Crkva na naduvavanje ili naduvavanje crkve

Marko Jevtic RSS / 13.08.2008. u 07:55

- "Naduvajte nam crkvu, hoćemo da se pokajemo za naše grehe", može se već sada čuti na italijanskim plažama. Kako je po tržišnoj ekonomiji uvećanje profita glavni cilj svake organizacije, osim ako ona nije neprofitna, a sa toliko para - ne znam na koju foru crvku možemo staviti u taj sektor, baš tako i crkva želi da udovolji potrebama svojih "klijenata"... inflatable-church-4_786434c.jpg


Pogledajte vest:
Crkva na naduvavanje, duga 30 metara, sa sveštenicima spremnim za prihvatanje vernika na letovanju, biće otvorena u subotu u regiji Molse, nedaleko od Barija, u Italiji.

Crkva će biti otvorena do 1.00, a imaće i petočlani hor.

Prvi pokušaj otvaranja takve crkve, prošlog meseca, na Sardiniji, propao je zbog jakog vetra. (Izvor: EMportal)


Zamislite sad crkve na naduvavanje u Srbij... Eto jednu smo mogli da nosimo u Guču, neke kada su mitinzi i molebani u Beogradu, neke na Adu (more Beograda),..  Moglo bi to da bude unosno?

 To je pravi customer-oriented princip, a crkva danas postaje idealan primer za najbolji marketing na svetu. Knjige koje je pisao Kotler, otac marketinga koga sam upoznao kada je prošle godine dolazio u Beograd, a koje su vrhunac iz te oblasti, u svakom detalju mogu preslikati ono što radi crkva.

U marketingu su bitna 4 P (Product, Price, Place, Promotion) što bi na našem bilo proizvod, cena, distribucija i promocija. Crkva ima proizvod čiji se kvalitet ne može ni dovesti u pitanje, najbolju distribuciju (pogledajte koliko crkvi postoji - mada ova crkva na naduvavanje to još poboljšava), cenu prilagodljivu svim  potrošačima, a promocija je tek vrhunska. Imamo door to door, word of mouth, viralni marketing, .. , a mislim da ne postoji jača svest o brendu, odnosno ne postoji tako dobro izgrađen brend. Odlično izabran logo (krst) koji svi povezuju sa crkvom, a koji može svako da nacrta i tako širi poruku..

Strongman je već pisao nešto slično na svlom blogu, ali mislim da je crkva na naduvavanje vrhunac :) Da li bi vi posetili takvu crkvu? A možda bi država mogla sredstva koja je recimo namenila za izgradnju crkvi da za izgradnju bolnica, a da uzme više ovih crkava na naduvavanje pa onda ih po potrebi postavi gde treba. Beograd ima najveći pravoslavni hram, a zašto nema najveću gradsku bolnicu? Ili najveći vrtić? Ili ili...



Komentari (88)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

schweppes92 schweppes92 08:11 13.08.2008

na naduvavanje

Odlično izabran logo (krst) koji svi povezuju sa crkvom

Sjajan marketing, zamislite, Crkva je uspela da svi krst povezuju sa njom!!!
A šta misliš Marko da se osmisli neki NVO na naduvavanje, pa da se nosi i postavlja pored svake Crkve, u Guču, na moleban, na Adu, na Egzit, ispred Palate pravde, u centar Ovče... I naravno, da vi budete direktor marketinga tog NVO na naduvavanje, vidim imate odlične ideje. I da se izradi 2-3 miliona lutaka na naduvavanje, da imate publiku, da konačno ostvarite neki rezultat na izborima.
Marko Jevtic Marko Jevtic 08:14 13.08.2008

Re: na naduvavanje

sa crkvom


Sjajan marketing, zamislite, Crkva je uspela da svi krst povezuju sa njom!!!
A šta misliš Marko da se osmisli neki NVO na naduvavanje, pa da se nosi i postavlja pored svake Crkve, u Guču, na moleban, na Adu, na Egzit, ispred Palate pravde, u centar Ovče... I naravno, da vi budete direktor marketinga tog NVO na naduvavanje, vidim imate odlične ideje. I da se izradi


Mislim da bi to bilo sjajno :) A sada ozbiljno, ja sam samo ovo opisao kao fenomen, nisam kritikovao crkvu...
ivy2010978 ivy2010978 08:54 13.08.2008

Re: na naduvavanje

chuj neki rezultat... :]
ivy2010978 ivy2010978 08:55 13.08.2008

Re: na naduvavanje

ja sam samo ovo opisao kao fenomen, nisam kritikovao crkvu...


bash shteta, ja rekoh da se odmah pridruzim, ako je vec kritika u pitanju... :]
maksa83 maksa83 13:22 13.08.2008

Re: na naduvavanje

I da se izradi 2-3 miliona lutaka na naduvavanje,


Što da se izradi, pa to bar može da se kupi.
vracarac92 vracarac92 08:29 13.08.2008

Srbija zemlja čuda

Crkva na naduvavanje, pa to nije ništa. Italijani debelo kaskaju za nama. Mi već godinama imamo parlament na naduvavanje, vladu na naduvavanje i kvazi opoziciju na naduvavanje. Pa onih 250 zgubidana koji ponekad sede u skupštini bi 'ladno mogli da zamenimo sa 250 erotskih lutki na naduvavanje iz seksi šopa. A bilo bi i mnogo koristi, em su jeftinije za održavanje, em bi u slučaju nekog novog 5. oktobra gnevni demonstranti mogli sebi da daju oduška i malo se zabave umesto da mlate policiju. U ostalom siguran sam da je erotska lutka u stanju da uradi za građane Srbije više nego Krkobabić. On mu dođe kao izduvana lutka. Mi bi smo sada trebali da odemo korak dalje, pošto je svaki Srbin potencijalni selektor fudbalske reprezentacije, trebali bi smo da napravimo stadion i FSS na naduvavanje. Igrače na naduvavanje već imamo. Na žalost oni su naduvani dolarima i evrima.
Krugolina Borup Krugolina Borup 08:39 13.08.2008

Re: Srbija zemlja čuda

Crkva na naduvavanje, pa to nije ništa. Italijani debelo kaskaju za nama.


Slažem se.
Kad smisle limenu crkvu koja može helikopterom da se spusti na vrh brda u Crnoj Gori, ko što mi to uspesmo onomad - e, onda nek se jave!
vracarac92 vracarac92 08:51 13.08.2008

Re: Srbija zemlja čuda

Kad smisle limenu crkvu koja može helikopterom da se spusti na vrh brda u Crnoj Gori, ko što mi to uspesmo onomad - e, onda nek se jave!
Aaa, ne može tako. Crkva na Rumiji je od čvrstog materijala a i već je izmišljena. Doduše mora se priznati da je izuzetno pokretljiva. Sad što podseća na konzervu tajlandske tunjevine to je već neka druga stvar,

Mada kad bolje razmislim kosovski Albanci su ipak najdalje otišli po tom pitanju. Pa oni su smislili državu na naduvavanje!
drug.clan drug.clan 17:48 13.08.2008

Re: Srbija zemlja čuda

vracarac92
Crkva na naduvavanje, pa to nije ništa. Italijani debelo kaskaju za nama. Mi već godinama imamo parlament na naduvavanje, vladu na naduvavanje i kvazi opoziciju na naduvavanje. Pa onih 250 zgubidana koji ponekad sede u skupštini bi 'ladno mogli da zamenimo sa 250 erotskih lutki na naduvavanje iz seksi šopa. A bilo bi i mnogo koristi, em su jeftinije za održavanje, em bi u slučaju nekog novog 5. oktobra gnevni demonstranti mogli sebi da daju oduška i malo se zabave umesto da mlate policiju. U ostalom siguran sam da je erotska lutka u stanju da uradi za građane Srbije više nego Krkobabić. On mu dođe kao izduvana lutka. Mi bi smo sada trebali da odemo korak dalje, pošto je svaki Srbin potencijalni selektor fudbalske reprezentacije, trebali bi smo da napravimo stadion i FSS na naduvavanje. Igrače na naduvavanje već imamo. Na žalost oni su naduvani dolarima i evrima.



Potpisujem!
Jaril Jaril 08:51 13.08.2008

Непотребно

Надувене цркве су ти у Србији скроз непотребне. Из простог разлога што оно што архитектонско здање претвара у цркву јесте олтар. Тачније, један део у олтару (за који ја тренутно не могу да се сетим како се зове, срамота!) без кога може да постоји и најлепша грађевина и најлепше иконе, али нема цркве. Е тај део, може да се изнесе на ливаду, плажу, стену, у шуму, на врх солитера... било где, и да се служи Литургија. (У доба Турака знало се да свештеници својом главом морају да чувају управо тај део и од свега у цркви он је морао, у случају напада, да буде изнесен и сакривен.)

Речено твојим речником, СПЦ има широку мрежу покретних штандова тако да у најкраћем могућем року може да изађе у сусрет захтевима потрошача на било ком месту у Србији.
amenophis amenophis 10:37 13.08.2008

Re: Непотребно

Тачније, један део у олтару (за који ја тренутно не могу да се сетим како се зове, срамота!) без кога може да постоји и најлепша грађевина и најлепше иконе, али нема цркве. Е тај део, може да се изнесе на ливаду, плажу, стену, у шуму, на врх солитера... било где, и да се служи Литургија. (У доба Турака знало се да свештеници својом главом морају да чувају управо тај део и од свега у цркви он је морао, у случају напада, да буде изнесен и сакривен.)


Taj deo se zove antimins. To je pokrivac koji simbolizuje telo Hristovo.
Jaril Jaril 10:43 13.08.2008

Re: Непотребно


Taj deo se zove antimins. To je pokrivac koji simbolizuje telo Hristovo.
Хвала најлепше на допуни.
queeria92 queeria92 11:27 13.08.2008

Re: Непотребно

A da ti ipak napišeš jedan kontrablog?! Red je...
ivy2010978 ivy2010978 08:53 13.08.2008

da vidimo...

shta bukvar kaze... :]



eee sad, koliko je to sati i da li je vreme za uzbunu procenite sami...
meni vec odavno zvoni...
a to nisu crkvena zvona... :]
Marko Jevtic Marko Jevtic 08:57 13.08.2008

Re: da vidimo...

jel ovo stvarno iz Bukvara?!?
ivy2010978 ivy2010978 08:58 13.08.2008

Re: da vidimo...

stvarno najstvarnije...

ja hteo kod doktora da se pozalim ali pomocnik u meni je zahtevao overenu zdravstvenu knjizicu... :]
Krugolina Borup Krugolina Borup 09:03 13.08.2008

Re: da vidimo...

stvarno najstvarnije...


Ma, zakuni se!
ivy2010978 ivy2010978 09:04 13.08.2008

Re: da vidimo...

pahomija mi... :]
Krugolina Borup Krugolina Borup 09:11 13.08.2008

Re: da vidimo...

pahomija mi... :]

¨
Čekaj, čoveče, ajd sad ozbiljno.
Iz kakvog je ovo bukvara? Crkvenog? Ili regularnog, za školu?
U kojoj državi? Srbija?
Jel' to samo jedan od kojih nastavnici biraju koji će upotrebiti, ili je to jedan jedini?
Odakle tebi taj bukvar?
Molim te, nemoj da mi kažeš da ti se dete po njemu uči!
Imam dete, treba za dve godine u školu, totalna me panika sad hvata.
Zar ovo da ga šaljem da uči????
ivy2010978 ivy2010978 09:15 13.08.2008

Re: da vidimo...

Imam dete, treba za dve godine u školu, totalna me panika sad hvata.
Zar ovo da ga šaljem da uči????


a zamisli tek kakva je istorijska chitanka... :]
Jaril Jaril 09:18 13.08.2008

Re: da vidimo...

Јеси сигуран да је тај уџбеник у употреби?
Не верујем да би Министарство просвете одобрило овакав уџбеник (а мора да га одобри) па ма ко био министар.
Krugolina Borup Krugolina Borup 09:18 13.08.2008

Re: da vidimo...

a zamisli tek kakva je istorijska chitanka... :]


E, nemoj da se zezaš s tankim živcima majke, ljubim te.
Ajde lepo da mi kažeš iz kog je to Bukvara. Dajder autora, izdavača, godinu izdavanja.
Ili se zezaš s tankim živcima majke?
Paz' šta radiš, znaš.
Majka ima tešku ruku.
Jaril Jaril 09:22 13.08.2008

Re: da vidimo...

Majka ima tešku ruku.
Ауууу Иви, сад си га награбусио.


Ajde lepo da mi kažeš iz kog je to Bukvara. Dajder autora, izdavača, godinu izdavanja.
И шта пише, којим решењем Министарства просвете је одобрено за наставни процес?


ПС: Круголина, полако док не утврдимо чињенице.
schweppes92 schweppes92 09:28 13.08.2008

Re: da vidimo...

Ivy, nisi odgovorio na pitanja Krugoline. Veoma nam je bitno da saznamo odgovore.
Nemoj da ispadne da si i ti nekom poslužio za "naduvavanje".
ivy2010978 ivy2010978 09:31 13.08.2008

Re: da vidimo...

Јеси сигуран да је тај уџбеник у употреби?
Не верујем да би Министарство просвете одобрило овакав уџбеник (а мора да га одобри) па ма ко био министар.


kad su odobrili ovi istorijsku chitanku, sve ostalo ide lako...

Četnička čitanka za maturante: Miloš Vasić - VREME 614 / MOZAIK

schweppes92 schweppes92 09:36 13.08.2008

Re: da vidimo...

Ivy, vidim izbegavate da odgovorite na pitanja o Bukvaru. Biće da ste se ipak zatrčali.
Jaril Jaril 09:37 13.08.2008

Re: da vidimo...

kad su odobrili ovi istorijsku chitanku, sve ostalo ide lako...
Дакле, није у употреби.
ivy2010978 ivy2010978 09:39 13.08.2008

Re: da vidimo...

ma daj scheppes ne pravi drushtvo jarilu oko ovoga...
sushtina priche je jasna a vas dvojica smarate samo tako...
bash nemam druga posla i moram odmah da vam odgovaram...

trenutno sam zauzet molitvom.... :]
Jaril Jaril 09:44 13.08.2008

Па да сморим, када смарам.

sushtina priche je jasna a vas dvojica smarate samo tako...
Суштина приче је да си ти злонамеран, а да ја смарам јер ме више смара такво смарање као твоје. Пар година сам толерисао (од почетка блога) смарање, е сад више нећу. Има да идем и да смарам унаоколо док се не престане са смарањем лажима и подметачинама.

И да,

суштина приче је да Круголина има танке живце, а мајчина је рука тешка...

ти сад види где ћеш да бежиш...

и коме дугујеш извињење...

Јарил, д' Сморен од Смарача Сморних
radojicic92 radojicic92 09:48 13.08.2008

Re: da vidimo...

Jaril
kad su odobrili ovi istorijsku chitanku, sve ostalo ide lako...
Дакле, није у употреби.


nije Jarile, staro je nekoliko godina, neki Moso Odalovic si dao oduska

"KO NE IDE U CRKVU, NEKA IDE KOD DOKTORA"

Beograd -- Opštinske vlasti na beogradskoj Paliluli poklonile su đacima
za srećan polazak u školu "Zavičajni bukvar" Moše Odalovića. Slovo C je
na primer, objašnjeno kroz pojam crkva, gde se kaže da je to
"najvažnija čovekova kuća". "Ko ide u crkvu imaće Boga za pomoćnika
sebi. Ko ne ide u crkvu, neka ide kod doktora, možda mu roditelji nisu
zdravi". Pojava tog bukvara u osnovnim školama izazvala je reakcije
nekih roditelja i pedagoga koji se pitaju da li je knjigu odobrilo
nadležno ministarstvo i da li su je predstavnici Palilule pročitali pre
nego što su je poklonili prvacima. Mošo Odalović kaže da nije desničar,
zamenik ministra prosvete Želimir Popov upozorava da je odgovornost na
učiteljima, a roditelji ne znaju kako deci da objasne vezu lekara i
crkve. "Ja sam u šoku, ne mogu da verujem da je takav materijal dospeo
u ruke sedmogodišnjeg deteta. Ja kao odrasla osoba ne shvatam na šta se
ovde aludira. Moguće je bilo kakav tekst koji je amoralan predstaviti
deci, bez ikakave kontrole", kaže jedan roditelj.
Predsednik opštine Palilula Milan Marković kaže da "misli da nije
pročitao ceo bukvar, ali da su ga čitali drugi koji su se time bavili".
Autor Bukvara Mošo Odalović kaže da "Bukvarom ne vređa nikoga". "U
Bukvaru su i Vlade Divac i na primer njiva kao zavičaj, a jedino je
sporna, bože me oprosti, crkva".
Pomoćnik ministra prosvete Želimir Popov je rekao da je Ministarstvo
obrazovanja dalo spisak knjiga i pomoćnog materijala koji može biti
korišćen u osnovnoj školi. "Odgovornost je i na direktoru škole i na
nastavnicima, to jest učitelju, koji su morali da pregledaju materijal
i da vide da li ima vaspitno-obrazovnu vrednost", kaže Popov.

a ima i ova varijanta


schweppes92 schweppes92 09:53 13.08.2008

Re: da vidimo...

ivy2010978
ma daj scheppes ne pravi drushtvo jarilu oko ovoga...sushtina priche je jasna a vas dvojica smarate samo tako..]

Ivy, zaista sam mislio da ste "ozbiljniji". "Naduvali" vas protivu crkve pa se blamirate unaokolo. Hajte malo perfidnije sledeći put, ovako prozirni nećete biti angažovani ni na lepljenju plakata prilikom sledećih predizbornih kampanja.
ivy2010978 ivy2010978 09:56 13.08.2008

Re: da vidimo...

shta da se radi...
nema lepljenja plakata...
kaaaakva tuuuga... :]

moracu da prodajem crkvene kalendare...
Jaril Jaril 09:58 13.08.2008

Re: da vidimo...

moracu da prodajem crkvene kalendare...
Је л' оне у којима је Касандра старо српско име? )))
Krugolina Borup Krugolina Borup 10:14 13.08.2008

Re: da vidimo...

Dakle, Krugolina je zvanično zgranuta.
OVO STVARNO POSTOJI!
I neko ga je deci u ruke dao.
Neko od zvaničnih organa.
A vest koju je radojicic postavio, tako stručno izbegava da kaže da li je Ministarstvo taj bukvar odobrilo ili ne, da mi jedino ostaje da zaključim da jeste. U suprotnom, očekivala bih njihove oštre reakcije.

Gde ja, ljudi, živim?
Gde sam ja ovo, ljudi, dete rodila?
Gde ja ovo, ljudi, treba dete u školu da šaljem?

Ovde nije reč o Crkvi, ona s ovim Bukvarom veze nema (izuzev, eventualno, posredne, što je indoktrinirala autora tako kako ga je indoktrinirala, a možda i nije, možda je on prosto prirodno lud).
Ali, neko je ovde debelo odgovoran što je to dospelo deci u ruke.

Ivy, izvinjenje zbog doubt-a. Trebalo je da znam da je u Srbiji apsolutno sve moguće.
Teška ruka ovog puta pada na Ministarstvo prosvete, Opštinske organe Palilule, i slično.
A autora - kod doktora, brate.
vracarac92 vracarac92 10:30 13.08.2008

Re: da vidimo...

I neko ga je deci u ruke dao.
Neko od zvaničnih organa.

Predsednik opštine (drugi ili treći mandat) Palilula i sadašnji koalicioni partner LDP-a, član DS, Danilo B.
ljubaaaa ljubaaaa 10:44 13.08.2008

Re: da vidimo...

vracarac92
I neko ga je deci u ruke dao.Neko od zvaničnih organa.Predsednik opštine (drugi ili treći mandat) Palilula i sadašnji koalicioni partner LDP-a, član DS, Danilo B.

Nije Danilo B. nego Milan Markovic cini mi se 2001 ili 2002 godina...
antioksidant antioksidant 11:57 13.08.2008

Re: da vidimo...

Danilo Basic je sad (a u cemu je fora sa ovim B - pojma nemam zasto ne napisete celo prezime)

Milan Markovic je sad ministar lokalne samouprave (ako je taj u pitanju)

A to sto je iz DS-a bi trebalo da nam kaze da je ovakva glupost u redu????
ljubaaaa ljubaaaa 12:14 13.08.2008

Re: da vidimo...

antioksidant
Danilo Basic je sad (a u cemu je fora sa ovim B - pojma nemam zasto ne napisete celo prezime)Milan Markovic je sad ministar lokalne samouprave (ako je taj u pitanju)A to sto je iz DS-a bi trebalo da nam kaze da je ovakva glupost u redu????

Nisam ja ni rekao da je to u redu, cak mislim da je ista glupost kao kad je Darvinova teorija ponovo stupila :)
Samo sam hteo da kazem ko je bio predsednik opstine u to vreme, a to je Milan Markovic sadasnji ministar.

vracarac92 vracarac92 12:17 13.08.2008

Re: da vidimo...

Samo sam hteo da kazem ko je bio predsednik opstine u to vreme, a to je Milan Markovic sadasnji ministar.
Izgleda da sam pomenuo pogrešnu osobu. Izvinjavam se gospodinu Bašiću.
vracarac92 vracarac92 12:18 13.08.2008

Re: da vidimo...

A to sto je iz DS-a bi trebalo da nam kaze da je ovakva glupost u redu????
Verujte mi na reč, to mi nije bio cilj
antioksidant antioksidant 12:24 13.08.2008

Re: da vidimo...

Verujte mi na reč, to mi nije bio cilj

Verujem Vracarac, ali mi molim te objasni sta je bio cilj?

Da se naglasi da je u pitanju koalicioni partner LDPa?

mariopan mariopan 12:25 13.08.2008

Re: Па да сморим, када смарам.

Jaril
sushtina priche je jasna a vas dvojica smarate samo tako...
Суштина приче је да си ти злонамеран, а да ја смарам јер ме више смара такво смарање као твоје. Пар година сам толерисао (од почетка блога) смарање, е сад више нећу. Има да идем и да смарам унаоколо док се не престане са смарањем лажима и подметачинама.

И да,

суштина приче је да Круголина има танке живце, а мајчина је рука тешка...

ти сад види где ћеш да бежиш...

и коме дугујеш извињење...

Јарил, д' Сморен од Смарача Сморних

Bravo Jarile.
vracarac92 vracarac92 12:27 13.08.2008

Re: da vidimo...

Samo da se pobliže objasni iz koje stranke dolazi D.B. t.j. da neko ne pomisli da je član SRSa ili DSSa što bi bilo logično pomisliti. Ništa drugo.
antioksidant antioksidant 12:41 13.08.2008

Re: da vidimo...

da neko ne pomisli da je član SRSa ili DSSa što bi bilo logično pomisliti.

izvini sto teram mak na konac - ali zasto bi logicno bilo pomisliti da je inkrimisani drzavni sluzbenik clan dss-a ili srs-a?

da li oni jedini poseduju licencu na glupost?
da li je ds imun na koketiranja sa crkvom preko granica dobrog ukusa?

jedino bi bilo cudno da je milan markovic (to smo precizirali) bio clan tadasnjeg gss-a (mada je gaso knezevic bio ministar prosvete kad je veronauka usla u drzavne skole i postala deo drzavnog obrazovnog programa)
vracarac92 vracarac92 12:44 13.08.2008

Re: da vidimo...

izvini sto teram mak na konac - ali zasto bi logicno bilo pomisliti da je inkrimisani drzavni sluzbenik clan dss-a ili srs-a?

Pa liči na njih
telenovela telenovela 13:19 13.08.2008

A je li sve ovo troll?

ako jeste pre nego sto obrisu da prilozhim:

vest

i

ovo


A o crkvi na naduvavanje pre pocetka trolovanja ima odlicnih i duhovitih komentara.

Dobar blog, preporuka!
avemarija avemarija 13:26 13.08.2008

Re: da vidimo...

Doktori za Molebane , Doktori za Tihovanje ,Doktori za Terorizam ,Doktori za Patriotizam, Dr za Machizam ,Doktor za Nacionalizam ,Dr za Predsednikovanje , Dr za Odvikavanje , Doktor za Astrologiju , Dr za Mitologiju ...i Dr za Nevernike koje preobraca u Vernike ....al' prvo da duvaju ,pa sveto mesto formiraju, pa oprost da dobijaju...
blackbox92 blackbox92 14:10 13.08.2008

Re: da vidimo...

Jaril
Јеси сигуран да је тај уџбеник у употреби?
Не верујем да би Министарство просвете одобрило овакав уџбеник (а мора да га одобри) па ма ко био министар.

od Gaše Kneževića, g-đe Čolić i Lončara.
vishnja92 vishnja92 14:48 13.08.2008

Re: da vidimo...

Gde ja, ljudi, živim?
Gde sam ja ovo, ljudi, dete rodila?
Gde ja ovo, ljudi, treba dete u školu da šaljem?

nemoj Krugolina unapred da se nerviras, nije zdravo.
svakom je danu dosta zla svojega :)
drug.clan drug.clan 18:02 13.08.2008

Re: da vidimo...

Krugolina Borup
Gde ja, ljudi, živim?
Gde sam ja ovo, ljudi, dete rodila?
Gde ja ovo, ljudi, treba dete u školu da šaljem?



Eto da si u Americi (i jos ponekoj zemlji tipa Kanada - Australia) sada bi mogla da pribegnes poslednjem utocistu: HOMESCHOOLING-u.

Valjda je zato Amerika demokratskija od ostalih drzava - zato sto mozes da izbegnes drzavu (u svemu osim porezu nazalost)
Krugolina Borup Krugolina Borup 18:09 13.08.2008

Re: da vidimo...

Eto da si u Americi (i jos ponekoj zemlji tipa Kanada - Australia) sada bi mogla da pribegnes poslednjem utocistu: HOMESCHOOLING-u.


Ima i tamo gluposti, verujem.
Ali ovakvih i ovolikih - ne verujem.
Dakle, da sam u tim zemljama, ne verujem da bi mi homeschooling uopšte i trebao.
radojicic92 radojicic92 18:16 13.08.2008

Re: da vidimo...

ma to sa naduvavanjem crkvi, pabova, kojecega je odavno u modi, a i ovo


da nije opasno podsecalo bi malo na taratatirata...

drug.clan drug.clan 19:18 13.08.2008

Re: da vidimo...

Krugolina Borup
Dakle, da sam u tim zemljama, ne verujem da bi mi homeschooling uopšte i trebao.

U trebao bi ti sigurno! U nekim krajevima uce u skoli teoriju o inteligentnom stvaranju.
Iako to ne uce u nekim boljim delovima zemlje homeschooling bi ti trebao jer u skoli nista ne uce u skoli sem football-a i cheerleading-a.
Krugolina Borup Krugolina Borup 21:06 13.08.2008

Re: da vidimo...

U nekim krajevima uce u skoli teoriju o inteligentnom stvaranju.



Uuuuuuuu... pa, super!
Znači, nema ono majmuni i evolucija.
Pa, to mi kaži, čoveče!
Dr M Dr M 00:18 14.08.2008

Re: da vidimo...

Znači, nema ono majmuni i evolucija.


Majmuni ukinuli evoluciju:)
svemirski svemirski 09:29 13.08.2008

crkva

bog nema veze sa crkvom...to je ljudska tvorevina...
mariopan mariopan 09:37 13.08.2008

Re: crkva

A jel su i vernici na naduvavanje?
amenophis amenophis 11:42 13.08.2008

Da li je to bas tako?

svemirski
bog nema veze sa crkvom...to je ljudska tvorevina...


Ko je ljudska tvorevina: Bog ili Crkva? Objasnite, posto postoje razne hipoteze "o postanku Crkve i ideji Boga".
svemirski svemirski 12:46 13.08.2008

Re: Da li je to bas tako?

amenophis

svemirskibog nema veze sa crkvom...to je ljudska tvorevina...Ko je ljudska tvorevina: Bog ili Crkva? Objasnite, posto postoje razne hipoteze "o postanku Crkve i ideji Boga".


za crkvu sam siguran da je ljudska tvorevina u to nema sumnje...analogno tome bog kakvim ga predstavlja crkva je takodje ljudska tvorevina!
ivy2010978 ivy2010978 12:54 13.08.2008

Re: Da li je to bas tako?

analogno tome bog kakvim ga predstavlja crkva je takodje ljudska tvorevina!



Krugolina Borup Krugolina Borup 12:59 13.08.2008

Re: Da li je to bas tako?

Ali zato su Pop Ćiru i pop Spiru izbacili iz lektire...
antioksidant antioksidant 13:05 13.08.2008

Re: Da li je to bas tako?

Krugolina Borup
Ali zato su Pop Ćiru i pop Spiru izbacili iz lektire...

Pop Cira i po Spira suizbaceni iz lektire jer soj niko nije setio da film Soje Jovanovic prebaci na DVD pa bi deca morala knjigu da procitaju.

Cim se obezbedi DVD - knjiga se u lektiru vraca
blackbox92 blackbox92 14:13 13.08.2008

Re: Da li je to bas tako?

amenophis
svemirski
bog nema veze sa crkvom...to je ljudska tvorevina...


Ko je ljudska tvorevina: Bog ili Crkva? Objasnite, posto postoje razne hipoteze "o postanku Crkve i ideji Boga".

Po tom bukvaru popovi su bogovi, crkve prostorije gde uzimaju pare od onih koji su toliko ludi da misle da veruju u boga tako što veruju da je bog sluga-pomoćnik.
I stvarno oni koji takvom bukvaru veruju morali bi da potraže doktora pa makar i Dabića.
blackbox92 blackbox92 15:02 13.08.2008

Re: crkva

mariopan
A jel su i vernici na naduvavanje?

Na prepariranje.
sentinel26 sentinel26 15:41 13.08.2008

Re: crkva

blackbox92
mariopan
A jel su i vernici na naduvavanje?
Na prepariranje.

A popove ne bi morali da naduvavaju, samo da raspišu konkurs ( tender ) za izbor najviše naduvanog i njega postave za vladiku naduvanjske eparhije i sjajno.
Siguran sam da bi onaj što je sa ministrom za koncesije zapišavao brdo Ranče pobjedio ubedljivo, a i bivšeg ministra bi mogli da prime jer je dobrano podnaduo.
Za horovodju takodje bi lako našli kandidata, ima jedan sa iskustvom.

drug.clan drug.clan 18:07 13.08.2008

Re: Da li je to bas tako?

antioksidant

Krugolina BorupAli zato su Pop Ćiru i pop Spiru izbacili iz lektire...Pop Cira i po Spira suizbaceni iz lektire jer soj niko nije setio da film Soje Jovanovic prebaci na DVD pa bi deca morala knjigu da procitaju.Cim se obezbedi DVD - knjiga se u lektiru vraca


Lektira? Svasta!
Deci je dosta da procitaju ovaj Bukvar a oni napredniji i Bibliju!
mariopan mariopan 21:20 13.08.2008

Re: crkva

blackbox92
mariopan
A jel su i vernici na naduvavanje?

Na prepariranje.

Verujem, bez da znam , verujem )))
Dušan Maljković Dušan Maljković 11:45 13.08.2008

Odlično!

Meni se veoma dopada -- kao izašla iz nekog Votersovog filma...

A sad ozbiljno: bolje da se crkve naduvavaju, nego da se, onako preskupe, grade u doba nemaštine. Koliko je samo novca uloženo u hram sv. Save, a mogao je lepo da se naduva -- i eto ti hrama očas posla i za džabaka...

A pare ulagati u bolnice i socijalne programe, oni baš i ne mogu tako lako da se naduvaju...
Krugolina Borup Krugolina Borup 12:38 13.08.2008

Re: Odlično!

A sad ozbiljno: bolje da se crkve naduvavaju, nego da se, onako preskupe, grade u doba nemaštine. Koliko je samo novca uloženo u hram sv. Save, a mogao je lepo da se naduva -- i eto ti hrama očas posla i za džabaka...

A pare ulagati u bolnice i socijalne programe, oni baš i ne mogu tako lako da se naduvaju...


Potpisujem svaku.
deberzerak deberzerak 12:41 13.08.2008

Re: Odlično!

A sad ozbiljno: bolje da se crkve naduvavaju, nego da se, onako preskupe, grade u doba nemaštine. Koliko je samo novca uloženo u hram sv. Save, a mogao je lepo da se naduva -- i eto ti hrama očas posla i za džabaka...


Predlazem i korak dalje, sto rece vracarac- da se naduva i nasa vlada- ipak nas kosta 700-800 mil.eura godisnje:

Srbija zemlja čuda #Link Replika: 2Crkva na naduvavanje, pa to nije ništa. Italijani debelo kaskaju za nama. Mi već godinama imamo parlament na naduvavanje, vladu na naduvavanje i kvazi opoziciju na naduvavanje. Pa onih 250 zgubidana koji ponekad sede u skupštini bi 'ladno mogli da zamenimo sa 250 erotskih lutki na naduvavanje iz seksi šopa. A bilo bi i mnogo koristi, em su jeftinije za održavanje, em bi u slučaju nekog novog 5. oktobra gnevni demonstranti mogli sebi da daju oduška i malo se zabave umesto da mlate policiju. U ostalom siguran sam da je erotska lutka u stanju da uradi za građane Srbije više nego Krkobabić. On mu dođe kao izduvana lutka. Mi bi smo sada trebali da odemo korak dalje, pošto je svaki Srbin potencijalni selektor fudbalske reprezentacije, trebali bi smo da napravimo stadion i FSS na naduvavanje. Igrače na naduvavanje već imamo. Na žalost oni su naduvani dolarima i evrima.


Saltko sam se nasmejao, podrzavam ideju :)
drug.clan drug.clan 18:09 13.08.2008

Re: Odlično!

deberzerak
Predlazem i korak dalje, sto rece vracarac- da se naduva i nasa vlada- ipak nas kosta 700-800 mil.eura godisnje:


I eto Beogradu metroa za jedan cetverogodisnji mandat a Srbiji brze pruge za jos jedan.
vracarac92 vracarac92 12:01 13.08.2008

Skretanje sa teme

Oprostite što ću malo skrenuti sa teme ali da li je moguće da se NIKO od naših divnih VIP blogera ( i ostalih) nije setio da makar jednom rečju pomene petogodišnjicu masakra u Goraždevcu kada su na kupanju od strane albanskih terorista (psihopata)mučki ubijena dva srpska deteta a još četvoro ranjeno. Naravno, zlikovci su i dalje na slobodi. Zar je moguće da se niko ne seti da napiše makar jednu rečenicu o tome? Ubismo se pišući o Kini, olimpijadi, Rusima, Bušu, homoseksualcima, ljudskim pravima... a pobijena deca nas ne zanimaju. Strašno! Sramota!

Još jednom izvinite na uznemiravanju.
mariopan mariopan 12:28 13.08.2008

Re: Skretanje sa teme

vracarac92
Oprostite što ću malo skrenuti sa teme ali da li je moguće da se NIKO od naših divnih VIP blogera ( i ostalih) nije setio da makar jednom rečju pomene petogodišnjicu masakra u Goraždevcu kada su na kupanju od strane albanskih terorista (psihopata)mučki ubijena dva srpska deteta a još četvoro ranjeno. Naravno, zlikovci su i dalje na slobodi. Zar je moguće da se niko ne seti da napiše makar jednu rečenicu o tome? Ubismo se pišući o Kini, olimpijadi, Rusima, Bušu, homoseksualcima, ljudskim pravima... a pobijena deca nas ne zanimaju. Strašno! Sramota!

Još jednom izvinite na uznemiravanju.

Spremam se da napisem nesto o tome od juce..pa ne idu reci, ne znam kako to monstruozno nedelo da nazovem, sta da kazem? Ali pokusacu ja.
Pozdrav Vracarac i hvala sto pises o tome.
mariopan
deberzerak deberzerak 13:25 13.08.2008

Re: Skretanje sa teme

Moracu i ja malo da skrenem sa teme.
Prvo : pisanjem o Kini, "Olimpijadi genocida"-kako je sada popularno nazivati je, Rusima, Busu, homoseksualcima...autor se bavi svetskim temama, tj.stvara psiholosku distancu prema tmurnoj sadasnjici koju zivimo.
Drugo: pisanjem o zlocinima nad srbima autor sebe zatvara u "srpski medijski krug", sto moze da izazove osecaj skucenosti, pretpostavljam slican klaustrofobiji. Kada na zapadu pricate o zlocinu u Srebrenici dobicete aplauz, ali kada pokusate da pricate o zlocinima protiv srba gledace vas sa podozrenjem (mozda preterujem, ali to su bila moja iskustva). U izboru izmedju "gradjanina sveta" i "gradjanina srbije" mnogi odlucuju da budu "gradjani sveta" . Biti i jedno i drugo istovremeno podrazumeva mnoge konfliktne situacije, sto naravno nije prijatno iskustvo.
Trece: jedan od razloga, rekao bih , je i mazohizam, kome smo mi kao narod izgleda vrlo skloni. Bicevanjem do krvi autor dozivljava prociscenje od " kolektivnog greha" .
Cetvrto: strah da ce i samo pominjanje zlocina nad srbima ustvari biti hrana za srpski sovinizam. U ovom slucaju autor se samo-cenzurise da ne bi svojim tekstovima doveo do nezeljenog efekta.
Krugolina Borup Krugolina Borup 13:36 13.08.2008

Re: Skretanje sa teme

Oprostite što ću malo skrenuti sa teme ali da li je moguće da se NIKO od naših divnih VIP blogera ( i ostalih) nije setio da makar jednom rečju pomene petogodišnjicu masakra u Goraždevcu kada su na kupanju od strane albanskih terorista (psihopata)mučki ubijena dva srpska deteta a još četvoro ranjeno. Naravno, zlikovci su i dalje na slobodi. Zar je moguće da se niko ne seti da napiše makar jednu rečenicu o tome? Ubismo se pišući o Kini, olimpijadi, Rusima, Bušu, homoseksualcima, ljudskim pravima... a pobijena deca nas ne zanimaju. Strašno! Sramota!


Pa, napiši ti.
Koliko sam shvatila, sad je svakom dato da piše...
Krugolina Borup Krugolina Borup 13:37 13.08.2008

Re: Skretanje sa teme

Pa, napiši ti.
Koliko sam shvatila, sad je svakom dato da piše...


Upsa!
Sad vidim da jesi napisao.
Idem da čitam.
Za ostale (pošto ne znam još uvek da linkujem), klik na vracarac92, dobije se profil. Klik na "vidi sve tekstove ovog blogera".
Krugolina Borup Krugolina Borup 13:40 13.08.2008

Re: Skretanje sa teme

Upsa!
Sad vidim da jesi napisao.
Idem da čitam.
Za ostale (pošto ne znam još uvek da linkujem), klik na vracarac92, dobije se profil. Klik na "vidi sve tekstove ovog blogera".


Opet da citiram sama sebe, ali moram.
Bila, čitala.
Nema tu ništa o Goraždevcu i petogodišnjici.
To je sve samo o VIPovcima.

Dakle, vraćam se na ono što sam rekla u prvom postu: sedi i piši!
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 13:57 13.08.2008

Re: Skretanje sa teme

Oprostite što ću malo skrenuti sa teme ali da li je moguće da se NIKO od naših divnih VIP blogera ( i ostalih) nije setio da makar jednom rečju pomene petogodišnjicu masakra u Goraždevcu kada su na kupanju od strane albanskih terorista (psihopata)mučki ubijena dva srpska deteta a još četvoro ranjeno

mislim da bi bilo fer i pošteno da se o ovoj temi prvi oglase oni koji isključivo i pišu o ljudskim pravima i ratnim zločinima. E sad, to što su im neki zločini miliji od drugih, to je drugi problem.
ratni zločini i ljudska prava nisu moja tema, ali se slažem da je sramota da se o tome nije pisalo.

srdjan mitrovic
vracarac92 vracarac92 13:59 13.08.2008

Re: Skretanje sa teme

Opet da citiram sama sebe, ali moram.
Bila, čitala.
Nema tu ništa o Goraždevcu i petogodišnjici.
To je sve samo o VIPovcima.

Dakle, vraćam se na ono što sam rekla u prvom postu: sedi i piši!

hajde i ja da citiram samog sebe
Ja sam psihijatar, nisam pisac. Moj motiv je bio da samo podsetim ljude na zločin od pre pet godina. Da se pobunim protiv zaborava i ravnodušnosti. Mariopan je napisala divan tekst. Pročitajte.

Uopšte nisam imao pojma da će se moj tekst naći ovde. Da sam znao sigurno bih napisao nešto konkretnije.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 13:33 13.08.2008

deja vu

već su u Nadreality show imali skeč o Sajmu verske opreme, sa reklamom za Sakralne objekte na naduvavanje:
Ivan Marović Ivan Marović 14:49 13.08.2008

Re: deja vu

Pretekao si me, Srđane :)
angie01 angie01 15:25 13.08.2008

Re: deja vu

:))))))))))))))))))))!!!!


Shto se udzbenika o verskoj nastavi tiche- sve je tachno, ja videla neke- katastrofa, kao samo su pravoslavci ok- sve ostalo je greh,...zao mi je shto nisam kopirala neke delove. Ali lako je da se pronadju u knjizarama.

Da bi bilo koji rukopis bio izdat kao udzbenik- bio upotrebljavan ili ne- ministarstvo prosvete mora da ga odobri!

U poslednjem periodu su to bili koshtunijevi kadrovi- i ministar i direktor zavoda za udzbenike, prof istorije ljushic- koji je sa svojim kumom i glavni autor prekrojenih istorija- shto je josh gore. Na proslavi zavoda- koji je pre svega izdavach obrazovne literature- sveshtenici su pod ljushicevom komandom svetili zgradu svetom vodicom i zaposleni su bili primoravani da im ljube ruke- bili vernici ili ne, bili pravoslavci ili ne. Toliko o naduvavanju i bez crkve na helijum.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 17:47 13.08.2008

Re: deja vu

Pretekao si me, Srđane :)

izvini, neću više

pozdrav
velikiigi velikiigi 14:16 13.08.2008

duvanje

Duvanje u svakom slucaju.
Strongman Strongman 20:07 13.08.2008

Dobra opservacija

Beograd ima najveći pravoslavni hram, a zašto nema najveću gradsku bolnicu? Ili najveći vrtić? Ili ili...


verovatno zato sto se racuna da cemo mi svi pre ili kasnije da budemo opevani.


To je pravi customer-oriented princip, a crkva danas postaje idealan primer za najbolji marketing na svetu. Knjige koje je pisao Kotler, otac marketinga koga sam upoznao kada je prošle godine dolazio u Beograd, a koje su vrhunac iz te oblasti, u svakom detalju mogu preslikati ono što radi crkva.



meni su se smejali kad sam pricao da SPS pobedjuje (u ono vreme) ne na silu i na mucku, nego na marketing. Ni oni nista nisu prepustali slucaju. Srcom pa su imali proizvod sa rokom trajanja.
Vodzo Modzo Vodzo Modzo 23:36 13.08.2008

Nivea

Kapiram da preko cele duvacke crkve pise "Nivea".... Mada bi "Coperton" bilo prikladnije!
neny neny 23:32 14.08.2008

stop silovanju duhovnog bica!

DSS je od drzave napravio jedan mali protektorat crkve.Ja ne znam da li postoji nesto antizivotnije da dok ljudi umiru od gladi na ulici,bolesnici nemaju krevete,bolnice se raspadaju, nama je drzava za primarni cilj postavila izgradnju nekakvih hramova?I jos plus posle bacaju pricu, na koju se budale kao muve lepe ,o njihovoj velikoj zabrinutosti za natalitet.Umesto sto od gradjana/ki Srbije beskrupulozno i prinudno uzimaju novac bolje bi im bilo da za pocetak npr. svakoj mladoj porodici daju bar 10 posto od svoje plate!Ovo sto oni rade od nasih para ,na fakultetima,po skolama,.... je tipicno versko silovanje,sve u cilju ostvarivanja apsolutnog monopola nad nasim duhovnim zivotima.
To prenemaganje mora da se prekine.A prekinuce se onog trenutka kada vecina gradjan/ki jasno na glasanju kaze NE pljacki,prisili i bacanju peska u oci!
Tine i Radojka Tine i Radojka 00:36 15.08.2008

Re: stop silovanju duhovnog bica!

neny
danam dadnu bar po 10% od svoje plate
to kume
u svakoj kafani obavezan muzicki dinar

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana