Šta će vam novci moji sinovci....

Drago Kovacevic RSS / 16.07.2007. u 13:34

Znate verovovatno šta je to džambas. To je zanimanje, a pominje ga i Đoka Balašević u svojo pesmi "Šta će vam novci moji sinovci" ili kako li se zove ta pesma, kad priča o Boži zvanom Pub, pa kaže - Neki džambasi se kleli da su kod Sombora sreli, nekog tipa što je isti on -

Džambas je trgovac konjima,vašarski manipulant, onaj što spaja kupca i prodavca i uzima procenat - nagradu od obe strane ako se posao sklopi.Džambasa ima uvek i uglavnom tamo gde su vašari i bez vašara oni ne postoje.U džambaskim poslovima uvek postoji prevarena strana.

E, sad, kakve veze imaju džambasi sa ovim što želim da kažem...

Putujući kroz zemlje u regionu čovek potpuno jasno vidi da Srbija katastrofalno stoji sa putnom infrastrukturom.U svim državama to izgleda mnogo, mnogo bolje. Hrvatska je izgradila tu mrežu na najbolji mogući način, Makedonija stoji solidno, Crna Gora se priprema za jadranski auto - put, Mađarska je sasvim u redu, Sloveniju neću ni da pominjem.

Srbija je usko grlo ovog dela Evrope. Čitav Balkan i pola Azije, upućeno je na samo jedan most star skoro 40 godina. Na "Gazelu" za koju neki glasovi razuma već godinama upozoravaju da će kraj tolike frekvencije doći u ozbiljan problem i opasnost.

 

U Srbiji postoji auto put od hrvatske granice do Leskovca, građen u Titovo vreme, u bivšoj državi. U međuvremenu je sagrađena druga traka auto - puta od Batajnice do Beške, tridesetak kilometara, i to je sve. Stala na desnoj obali Dunava. Upravo traje rasprava i priča o auto - putu Horgoš - Požega. Zašto Požega i koji je to vitalni pravac? Šta ima u toj Požegi osim što put koji tamo vodi prolazi kroz Čačak, pa je bilo politički zgodnije taj put nazvati Horgoš - Požega, nego Horgoš - Čačak.

Vojvođani se sa pravom ljute jer im ministar za kapitalne investicije, koji je usput iz Čačka, neda ni da vide ugovor o koncesiji koji je potpisao pod potpuno neuobičajenim okolnostima. Spor traje, put stoji, karavani prolaze.

E sad, možda je moja računica naivna, pa i čitav smisao ovoga posta. Razmišljao sam kako je moguće da Hrvatska izgradi stotine kilometara najsavremenijih cesta kroz planine i gudure, bušeći silne tunele, gradeći vijadukte i petlje, a da Srbija nije u stanju izvesti stotinjak kilometara kroz ravnicu, kroz najravniji deo Evrope. Raspitujući se kod građevinara saznao sam da je kilometar auto ceste u Hrvatskoj na opisanom prostoru koštao 16 do 17 miliona evra, a da kilometar kroz Srem i Bačku može koštati maksimalo 1,5 milion evra. Dakle, izgradnja 10 kilometara auto ceste kroz Hrvatsku skuplja je nego 100 kilometara kroz Vojvodinu. I pedeset godina Srbija nije u stanju da završi tu cestu. Kad je pre godinu - dve bilo priče o gradnji drugoga dela mosta na Beški, ministar kapitalnih investicija je bio jako ljut na međunarodne banke jer zahtevaju tender a ne burazerko sklapanje ugovora. prosto nemaju dara da shvate njegovu pragmatičnost. Rezultat - most na Beški se ne gradi.

Tokom 2006. godine, ministar iz Čačka, pa njegov ortak Dinkić, pa svi drugi iz vlasti, pred izbore su počeli slatku priču o NIP-u. Smislili su izborna obećanja od milijardu i po evra iz privatizacija koje su namerili potrošiti u razna krečenja, kupovinu prozora i opreme, nabacivanja fasada i svakih drugih rabota pogodnih za uzimanje procenta, razmišljajući čisto džambaskom logikom.

Pare iz privatizacije su pare svih građana Srbije. Bilo bi logično da se iz njih rade infrastrukturni objekti koji su na korist tih građana. Još jedan most na Savi neće podići niko od stranih investitora jer to ne donosi prihode. Auto - put isto tako, osim pod uslovima za koje ministar ne da nikome uvida i gde sasvim ozbiljni ljudi sumnjaju da će nas sve dodatno koštati a uska grupa ljudi uzeti džambasku proviziju.

Džambasi i džabaska logika vodi nas u sokak u kome nam kao društvu i kao zajednici ni novci ne pomažu. Novci su za to da se kraduckaju, a ne da se od njih gradi neko opšte, javno dobro...

Pa, ako nedaj bože Gazelu jednom budemo morali zatvoriti, biće kriv svako na belom svetu, osim onih što su objektivno za to odgovorni....



Komentari (50)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

v.stojkovic v.stojkovic 13:54 16.07.2007

Nije Đoka

Nije Đoka, već Boža zvani Pub, a sve ostalo Ti je tačno.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 14:02 16.07.2007

Re: Nije Đoka

Da Boža...o))) Hvala ti...
Nego, toliko nas u ovoj priči zezaju da moja greška nije slučajna...Ovo glede Đoke..o))
manitu manitu 17:17 16.07.2007

Re: Nije Đoka - a ko je jos kriv?

[i][/i]
sve je tacno i sve se slazem .

samo ...

sta ste to VI radili od 5. okt. do pada Zivkoviceve Vlade ?

Ovi su uzas !
Ali i VI pre ovih niste bili bash bitno bolji .
A da ste malo duze ostali na sceni , opet nije dobro , jer bi ste taman imali vremena da pokazete svoje pravo lice .
ovako jos mozete da se vadite da ste bili SAmo 2,5 god. na vlasti , pa niste mogli da se pokazete , uzmete zamajac .

1. svi ste izasli bogatiji za po par stanova , miliona necega ili svakako ne na istom !
2. kad ste bili na vlasti sto niste malo vise uradili - nego ste se bavili sobom - i svojim imetkom . Isto ko i ovo smao malo stilizovanije .
3. citav politicki projekta VAS se svodi na pljuvacinu OVIH sada , a sve da bi VI dosli na vlast i radili isto to malo uvijenije , finije .

dajte - provaljeni ste .
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 17:30 16.07.2007

Re: Nije Đoka - a ko je jos kriv?

sve je tacno i sve se slazem .

samo ...

sta ste to VI radili od 5. okt. do pada Zivkoviceve Vlade ?

Ovi su uzas !
Ali i VI pre ovih niste bili bash bitno bolji .
A da ste malo duze ostali na sceni , opet nije dobro , jer bi ste taman imali vremena da pokazete svoje pravo lice .
ovako jos mozete da se vadite da ste bili SAmo 2,5 god. na vlasti , pa niste mogli da se pokazete , uzmete zamajac .

1. svi ste izasli bogatiji za po par stanova , miliona necega ili svakako ne na istom !
2. kad ste bili na vlasti sto niste malo vise uradili - nego ste se bavili sobom - i svojim imetkom . Isto ko i ovo smao malo stilizovanije .
3. citav politicki projekta VAS se svodi na pljuvacinu OVIH sada , a sve da bi VI dosli na vlast i radili isto to malo uvijenije , finije .

dajte - provaljeni ste .


Samo da mi je znati o čemu pričaš...pošto deluješ vrlo ljutito....o))
hoochie coochie man hoochie coochie man 16:12 16.07.2007

dzambasi

Nasao si pravi termin za vlast nam sadasnju - dzambasi. Ima jos jedna osobina kojom se odlikuju izvorni dzambasi.
Posto rade sa konjima vicni su da obuzdaju plahovite i nervozne zivotinje da ih namame ili nateraju da budu krotke. Tako im izmene narav. Tako ih prilagode sebi da bi mogli da ih upotrebe, naravno.
Ako su Velja i ortaci dzambasi, koja je uloga ostala za narod? Zanimljivo je sto se polako uzivi u tu ulogu pa mu jos i lepo. Kazu nikad nam nije bilo bolje. Nije istina ono sto vidite tridesetak kilometara, i to je sve vec je istina ono sto mi kazemo "nikad nam nije bilo bolje".
Slucajno licno znam kako je Velja usao u politiku (Strahinja Ilic alias Bane svinjar, na ciji pomen "domacin" udara nogom, je prvi krenuo pa brata od strica, Velju. uveo) i jos ne mogu da verujem da istoj sorti pripadaju recimo Dinkic pa i Kostunica. Kad je Sloba ovo radio (nema tendera, ministar kaze: ma sto da postujem zakon kad je los, evo sutra ga menjam, kraduckajte po malo.....) mi smo urlali do neba, sto je bilo normalno, a sad? Zamislite '96 i situaciju da ministar sutne novinara!
Da li su nam to dzambasi promenili narav?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 16:39 16.07.2007

Re: dzambasi

Da, tačno..Džambasi su nam promenili narav. Nije se nikada moglo desiti da ministar udara nogom novinara, da pred kamerama kaže - kradite -da vrlo hladnokrvno kaže da njegovi ljudi krše zakon ali da je to u redu...pa kad uvoze lokomotive preko butika za donji veš..to bude regularan posao.
iKome džambasi menjaju narav.....taj je....
oibibio oibibio 16:46 16.07.2007

Peticija za apel na Bozidara Djelica

Dragi prijatelji blogeri i koblogeri, pridruzite se akciji prikupljanja potpisa na peticiji ciji je cilj da svojevrsnim javnim apelom izvrsimo pritisak na g. Bozidara Djelica, kako bi finansijski pomogao tesko nastradalom Vladimiru Todorovicu iz Beograda, koji je nedavno doziveo tesku saobracajnu nesrecu u Dominikanskoj Republici.

Peticija

p.s. Drago prijatelju, ne zamjeri na ovoj digresiji

oibibio oibibio 16:55 16.07.2007

Re: Peticija za apel na Bozidara Djelica

p.s. Drago prijatelju, ne zamjeri na ovoj digresiji

ustvari i nije digresija, ipak se ovdje pise o Boži i novcima
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 16:57 16.07.2007

Re: Peticija za apel na Bozidara Djelica

Ma Bibi....potpuno u skladu....i o Boži i o džamabasima...o)))
Potpisujem peticiju....iz prve...o))
Brooklyn Brooklyn 18:30 16.07.2007

Re: Peticija za apel na Bozidara Djelica

pretpostavljam istu ste peticiju poslali i cedi i ostalim politickim liderima?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 18:32 16.07.2007

Re: Peticija za apel na Bozidara Djelica

Brooklyn
pretpostavljam istu ste peticiju poslali i cedi i ostalim politickim liderima?

Pitaš bibija ili mene...
Brooklyn Brooklyn 18:36 16.07.2007

Re: Peticija za apel na Bozidara Djelica

ne, autora peticije. od ljudi koji su imucni ili vidljivi u javnosti ce uvek drugi ljudi traziti nesto. to me ne cudi. u ovom slucaju mi je peculiar da je izdvojen jedan covek, bez posebne veze sa slucajem. pa zato pretpostavljam da je ista peticija poslata i ostalim.

btw. da li je cilj peticije stvarno da se dobije novac od djelica? ako jeste, jel tako intonirano pismo najbolji nacina da se dodje do cilja? ako nije, bas ste nasli odlicno sta cete da iskoristite da napravite politicki point.
oibibio oibibio 18:42 16.07.2007

Re: Peticija za apel na Bozidara Djelica

pretpostavljam istu ste peticiju poslali i cedi i ostalim politickim liderima?

Cedi sam javio telefonom.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 18:42 16.07.2007

Re: Peticija za apel na Bozidara Djelica

Brooklyn
ne, autora peticije. od ljudi koji su imucni ili vidljivi u javnosti ce uvek drugi ljudi traziti nesto. to me ne cudi. u ovom slucaju mi je peculiar da je izdvojen jedan covek, bez posebne veze sa slucajem. pa zato pretpostavljam da je ista peticija poslata i ostalim.

btw. da li je cilj peticije stvarno da se dobije novac od djelica? ako jeste, jel tako intonirano pismo najbolji nacina da se dodje do cilja? ako nije, bas ste nasli odlicno sta cete da iskoristite da napravite politicki point.


Ne znam znaš li o čemu se radi. Dvoje državljana Srbije stradali su u Domenikani, u saobraćajnoj nesreći. Država je potpuno hladna na tu temu. Ostavila ih je na milost i nemilost slučaja, a ambasador ili konzul Srbije izjavio da država za njih nema novca.
Đelić je ministar finansija, odgovoran za takve stvari. Osim toga bio je bloger kad je procenjivao da mu je to od interesa.
Misliš li da bi USA tako ostavila svoje državljane u Srbiji, Albaniji ili Bigarskoj....
oibibio oibibio 18:45 16.07.2007

Re: Peticija za apel na Bozidara Djelica

ne, autora peticije. od ljudi koji su imucni ili vidljivi u javnosti ce uvek drugi ljudi traziti nesto. to me ne cudi. u ovom slucaju mi je peculiar da je izdvojen jedan covek, bez posebne veze sa slucajem. pa zato pretpostavljam da je ista peticija poslata i ostalim.

btw. da li je cilj peticije stvarno da se dobije novac od djelica? ako jeste, jel tako intonirano pismo najbolji nacina da se dodje do cilja? ako nije, bas ste nasli odlicno sta cete da iskoristite da napravite politicki point.


U Alpha banci su otvoreni računi za pomoć:

Broj deviznog ž.r. 1216234636

Broj dinarskog ž.r. 180-1513900018002-20

Svrha uplate: Pomoc članu porodice
Primalac: Todorović Aleksandar
Šifra plaćanja: 189
model i poziv na broj (odobrenje): 99


oibibio oibibio 18:48 16.07.2007

Re: Peticija za apel na Bozidara Djelica

Brooklyn
ne, autora peticije. od ljudi koji su imucni ili vidljivi u javnosti ce uvek drugi ljudi traziti nesto. to me ne cudi. u ovom slucaju mi je peculiar da je izdvojen jedan covek, bez posebne veze sa slucajem. pa zato pretpostavljam da je ista peticija poslata i ostalim.

btw. da li je cilj peticije stvarno da se dobije novac od djelica? ako jeste, jel tako intonirano pismo najbolji nacina da se dodje do cilja? ako nije, bas ste nasli odlicno sta cete da iskoristite da napravite politicki point.


Od g. Djelica trazimo finansijsku pomoc povrijedjenom drzavljaninu Srbije posto tu pomoc nece da mu pruzi ambasada. Kao sto zelimo i da nam g. Djelic objasni kako to da drzava u cijoj je Vladi godinama radio danas nema novaca da isplati bolnicke troskove povredjenom drzavljaninu Srbije, a isti taj Djelic se u medjuvremenu toliko obogatio, radeci kao visoki drzavni cinovnik te iste drzave, da se njegov imetak danas mjeri na preko 10 miliona dolara?

Brooklyn Brooklyn 18:52 16.07.2007

Re: Peticija za apel na Bozidara Djelica

Đelić je ministar finansija, odgovoran za takve stvari.


djelic nije ministar finansija, a i da jeste, ne znam da li ima nadleznost tek tako da uzima pare iz budzeta po vlastitom nahodjenju. nadam se da nema.

ali nije bitno, posto se u peticiji njemu obracaju kao privatnom licu. sto opet nije problem, ako misle da covek moze da pomogne. ali zbog tona pisma mi se cini da pravi motiv nije da se dobije novac od djelica nego da se napravi politicki point.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 18:53 16.07.2007

Re: Peticija za apel na Bozidara Djelica

Od g. Djelica trazimo finansijsku pomoc povrijedjenom drzavljaninu Srbije posto tu pomoc nece da mu pruzi ambasada. Kao sto zelimo i da nam g. Djelic objasni kako to da drzava u cijoj je Vladi godinama radio danas nema novaca da isplati bolnicke troskove povredjenom drzavljaninu Srbije, a isti taj Djelic se u medjuvremenu toliko obogatio, radeci kao visoki drzavni cinovnik te iste drzave, da se njegov imetak danas mjeri na preko 10 miliona dolar

Pa eto ti Bibi odgovora zašto država nema pare da spasi svoga državljanina...
Ne može i država i ministri.....
Brooklyn Brooklyn 18:55 16.07.2007

Re: Peticija za apel na Bozidara Djelica

Kao sto zelimo i da nam g. Djelic objasni kako to da drzava u cijoj je Vladi godinama radio danas nema novaca da isplati bolnicke troskove povredjenom drzavljaninu Srbije


drzava ne isplacuje novac za lecenje nego zavod za zdravstveno osiguranje. ako bi svako od nas automatski imao osiguranje u inostranstvu, zdravstveno osiguranje bi bilo vise za sve nas, ili bi nivo usluga bio nizi za sve nas. posto je z. osiguranje i onako skupo, a usluge jadne, mislim da je ok da se od nasih drzavljana ocekuju da sami sebi plate osiguranje kada idu u inostranstvo.
Brooklyn Brooklyn 18:57 16.07.2007

Re: Peticija za apel na Bozidara Djelica

kad smo vec tu, mislim da bi trebalo apelovati na medije da govore o potrebi kupovine osiguranja kada se ide u inostranstvo i o potrebi nosenja kaciga kada se voze bicikli ili skuteri.
Brooklyn Brooklyn 19:00 16.07.2007

Re: Peticija za apel na Bozidara Djelica

a sto se pomoci ovom coveku tice, onda ili mozes apelovati da drzava ima fond za takve stvari, sto onda podstice moralni hazard gradjana, ili ostaviti privatnoj inicijativi, koja je cesto efikasna.
Brooklyn Brooklyn 19:03 16.07.2007

Re: Peticija za apel na Bozidara Djelica

problem sa pomaganjem drzave je u sledecem: ako grdjanin zna da ce mu na kraju drzava pomoci, bice manje sklon da se sam pobrine za sebe (tj sam plati osiguranje). oni koji imaju para da putuju, po definiciji, u nasoj drzavi, spadaju u bogatije. ako drzava placa za njihovu neodgovornost, imas preraspodeljivanje novca od siromasnijih (onih sto ne putuju ali placaju poreze) ka bogatijim (koji putuju).

da se pita djelic, kao imucan pojedinac za pare, je medjutim, super ideja.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 19:04 16.07.2007

Re: Peticija za apel na Bozidara Djelica

Brooklyn
a sto se pomoci ovom coveku tice, onda ili mozes apelovati da drzava ima fond za takve stvari, sto onda podstice moralni hazard gradjana, ili ostaviti privatnoj inicijativi, koja je cesto efikasna.

Ej ne lupaj...Taj fond je u Srbiji državni fond...
Osim toga čovek je stradao u drugoj zemlji i njegova država mora pokazati bar toliko interesa da mu spasi život..pa neka posle naplaćuje...
Brooklyn Brooklyn 19:11 16.07.2007

Re: Peticija za apel na Bozidara Djelica

Ej ne lupaj...Taj fond je u Srbiji državni fond...


cak iako je drzavni fond, nije neciji privatni novcanik da uzima iz njega kako hoce. ako ne postoji ta namena, nadam se da niko ne moze da isplati, posto bi bilo nezakonito.

ja mislim da bi mozda bilo najbolje da ima neki fond za te namene u okviru troskova ambasada. gde bi svako mogao da zatrazi za bilo sta mu treba odmah, a posle da vrati ili trazi oslobadjanje od vracanja.

ali kako kod, ono pismo djelicu je veoma rude, a kao iskreno se trazi pomoc od njega.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 19:26 16.07.2007

Re: Peticija za apel na Bozidara Djelica

Brooklyn
Ej ne lupaj...Taj fond je u Srbiji državni fond...


cak iako je drzavni fond, nije neciji privatni novcanik da uzima iz njega kako hoce. ako ne postoji ta namena, nadam se da niko ne moze da isplati, posto bi bilo nezakonito.

ja mislim da bi mozda bilo najbolje da ima neki fond za te namene u okviru troskova ambasada. gde bi svako mogao da zatrazi za bilo sta mu treba odmah, a posle da vrati ili trazi oslobadjanje od vracanja.

ali kako kod, ono pismo djelicu je veoma rude, a kao iskreno se trazi pomoc od njega.

Hej šta je sa tobom...Ako ovo o čemu govorimo nije ozbiljno, šta je onda...
Pitam te, da ti se nešto slično dogodi u Srbiji, bili USA intervenisala u tvoju korist...Odgovori, ne mudruj...
Brooklyn Brooklyn 19:29 16.07.2007

Re: Peticija za apel na Bozidara Djelica

pa naravno da bih probala. nisam ja nista manje neodgovorna od prosecnog gradjanina. ne krivim ni ovog covek sto proba. to mi je sasvim razumljivo. moj inicijalni post se odnosio na ton kojem je upuceno pismo coveku od koga se ocekuje pomoc. to je kao da je B92 pokrenuo akciju, daj krv jebem ti mamu sebicnu, lopove.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 19:40 16.07.2007

Re: Peticija za apel na Bozidara Djelica

pa naravno da bih probala. nisam ja nista manje neodgovorna od prosecnog gradjanina. ne krivim ni ovog covek sto proba. to mi je sasvim razumljivo. moj inicijalni post se odnosio na ton kojem je upuceno pismo coveku od koga se ocekuje pomoc. to je kao da je B92 pokrenuo akciju, daj krv jebem ti mamu sebicnu, lopove.

Hej, čovek ništa ne proba...Čovek se bori za život....Dolazi konzul ili ambasador i kaže....dobro, neka se bori, ali mi nemamo para za njegovo lečenje...kao što nemamo para za prevoz poginule devojke....
Razumeš li ti o čemu se ovde radi....
Brooklyn Brooklyn 19:48 16.07.2007

Re: Peticija za apel na Bozidara Djelica

Razumeš li ti o čemu se ovde radi....


da. drzava kaze nema para. ne preostaje nista drugo nego da se pokusa naci novac iz privatnih izvora. onda se ljudi lepo zamole da pomognu. ne pisu im se nepristojna pisma, u kome se implicitno optuzuju za lopovluk. sta tebi tu nije jasno?
Brooklyn Brooklyn 20:10 16.07.2007

Re: Peticija za apel na Bozidara Djelica

dobro, to sto djelic nije jedini politicar kojeg mozes da zamolis za pomoc je irelevantno. dovoljno je da ga pisac peticije percipira kao najbogatijeg ili najsklonijeg da pomogne, ili jedinog koji je u mogucnosti. taj deo povlacim. zamerka na ton i sumnja u dobronamernost te peticije stoji.
oibibio oibibio 20:27 16.07.2007

Re: Peticija za apel na Bozidara Djelica

da. drzava kaze nema para. ne preostaje nista drugo nego da se pokusa naci novac iz privatnih izvora. onda se ljudi lepo zamole da pomognu. ne pisu im se nepristojna pisma, u kome se implicitno optuzuju za lopovluk. sta tebi tu nije jasno?


mislim da uopste nije trebalo doci do toga da gradjani intervenisu za ovog nesretnog momka, to je vec trebalo neko iz vlade da uradi. zato im ovakva pisma mogu izgledati nepristojna jer ih konfrontoraju sa istinom, a istina je da ih zabole neka stvar za gradjane srbije.
vazno je da drzava ima para za cecin koncert i ostale zajebancije koje im donose politicku korist.
to sto tebe lopovluk u srbiji ne zanima, mogu da razumijem, imas svoju platu, gajbu, auto, zdravstveno osiguranje, jebe se tebi za tamo nekog momka koga su ostavili da crkne. zar ne mislis da je degutantno furati legalizam i preslikavati logiku jednog uredjenog drustva, kao sto je americko, na bijedu i jad u srbiji?
Brooklyn Brooklyn 20:39 16.07.2007

Re: Peticija za apel na Bozidara Djelica

to sto tebe lopovluk u srbiji ne zanima,


odakle to zakljucujes?

vazno je da drzava ima para za cecin koncert


niposto drzava ne bi trebala da subvencionise koncerte, ni cece ni nikog drugog.


jebe se tebi za tamo nekog momka koga su ostavili da crkne.


prvi deo cu preskociti. o ostavili da crkne: nadam se da trenutno prima lekarsku pomoc. upravo zato sto drzava nema fond za ovakve namene, trebalo bi da se oformi, pa da onaj sledeci koji se nadje u ovakvoj situaciji ne prolazi kroz isto. zasto drzava vec nema fond za ovakve namene, ne znam, ali je sasvim valjano pitanje o kojem treba da se raspravlja.


zar ne mislis da je degutantno furati legalizam i preslikavati logiku jednog uredjenog drustva, kao sto je americko, na bijedu i jad u srbiji?


ovo nisam sigurna da razumem. morao bi da mi obrazlozis sta si mislio. mislim da nam je glavni cilj u priblizavanju EU da preslikavamo logiku uredjenog drustva.

ja bih rekla, pogledaj zakon o budzetu, pa vidi ko evenualno ima ingerencije da potrosi neki novac na nesto sto nije namenjeno budzetom, pa lovi njih. tako ces najpre imati nesto konkretno. mozda ima i nesto u zakonu, sto obavezuje drzavu da se pobrine za gradjane u takvoj situaciji. mada razumem da radite sta mozete. to je ok. samo se pitam da li je najefikasniji nacin da vredjas nekog od koga trazis pomoc u istom pismu.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 20:51 16.07.2007

Re: Peticija za apel na Bozidara Djelica

ovo nisam sigurna da razumem. morao bi da mi obrazlozis sta si mislio. mislim da nam je glavni cilj u priblizavanju EU da preslikavamo logiku uredjenog drustva.

ja bih rekla, pogledaj zakon o budzetu, pa vidi ko evenualno ima ingerencije da potrosi neki novac na nesto sto nije namenjeno budzetom, pa lovi njih. tako ces najpre imati nesto konkretno. mozda ima i nesto u zakonu, sto obavezuje drzavu da se pobrine za gradjane u takvoj situaciji. mada razumem da radite sta mozete. to je ok. samo se pitam da li je najefikasniji nacin da vredjas nekog od koga trazis pomoc u istom pismu.


Da, to mogu biti pare iz budžetske rezerve, a one su isključiva nadležnost ministra finansija kome je opet Đelić šef....
Brooklyn Brooklyn 20:55 16.07.2007

Re: Peticija za apel na Bozidara Djelica

e tako. onda mislim da je svrsishodnija peticija, gde se traze pare iz budzetske rezerve, upucena onome koji je nadlezan, ali ne kao privatnom licu, nego kao drzavnom cinovniku, bez prozivanja zbog licnog imovinskog stanja i prosledjeno svim medijima.
oibibio oibibio 20:57 16.07.2007

Re: Peticija za apel na Bozidara Djelica

mislim da nam je glavni cilj u priblizavanju EU da preslikavamo logiku uredjenog drustva.


ma preslikavaj ti, niko ti ne brani. mi se ovdje trenutno borimo za pomoc covjeku koji je u nevolji.

samo se pitam da li je najefikasniji nacin da vredjas nekog od koga trazis pomoc u istom pismu.


molim te iskopiraj mi te rijeci koje su uvreda za gospodina Djelica?
kuki kuki 20:58 16.07.2007

Re: Peticija za apel na Bozidara Djelica

Brooklyn, ako neces idi lepo na sajt i potpisi JA NE PODRZAVAM!
Samo nemoj vise da smaras, majke ti!
manitu manitu 01:13 17.07.2007

Re: bolje cutite , bolje

[b][/b]

za VAS vazi :

NA BRDOVITOM BALKANU - PALO JE 10 CEMENTARA U JEDNOM DANU- pale su sve u jendom danu ...


zato bolje cutite - trosite tu sto ste prigrabili .
sve reakcije su vam : drzte lopova - a , slamarice pune $$$ , parkinzi puni jipova, a niko vam stanove ne moze pobrojati .

ovaj RRA je vase cedo - frankestajnsko !
I Bogoslovija - u I razredu osnove je vasih mozgova delo - nakaza od skolskog sistema .

Vi ste mozda mislili bolje - ali radili niste nista - radili ste isto sto i slobisti : brze pruge u propast srbije .
Geronimo Geronimo 08:47 17.07.2007

Re: Peticija za apel na Bozidara Djelica

USA ostavlja svoje gradjane povredjene u saobracajnim nesrecama a nemaju uplaceno osiguranje da crknu na plocniku usred USA (Osim u filmu Bal na vodi). Za u Srbiji, Albaniji ili u Bugarskoj - priznajem da ne znam. Moze biti da su samilosniji kad ih to strefi u inostranstvu.
glodur glodur 09:56 17.07.2007

Re: Peticija za apel na Bozidara Djelica

Brooklyn je u pravu. Ono što je napisala o odgovornosti građana prema sebi samima, putnom osiguranju, nerealnim očekivanjima od države, zloupotrebi samog pojma peticije, potpuno neadekvatnom tekstu iste... Ovaj tragičan slučaj će valjda građanima skrenuti pažnju na to da se država neće o njima brinuti u svim situacijama i uvek, i da sami treba da se pobrinu da takve situacije preduprede.
Brooklyn Brooklyn 12:24 17.07.2007

Re: Peticija za apel na Bozidara Djelica

Geronimo
USA ostavlja svoje gradjane povredjene u saobracajnim nesrecama a nemaju uplaceno osiguranje da crknu na plocniku usred USA (Osim u filmu Bal na vodi). Za u Srbiji, Albaniji ili u Bugarskoj - priznajem da ne znam. Moze biti da su samilosniji kad ih to strefi u inostranstvu.


u usa su ER duzni da prihvate svakog bez obzira na osiguranje, ukljucujuci one koji dodju sa kijavicom, a kamoli sa traumama opasnim po zivot.

kada tako lepo pametujes, daj mi dokaz kada je neko umro zato sto ga hitna pomoc nije pokupila jer nije imao osiguranje. ili da je dispecar na 911 pitao onog koji zove o osiguranju.
prolaznica prolaznica 17:03 18.07.2007

Re: Peticija za apel na Bozidara Djelica

E, pa prema "svedskom standardu" (za koji se kacite kad treba i kad ne treba) drzava Svedska ti ne placa ama ni jednu krunu. Platis osiguranje pa putujes.
Cak kad kao turista dolazis u nju mora da imas osiguranje za slucaj nesrece koje pokriva i lecenje, i prevoz u slucaju smrti i sve ostalo sto moze da ti se desi na putu.
Pre neki dan je jedan mladic ubijen na Zlatnim pescima u Bugarskoj i nije imao osiguranje tako da ni telo ne moze da mu bude preneseno u Svedsku. Sve troskove ce morati da plati porodica.
Jeste da je drzava Srbija cudo od drzave ali nemojte brate za sve da krivite samo "drzavu".
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 20:35 16.07.2007

Ne bih o tome više Bruk...

...ako ti ni nakon svega rečenoga nije jasno, neče ti nikada ni biti....
Nego evo nešto drugo, nešto što potvrđuje moju tezu u postu - tezu o džambasima. Pročitaj ovu dosta pročišćenu vest pa ćeš doći do zaključka zašto je ostalo neiskorišteno 400 milona evra za infrastrukturu...


B92 Info Vesti Ekonomija
Neiskorišćeno 400 miliona evra
16. jul 2007. | 20:16 | Izvor: B92, Beta
Beograd -- Božidar Đelić kaže da Srbija nije iskoristila 400 miiona evra zajmova Evropske banke za obnovu i razvoj (EBRD).

Lemijer i Đelić na konferenciji (Beta)
Lemijer i Đelić na konferenciji (Beta)
Potpredsednik Vlade Srbije je na konferenciji za novinare u Vladi kazao da je ta međunarodna finansijska institucija do sada odobrila Srbiji kredite u ukupnoj vrednosti od 919 miliona evra i najavio vrlo brzo pokretanje finansiranja četiri projekta vredna 260 miliona evra.

Potpredsednik Vlade Srbije kaže da je najviše zastoja proteklih godina bilo u reformi javnog sektora i da će biti pokrenuti projekti upravo u toj oblasti.

60 miliona evra iskoristiće se za kupovinu lokomotiva i vagona za železnicu, 20 miliona evra za izgradnju trafostanice u Beogradu i 80 miliona evra za izgradnju obilaznice oko Beograda, kazao je Đelić.

Prema njegovim rečima, Lemijer je preneo i spremnost EBRD-a da učestvuje u dokapitalizaciji Komercijalne banke od 100 miliona evra, ali nije precizirao da li bi na taj način bio povećan udeo te banke i za koliko.

EBRD je pre nešto više od godinu dana dokapitalizovala Komercijalnu banku sa 70 miliona evra, čime je postala manjinski vlasnik 25 odsto akcija te banke.

Đelić je od Lemijera zatražio da EBRD-a učestvuje u projektima koji će doprineti rešenju dva najveća problema srpske ekonomije - nezaposlenosti i velikom spoljnotrgovinskom deficitom kao posledici nekonkurentnosti srpske privrede.

"Smatram da je naša prva dužnost da pomognemo otvaranje novih radnih mesta, a drugi naš zadatak je da pomognemo Srbiji da smanji svoj spoljnotrgovinski deficit", rekao je Lemijer.

"A iza toga stoji jedna ključna reč, a to je ekonomska konkurentnost, a zbog toga prevashodno treba raditi sa stranim i domaćim investitorima", rekao je on.

Đelić i Lemijer su zadovoljni stepenom iskorišćenosti zajmova u privatnom sektoru, dok je u javnom sektoru u poslednje dve godine primetan zastoj, zbog čega je vicepremijer najavio efikasnije reforme u toj oblasti.

Vlada Srbije zatražiće i podršku EBRD u privlačenju velikih grinfild investicija u iznosu od 300 do 1,5 milijardi evra, koja bi srpskim vlastima trebalo da pomogne u uspostavljanju direktnih kontakata sa potencijalnim investitorima, kazao je on.

* Kom
Brooklyn Brooklyn 20:43 16.07.2007

Re: Ne bih o tome više Bruk...

Đelić i Lemijer su zadovoljni stepenom iskorišćenosti zajmova u privatnom sektoru, dok je u javnom sektoru u poslednje dve godine primetan zastoj, zbog čega je vicepremijer najavio efikasnije reforme u toj oblasti.


djelicu, evo ja predlazem reformu: privatizuj, pa ces biti zadovoljan iskoriscenosti zajmova all around.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 20:49 16.07.2007

Re: Ne bih o tome više Bruk...

Eto, konačno si rekla nešto suvislo večeras...o)))
talicni talicni 23:10 16.07.2007

Re: Ne bih o tome više Bruk...

Problem je u tome sto nasi ljudi najcesce ne kupuje travel medical insurance zemlje u koju putuju.

U Kanadi se za nekih stotinak dolara se moze kupiti up to $50000 coverage za mesec dana.
Doctor Wu Doctor Wu 08:31 17.07.2007

Re: Ne bih o tome više Bruk...

Problem je u tome sto nasi ljudi najcesce ne kupuje travel medical insurance zemlje u koju putuju.


Tacno, talicni, ali za komesara koncept travel insurance-a je concept yet to be discovered. Evo, vidim da se to cak i kod nas prodaje.
manitu manitu 01:05 17.07.2007

da , a sta ste vi radili 2,5 god.

dok ste bili na vlasti .

ispada da je tako tacno da je sve "sjashi kursta , da uzjashe murta" .

Ovako ispada da ste samo 2,5 god. vladali - pa mnogo kratko bilo da se nesto promeni .

ovi su uzas - najgori na svetu .
ali vas smatram dobrano odgovornim za ovo sto sada zivimo sa kostunjavim, veljdzom , dacicem i radikalima .

ovo sto sada radi tzv. gradjanska srbija je ljuvacina bez kraja i konca - cesto bez konstruktivnog predloga - tek da se opljune - malo .

pomno negujem prezir prema svakoj vrsti politike - a posebno prema gradjanskoj srbiji koju smatram odgovornom jer sma verovala u nju .

sve su to velje , dacici i dejani mihalovi samo malo stilizovaniji .
ako nisu vec, ono ce postai cim dodju navlast - tako to ovde mora da bude - dok se ne apgrejduju mozgovi navisesistemkse konfiguracije - nema josh gradjanske srboje - ima malogradjanske samo.
hoochie coochie man hoochie coochie man 01:08 17.07.2007

Re: da , a sta ste vi radili 2,5 god.

quote]nema josh gradjanske srboje - ima malogradjanske samo
hajde da je pravimo, manitu. Imas ideju?[
manitu manitu 01:23 17.07.2007

Re: vi ste zamodovoljni

i samozadovoljni .

ne treba vam niko i ne moze vam niko nista - jaci ste od sudbine !

od g...ovana nikad pita nije bila .
dok ste se izredjali - vidi se sta je ostalo (celo zivotnjisko carstvo : vukovi, lisce, srebrne lisce , sove, kurjaci, kanarinci, ljubicarste ose, ptice skakacice i trkacice , medjedi sa cokulama i bez, riboglavi , pacoglavi , lakukaraci , jorgovanke , negovanke, buzdovanke , suse i poplave , cekici i lekici ) i
tako svi zavrsismo u CHANKU - onom sto stoji ispod kreveta .

samo napred ! ole!
hoochie coochie man hoochie coochie man 01:38 17.07.2007

Re: vi ste zamodovoljni

odakle toliki bes!
Samo bes je destruktivan, imaj to na umu. A izgleda da bi smo se mogli sloziti.
apatrid apatrid 13:50 18.07.2007

Re: da , a sta ste vi radili 2,5 god.

hoochie coochie man
quote]nema josh gradjanske srboje - ima malogradjanske samo
hajde da je pravimo, manitu. Imas ideju?[


Samo da se razumemo: gradjanska znaci BURZOASKA.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana