ceca gradonacelnica

Dule Nedeljković RSS / 27.07.2007. u 12:50

hronika6_2.jpg

Demokratska Stranka je podrskom Cecinoj majci da postane gradonacelnica Zitoradje, otkrila, nehotice, ko ce im biti sledeci kandidat na predstojecim lokalnim izborima za gradonacelnika prestonog grada. Posto niko iz postojece garniture DS-a nema sanse da pobedi radikala Vucica, genijalni tim predsednikovih stilista, sminkera, garderobera, toaletnih vodica za bulju, fotografa, marketinskih genijalaca, je smislio kako ce da vlada gradom narednih 8-10 godina. Ponudice Svetlani Raznjatovic mesto gradonacelnice. Ceca bi glatirala izbore a DS bi vladao i dalje Beogradom. Podrsku su vec potpisali: Pedja D Boj, Dobrovoljno Pevacko Drustvo, Pixy Stojkovic sa suprugom, Milica Milsa i Zarko Jokanovic, Snezana Dakic i njen pratilac sa planete Klingon, Boba I Brena. Za dvorsku budalu ce ispred DS-a kandidat biti poznati fudbaler Djani Curcic koji nas je u okviru svoje kandidature za vreme boravka u kuci V.B. upoznao sa svojim kvalitetima.

Dragi, Beogradjani, ne dozvolite da Vucic pobedi na izborima, glasajte za Cecu, ona nam je sansa za evropske integracije ka kojima tezimo, ona je prirodna lepota Srbije, ona je idol, ona je Bog.

Jel, bejase, Sveti Ilija gospodar groma u Srbiji. Udri Ilija, sve nas sprzi!

Mislite da se zezam? Pa, Vi onda, dragi moji nemate pojma o zivotu i politici. A o marketingu pogotovo



Komentari (86)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

nsarski nsarski 13:01 27.07.2007

Haha,

Ova slika je nesto za Queeriu: Prepodobna Cecilija.
Cyber Domacica Cyber Domacica 13:45 27.07.2007

Re: Haha,

nsarski
Ova slika je nesto za Queeriu: Prepodobna Cecilija.



I ja sam to pomislila... Fali joj samo oreol oko glave... Gde samo nadje ovu sliku?! :) Odlicna je za bilbord tokom kampanje...

Sto se tice teksta - odlican, smesan i zastrasujuc!
cincili cincili 14:08 27.07.2007

Re: Haha,

upravo je rec "prepodobna" i meni sinula kad ugledah ovu prirodnu lepotu.
crni dule, gde izbunari ovu sliku "gradonacelnice u nastajanju"?
AlexDunja AlexDunja 23:19 27.07.2007

Re: Haha,

meni,pre izgleda, kao da je malo vise popila:)))
Leadbelly Leadbelly 10:28 28.07.2007

Re: Haha,

bladerunner bladerunner 13:11 27.07.2007

Nsarski

dobro si primetio : ))
a ti Dule dajem ti ovo popodne i mozda vece da 'visis' ovde s ovim postom i ovom slikom . Mozda prodje i vikend jer je jel te vikend a i odmori su...
bicu iznenadjena ako ostane duze...: )
neverlander neverlander 13:31 27.07.2007

a sto samo 8-10 godina?

da li zato sto ce do tada njen sin da odraste, pa da nasledi funkciju?
jesen jesen 13:48 27.07.2007

Re: a sto samo 8-10 godina?

Nije ni cudo sto ti ne daju da pises....bezi bre odavde....
Sa Palube Sa Palube 14:01 27.07.2007

Re: a sto samo 8-10 godina?

Meni ne daju ni da oodgovaram na komentare ni da imam blog na BEeee92...valjda ne pisem dovoljno dibro...ha,ha...


Ma ko to kažeeeeeeeeee, nemogućeeee
virgo intelecta virgo intelecta 14:39 27.07.2007

Re: a sto samo 8-10 godina? RE: Neka

ovoj gospodji neko kaze kako se ponasa ovde, ja bas nemam nerava posle milion sati radnih.
nikson nikson 13:44 27.07.2007

Dule

vi malo vodite kampanju?
Dule Nedeljković Dule Nedeljković 13:51 27.07.2007

Re: Dule

ne nego slutim:(
DS se mnogo zeza, oni su sada potpuno pogubljeni izmedju vlasti, moci, para sa jedne i izrazite nepopularnosti medju svima koji imaju jednu vijugu i vise. Ajde da budemo realni. Ko iz DS moze da bude protivkandidat Vucicu a da ga ovaj ne odere na izborima, ako ne budu namesteni ili potpomognuti nekim Kenovim lex specijalisom!? Milosevicevi zakoni se vracaju polako na scenu, odgovaraju svima koji hoce da zadrze bulju u fotelji. Promenice izborni zakon na lokalu i ko ce da nam bude gradonacelnik? Djule iz Van Goga, Sasa Curcic, Pedja D Boj, ne mogu sada da se setim svih vedeta srpske kulture...ja ne mogu ali oni mogu. Mi smo zrtve mediokriteta, ja ne znam cime smo ovo zasluzili?!
antioksidant antioksidant 14:30 27.07.2007

Re: Dule

ja ne znam cime smo ovo zasluzili?!

zasto da gubimo vreme da razmisljamo zasto smo nesto zasluzili?
bolje da smisljamo kako da menjamo ono(g) sto nam se ne svidja.
a da ti nastavim spisak .(Djule iz Van Goga, Sasa Curcic, Pedja D Boj.............) setice se neko i Mileta....
Tine Tine 15:01 27.07.2007

Re: Dule

Dule Nedeljković
ne nego slutim:( DS se mnogo zeza, oni su sada potpuno pogubljeni izmedju vlasti, moci, para sa jedne i izrazite nepopularnosti medju svima koji imaju jednu vijugu i vise. Ajde da budemo realni. Ko iz DS moze da bude protivkandidat Vucicu a da ga ovaj ne odere na izborima, ako ne budu namesteni ili potpomognuti nekim Kenovim lex specijalisom!? Milosevicevi zakoni se vracaju polako na scenu, odgovaraju svima koji hoce da zadrze bulju u fotelji. Promenice izborni zakon na lokalu i ko ce da nam bude gradonacelnik? Djule iz Van Goga, Sasa Curcic, Pedja D Boj, ne mogu sada da se setim svih vedeta srpske kulture...ja ne mogu ali oni mogu. Mi smo zrtve mediokriteta, ja ne znam cime smo ovo zasluzili?!


Samo jedan čovek iz Ds-a zaslužuje da bude gradonačelnik Beograda, i taj jedini ne stanuje u Beogradu već u Vojvodini...ostale ne bih glasao da mi cepaju karte na stadionu i areni recimo. A što se CECE tiče, mislim da ona ima šanse, što da ne, pa zar ona nije bila drugar i pajtos onih sa kojima se družio onaj lider koji je ovde zakonom ovog Bloga bio zaštićen.
decentralizator_ decentralizator_ 22:47 27.07.2007

Re: Dule

antioksidant

a da ti nastavim spisak .(Djule iz Van Goga, Sasa Curcic, Pedja D Boj.............) setice se neko i Mileta....


Ma MACA pa da se svi češemo ......
zarkov zarkov 01:58 28.07.2007

Re: Dule

Dule Nedeljković
...Mi smo zrtve mediokriteta, ja ne znam cime smo ovo zasluzili?!...


Ne znate zato sto ne pazite na casu. Zasluzili smo ovo jer se svi pismeni boje zakona o poreklu imovine. Zato svi intelektualci ovde govore o diktaturi, morali su da drpaju drzavu jer su se bojali Milosevica. A da se nisu bojali umesto diktature videli bi anarhiju i opstu pljacku voljene majke Srbije. Nije to bila diktatura nego nacionalno lopovska revolucija. I zato je Ceca zasluzila da bude gradonacelnica. Ja bih licno pre glasao za Anu Kokic, ali ako ce iza Cece da stane DS, onda jebiga...u inat Vucicu.
AcaB AcaB 16:03 28.07.2007

Re: Dule

Dule Nedeljković
ja ne znam cime smo ovo zasluzili?!


E, sad, lepo Dule, da bi pokazao da si pravi demokrata, da opletes (ali dvostruko duzim tekstom) one koji imaju jedva 5% naroda iza sebe i odlucuju sa 0%, a groze se istih idiotluka kojih i ti, pa ces nakon nekoliko takvih egzibicija doci do adekvatnog odgovora. Barem za sebe. Za ostale verovatno postoje neki drugi odgovori (Prokleta avlija).
jesen jesen 13:45 27.07.2007

Nesto mi Ceca...

...ovde ne lici na sebe..mozda zato sto se prepodobila...
cecas cecas 14:02 27.07.2007

ne strecaj nas

Sto im dade ideju???????
Dosta nam je muke i ovako sa vec odabranim likovima iz mapetove galerije lutaka!
Bez uvrede mapetovcima,nisu to zasluzili
jadac jadac 14:08 27.07.2007

Re: ne strecaj nas

misha tumbas...za sport...stole piksi za omladinu...zika obretkovic za odnose sa javnoscu...
mariopan mariopan 14:22 27.07.2007

Re: ne strecaj nas

Ne mogu da verujem i ne mogu da verujem.

Zezate se?Molim hitan odgovor da li je ovo zezanje pa da bezim odavde kad ne rzumem ili je istina pa da bezim iz Srbije na vreme,sve se ponadala da ce se ljudi opametiti ali JOK.



OOOOOOO UDRI GROME SPALI SRBIJU.
Laudanum Laudanum 14:29 27.07.2007

Beogradonacelnica

A sta fali da gradonacelnik/ca bude nestranacka licnost? Ceco, gradjanko....
Klementina Klementina 14:31 27.07.2007

Najtuznije od svega.....

...je sto bi gomila ljudi bila tako srecna da nam Velika Udovica postane cegagodnacelnica....
Jooooj,pa zamislite samo srecu tih ljudi u momentu zaokruzivanja broja ispred njegog imena. Vrh. Srbije.
cecas cecas 14:52 27.07.2007

Re: Najtuznije od svega.....

Jooooj,pa zamislite samo srecu tih ljudi u momentu zaokruzivanja broja ispred njegog imena.


...sem ako ne zasmetaju sise...
Sto mozda upotpuni srecu i ushicenje

Klementina Klementina 18:34 27.07.2007

Re: Najtuznije od svega.....

:)

Tuzno.
virgo intelecta virgo intelecta 14:35 27.07.2007

Je li,

pa zasto bre vredjas ovoga odozgo?
Ona je tacno ono sto nebeskom narodu treba.
Salu na stranu, ali izgleda da je to ludo vreme dovelo do ozvbiljnog nedostatka ukusa/ideje/mozga.
STRASNO!
majche majche 15:03 27.07.2007

ima nade - nema nade

Taman kad sam pomislila da nakon svih ovih fenomenalnih koncerata i gostovanja da za ovu Srbiju ima nade... opet ce nam mali Veljko s bine pokazivati tri prsta a ostali skandirati "Arkane!" Nemam reci. Znaci - nema nade da ce biti bolje...i dalje ce klinci misliti da je "vrh" slusati Cecu & company. Uzas.
Alexxxx Alexxxx 15:20 27.07.2007

LOLCHINA

Snezana Dakic i njen pratilac sa planete Klingon


hahahaha

fe no me na lno!
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 15:35 27.07.2007

Hajde da ponovim suštinu...

Primer iz Žirorađe je divan. Uskorto će cela Srbija biti Žitorađa jer je to u interesu političko klasi. Zato nbioje slučajno da za istu kandidatkkinju glasa DS i SRS.
Eh, sada ne mogu da se ne prisetim ( a pamtim dugo i uporeno kao Kapi), da je B. Tadić predsednika Srbije i DS-a blagonaklon C. Ražnatovič. Naime, sama Ceca je kazala u jedom intervjuu kako joj se, jeli, B. Tadić lično izvinio za nevolje u Sablji. A nevolje su bile tolike da je ona u svojoj kući krila Đinđićeve ubica, šurovala sa njima, obezbeđivala alibije i još utajivala porez od prodaje igrača. Nisam čuo nikada B. Tadića da je to negirao. Dakle, ja očekujem da će na predsedničkim izborima u kampanji za Tadića nastupiti Ceca i podviknuti umesto "voleni premijer", " voljeni predsednik".
Naravno, za pare iz budžeta. Inače, novokomponovani DS birači Borisa doživljavaju ka "oca nacije" a Cecu kao "majku".
Srbija je većinski isfolirana i kič država i to će voljom većine tako i ostati.
Nevena Nevena 16:59 27.07.2007

Re: Hajde da ponovim suštinu...

Drago Kovacevic

Srbija je većinski isfolirana i kič država i to će voljom većine tako i ostati.


Ceca nacionale bi kao kandidatkinja, sigurna sam, na ''izborima'' imala i podrsku serBI(j)Anskog suda a kao pripadnica posebno zasticene vrste u Srbiji.
bolid1 bolid1 16:57 27.07.2007

Uzas

Evo me u Nemackoj na tri nedelje i ne mogu da verujem sta se desava...DS i Ceca totalno ludo...jos samo da nam Tadic zapeva "Nemoze nam niko nista" i sve super...
Nego sad bas razmisljam, jel da se vracam ili da kao razlog za azil navedem sabansku srbiju...
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 17:27 27.07.2007

Re: Uzas, a logićno..

bolid1
Evo me u Nemackoj na tri nedelje i ne mogu da verujem sta se desava...DS i Ceca totalno ludo...jos samo da nam Tadic zapeva "Nemoze nam niko nista" i sve super...
Nego sad bas razmisljam, jel da se vracam ili da kao razlog za azil navedem sabansku srbiju...

Tadić i Ceca nisu nigde opozitni...To je isti tas na vagi...Deo iste političke klase. Uostalom Tadić je u zvaničnoj koaliciji sa Cecom. Palma, jel tako, čini vladu. Znaći ništa nenormalno u koaliciji Tadić - Ceca. Srpska majka i srpski otac..Kul..o))

andjelija andjelija 17:30 27.07.2007

izvinjavam se

nisam u toku, jel ovaj tekst proizvod duletove maste ili stvarno je predstavnik DS-a?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 17:37 27.07.2007

Re: izvinjavam se

andjelija
nisam u toku, jel ovaj tekst proizvod duletove maste ili stvarno je predstavnik DS-a?

Ti sumnjaš samo onda kad je istina u pitanju.
Da, DS je Cecinu mamu napravio političkom prvakinjom u Žitorađi..I to tako što je to izveo zajedno sa SRS. Znač, SRS i DS su saveznice. Ceca, Toma i Boris su ekipa...kapiši...
Sledeći potez je otvaranje zološkog vrta u Žitorađi....Već ga pravi Vuk Bojović, a vrpcu preseca Tadić....
andjelija andjelija 17:50 27.07.2007

Re: izvinjavam se

Drago Kovacevic

andjelijanisam u toku, jel ovaj tekst proizvod duletove maste ili stvarno je predstavnik DS-a?Ti sumnjaš samo onda kad je istina u pitanju.Da, DS je Cecinu mamu napravio političkom prvakinjom u Žitorađi..I to tako što je to izveo zajedno sa SRS. Znač, SRS i DS su saveznice. Ceca, Toma i Boris su ekipa...kapiši...Sledeći potez je otvaranje zološkog vrta u Žitorađi....Već ga pravi Vuk Bojović, a vrpcu preseca Tadić....



ne sumnjam nego ne znam. nisam procitala nase vesti deset dana. nemam pojma ko je koga i na koji nacin.


meni nije jasna jedna stvar kod naseg naroda....kako vam nece biti jasno da kada su interesi u pitanju, neprijatelji ne postoje. granice ne postoje. interes je zajednicki imenilac za sve i kao takav otpada fenomen postene politicke stranke. to nikad nije niti ce postojati.

mene nervira sto kod nas vlada taj visestranacki idiotski sistem umesto da bude nalik na americki i da bude lakse Narodu da se opredeli. ovako imamo pun q sitnih stranaka koje koce prosperitet idiotskim ponasanjem, u stvari bolje receno retardiranim, posto nam je 3/4 skupsitne stvarno retardirano do bezobrazluka, a i onih krupnih na celu sa okostalim gde u stvari, dugo, jos dugo, ima da nas jebu u mozak.

Dule Nedeljković Dule Nedeljković 18:00 27.07.2007

Re: izvinjavam se

ako nam neko koci bilo sta svojim stranackim ponasanjem to je definitivno DS, oni su danas potpuni patos. Sinoc sam pricao sa dve devojke koje su aktivni clanovi DS-a, one su ocajne. Samo da se sto vise strpa u dzepove, to im je zvezda vodilja. Odvratni su mi, klasicna pozerska gomila. Uvek su novcem kupovali ono sto smo mi imali za dzabe. Nikada nece moci da kupe ono sto ih najvise zulja. A to je da budu gospoda, da budu smekeri, da budu zapamceni po stavu a ne po lazima. Ja mislim da se ti ljudi ne ogledaju, ne vide svoj obris, oni ne postoje. Kao vazduh u Pancevu su. Ne vide se ali se "cuju".
bobo bobo 18:29 27.07.2007

Re: izvinjavam se

Dule Nedeljković
Nikada nece moci da kupe ono sto ih najvise zulja. A to je da budu gospoda, da budu smekeri, da budu zapamceni po stavu a ne po lazima. Ja mislim da se ti ljudi ne ogledaju, ne vide svoj obris, oni ne postoje. Kao vazduh u Pancevu su. Ne vide se ali se "cuju".

e bas to, specijalno mi se povraca od njihovog preterivanja na tome da su smekeri (posebno Tadic i Sutanovac)
wuss is a wuss , nema kampanje i pare koja moze to da promeni.
andjelija andjelija 19:29 27.07.2007

Re: izvinjavam se

eh, i sad kada bih ja vama rekla da je taj javashluk bio za djindjicevog zivota i da ne samo da nije sprecio nego je isto to i on i njegova sestra da su radili?

ali da ne skrecem temu....

kod nas nema zdrave politicke partije. nema i nije bilo, jednostavno i onaj ko hoce posteno da odradi posao biva sputan i najcesce eliminisan.

dule, iskreno, ja nemam problema sa tim da na celu zemlje bude neki opanak dok god je taj covek reformista, prakticar, brz i ide u korist narodu koji ga je izabrao. sto se mene tice moze i da ima samo osnovnu skolu.


Dule Nedeljković Dule Nedeljković 19:49 27.07.2007

Re: izvinjavam se

ma neka bude neko ko nije alav na tudje, ko nije alav na vlast i moc koju ona donosi.
Meni je najsmesnije to sto oni iz DS pokusavaju da glume urbane likove a najstrasnije su seljacine i kulovi. Slazem se da nam treba reformista, prakticar, da treba da radi za narod, ali dok se ne oslobodimo ove neoliberalne posasti tesko cemo prodisati. Mene najvise nervira kvazielitizam kojim nadomescuju nedostatak inteligencije.
Vole kintu tesko cemo ih se osloboditi. Menjace zakone, radice sta hoce, glumice ludilo i ziveti lagodno u svojoj gramzivosti i pohlepi. A glupi su za medalju. Uzas!
andjelija andjelija 21:19 27.07.2007

Re: izvinjavam se

ma nisu oni glupi, mi smo glupi! mi smo glupi! ne podcenjuj gamad, zajebana su to elita.

eli eli 21:47 27.07.2007

Re: izvinjavam se

mi smo glupi,slazem se,ali gledajte na to ovako:ako je tacno da je doticna zavrsila srednu poljoprivrednu odsek -svinjarstvo,onda ce bar u Beogradu gradjani i turisti moci da vide atrakciju "od svinjarke do gradonacelnice"pa tako ce ovi prvopomenuti i da zarade koju kintu.Lepo a?Bulimicne devojcice ce imati jos veci polet da podrazavaju svog idola sto znaci da ce veliki broj kriminalaca da se razmnozi i tako imacemo jedan veliki usvinjeni Beo Grad.Tako ce politicka elita moci da se dici.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:14 27.07.2007

Re: izvinjavam se

eh, i sad kada bih ja vama rekla da je taj javashluk bio za djindjicevog zivota i da ne samo da nije sprecio nego je isto to i on i njegova sestra da su radili?

Jel moze pojasnjenje ovoga?
bobo bobo 22:30 27.07.2007

Re: izvinjavam se

eli
"od svinjarke do gradonacelnice"

ili tzv. SERBIAN DREAM
antioksidant antioksidant 22:30 27.07.2007

Re: izvinjavam se

hoochie coochie man
eh, i sad kada bih ja vama rekla da je taj javashluk bio za djindjicevog zivota i da ne samo da nije sprecio nego je isto to i on i njegova sestra da su radili? Jel moze pojasnjenje ovoga?

ma pusti - vidis da je umorna
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:35 27.07.2007

Re: izvinjavam se

Ma ovo je ozbiljno, posebno za sestru, zena se na bavi politikom i niko nema prava da nju neko upetljva u ovo. Djindjic (Zoran) se bavio i svako moze da ima sud o njemu . Moral i inteligencija je druga prica. Da ovo nema veze sa mozgom znam iz prve ruke. Voleo bih da se javi andjelija da ovo raspravimo.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:47 27.07.2007

Re: izvinjavam se

A i Dule! Ovo je trebao da brise! Ili ako moze da brise delove komentara da izbrise ovo o sestri!
andjelija andjelija 23:42 27.07.2007

Re: izvinjavam se

hoochie coochie man
A i Dule! Ovo je trebao da brise! Ili ako moze da brise delove komentara da izbrise ovo o sestri!



nemoj da se palis previse....ali bih da ukazem da svetinje u nasoj politici nema. ni oko nje. sta, kako, kada itd....svi muljaju, veze, prijatelji, donatori, ... hteo ti ili ne. sve moze da se sredi baki sine otprilike.

sto se mene tice brisite.

hoochie coochie man hoochie coochie man 23:51 27.07.2007

Re: izvinjavam se

Pa da li si ti normalna? Pali bre po Cedi, Tadicu, Tomi, Kostunici.....i kome god hoces, zivi su, mogu da se brane, a i bave se politikom. Pali i po Djindjicu ako ti moral dopusta. A gde nadje zenu koja veze sa tim nema i uz to ama bas nista ne mozes da joj prigovoris.
Razmisli malo!
andjelija andjelija 23:56 27.07.2007

Re: izvinjavam se

ja sam mozda nenormalna.
andjelija andjelija 23:59 27.07.2007

Re: izvinjavam se

hocu reci neNormalna

pardon


neMoralna
AlexDunja AlexDunja 00:01 28.07.2007

Re: izvinjavam se

e pa andjo, jesi
vojvodina vojvodina 18:34 27.07.2007

-

Svaka cast Dule na tekstu, ali molim te ne trpaj sve nabrojane i pobrojane sa Djuletom u isti kosh! Nije lepo, a i covek je bio jedan od retkih koji je doprineo da ostanem(o) normalni tijekom devedesetih... svojom muzikom, naravno.
Dule Nedeljković Dule Nedeljković 18:42 27.07.2007

Re: -

Djule je moj drug, medjutim malo preteruje sa pojavljivanjem u svakoj prilici. Voli da se slika:)
zana zana 19:15 27.07.2007

Re: -

haha, Djule i muzika? Cemu li je taj doprineo? Onaj lazni Bono Vox? Pa ovo je koma!
gaus gaus 20:08 27.07.2007

Re: -

haha, Djule i muzika? Cemu li je taj doprineo? Onaj lazni Bono Vox? Pa ovo je koma!

Nije Djule lazni Bono, on je (sto malo ko zna) original. Lazni Bono se krije u na Parc Av. u NYC, posecuje Busha i zenu mu, bori se za mir u svetu i podjebava crnce po Afriki....
vojvodina vojvodina 19:56 27.07.2007

-

Slazem se. Sto se tice podsmeha Djuletovoj muzici... cvrsto verujem da je njegov bend jedini preostao koji svira muziku koja treba da se svira, cist, pravi rok, sa primesama, ostali velikani su se ili povukli, ili ne sjaje vise kao nekada... no, to nije vazno, ja sam mislio na devedesete, na svu podrsku koju je Djule davao (jedan od retkih!) nama demonstrantima, na sve ono sto je uradio da se bolje osecamo tada, kada je sve tako bilo u qrcu (bar za mene, nije ni sada bolje, ali me niko, bar za sada, ne vija da idem na front!) na sve ono sto je uradio da nas "Pink" & co. ne poklope bas 120%, na retko dobroj zivoj svirci (potpisujem najbolji koncert bend kod nas!)... Nema veze, ja njihovu muziku volim i mislim da bi nam bolje bilo kada bi bilo vise njih kao Djule.
Hemičarka Hemičarka 20:02 27.07.2007

Srpska majka

Ceca srpska majka:


cecas cecas 21:33 27.07.2007

Re: Srpska majka

TESNOOOO MI GA SKROJI ,NANE!
AL NAM GA SPAKOVASE!



Tekunica Tekunica 23:13 27.07.2007

Znaci...Vucic

Kako ocigledno niko nece podrzati Cecu...onda da se talasa za Vucica.
Eto .
Problem resen.
Tarkovski Tarkovski 00:51 28.07.2007

Logika

Logika je potpuno opravdana - te temeljno utemeljeno fundirana (cilj uvek opravdava svaku laz i sredstva, narocito ako je urbano-foliransko-deplasirana):
Cecina majka izglasana potpresednicom opstine Zitoradja =

= Jos jedna podla namera manekena Demokratske Stranake = Sledece je Ceca gradonacelnica Beograda = Zabrana da nam sviraju Rolingstones-i = zabrana reci "urbano" i svega divnog naseg smogovitog = necemo moci da se divimo apsoluno svemu sto nam dolazi sa Zapada = opet te mracne snage koje hoce da nam uniste nase cedo Cedu = Povratak u kameno doba ili barem Arkana i Milosevica na dva konja vrana

Inace, evo vesti cisto da ljudi imaju barem neke cinjenice:
http://www.pressonline.co.yu/vest.jsp?id=16672
hoochie coochie man hoochie coochie man 01:25 28.07.2007

Re: Logika

Cecina majka


A moze li ovako:
Cecina majka
babic babic 01:39 28.07.2007

Re: Logika

Demokratska Stranka je podrskom Cecinoj majci da postane gradonacelnica Zitoradje

Kako Žitorađa može da ima gradonačelnika?Gradonačelnika mogu imati samo gradovi,njih nekoliko u Srbiji,a ne neko selo koje je slučajno imalo sreće da bude sedište opštine.

Mungos Mungos 03:32 28.07.2007

Jaoj, Dule, samo te...

... citam i (pokusavam da) razmisljam....
A zar je bitno ko ce biti kandidat za gradskog oca/majku/brata/sestru iz demokratsko-"demokratskih" redova? Ko god da je - isto je! Zato mislim da je Ceca cak odlican izbor:, ako nista, a ono bar gradjani/ke mogu da uzivaju u vuzelnom efektu gradonacelnikovanja. Ceca je jedina od svih kandidata koji moze vazda da se otvoreno i vrlo argumentovano pohvali svojim kapacitetom, na ponos em rados' (narocito muskog dela) nacije & bratskih naroda i narodnosti!
Te, nemoj Glavonja da si tak'a kukavica!:)

Mungos, The .........

"Plankton mi je drag, ali mi je ribica draza"! (Delfin & kit)
Tanjučka Tanjučka 05:17 28.07.2007

Ah,odlučite sad

Kada bi Ceca povadila sa ( iz ) sebe ono što je ugradila Vučić bi bio lepši.Ili, može i ovako : ako je merilo lepota Srbija ima prirodno-prirodno lepih žena koje su pri tome izuzetno pametne . Ali ko još danas u ovoj zemlji ceni prirono i pametno.Daaaaaj brateeee silikona ako može i u mozak.Što više, to bolje. Da bidne silikonski- prirodno.
Gipsy king Gipsy king 06:37 28.07.2007

Vrlo ozbiljno

Kada iz prljavog i primitivnog Bangladesha procitam ovakvu vest, zapitam se da li domorodci sa 40$ mesecno liseni bilo kakve nade da ce biti bolje, zive srecnije nego civilizovani i pametni ljudi u Srbiji?
Da li je problem u kratkom pamcenju ili kratkoj pameti?
miraki miraki 21:46 29.07.2007

Re: Vrlo ozbiljno

Nije trebalo da pominjes Banglades, dade ovima ovde super slagvort. Sto se tice problema-nije ni kratko pamcenje ni kratka pamet vec u cinjenici, po onoj staroj srpskoj:" Kada fukara progovori, pametan zacuti".
Doctor Wu Doctor Wu 08:41 28.07.2007

Čudo jedno,

taj youtube...
Svetlana S. Svetlana S. 16:53 28.07.2007

Re: Čudo jedno,

youtube je izazvao salto mortale? :)))
Doctor Wu Doctor Wu 17:20 28.07.2007

Aha, a sve ono u fazonu

'ajmo drugari, samo veselo. Dazed & confused, stiklice, sandalice, smehotres. Pa, kako da ne dodjes na Blog- ovo mu dodje k'o neki srpski sitcom na internetu, :)))))).
bocabole bocabole 11:00 28.07.2007

NEMA SANSE -OVO JE PATKA



POD NJENIM NOGAMA U TAKTU NJENE PESME NJIHALI SU SE >U DIREKTNOM PRENOSU NACIONALNE TV
-POGLAVICA *GLUVO UVO*
-POGLAVICA * ORAC DRUMOVA*

A DOTICNI POGLAVICA *3 DI N mladji* ISTU ZDUSNO BRANI .

ako je DS ovo smislio , onda je i SRBIJA procvetala za vreme POGLAVICE 3 din.

. a podrska onog sto izvadi BUDALU i posta slavan u medijima govori samo o tome da je pozadina svega
sama po sebi smrdljiva.
noboole noboole 13:41 28.07.2007

Imamo premalo faca

U tome je stvar. Zato jedna ista moze da bude proizvedena u "srpsku madonu" , da bude nevina seljancica i peva pesme o Beogradu, da bude konsilijeri najvecim gangsterima, a da u obicnom narodu bude shvacena kao mucenica jedna. Tako da dolazimo u jedu skroz shizo situaciju.
wolwerine wolwerine 16:01 28.07.2007

Re: Imamo premalo faca

ma ceca je sva u like a virgin fazonu... :)))
a nasa politicka situacija samo ukazuje da je nas politicki vrh zreo za mentalnu bolnicu...
cecas cecas 16:10 28.07.2007

Re: Imamo premalo faca

Nemoj reci da bi bila dobra inspiracija za neki holivudski film?! Kao ono "KUMA 1,2,3..."Ima tu materijala ,nije da nema.Gospodja R. ima bogatu biografiju kojom je pokrila sve segmente drustva-OD PASNJAKA DO BEOGRADSKOG VRUCEG ASFALTA!
Jelena Jelena 20:42 28.07.2007

Bravo Dule!!!

Bravo Dule majstore!!! Ovo je toliko tacno i istovremeno tuzno da od Svetog Ilije nismo nista ni zasluzili do ognja i sumpora. Ili to behu Sodoma i Gomora i nedostatak dovoljnog broja pravednika....
Tarkovski Tarkovski 21:41 28.07.2007

Re: Bravo Dule!!!

Oni koji bi da prze preko Ilije Gromovnika nek voluntiraju svoje genijalne urbane velicine za przenje prvo pa cemo onda Srbi i ostali gradjani Srbija da vide sta posle. Ako slucajno Srbija, neki Srbi i nesto nije po njihovoj meri onda przi, unistavaj...

Ako neko trazi deo teritorije - na tacnu, pa sve smeseci se. Ako je i moranje, da li to znaci mora jos i dzabe i uz ponizavanje.

Przi, gazi, debelo preuvelicaj i slazi.

Jos jednom - vest nema veze Ceca sa ovim tekstom iako ogrmonu ikonu postavise. Njena majka je zamenik gradnocelnika u Zitoradji. Kakva je ona, sta je ona, normalno nije bitno za njih. Leva opcija po revolucionarnom principu se obracunavala grupno, porodicno pa uza zid rafalno.
Jelena Jelena 21:54 28.07.2007

Re: Bravo Dule!!!

Tarkovski, hajde jos jednom. Nista nisam razumela.
Tarkovski Tarkovski 22:07 28.07.2007

Re: Bravo Dule!!!

Mozda je neshvatanje posledica aplaudiranja. A mozda i uzrok. A mozda i oba. Ali verujem ja da ces ti shvatiti.
Jelena Jelena 22:11 28.07.2007

Re: Bravo Dule!!!

Ti zivis u Rusiji?
ivana23 ivana23 00:28 29.07.2007

Re: Bravo Dule!!!

Tarkovski
Mozda je neshvatanje posledica aplaudiranja. A mozda i uzrok. A mozda i oba. Ali verujem ja da ces ti shvatiti.


Problem nije u aplauzu, vec u pravopisu i gramatici.
Tarkovski Tarkovski 02:43 29.07.2007

Re: Bravo Dule!!!

Problem nije u aplauzu, vec u pravopisu i gramatici.


To uvek nekako bude zadnji argument kada vise nema pravih.

/NRN
miraki miraki 21:40 29.07.2007

ceca gradonacelnica

Sasvim mi je jasno kako visoke temperature mogu da uticu na coveka, ali je ovo bas preterano, pa neka je i u Srbiji!!!
Kao htela bih da nesto pametno napisem, ali mi je tema uzasna, pa odustajem. Da, morala sam makar i ovoliko!
Samo se nadam da nece praviti bilborde...
Shumar Shumar 07:12 30.07.2007

Umro bre Prele

Umro Dušan Prelević - Prele

Muzičar, publicista i pisac Dušan Prelević-Prele preminuo je u Beogradu posle duže bolesti u 59-oj godini, preneli su večeras beogradski mediji

Prelević je muzičku karijeru počeo 1965. godine, bio je član Korni grupe, a potom je nastupao i kao solista u zemlji i inostranstvu.

Snimio je nekoliko ploča, a ostao je zapamćen i po pojavljivanju u kultnoj predstavi "Kosa" u beogradskom Ateljeu 212 1968. godine.

Poslednje tri decenije, objavljivao je priče i eseje u NIN-u, Književnim novinama, Dugi, Kuriru i drugim listovima, a napisao je i tri knjige pripovedaka.

Autor je scenarija za film "Poslednji krug u Monci".

Kremacija posmrtnih ostataka Dušana Prelevića obaviće se u sredu, 1. avgusta u 14.30 časova na Novom groblju u Beogradu.
Shumar Shumar 07:18 30.07.2007

a i ovo bi moglo da te zanima

Dax Dax 11:37 30.07.2007

Ceca

sunnyday sunnyday 12:46 30.07.2007

bez cudjenja

Stvarno nisam iznenadjena.Kockice se fenomenalno slazu.Jos samo ona nije bila kandidat za gradonacelnicu.A, znate kako to kod nas ide:.daj da glasamo samo da Vucic ne bude i slicno.
Nisma ja za to da mladi Vucic bude, mada...
Sve cesce cujemo gospodju Vucic u jutarnjem dnevniku TV PInk.Pazite i to nesto znaci.Do sada je samo uedjivala dnevnik, ali sada je ti glas, a uskoro i lik i stas.A sto ne bi moglo,zvala se nekad popularna emisija upravo Pink televizije.
Za Cecu ce glasati i mlado i staro.Svi je poznaju,svidja im se novo poprsje stiglo iz Holandije(ili tako neke napredne zemlje),Velja je uz nju,ostali "narodnjaci" partije takodje, majka,uzorna zena,pa sto ne bi moglo.
A mi zajedljivi, besni, stalno nam nesto fali,nama ostaje da hukcemo, da govorimo C,c,c, zar je moguce...E,pa moguce je jer mi volemo da jedemo supu nedeljom u podne, a glasace neki drugi.Zato imamo Maju,Velju, Cecu,Lidiju,Tomu,to smo mi.Sve to smo mi izabrali da se supa ne bi oladila,mi smo je kusali i srkali.
Slatka mala izvrnuta torta Slatka mala izvrnuta torta 10:12 16.08.2007

he, he...nasmejasmo se...

ja sam sto bi statisticari reklil "tvrdo jezgro" glasaca DS-a...mnogim glupostima nisu uspeli da me odbiju od sebe, ali ovaj nonsens bi lako od mene pretvorio pravog radikala...nemojte pogresno da me razumete, ali drazi mi je vucic od cece! ideja je suluda...sala je uspela, ali nikako da se otrgnem pomisli o tome da li je dule originalni tvorac ove ideje ili neke male mudre glavice u DS-u stvarno razmisljaju na slicnu temu...
nego, STO SKRECEMO SA TEME - VISE ME ZANIMA TAJ TIM STILISTA...KO JE DIRIGENT?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana