavam da nisi ti eventualno Prokic



Milan M. Ćirković
Pa nezavisno od autorstva, bojazan deluje prilicno opravdano. Ne treba zaboraviti da su udbaski satrapi tradicionalno upravo na taj nacin sprovodili svoju nakaradnu verziju "modernizacije", "urbanizacije", "elektrifikacije" i ostalih ideoloskih mema: nasiljem nad seljacima, oduzimanjem zemlje, pravljenjem eksperimenata a la kolhozi, sovhozi, itd. Te manje ili vise prinudnim preseljenjem sto podobnih, sto nepodobnih u gradove, tj. predgradja, gde su se mnogi doista osecali kao izgubljeni u tropskim dzunglama... Zato nam je ogroman deo zemlje depopulisan (eno istocne Srbije gde se moze desetinama kilometara putovati kroz predivnu prirodu...bez da se vidi ijedno ljudsko bice ili nastanjena kuca), ali zato cene nekretnina u Beogradu i Novom Sadu su na nivou Tokija i Njujorka bez otprilike hiljaditog dela neophodne infrastrukture i kvaliteta zivota koji imaju ove metropole.



Profesor Ćirković uhvaćen nespreman na blogu!

A možda se smisao za humor i ne može naučiti iz stručne literature...

O biološkom(?) enitetu nepoznatog porekla i svrhe (vidi pod Bojan Zdravic) možda neki drugi put.
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 23:54 30.07.2008

Re: Bojazan

apatrid

Kakav si ti biser, MMĆ...

Hteli ste nesto da kazete, druze apatrid? Kako napreduje neostaljinisticki projekat rehabilitacije masovnih zlocina "u ime proletera svih zemalja"? Ako ima nesto konkretno, recite. Ako su uobicajena ad hominem prozivanja, baljezganja i lupetanja, slobodno ignorisite.
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 23:55 30.07.2008

Re: Bojazan

budno_oko

A možda se smisao za humor i ne može naučiti iz stručne literature...

Mozda je budno oko ponekad uocilo da ima raznih vrsta humora: crni, crnji, najcrnji, i patriJotski...
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 00:00 31.07.2008

Re: Bojazan

Milan M. Ćirković
Pa nezavisno od autorstva, bojazan deluje prilicno opravdano. Ne treba zaboraviti da su udbaski satrapi tradicionalno upravo na taj nacin sprovodili svoju nakaradnu verziju "modernizacije", "urbanizacije", "elektrifikacije" i ostalih ideoloskih mema: nasiljem nad seljacima, oduzimanjem zemlje, pravljenjem eksperimenata a la kolhozi, sovhozi, itd. .


Ovako izgleda daleko bolje i jasnije. Mislim da u politickim temama treba izbegavati sifre i matafore, jer vreme verbalnog delikta je odavno proslo. Milane, tvoj mi se stil daleko vise svidja od Curguzovog, mislim "sta je pesnik hteo da kaze stil", bas ne gotivim...misao treba saopstiti otvoreno i jasno, da te ceo svet razume....pa kome se svidi - svidi, molim lepo:)))

Preporuka
coloseum021 coloseum021 00:49 31.07.2008

Vezano za provincijalce

Nije mi jasno zasto smatrate da su ljudi iz "unutrasnjosti" ne mogu snaci u Beogradu, kao da su oni neandertalci odnosno u najmanju ruku nizi primati, blago zaostali ili kako god... Oni se mnogo bolje snalaze u Beogradu od pravih beogradjana, to sam uspeo da shvatim od kako sam se opet doselio u ovu nasu malu zemlju Srbiju. Kao prvi dokaz da se rodjeni beogradjani slabo snalaze u Beogradu je nasa intelektualna elita... Pronadjite deset istaknutih profesora Univerziteta a da su pravi beogradjani, deset istaknutih politicara a da su pravi beogradjani, da ne nabrajam dalje... pa evo i sam predsednik drzave nije rodjeni beogradjanin, na kraju se ispostavi da su svi nasi promasaji pocevsi od Vucica rodjeni beogradjani, a svi ljudi iz tzv. provincije uglavnom nasi pogodci. Sticajem okolnosti, u Srbiju sam se vratio iz mnogo veceg grada nego sto je Beograd, skoro je sest puta veci po broju stanovnika od Beograda, tako da vam pouzdano mogu tvrditi da kod nas ne postoji pravi grad, sve su ovo balkanske mahale, sve ovo sto mi zovemo gradovima su zadimljene mahalurine, a sto se tice unutrasnjosti, uvek sam se pitao sta je unutrasnjost jer mi nije jasno sta je spoljasnjost, valjda unutrasnjost mora imati svoju spoljasnjost, to je ako ne gresim Beograd, ispravite me ako nisam u pravu... Proslo je to vreme kada su postojale provincije u odnosu na Beograd, sada vise nema Jugoslavije, ali opet se govori o nekim provincijama, nekoj unutrasnjosti, nekim provincijalcima, nesposobnjakovicima, mislim da je to razdvajanje velika greska, jer je po tom stanovistu sve izvan beograda provincija, a mi smo kompletno jedna ogromna provincija, odvojena i od sveta i od veka, na zalost, uskoro cemo biti gori od Kube ako nastavimo ovako.
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 01:23 31.07.2008

Re: Vezano za provincijalce

coloseum021
Nije mi jasno zasto smatrate da su ljudi iz "unutrasnjosti" ne mogu snaci u Beogradu, kao da su oni neandertalci odnosno u najmanju ruku nizi primati, blago zaostali ili kako god... Oni se mnogo bolje snalaze u Beogradu od pravih beogradjana, to sam uspeo da shvatim od kako sam se opet doselio u ovu nasu malu zemlju Srbiju. Kao prvi dokaz da se rodjeni beogradjani slabo snalaze u Beogradu je nasa intelektualna elita... Pronadjite deset istaknutih profesora Univerziteta a da su pravi beogradjani, deset istaknutih politicara a da su pravi beogradjani, da ne nabrajam dalje... pa evo i sam predsednik drzave nije rodjeni beogradjanin, na kraju se ispostavi da su svi nasi promasaji pocevsi od Vucica rodjeni beogradjani, a svi ljudi iz tzv. provincije uglavnom nasi pogodci. Sticajem okolnosti, u Srbiju sam se vratio iz mnogo veceg grada nego sto je Beograd, skoro je sest puta veci po broju stanovnika od Beograda, tako da vam pouzdano mogu tvrditi da kod nas ne postoji pravi grad, sve su ovo balkanske mahale, sve ovo sto mi zovemo gradovima su zadimljene mahalurine, a sto se tice unutrasnjosti, uvek sam se pitao sta je unutrasnjost jer mi nije jasno sta je spoljasnjost, valjda unutrasnjost mora imati svoju spoljasnjost, to je ako ne gresim Beograd, ispravite me ako nisam u pravu... Proslo je to vreme kada su postojale provincije u odnosu na Beograd, sada vise nema Jugoslavije, ali opet se govori o nekim provincijama, nekoj unutrasnjosti, nekim provincijalcima, nesposobnjakovicima, mislim da je to razdvajanje velika greska, jer je po tom stanovistu sve izvan beograda provincija, a mi smo kompletno jedna ogromna provincija, odvojena i od sveta i od veka, na zalost, uskoro cemo biti gori od Kube ako nastavimo ovako.


Slazem se sa ovim sto ste napisali, ali mislim da niste shvatili poentu komentara Milana Cirkovica, ne radi se o podeli na provincijalce i Beogradjane, vec se odnosi na one koji su po partijskoj liniji dosli u Beograd i zaseli u tudje kuce i stanove, iz kojih su izbaceni pravi vlasnici. Ovo je zapravo anti-komunisticki stav, ne anti-provincijalski...mislim niste shvatili poentu
coloseum021 coloseum021 01:41 31.07.2008

Re: Vezano za provincijalce

Shvatio sam poentu, naravno da jesam, u potpunosti se slazem sa svime sto je izneto u tekstu izuzev u upotrebi reci LJUDI IZ UNUTRASNJOSTI, na upotrebu termina UNUTRASNJOST sam alergican, bez obzira u kom kontekstu se pominje a da je pri tom, naravno u vezi sa gradjanima Srbije. Komentar sam napisao iskljucivo da bih koliko toliko skrenu paznju na cinjenicu da u nasem drustvu ipak postoje podele na gradjane prvog i drugog reda, hteli mi to priznati ili ne, ako ne formalno, onda bar onako medju nama samima. Tekst naseg blogera je samo bio mesto na kome sam, eto, izrazio svoje misljenje. Svako dobro vam zelim!
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 15:38 31.07.2008

Re: Vezano za provincijalce

coloseum021
Shvatio sam poentu, naravno da jesam, u potpunosti se slazem sa svime sto je izneto u tekstu izuzev u upotrebi reci LJUDI IZ UNUTRASNJOSTI, na upotrebu termina UNUTRASNJOST sam alergican, bez obzira u kom kontekstu se pominje a da je pri tom, naravno u vezi sa gradjanima Srbije. Komentar sam napisao iskljucivo da bih koliko toliko skrenu paznju na cinjenicu da u nasem drustvu ipak postoje podele na gradjane prvog i drugog reda, hteli mi to priznati ili ne, ako ne formalno, onda bar onako medju nama samima. Tekst naseg blogera je samo bio mesto na kome sam, eto, izrazio svoje misljenje. Svako dobro vam zelim!

Da, slazem se sa Vama u potpunosti. Sve najbolje!
Jelica Greganović Jelica Greganović 08:46 31.07.2008

Ošišani Radovan

Sudeći prema pisanju slovenačkog portala 24ur.com niko ne zna kako je nekome uspelo da slika Radovana pre deportacije. Daklem, slika koju je danas objavio The Sun i koju smo svi čekivali ovih dana:





ivana23 ivana23 08:50 31.07.2008

Re: Ošišani Radovan

Jelica Greganović
Sudeći prema pisanju slovenačkog portala 24ur.com niko ne zna kako je nekome uspelo da slika Radovana pre deportacije. Daklem, slika koju je danas objavio The Sun i koju smo svi čekivali ovih dana:


Mene intrigira zenska osoba cija se ruka nalazi na njegovom ramenu...
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 09:36 31.07.2008

Re: Ošišani Radovan

Mene intrigira zenska osoba cija se ruka nnalazi na njegovom ramenu...

Intrigira Vas ? Zasto ?
ivana23 ivana23 09:47 31.07.2008

Re: Ošišani Radovan

Ninoslav Randjelovic
Mene intrigira zenska osoba cija se ruka nalazi na njegovom ramenu...
Intrigira Vas ? Zasto ?

Zar nije jasno?
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 09:52 31.07.2008

Re: Ošišani Radovan

Zar nije jasno?

Pa, meni nije. Da jeste, ne bih Vas pitao zasto.
By the way, da li Vam se cini da je Radovanov smesak i pogled nekako parapsiholoski i bioenergetski miran ?
I ako Vam se tako cini, da li Vam je jasno zbog cega je to tako ?
miladics miladics 11:18 31.07.2008

Re: Ošišani Radovan

Ninoslav Randjelovic
Zar nije jasno?

Pa, meni nije. Da jeste, ne bih Vas pitao zasto.
By the way, da li Vam se cini da je Radovanov smesak i pogled nekako parapsiholoski i bioenergetski miran ?
I ako Vam se tako cini, da li Vam je jasno zbog cega je to tako ?

Pa to je valjda frizerka.... A pogled , eh pogled , vise mi lici kao kod staracke demencije i u opste mi deluje nekako staro i dementno... A mozda je to 3D i parapsiholoska varka? ... Mozda...
maksa83 maksa83 12:04 31.07.2008

Re: Ošišani Radovan

By the way, da li Vam se cini da je Radovanov smesak i pogled nekako parapsiholoski i bioenergetski miran ?


To je izgleda sve in the eye of beholder.

Meni samo deluje jako, jako umorno.
ivana23 ivana23 12:13 31.07.2008

Re: Ošišani Radovan

miladics

Pa to je valjda frizerka.... A pogled , eh pogled , vise mi lici kao kod staracke demencije i u opste mi deluje nekako staro i dementno... A mozda je to 3D i parapsiholoska varka? ... Mozda...

Nije frizerka, jer ga je sisao i brijao muskarac, brica iz CZ-a. A i sto bi ga frizerka zagrlila?

Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 14:48 31.07.2008

Re: Ošišani Radovan

To je izgleda sve in the eye of beholder.

Yes, Max, your English is appropriate (samo Vam fali ono "the" !)
Meni samo deluje jako, jako umorno.

Ipak, deluje Vam jako !
Beingness Beingness 16:38 31.07.2008

Re: Ošišani Radovan

ivana23
miladics

Pa to je valjda frizerka.... A pogled , eh pogled , vise mi lici kao kod staracke demencije i u opste mi deluje nekako staro i dementno... A mozda je to 3D i parapsiholoska varka? ... Mozda...

Nije frizerka, jer ga je sisao i brijao muskarac, brica iz CZ-a. A i sto bi ga frizerka zagrlila?



Kako shto? Pa zato shto je heroj. A shto je ljubazan bio, mnogo fin chovek, svi kazu. Mogao mu je Svevishnji suditi, al' eto.
Beingness Beingness 16:41 31.07.2008

Re: Ošišani Radovan

Ninoslav Randjelovic

By the way, da li Vam se cini da je Radovanov smesak i pogled nekako parapsiholoski i bioenergetski miran ?


Jakako.
Čim mi se otvorila ta fotka u browseru, tako krenuše kučići da zavijaju celom ulicom.

A moji spermatozoidi se ubrzo svi odreda u kolo uvatiše.

(za neobaveštene: http://www.kurir-info.rs/clanak/vesti/kurir-30-07-2008/razigravao-spermatozoide )
JJ Beba JJ Beba 19:50 31.07.2008

Re: Ošišani Radovan

SS: *
Doktor David, kako sam ga poznavao, samo stavi ruku iznad sperme, a ja sam svojim očima, posredstvom specijalnog aparata, mogao da vidim kako spermatozoidi dobijaju na ubrzanju! - opisao nam je dr Bojović, koji je radeći na lečenju neplodnosti sarađivao s bioenergetičarom Dabićem

dr 3D Karadžić stručnjak za spermu...how appropiate

* seksolog savo u kuriru
JJ Beba JJ Beba 19:57 31.07.2008

Re: Ošišani Radovan

Meni samo deluje jako, jako umorno.

meni deluje kao da je gutno nešto. neki antidepresiv...
ili neki valijum, prozak...zna on već šta bi...ipak je on psihijatar.
kakav takav.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana