Eksperimenti u blogovanju

Uticaj kosmichkih zraka na nashu svakodnevicu (3)

marco_de.manccini RSS / 30.10.2008. u 17:22

 

- Znash, uopshte nije jasno da li se sprdash sa idejom konceptualne umetnosti ili si pobornik.

- Ne mora da je jasno. Zashto mislish da ovo ima veze sa konceptualnom umetnoshcu?

- Pa ako produzhish josh malo da pishesh stvarno nece imati veze sa nichim. A zashto pishesh?

- Izvire mi.

- O, gde se zapushijesh? Da spasim malo hartije. 

- Zar mislish da je uloga umetnika da poduchava, da napada, ili brani?

- Oh, da necesh da kazhesh da uopshte imaju neku ulogu?

- Imaju.

- Na primer?

- Da stvaraju.

- Shta bilo?

- Shta bilo. Na kraju, to je dobro ili ne valja. Etikete nisu vazhne, medijum nije vazhan. Rekao sam, kopleksnost nije vazhna. Kazhesh, svako je mogao da napravi ovo. Pa svako ko zna da nacrta pravu liniju i da drzhi chetku mozhe da naslika Mondrijanove slike. Pa niko ne kazhe da Mondrijan ne valja.

- A mozhda je sramota reci? Chovek je na glasu. Prodavao maglu, prodavao, i na kraju prodao. Ajde sad reci da ne valja. Svi ce te proglasiti neukim.

- Zashto neukim?

- A shta? Zar se to ne uchi? Pokazhi slike Kandinskog Mikelandjelu. Smejace se.

- Nece se smejati.

- Zashto se ne bi smajao?

- Zato shto se ni Kandinski ne smeje kad gleda radove Mikelandjela. Oni se razumeju.

- Shta?

- Znash, kad bi sad neko uzeo na pedeset strana da opisuje bal kod Bolkonjske Tolstoj bi mu se smejao. Pedestet strana, eeej. A niko se ne smeje Tolstoju. Oskar Vajld ne sme i ne mozhe da pishe kao Markes, Markes kao ja, ja kao Ockar Vajld. Svi bi bili smeshni. Ali ovako kako jeste je dobro. Bash kako treba.

- Lepo drushtvo si nashao. Dal' ce te primiti?

-  Ne verujem.

- Zato shto nisi poznat?

- Nije vazhno da se zna o nekome da bi bio umetnik.

- Eto vidish. Ako svi znaju za nekoga i svi ga priznaju, josh uvek nishta nije sigurno. Magla se treba prodati jednom. Posle postaje trazhena. A neko ko zhivi u kolibi i stvara sam, daleko i nepriznat, mozhe da bude u najveci umetnik danashnjice. A mozhe i da ne bude. Mozhda je samo lud. Mindjushe nemaju veze, koliba nema veze, institucije nemaju veze, javo mishljenje nema veze. Na stha da se oslonimo siroti mi, evo kao ja, tebi je sve jasno, na shta de se oslonimo i da prepoznamo shta je magla, a shta nije.

- Na meteoroloshke izveshtaje. 

- I na pojashnjenja kretena.

- Sama si rekla, to se uchi.

- Ti se rekao da se ne uchi.

- Nisam. Rekao sam da ako se nekoe ne dopadaju Mondrijanove slike on jsh uvek nije neuk. Neki ljudi nece uchiniti velika dela. Nece uchiniti ni mala. Ali to josh uvek ne znachi da su bezvredni. Sve dok u njima tinja interes prema svetu oko njih, shto znachi i interes prema umetnosti, sve dok su spremni da rastu, da uche, oni nisu pogreshili planetu.

- Shto bi ljudi rasli?

- Zar u tebi nishta ne raste kad slushash dobru muziku, kad gledash dobru pretstavu?

- Raste. 

- E pa dobro, dok je neko spreman da raste, dobro je. Ima nade. I nije vazhno da li mu se dopada ovaj ili onaj, vazhno je da mu se neshto dopada, da ga neshto dodirne.

- Neke ljude dodirne Sheldon. Shta sa njima?

- Svi mogu da napreduju. Sheldon, pa onda neshto bolje.

- Siguran si? Evo zamisli da je zima. Kad ustanesh zhelish da ti je toplo. Neko treba da se odvuche do toplane i da ukljuchi kotlove. Zato treba prethodno da neko ustane i da vozi autobus. A josh pre njih neko treba da otvori garazhu. Mislish li da ti ljudi mogu da chitaju Nichea? Ili ako pochnu da ga chitaju da bu ustali za tvoje parno grejanje?

- Ne bi.

- Eto vidish. A tebi je hladno. A ovamo hocesh da uzdignesh ljude. Cuti tamo, pij svoje mleko, i ostavi televiziju da se brine o parnom grejanju. 

- A tebi nije zhao?

- Vidi, meni je nekad zhao shto nisam kao oni. Shta im fali? Zar ne vidish koliko su srecni? Eno ih mushkarci dole na travnjaku, igraju tablu, zhene piju kafu i razmenjuju tracheve, deca deru neku machku iza zgrade, i svi su srecni, srecninji ne mogu da budu.

- Bila bi srecna da imash dete machkodera i muzha ulichnom tabladzhiju? Da se shetash sa vitlerima u kosi od jeden do druge komshinice i da se zhalish na nas oboje?

- Ne bi. Nazhalost, propustila sam tu mogucnost kad sam poverovala uchiteljici da je sreca u znanju. Da se traba izdignuti. Ne primaju me vishe nazad. A ko je srecniji ne znam.

- I reshenje?

- Ne znam.Martin Idn.

- Shta ako ga chitaoci ne znaju? Treba im objasniti.

- Objasni im onda.

- Dragi chitaoci, Martin Idn se udavio zato shto he bio pametan kao moja zhena.

- Ha, ha, i tebe treba neko da udavi.

- A ove tvoje srecnike sa travnjaka, ja bih njih poslao u shkolu.

- Bili su shkoli. Sedeli su do mene u klupi.

- I u muzej.

- I tamo su bili. Nosili su nas.

- Da, ali ste tresli gluposti. Posebno uchiteljica.

- Idi u shkolu i budi uchiteljica. Da vidish kako je lako.

- Zar je toliko teshko da se nauche desetgodishnja deca, otvorena za sve, zhedna svega, da gledaju slike. Samo da gledaju. Da im se napravi navika. Kasnije ce i razumeti. To se uchi. 

- Lako je. Samo u dnevnik treba upisati shta su danas nauchila deca.

- Nauchila su da stoje pred slikom cuteci. I da cute josh deset minuta posle toga.

- To nije u programu.

- Program ne valja.

- Napravi bolji.

- Nisam kvalifikovan. Ima pametnijih glva od moje. Shto za svaki dan u godini znaju shta tachno treba da se nauchi. Danas cemo deco nauchiti koliko zvezda ima na nebu Van Goga. Da, i koliko taktova ima peta Betovenova simfonija. Zapishite deco, zato shto cu vas ispitivati posle. Za ocenu.

- Pa sam kazhesh da treba da uche ljudi od malih nogu.

- Treba. Ali chemu ocene? Crtajte deco. Radujte se. Sve shto srtate je divno. Malo li ih boli glava od matematike?

- Pa i za matematiku. Chemu ocene? Neka sabiraju deca. Neka se raduju. Pa koliko i da izedje divno je.

- Nije.

- A shta i da nacrtaju je dobro?

- Dobro je.

- I kako i da pevaju dobro je?

- Dobro je. A muzika se mozhe voleti i bez pevanja.

- Nemaju ni ushi svi.

- Imaju. Nemaju dushu svi. Izvadjena je da napravi mesta peticama.
 



Komentari (125)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

marco_de.manccini marco_de.manccini 17:22 30.10.2008

za ocenu

evo, ko se bojao proshli put da kazhe neshto zato shto je za ocenu, mozhe sad da se buni protiv ocena.

ulven, kao shto vidish (ako vidish) slazhemo se da niko vishe ne treba da pishte kao tolstoj.

u sledecem blogu cu ostaviti ceo tekst u pdf formatu. samo me muchi kako da napishem c cirilicom u LaTeX-u. sve drugo sam ukapirao (blago meni).

takodje, ceo originalan (ovde se misli izvoran a ne veoma originalan) tekst je napisan pre 12 godina na nekom drugom jeziku pa sam morao da prevodim na srpski. ima mnogo shtamparskih greshaka ali ne mogu sad da se zamaram s tim. da sad pishem verovatno bi ispalo drugachije, ali necu nishta da menjam. to sam jednom bio ja.

vishnja92 vishnja92 17:40 30.10.2008

Re: za ocenu

A zashto pishesh?

- Izvire mi.

- O, gde se zapushijesh?

:))))))))
marco_de.manccini marco_de.manccini 17:44 30.10.2008

Re: za ocenu

- O, gde se zapushijesh?


evo i vishnjine kritike (da ne kazhem ocene).

ne brini. zapusheno. posle toga nisam 12 godina nishta napisao. sve do pre mesec dva.
vishnja92 vishnja92 17:47 30.10.2008

Re: za ocenu

ne, nije. samo me obradovao dijalog :))
ustvari, najlepsi deo je "pa izvire mi". toliko mimo namere sagovornika :)
Jaril Jaril 01:29 31.10.2008

Re: za ocenu

posle toga nisam 12 godina nishta napisao.
Зашто?
sve do pre mesec dva.
Зашто?
marco_de.manccini marco_de.manccini 02:19 31.10.2008

Re: za ocenu

trebalo mi je malo vremena da shvatim da tu ima dva pitanja.

prvo pitanje, zato shto sam bio veoma veoma zauzet (ili mi se tako chinilo) onim shto je moj primarni interes i zanimanje. "so much fun, so little time".

drugo pitanje je malo tezhe odgovoriti, ali chini mi se da sam shvatio da rad svakako nece pobeci, pa sam se setio i drugih stvari koje su me zanimale i chinile.
ulven ulven 02:59 01.11.2008

Evo tebi dvojka, sedi dole Tolstoje(vski)

O, gde se zapushijesh? Da spasim malo hartije.


Meine Empfehlung zu dieser Satz..
marco_de.manccini marco_de.manccini 15:00 01.11.2008

Re: Evo tebi dvojka, sedi dole Tolstoje(vski)

ma navikao sam na dvojke. a bivalo je i gore.
vishnja92 vishnja92 18:09 30.10.2008

kakva divna recenica

Danas cemo deco nauchiti koliko zvezda ima na nebu Van Goga.

:)
marco_de.manccini marco_de.manccini 18:33 30.10.2008

Re: kakva divna recenica

evo izbrojite i zapishite, bice ocenjivanja posle

a mozhda je trik, mozhda je uchiteljica na ovo nebo mislila?

ili na ovo
vishnja92 vishnja92 18:50 30.10.2008

Re: kakva divna recenica

a znas li da se na planini i na ostrvima stvarno tako vide zvezde?
i padalice se vide.
sta uciteljica radi sa padalicama? da li se one racunaju?

sada mi se ide negde.
marco_de.manccini marco_de.manccini 03:06 31.10.2008

Re: kakva divna recenica

sada mi se ide negde.

decu u krevet, pa na spavanje.
Unfuckable Unfuckable 19:59 30.10.2008

au, danas baš

neki čudan dan ?
Ninoslav o natalnoj, marko o kosmičkim zracima.....

na prvi pogled, evo mog favorita u replikama (ali, svratim opet kasnije....)

- Nemaju ni ushi svi.
- Imaju. Nemaju dushu svi. Izvadjena je da napravi mesta peticama.
marco_de.manccini marco_de.manccini 20:41 30.10.2008

Re: au, danas baš

svaki dan je chudan dan.

a ti gledaj brzhe postuj neshto novo zato shto je reanimator pocheo da postavlja bombaje posvuda. ima chovek kreativan napad a nema gde da se ispuca.

p.s. ne znam da li si primetio, ali dobio si danas josh jednu preporuku na onaj zakljuchan blog.
Unfuckable Unfuckable 20:57 30.10.2008

Re: au, danas baš

da, video sam ; )))
ceo taj blog je ispao jedna jako čudna i jako ilustrativna priča o tome kako razmišljamo....pada mi na pamet da bi to novo pravilo moderacije neko vešto iskoristio za rad malo lične promocije....nagledah se toga ovde u ranim danima bloga, a i nešto kasnije. Dizane su revolucije i pokretane teorije zavera ako bi se nekome recimo vip status oduzeo, ko da su ga rođenjem sticali.
kada je neki baner sa stranice uklanjan, to je čitano kao zavera protiv naprednih blogera - valjda nemaju inspiracije bez tog banera, šta li...
Ali zaista nemam prigovora na tu odluku uredništva - njihova kuća i njihova pravila, nisu sproveli "đonom" i najavili su blagovremeno. Oduvek sam zastupao taj stav - zgrada je njihova, a stanove su dali nama na korišćenje. Dakle - poštujemo kućni red, a ako ne možemo : nađemo neku drugu zgradu i gajbu
Ja da sam obznanio tu njihovu odluku komentatorima u sred nekih 1500 komentara...mislim da ne bi bilo fer, a i ličilo bi mi na ono što opisah malo iznad, ili na ono "e, aj požurimo...."
Jedino sam očekivao da se oglase eventualno nekim blogom - priopćenjem, ali nisu - ok, šta sad.
Novi blog bi trebalo da ide sutra, toplo se nadam
Ništa specijalno - malo da se opustimo pred vikend ; ))))))))
Budimac Budimac 21:12 30.10.2008

Re: au, danas baš

Oduvek sam zastupao taj stav - zgrada je njihova, a stanove su dali nama na korišćenje.

Ali oni drže prst na prekidaču za svetlo :))))
Unfuckable Unfuckable 21:51 30.10.2008

Re: au, danas baš

naravno.
ali mi imamo - sveće !
marco_de.manccini marco_de.manccini 22:12 30.10.2008

Re: au, danas baš

e budimac, kad si tu, da te pitam za mishljenje. treba li ocene za likovno?

odmah da kazhem, ja sam iz likovnog u shestom razredu imao dvojku. eto mozhda zato pishem ono gore.

a evo i unf se javio koja mu je replika najdrazha. znachi on ne zna da peva i da je imao dvojku iz muzichkog.
Unfuckable Unfuckable 22:21 30.10.2008

Re: au, danas baš

Unf zna da peva, bre !
aj sad da se ne ofiram gde sam sve pevao....; ))))))
Ali, Unf je imao četvorku iz likovnog već u prvom osnovne !!!
niako mi nije išlo u glavu - kasnije - zašto nas teraju stalno da mešamo i mešamo sve te boje, kada su meni osnovne izgledale sasvim ok ; ))))
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 22:43 30.10.2008

Re: au, danas baš

Unfuckable

Ali, Unf je imao četvorku iz likovnog već u prvom osnovne !!!
niako mi nije išlo u glavu - kasnije - zašto nas teraju stalno da mešamo i mešamo sve te boje, kada su meni osnovne izgledale sasvim ok ; ))))


ja sam iz likovnog u shestom razredu imao dvojku


kuku meni sve neki ponavljaci ovde. gde su vukovci alo??? javite se molicu lepo.


Unfuckable Unfuckable 22:48 30.10.2008

Re: au, danas baš

čekaj, nemoj tako : iz fizičkog i muzičkog imao sam 5 ko vrata !
gordanac gordanac 23:07 30.10.2008

Re: au, danas baš

kuku meni sve neki ponavljaci ovde. gde su vukovci alo??? javite se molicu lepo.

dobro veče
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 23:11 30.10.2008

Re: au, danas baš

hvala bogu nisam sama ovde. laknulo mi...
antioksidant antioksidant 23:18 30.10.2008

Re: au, danas baš

hvala bogu nisam sama ovde. laknulo mi...

vuk nikad nije sam

zato i vice: svi, svi, svi...
Jaril Jaril 02:55 31.10.2008

Re: au, danas baš

gordanac
kuku meni sve neki ponavljaci ovde. gde su vukovci alo??? javite se molicu lepo.

dobro veče
)))))))))))))))))))))) али умрех од смеха.... разгалила си ме начисто!

Из тишине, док су четворкаши олајавали своје четворке, појавила се тихо и само пожелела добро вече.

marco_de.manccini marco_de.manccini 02:57 31.10.2008

Re: au, danas baš

zašto nas teraju stalno da mešamo i mešamo sve te boje, kada su meni osnovne izgledale sasvim ok


apsolutno isto i ovde. zelena, crvena, zhuta, ... chekaj ima li josh koja? a, plava. meni bilo sasvim dovoljno da izrazim sebe.
Jaril Jaril 02:57 31.10.2008

Re: au, danas baš

niako mi nije išlo u glavu - kasnije - zašto nas teraju stalno da mešamo i mešamo sve te boje, kada su meni osnovne izgledale sasvim ok ; ))))
Па кад те нико није научио да устанеш и дрекнеш:

"АЛО БРЕ!!! Ја сам сад у црвено-плаво-жутој фази."

Спутан креативни импулс. Криминал!!!

marco_de.manccini marco_de.manccini 03:04 31.10.2008

Re: au, danas baš

kakve bre chetvorke jarile. dvojka. dvojka, eeej. u shestom razredu. i trojka OTO. chetvorka je bila premija. misaona imenica. da sam imao chetvorke ne bi ja ni pisao blogove, vec bi postao neko.
vishnja92 vishnja92 04:18 31.10.2008

Re: au, danas baš

dobro veče

dobro vece :)
vishnja92 vishnja92 04:23 31.10.2008

Re: au, danas baš

zelena, crvena, zhuta, ... chekaj ima li josh koja? a, plava

pa skoro dovoljno :)
presli su te.
Jaril Jaril 07:17 31.10.2008

Re: au, danas baš


dobro vece :)
Мислиш, добро 4 ујутру? ) Како јога јутрос?
vishnja92 vishnja92 08:29 31.10.2008

Re: au, danas baš

nista joga.
nekompetentni investitori pa malo dzaba krecim :)))

da, dobro 4 ujutru. a sad dobro jutro, pravo i suncano :)
Unfuckable Unfuckable 12:35 31.10.2008

Re: au, danas baš

hehehehe
tačno sam znao tko će da se pojavi na magic word "odlikaši" ; ))))))))))))))))))))))
marco_de.manccini marco_de.manccini 12:52 31.10.2008

Re: au, danas baš

zelena, crvena, zhuta, ... chekaj ima li josh koja? a, plava.

nishta ne brini unf. ima nas tri pretstavnika ovog pravca. ti, ja, i andy warhol.

neko od nas mora uspeti.
marco_de.manccini marco_de.manccini 12:56 31.10.2008

Re: au, danas baš

a nije mi jeasno shto se svi odlikashi javljaju replikama na ovaj unfov post u kojem on kazhe da mu je najdrazhi deo teksta

"Nemaju dushu svi. Izvadjena je da napravi mesta peticama."
vishnja92 vishnja92 12:58 31.10.2008

Re: au, danas baš

gde su vukovci alo??? javite se molicu lepo.

tvoja gospodja :)

edit - jao sto sam glupa :)
nisu mi bas sve na broju. ovo se ne vazi.
marco_de.manccini marco_de.manccini 13:04 31.10.2008

Re: au, danas baš

jeste, jeste, ona je odlichna.
Budimac Budimac 13:13 31.10.2008

Re: au, danas baš

e budimac, kad si tu, da te pitam za mishljenje. treba li ocene za likovno?

Ocene generalno smatram budalaštinom, a naročito ocene iz likovnog, muzičkog i fizičkog.
Kod mene su (dok sam. vrlo kratko, radio u srpskoj osnovnoj školi i gimnaziji u Budimpešti) svi imali pet. Na zgražanje ostalih nastavnika i profesora, te su mi vrlo brzo zagorčali taj deo života i na veliku tugu đaka me praktično prinudili da dam otkaz. Školstvo takvo kavko je brainwashing.
vishnja92 vishnja92 13:17 31.10.2008

Re: au, danas baš

Školstvo takvo kavko je brainwashing.

potpisujem.
moje starije dete je u procesu toga. uzasnuta sam.
Unfuckable Unfuckable 13:19 31.10.2008

Re: au, danas baš

šta fali bre ?
nauče detza šta ne valja, i to je nešto ....
marco_de.manccini marco_de.manccini 13:23 31.10.2008

Re: au, danas baš

bidimac, da ti nisi marco de manccini?
Budimac Budimac 13:24 31.10.2008

Re: au, danas baš

bidimac, da ti nisi marco de manccini?

? :))) Ne koliko znam... Što? Kako?
marco_de.manccini marco_de.manccini 13:27 31.10.2008

Re: au, danas baš

pa u tekstu stoji

"chemu ocene? Crtajte deco. Radujte se. Sve shto srtate je divno..."

a ti kazhesh

"Ocene generalno smatram budalaštinom, a naročito ocene iz likovnog, muzičkog i fizičkog."

i onda si svima delio petice.

-------------------------

uostalom, chekaj da proverimo da li je isti chovek u pitanju. shta si ti imao iz likovnog u shestom?
vishnja92 vishnja92 13:31 31.10.2008

Re: au, danas baš

onda sam i ja marco. ma ja sam i njanja i marco 2 u 1.
Budimac Budimac 13:32 31.10.2008

Re: au, danas baš

uostalom, chekaj da proverimo da li je isti chovek u pitanju. shta si ti imao iz likovnog u shestom?

3 ili 4 ne sećam se, znam da nije bilo 5 :)))
Unfuckable Unfuckable 14:15 31.10.2008

Re: au, danas baš

marco da ti ni si budimac, ako je budimac - marko ?
crossover crossover 14:43 31.10.2008

Re: au, danas baš

Budimac
e budimac, kad si tu, da te pitam za mishljenje. treba li ocene za likovno?

Ocene generalno smatram budalaštinom, a naročito ocene iz likovnog, muzičkog i fizičkog.
Kod mene su (dok sam. vrlo kratko, radio u srpskoj osnovnoj školi i gimnaziji u Budimpešti) svi imali pet. Na zgražanje ostalih nastavnika i profesora, te su mi vrlo brzo zagorčali taj deo života i na veliku tugu đaka me praktično prinudili da dam otkaz. Školstvo takvo kavko je brainwashing.

Потписујем.
Г-ђа Crossover одушевљена оваквим ставом. Једино што не смем да цитирам њене речи о школству, има доста придева и глагола који не звуче баш педагошки. А она је професор.
Budimac Budimac 14:51 31.10.2008

Re: au, danas baš

Једино што не смем да цитирам њене речи о школству, има доста придева и глагола који не звуче баш педагошки.

:))) I ja sam se suzdržavao da ne citiram sam sebe :))), a gđi Crossover znam kako je, ako sa takvim zdravim stavovima radi u po pravilu infantilnoj sredini.
vishnja92 vishnja92 14:53 31.10.2008

Re: au, danas baš

jel smem ja kao roditelj da citiram sebe a vi da mi lupate preporuke?
crossover crossover 14:56 31.10.2008

Re: au, danas baš

’Ajde.
Budimac Budimac 14:58 31.10.2008

Re: au, danas baš

jel smem ja kao roditelj da citiram sebe a vi da mi lupate preporuke?

naravno
vishnja92 vishnja92 15:41 31.10.2008

Re: au, danas baš

ne, uradila sam nesto korisnije. sad cete da vidite, strpljenja malo :))
marco_de.manccini marco_de.manccini 16:37 31.10.2008

Re: au, danas baš

zato i vice: svi, svi, svi...

antioksidant, kad smo kod ocena, evo ocena i za njega.

knjizhevnik 0
rad u opoziciji 0
rad na vlasti 0

perfektan skor.
marco_de.manccini marco_de.manccini 17:51 31.10.2008

Re: au, danas baš

Спутан креативни импулс. Криминал!!!

jarile, a ti shto pre neki dan sputa onog nasheg muchenika osmu violinu?

(znam, znam, recicesh ma niko mu nije branio da impuls ugradi u zajednichki nastup, razbistrili smo to, nego mi interesantno kako zastupash kreativne impulse kad te se ne tichu direktno).
vishnja92 vishnja92 18:32 31.10.2008

Re: au, danas baš

e neka si mu rekao.

pravda za osmu violinu!
kreativni impuls svima!
Jaril Jaril 20:48 31.10.2008

Re: au, danas baš

jarile, a ti shto pre neki dan sputa onog nasheg muchenika osmu violinu?
А што он спута 80 других и поврх свега мој? А? А?

Ако је оно горе криминал, ово је масовно убиство.

Вишња, више ниси од подне Јарил )))))))

ПРАВДА ЗА ДИРИГЕНТА!!!!
vishnja92 vishnja92 21:13 31.10.2008

Re: au, danas baš

Вишња, више ниси од подне Јарил )))))))

ja ovo apsolutno ne mogu da podnesem.
Jarile, povuci cu se sa bloga (opet :)) i provescu ostatak detinjstva u cami i osami.

nemoj to, molim te.
Jaril Jaril 22:31 31.10.2008

Re: au, danas baš

nemoj to, molim te.
наравно да можеш, и пре подне, ако желиш.

како да ми опростиш на грубости?
vishnja92 vishnja92 22:52 31.10.2008

Re: au, danas baš

oprostila :)))))
ulven ulven 03:12 01.11.2008

Re: au, danas baš

Nikad se nisam obazirao na ocene, posebno kad su mi ih na faksu zakidali, zbog krajnje politicke nekorektnosti (ispravljanje uvazenog nam jednog profana i malo voznje po obrazovanju). Ali znao sam cenu, i nije mi zao nimalo. Neke krive drine moraju biti ispravljene, makar mostovi pali.

Umesto da imam vau prosek, ja imam nesto srednje, ko da me pa briga sad. Ali, oni sto su imali vau prosek imaju samo to vau na papiru. Ocene nisu bitne, one nisu merilo bilo kakvog kvaliteta, vise kolko ste para dali profanu ili mu se uvukli u rektalni deo. Znate ono cuveno, mama donela kafu i ja odlican.. Dvojka u Srbije je cetvorka u Svabiji i tako dalje.

Pojenta je ne plakati za mlekom koje je odavno na podu, bolje je brinuti o mleku u casi koju sad drzimo. Sad i ovde.

Edit za bezveze: kada mesas sve boje dobices nesto sto nije boja (crna ili bela), kao i u zivotu, ceo zivot kopas grob da bi u njega legao.
marco_de.manccini marco_de.manccini 15:16 01.11.2008

Re: au, danas baš

niko nije tu plakao za mlekom. upravo obrnuto. eno budimac zavrshio likovnu akademiju iako je imao chetvorku iz likovnog (ili trojku i on se ne seca vec, toliko mnogo josh uvek plache). ja sam zavrshio nestho za shta sam imao trojku u srednjoj shkoli. za mlekom neka plache ko nema shta drugo da radi.

a pokraj dva razloga za petice (pare, uvlachenje) koje si naveo, ponekad postoji i treci. neko zna stvari i dobije shta je zasluzhio. desi se i to. video sam svojim ochima.

uostalom, zar nisi imao nijednu odlichnu ocenu? ni u srednjoj ni na univerzitetu?
marco_de.manccini marco_de.manccini 17:18 01.11.2008

Re: au, danas baš

ПРАВДА ЗА ДИРИГЕНТА!!!!

touche.

mada, formalno gledno, pravda vec jeste na njegovoj strani.
ulven ulven 12:28 02.11.2008

Re: au, danas baš


a pokraj dva razloga za petice (pare, uvlachenje) koje si naveo, ponekad postoji i treci. neko zna stvari i dobije shta je zasluzhio. desi se i to. video sam svojim ochima.


Dobije, ali cesto to bude pirova pobeda na kraju kanapa. Osetih svim culima.

uostalom, zar nisi imao nijednu odlichnu ocenu? ni u srednjoj ni na univerzitetu?


Ma ja sam bio odlican djak sa hronicnom dvicom iz vladanja, imao sam desetki na oba faxa, ali su mi ih dodeljivali stranci, posto se domesticni asistenti nisu usudjivali iz straha bozijeg prema profesor-u. Pazi glupost, posle par godina kad nisam bio na faxu, ja se vratim da diplomiram i umesto da mi upise deset iz seminara koji sam dao 7 godina pre diplomskog, upise mi osam, mada mu u svescici stoji deset. To se ocena sa godinama topi, mos misliti. Ja sam imao tu nesrecu da u mi predavali sve ludaci, tako da ja ne znam kad je profesor ok i korektan, jer samo znam za gadove (prema tome ne bi trebalo ni da se bunim).
vishnja92 vishnja92 12:47 02.11.2008

odbrana odlikaske casti

aj sad bez sve sale -

ja sam bila vukovac i takmicar i sta-sve-ne u os, ali mi to nije ni pipnulo, a kamoli ukralo dusu. moram - istine radi - napomenuti da mi u osnovnoj skoli nismo imali domace a takodje ni "nadoknadjivanje plana i programa" kao roditeljski zadatak (sto je sada slucaj). odlikasko stanje je bilo nesto potpuno prirodno i proisteklo iz samoga sebe i uopste nisam znala kako bi moglo biti drugacije.

radne navike sam stekla tek na faksu i smatram da je to potpuno ok. zato mi se kosa na glavi dize od tzv 'usadjivanja radnih navika' deci od 6,7,8 godina. mislim, sta ce im radne navike unapred?

sa mojim detetom je drugacije. boli me uvo kakve ce mu biti ocene, vazno je da - uprkos skoli - ne izgubi radoznalost i prijemcivost na znanje koje poseduje po prirodi stvari. i da ih ne izjednaci sa oficijelnim skolovanjem.

i da misli svojom glavom, i da uziva. i da ne postane ogorcen (e, ovaj deo je najtezi).

a skola je jedna velicanstvena glupostarija. fakultet jos veca. tek su tamo svi odreda prevaranti. i sve to, naravno, nema veze sa naknadnim profesionalnim kvalitetima.
marco_de.manccini marco_de.manccini 21:43 04.11.2008

Re: odbrana odlikaske casti

e vishnja, da odgovorim dok se ne zakljucha.

vukovci nikada nisu bili problem i nisu uopshte ovde na tapetu. problem su bili "vukovci" i oni koji su ih takve proizvodili.

na takmichenja sam i ja ishao. jedne godine sam bio treci na republichkom i otishao na savezno takmichenje. cele godine sam imao sam jedinicu iz tog predmeta. razlog je to shto smo ja i profesor uchili iz razlichitih knjiga. kad god me pitao neshto ja mu kazhem kako jeste, a on kazhe "nema toga u udzhbeniku" i pishe mi jedan. na kraju godine mi je pisao trojku (iskljuchivo na insistiranje razreda, hteli su ochi da mu iskopaju).
marco_de.manccini marco_de.manccini 21:45 04.11.2008

Re: odbrana odlikaske casti

e bezveze pritisnuh odgovori. nisam hteo.
myredneckself myredneckself 11:40 31.10.2008

Ahh..



za koju ocenu je ovo? :))))
Unfuckable Unfuckable 12:34 31.10.2008

Re: Ahh..

čisto 10, po meni
jasan koncept....linijski
marco_de.manccini marco_de.manccini 12:46 31.10.2008

Re: Ahh..

savrsheno.

a kad se samo setim da sam i ja nekad umeo tako.
marco_de.manccini marco_de.manccini 13:24 31.10.2008

Re: Ahh..

i unf pogledaj molim te upotrebu boja. savrsheno, rekoh vec.
Unfuckable Unfuckable 14:16 31.10.2008

Re: Ahh..

pa tajradvolem : sve osnovne boje, jednostavno i jasno
marco_de.manccini marco_de.manccini 17:30 31.10.2008

sad vidimo od koga je mondrijan krao ideje

jeremija92 jeremija92 14:06 31.10.2008

Evo kako to ide, npr.

Prvo ću citirati sam sebe, svoje mišljenje, kad neće niko drugi, moram sam:)

"Džejms Džojs je, kao mlad pisac po dablinskim pabovima pio i pisao. Dobro je podnosio piće, zato njegov Stiven Dedalus iz «Portreta umetnika u maladosti», zrači entuzijazmom i energijom.
Sa «Uliksom» je već išlo teže, pijani Džojs piše nerazumljivo i nepovezano. Ali gle čuda, kritičari upravo «Uliksa» dižu u nebesa. I šta da radi nesrećni Džojs?
Umesto da ostavi piće zbog ciroze jetre, žrtvuje se za književnost i do kraja života pije još više i piše «Fineganovo bdenje». Kad je završio svoje poslednje, za čitaoce potpuno nerazumljivo višetomno delo, od pića poremećeni genije, izjavljuje da je za razliku od «Uliksa» romana toka svesti, «Fineganovo bdenje» roman toka podsvesti i da ga kao takvog ne mogu razumeti savremenici. To će, kaže Džojs, uspeti kritičarima i čitaocima tek u narednim vekovima. Kritičari, njegovi savremenici to ne prihvataju i veličaju «Bdenje» do besvesti, iako ne razumeju ni jedan pasus. Ugledni književni kritičari su jedinstveni u stavu da su svi pisci evropske postmoderne iščilili ispod Džojsovog šinjela. Ja bih pre rekao iz Džojsove čaše, Džojs nije nosio šinjel – najveći deo svog života proveo je pijući i pišući po tavernama u toploj Italiji."

Uvažene kritičare, uvažavaju manje uvaženi profesori književnosti i prepričavaju mišljenje uvaženih kritičara svojim studentima, studenti veruju svojim profesorima, iako oni ni jednu rečenicu iz "Bdenja" ne razumiju. Kasnije istu priču pričaju svojim đacima. I .. eto mita o Džojsu.

Onda, npr. ja kao čitalac uzmem da čitam Uliksa ili Bdenje i ništa ne razumem, ali sumnjam u sebe, a ne u Džojsa. Čitam ponovo, pa ponovo....i još uvek čitam.
Međutim, u poslednje vreme sve više sumnjam u Džojsa, a manje u sebe.

A vi, ako mi ne verujete, uzmite Bdenje pa čitajte.:))))


Unfuckable Unfuckable 14:17 31.10.2008

Re: Evo kako to ide, npr.

Onda, npr. ja kao čitalac uzmem da čitam Uliksa ili Bdenje i ništa ne razumem, ali sumnjam u sebe, a ne u Džojsa. Čitam ponovo, pa ponovo....i još uvek čitam.


rešenje je prosto :
napiješ se, pa onda čitaš
crossover crossover 14:27 31.10.2008

Re: Evo kako to ide, npr.

Јеремија, да ниси ти уствари crossover?
Уствари, кад мало боље размислим, можда је ово рекурзија.
vishnja92 vishnja92 14:28 31.10.2008

Re: Evo kako to ide, npr.

Unfuckable


ti si genije.
ne, lud.

ludi genije. savrsena resenja uvek su krajnje jednostavna.
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 14:28 31.10.2008

Re: Evo kako to ide, npr.

napiješ se, pa onda čitaš
*novo


tako i ja napijem se pa onda sednem da chitam one koje ne razumem. i onda sve razumem i ne sumnjam u sebe vishe
Jaril Jaril 14:34 31.10.2008

Re: Evo kako to ide, npr.

А бwе Џеремаја, шта ме провоцираш унаоколо по блоговима. )))))

uzmem da čitam Uliksa ili Bdenje i ništa ne razumem
Престани да га разумеваш. ) Да видиш што је онда добра књига. Мислим на Уликса. Бдење нисам читао. Нисам успевао нигде да нађем. Онда ми србисти рекли да није ни преведен на српски. Јесу ли ме слагали?
jeremija92 jeremija92 14:43 31.10.2008

Re: Evo kako to ide, npr.

I ja mislim da nije, ali čitao ga na materinjem ili na jeziku koji ne znaš, uvek je isto - ništa ne razumeš.:)

Iskreno, nisam ga čitao ni ja, zaključujem interpolacijom, glede razumevanja Džojsa.:)
vishnja92 vishnja92 14:47 31.10.2008

Re: Evo kako to ide, npr.

zaključujem interpolacijom, glede razumevanja Džojsa.:)

:))))))))))
matematicar jednom, matematicar uvek.
jeremija92 jeremija92 14:49 31.10.2008

Re: Evo kako to ide, npr.

Unfuckable
Onda, npr. ja kao čitalac uzmem da čitam Uliksa ili Bdenje i ništa ne razumem, ali sumnjam u sebe, a ne u Džojsa. Čitam ponovo, pa ponovo....i još uvek čitam.
rešenje je prosto : napiješ se, pa onda čitaš


Ti ćeš da mi kažeš. :))))))
Budimac Budimac 15:10 31.10.2008

Re: Evo kako to ide, npr.

Onda, npr. ja kao čitalac uzmem da čitam Uliksa ili Bdenje i ništa ne razumem, ali sumnjam u sebe, a ne u Džojsa.

Danilo Kiš je u Času Anatomije, secirajući Šćepanovićevog Gospodina Golužu, otprilike napisao da kad nešto u književnosti ne razumeš nije do tebe nego do pisca. Laknulo mi je (imao sam 17 godina) jer upravo nisam ništa razumeo pomenutog Šćepanovića u njegovoj noveli Usta puna zemlje. Od tada se držim tog Kišovog i Džojsa sam sa lakoćom zafrljačio preko ramena...
jeremija92 jeremija92 15:16 31.10.2008

Re: Evo kako to ide, npr.

Budimac
.... Džojsa sam sa lakoćom zafrljačio preko ramena...


Nisi jedini, ali nemoj da te čuje Jaril.:)))

Čudi me kako ja nisam zapazio tu Kišovu veliku misao, a čitao sam Čas anatomije i uživao u vivisekciji narečenog Šćepanovića i dr.
Budimac Budimac 15:24 31.10.2008

Re: Evo kako to ide, npr.


Čudi me kako ja nisam zapazio tu Kišovu veliku misao, a čitao sam Čas anatomije i uživao u vivisekciji narečenog Šćepanovića i dr.

Pa ne znam da li je baš izrečeno tako kao jedna rečenica, ali je moj utisak celog tog eseja o Šćepanoviću mi je dao taj utisak (davno sam se vraćao Času Anatomije, bilo je najzabavnije tada kad se polemika dešavala, mada to jeste stand alone knjiga i danas)
marco_de.manccini marco_de.manccini 16:24 31.10.2008

Re: Evo kako to ide, npr.

evo me konachno, s tenisa.

jeremija, meni se chini da pomalo zastupash stav iz teksta "magla se treba prodati jednom, posle postaje trazhena".

ali pre neki dan negde na blogu, mozhda gordanac a mozhda i neko drugi (viri ona pa ce javiti ako je ona) reche da je bdenje u stvari neshto kao internet.

pomeshano hiljade rechi, idu tamo vamo, nerazumljivo, ogromno, neprestano.

tako da, nije al gore izmislio internet. to je bio joyce.

vishnja92 vishnja92 16:29 31.10.2008

Re: Evo kako to ide, npr.

to je bio nsarski. on je imao post o fineganovom bdenju :))

ma to ti sve ista streberska ekipa
a ja sam streber-poletarac
marco_de.manccini marco_de.manccini 16:51 31.10.2008

Re: Evo kako to ide, npr.

Jeremija: "I ja mislim da nije, ali čitao ga na materinjem ili na jeziku koji ne znaš, uvek je isto - ništa ne razumeš.:)"

Gete: "Matematichari su kao Francuzi - shtagod im kazhesh oni prevedu na njihov jezik i to odmah postane neshto sasvim drugo"
jeremija92 jeremija92 19:06 31.10.2008

Re: Evo kako to ide, npr.

vishnja92
to je bio nsarski. on je imao post o fineganovom bdenju :))

ma to ti sve ista streberska ekipa
a ja sam streber-poletarac


nisi ti poletarac, pažljiva si na časovima. da, to je bio nsarski.
gordanac gordanac 03:03 01.11.2008

---

marco de.mancini
ali pre neki dan negde na blogu, mozhda gordanac a mozhda i neko drugi (viri ona pa ce javiti ako je ona) reche da je bdenje u stvari neshto kao internet.

pomeshano hiljade rechi, idu tamo vamo, nerazumljivo, ogromno, neprestano.

tako da, nije al gore izmislio internet. to je bio joyce.

Viri, dašta nego - viri :))))

Moguće je da na OVO misliš
marco_de.manccini marco_de.manccini 15:18 01.11.2008

Re: ---

eto bash na to. hvala gordanac. evo da citiram tu
Gordanac: Zar te, bar ponekad sav "šum" koji jasno čuješ dok čitaš Finegana ne podseti na sav nečujni "šum" koji klizi kablovima "wireless-om", celom internet košnicom-zajednicom gde sve i svašta što je naizgled bez ikakvog značenja i što se još češće čini nemogućim "za ispratiti" po smislu ipak tako savršeno "uklopi" u sasvim jasne poruke, ha?
crossover crossover 15:51 31.10.2008

За Јарила, Јеремију и другаре

Професор Зоран Пауновић преводи Финеганово бдење.
Он је превео и Уликса.
jeremija92 jeremija92 19:05 31.10.2008

Re: За Јарила, Јеремију и другаре

crossover
Професор Зоран Пауновић преводи Финеганово бдење.
Он је превео и Уликса.

A, jel pije dok prevodi?
Da znam našta će da izađe.:))
crossover crossover 19:23 31.10.2008

Re: За Јарила, Јеремију и другаре

A, jel pije dok prevodi?
Da znam našta će da izađe.:))

Ја се плашим да не пије, ако преводи на суво онда је заслужио медаљу.
Мислим, ко ће да повата све те токове свести, без неког стимуланса.
У сваком случају, бдење нам не гине.
jeremija92 jeremija92 20:01 31.10.2008

Re: За Јарила, Јеремију и другаре

crossover
A, jel pije dok prevodi?
Da znam našta će da izađe.:))

Ја се плашим да не пије, ако преводи на суво онда је заслужио медаљу.
Мислим, ко ће да повата све те токове свести, без неког стимуланса.
У сваком случају, бдење нам не гине.


podsvesti, podsvesti, a ne svesti.:))
crossover crossover 16:32 31.10.2008

Портрет уметнице у младости

И ја сам у основној школи имао 4 из ликовног, ал’ не жалим, имао сам сјајну наставницу ликовног.
Колико је била сјајна, то смо ми клинци открили, кад смо видели њене слике у тадашњем магазину Старт. Да, да, на средњим странама. Била је савремена и није се лажно стидела, права уметница, што би рек’о Ђенка. Некако као Хеди Ламар, али нама је била још лепша и много смо је волели.

Њен непосредан начин интерпретације ликовног уметничког дела је био веома убедљив, једино је мало подозрења изазивао код наших родитеља. Веома нас је лако заинтересовала за ликовно изражавање и пробудила у нама осећај за лепо. И дан данас многе генерације њених ђака се са сетом сећају тих радова и воле уметност.
marco_de.manccini marco_de.manccini 16:40 31.10.2008

Re: Портрет уметнице у младости

ovo ovde sve vishe lichi na neku bitanga i princeza konvenciju.

sve devojke koje su se javile vukovci, svi dechaci u najboljem sluchaju 4-ka iz likovnog.

njanja_de.manccini njanja_de.manccini 16:45 31.10.2008

Re: Портрет уметнице у младости

ovo ovde sve vishe lichi na neku bitanga i princeza konvenciju.


pa znash kako je devojke se lepe na bitange....eh proshlosti...
vishnja92 vishnja92 16:52 31.10.2008

Re: Портрет уметнице у младости

Била је савремена и није се лажно стидела

sta je ovo, kondicione pripreme za veceras?

unf objavljuje tekst.
:))))
marco_de.manccini marco_de.manccini 16:59 31.10.2008

Re: Портрет уметнице у младости

nego ne reche ti nama najbitnije. nama je onaj nash namcor pozirao za portret. a jel' ona cura vama pozirala? mislim ... crtanje se najbolje uchi na zhivim modelima, tako rade na svim akademijama, reci im budimac.
crossover crossover 17:05 31.10.2008

Re: Портрет уметнице у младости

sta je ovo, kondicione pripreme za veceras?

Па да, да ме не увати грч.
Пожутела крштеница, шта ћеш ))

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana