Kandidujem se

Strongman RSS / 20.08.2008. u 23:41

gay-flag.gif Ja Milan Jovanovic sa alternativnim identitetom Strongman Majamovic se kandidujem za ombudsmana za negu i zastitu prava seksualnih manjina. Nudim se da sa porodicom, kao strejt osoba prisustvujem svakoj gey paradi u Srbiji i zalazem se za jednaka prava. Nudim se da pisem clanke i ucestvujem na tribinama da pomognem da se promeni ukorenjeno uverenje da seksualno razliciti ljudi nemaju ili imaju manje prava.

 

 

Ovo je jedan atipican tekst. Ovo ne pisem kao Strongman, osrednji bloger vec ovo pisem kao Milan Jovanovic, suprug, otac i sin. Ovaj blog pisem kao covek koji veruje u porodicu, moral, cast, ... Ovo pisem kao covek koga tiranija, nepravda, licemerje,... nerviraju.

Ovaj blog se bavi pravima seksualnih manjina, seksualnih vecina, dece, odraslih, muskaraca, zena,... Ovim blogom zelim da ukazem na jednu degutanu pojavu o kojoj nedoreceno komentarise, o kojoj se suska u kulorarima bloga, razmenjuju se poruke, chatuje se... Nije lepo da kazem ali imam utisak da ako ja to ne kazem niko nece uzeti na sebe rizik da bude izlozen lincu necega sto je postalo karikatura gradjanskih i drugih prava. Ok. Tu sam. Ali cu da kazem. Gledamo se u oci.



Neznam kako je bilo ranije, ali od kad je pratim sajt B92 i blogove na njemu, cini mi se da je blog bio igraliste za odrasle. Na njemu smo se politicki raspravljali, jadali, poveravali, savetovali, ... Na blogu smo se i organizovali kada je neka akcija bila u pitanju. Blog je u zivotima mnogih od nas dobio ulogu dnevne sobe u kojoj smo se vidjali, pili kafu, citali novine i tracarili. Cini mi se da je vreme idile dnevne sobe proslo.

Nas blog vec duze vreme ne predstavlja prijatno mesto za boravak. Prava pojedinca su ugrozila prava grupe. Pojedinac je uzurpirao mnoga prava, grupa smuseno dozvolila. Pojedinac je dozvolio sebi da vrsi nuzdu na mestima gde se ljudi okupljaju i provode vreme, da taolet papirom umocenim u sebe ostavlja lsacivne poruke,... Pojedinac je pod plastom izjednacavanjem prava poceo da vrsi nuzdu po pravima drugih.



Naravno da svako normalan podrzava prava seksualnih manjina i taj broj se cak i u Srbiji svakodnevno povecava. Niko nema pravo da osudi drugog zbog seksualne razlicitosti i s tim u vezi gradjanska obaveza svih nas je da se zalazemo za jednaka prava. Kada kazem prava mislim na JEDNAKA a ne na nesto drugo.


Bloger Q92 je u potpunosti uzurpirao ovaj nas blog i dao mu neku novu, alternativnu dimenziju. Od bloga B92 sasvim primetno postajemo blog Q92. Da se razumemo, ne GAY92, nego Q92. Postalo je kristalno jasno da su potiskivane frustracije licne prirode isplivale na povrsinu i da je privlacenje publike diskutabilno korektnim autocenzurisanim ranim radovima bila vesto smiljena taktika isfrustrirane osobe. Veliki izboreni medijski prostor Q92 koristi za put "kojim se redje ide" i umesto pozitivne promocije seksualnih razlicitosti drzi cvrst kurs zameranja sa neutralnim citaocima u nadi da ce u tom sukobu uspeti da ostane kao samoproklamovani "vodja" odbrane od nicim izazvanog negativnog javnog mnenja. Umesto da miri on svadja. Umesto da gasi on sipa ulje na vatru. Umesto da inteligencijom i pamecu ubija duhove proslosti koji u seksualnim manjinama vide "ubi pedera", on disciplinovano ispod stola sutira u cevanice, trazeci reakciju kako bi mogao da bude zrtva. Vodja i zrtva.

Tom prilikom Q92 ignorise kolektivno znanje iz istorije da diktatori koji su razvijali kult licnosti u odbranu spoljnog neprijatelja nisu slavno prosli. Tom prilikom Q92 ignorise i cinjenicu da ga se veci deo populacije kojoj se on namece kao vodja stidi i odrice. Ali oni nemaju dovoljno medijskog prostora i nemaju toliko bezobrazan nastup. Oni jednostavno pricaju istinu da ljudi treba da imaju ista prava. Ali od Q92 ne mogu da dodju do izrazaja u svojoj suptilnosti i normalnosti. Q92, se svojski trudi da obezvredi logiku jednakosti.


Njegova definicija jednakih prava svakako ne podrazumeva jednakost. Degutantnim izlaganjem ruglu crkve, strejt populacije i Srpstva, Q92 veoma uspesno sutira na go populacije ciji je on, samoproklamovani centarfor. Stalnim pokusajima nabijanjem krivice strejt populaciji kako oni nisu "kul" on u stvari vredja nase oceve i bracu koji su metodom slobodnog izbora ipak ostali u okvirima heteroseksualnog od nedovoljno obrazovanih ljudi pravi nepovratne neprijatelje.

Samo jedared mozes da ostavis prvi utisak. Ne zaboravimo da Srbija nije najprogresivnija zemlja, cak ni u regionu. Kako promeniti prvoponudjeno "ubi pedera" u Srbiji kada je slika gay populacije bas samoproklamovani vodja Q92. Cini mi se da kada bi on licno reklamirao proizvod uspesne multinacionalne kompanije, kao sto je koka kola, da bi doslo do nezabelezenog pada prodaje.

 

Jasno je da je potrebno da se sredi nasa dnevna soba i nas blog i da ponovo bude mesto puno ljubavi i uvazavnja ugranicama sloboda.

 

 

Sta predlazem?

Ja Milan Jovanovic sa alternativnim identitetom Strongman Majamovic se kandidujem za ombudsmana za negu i zastitu prava seksualnih manjina bez ugrozavanja prava ostalih. Nudim se da sa porodicom, kao strejt osoba prisustvujem svakoj gey paradi u Srbiji. Nudim se da pisem clanke i ucestvujem na tribinama da pomognem da se promeni ukorenjeno uverenje da seksualno razliciti ljudi nemaju ili imaju manje prava.


Jer, ko ce ako ne ja. Kad ako ne sad.

 

 

p.s.

Za ovu priliku cu da ukinem zabranu komentarisanja na mom blogu grupi od 5 autora ukljucujuci Q92.



Komentari (758)

Bloger je isključio mogućnost postavljanja komentara za ovaj tekst

Strongman Strongman 07:53 22.08.2008

Re: Strongi podrzavam!

Pozdrav savezu

gej parada je ok stvar jer se ljudi jos uvek grcevito bore za svoja prava. Tu se vidi da ih ima toliko da nisu beznacajni.

Ono sto je degute sto iznose seksualnost na uvid ljsima kojima se to ne dopada, ali vremenom ce stvar da legen. Nece biti potrebne gej parade i oni nece osecati potrebu da s enamecu.

Pekari su priznati i drugi pa nije adekvatno uporedjenje.


Moj tekst je o klovnu koji nanosi stetu svima pod okriljem da brani nekog. Nudim se da izadjem u liniju odbrane i to stverno. Pri tome branim slobodu izbora.

Naravno da ce biti cudnih tumacenja moje izjave



Dakle moj tekst se tice gej populacije samo u toliko sto je samoproklamovani vodja stetocina i da ne treba vezivati grupu z anjega.
d_sandic d_sandic 08:21 22.08.2008

Svaka cast,majstore

Korektno recena istina. Preporuka!
vracarac92 vracarac92 08:50 22.08.2008

Re: Svaka cast,majstore

d_sandicu, Da li je istina da ste se vratili? Ako je to tačno ja se veoma radujem.
pozdrav
Strongman Strongman 09:43 22.08.2008

Re: Svaka cast,majstore

Ucio sam od najboljih
mariopan mariopan 12:46 22.08.2008

Re: Svaka cast,majstore

vracarac92
d_sandicu, Da li je istina da ste se vratili? Ako je to tačno ja se veoma radujem.
pozdrav

))))))))))
Pridruzujem se pozdravu d_sandicu,sve vase komentare sam preporucivala sve dok vas nisu sklonili, valjda iz sigurnosnih razloga ))))))))))
Izvinjavam se za trol.
Pozdrav
adam weisphaut adam weisphaut 07:36 25.08.2008

Re: Svaka cast,majstore

Pridruzujem se pozdravu d_sandicu,sve vase komentare sam preporucivala sve dok vas nisu sklonili, valjda iz sigurnosnih razloga ))))))))))

A da li si preporučila njegov tekst isto sklonjen "na pravdi boga", onaj posvećen zahvalnosti "komandantu" ?
brokenballs brokenballs 08:32 22.08.2008

replika

Neko je gore napao Strongija da je buduci gensek Obraza,i ako covek javno podrzava gej populaciju i afirmaciju njihovih istinski ugrozenih prava u Srbiji(ta,ljude mlate po ulicama zato sto su drugaciji).Sad ce verovatno i za mene da kazu da sam provokator poslat od strane Amfilohija,but meni puca patka sta ko misli,al sam duzan da objasnim sledece.

Hricsanska crkva nebitno koje konfesije,propagira

1.ljubav
2.mir
3.moral

sta je do milog djavola lose u ovom?zasto neki pajser gore oznaci da nas je terorisala 2000 godina te zasluzuju da ih pedjolino bjlati fino?

Da nije bilo crkve i njenog usmeravanja coveka,sklonog svakavim nepodopstinama,,ljudi bi se odavno pokokali na zemlji,a simpanze bi bile glavni predstavnik,intelektualne elite..mada ovde mnogi lice na i na gorile,eh.

daklem,ne postoje,kako neko rece,NOVE VREDNOSTI.vrednosti su jasno definisane logikom,zna se sta je pravilno a sta ne.to neki ne mogu da shvate,zapravo ne mogu da se pomire s logikom.sigurno nije vrednost,da hodamo ulicama sa isukanim patkama,ko sto insistiraju ovi i kvirije.

apach92 apach92 08:40 22.08.2008

Re: replika

brokenballs
vrednosti su jasno definisane logikom,zna se sta je pravilno a sta ne..


naravno, od masturbacije se susi kicma i crvene dlanovi. Dugo godina priznato kao pravilo, logicka potpora se podrazumevala, stavise palili su na lomaci ko je ovo dovodio u pitanje :)
brokenballs brokenballs 08:46 22.08.2008

Re: replika

naravno, od masturbacije se susi kicma i crvene dlanovi.


a, ti manje masturbiraj.nadji curu.
Niikola Niikola 08:46 22.08.2008

Re: replika

stavise palili su na lomaci ko je ovo dovodio u pitanje :)

pa kad susena kicma dobro gori :)
medjutim92 medjutim92 09:12 22.08.2008

Re: replika

brokenballs
naravno, od masturbacije se susi kicma i crvene dlanovi.


a, ti manje masturbiraj.nadji curu.


Nemoj da si takav, zasto mora da bude cura. Stop predrasudama.

:)
apach92 apach92 09:14 22.08.2008

Re: replika

medjutim92

Nemoj da si takav, zasto mora da bude cura. Stop predrasudama.:)


navikao sam, desava se vec 35 godina :shmrc:
MarkoPustolov MarkoPustolov 08:43 22.08.2008

e Milanche

Strongman
1

a pre 10 dina si isterivao pedere iz galerije :)
brokenballs brokenballs 08:51 22.08.2008

Re: e milnche

a pre 10 dina si isterivao pedere iz galerije :)


ljudi se menjaju.vremenom postaju tolerantniji..ko zna,mozda i pedja pristane na primirje..jos ak mu strongi ponudi lulu mira..ko zna.
apach92 apach92 08:51 22.08.2008

Re: e milnche

ej ti, nemoj sad da iznosis prljav ves:)

makar neko iznad u podrznoj replici pisao `daklem,ne postoje,kako neko rece,NOVE VREDNOSTI`

"We must become the change we want to see."

- Mahatma Gandhi (1869-1948)

apach92 apach92 09:07 22.08.2008

Re: e milnche

brokenballs
ljudi se menjaju.vremenom postaju tolerantniji..ko zna,mozda i pedja pristane na primirje..jos ak mu strongi ponudi lulu mira..ko zna.


potpisujem i pozdravljam
Strongman Strongman 09:42 22.08.2008

Re: e Milanche

MarkoPustolov
Strongman
1

a pre 10 dina si isterivao pedere iz galerije :)


Provokacija u jutarnje sate.

Opis situacije fali
MarkoPustolov MarkoPustolov 10:15 22.08.2008

Re: e Milanche

pogresno si shvatio nije provokacija
Strongman Strongman 10:35 22.08.2008

Re: e Milanche

Pa jel se desilo ili nije?
MarkoPustolov MarkoPustolov 11:47 22.08.2008

Re: e Milanche

Strongman
Pa jel se desilo ili nije?

Lele,brate, sa' cu da ti ispricam sta mi se desilo pre neki dan kad sam izaso u grad u grad.Neces da mi verujes,brate.

Izadjem ja ,brate, u grad,a skockao sam se jebo sam mu kevu.
Obuko sam onu moju novu trenerku,onu,bre, debelu,znas
i odozgo,brate, onako koznjak crni,podigo sam kragnu
i dole patike,one najnovije nike b'ate.Ma mrak sam izgledao
Bas onako ,brate, nadrkano kao Knele kad je bio ziv
I bambere udri stotka metalik siv
i cale mi dao 100 evra da imam da si trosim
motorolicu si nosim
onako oko vrata,cuka od zlata.
I ,brate, tako krenemo u grad
ja i onaj moj ortak Pajser,znas
ja u audi, a on onako iza mene sa krajser.
I tako malo pederaj kroz glavnu ulicu
Strongman Strongman 19:52 23.08.2008

Re: e Milanche

Mare ti li si?


A brate ona nova pesma "Da nam nije rusa jeli bi gloginje" je eeekstra.


Pa de si be ti be?

Ajde na powerm500@gmail.com


Pozdravi Pajsera i DIjabolu
Marko Jevtic Marko Jevtic 10:19 22.08.2008

:)

Milane, u pravu si.. kada bi ti bio zaštitnik gay populacije mislim da ih ljudi ne bi ovako mrzeli.....

Uvek treba razmišljati i o kontraproduktivnosti kod iznošenja svojih stavova, a oni očigledno ne razmišljaju o tome ponekad,. Mislim to je slično kao i neki NGO...

Uglavnom, biće zanimljivo na B92 blogu i stvarno ja mislim da nijedan bloger (a ti si mi omiljeni pa onda mislim i na tebe, iako ti nisi) ne treba da bude agresivan tako da svi povezuju b92 blog sa njim a ne sa svim korisnicima koji ponekad i nisu VIP.

Ako je Q već tako agresivan, onda treba razmisliti i o VIP statusu.
Strongman Strongman 10:34 22.08.2008

Re: :)

Hmmm ... VIP status....

Revidiranje? Oduzimanje? Suspenzija?

Zvuci ok.
man ray loves me man ray loves me 10:47 22.08.2008

in conclusion (for me)

Neverovatno koliko vernika! Rekao bi covek da je ovo blog SPC.

Ja sam nevernik utoliko sto ne mogu da verujem - who are you people? Podseca me na recenicu iz Bulgakova o ljudima koje srece na ulici - 'god knows what's lurkin in their minds'.

Citanje ovog bloga vraca me u jedno vece u bioskopu. Davao se Jarmanov film War Requiem u Sava Centru, pre vise od 15 godina. Ko ne zna, Jarman je jedan od prvih ljudi koji je bio javno gay, borio se za prava, i jedan od prvih koji je javno prizano da ima sidu. Film je bio o prvom svetskom ratu, sa puno homoerotike. Zbog snobizma festa, na pocetku je sala bila dupke puna. Ali kako je film tekao, ljudi su poceli da izlaze. Posto je sala bila improvizovana sa donetim kafanskim stolicama, nije bilo mnogo mesta da svi izadju odjednom. TOKOM CELOG FILMA TEKLA JE REKA LJUDI KOJI SU IZLAZILI. I kid you not. Pritom film je bio lep - vizuelno neverovatan, kao sto i ocekujes od reditelja koji je takodje slikar. Oni su bili uvredjeni.

Taj incident je delovao otreznjujuce na mene o tome ko cini vecinu i koliki su kapaciteti vecine.

Mislim da je ovaj Strongmanov post motivisan cistom ljubomorom. Dok su njegovi spisateljski napori negde izmedju Erika Van Lustbadera (Ninja-ko da zaboravi!) i Sidni Sheldona, Pedja poseduje pravi talenat. Strongman zeli da cisti blog, a da se nijednom nije upitao - da nije on pre taj koji treba da bude pociscen. Da li znate da je Ajnstajn aplicirao svojevremeno za posao na Beogradskom univerzitetu - true story. Rekli su mu - nema mesta.

Hvala lepo Strongmane za tvoje napore. Predlazem ti da mirno pises svoj blog u svom stanu i da ne pokusavas da nadogradis PETI SPRAT na ovu nasu zajednicku blogersku zgradu, kao nedavno ministar Bubalo. Potreban je potpis SVIH stanara, a ja znam barem nekoliko koji ga nece dati. Ako ti nesto smeta na blogu b92, sirok ti internet.
Strongman Strongman 11:22 22.08.2008

Re: in conclusion (for me)

Mislim da je ovaj Strongmanov post motivisan cistom ljubomorom.


Ljubomoran na sta? Na koje dostignuce spominjanog Q92?

Ajtemolimvas.




Pedja poseduje pravi talenat.



Ne sporim. I Seselj je talentovan na isti nacin ako se gleda. Cak je za razliku od nekih i pametan.


Strongman zeli da cisti blog, a da se nijednom nije upitao - da nije on pre taj koji treba da bude pociscen.



Dosao ti patuljak u san i rekao ti ili imas neke argumente, citate? Mora da se salis kad u ozbiljnu diskusiju uskaces sa ovim buckurisom.

Potreban je potpis SVIH stanara, a ja znam barem nekoliko koji ga nece dati.


Ja nikom nisam dao potpis da pod firmom za koju svi nastupamao omalovazava vrlo bitne stvari ogromnog broja gradjana Srbije.



Ako ti nesto smeta na blogu b92, sirok ti internet.



Znaci ako mi smeta sto me vredjaju da idem u drugu zemlju. Ovde ima da cutim i trpim... Mislim na drugi internet domen



Po nekad se pitam citas li ti ovo sto pises?
apach92 apach92 12:39 22.08.2008

Re: in conclusion (for me)

Strongman
Po nekad se pitam citas li ti ovo sto pises?



jesi li razmisljao da zastitis ovu floskulu posto kad te neko argumentovano pobije ponavljas ovo ko djace prvace?
brokenballs brokenballs 12:48 22.08.2008

Re: in conclusion (for me)

Ja sam nevernik


pazi,pazi..a sta je sad sa polnom korektnoscu i rodnom ravnopravnoscu,ha?valjda si ti NEVERNICA?
brokenballs brokenballs 12:51 22.08.2008

Re: in conclusion (for me)

jesi li razmisljao da zastitis ovu floskulu posto kad te neko argumentovano pobije ponavljas ovo ko djace prvace?

gore ima argumenata,ko u babi zuba..lepo vam covek kaze,da sloboda misljenja i izrazavanja izvojevana 5.oktobra
apach92 apach92 12:55 22.08.2008

Re: in conclusion (for me)

brokenballs
Ja sam nevernik pazi,pazi..a sta je sad sa polnom korektnoscu i rodnom ravnopravnoscu,ha?valjda si ti NEVERNICA?



nije proslo kod otaca za srpski jezik i knjizevnost.
apach92 apach92 12:57 22.08.2008

Re: in conclusion (for me)

brokenballs
gore ima argumenata,ko u babi zuba..lepo vam covek kaze,da sloboda misljenja i izrazavanja izvojevana 5.oktobra


moja baba ima sve zube
Bata Smurf Bata Smurf 14:01 22.08.2008

Re: in conclusion (for me)

Setih se sad jednog domaceg filma kad muz kaze zeni "ti bre ...kazes nesto malo,ali glupo",te i doticni indijanac o djacima prvacima
apach92 apach92 14:11 22.08.2008

Re: in conclusion (for me)

ma da, uz to sam i peder i dipl. teolog pa ti vidi.
man ray loves me man ray loves me 14:31 22.08.2008

Re: in conclusion (for me)

TEOLOG ?!!! I to dipl ! We are no longer friends :))))

Stvarno NE RAZUMEM zasto ljudi osecaju potrebu da se hvale takvim stvarima! Krsti se u privatnosti svog doma, sta se to mene tice! Pa jos parade - slave, bozic, uskrs, pa plivanje za krstom... Izadjem na Adu sa decom, a tamo neki goli nabildovani momci samo u gacama u sred bela dana skacu u reku !!! :)))
apach92 apach92 14:48 22.08.2008

Re: in conclusion (for me)

znao sam da ce ljubav trajati kratko :shmrc: :)) gresi mladosti, previse Dostojevskog, Kafke i N. Velimirovica.
A onda sam shvatio da je to sve jedna lepa epopeja.
Ekonomija se fino uklopila nakon toga:)
Strongman Strongman 16:52 22.08.2008

Re: in conclusion (for me)

jesi li razmisljao da zastitis ovu floskulu posto kad te neko argumentovano pobije ponavljas ovo ko djace prvace?



Jel si siguran da razumes znacenje reci ARGUMENT?
Tine i Radojka Tine i Radojka 04:11 24.08.2008

I kid you not - true story

man ray loves me
Citanje ovog bloga vraca me u jedno vece u bioskopu u prestonici u vecernjim satima u Beogradu. Davao se Brenin film Ajde dase volimo II u Sava Centru, pre vise od 15 godinica. Mada podseca me i na recenicu iz pesme o ljudima koje srecem na ulici - 'snegovi beli opet veju srecni se ljudi ulicom smeju' odMa rinko Rokvic. Ko ne zna, Priti Brena je jedna od prvih pevaljki, borila se za prava, i jedna od prvih koja je javno priznala da ima. Film je bio do dzedze, sa puno homoerotike a bilo je i jebacine. Zbog snobizma festa, na pocetku je sala bila dupke puna ko dupe. Ali kako je film tekao, ljudi su poceli da izilaze. Posto je sala bila improvizovana sa donetim kafanskim stolicama, nije bilo mnogo mesta da svi izidju otput. TOKOM CELOG FILMA TEKLA JE REKA LJUDI KOJI SU IZILAZILI. I kid you not prco tecu. Pritom film je bio lep - vizuelno neverovatan, kao sto i ocekujes od Brene koja je takodje i pevaljka. Oni su bili uvredjeni. Taj incident je delovao otreznjujuce na mene o tome ko cini vecinu i koliki su kapaciteti vecine. Da li znate da sam s Lepu Brenu aplicirala svojevremeno za posao na Beogradskom univerzitetu - true story. Rekli su mi - nema mesta.
odin2004 odin2004 13:46 22.08.2008

izbor

Razmisljam malo tako u sebi, ja nisam vernik ali nisam ni homoseksualac, da ne bude zabune podjednako mi milo ne bi bilo da moj sin bude svestenik kao ni da bude homoseksualac. Ali ja na to gledam kao na stvar zivotnog izbora.

Zanimljiva je stvar da se niko nije pobunio kad su Q92 pisale satiricne tekstove o recimo Ivici Dacicu, i on je siromasak bio napadan na isti nacin kao i patrijarh, obojica pripadnici ljudske rase.
E sad zasto Q92 pise na taj nacin, pa ja to vise vidim kao odbranu nego kao napad (iako je napad najbolja odbrana), ne verujem da kad bi Amfilohije imao blog ovde da bi on stedeo homoseksualce. Svako koristi oruzje koje ima i trudi se da nanese sto vecu stetu onoj drugoj strani, makar nazivajuci ih debelim i celavim. Odnosi izmedju crkve i homoseksualaca nisu afirmativni. Oni ne pokusavaju da promovisu jedne ispred drugih, oni su u ratu, koji je istini za volju pocela crkva. A kad je neko u ratu on ne bira sredstva kako da unisti protivnika.
Ne verujem ni da Strongman bira sredstva da unisti protivnika.

Lepo je videti iz ovolikih komentara da je jos uvek puno mrznje u nama bili mi strejteri ili homoseksualci, vernici ili nevernici, partizanovci ili zvezdasi...
apach92 apach92 13:52 22.08.2008

Re: izbor

apsolutno se slazem. Stavise, Q uvek ima skandaloznu fotku na pocetku bloga pa kome se uzbuni zeludac ne mora da cita dalje.

A sta bi bilo da cika Amfilohije bloguje ne smem ni da zamislim. Ionako nisam mogao da ga u`vatim ni ocenu u index da mi upise i posle ja ispadoh kriv lol
man ray loves me man ray loves me 13:59 22.08.2008

Re: izbor

we have so much in common - even allergies! ja nisam mogla da mu poljubim ruku kad su me jednom rodjaci odvukli u ostrog. blamaaa...
Strongman Strongman 16:51 22.08.2008

Re: izbor

apach92
apsolutno se slazem. Stavise, Q uvek ima skandaloznu fotku na pocetku bloga pa kome se uzbuni zeludac ne mora da cita dalje.

A sta bi bilo da cika Amfilohije bloguje ne smem ni da zamislim. Ionako nisam mogao da ga u`vatim ni ocenu u index da mi upise i posle ja ispadoh kriv lol



Uzgred ja nisam vernik. Slavim slavu povremeno kao vid okupljanja kumova i prijatelja... Ali ima ljudi koji su ful vernici. I citaju novine, prate internet a nemaju vremena da komentarisu. Bace jednom pogled na blog eto ga Patrijarh odeven erotski, bace drugi put pogled eto ga nakazni muskarac u nekom pokusaju erotike, treci put, Hram Sv Save prevara...

Sta ima da objasnjavam da 95% nije u tom fazonu kada je nas zajednicki prostor na blogu kontaminiran i stavljen predznak (negativan) ispred svakog od nas.

Ako mu se kritikuje neka kritikuje. Ja mislim ovako zato i zato. To je barem jednostavno ali vredjanje vrlo cesto povlaci i konsekvence.
Bata Smurf Bata Smurf 14:14 22.08.2008

Sta ste se uhvatili

sve za istog coveka?? Pa u svakom zitu ima kukolja,a vi sad zbog njega napljuvaste celu pravoslavnu crkvu.Nego pitam se ja dokle ce homici da u svemu sto rade da naturaju svetu njihovu pedersku sklonost.Ako neki od njih pravi film,mora de se vide i pederi unutra,ako bilo sta drugo radi mora svi da znaju sta je on po sklonosti.Sto nas manje opterecujete svojim pederlukom,lakse ce vas ljudi prihvatiti.Kad citam neku knjigu uopste me ne zanima da li pisala lezbejka,peder ili hetero.Ako je knjiha dobra nemam razloga da se interesujem za piscev seksualni zivot.
Imao sam ovde u jednom baru kolegu koji je SVIMA na svetu zeleo da pokaze da je peder u svojih 48 godina.Kad prica kerebeci se ko razmazena klinka,kad hoda seta dupe sa jedne na drugu starnu bara,kad gestikulira,da se ispovracas..ZASTO SVE TO??? A u isto vreme bila mi kolegenica jedna sasvim normalna simpaticna zenica od koje sam tek posle 2 nedelje rada saznao da zivi sa nekom devojkom.Bila mi neverovatno draga(i jos uvek je) zbog toga,sto nikog od nas nije smarala svojim intimnim zivotom i sto ga zivi za sebe i svoju dusu.kad bi se tako ponasali mnogi pederi ,bili bi prihvaceni od strane vecine mnogo lakse nego sto misle
apach92 apach92 14:39 22.08.2008

Re: Sta ste se uhvatili

Bata Smurf
sve za istog coveka?? Pa u svakom zitu ima kukolja,a vi sad zbog njega napljuvaste celu pravoslavnu crkvu


ne vidim da je iko to uradio. Pored vernika postoje i ateisti. Postujmo razlicitosti.

Bata Smurf
A u isto vreme bila mi kolegenica jedna sasvim normalna simpaticna zenica od koje sam tek posle 2 nedelje rada saznao da zivi sa nekom devojkom.Bila mi neverovatno draga(i jos uvek je) zbog toga,sto nikog od nas nije smarala svojim intimnim zivotom i sto ga zivi za sebe i svoju dusu.


Izvini kako si saznao da zivi sa devojkom? Ako pederi i ne kazu da su pederi neko drugi ce to za njih uraditi....


Bata Smurf
kad bi se tako ponasali mnogi pederi ,bili bi prihvaceni od strane vecine mnogo lakse nego sto misle


ne ako neko u moj stan dakle moj intimni zivot ubaci Molotovljev kroz prozor i na zgradi napise `ubiti pedera`. Ili si siguran da je to nemoguce da se desi u Srbiji?
rayzippo rayzippo 15:59 22.08.2008

Re: Sta ste se uhvatili

u srbiji je sve moguce,od pljuvanja pa do koktela...
Bata Smurf Bata Smurf 16:01 22.08.2008

Re: Sta ste se uhvatili

Pa ti gledaj da stavis pedersku zastavu na prozor,da svojim oblacenjem iritiras ljude oko sebe,pa se cudi sto ima ludaka koji ce na taj nacin da izraze svoju mrznju prema tebi.Ja to sigurno necu da uradim i osudicu to prvi kao i svaku vrstu takvog nasilja,ali treba znati da si u manjini nad heteroseksualcima i ne treba ih iritirati.Sad ces ti da kazes,bas me briga,sta se njih tice moj zivot?? Pa od 1000 ljudi kojima se to ne svidja uvek ce se naci 1,2 ili 4 koji ce ti baciti molotovljev koktel da ti pokazu da te ne vole.
To ce se skoro sigurno desiti svakom ko je u manjini nad gomilom.Probaj da zalutas sa partizanovim dresom na zvezdine tribine kad se igra fudbal,ili da sa zastavom demokratske stranke odes na miting radikala,pa ces proci isto.
Dok sam ziveo u Srbiji imao sam jednu od najvecih kolekcija zivih zmija u celoj zemlji.Posto su moji roditelji imali strah od zmija, ja im ih nisam nocu bacao u krevet da ih oslobodim straha(i pricao da su staromodni,zaostali,glupi.....jer ne prihvataju moj hobi).Nego sam se odselio i iznajmio stan.Kad se proculo u mom novom komsiluku da imam zmije,pocele su dakruze price da sam povezan sa sektama,da sam opasan po okolinu,itd.E,vidis ja nisam onda izlazio sa obesenih 5 zmija oko vrata na trgove da se borim za svoja prava(i prava ljudi koji su se bavili teraristikom),nego sam ziveo svoj zivot,i ljude koji su se interesovali za moj hobi dovodio kod mene u stan i pokazivao im kako i gde zive ti moji ljubimci.Na kraju sam gostovao po nekimlokalnim televizijama i pokusavao da pokazem ljudima da je to vrsta hobija,ko pticarstvo,akvaristika,bastovanstvo...Na lep i neagresivan nacin.Danas,8 godina posle toga u mom rodnom gradu postoje radnje u kojim se mogu kupiti zmije i sigurno zmnam da sada ima tamo bar 20-30 osoba koji ih cuvaju.Ne kaze se bez razloga "tiha voda breg roni".

Inace na pitanje kako sam saznao za onu kolegenicu da je lezbejka,da ti kazem iskreno i ne secam se.Ovde u Spaniji se koristi rec za partnera (pareja),i tako da ti u stvari i ne znas da li je on ili ona njen partner-ka.A i treba da znas da je Spanija jedna od najliberalnijih zemalja u tom pogledu.Ona se nije stidela sto zivi sa devojkom,(ovde se niko ne stidi svojih homo sklonosti),samo nije smatrala bitno da naglasava sa kim zivi.I ja koristim tu rec cesto u govoru,pa niko ne zna da li sam peder ili nisam.A sto i mora da znaju,jer MOJA INTIMA JE SAMO MOJA
man ray loves me man ray loves me 16:24 22.08.2008

Re: Sta ste se uhvatili

da svojim oblacenjem iritiras ljude oko sebe

a da, fashion police... koje boje su strejt? koja duzina suknje i pantalona? koja dubina dekoltea? evo mene aca lukas iritira oblacenjem, kombinuje tip strafte i kocke - idem da mu bacim bombu :)))
Strongman Strongman 16:44 22.08.2008

Re: Sta ste se uhvatili

a da, fashion police... koje boje su strejt? koja duzina suknje i pantalona? koja dubina dekoltea? evo mene aca lukas iritira oblacenjem, kombinuje tip strafte i kocke - idem da mu bacim bombu :)))
*novo


Majstore

bezanjem od konstruktivne diskusije izopstavas sebe kao pametnog sagovornika.

Par postova ranije Bata je naveo da je u po bela dana dok je porodica sa malom decom cekala lift iz istog izasao gej par sa pantalonama kojima je proseceno dupe, povezani lancima,... Znaci govori o preterivanju. Ne o fashion police.

Ok. Ima ljudi koji su skloni homoseksualizmu. Sta ako je neko sklon masturbaciji kao jedinom obliku seksa. Sedne u kafic, naruci kafu i izvadi djoku i pocne da drka...

Glupim primerima ne idemo ka pametnim zakljuccima.

O tebi mogu da zakljucim da ne zelis da slusas sagovornika i da miniras razgovor.
Strongman Strongman 16:45 22.08.2008

Re: Sta ste se uhvatili

ako neko u moj stan dakle moj intimni zivot ubaci Molotovljev kroz prozor


Ma jel se to stvarno desilo? Ja citam novine ali mi je to promaklo.
Bata Smurf Bata Smurf 20:25 22.08.2008

Re: Sta ste se uhvatili

Pa sta vise lupas gluposti kad niko od nas nije rekao da je bacanje bombi ili neceg slicnog pozitivna stvar.Svi do jednog smo slozni da je to odvratno i neoprostivo.da li je neko ovde napisao da treba baciti bombu nekom zbog odevne kombinacije.Za tebe licno ne znam da li si on ili ona ali razmisli o tome kako se oblacis i zasto se oblacis tako.Ako popodne ili uvece izadjes iz svog stana okovan-a lancima u koznom sortsu i dubokim naci cizmama i naravno cuvenom naci kapom,onda nemam vise sta da ti kazem.Pricam o normama oblacenja koje 99.99% ljudi postuje.cak i velika vecina pedera.Ali ako neko zna da time skrece negativnu paznju kod komsija ili po gradu,onda je realno da treba da ocekuje i reakciju raznih budala.I ko je posle kriv??
man ray loves me man ray loves me 20:39 22.08.2008

Re: Sta ste se uhvatili

A jel i devojku koja nosi kratku suknju treba da siluju? mislim, ako nije htela sto se tako obukla...

Poenta je - cak i ako neko zeli da privuce paznju, ukoliko ne krsi zakon, ima pravo da obuce abazur od lampe, da stavi na glavu palacinku koju je ispekao prethodnog dana i da tako obucen ode do trafike da kupi cigare a da ga NIKO ne maltretira.
Ono sto ti predlazes - da neko menja svoju prirodu da se ne bi zamerio okolini - je konformizam, kukavicluk i malogradjanstina. U kojoj nema nista lose ako je to tvoj licni izbor, ili moj - ko se nije konformirao at one time or another - ja sigurno jesam.
Ali ne mozes nekome da savetujes da bude konformista ako on to ne zeli. Gradjansko drustvo mora da obezbedi svakome da se iskaze, ne krseci zakon.

Pogledaj kako se stvari menjaju. Pank oblacenje i sminkanje je na pocetku od vecine smatrano nakaznim, 'privlacenjem paznje', a danas je u modnom mainstreamu. Ili hipici sa dugom kosom, itd. Konformizam nije put napred, i on nije za svakoga.

Sta to znaci 'nemoj da iritiras ako si manjina'? Kako bi to primenio na Rome, na primer? Savetovao im da izbele kozu?

To je potpuno pogresan put. Pravi savet je dopustiti ljudima da se iskazu, prihvatiti ih takve kakvi jesu.

A sada mi je zaista dosta. Necu vise da postujem ovde.
Bata Smurf Bata Smurf 02:09 23.08.2008

Re: Sta ste se uhvatili

nadam se,mrzi me vise da ti objasnjavm neke stvari.Mnogo mesas babe i zabe
Strongman Strongman 04:32 23.08.2008

Re: Sta ste se uhvatili


Bata Smurf
nadam se,mrzi me vise da ti objasnjavm neke stvari.Mnogo mesas babe i zabe


Ako nekom kazes da je nepristojno da ima kozne pantalone sa prorezanim dupetom i lance razapete izmedju probusenih bradavica i da zivi u zgradi gde su deca.... I jos se tako odeva u toku dana kada je za ocekivati da ce to nekom da smeta, a on kaze d amu je takva priroda...

Pa onda i ovi iz obraza mogu da kazu, sto za mene nije opravdanje, da kad vide to sto vide rade to sto vide jer im je takva priroda. Ne kazem da je dobro, vec naprotiv.

A ti Bato grej bojler i puni frizider eto mene pre nego ocekujes sa stvarima za Sofiju.



Bata Smurf Bata Smurf 16:04 22.08.2008

P.S.

Ja sam takodje ateist,ali mi nikad nije palo na pamet da se sprdam sa necim sto je sveto mojim roditeljima,mojoj sestri,mojim babama i dedama.Jedna stvar je ne slagati se sa necim,a druga je biti vulgaran i bahat.
talicni talicni 20:49 22.08.2008

Gay parada u Srbiji

"Niko ne sme da vas bije!" - Prva recenica iz Strongmanovog obracanja okupljenima na paradi. :)

Meni kao ateisti su pedjina pisanija ono funny. U konzervatinoj drzavi kakva je Srbija takvi natpisi su najvjerovatije kontraproduktivni.
Innana Innana 00:07 23.08.2008

Re: Gay parada u Srbiji

talicni
"Niko ne sme da vas bije!" - Prva recenica iz Strongmanovog obracanja okupljenima na paradi. :)

Meni kao ateisti su pedjina pisanija ono funny. U konzervatinoj drzavi kakva je Srbija takvi natpisi su najvjerovatije kontraproduktivni.


Prvo sirenje rasne i verske mrznje kao i govor mrznje nije nesto sto se smatra prihvatljivim.

Kao sto sam napisala nekoliko stranica pre, imamo mi citav niz pisaca koji su na inteligentan, fin i kulturan nacin kritikovali drustvo i svet oko sebe.

Svakako da jednom baljezganju kao sto je Q blog nije mesto u VIP sekciji, jer je to primitivno pisanje bez imalo shlifa i stofa, neukusno, priglupo i proizvodi kod svakog iole normalnog ( kad kazem normalan ne mislim na seksualnu opredeljenost) coveka mucninu.
Moj licni dozivljaj Q bloga je da obojica imaju napade verbalne dijareje.

I za vernika i za nevernika nedopustivo je izvrtanje ruglu Majke Bozije na primer.

Velika vecina komentatora ovde koristi se taktikom pravadnja Pedje/Bobana u stilu a pogledajte sta rade radikali/Obraz/Pahomije/Amfilohije itd. Znate sta na sudu ne moze se zlocin opravdati drugim. Jok. To ne prolazi. Ako pocinite zlocin nosite se sa konskekvencama. Ne pali vadjenje u stilu "ali vidi jedan radikal je takodje ubio coveka", "oni su prvi poceli" itd.

I uvek cu stavtiti znak jednakosti izmedju svih extrema, ma koje "boje" bili, dal plavi, dal plavo-zuti, bili strejt ili ne, bili Obraz ili LDP.

Ni jedna institucija pa ni Crkva nije imuna na skandale i "gresne" pripadnike establismenta. To je tako od kad je sveta i veka. Ali postoji mera dobrog ukusa ako cemo da se upustamo u kritiku te ili slicne pojave.
Strongman Strongman 00:13 23.08.2008

Re: Gay parada u Srbiji

Svakako da jednom baljezganju kao sto je Q blog nije mesto u VIP sekciji, jer je to primitivno pisanje bez imalo shlifa i stofa, neukusno, priglupo i proizvodi kod svakog iole normalnog ( kad kazem normalan ne mislim na seksualnu opredeljenost) coveka mucninu.
Moj licni dozivljaj Q bloga je da obojica imaju napade verbalne dijareje.

I za vernika i za nevernika nedopustivo je izvrtanje ruglu Majke Bozije na primer.

Velika vecina komentatora ovde koristi se taktikom pravadnja Pedje/Bobana u stilu a pogledajte sta rade radikali/Obraz/Pahomije/Amfilohije itd. Znate sta na sudu ne moze se zlocin opravdati drugim. Jok. To ne prolazi. Ako pocinite zlocin nosite se sa konskekvencama. Ne pali vadjenje u stilu "ali vidi jedan radikal je takodje ubio coveka", "oni su prvi poceli" itd.

I uvek cu stavtiti znak jednakosti izmedju svih extrema, ma koje "boje" bili, dal plavi, dal plavo-zuti, bili strejt ili ne, bili Obraz ili LDP.



Znas sta Innana, milsim da si se upravo kvalifikovala da postanes moderator mog bloga "Kandidujem se"

Ni obrvu da dignem, ni prstom da mrdnem a ti to kazes kako bih i ja.

Nego idem da vidim sta ima kod nas u filijali "Obraza", pa do FK Rad, ...



I ono sto se tice verbalne diareje Q92... Milsim da ce biti neko vreme ok. Sada sledi lenjost creva i tzv "zatvor" (medicinski). Nema proseravanja vise nadam se.
angie01 angie01 00:15 23.08.2008

Re: Gay parada u Srbiji

Ali postoji mera dobrog ukusa


koja svakako nije postignuta u ovom vashem komentaru !
Goran Vučković Goran Vučković 00:18 23.08.2008

Re: Gay parada u Srbiji

I uvek cu stavtiti znak jednakosti izmedju svih extrema, ma koje "boje" bili, dal plavi, dal plavo-zuti, bili strejt ili ne, bili Obraz ili LDP.

A kad ćeš da napišeš neki blog o Kosovu? Znaš da sada svi mogu da pišu?
Innana Innana 00:21 23.08.2008

Re: Gay parada u Srbiji

@ Angie01

Ne preteruj. Prihvatam dobro arugumentovanu kritiku. Ali plasim se da "municije" ponestaje...
Innana Innana 00:24 23.08.2008

Re: Gay parada u Srbiji

@ Goran Vuckovic

Pisem ja odavno ovde o Kosovu. I ne bezim od toga. I ne secam se da sam ikada uvredila nekog ili sirila mrznju i netoleranciju u svojim postovima.

A sto se tice blogova o Kosovu, ne zelim da mlatim praznu slamu. Ne ovde. Pisem i dalje tamo gde neko hoce da cuje pa sve i da se iz temelja ne slaze sa iznetim stavom.
Strongman Strongman 00:26 23.08.2008

Re: Gay parada u Srbiji

Innana
Ne preteruj. Prihvatam dobro arugumentovanu kritiku. Ali plasim se da "municije" ponestaje...


ma oni igraju onu igru "kamaj kamaj"

Ne pucaju municijom nego samo oponasaju zvuk pucanja ustima. Decija posla. Neznaju za bolje.



Goran Vučković Goran Vučković 00:36 23.08.2008

Re: Gay parada u Srbiji

Pisem ja odavno ovde o Kosovu. I ne bezim od toga. I ne secam se da sam ikada uvredila nekog ili sirila mrznju i netoleranciju u svojim postovima.

A sto se tice blogova o Kosovu, ne zelim da mlatim praznu slamu. Ne ovde. Pisem i dalje tamo gde neko hoce da cuje pa sve i da se iz temelja ne slaze sa iznetim stavom.

Znam da pišeš, zato te i pitam - pošto sam u svoje vreme lobirao da ti daju blog, kad si se ono sa Milićkom dopisivala, ako se sećaš - tada sam bio "vucko" (pa su mi dodali "92" na kraju, pa sam zamolio da stave puno ime). Jesi li još dole u Mitrovici? Kako je?
angie01 angie01 00:38 23.08.2008

Re: Gay parada u Srbiji

Prihvatam dobro arugumentovanu kritiku



pa da li treba da ti ponovim ili razjasnim uporedjenja koja si napisla/o?
angie01 angie01 00:44 23.08.2008

Re: Gay parada u Srbiji

Neznaju za bolje.


koji oni?

koliko vidim, meni se obratila/o- a ja vec argumentovala i mrzi me da se ponavaljam.

samo shto ti, kako vreme prolazi, gubish na koncentraciji u teznji da pokazesh kako imash dobre namere
i to mi je jedino zao- sve ostalo ce i onako ostati isto.

U tom smislu- najbolji komentar na ovom blogu je onaj sa -niko ne sme da vas bije i to je sushtina svega.




Innana Innana 00:55 23.08.2008

Re: Gay parada u Srbiji

@ Angie 01

Angie sreco zelim ti laku noc.

Seciranje svake moje reci ne moze da umanji ono sto sam rekla. U tome lezi snaga argumenta. Ja pozivam na postovanje svakog i zalazem se za svacija prava.

Da ti parafraziram jednog cuvenog francuskog pisca-Voltera: "ne slazem se sa onim sto govoris ali cu branitii do smrti tvoje pravo da to govoris". Slazem se uz jednu opasku : dokle god ne siris mrznju oko sebe, branicu tvoje pravo na slobodu govora. (mada postoje dileme da li je to Volter zaista rekao-cisto onako usput)

I valjda se iz aviona vidi da sam zensko, pisem u zenskom rodu, ako mi vec seciras/skeniras komentare.
Strongman Strongman 01:00 23.08.2008

Re: Gay parada u Srbiji

U tom smislu- najbolji komentar na ovom blogu je onaj sa -niko ne sme da vas bije i to je sushtina svega.



Znaci uzimas sebi pravo da proglasavas sta je dobro, sta najbolje...

pa dobro - da znamo.

Nisam obratio paznju da si ti napisala dva prilicno suplja komentara u napadackom stilu. Umori se covek od 500+ komentara.

Nego ovo "ko nije sa nama taj je protiv nas" nije li ti malo doosadno. Vidjali smo to i kod nekih drugih.

Ko nije tolerantan kad ga zajebavamo najstrasnije taj je protiv nas. Nisi li se zapitala da je taj neko samo protiv da ga zajebavaju?

Ponovicu kao disciplinovani papagaj, Ideja mi je bila da:


- kazem da je odvratno sprdati se sa necijom religijom i nacionalnim ponosom

- i da se pobunim protiv bombardovanja publike kurcevima, lisicama, koznim kreacijama i slicnim. To nije za opstu publiku na blogu B92

- da istaknem da je Q92 slucajno pripadnik i samozvani lider (u pokusaju) gej populacije i da nikako ga ne treba indetifiklovati sa celom grupom

- Ako se gay polacija nadje zabrinutom sto gubi kakvu takvu VIP poziciju na b92 u smislu da Q92 opadne citanost ili slicno, ili se pak distancirate - tu sam ja. Nudim se da pomazem minimum koliko i Q ako ne i 100 puta vise





Strongman Strongman 01:03 23.08.2008

Re: Gay parada u Srbiji

Seciranje svake moje reci ne moze da umanji ono sto sam rekla. U tome lezi snaga argumenta. Ja pozivam na postovanje svakog i zalazem se za svacija prava.



Bodler je napisao

"Dokoni mirnari cesto zabave radi..."

a nas narod parafrazira:

"Trla baba lan da joj prodje dan"


Tesko je diskutovati a nemati kanal INPUT. Onda si samo odasiljac, zvucnik, kanta...
angie01 angie01 01:16 23.08.2008

Re: Gay parada u Srbiji

Znaci uzimas sebi pravo da proglasavas sta je dobro, sta najbolje...


pa zar ti sebi nisi dao pravo da osudish i presudish!?


Nisam obratio paznju da si ti napisala dva prilicno suplja komentara u napadackom stilu.


pa daj koja su- jer ja NISAM napadach.



"ko nije sa nama taj je protiv nas"


zar ti ovo pravilo ne koristish sve vreme i ja ti josh kazem- dozvoli mi da mislim drugachije i nemoj vredjati samo zato shto se ne slazem.


u svakom sluchaju-necu vishe, jer nema nikakvog smisla, narochito s vredjnjem,... kao shto rekoh, sve ce ostati isto.

svako je pokazao shta je imao, shta i kako razume-i toliko o tome !

pozzz
angie01 angie01 01:20 23.08.2008

Re: Gay parada u Srbiji

Angie sreco zelim ti laku noc.


pa sad sreca tvoja teshko da jesam, a meni josh rano za pajkenje, jer sam na drugoj strani planete, tek se spremam da izoshtrim.

nema shta da seciram- sama si sve odradila.

to za zensko- izvini, stvarno mi je promaklo, jer chitam josh neshto drugo- pa sam reagovala samo na ono shto si napisla, a ne i na rod- iz obazrivosti sam stavila duplo, nije mi bila nikakva skrivena namera, evo samo ovo.
man ray loves me man ray loves me 18:43 23.08.2008

Re: Gay parada u Srbiji

Bodler je napisao
"Dokoni mirnari cesto zabave radi..."
a nas narod parafrazira:
"Trla baba lan da joj prodje dan"


Ova dva naravno nemaju blage veze (davno bese srednja skola i obavezna lektira). Bodler je pisao o tome kako dokoni mornari muce albatrosa.
talicni talicni 19:39 23.08.2008

Re: Gay parada u Srbiji

Innana


Prvo sirenje rasne i verske mrznje kao i govor mrznje nije nesto sto se smatra prihvatljivim.



Onaj ko placa za sve ovo odlucuje sta je prihvatljivo i da li je to govor mrznje ili ipak ne.

Mislim da bi bilo dobro da implemetiraju ignore opciju tako svako moze da totalno ignorise ono sto mu se ne svidja.
Strongman Strongman 19:57 23.08.2008

Re: Gay parada u Srbiji

Ova dva naravno nemaju blage veze (davno bese srednja skola i obavezna lektira). Bodler je pisao o tome kako dokoni mornari muce albatrosa.



... i ne razumes? Nemoguce. Vise je nego ocigledno.
angie01 angie01 20:08 23.08.2008

Re: Gay parada u Srbiji

Nemoguce. Vise je nego ocigledno.



pa nemoguce da si ukljuchio i samokritiku!
Strongman Strongman 20:27 23.08.2008

Re: Gay parada u Srbiji

pa nemoguce da si ukljuchio i samokritiku!



Sta je tvoj cilj u ovoj nasoj maloj raspravi? Da nam objasnis da je ok da s strejt ljudima uguravaju pod nos sado, mazo, goli muskarci, da se vredja patrijarh i crkva.

Moj blog je u okvirima prava. Ok bavimo se pravima manjina. Sta je sa ostalima? Dal je na njih sezona lova?

Sta ja treba da se samokritikujem?

Da kazem "Izvinite sto mi smeta da vidim ruznog buckastog muskarca presamicenog, sa otvorenim guzovim"?

Pa to je odvratno cak i gej osobama.
angie01 angie01 22:52 23.08.2008

Re: Gay parada u Srbiji

Sta je tvoj cilj u ovoj nasoj maloj raspravi?


eno rekoh ti malo nize.


Moj blog je u okvirima prava. Ok bavimo se pravima manjina. Sta je sa ostalima? Dal je na njih sezona lova?


kojih prava?

da ne lichi malo na klasichni linch?


Sta ja treba da se samokritikujem?


ovo sam dodala iz dva razloga- prvi je shto je man ray u pravu shto se tiche pogreshne analogije,...a moze da se eventualno upotrebi na ovo shto se ovde radi i drugo- shto ti ni malo ne pokazujesh samokritike, pa jel stvarno mislish da si skroz i uvak u pravu, jel mislish da se svima svidja shta ti pishesh, kachish, tvoji stavovi,...pa to ne postoji dragi moj,...chim ti neko kaze neshto drugachije, ti krenesh djonom, pa shta time pokazujesh, da si tolerantan sagovornik, koji sa dobrim namerama razmenjuje stavove, ili po svaku cenu morash da dokazesh da je onaj drugi, koji se ne slaze, glup, slep, dosadan, smarach, ruzan,....zar ne shvatash da to karakterishe sve?
Strongman Strongman 02:36 24.08.2008

Re: Gay parada u Srbiji

, koji sa dobrim namerama razmenjuje stavove, ili po svaku cenu morash da dokazesh da je onaj drugi, koji se ne slaze, glup, slep, dosadan, smarach, ruzan,...



Nisi u pravu. Nikad nisam rekao da ti imas dobre namere.
translator translator 22:27 22.08.2008

Samo kratko...

...i da udarim preporuku. :) I da dodam da je zanimljivo da se svi ti ateisti koji se busaju svojim ateizmom ponašaju upravo kao neka verska organizacija, da ne kažem crkva, po čijoj si svetoj kravi upravo udario.


p.s. ispravi tagove, piše ti zlpupotreba
Goran Vučković Goran Vučković 22:29 22.08.2008

Re: Samo kratko...

p.s. ispravi tagove, piše ti zlpupotreba

možda ono gey u gay, ako već ispravljaš...
Strongman Strongman 23:25 22.08.2008

Re: Samo kratko...

Hvala drugovi hvala
bene_geserit bene_geserit 04:06 23.08.2008

Re: Samo kratko...

translator
I da dodam da je zanimljivo da se svi ti ateisti koji se busaju svojim ateizmom ponašaju upravo kao neka verska organizacija, da ne kažem crkva, po čijoj si svetoj kravi upravo udario.

Pa dokle vise te kvalifikacije, stvarno nema smisla.
Ako kazes nesto sto se nekom ne svidi kazu ti da si nacionalista, ti se jadan ubijes da objasnis da nisi, kazu dobro onda patriJota, tebi ne deluje, al' ajde mozda ljudima zbog necega tako deluje, onda krene "vernika ko pleve", ti se osetis prozvan pa pozelis da objasnis da nisi vernik, e onda dobro nisi ali si i k'o neka verska organizacija.

- Zasto neko mora da bude vernik da bi mu smetalo pljuvanje najgore vrste po verskim simbolima (patrijarh, SPC) nasih rodjaka, prijatelja, predaka?
- Jel' to znaci da treba da budem gay, da bi mi smetalo maltretiranje (bilo koje vrste, ukljucujuci verbalno) istih?

Prosto pozelim da odradim sledeci eksperiment: odem na neki site koji bi bio susta suprotnost ovome (kao srpskinacionalisti.com, za taj sam samo cuo, ako ima neki koji je "suprotniji" neka neko obavesti), pa iskopiram neki svoje komentare ili ljudi koji su klasifikovani u grupu patriJote-vernici-verska organizacija, pa da vidim kakve ce kvalifikacije da padnu. Ono sto bi bilo za ocekivati je: izdajnik bi postao vrlo brzo a tek "peder" ocas posla.
Nego me mrzi. Nista ne bi pokazao osim onoga sto vec znam.
Kao sto je mnogima ovde svaka vrsta pljuvanja po SPC pozeljna, zasluzena i sl. tako je i na takvim mestima svako pljuvanje po npr. homoseksualcima zakon. Pa se onda zapitajte da li je jedno ogledalo drugog.

OK, razumem da "nosilac najkonzervativnijeg u zemlji Srbiji SPC" i homoseksualna populacija (ili makar njen deo) su u nekoj vrsti prirodnog "ratnog stanja". I da podrska delova SPC prebijanju ucesnika gay parade pre koju godinu svakako nije pomogla.
Ali, kao sto sto su vecina pripadnika gay populacije fini, ne-agresivni ljudi, isto vazi i za SPC i njeno svestenstvo. Ekstremnih primera ima svuda i uvek ih je lako naci i dici medijsku halabuku. Ali kao sto mozes da mislis svasta o homoseksualcima pa kad upoznas par njih shvatis svoje predasude isto vazi i za SPC. Ne formirajte misljenje o njoj na osnovu medijske propagande. I nadjite za pocetak nekoga ko vam deluje kao glas razuma u SPC (sto neko rece) npr. odite u Kovilj, brzo cete shvatiti da ti glasovi razuma u stvari cine vecinu. Ne mozes da imas milsljenje o necemu sto ne poznajes, to nije misljenje nego predasuda.
Strongman Strongman 04:36 23.08.2008

Re: Samo kratko...

- Zasto neko mora da bude vernik da bi mu smetalo pljuvanje najgore vrste po verskim simbolima (patrijarh, SPC) nasih rodjaka, prijatelja, predaka?
- Jel' to znaci da treba da budem gay, da bi mi smetalo maltretiranje (bilo koje vrste, ukljucujuci verbalno) istih?



Bane sve mi se vise svidjas. Pa naravno da si uboo odlicnu analogiju.


brokenballs brokenballs 03:28 23.08.2008

the king (kong) of the blog

preko 500 komentara!
ojhaaa mashalaaa!
brokenballs brokenballs 03:30 23.08.2008

Re: the king (kong) of the blog

da dodam,to govori o relevantnosti ove teme.

Strongman Strongman 04:43 23.08.2008

Re: the king (kong) of the blog

brokenballs
da dodam,to govori o relevantnosti ove teme.




Negativne komentare ljudi dobijam samo od onih koji menjaju teze i pricaju napadam prava gej populacije. To su bljuvotine po zadatku i ne obazirem se mnogo.

Ako nekom kazes da Q92 svima cini losu uslugu ako vredja 85% stanovnistva a onda krene salva optuzbi da si ti jos gori jer njemu uskracujes pravo da slobodno misli i da ja ne mora da citam.... Pa isto tako Q92 moze da ignorise sto je "par" ljudi prebijeno na paradi. Ne mora da gleda a ako mu smeta to je njegova krivica (sto rece neko od ultralogikasa). To je samo manje od 0.5%. Ovo naravno da nije tacno ali se lako izvodi njihovom nakaradnom logikom.

Bobane/Dragana/kakobese ne vredaj ljude po religioznoj, nacionalnoj i seksualnoj osnovi. Ne cino zlo od koga se branis. Ponasaj se prema drugim ljudim akako bi zeleo da se drugi ljudi ponasaju prema tebi.
angie01 angie01 16:01 23.08.2008

Re: the king (kong) of the blog

Negativne komentare ljudi dobijam samo od onih koji menjaju teze i pricaju napadam prava gej populacije. To su bljuvotine po zadatku i ne obazirem se mnogo.


Ovo je laz!

Prvo- niko nije promenio tvoju tezu- jer je jasna, samo loshe postavljena.

Drugo-molim da se kaze koje bljuvotine i tachno ko je tu po zadatku i chijem- inache je klevate i podmetanje.

Ovako se ne brani iskren stav-i josh imash tu gomilu oko sebe, sa sve sharskim, koji ti kachi orden, shto si onda koristish ovakvim stvarima da se podupresh?

Prochitaj samo shta su ljudi napisali- mariopan, da je Pedja fashista, shto je kaznjivo, ti, da smrdi, podsmevao si mu se na izgled,prve se usporedbe sa radikalima..... sve vreme ironishesh i vredjash svakog ko pokusha da kaze drugachiji stav od izneshenog, a tapshesh sve one, ma kakvu glupost da su napisali-samo da se uklapa- pa, jel ti to nije poznato od negde drugde i kako se to zove?

Mislim, jel se slazesh ti sa tim?

I to shto stalno poturash tu laznu cifru od 85%- pa kako si je dobio, jel isto kao i spc, koja je sve one koji se nisu izjasnili popisala pod svoje i da li ti pouzdano znash da se svi oni slazu sa tobom?

Zar ne mislish da je i neke od ti vernika sramota toga shto predstavnici njihove vere rade i mrska im je zloupotreba iste-jer je to jeres i negira sushtinu same vere?
Zar mislish da je nemoguce, da neki vernici ipak ne prihavtaju stvari kao nedodirljive, samo zato shto neko nosi mantiju i predstavlja se obelezjima crkve-a radi sve suprotno- bash u ime te vere, jer je na ovaj nachin skrnavljenje iste? I da zele da im popovi propovedaju mir i humane vrednosti, a ne rat i nasilje- ne dabudu pokrice za nasilnichku politiku, da daju onaj neophodni dodatak , kada nema argumentacije, kako bi manipulacija bila imputurana?

Zar vas kao vernike ne vredja vishe to loshe chinjenje od strane Bozijih izaslanika, koji zlouoptrebljavaju svoju poziciju?

Pa valjda je dozvoljeno i normalno da u 21. veku intelekt nadvlada ovakvu vrstu vredjanja i da su dodirljivi tabui koji ugrozavaju ljude, da treba na greshke da se ukazuje, da se popravljaju stvari koje nisu dobre.

To samo josj ne moze u klaustrofobichnim sredinama, gde je lakshe proci kao kriminalac, nego gej, narochito ako je ovaj prvi chistokrvni srbin, pravoslavac.

Ovaj moj tekst nema nikakve veze sa Pedjom- ja sam o njemu rakla shta mislim, nego sa principom i ljudskim odnosima. To shto se ovde stalno imputura da on izaziva da bude maltretiran- pa to je stavrno ironichno podsmevanje sa sigurnije pozicije- jer njegovi tekstovi su posledica, reakcija na neku predhodnu akciju- ako sa tim delom niste upoznati, ili vam neodgovara- znachi on kroz provokaciju pokushava da skrene paznju na neki poremecen sistem- i na to ima pravo, moze da vam se dopada ili ne- pa da date svoja mishljenja, kao i o bilo chemu drugom.

Nema vas neshto na odlichnom blogu Aleksandra T- koji je objasno kako to funkcionishe na ovim prostorima i protiv chega i jesu sporni tekstovi.

Ovde je orkestrirano toliko loshe energije i niskih strasti, da mi je jako teshko da prepoznam bilo kakvu pozitivnu idjeu-sem one uobichjene.

eto, razapeli ste Pedju, bacili kamenice, pljunuli, ....neshto vas samo nema u ovolikom broju i sa tolikom nabojem i uvredjenoshcu, kada je tema o nekom ratnom zlochincu, o nekom konkretnom zlu,...neki od ovde ostrashcenih, na takvim temama chak i brane okrivljenog- verovatno u ime iste ove vere, koju je Pedja oskrnavio.






ducaty_01 ducaty_01 17:14 23.08.2008

Re: the king (kong) of the blog

Bobane/Dragana/kakobese ne vredaj ljude po religioznoj, nacionalnoj i seksualnoj osnovi.


Stvarno bih voleo da izvuces jedan njegov tekst u kojem on "vredja" ljude po religioznoj, nacionalnoj i seksualnoj osnovi. Ako kritikuje celnike crkve ne vidim kako je uvredio mene kao pravoslavnog vernika. Jel kad kazes nesto protiv pape, makar i na najvulgarniji nacin, da li si time uvredio i sve katolike na svetu? SPC je institucija kao i svaka druga, i samim tim je podlozna kritici...
Tine i Radojka Tine i Radojka 19:31 23.08.2008

Re: the king (kong) of the blog

angie01
Nema vas neshto ....neshto vas samo nema ...neki od ovde...chak i brane okrivljenog
svima ukor pred iskljucenje
necemo se vise zajebavati
nije ovo visa turi sticka
angie01 angie01 19:47 23.08.2008

Re: the king (kong) of the blog

svima ukor pred iskljucenje


pa ovo lichi na komentar mariopn- pa chesteam na kompatabilnosti.

i samo za rekord- ja nisam zavrshila vishu turistichku.-da se ne brukash sa paralelom.

a sve u svemo hvala- to sam i htela da podvuchem, kako se svi uvredjeni shale neumesno sa ozbiljnim stvarima. I to je najtuznije.

E, da, zaboravila sam da pitam, je l se u onih 85% rachunaju i oni, koji su onolike godine mahali partijskim knjizicama, potpuno negirajuci svoju veru i smatrajuci je nedopustivom, jer je tako bilo pogodno, pa posle naprasno krenuli u crkve i krstili s pod stare dane, kako bi ostali na liniji?
Tine i Radojka Tine i Radojka 20:13 23.08.2008

bez neumesne shale sa ozbiljnim stvarima

angie01
ja nisam zavrshila vishu turistichku - I to je najtuznije pod stare dane
nije vazno
ako znas da kuvas
nacicese neki
angie01 angie01 22:56 23.08.2008

Re: bez neumesne shale sa ozbiljnim stvarima

nije vazno



a pa i ti si taj shirokih pogleda sa seckanjem pershuna,...ma hvala ti na brizi, sve shto treba vec obavila, pa kuvam iz chiste uzivancije i to odlichno.

Strongman Strongman 02:38 24.08.2008

Re: the king (kong) of the blog

Stvarno bih voleo da izvuces jedan njegov tekst u kojem on "vredja" ljude po religioznoj, nacionalnoj i seksualnoj osnovi.



Zasto samo jedan?
Strongman Strongman 02:40 24.08.2008

Re: the king (kong) of the blog

E, da, zaboravila sam da pitam, je l se u onih 85% rachunaju i oni, koji su onolike godine mahali partijskim knjizicama, potpuno negirajuci svoju veru i smatrajuci je nedopustivom, jer je tako bilo pogodno, pa posle naprasno krenuli u crkve i krstili s pod stare dane, kako bi ostali na liniji?



DA RACUNAJU SE. Vera je kad verujes. Dakle subjektivno. Osim ako ti nemas nameru da definises ko sme da veruje a ko ne.
Strongman Strongman 02:43 24.08.2008

Re: bez neumesne shale sa ozbiljnim stvari

a pa i ti si taj shirokih pogleda sa seckanjem pershuna,...ma hvala ti na brizi, sve shto treba vec obavila, pa kuvam iz chiste uzivancije i to odlichno.


Potpuno sam bio ubedjen i verovao da ti ipak znas nesto da radei. Hvala sto si potvrdila moje smnje.
Tine i Radojka Tine i Radojka 03:24 24.08.2008

kuvam iz chiste uzivancije i to odlichno

angie01
sve shto treba vec sam obavila
svaka cas domacice
jos dasi obavila vishu turisticku
gde biti bio kraj
angie01 angie01 14:16 24.08.2008

Re: the king (kong) of the blog

DA RACUNAJU SE. Vera je kad verujes. Dakle subjektivno. Osim ako ti nemas nameru da definises ko sme da veruje a ko ne.



pa ovde se i radi o tome- koliko je to tachno, ako umesh da prochitash-ili pak tvrdish da su svi oni koji su se iz koristi vere odrekli, opet iz koristi njoj vratili- ipak pravi vrenici, pa josh uvredjenei?

je l si ti uopshte prochitao neku versku litaraturu, jel znash hsta propoveda, o chemu se radi?
angie01 angie01 14:26 24.08.2008

Re: bez neumesne shale sa ozbiljnim stvari

Potpuno sam bio ubedjen i verovao da ti ipak znas nesto da radei. Hvala sto si potvrdila moje smnje



A gde to ova izjava iskljuchuje ovo drugo?

Je l tvoja mam nije kuvala, tvoja zene, sve zene koje i rade, podizu decu, brinu o kuci,...je ti ovakavim stvaom to sve omalovazavash ? Da one u stvari i pored toga shto su profesionalci i zaradjuju svoje pare- odradju i sve ostalo?


angie01 angie01 14:30 24.08.2008

Re: kuvam iz chiste uzivancije i to odlichno

pa eto nisam, shta cu, ne moze se sve,

al ne znam shta bi tebi pomoglo,
da popravish tu ispraznoS, shto smatrash da je duhovitoS,
za to nema shkole.
Tine i Radojka Tine i Radojka 19:18 24.08.2008

kuvarice pravo zboris

angie01
pa eto nisam, shta cu, ne moze se sve, za to nemam shkole.
barem znas da kuvas papo lako
udase svaka
ako ces da citas knjigu
ima visa politehnicka
al nemoj opet mrzi te profesor
kona visu turi sticku

Healer Healer 09:08 23.08.2008

Krvnik Ljubavi


Pa, sta reci

Q92 blogovi su u najvecoj meri posluzili da sa gorkim ukusom u ustima, svaki put kada sam ga i citao, jasno izdefinisem razliku izmedju: biti gay kao prirodne datosti i biti PEDERCINA kao karakterne osobine. Te, hvala im na tome... A ono sto je najstrasnije u svemu jeste sto Q92 blogovi potenciraju ovu drugu kategoriju, izjednacavajuci na jedan krajne neukusan i sulud nacin gay ljude sa PEDERCINAMA kojima treba zapusavati usta pesnicom i kasapiti ih uvek iznova i iznova na giljotini "kolektivne pravde i morala". U toj nekakvoj igri Zrtve i Spasioca Q92 ne kapira da je postao Tiranin... Zbog toga, ne citam Q92, ne razmisljam o tom agresivnom incidentu licne prirode, niti se trudim da razumem njegove/njihove razloge agresivnosti...

Valjda, kada covek ne prihvata sebe i sopstvenu odgovornost krene da svojim govancem zamazuje i svet oko sebe... kao da mu nije dosta sto i sam vec dovoljno smrdi... zaudara.
Strongman Strongman 10:01 23.08.2008

Re: Krvnik Ljubavi

Q92 blogovi su u najvecoj meri posluzili da sa gorkim ukusom u ustima, svaki put kada sam ga i citao, jasno izdefinisem razliku izmedju: biti gay kao prirodne datosti i biti PEDERCINA kao karakterne osobine.



Pa... na ivici onoga sto je korektno ali tu je negde. Pogotovo ako se zadrzimo na terminologiji da je "pedercina" olicenje podlosti, podmuklosti, pokvarenjastva,... Ali da ne budemo grubi.


A ono sto je najstrasnije u svemu jeste sto Q92 blogovi potenciraju ovu drugu kategoriju, izjednacavajuci na jedan krajne neukusan i sulud nacin gay ljude sa PEDERCINAMA kojima treba zapusavati usta pesnicom i kasapiti ih uvek iznova i iznova na giljotini "kolektivne pravde i morala".


Izvuko si se delom gde spominjes kolektivnu pravdu. Ali je tacno da ga treba izolovati iz vidljivog dela blogosfere.



U toj nekakvoj igri Zrtve i Spasioca Q92 ne kapira da je postao Tiranin...




Ne volim agresivan nastup ali nisi se sluzio netacnim konstrukcijama.


Zaboravio si onaj deo da nisi homofobican verski fanatik, obrazovac, ... ali da ... Evo ja dopisujem.


Sve u svemu jedva prelazna ocena
Healer Healer 10:23 23.08.2008

Re: Krvnik Ljubavi

Strongman

Sve u svemu jedva prelazna ocena



Znas, mozda je mudrije bilo da obrises post koji ti se nije dopao nego da ga seciras i interpretiras na nacin koji zamagljuje sustinu istog. Nismo li ovde da budemo iskreni? Saglasni smo svi da je Q92 neukus krenuo da se siri Blogom B92 kao virus (otuda i potpalublje prepuno slepih nam putnika koji bi da svojom "pamecu" i formom bez ikakvog smislenog sadrzaja potope celi brod) - otuda i cela ova akcija "ciscenja" neukusa i polupismenosti. Ja nemam problem da stvari nazovem svojim imenom, naprotiv. Sve u svemu, "jedva prelazna" je dovoljno dobra, cak i za mene koji nema potrebu da se kiti floskulama "ne-homofob", "ne-verski fanatik" "ne -hetero" (?) :)

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana