Kandidujem se

Strongman RSS / 20.08.2008. u 23:41

gay-flag.gif Ja Milan Jovanovic sa alternativnim identitetom Strongman Majamovic se kandidujem za ombudsmana za negu i zastitu prava seksualnih manjina. Nudim se da sa porodicom, kao strejt osoba prisustvujem svakoj gey paradi u Srbiji i zalazem se za jednaka prava. Nudim se da pisem clanke i ucestvujem na tribinama da pomognem da se promeni ukorenjeno uverenje da seksualno razliciti ljudi nemaju ili imaju manje prava.

 

 

Ovo je jedan atipican tekst. Ovo ne pisem kao Strongman, osrednji bloger vec ovo pisem kao Milan Jovanovic, suprug, otac i sin. Ovaj blog pisem kao covek koji veruje u porodicu, moral, cast, ... Ovo pisem kao covek koga tiranija, nepravda, licemerje,... nerviraju.

Ovaj blog se bavi pravima seksualnih manjina, seksualnih vecina, dece, odraslih, muskaraca, zena,... Ovim blogom zelim da ukazem na jednu degutanu pojavu o kojoj nedoreceno komentarise, o kojoj se suska u kulorarima bloga, razmenjuju se poruke, chatuje se... Nije lepo da kazem ali imam utisak da ako ja to ne kazem niko nece uzeti na sebe rizik da bude izlozen lincu necega sto je postalo karikatura gradjanskih i drugih prava. Ok. Tu sam. Ali cu da kazem. Gledamo se u oci.



Neznam kako je bilo ranije, ali od kad je pratim sajt B92 i blogove na njemu, cini mi se da je blog bio igraliste za odrasle. Na njemu smo se politicki raspravljali, jadali, poveravali, savetovali, ... Na blogu smo se i organizovali kada je neka akcija bila u pitanju. Blog je u zivotima mnogih od nas dobio ulogu dnevne sobe u kojoj smo se vidjali, pili kafu, citali novine i tracarili. Cini mi se da je vreme idile dnevne sobe proslo.

Nas blog vec duze vreme ne predstavlja prijatno mesto za boravak. Prava pojedinca su ugrozila prava grupe. Pojedinac je uzurpirao mnoga prava, grupa smuseno dozvolila. Pojedinac je dozvolio sebi da vrsi nuzdu na mestima gde se ljudi okupljaju i provode vreme, da taolet papirom umocenim u sebe ostavlja lsacivne poruke,... Pojedinac je pod plastom izjednacavanjem prava poceo da vrsi nuzdu po pravima drugih.



Naravno da svako normalan podrzava prava seksualnih manjina i taj broj se cak i u Srbiji svakodnevno povecava. Niko nema pravo da osudi drugog zbog seksualne razlicitosti i s tim u vezi gradjanska obaveza svih nas je da se zalazemo za jednaka prava. Kada kazem prava mislim na JEDNAKA a ne na nesto drugo.


Bloger Q92 je u potpunosti uzurpirao ovaj nas blog i dao mu neku novu, alternativnu dimenziju. Od bloga B92 sasvim primetno postajemo blog Q92. Da se razumemo, ne GAY92, nego Q92. Postalo je kristalno jasno da su potiskivane frustracije licne prirode isplivale na povrsinu i da je privlacenje publike diskutabilno korektnim autocenzurisanim ranim radovima bila vesto smiljena taktika isfrustrirane osobe. Veliki izboreni medijski prostor Q92 koristi za put "kojim se redje ide" i umesto pozitivne promocije seksualnih razlicitosti drzi cvrst kurs zameranja sa neutralnim citaocima u nadi da ce u tom sukobu uspeti da ostane kao samoproklamovani "vodja" odbrane od nicim izazvanog negativnog javnog mnenja. Umesto da miri on svadja. Umesto da gasi on sipa ulje na vatru. Umesto da inteligencijom i pamecu ubija duhove proslosti koji u seksualnim manjinama vide "ubi pedera", on disciplinovano ispod stola sutira u cevanice, trazeci reakciju kako bi mogao da bude zrtva. Vodja i zrtva.

Tom prilikom Q92 ignorise kolektivno znanje iz istorije da diktatori koji su razvijali kult licnosti u odbranu spoljnog neprijatelja nisu slavno prosli. Tom prilikom Q92 ignorise i cinjenicu da ga se veci deo populacije kojoj se on namece kao vodja stidi i odrice. Ali oni nemaju dovoljno medijskog prostora i nemaju toliko bezobrazan nastup. Oni jednostavno pricaju istinu da ljudi treba da imaju ista prava. Ali od Q92 ne mogu da dodju do izrazaja u svojoj suptilnosti i normalnosti. Q92, se svojski trudi da obezvredi logiku jednakosti.


Njegova definicija jednakih prava svakako ne podrazumeva jednakost. Degutantnim izlaganjem ruglu crkve, strejt populacije i Srpstva, Q92 veoma uspesno sutira na go populacije ciji je on, samoproklamovani centarfor. Stalnim pokusajima nabijanjem krivice strejt populaciji kako oni nisu "kul" on u stvari vredja nase oceve i bracu koji su metodom slobodnog izbora ipak ostali u okvirima heteroseksualnog od nedovoljno obrazovanih ljudi pravi nepovratne neprijatelje.

Samo jedared mozes da ostavis prvi utisak. Ne zaboravimo da Srbija nije najprogresivnija zemlja, cak ni u regionu. Kako promeniti prvoponudjeno "ubi pedera" u Srbiji kada je slika gay populacije bas samoproklamovani vodja Q92. Cini mi se da kada bi on licno reklamirao proizvod uspesne multinacionalne kompanije, kao sto je koka kola, da bi doslo do nezabelezenog pada prodaje.

 

Jasno je da je potrebno da se sredi nasa dnevna soba i nas blog i da ponovo bude mesto puno ljubavi i uvazavnja ugranicama sloboda.

 

 

Sta predlazem?

Ja Milan Jovanovic sa alternativnim identitetom Strongman Majamovic se kandidujem za ombudsmana za negu i zastitu prava seksualnih manjina bez ugrozavanja prava ostalih. Nudim se da sa porodicom, kao strejt osoba prisustvujem svakoj gey paradi u Srbiji. Nudim se da pisem clanke i ucestvujem na tribinama da pomognem da se promeni ukorenjeno uverenje da seksualno razliciti ljudi nemaju ili imaju manje prava.


Jer, ko ce ako ne ja. Kad ako ne sad.

 

 

p.s.

Za ovu priliku cu da ukinem zabranu komentarisanja na mom blogu grupi od 5 autora ukljucujuci Q92.



Komentari (758)

Bloger je isključio mogućnost postavljanja komentara za ovaj tekst

Strongman Strongman 19:08 21.08.2008

Re: свака част

Овог другог господина из Квирије не знам, али Предраг Аздејковић је мој школски друг. Стронгмен, свака част, написао си текст као да си ишао са Предрагом у школу, али ниси хтео да га опишеш скроз, него си мало улепшао.



Eto

А остали блогови Стронгмена су апсолутни врх!


Misssim sta reci a nezanemeti.

(crvenim diskretno koliko mi dozvoljava strongmenski status)
Strongman Strongman 19:13 21.08.2008

Re: свака част

Mislim da je VIP status njemu dat upravo zato da vredja vernike i ruga se Crkvi.


Kao sto Q92 kaze da ne vredja vecinu vec samo crkvu - ok onda su oni geyevi samo kod seksa, jel tako. Ostalo vreme su samo gradjanska lica.

Na sta bi licilo da ja imam gost ana blogu, jednog mog drugara koji je aktivni antigej. Mislim nikad se nece pomiriti da i neko drugi ima prava.

Jer po logici da se moze pljuvat na sve sto ne i na ... Onda nisi kul, onda si radikal, obraz, ...

Dokle bre vise sa dvostrukim arsinima. Niko te ne dira - ne diraj nikog. Osecas se ugrozenim - da l mora da bacas cigle sa terase da i drugi budu ugrozeni?


Pridruzujem ti se u borbi za jednaka prava svih, pa i moje pravo da me niko ne vredja vredjajuci moju veru, Patrijarha, Crkvu ili praznike koje praznujem.


da
Dobice taman toliko postovanja koliko ga on pokaze prema drugima.


Ne treba mesati Q sa ostalim. Ovaj je kukolj definitivno.
vracarac92 vracarac92 07:47 22.08.2008

Re: свака част

Ako zeli postovanje za sebe morao i on da postuje druge.
Mariopan čestitam,
Ovo je suština!
odin2004 odin2004 17:26 21.08.2008

Moc argumenata

Strongman je banovao Q92 na svom blogu Q92 je banovala Strongmana na svom. Sad smo se lepo podelili ne interesuju nas argumenti druge strane i mozemo da pocnemo sa pljuvacinom. To samo pokazuje koliko smo jos uvek svi ne tolerantni bili strejt ili gej. Zasto ne bismo objasnili Q92 u cemu grese, zasto ne bismo objasnili Strongman-u zasto se slazemo sa stavovima Q92 o religiji, zato sto ja znam da sam u pravu, mi smo svi po defoltu u pravu a druga strana je u zbaludi. Kad bi imali strpljenja da saslusamo argumente i druge strane mozda bi zivot bio lepsi a ljudi tolerantniji.
Strongman Strongman 19:17 21.08.2008

Re: Moc argumenata

zasto ne bismo objasnili Strongman-u zasto se slazemo sa stavovima Q92 o religiji


Ako je tvoj stav da vredjjas bilo koga - bolje nemoj. Ako mislis da njegovi tekstovi nisu uvredljivi - sta je onda uvredljivo?

Niko nikom ne spori da ne bude religiozan ili anacionalan ali ne ismevaj i ne pljuj ljud ekoji to jesu. A s druge strane se boris za priznavanja svojih prava. kako imas obraza da to trazis kada bi ti prvi spalio sve crkve i slicno?

Zato i zelim da razdvojim, u ocim ajavnosti, ovo Q od ostatka gej populacije. Q je duplo golo i splacina koja nema veze sa ljudima koji se tek bore za svoja prava i nikog ne ugrozavaju tom prilikom.
Dušan Maljković Dušan Maljković 17:29 21.08.2008

Promašena kritika

Nažalost, Strongman je propustio da kritikuej Queeriju i njen blog tamo gde se kritika legitimno može artikulisati i opredelio se za moralističko povlačenje crte -- e sad, kad pravite satiru od ukazanja Bogorodice, sad ste ga stvarno preterali! I onda onako gandalfovski -- YOU SHALL NOT PASS!

Prvo, samo "ukazanje" uopšte nije verifikovano od SPC tj. priznato kao legitimno tako da ispada iz crkvenog diskursa i spada u oblast narodnog sujeverja, tako da je to pre napad na ono protiv čega se hrišćanska crkva nominalno bori negoli na Crkvu samu. To što seoski pop dolazi da teološki utemelji celu stvar satira je opet na seoskog popa, koji, u popularnoj uobrazilji, voli da kristi, sahranjuje i jede, a za drugo ga malo šta briga -- nije u pitanju sv. Sinod ili slična institucija, već jedan narodski stereotip o narodskom svešteniku.

Uostalom, najveća uvreda za sve pravoslavne vernike jeste sam SPC. Crkva koja naplaćuje svoje usluge suprotno kanonskom pravu, izmišlja sopstvene proroke boreći se protiv Kleopatre i Milana Tarota; kanonizuje osvedočene rasiste kakav je Nikolaj Velimirović; stub je najkonzervativije ideologije u Srbiji -- recimo, jedan pop pokazuje majkama fetuse da ne bi činile "čedomorstvo" i tvrdi da im se duše njihove nerođene dece javljaju u snovima da ih muče, što je već scenario za dobar horror film; švercovala je oružje po Bosni i Hrvatskoj i podržavala rat; protiv nekih istaknutih velikodostojnika postoje osnovane sumnje za pedofiliju; naravno, ima pojedinaca koji odstupaju od ovih "novokanona", kao i retkih glasova razuma, ali sve u svemu ništa što Queerija može da napiše nije uvreda za vernike kao ono što im radi sama Crkva.

Mene, međutim, brine nešto drugo -- ovolika provala homofobije na blogu. To će reći da su sami homofobi u pravu -- Queria je očigledno izazvala dodatnu mržnju, reklo bi se na prvi pogeld. Ona iritira, iritira dok ne pukne čir, ali da li je taj čir već ranije bio tu i čekao da ga neko iziritira da bi pokazao svoj gnojni sadržaj? Strogman, iako misli o sebi kao o "prosvećenom heteroseksualcu" ima i svojih izrazito homofobičnih nastupa -- pročitajte malo ranijih blogova -- a suština argumentaciej se svodi na sledeće: brate, budi ti strejt peder, onako fin, doteran, nemoj mnogo da nas samraš svojom seksualnošću jer nam to baš i nije lepo da zamišljamo, poželjno je da budeš načitan, obrazovan, da vrtiš "pametne teme" i nikako da ne diraš u srpstvo i pravoslavlje.

E pa šio mi ga Đura -- ta slika je opet homofobična, opet je jedan od kalupa u koji bi trebalo da se uklopi "gej želja", ona opet nema pravo na vlastitu artikulaciju van šablona kojoj joj nudi dominantni patrijarhat -- jebi se u dupe u privatnosti svoje sobe i nemoj mnogo da talasaš, što je pozicija i grupa tipa Obraz, Dveri i sl. Oni doduše idu i dalje, naravno, ali na kraju priču svedu na ono što Strongman govori, koji bi, kao da povede gej paradu, ali on, kao poznavalac, ne bi baš da vidi sve "ekstreme" -- u gej paradi redovno se pojavljuju i parodične inscenacije na račun Crkve, ali to ovde ipak ne može, nego bi mi neku našu "pravoslavnu gej paradu". To je, jasno je, nemoguće. I šta onda ostaje sem prazne, prohibicione retorike koja bi da prihvati "umivene" pedere, ali one koje, recimo, seksualizuju svoj život do krajnjih -- bogohulnih -- granica oni ispadaju iz opsega prava na sosptvena prava. Neka hvala -- podrška je ili bezuslovna ili uopšte i nije podrška -- ili su svi prihvaćeni ili nije niko.

Rekao sam već da je propuštena prilika da se ozbilno kritikuje pozicija Queerije, ali o tome neki drugi put. Meni je žao što se nije išlo putem ozbiljnog ideološkog problematizovanja upravo političke pozicije ove grupe, njenih efekata i afilijacija prema LDP, seksualnog moralizma u blogu o Biljani Srbljanović i Kuriru, smejanja na viceve o Mariji Šerifović koji gađaju njenu "muškobanjastu pojavu" -- što je već gender expression fobija i sl. I naravno: SUŠTINSKI SMEŠNE KVAZI-PROVOKATIVNOSTI: pa svako je ko je čitao markiza de Sada može samo sa dosadom da posmatra patetičen pokušaje provokacije Queerije na koji se opet mnogi iz meni nepoznatih razloga kače -- kurac sv. Đorđa na grani -- pa to je toliko banalno neinvetivno EN GENERAL da čovek počne da zeva i ne samo u usporedbi sa hiljadama stranica koje je pisao "božanstveni markiz", gde se sjajan književni stil kombinuje sa ekskvizitnim obrazovanjem i suštinski subverzivnim porukama upravo prema hrišćanskoj misli pred kojom Queerija ne deluje ni kao tele zablentavelo u šarena vrata!

No, nadam se da će neko manje homofobičan i vičniji političkoj analizi jednog dana i to uraditi, a da nije Slobodan Antonić. :)
bene_geserit bene_geserit 19:30 21.08.2008

Re: Promašena kritika

Dušan Maljković
Nažalost, Strongman je propustio da kritikuje Queeriju i njen blog tamo gde se kritika legitimno može artikulisati i opredelio se za moralističko povlačenje crte -- e sad, kad pravite satiru od ukazanja Bogorodice, sad ste ga stvarno preterali! I onda onako gandalfovski -- YOU SHALL NOT PASS!Prvo, samo "ukazanje" uopšte nije verifikovano od SPC tj. priznato kao legitimno tako da ispada iz crkvenog diskursa i spada u oblast narodnog sujeverja, tako da je to pre napad na ono protiv čega se hrišćanska crkva nominalno bori negoli na Crkvu samu. To što seoski pop dolazi da teološki utemelji celu stvar satira je opet na seoskog popa, koji, u popularnoj uobrazilji, voli da kristi, sahranjuje i jede, a za drugo ga malo šta briga -- nije u pitanju sv. Sinod ili slična institucija, već jedan narodski stereotip o narodskom svešteniku.

Milan se uopste nije zakacio za poslednji tekst Queerije (satira o Bogorodici) niti je povlacio crtu oko nje. Smeta mu celokupan opus Queerije (sem "autocenzurisanih ranih radova".
A crta mora negde da se povuce naravno. Nema neogranicene slobode. Zovite je "moralisticka" ili ne. Milan je vidi u neugrozavanju prava ostalih, sto je prilicno smisleno.
Uostalom kada kaze da "se kandidujem za ombudsmana za negu i zastitu prava seksualnih manjina bez ugrozavanja prava ostalih" dodatak na uobicajenu formulaciju je "bez ugrozavanja prava ostalih".

Dušan Maljković
Uostalom, najveća uvreda za sve pravoslavne vernike jeste sam SPC. Crkva koja naplaćuje svoje usluge suprotno kanonskom pravu, izmišlja sopstvene proroke boreći se protiv Kleopatre i Milana Tarota; kanonizuje osvedočene rasiste kakav je Nikolaj Velimirović; stub je najkonzervativije ideologije u Srbiji -- recimo, jedan pop pokazuje majkama fetuse da ne bi činile "čedomorstvo" i tvrdi da im se duše njihove nerođene dece javljaju u snovima da ih muče, što je već scenario za dobar horror film; švercovala je oružje po Bosni i Hrvatskoj i podržavala rat; protiv nekih istaknutih velikodostojnika postoje osnovane sumnje za pedofiliju; naravno, ima pojedinaca koji odstupaju od ovih "novokanona", kao i retkih glasova razuma, ali sve u svemu ništa što Queerija može da napiše nije uvreda za vernike kao ono što im radi sama Crkva.

Vase je pravo da tako mislite, ali to nema veze sa istinom. Naplacivanje usluga postoji i to prilicno masovno (kroz formu priloga) ali daleko od toga da je tako svuda. Oko Nikolaja Velimirovica se ne slazemo, ali o tome bi mogao da se napise poseban post. "Stub je najkonzervativije ideologije u Srbiji" - da, a sta je tu lose (osim sto vi ne volite konzervativno)? "jedan pop pokazuje ..." - metoda extremnih primera, ovo cu da ignorisem (ne svidja vas se sto je SPC protiv abortusa, ovo je opet tema za ozbiljnu diskusiju). "švercovala je oružje po Bosni i Hrvatskoj i podržavala rat" - podrzavala je odbranu pravoslavnog srpskog naroda, a ako je vec rat kako mozes da se branis nego oruzjem (nikada nije podrzavala zlocine nad drugima)? "Protiv nekih istaknutih velikodostojnika postoje osnovane sumnje za pedofiliju" - sud je doneo odluku kakvu je doneo u slucaju Pahomija, zao mi je ja ne mogu da formiram svoj stav na osnovu medijske propagande a nemam direktnih informacija o tome. Umesto "ima pojedinaca koji odstupaju od ovih "novokanona", kao i retkih glasova razuma" ima pojedinaca koji su ekstremisti (kao i svuda) ali vecina nije takva.
Ja licno ne znam ni jednog vernika uvredjenog ponasanjem SPC a znam ih koliko hocete uvredjenih blogom o Patrijarhu.

Jedno pitanje za vas: na osnovu cega ste formirali vase misljenje o SPC? Vernik pretpostavljam da niste (izvinjavam se ako gresim), u crkvu verovatno ne idete. Na osnovu medija? Da vam nisu izvori malo jednostrani i limitirani? Da li ste se potrudili da cujete i drugu stranu? Ili vam je dovoljno sto vec "znate" istinu? Ili, posto je u pitanju ideoloski protivnik, mora po definiciji da bude zao?

Dušan Maljković
Mene, međutim, brine nešto drugo -- ovolika provala homofobije na blogu. To će reći da su sami homofobi u pravu -- Queria je očigledno izazvala dodatnu mržnju, reklo bi se na prvi pogeld. Ona iritira, iritira dok ne pukne čir, ali da li je taj čir već ranije bio tu i čekao da ga neko iziritira da bi pokazao svoj gnojni sadržaj? Strogman, iako misli o sebi kao o "prosvećenom heteroseksualcu" ima i svojih izrazito homofobičnih nastupa -- pročitajte malo ranijih blogova -- a suština argumentaciej se svodi na sledeće: brate, budi ti strejt peder, onako fin, doteran, nemoj mnogo da nas samraš svojom seksualnošću jer nam to baš i nije lepo da zamišljamo, poželjno je da budeš načitan, obrazovan, da vrtiš "pametne teme" i nikako da ne diraš u srpstvo i pravoslavlje. E pa šio mi ga Đura -- ta slika je opet homofobična, opet je jedan od kalupa u koji bi trebalo da se uklopi "gej želja", ona opet nema pravo na vlastitu artikulaciju van šablona kojoj joj nudi dominantni patrijarhat -- jebi se u dupe u privatnosti svoje sobe i nemoj mnogo da talasaš, što je pozicija i grupa tipa Obraz, Dveri i sl. Oni doduše idu i dalje, naravno, ali na kraju priču svedu na ono što Strongman govori, koji bi, kao da povede gej paradu, ali on, kao poznavalac, ne bi baš da vidi sve "ekstreme" -- u gej paradi redovno se pojavljuju i parodične inscenacije na račun Crkve, ali to ovde ipak ne može, nego bi mi neku našu "pravoslavnu gej paradu". To je, jasno je, nemoguće. I šta onda ostaje sem prazne, prohibicione retorike koja bi da prihvati "umivene" pedere, ali one koje, recimo, seksualizuju svoj život do krajnjih -- bogohulnih -- granica oni ispadaju iz opsega prava na sosptvena prava. Neka hvala -- podrška je ili bezuslovna ili uopšte i nije podrška -- ili su svi prihvaćeni ili nije niko.

Opet, ne postoji neogranicebna sloboda, ona je uvek ogranicena slobodama drugih.
Zbog cega nekome ko "seksualizuje svoj život do krajnjih -- bogohulnih -- granica" treba publika za tu aktivnost, kada ona vec ugrozava prava drugih? Nisu oni "ispali iz opsega prava na sosptvena prava" nego su presli crtu koja njihova prava ogranicava zato sto su ugrozili prava drugih.
Strogman je lepo rekao - nema bezuslovne podrske, ono sto trazis za sebe ponudi i ti drugima. Neces da ugrozavaju tvoja prava, nemoj ni ti tudja.
Strongman Strongman 19:31 21.08.2008

Re: Promašena kritika

Dusane

u osumnjicenom tekstu, koji ja nisam ni citao, me je iritirao naslov i slika. A to je samo kapljica u prepunoj casi.

Mislim da malo pogrenso sagledavas. Ja samizbrojao svega 2 i slovima dva homofobicna nastupa. Sve ostalo je bilo prilicno pozitivno i kada bi to bila slika Srbije bilo bi ok.

Ljudima smeta nabijanje na nos necije seksualno opredeljenje. Kao da samo Q ima seksualni zivot. Kao da heteroseksualnost ne postoji ili da je nepozeljna. Ok - peder si. Dobro za tebe - pronasao si sta ti odgovara u krevetu. Ajde da pricamo o necemu. Ajde da se zezamo, smejemo, kritikujemo.

A ono eeeej ja sam peder ugrozena su mi prava, ajde da spalimo crkvu i da vezemo patrijarha golog za drvo... Zasto? Cemu? Dokle?

Imao sam nekukonobaricu, lepuskastu, ali je smrdela za sve pare. Nit je da joj kazes nit da joj ne kazes. Zamolim drugaricu da je odvede u soping kupi kozmetiku i objasni da treba da se kupa svaki dan. Dete iz neke pasive pa nije znalo. Ali kazes pa prihvati. A mogli smo da je ostavimo da se bruka i da bruka sve nas. A ovde imamo tipa koji ne zeli da se tusira i baca nam se rasirenih ruku u zagrljaj dok nas navlaci na koleno. Em smrdi em boli... Da ocutim necu.


Predlazem da se neko od rezidentnih homoseksualaca posveti prosvetljavanju o pravima na neki primereniji nacina. Glupo je da budete posmatrani kroz Q92 ucinak. Mislim stvarno.

A ono za parade... Stvarno mislim. Uvek sam za pravo izbora. Tu sam imenom i prezimenom.
bene_geserit bene_geserit 19:33 21.08.2008

Re: Promašena kritika

Dušan Maljković
Nažalost, Strongman je propustio da kritikuje Queeriju i njen blog tamo gde se kritika legitimno može artikulisati i opredelio se za moralističko povlačenje crte -- e sad, kad pravite satiru od ukazanja Bogorodice, sad ste ga stvarno preterali! I onda onako gandalfovski -- YOU SHALL NOT PASS!Prvo, samo "ukazanje" uopšte nije verifikovano od SPC tj. priznato kao legitimno tako da ispada iz crkvenog diskursa i spada u oblast narodnog sujeverja, tako da je to pre napad na ono protiv čega se hrišćanska crkva nominalno bori negoli na Crkvu samu. To što seoski pop dolazi da teološki utemelji celu stvar satira je opet na seoskog popa, koji, u popularnoj uobrazilji, voli da kristi, sahranjuje i jede, a za drugo ga malo šta briga -- nije u pitanju sv. Sinod ili slična institucija, već jedan narodski stereotip o narodskom svešteniku.

Milan se uopste nije zakacio za poslednji tekst Queerije (satira o Bogorodici) niti je povlacio crtu oko nje. Smeta mu celokupan opus Queerije (sem "autocenzurisanih ranih radova".
A crta mora negde da se povuce naravno. Nema neogranicene slobode. Zovite je "moralisticka" ili ne. Milan je vidi u neugrozavanju prava ostalih, sto je prilicno smisleno.
Uostalom kada kaze da "se kandidujem za ombudsmana za negu i zastitu prava seksualnih manjina bez ugrozavanja prava ostalih" dodatak na uobicajenu formulaciju je "bez ugrozavanja prava ostalih".

Dušan Maljković
Uostalom, najveća uvreda za sve pravoslavne vernike jeste sam SPC. Crkva koja naplaćuje svoje usluge suprotno kanonskom pravu, izmišlja sopstvene proroke boreći se protiv Kleopatre i Milana Tarota; kanonizuje osvedočene rasiste kakav je Nikolaj Velimirović; stub je najkonzervativije ideologije u Srbiji -- recimo, jedan pop pokazuje majkama fetuse da ne bi činile "čedomorstvo" i tvrdi da im se duše njihove nerođene dece javljaju u snovima da ih muče, što je već scenario za dobar horror film; švercovala je oružje po Bosni i Hrvatskoj i podržavala rat; protiv nekih istaknutih velikodostojnika postoje osnovane sumnje za pedofiliju; naravno, ima pojedinaca koji odstupaju od ovih "novokanona", kao i retkih glasova razuma, ali sve u svemu ništa što Queerija može da napiše nije uvreda za vernike kao ono što im radi sama Crkva.

Vase je pravo da tako mislite, ali to nema veze sa istinom. Naplacivanje usluga postoji i to prilicno masovno (kroz formu priloga) ali daleko od toga da je tako svuda. Oko Nikolaja Velimirovica se ne slazemo, ali o tome bi mogao da se napise poseban post. "Stub je najkonzervativije ideologije u Srbiji" - da, a sta je tu lose (osim sto vi ne volite konzervativno)? "jedan pop pokazuje ..." - metoda extremnih primera, ovo cu da ignorisem (ne svidja vas se sto je SPC protiv abortusa, ovo je opet tema za ozbiljnu diskusiju). "švercovala je oružje po Bosni i Hrvatskoj i podržavala rat" - podrzavala je odbranu pravoslavnog srpskog naroda, a ako je vec rat kako mozes da se branis nego oruzjem (nikada nije podrzavala zlocine nad drugima)? "Protiv nekih istaknutih velikodostojnika postoje osnovane sumnje za pedofiliju" - sud je doneo odluku kakvu je doneo u slucaju Pahomija, zao mi je ja ne mogu da formiram svoj stav na osnovu medijske propagande a nemam direktnih informacija o tome. Umesto "ima pojedinaca koji odstupaju od ovih "novokanona", kao i retkih glasova razuma" ima pojedinaca koji su ekstremisti (kao i svuda) ali vecina nije takva.
Ja licno ne znam ni jednog vernika uvredjenog ponasanjem SPC a znam ih koliko hocete uvredjenih blogom o Patrijarhu.

Jedno pitanje za vas: na osnovu cega ste formirali vase misljenje o SPC? Vernik pretpostavljam da niste (izvinjavam se ako gresim), u crkvu verovatno ne idete. Na osnovu medija? Da vam nisu izvori malo jednostrani i limitirani? Da li ste se potrudili da cujete i drugu stranu? Ili vam je dovoljno sto vec "znate" istinu? Ili, posto je u pitanju ideoloski protivnik, mora po definiciji da bude zao?

Dušan Maljković
Mene, međutim, brine nešto drugo -- ovolika provala homofobije na blogu. To će reći da su sami homofobi u pravu -- Queria je očigledno izazvala dodatnu mržnju, reklo bi se na prvi pogeld. Ona iritira, iritira dok ne pukne čir, ali da li je taj čir već ranije bio tu i čekao da ga neko iziritira da bi pokazao svoj gnojni sadržaj? Strogman, iako misli o sebi kao o "prosvećenom heteroseksualcu" ima i svojih izrazito homofobičnih nastupa -- pročitajte malo ranijih blogova -- a suština argumentaciej se svodi na sledeće: brate, budi ti strejt peder, onako fin, doteran, nemoj mnogo da nas samraš svojom seksualnošću jer nam to baš i nije lepo da zamišljamo, poželjno je da budeš načitan, obrazovan, da vrtiš "pametne teme" i nikako da ne diraš u srpstvo i pravoslavlje. E pa šio mi ga Đura -- ta slika je opet homofobična, opet je jedan od kalupa u koji bi trebalo da se uklopi "gej želja", ona opet nema pravo na vlastitu artikulaciju van šablona kojoj joj nudi dominantni patrijarhat -- jebi se u dupe u privatnosti svoje sobe i nemoj mnogo da talasaš, što je pozicija i grupa tipa Obraz, Dveri i sl. Oni doduše idu i dalje, naravno, ali na kraju priču svedu na ono što Strongman govori, koji bi, kao da povede gej paradu, ali on, kao poznavalac, ne bi baš da vidi sve "ekstreme" -- u gej paradi redovno se pojavljuju i parodične inscenacije na račun Crkve, ali to ovde ipak ne može, nego bi mi neku našu "pravoslavnu gej paradu". To je, jasno je, nemoguće. I šta onda ostaje sem prazne, prohibicione retorike koja bi da prihvati "umivene" pedere, ali one koje, recimo, seksualizuju svoj život do krajnjih -- bogohulnih -- granica oni ispadaju iz opsega prava na sosptvena prava. Neka hvala -- podrška je ili bezuslovna ili uopšte i nije podrška -- ili su svi prihvaćeni ili nije niko.

Opet, ne postoji neogranicebna sloboda, ona je uvek ogranicena slobodama drugih.
Zbog cega nekome ko "seksualizuje svoj život do krajnjih -- bogohulnih -- granica" treba publika za tu aktivnost, kada ona vec ugrozava prava drugih? Nisu oni "ispali iz opsega prava na sosptvena prava" nego su presli crtu koja njihova prava ogranicava zato sto su ugrozili prava drugih.
Strogman je lepo rekao - nema bezuslovne podrske, ono sto trazis za sebe ponudi i ti drugima. Neces da ugrozavaju tvoja prava, nemoj ni ti tudja.
man ray loves me man ray loves me 19:38 21.08.2008

Re: Promašena kritika

Imao sam nekukonobaricu, lepuskastu, ali je smrdela za sve pare. Nit je da joj kazes nit da joj ne kazes. Zamolim drugaricu da je odvede u soping kupi kozmetiku i objasni da treba da se kupa svaki dan. Dete iz neke pasive pa nije znalo. Ali kazes pa prihvati. A mogli smo da je ostavimo da se bruka i da bruka sve nas. A ovde imamo tipa koji ne zeli da se tusira i baca nam se rasirenih ruku u zagrljaj dok nas navlaci na koleno. Em smrdi em boli... Da ocutim necu.

Evo ja sam ti prijatelj pa cu ti reci - ti si taj koji smrdi. Uzasno se brukas. Ne znam sta ce ti to.
Tine i Radojka Tine i Radojka 20:15 21.08.2008

prijatelj u prijatelju

odavede gledano
vise licis na konobaricu
Željka Buturović Željka Buturović 20:23 21.08.2008

Re: Promašena kritika

Opet, ne postoji neogranicebna sloboda, ona je uvek ogranicena slobodama drugih.

granica postoji ali je pitanje gde se nalazi. a ovde postoji ocigledna sklonost da se pornografski i uvredljivi sadrzaji konstruisu kao krsenje nekakvog prava da se ne bude zgadjen, besan ili deprimiran.

naravno, takvom bizarnom shvatanju prava su doprineli pre svega oni koji pokusavaju da kriminalizuju negativno misljenje o raznim manjinskim grupama. ali ko god da je kriv, resenje nije u pronalazenju novih i novih ugrozeniih grupacija i njihovih "prava" da budu raspolozeni i zadovoljni sobom. ljudi su savrseno u stanju da se nose sa pornografijom i uvredama, i to vazi kako za homoseksualce tako i za religiozne ljude.
Strongman Strongman 21:25 21.08.2008

Re: Promašena kritika

Evo ja sam ti prijatelj pa cu ti reci - ti si taj koji smrdi. Uzasno se brukas. Ne znam sta ce ti to.


He, toliko o pravima drugih
man ray loves me man ray loves me 21:36 21.08.2008

Re: Promašena kritika

ok, izvini, nisam mislila da te uvredim, a narocito ne da ti umanjujem prava. htela sam samo da kazem da su me tvoji ovde izneti stavovi iznenadili. kad sam rekla da se brukas, mislila sam samo 'u mom koordinatnom sistemu'. evo ocigledno ima ljudi koji smatraju sam ja ta koja se bruka.
Strongman Strongman 21:44 21.08.2008

Re: Promašena kritika

ajde molim te dok si jos u kancelariji, pojasni mi koji moj stav me bruka. Da naucim nesto iz ove nase diskusije.

Hvala
man ray loves me man ray loves me 22:03 21.08.2008

Re: Promašena kritika

Pa, ti si prvi indirektno rekao za Pedju da smrdi, da je iz pasivnih krajeva... To na primer. A onda ta ideja da Pedja nekako umanjuje tebe jer ljudi gledaju blog kao 'pederski'. Zaboravio si da ti na blogu pripada samo tvoja rubrika i to je sve. Ako ti se ne svidjaju postovi drugih ljudi - tough luck. Pa onda ideja da ti bolje poznajes gej 'populaciju', od nekog ko je gej - to je ipak malo pretenciozno. (Po mom misljenju Pedjin glavni zadatak kao aktiviste Kvirije nije da se ushlihta strejt delu drustva, vec da da do znanja gej delu koji se krije i plasi da je u redu, da ih ohrabri da se deklarisu, itd.) I na kraju moram da primetim i licemerje - mrzi me da brojim, ali vecina tvojih postova je o seksu. To je jedan od razloga tvoje popularnosti.
maksa83 maksa83 22:31 21.08.2008

Re: Promašena kritika

I na kraju moram da primetim i licemerje - mrzi me da brojim, ali vecina tvojih postova je o seksu. To je jedan od razloga tvoje popularnosti.


Verujem da ovo privlači uglavnom ženski deo publike.
Klincu u meni koji odbija da umre je omiljeni deo - fajtovi u klubovima.

man ray loves me man ray loves me 22:38 21.08.2008

Re: Promašena kritika

Pa da, kao Rat i mir. Zene citaju mir a muskarci rat :)))

coda:
A sudeci po tome kako je Strongman zapoceo jesenje cupanje blogerskog korova koji sprecava njegov optimalan razvoj i zaklanja mu sunce, pocinjem da mislim da i on veruje za sebe da je nista manje nego Tolstojevski.
Niikola Niikola 02:59 22.08.2008

Re: Promašena kritika

Pa, ti si prvi indirektno rekao za Pedju da smrdi, da je iz pasivnih krajeva...

Meni ovo vise lica na namerno pravljenje pogresne konstrukcije. Ne zelim da verujem da toliko bukvalno shvatate to sto je napisano, jer bi to govorilo negativno o vama i vasim intelektualnim granicama. A posto ne smatram da ste glupi i neobrazovani, onda ovo shvatam kao namernu provokaciju koriscenjem zamene teza.

U sustini, opet se svodi na meni omrazenu politicku korektnost govora koja se pretvara u svoju suprotnost. Izvlacimo reci iz konteksta da bi im dali drugo znacenje i time omalovazili ili koristili kao sredstvo napada na onoga ko je to rekao.

Ako kazem "pitaj onog crnca", "svirali su neki cigani", "nemas sanse kod njega, on je peder", "onaj debeli", "on je hrvat" - politicka nekorektnost lezi u onome ko zeli da nekorektno tumaci ono sto je cuo. Postoji razlika izmedju normalne deskripcije, koja omogucava da se na laksi nacin opise nesto i vredjanja.

Suludo je da ako kazes crnac, ciganin, peder, plavusa automatski vredjas nekog. U redu, slazem se da crnja, crncuga i pedercina zvuce uvredljivo, jer to su pezorativi, i kao takve ih osudjujem, ali da li ce moja poruka promeniti smisao ako kazem gej, rom ili tamnoputi (ili afroamerikanac). Svakako ne odobravam isticanje necije razlicitosti u negativnom smislu, ali je meni nenormalno da prostom zamenom jedne reci nekom drugom cinimo stvari boljim.

Neko moze ovo shvatiti kao trol, ali ono sto mi smeta je izjednacavanje etiketiranja i normalne upotrebe reci koje postoje i postojace. I koriscenje istih da bi se etiketirao onaj koji se njima sluzi. Tolerancija ne treba da postoji samo u onome sto govorimo i radimo veci i u tome kako slusamo i prihvatamo ono sto je izreceno i uradjeno. Kao drustvo (ne mislim samo na Srbiju) postajemo sve paranoicniji pokusavajuci da nadjemo u svemu skriveni smisao koji je uperen protiv nas, nasih sloboda, shvatanja i orjentacija.

Opustite se malo ljudi, pokusajte da vidite i svetliju stranu. Zaboravljamo da se salimo, pravimo viceve (cak i one politicki nekorektne). Ne zelim da zivim u sterilnom svetu u kome ce se meriti svaka moja rec da bi se proverilo da li moze da se protumaci i na onaj drugi, neprihvatljiv nacin.

Na zalost, sve cesce srecem na blogu "verodostojna tumacenja" onoga sto je neko hteo da kaze bazirana na odredjenoj reci ili recenici, bez obzira na sve ono sto je doticni/a pre toga govorio/'a i zastupao/la (ovao /la je cisto da mi ne bi rekli da sam muski sovinista).

I samo jos jedan komentar po pitanju pedera i njihovog nacina borbe za svoja prava. Neko rece gore da oni moraju da vredjaju da bi eskalirali (ajde neka mi neko da srpsku rec za ovo, blokirao mi mozak) i privukli vise paznje. I da to, na kraju krajeva uspeva. Na zalost, na isti nacin se moze tretirati bilo koji ekstremni (jos jedna rec koju ne umem da prevedem) pokret, pravdajuci to "nacinom borbe". Niko ne moze da negira pravo palestincima da se bore za svoju slobodu, ali isto tako ne mozemo opravdati ubijanje neduznih jer je to samo nacin skretanje pazne na problem koji postoji. A da je bilo delotvorno, bilo je.

Prema tome, borba za prava bilo kog dela populacije je opravdana i prihvatljiva sve dok su ta prava u okviru prava i sloboda drugih. Sve dok borba ne ukljucuje vredjanje drugih i poziv na uskracivanje njihovih prava i sloboda. Karikiranje, sa druge strane, ne mora da znaci bezuslovno vredjanje. Ukoliko se karikiraju neki postupci crkve ili svestenika, to ne znaci automatski i vredjanje vere ili vernika, bar ne ukoliko je to u okviru nekih normalnih i civilizacijskih normi. Ali granica, makar dobrog ukusa, mora da postoji, jer sve preko toga vodi u sukob koji ne koristi ni jednoj strani.



vracarac92 vracarac92 07:51 22.08.2008

Re: Promašena kritika

Uostalom, najveća uvreda za sve pravoslavne vernike jeste sam SPC.
Molim vas nemojte generalizovati. Ja sam veoma zadovoljan sa SPC. Mene izuzmite iz te vaše priče.
I na kraju, odakle vam takva ideja? Da li ste radili neko istraživanje? Ili vi to onako, sviđa vam se kako zvuči?
man ray loves me man ray loves me 10:24 22.08.2008

Re: Promašena kritika

Meni ovo vise lica na namerno pravljenje pogresne konstrukcije. Ne zelim da verujem da toliko bukvalno shvatate to sto je napisano, jer bi to govorilo negativno o vama i vasim intelektualnim granicama. A posto ne smatram da ste glupi i neobrazovani, onda ovo shvatam kao namernu provokaciju koriscenjem zamene teza.

Strongman je rekao za Pedju od reci do reci:
A ovde imamo tipa koji ne zeli da se tusira i baca nam se rasirenih ruku u zagrljaj dok nas navlaci na koleno. Em smrdi em boli...

Ako ovo nije direktna uvreda ja ne znam sta je.

A sto se tice politicke korektnosti - cudi me da se Strongman nije vec navikao u Americi. Znam nekog koga je hapsila policija jer je rekao jednoj zeni na ulici da je moron. Samo to i nista vise.

Ja nisam za to. Ali ovaj Strongmanov pokusaj da se rasiri van svog bloga, ocisti ono sto se njemu ne svidja, skupi neku hajku za taj podvig shvatam podjednako agresivno i prosto kao pokusaj bivseg ministra Bubala da prisvoji sluzbeni stan, renovira ga, te nadogradi PETI SPRAT na istoj zgradi.
bindu bindu 10:32 22.08.2008

let it be

@strongi
Da naucim nesto iz ove nase diskusije.


tesko.....ali uvek ima nade.
a da bi se to desilo,prvo moras da priznas da si...- gresnik.
u crkvi takodje, da bi postao cenjeni clan neke hriscanske zajednice,
tj vernik,(a sta si ti?-ateista?-vernik?ili ono trece izmedju+)
u svakom slucaju mora da priznas da si gresnik.
ti se ovde ponasas ko da si apsolutno u pravu.
kao prvo treba da znas da toga nema-cak ni u nauci.
tako da nemozes da budes u pravu..zato sto ispred boga niko nije u pravu.
tj svi su gresnici.
ako te zanima vise o tome posavetuj se sa nekim "pravoslavnim "svestenikom
-toplo preporucujem nemoze da ti skodi.
sooo....... ovde cu da se pomolim bogu i kazem.........what-ever.....!
.......kod tebe momentalno i ocigledno nesto nije u redu.......
e...a zasto si ovako pro-histerisao? pitanje bi bilo interesantno za nekog dobrog shrinka,
zato sto si i ti dobar....strongi.
evo ja cu da se usudim da dam svoju diagnozu (kao .....nesto znam iz sopsvanog iskusva)
i da probam da odgonetnem u cemu je prblem.-"strah od homofobije" ima multidimenzionalne uzroke.
evo jedan veoma blag, za tebe -cinjenica da te zenski hormoni kod muskaraca privlaci.
cinjenica da bi voleo da izgledas vise zenski i da bi voleo barem po nekada da se obuces ko zensko.
zato mrzis sebe podsvesno...a i to sa kosom ....ti je verovatna slaba strana.
ja se oblacim i kao zensko i kao musko tako da nemam tih problema npr.
na kraju sustinski svi smo mi isti sex...tako da tu nema niceg za cudjenje.
ali ako stvarno neznas neke stvari, moze da izazove zabune i neprijatne efekte.
citao si blog kod sarskog.recimo taj tip sto sanja je popio zescu psi-hozu...
zato sto je sve to istina. ponekad u snu imas sex sa muskarcima a ponekad sa zenama.
ponekad sa mamama a nekad sa tatama.....fk...babama, dedama.(ovde te pozz. cika frojd)
mozda je najgore onima koji imaju decu.....
normalno kad zivis u strahu od toga onda si u stresu i zivis zategnuto (ko ti sada)
normalno je da ce to sve da pukne jednog dana kao npr.sada..zato se pazi.
za e.b. znam da da je obilazio kauce lokalnih shrinkova dok nije nasao jednog dobrog koji ga je naucio
da svoje nocne more i psihoze predstavi kao umetnicki dogadjaj sto je na kraju bio veliki uspeh.
tako sto se obogatio i postao slavan na racun svoje psihoze i u isto vreme izbegao grozne posledice koje obicno prate tako stanje.
sto se tice umetnickog izrazaja u problemu zvani -Q, savetujem ti da se preselis u new york i ukljucis se u
kulturni stream megalopolisa. tamo ces pronaci odgovore na sva pitanja.na kraju tu su naj.shrinkovi.
naiskrenije, sve najbolje.
pozz
b,
p.s.let it be
mikimedic mikimedic 01:25 24.08.2008

Re: Promašena kritika

ali vecina tvojih postova je o seksu. To je jedan od razloga tvoje popularnosti.


MRLM,

sta tebe privlaci?
mikimedic mikimedic 01:26 24.08.2008

Re: Promašena kritika

pocinjem da mislim da i on veruje za sebe da je nista manje nego Tolstojevski.


Za njega mozda mislis da je Tolstojevski, a za sebe znas da te MR voli.... mis'im, sta reci.

rekoh jos gore, zao mi je Man Raya....kad bi samo znao kako ce mu se ime imputirati....
mikimedic mikimedic 01:32 24.08.2008

Re: Promašena kritika

Ja nisam za to. Ali ovaj Strongmanov pokusaj da se rasiri van svog bloga, ocisti ono sto se njemu ne svidja, skupi neku hajku za taj podvig shvatam podjednako agresivno i prosto kao pokusaj bivseg ministra Bubala da prisvoji sluzbeni stan, renovira ga, te nadogradi PETI SPRAT na istoj zgradi.


sto na primer ovi sa 'suprotne strane' nikad nisu i nikad im ne bi palo na pamet da urade...
malaramona malaramona 18:44 21.08.2008

fenomenalno!!!

Ovaj blog, odnosno tekst i njegovi komentari su fenomenani. Njegova najveća vrednost je što su svi( i autor i komentatori) bez rukavica rekli šte misle o mnogočemu. Zabavno i na momente ekkstremno otrežnjujuće.
marco_de.manccini marco_de.manccini 19:23 21.08.2008

Re: fenomenalno!!!

apsolutno fenomenalno. best ever (dodushe meni je tek treci dan na blogu i nisam neki kriterijum ali ako je vakva zhurka svaka tri-chetiri dana ja cu leteti sa posla).

angie01 angie01 19:33 21.08.2008

Re: fenomenalno!!!

rekli šte misle o mnogočemu



To sam i ja notirala, kao i to da neki nisu bash imali tu nameru, niti su primetili da se vidi.
jack_bauer jack_bauer 19:37 21.08.2008

Re: fenomenalno!!!

apsolutno fenomenalno. best ever (dodushe meni je tek treci dan na blogu i nisam neki kriterijum ali ako je vakva zhurka svaka tri-chetiri dana ja cu leteti sa posla).

burazere, nista ti jos nisi video :))

mada, onaj profesorov experiment ne spada bas u svakodnevnicu :))
malaramona malaramona 19:44 21.08.2008

Re: fenomenalno!!!

angie01
rekli šte misle o mnogočemu



To sam i ja notirala, kao i to da neki nisu bash imali tu nameru, niti su primetili da se vidi.


Da, bilo je mnogo onih u fazonu-"Ovo je jače od mene..."
angie01 angie01 20:02 21.08.2008

Re: fenomenalno!!!

-"Ovo je jače od mene..."



vishe sam mislisla u fazonu, da su imali nameru da kazu jedno- a ispod viri josh gomila vidljivog.
jack_bauer jack_bauer 19:34 21.08.2008

xexe strongi,

ne ostavljas me ravnodusnim (nemoj pogresno da me svatis :)))

ja sam uvek za provokaciju ali mi smetaju vulgarnosti prema svima pa i prema crkvi, iako sam ateista (pravoslavne vere )). ima o crkvi sto-sta da se kaze al moze na koraksov nacin recimo, kao na onim primerima gore.
malaramona malaramona 19:39 21.08.2008

Re: xexe strongi,

jack_bauer


iako sam ateista (pravoslavne vere)



Posle ovoga valjda ide ). Ili ne , ništa mi nije jasno... Misim uopšte...
jack_bauer jack_bauer 21:53 21.08.2008

Re: xexe strongi,

Posle ovoga valjda ide )

ide, naravno. evo popravljam.
brokenballs brokenballs 20:29 21.08.2008

najnovija vest

Kako Kurir saznaje,Srpska Pravioslavna Crkva ce podici krivicnu prijavu protiv B92 i organizacije Kvirija zbog uvrede vernika i njihovih osecanja.Pa bolje i ovo,nego odapete strele koje traze svoj cilj..prijatno.
Strongman Strongman 21:33 21.08.2008

Re: najnovija vest

uvrede vernika i njihovih osecanja


Pa bili bi ludi i glupi da se ne osecaju uvredjenim
ducape ducape 20:41 21.08.2008

napokon

napokon neko rece ono sta ja mislim vec godinama. Do blogova Q92 nisam imao nista protiv gej populacije, a nakon pojave Q92 poceo sam da ih mrzim.
malaramona malaramona 20:46 21.08.2008

Re: napokon

ducape
napokon neko rece ono sta ja mislim vec godinama. Do blogova Q92 nisam imao nista protiv gej populacije, a nakon pojave Q92 poceo sam da ih mrzim.


Ajde...
Strongman Strongman 21:28 21.08.2008

Re: napokon

ducape
napokon neko rece ono sta ja mislim vec godinama. Do blogova Q92 nisam imao nista protiv gej populacije, a nakon pojave Q92 poceo sam da ih mrzim.



Pa cekaj sad. Ne moze tako. Preispitaj sta si napisao i sta sam ja napisao. On je samoproklamovan.

Veruj mi gej populacija su uzasno fini, vaspitani i ljubazni ljudi.
mariopan mariopan 21:56 21.08.2008

Re: napokon

ducape
napokon neko rece ono sta ja mislim vec godinama. Do blogova Q92 nisam imao nista protiv gej populacije, a nakon pojave Q92 poceo sam da ih mrzim.

Nemoj.

Celog zivota imam druga koji je, kada je prosao pubertet, shvatio da je gej. Bio je zbunjen,, tek decak, verujem da nikome nije nista rekao, strasno je patio, ponavljao dva razreda, verujem samo zato sto je toliko patio. Nismo imali roditelje, rasli u domu za decu bez roditelja, nije imao sa kim da razgovara...veruj bilo mu je strasno.

Ali on je uhvatio ravnotezu, postao je divan covek sa kojim se druzim i dan danas. On je obrazovan,( radio je i ucio) kulturan, vaspitan, veoma pedantan i uvek elelgantan. Pun je postovanja za ljude. Kada bi ga poznavao zavoleo bi ga kao coveka i znao bi da ovo sto pise kvirija nema veze sa tim ljudima to je samo njegova licna slika. On samo sebe predstavlja i to ne u lepom svetlu.

Upocetku sam i ja veoma rado odlazila na njegov blog, bio je duhovit, pametan, pretresao je nase politicare onako kako bih i ja...sve to dok nije poceo da pljuje po svemu sto nekim ljudima veoma znaci. Ne volim nikoga da uvredim, zivim po sistemu "zivi i pusti druge da zive" i to mi je zasmetalo. To sam mu nekoliko puta rekla bas na njegovom blogu ali i na drugima gde se o tome razgovaralo. Nadala sam se da ce shvatiit da je to pogresan nacin da nesto kaze. Uzalud. Sad je vreme da mu se kaze da njegova sloboda da mase rukama zavrsava ispred necjeg nosa.

Hvala Strongmanu sto mi je to rekao. To je samo malo uterivanje vaspitanja i lepog ponasanja neposlusnom i razmazenom detetu kakav se Kvirija pokazao. Takvo ponasannje ne bih ni sopstvenom detetu oprostila..
Strongman Strongman 22:04 21.08.2008

Re: napokon

Hvala Strongmanu sto mi je to rekao. To je samo malo uterivanje vaspitanja i lepog ponasanja neposlusnom i razmazenom detetu kakav se Kvirija pokazao. Takvo ponasannje ne bih ni sopstvenom detetu oprostila..




Ma razmazeno je blaga rec.

Njegova sloboda je da pisa po ljudima a njihova sloboda je da mrdaju glavom levo desno. Jel da?

No mas!
malaramona malaramona 22:07 21.08.2008

Re: napokon

Strongman

Veruj mi gej populacija su uzasno fini, vaspitani i ljubazni ljudi.


Wow, znači nema bezobraznih, nevaspitanih i neljubaznih homoseksualaca. To mora da je neka genetska greška.
mariopan mariopan 22:51 21.08.2008

Re: napokon

malaramona
Strongman

Veruj mi gej populacija su uzasno fini, vaspitani i ljubazni ljudi.


Wow, znači nema bezobraznih, nevaspitanih i neljubaznih homoseksualaca. To mora da je neka genetska greška.

Ima , eto o jednom bas sad razgovaramo.
malaramona malaramona 23:05 21.08.2008

Re: napokon

mariopan
malaramona
Strongman

Veruj mi gej populacija su uzasno fini, vaspitani i ljubazni ljudi.


Wow, znači nema bezobraznih, nevaspitanih i neljubaznih homoseksualaca. To mora da je neka genetska greška.

Ima , eto o jednom bas sad razgovaramo.


Jok.
Strongman
On je samoproklamovan.


mikimedic mikimedic 01:38 24.08.2008

Re: napokon

Veruj mi gej populacija su uzasno fini, vaspitani i ljubazni ljudi

Potpisujem. Od svih gej poznanika ni jedan ni nalik ovome sto predstavlja Q.... Ja ih prihvatam kao gej, oni mene kao strejt i sve funkcionise u najboljem redu.
Cemu je potrebno ovo sto radi Q? Da bi se navukla mrznja prema gej populaciji generalno?
Ako je to tvoja misija, Q, onda uspevas.
marco_de.manccini marco_de.manccini 20:42 21.08.2008

metamorfoza?

i tako je u prostoru jednog jedinog bloga nash vrli "kandidat za ombudsmana za negu i zastitu prava seksualnih manjina" vecinom glasova u stvari izabran za zashtitnika religioznih sloboda i osecaja.

a, kako sam kazhe, onaj zadnji inkriminisani tekst nije ni chitao. zna on vec shta je unutra po slici i po naslovu.

e bash takvi zashtitnici su i potrebni. shto ne chitaju.
marco_de.manccini marco_de.manccini 21:09 21.08.2008

Re: metamorfoza?

al' da ipak dodam i ovo.

ja se sa stvarima slazhem i ne slazhem, ali strongman je ipak zaradio neko poshtovanje danas. bar je otvoren, razgovara, pokushava. chak i otrpi prebacivanje, zajedljivost, pa i uvredu. sportista chovek.

mogao je da pishe kako je nekoga istukao pa bi svi blejachi aplaudirali. ali on je svoj prostor i veliku vidljivost ustupio vazhnijim stvarima. i tako ispade ovaj blog veoma informativan i koristan. pa je chack na neki chudan nachin, strongman i izvrshio deo funkcija koje uloga pravog "ombudsmana za negu i zastitu prava seksualnih manjina" iziskuje.

chudni su putevi gospodnji.
brokenballs brokenballs 21:27 21.08.2008

Re: metamorfoza?

mogao je da pishe kako je nekoga istukao


pa mozda covek nije imao dovoljno materijala ovaj put.

mozda se malo malo ulenjio

he he
Strongman Strongman 21:32 21.08.2008

Re: metamorfoza?

a, kako sam kazhe, onaj zadnji inkriminisani tekst nije ni chitao. zna on vec shta je unutra po slici i po naslovu.



jedno 4 purta ja i barem 8 puta neko drugi je konstatovao da nema veze poslednji Qlog. Slika je prepunila casu.

Koliko ja razumem gejevi su obicni ljudi sa drugacijim seksualnim sklonostima. To je to. Pa jel mora necije seksualne sklonosti da nam se nabijaju na nos stalnop i neprestano.

Sto citirala nova VIP zvezda Vlastu:

Tvoja sloboda da mases rukom prestaje ispred mig nosa.

A mahanje kurcem znatno dalje dodajem ja.
Strongman Strongman 22:07 21.08.2008

Re: metamorfoza?

pa mozda covek nije imao dovoljno materijala ovaj put.

mozda se malo malo ulenjio



veruj mi imam. Imao sam nekog bogatasa na brodu z akocku i nekog tipa koji ume da se bije koji je vec oborio dvojicu iz nase ekipe kad sam ja dosao. A poznato je da ja ne volim da se bijem ako nemam faktor iznenadjenja.

Ako te interesuje mogu i da napisem.

U polu mraku tip zauzeo gard prema meni. Ja lampom ga zaslepim i bacim je u blagom luku prema njemu. On je refleksno otprati sto je meni bilo dovoljno da ga zveknem u pleksus. Odma su mu stavili lisice ovi iz brodskog obezbedjenja.

Filip2412 Filip2412 22:08 21.08.2008

Re: metamorfoza?

Tvoja sloboda da mases rukom prestaje ispred mog nosa.
A mahanje kurcem znatno dalje dodajem ja.


ok, za slike se slazem... ali sama B92 moderacija mora da odluci dokle sme da se ide a da se ne ode u pornografiju. Posto otvaram blog na poslu priznajem da sam oprezan sa Q tekstovima jer nikad ne znam kakva ce kita da izleti. Doduse i ostali blogeri ponekad ostavljaju slike sadrzaja na granici pristojnosti...

npr. meni nije bas prijatno da otvorim Srongmanov blog a koleginica iza mene koja naravski ne zna srpski ali zato ima oci pa vidi da gledam nekog nabildovanog baju... ili sliku sa naslova Strongmanovog bloga Orgije na Titaniku koji sam upravo procitao... (dobra prica preporucujem) ... ko sto rekoh meni ne smeta ali me ometaju te slike u citanju bloga na poslu.

Inace, svecki je fenomen da gay populacija krsi neke norme koje za druge vaze... skoro sam u Toroncanskim novinama citao kako se ljudi bune zbog golih muskaraca koji masu kitama za vreme gay parade. Po zakonu je to zabranjeno i u svakoj drugoj prilici kaznjivo ali eto njima se za vreme parade tolerise. Zasto i kako nije mi jasno. Neko ce reci da je dogadjaj svugde reklamiran i ogranicen na nekoliko ulica.... pa kome se ne svidja ne mora da prisustvuje, ali nije tako.

Moji prijatelji su imali prilike da sa malom decom cekaju lift u svojoj zgradi i da se susretnu sa ucesnicima parade kako obuceni u sado mazo opremu izlaze iz lifta.... u sred bela dana. Jednostavno u vreme gay parade sve im je dozvoljeno a mnogi ljudi koji uopste nisu gay pridruzuju se takvom ponasanju koje je kazem u svako drugo doba godine kaznjivo - public indecency.

Anjale Anjale 22:14 21.08.2008

Re: metamorfoza?

Inace, svecki je fenomen da gay populacija krsi neke norme koje za druge vaze... skoro sam u Toroncanskim novinama citao kako se ljudi bune zbog golih muskaraca koji masu kitama za vreme gay parade. Po zakonu je to zabranjeno i u svakoj drugoj prilici kaznjivo ali eto njima se za vreme parade tolerise.


Što bi rekao jedan moj drugar, kao retardirana deca koja stalno prave gluposti, ali ti ne smeš da im kažeš: Dečice, dosta je bilo.
Time se ugrožavaju njihova prava!!!!
brokenballs brokenballs 22:34 21.08.2008

Re: metamorfoza?

stavili lisice ovi iz brodskog obezbedjenja.


bio si na brodu?karnival,royal caribian?ja sam odradio par ugovora u svoje vreme na rojalu
Strongman Strongman 22:38 21.08.2008

Re: metamorfoza?

brokenballs
stavili lisice ovi iz brodskog obezbedjenja.


bio si na brodu?karnival,royal caribian?ja sam odradio par ugovora u svoje vreme na rojalu



Ovo je neki brod - kazino "SeeEscape".

Baja ladno kupio zetone za par stotina hiljada dolara i podelio poslovnim saradnicim da kockaju
brokenballs brokenballs 22:46 21.08.2008

Re: metamorfoza?

Strongman
brokenballs
stavili lisice ovi iz brodskog obezbedjenja.


bio si na brodu?karnival,royal caribian?ja sam odradio par ugovora u svoje vreme na rojalu



Ovo je neki brod - kazino "SeeEscape".

Baja ladno kupio zetone za par stotina hiljada dolara i podelio poslovnim saradnicim da kockaju


aha,cuo sam za te casino brodove,posluju u okviru medjunarodnih voda da izbegnu porez.nadamse da ces ubaciti celu pricu u okviru buduceg bloga,osim ako..
Strongman Strongman 23:04 21.08.2008

Re: metamorfoza?

lomim se da li da ide na blog ili u jedan magazin koji me ozbiljno placa.


miloshsk miloshsk 23:33 21.08.2008

Re: metamorfoza?

Filip2412

npr. meni nije bas prijatno da otvorim Srongmanov blog a koleginica iza mene koja naravski ne zna srpski ali zato ima oci pa vidi da gledam nekog nabildovanog baju... ili sliku sa naslova Strongmanovog bloga Orgije na Titaniku koji sam upravo procitao...


Prijateljski savet:

Mozilla firefox: Tools/Options/kartica Content/"uncheck" Load images automaticly
IE7: Tools/Options/kartica advanced/Multimedia- "uncheck" show images

...Pa neko koleginica ukapira Vuka i citanje ako misli da skonta tekst :)


@Strongman
Jebote al se nakupilo misljenja i ljudi i digla veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelika prasina, tema je takva da se o njoj moze pricati jos 200 godina na ovom blogu i nista se nece postici, svi imaju svoja misljenja. Ali zato da se nadje nas jedno 20 u nekom restoranu/kaficu pa uz mezence i picence da se lepo izdogovaramo kao ljudi. Naravno i Q je pozvan, da cujemo uzivo sve sta ima da se kaze, oci u oci.
Strongman Strongman 23:39 21.08.2008

Re: metamorfoza?

Mora da dodjete do mene. Meni pasos nije u funkciji bas bas
Inner Party Inner Party 23:48 21.08.2008

Inicijativa: STRONGMANU ORDEN BLOGA B92!

Stvarno.

Za 24 casa pet strana komentara i skoro 50 preporuka.

Svaka cast majstore!!!







PS

O temi nisam hteo da se izjasnjavam jer ne posecujem Q92 blog.
Strongman Strongman 00:10 22.08.2008

Re: Inicijativa: STRONGMANU ORDEN BLOGA B9

Evo mojih grudi na raspolozenju za orden. Ni ja se ne izjasnjavam o temi ... u ovakvom trenutku.

A sada svi na svoje radne zadatke
brokenballs brokenballs 00:30 22.08.2008

:)

Pre nego odem na nocno kupanje,imam samo jednu poruku,za jednu osobu,koja satro vise ne ucestvuje,ali redovno spijunira ovaj blog,sa svog malog maca.Lutko,how do u feel now?Da li se preznojavas?Eto..nemoj mnogo da izgrickas nokte,nije dobro za probavu.prijatno.
Strongman Strongman 00:33 22.08.2008

Re: :)

opa.

prozivanje. Jel mi to imamo novog dezurnog krivca?
Goran Vučković Goran Vučković 00:35 22.08.2008

Re: :)

Pre nego odem na nocno kupanje,imam samo jednu poruku,za jednu osobu,koja satro vise ne ucestvuje,ali redovno spijunira ovaj blog,sa svog malog maca.Lutko,how do u feel now?Da li se preznojavas?Eto..nemoj mnogo da izgrickas nokte,nije dobro za probavu.prijatno.

Nije dobro uzdržavati se
vracarac92 vracarac92 07:59 22.08.2008

Re: :)

Pre nego odem na nocno kupanje,
Pazi da te ne napadne ajkula k'o Sinana Sakića u Kušadasiju.
dali76 dali76 01:24 22.08.2008

dva kraja istog stapa

Ovdje samr relativno kratko (mislim na blog) u odnosu na vecinu ljudi koji ucestvuju u pisanju komentara. Moram da primjetim da je zaista “radikalna” ta struja koje se toliko trudi ocrniti , popljuvati sve ono sto ima I prizvuk srpski. Nisam nikakav nacionalista a jos manje bih podrzavao ljude koji su osumnjeceni za zlocine. Vec sam ovdje jednom pisao da je osudjivanje vlastitih zlocina branjenje casti vlastitog naroda , al kako mi se cini ima nazalost onih koji u vlastitom narodu ne vide nista dobro ma sta god se pricalo I o cemu god se pricalo. Necija vjeroispovjest je necije privatno pravo I svi mi koji imamo svoja vjerovanja trebali bi nauciti postovati drugacije razmisljanje. Paradoks je upravo taj sto oni koji se pozivaju na liberalna nacela ne mogu podnjeti da neko vjeruje drugcije. Bez osnovne culture razgovora nema ni demokratije a kako mi se cini demokratija je zadnje na umu onih sto se svojski trude da one koji drugcije misle okarakterisu kao ne samo ljude u zabludi vec valjda manje vredna bica.
Srbija je prosla mracan period. Nadam se d ace nastaviti putem kojim ide I brze I bolje : ja ne smatram da je to put iz euforicnog nacionalistockog divljanja pa pravo u srbofobicno stanje duha gdje je dovoljno reci Srbi I gore od goreg nema.
Ne smatram da treba uvoditi cenzuru za bilo sta ali odrasli ljudi bi trebali biti odgovorni za ono sto pisu I gledati da tekstovi ne vredjaju one sto misle drugcije. Ja imam mnogobrojne stvari sto bih zamerio crkvi kako mojoj tako I drugima I religijama raznoraznim , ali kao covijek osjecam da moj tekst mora imati granice dobrog ukusa kako prema vlastitoj a jos vise prema drugim religijama.
Ponavljam postoji bezbroj nacina da se iznesu argumennti , bez niskog vredjanja bilo cijeg vjerovanja .
Imali smo mracni system skoro deceniju I pol. Ako zelimo mjenjati system onda ne dozvolimo da budemo samo suprotan kraj jednog te istog stapa (citaj mraka ).
Strongman Strongman 02:18 22.08.2008

Re: dva kraja istog stapa

dali76 pozdravljam te


u principu smo sve to prezvakali ali neki ne zele da im se menjaju stare nevike kao ono "drste lopova".
thug_b thug_b 01:40 22.08.2008

Gde odoste svi ?

"A ono eeeej ja sam peder ugrozena su mi prava, ajde da spalimo crkvu i da vezemo patrijarha golog za drvo... Zasto? Cemu? Dokle?"
izgleda sve dotle dok svoju netolerantu istoriju ne prestanes sluzis uz kafu i oblande - i meni je sumnjivo sto se stalno smeskas. reci im da si se zajebao i da ti je zao - ako jeste.

a ja bih se zaklela da si i sam priznao da si prvi poceo... sad si ti tolerantan (a ? je da li bi bio da si ostao u srbiji) a oni ti se smeju, zezaju te i kritikuju (nista manje nezno nego sto su njih nekad i sad, da ne kazem ti nekad, jer se o "nekad" ne izjasnjavas konkretno) pa neces vise da se igras

sada ne mozes nazad (i ne treba, i verovatno da iskreno ne zelis) ali ti izgleda nije jasno sto ne mozes napred, pa si nervozan i osetljiv. kontas da ne smes da ih bijes a ne znas 'di teras.
(jel znas onaj vic sa bebom crnogorskom sto nije htela da se rodi dok joj nisu sredili da odmah po rodjenju postane general u " penziju "? -zato je vic)

kako bih ti rekla, tolerancija po definiciji nije kompetitivna disciplina niti trgovina. nema bonusa za novu godinu, nema napred ni nazad - tu si gde si, svi smo tu.
svi smo tu.


ne volim ni ja q. ne citam postove jer nista apsolutno ne kapiram, bas se vec dugo pitam o cemu ovi trabunjaju. a vi zacas protumaciste sve metafore i pronadjoste se u njima. ja nisam uspela ni uz vasu interpretaciju - mozda to i nije slucajno.

strpljivo - imas ti jos da teras do tolerancijie m. ne daj se dekoncentrisati

a ovo za konobaricu... ufffff... da se smrznes. to je... uff.... ali samo da si ti nama iskren, pa cemo da se razjasnimo drugi put

ipak se mi ispricasmo danas - ja malo vise nego ti. ipak sam sve nekako srocila - sorry ako sam te u procesu malo zakacila po nosu - i ja se ucim toleranciji... iz drugog ugla.

ajd' zdravo zivo i svako dobro
t.
Strongman Strongman 02:17 22.08.2008

Re: Gde odoste svi ?

Citam, i citam, .... valjda nism kvalifikovan da razumem. Treba neko strucniji od mene. Nisam siguran koje struke ali strucniji.

Stvarno neznam sta si htela da kazes.

Ajde budi pozdravljena
Bata Smurf Bata Smurf 02:57 22.08.2008

Ponavljam se

Jednom u nekom od njegovih(njenih) tekstova sam postavio pitanje njima pederima zasto oni misle da imaju vise prava od nas hetero da na javnim mestima i agresivno ispoljavaju svoju seksualnost?? Da li ona gospodja iz zapadne evrope sto zivi bez partnera ali sa muzjakom krupnije vrste pasa,treba da dok je na ulici tog istog psa mazi po polnom organu,da bi svi znali sta ona ima sa njim intimno.Ili prostije receno sto bi mene bilo briga ko se sa kim jebava??
Kao sto velika vecina nas hetero ne ispoljava na javnim mestima svoje seksualne sklonosti,to se isto trazi i od pedera.Zamislite kad bi nekrofili vukli po ulicama svoje leseve i gurali im prste u dupe?? ili kad bi osobe kojima je seksualni uzitak jedenje fekalija,iznosile serpice sa podgrejanim govnima i jeli ih na javnom mestu? Posto smo toliko demokratsko tolerantni,hajde onda da tolerisemo sve vrste seksualnih devijacija.Ako je pederaj nesto normalno,ocekujem sutra miting nekrofila,prekosutra miting zoofila,onda slede incestuozne osobe,pa pedofili...Svi su oni ljudi i svi imaju jednaka prava,zar ne??
Sto bi samo pederi bili oslobodjeni javne osude,a svi ostali jos uvek na stubu srama?
A gorepomenuim braniocima homoseksualaca mogu samo da postavim pitanje: da li ste se ikad zapitali sta bi bilo da je vas tata bio derpe,sad bi ovaj svet bio prazniji za mnoge od vas.Zar ne??
A nama sa "samo" obicnim hetero roditeljima bi bilo dosadno jel ne bi imali sa partnere za dopisivanje
alselone alselone 03:09 22.08.2008

Re: Ponavljam se

Niikola Niikola 03:21 22.08.2008

Re: Ponavljam se

zasto oni misle da imaju vise prava od nas hetero da na javnim mestima i agresivno ispoljavaju svoju seksualnost??


Bato, malo si krenuo u pogresnu stranu. Da li ti smeta da vidis mladica i devojku koji se drze za ruku, hodaju zagrljeni ili se poljube na ulici. Ne, normalno, sve dok to ne predje u otvoreni peting na ulici, ili nesto jos drasticnije. A sada, da li ti smeta da vidis dve devojke koje se drze za ruku, setaju zagrljene ili se ljube na ulici. Verovatno ne osim u slucaju ljubljenja. Slika treca, dva mladica, drze se za ruke, setaju zagrljeni ili se ljube. Fuj za bilo koje od ova tri.

Prvo, da ne bih ispao veci vernik od pape, ja reagujem na isti nacin, jer ta reakcija je usadjena u mene mojim vaspitanjem, okolinom i nacinom zivota koji sam ziveo. Ali razlika je u tome kako ces to ispoljiti. Ako ti smeta mozes okrenuti glavu i produziti svojim putem (mada bi bilo neuljudno da to ucinis napadno). Jer, moras priznati, sve dok je to u okviru prihvatljivog ponasanja za hetero par, trebalo bi da vazi za sve.

A sto se tice agresivnog ispoljavanja seksualnosti (ako mislis na pornografiju, ukljucujuci i pornografsko, da ne kazem preslobodno ponasanje na javnom mestu), i ja sam protiv toga, ali za sve.

Sto bi samo pederi bili oslobodjeni javne osude,a svi ostali jos uvek na stubu srama?


Ne vidim situaciju u kojoj bi, bar u Srbiji, pederi bili oslobodjeni javne osude dok bi mi ostali bili na stubu srama.

A izjave o nekrofilima i pedofilima ne bih da komentarisem. Ubedjen sam da nisi bas mislio to sto si napisao, ili bar ne zelim da verujem u to.
Bata Smurf Bata Smurf 04:12 22.08.2008

Re: Ponavljam se

Ne znam u koju kategoriju vas ostale smatras.Mislio sam na kategorije seksualno razlicite od heteroseksualaca.Jer ako je nekom njegov pas njegov najbolji prijatelj,pa izmedju toga do njih vremenom dodje do seksualnog zblizavanja,da li mi vodjeni ovim tolerantnim principima treba da ih prihvatimo takve ili ne??
Tebi deluje zgrazavajuce da pogledas les,ali postoji kategorija ljudi koje to uzbudjuje.Pitam se ja,ako su ti ljudi u obicnom zivotu normalni gradjani,rade po firmama,placaju porez,ne prave incidente...da li i oni imaju prava da javno i bez osude uzivaju u svojim seksualnim opredeljenjima.Zasto ne zelis da cujes da postoje i takvi ljudi i da u tom slucaju i oni imaju svoja prava.Ako si stvarno tolerantan,pusti ih sve,jer njihova seksualna opredeljenja nemaju nista sa tobom i ne diraju te.A opet ti smetaju i ne zelis da verujes da tako nesto postoji.
Sto se tice pedofilije granice se pomeraju,pa ce verovatno uskoro granica pedofilije biti spustena na 10 godina starosti deteta.
I zadnji odgovor na ponasanje na ulici je da mesto u kome zivim vrvi od pedera,pa imam mnogo prilike da vidim kako se ponasaju.Nek je neko peder koliko hoce,ali da mi se pojavi uvece (u soping centru u 21.00 gde ljudi prolaze sa malom decom) u koznim pantalonam sa golim dupetom,koznom sorcu iz koga vire muda,opasan lancima na golo telo...nemam ni gram razumevanja.Niti zelim da imam.
P.S. lezbejke su 100 puta umerenije u svemu i one uzivaju u svom opredeljenju ne smarajuci okolinu tome
Niikola Niikola 04:58 22.08.2008

Re: Ponavljam se

Pitam se ja,ako su ti ljudi u obicnom zivotu normalni gradjani,rade po firmama,placaju porez,ne prave incidente...da li i oni imaju prava da javno i bez osude uzivaju u svojim seksualnim opredeljenjima.


Pa najlakse bi bilo da se iskoristi ista ona definicija jednakih prava za sve bez ogranicavanja tudjih prava i sloboda. U tom slucaju pedofilija otpada zato sto je okarakterisano kao krivicno delo koje ugrozava druge (u ovom slucaju decu). Ukoliko se bilo kojim slucajem desi da se to izbaci iz krivicnog zakonika (sto bi vise govorilo o drustvu kao celini) tesko da bi imao argumenta da osudis to seksualno opredeljenje, jer si i ti kao deo te drzave glasao za te zakone. I ako zelis da osudis to ponasanje pravi nacin nije po pljuvanju onih koji to rade vec po zakonima koji to dozvoljavaju.

Sto se tice zivotinja, kako ces prosuditi da li je ziotinja svesno i svojom voljom pristala na doticni akt? U tom slucaju su povredjena prava te zivotinje. S druge strane, nisam video nikoga ko se zgrazava kad neko miluje ili grli psa. Spomenu si igranje sa psecim genitalijama na javnom mestu. Cini mi se da nisam nigde rekao da je prihvatljivo da se devojka igra muskim genitalijama na javnom mestu, prema tome i to otpada.

Za nekrofiliju takodje postoje krivicne odredbe, ako se ne varam, a verovatno postoje i zakoni koji u svom nazivu imaju "sanitarno" ili "higijena" ili tako nesto. Nisam pravnik, ali mislim da je igranje sa lesevima na bilo koji nacin, ne ukljucujuci samo seksualno, kaznjiv. Prema tome, busted.

Nek je neko peder koliko hoce,ali da mi se pojavi uvece (u soping centru u 21.00 gde ljudi prolaze sa malom decom) u koznim pantalonam sa golim dupetom,koznom sorcu iz koga vire muda,opasan lancima na golo telo...nemam ni gram razumevanja.Niti zelim da imam.


Apsolutno te podrzavam u tom stavu, cak ga prosirujem na umesto "nek je neko peder koliko hoce" u "bilo ko", ukljucujuci i muskarce i zene i homo* i hetero* i bi* i stagod*. I umesto u "soping centru" u "na bilo kom javnom mestu"
skener92 skener92 03:03 22.08.2008

preporuka.

da li je neko 'strejt ili 'gej' je potpuno privatna stvar. zato mi je bilo odvratno kada je Q92 ovde stavio svoje fotografije. jedno je videti dejvida bekama kada reklamira donji ves, a drugo onog bucmastog (ne znam ko je koji od njih dvojice) sa providnim gacicama na debeloj zadnjici. i jos sa natpisom 'for you, darling' ili nekim slicnim idiotizmom. a sve u stilu: 'ko vas j... idioti, ima da me trpite i jos da se smeskate, inace cu da vas optuzim da me mrzite zato sto sam gej'. ogavne slike.
rayzippo rayzippo 06:01 22.08.2008

Re: preporuka.

skener92
da li je neko 'strejt ili 'gej' je potpuno privatna stvar. zato mi je bilo odvratno kada je Q92 ovde stavio svoje fotografije. jedno je videti dejvida bekama kada reklamira donji ves, a drugo onog bucmastog (ne znam ko je koji od njih dvojice) sa providnim gacicama na debeloj zadnjici. i jos sa natpisom 'for you, darling' ili nekim slicnim idiotizmom. a sve u stilu: 'ko vas j... idioti, ima da me trpite i jos da se smeskate, inace cu da vas optuzim da me mrzite zato sto sam gej'. ogavne slike.

alal vera...hahahhaha
Strongman Strongman 07:06 22.08.2008

Re: preporuka.

skener92
da li je neko 'strejt ili 'gej' je potpuno privatna stvar. zato mi je bilo odvratno kada je Q92 ovde stavio svoje fotografije. jedno je videti dejvida bekama kada reklamira donji ves, a drugo onog bucmastog (ne znam ko je koji od njih dvojice) sa providnim gacicama na debeloj zadnjici. i jos sa natpisom 'for you, darling' ili nekim slicnim idiotizmom. a sve u stilu: 'ko vas j... idioti, ima da me trpite i jos da se smeskate, inace cu da vas optuzim da me mrzite zato sto sam gej'. ogavne slike.



Ja napisah odavno... Gejevi po svetu idu u teretane, na piling, imaju prelepe zube, zgodni, zategnuti,...

A ovaj nas klovn gradjen kao Ljubisa Samardzic u ranim radovima. A jos je i neotesan,


Drugo je ako on ima sopstveni blog blog.q92.ass.net pa ljudi ciljano idu tamo. Ovako, sa ovom koncepcijom svi smo osudjeni da vidimo sta pise i kakve slike kaci.
snezana mihajlovic snezana mihajlovic 09:24 22.08.2008

rani radovi...

ovim komentarom, milane,
otvaraš potpuno novu kategoriju prihvatljivog i neprihvatljivog
i nekako si zaokružio čitav ovaj blog.

kakve veze ima kako neko izgleda?
je l' prihvatljivije kad je zategnuto?
da li svaki blog koji se objavi pod q92 nosi q prefiks?
da li ti pedju i bobana kritikuješ iz q perspektive?
ili da okrenem: da li se ova dvojica mogu kritikovati bez q perspektive?
zanima me koliko komentara na ovom blogu ne pominju to q i čini mi se da bi odgovor bio iznenadjujuć.

ne moraš da odgovaraš,
ionako su ovo retorička pitanja.
Don Salieri Don Salieri 11:44 22.08.2008

Re: preporuka.

Strongman

Ja napisah odavno... Gejevi po svetu idu u teretane, na piling, imaju prelepe zube, zgodni, zategnuti,...

A ovaj nas klovn gradjen kao Ljubisa Samardzic u ranim radovima. A jos je i neotesan,

Znaci, da je zategnut, onda ti ne bi smetao, he he he
alselone alselone 03:21 22.08.2008

poslednji neka ugasi svetlo

Ako si homo i popljujes crkvu onda si simpatican nusicevski decak iz Q92 koji se buntom bori protiv represije.

Ako si muskarac, belac, srbin, pravoslavac, hetero, pusis, pijes, ne volis domace zivotinje, ne volis gandzu, zaposlen (ne pripadas marginalnim grupama) i ispricas vic o plavusama onda si seksista, o gejevima homofob, o jevrejima fasista.

U redu je.
Strongman Strongman 08:10 22.08.2008

Re: poslednji neka ugasi svetlo

NIje bas tako.

Nase dosadasnje vecinsko cutanje i povladjivanje grupice je dovelo do toga da ljudi misle da je nama Q bljuvotina simpaticna. NIJE. Vidis po broju komentara i broju preporuka.

Ne pamtim da je neki moj tekst za 24 casa imao 40 plus preporuka. Sada vec preko pedeset.

To nam govori nesto. Nije simpatican samo mu niko nije rekao otvoreno u oci.
angie01 angie01 23:22 22.08.2008

Re: poslednji neka ugasi svetlo

To nam govori nesto


da je klaustrofobija josh uvek rasprostranjena.


Nije simpatican samo mu niko nije rekao otvoreno u oci.


pa zato su mu mnogi rekli da jeste!
Strongman Strongman 02:30 24.08.2008

Re: poslednji neka ugasi svetlo

Moj odlican drug prica gadosti na racu pedera. Kako bi ih pobio i slicno. I ja mu uvek kazem da to nije uredu, bez obzira sto mi je simoatican.

To za tebe Angie ne vazi.
apach92 apach92 05:32 22.08.2008

trla baba lan

ne znam cemu uzbudjenje, doslo je 5 minuta za Q92 pa su oni malo resili da se obracunaju sa crkvenim establismentom i osvete im se za ono sto su napravili sa nasim glavama u zadnjih 2k godina a potom i sa onom zakonskom odgovornoscu koja je cini mi se ostala nakon onih nesretnih vranjskih decaka. Ne primecujem da je Q92 istta skandalozniji od kolacica koji je urucen tim jadnim decacima svakodnevnim setanjem Pahomija kroz Vranje.

Sto se tice autora bloga stvari mozes posmatrati i na drugi nacin: da li ti je slucajno palo na pamet da fundamentalnom pravoslavnom verniku mozda smetaju(`vredjaju religiozna osecanja`) tvoji svakonedeljni direktni prenosi iz Sodome i Gomore nekog tamo Majamija i neke tamo Amerike. Mislimmm, mi smo ipak zemlja seljaka na brdovitom Balkanu ne smes to da zaboravis.

Takodje, to sto ti moras da se smeskas svakom pederu(and dykes on bykes) u USA jer ce te u suprotnom deportovati odatle uopste ne znaci da je situacija u Srbiji takva. Neko je resio da se pridigne protiv toga i to cini dobro sa vecim stepenom efikasnosti nego da ima 2m siroka ramena, mislim zivot je kontradiktoran, tako to ide.

i LGBT populaciji je cilj da necije sexualno opredeljenje bude podvedeno pod lifestile koji nikoga preterano ne zanima ali do toga je nesto duzi put a Srbija je na prvoj lekciji koja se zove awareness. Kad polozimo taj ispit dalja akcija ce svakako manje iritirati, trenutno smo na decjim bolestima a vrlo smo kenjkava deca...

Mi obicno imamo osobinu da vidimo trn u tudjem oku a balvan u svom ne primecujemo ali takav smo mi narod.
Niikola Niikola 06:32 22.08.2008

Re: trla baba lan

Ne primecujem da je Q92 istta skandalozniji od kolacica koji je urucen tim jadnim decacima svakodnevnim setanjem Pahomija kroz Vranje.


Opet zamena teza. Koristite nesto sto niko sa ovog bloga (mislim na ceo B92 blog) nije opravdao ni u jednom postu (ili sam nesto propustio) kao opravdanje za nesto sasvim drugo. Da li je po vasem misljenju nesto sto je skandalozno opravdanje za druge skandalozne postupke. Ne verujem.

i LGBT populaciji je cilj da necije sexualno opredeljenje bude podvedeno pod lifestile koji nikoga preterano ne zanima ali do toga je nesto duzi put a Srbija je na prvoj lekciji koja se zove awareness.


I to opravdava pojedince iz te populacije da dizu avione u vazduh da bi podigli awareness? (Molim vas da ovo ne shvatite bukvalno, jer ja ne mislim da oni dizu avione u vazduh. Izvinjavam se onima koji ovo vec shvataju.)
apach92 apach92 07:20 22.08.2008

Re: trla baba lan

Niikola
Opet zamena teza. Koristite nesto sto niko sa ovog bloga (mislim na ceo B92 blog) nije opravdao ni u jednom postu (ili sam nesto propustio) kao opravdanje za nesto sasvim drugo. Da li je po vasem misljenju nesto sto je skandalozno opravdanje za druge skandalozne postupke. Ne verujem


pa cujte, ako je vama skandal urednicki odobrenog bloga Q92 u pismenom obliku uporediv sa skandalom silovanih decaka gde je vinovnik pljunuo pravdi i celoj naciji u lice i to uz pomoc Drzave i Crkve onda ne vidim razlog dalje diskusije sa vama

Niikola
I to opravdava pojedince iz te populacije da dizu avione u vazduh da bi podigli awareness? (Molim vas da ovo ne shvatite bukvalno, jer ja ne mislim da oni dizu avione u vazduh. Izvinjavam se onima koji ovo vec shvataju.)


ok, nisam shvatio bukvalno ali moram da primetim da je kod vas slucaj Q92 bloga poprilicno blizak ideji pedera terorista(sa sve D&G outfitom) koji ruse avion. Tu vam ne mogu pomoci.
Strongman Strongman 08:06 22.08.2008

Re: trla baba lan

sa onom zakonskom odgovornoscu koja je cini mi se ostala nakon onih nesretnih vranjskih decaka.


Metoda ekstrema se ne koristi u normalnoj komunikaciji.

To uvek moze da dovede da neko recimo spomene ona dva homoseksualca u americi sto su nadrogirali strejt tipa, iskoristili sekualno, ubili, isekli na komade i pobegli u Izrael.

I cemu to vodi??


Sto se tice autora bloga stvari mozes posmatrati i na drugi nacin: da li ti je slucajno palo na pamet da fundamentalnom pravoslavnom verniku mozda smetaju(`vredjaju religiozna osecanja`) tvoji svakonedeljni direktni prenosi iz Sodome i Gomore nekog tamo Majamija i neke tamo Amerike. Mislimmm, mi smo ipak zemlja seljaka na brdovitom Balkanu ne smes to da zaboravis.



Autor ovog bloga opisuje situacije zurnalistickim stilom bez malo. Autor ne konstruise optuzbe, klevet i uvrede na racun crkve i vernika. Autor ne propoveda nacin zivota koji opisuje vec smo opisuje. Autor je u dosadasnjem opusu imao komentara u skladu sa tvojom opaskom NULA.


Takodje, to sto ti moras da se smeskas svakom pederu(and dykes on bykes) u USA jer ce te u suprotnom deportovati odatle



Lebati sta pricas. Odakle ti ovo. Prijatelj od prijatelja koji zna coveka ciji je prijatelj cuo ili sta? Pa sloboda je i izboru i nenametanju. Nisu pederi u Americi kao ovaj na blogu sto svakog ko mu ne povladjuje, njemu licno, naziva homofobom, fasistom, komunistom,...
i LGBT populaciji je cilj da necije sexualno opredeljenje bude podvedeno pod lifestile koji nikoga preterano ne zanima ali do toga je nesto duzi put a Srbija je na prvoj lekciji koja se zove awareness. Kad polozimo taj ispit dalja akcija ce svakako manje iritirati, trenutno smo na decjim bolestima a vrlo smo kenjkava deca...



Taman sam izgubio nadu da ces da napises nesto suvislo... Kad ono... Tako je. Life stile koji nikoga preterano ne zanima, a ne kao sto je kritikovani bloger zagadio ovaj medijski prostor njegovim eksponiranjem life stila koji on vodi.
Strongman Strongman 08:07 22.08.2008

Re: trla baba lan

sa onom zakonskom odgovornoscu koja je cini mi se ostala nakon onih nesretnih vranjskih decaka.


Metoda ekstrema se ne koristi u normalnoj komunikaciji.

To uvek moze da dovede da neko recimo spomene ona dva homoseksualca u americi sto su nadrogirali strejt tipa, iskoristili sekualno, ubili, isekli na komade i pobegli u Izrael.

I cemu to vodi??


Sto se tice autora bloga stvari mozes posmatrati i na drugi nacin: da li ti je slucajno palo na pamet da fundamentalnom pravoslavnom verniku mozda smetaju(`vredjaju religiozna osecanja`) tvoji svakonedeljni direktni prenosi iz Sodome i Gomore nekog tamo Majamija i neke tamo Amerike. Mislimmm, mi smo ipak zemlja seljaka na brdovitom Balkanu ne smes to da zaboravis.



Autor ovog bloga opisuje situacije zurnalistickim stilom bez malo. Autor ne konstruise optuzbe, klevet i uvrede na racun crkve i vernika. Autor ne propoveda nacin zivota koji opisuje vec smo opisuje. Autor je u dosadasnjem opusu imao komentara u skladu sa tvojom opaskom NULA.


Takodje, to sto ti moras da se smeskas svakom pederu(and dykes on bykes) u USA jer ce te u suprotnom deportovati odatle



Lebati sta pricas. Odakle ti ovo. Prijatelj od prijatelja koji zna coveka ciji je prijatelj cuo ili sta? Pa sloboda je i izboru i nenametanju. Nisu pederi u Americi kao ovaj na blogu sto svakog ko mu ne povladjuje, njemu licno, naziva homofobom, fasistom, komunistom,...
i LGBT populaciji je cilj da necije sexualno opredeljenje bude podvedeno pod lifestile koji nikoga preterano ne zanima ali do toga je nesto duzi put a Srbija je na prvoj lekciji koja se zove awareness. Kad polozimo taj ispit dalja akcija ce svakako manje iritirati, trenutno smo na decjim bolestima a vrlo smo kenjkava deca...



Taman sam izgubio nadu da ces da napises nesto suvislo... Kad ono... Tako je. Life stile koji nikoga preterano ne zanima, a ne kao sto je kritikovani bloger zagadio ovaj medijski prostor njegovim eksponiranjem life stila koji on vodi.
apach92 apach92 08:30 22.08.2008

Re: trla baba lan

Strongman
Metoda ekstrema se ne koristi u normalnoj komunikaciji.To uvek moze da dovede da neko recimo spomene ona dva homoseksualca u americi sto su nadrogirali strejt tipa, iskoristili sekualno, ubili, isekli na komade i pobegli u Izrael.I cemu to vodi??


Ne koristi se? Mislio sam da je opisivati mladezi kako kurve uzivaju uz tone koksa i E-a vrlo extremno.

Strongman
.Autor je u dosadasnjem opusu imao komentara u skladu sa tvojom opaskom NULA.


vole ljudi petparacke price pa to ti je.

Strongman
Lebati sta pricas. Odakle ti ovo. Prijatelj od prijatelja koji zna coveka ciji je prijatelj cuo ili sta? Pa sloboda je i izboru i nenametanju. Nisu pederi u Americi kao ovaj na blogu sto svakog ko mu ne povladjuje, njemu licno, naziva homofobom, fasistom, komunistom,...


i nadao sam se da nisu. Razumem momke, zivot im je san pa im je i ideja kategorizacije prositekla iz vrlo licnih iskustava poprilicno strana.


Strongman
i Taman sam izgubio nadu da ces da napises nesto suvislo... Kad ono... Tako je. Life stile koji nikoga preterano ne zanima, a ne kao sto je kritikovani bloger zagadio ovaj medijski prostor njegovim eksponiranjem life stila koji on vodi.


pa zali se urednistvu bloga ako te to toliko tisti.
Niikola Niikola 12:10 22.08.2008

Re: trla baba lan

pa cujte, ako je vama skandal urednicki odobrenog bloga Q92 u pismenom obliku uporediv sa skandalom silovanih decaka gde je vinovnik pljunuo pravdi i celoj naciji u lice i to uz pomoc Drzave i Crkve onda ne vidim razlog dalje diskusije sa vama


Imamo o cemo da razgovaramo posto ja tvrdim apsolutno isto sto i vi, te dve stvari su neuporedive. Q92 pisanje je kudikamo prihvatljivije i kad bi mogao da menjam prihvatio bih milion takvih postova umesto jednog vulgarnog pristupa prema detetu, a kamo li silovanja.

Problem je sto sam shvatio vas post kao opravdanje vulgarnosti u nastupu (koje vecina ovde osudjuje) koriscenjem teze da ima i od toga gore (kolacici i Pahomije). Sa tim se ne slazem. Nadam se da se razumemo?

kod vas slucaj Q92 bloga poprilicno blizak ideji pedera terorista(sa sve D&G outfitom) koji ruse avion. Tu vam ne mogu pomoci.


Ne, daleko od toga, samo sam namerno koristio karikiranje da bi podsetio da postoje razliciti nacini za skretanje paznje na problem i da postoji granica izmedju prihvatljivih i neprihvatljivih. Uostalom zato sam i napisao
(Molim vas da ovo ne shvatite bukvalno, jer ja ne mislim da oni dizu avione u vazduh. Izvinjavam se onima koji ovo vec shvataju.)

I daleko od toga da zelim da poredim vredjanje sa ubijanjem
margos margos 13:49 22.08.2008

Re: trla baba lan

ali do toga je nesto duzi put a Srbija je na prvoj lekciji koja se zove awareness. Kad polozimo taj ispit dalja akcija ce svakako manje iritirati, trenutno smo na decjim bolestima a vrlo smo kenjkava deca...

Potpuno se slažem s ovim.
I napisah već, al se to gubi u moru komentara, pa ću da ponovim - Peđine tekstove više ne čitam jer mi ne prijaju, Bobanov skoro svaki pročitam. Ono što meni smeta je što se i na svakom drugom mestu na blogu gde Peđa nešto komentariše javlja iz pozicije geja iako to nema veze sa temom, i sam se nameće da ga čitamo, doživljamo i prihvatamo samo kao geja, a ne blogera, momka, čoveka.... štagod.

Da parafraziram Milana, ok čuli smo... ne deri se ...
dali76 dali76 07:06 22.08.2008

gospodo u trendu

Nazvati homoseksualca pogrdnim imenom jeste za svaku osudu ali pisati kako je “otac Nicifor “ ( metafora za SPC) poprskao I blagosiljao “najveceg djoku” s drveta nije?
Ma najvaznije da budemo u trendu jelda?
Svacije sexualno opredeljenje, vjera, ili partijska opredeljenost je privatna stvar do granice kad vase opredeljenje na najnizi moguci nacin vredja osjecanja drugih ljudi. Zamislite I ovi sto su hetero I sto su eto vjernici mogu se osjecati uvredjenim koliko god vecina bili.
Kanda mi je malcice muka o dove gospode u trendu. Volim I ja jokes o I zamislite I pricam ih , ali neslane I neukusne sale ne objavljujem bilo gde da bih vredjao bilo koga.
Da postoji sloboda govora ali postoji I exceptions ?
Za tolerantne ljude postoji I granica dobrog ukusa verovali ili ne.

Strongman Strongman 07:56 22.08.2008

Re: gospodo u trendu

ma jasno ko dan.

nicija sloboda ne treba da ugrozava neciju slobodu.
mariopan mariopan 12:43 22.08.2008

Re: gospodo u trendu

Dali, svaka cast, sve ste rekli, pristojnost i vaspitanje kao da su zanemareni a to drzi svet da se ne zaglibi i ne potone u blato.
Pozdrav.
Strongman Strongman 07:20 22.08.2008

Cudom se cudim

kako niko nije nasao za shodno (skoro niko) da prokomentarise prvi pasus mog teksta.

Ja Milan Jovanovic sa alternativnim identitetom Strongman Majamovic se kandidujem za ombudsmana za negu i zastitu prava seksualnih manjina. Nudim se da sa porodicom, kao strejt osoba prisustvujem svakoj gey paradi u Srbiji i zalazem se za jednaka prava. Nudim se da pisem clanke i ucestvujem na tribinama da pomognem da se promeni ukorenjeno uverenje da seksualno razliciti ljudi nemaju ili imaju manje prava.


Svakom ko zeli da procite je jasno da smatram da je samoproklamovani centarfor homoseksualne populacije, po mom misljenju, vrlo stetno resenje. Ali zbog pozicije vidjenog VIP statusa niko se ne buni i ako veca steta nego korist,

Ja se nudim da odigram na dvojnu licencu. Mene isto slusaju, sigurno necu da skodim, mogu samo da koristim. Strejt tip kao ja se vise slusa od histericnog uvredljivog Q92.

Mislim da je veci ucinak na osvescenju zapecenog antipederskog stava kad aja ispricam da su homo fini, uredni, sarmantni, ... nego kad Q92 naruzi patrijarha, pa stavi debelog tipa s brkovima u vencanici sa smnkom, ili klozetira sa zutom spermom....


Znaci evo vam razumljivijeg PR-a umesto ovog koji vredja sve zivo, gospodo pederi i drugarice lezbejke.
apach92 apach92 07:27 22.08.2008

Re: Cudom se cudim

pa ne veruje ti niko, zato i ne komentarisu. A oni drugi se potajno nadaju da ces preci sa centarforske pozicije u Obraz demagogiju i konacno overiti tetke.

A i licno ja, bih nekog sa vise stila. Dva misica koja ja cenim ne mogu se nabildovati.
Strongman Strongman 07:48 22.08.2008

Re: Cudom se cudim

apach92
pa ne veruje ti niko, zato i ne komentarisu. A oni drugi se potajno nadaju da ces preci sa centarforske pozicije u Obraz demagogiju i konacno overiti tetke.

A i licno ja, bih nekog sa vise stila. Dva misica koja ja cenim ne mogu se nabildovati.



Nije li ti lakse da upotrebis argumente nego ovako stavis gluposti da ti se ljudi smeju? Ali ozbilno pitam.

Te metode sa kristalnom kuglom i tarot kartama ne prolaze ni kod koga sa IQ vecim od 85. Da l' ti to polazis od sebe pa mislis da ce ljdi da ti veruju?

Da l imam stila ili nemam? Barem sam na raspolaganju da branim prava slobode izbora pod punim imenom i prezimenom. Valjda je to neki pomak.
apach92 apach92 08:00 22.08.2008

Re: Cudom se cudim

hvala ti.
naroz naroz 14:11 23.08.2008

Re: Cudom se cudim

Zelim da te zastitim ali me mnogo nerviras.

Tako ja vidim ovaj post.
Tekstove Q92 ne citam redovno. Moram da budem iskren da mi se ne svidjaju, upravu si da borba za zastitu prava manjina moze bolje i drugacije.
Nazalost mislim da je polozaj homoseksualaca u srbiji stvarno strasan i ako nista drugo Q92 ima moje simpatije zbog svoje hrabrosti.

Oko pitanja religije:
Ivan Marovic
Dawkins je zabrinut sto nase drustvo smatra da se prema religiji treba odnositi sa preteranim postovanjem. Potpuno je prihvatljivo kritikovati necija politicka uverenja, ali kada se razgovor povede o verskim pitanjima, od nas se ocekuje da budemo uzdrzani. A vera je nesposobna da se odbrani od kritike jer je ne potkrepljuju racionalni argumenti. Nju jedino brani nasa uzdrzanost i lepo ponasanje, tvrdi Dawkins i zavrsava recenicom koju je svojevremeno izrekao H. L. Mencken:

"Mi moramo postovati necija religijska uverenja, ali samo do mere do koje postujemo njegova uverenja da mu je zena lepa, a deca pametna."

Strongman Strongman 02:32 24.08.2008

Re: Cudom se cudim

Zelim da te zastitim ali me mnogo nerviras.


Cak i da je takko - jos uvek je sasvim korektno. Moje privatne animozitete ne uguravan u ravan sa pravima ljudi.


Nazalost mislim da je polozaj homoseksualaca u srbiji stvarno strasan i ako nista drugo Q92 ima moje simpatije zbog svoje hrabrosti.



Ako mu je da se kurci neka skace sa Savskog mosta. To je hrabrost.
sportskisavez sportskisavez 07:29 22.08.2008

Strongi podrzavam!

odlican tekst. pogodio si u srz.
nisam stigao da procitam sve komentare, mozda je neko vec negde napisao, ako ne ja cu, uz rizik naravno da me nazovu fasistom: zasto bi imali gay paradu a ne paradu pekara, apotekara, rudara... ?
Drago mi je sto je nasa zemlja jedna od retkih u Evropi u kojoj nije odrzano to okupljanje.
Ako smo vec poslednji u skoro svemu, neka budemo i u tome.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana