Za lepši Beograd

Marko Jevtic RSS / 22.10.2008. u 09:30

Kako je moguće da Dragana Jovanović, gradski sekretar za zdravstvo, trpi pritiske Gradske vlade zbog najave da će početi da menja stvari? Zar nam nisu svi u kampanji obećavali da će menjati stvari i da će raditi sve u interesu građana. Da li će se naš gradonačelnik obračunati sa korupcijom koja je do sada bila primetna od gradske vlade, preko beogradskih opština, pa čak i u predškolskim ustanovama, domovima zdravlja i svim drugim javnim preduzećima u gradu. Ili su ovi pritisci samo najava da će sve ostati isto? politika.gif

 Ako postoje propusti, osobe treba da budu smenjene sa mesta direktora jer nikome to mesto nije zagarantovano, a da li postoji i krivična i druga odgovornost - to treba da utvrdi i sud.  Ako je Republička budžetska inspekcija još 25. marta pronašla brojne nepravilnosti u radu Doma zdravlja „Dr Milutin Ivković" na Paliluli, zašto nije promenjen direktor do sada? Šta se čekalo? Još gore je što je Agencija za budžetsku reviziju  19. septembra 2008. godine podnela zahtev za pokretanje prekršajnog postupka protiv odgovornih lica u Domu zdravlja „Dr Milutin Ivković". Sa Palilule sam, odakle je pomenuti DZ, tako da mene još više interesuje da neko odgovara ako je to sve tačno, a najviše me interesuje da bude promenjena sadašnja garnitura čim ima osnova za ovako nešto. Eto, koliko  tek znaju oni koji prate, ako do mene mogu da dođu informacije koliko košta i kako je nabavljan taj nameštaj i da li je to prioritet na jednoj Paliluli koja nije samo Tašmajdan, već i Borča, Krnjača, Ovča, Besni Fok, Padinska Skela, Veliko Selo, Crvenka, Glogonjski, Jabučki, Kovilovo...  Nije cilj da to bude najlepši DZ u gradu valjda, već je cilj da se svim građanima na najbolji način pomogne?

Šta je međutim problem? Zašto pritisci? Da nije problem to što su direktori ustanova članovi stranaka iz vladajuće koalicije? Da se ne lažemo, većinu korupcije je teško i skoro nemoguće sudski dokazati, ali ako već postoje neregularnosti takvi direktori nema ne trebaju. Valjda je i sasvim normalna stvar da se promeni direktor, šta se sad svi bune?!?

Ako su gradonačelnika Zrenjanina uhapsili zbog građevinske mafije, šta je sa beogradskim opštinama? Ajde bolji gradska vlada i gradonačelnik o tome da vode računa, a ne da pritiskaju ljude koji su rešili da nešto menjaju. 

Ovaj blog zato predstavlja javnu podršku Dragani Jovanović i nadam se da će da istraje, a da će je policija štititi kako treba.



Komentari (36)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Krugolina Borup Krugolina Borup 09:41 22.10.2008

Pridružujem se podršci.

Plus, ako neko ima email gospođe Jovanović, molim da mi pošalje na pp.
(Na netu nema, ima samo formular, a to bogapitaj dal' iko čita).

Takva mi treba.
aguero aguero 10:31 22.10.2008

Re: Pridružujem se podršci.

Takva mi treba.

Nema veze sto je uopste ne poznajemo!Dakle slepa podrska.Pa,upravo je zato nase zdravstvo onakvo kako ga predstaviste!
O.k.Recicete da je lose da ne moze biti losije,pa ce bilo ko novi nesto dobro da uradi...
Slepa podrska - corava posla!Zivi bili,pa videli.
Krugolina Borup Krugolina Borup 10:48 22.10.2008

Re: Pridružujem se podršci.

Dakle slepa podrska.


Pravda je slepa, pa je i podrška slepa.
Krugolina Borup Krugolina Borup 10:49 22.10.2008

Re: Pridružujem se podršci.

Nema veze sto je uopste ne poznajemo!


A Tomicu poznajem?
Ne poznajem ni njega.

Po delima njihovim poznaćete ih.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 09:43 22.10.2008

To su..

To su Marko plodovi partiokratije koje nagriza ovaj pristup deparetizacije. Zbog toga je frontalni napad na Draganu Jovanović i njen pokušaj da stvari dovodi u red. Gledam "večitoga" ministra Tomicu Milosavljevića. Kaže, da nije trebala ono što je kazala reći na konferenciji za štampu nego njemu i onima koji nakardne partiokratske principe guraju kao sveto pismo.
I zato Dragani treba pomoći, jer je jedino javnost njen saveznik...
Preporuka, dobra ti je tema i dobar povod..
dragoljub92 dragoljub92 09:46 22.10.2008

Re: To su..

Kaže, da nije trebala ono što je kazala reći na konferenciji za štampu nego njemu i onima koji nakardne partiokratske principe guraju kao sveto pismo.

kako ovo budi "nostalgična"sećanja na neka davna vremena:))
Marko Jevtic Marko Jevtic 09:47 22.10.2008

Re: To su..

eparetizacije. Zbog toga je frontalni napad na Draganu Jovanović i njen pokušaj da stvari dovodi u red. Gledam "večitoga" ministra Tomicu Milosavljevića. Kaže, da nije trebala ono što je kazala reći na konferenciji za štampu nego njemu i onima koji nakardne partiokratske principe guraju kao sveto pismo.
I zato Dragani treba pomoći, jer je jedino javnost njen saveznik...
Preporuka, dobra ti je tema i dobar povod..


Drago, drago mi je što si se i ti oglasio.

Javnost ćuti što mi je neverovatno... Mislim da bi u svemu ovome i ministar trebao da odgovori na neka pitanja, ali valjda će neko nešto istraživati u ovoj zemlji
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 10:28 22.10.2008

Re: To su..

Marko Jevtic
eparetizacije. Zbog toga je frontalni napad na Draganu Jovanović i njen pokušaj da stvari dovodi u red. Gledam "večitoga" ministra Tomicu Milosavljevića. Kaže, da nije trebala ono što je kazala reći na konferenciji za štampu nego njemu i onima koji nakardne partiokratske principe guraju kao sveto pismo.
I zato Dragani treba pomoći, jer je jedino javnost njen saveznik...
Preporuka, dobra ti je tema i dobar povod..


Drago, drago mi je što si se i ti oglasio.

Javnost ćuti što mi je neverovatno... Mislim da bi u svemu ovome i ministar trebao da odgovori na neka pitanja, ali valjda će neko nešto istraživati u ovoj zemlji

Ovde se otvara mali milion pitanja. Očito je gurnula u "osinjak"....
Dragana Jovanović je na ovih par jednostavnih primera pokazala gde se nalazi vrh sistemske korupcije i ko je najažurniji stražar takvoga ponašanja. To su stranački vrhovi i vrhovi institucija. Žalosno, ali najjače vezivno tkivo aktuelne vlasti jesu isparcelisani stranački interesi u koje drugi partneri ne smeju niti mogu dirati ako hoće da postoji jedinstvo vlasti, blažena sigurnost. i neupitni a neregularni izvori sredstava "za svoje ljude i svoju stranku".
Svaka cigla u zidu korupcije mora se čuvati da bi zgrada ostala stabilna...eto, tako se ponašaju ovi na vlasti.
Čude se oko gasa, čude oko zdravstva, oko školstva, Univerzijade, Miškovića....oko svega se čude a ništa nije za čuđenje.
dragoljub92 dragoljub92 09:44 22.10.2008

#

Ovaj blog zato predstavlja javnu podršku Dragani Jovanović i nadam se da će da istraje, a da će je policija štiti kako treba.

evo i ja se pridružujem
aguero aguero 10:01 22.10.2008

NADA JE SLEPA

Kako nama treba malo,pa da budemo presrecni!Nije proslo ni mesec dana,a famozna Dragana Jovanovic vec sve vidi,a za sledecih 15 dana zdravstvena zastita u Beogradu ima da procveta!
Ne budite naivni,samo se stvara prostor za kadrove koje vladajuca koalicija,kao i druge stranke,zove 'nasa deca'!Evo,uskoro ce sef kabineta predsednika Borisa Tadica,Milan Rakic,koji ima samo srednju skolu,biti postavljen na mesto direktora SC Tasmajdan!Ako tako ne bude,onda ste vi sve u pravu.A ako bude - vama sa fakultetom bez posla,a puno vas je takvih,i na ovim blogovima - neka je Bog u pomoci.
Nesrecnike i 'zlikovce'koje ce kao metlom da pocisti dobra vila D.J.,treba iseckati motornom testerom na Trgu Republike!Uz klicanje mase...
Ja se bojim da ce biti po onoj poznatoj - Sto se brzo greje,brzo se i hladi!
No,nama treba hleba i krvi!Odma'!!!
P.S.
Ko je ikada cuo za Draganu Jovanovic?I otkuda tako slepo poverenje?
Marko Jevtic Marko Jevtic 10:08 22.10.2008

Re: NADA JE SLEPA

aguero

Ko je ikada cuo za Draganu Jovanovic?I otkuda tako slepo poverenje?


Baš zato što nisam čuo za nju, imam poverenje. S tim što ovde nije stvar da neko treba da se hapsi ili ne, stvar je samo da se poslovi ne rade baš kako treba, a da li ima korupcije - to tek treba ispitati.
vracarac92 vracarac92 10:10 22.10.2008

Re: NADA JE SLEPA

Milan Rakic,koji ima samo srednju skolu,biti postavljen na mesto direktora SC Tasmajdan!
Neka dođe ako će da spusti cenu sportskog plivanja za decu. Za jedno dete mesečno se plaća 4500 dinara! ja imam dvoje pa je lako izračunati koliki je to trošak svakog meseca. Naravno popust ne postoji, a krov konstantno preti da se ceo sruši u vodu. Svalčionice za decu su neka posbna priča, kao kada uterate stado u tor, ali kao što rekoh, ukoliko će Milan Rakić srediti stanje na Tašu - dobrodošao je.
Ko je ikada cuo za Draganu Jovanovic?I otkuda tako slepo poverenje?

Pa stranka je predložila. Slepo poverenje po stranačkoj dužnosti. A i skupljanje poena u stranci.
Ipak, ukoliko će stvarno doprineti poboljšanju stvari u zdravstvu i ja ću je podržati.
aguero aguero 10:18 22.10.2008

Re: NADA JE SLEPA

Neka dođe ako će da spusti cenu sportskog plivanja za decu. Za jedno dete mesečno se plaća 4500 dinara! ja imam dvoje pa je lako izračunati koliki je to trošak svakog meseca. Naravno popust ne postoji, a krov konstantno preti da se ceo sruši u vodu. Svalčionice za decu su neka posbna priča, kao kada uterate stado u tor, ali kao što rekoh, ukoliko će Milan Rakić srediti stanje na Tašu - dobrodošao je.

pa,i ovaj sadasnji direktor je njihov kadar,Zeka,Zecevic.I on je siva eminencija u DS-u.Ovaj moze da bude samo gori,jer Zeka je tu osam godina,a vidite kakav haos ostavlja za sobom.Otuda,valjda, i naziv privatne galerije njegove supruge - HAOS!
A,jel' te,niste znali?Bas me cudi!
aguero aguero 10:21 22.10.2008

Re: NADA JE SLEPA

Baš zato što nisam čuo za nju, imam poverenje

Onda je najbolje da razapnemo mreze po ulicama i da na'vatavamo buduce kadrove!Sto manje znamo o njima,to bolje za sve!Blago meni,da li ces se tako i zeniti!
vracarac92 vracarac92 10:29 22.10.2008

Re: NADA JE SLEPA

pa,i ovaj sadasnji direktor je njihov kadar,Zeka,Zecevic.I on je siva eminencija u DS-u.Ovaj moze da bude samo gori,jer Zeka je tu osam godina,a vidite kakav haos ostavlja za sobom.Otuda,valjda, i naziv privatne galerije njegove supruge - HAOS!
A,jel' te,niste znali?Bas me cudi!
Stvarno nisam znao za to. Kako stvari stoje, nama koji koristimo usluge SRC Tašmajdan će i u budućnosti crno da se piše. Strašno.
Krugolina Borup Krugolina Borup 10:50 22.10.2008

Re: NADA JE SLEPA

Nije nada, nego pravda.
Krugolina Borup Krugolina Borup 10:52 22.10.2008

Re: NADA JE SLEPA

Evo,uskoro ce sef kabineta predsednika Borisa Tadica,Milan Rakic,koji ima samo srednju skolu,biti postavljen na mesto direktora SC Tasmajdan


Ko je taj gospodin, pojma nemam, kao što nemam pojma ni ko je Dragana Jovanović.
Ali, pitam se: kakve veze ima što on ima samo srednju školu?
Ima ih koji imaju fakultete i doktorske titule, a pojma nemaju i mnogo toga mogu da nauče od onih sa samo srednjom školom.
Dipoma je samo papir.
Ponavljam: Po delima njihovim poznaćete ih.
Strmoglavi badža Strmoglavi badža 11:06 22.10.2008

Re: NADA JE SLEPA

aguero

....koji ima samo srednju skolu,biti postavljen na mesto direktora.. ..... vama sa fakultetom bez posla,a puno vas je takvih,i na ovim blogovima - neka je Bog u pomoci.


Ni jedno ni drugo nije argument, sem ako negde ne piše da je fakultetsko obrazovanje uslov. Verovatno da jeste.
Medjutim, veoma čestop čujem takve argumente od fakultetski obrazovanih
a istovremeno glupih, lenjih ili nesposobnih ljudi.
Neka je bog u pomoći svima koji misle da su samom činjenicom što su završili fakultet -
bolji i da treba baš oni da budu šefovi, direktori, perjanice društva.....šta god.

Svi znaju da fakultet ne završava pamet nego dupe. Ili još poneki deo.
Hajmo malo da život gledamo realnim očima.
vracarac92 vracarac92 11:07 22.10.2008

Re: NADA JE SLEPA

Ponavljam: Po delima njihovim poznaćete ih.

Moram priznati da si u pravu ali šta mogu kada mi nikako ne ulivaju poverenje. Sve mi liči na još jednu stranačku ujdurmu. Prema prethodnom dogovoru o podeli plena jedna stranka predlaže jednog pulena, druga uhlebljava svog favorita, treća obezbeđuje svog poslušnika i tako u nedogled, a na kraju, tako nas barem dosadašnje iskustvo uči, za nas običan svet - ništa.
Bojim se da je ovo samo još jedno bacanje prašine u oči. Vreme će pokazati da li sam u pravu.
aguero aguero 11:43 22.10.2008

Re: NADA JE SLEPA

Neka je bog u pomoći svima koji misle da su samom činjenicom što su završili fakultet -
bolji i da treba baš oni da budu šefovi, direktori, perjanice društva.....šta god.

Ovo je sada klasicna zamena teza i bacanje prasine u oci!I sam poznajem mnogo pametnih i sposobnih ljudi,uspesnih u svakom pogledu,koji nemaju,ili jos nemaju,fakultetsku diplomu.Poznajem i one koji su zavrsili samo osam razreda skole,a pametniji su i sposobnijih od mnogih ucenijih...I ne delim ljude po tome ko ima,a ko nema diplomu.
Jednostavno,po Pravilniku, fak. obrazovanje je (sada) uslov,no to se moze promeniti.Rakic se dosad nigde nije iskazao kao dobar rukovodilac na slicnim poslovima....Zasad je samo stranacki kadar.
Ako mislite da fakultetska diploma ne treba da se uvazava,da su svi koji su je stekli samo nazuljali donji deo ledja - o.k.,to je vase misljenje.
Slazem se da mozak treba pristedeti kad god je to moguce!
Krugolina Borup Krugolina Borup 11:47 22.10.2008

Re: NADA JE SLEPA

Svi znaju da fakultet ne završava pamet nego dupe. Ili još poneki deo.


Npr. džep.
Giant Giant 11:50 22.10.2008

Re: NADA JE SLEPA

Aktuelni direktor SC Tašmajdan je g.Božović, kum PredsJednika B.Tadića, pri tome je bio u sukobu interesa jer je bio i na javnoj funkciji člana opštinskog veća GO Stari Grad. Takođe, na vrhu tribina letnjeg bazena - postoji divan objektat - kafić u vlasništvu bivšeg "visokog funkcionera JUL-a" Nenada Đorđevića. Znatan deo poslovnog prostora letnjeg bazena je godinama okupiran od strane građevinskog preduzeća "Partner Inženjering" d.o.o, dok se kao kruna poslovnog uspeha navedenog preduzeća - na ivici parka "Veliki Taš" - odmah do bašte "Šanse" - nalazi intimni restoran za poslovne partnere, valjda!!Kao šlag na tortu, parking plivališta SC "Tašmadan" sa strane parka "Veliki Taš" je ograđen NELEGALNO postavljenom ogradom tako da je značajan deo parka zauzet!

PS: Nije ni čudo da se sve raspada
tyrion tyrion 11:08 22.10.2008

odgovornost ide u dva smera

Dobro je da se javno priča o propustima, ali to mora da se i dokaže. Ako se dokaže, onda moraju da uslede i smene, eventualno i krivično da se odgovara.

Ali ako se ne dokaže ništa, onda odgovornost mora na neki način da preuzme i gospodja koja je prozvala direktore u tim ustanovama...
rivera rivera 11:12 22.10.2008

Re: odgovornost ide u dva smera

tyrion
Dobro je da se javno priča o propustima, ali to mora da se i dokaže. Ako se dokaže, onda moraju da uslede i smene, eventualno i krivično da se odgovara.Ali ako se ne dokaže ništa, onda odgovornost mora na neki način da preuzme i gospodja koja je prozvala direktore u tim ustanovama...

konacno i glas razuma!
rivera rivera 11:11 22.10.2008

I SASA ILIC JE IMAO NESUMNJIVU PODRSKU

Da li ste ikada ranije culi za Sasu Ilica,danas direktora Srbijagasa i potpredsednika mesovite kompanije Jugorosgas.Pre neki dan,iza ledja svog Upravnog odbora i Vlade,potpisao je ugovor sa firmom u kojoj je potpredsednik.Na oba mesta ima dobre plate.Klasican sukob interesa i klasican kriminal.
Posto ni njega niko nije poznavao,bio je odlicno resenje!
Mozda je D.J. dobar kadar,sigurno je da joj treba dati punu podrsku,ali,zakocite malo....dok je bar malo ne upoznamo!
ivana23 ivana23 11:17 22.10.2008

Ne odustaje od smene pet direktora

- Neću odustati dok direktori pet zdravstvenih ustanova u kojim su otkriveni grubi propusti u sprovođenju javnih nabavki i nenamensko trošenje novca ne budu smenjeni. Trpim pritiske Gradske vlade, ali sam rešena da problem isteram do kraja i da ne dozvolim da se razvodni. Sličnih propusta u poslovanju i nezakonitog prisvajanja novca ima i u drugim zdravstvenim ustanovama u Beogradu i one će tek doći na red.
.........................................

Dostaviću kompletnu dokumentaciju gradskoj upravi. Svi papiri o mahinacijama postoje. Republička budžetska inspekcija je još 25. marta pronašla brojne nepravilnosti u radu Doma zdravlja „Dr Milutin Ivković“ na Paliluli. Izveštaj od čak 36 strana prosleđen je i Gradskoj budžetskoj inspekciji, ali se tu stalo - ističe dr Jovanović.
Novi gradski sekretar za zdravstvo takođe ističe da je bila u Upravnom odboru KBC „Zemun“, ali da je tek sada u Sekretarijatu shvatila da su prava dokumenta prikrivana od nje. Ona takođe napominje da tenderi u DZ „Zvezdara“ nisu regularno postavljeni, zbog čega su se ponuđači žalili i dobili pozitivan odgovor komisije za žalbe. Međutim, to niko nije ni razmotrio.

Izvor


* Ne znam sta se iza brda valja, samo prenosim navode iz stampe

Inner Party Inner Party 12:27 22.10.2008

Recimo ...

Šta je međutim problem? Zašto pritisci? Da nije problem to što su direktori ustanova članovi stranaka iz vladajuće koalicije? Da se ne lažemo, većinu korupcije je teško i skoro nemoguće sudski dokazati, ali ako već postoje neregularnosti takvi direktori nema ne trebaju. Valjda je i sasvim normalna stvar da se promeni direktor, šta se sad svi bune?!?


... zato sto su OVI korumpirani direktori postavljeni kada smo onomad smenjivali ONE korumpirane direktore.
Ponestaje nam direktora.

vracarac92 vracarac92 12:32 22.10.2008

Re: Recimo ...

Ponestaje nam direktora.
Tada na scenu stupaju kerberi, oops, mladi stranački aktivisti koji su svoje bogato radno i životno iskustvo stekli lepljenjem plakat i aplaudiranjem na stranačkim skupovima. Došlo vreme da naplate svoj stranački angažman dole u bazi.
JJ Beba JJ Beba 12:38 22.10.2008

Re: Recimo ...

.. zato sto su OVI korumpirani direktori postavljeni kada smo onomad smenjivali ONE korumpirane direktore.
Ponestaje nam direktora.


mislim da grešiš, taj kadar je poznat kao oni koji brzo uče
zwerko zwerko 13:26 22.10.2008

Sta podrzavate? Klevete...

Da li je sve bas tako I jel ima ta Jovanoviceva dokaze?
Da li kod nas treba da se snose posledice za tako snazne negativne iskaze, pompezno date na konferenciji za stampu, a bez ikakvih cinjenica koje bi licile na dokaze. Meni ovo lici na klasicnu klevetu! Slazem se sa ministrom da je potpuno preuranjeno i zlonamerno, al’ da naravno treba preispitati….
Sta ce biti kada i ako se dokaze da direktori tih ustanova nisu krivi?
Sta ce da uradi ta ista Dragana Jovanovic, koju je neko izgleda poturio za ovo.
Da kaze: "Izvinite, ja sam pogresila!" (nisam stigla da preispitam cinjenice koje su mi servirali, tek sam nedelju dana bila na funkciji!!!)
Marko Jevtic Marko Jevtic 14:03 22.10.2008

Re: Sta podrzavate? Klevete...

zwerko
Da li je sve bas tako I jel ima ta Jovanoviceva dokaze?


Pa jel sam naveo da ima dovoljne dokaze da ih smeni - sto uzgred moze i bez ikakvih dokaza vec zbog nesposobnosti i sl.., ali evo

- Republička budžetska inspekcija još 25. marta pronašla brojne nepravilnosti u radu Doma zdravlja „Dr Milutin Ivković" na Paliluli,

- Agencija za budžetsku reviziju 19. septembra 2008. godine podnela zahtev za pokretanje prekršajnog postupka protiv odgovornih lica u Domu zdravlja „Dr Milutin Ivković"

jel to nije dovoljno?
vojsa vojsa 14:21 22.10.2008

Re: Sta podrzavate? Klevete...

zwerko
Da li je sve bas tako I jel ima ta Jovanoviceva dokaze?
Da li kod nas treba da se snose posledice za tako snazne negativne iskaze, pompezno date na konferenciji za stampu, a bez ikakvih cinjenica koje bi licile na dokaze. Meni ovo lici na klasicnu klevetu! Slazem se sa ministrom da je potpuno preuranjeno i zlonamerno, al’ da naravno treba preispitati….
Sta ce biti kada i ako se dokaze da direktori tih ustanova nisu krivi?
Sta ce da uradi ta ista Dragana Jovanovic, koju je neko izgleda poturio za ovo.
Da kaze: "Izvinite, ja sam pogresila!" (nisam stigla da preispitam cinjenice koje su mi servirali, tek sam nedelju dana bila na funkciji!!!)


Potpuno se slazem.
Dodao bih jos i to da ta ista Dragana Jovanovic nema mnogo ni da izgubi. Jos nema ni reputaciju, izgleda da je neki potpuni anonimus.
A sta ce biti sa reputacijom tih direktora, doktora, profesora.
Dok oni dokazu da nisu krivi, "ode mast u propast", dzabe su se do sad trudili i izgradili neki autoritet i ime, kad neko svojom olako datom izjavom moze tako da ih okleveta. bez ikakve zakonske odgovornosti.


Marko Jevtic
zwerko
Da li je sve bas tako I jel ima ta Jovanoviceva dokaze?


Pa jel sam naveo da ima dovoljne dokaze da ih smeni - sto uzgred moze i bez ikakvih dokaza vec zbog nesposobnosti i sl.., ali evo

- Republička budžetska inspekcija još 25. marta pronašla brojne nepravilnosti u radu Doma zdravlja „Dr Milutin Ivković" na Paliluli,

- Agencija za budžetsku reviziju 19. septembra 2008. godine podnela zahtev za pokretanje prekršajnog postupka protiv odgovornih lica u Domu zdravlja „Dr Milutin Ivković"

jel to nije dovoljno?


Naravno da nije. To sto su pronadjene nepravilnosti (sto uzgred ne mora da bude nista tako krupno da bi se ovako olako napali ljudi) u domu zdravlja, ne znaci da treba i direktori bolnica da se skidaju.

Narocito mi nije jasan stav: "sto uzgred moze i bez ikakvih dokaza vec zbog nesposobnosti i sl..".
(n)i po babu (n)i po stricevima.
Marko Jevtic Marko Jevtic 14:29 22.10.2008

Re: Sta podrzavate? Klevete...

zwerko

Narocito mi nije jasan stav: "sto uzgred moze i bez ikakvih dokaza vec zbog nesposobnosti i sl..".
(n)i po babu (n)i po stricevima.


99 posto njih je po političkoj liniji postavljeno, kada su skidali one koji su već bili po političkoj... Za Palilulu konkretno imam svašta da kažem ali ne bih da ja cenjenim doktorima rušim neku reputaciju, neka to istražuju organi, a u svakom slučaju je nesposobna osoba (koja god da je na tom čelu) jer ne ume i ne može da obezbedi adekvatnu zdravstvenu negu svim građanima Palilule, dok je trošeći za milionski nameštaj oštetila direktno budžet...

Kakve klevete? Mi sada govorimo oko toga da li neko može da se smeni ili ne? Ako je odgovoran za krivično delo treba da ide u zatvor, ali zar mora da ima krivično delo (dokazano) da bi bio smenjen sa mesta direktora?!
vojsa vojsa 15:27 22.10.2008

Re: Sta podrzavate? Klevete...

Naravno da svako mora da odgovara za zloupotrebu sluzbenog polozaja.
Ako se dokaze da je to istina za svakog ponaosob, neka svi snose zakonske posledice.
Ali ja sam postavio pitanje sta ce se desiti ako se ispostavi da su cisti (svi ili neki)?
Da li i onda treba neko da snosi posledice?
Licno mislim da treba i mora.
Ja ne zelim ni da branim da osudjujem ljude, ali mislim da je suvise olako data i prihvacena izjava sa press konferencije. Ne treba trcati pred rudu. Zna se ko ide ispred rude...
Marko Jevtic Marko Jevtic 15:32 22.10.2008

Re: Sta podrzavate? Klevete...

vojsa
Ne treba trcati pred rudu. Zna se ko ide ispred rude...


Ok, a isto tako treba ispitati ko je pretio i zasto je doslo do press konferencije....
Dr M Dr M 18:34 22.10.2008

Re: Sta podrzavate? Klevete...

Ne treba trcati pred rudu. Zna se ko ide ispred rude...


A zna se i ko vuce sa obe strane rude.

I tako ce da bude dok kod ne zaustavimo ova kola.

Sto se tice Dragane Jovanovic, ako je u pravu- bravo, ako nije-zbogom.

Videcemo da li je ona pcelica koja jednom ubode i umre ili ce svi da je se boje kao strsljena.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana