PETI PARKIĆ - dopuna teksta

constrictoria92 RSS / 27.08.2008. u 08:28

 

A sad malo drugačije:

U svetu blogolizma primetila sam da ima mnogo lokal-patriota koji tvrde da im je Beograd kriv za sve... E, pa, dragi moji i drage moje, i meni je Beograd kriv za sve! 


Neki će reći da je to zato što nisam rođena beograđanka, već „došljakinja iz provincije“ (k’o da moj rodni grad nikad nije bio prestonica…), drugi će reći da je to samo provokacija begrađanke koja hoće da se sprda sa ostatkom Srbije (k’o da ne potičem iz te iste Srbije…), biće i onih koji će reći da hoću da povećam čitanost bloga...

Grešite, braćo i sestre, silno grešite!

Ja samo hoću da doprinesem borbi za očuvanje našeg Petog parkića!
Jeste – i ja sam lokal-patriota! Jeste – braniću moj/naš Peti parkić! Lajaću! Kad mogu svi ostali, što ja da budem gora od drugih? 

Neki će pitati: Zar je Peti parkić najveći problem u ovoj zemlji? Meni jeste. U ljudskoj biti je da svoje probleme stavlja ispred tuđih, a ja sam ljudica! 

I ko je taj, PrevejaniInvestitor, uopšte? Ovo je pitanje kao iz nekog kviza:

Osoba A: Ja sam PrevejaniInvestitor
Osoba B: Ja sam PrevejaniInvestitor
Osoba C: Ja sam PrevejaniInvestitor

Čik pogodi koji je? A šta ako su sve osobe u pravu, a mi to ne znamo? A šta ako nije samo jedan? Kako se boriti protiv urote? Nije da kažem da je u pitanju conspiracy theory, al’ liči.

I ko su ti Prevejanci koji dozvoljavaju PrevejanomInvestitoru da nas teroriše? Zar nismo svi jednaki pred zakonom? Ili je na snazi postulat: „Svi su jednaki, al’ ima i jednakijih“, a mene niko nije obavestio?

Koliko sam čula, novi PrevejaniInvestitor (imamo ih za sada dvojicu) je domaćin čovek. Potiče iz domaćinskog kraja. Da budem precizna, najdomaćinskijeg kraja u Srbiji – Čačka. Možda tamo ovakve stvari (da ne kažem otimačina) mogu da prođu pa, čovek pomislio „što da ne donesem malo duha iz mojega rodnog kraja u prestonicu? Da i’ edukujem malo. Ako neće da pri’vate moju priču, oni momci iz OnogObezbeđenja iz Valjevo će i’ ubede...“. Kamo sreće da je samo on doneo „malo duha i edukacije iz rodnoga kraja“!

Volela bih da ga sretnem, pa da ga pitam onako oštro kako samo ja znam:

- Crni nesrećniče, svestan li si šta radiš?
- Šta radim? Š’a ’oćeš od mene, Lajavice jedna? Ako bi da vidiš zelenilo kad gvirneš kroz oni tvoj pendžer, ću ti prodam moju porodičnu kuću u to i to selo, pa gledaj zeleno do mile volje... - odgovorio bi on meni.

U mojoj mašti, ja k’o Lucy Liu, skočim, pa ga iz okreta zategnem (što kaže naš narod) posred da ne kažem čega. U filmovima dobri momci & devojke uvek mlate one loše, pa oni loši priznaju da su grešili ili da su pobeđeni. 

Je l’ treba i u slučaju Petog parkića da se mlati il’ će neko da poštuje neagresivnu borbu i volju građana (da ne kažem biračkog tela i budućeg biračkog tela)?
Ako treba da se mlati, nek’ mi neko kaže – da spremim motku (biću fina, pa neću da kažem kakvu – upotrebite maštu) na vreme...

 

Peti parkić

Dopuna teksta: 

MOLIMO SVE ZAINTERESOVANE DA NAM SE PRIDRUŽE U ODBRANI 5-OG PARKA!!!!!! 

Preuzeto sa zvaničnog sajta -  Peti parkić

Jutros, 28.8.2008. u 4:30 kamion pun građevinske ograde istresao je svoj tovar u Peti park!
Građani su odmah podigli uzbunu, doslo je do incidenata i tuče
Građani su ogradu izneli na ulicu Stanislava Sremčevića.

Čekamo da gradonačelnik reaguje! Čekamo da se uvaže nalazi republičke inspekcije o nelegalnosti "papira". Čekamo da grad uvaži zakon i volju građana!

Od nove gradske vlasti koja je pred izbore bila puna blagonaklonosti prema građanima koji brane Peti park, da sada pokažu na delu spremnost da zaštite prava tih građana!

Da li se čeka da padne prva žrtva pa da nekio shvati? 

Ako se u 4:30 istovaruje ograda da li to nekome može da izgleda regularno, legalno i normalno?

Dokle će da nas mrcvare ovim držanjem naših zahteva u fioci i čekanjem da se problem "sam reši"? 

Ovaj link govori mnogo...

Atačmenti

Tagovi



Komentari (112)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Krugolina Borup Krugolina Borup 08:41 27.08.2008

Gde?

Ako treba neko da se mlati, samo reci gde i kada.
Eto Krugoline!
constrictoria92 constrictoria92 08:45 27.08.2008

Re: Gde?

Prvo:



Drugo:

Fala na podrsci.
Za bivenje cu te obavestim (ako ustreba, pupupu daleko bilo). :)))))
vracarac92 vracarac92 08:49 27.08.2008

Lajanje

Naravno, treba lajati, drati se do neba k'o Damjanov Zelenko.
Peti parkić je na žalost, gotovo jedinstven primer u Srbiji da se ujedinjeni, obični građani (za sada) uspešno suprotstavljaju sistemu koji ne haje za njihove potrebe i želje. Izgleda da su i političari to primetili pa su se pojedini vrlo aktivno uključili u borbu za očuvanje paraka. Doduše u predizbornoj kampanji, ali i to nešto znači, ukoliko nanjuše da na osnovu svog zalaganja mogu da dobiju koji glas više na nekim narednim izborima i oni će trajnije podržati "našu stvar". Samo da prevejaniInvestitor ne posegne za svojim najjačim, tajnim oružjem - plavom kovertom!
U svakom slučaju moramo postupiti kao što su nam poručivali Vlajko Senić i V. Drašković pred izbore 2007(?) VREDI SE BORITI. Samo da nam se ne desi da u slučaju eventualnog poraza preko noći ne promenimo dres. Ko Vlajko.
constrictoria92 constrictoria92 08:54 27.08.2008

Re: Lajanje

vracarac92
Samo da prevejaniInvestitor ne posegne za svojim najjačim, tajnim oružjem - plavom kovertom!


Ja sam mala obichna gradjanka koja nekako pliva u ovoj tranziciji. Znam da sam protiv nekih stvari nemocna...
Zato mi ostaje samo lajanje.
Ima da lajem i na zvezde ako treba!

vracarac92 vracarac92 09:03 27.08.2008

Re: Lajanje

Zato mi ostaje samo lajanje.
Ima da lajem i na zvezde ako treba!
Do sudnjeg dana!
constrictoria92 constrictoria92 09:05 27.08.2008

Re: Lajanje

vracarac92
Do sudnjeg dana!


Ma, i posle njega!

p.s.
Jednom mi neko rekao da cu i posle sudnjeg dana da mu dolazim k'o vampir i pijem krv. :)))))
Krugolina Borup Krugolina Borup 09:19 27.08.2008

Re: Lajanje

Zato mi ostaje samo lajanje


Lajanje rules!
Anjale Anjale 09:00 27.08.2008

:))

Svaka ti čast za energiju koju imaš.
(da je moj Poletarac ovde, rekao bi sličan se sličnom raduje:)))


Spremi se na neprijatnu borbu, takve face vole niske udarce.

Pozz
constrictoria92 constrictoria92 09:02 27.08.2008

Re: :))

Anjale

Spremi se na neprijatnu borbu, takve face vole niske udarce.
Pozz


More, umam ja i nisko i visoko da udarim...
Hvala na podrsci!
mara92 mara92 03:57 28.08.2008

Re: :))

constrictoria92

AnjaleSpremi se na neprijatnu borbu, takve face vole niske udarce.PozzMore, umam ja i nisko i visoko da udarim...Hvala na podrsci!


... ја ћу ти покажем маваши-гери....

zeks92 zeks92 09:16 27.08.2008

jao ... a sta rade od Novog Beograda ...

Nekad se znalo: Zgrada, oko zgrade travnjak, pa pesacka staza, a oko nje drvece,pa decje igraliste, parking ...
Treba zidati na ledinama ... sto da ne...
Ali sada su "Prevejani investitori" poceli da zidaju izmedju zgrada ... ulaze u klinc otimaju prostor, seku drvece, zidaju po parkinzima, travnjacima, igralistima... zaklanjaju Sunce, Novi Beograd gubi dusu tako zbijen...taj tip zgrada, po kojima zivi mnogo ljudi trazi sirinu, prostor ...
Najbolji, svez primer je Peconijeva zgradurina kod Fontane, preko puta Carine...oteo je parking, trotoar, posekao je jablanove, i usao ljudima iz susedne zgrade s juzne strane na 10m... Moze mu se!
constrictoria92 constrictoria92 09:28 27.08.2008

Re: jao ... a sta rade od Novog Beograda ...

Zato i tamo treba gradjani da uzmu stvari u svoje ruke:
da se organizuju, da pisu peticije i da brane zelene oaze. Mi se trudimo, al' ide tesko.

Copy/Paste sa zvanicnog sajta Petog parkica:


NEPRISTOJNA PONUDA

Značajni obrt u stavu opštine Zvezdara prema Petom parku?

Od početka predstavnici opštine su bili blagonakloni prema građanskoj inicijativi.

Predsednik Milan Popović protekle tri godine je davao nedvosmislenu podršku:

- Skupština jednoglasno usvojila 2 važne odluke za podršku građanima
- Davali su sale za tribine
- Otvorena podrška u medijima
- Stalan neposredan kontakt sa građanima
- Uklanjanje šuta, sadnja jelki, postavljanje tobogana, podrška u akcijama...

Posle svega, 26.8.2008. službenici opštine Zvezdara ponudili su delegaciji građana "kompromis":
Da pristanu na manji objekat!
atahualpa atahualpa 22:24 27.08.2008

Re: jao ... a sta rade od Novog Beograda ...

Zato mi jos uvek nismo ni za kakvu Evropu.
Ne treba sve uredjivati zakonima (mada moze i tako).
Za neke stvari treba razviti ljudskost, svest o tome da razdeljak na tvom dupetu nije pocetni meridijan sveta, i da ovaj svet nije tvoja prcija!
sentinel26 sentinel26 09:52 27.08.2008

Na privremenom radu

Pa pobogu gdje nadjoste sada da potežete "Peti parkić" kada novi granonačelnik još nije objavio ko je novi gradski arhi-tekta, kada je predsjednik opštine Zvezdara poslat na privremeni rad u selo Kragujevac da tamo "sredi" lokalnu (i neposlušnu) organizaciju jedne političke stranke.

Obzirom da sam upoznat sa istorijom parka, od Boga vi zdravlje a od mene svijema pozdravlje i :

1) - žuti karton stanarima susjednih ulica koji nijesu učestvovali u raspravi prilikom usvajanja planova.

2) - Dupli žuti karton investitoru što je ulazio u posao na parceli čija namjena nije jasno definisana, odnosno pod sporom je, dok se spor ne okonča pravosnažnom sudskom odlukom (ili odlukom upravnog organa ako je nadležan), čiju odluku bi morali svi da ispoštuju bez pogovora.

3) - Crveni karton urbanistima i organima lokalne i republičke vlasti što dozvoljavaju da uopšte dolazi do uzurpacije vlasti, kako od gradjana tako i od investitora.
Samovlašće pojedinaca ili grupa je veoma opasno po društvo, ono ga nagriza i spolja i iznutra.

Slučaj "Gradjani" v.s. "Vero" na Voždovcu je još drastičniji primjer kada organi vlasti nijesu spremni da izvedu krivca na sunce , oni puštaju da dolazi čak i do fizičkih sukoba gradjana i izvodjača i tek kada neko nastrada pojavljuju se "mesije".

Jedan od mogućih pravaca za rješenje problema:

- Investitoru koji je (ako je) legalno dobio dokumenta za gradnju se mora obezbjediti druga lokacija ili naknaditi šteta a zna se čija je to nadležnost.
Poz.

P.S. Javite kada kreće to bijenje da slučajno me djavo ne nanese tom ulicom.
constrictoria92 constrictoria92 10:05 27.08.2008

Re: Na privremenom radu

nvestitoru koji je (ako je) legalno dobio dokumenta za gradnju se mora obezbjediti druga lokacija ili naknaditi šteta a zna se čija je to nadležnost.


Slazem sa Vama oko resenja ovog problema.

Ipak, moram da napomenem nesto:
na privremeni rad u selo Kragujevac


Kragujevac je grad koji broji oko 250.000 stanovnika i 4-ti je po velicini u nasoj zemlji. Takodje, Kragujevac je moj rodni grad. Kragujevac, kao ni Beograd, nisu krivi niti su dobrovoljni akteri nekih stvari i dogadjaja. To su gradovi sa istorijom... Koliko volim jedan, toliko volim i drugi i smatram da bilo koji od ovih gradova osloviti sa "selo" je nekulturno, ruzno... Razumem da ste tu rec upotrebili u ironichne svrhe, ali mogli ste naci i neku lepsu rech...
maksa83 maksa83 10:23 27.08.2008

Re: Na privremenom radu

Pa 'de ste komšije? (ja sam doduše sa druge strane Bulevara).

- Investitoru koji je (ako je) legalno dobio dokumenta za gradnju se mora obezbjediti druga lokacija ili naknaditi šteta a zna se čija je to nadležnost.


Direkcija tvrdi da su mu ponuđene druge lokacije i da je odbio, a Investitor tvrdi da nikad nije dobio te ponude.
sentinel26 sentinel26 10:24 27.08.2008

Re: Na privremenom radu

constrictoria92
Ipak, moram da napomenem nesto:
na privremeni rad u selo Kragujevac
Kragujevac je grad koji broji oko 250.000 stanovnika i 4-ti je po velicini u nasoj zemlji. Takodje, Kragujevac je moj rodni grad. Kragujevac, kao ni Beograd, nisu krivi niti su dobrovoljni akteri nekih stvari i dogadjaja. To su gradovi sa istorijom... Koliko volim jedan, toliko volim i drugi i smatram da bilo koji od ovih gradova osloviti sa "selo" je nekulturno, ruzno... Razumem da ste tu rec upotrebili u ironichne svrhe, ali mogli ste naci i neku lepsu rech...

Dobro ste primjetili upotrebu, ( zaboravio sam navodnike) primjedba se prihvata, jer je Kg bio samo "kolateralna šteta", žao mi je, imam mnogo prijatelja i rodjaka, pa i kumova u KG. Njima ću se lično izviniti.
Kg nijesam slučajno odabrao, on je stvarno tamo poslat da "sredi" stanje.
U kompu imam sve važne odluke skupšt. organa grada Kragujevca.

Može li sada potvrda da nećete da me bijete?


constrictoria92 constrictoria92 10:27 27.08.2008

Re: Na privremenom radu

sentinel26

Može li sada potvrda da nećete da me bijete?


Pa, kad ste se tako lepo izvinili... :)


constrictoria92 constrictoria92 10:28 27.08.2008

Re: Na privremenom radu

maksa83

Direkcija tvrdi da su mu ponuđene druge lokacije i da je odbio, a Investitor tvrdi da nikad nije dobio te ponude.


Ko laze?
sentinel26 sentinel26 10:37 27.08.2008

Re: Na privremenom radu

maksa83
Pa 'de ste komšije? (ja sam doduše sa druge strane Bulevara).
- Investitoru koji je (ako je) legalno dobio dokumenta za gradnju se mora obezbjediti druga lokacija ili naknaditi šteta a zna se čija je to nadležnost.
Direkcija tvrdi da su mu ponuđene druge lokacije i da je odbio, a Investitor tvrdi da nikad nije dobio te ponude.

Makso, vi "sabotirate" svoje komšije.
Preporučena pošiljka sa povratnicom ili Post expres pa potvrdu na sunce, plus ponudu objelodaniti i na sajtu, javnosti radi (zbog specifičnosti slučaja) i gotovo.
Rješenje ovoga slučaja predstavlja informaciju od značaja za javnost par exelance, jer je u mnogim sličnim slučajevima prosto uzavrela krv.
Koza laže, rog pomaže....
constrictoria92 constrictoria92 10:56 27.08.2008

Re: Na privremenom radu

sentinel26
plus ponudu objelodaniti i na sajtu


I pismo i reakcije - sve je objavljeno na sajtu Petog parka!
Pogledajte (imate link ka sajtu u textu).
sentinel26 sentinel26 11:03 27.08.2008

Re: Na privremenom radu

constrictoria92
sentinel26
plus ponudu objelodaniti i na sajtu
I pismo i reakcije - sve je objavljeno na sajtu Petog parka!
Pogledajte (imate link ka sajtu u textu).
Mene je zanimalo da li je (nova) zvanična ponuda investitoru negdje objavljena (pošto je "tvrdio" da je nije dobio), pisma i reakcije služe nečemu drugom.
Krugolina Borup Krugolina Borup 11:54 27.08.2008

Re: Na privremenom radu

Pa, kad ste se tako lepo izvinili... :)


Hm... a da mu ipak lupimo jedno dve vaspitne... ono... preventive radi...?

(Sala! Sala!)
sentinel26 sentinel26 12:33 27.08.2008

Re: Na privremenom radu

Krugolina Borup
Pa, kad ste se tako lepo izvinili... :)
Hm... a da mu ipak lupimo jedno dve vaspitne... ono... preventive radi...?
(Sala! Sala!)
Uh ! Uh !
Pa ovdje sve same kragujevčanke/ani najžešći borci za "Peti parkić"...

Koji me djavo natjera da ničim izazvan prolazim Sremčevićevom ulicom, kad sam lijepo mogao i pored Cvetkove pijace. Moraću još i pepelom da se posipam.

Krugolina, imajte milosti, znajte da ovi što je otiša na "privremeni rad" u općinsko inozemstvo, može da se naljuti i da ode na jedno mjesto i da "svjedoči" protiv mene. Njegov prethodnik se tako, poodavno ( u nedostatku "kvalifikovanih" svjedoka ), dobrovoljno javio na nadlježno mjesto da svjedoči protivu m.m. i tek kada je došao kazali mu o čemu treba da priča, čitao čovjek Nušića.
Čuj mene, čitao, čovjek je lično vježbao.
Poz.
Krugolina Borup Krugolina Borup 13:21 27.08.2008

Re: Na privremenom radu

Uh ! Uh !
Pa ovdje sve same kragujevčanke/ani najžešći borci za "Peti parkić"...


)))
Ma, jok. Krugolina s Novog Beograda, pojma nema ni s parkićem ni s Kragujevcom.
Krugolina samo voli da se bije.
Eto.
Čist sebičan poriv.)))))
vishnja92 vishnja92 13:51 27.08.2008

Re: Na privremenom radu

Ma, jok. Krugolina s Novog Beograda, pojma nema ni s parkićem ni s Kragujevcom.
Krugolina samo voli da se bije.

:))))))))
dragan7557 dragan7557 18:58 27.08.2008

Re: lokacija ovakvim je robijašnica


- Investitoru koji je (ako je) legalno dobio dokumenta za gradnju se mora obezbjediti druga lokacija ili naknaditi šteta a zna se čija je to nadležnost.

Prijatelju,
ne bih se složio sa ovim jer:
- koji je to "investitor" koji nezna da se po javnim površinama NE GRADE profitabilni projekti.Blesab ili šta???
- kakav je društveni bonitet "investitora" koji nije upoznat sa činjenicom da je mesto buduće gradnje Park.
- samo potpuni ludak ili izludeli špekulant može da pomisli da uopšte traži dovolu da gradi po javnim parkovima.
- samo u državi u kojoj ne funkcioniše ni V od vlasti "obezbeđenje" može da teroriše građane i preti im.
- ovakvim "investitorima" je mesto na dugogodišnjim robijama zbog pokušaja korumpiranja vlasti.
- "obezbeđenja" i svakom ko preti građanima što štite Javnu svojinu je takođe mesto u robijašnicama.
- "gospođi" PR-u investitora koja građanima poručuje da mogu da budu srećni da im ne upadaju u stanove je takođe mesto na dugogodišnjoj robiji.

Sve gore navedeno važi i za vlast koja evidentno ni posle 4 godine nije u stanju da radi svoj posao.
Uz sve to i primedba da niko nigde u svetu nije dobio dozvolu da gradi straćare po javnim parkovima.
Poz.
dragan7557
27.08.2008
sentinel26 sentinel26 19:42 27.08.2008

Re: lokacija ovakvim je robijašnica

dragan7557
- Investitoru koji je (ako je) legalno dobio dokumenta za gradnju se mora obezbjediti druga lokacija ili naknaditi šteta a zna se čija je to nadležnost.
Prijatelju,
ne bih se složio sa ovim jer:
- koji je to "investitor" koji nezna da se po javnim površinama NE GRADE profitabilni projekti.Blesab ili šta???
- kakav je društveni bonitet "investitora" koji nije upoznat sa činjenicom da je mesto buduće gradnje Park.
- samo potpuni ludak ili izludeli špekulant može da pomisli da uopšte traži dovolu da gradi po javnim parkovima.
- samo u državi u kojoj ne funkcioniše ni V od vlasti "obezbeđenje" može da teroriše građane i preti im.
- ovakvim "investitorima" je mesto na dugogodišnjim robijama zbog pokušaja korumpiranja vlasti.
- "obezbeđenja" i svakom ko preti građanima što štite Javnu svojinu je takođe mesto u robijašnicama.
- "gospođi" PR-u investitora koja građanima poručuje da mogu da budu srećni da im ne upadaju u stanove je takođe mesto na dugogodišnjoj robiji.
Sve gore navedeno važi i za vlast koja evidentno ni posle 4 godine nije u stanju da radi svoj posao.
Uz sve to i primedba da niko nigde u svetu nije dobio dozvolu da gradi straćare po javnim parkovima.
Poz.dragan755727.08.2008

Prijatelju,
Mnogi ( pa i gradski i općinski oci medju njima) su tvrdili da "ovi imaju" ispravne papire, a ja sam se ogradio ("ako je", onda ti isti i treba da ih obeštete na osnovu sudske ( ili upravnog organa ) odluke.
Ja ne želim ni da gledam te njihove papire. Informacije koje sam dobio od nekih nautralnih advokata, (koji mene ne smiju da varaju) nijesu baš ružičaste.

Okrenite vi ovo sve za 90 stepeni i uperite strijele pravo na vlast.
Ona je ta koja je mijenjala urbanističke i regulacione planove. To nijesu radili investitori. Oni su samo izražavali "želje". Vlast je ta koja im je izdavala papire i nikada niko iz vlasti nije odgovarao.
Čini mi se da su i inspekcije u početku tvrdile da su njihovi papiri uredni ?

Ne branim uopšte investitore, to su sve od "Dj"...... do "L".....
Investitori i graditelji zajedno sa vlašću funkcionišu na principu spojenih sudova i uvijek su gradjani ti koji nastradaju, pa se posle bore za svoja prava i nelegalnim sredstvima.

Ko još pamti slučaj nadzidjivanja zgrada na Konjarniku, zna koliko su se "investitori" u-gradili .... Ulazio sam tamo kod jednog prijatelja u stan koji je bio pun vode.

Prijatelju vi sigurno nijeste skoro bili u Beogradu, da samo vidite pojedine djelove Zvezdare i još nekih opština, drugačije biste komentarisali. To je pravi eldorado. Na N. Beogradu, samo je zelena površina izmedju Poslovnog centra ("Ušće"?) i zgrade bivšeg SIV-a bezbjedna, a ostale nemaju nikakvu čansu da prežive u narednih nekoliko godina.

Gdje god vidiš zgodno mjesto tu zgradu posadi. Papire će vam obezbjediti gospodin XY a tabadžije (batinaše) će obezbjediti gospodin XNj iz Č.... ili nekog drugog mjesta, nije bitno.
Poz.

margos margos 20:33 27.08.2008

Re: lokacija ovakvim je robijašnica

Gdje god vidiš zgodno mjesto tu zgradu posadi. Papire će vam obezbjediti gospodin XY a tabadžije (batinaše) će obezbjediti gospodin XNj iz Č.... ili nekog drugog mjesta, nije bitno.

Mojoj prijateljici nikla zgrada do nje. pa tako na pola metra od prozora gostinske sobe zid. Zaista na pola metra cigla... Koliko je stešnjeno, neće s te strane ni fasada da se radi, a u tom slučaju bi distanca bila smanjena još koji centimetar.

Ja mislim da je ovde na delu humanizam - da ne bismo zapali u tešku individualizaciju, otuđenost i distanciranost - vlas' uvela u modu zidanje prozora koji gledaju u prozor, na metar dva, da ljudi mogu da se druže (u slučaju gore pomenute zgrade, nisu dobro naciljali prozore). Pa ako još neko na tome zaradi - šta onda, nismo valjda toliko nezahvalni.

A parkovi su nam potrebni samo oko važnih zgrada, i to s niskim rastinjem, da zgrada bude velelepnija i viđenija, i lakša za očuvanje u slučaju nezadovoljnih sugrađana.

sentinel26 sentinel26 20:46 27.08.2008

Re: lokacija ovakvim je robijašnica

margos
Gdje god vidiš zgodno mjesto tu zgradu posadi. Papire će vam obezbjediti gospodin XY a tabadžije (batinaše) će obezbjediti gospodin XNj iz Č.... ili nekog drugog mjesta, nije bitno.

Mojoj prijateljici nikla zgrada do nje. pa tako na pola metra od prozora gostinske sobe zid. Zaista na pola metra cigla... Koliko je stešnjeno, neće s te strane ni fasada da se radi, a u tom slučaju bi distanca bila smanjena još koji centimetar.
Ja mislim da je ovde na delu humanizam -
Aha ...!
Joj što bih ja volio da imam take šanse, da mogu tako kroz prozor da dohvatim rukom jednu komšinicu... (iz susjedne zgrade).
Unfuckable Unfuckable 09:53 27.08.2008

treba dići frku

direktno kod Đilasa (kad se već to nije uradilo tokom kampanje, kada je bilo i najdelotvornije)

ako je u kampanji mogao da daje obećenja tipa "ok, asfaltiraćemo sutra" - što je, po meni, pomalo kontraproduktivno onda ga treba forsirati i ovo da reši
a, ako je nešto već pričano o Petom parkiću tokom kampanje, treba ga podsetiti, zaboravno to
constrictoria92 constrictoria92 10:12 27.08.2008

Re: treba dići frku

Unfuckable
direktno kod Đilasa (kad se već to nije uradilo tokom kampanje, kada je bilo i najdelotvornije)

ako je u kampanji mogao da daje obećenja tipa "ok, asfaltiraćemo sutra" - što je, po meni, pomalo kontraproduktivno onda ga treba forsirati i ovo da reši
a, ako je nešto već pričano o Petom parkiću tokom kampanje, treba ga podsetiti, zaboravno to


Poslat mu je zvanican dopis. Odgovor se ceka...
Unfuckable Unfuckable 10:37 27.08.2008

Re: treba dići frku

Poslat mu je zvanican dopis. Odgovor se ceka...


ništa dopis
Masovno + tv kamere , pa pred gradsku skupštinu...
vrućina ovih dana, zature se dopisi....zaboravnost
constrictoria92 constrictoria92 10:38 27.08.2008

Re: treba dići frku

Videcemo sta ce biti danas...
margos margos 20:34 27.08.2008

Re: treba dići frku

constrictoria92
Videcemo sta ce biti danas...

Šta bi danas? Ne ostavljaj nas u neizvesnosti.
constrictoria92 constrictoria92 21:06 27.08.2008

Re: treba dići frku

margos

Šta bi danas? Ne ostavljaj nas u neizvesnosti.



Protestovali smo, zaustavili smo saobracaj od 18:00 do 19:00 na raskrsnici Bulevar, S. Sremcevica, Batutova... Neki vozaci su nas podrzavali, namerno pravili jos vecu guzvu i trubili. :) Dolazila neka TV da nas snima... Posle toga smo otisli u nas park i igrali basket i odbojku. Policajci (svaka im cast) su ljubazno prisli ZlimCikama i objasnili da smemo da se igramo i da ce da intervenisu ako nas neko bude dirao. ZleCike su rastezale kozne kaiseve (literally), valjda da nas zaplase.... Par puta smo ih slucajno zveknuli loptom...
Protest nastavljamo dok, citiram (sa zvanicnog sajta 5-og parka):

"Svakog dana od 18h do 19h blokiramo saobraćaj u Bulevaru, sve dok nam se Gradonačelnik ne obrati i ne nađe rešenje koje će zauvek oterati graditelje zgrade iz Petog parka! PRIDRUŽITE NAM SE!"

margos margos 22:45 27.08.2008

Re: treba dići frku

Hvala:)
constrictoria92 constrictoria92 22:48 27.08.2008

Re: treba dići frku

margos
Hvala:)


Nema nasta. :))))))

g.radicevic g.radicevic 09:54 27.08.2008

hm...

U mojoj mašti, ja k’o Lucy Liu, skočim, pa ga iz okreta zategnem (što kaže naš narod) posred da ne kažem čega.


kao tvoj v.d. PR zaduzen za look-out, & javne nastupe, predlazzem da taj "delikatni" deo diskusije sa g-dinom PrevejanimInvestitorom, prepustish meni, mislim suFtilniji sam u tem pogledu
i posebno motivisan.
podrshka u ostalim vidovima "borbe" za parkic


constrictoria92 constrictoria92 10:16 27.08.2008

Re: hm...

g.radicevic
U mojoj mašti, ja k’o Lucy Liu, skočim, pa ga iz okreta zategnem (što kaže naš narod) posred da ne kažem čega.

kao tvoj v.d. PR zaduzen za look-out, & javne nastupe, predlazzem da taj "delikatni" deo diskusije sa g-dinom PrevejanimInvestitorom, prepustish meni, mislim suFtilniji sam u tem pogledu
i posebno motivisan.
podrshka u ostalim vidovima "borbe" za parkic




Vrlo rado cu ti prepustiti tu stvar (pa, ti si moj PR - tu nema dileme).
Al' molim te,dopusti (kad zavrsis sa diskusijom) da i ja malko budem suFtilna...
stari92 stari92 10:13 27.08.2008

BEOGRADSKI SINDIKAT,ORTODOKS KELTS,..

su neki od ,,ostalih vidova''pružanja solidarnosti i tihog bojkota nerazumnih odluka.
Mislim da su pravili besplatnu svirku u par slučajeva,ako ne baš u vezi ovog parka.

U svakom slučaju animirajte medijski poznate face,koji ipak imaju veću težinu,
ali neke sa nenarušenim integritetom - dosledne,koji crno nazovu crnim - a belo belim.

Podrška iz zelenog u korov zaraslog Niša.
(polen,korov,grane koje vetar obara kad mu ćef,..uopšteno nebriga-su drugi vid istog,
a svuda prisutnog perifernog problema nosioca zakonodavne i izvršne vlasti )
constrictoria92 constrictoria92 10:21 27.08.2008

Re: BEOGRADSKI SINDIKAT,ORTODOKS KELTS,..

Jeste, BEOGRADSKI SINDIKAT i mnogi drugi umetnici (da ih ne pominjem sve, neke cu zaboraviti da pomenem) nam pomazu u borbi... Hvala im od srca.
Hvala i svim drugim "obicnim ljudima" koji nas podrzavaju.
Da bi se nesto promenilo u ovoj zemlji, mora od nekuda i da se pocne...
Mi smo poceli jos davno...
Nadam se da ce i drugi slediti nas primer i promeniti na bolje svoju zivotnu sredinu...
srdjan.zivkovi92 srdjan.zivkovi92 10:33 27.08.2008

Gradonačelniče, zašto ćutiš?

Na dan ustoličenja novog gradonačelnika investitor počinje sa upadima.

Kako da razumemo ovu poruku "investitora"?

1) Ne plašimo se Đilasa, mi smo moćniji od njega
2) Đilas je naš pokrovitelj, zato smo i čekali da dođe na vlast
3) Daj da uhvatimo poslednji voz dok se nije konsolidovala nova gradska vlast i dok je Komatina još u sedlu
4) Hajde da podsetimo Đilasa da nam uložene pare trule, a ništa ne preduzima

Ćutanje gradonačelnika čini varijantu 3) malo verovatnom. Do sada je mogao da da bar neku umirujuću izjavu.

Delujem mi da se građani omalovažavaju time što se upućujemo u opštinu kao mesto pregovora. Grad je isuviše fin da bi se prljao?

Sve ovo vreme gorile nam spavaju pod prozorima i zapišavaju kraj.

Bojim se da će narodu uskoro da dogori fitilj.
constrictoria92 constrictoria92 10:37 27.08.2008

Re: Gradonačelniče, zašto ćutiš?

srdjan.zivkovi92

Sve ovo vreme gorile nam spavaju pod prozorima i zapišavaju kraj.


I deru se na mene sto setam kera pored njih...
Ma, more, kad mog Krstivoja pustim jednom s povoca...
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 11:06 27.08.2008

nekoliko cinjenica

Sticajem okolnosti Peti parkic je kraj u kojem zivim, kada sam u Beogradu. Da udahnem sada, i da postavim stvari naopacke.

Da li mi Srbi s bloga, gradjanski orjentisani, zagovaramo vladavinu prava? Da

Da li investitor ima urednu dokumentaciju?Da

Da li ju je dobio pod sumnjivim oklnostima?Da

Da li treba preispitati te okolnosti?Da

Sta ako i onda papiri budu u redu, da li ce tada investitor moci neometano da pocne da gradi?Da

Nekoliko dodatnih informacija.
Peti parkic se nalazi na 50 metara od Bulevara K. Aleksandra, iza Pan Tetarta, uz ulicu Stanislava Sremcevica. To je bio jedan napusten parkic, neuredan, pun visoke trave, i generalno gotovo da niko nije odlazio tamo da se igra ili da seta malu decu ili da sedi na klupicama (kojih nije ni bilo). Islo se, i dalje se ide, u parkic kod Seste Gimnazije ili na "Sljunkaru", koja se nalazi 200m istocno od Petog parkica. To su mesta gde se izlazi i izlazilo.
Onda je dosao jedan sumnjivi investitior, sa sumnjivom mehanizacijom i srusio sva drveca (sto osudjujem i sto je najodvratnije moguce), a onda su se pobunili stanovnici sto im se pravi buka i sto ise nemaju hladovinu (malo karikiram)...

Hocu da kazem, da sam svim snagama za gradjansku inicijatiuvu, za otpor ugnjetavacu, ali ne bukvalno, nego onda kada se to pokaze da je ispravno. Dosad, nismo uspeli da vidimno od strane koja se buni ni jedan dokument koji ukaazuje da je investitor u krivu. jos manje smo culi investitiora koji se krije iza svog mocnog budjelara.

U toj borbi, izmedju odvratnog tajkuan koji misli da parama moze sve i gradjana koji me nisu ubedili u ispravnost njihovih poteza stojim po strani i pitam se

gde mi zapravo zzivimo...

u normalnim zemljama
investitor nikada ne bi mogao da stavi garazu pod prozor ljudima
ljudi ne bi mogli da se bune ako postoje valdina dokumentacija
i pre svega ovoga organizovala bi se javna debata na kojoj bi se uvazavali stavovi gradjana u konstruktivnom dijalogu sa investitorom i NADLEZNIM SLUZBAMA. kada je u Srbiji organizovana javna rasprava bi bilo kom pitanju, da ne pominjem ustav...

Dakle,ovo je jedan lov u mutnom u kojem jebe lud zbunjenog a ljudi se lepe ko muve na kaku, a da se i ne pitaju, "cekaj, bre, ko je tu u pravu, sta su fakti, a sta muvacina".

constrictoria92 constrictoria92 11:43 27.08.2008

Re: nekoliko cinjenica

Peti parkic se nalazi na 50 metara od Bulevara K. Aleksandra, iza Pan Tetarta, uz ulicu Stanislava Sremcevica. To je bio jedan napusten parkic, neuredan, pun visoke trave, i generalno gotovo da niko nije odlazio tamo da se igra ili da seta malu decu ili da sedi na klupicama (kojih nije ni bilo). Islo se, i dalje se ide, u parkic kod Seste Gimnazije ili na "Sljunkaru", koja se nalazi 200m istocno od Petog parkica. To su mesta gde se izlazi i izlazilo.
Onda je dosao jedan sumnjivi investitior, sa sumnjivom mehanizacijom i srusio sva drveca (sto osudjujem i sto je najodvratnije moguce), a onda su se pobunili stanovnici sto im se pravi buka i sto ise nemaju hladovinu (malo karikiram)...


Gradjani su sami sredjivali (i sredjuju) ovaj park: napravljene su klupice, kosena je trava (i pre dolaska PrevejanogInvestitora)... Nisu samo srusena stabla, vec i kosarkaski teren koji je bio posecen. Borba za Peti park je i borba za bezbednost dece u saobracaju (OS "Jelena Cetkovic" je odmah "tu".

Od predstavnika sumnjivog investitora smo dobili poruku (preuzeto sa zvanicnog sajta Peti park):

G-đa koja predstavlja "Crnotravca" (PR?) je rekla okupljenim građanima da ako žele zelenilo mogu da se presele na selo, i da budu srećni što im nisu i u stan upali!

Da ne pominjem da:

"Investitor (prim. aut. "Velimirović inžinjering" iz Čačka) nije došao ni sa kakvim novim "papirima" već sa onim istim, davno osporenim od strane Republičke inspekcije, kojima je i pored toga istekao rok i na početak i na završetak gradnje!"


Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 11:49 27.08.2008

Re: nekoliko cinjenica

Nisu samo srusena stabla, vec i kosarkaski teren koji je bio posecen.

tacno, s tim sto je taj kosarkaski teren bio ruiniran, bez table i obruca i niko na njemu nije igrao basket godinama.
Borba za Peti park je i borba za bezbednost dece u saobracaju (OS "Jelena Cetkovic" je odmah "tu".

potpuno saglasan
Od predstavnika sumnjivog investitora smo dobili poruku (preuzeto sa zvanicnog sajta Peti park):

G-đa koja predstavlja "Crnotravca" (PR?) je rekla okupljenim građanima da ako žele zelenilo mogu da se presele na selo, i da budu srećni što im nisu i u stan upali!

Da ne pominjem da:

"Investitor (prim. aut. "Velimirović inžinjering" iz Čačka) nije došao ni sa kakvim novim "papirima" već sa onim istim, davno osporenim od strane Republičke inspekcije, kojima je i pored toga istekao rok i na početak i na završetak gradnje!"

upravo sam o tome pisao... muljaju oni, ali sam cuo opsteinske sluzbenike koji pricaju da oni imaju sve uredne papire. Voleo bih da konacno neko kaze sta je istina a sta nije.

I jos, sta ako imaju papire? Sta onda da se radi...
constrictoria92 constrictoria92 11:58 27.08.2008

Re: nekoliko cinjenica

I jos, sta ako imaju papire? Sta onda da se radi...


Sto rece kolega vracarac92:
Samo da prevejaniInvestitor ne posegne za svojim najjačim, tajnim oružjem - plavom kovertom!

Građani su kroz cene svojih stanova pre 35 godina platili izgradnju košarkaškog terena i parka...
srdjan.zivkovi92 srdjan.zivkovi92 12:54 27.08.2008

Re: nekoliko cinjenica

Vidi se da nisi dolazio i da nisi pažljivo pratio spor (koji, moram da priznam, nije trivijalan). Košarkaški teren je obnovila Skupština grada pred izbore 2004. Ofarban je grb grada na terenu i na koševima. Tadašnja gradonačelnica se slikala pred izbore na obnovljenom košarkaškom terenu uoči izbora. U isto vreme, ona i njeni pajtosi su uveliko spremili "papire" da se sve pretvori u stambeni kompleks grotesknih razmera.

Isto se ponavlja i sada: U izbornoj kampanji jedna priča, kad se zajaši druga.
vishnja92 vishnja92 13:55 27.08.2008

Re: nekoliko cinjenica

Da udahnem sada, i da postavim stvari naopacke.

aha! stigao teca :)

posto su ovde svi fini i kulturni ja stajem na tecinu stranu zarad dinamike diskusije
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 14:56 27.08.2008

Re: nekoliko cinjenica

vishnja92
Da udahnem sada, i da postavim stvari naopacke.

aha! stigao teca :)

posto su ovde svi fini i kulturni ja stajem na tecinu stranu zarad dinamike diskusije

naravno, vishnja...

lepo je to gradjanski protest, sve ja to posstujem i zagovaram, uostalom o gradjanskoj akciji sam i pisao, ali ovde mi zaista mnogo toga smrdi da bih tek tako stao na neciju stranu. Mislim, na investitorovu mi ne pada na pamet jer i pored sve ispravne dokumentacije mislim da mu s moralne i civilizacijske strane niije red da gradi parking prostor tij uz zgrade, dok na stranu komsija jos ne mogu jer ne znam cinenice a sumnjam da je sve kako oni kazu....
i povodom izjave jednog blogera da nisam dolazio i da nisam pratio spor glede kosarkaskih terena na PP, mogu samo da kazem da moj prozor gleda na PP a da sam uz to svako jutro i popodne tuda prolazio godinama vozeci mog sina u obdaniste, i da dobro znam sta pricam, pa stoga emotivna strana ucesnika u protestu , koju postujem i s kojima se saosecam ni najmanje ne moze da mi pomuti razum...Sto bi reko aristotel - drag mi platon ali mi je istina draza,
srdjan.zivkovi92 srdjan.zivkovi92 15:05 27.08.2008

Re: nekoliko cinjenica

Ipak je činjenica da je grad renovirao teren i obruče uoči lokalnih izbora 2004. A to što je košarkaški teren bio daljoj prošlosti često zapušten (kao što su mnogi i dalje) ne služi na čast gradskim vlastim, naprotiv.

Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 15:27 27.08.2008

Re: nekoliko cinjenica

Ipak je činjenica da je grad renovirao teren i obruče uoči lokalnih izbora 2004. A to što je košarkaški teren bio daljoj prošlosti često zapušten (kao što su mnogi i dalje) ne služi na čast gradskim vlastim, naprotiv.

pa koliko se secam, zapusten je i sad...
srdjan.zivkovi92 srdjan.zivkovi92 15:51 27.08.2008

Re: nekoliko cinjenica

Sad je srušen, od celog terena su ostale tribine i 2m uz tribine. Trebalo je videti kako je ogromni rovokopač prvo navalio da ruši košarkaški teren kad je ušao. Da izbriše svim iz sećanja da je tu nekad bio teren. Inače, teren je bio ucrtan u prethodnim regulacionim planovima, a srušen je bez posebnog rešenja o rušenju.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 16:00 27.08.2008

Re: nekoliko cinjenica

da ne shvatis pogresno,
sve se slazem i podrzavam, i mislim da je odvratno sve to s strane investitora, ali da su u celu pricu odbrane PP usli ljudi koji blage veze nemaju o cemu se radi, vec iz sopstvene antiglobalisticke promocije... pa me zanima zasto se toliko nisu bunili za Autoput SU-Pozega (i jos mi niko nije objasnio zasto samo do Pozege a ne do granice sa CG) ili se ne bue za milion nekih drugih kapitalnih projekata koji su anticivilizacijski...

Zaista su mi tu nejasna posla, mislim na PP, i bas bih voleo da jednom za svagda saznamo u cemu je trik...

Inace, ko je dao dozviolu tom coveku da gradu parking usred zgrada, taj treba da bude izbaceniz sluzbe automatski. Ali to,onda, nazalost, znaci da on ipak ima validnu paprilogiju.
constrictoria92 constrictoria92 16:12 27.08.2008

Re: nekoliko cinjenica

Aleksandar Stosic
pa me zanima zasto se toliko nisu bunili za Autoput SU-Pozega (i jos mi niko nije objasnio zasto samo do Pozege a ne do granice sa CG) ili se ne bue za milion nekih drugih kapitalnih projekata koji su anticivilizacijski...

Zaista su mi tu nejasna posla, mislim na PP, i bas bih voleo da jednom za svagda saznamo u cemu je trik...


Pa, ovako da pojasnim, najbolje sto mogu:

u mojoj lokalnoj zajednici je problem Peti park, a ne autoput.

Onima kojima smeta autoput SU-Pozega - nek' se bune. By the way, bune se oko tog autoputa - najvise oni koji treba da ustupe njive. I ne bune se zbog ustupanja njiva, nego sto smatraju da treba da za parche njive dobiju taman toliko kesha koliko koshta stan u krugu dvojke.
Mene to pitanje ne dotice.

Svaka lokalna zajednica treba da ustane i pobuni se protiv stvari koje je ugrozavaju. Obzirom da takve stvari postoje, njihovo neangazovanje mnogo govori o drugim lokalnim zajednicama.

Jesam li razjasnila?

Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 16:22 27.08.2008

Re: nekoliko cinjenica

u mojoj lokalnoj zajednici je problem Peti park, a ne autoput.

pa u NASOJ MZ ne stanuju Miki VB, clanovi B Sindikata, Jarbola i etc... o tome pricam, i vidim da bas ne slusas (citas) pazljivo. Ili ne zelis...
dakle, ne pricam o ljudima koji zive tu nego o nekome ko je tu da bi se samoreklamirao...
constrictoria92 constrictoria92 16:59 27.08.2008

Re: nekoliko cinjenica

Aleksandar Stosic

pa u NASOJ MZ ne stanuju Miki VB, clanovi B Sindikata, Jarbola i etc... o tome pricam, i vidim da bas ne slusas (citas) pazljivo. Ili ne zelis...
dakle, ne pricam o ljudima koji zive tu nego o nekome ko je tu da bi se samoreklamirao...


Nas su podrzali i drugi umetnici koji ne zive u nasem kraju.
Kad bi se tvoja MZ organizovala, pa poslala apel za pomoc umetnicima, sigurno je da bi vam pomogli. Vi se organizujte za pocetak, pa ostalo...
Ne kukaj sto poznate face ne zive u tvom komsiluku. Uvek je najlakse naci opravdanje zasto nekome nesto polazi za rukom, a drugome ne.

I jos nesto:
kod nas se niko ne "samoreklamira". Svaki dalji komentar o "samoreklamiranju" smatracu malicioznoscu.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 17:18 27.08.2008

Re: nekoliko cinjenica

Kad bi se tvoja MZ organizovala,

MOja MZ je TVOJA MZ, ok kapiram nemas vremena da sve pratis i da citas sve komentare, ali si toliko vec mogla da skapiras

Ne kukaj sto poznate face ne zive u tvom komsiluku.

uopste mi nije do poznatih faca, potpuni si promasila poentu... konacno ni clanovi beg. sindikat ne zive tu, a o Mikiju VB da i ne pricam

Uvek je najlakse naci opravdanje zasto nekome nesto polazi za rukom, a drugome ne.

ja se radujem svakom vasem uspehu protiv srpskih tajkuna, ali se takodje radujem i istini i jos me niko na ovom blogu nije ubedio da je vasa istina prava...postavljam n put isto pitanje. Sta ako oni imaju ispravnu pairologiju?dake, jesam za gradj. inicijativu, jesam za odbranu NASEG, samo da li je to NASE?Znas, ne mogu da se bunim protiv izgradnje necega ako je to nesto na imovini nekog ko je to legalno sagradio. ma koliko to bilo necivilizacijski (a ovaj slucaj to jeste) konacno, kod mene gde imam vikendicu, komsija je sagradio kucu tako da mogu da preskocim na njegov krov.I to je protiv svih urbanistickih i naucnih i civilzacijskih standarda i zakona, ali on ima papire i ja tu ne m gu nista. Osim da menjam sistem, pa stoga i mislim d aje pametnije da se menja sistem da se ne bi doslo do novih PP i Vera...

kod nas se niko ne "samoreklamira". Svaki dalji komentar o "samoreklamiranju" smatracu malicioznoscu.

onda sam maliciozan

constrictoria92 constrictoria92 17:20 27.08.2008

Re: nekoliko cinjenica

Da si procitao sve komentare do kraja strane, mozda bi ti i bile razjasnjene nejasnoce...
Nemam nameru ni da te ubedjujem, ni da se prepucavam...
Sad me izvini, odoh na protest.
Krugolina Borup Krugolina Borup 07:56 28.08.2008

Re: nekoliko cinjenica

Sta ako oni imaju ispravnu pairologiju?


Ako je imaju, znaci da je neko tu debelo zasro, da prostis.
Secate li se kuce izgradjene na vrh zgrade, koja je mogla da se vidi s desne strane kada prelazite Brankov most od Novog Beograda ka centru grada?
I on je imao urednu papirologiju, odobreno sve - da izgradi kucu na vr' zgrade.
constrictoria92 constrictoria92 07:59 28.08.2008

Re: nekoliko cinjenica

Jutros su nas napali...
srdjan.zivkovi92 srdjan.zivkovi92 11:13 28.08.2008

Re: nekoliko cinjenica

Ljudi poznati javnosti, a koji ne žive u kraju su dobro došli jer skreću pažnju javnosti na naš problem, a imali smo dve godine gotovo potpunu medijsku blokadu. Njihovi motivi su verovatno u tome što su prepoznali u našem slučaju karakteristične devijacije u društvu i u našim akcijama nadu da nisu svi "građani pokorni" i "ovce za šišanje".
tyson tyson 21:39 30.08.2008

Re: nekoliko cinjenica

Krugolina Borup
Sta ako oni imaju ispravnu pairologiju?Ako je imaju, znaci da je neko tu debelo zasro, da prostis.Secate li se kuce izgradjene na vrh zgrade, koja je mogla da se vidi s desne strane kada prelazite Brankov most od Novog Beograda ka centru grada?I on je imao urednu papirologiju, odobreno sve - da izgradi kucu na vr' zgrade.

Ne kuća nego kuće, komada dva. Eno ih na krovu zgrade i dan-danas, samo malo zamaskirane i verovatno uz dodatih par desetina "kvadrata" prilikom maskiranja.

Imamo i drastičniji primer: totalno nelegalno i zastrašujuće ružno nadziđivanje od cca nekoliko stotina kvadratnih metara iznad/iza bioskopa "Balkan" u nultoj zoni gradskog centra. Iako su donošena silna rešenja o nelegalnoj gradnji i "vraćanju u prethodno stanje" ruglo stoji netaknuto. Investitor je mnogo jak igrač.
stari92 stari92 11:12 27.08.2008

red,rad i disciplina

( kitchme,ako treba) + Krstivoje ))

Generalni problem je u nepoštovanju regulative (ako je ima) i pravila.
Da svako radi svoj posao i odgovara za njega.
Ali,sveži,bliski primer blogera i blogerke :
bx - ,,moji mama i tata imaju STR i ne sviđa im se monetarna-fiskalna
disciplina i pravila - nego ako može ,,onako'' ; ''
by - ,,ako može STR pored kuće - ko da šipči ..''(pa,evo ti kolege-daj mu lokaciju)
Ostalo joj je OK,a vezano za :
dezinsekciju
deratizaciju
dezinfekciju
repelenciju ..?
šta cia uuuu ?
Šala na stranu,ništa nas ne košta da budemo čisti,a samim tim zdraviji.
Tu bar nije potreban truli zapad,a bogami ni istok u ekspanziji.
Samo dobra volja i koordinisane akcije u smislu edukovanja i animiranja građana,
kao i kazne za nepoštovanje - svih na svim nivoima.
Ali to će - malo sutra.
.
Unfuckable Unfuckable 12:00 27.08.2008

Re: red,rad i disciplina

Ali to će - malo sutra.



"Pobednik je Onaj Koji Veruje u Pobedu"
mislite o tome
stari92 stari92 12:07 27.08.2008

Re: red,rad i disciplina

znači : sutra,malo
ili što reko pokojnik:
malo morgen !
odin2004 odin2004 12:15 27.08.2008

sud

Koliko sam ja razumeo sud je doneo odluku da se investitoru zabranjuje sta vec do nekog sledeceg resenja.
Podrzavam inicijativu stanovnika okolnih zgrada nazalost ne mogu im se fizicki pridruziti u potencijalnom ucenju pameti preduzetnika.

Cak i da je sve legalno u njegovim papirima imamo valjda i mi gradjani prava da nesto osporimo i da nam se ne svidja pogotovo ako zadire direktno u nase zivote. Ne dajte zlotvoru da unisti i to malo zelenila preostalog u Beogradu.

Ovo sto se desava po Beogradu sa svim bezvlascem i gradjevinskom mafijom je uzelo razmere katastrofe. I sad jedan dobronameran savet za autora bloga, protestvujte ali se ne eksponirajte,gradjevinski Boss-ovi po Srbiji nisu ni malo naivni.
constrictoria92 constrictoria92 12:20 27.08.2008

Re: sud

Potpuno ste u pravu za sve navedeno!
Hvala!
vishnja92 vishnja92 13:57 27.08.2008

Re: sud

Potpuno ste u pravu za sve navedeno!

znate deco,
da je za gradskog arhitektu izabran arhitekta stvari bi se odvijale potpuno drugacije.
sto bi reko Unf - mislite o tome
NNN NNN 12:17 27.08.2008

POTPUNA PODRŠKA!

Imam tamo neke prijatelje ( to su oni najveći u masi, doduše kad nisu na poslu ), pa sam već dugo upoznat sa problemom.
Poenta je ( da kažem nadahnuto ) da U PETOM PARKIĆU SE BRANI OSTATAK STBIJE!
Ako se ne zaustave ovde, onda će bahato bilo gde ( a nije da se ne dešava ) da uzurpiraju i RUŠE.
Peti park je ekspilcitan primer građanske inicijative i borbe za ljudska prava.
Ako gradske ( ili bilo koje druge ) vlasti ovde ( opet ) zažmure, nebo je granica, šta je onda sledeće !?
constrictoria92 constrictoria92 12:23 27.08.2008

Re: POTPUNA PODRŠKA!

Peti park je ekspilcitan primer građanske inicijative i borbe za ljudska prava.


Pogodio si u sridu!
E, da je vise ovakvih inicijativa i u Beogradu i u ostalim gradovima u Srbiji....
NNN NNN 12:50 27.08.2008

Re: POTPUNA PODRŠKA!

Poznato mi je da se pre nekog vremena ( ima više od godinu dana ) uključivala sirena za uzbunu ( oko 4-5 ujutro ), kad su ove majmunčine pokušale iznenadni upad ( mada mi to više liči na teroristički napad ).
Slične stvari se dešavaju na Voždovcu sa Verom ( mada PARK i PARKING nisu isto!).
A na Adi majmunčine, 'oće da raskrče još šume da bi napravili još GOLF TERENA!? ( valjda da bi svih 14,5 nabeđenih golfera imali gde da se izdrkavaju ).
Već se nerviram...
constrictoria92 constrictoria92 12:54 27.08.2008

Re: POTPUNA PODRŠKA!

Zbog toga je bitno da "pobedimo"!
Kad "ostatak sveta" vidi da ima svrhe otpocinjati borbu, neke stvari ce se promeniti...
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 14:22 27.08.2008

Hajde, gospodine Gradonacelnice!

Nije mi jasno sta vise hoce od Beograda, generalno? Ponavljam po milioniti put: Beograd nema kapacitet za toliko stanovnika. Eno Srbija zvrji prazna, neka grade. Neka ostave nase parkove, nase kafane, nase radnje i komsiluk na miru! Odakle im tolike pare za gradnju? Ko su ti? Nije Beograd samo za rusenje i razaranje vec i grad koji bi morao da zadrzi svoje lice. Hajde, Djiolasu, da vidimo sta znate i umete, a toliko ste se borili da dodjete i videh da ste svojatali sve zadatke u smislu: "Ama, bez brige, ma za cas cemo to da asfaltiramo."
Naravno, dajem svoju podrsku za ocuvanje Petog Parkica!
constrictoria92 constrictoria92 14:59 27.08.2008

Re: Hajde, gospodine Gradonacelnice!

Eeeeee, gresite.
Nije isto zidati "negde u Srbiji" i Beogradu...

Imam teoriju zasto se unistavaju zelene povrsine (generalno u svim gradovima):

Nekim ziteljima je neprijatno kad vide zelenilo svuda oko sebe, jer ih podseca na rodni kraj koga se stide.
Prethodno napisano govori mnogo toga i o pojedincima koji se stide zavichaja... To nam govori i kakav odnos ce imati prema novoj sredini u koju su stigli...

Tako da nije ni cudo kad nam takvi kazu da "idemo u selo, ako nam je do zelenila"...







mariopan mariopan 15:48 27.08.2008

Re: Hajde, gospodine Gradonacelnice!

NE DAJTE PARKIC MAFIJI !

Sta ima veze odakle si dosla, svi su u Beograd dosli odnekud, i ja sam , pa sam otisla...ali podrzavam ovu akciju od pocetka, zar je moguce da se jos nije resio taj problem? Pa to je teska mafija, oni samo svoj jezik razumeju, sila zakon menja, to njih rukovodi. Nego udrite vi po njima svim oruzjima, onu motku ostavite za kraj i to za politicare koji svemu ovome kumuju, da nije neka debela podrska "odozgo' to ni u ludilu ne bi mogao da uradi neki obican covek. Znaci MAFIJA. Prvo politicka pa onda ona kriminalna, jer sa njima imate posla.

A PARKIC NE DAJTE, DECI OTIMAJU !
limunada.sa_vanilom limunada.sa_vanilom 15:50 27.08.2008

papiri ili interes građana?

Da li mi Srbi s bloga, gradjanski orjentisani, zagovaramo vladavinu prava? Da
Da li investitor ima urednu dokumentaciju?Da
Da li ju je dobio pod sumnjivim oklnostima?Da
Da li treba preispitati te okolnosti?Da
Sta ako i onda papiri budu u redu, da li ce tada investitor moci neometano da pocne da gradi?Da


Da li su nadležni gradski sekretarijati postupili po nalozima republičkih inspekcija da reaguju na uočene nezakonitosti?Ne

Kada se to desi, investitor nece dobiti papire koji su u redu, jer nema osnova za tako nesto. A inače, suština borbe za Peti park nije borba da se obore loši papiri i naprave novi, već da se poštuje volja gradjana.

Dosad, nismo uspeli da vidimno od strane koja se buni ni jedan dokument koji ukaazuje da je investitor u krivu. jos manje smo culi investitiora koji se krije iza svog mocnog budjelara.


Pa sad ne zanmo ko to "VI" treba da vidi dokumente, na sajtu su pobrojane nezakonitosti, a evo, apelujemo na autore sajta da stave i skenirane neke primerke dokumentacije "da je investitor u krivu", pa da nam konačno verujete. A kad vas uverimo, šta ćete preduzeti da nam pomognete?

I da, na sajtu imate i fotografije košarkaškog turnira na terenu pre rušenja... Ne znam kako su igrali bez tabli i koševa...
constrictoria92 constrictoria92 15:53 27.08.2008

Re: papiri ili interes građana?

Limunado,

ja se ubih objasnjavajuci ovo, a ti ga tako lepo sroci.
Svaka ti cast!
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 17:26 27.08.2008

Re: papiri ili interes građana?

Pa sad ne zanmo ko to "VI" treba da vidi dokumente, na sajtu su pobrojane nezakonitosti, a evo, apelujemo na autore sajta da stave i skenirane neke primerke dokumentacije "da je investitor u krivu", pa da nam konačno verujete

ali i dalje ne cujem drugu stranu

kad vas uverimo, šta ćete preduzeti da nam pomognete?

pa posto sam komsija pridruzicu vam se. zasto mislite da sam protiv borbe protiv tajkuna, samo sam za to da se postuje pravda (ne moralna vec pravna).


Peti park nije borba da se obore loši papiri i naprave novi, već da se poštuje volja gradjana.

ovo je prava stvar, ali za to se mora menjati citav sistem u ovoj drzavi...jer tek kada se krene sa javnim raspravama i kada se pocne uvazazzavati rec gradjana nece ni biti sumnjivim slusajeva kao sto su PP ili Vero
dragan7557 dragan7557 19:20 27.08.2008

Re: papiri ili interes građana?

Dosad, nismo uspeli da vidimno od strane koja se buni ni jedan dokument koji ukazuje da je investitor u krivu.

Sama činjenica da je u pitanju Park =Javna svojina je u svakoj normalnoj državi nepotrebna za dokazivanje.
Postojanje parkova je nepotrebno dokazivati.
Po ovoj logici svaki kafedžija je lud što na svakoj prometnoj ćupriji ne sagradi kafančinu i uzima pare od putnika koji se
zbog stvorenog uskog grla guraju u redu čekajući da prođu.
jos manje smo culi investitiora koji se krije iza svog mocnog budjelara.

Špekulant i Profiter ili Prevarant su bolji izrazi kako bi se označila drskost, bezobrazluk i lopovluk ovog tipa.
dragan7557
27.08.2008
constrictoria92 constrictoria92 19:35 27.08.2008

Re: papiri ili interes građana?

Dragane,

sve si u pravu - samo ti je jasno da neki nece da slusaju i teraju po svome....

Pitanje je: a zasto teraju kontru?
Imam par odgovora na ovo pitanje, al' vec samo obecala da necu da se prepucavam, mada, ako budem izazvana... :))))))))

g.radicevic g.radicevic 07:42 28.08.2008

Re: papiri ili interes građana?

ili ti diktatura mediokriteta

samo ti je jasno da neki nece da slusaju i teraju po svome....

Pitanje je: a zasto teraju kontru?

"Duboko osecam da ne znaju piti iz casa ljubavi
Dve, prema narodu svom i prema veri koja moli za
kraj
Ove amoralne megalomanije"

Demagogija, popucale niti tolile su glad godinama
Demagogija, evolucija svesti u moru bez vode je
cudesna
Infekcija reci, infekcija reci cudesan je
Hedonizam, ironija pravila za ljude kao opijum

"Koliko samo ljudi sa obale vode jako, jako dobro
zna
Da u nepovrat plovi ovaj svet demagogije, cinizma,
korupcije
Popucale niti tolile su glad godinama
Godinama sreca bi da gleda ali djavo nikako da
da"

z.dj.djule
constrictoria92 constrictoria92 16:30 27.08.2008

DIREKTNO OD PETOG PARKA

Da bi svima bilo jasnije, objavljujem skracenu verziju mail-a koji sam dobila od Inicijativnog odbora za zaštitu Petog parka (uz njihovu saglasnost, naravno):

Najpre je postojao urbanistički plan za tu lokaciju koji je predvidjao na tome mestu - park i sportski teren. To je Trudbenik i izgradio, kako urbanisti kažu zemljište je priveo planskim dokumentom predvidjenoj nameni. Sad, da li je trava bila visoka ili niska, da li je park održavan, a košarkaški teren korišćen ili ne, drugo je pitanje koje nema veze sa primenom načela vladavine prava...
U jednom trenutku pre desetak godina, kvazi transparentno, dakle uz mali oglas na oglasnoj tabli mesne zajednice gde niko ne ide, dakle u propisanoj proceduri koja medjutim u suštini ne obezbedjuje javnost, transparentnost, urbanistički plan je promenjen, pa je isplanirano da se od parka i sportskih terena malo uzme da bi se napravila jedna manja poslovna zgrada. Zemljište na kome je trebala da se zida ta poslovna zgrada pre 8 godina je dodeljeno na korišćenje preduzeću ''Crnotravac'' da ga privede nameni i napravi zgradu na njemu. E, onda je opet u potaji promenjen plan u toliko što je značajno uvećana površina zemljišta na kome će zgrada biti, i promenjena joj je namena da bude i stambeni i poslovni objekat, pa se došlo do toga da ona može imati i 6.500 m2 površine, te su tako park i sportski tereni - nestali. Dalje je, već jednom ododeljno zemljište (za poslovnu zgradu manje površine), bez sprovodjenja propisane procedure, bez ikakve konkurencije, dodeljeno istom investitoru. On je uplatio fiću, ali mu je isporučen mercedes.
Papir o pravu investitora na zemljištu (o dodeli zemljišta da ga privede nameni) je zato pravno manjkav, ako ima zdravog razuma i elementarne logike.
Sledeći investitorov papir jeste odobrenje za gradnju (papir na osnovu koga investitor može ili ne može da započne da gradi). Taj papir je izdat bez učešća zainteresovanih stranaka, skupština stambenih zgrada iz okoline, iako su one to učešće na propisani način zahtevale, i iako je Ministarstvo za kapitalne investicije (drugostepeni organ) naložilo Sekretarijatu za urbanizam i gradjevinske poslove (koji je izdao odobrenje za gradnju) grada Beograda da skupštinama okolnih zgrada prizna svojstvo stranke u postupku izdavanja odobrenja za izgradnju, i da im na taj način omogući, izmedju ostalog, i da se žale.
Pravo na žalbu je tim pravnim licima (nazovimo ih uslovno ''gradjani'') uskraćeno. Oni smatraju da imaju pravo da se žale na to da li će se i šta graditi ispod njihovih prozora. Sekretarijat za urbanizam predmet drži u fioci godinu i po dana posle naloga MInistarstva, i stvar tapka u mestu. Gradjani koji brane Peti park zato smatraju da ni ovaj ''papir'', dakle odobrenje za izgradnju, koji investitor ima nije ispravan.

Dakle, postoje tri papira:
1. urbanistički plan - koji je izmenjen u potaji, i uprkos protivljenju institiucija koje su u to vreme bile nadležne za oblast zaštite životne sredine,
2. rešenje o dodeli investitoru zemljišta - koje je doneto nakon druge izmene plana, ali van propisane procedure, bez javnog oglasa, bez tendera, kao privatna prćija,
3. rešenje o odobrenju za izgradnju - koje je doneto u proceduri u kojoj je uskraćno pravo na učešće u postupku i konačno pravo na žalbu pravnim licima koja su se legitimisala da imaju pravni interes da učestvuju u postupku i da se žale.

limunada.sa_vanilom limunada.sa_vanilom 20:48 27.08.2008

Re: DIREKTNO OD PETOG PARKA

daaaaaaa eto, konacno konkretna prica o papirima. obecali su mi da ce nocas staviti na sajt i neke skenirane dokumente! pa onda da vidimo i komsiju stosica na barikadama...
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 00:29 28.08.2008

Re: DIREKTNO OD PETOG PARKA

Znaci ovo su argumenti?:
U jednom trenutku pre desetak godina, kvazi transparentno, dakle uz mali oglas na oglasnoj tabli mesne zajednice gde niko ne ide,


E, onda je opet u potaji promenjen plan u toliko što je značajno uvećana površina zemljišta na kome će zgrada biti, i promenjena joj je namena da bude i stambeni i poslovni objekat, pa se došlo do toga da ona može imati i 6.500 m2 površine, te su tako park i sportski tereni - nestali.


Ostalo je u redu i jasno mi je ali izrazi kvazitransparentno, i u potaji mi je zvuce kao jaki pravni argumenti
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 00:30 28.08.2008

Re: DIREKTNO OD PETOG PARKA

limunada.sa_vanilom
daaaaaaa eto, konacno konkretna prica o papirima. obecali su mi da ce nocas staviti na sajt i neke skenirane dokumente! pa onda da vidimo i komsiju stosica na barikadama...

pa neces me videti jer sam trenutno u Irskoj, ali uskoro dolazim, ali molim vas da ne bude kvazitransparentno i u potaji... stime me bas i niste ubedili.
dragan7557 dragan7557 00:47 28.08.2008

Re: DIREKTNO OD PETOG PARKA

2. rešenje o dodeli investitoru zemljišta

Od kada se izdaje rešenje za DODELU zemljišta?????????? Džabe ili šta?

Dodela je jedno a kupovina drugo.
Pravo vlasništva nad nekretninama se ostvaruje na osnovu kupoprodajnog ugovora a ne nekakvim Rešenjima bilo koga
pa se postavlja pitanje ko je uopšte vlasnik ove zemlje.

Investitori u normalnim državama kupuju zemlju i nigde je ne dobijaju nekim dodeljivanjem.

dragan7557
28.08.2008
limunada.sa_vanilom limunada.sa_vanilom 06:35 28.08.2008

Re: DIREKTNO OD PETOG PARKA

ne razumem sta znači
kvazitransparentno i u potaji


mi se vrlo javno borimo, nastupamo u medijima idemo kod svih nadležnih službi, imate nase slike i na sajtu.

naša imena, adrese, brojeve telefona imaju svi koje je to zanimalo...

zapravo, ja mislim da vas ovo uopste i ne zanima, svako koga interesuje moze sve da procita na naša dva sajta. uostalom sta se uopste sa vama ubedjujemo?

u potaji su izdati "dokumenti", u potaji su opet jutros u 4:30 pokušali da ograde naš park da bi gradili.

kriminalci koji pokusavaju da zidaju u parku rade u potaji, a mi se ne krijemo ni od koga. zaista ste nedobronamerni i smatram da je gubljenje vremena ubedjivati nekoga ko izdaleka ovo dozivljava samo kao puku zabavu.

dodjite, vidite, uverite se, a do tada nas nemojte pljuvati ako nemate argumentaciju, ukoliko vec za podrsku niste raspoloženi.
Contractor Contractor 10:41 28.08.2008

Re: DIREKTNO OD PETOG PARKA

dragan7557
2. rešenje o dodeli investitoru zemljišta Od kada se izdaje rešenje za DODELU zemljišta?????????? Džabe ili šta?Dodela je jedno a kupovina drugo.Pravo vlasništva nad nekretninama se ostvaruje na osnovu kupoprodajnog ugovora a ne nekakvim Rešenjima bilo kogapa se postavlja pitanje ko je uopšte vlasnik ove zemlje.Investitori u normalnim državama kupuju zemlju i nigde je ne dobijaju nekim dodeljivanjem.dragan755728.08.2008


U Beogradu se u 90% slucajeva dodeljuje zemljiste, jer skoro nigde ne moze da se kupi zemlja od drzave nego se dobije na zakup (negde na 99 godina, negde na neogranicen period), sa pravom prece kupovine kada se jednog dana drzava resi da proda.

Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 10:53 28.08.2008

Re: DIREKTNO OD PETOG PARKA

ne razumem sta znači

kvazitransparentno i u potaji

pa to gospodine pise u gornjem komentaru koji je napisala constrictoria92 a koji ste vi prvi komentarisali. Nisu to nikakve moje insinuacije. ponovicu

j
ednom trenutku pre desetak godina, kvazi transparentno, dakle uz mali oglas na oglasnoj tabli mesne zajednice gde niko ne ide,


eto, niko VAs ne optuzuje za kvazitransparentnost, nije mi palo na pamet.

zapravo, ja mislim da vas ovo uopste i ne zanima, svako koga interesuje moze sve da procita na naša dva sajta. uostalom sta se uopste sa vama ubedjujemo?

vase je pravo da mislite sta hocete. a valjda se ubedjujete zato sto je tema i pokrenuta na blogu, a vama smeta sto vas ne tapsu svi po ramenu nego pitaju za neka pojasnjenja. ali vi ocigledno ne mozete drukcije nego da se svadjate i vredjate, a ja jedino trazim objasnjenje, i necu da citam dosadna birokratska dokumenta nego od vas ocekujem da mi u 5 rcenica objasnite. Ali ocigledno da je to tezak posao.

I to sto ti ludaci doalze u rane jutarnje sate i ogradjuju park je odvratno i nemojte samo meni lepiti etiketu da ih podrzavam, i stti put vam kazem da me samo zanima istina.
Zatim nastupa etiketa da sam izdaleka, veoma jak argument. pa evo da vam kazem, bio sam tu blizudo pre 6 meseci, a ta prica se provlaci vec godinama pa nista. Uostalom, bio je jedan slicni investitor kod Sljunkare (znate gde je to), hteo da napravi isto sto i Crnotravac ali je taj park odbranjen.

a do tada nas nemojte pljuvati ako nemate argumentaciju,

ako mi pokazete barem jedno mesto gde sam vas pljunuo zasicu sebi usta. A vi i domacica ste me svaki put napusili kada vam se nije svidelo pitanje.
constrictoria92 constrictoria92 11:17 28.08.2008

Re: DIREKTNO OD PETOG PARKA

Aleksandar Stosic
A vi i domacica ste me svaki put napusili kada vam se nije svidelo pitanje.


Prvo, molim da mi se pojasni rec "napusili".

Zaista sam dala sve od sebe da Vam objasnim.
Vi ste prvo trazili dokaze - uputila sam Vas na zvanican sajt.
Sad kazete da hocete pojasnjenje u 5 recenica - dobili ste pojasnjenje u vise od 5 recenica, al' ako mora bas 5 evo:

1. Crnotravac (i drugi investitori, koji se sada pojavljuju) ima osporene papire za gradnju od republicke inspekcije.
2. I da nisu ( A JESU) osporeni, gradjanska inicijativa svuda u svetu (al' valjda to bolje znate od mene, posto ste daleko; Vasu "daljinu" samo Vi potencirate) postoji da bi promenila stvari za koje smatra da direktno ugrozavaju istu.
3. Mi zelimo da odbranimo nas park (brani se i bezbednost dece u OS Jelena Cetkovic, kao i ostale dece koja borave u nasem komsiluku i ne samo dece)
4. Nadamo se da ce "nas slucaj" doprineti da zainteresujemo opštinske vlasti i građane da uzmu učešće u saradnji, odnosno da kroz realizaciju projektnih aktivnosti uvide sve prednosti participacije građana u radu lokalne samouprave.
5. Nadam se da ste ovog puta shvatili poentu.
dragan7557 dragan7557 11:21 28.08.2008

Re: DIREKTNO OD PETOG PARKA

U Beogradu se u 90% slucajeva dodeljuje zemljiste, jer skoro nigde ne moze da se kupi zemlja od drzave nego se dobije na zakup (negde na 99 godina, negde na neogranicen period), sa pravom prece kupovine kada se jednog dana drzava resi da proda.


Onda mora da postoji Ugovor o zakupu iz kojeg se jasno vide podatci i pravna osnova istog.
Zakup na neograničen period kada su nekretnine u pitanju je u modernom pravu mnogih država potpuno isključen
jer se po prirodi stvari ništa nemože zakupiti na neodređeno vreme. Zakup Hong Kong- a je tipičan primer zakupa nekretnina.

Najviše mutljavina sa ovom vrstom ugovora je u klauzulama o visini najamnine (tipizirajući ugovor može biti i
ugovor Radikalne stranke u Zemunu) gde takozvana najamnina ima simboličnu ulogu i nije dovoljan ni da se pokosi trava i sve to na 99 godina. Cilj je u svim slučajevima za bagatelu uzeti zemljište u Javnoj svojini sa kojim raspolaže = gazduje birokratija u ime građana kao sa svojom prćijom.

Sledeća kriminalna radnja je nepostojanje zakonske regulative o redovnoj godišnjoj povišici najamninie (u ovo nisam siguran) što je u normalnim državama rešeno zakonom o redovnoj (jednom godišnje) revalorizaciji
ekonomske najamnine (povišice) koje propisuje država svake godine i stupaju na snagu obično u julu svake godine a zbog inflacije povišice moraju minimalno biti na nivou godišnje stope iste.

Beograd nije iznimka već nakaradno primenjen način iz prakse mnogih prenaseljenih područja sveta, a sve zbog nepostojanja jasnog zakonodavstva u pogledu nekretnina za čega je odgovorna Skupština Srbije kao zakonodavna vlast Srbije.

dragan7557
28.08.2008
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 11:29 28.08.2008

Re: DIREKTNO OD PETOG PARKA

Prvo, molim da mi se pojasni rec "napusili".

pa citajte unazad komentare pa cete shvatiti

1. Crnotravac (i drugi investitori, koji se sada pojavljuju) ima osporene papire za gradnju od republicke inspekcije.

u prethodnom objasnjenu ni jednim slovom niste to napisali

2. I da nisu ( A JESU) osporeni, gradjanska inicijativa svuda u svetu (al' valjda to bolje znate od mene, posto ste daleko; Vasu "daljinu" samo Vi potencirate) postoji da bi promenila stvari za koje smatra da direktno ugrozavaju istu.

a)naravno da gradjanska inicijativa tome sluzi, ali takodje ona ne mzoe da ugrozi neciju privatnu svojinu i to je samo bilo moje pitanje - cija je to svojina, no sad ste mi objasnili
b) o daljini nisam pricao dok me vas koalicioni pratner nije pozvao da dodjem na protest sto sam ja sa zadovoljstvom prihvatio ali rekao da ne mogu jer nisam sad u bgd, ali bicu uskoro pa cu vam se sa zadovojstvom javiti da vam se pridruzim...

3. Mi zelimo da odbranimo nas park (brani se i bezbednost dece u OS Jelena Cetkovic, kao i ostale dece koja borave u nasem komsiluku i ne samo dece)

sve je to ok, to nisam ni jednog trenutka osporavao...

4. Nadamo se da ce "nas slucaj" doprineti da zainteresujemo opštinske vlasti i građane da uzmu učešće u saradnji, odnosno da kroz realizaciju projektnih aktivnosti uvide sve prednosti participacije građana u radu lokalne samouprave.

ovde gde sad ziivm (opet ja o daljini) ne moze ni jedan projekat da se uradi bez javne rasprave. alito je od srbije svetlosnim godinama, o tome sam gore pisao, ako ste citali..

5. Nadam se da ste ovog puta shvatili poentu.

Jos jedino i vi da shvatite da postoje ljudi koji nece tek tako da veruju svima samo zato sto su oni GRADJ., INICIJATIVA.
constrictoria92 constrictoria92 11:54 28.08.2008

Re: DIREKTNO OD PETOG PARKA

Aleksandar Stosic
pa citajte unazad komentare pa cete shvatiti


Sve komentare uredno procitala, al' nisam shvatila. Ne brinite, to je verovatno zato sto sam glupa, a ne zbog toga sto Vam ni u jednom trenutku nisam uputila neku skaradnu i uvredljivu rec (ili smatrate da je pridev "maliciozno" u rangu sa glagolom "napusiti".

u prethodnom objasnjenu ni jednim slovom niste to napisali

Zar Vi citate samo moje komentare?!? Tacno je da nisam pomenula, ali drugi komentatori jesu, pa sam mislila da Vam je razjasnjeno. Ovo priznajem kao svoju gresku.

a)naravno da gradjanska inicijativa tome sluzi, ali takodje ona ne mzoe da ugrozi neciju privatnu svojinu i to je samo bilo moje pitanje - cija je to svojina, no sad ste mi objasnili

b) o daljini nisam pricao dok me vas koalicioni pratner nije pozvao da dodjem na protest sto sam ja sa zadovoljstvom prihvatio ali rekao da ne mogu jer nisam sad u bgd, ali bicu uskoro pa cu vam se sa zadovojstvom javiti da vam se pridruzim...


a) drago mi je da je objasnjeno
b) pojasnite "koalicioni pratner".
Gospodina poznajem koliko i Vas (iskreno Vas malo vise - ako to tako moze da se nazove; imate informacije na profilu za razliku od njega). Bice mi drago da nam se pridruzite i iskreno se nadam da ce problem biti resen pre Vaseg dolaska.

sve je to ok, to nisam ni jednog trenutka osporavao...


Drago mi je da je tako.

ovde gde sad ziivm (opet ja o daljini) ne moze ni jedan projekat da se uradi bez javne rasprave. alito je od srbije svetlosnim godinama, o tome sam gore pisao, ako ste citali..


Citanje komentara smo, valjda, razjasnili. Nama je cilj da ono sto je svetlosnim godinama udaljeno od Srbije, bude normalna pojava.

Jos jedino i vi da shvatite da postoje ljudi koji nece tek tako da veruju svima samo zato sto su oni GRADJ., INICIJATIVA.


Niko nije ni trazio da verujete. Trazili ste od nas da Vas "ubedjujemo" i da "dokazujemo"... Izvinite, ali moram da pitam:
da li ste se potrudili da nadjete o ovom problemu vise informacija na internetu ili samo na ovom blogu?

Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 12:37 28.08.2008

Re: DIREKTNO OD PETOG PARKA

Ne brinite, to je verovatno zato sto sam glupa

ma nema vez, nisam ja toliko sujetan da bi me toliko pogodilo pausalno komentarisanje kolega blogera...

Zar Vi citate samo moje komentare?!? Tacno je da nisam pomenula, ali drugi komentatori jesu, pa sam mislila da Vam je razjasnjeno. Ovo priznajem kao svoju gresku.

pa zaista ne citam sve komentare, ni na jednom blogu nisam citao bas sve komentare, vec uglavnom one cija me diskusija zanima ili gde sam i sam ucesnik u diskusiji, kao u slusaju vaseg cenjenog bloga.

Bice mi drago da nam se pridruzite i iskreno se nadam da ce problem biti resen pre Vaseg dolaska.

i meni ce biti drago da pobedite u borbi protiv nekog ko hoce da uzurpira tudjuimovinu, ako je to tako....:)

Nama je cilj da ono sto je svetlosnim godinama udaljeno od Srbije, bude normalna pojava.

pa, so bzirom na cinjenicu da je cak i USTAV usvojen bez javne rasprave, cini mi se da ce praunucic mog sina mozda dosegnuti taj ideal...

da li ste se potrudili da nadjete o ovom problemu vise informacija na internetu ili samo na ovom blogu?

ja zivim kod Bondjorna, dete mi je islo u vrtic Bambi u blizini Osnovne skole JC, svaki dan sam tu prolazio, stalno pricam o tome sa prijateljima iz kraja i komsijama, i znam bar desetak osoba od integriteta (moj sud) koji kazu da ovi imaju uredne papire. Eto, zato sam hteo da malo otvorim temu i sa druge stranu a ne samo da slavimo gradjansku inicijativu i da da se divimo nasim civilizacijskim nazorima i primamo cestitke iz blogerskog dvorista.

constrictoria92 constrictoria92 13:05 28.08.2008

Re: DIREKTNO OD PETOG PARKA

Verujem Vam da niste sujetni i drago mi je sto je tako. Na kraju, Vi ste novinar i prirodno je da zelite da cujete obe strane.
Nije prirodno da izigravam privatnog detektiva ili novinara-istrazivaca; jer ja to, zaista, nisam. Imenovanje pojedinica koji su optuzeni da su vrsili sumnjive radnje, a nalaze se na chelu neke firme ostavljam nadleznim institucijama (ako ikada pojedini slucajevi stignu do njih).

I na kraju:
Vidite, ja uvek procitam sve komentare svakog bloga koji me zanima (ukljucujuci i Vase textove). Nekad se i oglasim - zaista retko. Ovaj blog je izuzetak, zato sto sam imala (i imam zelju) da Vam objasnim...
Medjutim, kako je vrag odneo salu, te se umesto konstruktivne, razvija neka druga diskusija, mislim da je vreme da se povucem.
Hvala Vam na razmeni misljenja.
Nadam se da cemo imati prilike jos koji put da se ispricamo, povodom neke druge teme.
Contractor Contractor 11:59 29.08.2008

Re: DIREKTNO OD PETOG PARKA

dragan7557
U Beogradu se u 90% slucajeva dodeljuje zemljiste, jer skoro nigde ne moze da se kupi zemlja od drzave nego se dobije na zakup (negde na 99 godina, negde na neogranicen period), sa pravom prece kupovine kada se jednog dana drzava resi da proda.Onda mora da postoji Ugovor o zakupu iz kojeg se jasno vide podatci i pravna osnova istog.Zakup na neograničen period kada su nekretnine u pitanju je u modernom pravu mnogih država potpuno isključenjer se po prirodi stvari ništa nemože zakupiti na neodređeno vreme. Zakup Hong Kong- a je tipičan primer zakupa nekretnina.Najviše mutljavina sa ovom vrstom ugovora je u klauzulama o visini najamnine (tipizirajući ugovor može biti i ugovor Radikalne stranke u Zemunu) gde takozvana najamnina ima simboličnu ulogu i nije dovoljan ni da se pokosi trava i sve to na 99 godina. Cilj je u svim slučajevima za bagatelu uzeti zemljište u Javnoj svojini sa kojim raspolaže = gazduje birokratija u ime građana kao sa svojom prćijom.Sledeća kriminalna radnja je nepostojanje zakonske regulative o redovnoj godišnjoj povišici najamninie (u ovo nisam siguran) što je u normalnim državama rešeno zakonom o redovnoj (jednom godišnje) revalorizaciji ekonomske najamnine (povišice) koje propisuje država svake godine i stupaju na snagu obično u julu svake godine a zbog inflacije povišice moraju minimalno biti na nivou godišnje stope iste.Beograd nije iznimka već nakaradno primenjen način iz prakse mnogih prenaseljenih područja sveta, a sve zbog nepostojanja jasnog zakonodavstva u pogledu nekretnina za čega je odgovorna Skupština Srbije kao zakonodavna vlast Srbije.dragan755728.08.2008


Sve se slazem Dragane, nisam ni mislio da ih branim, samo pojasnjavam da je pravilno sto je receno "dodeljeno zemljiste". A to sto je u savremenim drzavama iskljucena mogucnost najma na neogranicen period nema nikakve veze sa Srbijom, iz razloga sto Srbija nema nikakve veze sa savremenim drzavama.
Ovde jos uvek sve funkcionise po zakonima iz srednjeg veka. Kralj dodeli zemlju kome hoce, a moze i da oduzme kad pozeli. Jedino sto mi imamo mogucnost da promenimo kralja svake 4 godine :)

dragan7557 dragan7557 18:56 29.08.2008

Re: DIREKTNO OD PETOG PARKA

Jedino sto mi imamo mogucnost da promenimo kralja svake 4 godine :)

Slažem se sa vama ali ne i u pogedu Imperatora (kralj mi zvuči nekako otrcano) kad policija ima Generale onda smo valjda zreli za Imperatora.
A njih videh samo Dvojicu za zadnjih skoro 20 godina i oba.................
dragan7557
29.08.2008
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 11:06 28.08.2008

jos jedno pitanje

Sta znate o Crnotravcu ?Ko stoji iza te firme?
Nista ne znamo o tom coveku i toj firmi

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana