Deltine ptičice i pčelice radilice

queeria92 RSS / 13.09.2008. u 09:48

delta-jato500.3700.jpg

Large version: LINK

delta-vilenjaci500.3702.jpg

Large Version: LINK

Update: Danas sam video novu "Delta DMD" reklamu. U pitanju su muške pčelice radilice.

Reklamu kompanije „Delta DMD“ video sam u magazinu „Standard“, gde se baškarila na duplerici. Prvo što mi se nije dopalo jeste da je u pitanju „Delta“, a drugo što među učesnicima performansa „Delta leti u nebo“ nema nijedne žene. Da se razumemo, nemam ja ništa protiv only men zajednica, naročita kad je ta zajednica u mom krevetu, ali ovde je u pitanju kompanija koja se (na papiru) bori protiv diskriminacije. Delta na kraju svakog oglasa za posao napiše: „U procesu selekcije kandidati neće biti neposredno niti posredno diskriminisani u odnosu na zdravstveno stanje, odnosno invalidnost, pol, boju kože, starost, nacionalnu pripadnost, veroispovest, bračni status, seksualno ili političko opredeljenje, članstvo u različitim organizacijama ili neko drugo lično svojstvo“.

Znači, pri zapošljavanju u Deltu neće vas diskriminisati na osnovu (muškog?) pola, niti po boji kože. Pogledajte reklamu ponovo. Da li vidite neku ne-belu osobu? Dobro, neću preterivati. Ko je još u Srbiji video menadžera neke velike firme koji je Rom.

Nego da se mi vratimo na žene i rodnu ravnopravnost.

Kada sam se vratio kući pokazao sam sestri i roditeljici reklamu i pitao da li vide neku grešku. Posle nekoliko minuta gledanja, odgovor je bio ne. S reklamom je sve oket. Zato sam na blog prvo pustio reklamu, da uopšte proverim koliko su ljudi rodno senzibilisani. Hvala blogu, ovde se ipak pojavljuje ok ekipa.

Ali, kakav je uopšte razvojni put ove reklame?

1. „Delta DMD“ je odlučila da bi mogla da potroši neke pare na novu reklamnu kampanju.

2. Našli su marketinšku agenciju ili firmu koja će to da uradi.

3. Tim te firme je odradio posao. Slikali su only muškarce i okačila ih na nebo. Gledali su tako plod svog rada, lupali se u grudi i balavili: „Ala smo je napravili, svaka nam čast“.

4. Menadžment „Delta DMD“ je dobio predlog reklame, koju su dugo gledali iz svih uglova i oduševljeno rekli: „Reklama je super, puštaj“.

Znači, pre nego što je ta muško-šovinistička reklama stigla do mojih rodno-senzibilnih očiju, nju su videli mnogi, koje mi na srpskom zovemo decision makeri i koji na toj reklami nisu videli nijednu grešku. Ono što mene plaši jeste da je u tom marketinškom i menadžment timu bilo i žena. Naravno, to je negde moja pretpostavka. Bilo bi lakše reći da su to muški šovinisti odradili, ali ni žene u Srbiji nisu posebno rodno senzibilne. Izgleda da je više-milenijumsko kljucanje kako su muškarci vladari sveta imalo uticaja, jer stotinu puta ponovljena laže postaje istina, „istina“ koju su i same žene prihvatile.

U julu ove godine Skupština Srbije je konstituisala Odbor za ravnopravnost polova, a za predsednicu tog tela izabrana je Elena Božić-Talijan iz (dramska pauza) Srpske radikalne stranke, koja je tu funkciju obavljala i u prošlom sazivu. Da li treba nešto da kažem ili je prethodna rečenica sasvim dovoljna sama za sebe?

Posebno pitanje imam za Vojvođane, gde je na svakom ćošku otvorena kancelarija za unapređenje rodne ravnopravnosti. Da li vidite rezultat tih kancelarija koje su otvorene u Čoki, Inđiji, Irigu, Kanjiži, Kovačici, Kovinu, Novoj Crnji, Novom Bečeju, Pančevu, Rumi, Sečnju, Senti, Somboru, Sremskoj Mitrovici, Subotici, Šidu, Vrbasu, Zrenjaninu i Žitištu? Čemu to uopšte služi, osim da partijski podobne persone dobiju radno mesto? Ako neko može da mi odgovori na to pitanje, bio bih mu/joj zahvalan.

Srpski ministar za rad i socijalnu politiku Rasim Ljajić ocenio je u avgustu ove godine da bi u Srbiji trebalo da budu što pre usvojeni opšti zakon protiv diskriminacije i o ravnopravnosti polova. Takođe, ministar je rekao da je neophodno usvajanje nacionalne strategije za poboljšanje položaja žena. Najverovatnije tako što će otvoriti kancelariju za rodnu ravnopravnost u svakom gradu i selu u Srbiji i time završiti posao.

Nažalost, sve što se u Srbiji radi, a ima veze s ljudskim pravima, jeste samo još jedno mrtvo slovo na papiru. Donesu se divni zakoni po evropskim standardima i onda to niko ne primenjuje.

Jednom prilikom sam pisao Ministarstvu za rad i socijalna pitanja s pitanjem da li se iko ikada pozvao na član 18. Zakona o radu koji zabranjuje diskriminaciju. Od kada postoji taj zakon Inspekciji za rad se niko nikada nije obratio da prijavi diskriminaciju pri zapošljavanju i na poslu. Savršeno, živimo u divnoj zemlji gde nema diskriminacije.

Nego, da se ja vratim na Deltu i reklamu. Volim ja tako da odlutam :)

Naravno da sam napisao angy mail i ovom prilikom vas pozivam na učinite isto.

Branislav Barišić (Project Manager) Branislav.Barisic@deltayu.com

Veliki rodno-senzibilisani pozdrav,
Predrag M. Azdejković

www.queeria.com
www.queeriacentar.org

 

Još jedna reklama:

delta-ribice-600.3850.jpg 

Atačmenti



Komentari (139)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 09:57 13.09.2008

To sto nema stjuardesa

To je nelogicno.
drug.clan drug.clan 15:16 13.09.2008

Re: To sto nema stjuardesa

Ninoslav Randjelovic
To je nelogicno.


Pe eto ocigledno je svima da postoji u nekim poslovima diskriminacija prema musarcima.
A da ne pricam o diskriminaciji u jednom od najplacenijih i najlaksih poslova - modelingu.

Ovo je marketinska agencija uradila bas da bi pokazala kako nema diskriminacije pa cak i muskarci mogu da se slikaju za reklame.

Polovi trebaju da budu ravnopravni a ne jednaki kao sto pokusajvaju ovakvi(e) feministi(iknje) da nametnu. Kako se nikada niko nije pozalio sto u oglasu za posao rudara eksplicitno traze muskarce?

Ovakvim se clancima vise odmaze nego sto se pomaze emancipaciji zena.
queeria92 queeria92 15:35 13.09.2008

Re: To sto nema stjuardesa

Mmmmmmmmm tebe čekam :)

A da ne pricam o diskriminaciji u jednom od najplacenijih i najlaksih poslova - modelingu.

Hajde da plačemo malo nad tužnom muškom sudbinom. Rešenje je jednostavno. Prestanite sami sebe da diskriminišete, pa lepo na reklamu za auto gume, umesto gole žene, stavite golog muškarca.

Ovo je marketinska agencija uradila bas da bi pokazala kako nema diskriminacije pa cak i muskarci mogu da se slikaju za reklame.


Ovo nije reklama za modeling agenciju koja želi da pokaže kako u njenim redovima ima jadnih i diskriminisanih muškaraca, već reklama za kampanju u kojoj pol radnika nije bitan.

Polovi trebaju da budu ravnopravni a ne jednaki kao sto pokusajvaju ovakvi(e) feministi(iknje) da nametnu


Fali ti argument kojim se potkrepljuje tvrdnja (optužba).

Kako se nikada niko nije pozalio sto u oglasu za posao rudara eksplicitno traze muskarce?


Odgledati film "North Country" iz 2005. sa Charlize Theron.

Ovakvim se clancima vise odmaze nego sto se pomaze emancipaciji zena.


Opet fali argument koji potkrepljuje tvrdnju.
drug.clan drug.clan 10:00 14.09.2008

Re: To sto nema stjuardesa

queeria92
Mmmmmmmmm tebe čekam :)

A da ne pricam o diskriminaciji u jednom od najplacenijih i najlaksih poslova - modelingu.

Hajde da plačemo malo nad tužnom muškom sudbinom. Rešenje je jednostavno. Prestanite sami sebe da diskriminišete, pa lepo na reklamu za auto gume, umesto gole žene, stavite golog muškarca.

Ovo je marketinska agencija uradila bas da bi pokazala kako nema diskriminacije pa cak i muskarci mogu da se slikaju za reklame.


Ovo nije reklama za modeling agenciju koja želi da pokaže kako u njenim redovima ima jadnih i diskriminisanih muškaraca, već reklama za kampanju u kojoj pol radnika nije bitan.

Polovi trebaju da budu ravnopravni a ne jednaki kao sto pokusajvaju ovakvi(e) feministi(iknje) da nametnu


Fali ti argument kojim se potkrepljuje tvrdnja (optužba).

Kako se nikada niko nije pozalio sto u oglasu za posao rudara eksplicitno traze muskarce?


Odgledati film "North Country" iz 2005. sa Charlize Theron.

Ovakvim se clancima vise odmaze nego sto se pomaze emancipaciji zena.


Opet fali argument koji potkrepljuje tvrdnju.


A imas ti neki argument? Koliko sam primetio tvoji postovi i oni sa kojima se slazem a i oni drugi bas nesto ne vrve od argumenata! Sem ako film sa Charlize Theron nije argument u ozbiljnoj aspravi
queeria92 queeria92 10:14 14.09.2008

Re: To sto nema stjuardesa

A imas ti neki argument? Koliko sam primetio tvoji postovi i oni sa kojima se slazem a i oni drugi bas nesto ne vrve od argumenata! Sem ako film sa Charlize Theron nije argument u ozbiljnoj aspravi


Ovo je moj blog i ovde ja odredjujem pravila :)
Pa, ako nećeš da gledaš film, onda čitaj o ženama koje rade u rudnicima Severne Amerike.
madamsosa madamsosa 19:51 14.09.2008

Re: To sto nema stjuardesa

Daj mi reci molim te u kojim tio poslovima postoji kod nas diskriminacija muskaraca, osim u vrticima, i negovanju bolesnih nepokretnih - pretpostavljam da je tesko muskarcu da se zaposli u vrtic, i tesko da se zaposli da neguje nepokretnu zenu od 90 godina. Osim tih, aj mi kazi u kojim se to drugim poslovima kod nas lakse zaposli zena nego muskarac (ne racunajuci pretekcije i partijske veze). Aj navedi mi bar jedan primer.
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 21:01 14.09.2008

Re: To sto nema stjuardesa

Osim tih, aj mi kazi u kojim se to drugim poslovima kod nas lakse zaposli zena nego muskarac (ne racunajuci pretekcije i partijske veze). Aj navedi mi bar jedan primer.

Trbusni ples. Taj posao.
queeria92 queeria92 21:47 14.09.2008

Re: To sto nema stjuardesa

Trbusni ples. Taj posao.


Jok.

AlexDunja AlexDunja 21:48 14.09.2008

Re: To sto nema stjuardesa

Trbusni ples. Taj posao.

ael znas nekog decka da radi taj posao?

ups:)))!!!!
njtf???
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 21:54 14.09.2008

Re: To sto nema stjuardesa

ael znas nekog decka da radi taj posao?

Jok ja.
Znam jednu devojku i to je to.
AlexDunja AlexDunja 21:56 14.09.2008

Re: To sto nema stjuardesa

Znam jednu devojku i to je to.


pa sto pricas kad ti fale informacije???
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 21:59 14.09.2008

Re: To sto nema stjuardesa

@ queeria92
Jok.

Hm, ovo mi bas ne lici na trbusni ples.... Ovaj tvoj vise izgleda kao da je u transu i da igra za tamo nekog boga (vidi znak na celu) ili sta vec....
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 22:05 14.09.2008

Re: To sto nema stjuardesa

pa sto pricas kad ti fale informacije???

Kako fale informacije ? Ma, jel ti stvarno mislis da ima muskaraca koji igraju trbusnjak !!!
AlexDunja AlexDunja 22:13 14.09.2008

Re: To sto nema stjuardesa

Ma, jel ti stvarno mislis da ima muskaraca koji igraju trbusnjak !!!

:)))
pa cekaj, sta bi falilo?
onaj deo sa sabljama bi mogli da izvedu nevidjeno:)
ono sa kandelabrima je suptilnije priznajem,
marame, sedam velova i to,:)
aj neka devojcicama,
ali...moglabih da zamislim, da!
ima sjajnih igraca, veruj!
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 22:29 14.09.2008

Re: To sto nema stjuardesa

ali...mogla bih da zamislim, da!

Pa, mozda zato sto si zena... Mozda zene lakse mogu da zamisle muskarce u svakakvim stvarima.
Meni je recimo lakse da zamislim zenu kako se bavi poslom trbusnog plesa....
AlexDunja AlexDunja 22:41 14.09.2008

Re: To sto nema stjuardesa

Ninoslav Randjelovic
ali...mogla bih da zamislim, da!

Pa, mozda zato sto si zena... Mozda zene lakse mogu da zamisle muskarce u svakakvim stvarima.
Meni je recimo lakse da zamislim zenu kako se bavi poslom trbusnog plesa....

to sto ti zoves trbusnim plesom
je veoma dobro osmisljeno u svakom smislu.
muskarci jesu uvek bili narucioci, konzumenti, i finansijeri
te lepote,
ali:))) zasto da ne?
queeria92 queeria92 22:43 14.09.2008

Re: To sto nema stjuardesa

Ninoslav Randjelovic
@ queeria92
Jok.

Hm, ovo mi bas ne lici na trbusni ples.... Ovaj tvoj vise izgleda kao da je u transu i da igra za tamo nekog boga (vidi znak na celu) ili sta vec....


Dobro.
Evo ti još

http://www.bellydancersharif.com

Kucaj u googletu male belly dancer pa uživaj
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 22:46 14.09.2008

Re: To sto nema stjuardesa

Kucaj u googletu male belly dancer pa uživaj

okey dokey !
:)))
ne.nevena ne.nevena 08:48 15.09.2008

Re: To sto nema stjuardesa

madamsosa
Daj mi reci molim te u kojim tio poslovima postoji kod nas diskriminacija muskaraca, osim u vrticima,


samo da napomenem da u vrticima u gornjem milanovcu rade i muskarci. i to vrlo lepo rade. i vrlo su simpaticni.
vracarac92 vracarac92 08:51 15.09.2008

Re: To sto nema stjuardesa

Osim tih, aj mi kazi u kojim se to drugim poslovima kod nas lakse zaposli zena nego muskarac

Kabinsko osoblje u avionima, sekretarice, šalterski službenici, porno glumci, veći deo bankarskih poslova, hostese, maseri....
vishnja92 vishnja92 09:57 13.09.2008

prvo,

deltoidi su mladji i nisu toliko blesavi da sire ruke pa da im se zarozavaju odela;
drugo - jedan pogresio formacijsko mesto :)
trece - sta to, kvragu, gledaju?
Goran Vučković Goran Vučković 10:00 13.09.2008

Svetlo

Svetlo je potpuno blesavo - svetlo je iza njih a lica im sijaju kao da je izvor svetla odozdo...
sentinel26 sentinel26 12:09 14.09.2008

Sveto slovo

Alfa, Beta, Gama, Delta
To su naša slova sveta

Alfa uški jašu muški
Beta ovce troše novce

Gama društvo na G-omili
Na lovu se napalili

Delta nam je slovo sveto
Stradalište naše kleto

Ko ga dira motku svira
Ko ga pipne govno štipne

Ko ga psuje, krvcu pljuje
Ko ga ljubi bijeli mu zubi.
……….

S.26.
vishnja92 vishnja92 10:01 13.09.2008

setila sam se!

"minimalan otpor vetra".
to je pogresno.

a setila sam se i sta gledaju. traze Mirzu.
malanka malanka 10:03 13.09.2008

Orlovi rano lete!

Ove ptice nemaju kljun!
queeria92 queeria92 10:06 13.09.2008

Ja bih želeo da mi ovo jato....

....nadam se uspešnih, bogatih i kuratih goluba padne na jagode!

Kiss
Boban
man ray loves me man ray loves me 10:49 13.09.2008

Re: Ja bih želeo da mi ovo jato....

they're swallows.
dragan7557 dragan7557 10:51 13.09.2008

Re: Ja bih želeo da mi ovo jato....

queeria92
....nadam se uspešnih, bogatih i kuratih goluba padne na jagode!

Kiss
Boban
A nada sve Kiparskih Ofshore.
padne pod udar Revizorske kuće a onda istražnih organa.
sentinel26 sentinel26 11:08 13.09.2008

Re: Ja bih želeo da mi ovo jato....

dragan7557
queeria92
....nadam se uspešnih, bogatih i kuratih goluba padne na jagode!
KissBoban
A nadasve Kiparskih Ofshore.
padne pod udar Revizorske kuće a onda istražnih organa.
Prijatelju, nijeste valjda mislili na Deloit i Tuš?
Ja bih to obrnutim redom, prvo da udju istražni organi, blokiraju račune, narede popis imovine, a poslije pozovu neku neutralnu revizorsku kuću. A u "Deloit i Tuš-DeeS" takodje treba da udju istražni organi.


dragan7557 dragan7557 13:25 13.09.2008

Re: Ja bih želeo da mi ovo jato....

sentinel26
dragan7557
queeria92
....nadam se uspešnih, bogatih i kuratih goluba padne na jagode!
KissBoban
A nadasve Kiparskih Ofshore.
padne pod udar Revizorske kuće a onda istražnih organa.
Prijatelju, nijeste valjda mislili na Deloit i Tuš?
Ja bih to obrnutim redom, prvo da udju istražni organi, blokiraju račune, narede popis imovine, a poslije pozovu neku neutralnu revizorsku kuću. A u "Deloit i Tuš-DeeS" takodje treba da udju istražni organi.



Prijatelju,
naravno da nisam.
Ova asociacija firme poznate pod nazivom (globalnim) Deloite ,Touche i Tohamatsu (japanski Admiral Nobuzo Tohamatsu) a posebno deo Deloitte CEE (stoji za Centralna i Istočna Evropa ) u koju spada i Deloitte Serbia je Posebna Bajka ili Horor za koji je potrebno samo za uvod u početak istraživanja enormno mnogo vremena.
Ako ti pričinjava zadovoljstvo prošetaj malo Internetom.

Kako sama ' firma' navodi : zapošljvamo 165.000 u 140 država što bi se reklo vojnim rečnikom Jedan Puk po državi???!!!! Kakve misliš da su šanse nekog nacionalnog tužioca prema Armadi Admirala & Co.
Poređenja radi čini mise da Državna Revizorska Kuča (koja sedi u sobčetu u skupšti) treba da zaposli 89 Revizora ??? Reči Patrijarha " ovo nije država, ovo je razbojnička pećina " možda se najbolje daju ovde primeniti.U svakom slučaju deo firme koji spominješ je u potpunosti naša kuća i resortira (kako sami pišu na svom sajtu) pod grupaciju koju nazivaju Adria Region na čelu sa Mike Barington CEO DCE
Office Managing Partner Miloš Macura iz Ekonomskog Instituta prešao u Deloitte 1991. OstalU bratiju "nezavisnih Adria Region" čine Partneri: Srđan Petrović, Miroslav Tončić, Vladimir Poznanić, Nada Suđić i Željko Mijović.

Vizija :
Deloitte delivers measurable value to our client trrough a global network of diverse profesionals who bring unmatched depth & breadth of expertise ???
" In the past, Deloitte member firms have focused on achieving size,scale and global reach.....
Our member firms (!), partners ..........
Dva glavna partnera Deloite Adria Region su Miloš Macura (Office Managing Partner for the Adria Region i
Srđan Popović Parner in Charge and leader of Tax practice in Adria Region
izvor : Deloite Serbia Internet stranice.

Što se prmedbe tiče da bi istražni organi trebali da uđu u Deloitte Serbia, ja mislim da istražni organi iz ove member Firme, ne bi trebalo ni da izlaze sve do završetka istrage a i kasnije jer korov nije lako uništiti.
pozdrav,
dragan7557





































sentinel26 sentinel26 14:22 13.09.2008

Re: Ja bih želeo da mi ovo jato....

dragan7557
....Što se prmedbe tiče da bi istražni organi trebali da uđu u Deloitte Serbia, ja mislim da istražni organi iz ove member Firme, ne bi trebalo ni da izlaze sve do završetka istrage a i kasnije jer korov nije lako uništiti.
pozdrav,dragan7557
Ovo su oni što su nas (i Ruse) usrećili sa novom procjenom vrijednosti NIS-a, tek poslije priznanja velike sramote.

Prijatelju, ja mislim da bi za presijecanje pupčane vrpce bezakonja trebala samo volja javnog tužilaštva, a istražni organi bi stvarno imali šta da rade u ovoj kući i "njenim isturenim" filijalama u podužem periodu.
Njihovo "predstavništvo" u poznatoj političkoj stranci je takodje zrelo za rešetke.

Za ovakav korov je potrebna veoma jaka kiselina.

Ova firma se javno hvali da je izvršila radnju zakonom zabranjenu čak i na brdovitom Balkanu. Zakoni na koje se pozivaju dok pišu izveštaje se na "njih" ne odnose, oni imaju "zakonsku eksteritorijalnost".

A što se tiče Državne revizorske "kućice", pa tamo su sjedili neki koji misle da je "revizija" operacija, kao kada revidirate od "za" do "protiv" Staljina.
Svi imaju članske karte političkih stranaka od kojih nijedna nije zainteresirana da to konačno i počne da radi.

One koji su s kalašnjikovima zasjeli na (trezorima) narodnim novcima, ne možemo išćerati filmskim dimom.

Pozdrav.

dragan7557 dragan7557 16:19 13.09.2008

Re: Ja bih želeo da mi ovo jato....

Prijatelju, ja mislim da bi za presijecanje pupčane vrpce bezakonja trebala samo volja javnog tužilaštva, a istražni organi bi stvarno imali šta da rade u ovoj kući i "njenim isturenim" filijalama u podužem periodu.


Bojim se da kod ovih koji se nazivaju " Big Four" auditors nacionalni tužioci ne pomažu evo i zbog čega:

Big $ ili Big Four are the four largest international and professional serviciesaccountanci firms, which handle the vast majority of audits for publicly traded companies
Deloitte Touche Tohmatsu (1) Ravenues $ 27.4 bn Employes 165.000
Pricewaterhouse Coopers (2) Ravenues $ 25.2 bn Employes 146.700
Ernst & Young (3) Ravenues $ 21,1 bn Employes 130.000
KPMG (4) Ravenues $ 19,8 bn Employes 123.000

Legal structure
None of the Big Four accounting firms is single firm. Each is a network of firms owned and managed indipendently which have entered into agreements with other member firms in the network to share a common name, brand and quality standards.
Each network has established an entity to co-ordinate the activities of the network. In two cases (KPMG and Deloitte ), the co-ordinating etity is Swiss, and in two cases (Pricewaterhouse and Ernst & Young) the co-odinating entity is UK limited company. Those entities do not themselfs practise accountancy, and do not own or conrol the member firm.

In most cases each member firm practises in a single country ( u ovom slučaju Srbija), and is structured to complay with regulatory environment in that country. Po ovom osnovu je moguće mešanje nacionalnog javnog tužioca SRBIJE) U MEŠETARENJE OVIH FIRMI koje kao što se iz gornjeg vidi niti su nezavisne (videti Enron, ili Simens skandale ima i drugih) te poverenje u ove firme (nacionalni karakter i vlasništvo su domaća mešetarija) je zasnovano isključivo na tvrdnji gazda ovih firmi koje isti mogu a ne moraju da poštuju (vidi deo o coordinirajućim telima).
Zakoni na koje se pozivaju dok pišu izveštaje se na "njih" ne odnose, oni imaju "zakonsku eksteritorijalnost".

Ovo je netačno jer se zakonska ksteritorijalnost ne vidi iz legalne strukture kao što uje gore precizirano.
Onaj ko ovo tvrdi ili svesno laže ili je firma registrovana kao Offshore (Kipar, Caiman and others) u kome slučaju još uvek podleže nacionalnim autoritetima što proizilazi iz gornjeg statementa : each member firm practises in a single country, and is structured to comply with regulatory enviroment ( u skladu sa domaćim zakonodavstvom) in that coutry. Priče o eksteritorijalnosti su za naivnu malu decu koje su moguće izgleda samo u Srbiji gde se svaka budalaština prihvata kao istina, osobito kada su pare u pitanju.
Prijatelju, ja mislim da bi za presijecanje pupčane vrpce bezakonja trebala samo volja javnog tužilaštva,

Od ovoga (nezavisno sudstvo i tripartitnost vlasti : zakonodavna, izvršna i sudska) smo udaljeniji nego za vreme turke carevine kada se znalo ko je gazda i kako se oporezuje a bogami bilo i fiskalno zakonodavstvo.
Obrati pažnju na legalnu (ZAKONSKU) strukturu u vezi sa navedenim idiotizmima u vezi sa obmanom zvanom eksteritorijalnost jer ovo samo po sebi može da bude kvalifikovano kao kriminalno delo.
dragan7557
sentinel26 sentinel26 17:24 13.09.2008

Re: Ja bih želeo da mi ovo jato....

dragan7557
....Od ovoga (nezavisno sudstvo i tripartitnost vlasti : zakonodavna, izvršna i sudska) smo udaljeniji nego za vreme turke carevine kada se znalo ko je gazda i kako se oporezuje a bogami bilo i fiskalno zakonodavstvo.
Obrati pažnju na legalnu (ZAKONSKU) strukturu u vezi sa navedenim idiotizmima u vezi sa obmanom zvanom eksteritorijalnost jer ovo samo po sebi može da bude kvalifikovano kao kriminalno delo.
dragan7557

Prijatelju ja sam riječ "eksteritorijalnost" stavio u navodnike, to nije njihova tvrdnja nego se oni tako ponašaju.

Na istu sam stavio akcenat jer je bi to za mene bilo sasvim dovoljno da u njihove "srpske" filijale uvedem pun autobus inspektora.
Oni nijesu ispoštovali propise niti jedne jedine evropske države (uključujući i Izrael). Bilo koja od njih može da ih nagazi ako hoće.
Upravo su meni stručnjaci iz Izraela pokazali "rentgen naočare" za vidjenje i u njihovom mraku. Dosta dugo sam sa njima radio i primjenjivao američki GAP umjesto MRS i zato što se teško kombinuje sa "nacionalnim" zakonodavstvom pa se lakše vide njihove vratolomije.

Znam gdje se nalaze dokazi za ova prva dva "giganta" koji žare i pale u cijeloj Evropi i šire, a naročito u zemljama "Istočnog bloka" i "Južnog kraka".

Pozdrav.

dragan7557 dragan7557 21:33 13.09.2008

Re: Ja bih želeo da mi ovo jato....

sentinel26
dragan7557
....Od ovoga (nezavisno sudstvo i tripartitnost vlasti : zakonodavna, izvršna i sudska) smo udaljeniji nego za vreme turke carevine kada se znalo ko je gazda i kako se oporezuje a bogami bilo i fiskalno zakonodavstvo.
Obrati pažnju na legalnu (ZAKONSKU) strukturu u vezi sa navedenim idiotizmima u vezi sa obmanom zvanom eksteritorijalnost jer ovo samo po sebi može da bude kvalifikovano kao kriminalno delo.
dragan7557

Prijatelju ja sam riječ "eksteritorijalnost" stavio u navodnike, to nije njihova tvrdnja nego se oni tako ponašaju.

Na istu sam stavio akcenat jer je bi to za mene bilo sasvim dovoljno da u njihove "srpske" filijale uvedem pun autobus inspektora.
Oni nijesu ispoštovali propise niti jedne jedine evropske države (uključujući i Izrael). Bilo koja od njih može da ih nagazi ako hoće.
Upravo su meni stručnjaci iz Izraela pokazali "rentgen naočare" za vidjenje i u njihovom mraku. Dosta dugo sam sa njima radio i primjenjivao američki GAP umjesto MRS i zato što se teško kombinuje sa "nacionalnim" zakonodavstvom pa se lakše vide njihove vratolomije.

Znam gdje se nalaze dokazi za ova prva dva "giganta" koji žare i pale u cijeloj Evropi i šire, a naročito u zemljama "Istočnog bloka" i "Južnog kraka".

Pozdrav.



OK. mene je zbunilo
Zakoni na koje se pozivaju dok pišu izveštaje se na "njih" ne odnose, oni imaju "zakonsku eksteritorijalnost".

te sam možda trebao da tražim razjašnjenje.
Uzgred budi rečeno mreža je aždaja sa nacionalnim glavama koja se predstavlja kao multinacionali gigant što ona u stvari nije kada se na svaku glavu stavi nacionalno obeležje koje joj pripada.
dragan7557
sentinel26 sentinel26 10:10 14.09.2008

Re: Ja bih želeo da mi ovo jato....

dragan7557
OK. mene je zbunilo
Zakoni na koje se pozivaju dok pišu izveštaje se na "njih" ne odnose, oni imaju "zakonsku eksteritorijalnost".

te sam možda trebao da tražim razjašnjenje.
Uzgred budi rečeno mreža je aždaja sa nacionalnim glavama koja se predstavlja kao multinacionali gigant što ona u stvari nije kada se na svaku glavu stavi nacionalno obeležje koje joj pripada.
dragan7557

Upravo to, onda bi odmah izgubili deo poslova, a "potpuno povjerenje" bi bar malo ustupilo mjesta podozrenju.

Njihovi "stranački ambasadori" su upravo zaduženi da paze na skrivanje tog lažnog identiteta, naravno ne rade to besplatno.

I ja ponekad, zbog skraćivanja teksta postanem nejasan.
Pozdrav.
adam weisphaut adam weisphaut 10:11 13.09.2008

Drugi deltoid

s desna je pljunuti Goran Ješić.
man ray loves me man ray loves me 10:48 13.09.2008

merčendajzing

Nisam znala da Delta radi merčendajzing.
Inace, nista im ne visi nadole. Verovatno su ih snimali kako leze na podu.
A imam i osecaj kao da se jedan tip pojavljuje vise puta.
dragan7557 dragan7557 13:32 13.09.2008

Re: merčendajzing

Nisam znala da Delta radi merčendajzing.

Kako neko može da radi neki posao čije naziv nezna čak ni da pravilno napiše???
Menađerisanje je bolji izraz za ovakav " PROFESIONALIZAM "

dragan7557
Ana Pak Ana Pak 10:49 13.09.2008

...

nema zena
man ray loves me man ray loves me 10:51 13.09.2008

Re: ...

congrats. you got it.
queeria92 queeria92 10:59 13.09.2008

Re: ...

Tačno tako... Nema žena.
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 11:02 13.09.2008

Re: ...

Tačno tako... Nema žena.

Heeeeej, pa rekoh to odma.
Ali, nisi skapirao, znaci ?
dolybell92 dolybell92 11:07 13.09.2008

Re: ...

Tačno tako... Nema žena.


U ovom jatu one nema šta da traže...
toliko luda nije ni jedna.
queeria92 queeria92 11:15 13.09.2008

Re: ...

Ninoslav Randjelovic
Tačno tako... Nema žena.

Heeeeej, pa rekoh to odma.
Ali, nisi skapirao, znaci ?


Skapirao. Ali su stjuardese mahom ženske osobe koje uslužuju, preneseno na kompaniju to bi bile sekretarice.
Da si rekao da nema ženskih putnica letačica... to bi bilo nešto drugo... Zato sam te diskvalifikovao
adam weisphaut adam weisphaut 11:16 13.09.2008

?

Kad smo kod nedostatka žena, a gde je Milka?
nebojsam92 nebojsam92 11:22 13.09.2008

Re: ?

adam weisphaut
Kad smo kod nedostatka žena, a gde je Milka?

queeria92 queeria92 11:25 13.09.2008

Re: ?

Kad smo kod nedostatka žena, a gde je Milka?


Ona leti na metli... Ovo je više Superman style :)
adam weisphaut adam weisphaut 11:34 13.09.2008

Ali stvarno, nema je nigde...

nebojsam92 nebojsam92 11:35 13.09.2008

Re: ?

queeria92
Kad smo kod nedostatka žena, a gde je Milka?

Ona leti na metli... Ovo je više Superman style :)


Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 11:53 13.09.2008

Re: ...

Zato sam te diskvalifikovao

Jes' tako. U pravu si.
Pozdrav !
dragan7557 dragan7557 13:35 13.09.2008

Re: ?

Kad smo kod nedostatka žena, a gde je Milka?

Sa common Serbian aftername Forcan ????????
dolybell92 dolybell92 11:05 13.09.2008

Delta ja to

Deltino onto, ne jato....i uostalom gde je tu Δ ?
Desno krilo veći broj činilaca ....asimetrija

Sve što leti mora kad -tad da se nađe na zemlji,
(ukoliko ne uzleti k'o Ikar?) pitam se kako li će ovo da sleti ?
Zajedno ili pojedinačno, u svakom slučaju - slobodnim padom...kako se vidi
lajko_trinidad lajko_trinidad 11:27 13.09.2008

ne odgovara realnosti

uz krilaticu "uspeh nema alternativu"
bolje bi išla slika iste nasmejane gomile mladih menadžera
(i menadžerki pardon)
kako gaze preko gomile leševa
u pokušaju da dodirnu ispruženu ruku
svemogućeg M čija svetlost ih obasjava sa ispruženog prsta
kao na onom plafonu koji je nacrtao onaj Kakoseonozvaše u onoj kapeli negde u Italiji
queeria92 queeria92 12:00 13.09.2008

Re: ne odgovara realnosti

svemogućeg M čija svetlost ih obasjava sa ispruženog prsta


Uh, ljubi te Mikelanđelo :)
dragan7557 dragan7557 13:41 13.09.2008

Re: ne odgovara realnosti

Uh, ljubi te Mikelanđelo :)

Koji ima dva ???
Buonaroti i di Karavađo koga ja preferiram
dragan7557
nebojsam92 nebojsam92 11:39 13.09.2008

deltino jato

Dr M Dr M 11:39 13.09.2008

MiMi(s)krija

Meni izgleda da ima nekoliko nelogicnosti.

Jato je karakteristicno za ponasanje ptica selica. Deltino jato nema nameru da se seli.

Sa druge strane, ptice grabljivice ne formiraju jato, kruze pojedinacno, dok ne lociraju plen. U Deltinom slucaju, plen je vec lociran.

Lesinari se grupisu na predmetu interesovanja, ali pojedinacno.
Na slici fali mapa predmeta interesovanja-koju svi nosimo u srcu-bez obzira na nedostajuce procente.

queeria92 queeria92 11:56 13.09.2008

Re: MiMi(s)krija

Jato je karakteristicno za ponasanje ptica selica. Deltino jato nema nameru da se seli.


Nažalost :((


Sa druge strane, ptice grabljivice ne formiraju jato, kruze pojedinacno, dok ne lociraju plen. U Deltinom slucaju, plen je vec lociran.


Lepo si ti to primetio
vishnja92 vishnja92 12:43 13.09.2008

e necu

vise ovako da se igram.

prvo, ti si pitao sta nije u redu sa slikom. nisi pitao sta nije u redu sa 'deltom'.
moje ekstraograniceno licno iskustvo mi je reklo da su deltoidi (bar oni koje sam ja sretala) mahom muskog pola (i to mladji od ovih na slici).

drugo, ja sam imala veoma ozbiljnu ideju da se autorodnodiskriminisem tako sto cu prestati da radim jer ministarstvo prosvete nece da mi cuva decu. nisam jer nam treba moja plata.

svasta mora u ovoj drzavi da se uradi pre nego sto se stigne do ovih reklama. ako pocnem da nabrajam nece da valja.
queeria92 queeria92 12:48 13.09.2008

Re: e necu

Nabrajaj sestro slatka, nabrajaj.
dragan7557 dragan7557 13:45 13.09.2008

Re: e necu

vise ovako da se igram.

prvo, ti si pitao sta nije u redu sa slikom. nisi pitao sta nije u redu sa 'deltom'.

U pravu ste. trebao je da pita šta nije u redu sa nama koji ovo trpimo i još i najskuplje na Balkanu plaćamo???
dragan7557
man ray loves me man ray loves me 12:57 13.09.2008

malo skretanje s teme

Kad smo vec kod efikasnosti organizacija za smanjenje diskriminacije, pre par nedelja je u blicu bila ona dosta uznemiravajuca vest o dva Roma, apparantly gay, koji su u ocajanju pokusali zajednicko samoubistvo na mostu - smrt im je ocigledno draza od sikaniranja.
Da li je neko razgovarao sa njima, i sta uopste organizacije mogu da urade u takvom slucaju?
queeria92 queeria92 13:00 13.09.2008

Re: malo skretanje s teme

Još jedan slučaj:

12. septembar 2008. | Blic

Uhapšeni zbog ucenjivanja gej mladića

KRAGUJEVAC - Istražni sudija Opštinskog suda Biljana Stevanović odredila je juče pritvor za Gorana D. (29) i Sašu V. (29) iz Kragujevca zbog sumnje da su tokom leta ove godine ucenjivali svog poznanika homoseksualca.

Oni će naredne dane provesti iza rešetaka kako ne bi uticali na svedoke. Kako se navodi u krivičnoj prijavi policije, Goran D. i Saša V. ucenili su svog vršnjaka, preteći mu da će njegovoj porodici reći za njegove homoseksualne sklonosti ukoliko im ne da novac. On je zato u toku jula i avgusta ove godine u više navrata dao ukupno 100.000 dinara, a kada više nije imao novca, prijavio ih je policiji.

Kako saznajemo u sudu, jedan od dvojice uhapšenih Kragujevčana je do sada već bio osuđivan zbog raznih krivičnih dela, a oštećeni još nije dao izjavu pred sudom.


07. septembar 2008. | ALO!

Seča vena u ljubavnom trouglu

Dragan S. (30) i Senad B. (32) gotovo sinhronizovano su prerezali juče vene u pokušaju da svako sebi oduzme život zbog ljubavnih problema.

Incident se dogodio oko 17.30 na početnoj stanici linije 26, u Dunavskoj ulici na Dorćolu pred brojnom publikom, koja je u neverici gledala razrešenje bizarnog ljubavnog trougla.

Kao i u svakoj dobroj ljubavnoj priči, i ovde je postojala fatalna žena. Sanela, koja je u vezi sa Draganom već više od mesec dana, optužila je svog momka da ima seksualne odnose sa Senadom koji važi za transvestita. Da bi joj dokazao svoju vernost i neosnovanost optužbi, Dragan je seo na stepenište do stanice, izvukao žilet i počeo sebi da seče vene. Senad, za koga prijatelji kažu da je zaljubljen u Dragana, seo je do njega, odnekud pronašao komad stakla i zarezao sopstvenu podlakticu.

Ovaj bizarni ritual, u kome je Dragan pokušavao teatralno da oduzme sebi život zbog Sanele, a Senad zbog Dragana, trajao je pola sata. Za to vreme, ljudi su u potpunom šoku i neverici pratili šta se dešava, sve do momenta dok im se ne pojavi prevoz.

Malo je falilo da ovaj ljubavni trougao zadesi tragična sudbina, slična onima u književnim klasicima, da zaljubljeni transvestit nije zaustavio razularenog Dragana u pokušaju da se baci sa mostića, direktno na Dunavsku kojom tutnje pretovareni kamioni. Srećom, policija je napokon stigla, a njih dvojica prebačeni su u Urgentni centar. Prema poslednjim informacijama, oni nisu životno ugroženi i imaju šansu da izglade ljubavne probleme.
man ray loves me man ray loves me 13:08 13.09.2008

Re: malo skretanje s teme

da li queerija ima neki counseling, da li pokusava da ode da razgovara sa ljudima, jel to uopste efikasna taktika? u blicu su se svi komentatori podsmevali samoubistvu, i to sve citirajuci klasike srdjana dragojevica. kad sam im skrenula paznju da bas zato postoje gej parade, da se utice na svest ljudi da se takve stvari ne desavaju, they didn't quite get it.
queeria92 queeria92 14:01 13.09.2008

Re: malo skretanje s teme

da li queerija ima neki counseling, da li pokusava da ode da razgovara sa ljudima, jel to uopste efikasna taktika?


To je nešto što nije u opisu našeg delovanja. To rade neke druge organizacije...
aquariusoptimist aquariusoptimist 22:58 13.09.2008

Re: malo skretanje s teme

queeria92
Još jedan slučaj:12. septembar 2008. | BlicUhapšeni zbog ucenjivanja gej mladićaKRAGUJEVAC - Istražni sudija Opštinskog suda Biljana Stevanović odredila je juče pritvor za Gorana D. (29) i Sašu V. (29) iz Kragujevca zbog sumnje da su tokom leta ove godine ucenjivali svog poznanika homoseksualca.Oni će naredne dane provesti iza rešetaka kako ne bi uticali na svedoke. Kako se navodi u krivičnoj prijavi policije, Goran D. i Saša V. ucenili su svog vršnjaka, preteći mu da će njegovoj porodici reći za njegove homoseksualne sklonosti ukoliko im ne da novac. On je zato u toku jula i avgusta ove godine u više navrata dao ukupno 100.000 dinara, a kada više nije imao novca, prijavio ih je policiji.Kako saznajemo u sudu, jedan od dvojice uhapšenih Kragujevčana je do sada već bio osuđivan zbog raznih krivičnih dela, a oštećeni još nije dao izjavu pred sudom.07. septembar 2008. | ALO!Seča vena u ljubavnom trougluDragan S. (30) i Senad B. (32) gotovo sinhronizovano su prerezali juče vene u pokušaju da svako sebi oduzme život zbog ljubavnih problema.Incident se dogodio oko 17.30 na početnoj stanici linije 26, u Dunavskoj ulici na Dorćolu pred brojnom publikom, koja je u neverici gledala razrešenje bizarnog ljubavnog trougla.Kao i u svakoj dobroj ljubavnoj priči, i ovde je postojala fatalna žena. Sanela, koja je u vezi sa Draganom već više od mesec dana, optužila je svog momka da ima seksualne odnose sa Senadom koji važi za transvestita. Da bi joj dokazao svoju vernost i neosnovanost optužbi, Dragan je seo na stepenište do stanice, izvukao žilet i počeo sebi da seče vene. Senad, za koga prijatelji kažu da je zaljubljen u Dragana, seo je do njega, odnekud pronašao komad stakla i zarezao sopstvenu podlakticu.Ovaj bizarni ritual, u kome je Dragan pokušavao teatralno da oduzme sebi život zbog Sanele, a Senad zbog Dragana, trajao je pola sata. Za to vreme, ljudi su u potpunom šoku i neverici pratili šta se dešava, sve do momenta dok im se ne pojavi prevoz.Malo je falilo da ovaj ljubavni trougao zadesi tragična sudbina, slična onima u književnim klasicima, da zaljubljeni transvestit nije zaustavio razularenog Dragana u pokušaju da se baci sa mostića, direktno na Dunavsku kojom tutnje pretovareni kamioni. Srećom, policija je napokon stigla, a njih dvojica prebačeni su u Urgentni centar. Prema poslednjim informacijama, oni nisu životno ugroženi i imaju šansu da izglade ljubavne probleme.


Prosto je neverovatno da na ova dva slucaja niko nije obratio nikakvu paznju. Sem senzacionalistickih napisa u petparackim novinama, koje podizu citanost nasladjujuci se tudjim nesrecama (zbog cega i jesu petparacke), nije bilo nikakve druge reakcije.
Ili je meni promaklo, ispravite me ako gresim.

Pitam: da li shvatate koliko su uzasne sudbine ove nekolicine?
Da ovaj mladi kragujevcanin nije ziveo u panicnom strahu da ce biti otkriven u provinciji kakva je KG, da li bi placao blackmail (u ko zna kakve se dugove uvalio), a sada ce njegova TAJNA biti poznata celoj carsiji pa i porodici? U BG mozete biti anonimni, u palanci kakav je KG ne.
Shvatate li kakav ce sad njegov zivot da bude u KG? Pravi pakao!!
A zivoti ova dva Roma su dvostruko ...unisteni: kao Romi i kao homosi.
Moze li biti gore situacije?

Priznajem da me je akcija policije istinski obradovala. Do pre nekog vremena, svi se jos uvek secamo, kad se gay obrati policiji za pomoc, bilo je : tako ti i treba kad si peder.
Krugolina Borup Krugolina Borup 13:00 13.09.2008

Krugolina evocira uspomene

Jednom prilikom sam pisao Ministarstvu za rad i socijalna pitanja s pitanjem da li se iko ikada pozvao na član 18. Zakona o radu koji zabranjuje diskriminaciju.


Kad sam onomad ostala u drugome stanju, a da pri tome sam bila privremeno nezaposlena, zbog zarad državnog monopola nad porađanjem trudnih žena, morala sam se prijaviti na Zavod za nezaposlene, a sve isključivo radi dobijanja zdravstvene knjižice (ostale mi njihove povlastice apsolutno nisu trebale).

Kad, svaki drugi dan, oni mene sa Zavoda zovu telefonom i nude nekakve poslove. A u to doba se pojavilo i ono čuveno: ako odbiješ tri ponude za posao, skinuće te s evidencije nezaposlenih.

Druga ponuda koju sam za posao dobila, bila je u Ministarstvu za rad i socijalna pitanja. Prošla sve testove, prošla sve provere, došlo vreme da me zaposle, čoveče! (Plata fenomenalna: 12.000 dinara, a pričamo o 2003. godini). Ja se mislim - da li da im kažem da sam trudna ili ne? Oduvek mi je to bilo odvratno - ostaneš u drugom stanju, pa navrat nanos tražiš neko zaposlenje, kako bi bio nekome na grbači. U jednoj privatnoj firmi u kojoj sam prethodno radila, vlasnici su izdržavale 4 trudnice - sve četiri su konsekutivno bile primljene na mesto sekretarice, i nakon 2 meseca otišle na trudničko.

Rešim se ja da im kažem, jer je gospoja koja me je zapošljavala bila puna priče o tome kako ću - maltene - da vodim novo odeljenje koje ima za cilj korespondenciju sa strancima i štatijaznam... Bilo mi glupo da ih dovedem u situaciju u kojoj ću, taman kad se oformi nešto novo, ja reći: odo ja na porodiljsko, i ostaviti ih nespremne da se preko noći snalaze.

Kad - ne lezi vraže... čim sam ja to gospoji rekla... ponuda za posao povučena. "Znate, hvala vam na iskrenosti, ali i ja moram da budem iskrena. Nama treba neko za koga smo sigurni da neće morati da odsustvuje s posla."

Kome sam ja, dragi queeria, njih trebala da tužim za (po)rodnu diskriminaciju, a sve po tački 18 Zakona protivu diskriminacije? Jel' njima samima?
queeria92 queeria92 13:05 13.09.2008

Re: Krugolina evocira uspomene

Krugolina, ti to sve izmišljavaš!!! Ja tebi ništa ne verujem... Nisu oni takvi!!!

Imaš sreće te ti nisu ponudili abortus, pa na posao.
Krugolina Borup Krugolina Borup 13:14 13.09.2008

Re: Krugolina evocira uspomene

Imaš sreće te ti nisu ponudili abortus, pa na posao.


Čudo, stvarno, s obzirom da je u istom ministarstvu lociran i onaj savet za borbu protiv bele kuge, nije li?
deberzerak deberzerak 13:01 13.09.2008

diskriminacija

Ne samo da na reklamama nema zena, vec nema ni crnaca, roma, azijata pa cak nema nijednog homoseksualca u odelu duginih boja.

Nego kad smo vec kod diskriminacije, da li je jos neko sem mene cuo da je u Delti zabranjeno sindikalno organizovanje? Ili mozda neko ima drugaciju informaciju?
queeria92 queeria92 13:06 13.09.2008

Re: diskriminacija

Ne samo da na reklamama nema zena, vec nema ni crnaca, roma, azijata pa cak nema nijednog homoseksualca u odelu duginih boja.


Ti baš tražiš dlaku u jajcetu.
vishnja92 vishnja92 13:12 13.09.2008

Re: diskriminacija

Ti baš tražiš dlaku u jajcetu

vala bas :)
pedja, update ti je nevidjeno hiperultrauveseljavajuci :)))))
radilice :)

sta im je ono, stapovi za hokej?
Krugolina Borup Krugolina Borup 13:13 13.09.2008

Re: diskriminacija

sta im je ono, stapovi za hokej?


Tačno to sam i ja pitala, odmah.
man ray loves me man ray loves me 13:14 13.09.2008

Re: diskriminacija

ma jok, crevo od usisivaca.
queeria92 queeria92 13:59 13.09.2008

Re: diskriminacija

sta im je ono, stapovi za hokej?


To su sisaljke :)
Da nam krv sisaju...

Krugolina Borup Krugolina Borup 17:34 13.09.2008

Re: diskriminacija

To su sisaljke :)
Da nam krv sisaju...


))

Ajde sad ozbiljno.
Stvarno, šta im predstavljaju ti štapovi, ja uopšte ne kapiram?
Ima li kakav pčelar u kući da objasni?
NNN NNN 13:21 13.09.2008

Uh...

Baš nije lako tebi ugoditi :)
Inače marketing'n'advertajzing su ovde generalno očajni, zar 90%(i više) reklama nije užasno iritirajuće. Ima vrlo mali % ok reklama, i jedan deo je podnošljiv zahvaljujujući nekom dupetu (koje moze sve da proda, pa čak i sebe).
Krugolina Borup Krugolina Borup 13:23 13.09.2008

Re: Uh...

NNN
Baš nije lako tebi ugoditi :)Inače marketing'n'advertajzing su ovde generalno očajni, zar 90%(i više) reklama nije užasno iritirajuće. Ima vrlo mali % ok reklama, i jedan deo je podnošljiv zahvaljujujući nekom dupetu (koje moze sve da proda, pa čak i sebe).


Seća li se neko reklame za, čini mi se BIP, pivo?
"I majstori imaju dušu."
Promocija alkoholizma na radnom mestu.
deberzerak deberzerak 13:29 13.09.2008

Re: Uh...

Em promocija alkoholizma, em svi majstori belci a nijedan u radnom kombinezonu duginih boja.

Nego, gresim li u vezi delte i sindikalnog organizovanja?
queeria92 queeria92 14:00 13.09.2008

Re: Uh...

Nego, gresim li u vezi delte i sindikalnog organizovanja?


Nek se javi neko iz Delte, pa da nam javi... Ja ne znam.
neny neny 15:36 13.09.2008

dok su

god svi politicki subjekti u jednoj zemlji direktno ili latentno nacionalisticki ,u toj drzavi se ne moze govoriti o bilo kojoj vrsti ravnopravnosti.Jer nacionalizam u svom korenu sadrzi glorifikaciju,viktimizaciju sopstvene nacije,i onda da bi ste sebe podigli nekog morate da spustite.Zato ja ne dozvoljavam i nepristajem na nesto sto se danas naziva 'demokratski,gradjanski' nacionalizam.
Zato da bi se obezbedila mogucnost za ravnopravnost,prvo se mora suzbijati nacionalizam.Jer nemoguce je da vi budete nacionalista i da istinski zelite ravnopravnost,to iako zelite je samo deklarativno.Kada ste nacos vi ne postojite kao jedinka,vi nemate identitet,vec samo identifikaciju sa hordom i harizmatskim vodjom,imate tri prsta,podignutu desnu ruku i to je sve,vi postajete iskljucivo zainteresovani za patnju svoje horde,kako je nekom ko je izopsten to vas uopste ne interesuje,jer postajete rezistentni na tudji bol.,postajete unistitelj
queeria92 queeria92 15:58 13.09.2008

Re: dok su

Da, ja sam više razmišljao da je kapitalizam izvog rodne neravnopravnosti, jer se diskriminacija bilo koje vrste da opravdati tržištem, željom potrošača, većim profitom... Ali tu na scenu mora da stupe demokratski principi koji će braniti ljudska prava od naleta kapitalizma.

Slažem se da nacionalizam podstiče rodnu neravnopravnost, ali u jednom drugom segmentu. Žene se sagledavaju samo kao rađalice, koje moraju da obnove naciju. Tako da se žene percipiraju kao vlasništvo nacije, odnosno muškaraca.
neny neny 16:19 13.09.2008

Re: dok su

Zato svi treba da citaju Marksa i da se obrazuju.On je zaista cudo,kako se samo uzdigao,i kako je znao da u jednoj reci kaze hiljadu misli i resi isto toliko problema,moja omiljena je RELIGIJA JE OPIJUM ZA NAROD,a postoje i mnoge druge upravo i na ovu temu o kojoj ti govoris.
Kada bi se malo vise citao Marksa,a manje nikolaj velimirovic i co. imali bi smo sansu ,ne bismo svakodnevno bajuljali brzinom svetlosti u sveopstu ratnu provaliju!
JJ Beba JJ Beba 16:21 13.09.2008

Re: dok su

1. „Delta DMD“ je odlučila da bi mogla da potroši neke pare na novu reklamnu kampanju

naravno da reklama za deltoide ne mora da ima nikakvog smisla, nikakvo logičko uporište, nikakvu idejnu zasnovanost... njima reklama ni ne treba, te ih baš briga da li im je kampanja idejno utemeljena; zasnovana na nekim istarživačkim podacima ili bilo šta od tga..jednostavno oni su monopolni, zabole ih.....
bolje da su te pare koje su bacili plaćajući agenciju, skupe honore visoke A produkcije, emitovanja dali na zidanje neke bolnice, škole; rekonstrukciju Tašmajdana ili nedajbože podizanje nekog muzeja...vako samo rasipaju okolo naglupe bilborde nizašta...
ima se, može im se
Goran Vučković Goran Vučković 16:29 13.09.2008

Re: dok su

Zato svi treba da citaju Marksa i da se obrazuju.

Marks je mnogo bolji za gledanje.

skyspoter skyspoter 16:25 13.09.2008

evo ostavljam iphone

(cudo bre) da bi se javila na tvoj blog i verujem da ce 99% da me ispljuje na ono sto cu da izjavim dole.
ZA TU REKLAME SU KRIVE ZENE SRBIJE!!!!
jedina razlika izmedju nas i kine u pogledu zenskog offspring je da kina to radi to skoro javno - ubija zensku decu ili ih salje u domove. mi to radimo mnogo suptilnije. marktingom. a ko je iza marketinga?
pa hajde da pocnemo od gradonacelnika beograda.
do we really, really , and i mean really want to be part of EC? HMMMMMMMMMMMMM....
queeria92 queeria92 16:42 13.09.2008

Re: evo ostavljam iphone

ZA TU REKLAME SU KRIVE ZENE SRBIJE!!!!


Ne bih ja to tako grubo rekao, ali postoji tu i velika odgovornost žena. Slično kao što postoji ogromna odgovornost LGBT populacije za homofobiju u društvu, jer ništa ne čine da se protiv nje bore.
deberzerak deberzerak 16:54 13.09.2008

Re: evo ostavljam iphone

jedina razlika izmedju nas i kine u pogledu zenskog offspring je da kina to radi to skoro javno - ubija zensku decu ili ih salje u domove. mi to radimo mnogo suptilnije.


Odlican primer sinofobije obogacene histerijom.

ZA TU REKLAME SU KRIVE ZENE SRBIJE
!!!!

Ma da li je zaista neko kriv za tu reklamu, koja su to prava zenama uskracena u Srbiji, hajde prosvetli me molim te.
bobo92 bobo92 17:05 13.09.2008

Re: evo ostavljam iphone

queeria92
ZA TU REKLAME SU KRIVE ZENE SRBIJE!!!!


Ne bih ja to tako grubo rekao, ali postoji tu i velika odgovornost žena. Slično kao što postoji ogromna odgovornost LGBT populacije za homofobiju u društvu, jer ništa ne čine da se protiv nje bore.


Da li je ogromna odgovornost cigana sto ih diskriminisu u Srbiji?

Dok muskarci ne pocnu da se zalazu za zenska prava, dok hetero gradjani ne pocnu da se zalazu za gay gradjane, dok dominantna rasa ne pocne da da gleda KROZ boju koze, nista se promeniti nece....jer kada se zene bore za zenska prava- to su "neke zenetine sto seru", kada se homoseksualci bore za gay prava-to su "pedercine koje treba pobiti", kada se cigani bore za svoja prava- svi se smeju, etc, etc.
queeria92 queeria92 17:14 13.09.2008

Re: evo ostavljam iphone

jer kada se zene bore za zenska prava- to su "neke zenetine sto seru"


to će im reći i neke žene... fuj one odvratne feministkinje...

kada se homoseksualci bore za gay prava-to su "pedercine koje treba pobiti"


to će reći i neki homoseksualci...

Ne podržavam uljuljkavanje u ulogu žrtve i čekanje da se za prava žena izbore muškarci (ovo stvarno zvuči strašno), za prava homoseksualaca heteroseksualci... Uzmi stvar u svoje ruke...
yanjing yanjing 17:18 13.09.2008

Re: evo ostavljam iphone

Odlican primer sinofobije obogacene histerijom


da nemaju problem verovatno ne bi pokretali akcije tipa care for girls
osim ako nije i china daily postao sinofobican i histerican
bobo92 bobo92 17:23 13.09.2008

Re: evo ostavljam iphone

queeria92


Ne podržavam uljuljkavanje u ulogu žrtve i čekanje da se za prava žena izbore muškarci (ovo stvarno zvuči strašno), za prava homoseksualaca heteroseksualci... Uzmi stvar u svoje ruke...


hehehe

Ne podrzavam ni ja, ali je ocigledno da zrtve ne mogu da se izbore bez pomoci, inace ti ne bi pisao ovaj blog danas, jer bi reklama ocigledno bila "sarenis"
deberzerak deberzerak 17:28 13.09.2008

Re: evo ostavljam iphone

jedina razlika izmedju nas i kine u pogledu zenskog offspring je da kina to radi to skoro javno - ubija zensku decu ili ih salje u domove.


Idi sada i procitaj tekst na tvom linku i reci mi da li kina ubija zensku decu i salje ih u domove, a onda razmisli jos jednom da li je ovo gore napisano odlican primer sinofobije obogacen histerijom.

queeria92 queeria92 17:33 13.09.2008

Re: evo ostavljam iphone

Ne podrzavam ni ja, ali je ocigledno da zrtve ne mogu da se izbore bez pomoci, inace ti ne bi pisao ovaj blog danas, jer bi reklama ocigledno bila "sarenis"


Apsolutno. Ali ovde mahom žrtve ne rade ništa, neke čak i čekaju da neko to uradi umesto njih.
skyspoter skyspoter 17:34 13.09.2008

Re: evo ostavljam iphone

de...whatever:
na osnovu tvog odgovora mogu samo da predpostavim sledece:

1) ako si musko: onda nosis bele pamucne gacice koje ti jos uvek pere mama bez obzira na tvoje godine i fakt da si ozenjen i imas decu
2) ako si zensko: onda imas musko dete kome jos uvek peres bele pamucne gacice bez obzira na detetove godine i da je dete ozenjeno i ima svoju decu
deberzerak deberzerak 17:40 13.09.2008

Re: evo ostavljam iphone

Inace , ne znzam koliko vas za to zna, ali KOnfucije je jos pre oko 2500 godina definisao dva principa kojima bi svi morali da se vode u svom odnosu prema drugim ljudima. Jedan od ta dva principa se moze definisati kao negativan a drugi kao pozitivan princip.

Negativan: Ne cini drugome ono sto ne bi da drugi cine tebi.
Pozitivan: Cini drugome ono sto bi zeleo da drugi cini tebi.

Ova dva principa su sveobuhvatna i vrlo primenljiva u svakoj situaciju ali samo ako prihvatite da su :
zene-ljudska bica
muskarci-ljudska bica
homoseksualci-ljudska bica
romi-ljudska bica
crnci-ljudska bica
azijati-ljudska bica
tj . da je covek covek nebitno od seksualnog opredeljenja ili boje koze.


Krugolina Borup Krugolina Borup 17:42 13.09.2008

Re: evo ostavljam iphone

Ova dva principa su sveobuhvatna i vrlo primenljiva u svakoj situaciju ali samo ako prihvatite da su :
zene-ljudska bica
muskarci-ljudska bica
homoseksualci-ljudska bica
romi-ljudska bica
crnci-ljudska bica
azijati-ljudska bica


pušači-ljudska bića

skyspoter skyspoter 17:45 13.09.2008

Re: evo ostavljam iphone

zalosno je da niko nije odgovorio na drugi deo moje poruke

mi to radimo mnogo suptilnije. marktingom. a ko je iza marketinga?
pa hajde da pocnemo od gradonacelnika beograda

mora da nam je MNOGO DOBRO....

deberzerak deberzerak 17:47 13.09.2008

Re: evo ostavljam iphone

pušači-ljudska bića


To se cesto zaboravlja u danasnej vreme. Vrlo je popularno shvatanje pusac=samoubica, tj . we dont give a damn. To nam je Strongi lepo objasnio pre neki dan.
Krugolina Borup Krugolina Borup 18:00 13.09.2008

Re: evo ostavljam iphone

To nam je Strongi lepo objasnio pre neki dan.


Gde?
Šta?
Opet sam nešto propustila...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana