Čačak, Čačak, Šumadijski rokenrol

Goran Miletic RSS / 31.10.2008. u 01:18

umetnost napušta grad...
umetnost napušta grad...
U danu kada se otkrivaju dokazi o tome kako biti direktor ovoga ili onoga može biti nadasve korisna stvar, kada se „moguća je kandidatura“ lakovernim građanima plasira kao „Srbija kandidat 2009“, teško da će dva slična događaja zainteresovati bilo koga ko u ovoj zemlji vrši vlast. Prvi je iz Niša u kome su „dva mladića“ snimljena sa „četiri kamere“ kako crtaju „dva kukasta krsta“ na fontani i amfiteatru u niškom Čairu. Predsednik opštine u kojoj se ovo desilo je u duhu vladajuće relativizacije svega što je u najmanju ruku krivično delo, izjavio da je „vandalizam nedopustiv“, da policija „treba da spreči ovakve POJAVE“, ali nas i obavestio da „misli da se tačno zna ko je to uradio“ (zbog toga što postoje snimci).

Nešto severnije i zapadnije, u mom hometown (Čačak) desilo se nešto još gore. Kao i mnogo puta do sada, meta je nešto što ne miriše na srpstvo i pravoslavlje. Naime, u sklopu „Balkanske izložbe umetničkih radova“ koja sutra treba da bude otvorena u ovom etnički veoma „idealnom“ gradu, na trgu se su zavijorile zastave svih zemalja nastalih na prostoru SFRJ (MUP ne saopštava da li je bilo zastave Kosova, ali se da pretpostaviti), Albanije, Ukrajine i Grčke.

Ono što se prvo desilo je da je „nepoznato lice ili više njih“ zapalilo zastavu Republike Albanije. Iz nepoznatih razloga, ni MUP ni mediji ne saopštavaju zašto ovom događaju nije prisustvovao i/ili reagovao policajac „ili više njih“. Iako u to vreme na trgu i dalje ima ljudi, nije zabeležen ni pokušaj sprečavanja od strane nekog građanina/građanke.  Verovatno je ovo ćutanje isto ono koje je pratilo bombaške napade na kuću najpoznatijeg lokalnog poslastičara (poslastičarnica „Pelivan“, vlasnik Albanac), kada niko od nije pokazao nimalo interesovanja i solidarnosti, a policija „odlučila“ da ne ide dalje u istrazi kada je stigla do podataka o napadaču (napadač je izbeglica, pa je to valjda dovoljno opravdavajuće za lokalnu policiju).

Par sati kasnije, posle paljenja albanske zastave na trgu, neka druga (ili ista?) lica su nereagovanje shvatila kao odobravanje i odlučila da nastave započeti „posao“. Darko, Miloš i Vladan su došli i počeli da pale tursku zastavu. Sva trojica imaju više od 20 godina i nisu iz Čačka. Pošto je ovog puta tu negde bilo policije, oni su uhapsili pomenuta „lica“.Za razliku od slučajeva kada su počinioci tzv. „strani državljani“ ili pridanici drugih etničkih grupa, ovog puta MUP ili „PU Čačak“  (to piše u ličnim kartama umesto „Policijska Uprava Čačak“) nisu objavili ni puna prezimena niti slike počinilaca.

Ono što je usledilo posle hapšenja je još gore. Naime, organizatori izložbe su odlučili da uklone slike albanske slikarke Aurore Šehu „kako bi se predupredili mogući incidenti“. Kao utehu nama koji ćemo na ovo ukazati kao jasno kršenje slobode izražavanja, saopšteno je da će „njeni radovi ipak biti predstavljeni u katalogu izložbe“.

A možda je izložba svakog „dela“ iz zemlje koja je priznala Kosovo ustvari provokacija Veljinog Čačka? Baš smo dosadni mi koji stalno kritikujemo – treba pustiti decu da crtaju po fontanama i da malo „budu nestašni“.

Atačmenti



Komentari (79)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

flipper58 flipper58 01:42 31.10.2008

nekima nije pravo


Kosovo Serbs watching EU flag

8 months ago: Nationalist protesters tear up a burning Albanian flag in front of Ukraine's Ministry of Foreign Affairs demanding Kiev did not recognize Kosovo's declaration of independence in Kiev March 1, 2008.(Reuters)


3 months ago: Supporters of Radovan Karadzic burn a flag of the Serbian Socialists Party during a protest in Belgrade on July 23, 2008 (Reuters)
Goran Miletic Goran Miletic 01:48 31.10.2008

Re: nekima nije pravo

gde ovo nadje... ove druge dve prvi put vidim...
Puerta Puerta 17:58 31.10.2008

Re: nekima nije pravo

flipper58
Kosovo Serbs watching EU flag8 months ago: Nationalist protesters tear up a burning Albanian flag in front of Ukraine's Ministry of Foreign Affairs demanding Kiev did not recognize Kosovo's declaration of independence in Kiev March 1, 2008.(Reuters)3 months ago: Supporters of Radovan Karadzic burn a flag of the Serbian Socialists Party during a protest in Belgrade on July 23, 2008 (Reuters)

Cemu fascinacija sa paljenjem zastava kad je to tako cesta pojava u svetu.


dolybell92 dolybell92 02:59 31.10.2008

Umetnost u Čačku

Kukasti krstovi i paljenje zastava su vid umetnosti,
takozvane instalacije - samo to niste ukapirali...
dali76 dali76 03:10 31.10.2008

crno beli svet

Prvo pitanje gospon Miletic:
Sta je crtanje kukastih krstova nego krivicno djelo?
Ne razumijem sta vama znaci “u najmanju ruku krivicno djelo”?
Mislim da je malo degutantno praviti paralele s neofasizmom I vasim sarkasticnim porukama da je izlozba mozda provokacija ako ucestvuju zemlje koje su priznale Kosovo?
Niste vi jedini koji eto ogromnu vecinu gradjana I gradjanki nazivate inderektno neofasistima I trpate sve u isti kos pardon mozda stroj?
Paradoksalno ili ne na istom ste zadatku kao oni sto su pre par nedelja zeljeli praviti tkzv mars za jedinstvenu Srbiju.
Oni I vi zelite ubjediti I nas I svijet kako je Srbija u svom korjenu neofasisticka zemlja.
Demokratija jeste da vlast imaju oni koji osvoje vecinu I vecinska vlast ima svoju politiku prema Kosovu.
Vama se to ne dopada ? Bad luck!
Jas am zadnji koji bi stitio gospodina vaseg bivseg gradonacelnika a bogami ni tkzv”narodnjake “, ali sam I zadnji koji ce u istom tekstu spajati kukaste krstove I politiku Srbije prema Kosovu.

Sto se tice reakcije odnosno ne reakcije policije to jeste za svaku osudu I tu nema dvojbe.
dragan7557 dragan7557 10:43 31.10.2008

Re: crno beli svet

Demokratija jeste da vlast imaju oni koji osvoje vecinu

Prema ovoj logici i Fašisti i Komunisti su demokratska vlast jer su imali većinu.
Demokratija sama po sebi je prazna vreća dok se ne dopuni ideologijom ili neokolonijalizmom.
Dalje demokratija je oblik vlasti a nikako sadržaj iste te se prema tome većinska ideologija (bez obzira što niko ne razume koja se ideologija valja iza brda) a cilj je prikazati Vlast Demokratskom bez ikakve ideologije.
Naravno "Narodne demokratije" Fašizam i Komunizam "nisu" demokratije i pored toga što imaju legalizam većine.
Ko je ovo ustanovo kada gde, kako i zašto je naravno drugo pitanje.

Važno je kako se paket "demokratija" upakuje od strane Rulera koji se uvek lažno (Mesijanski) predstavljaju kao
Lideri. Najbolje se ova vrsta "liderstva" očituje danas kada se i najgori diktatori u svetskoj mainstreem medijima
nazivaju (prilikom konferencija carske elite sveta) Svecki Lideri.
dragan7557
u Osmoj demokrackoj godini Srbije posle pomirenja Dve Demokracke Socijalističke Stranke (nisu partije)
dali76 dali76 14:58 31.10.2008

Re: crno beli svet

Dragane ja se slazem sa svakom vasom konstatacijom koju ste iznjeli. No medjutim jel cinjenica da Hitler jeeste dosao na put izborima I vecinom jeste znak da bi sad svaka vecina trebala biti fasisticka?
Nacin vladanja a ne nacin na koji ste dosli na vlast jeste ono sto determinise vlast zar ne?
U Srbiji se suvise olako I bez imalo odgovornosti upotrebljava ta rijec fasizam il neofasizam.
Ja o fasistima il neofasistima ne mislim nista dobro I duboko vjerujem da je ogromna vecina protiv takvih ideja (ukoliko imate vremena svratite do potpalublja pa procitajte u mom tekstu :
Necu da budem svabo u dotiranom filmu
Sta ja mislim o njima.
No, ono sto mene brine jested a sem manipulacije demokratijom, religijom, tkzv patriotizmom postoji I te kako manipulacija ljudskim pravima.
SGospon Miletic moze kao I svaki gradjanin iznositi stavove svoje I drugi su tu da se il sloze il nne sloze s tim.
Problem nastaje kad se slicni gospon Mileticu pod imenom neke organizacije za ljudska prava pocnu baviti politikom.
Koliko invalida ide u skole s uslovno receno “normalnom djecom”?
Koliko su dostupni fakulteti za studente s hendikepom?
Koliko je nasilje u porodici I sta se moze uciniti s tim/?
Prava, zena,manjina bilo koje vrste ?
Sve su ovo teme koje bi morale biti primat tih istih organizacija al jok to je ono usput a njihova glavna zadaca je voditi politiku I formulisati politiku Srbije prema Kosovu kao neofasisticku.
Oni se bave ruskim angazmanom s Srbijom.
Oni se bave njima zanimljivim temama visoke politike.
I ti vise ne znas jesu li to partije il su organizzacije za ljudska prava?
Ljudska prava jesu deo politike al zabogavrsi se ocigledna manipulacija I to sve pod maskom “zastite ljudskih prava “Demokraije jeste process I konstanta borba za istu. Bez odgovornih I aktivnih gradjana bez kritike vlasti , bez NGO I njihove kritike (bez manipulacija svakako) nema demokratije.
Snaga javnog mjenja je mjerilo demokratije.
Ide sporo, ne moze preko noci nazalost al ide.
Eto kolegica VIP bloger Krugolina je pisala peteciju ministru zdravlja I uspjela se naci s njim.
Ovo je mali korak ali jeste korak prema demokratiji.
Policija jeste zabranila mars tkzv “obrazovaca” I slicnih.
Jel se ministru to dopalo? Briga me ali javni pritisak ocigledno radi I to jeste znak demokratije.

Svaka manipulacija je losa po demokratiju.
Manipulacija religije, tkzv patriotizma, I manipulacija ljudskim pravima .
O ove dve manipulacije se govori ali o ovoj zadnjoj slabo.
neny neny 08:29 31.10.2008

.

Mislim da je odlicno sto ste napravili blog i skrenuli paznju na ove vrlo opasne pojave,koje se u nasim medijima ili uopste ne saopstavaju ili se relativizuju i aboliraju.Pa pogledajte samo sinocnu emisiju stanje nacije i sve ce vam biti jasno.Do koje mere je samo moralna supstanca iscezla.
Ljudi idu donde dokle im se dozvoli.evo ja bas juce gledam u pocetku je na stanici u bg bilo nekoliko obrazovaca koji su pred policijom prodavali artikle.ljudi sad videli da njima ne hvali ni dlaka s glave,cak naprotiv policija ih cuva i podrzava,i sada na svakom cosku stanice imate po jednog obrazovca koji ne smetano raspiruje mrznju i jos zaradjuje novac uz blagoslov ove kriminalne drzave.
Ova slika sa sps zastavom pokazuje kako to oni rade,dakle ne zapale vas odma nego vas TALE!
Kako rekose nasi akademici,objasnice jevrejima da zaborave na svoja prava,i da je ovo srbija,a jasa je srbin daklem ne moze on kao takav da bilo za sta bude kriv,jel?To je nesto sto dolazi iz naseg bica,sto je nase,jel?A kad je nase ne moze biti lose.
Ne znam za vas ali ono sto meni najvise smeta nije sto mi zivimo u faso ideologiji klerikalnog tipa,vec sto nam se zabranjuje da tu bolest nazovemo pravim imenom.A ako vi ne mozete nesto da definisete,onda u samom startu osudjujete bilo kakvu mogucnost resenja problema na propast.Definicija je pola puta do resenja problema,a posto mi nemamo ni definiciju ,ne mozemo ni do tih pola puta stici,a kamoli do resenja.
vracarac92 vracarac92 09:12 31.10.2008

Re: .

evo ja bas juce gledam u pocetku je na stanici u bg bilo nekoliko obrazovaca koji su pred policijom prodavali artikle.
Kako znate da su baš "obrazovci"? Oko stanice već godinama radi nekloliko "čudnih" (po izgledu veoma primitivnih) likova koji prodaju raznorazne nacionalističe, kič rekvizite ali nikada nisam primetio da je iko od njih imao obeležja "obraza" ili bilo koje slične organizacije. Takođe nisam primetio da prodaju bilo kakva obeležja "obraza".
Mene zanima samo na osnovu čega ste povezali te prodavce i "obraz"? Kako znate da ne podržavaju nešto drugo? Možda 1389 ili SRS ili LDP ili DSS ili DS ili Helsinški odbor?
P.S. Smatram da ti prodavci ne podržavaju ni jednu ideologiju osim novca a to što oni prodaju za njih je isključivo izvor zarade.
neny neny 09:27 31.10.2008

Re: .

Smatram da ti prodavci ne podržavaju ni jednu ideologiju osim novca a to što oni prodaju za njih je isključivo izvor zarade.


koju oni ideologiju podrzavaju ne treba imati mnogo pameti da se zakljuci.Ono sto ja trazim je da ih ova drzava kazni za vrsenje krivicnih dela(proucite kz malo bolje pa onda se javite),ja verujem da u Nemackoj postoji odredjen broj ljudi koji hitlera smatra pametnim,u Hrvatskoj koji smatra hrvatske cetnike(ustase) za nesto pametno,ali ta njihova masta se dakle zavrsava u njihovom budzaku,ne moze im pasti napamet da iz njega izadju ,a kamoli da zaradjuju pare na tome.
Bas sam sad skoro gledao intervju sa Gaborom Vonom- vodjom Jobbik-a koji trazi od madjarske drzave da im daju status antifasista po recepturi iz Srbije.Citiram:"Eto vidite kako su nasi juzni susedi lepo to resili,a mi se odricemo naseg bica,i nazivamo ga fasistickim,nacistickim.U Srbiji vi slobodno mozete nositi kokardu,a u Madjarskoj se stideti sopstvenog bica".
Eto ko se poziva na Srbiju ,i u cemu je Srbija pionir.Pionir rehabilitacije ,sejanja rata,i revidiranja klero-fasistickih pokreta u istocnoj Evropi.
vracarac92 vracarac92 09:53 31.10.2008

Re: .

koju oni ideologiju podrzavaju ne treba imati mnogo pameti da se zakljuci.
Njihova ideologija je isključivo NOVAC koji zarađuju prodajom kiča. Siguran sam da bi prodavali zvezde petokrake, srpove i čekiće, Lenjinove biste, partizanske pesme i ostale komunističke kič artikle i simbole ukoliko postoji mogućnost veće zarade.
u Hrvatskoj koji smatra hrvatske cetnike(ustase) za nesto pametno,ali ta njihova masta se dakle zavrsava u njihovom budzaku,ne moze im pasti napamet da iz njega izadju ,a kamoli da zaradjuju pare na tome.
A Tompson? Na njemu se zarađuju grdne pare a hrvatska država troši pet puta više novca na komemoraciju ustašama u Blajbergu nego na spomenik ustaškim žrtvama. Oprostite, to je činjenica.
Ono sto ja trazim je da ih ova drzava kazni za vrsenje krivicnih dela(proucite kz malo bolje pa onda se javite),
Zaista sam laik za te stvari te vas molim da mi na koji način prodavci krše zakon.
P.S. Nadam se da ne mislite na plaćanje PDV ili nekih drugih poreza državi.
neny neny 10:26 31.10.2008

Re: .

Zaista sam laik


To se vidi,procitajte malo one delove o raspirivanju rasne,nacionalne,verske i ostale mrznje,i kazne koje bi trebalo da slede za to.
U srbiji drzava otvoreno placa,slavi,podrzava svaki ravnogorski skup,sabor u guci.
Pogledajte malo skorasnju izjavu Sanadera kojom je porucio crkvi sta treba da poseti,i sta porucuje navijacima.Zapitajte se samo da li cemo mi tako nesto cuti od Takija,ili od Nikolica.A mi odlicno znamo da Sanader nije cak ni iz neke levicarske stranke,Boki Taki koji se kiti socijalistickom internacionalom to nikada nece uraditi,tkzv. navijaci ce i dalje u srbiji ostati zasticena vrsta koja moze da se izivljava nad nevinim svetom kad god hoce.
I molim te vise nemoj biti licemeran i hipokrizican,ove izjave oko novca mislim da stvarno ne zasluzuju nikakav komentar.Ne mozes ti da bastinis svoje bice,a da osudjujes kada to neko drugi radi.
blackbox92 blackbox92 10:29 31.10.2008

Re: .

Bas sam sad skoro gledao intervju sa Gaborom Vonom- vodjom Jobbik-a koji trazi od madjarske drzave da im daju status antifasista po recepturi iz Srbije.Citiram:"Eto vidite kako su nasi juzni susedi lepo to resili,a mi se odricemo naseg bica,i nazivamo ga fasistickim,nacistickim.U Srbiji vi slobodno mozete nositi kokardu,a u Madjarskoj se stideti sopstvenog bica".

Alal nam vera na priznanju.
To će nam biti još jedna potvrda da smo na pravom putu i da potpuno rehabilitujemo sve one koji su , kao nacionalno visoko svesni i iz patriotskih pobuda bili na strani okupatora.
neny neny 10:38 31.10.2008

Re: .

@bb u slovackoj je situacija jos gora ,tamo je slovacka nacionalna partija na vlasti i planiraju da donesu u parlamentu akt kojim ce hlinku(slovacki nikolaj) proglasiti za oca nacije.I oni vrlo cesto napominju da se treba primeniti receptura iz srbije.A boki nam je reko pre neki dan da je slovacka demokratija ono na sta se mi trebamo ugledati.
U Madjarskoj je dobro sto je stav i drzave i premijera prema paranocima jasan,i nema relevantne partije koja ce takve gluporije rehabilitovali.Cak i desni fidesz se ogradjuje od njih.Mislim da bi Boki kao neko ko sebe smatra levicarem trebao da nam preporucuje da se ugledamo na Madjarsku,pogotovo kada je u pitanju odnos prema kolaboracionistima.
blackbox92 blackbox92 10:52 31.10.2008

Re: .

Definicija je pola puta do resenja problema,a posto mi nemamo ni definiciju ,ne mozemo ni do tih pola puta stici,a kamoli do resenja.

Nije problem u definiciji jer je ona jasna i nedvosmislena, stvar je što ne postoji politička volja ni spremnost države da se jasno odredi prema povampirenju fašizma. Pa vidite na kojim su pozicijama političke stranke kada je u pitanju odnos prema periodu od 1918.godine do kraja 90-ih. Većina bi najradije da taj period ignorišu da se nebi zamerili nacionalističkoj ideologiji koja je veoma izražena na javnoj sceni.
Nemačka se kao država jasno odredila prema nacizmu i nije moguće da se negde javno na pijaci i trgovima prodaju slike Hitlera, kukasti krstovi, nacističke pesme i marševi.
Kod nas se obeležja antifašističke borbe smatraju antisrpskim- apsurd.
Da neko u Knez Mihajlovoj prodaje partizanska obeležja verovatno bi dobio po nosu od nacionalno svesnih grupa.
I konačno, u pravu je Ivica Dačić kad kaže da država tj. politika treba da kaže jasan stav o tim profašističkim i kleronacionalističkim organizacijama, a policija će onda raditi u skladu sa zakonom.E država izgleda nije spremna da to definiše.
vracarac92 vracarac92 11:10 31.10.2008

Re: .

U srbiji drzava otvoreno placa,slavi,podrzava svaki ravnogorski skup,sabor u guci.
Guča je, koliko se ja razumem trubački sabor. E sad što se tamo pojave i neki likovi sa kokardama i Mladićevim majicama to je ipak minorna pojava. I ako ste primetili baš na toj Guči Slovenci i Francuzi (a verovatno i još neki stranci) se ubiše od kupovine tog kiča. Da li i oni raspiruju mržnju.
Ravnogorski sabor (ove godine zvanično 2000 posetilaca u zemlji od 8.000.000 stanovnika za razliku od Tompsonovog koncerta sa 60.000 posetilaca u zemlji od 4.500.000 stanovnika) je u oragnizaciji jedne minorne stranke SPO i koliko se na varam država ga nije finansirala.
Pogledajte malo skorasnju izjavu Sanadera kojom je porucio crkvi sta treba da poseti,i sta porucuje navijacima.
I šta se desilo posle te izjave? Ništa. Navijači i dalje skandiraju "za dom spremni", ustašama se organizuju svečani dočeci na aerodromu, sahranam ratnih zločinaca prisustvuju ljudi sa estrade i crkvenig vrha, akademija znanosti daje javnu podršku pevaču koji javno veliča ustaštvo, NDH i genocid nad Srbima, policajac koji se usudio da na famoznom koncertu primeti ustaška koreografija uručen je otkaz (ili suspenzija), Na košarkaškim utakmicama NLB lige koje srpski timovi igraju u Hrvatskoj bez izuzetka se čuje skandiranje "ubij Srbina", cantar Simon Vizental upozorava na povampirenje fašizma u Hrvatskoj... ovakvih pimera ima mali milion. Oprostite ali Sanaderova izjava je mrtvo slovo na papiru.
I molim te vise nemoj biti licemeran i hipokrizican,ove izjave oko novca mislim da stvarno ne zasluzuju nikakav komentar.

Nisam licemeran, zaista verujem a im je jedini motiv novac.
I samo da vas podsetim na jednu od peasama najpopularnijeg peveča u Hrvatskoj, pesmu gde se najbolje vidi koliko je Sanaderova izjava prazna priča. Pevač je pesmu najavio sledećim rečima:"Ovo je pjesma koju su naši djedovi pjevali i bili ponosni na nju"
"Jasenovac i Gradiška Stara, to je kuća Maksovih mesara

Kroz Imotski kamioni žure, voze crnce Francetića Jure

U Čapljini, klaonica bila, puno Srba Neretva nosila

Oj Neretvo teci iza stranu, nosi Srbe plavome Jadranu

Ko je moga zamisliti lani, da će Božić slavit partizani

Tko je reka, jeba li ga ćaća, da se Crna Legija ne vraća

Gospe sinjska ako si u stanju, uzmi Stipu a vrati nam Franju

Oj Račane jeba ti pas mater, i onome tko je glasa za te

Sjajna zvijezdo iznad Metkovića, pozdravi nam Antu Pavelića"
Dakle u Hrvatskoj se danas u XXI veku javno peva i veliča genocidna država (jedina sa logorima za decu)
A evo i nekih brojki iz arhiva u Vašingtonu:
Arhiv u Vašingtonu, (Serđo Krizma) objavio je kartu Jugoslavije i prikazao „Pokolj nevinog srpskog stanovništva” od aprila 1941. do avgusta 1942. godine tj. za 16 meseci:

Nemci su ubili 78.000 Srba
Italijani - 20.000,
Mađari - 30.000,
Hrvati - 600.000,
Albanci - 10.000,
Bugari - 6.000.


Za pomenuti period ubijeno je 744.000 Srba.
blackbox92 blackbox92 11:12 31.10.2008

Re: .

neny
@bb u slovackoj je situacija jos gora ,tamo je slovacka nacionalna partija na vlasti i planiraju da donesu u parlamentu akt kojim ce hlinku(slovacki nikolaj) proglasiti za oca nacije.I oni vrlo cesto napominju da se treba primeniti receptura iz srbije.A boki nam je reko pre neki dan da je slovacka demokratija ono na sta se mi trebamo ugledati.
U Madjarskoj je dobro sto je stav i drzave i premijera prema paranocima jasan,i nema relevantne partije koja ce takve gluporije rehabilitovali.Cak i desni fidesz se ogradjuje od njih.Mislim da bi Boki kao neko ko sebe smatra levicarem trebao da nam preporucuje da se ugledamo na Madjarsku,pogotovo kada je u pitanju odnos prema kolaboracionistima.

Preporuka.
Valjda će doći vreme da Srbija postane moderna nacionalna država u državotvornom smislu, bez nacionalističke trovačke retorike I ideologije.
Eto juče Vučić patriotski i nacionalno svesno reče da je projekat Virovitica-Karlovac-Ogulin-Karlovac glupost. Ne prizna međutim da je on 25 godina tu iluziju gurao Srbima i da su zbog toga mnogi izginuli i izgubili imovinu i zavičaj, a on I njegovi pajtaši pravili političku karijeru i na lažnom patriotizmu manipulisali nesrećom onih koji su im naivno verovali.
neny neny 11:13 31.10.2008

Re: .

Kod nas se obeležja antifašističke borbe smatraju antisrpskim- apsurd.
Da neko u Knez Mihajlovoj prodaje partizanska obeležja verovatno bi dobio po nosu od nacionalno svesnih grupa.

To je glavni problem sto je srbija koja je nekad bila na strani pobednika sada presla na stranu gubitnika.I umesto da taj svoj tumor odsece,oslobodi ga se,naprotiv vecina ljudi ovde tu mracnu proslost smatra nekim duhovnim bogatstvom.Mislim da bi mnogi hteli da ostvare ono sto je propusteno.Njima je jako krivo sto je nediceva vlada neslavno zavrsila,sto smo imali 50 g. mira u regionu,zele to da nadoknade,ne shvatajuci da je taj isti nedic pored svih ostalih je bio spreman ubijati i njih zarad opstanka na vlasti.
Sada svi cak i oni najliberalniji stalno ponavljaju jednu te istu matricu,kako je otprilike sfrj nesto totalitrno,a niko nece ni da zucne o nesto o "demokratskom" periodu pre 45.,kada je Mosa Pijade samo zbog pripadnosti jevrejskoj zajednici i levicarskom politickom opredeljenju dobio 20 g. od kralja,koji diktaturu i ukidanje stranaka sprovodi pod firmom ostvarivanja neposrednosti njega i naroda.Ne,niko o tome ni rec loseg to je nase zlatno doba demokratije,a totalitaran je jedini period(u istoriji srbije) kada nije bilo rata,kada smo sa pasosem mogli putovati gde god smo hteli,imali letovanja,zimovanja,kada smo imali jasnu i sto je jos bitnije tacnu svest o antifasizmu.
vracarac92 vracarac92 11:31 31.10.2008

Re: .

Komunistička, titoistička Jugoslavija je svesnu umanjivala broj srpskih žrtava i relativizovala zločin.

Iz nemačkih arhiva glavnog štaba Vermahta, koji je bio u Zagrebu, postoji izveštaj iz kraja 1944. u kome se govori da je u Jasenovcu ubijeno 860.000 ljudi, od toga 800.000 Srba.

1. Izveštaji Komisija (za utvrđivanje zločina u II ratu)nisu bili po volji hrvatskim komunistima I.S. Krajačiću - Vladimiru Bakariću - J. Brozu zvanom Tito, te krajem 1946., komunisti uz pomoć srpskih „slugu, poltrona”, ukidaju sve okružne, sreske i opštinske komisije.
Krajem 1947. godine ukidaju se Zemaljske komisije i konačno 12. marta 1948. ukinuta je i Državna komisija.

- Sve je to bilo u duhu sporazuma „zaštite Hrvata”, po traženju pape Pija XII i dobijanja „garancije za Hrvate” od srpske odmazde zbog hrvatskih zločina i klanice u Jasenovcu i svih ustaško-hrvatskih zločina nad Srbima, uvođenjem fraze „Bratstvo i jedinstvo”.

- Od tada počinje sistematsko prikrivanje dokaza hrvatskih zločina, kako je to vešto Tito iskazao: „Što je bilo, bilo je i ne može se popraviti, sada o tome ne možemo govoriti radi mira u kući”. Kominterni u kome navodi ...„da je Pavelić bacio u logor Jasenovc više od deset hiljada najboljih hrvatskih sinova!”

Izmišljotina sa određenom namjerom.
O genocidu nad srpskim narodom ni riječi nije rekao, ni tada a ni posle!

2. Izveštaj Državne komisije, do raspuštanja, je bio sa zaključkom da je popis obuhvatio samo 56-59% žrtava rata!
Ovo samo potvrđuje činjenicu da broj žrtava Jasenovačkog logora je preko 800.000

3. Već 1946.-1947. dolazi do uništenja logora Jasenovac, nastavljeno i u periodu 1948., pa i u 1951. kada je po naredbi Hebranga i Iva St. Krajačića sve porušeno sa svim mučilištima. Nisu dozvolili da se bilo šta sačuva. Logor je sravnjen sa zemljom.
Nastaje period kada su Srbi morali da ćute o svojim žrtvama. Nisu smeli da ih ističu ni pred sobom. Od Srba se tražilo da u interesu Jugoslavije svoje mrtve skrivaju pred svetom!
Stradao je svako ko je bilo šta pisao ili govorio o zločinima Hrvata.
„Oslobođenje” br. 146
a. Knjiga „U mučilištu - paklu Jasenovac” od Đorđa Miliša, izd. 1946. godine - zabranjena je po ultimativnom zahtevu Vatikana.
b. Knjiga „Jasenovački logor” od Dr Nikole Nikolića je doživela spaljivanje od strane članova CK KPH koji su sprečili da se istina obelodani.

Dr Nikola Nikolić završio je na Golom otoku!

v. Po nalogu Edvarda Kardelja, 1947. godine, da Savezni zavod za statistiku utvrdi gubitke stanovništva za period 1941-45. godine (ali bez organizovanog popisa stanovništva Jugoslavije). Odmah je napravljena podvala koja je trebala da impresionira svetsku javnost. Zvanično je procenjeno da je u toku rata stradalo 1.700.000 jugoslovena.
Ovu cifru su prihvatili samo političari i njima slični karijeristi, ali ne pravi istoričari i ljudi od struke.

Demografsko odelenje Saveznog zavoda za statistiku je 1948. i 1951. godine došlo do podatka da su gubici stanovništva iznosili 2.428.000 duša (dva miliona četiristodvadeset i osam hiljada). Edvard Kardelj je na zasedanju Reparacione konferencije u Parizu govorio o naših 1.700.000 žrtava, od toga 305.000 boraca. Tako je demografski gubitak stanovništva proglašen žrtvama, a dat je izmišljen podatak o broju poginulih boraca.


blackbox92 blackbox92 11:38 31.10.2008

Re: .

U Madjarskoj je dobro sto je stav i drzave i premijera prema paranocima jasan,i nema relevantne partije koja ce takve gluporije rehabilitovali.Cak i desni fidesz se ogradjuje od njih.Mislim da bi Boki kao neko ko sebe smatra levicarem trebao da nam preporucuje da se ugledamo na Madjarsku,pogotovo kada je u pitanju odnos prema kolaboracionistima.

Kod nas se ne ograđuju, već oistaju na tome da to kvalifikuju kao nestašluk "naše dece" i navijača koji imaju višak andrenalina.A i kad budu tribine nacio-klerikalističkih organizacija, to se kvalifikuje kao, bože moj, sloboda iznošenja stavova.
Stvar je u tome hoće li ili neće država da se jasno odredi prema kolaboraciji i fašizmu i prema onima koji su bili na njegovoj strani.
neny neny 11:49 31.10.2008

Re: .

@bb isto me jako nervira sto svi padamo na pricu borisa tadica o tome kako bi on jadan eto hteo da budemo normalni al ne moze od radikala.Kolko sam ja video,a video sam mnogo Ferncu su i pretili i gadjali jajima,nazivali ga fegencom ali on nikada nije reko eto vidite dragi moji madjari ja bih hteo da vama bude bolje ali ne mogu od njih.NE uvek je jasno govorio sta su oni i da ce sve uciniti da to sto hoce ne mogu da rade.Uvek covek izadje i jasno i glasno ljudima kaze to je sistem vrednosti,ovo smete a ovo ne smete.
A kod nas moze mir,al moze i rat,moze ovi koji vole al mogu i oni koji mrze,moze partizani,al mogu jos vise i cetnici,i tako se vec osam godina kod zamlacenih ljudi razvio jedan ispervertiran smisao za demokratiju,ravnopravnost.Jedan prljavi sistem u kome se sve moze zarad sto duzeg opstanka u fotelji.


@vr manje covece citaj literaturu spc-a.ne razumem zasto si im dozvolio da ti popiju mozak potpuno,to nije dobro,ako neko ima monopol nad tvojim duhovnim zivotom,jer ti onda radis sve sto ti on kaze ,ne preispitujuci kolko je to glupo.
dovoljno je samo posetiti pocetnu stranu njihovog sajta i videti od a do z sve ove floskule koje po ko zna koji put ponavljas,hvatajuci se za moje postove.Ali oterati me neces,nagledao sam se puno takvih likova u zivotu,neki cak pokusali i fizicki da mi prete ali me nisu uplasili.
vracarac92 vracarac92 11:59 31.10.2008

Re: .

vr manje covece citaj literaturu spc-a.ne razumem zasto si im dozvolio da ti popiju mozak potpuno,to nije dobro,ako neko ima monopol nad tvojim duhovnim zivotom,jer ti onda radis sve sto ti on kaze ,ne preispitujuci kolko je to glupo.

Američki arhiv, Tompson, izveštaju državnih (komunističkih) komisija FNRJ, Titovi citati... teško da je to literatura SPC a evo vam i još jedne pikanterije iz vojno-istorijskog arhiva iz koje se jasno vidi kako su još pre početka Drugog svetskog rata komunisti su kovali planove o kasapljenju Kraljevine Jugoslavije i srpskoga naroda. Komunistička partija Jugoslavije je na svojim prvim kongresima otvoreno zauzela stav da treba srušiti Kraljevinu Jugoslaviju kao "tamnicu" jugoslovenskih naroda. Komunisti su na čuvenom komunističkom kongresu u Drezdenu decidirano odlučili i naveli Srpske Zemlje koje su, posle raspada Kraljevine Jugoslavije i izvođenja njihove revolucije, trebale da postanu države. Na tom kongresu, nažalost, Srbija nije bila pomenuta kao buduća država.
Komunisti nisu birali saveznike u ostvarivanju svog krvavog plana. Najdrastičnija potvrda ove komunističke beskrupuloznosti jeste ugovor o ustaško-komunističkoj saradnji koji su početkom tridesetih godina ovoga veka u sremskomitrovačkom zatvoru sastavili i potpisali Hrvat Mile Budak, potonji srpski krvolok i doglavnik Ante Pavelića, i Moša Pijade, doglavnik i najbliži saradnik Josipa Broza čija "Pasja groblja" i danas svedoče o njegovoj ulozi u Drugom svetskom ratu. Moša Pijade i Mile Budak su u drugom i trećem članu pomenutog ugovora precizirali da:
"vođstvo jugoslovenske komunističke partije svesno svoje uloge, priznaje da se Balkansko poluostrvo neće tako dugo moći komunizirati, dok se srpstvu i pravoslavnoj crkvi ne slomi kičma, pošto je poznato da su upravo ova dva faktora uvek sprečavala kako prodiranja Osmanlija na Zapad tako i komunizma i Austrije prema Istoku. Radi toga ovo vođstvo složno je u tome da pripremi zajednički teren za komuniziranje Jugoslavije i Balkanskog poluostrva i za uništenje svega što je srpsko i pravoslavno.
Vođstvo hrvatske ustaške organizacije predoseća, da će u slučaju da ne nastupi brza promena, hrvatski narod podleći jugoslovenskoj podlosti i srpskoj hegemoniji, te nudi svoju saradnju svima podjarmljenim narodima Kraljevine Jugoslavije, a pogotovu komunističkoj partiji, kako bi se požurio tok događaja, a prema uputima ovog vođstva.
Član 3.
Vođstvo hrvatske ustaške organizacije obavezuje se da će potpomagati i učestvovati u svim materijalnim izdacima, demonstracijama, manifestacijama i raznim štrajkovnim akcijama, koje provode komunističke formacije.
Vođstvo komunističke partije smatra hrvatsku ustašku organizaciju kao važnog faktora i kao pomagača u uništenju postojećeg stanja, u postizanju ustaških ideala obećava svoju pomoć.
Vođstvo ovih partija obavezuje se da će između sebe izbegavati sve nesuglasice i raspre, na primer: putem javnih proglasa, privatnih razgovora itd. te da će se obostrano, bezuslovno potpomagati u slučajevima demonstracija, revolucija ili rata, a osobito što se tiče uništenja svega onog što je srpsko i pravoslavno, kao što je naglašeno u tački 2. ovog Sporazuma". (Ovaj dokument se čuva u Arhivu vojno-istorijskog instituta, N.G., K. 1. F. 1. D9-9a).
Komunistička partija Jugoslavije nije bila samo ideološka i politička već je bila i svojevrsna teroristička organizacija. Komunisti nisu čekali da se rasplamsa ratni požar da bi krenuli u ostvarivanje svojih krvavih ciljeva već su i u mirnim vremenima organizovali saboterske i terorističke akcije (kao, na primer, kada je komunista Alija Alijagić sa Rodoljubom Čolakovićem i grupom terorista Komunističke partije u Delnicama ubio srpskog ministra Milorada Draškovića).
Ali oterati me neces,nagledao sam se puno takvih likova u zivotu,neki cak pokusali i fizicki da mi prete ali me nisu uplasili.
Ni na kraj pameti mi nije da vas bilo gde teram za mene je lepa rasprava sa vama pravo uživanje. To što na različit način gledamo na neke stvari ne znači da smo neprijatelji i da treba da podležemo maniji gonjenja.
odin2004 odin2004 12:09 31.10.2008

Re: .

Koliko ja vidim niko ovde ne prica o tome da su ustase bili dobri decaci, i da su to i ostali. Tema ovog bloga je posast koja raste svakim danom i uzima maha po Srbiji. Problem je u tome sto se drzavni tj. zvanicni organi ne ogradjuju od velicanja vec naprotiv izglasavaju zakone kojima gubitnike i podanike fasista svrstavaju rame uz rame ako ne i iznad ljudi koji su se borili i izgubili zivote u borbi protiv fasista.

To sto strani posetioci kupuju kokarde i druge gluposti u Guci nije nista pozitivno vec ce samo vise prosiriti negativnu sliku o Srbiji kao o zemlji divljaka gde se slave koljaci i gibanicari.

I svako skretanje sa teme i pokusaji da se objasni kako mi bas i nismo najgori od sve dece vec ima i gorih Tompsonovaca od nas su samo hipokrizija i licemerje. Resimo problem kod nas pa posle mozemo da gledamo preko tarabe i nasladjujemo se tudjoj nevolji ili da patimo ako smo pristalice istog.

P.S. Pricu o sakrivanju zrtava iz Jasenovca sam cuo milion puta ali sam ja licno (mozda samo ja) u skoli ucio o ustaskim zlocinima u Jasenovcu i niko mi nije objasnjavao da su ustase bile marsovci vec je receno da su bile deo hrvatskog kvinsliskog pokreta i sluge fasista. I na kraju neznam koliko je LJUDI (Srba, Jevreja, Hrvata....) pobijeno u Jasenovcu ali je li bitno za zlocin nad ljudima da li ih je bilo pet miliona ili SAMO pet?
vracarac92 vracarac92 12:17 31.10.2008

Re: .

ali je li bitno za zlocin nad ljudima da li ih je bilo pet miliona ili SAMO pet?
To treba pitati one koji manipulišu brojkama a ne mene. Ja nikada nisam poricao niti relativizovao bilo koji zločin koji su učinili Srbi ali ne želim ni da ćutim o zločinima nad Srbima. I to je to. Kraj priče. Zločin je zločin i o svim zločinima treba pričati a ne selektivno. Takođe svim zločincima je mesto na robiji bez izuzetaka i nadam se da oko toga nema spora.
neny neny 12:21 31.10.2008

Re: .

ej znas sta ovo sto si sada napisao prelazi cak i nivo obradovica,tako da nadji nekog drugog,ja da sa tobom diskutujem o lazima koje ovde iznosis nemam nameru.taj tvoj ideal ,kralj je zabranio rad levicarskih partija zakonom o zastiti drzave,svi ljudi koji su na bilo koji nacin bili u vezi sa levicom bili su sikanirani ,izopsteni,ukinuta su im i najosnovnija ljudska prava ukljucujuci i ono na zivot.
taj tvoj ideal ,pogledaj malo cinjenicama u oci nije mogo da sakupi ni 5 g. bez ratova.
ali sta ja tebi to pricam ti to i hoces.
Price o "tamnici srpskog naroda" si isto tako jako dobro pokusao , i ponavljas ih do detalja isto.
Ako mislis da je u redu da ti dete umesto na letovanje ide na front,smatraj ti i dalje isto daleko ces dogurati,a ujedno nam i pokazujes sta zelis svom detetu i svoj ostaloj deci.
To sto spc lupeta sve te gluposti jasno mi je,hoce da se aboliraju,oslobode krivice,i omoguce sebi dalju pljacku naroda,koga su na sve ratove huskali i odrzavali mrznju medju bratskim narodima,sve pod firmom tradicije i verske slobode,podrzavajuci koruptivnog kralja,ali mi nije jasno zasto ih ti branis?i dozvoljavas im da mogu i dalje da nas teraju u provaliju.
U Madjarskoj je cak i crkva lustrirana i ogradjuje se od paranoika,i osudjuje popove koji im daju podrsku,dok u srbiji crkva otvoreno podrzava sve od obraza do nedica.Postala je zahvaljujuci ljudima kao ti politicki faktor,koji moze da gura nos tamo gde mu nije mesto.cela srbija se trese od proemene patrijarha,kao da ce predsednik da se promeni.Zarko gavrilovic se posle svih krivicnih dela koje je pocinio,pojavljuje na b92 u sluzbi visokog predstavnika spc-a.Ti ponovljas sve ono sto je on rekao.Zasto?Jel je to tvoj uzor ,jel je to ono sto je tvoj najdalji duhovni domet?
Jel zelis da se tebi nesto desi ,pa tek onda da shvatis pogubnost ovoga sto pricas?
Neosetljiv si na tudju bol.Postojimo samo mi mi mi mi mi mi mi mi,i svi ostali mogu da pocrkaju tebe to ne interesuje.Govoris uporno o zlocinima drugih naroda,zlocine sopstvenog naroda nemas ni u jednom postu?
Jel je to taj hriscanski domet prvo izvadi balvan iz oka svojega ,pa tek onda trn iz oka komsije svog?
E ako je to to hriscanstvo,i ako si ti hriscanin,NEKA HVALA,zavetujem se da cu do kraja zivota biti okoreli ateista.
Jer me interesuju svi,a ne samo jedni,jer zelim da imaju i drugi a ne samo ja,jer zelim mir,a ne rat.Jer zelim ljubav,a ne mrznju,jer zelim pravdu za sve ,a ne hipertrofiju samo jednih.Jer zelim istinu,a ne lazi.Jer zelim da moje dete ide i posecuje druge zemlje slobodno,a ne frontove.Jer zelim zivot ,a ne smrt.Jer ne zelim normalizovan antisemitizam i antikomunizam koji ti propagiras,abolirajuci zlocine iz kraljevskog doba.Samo se pitam zasto?jer si pod utiskom od sinocnjeg gostovanja onog praznoglavca?
vracarac92 vracarac92 12:46 31.10.2008

Re: .

,kralj je zabranio rad levicarskih partija zakonom o zastiti drzave,svi ljudi koji su na bilo koji nacin bili u vezi sa levicom bili su sikanirani ,izopsteni,ukinuta su im i najosnovnija ljudska prava ukljucujuci i ono na zivot.
taj tvoj ideal ,pogledaj malo cinjenicama u oci nije mogo da sakupi ni 5 g. bez ratova.
ali sta ja tebi to pricam ti to i hoces.
Za razliku od komunističkog "obožavanje" neistomišljenika u periodu posle II rata.
taj tvoj ideal ,pogledaj malo cinjenicama u oci nije mogo da sakupi ni 5 g. bez ratova.
ali sta ja tebi to pricam ti to i hoces.
Ja mislim da ste vi opsednuti sa svime što makar podseća na Srbiju, da patološki mrzite sve što je srpsko bez obzira da li se radi crkvi, ćirilici. kuturi. Ovoliku količinu kvalifikacija i, oprostite na izrazu, gluposti u stanju je bio da smisli samo Komrakov. da li po vama biti desničar i monarhista znači biti za rat, nerede i mržnju? Da li pominjanje zločina nad Srbima znači relativizaciju srpskih zločina? Ukoliko se potrudite da malo isčitate moje postove primetićete i Račak i Višegrad i Srebrenicu, i Foču 1941 ali pošto to ne odgovara vašim stavovima i pljuvačkom mentalitetu vi to ignorišete. Kada nemate civilizovane i pristojne argumente posežete za podmetačinama, klevetama, uvredama i raznim etiketama poput Komrakova ili gospođe Mile Štule.

Jer me interesuju svi,a ne samo jedni,jer zelim da imaju i drugi a ne samo ja,jer zelim mir,a ne rat.Jer zelim ljubav,a ne mrznju,jer zelim pravdu za sve ,a ne hipertrofiju samo jednih.Jer zelim istinu,a ne lazi.Jer zelim da moje dete ide i posecuje druge zemlje slobodno,a ne frontove.Jer zelim zivot ,a ne smrt.
Istu stvar želim i ja. Ne verujem da bilo ko želi nešto drugačije.
dok u srbiji crkva otvoreno podrzava sve od obraza do nedica.Postala je zahvaljujuci ljudima kao ti politicki faktor,koji moze da gura nos tamo gde mu nije mesto.cela srbija se trese od proemene patrijarha,kao da ce predsednik da se promeni.
Da li možete da mi citirate kada je to SPC zvanično podržala obraz? Srbija se ne trese od izbora patrijarja Srbija čeka da vidi ko će doći na čelo institucije koja uživa najveće poverenje u zemlji, mnogo veće nego predsednik Srbije, a jako je simptomatično što se najveću galamu oko izbora patrijarha digli upravo oni koje crkva ne zanima t.j. ateisti i liberalne demokrate. pa pogledajte samo sebe, VI crkvu ne vadite iz usta, gotovo da ne postoji post u kome se niste (sa puno mržnje) osvrnuli na SPC ili pojedine sveštenike.
Ali kao što rekoh, to je ipak samo vaš problem.
d_sandic d_sandic 12:48 31.10.2008

Re: .

ja verujem da u Nemackoj postoji odredjen broj ljudi koji hitlera smatra pametnim,u Hrvatskoj koji smatra hrvatske cetnike(ustase) za nesto pametno,


Cekajte, pa vi izjednacavate jedan antifasisticki pokret ( cetnike) sa fasistickim ( ustasama). Ovo mi ne zvuci dobronamerno!
neny neny 13:29 31.10.2008

Re: .

ubice vas taj etnonacionalizam.Kako se bre ne ugusite u toj mrznji ,to mora da je mnogo tesko stanje,podelite simptome sa nama,da mogu da vas cika psihijatri sto bolje definisu.Pomozite razvoj nauke ,ja bih ga nazvao spc-sindrom,mislim da bi to bio najadekvatniji naziv.
vracarac92 vracarac92 13:49 31.10.2008

Re: .

ja bih ga nazvao spc-sindrom,
Toliko o opsesiji.
Kako se bre ne ugusite u toj mrznji ,to mora da je mnogo tesko stanje,podelite simptome sa nama,da mogu da vas cika psihijatri sto bolje definisu.
E ovo je veoma interesantno viđenje. Izgleda da je opet neki moj kolega psihijatar ostavio kompijuter upaljen za vreme pauze za ručak a vi ste ga se dokopali pa prosipate mržnju prema svemu što podseća na srpsko. A naravno druge optužujete za to. A ni razna etiketiranja, podmetanja i izvlačenja iz konteksta vam nisu strana. Taj stil me neodoljivo podseća na Miloševićevu televiziju devedesetih.
Čika u belom će se brzo vratiti i pokušaće da vam pomogne. Boca ne boli mnogo, samo pec i gotovo. Papica (bez opasnog escajga), mlekce (u plastičnoj šolji) pa lalanje. Sarađujte sa osobljerm.
Pa-pa

neny neny 14:04 31.10.2008

Re: .

mora da vam nije lako u glavi,sa tolikim opsesijama o nedicu i njegovoj zrtvi za spas srpstva(citaj ubi sve ,ukljucujuci i srbe koji se ne slazu s vama),popovima,pitanju da li je hitler uopste bio los(vido danas imate na kioscima da kupite u izlozima svuda izlozen main kampf) ,da nama treba sad neki novi nedic,o nike patikama,....
jao strasno meni je lose samo dok nabrajam kako li je vama mucenice?papa preporucujem duze spavanje,posle njega mozda se i probudite osvesceni,mada ja mislim da vama ipak sta god bi reko prinudni sistem vi biste to popili,tako da ne vidim izlecenje u skorije vreme.pa-pa
vracarac92 vracarac92 14:55 31.10.2008

Re: .

mora da vam nije lako u glavi,sa tolikim opsesijama o nedicu i njegovoj zrtvi za spas srpstva(citaj ubi sve ,ukljucujuci i srbe koji se ne slazu s vama),popovima,pitanju da li je hitler uopste bio los(vido danas imate na kioscima da kupite u izlozima svuda izlozen main kampf) ,da nama treba sad neki novi nedic,o nike patikama,....
Nit ovog puta pomenuh Nedića niti (ikada) Hitlera. Šta ćete sledeće videti, kakvu halucinaciju ćete imati bog sveti zna. Možda će to biti zmajevi, možda crvenkapa, možda Dart Vejder. Vaš mozak definitivno ne miruje i sigurno osećate da nikada niste sami. Verovatno čujete i neke glasove, nešto vam odzvanja u glavi.
Nemojte se plašiti čika doktora, on vam želi dobro, želi da vas izleči od mnogih opsesija i halucinacija kojima ste podložni. U krajnjoj liniji vaš zadravstveni napredak je očigledan, danas ni jednom niste pomenuli vladiku Nikolaja. Čestitam. Vidite kako je tretman počeo da daje rezulate.
Da medicina je definitivno dosta uznapredovala.

Nastavićemo posle vizite.
Prijatno i nemojte se uzrujavati. To nije dobro.
blackbox92 blackbox92 15:23 31.10.2008

Re: .

Demografsko odelenje Saveznog zavoda za statistiku je 1948. i 1951. godine došlo do podatka da su gubici stanovništva iznosili 2.428.000 duša (dva miliona četiristodvadeset i osam hiljada). Edvard Kardelj je na zasedanju Reparacione konferencije u Parizu govorio o naših 1.700.000 žrtava, od toga 305.000 boraca. Tako je demografski gubitak stanovništva proglašen žrtvama, a dat je izmišljen podatak o broju poginulih boraca

Na svu sreću nije ni približno toliko ljudi nastradalo, što je utvrđeno i u izveštaju državne komisije koja je radial od početka šezdesetih do kraja osamdesetih godina. Nažalost, taj izveštaj više nije bio koristan za one kojima je trebalo da prikažu što veći broj žrtava, kako bi nastavili da raspiruju nacionalizam i vode krvavi rat.
blackbox92 blackbox92 15:32 31.10.2008

Re: .

to Vra;arac
a evo vam i još jedne pikanterije iz vojno-istorijskog arhiva iz koje se jasno vidi kako su još pre početka Drugog svetskog rata komunisti su kovali planove o kasapljenju Kraljevine Jugoslavije i srpskoga naroda. Komunistička partija Jugoslavije je na svojim prvim kongresima otvoreno zauzela stav da treba srušiti Kraljevinu Jugoslaviju kao "tamnicu" jugoslovenskih naroda

To je tačno i niko ne spori da je KPJ imala lutanja I grešaka u pogledu nacionalnog pitanja.Tačno je i to da već od Splitskog plenuma 1935 ili 36.godine KPJ zauzima stav da treba braniti zemlju kao celinu od predstojeće fašističke opasnosti. Donosi se odluka o formiranju Narodnog fronta protiv fašizma.To je potvrđeno na 4.Zemaljskoj konferenciji a i tokom ustanka i NOR-a.
Komunisti nisu birali saveznike u ostvarivanju svog krvavog plana. Najdrastičnija potvrda ove komunističke beskrupuloznosti jeste ugovor o ustaško-komunističkoj saradnji koji su početkom tridesetih godina ovoga veka u sremskomitrovačkom zatvoru sastavili i potpisali Hrvat Mile Budak, potonji srpski krvolok i doglavnik Ante Pavelića, i Moša Pijade, doglavnik i najbliži saradnik Josipa Broza čija "Pasja groblja" i danas svedoče o njegovoj ulozi u Drugom svetskom ratu. Moša Pijade i Mile Budak su u drugom i trećem članu pomenutog ugovora precizirali da:

Tačno je i to ali samo u periodu neposredno nakon uvođenja šestojanuarske diktature nekoliko godina, kada KPJ ispravlja greške videći da je Pavelić fašista.
E sa takvim Pavelićom četnici sklapaju sporazum 1942.godine:
Споразум групе четничких представника са представницима НДХ од 23.5.1942.
ЗАПИСНИК
Састављен у великој жупи Сана и Лука у Бањој Луци између представника државне власти Нез. Држ. Хрватске по великом жупану проф. др Гвоздићу, заповједнику бањалучког здруга господину пуковнику Брозовићу Ивану, и стожернику господину Вељану Мирку с једне стране, а затим између заповједника четничког батаљона 'Обилић' господина Тешановића Лазе, замјеника заповједника батаљона 'Мркоњић' господина Алексића Цветка, као и командира батаљона II чете штаба батаљона Станковића Гостимира, те Тешића Максима бившег народног посланика за Котор Варош.
На састанку је закључно обавезно слиједеће:
тач. 1.
припадници четничких постројби... признају врховништво Независне Државе Хрватске и као припадници НДХ изјављују привременост и оданост Држави Хрватској.
тач. 2.
... Ради тога објављује се са данашњим даном прекинути сва непријатељства према војним и грађанским властима Независне Државе Хрватске.
тач. 5
... Четничке постројбе судјеловат ће добровољно у сузбијању и уништавању комунистичко-бољшевичких банди заједно са осталом оружаном снагом Независне Државе Хрватске, под личном заповједи заповједника ове оружане снаге, при чему ће заповједници четничких постројби заповједати својим постројбама.
Четничке постројбе могу изводити самостално неопходно потребне акције мјесног значаја, но о томе ће на вријеме известити заповједника оружаних снага.
Потребна директива за судјеловање у акцијама издават ће се четничким постројбама исто онако као и осталим постројбама оружане снаге.
тач. 7.
Предње одредбе ступају на снагу одмах по подписивању. У Бањој Луци, дне 23. свибња 1942. године.
blackbox92 blackbox92 15:34 31.10.2008

Re: .

Komunistička partija Jugoslavije nije bila samo ideološka i politička već je bila i svojevrsna teroristička organizacija. Komunisti nisu čekali da se rasplamsa ratni požar da bi krenuli u ostvarivanje svojih krvavih ciljeva već su i u mirnim vremenima organizovali saboterske i terorističke akcije (kao, na primer, kada je komunista Alija Alijagić sa Rodoljubom Čolakovićem i grupom terorista Komunističke partije u Delnicama ubio srpskog ministra Milorada Draškovića).

Osuđujem svaki teroristički pa i ovaj akt uključujući i onaj Račićev u skupštini.A treba pročitati u kakvoj poziciji je bila i Demokratska stranka i sam Ljuba Davidović I šta on o tom periodu kaže.
blackbox92 blackbox92 15:38 31.10.2008

Re: .

to Vračarac

a evo i ovo

Заповест Анте Павелића о Ђујићевим четницима од 21.12.1944
Архив Војноисторијског института, АНДХ, к. 233 а, рег. бр. 48/1
VRHOVNI ZAPOVJEDNIK
GLAVNI STAN POGLAVNIKA
Op. Br. 11585/taj.
U Zagrebu, dne 21. prosinca 1944.
PREDMET: Odpremanje četničke skupine popa ĐUJIĆA na područje N.D.H.

1. — GLAVARU STOŽERA USTAŠKE VOJNICE,
2. — ZAPOVJEDNIČTVU P.T.S.,2
3. — ZAPOVJEDNIČTVU USTAŠKE OBRANE,
4. — ZČTVU ORUZNIČTVA,
5. — ZČTVU. DRŽAVNE REDARSTVENE STRAŽE
6. — GLAVNOM RAVNATELJSTVU ZA JAVNI RED I SIGURNOST
7. — MINISTRU ORUŽANIH SNAGA (radi znanja)
8. — GLAVARU GLAVNOG STOŽERA ORSA
9. — ŽUPANSTVU PRI POGLAVNIKU (radi znanja)
10. — POGLAVNIKOM VOJNOM UREDU (radi znanja)
11. — GLAVARU STOŽERA ORUŽ. SNAGA U GLAVNOM STANU POGLAVNIKA (radi znanja)
12. — PREDSJEDNIČTVU VLADE (radi znanja)
13. — MINISTARSTVU VANJSKIH POSLOVA (radi znanja)
14. — MINISTARSTVU UNUTRAŠNJIH POSLOVA (U.M.) (radi znanja)
Na temelju sporazuma između hrvatske i njemačke vlade odpremit će se četnička skupina popa ĐUJIĆA, ukupne jakosti oko 6000 ljudi, iz područja južno BIHAĆA i južne LIKE, prema sjeveru u NJEMAČKU. Vjerojatni smjerovi pokreta: BIHAĆ — BOS-NOVI — KOSTAJNICA — NOVSKA — DUGOSELO — ZAGREB — ZAPREŠIĆ — GRANICA, odnosno GOSPIĆ — OGULIN — KARLOVAC — ZAGREB — ZAPREŠIĆ — GRANICA .

Z apoviedam
1. — da sve naše oružane postrojbe na označenim smjerovima bezuvjetno nesmetano propuste ovu četničku skupinu u svom prolazu. Tko se ogriešli ovoj zapoviedi stavit će se pred Ratni sud shodno okružnici Glavnog Stana Poglavnika br. 124/taj. od 13. 12. 44.
2. — da se četničku skupinu popa ĐUJIĆA u pokretu prema sjeveru do njemačke granice prati popratna postojba hrvatskih oružanih snaga, koja se u sporazumu s njemačkim zapovjedničtvima ima brinuti za uredan i nesmetan prolaz skupine.
3. — ukoliko pomenuta četnička skupina bude prolazila područje pojedinih hrvatskih zapovjedničtava, odgovorni zapovjednici izvjestit će odmah i najžurnije Minors-Operod.
POGLAVNIK NEZAVISNE DRŽAVE HRVATSKE VRHOVNI ZAPOVJEDNIK Dr. Ante Pavelić vl. r.
ZA TOČNOST: GLAVAR STOŽERA VRHOVNOG ZKA. ORSN. U GLAVNOM STANU POGLAVNIKA Generalporučnik Gruić
M.P.

blackbox92 blackbox92 15:47 31.10.2008

Re: .

d_sandic
ja verujem da u Nemackoj postoji odredjen broj ljudi koji hitlera smatra pametnim,u Hrvatskoj koji smatra hrvatske cetnike(ustase) za nesto pametno,


Cekajte, pa vi izjednacavate jedan antifasisticki pokret ( cetnike) sa fasistickim ( ustasama). Ovo mi ne zvuci dobronamerno!

Četnici su bili antifašistički pokret samo tamo gde su se borili protiv ustaša koji su bili fašisti.Ono što su ti četnici uradili devalvirali su oni koji su sarađivali da fašističkim okupatorom i kada su se,u borbi za vlast, udružili sa nemačkim okupatorom u borbi protiv NOP( opravajući to borbom protiv komunista), a ustvari nisu ni[ta radili u borbi ya oslobo]enje zemlje.
vracarac92 vracarac92 16:03 31.10.2008

Re: .

Blackbox,
Sve što si napisao je tačno i ja to ne osporavam niti sam ikada osporavao, ja se jedino ne slažem sa jednoumljem i ekstremizmom bilo koje vrste i besmislenim ostrašćenim kvalifikacijama i kao što sam ranije pomenuo, ni jedan zločin ne relativizujem i ne prećutkujem samo se na slažem sa svim jednostranim optužbama i insistiranjem za posipanjem pepelom po glavi. Nisam kriv za zločine, nisam učestvovao u zločinima, nisam glasao za partije i ličnosti koje su vodile državu u rat, nikad nikoga nisam gledao preko nišana niti kroz nacionalnost. Čak sam sa ženama u crnom palio sveće ispred republičke skupštine. Da skratim, nisam kriv - neću da se izvinjavam, neka se izvinjavaju oni koji jesu krivi ali NE u moje ime. A ti krivci koji bi trebali da se izvine se nalaze na SVIM stranama a ne samo na jednoj. Ne može se samo jedna strana optuživati za fašizam, nacionalizam, antisemitizam i ko zna šta još a neka druga strana gde su te stvari još izraženije predstavljati kao ugroženo, nevino jagnješce. I da ne bi došlo do zabune nikada ne citiram srpske izvore. Oprosti ali to je zlonamerno. Ako meni ne smeta što je neko Albanac, Hrvat ili Papuanac očekujem da ni tom nekom ne smeta to što sam ja Srbin. Poštuj mene i ja ću poštovati tebe, to je vrlo jednostavno i lepo ćemo se lagati, zezati, družiti ali nemoj se praviti lud i mene optuživati za sve moguće gluposti dok sebe predstavljaš čistog kao "djevu Mariju". Oprosti, ali na taj način ne možemo razgovarati. Možemo pričati o greškama koju su činile sve strane a ne isključivo o greškama jedne strane, dok se za gluposti druge strane pravimo ludi i svesno ih prećutkujemo.
neny neny 16:10 31.10.2008

Re: .

@v s obzirom da si dekica,dosta ponavljas pa-pa,malo mi to cudno ,pa i bebice kazu samo jednom.
jasenovac i zrtve kojima dodajes nule,i to iskljucivo srpskim.Znaci ne interesuje tebe covek,nego srbin ,i to iskljucivo skrpljen po tvom kroju-odnosno spc-a ,posto ti njih slusas za sve ,ne postojis kao licnost ,vec samo kao deo rulje,tvoja licnost se svodi na tri prsta,na znak kolektiva,ti identitet nemas.
Pogledaj malo izjavu sandera u parlamentu kojom poziva katolicku crkvu da poseti jasenovac,pitam se da li ce se neko u srbiji ikada usuditi da preporuci spc-u da poseti ovcaru.Ipak je to nase bice,a kad je nase ne moze da bude lose.
Zivis u paranoji,bolje se aktiviraj i bavi se nekim gradjanskim aktivizmom,osvesti glavu pre toga,jer od ovog mitomanisanja i strasne zelje za osvetom samo jos dodatno potpaljujes vec dovoljno potpaljeni narod koji slusa vodje kao ti.
neny neny 16:22 31.10.2008

Re: .

A ti krivci koji bi trebali da se izvine se nalaze na SVIM stranama a ne samo na jednoj

pa zasto onda ponavljas stalno mitomaniju i povecane brojke sa jasenovcem i naravno smanjene sa srebrnicom.
Ne mozemo mi ovde da razglabamo o ustasama,jer nije sabor doneo neki zakon slican nasem.
Uporno ponavljas kako si hriscanin,pa daj da vidimo to na delu-PRVO IZVADI BALVAN IZ OKA SVOJEGA,PA TEK ONDA TRN IZ OKA KOMSIJE TVOG.
Nisi ti hriscanin time sto ides i slusas pokorno crkvu,vec po tome da li postujes neke postulate-koje ti ovde svakodnevno gazis.
Ovde si i izvrnuo i poceo da pricas kako su partizani kolaboratori,a cetnici antifasisti.Pa dobro ,da li ti mislis da je to normalno,da li mislis da je moguce obezbediti mir kada ti jedan nacionalizam napadas jos vecim.Ako ti brate nije gadno da obraz zaradjuje pare,sta ti smeta neko preko.Ne mozes ti da "bastinis svoje bice" ,a da drugima to zabranjujes.NE MOZES.Jer ako to radis znaj da su posledice katastrofalne.
Zapitaj se zasto su se ljudi klali sve do kraja 2. svetskog rata?zasto?
Pa zato sto kad se dva bica koja se tako neguje sretnu,nastaje explozivni konflikt.Zato je bitno da se svako ocisti od tkzv. bica ,i onda cemo svi ziveti u miru kao nekada ,u lepa vremena.
Pa to sto mi sada nemamo mobilizaciju,mozemo samo da zahvalimo eu i usa.Da se mi pitamo jos odavno bi mi bastnili to nase bice,ne bi cak ni rat rekli da je rat.
Kako kaze vojvoda seselj nismo mi nikog klali i ubijali kasikama mi smo samo hteli da ih nacionalno osvestimo.
Dakle ta masta koju ti stalno pripovedas moze jako daleko da ide.Zato neko mora da bude tu da tome stane na put,kako se ne bi istrebili,i sami sebe i sve druge!
blackbox92 blackbox92 16:34 31.10.2008

Re: .

vracarac92
Blackbox,
Sve što si napisao je tačno i ja to ne osporavam niti sam ikada osporavao, ja se jedino ne slažem sa jednoumljem i ekstremizmom bilo koje vrste i besmislenim ostrašćenim kvalifikacijama i kao što sam ranije pomenuo, ni jedan zločin ne relativizujem i ne prećutkujem samo se na slažem sa svim jednostranim optužbama i insistiranjem za posipanjem pepelom po glavi. Nisam kriv za zločine, nisam učestvovao u zločinima, nisam glasao za partije i ličnosti koje su vodile državu u rat, nikad nikoga nisam gledao preko nišana niti kroz nacionalnost. Čak sam sa ženama u crnom palio sveće ispred republičke skupštine. Da skratim, nisam kriv - neću da se izvinjavam, neka se izvinjavaju oni koji jesu krivi ali NE u moje ime. A ti krivci koji bi trebali da se izvine se nalaze na SVIM stranama a ne samo na jednoj. Ne može se samo jedna strana optuživati za fašizam, nacionalizam, antisemitizam i ko zna šta još a neka druga strana gde su te stvari još izraženije predstavljati kao ugroženo, nevino jagnješce. I da ne bi došlo do zabune nikada ne citiram srpske izvore. Oprosti ali to je zlonamerno. Ako meni ne smeta što je neko Albanac, Hrvat ili Papuanac očekujem da ni tom nekom ne smeta to što sam ja Srbin. Poštuj mene i ja ću poštovati tebe, to je vrlo jednostavno i lepo ćemo se lagati, zezati, družiti ali nemoj se praviti lud i mene optuživati za sve moguće gluposti dok sebe predstavljaš čistog kao "djevu Mariju". Oprosti, ali na taj način ne možemo razgovarati. Možemo pričati o greškama koju su činile sve strane a ne isključivo o greškama jedne strane, dok se za gluposti druge strane pravimo ludi i svesno ih prećutkujemo.

Potpisujem.
Upravo to je moja intencija u svim komentarima.A ako nekad navedem kontraargument to ne znaciu da ne postujem sagovornika.
Upravo to sto kazes, izneti sve cinjenice, nista ne precutkivati ni zloupotrebljavati ali i ne preuvelicavati ni minimizirati.
I mislim da je dosta vise te istorije i da zivimo u vremenu od pre 50 godina, mrtvom magarcu niko onu stvar ne ispravi, pa je tako i sa istorijom i moze samo da okrece paznju narodu od stvarnih problema.
U tom smislu mislim da rečenica meni upućena "nemoj se praviti lud i mene optuživati za sve moguće gluposti dok sebe predstavljaš čistog kao "djevu Mariju"."ne stoji niti za njom ima potrebe.
pozdrav
neny neny 16:44 31.10.2008

Re: .

I mislim da je dosta vise te istorije i da zivimo u vremenu od pre 50 godina, mrtvom magarcu niko onu stvar ne ispravi, pa je tako i sa istorijom i moze samo da okrece paznju narodu od stvarnih problema


Tacno umesto da se bavimo zivotom,nekim normalnim stvarima,mi uporno idemo unazad,svaku deceniju smo za po petsto godina unazad.Pa ja kad samo pravim rezime sta je uradjeno za ovih 8 g. zavrti mi se u glavi.Lepo je Jelko Kacin jednom prilikom rekao :'Vi ste taj vas povratak u 19. vek zapoceli jos krajem 80-tih."
Zato bi trebalo da sto pre dodje do jednog otreznjenja i ispravljanja falsifikovane istorije.E kada deca u udzbenicima budu ucila istinu,onda mozemo da odahnemo.
Ja pripadam generaciji kada je istorija pocela da se obrce,medjutim sazreo sam shvatio kolke su to lazi i borim se svim silama protiv falsifikata,preporucujem i ostalima da urade isto.
Jer zapamtite samo NACIJE KOJE NEMAJU BUDUCNOST ZIVE U SVOJOJ DESTRUKTIVNOJ PROSLOSTI!
Blade Runner Blade Runner 18:22 31.10.2008

Za neny

Tvoj pisanje je uvredljivo i nevaspitano. Ostrascen si preko svake mere. Da si na vlasti bio bi gori nego ovi koje pljujes. Mislim da je moderacija suvise blaga prema tebi.
Covek u belom Covek u belom 22:08 31.10.2008

Re: .

blackbox92
E sa takvim Pavelićom četnici sklapaju sporazum 1942.godine:
Споразум групе четничких представника са представницима НДХ од 23.5.1942.
ЗАПИСНИК
Састављен у великој жупи Сана и Лука у Бањој Луци између представника државне власти Нез. Држ. Хрватске по великом жупану проф. др Гвоздићу, заповједнику бањалучког здруга господину пуковнику Брозовићу Ивану, и стожернику господину Вељану Мирку с једне стране, а затим између заповједника четничког батаљона 'Обилић' господина Тешановића Лазе, замјеника заповједника батаљона 'Мркоњић' господина Алексића Цветка, као и командира батаљона II чете штаба батаљона Станковића Гостимира, те Тешића Максима бившег народног посланика за Котор Варош.
На састанку је закључно обавезно слиједеће:
тач. 1.
припадници четничких постројби... признају врховништво Независне Државе Хрватске и као припадници НДХ изјављују привременост и оданост Држави Хрватској.
тач. 2.
... Ради тога објављује се са данашњим даном прекинути сва непријатељства према војним и грађанским властима Независне Државе Хрватске.
тач. 5
... Четничке постројбе судјеловат ће добровољно у сузбијању и уништавању комунистичко-бољшевичких банди заједно са осталом оружаном снагом Независне Државе Хрватске, под личном заповједи заповједника ове оружане снаге, при чему ће заповједници четничких постројби заповједати својим постројбама.
Четничке постројбе могу изводити самостално неопходно потребне акције мјесног значаја, но о томе ће на вријеме известити заповједника оружаних снага.
Потребна директива за судјеловање у акцијама издават ће се четничким постројбама исто онако као и осталим постројбама оружане снаге.
тач. 7.
Предње одредбе ступају на снагу одмах по подписивању. У Бањој Луци, дне 23. свибња 1942. године.
Najobicniji komunjarski falsifikat, paz da vam neko ne poveruje. Koliko se samo djubreta nalazi u tom vojnoistorijskom arhivu to je cudo jedno. Vise djubreta jedino ima u arhivama UDB-e. Vi to ko one slike sto gorran uporno lepi, o sastancima ovih i onih koje su toliko nestrucno uradjene da bi se svaki klinac danas sa malo iskustva u photoshop-u grohotom smejao.
Jedna stvar je samo simptomaticna, kako ni vi ni gorran apsolutno nikad ne citirate nemacke izvore, pitam se samo zasto...
blackbox92 blackbox92 11:00 01.11.2008

Re: .

vracarac92
Komunistička, titoistička Jugoslavija je svesnu umanjivala broj srpskih žrtava i relativizovala zločin.

Iz nemačkih arhiva glavnog štaba Vermahta, koji je bio u Zagrebu, postoji izveštaj iz kraja 1944. u kome se govori da je u Jasenovcu ubijeno 860.000 ljudi, od toga 800.000 Srba.

1. Izveštaji Komisija (za utvrđivanje zločina u II ratu)nisu bili po volji hrvatskim komunistima I.S. Krajačiću - Vladimiru Bakariću - J. Brozu zvanom Tito, te krajem 1946., komunisti uz pomoć srpskih „slugu, poltrona”, ukidaju sve okružne, sreske i opštinske komisije.
Krajem 1947. godine ukidaju se Zemaljske komisije i konačno 12. marta 1948. ukinuta je i Državna komisija.

- Sve je to bilo u duhu sporazuma „zaštite Hrvata”, po traženju pape Pija XII i dobijanja „garancije za Hrvate” od srpske odmazde zbog hrvatskih zločina i klanice u Jasenovcu i svih ustaško-hrvatskih zločina nad Srbima, uvođenjem fraze „Bratstvo i jedinstvo”.

- Od tada počinje sistematsko prikrivanje dokaza hrvatskih zločina, kako je to vešto Tito iskazao: „Što je bilo, bilo je i ne može se popraviti, sada o tome ne možemo govoriti radi mira u kući”. Kominterni u kome navodi ...„da je Pavelić bacio u logor Jasenovc više od deset hiljada najboljih hrvatskih sinova!”

Izmišljotina sa određenom namjerom.
O genocidu nad srpskim narodom ni riječi nije rekao, ni tada a ni posle!

2. Izveštaj Državne komisije, do raspuštanja, je bio sa zaključkom da je popis obuhvatio samo 56-59% žrtava rata!
Ovo samo potvrđuje činjenicu da broj žrtava Jasenovačkog logora je preko 800.000

3. Već 1946.-1947. dolazi do uništenja logora Jasenovac, nastavljeno i u periodu 1948., pa i u 1951. kada je po naredbi Hebranga i Iva St. Krajačića sve porušeno sa svim mučilištima. Nisu dozvolili da se bilo šta sačuva. Logor je sravnjen sa zemljom.
Nastaje period kada su Srbi morali da ćute o svojim žrtvama. Nisu smeli da ih ističu ni pred sobom. Od Srba se tražilo da u interesu Jugoslavije svoje mrtve skrivaju pred svetom!
Stradao je svako ko je bilo šta pisao ili govorio o zločinima Hrvata.
„Oslobođenje” br. 146
a. Knjiga „U mučilištu - paklu Jasenovac” od Đorđa Miliša, izd. 1946. godine - zabranjena je po ultimativnom zahtevu Vatikana.
b. Knjiga „Jasenovački logor” od Dr Nikole Nikolića je doživela spaljivanje od strane članova CK KPH koji su sprečili da se istina obelodani.

Dr Nikola Nikolić završio je na Golom otoku!

v. Po nalogu Edvarda Kardelja, 1947. godine, da Savezni zavod za statistiku utvrdi gubitke stanovništva za period 1941-45. godine (ali bez organizovanog popisa stanovništva Jugoslavije). Odmah je napravljena podvala koja je trebala da impresionira svetsku javnost. Zvanično je procenjeno da je u toku rata stradalo 1.700.000 jugoslovena.
Ovu cifru su prihvatili samo političari i njima slični karijeristi, ali ne pravi istoričari i ljudi od struke.

Demografsko odelenje Saveznog zavoda za statistiku je 1948. i 1951. godine došlo do podatka da su gubici stanovništva iznosili 2.428.000 duša (dva miliona četiristodvadeset i osam hiljada). Edvard Kardelj je na zasedanju Reparacione konferencije u Parizu govorio o naših 1.700.000 žrtava, od toga 305.000 boraca. Tako je demografski gubitak stanovništva proglašen žrtvama, a dat je izmišljen podatak o broju poginulih boraca.



A evo procitajte i ovo sto kaze Latinka Perovic, istoricar.
"Odlaganjem naučne interpretacije pojava, stvaraju se predstave o određenim događajima. koje posle ne može da pomeri ni jedna naučna studija. Te predstave često postaju pretpostavka i za praktičnu politiku, koja se oslanja na te predstave, koje su na granici legende ili su legenda. Na toj osnovi vi onda preduzimate korake, koji vas iz vaše imaginarne prošlosti dovode u sukob sa realnošću. Na primer, broj žrtava u Drugom svetskom ratu takođe je poslužio toj političkoj kulturi neizlaženja iz zločina. 1945. bila je formirana državna komisija, koja je utvrdila da je broj žrtava u Jugoslaviji milion i 700.000. Ovaj broj je, naravno, bio osnova za ratnu odštetu, ali bio je i osnova za stvaranje mita o žrtvi u antifašističkoj borbi, koji je nadrastao realno učešće unjoj, mada je realno učešće bilo sasvim dovoljno za visoku istorijsku ocenu - mit nije bio potreban.

1964, Savezno izvršno veće tadašnje jugoslovenske vlade formiralo je državnu komisiju, koja je imala da izvrši naučni popis žrtava Drugog svetskog rata u Jugoslaviji. I ta komisija je radila dve godine, da bi svoj posao završila 1966. Na popisu je radilo 30.000 obučenih istraživača, a popisni materijal iznosio je 300 dužnih metara. Dakle, po prvi put je urađena veoma temeljna eskpertiza i došlo se do podatka o 570.000 žrtava. Dakle, broj stvarnih žrtava je bio jedna trećina od cifre koja je bila osnova za ratnu odštetu i za političku i istorijsku ocenu antifašističke borbe. Država se onda povukla pred tom istinom i zaključila da je taj podatak vrlo teško objaviti, jer je već stvorena predstava o mnogo većim gubicima. 1988. na čelu Saveznog izvršnog veća je bio, sada već pokojni, Branko Mikulić. On je tadašnjem šefu države uputio ovaj materijal upitavši ga šta konačno da se uradi sa njim. U tom času je već bila počela antibirokratska revolucija u Srbiji i Mikuliću je rečeno da bi bilo veoma osetljivo izaći sa takvom istinom, jer bi ona komplikovala političke odnose.

Pomenuću vam još jedan primer, koji je živa rana u srpsko-hrvatskim odnosima. Broj žrtava u Jasenovcu je takođe bio predmet stvaranja predstava i proizvodnje istorije. U Opštoj enciklopediji Leksikografskog zavoda imate cifru od 380.000. Već 1972, u Vojnoj enciklopediji Jugoslavije imate cifru od 700.000. U krizi koja je nastala u Jugoslaviji 80-ih godina i koja je bila važna mentalna priprema za rat, taj broj se od 700.000 popeo na milion. Dva naučnika su, potpuno nezavisno jedan od drugog, u to vreme završili svoja istraživanja na istu temu. Jedan je bio demograf, koji nije bio nikakav levičar već profesionalac, emigrant koji živi u Parizu, Kočović, a drugi je bio Žerajić. Oni su odvojeno došli do iste cifre od 80.000 žrtava. Učinili su to kao demografi, statističari služeći se najnovijim naučnim metodama. Do te iste cifre došao je i Ivo Goldštajn u svojoj monumentalnoj knjizi, Holokaust, objavljenoj u Zagrebu.

Ovde se, naravno, događa istorija, ali se ona i proizvodi i ta proizvodnja istorije je ono što vam ne dopušta da izađete iz određenog političkog obrasca, koji sam za potrebe našeg razgovora nazvala kulturom zločina.
[b]Ja bih bio sretniji da su ovo tacni podaci.[/b]"
Covek u belom Covek u belom 13:24 01.11.2008

Re: .

blackbox92
A evo procitajte i ovo sto kaze Latinka Perovic, istoricar.
Ovo je isto ko da ste rekli Slobodan Milosevic, bankar. Latinka je komunisticki disident i kao takva veoma ideoloski obojena.

1964, Savezno izvršno veće tadašnje jugoslovenske vlade formiralo je državnu komisiju, koja je imala da izvrši naučni popis žrtava Drugog svetskog rata u Jugoslaviji. I ta komisija je radila dve godine, da bi svoj posao završila 1966. Na popisu je radilo 30.000 obučenih istraživača, a popisni materijal iznosio je 300 dužnih metara. Dakle, po prvi put je urađena veoma temeljna eskpertiza i došlo se do podatka o 570.000 žrtava. Dakle, broj stvarnih žrtava je bio jedna trećina od cifre koja je bila osnova za ratnu odštetu i za političku i istorijsku ocenu antifašističke borbe. Država se onda povukla pred tom istinom i zaključila da je taj podatak vrlo teško objaviti, jer je već stvorena predstava o mnogo većim gubicima. 1988. na čelu Saveznog izvršnog veća je bio, sada već pokojni, Branko Mikulić. On je tadašnjem šefu države uputio ovaj materijal upitavši ga šta konačno da se uradi sa njim. U tom času je već bila počela antibirokratska revolucija u Srbiji i Mikuliću je rečeno da bi bilo veoma osetljivo izaći sa takvom istinom, jer bi ona komplikovala političke odnose.
Opet gomila lazi sa vase strane. Prvo posle revizije izvestaja konacna brojka je 646.177. Cak ste i to slagali. A taj famozni izvestaj drzavne komisije je toliko srmano igranje brojkama, da bi da nismo banana drzava, svi koji imaju veza sa njim trebalo da zavrse u zatvoru zbog najgrublje relativizacije fasistickih zlocina.
Prodavanje demagogije od 30000 obucenih istrazivaca i temeljnoj ekpertizi mozete da okacite macki o rep. Ja sam jedno 10 puta na ovim blogovima pisao o tome kolika je nebuloza dati izvestaj i zaista me mrzi da se prepucavam o tome (ima gomila referente literature pa ko oce neka cita, a ko nece neka veruje), ali navodjenje toga izvestaja tek tako vam nece proci.
Izvestaj je sprdacina, poput ovog iz HO ne zna se ni ko ga je sastavljao, ni ko su ti vajni eksperti, ni po cijem nalogu. Mikulic se tu nasao po direktivi da ispadne zrtveni jarac kad je neko shvatio o cemu se zapravo radi.

Oni su odvojeno došli do iste cifre od 80.000 žrtava. Učinili su to kao demografi, statističari služeći se najnovijim naučnim metodama. Do te iste cifre došao je i Ivo Goldštajn u svojoj monumentalnoj knjizi, Holokaust, objavljenoj u Zagrebu.
Htedoste reci koristili gornji izvestaj da dodju do brojke - najnovije naucne metode. Pa vi se ovde sprdate sa ljudima, a uz to i nemate bas pojma o cemu pricate. Ivo Goldstajn je drugar "nadaleko cuvene" Olje Milosavljevic. A Slavko je izasao sa cuvenom brojkom od 80000. Evo nesto malo i o tome:
"Na drugoj komemoraciji u Jasenovcu (Hrvatska), bivši predsjednik Savjeta Jasenovca, Slavko Goldštajn u pratnji premijera Hrvatske, Iva Sanadera, koji je javno ocijenio izjavu predsjednika Republike Srpske kao »laž«, sa ciljem »da se hrvatski narod proglasi genocidnim«. Predsjednik Savjeta Spomen-područja Jasenovac, Slavko Goldštajn izjavljuje »Broj jasenovačkih žrtava još nije do kraja utvrđen, a vjerojatno nikada ni neće, ali se sa velikom sigurnošću može tvrditi kako se taj broj kreće između 80 i 100 tisuća«.[6] Prema računici Slavka Goldštajna najviše je stradalo Srba oko 50.000, Jevreja 17.000 i Roma 10.000!!! To je minimiziranje kleroustaških zločina, otvoreni revizionizam!"

O Kocovicu i Zerajicu ne bih ovaj put, reagovace moderacija. Nego koliko nemate obraza kad iznosite kojekakve lazi govori i to da, na primer, Cvetkovica ni jednom reciju niste pomenuli.

blackbox92 blackbox92 14:29 01.11.2008

Re: .

Čoveče u belom, ma šta to značilo, nisam se tebi obraćao već Vračarcu.
Ja ne ulazim u to da li je neko bio komunista ili nije , već sam samo ponudio tekst.Nisam ga ja pisao.
Ti si nesrauzmerno bezobrazan i otkači se jer se tebi ne obraćam.
Za razliku od tvoje mržnjom zaslepljenog razuma i želje da je srpskih žrtava bilo što više kako bi mogao pothranjivati svoju bolesnu mržnju, ja sam srećan da ih je što manje, da ih nije ni bilo i da ih ne bude.
mariopan mariopan 15:27 01.11.2008

Re: .

neny
ubice vas taj etnonacionalizam.Kako se bre ne ugusite u toj mrznji ,to mora da je mnogo tesko stanje,podelite simptome sa nama,da mogu da vas cika psihijatri sto bolje definisu.Pomozite razvoj nauke ,ja bih ga nazvao spc-sindrom,mislim da bi to bio najadekvatniji naziv.

A ti Neny, kako se ti ne ugusis u svojoj mrznji?
A, znam, istreses se na blogu pa ti je lakse.
Sirenje verske mrznje, ono sto ti sada radis , zabranjeno je i zakonima ove drzave a ne samo na blogu, ako ne znas, ponasas se upravo onako kako tvrdis da se mi ponasamo, znaci ti toliko mrzis da si obnevideo pa nama reflektujes svoju mrznju i preporucujes pregled kod lekara zato sto smo Pravoslavne vere?

Citas li ti nekada sta pises ili za to nisi sposoban? Da se ti malo pregledas kod lekara?
Covek u belom Covek u belom 16:38 01.11.2008

Re: .

blackbox92
Čoveče u belom, ma šta to značilo, nisam se tebi obraćao već Vračarcu.
Ja ne ulazim u to da li je neko bio komunista ili nije , već sam samo ponudio tekst.Nisam ga ja pisao.
Ti si nesrauzmerno bezobrazan i otkači se jer se tebi ne obraćam.
Za razliku od tvoje mržnjom zaslepljenog razuma i želje da je srpskih žrtava bilo što više kako bi mogao pothranjivati svoju bolesnu mržnju, ja sam srećan da ih je što manje, da ih nije ni bilo i da ih ne bude.

Vidim malo smo nervozni, oce to kad je jedino sto se zna da se lepe pamfleti, a glava ne ume da se koristi.
Bas me briga kome se obracate, okacili ste gomilu neistina i lazi i na to cu uvek da reagujem, a vama ako se ne svidja, nemojte da kacite gluposti.
A koliko vam je iskrivljeno rezonovanje vidi se iz toga sto ste gore napisali, a iz cega sledi da ste vi u isto vreme srecni kad je recimo broj zrtava cetnickih zlocina sto veci, posto im stalno povecavate broj.
Sto se tice relativizacije fasistickih zlocina koju uporno na blogu sprovodite, za to se dragi blackbox u civilizovanim zemljama (recimo Austriji, Nemackoj i sl.) ide u zatvor.
mariopan mariopan 16:57 01.11.2008

Re: Za neny

Blade Runner
Tvoj pisanje je uvredljivo i nevaspitano. Ostrascen si preko svake mere. Da si na vlasti bio bi gori nego ovi koje pljujes. Mislim da je moderacija suvise blaga prema tebi.

Moderacija spava kada treba da vidi FASIZAM ispoljen na blogu.

Kada god vidimo komentar Neny treba da stisnemo "prijavi zloupotrebe" i moderacija ce jednm morati da reaguje............ili da pustimo male fasiste da se igraju na blogu a mi svi da se odjavimo? Kolektivno.
blackbox92 blackbox92 17:54 01.11.2008

Re: .

Covek u belom
blackbox92
Čoveče u belom, ma šta to značilo, nisam se tebi obraćao već Vračarcu.
Ja ne ulazim u to da li je neko bio komunista ili nije , već sam samo ponudio tekst.Nisam ga ja pisao.
Ti si nesrauzmerno bezobrazan i otkači se jer se tebi ne obraćam.
Za razliku od tvoje mržnjom zaslepljenog razuma i želje da je srpskih žrtava bilo što više kako bi mogao pothranjivati svoju bolesnu mržnju, ja sam srećan da ih je što manje, da ih nije ni bilo i da ih ne bude.

Vidim malo smo nervozni, oce to kad je jedino sto se zna da se lepe pamfleti, a glava ne ume da se koristi.
Bas me briga kome se obracate, okacili ste gomilu neistina i lazi i na to cu uvek da reagujem, a vama ako se ne svidja, nemojte da kacite gluposti.
A koliko vam je iskrivljeno rezonovanje vidi se iz toga sto ste gore napisali, a iz cega sledi da ste vi u isto vreme srecni kad je recimo broj zrtava cetnickih zlocina sto veci, posto im stalno povecavate broj.
Sto se tice relativizacije fasistickih zlocina koju uporno na blogu sprovodite, za to se dragi blackbox u civilizovanim zemljama (recimo Austriji, Nemackoj i sl.) ide u zatvor.

A Vi me potsećate na Silajdžića koji bez trunke srama iznese pred UN da su Srbi pobili 200.000 mualimana ili da je silovano 300.000 muslimanki.
Čoveče, gde sam ja uvećavao broj četničkih žrtava, to je prosto laž.
Ja ne relativizujem zločine niti se bavim prebrojavanjem žrtava već koristim raspoložive jedne i druge podatke, a koji su tačni neka već jednom država utvrdi a ne da ih kako kome treba uveličava ili umanjuje.
Za razliku od nacionalista svih strana koji uvek govore samo o broju žrtava na svojoj strani i preuveličavaju ih da bi onu drugu stranu pokazali što monstruoznijom, ja se time ne bavim.
Relativizacija fašističkih, dakle i četničkih i ustaških, nemačkih, bugarskih, mađarskih, šiptarskih i svih zločina na prostorima bivše SFRJ mora biti osuđeno ali je manipulacija vlastitim i žrtvama uopšte monstruozno,nemoralno, nehrišćanski i otsustvo dužnog pijeteta.
Dakle, nisam nervozan niti me takvi stavovi mogu unervoziti, i za razliku od Vas, ja ne mislim da su četnici bili anđeli a partizani sotone, kao što ne mislim da su i svi četnici sotone a svi komunisti anđeli.
Kao što ne mislim da smo mi Srbi svi anđeli a ostali sotone, prema tome niti smo bolji a ni gori od ostalih.
Nego, izgleda ste Vi nervozni pa svako ko ne misli kao Vi odmah je komunjara i srbomrzac, pa nek on dokazuje da nije.
Vama baš nemam nikakve potrebe da se dokazujem a Vi mislite šta hoćete.
neny neny 20:35 01.11.2008

Re: Za neny

@mariopane otkaci se od mene nisam ti se nit obracao,i molicu te da mi se ne obracas,ja preporucujem moderaciji da ne spava kada su tvoji postovi koji pothranjuju nacionalizam u pitanju,i preporucujem svima da stisnu dugme "prijavi zloupetrebe" kada su tvoji FASISTICKI postovi u pitanju.
molicu te da mi se ne obracas,jednostavno ne kontaktiram s tobom,nemoj da pocnem da uhodim i iza svakog tvog posta napisem ovo sto ti sa mojima radis!postajes jako jako bezobrazan da je to neizdrzivo!
idi na kaficu zajedno sa ovim belim pa se siti ispricajte,ostavite nas normalne na miru.
mariopan mariopan 15:46 02.11.2008

Re: Za neny

neny
@mariopane otkaci se od mene nisam ti se nit obracao,i molicu te da mi se ne obracas,ja preporucujem moderaciji da ne spava kada su tvoji postovi koji pothranjuju nacionalizam u pitanju,i preporucujem svima da stisnu dugme "prijavi zloupetrebe" kada su tvoji FASISTICKI postovi u pitanju.
molicu te da mi se ne obracas,jednostavno ne kontaktiram s tobom,nemoj da pocnem da uhodim i iza svakog tvog posta napisem ovo sto ti sa mojima radis!postajes jako jako bezobrazan da je to neizdrzivo!
idi na kaficu zajedno sa ovim belim pa se siti ispricajte,ostavite nas normalne na miru.

Ti se svima nama obracas a vredjas direktno sve vernike Pravoslavne crkve. Ne znam sta ti fali, ali ti si nesto posebno na ovom blogu kada ti se tolerise tolika mrznja prema nama, dakle uvredio si direktno svakoga ko je Pravoslavne vere....ti to iz zadovljstva ili po zadatku?
vracarac92 vracarac92 08:48 03.11.2008

Re: .

"nemoj se praviti lud i mene optuživati za sve moguće gluposti dok sebe predstavljaš čistog kao "djevu Mariju
Zaista nije upućena tebi. Upućena je svim stranama koje se spore i verbalno vade oči svojim suparnicima bez imalo želje da sagledaju sebe same.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 10:52 31.10.2008

zamaglite katalog

aime, organizatori izložbe su odlučili da uklone slike albanske slikarke Aurore Šehu „kako bi se predupredili mogući incidenti“. Kao utehu nama koji ćemo na ovo ukazati kao jasno kršenje slobode izražavanja, saopšteno je da će „njeni radovi ipak biti predstavljeni u katalogu izložbe“.

ali ce njen lik u katalogu biti zamagljen da ne bi ugrozio dusevni mir pravog Srbina

Drustvo je bolesno, i to je to...nemam sta drugo da kazem, osim da konstatujem da mi se povraca od takvih ljudi koji nemaju preca posla u svom zivotu nego da cepaju tudje zastave...koliko mrznje moras da nosis u sebi da bi radio takve idijotarije...
queeria92 queeria92 12:01 31.10.2008

Prvi !!!

Ne shvatam otkuda tolika averzija prema svemu što je srpsko gospodine Miletiću?!
Goran Miletic Goran Miletic 12:50 31.10.2008

Re: Prvi !!!

queeria92
Ne shvatam otkuda tolika averzija prema svemu što je srpsko gospodine Miletiću?!


loše mi je "kućno vaspitanje"
neny neny 13:23 31.10.2008

Re: Prvi !!!

pedja preduhitrio si ih ,cak i vracarca.sace da krenu patrijote,kad se vrate s posla ,samo ce da se dupliraju postovi.valjda svako od njih samo pritisne copy/paste
queeria92 queeria92 13:28 31.10.2008

Re: Prvi !!!

Skroz si nevospitan :))

Nego, da ti poklonim jednu fotku, koju sam našao na netu.

Naši srbski nacisti:

neny neny 13:34 31.10.2008

Re: Prvi !!!

secam se kad je bila neka emisija na tvu posle onog skupa fasista,zove jedan cica i kaze,kako vi mozete da ih osudjujete to su samo pravi i cisti srbi.Dakle budi djubre,budi gad ,ubijaj,samo budi srbin i sve je oprosteno brale.srbi smo bre jel tako?
Kolko samo tih paranoika seta i prlja nam grad?A kavu tek elitu odgovornu imamo,to je tek posebna prica.Kako lepe fakultete imamo i dekane koji u prostitutkama vide neadekvatnost,ali zato tribine obraza,dveri i co.(ne mozes brate vise ni da ih pobrojis kolko ih ima) vide potpuno adekvatnim i akademski uzvisenim za jedan univerzitet.
Nego Pedja postavljaj ti jos slika ipak slike govore vise od reci.
Goran Miletic Goran Miletic 17:27 31.10.2008

Re: Prvi !!!

queeria92
Skroz si nevospitan :))

Nego, da ti poklonim jednu fotku, koju sam našao na netu.

Naši srbski nacisti:




Gde pise da su iz Srbije ? "U Srbiji nema nacista"
flipper58 flipper58 17:39 31.10.2008

Re: Prvi !!!

Goran Miletic
queeria92
Skroz si nevospitan :))

Nego, da ti poklonim jednu fotku, koju sam našao na netu.

Naši srbski nacisti:




Gde pise da su iz Srbije ? "U Srbiji nema nacista"

Naglasak je na "НАШИ".
queeria92 queeria92 18:35 31.10.2008

Re: Prvi !!!

Gde pise da su iz Srbije ? "U Srbiji nema nacista"


Lav pivo ga odaje :)

queeria92 queeria92 18:35 31.10.2008

Re: Prvi !!!

A da malo uveličamo tetovažicu?

neny neny 18:39 31.10.2008

Re: Prvi !!!

pedja,zapadni placenice,sto unosis razdor u sabornost nebeskog naroda?
odakle ove slike?
Doctor Wu Doctor Wu 19:05 31.10.2008

Evo ga još jedan naci Srbin

queeria92 queeria92 19:46 31.10.2008

Re: Prvi !!!

odakle ove slike?


sa jednog dejting sajta :)
okačio čovek na svoj profil
neny neny 20:15 31.10.2008

Re: Prvi !!!

pogledaj ti njih vise se i ne kriju!
Covek u belom Covek u belom 22:23 31.10.2008

Re: Prvi !!!

queeria92
odakle ove slike?


sa jednog dejting sajta :)
okačio čovek na svoj profil
Ne foliraj se kad svi znaju da su fotke iz tvoje privatne kolekcije.
Puerta Puerta 17:32 31.10.2008

hometown

Ono što se prvo desilo je da je „nepoznato lice ili više njih“ zapalilo zastavu Republike Albanije

Bas su nepoznati
Ne znam zasto potenciras u "Veljinom Cacku", mislim da ljudi previse generalizuju neke stvari, recimo momci koji su to radili nisu pristalice NS.
neny neny 19:20 31.10.2008

Re: hometown

Pa kako da nazove grad u kome velja i kompanija smisljaju ideologiju,i rade sa gradjnima/kama sta im padne napamet?
Da velja to ne vodi sigurno ta decica ne bi mogla da rade sta hoce,i prolaze nekaznjeno uz blagoslov vlasti.
Mi smo zaista drzava feudalnog tipa u kojoj feudalac dobije svoj feud i moze da radi sta hoce,tako da su ovakve definicije potpuno tacne.
Probajte samo u srbiji da uradite nesto sto nije u skladu sa zakonom rulje i videcete kako cete proci.
Ja sam sto puta osetio na svojoj kozi kako to izgleda.
Juce me je sluzbenica sa faxa pravnog bukvalno pokrala,posle 4 sata cekanja u redu i rekla :"jel ces da das pare,neces.DOVIDJENJA"
Prvo se jako zacudila sto joj nisam dao sve pare odjednom a onda je izmislila nekakvu obnovu kartice(to je ono sto su izmislili da se provlaci ,a inace obnavljam godinu i ne idem naravno na predavanja) i bukvalno me pokrala.
I gde god se pokrenem i napravim neki rezime vidim da nas ceo zivot potkradaju,tale.A mi umesto da najurimo gamad ,jos imamo razumevanje za njih.Posle nije ni cudo sto nas jasu.
Covek u belom Covek u belom 22:26 31.10.2008

Re: hometown

neny
Juce me je sluzbenica sa faxa pravnog bukvalno pokrala,posle 4 sata cekanja u redu i rekla :"jel ces da das pare,neces.DOVIDJENJA"
Prvo se jako zacudila sto joj nisam dao sve pare odjednom a onda je izmislila nekakvu obnovu kartice(to je ono sto su izmislili da se provlaci ,a inace obnavljam godinu i ne idem naravno na predavanja) i bukvalno me pokrala.
I gde god se pokrenem i napravim neki rezime vidim da nas ceo zivot potkradaju,tale.A mi umesto da najurimo gamad ,jos imamo razumevanje za njih.Posle nije ni cudo sto nas jasu.
Hahahahahaha :)))))). Pazi kad sam znao.
Puerta Puerta 23:23 31.10.2008

Re: hometown

Pa kako da nazove grad u kome velja i kompanija smisljaju ideologiju,i rade sa gradjnima/kama sta im padne napamet?
Da velja to ne vodi sigurno ta decica ne bi mogla da rade sta hoce,i prolaze nekaznjeno uz blagoslov vlasti.

Eh sad, ispade da sve valja samo Cacak ne valja, svaki grad ima svog Velju.
mariopan mariopan 15:36 01.11.2008

Re: hometown

neny
Pa kako da nazove grad u kome velja i kompanija smisljaju ideologiju,i rade sa gradjnima/kama sta im padne napamet?
Da velja to ne vodi sigurno ta decica ne bi mogla da rade sta hoce,i prolaze nekaznjeno uz blagoslov vlasti.
Mi smo zaista drzava feudalnog tipa u kojoj feudalac dobije svoj feud i moze da radi sta hoce,tako da su ovakve definicije potpuno tacne.
Probajte samo u srbiji da uradite nesto sto nije u skladu sa zakonom rulje i videcete kako cete proci.
Ja sam sto puta osetio na svojoj kozi kako to izgleda.
Juce me je sluzbenica sa faxa pravnog bukvalno pokrala,posle 4 sata cekanja u redu i rekla :"jel ces da das pare,neces.DOVIDJENJA"
Prvo se jako zacudila sto joj nisam dao sve pare odjednom a onda je izmislila nekakvu obnovu kartice(to je ono sto su izmislili da se provlaci ,a inace obnavljam godinu i ne idem naravno na predavanja) i bukvalno me pokrala.
I gde god se pokrenem i napravim neki rezime vidim da nas ceo zivot potkradaju,tale.A mi umesto da najurimo gamad ,jos imamo razumevanje za njih.Posle nije ni cudo sto nas jasu.

)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Ha ha ha ha ha ha Neny, pa ti PONAVLJAS godinu? I to obnavljas godinu na Pravnom. Pa zato ti SVE ZNAS blagisiga nama, zna se da je ponavljanje MAJKA nauke, ajde da obnovis jos koju godinu, da sve dobro usavrsis pa da te biramo za Precednika. I jos te pokrali, jajare jedne , udri bandu )))
blackbox92 blackbox92 20:29 01.11.2008

Re: hometown

to Mariopan
a mogla bi i SPC da se ogradi od raznih profašističkih grupica i organizacija koje se pozivaju na nju i pravoslavlje, a nije se ogradila.Gore sam ti dao primer kako se brani i SPC i Srbi.
Očito je i SPC opterećena antikomunizmom ( ne sporim da nema razloga da ima averziju prema komunistima) ali to ne znači da toleriše fašizam. Uostalom, ne računajući vladiku Velimirovića koji se divio Hitleru i Ljotiću, dosta episkopa, visokih crkvenih dostojnika i svestenika je stradalo upravo od fašista. Uostalom, od fašita su stradali najviše pravoslavni vernici-Srbi.
neny neny 20:48 01.11.2008

Re: hometown

blackbox92
to Mariopan
a mogla bi i SPC da se ogradi od raznih profašističkih grupica i organizacija koje se pozivaju na nju i pravoslavlje, a nije se ogradila.Gore sam ti dao primer kako se brani i SPC i Srbi.
Očito je i SPC opterećena antikomunizmom ( ne sporim da nema razloga da ima averziju prema komunistima) ali to ne znači da toleriše fašizam. Uostalom, ne računajući vladiku Velimirovića koji se divio Hitleru i Ljotiću, dosta episkopa, visokih crkvenih dostojnika i svestenika je stradalo upravo od fašista. Uostalom, od fašita su stradali najviše pravoslavni vernici-Srbi.


U pravu si.Da na primer hrvati rehabilituju i vaskrsavaju nacionalsocijalizam,pavelica,,pa ajde i da razumemo ,imali su neku vajdu ndh,ali srbi koji od njega nisu imali nikakve koristi pa to je zaista neshvatljivo.
Jadan je onaj narod koji od tolikih licnosti za sto najznamenitijih srba izabere i stavi u zbornik jednog kvislinga.
mariopan mariopan 16:05 02.11.2008

Re: hometown

blackbox92
to Mariopan
a mogla bi i SPC da se ogradi od raznih profašističkih grupica i organizacija koje se pozivaju na nju i pravoslavlje, a nije se ogradila.Gore sam ti dao primer kako se brani i SPC i Srbi.
Očito je i SPC opterećena antikomunizmom ( ne sporim da nema razloga da ima averziju prema komunistima) ali to ne znači da toleriše fašizam. Uostalom, ne računajući vladiku Velimirovića koji se divio Hitleru i Ljotiću, dosta episkopa, visokih crkvenih dostojnika i svestenika je stradalo upravo od fašista. Uostalom, od fašita su stradali najviše pravoslavni vernici-Srbi.

Ne sporim da Crkva ima svoje ekstreme, i da mora da se menja, ali svaka Crkva pati od istih bolesti pa ce se verovatno tesko menjati sve sto ne valja, ne samo u Pravoslavnoj.

Ali sve Pravoslavce poslati kod psihijatra kao sto to radi Neny, to je zaista ekstremno, to je "profasisticki" stav kao i svaki drugi.Nije bitno koji izgovor ce on da nadje samo da bi sev Srbe strpao u genocidnu bolesnu gomilu koja je samo u njegovoj glavi. Vec duze vreme to radi na blogu pa je zasluzio ostar odgovor.

Nema vere koja nije gresila kroz istoriju i koja nije imala svoje ekstreme koji su cinili lose vec samoj sebi a tek drugima pogotovo, pa zato izdvajanje samo Srba kao zlocinaca i Pravoslavne vere kao gresne nece proci. Hajde malo da pricamo onda i o svakoj veri bar u onom delu gde su svi gresili pa da vidimo da li postoji idealna, bezgresna Crkva ili Vera, ja bih vrlo rado da saznam ko bi to bio.
I veruj mi da isto ovako reagujem i kada neko vredja neku drugu veru, to jest vernike, jer ne postoji Crkva niti vera koja je svojim vernicima rekla "idi ubujaj " vec naprotiv, svaka to izricito zabranjuje. Pa odakle onda ovoliko nesreca na nasim prostorima a u sve su bile umesane sve verske grupe koje zive na ovim prostorima i to aktivno? Zasto malo ne pricamo o tome na taj nacin? Onda mozemo da steknemo pravu sliku, ovako izdvajanjem samo jedne stice se utisak da su svi drugi bili nevini? Da li je bas tako? Po meni nije. Ali ne smeta mi da se o tome argumentovano govori..samo malo objektivnog prilaza problemu. Pozdrav.
gera92 gera92 19:57 03.11.2008

ironicni odmak od ruralnog


Šumadijski se pise sa malim "š", a bilo bi lepo da za Rock 'n' Roll ne koristis srpsku (takodje malo slovo) transliteraciju.
sentinel26 sentinel26 20:02 03.11.2008

Kome je smetala pjesmica ?

koja opisuje namjere i ponašanje čačanske grupe, palioca zastava i miniranja poslastičare ?

U pjesmicama su opisani počinioci i uopšteno oni koji ih podržavaju bez navodjenja imena.

Pominjana je grupa "Naši" čije je istureno odeljenje pokazalo svoje "herojstvo" u miniranju "Peščanika" u Arandjelovcu i Topoli.
Pripadnici te grupe (organizacije ? ) su učestvovali i u svim proteklim nemilim dogadjajima u Čačku.

U pjesmicama je potenciran besmisao njihovog postupanja i ponašanja.

Ni na čiju adresu nije upućena bilo kakva uvreda ili nipodaštavanje.

Nijesam učerstvovao u "praznom" prepucavanju ni trolovanju bloga niti u replikama !

Gospodine MIletiću, ako čitate svoj blog, a nadam se da se ne bojite da kažete istinu, javite se ili ovo možda ipak nije vaš blog u šta ne bih želio da povjerujem ?

Gospodine Miletiću, postoje i pristojniji načini da kažete ( poručite ) nekome gostu da nije poželjan u vašoj kući !
moderator05 moderator05 11:11 04.11.2008

Odgovor moderacije

Pesmice nije brisao gospodin Miletić. Obrisane su, od strane moderatora, u gomili uvredljivih komentara.

Izvinjavamo se autoru pesmica, kao i gospodinu Miletiću... a sa željom da popravimo stvar - vraćamo pesmice:

Pjesma je iz Čačka, posvećena je predmetnom dogadjaju i u njoj i sebe mogu pronaći pa neka spoje korisno i veselo.

Idu Naši što zastave pale,
Što zastave pale
Idu Naši i po Čačku žare,
I po Čačku žare

Suvo seno košeno
Kraduckajte pošteno
U bazenu kajak pliva
Naša cica snima.

Idu Naši gori slastičara,
Gori slastičara
A Simana duva sa Kablara
Duva sa Kablara

Suvo seno košeno
Kraduckajte pošteno
U bazenu riba jeca
Simana ne peca.

S.26.
01.11.2008.



Čačak

Čačak, Čačak
Kačulički rokenrol
To je život novi tvoj
Kad barjake oni pale
Sred čačanske te mahale
Misle da će hasne imat
Po gradu se mangupirat
Bandijera nera-rosa
Nacija je jako bosa
Nije bosa na nogama
S usijanim tim glavama
Dok se takva miso kreće
Nigde oni stići neće.

S.26.
31.10.2008.


Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana