I jesam frustriran

jaksa scekic RSS / 15.09.2008. u 21:43

  Na Dan demokratije Srbiji su nametnuta dva nesporazuma. I bizarne li  simbolike, oba dolaze iz iste zemlje-Holandije. Njihov ministar inostranih dela ostao je dosledan (prikovan odlukom parlamenta) “Aut Mladic-Aut nihil”. Nista nije vredelo sto se (kako polako “curi” iz Brisela)  Serz Bramerc svojski trudio da objasni da je ne samo “pazljiv” optimista,vec i nesto malo vise.
Cinicno  zvuci opravdanje  holandskog ministra koji je iza zatvorenih vrata rekao:”Ali mi trazimo Mladica,za Karadizca nismo ni pitali, a ni trazili”.
Mala je vajda sto holandski ambasadori sirom sveta ubedjuju da je to cisto “unutrasnje” pitanje Holandije,i da je njih (sve su izjave “off the record” ) sramota sto su Holandjani jer to sto se desilo u Srebrenici i kako su regovali vojnici iz te zemlje je vise nego sramno.
Izostala je pomoc Velike Britanije(gle zasto nisam iznenadjen?)  A bilo je i jasno da ce tako i biti. Pre neki dan ambassador Njenog Kraljevskog Velicanstva upozorio je  Beograd: ”Nije Vam pametno sto hocete u Njujorku da problem Kosova predate Medjunarodnom sudu pravde”, te su Englezi(koji su inace u spoljnoj politici 51 zvezdica na US zastavi) jasno pokazali da im je Atlantik mnogo blizi od La Mansa.
Pitam se pitam, to sto Holandiju obavezuje parlament je lege artis,a to sto srpsku vladu i Predsednika Srbije obavezuju odluke srpskog parlamenta il’ je to manje validno. Jeste ili nije . Nista ja tu ne razumem. Mene je ucilo na Fakultetu jurisprudentnih nauka da su drzave jednake, a ne samo drzave vec i pojedinci. A jos vise zrtve. U smrti nema razlike.
Ali,izgleda da i nije tako.
Bosanski general Rasim Delic dobio je tri godine zatvora “zbog zloccina mudzzahedina nad srpskim i hrvatskim zarobljenicima. Dok sam veceras gledao prilog na HRT-u setih se da je pre par godina Tim Marshal (uz pomoc male beogradskje ekipe i ljudi iz B92) napravio 8 minuta dugu pricu o Mudzahedinima za vreme rata u Bosni. Uspeli smo da dobijemo snimke koji su bili na neki nacin excluzivni, putovali smo po Bosni, bili u Zenici(snimali smo gde im je bio stab-iz daljine jer nam je bilo zabranilo),dobil ispisak svih stranaca koji su bili angazovani u Bosni(taj spisak je volsebno nestao iz njegovih kola jedne veceri-tako mi je rekao Tim ), najureni iz Trnova. Mnogi od njih su ostali u Bosni kao “krtice” a dokaz-nekoliko sumnjivih nazovi teroristickih grupa koji su zaostale po Bosni.
Nazalost prilog jer “Sky copyright” pa  ne mogu da stavim na You tube, ali je dovoljno sto je usao u najuzu konkurenciju za nagradu na Njujorskom TV festivali, cak smo dobili i neke plakete kao dokaz.
U jednom danu dva nesporazuma. Nije to prvu put, stoicki su Tadic, Jeremic, Djelic objasnjavali. I tacno,Srbija treba da nastavi da radi kao da se nista nije desilo. Jer put u Evropu je zbog nas,a ne zbog njih. A samo da se zna, Holandjani su medju prvima udarili ekser u mrtvacki kovceg u kome je sahranjen evropski Ustav.(I to je valjda bilo zbog unutrasnje politike )

PS: I jos nesto. Danasnji dan Dragan Todorovic i ortodoxni  radikali da zapamte.Taman su bili na  politickoj poledici ,kad im je Holandska vlada  bacila so da  uspore klizanje, udahnuli im malo kiseonika  i dali kratkotrajnu transfuziju. Red bi bio da im se Radikali i zahvale.Onako kako oni to znaju i umeju. Sa pesmom,gibanicom i  prasetom. Valja se zahvaliti na pomoci. Tradicija je u Srba da zahvale na pomoci.


PPS: Jesam Gospodine Svilanovicu na neki nacin isfrustriran (gledao sam Vas u Poligrafu). I sta  sad mogu da radim. Nista- samo da se nerviram . Bar da pijem pivo pa da  kazem u  kafani :”Jedno pivo,ali nikako Amstel ili Heineken”.

PPPS:I dalje sam besan,pa je moguce da ima pravopisnih gresaka , pa nemojte  i Vi da mi jos stajete na muku


 



Komentari (124)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

mara92 mara92 21:58 15.09.2008

...

Мислим да је и Кушнеру било непријатно, јер је он "приопћио" вест...

Оно додуше, Урсула Пласник је чини ми се најавила овакав исход пре неки дан када је подвукла како се одлуке наравно, доносе консензусом...

пс. ма, ко није бесан и исфрустриран...
ipsi ipsi 22:06 15.09.2008

...

skor oficirskog kadra armije BiH:

hadžihasanović - 3.5, delić - 3, kubura - 2 godine... orić, halilović, delalić - oslobođeni.

i to je to, jel?

ukupno - 8 i po godina.

Holandjani ce se protiviti potpisivanju do posljednjeg Amsterdamskog dijamanta...tako ih zadesilo.
milosib92 milosib92 23:39 15.09.2008

Re: ...

ipsi
skor oficirskog kadra armije BiH:hadžihasanović - 3.5, delić - 3, kubura - 2 godine... orić, halilović, delalić - oslobođeni.i to je to, jel?ukupno - 8 i po godina.Holandjani ce se protiviti potpisivanju do posljednjeg Amsterdamskog dijamanta...tako ih zadesilo.

Mrtvih Bošnjaka 64036, mrtvih Srba 24905 po podacima komisije u Sarajevu
Presude Srbima dosada 280 godina + Karadžić +Mladić =360 godina minimum

Gospodinu Svilanoviću izlete u jednom momentu čuvena teza poštenih zapadnjaka o pravdi za žrtve. Šta reći?
ipsi ipsi 23:44 15.09.2008

Re: ...

Gospodina doticnog ne slusam ni kada mi je bas najdosadnije pa vam se zahvaljujem na prenosenju njegovih lupetanja onoliko)

Sta reci?

Ma nista, sve je jasno onom ko zeli da se koristi prostom logikom i zdravim razumom.
Goran Vučković Goran Vučković 22:07 15.09.2008

Odet

Ovo me podseća na Jarilov blog "Seksi duh vremena" i film Odet...
loader loader 22:11 15.09.2008

Izvrnuta tema

Aj da malo vratimo temu na Temu. Naša tema nisu Holandjani, niti oni drugi koji nam ne idu na ruku.. Naš posao nije da menjamo i vaspitavamo Holandjane, i da im preporučujemo šta njima valja činiti za njihovo dobro... Naš posao nisu oni, nego mi sami. Naša obaveza, prema nama samima, jeste da optužene za ratne zločine što pre isporučimo međunarodnom sudu. Ne sviđa nam se sud? To ne menja težinu naše obaveze, i ne umanjuje njen imperativ. Što se više bavimo kakvoćom tog nakaradnog suda, manje ćemo šanse ostaviti za sebe, odnosno, manje ćemo pažnje usmeriti na naš osnovni Posao. A taj je da isporučimo optužene. Ko nam je kriv što su se optuženi do nedavno muvali po Srbiji? Svakako ne Holandija i kompanija. Ovo je naša država. Optuženi su se muvkali po Našoj državi. Mi smo za to odgovorni, a ne oni koji su tu činjenicu zapazili. Naš Posao je da obratimo pažnju na svoje interese. A ukoliko ne budemo uradili što ionako moramo, i što svakako treba da uradimo, mi svoj interes nećemo ispuniti. Ispunjavaćemo privid da smo slobodarski narod koji ne voli... Ali samo privid. Stvarnost je da smo sami sebe toliko ponižavali da je besmisleno govoriti o ponosu (naročito što je ponos u diplomatiji skoro uvek jednak samopovređivanju države i naroda). Uradimo dakle ono što jeste, po ovim pitanjima, naš jedini pravi Posao.
ipsi ipsi 22:16 15.09.2008

Re: Izvrnuta tema

Tako je, povikase seljaci....

jaksa scekic jaksa scekic 22:22 15.09.2008

Re: Izvrnuta tema

loader
Aj da malo vratimo temu na Temu. Naša tema nisu Holandjani, niti oni drugi koji nam ne idu na ruku.. Naš posao nije da menjamo i vaspitavamo Holandjane, i da im preporučujemo šta njima valja činiti za njihovo dobro... Naš posao nisu oni, nego mi sami. Naša obaveza, prema nama samima, jeste da optužene za ratne zločine što pre isporučimo međunarodnom sudu. Ne sviđa nam se sud? To ne menja težinu naše obaveze, i ne umanjuje njen imperativ. Što se više bavimo kakvoćom tog nakaradnog suda, manje ćemo šanse ostaviti za sebe, odnosno, manje ćemo pažnje usmeriti na naš osnovni Posao. A taj je da isporučimo optužene. Ko nam je kriv što su se optuženi do nedavno muvali po Srbiji? Svakako ne Holandija i kompanija. Ovo je naša država. Optuženi su se muvkali po Našoj državi. Mi smo za to odgovorni, a ne oni koji su tu činjenicu zapazili. Naš Posao je da obratimo pažnju na svoje interese. A ukoliko ne budemo uradili što ionako moramo, i što svakako treba da uradimo, mi svoj interes nećemo ispuniti. Ispunjavaćemo privid da smo slobodarski narod koji ne voli... Ali samo privid. Stvarnost je da smo sami sebe toliko ponižavali da je besmisleno govoriti o ponosu (naročito što je ponos u diplomatiji skoro uvek jednak samopovređivanju države i naroda). Uradimo dakle ono što jeste, po ovim pitanjima, naš jedini pravi Posao.


Deo konferencije za stampu holandskog ministra spoljnih poslova:
"Bio je zanimljiv i odgovor na pitanje da li je uslov za odmrzavanje sporazuma hapšenje Ratka Mladića:
- Prvo ga uhapsite, pa ću vam reći da li je to uslov. Inače, tokom ovakvog izlaganja Ferhagen je izgovorio i reči - “naši srpski prijetalji”.

Moja frustracija je sledeca,nema ljubavi u medjunarodnim odnosima ,vec samo interesi, ali covek ponekad pocne da sumnja u dobre namere, a i vreme je da nam srpska diplomatija pojasni koje zemlje unutar EU se protive ulasku Srbije,a koje ne. Red je da znamo, kao sto se zna koje su zemlje unutar EU bile protiv sankcije Rusima a koje su bile za.
Zato sam i napisao da Tadic (to mi je sifra za ljude koji su sad na vrhu sistema) imaju ogroman teret i odgovornost, a ponekad verujem da i oni kazu EU, mogli bi malo manje da nam pomazete, zabole nas glava (il treba da potsetim, jos se nisu ni osusili rezultati izbora priznato je Kosovo ). ja sam samo za to da oni koji imaju interesa da nas podrze imaju odredjene beneficije u ovoj zemlji. Vrlo jednostavno i ....
J
PSa treba svi osumnjiceni da idu u Hag, ali ne zato sto to traze Holandjani, vec zbog nas samih.
loader loader 22:38 15.09.2008

Re: Izvrnuta tema

Odgovor ste očito pisali na brzinu. No, uglavnom se da razumeti. Holanđani nisu naša tema. Naša tema je ono što jeste naš interes. A naš interes je da pre svega radi svojih unutrašnjih prilika, a i radi poznatog "diplomatskog imperativa" - optužene isporučimo sudu. Kakva je to tema, jesu li Holanđani dobronamerni? Počinjete da sumnjate? Ja, pravo da vam kažem, ni jednog trenutka nisam ni pomislio da su dobronamerni. Kao što sam siguran da po Srbiju nisu dobronamerni ni mnogi politički akteri koji se busaju u patriotizam, rone suze nad Kosovom itd. Konačno, jesu li nam Rusi učinili uslugu vojnom i kasnijom diplomatskom akcijom u Gruziji? Nama to ide na ruku? Mi to imamo prijatelje? Ne!! Nemamo ni prijatelje, ni neprijatelje!! Imamo svoj interes i radimo za ili protiv njega!! Jedino time determinišemo svet oko sebe. Tj. ako radimo protiv svojih interesa, kao što uglavnom radimo, čini nam se da je većina sveta protiv nas. Aj da se okanemo stranputica. Treba da isporučimo ljude koji su optuženi za ratne zločine. I da se više ne bavimo tim pitanjem, već pitanjem modernizacije nastave u školama, osavremenjavanjem društva..

Opet: I da se više ne bavimo tim pitanjem, već pitanjem modernizacije nastave u školama, osavremenjavanjem društva..

Pozdrav
ecce-florian ecce-florian 22:58 15.09.2008

Re: Izvrnuta tema

Deo konferencije za stampu holandskog ministra spoljnih poslova:
"Bio je zanimljiv i odgovor na pitanje da li je uslov za odmrzavanje sporazuma hapšenje Ratka Mladića:
- Prvo ga uhapsite, pa ću vam reći da li je to uslov.


Proevropske snage u Srbiji su pretpostavljam zahvalne holandskoj i engleskoj vladi na izraženoj podršci u njihovim nastojanjima. Nesebična pomoć vlade Ujedinjenog kraljevstva, više puta dokazana i proverena u poslednjem veku ( a mogućno i u istorijskim događajima početkom ovog veka), se pamti i prepričava medju građanima.Neskriveni kolonijalni cinizam engleskih velikodostojnika sada počinju izgleda da praktikuju i holandski zvaničnici.Zašto bih imao samo osećaj frustracije a ne i indignacije?
milosib92 milosib92 23:43 15.09.2008

Re: Izvrnuta tema

loader
Konačno, jesu li nam Rusi učinili uslugu vojnom i kasnijom diplomatskom akcijom u Gruziji? Nama to ide na ruku? Mi to imamo prijatelje? Ne!! Nemamo ni prijatelje, ni neprijatelje!!

Slažem se sa vama da treba da gledamo samo svoj interes, ali ne i sa tim da nemamo neprijatelje. Neko ko vas bombarduje, okupira deo vaše zemlje, a onda ga amputira se oduvek zvao neprijateljem.
loader loader 00:06 16.09.2008

Re: Izvrnuta tema

Neko ko vas bombarduje, okupira deo vaše zemlje, a onda ga amputira se oduvek zvao neprijateljem.
To nije sporno. Ali vratimo se na početak priče, kad nam to još nije bio neprijatelj. Vladajuća marksistička oligarhija je u želji da po svaku cenu zadrži ekonomsko-klasne privilegije (pod novim imenom, patriotskim), Srbe u celini uvela u konflikt, i međusoban, i međunarodni. Klasa puna novca, i u našim uslovima neopisivo moćna, ali sebična, kratkovida i civilizacijski anahrona - sistematski je delovala tako da je prozivala jedan po jedan rat i na kraju navukla bombardere iznad same Srbije. Ja ne bih da gubim vreme na to što ću da prevaspitavam Amerikance i Britance da budu drugačiji, posebno ako mi je adut sumnjivi patriotizam iza koga se krije ratno profiterstvo i grabež na svakom koraku. Hajde, dakle, da ne radimo na prevaspitavanju Amerikanaca, nego da radimo na sebi, da možemo iskreno da kažemo - e, sad smo postigli ono što kod nas svako mora da poštuje! I još važnije, što ćemo poštovati mi sami!!
darkonyks darkonyks 11:28 16.09.2008

Re: Izvrnuta tema

Neko ko ti amputira bolesni deo zemlje koji preti da rasiri zarazu po celoj drzavi se ne zove "neprijatelj" vec doktor koji pokusava da te izleci, a doktor ti nije neprijatelj!!!! Treba da budemo srecni i zahvalni na nezavisnosti, samo kad smo se mi otarasili te kuge i kolere...pa razmislite, sav kriminal je upravo dolazio iz bolesnog dela zemlje, droga, krijumcarenje oruzja, prostitucija, siromastvo, siva ekonomija, koliko dugo je taj deo bio na grbaci Srbije i istu usporavao odvlaceci ko zna koliko miliona i "moliona" "raznih valuta" za: pomoc, preporod, obnovu...ect. Ali ovo nije tema danasnje emisije, samo sam morao da ostavim kom.
thebee269 thebee269 10:36 17.09.2008

Re: Izvrnuta tema

kada negde na nekoj teritoriji ili u nekoj oblasti ima svega sto nabrajas onda se protiv toga bori svim pravnim i normalnim sredstvima a ne amputacijom dela teritorije.
pa hajde da amputiramo Njujork, zar toga tamo nema ili Beograd npr.
Atomski mrav Atomski mrav 11:05 17.09.2008

Re: Izvrnuta tema

Eno Rusi amputiraše dva dela Gruzije, isto tako bolesna. Bez anestezije.
Budimac Budimac 22:14 15.09.2008

Pitanje

koje me (još) uvek muči. Zašto je Tim Maršalu trebalo 10+ godina da "otkrije" mudžahedine u Bosni, a u vreme dešavanja to je bila "srpska propaganda"? (btw znam, video sam taj njegov izveštaj) Imam nekoliko prijatelja koji su u bosanskom ratu bili field producers i sl. za razne zapadne msm i nikad nijedan nije rekao ni reči o istima. Takav stepen discipline, s obzirom da je reč o našim ljudima je zadivljujući. Kako zapadni mediji to postižu?
loader loader 22:20 15.09.2008

Re: Pitanje

Zato što smo mi bili ratni protivnik (jer smo tako odabrali), a nisam čuo da se neprijatelj u ratu hvali, tj. da se istinoljubivim manirima ratni saveznik kudi za račun ratnog protivnika.

Izgubili smo rat. To je ovde izgleda najvažnije i najnovije obaveštenje za neke.

I, sad, zamislite da Haški sud zakida Srbe! Stvarno čudno. I treba se neprestano čuditi. Zamislite, taj sud nije pravedan prema nama! Zamislite, dojučerašnji ratni protivnici nam nisu naklonjeni! Neshvatljivo!
jaksa scekic jaksa scekic 22:27 15.09.2008

Re: Pitanje

Budimac
koje me (još) uvek muči. Zašto je Tim Maršalu trebalo 10+ godina da "otkrije" mudžahedine u Bosni, a u vreme dešavanja to je bila "srpska propaganda"? (btw znam, video sam taj njegov izveštaj) Imam nekoliko prijatelja koji su u bosanskom ratu bili field producers i sl. za razne zapadne msm i nikad nijedan nije rekao ni reči o istima. Takav stepen discipline, s obzirom da je reč o našim ljudima je zadivljujući. Kako zapadni mediji to postižu?


Objasnjenje je veoma prosto, bar u ovom slucaju, treba dokaz, a mi smo te slike i snimke dobili tek tad, da su dobijeni ranije, bili bi na programu.

J

PS:ja mogu samo da govorim u svoje ime i ime ljudi sa kojima sam radio, svako nosi svoju profesionalnu savest. To je jedan stvar a druga nisam bas siguran da je za vreme rata na bosanskoj strani Srbin mogao da bude filed producer tek tako, pa makar se radilo o bilo kojoj zapadnoj ili nekoj drugoj TV. Ja licno ne znam nikog iz Srbije da je radio za strance za vreme rata na teritoriji koju su kontrolisale bosanske snage.
ipsi ipsi 22:30 15.09.2008

Re: Pitanje

Pa, radili su stranci i svasta nesto vidjeli no im se nije dalo da objave...sto li, sto li...
011-495 011-495 23:51 15.09.2008

Re: Pitanje

loader
Zato što smo mi bili ratni protivnik (jer smo tako odabrali), a nisam čuo da se neprijatelj u ratu hvali, tj. da se istinoljubivim manirima ratni saveznik kudi za račun ratnog protivnika. Izgubili smo rat. To je ovde izgleda najvažnije i najnovije obaveštenje za neke.I, sad, zamislite da Haški sud zakida Srbe! Stvarno čudno. I treba se neprestano čuditi. Zamislite, taj sud nije pravedan prema nama! Zamislite, dojučerašnji ratni protivnici nam nisu naklonjeni! Neshvatljivo!


Cemu onda farsa sa sudjenjem svojim saveznicima tj. ispovedaocima Islama sa prostora BiH? Ako smo mi neprijatelj koji je izgubio a oni pobednici, cemu sluzi sudjenje drugim ucesnicima tog rata? Da li je posle IISv.rata bilo sudjena nekom iz saveznickog bloka? Ili nije bas sve tako prosto kao sto bi neki hteli da nam predstave?
loader loader 00:12 16.09.2008

Re: Pitanje

Nije prosto. Tim (ne)pravednim suđenjima žele da ostave utisak dobronamernosti. To je onaj njihov nemilosrdni deo. Drugi, humaniji njihov deo, na svaki način pomaže kakav-takav razvoj našeg društva i održava nam šanse da što pre postanemo nešto drugo u odnosu na one koji su pre 20 godina klicali budućem ratu dok se vaspostavljao novi srpski vođa, a marksističko-patriotska ekipa oko njega makljala nezamislive svote novca.

Stvarno nije prosto. Ali daleko od toga da je neshvatljivo. Može lako da se razume, samo ako se hoće.
ipsi ipsi 00:20 16.09.2008

Re: Pitanje

je je, rekao bi moj kum, neki bi uporno da izjednace nas sa trecim rajhom, ali nesto im se nece....


kakve splacine, covjece...oni ovo ono, oni nas uce , oni nam zele, oni nam nude, oni nas hoce, oni bi, oni su, oni, oni, oni....da prostite, j.be mi se za one...


Ako treba na njih da se ugledam, neka hvala.....


Proradi u meni onaj samoporazavajuci inat svaki put kad procitam ovako nesto....znam...
treger92 treger92 22:16 15.09.2008

Čemu čuđenje

Je li Srbija ispunila uslove? Nije . A šta jeste upropastila nove pasoše šatro nešto nije uredu. Pa neće Rusi da naši građani mogu slobodno putuju po svetu. Čak ni oni nam ne ukidaju vize.Kakav napredak u reformama je uradila Srbija?Veliki utvrdila je da Miško nije monopolista. Svoju naftnu industriju i energetsku sigurnost gurnula u ruke druge države. Neće EU da dozvoli da ruska država ima trojanskog konja u svojim redovima. Ako je neko ovim iznađen on bi treba da se zapita šta mu je sa sivim ćelijama. Pa nekoliko dana pre dolaska Bramerca naš tužilac se vajkao kako je Mladić naoružan i da se neće predati bez borbe. Pa odakle mu taj podatak rekao mu Mladić za koga nezna gde je.Naši kontrolori u GSP nemaju oružje pa i pored političke volje nemože se očekivati hapšenje Mladića. A onda sutra kada vide da moraju da ga isporuče onda će ga naći u nekoj cvećari kako zaliva cveće.Ovakvo ponašanje naše vlade dokazuje samo da država štiti zločince. Naši političari su izgubili svoj kredibilitet jer nijedno obećanje i ugovor koji su potpisali ne ispunjavaju.
Goran Vučković Goran Vučković 22:20 15.09.2008

Baba za dedu, deda za repu

Eto - da ne bi loadera i tebe, ne bi bilo šanse da izvučemo Jakšu iz bedaka :)
bene_geserit bene_geserit 22:38 15.09.2008

objasnjenje

Ma objasnjenje zasto se ovo desilo je vrlo prosto: nemamo nikakve izbore na vidiku i raspadaju se radikali.
Nasa politika je bila vrlo prosta: imaj izbore sto mozes cesce i drzi SRS na 49% za plasenje mecke i kukaj, trazi, zapomazi da ti udele. Kada smo odustali od te velicanstvene politike, kola su krenula nizbrdo.

Ja sam za to da se odmah vratimo proverenim vrednostima - da BIA nekako zakrpi radikale i pomiri kumove, pa da im damo medijsku inekciju da povrate popularnost, pa da raspisemo nove izbore, dobro tempirane malo iza sledeceg izjasnjavanja da li ce da nam odmrznu SSP. Pa da vidis kako ce ti holandezi da glasaju kad' je frka.
Doctor Wu Doctor Wu 23:11 15.09.2008

Re: objasnjenje

Ma objasnjenje zasto se ovo desilo je vrlo prosto: nemamo nikakve izbore na vidiku i raspadaju se radikali.
Nasa politika je bila vrlo prosta: imaj izbore sto mozes cesce i drzi SRS na 49% za plasenje mecke i kukaj, trazi, zapomazi da ti udele. Kada smo odustali od te velicanstvene politike, kola su krenula nizbrdo.

Tačno. Beštijama (i Rusima i Nemcima i Amerima) smo interesantni samo dok postoji feeding frenzy.
flipper58 flipper58 22:40 15.09.2008

Dajte ljudi probudite se!

Da li iko na ovom WEB-u shvata sta se desava u svetu? Ni manje ni vise nego raspad globalnog finansijskog sistema.
U roku od deset dana svetski finansijski giganti Fanny May, Freddie Mac i danas Lehman Brothers su propali. To su banke koje su bogatije nego mnoge drzave.

Ovo znaci da ce se globalni sistem raspasti pre nego sto Srbija primirise na vrata EU. Verovatno ce i EU nestati.

Povratak internacionalnom sistemu baziranom na nacionalnim drzavama je neminovnost. Srbija treba da pocne da radi na jacanju sopstvene drzave a ne na usaglasavanju sa polu-propalim institucijama.

Za pripremu procitajte: flipper58
ipsi ipsi 22:47 15.09.2008

Re: Dajte ljudi probudite se!

Eh, jesi neki, kvaris omiljenu srpsku igru pod nazivom: "svijet se vrti oko nas i samo im mi nedostajemo", a podnaslovom "tamo negdje drugo je sigurno bolje no ovdje gdje je prvo"...
loader loader 22:48 15.09.2008

Re: Dajte ljudi probudite se!

Poluprapale institucije zapada koje će se ubrzo raspasti..?

Nešto slično je Milošević nanjušio već krajem osamdesetih, pa je stalno to imajući u vidu Srbe uveo u najpovoljniju moguću strateško-taktičku poziciju. Od tako vidovitog i dobrog izbora mi i dan-danas beremo plodove!
flipper58 flipper58 22:50 15.09.2008

Re: Dajte ljudi probudite se!

loader:
Nešto slično je Milošević nanjušio već krajem osamdesetih


Ima puno budala na svetu!
bene_geserit bene_geserit 22:54 15.09.2008

Re: Dajte ljudi probudite se!

Nije rec samo o usaglasavanju vec o tome sto smo se pokazali prilicno nesposobni da izgradimo sami drustvo koje iole valja, pa nam treba pomoc.
I to usaglasavanje je vrlo dobar nacin da radimo na jacanju sopstvene drzave, a i ne vidim da imamo boljih ideja.
Trebaju nam naravno i pare, ali dobicemo ih manje nego sto ocekujemo zbog jelte ekonomske krize i recesije na globalnom nivou (koja se za sada ipak ne moze nazvati "raspadom globalnog finasijskog sistema".

Ono sto je nas problem je:
- umesto da to "usaglasavanje" vidimo kao sansu da izgradjujemo bolju drzavu (za sta sami evidentno nismo sposobni), mi to posmatramo kao skup nametnutih zahteva koje treba odraditi (uglavnom samo formalno) da bi se stiglo do raja (citaj fondova EU); sa takvim stavom naravno nikakve koristi od toga nema
flipper58 flipper58 22:58 15.09.2008

Re: Dajte ljudi probudite se!

bene qeserit:
tome sto smo se pokazali prilicno nesposobni


Nije to u pitanju, bili smo onemoguceni i izmanipulirani u prvoj Srbiji, prvoj Jugoslaviji i drugoj Jugoslaviji, sada je normalno da mrzimo sebe i da se osecamo nesposobnim. Medjutim te drzave nisu bile ni malo nesposobnije nego mnoge druge.

Imperijalni sistem, koji se danas prodaje pod nazivom globalizam, je taj sistem koji koci ne samo nas nego i sve ostale nacionalne drzave na svetu.
011-495 011-495 00:00 16.09.2008

Re: Dajte ljudi probudite se!

flipper58
Da li iko na ovom WEB-u shvata sta se desava u svetu? Ni manje ni vise nego raspad globalnog finansijskog sistema.U roku od deset dana svetski finansijski giganti Fanny May, Freddie Mac i danas Lehman Brothers su propali. To su banke koje su bogatije nego mnoge drzave.Ovo znaci da ce se globalni sistem raspasti pre nego sto Srbija primirise na vrata EU. Verovatno ce i EU nestati.Povratak internacionalnom sistemu baziranom na nacionalnim drzavama je neminovnost. Srbija treba da pocne da radi na jacanju sopstvene drzave a ne na usaglasavanju sa polu-propalim institucijama.Za pripremu procitajte: flipper58


A sto da ne? Neko hoce da izivi decacku mastu. Nije mogao da j..e najlepsu devojcicu (od imucnih roditelja ) u skoli i sada kada sue porasli i on i ona (ali ona u medjuvremenu osiromasila i postala prostitutka) on bi da je kresne mada mu se nude druge mladje i bogatije. Mada dok on uspe da skupi pare za seksualnu radnju sva je prilika da ce bivsa ljubav a sadasnja opsesija da premine od neke bolestine.
Opsesija je cudo od bolesti kazu psiholozi/psihijatri.
flipper58 flipper58 00:06 16.09.2008

Re: Dajte ljudi probudite se!

Silovanje Evrope:
Goran Vučković Goran Vučković 00:13 16.09.2008

Re: Dajte ljudi probudite se!

Silovanje Evrope:

Svi bi hteli u Evropu, da...
die hard die hard 00:24 16.09.2008

Re: Dajte ljudi probudite se!

Imperijalni sistem, koji se danas prodaje pod nazivom globalizam, je taj sistem koji koci ne samo nas nego i sve ostale nacionalne drzave na svetu.
*novo

Izvini, sta je bre jebena nacionalna drzava?I kud ona vodi? U bolje sutra, u napredak ekonomski za sve njene gradjane ( ili samo izabrane pripadnike neke nacije ), u sta ?
flipper58 flipper58 00:30 16.09.2008

Re: Dajte ljudi probudite se!

Izvini, sta je bre jebena nacionalna drzava?I kud ona vodi? U bolje sutra, u napredak ekonomski za sve njene gradjane ( ili samo izabrane pripadnike neke nacije ), u sta ?


Nacionalna drzava brani interese svojih stanovnika od pljacki tranznacionalnih kompanija, i od pljacki halapljivih imperija poput britanske i francuske. Vidi.Vidi.
maksa83 maksa83 05:08 16.09.2008

Re: Dajte ljudi probudite se!

Da li iko na ovom WEB-u shvata sta se desava u svetu? Ni manje ni vise nego raspad globalnog finansijskog sistema.


Biće skoro propas' sveta nek propadne nije šteta
Imperijalizam Kao Poslednji Stadijum Kapitalizma - V.I. Uljanov, alias Lenjin

Propale neke investicione banke. I? Kupiće ih neke veće banke za siću (kad su bile alave i mislile su da vrede više), nastaviće da rade ali ovaj put sa mnogo više kontrole nad rizikom i manje budalesanja pošto se radi sa pravim tuđim parama. And now, the sports.
flipper58 flipper58 11:07 16.09.2008

Re: Dajte ljudi probudite se!

maksa83
Da li iko na ovom WEB-u shvata sta se desava u svetu? Ni manje ni vise nego raspad globalnog finansijskog sistema.Biće skoro propas' sveta nek propadne nije štetaImperijalizam Kao Poslednji Stadijum Kapitalizma - V.I. Uljanov, alias LenjinPropale neke investicione banke. I? Kupiće ih neke veće banke za siću (kad su bile alave i mislile su da vrede više), nastaviće da rade ali ovaj put sa mnogo više kontrole nad rizikom i manje budalesanja pošto se radi sa pravim tuđim parama. And now, the sports.


Makso, 100% radis u Sitiju ili si barem kvalifikovan da tamo radis. "When even sages at the Bank of England like Charlie Bean say the City is a whole failed to understand the protractred and far-reaching effect of the credit crunch - he likened it to the start of the First World War- you know we are in trouble." This is John Verley, chief executive of Barclays, speaking a month ago on the first anniversary of the crunch on 8 August 2008: "The moment of greatest potential stress is now behind us." Since then we have had the crises at America's biggest mortgage providers Fannie and Freddie and the fourth larges investment bank on Wall Street, Lehman Brothers...."
maksa83 maksa83 11:55 16.09.2008

Re: Dajte ljudi probudite se!

Makso, 100% radis u Sitiju ili si barem kvalifikovan da tamo radis


Ne, tamo nose kravate i odela, glume da se razumeju u Sezana i piju fina vina, ne gledaju blagonaklono na farmerke i plitke martinke (o yin-yang minđušama da ne govorimo , pa bih odande bio izbačen kosim hicem sa velikim početnim ubrzanjem.

Ali jesi u pravu da imam neke marginalne-posredne veze sa finansijskom industrijom (softver).

Moje viđenje nekoga ko ne zna mnogo, ali ga to ne sprečava da iznese mišljenje - stvari će se svakako promeniti, ali ne bih rekao da je ta kataklizma o kojoj pričaš izvesna. Ovo ili može da izazove neki globalni skok protekcionizma, i demokratski izabrane vlasti mogu da budu masovno zamenjene populističkima koje biraju nesrećna društva, a to (ovde se verovatno nećemo složiti) nije srećan ishod, i to je najbliže kataklizmi koja bi mogla da se desi zato što su geknule tri investment banke. Mimo toga, mislim da će se investment banking biznis promeniti u smeru oštrijeg risk menadžmenta (koji je sam po sebi prevara, ali to je druga tema), a i to samo do sledeće prilike da s zaradi. Na ljudsku pohlepu uvek možeš da računaš čak i kada su u pitanju visoko plaćeni "racionalni" ljudi sa neograničenim naučnim i računarskim resursima. Sve ostalo loše što se desi nema nikakve veze sa tim konkretnim incidentima koji su samo još jedna oda pomenutoj pohlepi i gluposti.
flipper58 flipper58 12:16 16.09.2008

Re: Dajte ljudi probudite se!

Zivi bili pa videli.
Flipper58.
maksa83 maksa83 12:54 16.09.2008

Re: Dajte ljudi probudite se!

Zivi bili pa videli.


Živi bili.

Nego, tebi preporučujem jednu knjigu: Investment Blunders of the Rich and Famous. Ako želiš mogu da ti doturim el. izdanje. Ne da nešto dokažem, samo videvši teme na tvom blogu mislim da bi ti bila zanimljiva.
flipper58 flipper58 19:32 16.09.2008

Re: Dajte ljudi probudite se!

maksa83
Zivi bili pa videli.Živi bili.Nego, tebi preporučujem jednu knjigu: Investment Blunders of the Rich and Famous. Ako želiš mogu da ti doturim el. izdanje. Ne da nešto dokažem, samo videvši teme na tvom blogu mislim da bi ti bila zanimljiva.


hvala, posalji. nije stvar u dokazivanju vec u enlightenmentu.
Filip Mladenović Filip Mladenović 22:56 15.09.2008

I ja sam frustriran

Frustriran sam što u mojoj otadžbini Srbiji nije organizovano sudjenje ratnim zločincima formata Miloševića, Šešelja, Mladića, Karadžića...
Frustriran sam što u mojoj otadžbini Srbiji niko javno i glasno i jasno ne pozove na odgovornost ideološke sponzore ratova tokom devedesetih, ratne huškače formata Ćosića, Bećkovića, Crnčevića, Krestića..., a da ne govorim o ostalim akademicima, pa književnicima, pa sveštenicima, urednicima, novinarima, koji su od govora mržnje umesto zaslužene kazne dobili - kapital!
Frustriran sam što u mojoj otadžbini Srbiji i dalje većina pati od "pilećeg pamćenja", što neće da prizna da je sve počelo čuvenom VIII sednicom i tzv. dogadjanjem naroda (kovanica M. Vitezovića, jednog iz svite ratnih huškača), mitingom na Ušću u novembru 1988. i mitingom na Gazimestanu u junu 1989. godine.
Frustriran sam što su jedini i glavni dobitnici ratova tokom devedesetih srpski tajkuni, koji nam sada kroje kapu i kojima ne odgovara da se Sudu za ratne zločine u Hagu isporuče Ratko Mladić i Goran Haždić!
Frustrian sam što u mojoj otadžbini Srbiji ne znamo gde su nestale pokradene pare tokom devedesetih, što ne znamo ko finansira stranke na vlasti i u opoziciji, što ne znamo ko je likvidirao novinare Dadu Vujasinović, Slavka Ćuruviju, Milana Pantića i pokušao da likvidira Dejana Anastasijevića (o okolnostima pogibije mog dragog kolege Mileta Veljkovića i njegovih drugara neću ovom prilikom).
Ma kakva Holandija, ma kakav Bramerc! Pogledajmo se već jednom u ogledalu! Da li nam ono vraća odraz našeg lika, naših obraza!?
flipper58 flipper58 23:03 15.09.2008

Re: I ja sam frustriran

Frustriran sam što u mojoj otadžbini Srbiji nije organizovano sudjenje ratnim zločincima formata Miloševića, Šešelja, Mladića, Karadžića...
Frustriran sam što u mojoj otadžbini Srbiji niko javno i glasno i jasno ne pozove na odgovornost ideološke sponzore ratova tokom devedesetih, ratne huškače formata Ćosića, Bećkovića, Crnčevića, Krestića...,


Daj bre ko ti je isprao mozak. Hrvati?

Sta je sa Velikom Hrvatskom koju su propagirali SVI u hrvatskoj dijaspori. Isti oni koji su dobili pravo da glasuju cim je Tudjman dosao na vlast.

Problem je sto nisu ostvarili svoje ambicije, upravo zahvaljujuci ljudima koje gore nabrajas. Problem je jedini kako odbraniti RS u sledecem svetskom ratu sa ovakvim ispranim mozgovima.
ipsi ipsi 23:08 15.09.2008

Re: I ja sam frustriran

Kako?

Fino, mi iz Republike Srpske nismo se nadali pomoci od takvih ni kada smo istu stvarali..;-))
MilutinM MilutinM 23:09 15.09.2008

Re: I ja sam frustriran

Filipe, jesi li ti pročitao ovo što je napisao Jakša?

Što bi rekao veseli Mirčić: znaš li ko će otvoriti Olimpijske igre u Londonu?
flipper58 flipper58 23:12 15.09.2008

Re: I ja sam frustriran

Fino, mi iz Republike Srpske nismo se nadali pomoci od takvih ni kada smo istu stvarali..;-))


Bull shit
bene_geserit bene_geserit 23:28 15.09.2008

Re: I ja sam frustriran

flipper58
Problem je jedini kako odbraniti RS u sledecem svetskom ratu sa ovakvim ispranim mozgovima.

Ko ce koga od balkanskih plemena (sto ekonomski robovi postase zbog gluposti svoje i sto jezik svoj zaboravljaju zbog pomodarstva ili cega vec) da nadjebe nece biti od prevelikog znacaja u slucaju sledeceg svetskog rata.
Ocitije je da nas umesto velikog rata ocekuje vek teroristickih napada, regionalnih sukoba oko energetskih resusrsa, hrane, vode.
Ako ti je stalo do srpskog naroda i njegove sudbine, razmisljanje o RS nije bas na prvom mestu. Razmisljaj o kolicini i kvalitetu ljudskih resusrsa koje smo izgubili i koje gubimo, o ekonomskom porobljavanju koje je u toku, o osnovnim zivotnim resusrsima (obradivo zemljiste, izvori vode) koje arcimo, unistavamo, prodajemo, o tome sto jezik nam maternji zaboravljamo i deformisemo zbog lenjosti svoje.
flipper58 flipper58 23:34 15.09.2008

Re: I ja sam frustriran

o tome sto jezik nam maternji zaboravljamo i deformisemo zbog lenjosti svoje.


What d'fak you talking about?
loader loader 23:43 15.09.2008

Re: I ja sam frustriran

flipper58:
"...kako odbraniti RS u sledecem svetskom ratu..."


!!! Eto, kako se uvek, i bez svesne namere, otkriju ideje vodilje!

Ima li u tim glavama ičeg drugog osim rata?! Pa, mi još ni ovaj, koji smo upravo izgubili (pre nekoliko godina), nismo završili, ni mentalno, ni po pitanju obaveza koje kao poražena učesnica rata još nismo do kraja izvršili, a već se potajno računa na još jedan rat !!

Umesto da se računa na obnavljanje života u ovoj namučenoj zemlji !!


flipper58 flipper58 23:50 15.09.2008

Re: I ja sam frustriran

!!! Eto, kako se uvek, i bez svesne namere, otkriju ideje vodilje!

Ima li u tim glavama ičeg drugog osim rata?! Pa, mi još ni ovaj, koji smo upravo izgubili (pre nekoliko godina), nismo završili, ni mentalno, ni po pitanju obaveza koje kao poražena učesnica rata još nismo do kraja izvršili, a već se potajno računa na još jedan rat !!


Sve se ubrzava, nemojte biti naivni. Uskoro ce zapadu biti potreban rat jer ce doci do socijalnih nemira u suprotnom. Jedino rat moze mobilisati i organizovati narodne mase da rade u korist Imperije zalazeceg sunca.
011-495 011-495 00:05 16.09.2008

Re: I ja sam frustriran

ipsi
Kako?Fino, mi iz Republike Srpske nismo se nadali pomoci od takvih ni kada smo istu stvarali..;-))


Tacno, ko se cuva i bog ga cuva. Ko se uzd'o u Srbe iz Srbije uvek je bio na gubitku.

mali OFF: Interesantno je kako su svi zaboravili velikog demokratu koji je hteo da sece ruke sa muslimanskim zastavama. Svi gore nabrojani ratni huskaci su mnogo posteniji jer bar znamo da to ljudi iskreno misle a ne koriste trenutnu mentalnu konjukturu.
flipper58 flipper58 00:10 16.09.2008

Re: I ja sam frustriran

Svi gore nabrojani ratni huskaci su mnogo posteniji jer bar znamo da to ljudi iskreno misle a ne koriste trenutnu mentalnu konjukturu.


Pre svega oni nisu huskali na rat pre nego sto je rat poceo. Samo su predlagali razgovor na koji druga strana nije bila spremna. Hrvatima je bilo dosta razgovaranja, hteli su nezavisnost od 1918 godine, i to je to.
Goran Vučković Goran Vučković 00:11 16.09.2008

Re: I ja sam frustriran

Interesantno je kako su svi zaboravili velikog demokratu koji je hteo da sece ruke sa muslimanskim zastavama.

Pravedno zaboravljen :)
loader loader 00:30 16.09.2008

Re: I ja sam frustriran

flipper58:
"Sve se ubrzava, nemojte biti naivni. Uskoro ce zapadu biti potreban rat jer ce doci do socijalnih nemira u suprotnom. Jedino rat moze mobilisati i organizovati narodne mase da rade u korist Imperije zalazeceg sunca."


Ako se sve ubrzava, pre treba pomisliti da će kroz to ubrzanje doći do još većeg razvoja informatike ili medicine, ili koječega drugog, te da će to doneti mnoge pogodnosti običnom čoveku, a ne pomisliti da će zbog ubrzanja doći (izgleda jedva čekani) rat !

Ostavimo se više rata! Prizivajmo nešto dobro i pozitivno. Rekoh gore, aj da mislimo o modernizaciji obrazovanja, osavremenjavanju društva...

flipper58 flipper58 00:35 16.09.2008

Re: I ja sam frustriran

Ako se sve ubrzava, pre treba pomisliti da će kroz to ubrzanje doći do još većeg razvoja informatike ili medicine, ili koječega drugog, te da će to doneti mnoge pogodnosti običnom čoveku, a ne pomisliti da će zbog ubrzanja doći (izgleda jedva čekani) rat !

Ostavimo se više rata! Prizivajmo nešto dobro i pozitivno. Rekoh gore, aj da mislimo o modernizaciji obrazovanja, osavremenjavanju društva...


Apsolutno tacno. Medjutim ko je do sada sprecavao razvoj africkih i azijskih drzava? Samo oni kojima ide u korist da im prodaju jeftinu robu, da koriste jeftinu radnu snagu (nekad robove) i koji ih teraju da se zaduzuju.

Da nismo imali imperije koje su eksploatisali druge ne bi imali ni prvi ni drugi svetski rati. I sva covekova kreativna sposobnost bi bila iskoriscenja za napredak covecanstva.

Imperija zla postoji, i nismo je mi izmislili (mislim na Srbe).

Na primer: ko sprema napad na Iran i zasto?
011-495 011-495 10:03 16.09.2008

Re: I ja sam frustriran

flipper58
Svi gore nabrojani ratni huskaci su mnogo posteniji jer bar znamo da to ljudi iskreno misle a ne koriste trenutnu mentalnu konjukturu.


Pre svega oni nisu huskali na rat pre nego sto je rat poceo. Samo su predlagali razgovor na koji druga strana nije bila spremna. Hrvatima je bilo dosta razgovaranja, hteli su nezavisnost od 1918 godine, i to je to.


Ja i ne govorim da su oni ratni huskaci, ponavljam definiciju prethodnog komentatora. Cinjenica je da su oni u svojim namerama mnogo posteniji zato sto su otvoreno rekli i zalagali se za nesto- pa kome se svidja a kome ne. Niko nije terao puskom ljude u partizane i cetnike nego se ljudi sami javljali. Armiji je bio posao da nesto uradi (odbrani drzavu od raspada) ali to nije uspela da uradi, zato su drugi uradili ono sto su smatrali da je korisno. Kada u vlasti nastaje praznina ista se brzo popunjava destruktivnim elementima.
flipper58 flipper58 11:27 16.09.2008

Re: I ja sam frustriran

Kada u vlasti nastaje praznina ista se brzo popunjava destruktivnim elementima.


Slazem se. Proces donosenja odluke je nesavrsen. U slucaju Jugoslavije nije postojao samo jedan plejer vec desetine plejera samo unutar Jugoslavije. Optuziti plejere samo jedne nacije za sve sto se desilo je, u najmanju ruku, zlonamerno.
sentinel26 sentinel26 23:18 15.09.2008

Ko to ništa ne razume ?

- Ko to ne razumije da Je Boris Tadić isprosio potpisivanje SSP ali bez početka njegove primene da bi "odobrovoljio" glasače u Srbiji i da ne bi više "plašio" Evropu dolaskom pro-ruskih radikala na vlast i totalnim udaljavanjem Srbije od Evrope ?

- Ko ne razumije da su Tadić, Jeremić i Djelić to potpisali sa namjerom da kasnije ponovo "prose" novi popust i novo odlaganje i da nijesu imali čvrste namjere da ispune "predizborni" dogovor sa EU ?

- Ko je zaboravio da je (potpisani) SSP "zamrznut" do potpunog završetka saradnje i ispunjenja obaveza Srbije prema Haškom sudu ?

- Ko ne razumije da Holandija želi da do kraja ispoštuje taj "predizborni" dogovor i da je nekoliko puta javno saopštila da neće biti nove veresije ?

- Ko ne razumije da je za gasni sporazum sa Rusijom glasalo 214 a za Evropu glasalo 142 poslanika, ( isti brojevi samo malo ispreturani) ?

- Ko ne razumije da je to postignuto tako što narodu Srbije nijesu (htjeli ? smjeli ? ) ni pokušali da objasne šta je to "Nabuko" i zašto bi on bio lošije rješenje za Srbiju (ako jeste, a nije lošije) ?

- Ko ne razumije da je holandska unutrašnja politika samo njena unutrašnja politika i da je ona dužna da samo svoju spoljnu politiku usaglašava sa EU ali ne i sa Srbijom ?

- Ko ne razumije da Holandija nema nikakve veze sa presudom Rasimu Deliću (bez obzira što se taj sud nalazi na njenoj teritoriji) ?

- Ko ne razumije da se presude ne donose na osnovu specijalno pravljenih i plasiranih TV emisija ( sa ciljevima ostvarivanja političke dobiti ) nego na osnovu dokaza koji su prezentirani sudu ?

- Ko ne može ili neće da javno saopšti imena onih koji su pripremali te optužnice i te dokaze sudu, ako nijesu bezimeni ili su nestali ?

- Ko ne razumije da učenje jurisprudentnih nauka o jednakosti država znači da sve jednako treba da ispunjavaju i svoje obaveze ?

- Kome nije jasno zašto je holandski ministar inostranih poslova obavezan da poštuje odluku svojeg parlamenta ?

- Ko ne razumije zašto Hiolandiju ne interesuju unutarstranački obračun u jednoj od najgorih političkih partija u Evropi i da li će ona umjesto jednog imati dva Šešelja ?

- Ko je zaboravio da je V.britanija upozorila neke evropske meštre da neće dozvoliti novi pritisak na Holandiju ?

- Ko nije ispunio svoje obaveze ?

- Ko ište, prosi novi veresiju, za čije potrebe i na čiji račun ?
loader loader 23:55 15.09.2008

Re: Ko to ništa ne razume ?

Miloš Obrenović stvorio modernu srpsku državu. Dugo se nagađao sa Holanđanima. I Britancima. Potpisivao SSP celih 4 ili 5 puta. Nije mnogo mario za one iz šume koje neprijatelj u ratu beše porazio i koji osim puške nikakav drugi jezik ne znadoše, pa uzvikivaše "...sloboda", "...još krvi za slobodu", "...dole mekušci i izdajnici"..! I napravi Miloš državu, a ovi što su povikivali na njega da je ovo ili ono iščiliše postepeno, kao što iščili blato sa kože.
sentinel26 sentinel26 11:24 16.09.2008

Re: Ko to ništa ne razume ?

loader
Miloš Obrenović stvorio modernu srpsku državu. Dugo se nagađao sa Holanđanima. I Britancima. Potpisivao SSP celih 4 ili 5 puta. Nije mnogo mario za one iz šume koje neprijatelj u ratu beše porazio i koji osim puške nikakav drugi jezik ne znadoše, pa uzvikivaše "...sloboda", "...još krvi za slobodu", "...dole mekušci i izdajnici"..! I napravi Miloš državu, a ovi što su povikivali na njega da je ovo ili ono iščiliše postepeno, kao što iščili blato sa kože.
Ako mislite da će neko izvući korisnu pouku iz ovoga varate se.

Broj onih koji javno + tajno "mare" za one iz šume je poveliki, a kada se tome doda da je jedan dio ovih koji kao "ne mare" neiskren sve postaje jasnije kakav će biti rezultat.

Miloš nije imao dilemu u vezi "šumskih junaka" i nije ih pozivao na dobrovoljnu predaju niti podsjećao na "patriJotsku" brigu za budućnost nacije..
loader loader 16:03 16.09.2008

Re: Ko to ništa ne razume ?

sentinel: "Miloš nije imao dilemu u vezi "šumskih junaka" i nije ih pozivao na dobrovoljnu predaju "

Nije imao dilemu, jer ih Turčin nije iskao, pa za dilemu (ili nedilemu) nije ni bilo prilike. Da je Turčin tražio neku od tih glava iz šume, Miloš sigurno ne bi rekao da treba udariti inat i ne predati onoga koga traže. Ne bi mu palo na pamet da tako žrtvuje celu Srbiju. Vi to ili ne razumete, ili razumete a iracionalni inat je u vama jači. Šta god da je od ta dva, nije za radovanje.
sentinel26 sentinel26 16:45 16.09.2008

Re: Ko to ništa ne razume ?

loader
Ne bi mu palo na pamet da tako žrtvuje celu Srbiju. Vi to ili ne razumete, ili razumete a iracionalni inat je u vama jači. Šta god da je od ta dva, nije za radovanje.

Izvinite a gde ste vi za ovako nešto našli "materijal" u mojim tekstovima (ako li se ovime meni lično obraćate ) ?

dragan7557 dragan7557 14:30 17.09.2008

Re: Ko to ništa ne razume ?

Ako mislite da će neko izvući korisnu pouku iz ovoga varate se.

Prijatelju,
korisnu poruku nije ni moguće izvući posle čitanja rečenice :
Miloš Obrenović stvorio modernu srpsku državu.


Mološ Obrenović nije stvorio NIKAKVU DRŽAVU VEĆ VLASTITU PRĆIJU kao i današnje Stranke u kojoj je Gospodar radio šta mu je ćef. Pijani članovi Sovjeta Serbskog i popovi su morali da mu ljube ruke a da ih
BATINA javno ili obesi ni krive ni dužne mogao je da naredi kad' god je za ovo imao Ćef i ili Merak.

Onaj ko bi bez velikog zorta došao u Miloševu Prćiju bio bi odmah pitan :
" anasanasikim, virsan çeksinler " " dolaziš da se mučiš " uz komentar " Sen dilisin be! Valahi bilahi seni dövçek.
Sen daha bilmesin tabietini" ili "lud si bre, tako mi istinitog Boga, ti još neznaš njegovu narav".

Samodržac Srbije (bilmez m.p) nije imao dilema kad koga treba mlaviti (tabati m.p.) kao što na turskom i stoji.Od Moderne Miloševe Srbije mnogi Srbi su bežali glavom bez obzira u Beograd pod tursku pravdu i vlast.
Uporedi sa situacijom danas i za vreme demokratskog samodršca Miloš evića.
dragan7557
sentinel26 sentinel26 15:08 17.09.2008

Re: Ko to ništa ne razume ?

dragan7557
Ako mislite da će neko izvući korisnu pouku iz ovoga varate se.
Prijatelju,
korisnu poruku nije ni moguće izvući posle čitanja rečenice :
"Miloš Obrenović stvorio modernu srpsku državu".
Mološ Obrenović nije stvorio NIKAKVU DRŽAVU VEĆ VLASTITU PRĆIJU kao i današnje Stranke u kojoj je Gospodar radio šta mu je ćef. Pijani članovi Sovjeta Serbskog i popovi su morali da mu ljube ruke a da ihBATINA javno ili obesi ni krive ni dužne mogao je da naredi kad' god je za ovo imao Ćef i ili Merak.

Onaj ko bi bez velikog zorta došao u Miloševu Prćiju bio bi odmah pitan :
" anasanasikim, virsan çeksinler " " dolaziš da se mučiš " uz komentar " Sen dilisin be! Valahi bilahi seni dövçek.
Sen daha bilmesin tabietini" ili "lud si bre, tako mi istinitog Boga, ti još neznaš njegovu narav".

Samodržac Srbije (bilmez m.p) nije imao dilema kad koga treba mlaviti (tabati m.p.) kao što na turskom i stoji.Od Moderne Miloševe Srbije mnogi Srbi su bežali glavom bez obzira u Beograd pod tursku pravdu i vlast.
Uporedi sa situacijom danas i za vreme demokratskog samodršca Miloš evića.
dragan7557

Prijatelju, slažemo se nas dvojica po pitanju moderne države uopšte, ali ako tome dodate atribut "srpska" onda ja više i ne razmišljam o nekom državnom modernizmu već na njenu dugotrajnu "identifikaciju" u Serbskom narodu, pa i ne ulazim u polemike po tom pitanju.

To je posljedica moje nevoljnosti da polemišem sa tvrdnjom da je Miloševa Srbija u odnosu na Lazarevu "moderna", neki je čak nazivaju "evropska".

Moja primjedba da je njegov odnos prema "šumskim herojima" u poredjenju sa današnjim gospodarima različit, iako motivi za takva ponašanja nijesu sasvim isti, raju mnogo ne interesuje. Zajedničko im je samo koristoljublje a sve ostalo se ne može ni porediti.

Htedoh i ja da napišem nešto na turskom o modernizmu ove današnje Srbije, pa se sjetih da je ovo blog o frustraciji, te iz razumljivih razloga odustadoh.
Pozdrav.

Filip Mladenović Filip Mladenović 23:22 15.09.2008

Zamena teza - prvo pravilo demagogije...

...i populizma!

Ja sam govorio o vlastitoj frustraciji, kao Beogradjanin, kao Srbin, kao novinar, kao gradjanin, kao ljudsko biće.
Bio sam neposredan svedok najpre puzajućeg, a potom galopirajućeg nacional-socijalizma u mojoj otadžbini Srbiji. Pisao sam, zajedno sa mojim koleginicama i kolegama u ono malo preostalih medija van Miloševićeve šape, protiv tog zla, protiv govora mržnje, javno protestovao na TV, preko radija, na demonstracijama 9. marta 1991, a i kasnije.
I na konkretne razloge vlastite frustracije, koji su moju otadžbinu Srbiju i njene gradjane srozali do prosjačkog štapa, komentar nije zamena teza, poput "a šta su oni nama radili" ili "ko mi je isprao mozak".
Srbija se ne brani ni u Kninu, ni u Banja Luci, ni u Kosovskoj Mitrovici, već u levoj i u desnoj hemisferi mozga!
Ili kao što reče jedan moj kolega satiričar: SVI SRBI SU ŽIVELI U JEDNOJ DRŽAVI, DOK SE VODJA TOGA NIJE SETIO!
ipsi ipsi 23:27 15.09.2008

Re: Zamena teza - prvo pravilo demagogije...

Istina, dok vodji tisucljetnjeg sna ne pade na um da tako mozda i ne treba da bude...ti bogca i te vodje...
flipper58 flipper58 23:30 15.09.2008

Re: Zamena teza - prvo pravilo demagogije...

Srbija se ne brani ni u Kninu, ni u Banja Luci, ni u Kosovskoj Mitrovici, već u levoj i u desnoj hemisferi mozga!


Wow!
Slusaj: ako pogledamo raspad finansijskog sistema koji se desava poslednjih godinu dana, od propasti Bear Sterna, videcemo da stotine hiljada veoma skolovanih "ekonomista" koji rade u Sitiju ili Wall Stritu nisu mogli na da pomisle sta ce se desiti. Hocu reci da je covekova sposobnost da ne vidi realnost neogranicena. Ziveti u deluziji nije samo tvoja privilegija. Medjutim "obican" covek koji ima jednostavnu definiciju svog identiteta ili svoje drzave stoji mnogo cvrsce na zemlji. Price o raspadu Jugoslavije su pocele na zapadu, ne u nasim mozdanim hemisferama. JNA se nije tukla sa vetrenjacama, moras priznati.
marco_de.manccini marco_de.manccini 23:39 15.09.2008

Re: Zamena teza - prvo pravilo demagogije.

stotine hiljada veoma skolovanih "ekonomista" koji rade u Sitiju ili Wall Stritu nisu mogli na da pomisle sta ce se desiti


ne znam dali ih je bash stotine hiljada shto rade tamo gde ste rekli, ali mnogi su dobro znali shta rade i shta ce se desiti. muti, muti, uzmi opcije, unovchi, i bezhi. kada se prashina slegne, neki bednik u kanzasu ce izgubiti posao i stan ali vashi milionchici su josh uvek tu.
flipper58 flipper58 23:41 15.09.2008

Re: Zamena teza - prvo pravilo demagogije.

vashi milionchici su josh uvek tu


figment of imagination
Filip Mladenović Filip Mladenović 23:46 15.09.2008

Re: Zamena teza - prvo pravilo demagogije...

Zamisli da si u braku. I da ti ne ide. Supruga te više ne voli! Ili si nemoćan u krevetu! Ili
si slabije plaćen od nje, pa si frustriran.
Epilog, razuman, jeste sporazuman razvod braka.
A ono što je nerazumno jeste da za raspad svog braka okrivljuješ komšije, rodjake, Vatikan, Zapad...

Dakle, treba biti sa obe noge na zemlji. Bivša SFRJ je mogla sa premijerom Ante Markovićem još početkom devedesetih da udje u Evropsku zajednicu. Ali, na čelu Srbije nije bio intelektualac i državnik formata Vaclava Havela, koji je mirno i razumno RAZVEO Čehe i Slovake. Vidite gde su danas Češka i Slovačka!
Srbija je te prelomne 1989. godine na čelu imala partijskog aparatčika Slobodana Miloševića i provincijalne akademike. Miran razvod je bio nemoguć, pa su sada za sve krivi Amerika, Zapad, Vatikan...

Ali, ima nade, što bi rekao jedan moj drugi kolega satiričar: DOŠLI SMO DO DNA! NAJZAD ČVRSTO TLO POD NOGAMA!
ipsi ipsi 23:55 15.09.2008

Re: Zamena teza - prvo pravilo demagogije...

Gospodine, jel vi svaki put nanovo citate ili znate vec napamet da napisete?

To sa brakom bi bilo sasvim na mjestu da su se zena i muz dogovorili, djeca klimnula glavom, a advokat stavio potpis...no medjutim, kako to obicno biva, advokat je odlucivao, zena i muz se uzjogunili i sada traziti krivca samo u Milosevicu, koji je po vama jelte bio jedini apartcik, a ovi drugi sve drzavnici do moga, zajedno sa Antom Markovicem...

Ja se zaista uvjek nanovo pitam....smijete li se vi sami sebi dok pisete ovakve tekstove?
flipper58 flipper58 23:59 15.09.2008

Re: Zamena teza - prvo pravilo demagogije...

Ali, na čelu Srbije nije bio intelektualac i državnik formata Vaclava Havela, koji je mirno i razumno RAZVEO Čehe i Slovake.


Na zalost on nije bio jedini player. Hrvati nikad nisu prihvatili Jugoslaviju. Treba samo procitati stampu i knjige stampane u dijaspori. Tudjman je postao hrvatski miljenik 1981, kad je objavio svoju knjigu braneci nacionalizam. Od tada on je samo gradio svoj status. Hrvatsko iseljenistvo je bilo vec izuzetno bogato (tj. moglo je da finansira naoruzavanje i HDZ), ali sto je jos vaznije bilo je UJEDINJENO.

Srbi su od stvaranja Jugoslavije razjedinjeni i raspoluceni. Nije se moglo ocekivati nikakvo jedinstvo kod Srba. Posto su nam jos nametnuli i osecanje krivice, mi se smo u raspadu i samo nas odrzavaju zdravi seljacki elementi i neki delovi inteligencije - oni koji nisu u javnom zivotu.

Ne mozes gledati simplicisticki na razvod. Tamo gde su u pitanju veliki interesi tamo ima i svadje. Zato bogati prvo naprave kontrakt o razvodu.
011-495 011-495 00:18 16.09.2008

Re: Zamena teza - prvo pravilo demagogije...

flipper58
Srbija se ne brani ni u Kninu, ni u Banja Luci, ni u Kosovskoj Mitrovici, već u levoj i u desnoj hemisferi mozga!Wow! Slusaj: ako pogledamo raspad finansijskog sistema koji se desava poslednjih godinu dana, od propasti Bear Sterna, videcemo da stotine hiljada veoma skolovanih "ekonomista" koji rade u Sitiju ili Wall Stritu nisu mogli na da pomisle sta ce se desiti. Hocu reci da je covekova sposobnost da ne vidi realnost neogranicena. Ziveti u deluziji nije samo tvoja privilegija. Medjutim "obican" covek koji ima jednostavnu definiciju svog identiteta ili svoje drzave stoji mnogo cvrsce na zemlji. Price o raspadu Jugoslavije su pocele na zapadu, ne u nasim mozdanim hemisferama. JNA se nije tukla sa vetrenjacama, moras priznati.


Oni nisu ni placeni da vide sta ce se desiti sutra, akcionari traze rezultate danas- i za to ih placaju debelo.To sto se desava na trzistu subprime je klasican slucaj varijacije na temu finansijske piramide.
011-495 011-495 00:21 16.09.2008

Re: Zamena teza - prvo pravilo demagogije...

Filip Mladenović
Zamisli da si u braku. I da ti ne ide. Supruga te više ne voli! Ili si nemoćan u krevetu! Ilisi slabije plaćen od nje, pa si frustriran.Epilog, razuman, jeste sporazuman razvod braka.A ono što je nerazumno jeste da za raspad svog braka okrivljuješ komšije, rodjake, Vatikan, Zapad...Dakle, treba biti sa obe noge na zemlji. Bivša SFRJ je mogla sa premijerom Ante Markovićem još početkom devedesetih da udje u Evropsku zajednicu. Ali, na čelu Srbije nije bio intelektualac i državnik formata Vaclava Havela, koji je mirno i razumno RAZVEO Čehe i Slovake. Vidite gde su danas Češka i Slovačka!Srbija je te prelomne 1989. godine na čelu imala partijskog aparatčika Slobodana Miloševića i provincijalne akademike. Miran razvod je bio nemoguć, pa su sada za sve krivi Amerika, Zapad, Vatikan...Ali, ima nade, što bi rekao jedan moj drugi kolega satiričar: DOŠLI SMO DO DNA! NAJZAD ČVRSTO TLO POD NOGAMA!


Nisu ni mogli zato sto racun sa predhodne pijanke (II Sv.rat) jos nije bio rasciscen.
Vrlo optimisticno od vaseg druga sto misli da oseca cvrsto tlo pod nogama, nazalost nije tako- dok vidite pse lutalice po ulicama,jos nije lose...
flipper58 flipper58 00:28 16.09.2008

Re: Zamena teza - prvo pravilo demagogije...

Nisu ni mogli zato sto racun sa predhodne pijanke (II Sv.rat) jos nije bio rasciscen.



Veliki je problem sto ljudi sagledavaju samo svoju trenutnu situaciji ne uzimajuci u obzir istorijske korene. Medjutim istorijski tokovi moraju da nastave svoj logicni razvoj, bez obzira na prolazne revolucije.

Mlada liberalna inteligencija ne vidi kontinuitet jer sama pristaje na ispiranje mozga.
Filip Mladenović Filip Mladenović 00:37 16.09.2008

Re: Zamena teza - prvo pravilo demagogije...

Pobogu, rat se vodio da bi ste dvestotinak familija u Srbiji, u Hrvatskoj i u Bosni obogatilo na račun miliona osiromašenih i izmanipulisanih gradjana. Pa nisu Mišković, Karić, Beko, Kostić i ostali došli sa Zapada i oteli nam uštedjevine, radna mesta, unosne poslove, imanja!
Nemojte mi samo reći da je Marko Milošević instalacija CIA-e, Vatikana ili M5 na Balkanu!?
Mućnite glavom!
flipper58 flipper58 00:46 16.09.2008

Re: Zamena teza - prvo pravilo demagogije...

Pobogu, rat se vodio da bi ste dvestotinak familija u Srbiji, u Hrvatskoj i u Bosni obogatilo na račun miliona osiromašenih i izmanipulisanih gradjana. Pa nisu Mišković, Karić, Beko, Kostić i ostali došli sa Zapada i oteli nam uštedjevine, radna mesta, unosne poslove, imanja!
Nemojte mi samo reći da je Marko Milošević instalacija CIA-e, Vatikana ili M5 na Balkanu!?
Mućnite glavom!


Misko, Karic, Beko, i Kostic su iskoristili situaciju, sigurno nisu imali ucesca u izazivanju ratu.

Marko je samo "abercija".
Filip Mladenović Filip Mladenović 01:04 16.09.2008

Re: Zamena teza - prvo pravilo demagogije...

Ko je "napravio" Miškovića, Karića, Beka, Kostića i ostale srpske tajkune?
CIA, M5, VATIKAN, Nemačka, USA!?
Nisu oni iskoristili situaciju! Njima je omogućeno da iskoriste situaciju! Ne pravite se ludi ili naivni!
I dobro znate ko im je to omogućio!

Čim mi neko potura te bajate priče o stranoj zaveri, ja se upitam A GDE SU PARE!?

MUĆNITE GLAVOM!
dracena dracena 05:26 16.09.2008

Re: Zamena teza - prvo pravilo demagogije...

011-495
-dok vidite pse lutalice po ulicama,jos nije lose...
omg!!!!!!!!
011-495 011-495 10:06 16.09.2008

Re: Zamena teza - prvo pravilo demagogije...

flipper58
Nisu ni mogli zato sto racun sa predhodne pijanke (II Sv.rat) jos nije bio rasciscen.



Veliki je problem sto ljudi sagledavaju samo svoju trenutnu situaciji ne uzimajuci u obzir istorijske korene. Medjutim istorijski tokovi moraju da nastave svoj logicni razvoj, bez obzira na prolazne revolucije.

Mlada liberalna inteligencija ne vidi kontinuitet jer sama pristaje na ispiranje mozga.


Niko sam ne pristaje na ispiranje mozga - ako ga ima. Oni koji ga nemaju dobiju ga od drugih, pitanje je kakav je softver tamo.
Jedan pametan italijanski profesor je rekao da postoje trvi vrste ljudi
Dobri- cine dobro sebi i drugima
Losi - cine dobro sebi a lose drugima
Glupi - cine lose i sebi i drugima

flipper58 flipper58 11:23 16.09.2008

Re: Zamena teza - prvo pravilo demagogije...

onda glupi
011-495 011-495 11:28 16.09.2008

Re: Zamena teza - prvo pravilo demagogije...

flipper58
Pobogu, rat se vodio da bi ste dvestotinak familija u Srbiji, u Hrvatskoj i u Bosni obogatilo na račun miliona osiromašenih i izmanipulisanih gradjana. Pa nisu Mišković, Karić, Beko, Kostić i ostali došli sa Zapada i oteli nam uštedjevine, radna mesta, unosne poslove, imanja!
Nemojte mi samo reći da je Marko Milošević instalacija CIA-e, Vatikana ili M5 na Balkanu!?
Mućnite glavom!


Misko, Karic, Beko, i Kostic su iskoristili situaciju, sigurno nisu imali ucesca u izazivanju ratu.

Marko je samo "abercija".


+1
flipper58 flipper58 12:06 16.09.2008

Re: Zamena teza - prvo pravilo demagogije...

ISPRAVKA KO JE STA REKAO
011-495


FILIP JE REKAOobogu, rat se vodio da bi ste dvestotinak familija u Srbiji, u Hrvatskoj i u Bosni obogatilo na račun miliona osiromašenih i izmanipulisanih gradjana. Pa nisu Mišković, Karić, Beko, Kostić i ostali došli sa Zapada i oteli nam uštedjevine, radna mesta, unosne poslove, imanja! Nemojte mi samo reći da je Marko Milošević instalacija CIA-e, Vatikana ili M5 na Balkanu!?Mućnite glavom!


FLIPPER JE REKAO: Misko, Karic, Beko, i Kostic su iskoristili situaciju, sigurno nisu imali ucesca u izazivanju ratu. Marko je samo "abercija".

011-495 je DODAO: +1


Sta znaci +1 ??
pnbb pnbb 16:07 16.09.2008

Re: Zamena teza - prvo pravilo demagogije...

pa aberacija
pnbb pnbb 16:14 16.09.2008

Re: Zamena teza - prvo pravilo demagogije...

Nemojte mi samo reći da je Marko Milošević instalacija CIA-e, Vatikana ili M5 na Balkanu

naravno da nije...
ali je zato njegov otac, ako ne bas instalacija, onda svakako dobro iskoriscena opcija..
nazalost, nekako mislim da su veliki gorepomenuti igraci ukapirali da cemo svi da ispadnemo pavijani i da s eprimimo na pricu koju ce oni samo lagano da raspiruju...
znaci kod ceha i slovaka nij ebilo pogodno tlo, kod nas jeste...

u africi to rade 200 god... daju mal ooruzje jednom plemenu da istrebi ono drugo, pa onda malo intervenisu vojno po prvom, a naoruzaju drugo... siroti crnci, emotivni kakvi vec jesu, zdusno odradjuju taj posao dok pokrovitelji zdusno uzimaju resurse i sakom i kapom.. dobro kod nas mozda i nema toliko resursa, ali nece skoditi, omanja kriza u evropi.. mislili su oni...
011-495 011-495 16:50 16.09.2008

Re: Zamena teza - prvo pravilo demagogije...

flipper58
ISPRAVKA KO JE STA REKAO

011-495FILIP JE REKAOobogu, rat se vodio da bi ste dvestotinak familija u Srbiji, u Hrvatskoj i u Bosni obogatilo na račun miliona osiromašenih i izmanipulisanih gradjana. Pa nisu Mišković, Karić, Beko, Kostić i ostali došli sa Zapada i oteli nam uštedjevine, radna mesta, unosne poslove, imanja! Nemojte mi samo reći da je Marko Milošević instalacija CIA-e, Vatikana ili M5 na Balkanu!?Mućnite glavom!FLIPPER JE REKAO: Misko, Karic, Beko, i Kostic su iskoristili situaciju, sigurno nisu imali ucesca u izazivanju ratu. Marko je samo "abercija". 011-495 je DODAO: +1Sta znaci +1 ??


+1=jos jedan se pridruzuje komentaru, tj. slazem se sa Vasim komentarom
dragan7557 dragan7557 14:45 17.09.2008

Re: Zamena teza - prvo pravilo demagogije.

ne u nasim mozdanim hemisferama. JNA se nije tukla sa vetrenjacama, moras priznati.

Svakako, se Protiv Svojih Naroda i Narodnosti kojima se ZAKLELA NA VERNOST i da će ga braniti od spoljnog i unutrašnjeg neprijatelja

Vetrenjače su ostavljali na miru.
Ili kao što reče jedan moj kolega satiričar: SVI SRBI SU ŽIVELI U JEDNOJ DRŽAVI, DOK SE VODJA TOGA NIJE SETIO!

dragan7557
dragan7557 dragan7557 14:50 17.09.2008

Re: Zamena teza - prvo pravilo demagogije.

Misko, Karic, Beko, i Kostic su iskoristili situaciju, sigurno nisu imali ucesca u izazivanju ratu.

.

su "Sposobni poslovni radni ljudi" na serpskom Tajkuni
dragan7557
Inner Party Inner Party 23:33 15.09.2008

Us or Them

(Mene bas briga...)

Jednostavno, ako se budem nervirao imam osecaj da ce "oni" pobediti.
Da, bas kao je***ni teroristi.

Ko zna kada cemo zavrsiti saradnju sa Hagom, ko zna kada cemo uci u EU, ko zna kada ce Rusija konacno pokazati malo vise balls u odbrani srpskih interesa, ko zna kada ce u USA na vlast doci neko povoljan po nase interese, ko zna kada cemo povratiti Kosovo i Metohiju...

Ako se ja svaki dan budem nervirao i ako budem svaki dan gledao kako se moja nadanja i ocekivanja survavaju sve nize i nize - poludecu jednog dana i opet ce "oni" pobediti.

Da, bas kao jeb**i teroristi.
Filip Mladenović Filip Mladenović 23:34 15.09.2008

Sloba i Franja, a o Radovanu da i ne...

Ko je tokom rata negovao posebne odnose sa Franjom Tudjmanom?
Slobodan Milošević!
Ko je napravio dil sa Franjom Tudjmanom u Gracu?
Radovan Karadžić!
Ko je tajno pregovarao sa Franjom Tudjmanom?
I Slobodan Milošević i Radovan Karadžić!

Ja mogu samo da zaključim: Hrvati su u poslednjem ratu prošli bolje: njihov Ćosić se bavio košarkom, a ne
literaturom ili politikom!

flipper58 flipper58 23:40 15.09.2008

Re: Sloba i Franja, a o Radovanu da i ne...

Ko je tokom rata negovao posebne odnose sa Franjom Tudjmanom?
Slobodan Milošević!
Ko je napravio dil sa Franjom Tudjmanom u Gracu?
Radovan Karadžić!
Ko je tajno pregovarao sa Franjom Tudjmanom?
I Slobodan Milošević i Radovan Karadžić!

Ja mogu samo da zaključim: Hrvati su u poslednjem ratu prošli bolje: njihov Ćosić se bavio košarkom, a ne
literaturom ili politikom!


Pregovori su produzena ruka rata. Naravno da su pregovarali kako bi potpisali sporazum! Imas jednodimenzionalnu viziju rata. Desno tuces levom milujes. Naravno da su Hrvati prosli bolje, isti "pacovski" kanali koji su naoruzali Ustase, su naoruzali Tudjmana. Kraljevina Hrvatska i Tomislav II su imali blagoslov Pape Pija. Mi se borimo sami za svoju egzistenciju.
ipsi ipsi 23:40 15.09.2008

Re: Sloba i Franja, a o Radovanu da i ne...

odlicno, onda izbrisite ono sto ste pre ovog odgovora pisali i ostavite samo ovaj.

Bili su pametniji, lukaviji, isle im karte od ruke, kako vam se vec svidja...iako, ako mene pitate, partija je zavrsila povoljnim remijem.....jes da su zapadnjaci malo odlucili kada je prosao rok bivse nam zajednicke, ali nije tako lose ni ispalo.

Krajisnike vise niko nece ubijati, bosna podjeljena, znaci i tu smo mirni, jos oko kosova da se dogovore posteno...a najvaznije, Srbija ostala jedina zemlja u kojoj je sasvim normalno da zive sve nacije.

Ja sam sasvim zadovoljan takvom situacijom, onako kao covjek...a vi?!
flipper58 flipper58 23:42 15.09.2008

Re: Sloba i Franja, a o Radovanu da i ne...

ipsi
Srbija ostala jedina zemlja u kojoj je sasvim normalno da zive sve nacije.

Ja sam sasvim zadovoljan takvom situacijom, onako kao covjek...a vi?!


Apsolutno se slazem. Samo treba misliti na odrzavanje te situacije, jer neprijatelj ne miruje.
MightyNora MightyNora 23:45 15.09.2008

Čista 10-ka kolega...

.
milosib92 milosib92 00:01 16.09.2008

EU

Moj stariji kolega jednom prilikom iznese tezu da nas zapad neće i da nas kroz istoriju nikada nije ni hteo. Počinjem da mislim da je možda bio u pravu.

U ovoj zemlji se nijednog trenutka nije vodila javna rasprava o ulasku u EU. Sada kada su nas po ko zna koji put odbili nemam razloga da budem frustruran. Što bi rekli ko zna zašto je to dobro. Možda se malo okrenemo sebi i počnemo ozbiljno da radimo na sređivanju svoje ekonomije i države.
flipper58 flipper58 00:16 16.09.2008

Re: EU

milosib92
Moj stariji kolega jednom prilikom iznese tezu da nas zapad neće i da nas kroz istoriju nikada nije ni hteo.


Mi nikad nismo bili toliko pristupacni za eksploataciju zapadnim zemaljama, tj. Francuskoj i narocito Engleskoj. Engleska je imala mnogo bogatije pasnjake u Africi, Americi, Indiji, Bliskom Istoku, Kini i Australiji. Mi samo mozemo da igramo privremene uloge u zavisnosti od situacije.

Kada je Cercil odrzao svoj poznati govor 5 marta 1946 o Gvozdenoj zavesi on je rekao da je Beograd u sferi Sovijetskih interesa. Samo je mutio vodu, iako je on pripremao dolazak Tita na vlast.

Cim su umirili prilike na Kosovu presli su na Gruziju, jer Rusija je "the big catch".
die hard die hard 00:48 16.09.2008

Re: EU

Što bi rekli ko zna zašto je to dobro


Stara bapska prica, evo zasto to nije dobro,
Zato sto svi komijski narodi udjose u Evropsku uniju.Tacka, point.Moramo i mi, nema opravdanja.Prosto ko pasulj.
011-495 011-495 10:30 16.09.2008

Re: EU

die hard
Što bi rekli ko zna zašto je to dobro


Stara bapska prica, evo zasto to nije dobro,
Zato sto svi komijski narodi udjose u Evropsku uniju.Tacka, point.Moramo i mi, nema opravdanja.Prosto ko pasulj.


Zasto "moramo"? Svajcarska nije u Eu,ni Norveska, da ne govorimo o Japanu,Koreji i sl. Malo karikiram ali sam ulazak nista ne znaci ako mi kod sebe ne prelomimo hocemo li da pocnemo sve ispocetka ili ne.
Ako je pitanje ekonomije, to se resava bilateralnim dogovorima ili dogovorom izmedju recimo Srbije i EU (poseban status,preferencije,itd.)
I sada oni koji imaju poslove sa Evropom mogu bez problema tamo da odu i imaju od cega i sa cim da zive (finansijski). Oni koji nemaju novca ili poslove (studije,biznis,..) nemaju nista ni da traze u Evropi.
Svi vicu, moramo u Evropu a niko da kaze zasto, ako i dalje budemo lencarili,tracarili kao do sada nece nam nista pomoci.
Nista lakse nego dobiti vizu za Evropu, maltretiranje je stajanje u redu ali i to je ocigledno rezultat lose organizacije lokalnih konzulata-vidi se nas uticaj na njihov mentalni sklop.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana