U zatvor umesto Mladica

Jasmina Tesanovic RSS / 25.07.2007. u 15:56

pise Maja Stojanović, aktivistkinja Inicijative mladih za ljudska prava u Nišu

Građanska neposlušnost protiv genocida

Ovih dana me anonimni sudija za prekršaje u Nišu pozvao da se javim na odsluženje kazne zatvora od deset dana. „Prekršaj“ koji sam učinila pre dve godine sankcionisan je u skladu sa zakonima i propisima države Srbije. „Prekršaj“ je lepljenje plakata u Nišu 11. jula 2005. godine, povodom obeležavanja deset godina genocida u Srebrenici.

Moji prijatelji, prijateljice i ja lepili smo plakate noć uoči desetogodišnjice srebreničkog masakra. Plakata je bilo isto koliko i žrtava u Srebrenici - na svakom plakatu jedan broj pisan rukom i crni flor. Cilj akcije je bio da se pokaže da ima ljudi u Srbiji koji saosećaju sa srebreničkim žrtvama i preuzimaju odgovornost za sufinansiranje ovog genocida novcem poreskih obveznika.

Plakate smo lepili na mestima na kojima su, pre i posle toga, lepljeni plakati Smiljka Kostića, Vojislava Šešelja, „Beer Fest-a“, raznih kvazikulturnih dešavanja, putovanja za Bugarsku… Za to lepljenje plakata po Nišu niko nije kažnjen.
Komunalna inspekcija je iz informacije o akciji dobijene od uredništva u niškim dnevnim novinama saznala da sam možda ja odgovorna za lepljenje plakata. Već sutradan sam pozvana na razgovor u Komunalnoj inspekciji.

Kako je akcija vrednosno promovisala preuzimanje odgovornosti, smatrala sam da treba da preuzmem odgovornost za lepljenje plakata. Desetak službenika u ogromnoj kancelariji pretrpanoj papirima ubeđivalo me kako sam uradila pogrešnu stvar.

Sudija za prekršaje je pokušao da mi objasni kako su njemu “spalili kuću na Kosovu ti isti muslimani“ i da su „sve što im se desilo višestruko zaslužili”. Prisutna službenica nazivala nas je “muslimanima”. U njenom vrednosnom sistemu, to je verovatno najgora uvreda. Nakon podužeg monologa sudija mi je odredio maksimalnu kaznu “u skladu sa materijalnim stanjem okrivljenoga i težinom učinjenog prekršaja”. Moja žalba nije uvažena.

Nisam platila kaznu, jer mislim da ne treba davati novac državi čiji se svi slojevi društva nekažnjeno upinju da mi objasne kako postoji opravdanje za ubistvo 8.000 ljudi. Pitam se da li, plaćanjem ove kazne državi, finansiram poslednju fazu genocida – njegovo poricanje?

Neću da plaćam poricanje genocida. Neću da budem jedina na kojoj se lomi pravda, za lepljenje plakata na nedozvoljenim mestima. Alternativa je građanska neposlušnost. Predsednik Srbije, premijer i drugi zvaničnici trebalo bi da se zamisle kakvu poruku šalju građanima i građankama, svetu, novim generacijama.

Valja napomenuti da je godinu dana kasnije grupa aktivista i aktivistkinja koja je obeležavala jedanaestu godišnjicu srebreničkog genocida provela dane na infomativnim razgovorima, da su učesnike mirovnog karavana u Nišu tukli i vređali na nacionalnoj osnovi, da je ove godine osamnaestogodišnji aktivista Inicijative dobio pesnicom u glavu jer je lepio plakat sa porukom „Mladića u Hag“. Niko nije adekvatno kažnjen.

Maja Stojanović, aktivistkinja Inicijative mladih za ljudska prava u Nišu

http://zokster.net/drupal/node/151 



Komentari (135)

Bloger je isključio mogućnost postavljanja komentara za ovaj tekst

Tanjučka Tanjučka 16:20 25.07.2007

Anonimni sudija

šta to znači?
jadac jadac 20:50 25.07.2007

Re: Anonimni sudija

da li to znaci da ide u hag????
adam weisphaut adam weisphaut 16:20 25.07.2007

Kako svi znamo koliko

je efikasasna nasa "pravna drzava" tesko je poverovati da je naprasno pocela da deluje na ovom slucaju. Drugim recima ono sto je ovde po sredi selektivna primena zakona.
nikson nikson 17:49 25.07.2007

Re: Kako svi znamo koliko

Tacno tako Adame! Ovde jeste po sredi selektivna primena zakona! Po meni je resenje da Tadic da pomilovanje, jer to jedino vidim kao legalan nacin da Maja ne bude u zatvoru.
Grrr Grrr 16:24 25.07.2007

...

Za vreme proslih lokalnih izbora na novom beogradu, optuzen sam za unistavanje javne imovine jer sam pisao Vucic nacista... minimalna kazna koja me ceka 1500 dinara...

Niti je ova osoba jedina vec jedna u milion prognanih u srbiji zbog liberalnih ideja... a kao drugo za ovo se ne ide u zatvor vec je ovo prekrsajna prijava, i zbog naslova vise ne verujem nicemu u tekstu jer je mozda sve posle napisano hiperbolom, alegorijom.... whatever.....
shalarmantan shalarmantan 16:28 25.07.2007

..otkrice..

....otkrice se sastoji u tome da vidite ono sto su vec svi drugi videli... ali razmisljajuci na nacin na koji niko drugi nije mislio....
..ne daj se....gang je uz tebe...
Dax Dax 16:39 25.07.2007

Majo care

Majo care ne daj pare!!!
gorran gorran 17:34 25.07.2007

Bolest je uzela maha, i napreduje...

Gde su sad oni koji se upinju da dokažu kako nije kriv narod, ni država? Ozbiljno smo zatrovani. I uopšte nemamo želju da se lečimo..
znikolic znikolic 17:50 25.07.2007

Zamena teza

Maja nje kažnjena sa deset dana zatvora radi lepljenja plakata, nego radi toga što nije platila novčanu kaznu kojom je kažnjena. Na isti način se u zatvor može otići i ako ne platite kaznu zato što niste vezali pojas za vreme vožnje.
gorran gorran 17:55 25.07.2007

Zamena zamene teza

Kažnjena je novčanom kaznom ili odgovarajućom zatvorskom kaznom. Imala je pravo da izabere jedan ili drugi oblik. Nije kažnjena zatvorom zato što nije platila kaznu - to je izvrtanje i podmetanje. . .
angie angie 17:58 25.07.2007

Re: Zamena teza

a kako to da po istom zakonu nisu privedeni i osudjeni oni koje lepe plakate ratnih zlochinaca i agituju za iste-nego josh sedi vecina njih u skupshtini?
nikson nikson 18:13 25.07.2007

Re: Zamena teza

Ljudi skrecete sa teme. Nije ovde stvar u nepravilnoj primeni zakona, vec u SELEKTIVNOJ primeni zakona!
pufna pufna 18:24 25.07.2007

Re: Zamena teza

ne niksone,
ovde je u pitanju ovo
Sudija za prekršaje je pokušao da mi objasni kako su njemu “spalili kuću na Kosovu ti isti muslimani“ i da su „sve što im se desilo višestruko zaslužili”. Prisutna službenica nazivala nas je “muslimanima”. U njenom vrednosnom sistemu, to je verovatno najgora uvreda. Nakon podužeg monologa sudija mi je odredio maksimalnu kaznu “u skladu sa materijalnim stanjem okrivljenoga i težinom učinjenog prekršaja”. Moja žalba nije uvažena.

sve ostalo su pronalazenje rupa u zakonu
m.agrippa m.agrippa 18:42 25.07.2007

Re: Zamena teza

Meni je simpaticno to sto se IMLJP, of all people, zali na dvostruke standarde.

E, sad, uopste me ne cudi ovaj dogadjaj. Jednom liku u Sutjesci (banatsko selo) su zatvorili trafiku na mesec dana i zveknuli kaznu od 50.000 zato sto je prodao novine (cena 30 din.) bez racuna -- dok raznorazna banda maznjava milione. Jedina trafika u selu.

Gde god se okrenes - dvostruki arsini.

Preporucujem devojci da plati kaznu jer pobediti nece.
Brooklyn Brooklyn 18:51 25.07.2007

Re: Zamena teza

eporucujem devojci da plati kaznu jer pobediti nece.


ali ce steci street cred :)
gorran gorran 19:26 25.07.2007

Re: Zamena teza

Brooklyn
eporucujem devojci da plati kaznu jer pobediti nece.


ali ce steci street cred :)


Najtoplije preporucujem i Vama jedan :)
Brooklyn Brooklyn 19:27 25.07.2007

Re: Zamena teza

i ja vama :)

??
nikson nikson 22:27 25.07.2007

Re: Zamena teza

Pufno to sam i ja napisao. Ja sam napisao sta je u pitanju, a ti si objasnila zbog cega je to tako, eto malo se dopunjavamo :)
znikolic znikolic 22:36 25.07.2007

Re: Zamena zamene teza

Gorane u pravu si, svaka novčana prekršajna kazna izrečena u Srbiji nosi mogućnost da se, u slučaju neplaćanja, pretvori u zatvorsku kaznu.
tuzlanac tuzlanac 04:57 26.07.2007

Re: Zamena teza

angie
a kako to da po istom zakonu nisu privedeni i osudjeni oni koje lepe plakate ratnih zlochinaca i agituju za iste-nego josh sedi vecina njih u skupshtini?


cuj zasto? pa to su legende, hehehehehehe
Kasper Kasper 09:12 26.07.2007

Tuzlancu

Kao sto je za tebe legenda Selim Beslagic , cijim plakatima je godinama izlepljena Tuzla. Covek je organizovao brutalna ubistva vojnika JNA , a zarobljene i ranjene su ubijali cak i cekicima ( utvrdili patolozi po razmeni leseva). Na mestu gde su gorela tela devetnaestogodisnjaka ( necije dece!!!) u Tuzli se godinama pravi rostilj ( kanibalisticka smotra, po meni ) u cast "pobede" nad "agresorom" . Porodice poginulih, koje su pokusale da na to mesto poloze cvece bile su sikanirane, tucene i vredjane. Postoji tv zapis. Niko za to nije uhapsen. Znam da je ovo skretanje sa teme, ali mislim da ti nemas moralno pravo da se oglasavas, sve dok nas cvrsto ne uveris da si ucinio nesto povodom osude zlocina u svojoj sredini!
Nietzsches Aprentice Nietzsches Aprentice 09:22 26.07.2007

Re: Zamena teza

A to je... errr... novost u Srbiji? Ili bilo gde drugde? To nije nesto sto ce ikada biti iskorenjeno osim ako ne izaberemo pripadnike za odrzvanje reda i mira iz redova samo jedne partije (pa i tada ce naci neki drugi arsin po kome ce birati da li ili ne primeniti pravdu - pol, boja koze, stil oblacenja...). Ne znam tacno koja je varijanta gora. Amerikanci imaju racial profiling, i to u najurbanijim oblastima (istocna i zapadna obala). Zamisli onda sta je u Midwestu... Nema drustva koje nema slicnih problema. Ima onih sa manjim stepenom. Mozda mi budemo poput njih, za jedno 50 godina, ali tesko pre.

državi čiji se svi slojevi društva nekažnjeno upinju da mi objasne kako postoji opravdanje za ubistvo 8.000 ljudi


a) svi slojevi - ovo tesko da je tacno

b nekaznjeno - ako ti ne mislis da si ti zasluzila da odes u zatvor zbog iznosenja svog misljenja, zasto bi onda neko trebao dao bude kaznjen za iznosenje svog koje je slucajno u suprotnosti sa tvojim?






AlexTheVeliki AlexTheVeliki 18:28 25.07.2007

Legalizam in action

Ovaj komentar sam ostavio na vest o ovom hapsenju. Mislim da je, s obzirom da niko iz nase tzv. politicke elite nije reagovao u zadnjih nekoliko dana, jos uvek sasvim relevantan:

Izgleda da narod u Srbiji ima fascinantu privrzenost formlanim pravnim normama a za sustinu prekrsaja i kazne, manje vise.

Zaboravimo za trenutak sadrzaj plakata i uzmimo u obzir samo cin lepljena istih, i da je to zabranjeno. Znaci, nije vazno da li je plakat za Mladica, protiv Mladica, itd.

Kada su Radikali lepili plakate na Novom Beogradu (sadrzaj nije vazan kao sto rekoh)i vrlo sigurni u sebe hvalili se da rade to sto rade, niko ih nije privodio sudijama niti kaznio.

Znaci, nasa drzava koristi svu svoju moc da se dokazuje na jednoj anonimnoj tinejdzerki jer krsi zakon o nelepljenu plakata, a kada taj isti zakon krse poslanici i ujedno visok kadar (Aleksandar Vucic) naj popularnije stranke u Srbiji, onda sudija i zakona nema nigde, jel tako?

U redu, preksrila je zakon. Ali i Radikali su. I da je ovo STVARNO pravna drzava i da se STVARNO zeli dokazati da smo strogi i shvatamo prekrsaj ilegalnog lepljenja plakata ozbiljno onda bi se udarilo sa kaznama protiv vidljivim, javnim, i po definciji svoje pozicije VRLO ODGOVORNIM licnostima. Zar to ne bi bio mnogo mocniji primer da mi stvarno imamo problem sa tom invazijom tih tako strasnih plakata, nego strpati neku tinejdzerku u zatvor?

Ovako selektivno i strogo primenivanje zakona je formalno-provano i legalisticki sasvim obrazlozivo, ali izivnite molim vas, nema ama bas nikakve veze sa sustinskom zeljom ka nekoj pravdi.
MMMila MMMila 18:43 25.07.2007

Re: Legalizam in action

Bravo!
Milan Rakić Milan Rakić 19:59 25.07.2007

Re: Legalizam in action

Bravo Alex, lepo rečeno. Pravda u Srbiji je selektivna i to je nesporno, sporno je to što i 7 godina nakon "mirnog prevrata" ni početni koraci nisu učinjeni kako bi se nešto krupno promenilo. Primera selektivnoj pravdi ima na pretek i suvišno je o tome pričati jer i dotična medijska kuća pored svog istraživanja ništa nije uspela uraditi, izuzev u retkim slučajevima. Tu i tamo, ponekad, želi se prikazati da smo kao neka pravna država, i nađe se neka osoba poput moje zemljakinje Maje (doduše, u Majinom slušaju pre bih rekao da je bila kažnjena iz lične sujete sudije prema muslimanima a ne zato što je primenjivan zakon). Mogla je i da prođe sa opomenom ali očigledno nije. Sudije, kao i svi na poslu, treba profesionalno da rade svoj posao, no daleko je Srbija od toga. O tome je pisano i pisano, suvišno je reći bilo šta više sem da je tragi-komično.


Ukratko ću istaći nešto što mi para oči a ne sećam sa da sam niti čitao o tome ovde niti da bilo gde drugde:
Maja tvrdi da je sudija rekao, a ja joj verujem, kako su njemu (sudiji)
Maja Stojanović
spalili kuću na Kosovu ti isti muslimani
i da su
Maja Stojanović
sve što im se desilo višestruko zaslužili
Ja sada pitam: Kako može zakone da sprovodi osoba koja otvoreno kaže da su muslimani zaslužili Srebrenicu? Tom izjavom bi sudstvo trebalo da se pozabavi.


Preporuka Maji: Šut sa rogatim ne ide, plati kaznu jer činiš sebi medveđu uslugu i pored toga što si u pravu.
m.agrippa m.agrippa 20:13 25.07.2007

"i neka su" ???

Jedno je kritikovati sudiju sto nije u stanju da licno ostavi van profesionalnog (ili vice versa), a nesto sasvim drugo likovati zbog toga sto su coveku trogloditi spalili kucu.

Naravno da muslimani (govorim o civilima) nisu zasluzili Srebrenicu. Nisu ni bratunacki Srbi svoju sudbinu. Ko je njih pitao?
Brooklyn Brooklyn 20:18 25.07.2007

Re: "i neka su" ???

kakve je taj sudija uopste imao mogucnosti na raspolaganju? jel mogao da je pusti a da to bude legalno? meni se tu vise cini problem sto su za istu stvar neki procesuirani a neki nisu.
adam weisphaut adam weisphaut 20:25 25.07.2007

Re: "i neka su" ???

Pa vidis kada imas zakon koji se generalno ne primenjuje pa se izvuce iz prasnjave fioke s mene pa na ustap po potrebi nekako ne mozes da ne posumnjas da se samo koristi kao pogodno sredstvo za sputavanje kaznjenje individue da posalje odredjenu politicku poruku.
AlexTheVeliki AlexTheVeliki 02:43 26.07.2007

Pravda u Srbiji

Pravda u Srbiji je selektivna i to je nesporno, sporno je to što i 7 godina nakon "mirnog prevrata" ni početni koraci nisu učinjeni kako bi se nešto krupno promenilo.


Ovo je sasvim tacno i to mene brine. Uzgred, ako podrazumevamo da je pravna drzava jedna od minimuma da bi se u danasnje vreme nazivali demokratskom drzavom/drustvom, utoliko je jos vise smesno kada Kostunica stane da kuka da "jednoj suverenoj demokratskoj drzavi zele da oduzmu deo teritorije" bla bla bla. Ali, da sada ne nacinjemo novu temu.

Ja kada ovde spomenem na faxu da se u Srbiji sustinski nije mnogo promenilo, cesto dobijam odgovor "ti si previse kritican, vidis privreda raste, razgovaraju sa evropskom unijom, ludih politicara ima u novim clanicama EU" itd. To je sve na mestu, ali ima jedno veliko "ali".

Ja uopste nesumnjam da u svim novim istocno-evropskim clanicama EU "naordna masa" nije nista manje ili vise prosvecena ili "pametna". Ali, u svim tim zemljama elite su odlucile da su im vrednosni sistem istinjske, liberlane demokratije i uopste tekovine zapadnoevropske politkce kulture, prioritet. To naravno podrazumeva i sustinski pravnu drzavu. Tako da kada neki poput onih Kacinjskija u Poljskoj odvale neku budalistinu, Poljska drzava ima mehanizme, sto domace sto na nivou EU, da obezbedi da te njihove ludosti ostanu samo smesan vic. Ali, ti mehanizmi, a uostalom i samo clanstvo u EU, su im bili obezbedjeni od strane odgovorne domace elite.

A ko ce da ih obezbedi kod nas? Pa jedina politicka skupina (DS) koja bi mogla da autoritativno zauzme takav stav cuti jer je u krevetu sa politickom opcijom kojoj su pitanja nacionalnog identita preca od pravne drzave (DSS). U medjuvremenu, Rusi nam gase pozare, i fgurativno i bukvalno, a istinjska pravna drzava ceka de se neko i nje seti.
tuzlanac tuzlanac 05:40 26.07.2007

Re: Legalizam in action

Milan Rakić
Bravo Alex, lepo rečeno. Pravda u Srbiji je selektivna i to je nesporno, sporno je to što i 7 godina nakon "mirnog prevrata" ni početni koraci nisu učinjeni kako bi se nešto krupno promenilo. Primera selektivnoj pravdi ima na pretek i suvišno je o tome pričati jer i dotična medijska kuća pored svog istraživanja ništa nije uspela uraditi, izuzev u retkim slučajevima. Tu i tamo, ponekad, želi se prikazati da smo kao neka pravna država, i nađe se neka osoba poput moje zemljakinje Maje (doduše, u Majinom slušaju pre bih rekao da je bila kažnjena iz lične sujete sudije prema muslimanima a ne zato što je primenjivan zakon). Mogla je i da prođe sa opomenom ali očigledno nije. Sudije, kao i svi na poslu, treba profesionalno da rade svoj posao, no daleko je Srbija od toga. O tome je pisano i pisano, suvišno je reći bilo šta više sem da je tragi-komično.


Ukratko ću istaći nešto što mi para oči a ne sećam sa da sam niti čitao o tome ovde niti da bilo gde drugde:
Maja tvrdi da je sudija rekao, a ja joj verujem, kako su njemu (sudiji)
Maja Stojanović
spalili kuću na Kosovu ti isti muslimani
i da su
Maja Stojanović
sve što im se desilo višestruko zaslužili
Ja sada pitam: Kako može zakone da sprovodi osoba koja otvoreno kaže da su muslimani zaslužili Srebrenicu? Tom izjavom bi sudstvo trebalo da se pozabavi.


Preporuka Maji: Šut sa rogatim ne ide, plati kaznu jer činiš sebi medveđu uslugu i pored toga što si u pravu.


ma taj sudija je dobio diplomu u kragujevcu....
Milan Rakić Milan Rakić 19:40 26.07.2007

Re: "i neka su" ???

m.agrippa
Jedno je kritikovati sudiju sto nije u stanju da licno ostavi van profesionalnog (ili vice versa), a nesto sasvim drugo likovati zbog toga sto su coveku trogloditi spalili kucu.

Bez da rasplinem diskusiju dalje, jedino ću reći da ako misliš da likujem što su čoveku spalili kuću još koji put pročitaš moj komentar
TheJa TheJa 20:26 25.07.2007

Hmm

Cuo sam za ovaj užas koji se desio Maji. Takođe sam aktivista Inicijative mladih za ljudska prava, iako se Maja i ja lično nismo upoznali.

Suština priče je u tome da - da, platila bi kaznu u situaciji u kojoj je ovo normalna, demokratska i pravno uređena država u kojoj su građani jednaki pred zakonom i uživaju sva prava i obaveze kao u ostalim demokratskim društvima. Međutim, ono što je suština je da nije problem u tome što je ona lepila plakate na nepropisanom mestu, već u tome što je na plakatima poziv da se najveći ratni zločinac posle Drugog svetskog rata uhapsi i privede pravdi koja ga odavno čeka. Da je lepila plakate sa pozivom građanima i građankama da daju krv, sumnjam da bi joj sudija izrekao bilo kakvu kaznu.

Da sam na njenom mestu otišao bih u zatvor iz inata i prkosa, ali bih pre toga napravio takav medijski spektakl za koji bi se čulo i 1000 km odavde. Posebno još sa takvim komentarima jednog sudije!!!! Iskreno smatram da bi bilo mnogo bolje i efektnije da se naši pravosudni organi bave drugim problemima i konačno nam otkriju političku pozadinu ubistva Predsednika Vlade, reše ubistvo Slavka Ćuruvije, oteraju sve one zlotvore koji su nam uzeli godine života u zatvor, umesto što devojku koja poziva na promenu svesti građana i građanki Srbije - šalju u zatvor.

Majo, drži se! A ovo se neće ovako završiti. Ubeđen sam.

Pedja
Brooklyn Brooklyn 20:33 25.07.2007

Re: Hmm

pa mozes da napravis point tako sto ces ici u zatvor, i to iskoristis u svoju korist (kao Paris) ili da uporno placas kazne (kao Howard Stern). either way, stvar je u publicitetu.
Lektorka Lektorka 21:48 25.07.2007

Re: Hmm

either way, stvar je u publicitetu


misliš, mogla je i na evroviziju, bilo bi joj bolje? odnosno, mogla je da zapali cigaretu u avionu kao pre desetak godina ne znam više koja pop-zvezda ili manekenka u americi i kaže "platiću kaznu"?

ti si STVARNO malo ili poviše propustila smisao ove priče, njenu političku dimenziju??? ako nisi, svaka čast na cinizmu, daleko ćeš dogurati!
Brooklyn Brooklyn 21:51 25.07.2007

Re: Hmm

ti si STVARNO malo ili poviše propustila smisao ove priče, njenu političku dimenziju??? ako nisi, svaka čast na cinizmu, daleko ćeš dogurati!


ili si ti glupa :)
Lektorka Lektorka 21:57 25.07.2007

Re: Hmm

ili ti nisi svesna kako zvučiš.

ali, zaboravi, moji su mentalni kapaciteti preslabi, indeed :)
lilit lilit 01:20 26.07.2007

Re: Hmm

ti si STVARNO malo ili poviše propustila smisao ove priče, njenu političku dimenziju??? ako nisi, svaka čast na cinizmu, daleko ćeš dogurati!

ili si ti glupa :)



ili pateticna
m.agrippa m.agrippa 06:32 26.07.2007

Re: Hmm

Cuo sam za ovaj užas koji se desio Maji. Takođe sam aktivista Inicijative mladih za ljudska prava, iako se Maja i ja lično nismo upoznali.


Zasto je ovo 'uzas'? Devojka je prosla kao i milioni drugih anonimusa u Srbiji -- jedino sto ona ima luksuz publiciteta. Do ove nedelje je bila anonimus, sad nije. Znaci, u daleko boljem polozaju je od armije jadnika koji moraju placati raznorazne kazne (mnogo gluplje od Majinih). Od jakobinske divizije do Amnesty-ja - svi joj drze ledja. Zbog ovoga (marketing Maje kao zrtve koja to nije) ne osecam nikakvu solidarnost s njom.

Suština priče je u tome da - da, platila bi kaznu u situaciji u kojoj je ovo normalna, demokratska i pravno uređena država u kojoj su građani jednaki pred zakonom i uživaju sva prava i obaveze kao u ostalim demokratskim društvima.


Mislim da nije to sustina. Sustina je da je ona prekrsila zakon i da mora da plati. Da li su u pitanju dvostruki arsini ili ne, uopste nije relevantno jer to nju ne oslobadja odgovornosti. To sto je Vucic (imunutet) lepio slike Mladica po Beogradu ne znaci da i ja mogu (a ne mogu jer bi i mene priveli - garant). Ako treba da dokazem da dvostrukih arsina nema, dokazacu: izaci cu na ulicu i pocecu da lepim Mladiceve postere (fala Bogu, ima ih se gde kupiti). Dajem sebi 10 minuta pre nego sto me murija privede.

Međutim, ono što je suština je da nije problem u tome što je ona lepila plakate na nepropisanom mestu, već u tome što je na plakatima poziv da se najveći ratni zločinac posle Drugog svetskog rata uhapsi i privede pravdi koja ga odavno čeka.


Smirimo strasti i 'razgovarajmo o argumentima'. Nit je Mladic najveci ratni zlocinac posle WWII, nit bi tu bilo bilo kakve pravde (osim, jel, pobednicke). Ali ovo je tema za neku drugu pricu. Pomenucu, recimo, Carlsa Tejlora (smrt oko 220.000 ljudi u Sijera Leoneu).

... umesto što devojku koja poziva na promenu svesti...


Tako sto krsi zakon?

pufna pufna 10:12 26.07.2007

Re: Hmm

either way, stvar je u publicitetu.

nedo ti bog takav publicitet u srbiji. taj krst sumnjam da bi mogla da poneses, brook
Brooklyn Brooklyn 13:20 26.07.2007

Re: Hmm

nedo ti bog takav publicitet u srbiji. taj krst sumnjam da bi mogla da poneses, brook


o cemu ti? pa bas takav publicitet su ovi iz otpora iskoristili da lansiraju politicke karijere. i sta je u tome lose?
Elliot Elliot 13:41 26.07.2007

Re: Hmm

m.agrippa
Suština priče je u tome da - da, platila bi kaznu u situaciji u kojoj je ovo normalna, demokratska i pravno uređena država u kojoj su građani jednaki pred zakonom i uživaju sva prava i obaveze kao u ostalim demokratskim društvima.


Mislim da nije to sustina. Sustina je da je ona prekrsila zakon i da mora da plati.

Ne, sustina je u tome da ona ne bi ni lepila plakate da je ovo normalna, demokratska i pravno uređena država!
baracigor baracigor 17:48 26.07.2007

Re: Hmm

Cinjenica je da je prijava podneta ne protiv prekrsiteljke zakona Maje Stojanovic nego protiv izdajnice srpstva, meni najdraze prijateljice i sugradjanke, Maje Stojanovic.
Sto se cina lepljenja plakata tice - obzirom da genocid u Srebrenici Srbija nije priznala ni osudila i da je glavni zlocinac na slobodi jer uziva podrsku sistema mislim da je PRAVO pa cak i MORALNA OBAVEZA svakoga kome ljudski zivot predstavlja vrednost, da se komotno POSERE na SKUPSTINU SRBIJE. Mozda bi takav cin bio i najbolji vid podrske Maji.

Majaaaaaaaaa - ogroman zagrljaj iz pristine. Strah me je da ako ovi u zatvoru saznaju zbog cega si tamo - mozda ce nesto da ti se desi.

lilit lilit 21:36 26.07.2007

Re: Hmm

Brooklyn
nedo ti bog takav publicitet u srbiji. taj krst sumnjam da bi mogla da poneses, brooko cemu ti? pa bas takav publicitet su ovi iz otpora iskoristili da lansiraju politicke karijere. i sta je u tome lose?



Lose je sto to nije demokratija, moja draga. Lose je sto iza paravana demokratije urusavaju sisteme (Gruzija, Ukrajina, Kirgistan, sve su to nasi vukovci Otporasi odradili po propisu i za to bili lepo nagradjeni od samog Busha) i to i nastavljaju da rade putem ovog ovde bloga i preko Inicijative mladih.
Za mene to nije moralno.
Za mene je to kriminalno.
Brooklyn Brooklyn 21:45 26.07.2007

Re: Hmm

Lose je sto to nije demokratija, moja draga. Lose je sto iza paravana demokratije urusavaju sisteme (Gruzija, Ukrajina, Kirgistan, sve su to nasi vukovci Otporasi odradili po propisu i za to bili lepo nagradjeni od samog Busha) i to i nastavljaju da rade putem ovog ovde bloga i preko Inicijative mladih.
Za mene to nije moralno.
Za mene je to kriminalno.


eh, ajde da za gruziju da i kazem da me bas briga, ali sva sreca da su ga urusili u srbiji.
lilit lilit 22:12 26.07.2007

Re: Hmm

Brooklyn
Lose je sto to nije demokratija, moja draga. Lose je sto iza paravana demokratije urusavaju sisteme (Gruzija, Ukrajina, Kirgistan, sve su to nasi vukovci Otporasi odradili po propisu i za to bili lepo nagradjeni od samog Busha) i to i nastavljaju da rade putem ovog ovde bloga i preko Inicijative mladih. Za mene to nije moralno.Za mene je to kriminalno.eh, ajde da za gruziju da i kazem da me bas briga, ali sva sreca da su ga urusili u srbiji.


Mene je briga, znas.
Ne moze te selektivno biti briga: za Srebrenicu ce mi biti zao, za Irak, Ugandu, Darfur nece, daleko je
za Srbiju me interesuje, za Gruziju ne
mogli smo Slobu i sami da skinemo, nije to uopste poenta; poenta je da USA putem tih i takvih organizacija ostvaruje novi svetski poredak koji meni licno, ne znam tebi, ne odgovara
A ako si za mir u svetu, onda to prosto mora da te interesuje; a ako mislis samo na svoju lepu guzu, onda je to nesto drugo (uz duzno postivanje tvojoj guzi)
mislis da demokratija moze/mora da se izvozi ili to svako treba odozdo, putem gradjanske inicijative da odradi?
"Roma non si è fatta in un giono" (Rim se nije stvorio za dan), kazu Italijani.
Brooklyn Brooklyn 22:16 26.07.2007

Re: Hmm

Mene je briga, znas.
Ne moze te selektivno biti briga: za Srebrenicu ce mi biti zao, za Irak, Ugandu, Darfur nece, daleko je
za Srbiju me interesuje, za Gruziju ne
mogli smo Slobu i sami da skinemo, nije to uopste poenta; poenta je da USA putem tih i takvih organizacija ostvaruje novi svetski poredak koji meni licno, ne znam tebi, ne odgovara
A ako si za mir u svetu, onda to prosto mora da te interesuje; a ako mislis samo na svoju lepu guzu, onda je to nesto drugo (uz duzno postivanje tvojoj guzi)
mislis da demokratija moze/mora da se izvozi ili to svako treba odozdo, putem gradjanske inicijative da odradi?
"Roma non si è fatta in un giono" (Rim se nije stvorio za dan), kazu Italijani.


da odrzim diskusiju na nivou: bla blabla bla bla bla bla bla bla bla ..........
lilit lilit 22:21 26.07.2007

Re: Hmm

da odrzim diskusiju na nivou: bla blabla bla bla bla bla bla bla bla ..........



Da, kao sto sam i pretpostavljala, darling.
Cuvaj ti samo svoju guzu...oh, ne, cuvace ti je Otpor!
tuzlanac tuzlanac 00:31 27.07.2007

Re: Hmm

lilit
da odrzim diskusiju na nivou: bla blabla bla bla bla bla bla bla bla ..........



Da, kao sto sam i pretpostavljala, darling.
Cuvaj ti samo svoju guzu...oh, ne, cuvace ti je Otpor!



a tebi R&R
lilit lilit 00:58 27.07.2007

Re: Hmm



Je l' tuzlanac, a je l' su je tebi R&R cuvali? Bogme ti je dobro sacuvali (izvini na brutalnosti, ali si doista bespotrebno i bezobrazno i sasvim nezvano uleteo, a rekla sam ti da metes svoje dvoriste)
neka, hvala, daleko im lepa kuca (po mogucstvu Hag, sto pre)
ja svoje zgodno dupence odlicno cuvam sama


man ray loves me man ray loves me 20:28 25.07.2007

Re:

Sledeci korak bi mogao biti plakat sa Majinom i Mladicevom slikom i direktno pitanje srpskoj javnosti: Ko vam je drazi?
Majo, svaka cast.
TheJa TheJa 20:37 25.07.2007

Re:

Sledeci korak bi mogao biti plakat sa Majinom i Mladicevom slikom i direktno pitanje srpskoj javnosti: Ko vam je drazi?
Majo, svaka cast.


E bravo! Ma treba se boriti i je***ti im sve po spisku za ovo što rade svim ljudima u ovoj zemlji. Kao što sam i rekao, da je Maja pozivala na davanje krvi, savršeno bi ih ..... znate svi već šta... Suština upravo i jeste u tome da je ona pozvala na rešavanje najkancerogenijeg problema. Jer je zbog tog istog Mladića davana krv ..... u rake i zemlju Srebrenice i širom čitave Bosne. Samo što ti ljudi to nisu radili dobrovoljno i u plemenite svrhe.

A opet sve to podržano od strane izvesnih svetaca nam na zemlji (čitaj Filaret i njemu slični) ....

Fuj.

Majo, još jednom - samo napred!
jadac jadac 20:49 25.07.2007

Re: zatvor za revolucionare

svi,, pravi ,, su bili u zatvoru...bili krivi ili ne!
lilit lilit 01:45 26.07.2007

Re: zatvor za revolucionare

jadac
svi,, pravi ,, su bili u zatvoru...bili krivi ili ne!


Apsolutno se slazem, pa kakvi su to onda revolucionari ako nemaju niti dana zatvora, neki staz mora da se odradi, zbog curriculum vitae! Mogu i "Pisma iz zatvora" kao Gramsi da objave, veliki su ti izazovi i neprospustivi za mladu i odvaznu generaciju...
angie angie 02:17 26.07.2007

Re: zatvor za revolucionare

tuzno je da ti madi i odvazni treba da zive u zemlji sa nakardnim prvosudjem i ljudima kao shto si ti.
lilit lilit 22:39 26.07.2007

Re: zatvor za revolucionare

angie
tuzno je da ti madi i odvazni treba da zive u zemlji sa nakardnim prvosudjem i ljudima kao shto si ti.


Ne brini se, dok je takvih kao sto si ti bice njima super.
angie angie 01:03 27.07.2007

Re: zatvor za revolucionare

Ne brini se, dok je takvih kao sto si ti bice njima super.


pa evo, da se i slozimo negde.
Banna Banna 21:03 25.07.2007

ns

mene interesuje hoce li neko odgovarati za ovo?



Dax Dax 23:38 25.07.2007

Bravo,pravo u sredu

Banna
mene interesuje hoce li neko odgovarati za ovo?

Bravo,pogodio si 100 %.Sad sam se setao Bulevarom Oslobodjenja i video da je ceo oblepljen sa "premijerovom" strankom.Cak i na ogradi jedne banke na koju niko ne lepi.
Da li ce DSS platiti za lepljene plakate.Bilo bi dobro da neko to pitanje pokrene pa da im se naplati kazna.
All equal? Right?
m.agrippa m.agrippa 06:36 26.07.2007

Re: Bravo,pravo u sredu

Da li ce DSS platiti za lepljene plakate.Bilo bi dobro da neko to pitanje pokrene pa da im se naplati kazna.


A sta ako je to lepio neko drugi? Najstariji trik u knjizi...
Dax Dax 22:44 26.07.2007

Super je taj trik

E stvarno,mozda je neko izlepio ceo Novi Sad i skoro svaki kontejner kao i ogradu kod H### Alpe A@@@@a banke (da ona plava ograda od 150 metara) da bi mislili ljudi da je to DSS.Jao kakva fora iz knjige.Mora da je ta knjiga "Ustav" najbolja knjiga na sajmu.Ne znam zasto,pitajte premijera.
Takodje celu trasu gradskog autobusa 3 ukljucujuci svaki kontejner i zidove po gradu.Kakva namestaljka.
Stvarno ko god zivi u Ns moze da se uveri na kakvim "propisnim mestima" su lepljeni plakati.
Ali od legalista :) se bolje ni ne ocekuje.
Jerry Jerry 01:04 27.07.2007

Re: Super je taj trik

Dax
E stvarno,mozda je neko izlepio ceo Novi Sad i skoro svaki kontejner kao i ogradu kod H### Alpe A@@@@a banke (da ona plava ograda od 150 metara) da bi mislili ljudi da je to DSS.Jao kakva fora iz knjige.Mora da je ta knjiga "Ustav" najbolja knjiga na sajmu.Ne znam zasto,pitajte premijera.Takodje celu trasu gradskog autobusa 3 ukljucujuci svaki kontejner i zidove po gradu.Kakva namestaljka.Stvarno ko god zivi u Ns moze da se uveri na kakvim "propisnim mestima" su lepljeni plakati.Ali od legalista :) se bolje ni ne ocekuje.
Tačno , čak su i na crkvama lepili plakate , ali niko tu ne može da dostigne radikale što se toga tiče.
nsarski nsarski 22:48 25.07.2007

Nego, Yasmina,

kao sto znas, ovde u usa se desavaju nezamislive stvari: danas su dali otkaz Ward Churchill-u na University of Colorado! Otkaz, chovece - kao sto je Tito razjurio one profesore filozofe, i ceo svet ustao.
Jurili su ga par godina da mu nadju dlaku u jajetu, i kazu da su nasli! Kazu, nije tacno to da su Ameri poklanjali Indijancima cebad zarazenu od bolesti na koje su Indijanci neotporni - nije tacno, kazu, pise u istorijskim knjigama. Danas otpusten, a imao tenure, studenti ga obozavaju i sve. Pa, ne znam da li ste neku akciju...
Njegov greh je u tome sto je rekao: "If you want to stop terrorism, you have to stop killing other people's babies". Covek je, inace, etnickim poreklom americki Indijanac, i povremeno istakne one male prestupe koje su Ameri imali prema njegovom narodu. Ono malo genocida i to - nista danasnje, sve je to u proslosti. Svi i onako znaju da je Indijance pobio Dzon Vejn. Ceo Holivud snimio, zna se.
Pa, reko, bilo bi po pravdi da se neko od profesionalnih aktivista aktivira. Da ne strada covek zarad tudjih zlocina.
vlada dvm vlada dvm 22:54 25.07.2007

Re: Nego, Yasmina,

AMEN!!!
lilit lilit 01:40 26.07.2007

Re: Nego, Yasmina,

Pa, reko, bilo bi po pravdi da se neko od profesionalnih aktivista aktivira. Da ne strada covek zarad tudjih zlocina.


Ako je slucajno u nekom srodtsvu sa Mladicem, Medvedom koji sedi u misijoj rupi, oma ce ona da se dotetura i da se pljuje i u njegovo ime! Ima i na Exit da ga dovede i da ga natera da se javno izvini "mi indijanci smo sami krivi sto su nas unistili, ko nas je terao da se inatimo kad smo sve lepo odmah na pocetku mogli da prihvatimo i priznamo da je Amerika odvajkada bila i ostala postojbina Dzon Vejna!"
Da potrazimo neka rodoslovna stabla, ko zna?
angie angie 02:00 26.07.2007

Re: Nego, Yasmina,

ej bre sharski, shta si ovo hteo, da se neko kao lilit raduje, shto neko kao ti moze ovako da komentarishe?!
nsarski nsarski 02:19 26.07.2007

Re: Nego, Yasmina,

ne bre, angie, nego napravise celu frku oko trivijalnosti. OK, Maja Stojanovic je lepila plakate, drzava se naljutila i hoce da joj malo "pokaze". Ima li drzave koja to ne radi? Ne kazem da je takva drzava u pravu, ali, budimo realni - to se desava uvek i svugde.
Moje misljenje: Mladica na sud, Maji izvinjenje i leeeepu finansijsku odstetu. Kraj.
Sta sad - da se zgrazavamo nad glupostima drzave Srbije? Pa, tome nema kraja, choveche, oni su davno proslli tu fazu. Govna nevidjena, ta drzava. Ali, praviti od toga kosmicki problem, sve sa draskovicevskim moralisanjem - c-c-c-c, sram vas bilo! - to je za strip a ne za ozbiljnu diskusiju.
angie angie 02:32 26.07.2007

Re: Nego, Yasmina,

mozda je tebi iz te perspektive tako, al na zalost tamo to izgleda drugachije i ja smatram da javno mnjenje treba da odigra svoju ulogu, kada je vec drzava tako trula. Ono shto je jadno je shto tog javnog mnjenja nema, a kada neko kao ti ovde napishe ovakav komentar, josh ga vishe smanjujesh od tog nema, jer se neko kao lilit i slichni profili koji su i doveli do ovakvog stanja, jer su u vecini, josh vishe osacaju pobednicima.
nsarski nsarski 02:43 26.07.2007

Re: Nego, Yasmina,

OK, razumeo sam. Necu vise :)))
angie angie 02:49 26.07.2007

Re: Nego, Yasmina,

Thank's!
nsarski nsarski 03:11 26.07.2007

Re: Nego, Yasmina,

Ma, thank you - ili sto rece Dzeger u Bg.-u nedavno - Angie, angie, they cant say we never tried:)
lilit lilit 10:27 26.07.2007

Re: Nego, Yasmina,

Veoma sam ponosna sto eto, doprinesoh ne samo "ovakvom stanju", vec i civilizovanom odnosu nsarskog i angie.
Drago mi je Angie da ti kreiras javno mnenje u Srbijici, a da ja likujem zbog tvog neuspevanja. Kako bre ne vidite da je ovaj ton uvredljiv, zasto konstantno vredjate inteligenciju ljudi u Srbiji, ovo je strasno.
A da ti mene interpretiras i ketegorizujes, moja draga, mislim da je malo pretenciozo.
Nije dovoljno sa seminarima koje si zdusno pozavrsavala. Moras malo vise da se potrudis i izadjes iz svog uskog koridora.
pozdrav
gorran gorran 10:30 26.07.2007

Re: Nego, Yasmina,

zasto konstantno vredjate inteligenciju ljudi u Srbiji

nije stvar u inteligenciji, ona je sasvim u redu, nego u moralu...
pufna pufna 10:58 26.07.2007

Re: Nego, Yasmina,

nije stvar u inteligenciji, ona je sasvim u redu, nego u moralu...

da,da,da,da,da,da,da
pozdrav
pufna pufna 11:47 26.07.2007

Re: Nego, Yasmina,

lilit!
jedan zlocin ne opravdava drugi! kad ces bre vise to da naucis. Ispljuni vise taj jasenovac iz sebe kad posmatras druga isto monstruozna zbivanja!
angie angie 13:13 26.07.2007

Re: Nego, Yasmina,

ja inteligenciju ljudi u Srbiji ne vredjam, vi se sami kategorizujete time shto kazete, nikakve seminare-sem vezane za moju profesiju nisam zavrshila, ne pripadam ni jednoj stranci, a kamoli koridoru, ne zivim u Srbiji koju veoma volim i za koju mi je jako stalo da se stavri promene.
lilit lilit 16:45 26.07.2007

Re: Nego, Yasmina,

zasto konstantno vredjate inteligenciju ljudi u Srbiji
nije stvar u inteligenciji, ona je sasvim u redu, nego u moralu...


A vi ste se ovde pozvali da zamenite crkvu, etiku, gradjansko vaspitanje.Veoma plemenito.
Ali i uskogrudo jer jednosmerno.
Vi ne propovedate moral, vec moralisete.
Te prema tome ipak vredjate nasu inteligenciju.
gorran gorran 16:58 26.07.2007

Samokritika

A vi ste se ovde pozvali da zamenite crkvu, etiku, gradjansko vaspitanje.Veoma plemenito.
Ali i uskogrudo jer jednosmerno.
Ovo što kažete navodi me da posumnjam u svoj prethodni sud:
nije stvar u inteligenciji, ona je sasvim u redu...
Time ste (valjda) postigli svoj cilj?
angie angie 17:40 26.07.2007

Re: Nego, Yasmina,

A vi ste se ovde pozvali da zamenite crkvu, etiku, gradjansko vaspitanje.Veoma plemenito.
Ali i uskogrudo jer jednosmerno.
Vi ne propovedate moral, vec moralisete.
Te prema tome ipak vredjate nasu inteligenciju.


...koja po ovome kako ste postavili stvar i nije vasha jacha strana.
lilit lilit 21:29 26.07.2007

Re: Nego, Yasmina,

*novo Samokritika #LinkA



Oh, darling, kako je sa vama beskrajno sve lako...
Da, postigla sam svoj cilj.
A dajte, molim vas, objasnite mi, obzirom da ste pojasnili moje mentalne deficite, cemu vi ovde sluzite?
Sta je zapravo vasa uloga na ovome blogu osim usmeravanja raznih komesara i komesarcica ne bi li mlado i neuko pucanstvo dosledno i kako treba indoktrinisali , imate li i neko iscrpnije objasnjenje, iskrenije, osim "blog - saobracajca"?
Hocete li i da mi kaznu naplatite ili cemo da se dogovorimo?
lilit lilit 21:40 26.07.2007

Re: Nego, Yasmina,

angie
A vi ste se ovde pozvali da zamenite crkvu, etiku, gradjansko vaspitanje.Veoma plemenito.Ali i uskogrudo jer jednosmerno. Vi ne propovedate moral, vec moralisete. Te prema tome ipak vredjate nasu inteligenciju....koja po ovome kako ste postavili stvar i nije vasha jacha strana.


A sto si ti neoriginalna...
angie angie 00:53 27.07.2007

Re: Nego, Yasmina,

angieA vi ste se ovde pozvali da zamenite crkvu, etiku, gradjansko vaspitanje.Veoma plemenito.Ali i uskogrudo jer jednosmerno. Vi ne propovedate moral, vec moralisete. Te prema tome ipak vredjate nasu inteligenciju....koja po ovome kako ste postavili stvar i nije vasha jacha strana.

A sto si ti neoriginalna...



Pa dobro, i pretpostavljam da je to isto vec neko drugi i pre mene primetio.
angie angie 00:58 27.07.2007

Re: Nego, Yasmina,

pa vidi lilit, ja sam se ovde konkretno obratila samo nsarskom, jer smo tokom vremena razmenili mishljenja o mnogo chemu i smatrala sam da treba da mu ukazem na problem, koji je on kao razumn chovek prihvatio i hvala mu na tome.
A vi mi citirajte gde ja to komesarski vrshim sluzbu saobracaca bloga-rekla sam svoje mishljenje, kao i svi drugi,
chemu ovaj blog i sluzi.
lilit lilit 15:31 27.07.2007

Re: Nego, Yasmina,


Ne, pogresila si, taj komentar uopste nije bio upucen tebi vec komesaru Gorranu i njegovom postu "samokritika".
A sto se i ti prepoznajes kao komesarcic, to je tvoja stvar.
Ne, ovaj bolg sluzi u propagandne svrhe, a sve ostale teme su tu da tu propagandu ucine bezbolnijom, interesantnijom, kredibilnijom itd.
znikolic znikolic 22:58 25.07.2007

Država i kazna

Nisam platila kaznu, jer mislim da ne treba davati novac državi čiji se svi slojevi društva nekažnjeno upinju da mi objasne kako postoji opravdanje za ubistvo 8.000 ljudi. Pitam se da li, plaćanjem ove kazne državi, finansiram poslednju fazu genocida – njegovo poricanje?
Jedan od tipičnih nesporazuma NVO u Srbiji, mešanje države i aktuelne političke garniture koja je na vlasti. Vlasti se mogu i trebaju kritikovati, ali ne treba radi njih dovoditi u pitanje državu kao takvu. Ta država je i njihova država i baš zato što je to njihova država trebaju da se trude da je učine boljom i lepšom.

U SAD mogu da kritikujem Buša i rat u Iraku koliko god hoću, mogu da pljujem po sistemu zdravstvenog osiguranja koji je očajan, ali mi ni na kraj pameti neće biti da prestanem "davati novac državi".

m.agrippa m.agrippa 06:39 26.07.2007

Re: Država i kazna

Nesporazuma? Ne bih rekao da je to nesporazum.
Shumar Shumar 01:42 26.07.2007

plakat



jel ima negde slika plakata kako je izgledao ? bash me interesuje


btw. ne verujem da ce maja da ode u zatvor, proci ce verovatno sa uslovnom kaznom

sta cesh, zakon ima svoju proceduru ali ima i nacina kako se ona moze pravno "izleciti" ( angazujte dobrog advokata, mesto da kukate, ako zaista zelite da izvucete Maju).
gorran gorran 09:16 26.07.2007

Re: plakat

ako zaista zelite da izvucete Maju

Mislim da ovi paćenici ne žele da izvuku Maju nego Srbiju. Ali, ne bih stavio neke pare na njih...
Banna Banna 13:02 26.07.2007

Re: plakat

evo linka
http://www.yihr.org/english/PressReleases/2007/Html/imprisonment_for_human_rights_activist.php
Kasper Kasper 09:47 26.07.2007

Trebam par odgovora

Oduvek me zanimalo, a Maja verovatno moze da mi odgovori : kako se doslo do te cifre od 8000 ljudi? Koliko znam licitacija je pocela sa nekih 12000. Do sada je sahranjeno nesto oko 3000. Medju sahranjenim , po podacima MUP-a RS , ima ljudi koji su poginuli pre 1995, poginulih na drugim ratistima, kao i civila umrlih prirodnom smrcu. Navode se i konkretna imena , tako da to vlasti Federacije mogu demantovati ( a ne cine to ). Ako neko iz ovoga izvede zakljucak da odobravam ono sto se dogodilo u Srebrenici - grdno se vara. Samo sam pobornik istine. Uvek se pred 11.07. nadju neka tela da bi skup dobio na znacaju. Morbidno! Mislim da je svaki dan cekanja od pronalaska tela do predaje istog porodici cisto skrnavljenje i degutantna politicka manipulacija.

Drugo, Republika Srbija je isporucila dva svoja bivsa predsednika, gotovo ceo vojni i policijski vrh. To su nepobitne cinjenice. Zanima me zbog cega ljudi misle da je drzavi Mladic vazniji od svih pomenutih? Mladic je bio vezni igrac, nikad kapiten. Kapiten je ladno isporucen! Nije li to malo cudno? Mozda on drzavi stvarno nije dostupan. Mozda je napravio dil. Karadzic evidentno jeste. Da ne duzim, Srbija je izvrsila i izvrsava svoje obaveze. Pustite drzavu da radi. Niko nije i nece biti uhapsen zbog lepljenja plakata i paljenja sveca. Broj onih koji to rade je toliko matematicki zanemarljiv , da bi drzava to smatrala za ozbiljan pritisak. To mi je jedno vreme licilo na samopromociju, sad mi se cini da Aktivista za istinu o Srebrenici postaje zanimanje. Svako zanimanje ima svoje dobre i lose strane. Losa strana Vaseg Majo je sto mozete da zasmetate svojoj drzavi. Dobra je sto mozete da se preporucite nekoj drugoj. To vam je kao i sa firmama. Ne verujem da cete ici u zatvor. Ukoliko se ne odluci da bi to bio jak medijski argument!
pufna pufna 10:14 26.07.2007

Re: Trebam par odgovora

Medju sahranjenim , po podacima MUP-a RS , ima ljudi koji su poginuli pre 1995, poginulih na drugim ratistima, kao i civila umrlih prirodnom smrcu

oni ti ne mogu dati cifre koje se slazu sa 7800 ljudi, jer su i oni u tome ucestvovali. A sta mislis, da su marsovci to ucinili?
Nietzsches Aprentice Nietzsches Aprentice 10:20 26.07.2007

Re: Trebam par odgovora

evo jos jednog ekspreta na temu. Nisi bila tamo, nisam bio tamo, nije bio tamo - ne znamo precizne podatke. Kraj diskusije?
Kasper Kasper 10:35 26.07.2007

Re: Trebam par odgovora

Bio sam pripadnik Mup-a RS. Mislim da znam malo vise i od tebe i Maje o toj temi. Kazem cifre su debelo napumpane. Kao sto je neistina da se tu radi o civilima. 28.divizija ABiH je predhodno izvrsila punu ratnu mobilizaciju ljudstva na tom terenu ( suprotno propisima o demilitarizovanoj zoni). Mobilisani su bili starosne dobi od 15-do 65 godina. Naser Oric sa 700 najvernijih boraca, 10-tak dana pre napada na Srebrenicu, odlazi na "doobuku" u sediste 2.korpusa ABiH u Tuzlu. Malo smrdi , a? Po istraziteljima Haskog tribunala ( dokumenti dostupni na net-u) , akcije MUP-a RS se uglavnom mogu podvesti pod klasicna borbena dejstva. Po njima , pripadnici jedinica prilikom zasednih delatnosti su presretali mesovite vojno-civilne kolone , sto je ( na zalost) po ratnom pravu legitimna meta. Uostalom , upravo MUP RS po nalogu komisije Vlade RS o utvrdjivanju istine o Srebrenici dao je listu od , kako se tvrdi 17000 imena pripadnika vojske i policije. Imajuci u vidu tu cinjenicu, neodgovorno je sporiti mu legitimitet. Pitanje ko je to ucinio , povlaci kontrapitanje: ko je ubio preko 3000 srpskih civila u i oko Srebrenice? N.Oric i podredjeni mu pripadnici ABiH ili marsovci?
pufna pufna 11:00 26.07.2007

Re: Trebam par odgovora

Bio sam pripadnik Mup-a RS. Mislim da znam malo vise i od tebe i Maje o toj temi.

u to sam sigurna. nego, jel mozes da im pomognes da nadju jos neke ''iskopine'', posto su im kosti vise puta otkopavane pa zakopavane. Sigurna sam da bi pre cuo neki aber ti tamo,nego ja 'amo.
pufna pufna 11:01 26.07.2007

Re: Trebam par odgovora

ko je ubio preko 3000 srpskih civila u i oko Srebrenice? N.Oric i podredjeni mu pripadnici ABiH ili marsovci?

oric!
tu nemamo problem ti i ja
Jerry Jerry 11:07 26.07.2007

Re: Trebam par odgovora

Kasper
Bio sam pripadnik Mup-a RS. Mislim da znam malo vise i od tebe i Maje o toj temi. Kazem cifre su debelo napumpane. Kao sto je neistina da se tu radi o civilima. 28.divizija ABiH je predhodno izvrsila punu ratnu mobilizaciju ljudstva na tom terenu ( suprotno propisima o demilitarizovanoj zoni). Mobilisani su bili starosne dobi od 15-do 65 godina. Naser Oric sa 700 najvernijih boraca, 10-tak dana pre napada na Srebrenicu, odlazi na "doobuku" u sediste 2.korpusa ABiH u Tuzlu. Malo smrdi , a? Po istraziteljima Haskog tribunala ( dokumenti dostupni na net-u) , akcije MUP-a RS se uglavnom mogu podvesti pod klasicna borbena dejstva. Po njima , pripadnici jedinica prilikom zasednih delatnosti su presretali mesovite vojno-civilne kolone , sto je ( na zalost) po ratnom pravu legitimna meta. Uostalom , upravo MUP RS po nalogu komisije Vlade RS o utvrdjivanju istine o Srebrenici dao je listu od , kako se tvrdi 17000 imena pripadnika vojske i policije. Imajuci u vidu tu cinjenicu, neodgovorno je sporiti mu legitimitet. Pitanje ko je to ucinio , povlaci kontrapitanje: ko je ubio preko 3000 srpskih civila u i oko Srebrenice? N.Oric i podredjeni mu pripadnici ABiH ili marsovci?
Onda sigurno možeš da pomogneš u iskopavanjima pošto si sigurno i učesnik u tome zločinu.
Kasper Kasper 11:10 26.07.2007

Pufni

u to sam sigurna. nego, jel mozes da im pomognes da nadju jos neke ''iskopine'', posto su im kosti vise puta otkopavane pa zakopavane. Sigurna sam da bi pre cuo neki aber ti tamo,nego ja 'amo.



Nema vise iskopina, kao sto rekoh odavno se prekopavaju druga groblja. Raspitaj se koliko je njih sa liste poginulih doslo po licnu kartu u Srebrenicu ili Bratunac. Znas da se izvod iz maticne knjige rodjenih moze dobiti samo u opstini rodjenja. Po ist se pojavio prilican broj "zivahnih pokojnika"!
Kasper Kasper 11:21 26.07.2007

za džerija

Onda sigurno možeš da pomogneš u iskopavanjima pošto si sigurno i učesnik u tome zločinu.


mislim da to treba da utvrde istražni organi , a ne ti.
Ipak udovoljiću tvojoj znatiželji:

da sam nekom i šamar opalio, ćutao bi sad kao zaliven! Teško da bi se pojavljivao kao komentator na ovakvim postovima
Jerry Jerry 11:30 26.07.2007

Re: za džerija

Kasper
Onda sigurno možeš da pomogneš u iskopavanjima pošto si sigurno i učesnik u tome zločinu.mislim da to treba da utvrde istražni organi , a ne ti.Ipak udovoljiću tvojoj znatiželji: da sam nekom i šamar opalio, ćutao bi sad kao zaliven! Teško da bi se pojavljivao kao komentator na ovakvim postovima
Znači da si veoma agresivan i da si velika kukavica!
Kasper Kasper 11:37 26.07.2007

Re: za džerija

Jerry

KasperOnda sigurno možeš da pomogneš u iskopavanjima pošto si sigurno i učesnik u tome zločinu.mislim da to treba da utvrde istražni organi , a ne ti.Ipak udovoljiću tvojoj znatiželji: da sam nekom i šamar opalio, ćutao bi sad kao zaliven! Teško da bi se pojavljivao kao komentator na ovakvim postovimaZnači da si veoma agresivan i da si velika kukavica!


Ne znam na osnovu cega si izvukao tako dubokoumne zakljucke. Za dijagnozu i vrhunski profesionalci iz oblasti psihijatrije trebaju najmanje mesec dana opservacije! Tretiracu tvoje odgovore kao lupetanje i prekinuti svaku komunikaciju sa tobom.

PS

Kao sto vidis , i posle cetiri godine ratnog iskustva, u stanju sam da smireno i racionalno iznosim svoje stavove. Tvoji su puni uvreda. Nisam osposobljen da udjem u uzroke tvoje frustriranosti. Ovo je ipak samo razmena misljenja ljudi koji imaju razlicit pogled na neku temu. Verujem da bi bio tako zadrt da se govori o npr. fudbalu.
Jerry Jerry 11:49 26.07.2007

Re: za džerija

Kasper

JerryKasperOnda sigurno možeš da pomogneš u iskopavanjima pošto si sigurno i učesnik u tome zločinu.mislim da to treba da utvrde istražni organi , a ne ti.Ipak udovoljiću tvojoj znatiželji: da sam nekom i šamar opalio, ćutao bi sad kao zaliven! Teško da bi se pojavljivao kao komentator na ovakvim postovimaZnači da si veoma agresivan i da si velika kukavica!Ne znam na osnovu cega si izvukao tako dubokoumne zakljucke. Za dijagnozu i vrhunski profesionalci iz oblasti psihijatrije trebaju najmanje mesec dana opservacije! Tretiracu tvoje odgovore kao lupetanje i prekinuti svaku komunikaciju sa tobom.PSKao sto vidis , i posle cetiri godine ratnog iskustva, u stanju sam da smireno i racionalno iznosim svoje stavove. Tvoji su puni uvreda. Nisam osposobljen da udjem u uzroke tvoje frustriranosti. Ovo je ipak samo razmena misljenja ljudi koji imaju razlicit pogled na neku temu. Verujem da bi bio tako zadrt da se govori o npr. fudbalu.
Pretiš šamarom !

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana