Moja kandidatura za Ombudstrongmanov kabinet

Dawngreeter RSS / 25.08.2008. u 10:14

Pre svega, hteo bih da kazem da je moja iskrena i snažna želja da budem primljen u Ombudstrongmanov kabinet. Mislim da bih mogao mnogo doprineti na takvoj poziciji i da moji specifični talenti savršeno odgovaraju takvom okruženju. No, da ne bi ispalo kako se bespredmetno hvalim, umesto rezimea nudim ovaj kratki video klip koji će jasno ilustrovati zašto sam ja savršen čovek, odnosno princeza, za taj posao.

Ovaj, sada već antologijski govor, održao sam na (pijanom) zasedanju ljubitelja džin-tonika sa pridruženim krilom pivopija, održanom kao skup podrške anti-alkoholičarima Srbije. Ako budem odabran, planiram taj specifičan talenat da iskoristim i za podršku prava seksualnih manjina.

Ako mi se ponudi mogućnost da se relociram u glavni štab ovog kabineta (Majami Bič), mislim da ću i ja, kao i Ombudstrongman, uspeti posle svega tri godine da prestanem po default-u da mrzim pedere. Ne bih ovim hteo da indiciram kako su moje sposobnosti jednake Ombudstrongmanovim, to svakako nije tačno. Jedini razlog zašto mislim da bih mogao taj podvig da izvedem za isto vreme kao i on je jednostavno jer nisam odgajan u blizini crkve. Da jesam, siguran sam da bi mi trebalo barem pet godina.

Jer neko progoni 87% populacije
Jer neko progoni 87% populacije
Otvaranje ovog kabineta za borbu za jednaka prava normalnih ljudi i svih ostalih je najpozitivnija stvar koja se desila u skorijoj istoriji bloga i smatram da bi moj život bio nepotpun ako ne bih dao sve od sebe da se uključim u taj pokret od istorijske važnosti. Dosta više terora nad većinom, ne želimo pedere koji misle da mogu da rade šta žele. Oćemo pedere koji imaju ista prava kao i normalni ljudi, koji se ponašaju kao normalni ljudi i koji će shvatiti da jedini način da ljudi prestanu da ih omaložavaju, progone i tuku je da nikada u javnosti ne pričaju o svojim problemima ili, nedajbože, uzvrate verbalnim putem. To je nepristojno i ja to neću tolerisati. Svi znamo da je veliko civilizacijsko dostignuće upravo prihvatanje različitosti dokle god se ti različiti ponašaju isto kao i većina.

Takođe ono šta smatram da se ne sme tolerisati je okupljanje jeretničkih ekstremista (dosta sa tim govorom političke korektnosti kroz termin “ateista”) koji pozivaju na linč crkve. U tom pogledu, drago mi je što će ovaj kabinet voditi čovek koji već neko vreme živi u SAD pa može i kod nas primeniti taktike koje su se pokazale uspešno – videti priložen poster koji je spasao moral američkog društva.

Muka mi je više da gledam naslovnu stranu bloga na kojoj se pojavljuje zelena kita. Ono šta želim je više blogova sa naslovom "Kurva".

Atačmenti



Komentari (231)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

man ray loves me man ray loves me 10:32 25.08.2008

Pravi covek na pravom mestu !

I support you sa neskrivenim entuzijazmom.

Prvo, kao neko cije reci u recenici imaju smisao, bices invaluable dodatak kancelariji - tako i VP pokriva one oblasti za koje predsednik nije strucan.
Drugo, prijatan si covek. Ako je istina da je ombudsmanov day job da azurira porno sajt, kao sto pise ovde, ti ces mu pomoci da se opusti kad dodje kuci i predje na svoje ombudsmanske duznosti. Tako da ga, posto je gledao i postavljao slike kita ceo dan, slike kita sa bloga ne strecaju (klasican posttraumatic stress syndrome - kao regruti iz vijetnama ili rambo).
Trece, super ti stoji cvet.

Da ne duzim. Da li se neko seca fenomenalnog intervjua Luj Terua sa strejt tipom koji glumi u gej pornicima?
Ah, te replike....
-A, ne, ja sam strejt.
-Ali kreses se sa muskarcima.
-Pa to je za pare. Ja sam strejt.
I sve tako...
Dawngreeter Dawngreeter 10:46 25.08.2008

Re: Pravi covek na pravom mestu !

man ray loves me
Trece, super ti stoji cvet.


Kao i svakoj princezi

U svakom slucaju, drago mi je da imam podrsku i nadam se da ce moj povremeni smisao, zajedno sa recima i interpunkcijskim znakovima biti od pomoci u sirenju tolerancije i ukidanju kita (sa bloga, dakako). Takodje se nadam da ce jednog dana ovaj blog prestati da bude pederski blog jednog blogera (koji je dva blogera):

man ray loves me man ray loves me 10:50 25.08.2008

Re: Pravi covek na pravom mestu !

Disclaimer - sto od onih 734 pripadaju meni. Time well wasted. (I jedan od onih 25.)
Dawngreeter Dawngreeter 10:52 25.08.2008

Re: Pravi covek na pravom mestu !

Ma komentari samo pokazuju koliko se ljudi prepiru ili pricaju o nevezanim stvarima. Preporuke su neko merilo, valjda. A po tom kriterijumu je jasno da je B92 blog uzurpiran od strane Queer ekstremista.
antioksidant antioksidant 10:38 25.08.2008

.

Oćemo pedere koji imaju ista prava kao i normalni ljudi, koji se ponašaju kao normalni ljudi i koji će shvatiti da je jedini način da ljudi prestanu da ih omaložavaju, progone i tuku je da nikada u javnosti ne pričaju o svojim problemima ili, nedajbože, uzvrate verbalnim putem.


to bese ta tolerancija?

e pa takva mi se svidja. da rade isto k'o i ja, da izgledaju k'o i ja da pricaju k'o i ja pa cu onda da ih tolerisem

ps. gubis vreme

nebitni su pobedili

pametniji popusta?

http://blog.b92.net/text/3752/Pametniji%20popusta/



Dawngreeter Dawngreeter 10:49 25.08.2008

Re: .

Dodjavola, taj tekst nisam ni video. Pola ljudi koje sam hteo da dodam u VIP listu posle otvaranja B92FM blogovanja sam na kraju zaboravio da dodam... :-/

Elem, znam da gubim vreme. Jos pre par dana sam hteo nesto u ovom fazonu da okacim, pa sam zakljucio da je gubljenje vremena. Al' eto, spopalo me jutros opet. K'o reko', na kraju je bolje da kazem nesto nego da ne kazem. Mislim, ko zna, mozda uspem da dobijem relokaciju na Majami Bič. :)
antioksidant antioksidant 11:00 25.08.2008

Re: .

Elem, znam da gubim vreme. Jos pre par dana sam hteo nesto u ovom fazonu da okacim, pa sam zakljucio da je gubljenje vremena. Al' eto, spopalo me jutros opet. K'o reko', na kraju je bolje da kazem nesto nego da ne kazem.

psi laju a karavani prolaze

i odlaze negde gde ja ne bih

sad, verovatno si u pravu kad kazes na kraju je bolje da kazem nesto nego da ne kazem

ali me to malo podseca na medojevica (nije bitan on kao on nego stav po ovom pitanju)

elem - kaze medojevic - 90ih sam pricao protiv ratova neprekidno. gde god sam stigao i koliko sam mogao. i meni je savest bila mirna. a ratovi su se ipak vodili.

ps - nije bas citat ali je sustina pogodjena - tako je najavio svoj aktivni ulazak u politiku

jednog dana mozda prestanem da perem savest

ili pametniji popusta?

ma u stvari - da ne trolujem vise. nervozan sam ovih dana pa pricam/pisem nepovezano

pozz
Dawngreeter Dawngreeter 11:07 25.08.2008

Re: .

antioksidant
jednog dana mozda prestanem da perem savest


Ova misao me ponekad proganja. Ja u principu smatram da je neobicno vazno po pitanju u glavnom svega da jasno i glasno kazem sta mislim, ali se ponekad zamislim koliko to radim jer to nesto znaci, a koliko samo zelim da se bolje osecam povodom sebe. Nezgodna tema za kontemplaciju, iskustvo kaze - insanity lies that way.
antioksidant antioksidant 11:31 25.08.2008

Re: .

ali se ponekad zamislim koliko to radim jer to nesto znaci, a koliko samo zelim da se bolje osecam povodom sebe

tacno
Nezgodna tema za kontemplaciju, iskustvo kaze - insanity lies that way.
so?

kad nas je to do ad sprecilo?
Dawngreeter Dawngreeter 11:36 25.08.2008

Re: .

A i to je tacno. Veliki mislilac jednom rece - Sanity is for the weak! :)
(u stvari, citat iz igrice, al' nema veze; pravi se da sam produhovljen)
antioksidant antioksidant 11:44 25.08.2008

Re: .

pravi se da sam produhovljen

sve da podrzimo kandidaturu

)))
mikimedic mikimedic 11:52 25.08.2008

Re: Majstori majstori....

Ja u principu smatram da je neobicno vazno po pitanju u glavnom svega da jasno i glasno kazem sta mislim


Volim 'strucnjake' koji o svemu imaju misljenje i smatraju da je jako vazno da kazu glasno sta misle o.... necemu.

Samo, pre toga bi mogli da nauce da se
u glavnom
pise spojeno.

man ray loves me man ray loves me 11:57 25.08.2008

Re: Majstori majstori....

a kako se kaze na engleskom?
antioksidant antioksidant 11:58 25.08.2008

Re: Majstori majstori....

a kako se kaze na engleskom?

in heads?
jacHa. jacHa. 12:00 25.08.2008

kad smo već kod sitnijih crevaca...

pise

se piše drugačije
mikimedic mikimedic 12:02 25.08.2008

Re: kad smo već kod sitnihijih crevaca...

se piše drugačije


Jedno je typo, ili nedostatak yu karaktera, a drugo nepoznavanje pravopisa (propraceno velikom zeljom da se ostavi utisak). Jasna, sa velikim N.
man ray loves me man ray loves me 12:03 25.08.2008

Re: Majstori majstori....

in heads?

ju ar grejvli mistejkin. inheads. konketinetid, maj frend, konketinetid !
Dawngreeter Dawngreeter 12:05 25.08.2008

Re: Majstori majstori....

Kad smo vec kod lingvistike...
antioksidant antioksidant 12:05 25.08.2008

Re: kad smo već kod sitnihijih crevaca...

jedno je typo, ili nedostatak yu karaktera

neki nedostatak jeste, to je sigurno
man ray loves me man ray loves me 12:07 25.08.2008

Re: kad smo već kod sitnihijih crevaca...

mozda bas karaktera, ko zna.
antioksidant antioksidant 12:09 25.08.2008

Re: kad smo već kod sitnihijih crevaca...

man ray loves me
mozda bas karaktera, ko zna.

I rest my case
You got the point
jacHa. jacHa. 12:13 25.08.2008

Re: kad smo već kod sitnihijih crevaca...

Jasna, sa velikim N

i tačkom na kraju. mislim, zbog crevaca
man ray loves me man ray loves me 12:37 25.08.2008

Re: kad smo već kod sitnihijih crevaca...

I rest my case

ok. jel mogu nesto samo didakticki, doslo mi?

miki,
blog je neformalan vid komunikacije - kao sms ili chatovanje. kad pricas s nekim, vreme je faktor pa cesto covek nema vremena ni strpljenja da stavi interpunkciju, a cesto se i reci skracuju. na stranim jezicima koji nisu fonetski i nacin pisanja se menja i broj slova u reci smanjuje, tako na engleskom imas sms sleng gde se reci pisu drugacije nego u knjizevnom jeziku.
interpunkcija moze da se koristi i kao izrazajno sredstvo. tako neki pisci koji zele da prikazu da je lik u kriznoj situaciji i da su mu misli zbrkane, ne koriste interpunkciju ni velika slova, kao npr faulkner. ima i gore - u joyce-ovoj knjizi finnegan's wake, on zeli da prikaze tok misli protagonista, pa cak ni ne odvaja reci - na mnogo strana se proteze jedna jedina rec koju (retki) citaoci treba sami da podele.
ali nije ovo rezervisano samo za knjizevnost - pogledaj rap muziku, blog, poruke na frizideru, sms... odricanje od stroge interpunkcije moze da znaci i manjak pretenzije.
a sto se tice nicka, nick se dizajnira - tu je upotreba interpunkcije kao izrazajnog sredstva jos vaznija. tako i ti i ja imamo u nicku licna imena, napisana malim slovom - to nesto govori.
mikimedic mikimedic 13:10 25.08.2008

Re: kad smo već kod sitnihijih crevaca...

miki,
blog je neformalan vid komunikacije - kao sms ili chatovanje. kad pricas s nekim, vreme je faktor pa cesto covek nema vremena ni strpljenja da stavi interpunkciju, a cesto se i reci skracuju. na stranim jezicima koji nisu fonetski i nacin pisanja se menja i broj slova u reci smanjuje, tako na engleskom imas sms sleng gde se reci pisu drugacije nego u knjizevnom jeziku.
interpunkcija moze da se koristi i kao izrazajno sredstvo. tako neki pisci koji zele da prikazu da je lik u kriznoj situaciji i da su mu misli zbrkane, ne koriste interpunkciju ni velika slova, kao npr faulkner. ima i gore - u joyce-ovoj knjizi finnegan's wake, on zeli da prikaze tok misli protagonista, pa cak ni ne odvaja reci - na mnogo strana se proteze jedna jedina rec koju (retki) citaoci treba sami da podele.
ali nije ovo rezervisano samo za knjizevnost - pogledaj rap muziku, blog, poruke na frizideru, sms... odricanje od stroge interpunkcije moze da znaci i manjak pretenzije.
a sto se tice nicka, nick se dizajnira - tu je upotreba interpunkcije kao izrazajnog sredstva jos vaznija.


Apsolutno. Zato na primer ja ne koristim yu karaktere (jer ih nemam na kompjuteru). Ali bas kad neko zeli da objasnjava kako zna sve o svemu, neka se bar potrudi pa da to napise kako treba.

tako i ti i ja imamo u nicku licna imena, napisana malim slovom - to nesto govori.


Sa tom razlikom sto je u mom nicku moj nadimak (bar kako me ljudi znaju), a u tvom nije tvoje ime nego Man Rayovo. Koji, by the way, ne znam sta bi mislio (da je ziv) o tome da neko koristi njegovo ime na blogu sa dodatkom 'he loves me'....(valjda fali samo yeah yeah yeah).
man ray loves me man ray loves me 13:22 25.08.2008

Re: kad smo već kod sitnihijih crevaca...

Cekam da mi se javi fond za ocuvanje njegovog lika i dela :)
Posto vidim da cesto to pominjes, evo opet didakticki: Man Ray je deo 'opste kulture' - njegovo ime ne predstavlja samo njega samog, vec moze, zbog njegovog znacaja, da se koristi kao simbol. Moze da se koristi za asocijacije. Koje mogu da ostanu i privatne. Ponekad moze da ne predstavlja pravog istorijskog Man Ray-a, vec nekog sasvim drugog ko sa njim deli neku osobinu. Ili ne. Na primer.
Spiridon Spiridon 13:25 25.08.2008

Re: .

pametniji popusta?


Poslovicu "pametniji popušta" izmislila je vlast plašeći se svrgavanja. U nekim stvarima ne sme se popuštati. Nema veze sa živcima nego sa stavom.

ra

spi
angie01 angie01 13:30 25.08.2008

Re: kad smo već kod sitnihijih crevaca...

Apsolutno.



na shta mislish, na faulknera ili joyce-a?
mikimedic mikimedic 22:18 25.08.2008

Re: kad smo već kod sitnihijih crevaca...

na shta mislish, na faulknera ili joyce-a?


Apsolutno moj si broj...
man ray loves me man ray loves me 10:54 25.08.2008

Zagonetka

Gde je moderacija? Prosto mi dodje da okacim nesto totalno skandalozno, tek da vidim da li je neko uopste tu.
jacHa. jacHa. 11:40 25.08.2008

Re: Zagonetka

da li je neko uopste tu

tu smo, tu smo.
to što ne pišemo ne znači da nismo tu i da ne klikćemo na "preporuči" kojekud.

p.s. strongmen okačio tekst protiv peđe, kad je ovaj otišao na more to je malo... ono
antioksidant antioksidant 11:47 25.08.2008

Re: Zagonetka

Prosto mi dodje da okacim nesto totalno skandalozno



edit - primerenija temi je donja slika

mikimedic mikimedic 12:19 25.08.2008

Re: Zagonetka

p.s. strongmen okačio tekst protiv peđe, kad je ovaj otišao na more to je malo... ono


Auf, pa da, teorija zavere. Ma ja mislim da su rusi sve to smislili.
jacHa. jacHa. 12:22 25.08.2008

Re: Zagonetka

c. to su neki katolici, ko bog.
NNN NNN 00:37 26.08.2008

Re: Zagonetka

strongmen okačio tekst protiv peđe, kad je ovaj otišao na more

U Majami (Bič)?
man ray loves me man ray loves me 10:08 26.08.2008

Re: Zagonetka

Auf, pa da, teorija zavere.

Zavera je kad ima vise ljudi.
antioksidant antioksidant 10:15 26.08.2008

Re: Zagonetka

Zavera je kad ima vise ljudi.

a sta ako je podeljena licnost u pitanju?
man ray loves me man ray loves me 10:32 26.08.2008

Re: Zagonetka

E onda je triler, ko Psiho. "I'm comin', mother..."
antioksidant antioksidant 12:09 26.08.2008

Re: Zagonetka

triler ali ipak zavera?
man ray loves me man ray loves me 12:22 26.08.2008

Re: Zagonetka

da pitamo strucnjaka za zavere : "bolje mi oko njih nego oni oko nas. ali najbolje - njih oko njih ! " dakle najgore - nas oko nas.
man ray loves me man ray loves me 16:56 26.08.2008

Re: Zagonetka - da probam ponovo

antioksidant

me
Zavera je kad ima vise ljudi.

a sta ako je podeljena licnost u pitanju?

onda je samo vera. (maherova teza da je vera isto sto i sizofrenija, jer covek ne moze da smesti dogmu u konzistentan logicki sistem. kako on kaze 'ne mozes od ponedeljka do subote da se ponasas racionalno, a onda u nedelju da odes u crkvu i sad odjednom verujes u sve to.')
Dawngreeter Dawngreeter 17:02 26.08.2008

Re: Zagonetka - da probam ponovo

Mudar covek, taj Maher. Mada ja preferiram deluziju kao dijagnozu.
angie01 angie01 17:19 26.08.2008

Re: Zagonetka - da probam ponovo

'ne mozes od ponedeljka do subote da se ponasas racionalno,


a gde bi se onda tu svrstao, npr arkan- ono shto je on radio od ponedeljka do petka, svakako ne potpada pod racionalno- a bio pobozan.!?
man ray loves me man ray loves me 17:37 26.08.2008

Re: Zagonetka - da probam ponovo

on je nesto sasvim drugo. on je jahao sa djavolom sa krstom oko vrata.
Dr M Dr M 17:51 26.08.2008

Re: Zagonetka - da probam ponovo

onda je samo vera


"Kad se Ti obracas Bogu, to je vera,
kad se Bog obraca Tebi, to je shisofrenija".
jacHa. jacHa. 12:09 25.08.2008

Halo, Bing, kako brat?

Podržavam ti kandidaturu! Čak se i sama nudim da poradim na očuvanju ljudskih prava. To ne mora da bude zaposlenje u inostranstvu, može i u Beogradu, sa prostorijama u centru, a da bi mogli da svrate Peđa i Tibor na kaficu i prevaspitavanje. A i meni, molim lepo, da se uruči prikladan edukativni materijal, jerbo mnogo lajem na crkvu i uživam po blogovima gorepomenute dvojice.
Cijena? Prava sitnica...
Dawngreeter Dawngreeter 12:13 25.08.2008

Re: Halo, Bing, kako brat?

jacHa.
jerbo mnogo lajem na crkvu i uživam po blogovima gorepomenute dvojice.


Uf, tebe cemo morati prvo na prevaspitavanje. Nije u redu da ugrozavas "95%" srbije svojim negodovanjem, znas. Oni su jako nesigurni i mogu upasti u depresiju ako primete da ih onih "5%" mozda ne vole vise od majke i oca zajedno.
jacHa. jacHa. 12:17 25.08.2008

Re: Halo, Bing, kako brat?

Hoću ja, al` da mi se plati. Može da se uvede markica na pismima, na primer.
I da mi se obezbedi fino društvo u razredu Da ne budem najgori đak
constrictoria92 constrictoria92 13:15 25.08.2008

Re: Halo, Bing, kako brat?

jacHa.
jerbo mnogo lajem na crkvu


Na koju crkvu konkretno mislis? Pravoslavnu? Katolicku? Baptisticku?
Da li na sve crkve/religije generalno mislis, ili ti je samo Pravoslavna trn u oku i predmet lajanja?

Objektivno:

1. Homoseksualno/biseksualno opredeljeni MORAJU uzivati ista prava i slobode, kao i heteroseksualno opredeljeni.

2. Sve religije sveta su pune dogmi (neke se kose sa zdravim razumom i vecinom nisu uskladjene sa ovim vekom i modernim drustvom).

3. Ekstremizam je los. Svaka extremna organizacija ili pojedinac koji pljuje po homosexualnosti, odnosno, svaka homosexualna organizacija ili pojedinac koji pljuju po religiji (nebitno kojoj), u biti su identicni! Extremno desno i extremno levo se u jednoj tachki dodiruju...

4. Postujem i zalazem se za ljudsko pravo na izbor. Postujem i sve religije...


Dawngreeter Dawngreeter 13:18 25.08.2008

Re: Halo, Bing, kako brat?

Vidim ima jos pretendenata na Ombudstrongmanov kabinet. Napominjem da sam ja prvi zapljunuo agrarni sektor, ako nas vise bude primljeno.
jacHa. jacHa. 13:38 25.08.2008

Re: Halo, Bing, kako brat?

potpuno si u pravu. meni je trn u oku spc, jer me direktno ugrožava. najviše se bunim protiv tog preduzeća. ostale tolerišem, zbog razloga koje si ti navela.
ne mislim da sam ekstremista kad mi, na primer, smeta pop na sahrani. ne mogu da ga slušam. posebno pijanog.
spc se preko mere dobrog ukusa meša u sve i svašta. tako da... nemam šta tu da poštujem.potrošeni su im krediti. pravoslavlje, kao ideja, je ok. mada ja nisam iz te priče. meni su bog i ekipa društveni atavizam.
sad ok?
constrictoria92 constrictoria92 13:49 25.08.2008

Re: Halo, Bing, kako brat?

Kako te ugrozava? Mozes li to da mi pojasnis?
Zar Katolicanstvo i Islam ne propagiraju slicne/iste ideje sto se homosksualnosti tice? Zar mislis da fratri, hodze i ostali nikad nisu bili pijani (ili nikad nisi prisustvovala/o takvoj sahrani/svadbi/krstenju... Ja jesam. I zaista je vrlo bljutavo, nevezano za veroispovest)?
Zar se Katolicka crkva ne mesa "preko mere dobrog ukusa u sve i svašta" (mnogo vise nego Pravoslavna)?
Ako nisi iz price "Pravoslavlja" zasto te onda Pravoslavlje kao takvo ugrozava? Zar ne treba da budes ravnodusan/a prema istom?

Vidis, ja sad mogu da kazem da si ti mene ugrozila/o i duboko uvredila/o na verskoj osnovi...
man ray loves me man ray loves me 13:57 25.08.2008

Re: Halo, Bing, kako brat?

Ma nije to nista. Sad cu ja da te ugrozim i duboko uvredim na verskoj osnovi:

Patrijarh Gojko je senilni starac koji lupeta o higijenskim uloscima.

Jesi jos tu? Jel treba secer i voda? Il da zovemo popa?
jacHa. jacHa. 14:04 25.08.2008

Re: Halo, Bing, kako brat?

ne ugrožava me pravoslavlje, već kao što sam i napisala spc. to je ustanova koja ima mehanizme kojima deluje na teritoriji države srbije. ja tu živim.
moja lična stvar je kako me ugrožava, ali kad pitaš, ajdaprobam. imaš kod queerije na blogu fenomenalna objašnjenja zašto je to loša ustanova i zašto ugrožava širu društvenu zajednicu. pročitaj, proskitaj. imaš tu pedofila, cenovnike bez poreza, ludiranje popa po državnoj granici, zabrane umetničkih performansa po ns, blagosiljanje ubica... i, gle, crkva se ne ogradi od toga. a neki (daihnazovem) pravoslavci koje uvažavam i volim, ti moji prijatelji i rodbina, oni se od toga gade.
antioksidant antioksidant 14:04 25.08.2008

Re: Halo, Bing, kako brat?

Patrijarh Gojko

Gradjanin Gojko...

E sad je uvreda
jacHa. jacHa. 14:09 25.08.2008

Re: Halo, Bing, kako brat?

Gradjanin Gojko...

Stojčević
man ray loves me man ray loves me 14:11 25.08.2008

Re: Halo, Bing, kako brat?

ja bih da nastavim -

...samo cekam da obuce savrseno bele pantalone i da pomene always u bozicnoj poslanici. moze da mu se pridruzi i onaj sto lomi noge - 'otkad nosim always, brat teodosije je u gipsu' ... a braca jezekilj, isaija i mojsije iza klimaju glavom i ljuljaju buzdovane...
Dawngreeter Dawngreeter 14:14 25.08.2008

Re: Halo, Bing, kako brat?

man ray loves me
Patrijarh Gojko je senilni starac koji lupeta o higijenskim uloscima.

Jesi jos tu? Jel treba secer i voda? Il da zovemo popa?


You, ma'am, are my hero.
man ray loves me man ray loves me 14:18 25.08.2008

Re: Halo, Bing, kako brat?

nadam se da ce to divljenje da se pretoci u savetnicko mesto u ombudstrongmanovom kabinetu :)
Dawngreeter Dawngreeter 14:21 25.08.2008

Re: Halo, Bing, kako brat?

Nemas problema, cak cu da udarim po popustu cim se oformi cenovnik za mito prilikom zaposljavanja :)
jacHa. jacHa. 14:28 25.08.2008

Re: Halo, Bing, kako brat?

man ray loves me, upotpuni mi saznanja pliz, o čemu se radi sa otim ulošcima? nisam baš ni najmanje u toku, a žudna saznanja, zbog ofisa u knezu...
a i malo reklame ovde im neće škoditi ;-)
jacHa. jacHa. 14:32 25.08.2008

Re: Halo, Bing, kako brat?

mahestralna ideja mi pade na pamet:
da mi lepo promenimo ombudibogsnama i postavimo queeriju da se bori protiv sebe same kao ombudibogsnama i promovise u to ime religiju i nacionalni ponos, a da strongmen ostane pred vratima, kao bodigard, a?
Dawngreeter Dawngreeter 14:41 25.08.2008

Re: Halo, Bing, kako brat?

Hm. Mozda da jedan iz Queerie ostane Queeria, a drugi da bude ombudibosnama? Pa da se menjaju na mesec dana? :)
man ray loves me man ray loves me 14:44 25.08.2008

Re: Halo, Bing, kako brat?

o čemu se radi sa otim ulošcima?

to sam cula jednom na radiju - gojkova poruka vernicima. klasika. da parafraziram - zene su prljave dok imaju menstruaciju, ali danas postoje eto i neki ulosci... nije bila bozicna ili uskrsnja poslanica, nego ovako, enformel, verovatno za neku slavu. inace, priznajem da mi je za bozic i uskrs slusanje patrijarhove poslanice glavna zabava.
vishnja92 vishnja92 14:46 25.08.2008

Re: Halo, Bing, kako brat?

ombudibogsnama

vi niste normalni :)))))))))))))))))))))))
medjutim92 medjutim92 14:51 25.08.2008

Re: Halo, Bing, kako brat?

constrictoria92
1. Homoseksualno/biseksualno opredeljeni MORAJU uzivati ista prava i slobode, kao i heteroseksualno opredeljeni.


A ako nece? :)
jacHa. jacHa. 15:29 25.08.2008

Re: Halo, Bing, kako brat?

ali danas postoje eto i neki ulosci...

znači ipak postoje!!!
ja te poslanice nekako... ne mogu. čitala sam jednom na net-u. više volim ovaj šareniš. a i ima više dece.
angie01 angie01 15:32 25.08.2008

Re: Halo, Bing, kako brat?

ali danas postoje eto i neki ulosci...


ja ovo prvi put chijem,...eto kad ne pratim pazljivo-EXTRA!

Ne znam samo, jel postoji neka naznaka, kako da se pokajem za greh te prljavosti- kada je vec naznachena, ili to ostaje kao anatema nizeg pola,...ma znao bi to dr maric sigurno da objasni=i priroda je to potvrdila, kako je on vec tumachio.
najcrnji najcrnji 15:40 25.08.2008

Re: Halo, Bing, kako brat?

Patrijarh Gojko je senilni starac koji lupeta o higijenskim uloscima.

Jesi jos tu? Jel treba secer i voda? Il da zovemo popa?


Ostro i beskompromisno - bas u tvom stilu. Ovde na zapadu (gde obitavam) u najmanju ruku bi te optuzili za ageism.
man ray loves me man ray loves me 15:40 25.08.2008

Re: Halo, Bing, kako brat?

kako da se pokajem za greh te prljavosti

ma nema potrebe. samo nosi osvestane uloske - jesi videla marku 'sin-free'?
moze valjda i promena pola :)
man ray loves me man ray loves me 15:52 25.08.2008

Re: Halo, Bing, kako brat?

Ovde na zapadu (gde obitavam) u najmanju ruku bi te optuzili za ageism.

onda bih ja vikala, kao i uvek - lenny bruce, lenny bruce.
najcrnji najcrnji 16:31 25.08.2008

Re: Halo, Bing, kako brat?

Jel to 'if you can't come can you overcome you feckin cocksucker' Lenny koga su nasli mrtvog od morfija u vlastitoj povracki.
mikimedic mikimedic 16:35 25.08.2008

Re: Halo, Bing, kako brat?

Patrijarh Gojko je senilni starac koji lupeta o higijenskim uloscima.



Hmmm.... mozda je i Man Ray?

Jesi jos tu? treba secer i voda? ili da zovemo Tristana?
man ray loves me man ray loves me 16:45 25.08.2008

Re: Halo, Bing, kako brat?

Jel to 'if you can't come can you overcome you feckin cocksucker' Lenny koga su nasli mrtvog od morfija u vlastitoj povracki.

Bas taj (mada mi je taj citat nepoznat). "If you feel that your body is dirty then the fault lies with the manufacturer" Lenny. What a role model, a?
vnk vnk 12:34 25.08.2008

E, evo da posenes poruku...

...u centar biblioteke / komiteta. Mislim kad sredis sve oko papira.

- Ian Dury & The Blockheads -

Winnie The Pooh is having a wank
And what are you up to? said Tommy the Tank
Peter the Rabbit is at it as well
And all the young pixies in Dingelydell

Singing: fuck off Noddy, you stupid prat
Fuck off Noddy in your rotten hat

Sinbad the Sailor is drunk as a sack
Mary Contrary is flat on her back
Pinky and Perky are having a snog
Little Miss Muffets been sick as a dog

Singing: fuck off Noddy, you little prick
Fuck off Noddy, you get on my wick



Happy and Dopey are smoking a joint
Sneezys flaked out, he cant see the point
Fuck this for a lark said Sweet Jack of Hearts
Which one of you bastards has shit on my tarts?

Singing: fuck off Noddy you bloodless berk
Fuck off Noddy, youre just a jerk

Fuck off Noddy, you smelly turd
Fuck off Noddy youre so absurd
Fuck off Noddy you stupid prat
Fuck off Noddy in your rotten hat
Fuck off Noddy you little wimp
Fuck off Noddy youre a piss brained shrimp
Fuck off Noddy you stupid prat
Fuck off Noddy in your rotten hat
jacHa. jacHa. 12:36 25.08.2008

Čika Jova Zmaj :-)

Ćurak i vrabac

Po dvorištu ćurak šeće,
vazdan pućka i blebeće,
glavom vije, širi rep,
misli: bože, al` sam lep!
Sve se širi, sve se meri,
kinđuri se, kočoperi,

ali jedno
zlo ga jedi
što ga niko,
al` baš niko,
i ne gledi;
psi prolaze,
al ne haju,
neće da ga
ni zalaju!

Samo jedan vrabac kleti
sa tarabe dole sleti
pored ćurka naduvena
da mu natre pod nos rena!

Poče pred njim skakutati,
pa mu poče cvrkutati:
"Zalud, striče, duvaš, devaš,
ne izduva čega nemaš!
Lepši soko nego vrana,
lepši paun od ćurana!"

...
Dawngreeter Dawngreeter 12:45 25.08.2008

Agrarna gay poezija

Kad smo vec dosli do poezije, ja bih hteo da ukazem na jedan agrarni problem izazvan potrebom tih pedera da se namerno ponasaju kao pederi. Tekst je izvorno sacinjen od strane grupe za ravnopravnu agrarnu reformu pod nazivom Mrtve Mlekadzije.

You know what Stuart? I like you. You're not like the other people here in the trailer park. Oh no, don't get me wrong, they're fine people, good Americans. But they're content to sit back, maybe watch a little Mork and Mindy on channel 57. Maybe kick back a cool Coors 16-ouncer. They're good fine people, Stuart. But they don't know what the queers are doing to the soil.

You know that Johnny Werzner kid - the kid who delivers papers in the neighborhood? He's a fine kid. Some of the neighbors say he smokes crack, but I don't believe it. Anyway, for his 10th birthday, all he wanted was a burrow owl, just like his old man. "Dad, get me a burrow owl. I'll never ask for anything else as long as I live". So the guy breaks down and buys him a burrow owl. Anyway at 10:30 the other night I go out into my yard and there's the Werzner kid looking up in the tree. I said, "What are you looking for?" He said, "I'm looking for my burrow owl." I say, "Jumping Jesus on a pogo stick! Everybody knows that a burrow owl lives in a hole in the ground! Why the hell do you think they call it a burrow owl, anyway?!" Now Stuart, do you think a kid like that is gonna know what the queers are doing to the soil?

I first became aware of this, about 10 years ago, the summer my oldest boy Bill Jr. died. You know that carnival that comes to town every year? Well this year it came with a ride called the Mixer. The man said "Keep your head and arms inside the mixer at all times." But Bill Jr., he was a daredevil, just like his old man. He was leaning out saying, "Hey everybody! Look at me, look at me!" POW! He was decapitated. They found his head over by the snowcone concession. A few days after that, I open up the mail and there's a pamphlet in there, from Pueblo, Colorado. And it's addressed to Bill Jr. And it's entitled, "Do you know what the queers are doing to our soil?"

Now Stuart, if you look at the soil around any large U.S. city with a big underground homosexual population - Des Moines, Iowa, perfect example. Look at the soil around Des Moines, Stuart. You can't build on it, you can't grow anything in it. The government says it's due to poor farming. But I know what's really going on, Stuart. I know it's the queers. They're in it with the aliens. They're building landing strips for gay Martians. I swear to God.

You know what Stuart, I like you. You're not like the other people, here in the trailer park.



(ima i fan-made spot)
yanjing yanjing 13:06 25.08.2008

Re: Agrarna gay poezija

vnk vnk 13:20 25.08.2008

Re: Agrarna gay poezija

Agrarna gay poezija

A posle dvadeset godina ovde i dalje isto sranje.

BTW, ovaj tip iz videa je kul. Ja sam bio ubedjen da je Stuarta nemoguce nauciti napamet.
Dawngreeter Dawngreeter 13:22 25.08.2008

Re: Agrarna gay poezija

Aj' nauciti napamet, ali pratiti intonaciju i pauze, to je vec epski podvig. Taj lik je moj heroj.
mikimedic mikimedic 16:41 25.08.2008

Re: Agrarna gay poezija

Tekst je izvorno sacinjen od strane grupe za ravnopravnu agrarnu reformu pod nazivom Mrtve Mlekadzije


Kad smo vec dosli do poezije, hajmo jos malo o pravopisu. U srpskom jeziku se kod naziva koji se sastoje iz dve i vise reci veliko slovo upotrebljava iskljucivo kod prve reci. Konkretno: Mrtve mlekadzije.
vnk vnk 04:15 26.08.2008

Re: Agrarna gay poezija

Kad smo vec dosli do poezije, hajmo jos malo o pravopisu. U srpskom jeziku se kod naziva koji se sastoje iz dve i vise reci veliko slovo upotrebljava iskljucivo kod prve reci. Konkretno: Mrtve mlekadzije.

Opet ti. Ocigledno si promasio temu, ali cak i da nisi - zaboravljas da pravopis/gramatika srpskog jezika nisu univerzalni i ne mogu se primeniti u svakoj situaciji. Hajde i da prihvatimo polemiku lingvisticke prirode - cemu uopste prevod imena? Sta ja da radim ako hocu da najavim koncert Red Hot Chilli Peppers negde u Srbiji? Kad vec prevodis ime, prevedi ga onako kako je napisano u originalu, a najbolje bi bilo da ga ne prevodis nikako.

Medjutim, ono sto je mnogo bitnije u tvom slucaju je da navodno sveznajuce baratanje pravopisom izgleda i zvuci bez veze, iz vise razloga:

- uopste nije originalno, Grammar Nazzi je davno prezrena kategorija
- suvise cesto ga upotrebljavas (da li ni o cemu nemas misljenje ili u nedostatku argumenata pokusavas da makar kako dodjes do nekih poena?)
- cak ni pravopisno nisi u pravu

* Edit:

Zaboravih da te pitam (oko viserecnih naziva): da li ti ovo tvrdis i za Novi Beograd, Novi Sad itd?

HTH
mikimedic mikimedic 08:32 26.08.2008

Re: Agrarna gay poezija

Opet ti. Ocigledno si promasio temu, ali cak i da nisi - zaboravljas da pravopis/gramatika srpskog jezika nisu univerzalni i ne mogu se primeniti u svakoj situaciji. Hajde i da prihvatimo polemiku lingvisticke prirode - cemu uopste prevod imena?


Obrati se autoru bloga, ne meni. Promasena tema, sedi.

Zaboravih da te pitam (oko viserecnih naziva): da li ti ovo tvrdis i za Novi Beograd, Novi Sad itd?


Pogledaj pravopis ako vec nisi siguran.
Dawngreeter Dawngreeter 11:35 26.08.2008

Re: Agrarna gay poezija



Ne brini Miki, jednog dana ces imati nesto da kazes. Ja verujem u tebe.
mikimedic mikimedic 12:35 26.08.2008

Re: Agrarna gay poezija

Ne brini Miki, jednog dana ces imati nesto da kazes. Ja verujem u tebe.


Ekspert, odrasti.
vishnja92 vishnja92 13:34 25.08.2008

i evo

nas sad tu gde jesmo -

- napisala sam dug komentar pa sam ga izbrisala, al svodi se na ovo -

ne verujem vam vise ni rec. nikome ko nije procitao Jarilova tri teksta i ostavio makar nemust komentar. ne verujem da vas uopste zabole za homoseksualce, njihova prava, njihovo dostojanstvo i njihove probleme.

da - Pedjica i Strongi su dovoljno upecatljivi i tema su sami po sebi. gde god da ste se svrstali, potrosili ste ceo vikend na palanacko dovikivanje preko plota. za ono drugo ne skace rejting na blogu i nece vas nijedan klan.

ljuta sam, bas.
man ray loves me man ray loves me 13:42 25.08.2008

Re: i evo

ja sam procitala, i smatram da je jako dirljiv. mene je interesovalo kako izgleda pravoslavni peder - volim da saznam koje price ljudi sebi pricaju za laku noc. ne znam nikoga ko je iskoristio blog da bude toliko iskren - da pise ne o stavovima vec o najintimnijim iskustvima. i setila sam se jedne razmene koju sam imala ranije sa jarilom koja me je bacila u rebus - tek sa ovim tekstom on je razjasnio komentare koje je tada napisao i sta je sve stajalo iza toga. mislim da je fenomenalno hrabar.

a preganjanje sa strongmanom, iskreno mi je zao sto sam potrosila to vreme. jedina korist od tog bloga je jedan komentar tineta i radojke koji me je bacio na patos od smeha. greska je u tome sto sam mislila da ako im razotkrijem njihove argumente - da ce i oni to da uvide. ali ne. papagaj ponavlja. tako da onima koji zele da se raspravljaju sa braindead bunch porucujem - ne gubite vreme. tamo nema nista.
Dawngreeter Dawngreeter 13:45 25.08.2008

Re: i evo

Ja se nesto i nisam ubio od komentarisanja tamo, al' dobro, to je sad neka deseta prica.

Elem. Eto, ja nisam citao Jarilova tri teksta. Stvarno me nije zanimalo. Posle svega sta je rekao u opste me ne zanima kako jedan peder pokusava u isto vreme da bude 'riscanin. I u pravu si da mi generalno zabole za homoseksualce. Do duse samo posredno, mene generalno zabole za vecinu ljudi.

Ono za sta me jeste stvarno briga je drustvo u kojem zivimo, obzirom da i ja u njemu zivim. A u tom drustvu je sloboda govora ogranicena arbitrarnim pravilima koje bi vecina da izmislja kako im dune. Posto se osecaju ugrozeni. E pa stvarno mi je zao (lazem), ja mislim da je pljuvanje po prihvacenim normama vazna aktivnost. Ko ima problema sa tim nek jadikuje sto pripada komfornoj vecini i sto mu smetaju jebene zelene kite ali ne i kurve.

I, da, mislim da cak i letimicni pogled na tekstove koje sam do sada kacio ovde moze pokazati da revnosno pratim trendove zbog rejtinga. Svaki tekst je precizno kalibrisan da privuce najvecu paznju i da govori samo o blogovsko aktuelnim temama.
vishnja92 vishnja92 13:54 25.08.2008

Re: i evo

@man ray loves me

hvala ti na odgovoru
da, i meni je dosta toga postalo jasnije posle ovoga.

@Dawngreeter

ajde bre, sta skaces, znam tvoje stavove (malo sam ih doduse zaboravila, al tu si da me podsetis).
dont vori, necu ti ukinuti obecano mecenstvo. mozda ti samo malo zakinem na toplom obroku :)
Dawngreeter Dawngreeter 13:57 25.08.2008

Re: i evo

Ne skacem (ok, to je laz), samo, eto, u slicnom duhu odgovaram. Nacelno mislim da je u redu da neko bude iritiran bilo cim i mislim da je u redu u tom duhu razmenjivati kometnare, dokle god nam je svima jasno da sukobljavamo misljenja a ne osobe. Zato posle mozemo da se vratimo detaljima pregovora o mecenstvu (samo da znas, bice protesta povodom toplog obroka - bre!) cak i kada se ne slozimo povodom necega.

U svakom slucaju, drustvo u kojem ljudi ne moraju non-stop da podilaze jedni drugima da bi ostali prijatelji je jedino normalno drustvo :)
vishnja92 vishnja92 13:59 25.08.2008

Re: i evo

Ono za sta me jeste stvarno briga je drustvo u kojem zivimo, obzirom da i ja u njemu zivim

sad sam tek ukacila sta si napisao :)))
zabole te za ljude al brines za Drustvo.
covece, ti Drustvo dozivljavas ko ja Supermoda. zabole me za moderaciju, al Supermod mi je prirastao srcu :)))

kako to bre?
pa nije drustvo neki medved o kom treba brinuti ili nekakva divlja zverka.
de mi pojasni to malo.
antioksidant antioksidant 14:10 25.08.2008

Re: i evo

ljuta sam, bas.

?
Dawngreeter Dawngreeter 14:10 25.08.2008

Re: i evo

Drustvo je entitet koji mi sacinjavamo i ponasa se po odredjenim pravilima. Pojedinci su vazniji od drustva, naravno, u svakom pogledu. Osoba koja stavlja ideal, politicku ideju ili drustveno uredjenje ispred pojedinca je, tvrdim, lud covek. Ali problem je u tome sto su pojedinci nebitni ako pricamo o uslovima u kojem zivimo. Svakome pojedinacno mozes objasniti da je nesto dobro ili lose, ali ce se ljudi kao grupa i dalje ponasati onako kako drustvo diktira. To je zajebana i potpuno nefer klauzula, al' sta ces, tako je. Uzmimo samo svima nama dobro poznat slucaj Slbodana Milosevica i koliko je trebalo da drustvo shvti da on mora pasti, iako su pojedinci vecinom toga bili svesni vec dugo vremena.

Zato mislim da je potpuno nesvrsishodno imati ideju da se ljudima pomaze (na bilo koji nacin) ako se u obzir ne uzme potreba da se drustvo promeni. Meni moze da bude stalo do ljudi koji su mi bliski, ali ako treba da mi bude stalo d ocitavih grupa ljudi, onda mora da mi bude stalo do drustva. Jer njih je previse i neces nista postici tako sto uzmes, na primer, milion dinara i svakom od milion beskucnika das dinar. Da ne ispadne da sam umislio da sam neki dobrocinitelj, ovo se takodje oslikava i na mene. Moja prava i moj polozaj u drustvu je direktno uslovljen nacinom na koji drustvo tretira druge ljude. Jer ja sam mogao da budem i zensko i crn i homo/hetero/bi/aseksualan i nista od toga nije zavisilo od mene. Ono sta znam je da ne zelim da se identifikujem sa vecinom, sto znaci da cu uvek biti manjina, sto znaci da je glas SVAKE manjine vazan za mene licno.

Pa kada jedno msvako shvati da je pitanje apsolutno svake manjine pitanje od intimne vaznosti za njega samog, e onda ce drustvo biti bolje, i onda necemo morati da glumimo kako smo potreseni pojedinacnim pricama svakog nesrecnog slucaja i onda slezuci ramenima nastavimo da budemo deo masinerije koja takve ljude jede svaki dan.
antioksidant antioksidant 14:14 25.08.2008

Re: i evo

zabole te za ljude al brines za Drustvo.

svaki pojedinac ima pravo da bude ko zeli dok god ne ugrozava druge pojedince (pod ugrozavanjem ne mislim na setanje gologuzana na javnom mestu)
drustvo ne sme stvarati obrasce ponasanja u kome ce se pojedinci osecati ugrozenima

nemam empatije

ima samo ljubavi prema svojoj porodici

tudje dusevne lomove prepustam njima

smatram da je jarilova dilema pitanje izbora.

izbora na koji on ocito nije spreman

ali to je moje misljnje koje se njega ne dotice

ja mu necu smetati sta god da izabere (ili jedno ili obe ili odustane od oba)
drustvo u kojem ljudi ne moraju non-stop da podilaze jedni drugima da bi ostali prijatelji je jedino normalno drustvo

vishnja92 vishnja92 14:32 25.08.2008

Re: i evo

e hvala obojici.

1. - Dawngreeter, sa svime se slazem. bas si ga srocio.
2. - antioksidante, sa svime se slazem osim da je jarilova dilema pitanje izbora. ja bih to malo drugacije nazvala, ali to je moje misljenje, a ovo je tvoje - i sve ok.

eto, meni je empatija bitno svojstvo.

i ajd i ja da naglasim
drustvo u kojem ljudi ne moraju non-stop da podilaze jedni drugima da bi ostali prijatelji je jedino normalno drustvo

dakle, meni pivo a vi sta vam volja.
antioksidant antioksidant 14:38 25.08.2008

Re: i evo

eto, meni je empatija bitno svojstvo.

i meni. samo sam besan pa lajem. ali to je samo lajanje (na karavane - rekoh vec negde gore) a i da ne bih ujedao.

o jarilu necu. nisam hteo ni tamo. tek ovde nije red. a zao mi sto mi vise ne verujes ni rec


dakle, meni pivo a vi sta vam volja.

meni staklence s'pivo a decama dva jupeta rece vishnja


antioksidant antioksidant 14:43 25.08.2008

i da - zbog ovog sam besan

14.08.2008. RSD USD EUR CHF
1686 uplata 1.357.359,00 500,00 330,00 100,00
vishnja92 vishnja92 14:45 25.08.2008

Re: i evo

zao mi sto mi vise ne verujes ni rec

ama bre verujem ti.
kome ako ne tebi. kada ako ne sad. ko ako ne ja.
nemoj vise nikad ni da posumnjas :)
angie01 angie01 15:03 25.08.2008

Re: i evo

potrosili ste ceo vikend na palanacko dovikivanje preko plota. za ono drugo ne skace rejting na blogu i nece vas nijedan klan.


pa sad, da bi neshto bilo palanachko, mora svakako da ima elemente tog folklora- a ono shto svakako jeste, je da je palanachka klaustrofobichna vizura opshte rasprostranjena, kao i nachin komunikaciju u kojoj se ne koristi argument, nego na tudji, koji ugrozva tezu, se odgovara uvredom,...mogu to nazvati i drugachije, no chisto da se izdvoje kategorije- ovako paushalno je upuceno svim uchesnicima.


A to o klanovima- pa to je najplanachkije,...pripadnost i podrshka grupe, pa sad ako nisi "pogodan" eto ne moze,mislim shta ne moze?....ja koliko brojim, ovde gomila kvalitetnih intelektualno veoma zanimljivih pojedinaca uchestvuje poptuno sama i ne vidim da to neshto smeta na kavlitetu kometara koje daju- a mogli bi da poprichamo o beskonachnom cmakanju i grljenju sa ispraznim sadrzajem- na koje svakako imaju pravo uchesnici i meni to ne smeta- reagujem samo na ovu malogradjansku izjavu.
angie01 angie01 15:06 25.08.2008

antioksidant,

pa gde si ti do sada- polako prelazish na fejvorit poziciju, mada je guzva na istoj,...al ne znam kako si tek sad izashao na videlo!:)
mikimedic mikimedic 16:46 25.08.2008

Re: i evo

u opste

Do duse

spojeno.

u tom

razdvojeno. tako treba!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana