"Rusofili", "Srbofili", "Natofili", "Amerofili", "EUfili"...

mungos92 RSS / 29.08.2008. u 23:40

Jedna od definicija kolicine ljudske gluposti, mogla bi da glasi i ovako: pojedinac ili njegovo maticno drustvo glupi su onoliko, koliko su ubedjeni i veruju da u medjusobnim odnosima sa inim pojedincima / drustvima postoji nesto vise od interesa. Najcesce prilicno sebicnog.

Osim sto se nase drustvo deli na konzervativni blok, od umereno nacionalistickog do ekstremno sovinistickog, i tzv. proevropski / prozapadni u kojem preovladjuju stavovi od gradjanskog (sta god to znacilo?) do "malogradjanskog" (blago do umereno nacionalistickog) posle nekolikogodisnje pauze, pojavila se jos jedna podela koja se nikada nije ni gubila, a koja je u velikoj meri postavljala i oblikovala politiku prema inim faktorima. Rec je o naklonjenosti - nezrelo-emotivnoj ili "zrelo"-(materijalno) profiterskoj ka velikim i osrednjim vojnim i ekonomskim silama. A ta podela je jako opasna i za nas i za okruzenje. LM, da krenemo u rikvec:

Poslednje zaostravanje odnosa izmedju super-sila - Novog Rima i Rusije, u sirem kontekstu treba posmatrati kao nastavak sukoba za postizanje / ocuvanje globalne ili sire regionalne dominacije. Situacija se nimalo ne razlikuje od slucaja III Reich, osim sto u ovom slucaju Nemacka ucetvuje kao satelitcic daleko vece vojne i industrijske masinerije. Da budem jasniji: Novo Rimsko Carstvo se trudi kao i ono Staro da se nametne globalno, izbrise svakog moguceg suparnika i, pri tome, osvoji sto je vise moguce izvora "cudesne tekucine za vozikati se okolo" ne bi li utolila svoju monmstruoznu zedj za istom, a i hranom i vodom kojim se svakodnevno nehumano razbacuje. Rusija se trudi da spasi sto se spasti moze - svoju prostu dusu slovensku i prirodne resure (ukljucujuci i "cudesnu tekucinu"), sacuva svoju mukom naseljenu i branjenu teritoriju i suverenitet, kao i da se odbrani od nametanja joj ini "ideala & vrednosti" i sto je vise sacuva svoje, koji nikako nisu za potcenjivanje i koje nikako nikome drugom ne namece. I tu je stvarno tacka, jer nista drugo ne postoji kao razlog / uzrok te strateske globalne podele poluljudske nam rase.

U toj borbi dva diva, Srbija se, uz Poljsku, Cesku, Rumuniju, Bugarsku, Albaniju, BiH, Gruziju i ostale okolokavkaske derzavice, nalazi kao ili tacka sudara (tampon zona, ko vise voli, prim. Mung.) ili istureni satelit (s obzirom da vec imamo znacajnu americku vojnu bazu da svojoj otetoj teritoriji. Po glavama 8,5 miliona - elita & elitice Srbalja se bije bitka nekih 500 miliona "ugrozenih" i ugrozenih + njihovi sateliti, koja ne traje ni od Milosevica & Karadzica, ni J.B. Tita & Draze Mihajlovica, vec, narode, ko je propustio te lekcije iz istorije - od srednjeg veka. Uvek je jasno bio izrazen interes velikih i manjih sila na ovim prostorima, zbog cega je uvek bilo podela medj' rajom i elitama. Uvek je bilo trvenja, obracuna, izdaja i "izdaja" zarad nekih drugih. I retki su bili lideri i liderske grupe, koje su jasno prepoznavale interese & namere "velikih" i umeli da igraju na "poklapanje interesa". Ali, to je nekada bilo daleko podnosljivije, jer nije bilo "vojno-industrijskih kompleksa"; bojnih otrova; nuklearnog oruzja; toliko bogatstva u rukama toliko pojedinaca; hipokrizije i licemerja; javnog i licnog nemorala.

Mungos, The Srbofil

NAPOMENA: U diskusiji MOZE da ucestvuje i propali drzavni funkcioner ex-SAO Krajine, koji je blokirao mogucnost da ucestvujem na njegovom blogu o slicnoj temi, valjda zbog svoje prevelike demokraticnosti.

 



Komentari (37)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

rayzippo rayzippo 23:52 29.08.2008

dobro the jutro...

NAPOMENA: U diskusiji MOZE da ucestvuje i propali drzavni funkcioner ex-SAO Krajine, koji je blokirao mogucnost da ucestvujem na njegovom blogu o slicnoj temi, valjda zbog svoje prevelike demokraticnosti.


nemojte tako,pa ministar je svojevremeno demonstrativno odbio da ucestvuje u razgovoru sa slobom.doduse slobina lova mu nije smetala..."lovofil"..
mungos92 mungos92 23:58 29.08.2008

Re: dobro the jutro...

rayzippo
mungos92
NAPOMENA: U diskusiji MOZE da ucestvuje i propali drzavni funkcioner ex-SAO Krajine, koji je blokirao mogucnost da ucestvujem na njegovom blogu o slicnoj temi, valjda zbog svoje prevelike demokraticnosti.


nemojte tako,pa ministar je svojevremeno demonstrativno odbio da ucestvuje u razgovoru sa slobom.doduse slobina lova mu nije smetala..."lovofil"..


Aj' sad, necemo da ogovaramo... Slobu...

Mungos, The Srbofil
jeremija92 jeremija92 13:10 30.08.2008

Re: dobro the jutro...

Mungos, jel to tebe neko... da prostiš... banovao?
Ako jeste onda si - Mungos, The banovani srbofil.:))
vracarac92 vracarac92 08:27 01.09.2008

Re: dobro the jutro...

NAPOMENA: U diskusiji MOZE da ucestvuje i propali drzavni funkcioner ex-SAO Krajine, koji je blokirao mogucnost da ucestvujem na njegovom blogu o slicnoj temi, valjda zbog svoje prevelike demokraticnosti.


nemojte tako,pa ministar je svojevremeno demonstrativno odbio da ucestvuje u razgovoru sa slobom.doduse slobina lova mu nije smetala..."lovofil"..
ON? Ma ne mogu da verujem!
loader loader 01:04 30.08.2008

O dva plećata brata !

Komentar na blogu Jelene Milić (War (and peace), Inc. ), samo ću iscopyrati ovde, da ne bih dvaput isto..:

Johnny Bush Young and Serjoža Putinenko su dva polubrata, rmpalije nezgodne naravi, nepovratno zavađeni još od najranijeg detinjstva. Obuzeti stalnim rivalitetom, jedva podnose jedan drugog i stalno su na ivici konflikta. Ali, sve ostaje na prekim pogledima i zajedljivim, neretko i veoma ružnim rečima. Fizički sukob, ipak, zaobilaze. Instinktivno su osetili da imaju mnogo bolji način za ispoljavanje zlojedi. Pošto su enormno izrasli i ubedljivo su najjači od sve druge, mnogobrojne dece u dvorištu obrazovanom između stambenih zgrada, shvataju da je od međusobne tuče daleko bezbednije i lagodnije da kinje tu klindžuriju, koja im je svakodnevno na dohvat ruke. Pri tome svaki od dvojice braće ima svoje omiljene "pacijente", kojima najradije udara ćuške i nalazi raznorazne izgovore da ih mrcvari, kao što ima i one koje suzdržano simpatiše, a to su po pravilu baš oni klipani koje drugi brat ne voli. Uprkos velikoj međusobnoj netrpeljivosti, braća se katkad pogledaju, onako, kriomice, slabašnim osmejkom priznajući jedan drugom da su se odlično dosetili ove izuzetno zabavne društvene igrarije, koja podjednako prija obojici!
mungos92 mungos92 01:46 30.08.2008

Re: O dva plećata brata !

loader
Komentar na blogu Jelene Milić (War (and peace), Inc. ), samo ću iscopyrati ovde, da ne bih dvaput isto..:

Johnny Bush Young and Serjoža Putinenko su dva polubrata, rmpalije nezgodne naravi, nepovratno zavađeni još od najranijeg detinjstva. Obuzeti stalnim rivalitetom, jedva podnose jedan drugog i stalno su na ivici konflikta. Ali, sve ostaje na prekim pogledima i zajedljivim, neretko i veoma ružnim rečima. Fizički sukob, ipak, zaobilaze. Instinktivno su osetili da imaju mnogo bolji način za ispoljavanje zlojedi. Pošto su enormno izrasli i ubedljivo su najjači od sve druge, mnogobrojne dece u dvorištu obrazovanom između stambenih zgrada, shvataju da je od međusobne tuče daleko bezbednije i lagodnije da kinje tu klindžuriju, koja im je svakodnevno na dohvat ruke. Pri tome svaki od dvojice braće ima svoje omiljene "pacijente", kojima najradije udara ćuške i nalazi raznorazne izgovore da ih mrcvari, kao što ima i one koje suzdržano simpatiše, a to su po pravilu baš oni klipani koje drugi brat ne voli. Uprkos velikoj međusobnoj netrpeljivosti, braća se katkad pogledaju, onako, kriomice, slabašnim osmejkom priznajući jedan drugom da su se odlično dosetili ove izuzetno zabavne društvene igrarije, koja podjednako prija obojici!


To bi imalo smisla, kada bi stvarno bilo tako. U realnoj prici, jedna strana je "ostavi me, ne diraj me", a druga je suprotna.

Mungos, The Realni Srbofil
sentinel26 sentinel26 20:51 30.08.2008

Filije

Vidjevši da je The Mungos Srbofil Realistični prezdravio ljute rane zadobijene u komšiluku, odlučih da mu posvetim jednu pjesmicu.
Honorar ne treba. Ali ako me predloži za prijem u udruženje u Vrancuskoj The Seven neću se naljutit.

Igrale se filije
Nasred zemlje Srbije
Šareno se kolo vije
Srbofili sve delije
Rusofili kolo vode
U sredini Amerfili
I pored njih Eufili
Natofili su na kecu
Da ne plaše malu decu.

Rusofili podriguju
Ameri im namiguju
Natofili samo ćute
Eufili malo mute
Srbofili nešto slute
Slute da će Rusobata
Započeti novog rata.

Njet, njet, kaže bata
Malosutra novog rata.

Ljeta gospodnjeg 2008. Augusta 30-og po Gregorijanskom
The S26.
Unfuckable Unfuckable 01:10 30.08.2008

meni slatko, onako...navijački

kad vidim da još Neko ume da gurne prst drito u oko Vel'kom, a da ima više od 5 miliona ljudi...i 5 aviona....
Simpatično mi, nekako, kad se kamere i sateliti, bar malo odmaknu od naskaotakvih, maletzkih
mungos92 mungos92 01:41 30.08.2008

Re: meni slatko, onako...navijački

Unfuckable
kad vidim da još Neko ume da gurne prst drito u oko Vel'kom, a da ima više od 5 miliona ljudi...i 5 aviona....
Simpatično mi, nekako, kad se kamere i sateliti, bar malo odmaknu od naskaotakvih, maletzkih


Bro', Rimljanine!

Mungos, The Ozbiljan
Unfuckable Unfuckable 02:05 30.08.2008

Re: meni slatko, onako...navijački

Unfuckable The Roomljanin, some might say...; )))))
mungos92 mungos92 02:17 30.08.2008

Re: meni slatko, onako...navijački

Unfuckable
Unfuckable The Roomljanin, some might say...; )))))


Ne, bro', ti si Reemljanin, a ja sam Roomljanin!:)))))

Mungos, The Srbofil Roomljanin

P.S. Uozbilji se sada & adekvatno dopreenesee temi
jack_bauer jack_bauer 02:20 30.08.2008

e tu mungos?

Poslednje zaostravanje odnosa izmedju super-sila - Novog Rima i Rusije, u sirem kontekstu treba posmatrati kao nastavak sukoba za postizanje / ocuvanje globalne ili sire regionalne dominacije.


slazem se sa ovim, ali ono o rimskom carstvu i dusi slovenskoj...

rusiju je ojacao niko drugi nego W, svojom idiotskom politikom, pre svega sa ratom u iraku. koliko dugo ce rusija imati nafte da sa njom manipulise ostaje da se vidi. W-a niko na ovoj planeti ne voli - osim rusa. kao posledicu njegove (mada mislim da se on uopste ne mesa u svoj posao) politike dobili smo recesiju na zapadu, krvoprolice u iraku i procvat oligarha i nesto srednje klase u rusiji. ali se zato njegovo blisko okruzenje navatalo zestokih para.

koliko dugo ce konzervativci vladati amerikom takodje ostaje da se vidi (mccain jos vazi za umerenog konzervativca, to mu njegovi najvise zameraju, pa je valjda zato izabrao ultra zenu za podpredsednickog kandidata). u svakom slucaju, poslednje zaostravanje odnosa izmedju super-sila savrseno odgovara i jednoj i drugoj strani i ubedjen sam da je inicirano od strane sadasnje americke vlasti da bi ucvrstili pozicije svog kandidata.

bilo kako bilo, proliticarima ne treba verovati (mozda retkim medju politicarkama :)) nego, nisi nam rekao sta sad mi nindze sirom sveta da radimo, u americi, srbiji, rusiji?
Unfuckable Unfuckable 02:33 30.08.2008

Re: e tu mungos?

, ti si Reemljanin, a ja sam Roomljanin!:


pazim šta pišem, Bro
a, i poznajem svog dedu, logično ; ))))

Unfuckable The Vragolan & Deda

btw : nije Rusija toliko jaka, koliko su se Ovi istrčali ....ili : nisu Oni toliko dobri koliko Mi loše šutiramo

Unfuckable The PosmaTrač
jack_bauer jack_bauer 02:37 30.08.2008

Re: e tu mungos?

ti bro u moj bunar, umesto u mungosov :))
mungos92 mungos92 02:38 30.08.2008

Re: e tu mungos?

jack_bauer

slazem se sa ovim, ali ono o rimskom carstvu i dusi slovenskoj...


Sta je sporno?

rusiju je ojacao niko drugi nego W, svojom idiotskom politikom, pre svega sa ratom u iraku. koliko dugo ce rusija imati nafte da sa njom manipulise ostaje da se vidi. W-a niko na ovoj planeti ne voli - osim rusa. kao posledicu njegove (mada mislim da se on uopste ne mesa u svoj posao) politike dobili smo recesiju na zapadu, krvoprolice u iraku i procvat oligarha i nesto srednje klase u rusiji. ali se zato njegovo blisko okruzenje navatalo zestokih para.


Ne zaboravi da je Klinton jos bio na vlasti kada je Putin skinuo Jeljcina i podvukao crtu. tako da teza o Busovima i jacanju Rusije pada u vodu. Bilo je sasvim logicno da se Rusija pridigne iz nok-dauna, zar ne?

koliko dugo ce konzervativci vladati amerikom takodje ostaje da se vidi (mccain jos vazi za umerenog konzervativca, to mu njegovi najvise zameraju, pa je valjda zato izabrao ultra zenu za podpredsednickog kandidata). u svakom slucaju, poslednje zaostravanje odnosa izmedju super-sila savrseno odgovara i jednoj i drugoj strani i ubedjen sam da je inicirano od strane sadasnje americke vlasti da bi ucvrstili pozicije svog kandidata.


Americka spoljna politika, od likvidacije Dzona Kenedija, nije imala nikakve veze sa tim koja strana je na vlasti. Ko god da je bio, njen cilj i pravac su bili isti. E, slucaju Obame... we 'll see... ni sam nisam siguran i jedino ostaje da sacekamo i vidimo.

nego, nisi nam rekao sta sad mi nindze sirom sveta da radimo, u americi, srbiji, rusiji?


Paaaaa... tihujte & zdravstvujte!))

Mungos, The Srbofil
Unfuckable Unfuckable 02:43 30.08.2008

Re: e tu mungos?

hehehe, sorr - sad primetih
baš simpatično ; )))))))))))))
mungos92 mungos92 02:48 30.08.2008

Re: e tu mungos?

Unfuckable

pazim šta pišem, Bro
a, i poznajem svog dedu, logično ; ))))
Unfuckable The Vragolan & Deda
btw : nije Rusija toliko jaka, koliko su se Ovi istrčali ....ili : nisu Oni toliko dobri koliko Mi loše šutiramo
Unfuckable The PosmaTrač


:))))

Mungos, The Bro Srbofil Roomljanin
jack_bauer jack_bauer 02:54 30.08.2008

Re: e tu mungos?

Sta je sporno?

ma nije sporno, nego zamalo da pustim suzu, ono za dusu slovensku :)

Ne zaboravi da je Klinton jos bio na vlasti kada je Putin skinuo Jeljcina i podvukao crtu. tako da teza o Busovima i jacanju Rusije pada u vodu. Bilo je sasvim logicno da se Rusija pridigne iz nok-dauna, zar ne?

ne. rusija do rata sa irakom nije imala nikakvu perspektivu, sve dok nije izbila naftna kriza.

E, slucaju Obame... we 'll see... ni sam nisam siguran i jedino ostaje da sacekamo i vidimo.

i ja se nadam.

Paaaaa... tihujte & zdravstvujte!))

neah, not my cup of tea, idem ja malo do biblioteke, veceras imaju popust :))
mungos92 mungos92 03:05 30.08.2008

Re: e tu mungos?

Jack_bauer
Ne zaboravi da je Klinton jos bio na vlasti kada je Putin skinuo Jeljcina i podvukao crtu. tako da teza o Busovima i jacanju Rusije pada u vodu. Bilo je sasvim logicno da se Rusija pridigne iz nok-dauna, zar ne?


ne. rusija do rata sa irakom nije imala nikakvu perspektivu, sve dok nije izbila naftna kriza.


Spoljna i odbrambena politika & strategija se ne kreiraju ad-hok, pogotovo kada si super-silja!:)
1. Prepoznas neprijatelja
2. Prepoznas njegove namere
3. Stavis prst na okidac
4. Pratis & analiziras njegove akcije i pretpostavljas / predvidjas dalje korake
5. Odgovoris adekvatno kada zatreba
Sve to je ekstremno dug & slozen proces.

Nije Rusiju ojacala vestacka naftna kriza, vec potreba da se vrate u normalan zivot. Putin nije mogao iste noci kada je skinuo Jeljcina da vrati dugove MMF-u & Co., uhapsi Hodorkovskog & Tycoon Co....

neah, not my cup of tea, idem ja malo do biblioteke, veceras imaju popust :))


Uzmi "Partiju saha" od Bzezinskog, samo promeni ugao dok je citas.

Mungos, The Srbofil
rayzippo rayzippo 03:26 30.08.2008

Re: e tu mungos?

ako su tu rimljani gde je onda neron !?
jack_bauer jack_bauer 03:31 30.08.2008

Re: e tu mungos?

Spoljna i odbrambena politika & strategija se ne kreiraju ad-hok, pogotovo kada si super-silja!:)

ama bre kakva strategija, nista nisu radili i onda im ova dalabu otvori trziste i to po trostrukim cenama.

i kako vestacka naftna kriza? gde ti sipas gorivo?

bauer, jack bauer :))
mungos92 mungos92 14:05 30.08.2008

Re: e tu mungos?

rayzippo
ako su tu rimljani gde je onda neron !?


Upravo silazi s vlasti.

Mungos, The Srbofil
nsarski nsarski 15:44 30.08.2008

Re: e tu mungos?

mccain jos vazi za umerenog konzervativca, to mu njegovi najvise zameraju, pa je valjda zato izabrao ultra zenu za podpredsednickog kandidata

Nije ona nikakva "ultra zena" - ona je kao Danica Daskovic na steroidima, samo jos manje tolerantna. Do sada je, kad podje u lov, nosila automatsku pusku, od sada ce bazuku.
mungos92 mungos92 16:07 30.08.2008

Re: e tu mungos?

nsarski
mccain jos vazi za umerenog konzervativca, to mu njegovi najvise zameraju, pa je valjda zato izabrao ultra zenu za podpredsednickog kandidata

Nije ona nikakva "ultra zena" - ona je kao Danica Daskovic na steroidima, samo jos manje tolerantna. Do sada je, kad podje u lov, nosila automatsku pusku, od sada ce bazuku.


:))) Koliko mi se cini, nazalost si u pravu. Ona mi zaista 'ic' nije poznata, ali prema onome sto smo za ovo kratko vreme mogli da cujemo o njenim stavovima i aktivnostima, vrlo je zabrinjavajuce (kao i gore pomenuta gospoja).

Umesto epiteta "ultra-zena", mislim da joj pre pristaje "sub-muskarac". Slicno The Pirincanoj Razlagacici Kondoma...

Mungos, The Izo-Srbofil
jack_bauer jack_bauer 16:41 30.08.2008

Re: e tu mungos?

Nije ona nikakva "ultra zena"

hteo sam da kazem ultra konzervativna, al' sam u brzini prevideo.

btw, mislim da se zeznuo mccain, he he he :)))
dracena dracena 08:47 30.08.2008

tako, tako šo, e,a lečko

Osim sto se nase drustvo deli na konzervativni blok, od umereno nacionalistickog do ekstremno sovinistickog, i tzv. proevropski / prozapadni u kojem preovladjuju stavovi od gradjanskog (sta god to znacilo?) do "malogradjanskog" (blago do umereno nacionalistickog) posle nekolikogodisnje pauze, pojavila se jos jedna podela koja se nikada nije ni gubila, a koja je u velikoj meri postavljala i oblikovala politiku prema inim faktorima. Rec je o naklonjenosti - nezrelo-emotivnoj ili "zrelo"-(materijalno) profiterskoj ka velikim i osrednjim vojnim i ekonomskim silama. A ta podela je jako opasna i za nas i za okruzenje.

Aaaa, ako si mislio da ćeš nas Balkance ovim zavarati i odvratiti od našeg najvažnijeg posla na svetu, grdno si se prevario. Eee, Joha-Johanee!!!
mariopan mariopan 11:26 30.08.2008

Re: tako, tako šo, e,a lečko

Evo da se uclanim u Srbofile, jel moze?
Uvek mi je zao malih preko cijih ledja se veliki tuku, a tu smo i mi.

Da li se varam ili svet sve vise lici na onaj koji je Hitler pravio pa mu pokvarili igraonicu, sad sve vise granica pada tamo gde ih je on zacrtao igrajuci se Boga.Oni sto su "oslobodili" taj svet kazu sada "puj pike ne vazi" ono oslobodjenje i crtaju granice bas po Hitlerovim uputstvima a ne gade se ni njegovih metoda. Samo se sada to modernije radi, malo Gebelsa, malo ratovanja na daljinu (humanog), malo "demokratije" i sve polako da se Vlasi ne dosete.

Da li mi se to samo cini?
mungos92 mungos92 14:02 30.08.2008

Re: tako, tako šo, e,a lečko

mariopan
Evo da se uclanim u Srbofile, jel moze?
Uvek mi je zao malih preko cijih ledja se veliki tuku, a tu smo i mi.

Da li se varam ili svet sve vise lici na onaj koji je Hitler pravio pa mu pokvarili igraonicu, sad sve vise granica pada tamo gde ih je on zacrtao igrajuci se Boga.Oni sto su "oslobodili" taj svet kazu sada "puj pike ne vazi" ono oslobodjenje i crtaju granice bas po Hitlerovim uputstvima a ne gade se ni njegovih metoda. Samo se sada to modernije radi, malo Gebelsa, malo ratovanja na daljinu (humanog), malo "demokratije" i sve polako da se Vlasi ne dosete.

Da li mi se to samo cini?


Cini ti se, bre! Pitaj "drustvo u cosku", pa ce ti oni sve objasniti!

Mungos, The Srbofil
milosib92 milosib92 11:08 30.08.2008

Razvoj

Boldovanom uvodu nema se šta dodati. Lično mislim da se politička elita u Srbiji malo puta vodila emocijama u biranju saveznika. Pogrešne odluke obično nisu bile plod emocija već su posledica specifičnog doživljaja nacionalnih interesa od strane srpske političke elite. Naime naša istorija je puna primera da se nacionalni interes poistovećuje sa materijalnom koristi za dotičnog vladara, bilo monarha bilo političara. Ne znam kako drugačije objasniti stavove ekstremne liberalne ideje današnje Srbije po pitanju Kosova.

Sama rusofilnost ili zapadnofilnost više pokazuju infaltilnost ličnosti nego što se može vezati za neku materijačlnu korist. Kada se društvo nalazi u velikim ekonomskim problemima, kao današnje srpsko, onda je i studijsko putovanje u inostranstvo od 10 dana propraćeno platom od 500EUR sasvim dovoljno da motiviše. Sve što treba nadalje da čini vredni pregalac je da manipuliše nezrelim ličnostima i da ih iskoristi za "plemenite" ciljeve. Stoga ne treba da čudi poplava NGO koje se bave političkim delovanjem i promovišu "nove" ili "stare" vrednosti.

Bitna stvar koja određuje npr. rusofile jeste i to što je zapad za sve vreme građanskog rata u ex SFRJ bio na strani srpskih neprijatelja i novčano i logistički, a na kraju balade je tome dodao i okupaciju sa amputacijom Kosova sa 3000 žrtava pride. O ciničnim saopštenjima ljubavi prema nama kojima je sve to propraćeno da i ne govorim. Sve to ne sme da utiče na odlučivanje vlasti u Srbiji jer ona mora da misli isključivo na interese Srbije. To mora biti toliko izraženo da se može podvesti pod srbofilstvo, tj. ne treba srpskog političara da interesuje nikakvo dobro drugih naroda sem ako to ne znači da će i nama biti bolje.

Srbija je mala zemlja i kao takva mora pažljivo da donosi svoje odluke. NATO nam je dosada zaista bio neprijateljski nastrojen, ali to ne znači da ako je to najbolja šansa za Srbiju da ne treba ući u njega. Jednostavno treba pažljivo analizirati sve činjenice, naglašavam činjenice i odlučiti o daljoj strategiji. Prit tome treba uzeti u obzir i da će manje više sve okolne zemlje u doglednoj budućnosti niti u NATO, a da je Rusija daleko i sl.

Primer za realnost činjenica je recimo neutemeljeno zasnivanje ruskog preporoda na prihodima od nafte i računica da od toga nema ništa za 17 godina. Rusija je praktično neiscrpan izvor sirovina i gasa ( ne zaboravite da EU više žulja gas nego nafta), a da Kina najveći deo potreba za sirovinama zadovoljava iz Rusije, ona je nuklearna sila sa najvišim nivoom vojne tehnologije, a to znači da imaju znanja da naporave bilo šta. Prihodi Rusije od naoružanja su uvećani čini mi se 5 puta za poslednjih nekoliko godina. Ono što Rusiji nedostaje je kvalitetan menadžment i pakovanje proizvoda. Razvoj preduzetništva ubrzano donosi moderni kapitalistički našin privređivanja i upravljanja, pa sumnjam da će ruski razvoj da bude bitno poremećen sa iscrpljivanjem naftnih rezervi.

mungos92 mungos92 13:59 30.08.2008

Re: Razvoj

Ruske rezerve nafte se, prema nekim "spekulacijama" i to b bas americkih vladinih agencija, procenjuju na oko 2000 milijardi barela, sto je dvostruko vise od ukupnih dokazanih svetskih rezervi (1330 milijardi).

Glede ruskog dizajna & marketinga: u ruskoj industrijskoj filozofiji, vise se islo na funkcionalnost i kvalitet proizvoda, nego na vizuelni izgled proizvoda & pakovanja, jer su smatrali da je forsiranje "dizajna" nepotrrebno trosenje novca & vremena.

Sto se NATO tice, cisto sumnjam da ce se ta firma ista dalje pribliziti & prosiriti, jer Rusi, kako su pokazali u poslednjem primeru, to nece ddozvoliti. I verujem da ce upotrebiti bas sva sredstva da se odbrane. A mi smo u celoj toj prici u gadnom sosu! Nas tu spasava jedino neutralnost i odrzavanje sto boljih veza sa obe strane.

Mungos, The Srbofil

P.S. Odlican, 5! Sedi!
mariopan mariopan 14:35 30.08.2008

Re: Razvoj

@ Glede dizajna i kvaliteta

Evo ja kupila bojice ) Ruske, skupe do zla boga ali kazu da su najbolje na svetu, upakovane u obicnu kartonsku kutijicu, nista narocito, kao kockice karamela, za akvarele. Ima u njima meda, jaja, prirodnih biljnih boja, sve ono sto su nekada veliki slikari pravili sami, muckali pa imali a niko ne zna kako. Ugurali svaku karamelicu u neku plasticnu kutijicu , hteli valjda da budu i oni moderni, e kada sam vadila iz tih kutijica pola mi ostalo na onoj plasticnoj ambalazi, htela sam da placem. Komlet i nekoliko dodatnih kostaju 50 evra. Nijedne koje postoje nisu im ravne po kvalitetu, bar tako kazu domaci akvarelisti. Pa kud svi tu i mala mariopan.

milosib92 milosib92 16:39 30.08.2008

Re: Razvoj

Sto se NATO tice, cisto sumnjam da ce se ta firma ista dalje pribliziti & prosiriti, jer Rusi, kako su pokazali u poslednjem primeru, to nece ddozvoliti. I verujem da ce upotrebiti bas sva sredstva da se odbrane. A mi smo u celoj toj prici u gadnom sosu! Nas tu spasava jedino neutralnost i odrzavanje sto boljih veza sa obe strane.

Na jednom Milićkinom blogu od pre jedno pola godine sam imao raspravu oko naše neutralnosti. Ubio sam se objašnjavajući jednom blogeru da se geopolitička situacija promenila i da u slučaju takvog izbora Srbije NATO neće poslati bombardere ( to je bio jedini kontraargument sa strane zagovornika NATO, ako izuzmemo one besmislice kako nas odbrana u tom slučaju maltene ništa neće koštati).
Nije vredelo. Nadam se da posle ove igranke na Kavkazu to postaje jasno svima.

Ovo da ruske nafte ima još za 17 godina nisam proveravao,ali je neko na Dragovom blogu to napisao, izgleda samo kao podršku natofilskim idejama. Bilo mi malo sumnjivo da je neko uspeo da pretraži ceo Sibir, al ajde.
mungos92 mungos92 18:24 30.08.2008

Re: Razvoj

milosib92

Ovo da ruske nafte ima još za 17 godina nisam proveravao,ali je neko na Dragovom blogu to napisao, izgleda samo kao podršku natofilskim idejama. Bilo mi malo sumnjivo da je neko uspeo da pretraži ceo Sibir, al ajde.


Well, sadasnja stopa potrosnje nafte u svetu je oko 75 miliona barela dnevno. Ako su rezerve samo 1330 milijardi, onda izlazi da ce nafte biti jos 48,5 godina, pod uslovom da se ne povecava potrosnja.
Ako se uzmu u obzir spekulativne cifre od oko 2000 mlrd. barela u Rusiji (koja je znatno losijeg kvaliteta, te je ekvivalentna oko 1300 mlrd. "arapske", onda nema brige jos isti broj godina! Znaci, skoro ceo jedan vek.

Medjutim, ja bih bio presrecan da se nafta ZABRANI kao gorivo jos juce, prvenstveno iz zdravstvenih razloga, i predje na potpuno bezazlena goriva.

Mungos, The Naftomrz
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 06:54 31.08.2008

Re: Razvoj za 5

mungos92 and Mariopan
A mi smo u celoj toj prici u gadnom sosu! Nas tu spasava jedino neutralnost i odrzavanje sto boljih veza sa obe strane.Mungos, The SrbofilP.S. Odlican, 5! Sedi!

Mungos, sedi i ti i Mariopan da sedne. I vama 5, do kraja godine ne morate da radite pismene zadatke.
mariopan mariopan 15:39 31.08.2008

Re: Razvoj za 5

KRALJMAJMUNA
mungos92 and Mariopan
A mi smo u celoj toj prici u gadnom sosu! Nas tu spasava jedino neutralnost i odrzavanje sto boljih veza sa obe strane.Mungos, The SrbofilP.S. Odlican, 5! Sedi!

Mungos, sedi i ti i Mariopan da sedne. I vama 5, do kraja godine ne morate da radite pismene zadatke.

))))
Pozdrav Vase Visocanstvo
ipsi ipsi 20:54 30.08.2008

Heh, dRagecTheBivsi....

...ministar, mudrac, a uskoro kako je krenulo i bivsi the liberal se malo zaboravi, ne zamjeri mu! Mene je banovao na 24 sata prije par nedelja....al se nesto oduzilo;-))

Za tekst...paaaa, preporuka!

Ipsi The Akosebirafiljasamzaonajizdjevreka!
Dr M Dr M 23:22 31.08.2008

Rusofil, Srbofil, Natofil, fil, fil..


Jedini, zivotno vazan, je HLOROFIL.

Meni je vazan i fil za tortu:)

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana