Konfuzija

jaksa scekic RSS / 12.11.2008. u 16:48

 

Napomena:Za manje od 24 casa oba klipa sa Youtuba su "povucena".

Rec je o tucama maloletnika u nekoj od skola u Negotinu, a jedna od njih je zapoceta iz krajnje bizarnih razloga.

Ostavicu "mrtav" link na Blogu i "nista" je ponekad stav.

 

1.U Negotinu

 

 

Zahvaljujuci jednom od Blogera dobio sam link za jos jedan incident ucenika skole u Negotinu.Ovo je vec ozbiljno

 

 

Posle ova dva klipa,sve ostalo je  "Whiter shade of pale"

 

2. U Srbiji najgledanija emisija "Kursadzije"

3.PUPS preti padom vlade ako penzioneri ne dobiju 10 posto i posle svih upozorenja da ce 2009 biti jako teska

4. U Skupstini pricaju o svemu i svacemo ali ne i o temama zbog kojih su tamo.Da cak sede i dzabe bilo bi greota.

5. U Srbiji 3 milona evra ode u dim (toliko se izduva cigareta dnevno)

6. Obraz demontracije protiv Amfilohija moto  :"Stazom Svetosavlja, a ne Vatikanizma" i da "Ne uvodite jeretike u crkvu"

7. "Delta" otvara centar za prodaju automobila BMW i "Mini" kad auto indistrija u citavom svetu ide u rikverc

8. Slovenci uče radnike iz Bosne kako da se ponašaju. „Imajte na umu da stanujete u urbanoj okolini i da ne možete da dozvolite sebi takvo ponašanje. Naše komšije su visokoobrazovane osobe i takve postupke neće još dugo tolerisati", navodi se u saopštenju menadžementa firme Verad koje je potpisao predstavnik firme Marko Čerkez.

9.Putin se vraca za predsednika.Tako mu je lepse prica se

Ostalo dodajte sami, ja vise nemam zivaca :)))), a kad ih nadjem dodavacu u hodu

 10.Svi "reality show" koji su na malom ekranu.

11. Kada sam pročitao nalaz američkog stručnjaka ostajem pri zaključku mom i saradnika - kaže istražni sudija Vuk Tufegdžić. - Vojnike niko nije ubio, nema treće osobe, već da je jedan pucao u drugog, pa onda u sebe

Svakog casa napredujemo.u svakom pogledu ..evo jos

12. Vlada Srbije trebalo bi na sutrašnjoj sednici da razmotri predloge o imenovanju Ljiljane Smajlović za ambasadora u Kanadi, Dušana Batakovića za ambasadora u Francuskoj i Ive Viskovića za ambasadora u Nemačkoj, saznaje danas FoNet u dobro obaveštenim izvorima u Beogradu

 

.


 

 

 

 



Komentari (170)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Brooklyn Brooklyn 17:00 12.11.2008

*

5. U Srbiji 3 milona evra ode u dim (toliko se izduva cigareta dnevno)

to je oko 2.7% GDP-ja. zna li neko koliko izdvajamo za obrazovanje? tj, koliko % GDP-ja izdvajamo na psihoaktivne supstance (cigarete, alkohol, bensedin) zajedno?
dusanj92 dusanj92 17:48 12.11.2008

Re: *

3 milona evra ode u dim

Nije bre u dim nego u promet. Zar nisu to privatne pare koje ljudi mogu da potrose po svom izboru. Zamisli da su ih stavili u banku ili slamaricu. To znaci da tri miliona nebi bili u obrtu i da mnogi ljudi ne bi na kraju meseca primili plate. U to se ubrajaju svi u lancu koji unazad ide od prodavacice, pa vlasnika prodavnice i njegovih knjigovodja, pa sofer koji je doterao robu u prodavnicu, svi vezani za benzin koji je kamion potrosio, onda mnogi radnici koji rade u proizvodnji cigareta, i na kraju drzava koja uzima porez i trosi ga na skole, izgradnju puteva ..... Svaka cigareta doprinosi prihodu stotinu porodica. Znaci sto se vise pusi veca korist za sve. A da pusenje nije zdravo svi znamo, ipak to je slobodan izbor pojedinca.

Zasto moje pare imaju bolju namenu ako treba da se hrane gladna deca Bijafre, a ne domace stanovnistvo.

Covek u belom Covek u belom 20:00 12.11.2008

Re: *

Brooklyn
5. U Srbiji 3 milona evra ode u dim (toliko se izduva cigareta dnevno)

to je oko 2.7% GDP-ja. zna li neko koliko izdvajamo za obrazovanje? tj, koliko % GDP-ja izdvajamo na psihoaktivne supstance (cigarete, alkohol, bensedin) zajedno?
Pa nije nam GDP samo 40.5 milijardi evra, vec nesto veci - 60.5 milijardi. Mada svejedno ova brojka izgleda frapantno.
U tekstu u blicu kazu da je to 73 miliona cigareta dnevno iliti 3.65 miliona paklica, sto bi znacilo da skoro 50% od ukupnog broja stanovnika Srbije dnevno popusi po jednu paklicu. Sto mozda ne izgleda previse naduvano.
E sad ako se recimo pogleda ova vest gde kada se preracuna ispada da se dnevno popusi manje od 40k paklica, covek ne moze, a da se ne zapita, gde nastade razlika od 2 reda velicine i kako ljudi uopste mogu da objavljuju olako toliko kontradiktorne podatke.
I tekst u Blicu obiluje nelogicnostima, recimo ispada da prosecna paklica koja se pusi kosta 70 dinara, sto je cena maltene najjeftinije paklice. Najsmesnije u tekstu je sto kazu da se godisnje potrosi 1800 miliona evra na cigarete!????

Znaci na b92 ne znaju uopste da procenjuju, a u Blicu na znaju da pomnoze 2 broja...

Inace, evo laicke procene, u Srbiji pusi oko 34% odraslog stanovnistva, sto ce reci nekih 2.4 miliona. Tesko je reci koliko cigareta popusi prosecan pusac dnevno, ali za ocekivati je da ta brojka bude manja od 1 paklice.
Recimo neka je 15 cigareta, dakle dolazimo do brojke od oko 35 miliona cigareta dnevno, sto mu dodje 1% GDPa.
Doctor Wu Doctor Wu 21:34 12.11.2008

Re: *

Da, milijarda evra (nekad dolara) godišnje je cifra koja mi se čini sasvim mogućom da je vrteo mali Milošević. I stvarno, više od svega o vrednosnim stavovima srpskog društva govori verovatna činjenica da na raznorazne droge, duvan i alkohol verovatno ode i do 3 milijarde evra godišnje (1 evro po glavi dnevno). 5% BDP-a. Pusto meraklijsko...
Brooklyn Brooklyn 21:42 12.11.2008

Re: *

Pa nije nam GDP samo 40.5 milijardi evra, vec nesto veci - 60.5 milijardi.

ja ovde nasla 41. naravno, nije adekvatno da gledas PPP, nego tekuce dolare.
Brooklyn Brooklyn 21:44 12.11.2008

Re: *

Da, milijarda evra (nekad dolara) godišnje je cifra koja mi se čini sasvim mogućom da je vrteo mali Milošević.

to je ono najgore. sto su dobri gradjani srbije izdrzavali milosevicev rezim i omogucavali bogacenje njegovim cronijima i ratnim zlocincima. bas pusto meraklijsko...

(pri cemu, narvno da se slazem da svako ima pravo da trosi svoje pare na sta hoce, nije mi uopste bilapoenta da nema)
Ozren Tosic Ozren Tosic 13:54 14.11.2008

Re: *

Greska "Dusanj92-a" je u pocetnoj postavci:

(1) u Srbiji nema para za drzanje u slamarici ili na banci, ljudi se zaduzuju, uzimaju kredite za svakodnevnu potrosnju ukljucujuci i duvan,

(2) ukoliko se pare ne potrose za duvan, stavljaju se u neki drugi promet u nekoj drugoj industriji koja takoder ima lanac ishrane koji je "Dusanj92" tako lepo opisao, pa argument "da nema duvanske industrije mnogi ljudi ne bi imali posao" ne stoji vec bi se zaposlili u nekoj drugj industriji na koju se trose te iste pare. Cinjenica je da treba vremena da se ugasi divanska industrija, i da se nacionalne investicije prebace u neku zdraviju (u medicinskom i ekonomskom smislu) industriju, nacinom na koji se gasi ta industrija u bogatijim zemljama, a to je kod nas jos uvek daleko jer "cega se pametan stidi time se budala hvali" (pogledaj http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2008&mm=11&dd=13&nav_category=9&nav_id=328585) - ovo bi u nekoj civilizovanijoj (citaj: obavestenoj) sredini znacilo odlazak sa politicke scene. Djelic je oduvek bio "pragmatican", ali to je neminovnost bavljenja politikom i prioriteta koji su fokusirani na kratkorocne ciljeve kao sto je to slucaj u nerazvijenim i/ili tranzicionim zemljama. Svetska ekonomska kriza ce verovatno da pogoduje duvanskoj industriji i u tom pogledu, jer kriza uglavnom smanjuje sposobnost da se planira na duze staze vec se gasi vatra, a duvanska industrija moze da se podrzava javno samo u smislu kratkorocne ekonnmske dobiti. Ove teme su jako lepo obradjene na www.who.org i www.worldbank.org

(3) pusenjem se bave najsiromasnjij delovi stanovnistva (donji ekonomski kvintali populacije) tako da to nije neki visak vrednosti koji bi lezao neiskoriscen vec, naprotiv, pusaci uzimaju sredstva direktno od kvaliteta svog zivota. Sa druge strane ta ista kolicina para koju najsiromasniji daju za duvan u duvanskoj industriji se ne rasporedjuje pravicno vec se visak vrednosti u vecoj meri zadrzava u gornjem kvintalu (citaj investitori, menadzeri, bogatiji sloj stanovnistva) te, u makroeknomskom smislu, te pare nisu efikasno iskoriscene jer siromasni, u proseku, umesto da ih iskoristavaju za poboljsanje svog kvaliteta zivota, daju jedan deo svojih sredstava bogatijima od sebe. To je slucaj i u drugim industrijama ali duvanska industrija dodaje jos i teret velikog morbiditeta i mortaliteta te posledicnog gubitka efikasnosti i raspolozivosti radne populacije. Razlika je da su duvanski narkokarteli za razliku od kokainskih i heroinskih, legalizovani te se visak vrednosti kroz poreze deli sa drzavom/drustvom ali ta korist ne prevazilazi stetu gubitka zivota, troskova za zdravstvenu zastitu, koju nanosi svojom toksicnoscu

(4) pravom na odluku i slobodom je duvanska industrija dugo vremena zamajavala (i jos uvek to radi) u neobavestenim sredinama, narocito mladju populaciju, koja po prirodi zeli da se osamostali i odvoji od roditeljskog nadzora. Tu bi verovatno mogle da se povuku i neke paralele sa buntovnickim pusenjem u diktatorskim rezimima ali to vec nije moja oblast.

Poslednja recenica "Dusanj92-a" je kosmopolitska, i mogao bi da se slozim sa njom, specijalno iz ugla "Dusanj92-a" koji ne zivi ni u Bijafri ni u Srbiji tako da mu je rezonovanje utilitaristicko u smislu ko je vise ugrozen njemu cu dati jer mi nije komsija i ne skace na moju sofersajbnu dok cekam na semaforu. Ja sam sebican pa mi se daju pare za one sa kojima zivim. Zato i placam porez.
dusanj92 dusanj92 17:53 14.11.2008

Re: *

Ozrene ti mora da si politicar, jer ti je ovaj komentar tipican za takve. Ako nisi politar razmisli o tome jer imas dobru perspektivu.

Prvo izmenios moje reci i onda ih analiziras. Primer: ja nigde nisam rekao da "u Srbiji nema para za drzanje u slamarici ..."

Sve ostalo vidi se da ti je glavna vodilja ideja da ti znas bolje (a i drzava) sta pojedinac moze da uradi sa svojom imovinom i parama.

Zatim zavrsavas deljenjem etiketa sto je tipicno za ljude koji su bez argumenata i u podsvesti znaju da nisu u pravu.

Zelim ti puno uspeha na sledecim izborima, pa kad budes izabran za nesto mozed da pocnes zakonsku borbu protiv pusenja.
Ozren Tosic Ozren Tosic 00:36 15.11.2008

Re: *

Ja sam rekao da u Srbiji nema para za drzanje u slamarici (uglavnom), a ne ti, pa samim time ne stoji da iskrivljujem ono sto si napisao. Drugo, ne razumem na koju etiketu mislis. Kosmopolita? To nije etiketa vec moje opredeljenje, a ono za Bijafru i domace stanovnistvo mi se bas svidelo. Steta. Za ostatak tvoga odgovora nemam komentar jer nema veze sa argumentima na koje sam ocekivao da ces razlozno da odgovoris.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 17:04 12.11.2008

istok-jugoistok

Meni se svideo ovaj konceptualizam iz Negotina

da dodam:
linija 74

jesen92 jesen92 17:17 12.11.2008

Re: istok-jugoistok

..sta li ovaj cita tako vazno.?..a nesto i pise , nije valjda da popunjava ukrstene reci...:)...kakav sofer!!! nadam se da su putnici stigli gde su posli....
JJ Beba JJ Beba 17:49 12.11.2008

Re: istok-jugoistok

sta li ovaj cita tako vazno.?.

on se ne brine za sigurnsot...
okačio čovek krst o retrovizor. ima direktnu vezu sa bogom
jesen92 jesen92 19:23 12.11.2008

Re: istok-jugoistok

okačio čovek krst o retrovizor. ima direktnu vezu sa bogom
....:)) sto kaze milutinM ponekad, idi bre u persun , gde se seti....pa ja vidim on mrtav ladan kao da ima automatskogvozaca koji ga odmenjuje po potrebi...videh i krst da landara na promaji ali se ne setih da je tu kvaka...
JJ Beba JJ Beba 19:33 12.11.2008

Re: istok-jugoistok

jesen92
okačio čovek krst o retrovizor. ima direktnu vezu sa bogom
....:)) sto kaze milutinM ponekad, idi bre u persun , gde se seti....pa ja vidim on mrtav ladan kao da ima automatskogvozaca koji ga odmenjuje po potrebi...videh i krst da landara na promaji ali se ne setih da je tu kvaka...

pa da, kul je načisto
ležeran, siguran..
ruza26 ruza26 21:38 12.11.2008

Re: istok-jugoistok

Ma resava covek ukrstene reci...
ivana23 ivana23 21:43 12.11.2008

„Sudoku vozač“ još u junu dobio otkaz

Bas se i ne prate vesti...




Dragan Živanović, do sada misteriozni vozač gradskog autobusa koji je uhvaćen „okom“ kamere jednog od putnika u autobusu na liniji 74, dobio je otkaz pre nekoliko meseci, a bio je zaposlen u privatnom gradskom prevozniku „Veolija”, kaže za „Blic“ Željko Đukanović, direktor Direkcije za javni prevoz.


Izvor
drug.clan drug.clan 17:06 12.11.2008

i sire

nesto mi se cini da ni ostatak sveta ne stoji mnogo bolje i da sve ide nadole, zao mi je samo sto se svetskim trendovima priblizavamo samo u silaznom delu putanje
dolybell92 dolybell92 17:08 12.11.2008

Re: i sire

drug.clan
nesto mi se cini da ni ostatak sveta ne stoji mnogo bolje i da sve ide nadole, zao mi je samo sto se svetskim trendovima priblizavamo samo u silaznom delu putanje


svetski trendovi se približavaju nama - koliko ja razumem geografiju...
a uostalom nije ni čudo ... stalno idu napred a nemaju pojma
šta ih čeka kad stignu...
dangubas dangubas 17:31 12.11.2008

Re: i sire

dolybell92

drug.clannesto mi se cini da ni ostatak sveta ne stoji mnogo bolje i da sve ide nadole, zao mi je samo sto se svetskim trendovima priblizavamo samo u silaznom delu putanjesvetski trendovi se približavaju nama - koliko ja razumem geografiju...a uostalom nije ni čudo ... stalno idu napred a nemaju pojma šta ih čeka kad stignu...


jesen92 jesen92 17:08 12.11.2008

za sve ima..

..samo za penzionere nema...tih 10% ce da upropasti sve uspehe vlade..ako krkobabic obori vladu svaku mu cast....ma muka je i meni pa ne znam ni sta da komentarisem...
Dr M Dr M 17:26 12.11.2008

Re: za sve ima..

..ako krkobabic obori vladu svaku mu cast....


Za to je , dosada, bio zaduzen Dinkic.
Da li ovo znaci da Dinkic ide u penziju, da Krk..postaje perspektivni kadar?
dangubas dangubas 17:34 12.11.2008

Re: za sve ima..

jesen92
..samo za penzionere nema...tih 10% ce da upropasti sve uspehe vlade..ako krkobabic obori vladu svaku mu cast....ma muka je i meni pa ne znam ni sta da komentarisem...


mirelarado mirelarado 19:25 12.11.2008

Re: za sve ima..

Da li ovo znaci da Dinkic ide u penziju, da Krk..postaje perspektivni kadar?


Možda umesto Krk-baba postane Krk-vlada?
Mada, sumnjam...

Na osnovu ovog spiska kao slike stanja u Srbijici, kao metafora pada mi na pamet jedino - papazjanija, i to pretežno gorkog ukusa.
jesen92 jesen92 20:15 12.11.2008

Re: za sve ima..

Da li ovo znaci da Dinkic ide u penziju, da Krk..postaje perspektivni kadar?
.......ko sa djavolom tikve sadi obiju mu se o glavu...Pored toga, dinkic je dosta radio za "nasu stvar"....sad je red da to radi neko drugi ..a ko ce drugi nego perspektivni koalicioni partner...


jesen92 jesen92 20:17 12.11.2008

Re: za sve ima..

..kadar koji ce da spase srbiju...krkobabic najaktivniji..:)
Don Salieri Don Salieri 17:11 12.11.2008

Konfuzija

1.U Negotinu

U istom stilu, predgradje Nisa.
maksa83 maksa83 19:41 12.11.2008

Re: Konfuzija

Don Salieri
1.U Negotinu U istom stilu, predgradje Nisa.


Šta 'oćete, i Kimbo je tako počeo. A vidi ga sada.

Crna baba je iznenadila onim backhandom i ima zajeban aperkat, ali plava je bolja u klinču, i rekao bih ima agilniji rad nogu. Kladio bih se na plavu enitajm.
man ray loves me man ray loves me 17:11 12.11.2008

and ...

1. youtube - odbijam da kliknem i da odgledam.
2 kursadzije - gledala sam jednu epizodu. najvise me sokiralo propagiranje stereotipa o albancima i slovencima kao u najgorim danima 'audicije'. treba neko da im kaze da vise nismo ista drzava.
3. poops - ...
4. skupstina - and the news is? sta bi sa pasosima?
5. cigarete - what's it to you? ljudska prava.
6. obraz vs amfilohije - news of the day! oni su jedni protiv drugih? fenomenalno. sto kaze radovan - najbolje je njih protiv njih!
7. delta i mini - what's it to you? ako oni smatraju da im se isplati....
8. slovenci i bosanci - vest nije kompletna dok ne saznamo koji su postupci u pitanju.
9. putin - super pesmu su mu napravili bas na tu temu :
.
jaksa scekic jaksa scekic 17:16 12.11.2008

Re: and ...

broj 8

iskali ste dobili ste:

Menadžment građevinske firme Vegrad iz slovenačkog Velenja upozorio je svoje građevinske radnike, poreklom iz BiH, da moraju da „prilagode svoje ponašanje okolini u kojoj rade u Sloveniji“. Kako prenosi sajt Seebiz, radnici su upozoreni da se nalaze u sredini „koja ima veći nivo kulture“, zbog čega ne bi smeli da bacaju smeće u svom radničkom naselju ili da uriniraju gde god im se prohte.

„Imajte na umu da stanujete u urbanoj okolini i da ne možete da dozvolite sebi takvo ponašanje. Naše komšije su visokoobrazovane osobe i takve postupke neće još dugo tolerisati“, navodi se u saopštenju menadžementa firme Verad koje je potpisao predstavnik firme Marko Čerkez.
U javnosti se brzo digla prašina zbog ovog postupka menadžmenta, a Čerkez kaže da su radnicima samo savetovali kako bi trebalo da se ponašaju.
On je dodao da će kazniti osobu koja je o svemu obavestila medije. Povređeni radnici su, s druge strane, poručili "da su svi završili srednju školu i da su tamo naučili pravila ponašanja



man ray loves me man ray loves me 17:21 12.11.2008

Re: and ...

daklem
bacaju smeće u svom radničkom naselju ili uriniraju gde god im se prohte.
meni je ovo jedina relevantna informacija iz cele vesti. da sam na mestu tog managementa, svakako im ne bih saopstila poruku na ovako kretenski nacin, ali bih im prenela poruku: nema bacanja smeca i uriniranja gde vam se prohte. poslodavac ima pravo da zahteva odredjenu vrstu ponasanja u okviru onog sto je drustveno prihvatljivo. oces oces, neces neces.
Brooklyn Brooklyn 17:24 12.11.2008

Re: and ...

meni je ovo jedina relevantna informacija iz cele vesti. da sam na mestu tog managementa, svakako im ne bih saopstila poruku na ovako kretenski nacin, ali bih im prenela poruku: nema bacanja smeca i uriniranja gde vam se prohte.

mislim da to uopste nije posao za menadzment, nego za slovenacku komunalnu policiju.

posao za srpsku komunalnu policiju: ovi sto pljuju, pisaju, bacaju smece kroz prozor i sl. na ulicama srpske evropske metropole....
tyson tyson 17:28 12.11.2008

Re: and ...


Primitivci... I još se bune i nalaze se uvređenim kad im neko kaže da su primitivci.




man ray loves me man ray loves me 17:33 12.11.2008

Re: and ...

mislim da to uopste nije posao za menadzment, nego za slovenacku komunalnu policiju.
indeed. ali ako je firma vlasnik naselja, mogu prvo da probaju milom.
stopalo stopalo 17:35 12.11.2008

Re: and ...

tyson

Primitivci... I još se bune i nalaze se uvređenim kad im neko kaže da su primitivci.

a i uvek mogu da pricaju onaj prastari vic:
sta radi mladi bosanac kad napuni 18 a sta mladi slovenac?

maksa83 maksa83 19:48 12.11.2008

Re: and ...

pljuju, pisaju, bacaju smece kroz prozor i sl. na ulicama srpske evropske metropole....

Prvo i treće sam viđao, ali - pišali s prozora?
Možda je samo pokvaren oluk.
Unfuckable Unfuckable 19:55 12.11.2008

Re: and ...

Povređeni radnici su, s druge strane, poručili "da su svi završili srednju školu i da su tamo naučili pravila ponašanja


očigledno nismo išli u istu srednju školu.....

Koji predmet obrađuje "Pravila ponašanja" ?
jesen92 jesen92 20:42 12.11.2008

Re: and ...

...meni nije poznato da postoji komunalna policija u srbiji..postoje komunalni inspektori u nekim opstinskim sluzbama a oni se mesaju u svoj posao samo kad imaju neku vajdu....Sto se slovenije tice, nastup menadzmenta tog preduzeca je katastrofalan...dovoljno je bilo da su radnike obavestili o pravilima ponasanja, kaznama ako se pravila ne postuju i sl.....
Brooklyn Brooklyn 21:55 12.11.2008

Re: and ...

Prvo i treće sam viđao, ali - pišali s prozora?



nepismena...jedino da ilustrujem na sta sam mislila:



nego, posto ja nisam videla bacanje smeca s prozora (ne kazem da toga nema u novom sadu, ali nisam videla), kako izgleda to bacanje: jel se baca jedno po jedno; ono popijes mleko, zafrljacih karton kroz terasu, onda napravis kajganu, lete ljuske od jajeta...ili se uredno skuplja u kesu, pa celu kesu, lepo zavezanu? i jel su ti ljudi postidjeni kada ih neko uhvati ili ni ne shvataju da se to tako ne radi?
ruza26 ruza26 21:58 12.11.2008

Re: and ...

daklem
bacaju smeće u svom radničkom naselju ili uriniraju gde god im se prohte.
meni je ovo jedina relevantna informacija iz cele vesti. da sam na mestu tog managementa, svakako im ne bih saopstila poruku na ovako kretenski nacin, ali bih im prenela poruku: nema bacanja smeca i uriniranja gde vam se prohte. poslodavac ima pravo da zahteva odredjenu vrstu ponasanja u okviru onog sto je drustveno prihvatljivo. oces oces, neces neces.

Da barem u moje naselje u Zemunu dodje neki takav menadzment pa da stanovnistvu obznani da se smece/djubre ne baca kroz prozor, da se stari namestaj i kucanski aparati ne ostavljaju na zelenim povrsinama i parkicima... da se nakon renoviranja stana ulazi i oko njih moraju dovesti u predjsnje stanje a ne da pred ulaznim vratima ostaju gomile peska, parketa, dasaka i drugog otpada...
Znam da bi neke od tih problema trebalo da resavamo sami ali mi smo dobrocudan narod, ne zelimo da se zameramo komsijama.
Ma sta reci, mi nosimo slike u MUP, u kojem nas slikaju za nova dokumenta, samo da bi foto radnje imale posla. I placamo to i ne bunimo se. A ovi u MUP-u ce valjda od tih donesenih slika praviti slikovnice...
man ray loves me man ray loves me 22:14 12.11.2008

Re: and ...

kako izgleda to bacanje

sta da ti kazem - pre nekog vremena jedan lekar na nbg je ubio zenu pa skocio kroz prozor. komsija izjavio - da, jeste, videli smo da nesto pada, ali nismo se mnogo uzbudili jer smo mislili da neko baca djubre kroz prozor (kao i obicno, right.)
maksa83 maksa83 23:03 12.11.2008

Re: and ...

nego, posto ja nisam videla bacanje smeca s prozora (ne kazem da toga nema u novom sadu, ali nisam videla), kako izgleda to bacanje: jel se baca jedno po jedno; ono popijes mleko, zafrljacih karton kroz terasu, onda napravis kajganu, lete ljuske od jajeta...ili se uredno skuplja u kesu, pa celu kesu, lepo zavezanu?

Ja to videh jedno dva puta u životu, i to u popriličnom centru Beograda, i očigledno je u pitanju fini svet pošto je kesa bila uredno vezana, a ne tako kako ti kažeš (ono, baška mleko, baška jaja, baška ulošci). Ali kažu da je to po onim Novim Beogradima kao "dobar dan" (zapravo "dobro veče", pošto se uglavnom dešava pod okriljem mraka). Mene oduvek zanimalo ko to radi.

A kad smo kod pišanja, da ne ispadnemo skroz bezveze - ovaj narod je ipak rafiniran pa ne zapišava bilo šta. Jedno vreme je najviše patilo Narodno Pozorište, tj. jedna njegova niša u Dobračinoj, pošto se nalazila na Stazi Slonova (fini svet koji krene ka gradu iz silikonske doline par ulica niže, pa ga ... stigne). Narodno Pozorište je to rešilo tako što je montiralo jednu fotoćeliju i dva reflektora od po puno 'iljada W. Cela stvar šljaka tako što putnik namernik svrati u tu nišu, preseče zrak, fotoćelija reaguje i aktivira se tajmer koji posle 5 sekundi pali reflektore, dajući vremena putniku namerniku da se opusti. Taman kad je najlepše obasjaju ga iz sve snage ta dva reflektora i odjednom se nađe kao na bini, samo fali aplauz publike. Sve ovo znam ne zato što me je zabljesnulo nego zato što znam čoveka koji se bavi foto-ćelijama i ovo mu je bila tezga.
Goran Vučković Goran Vučković 23:08 12.11.2008

Svetlosti pozornice

Taman kad je najlepše obasjaju ga iz sve snage ta dva reflektora i odjednom se nađe kao na bini, samo fali aplauz publike.

Ništa bez naturšćika...
Unfuckable Unfuckable 23:12 12.11.2008

Re: Svetlosti pozornice

ili foto - ćelija
maksa83 maksa83 05:52 13.11.2008

Re: Svetlosti pozornice

ili foto - ćelija

To je negacija onoga "tehnika - narodu!".

Začetak jedne Orvelovske Srbije gde kontrola pojedinca od strane establišmenta počinje nečim nevinim pošto ne liči na monitoring, ali jeste ograničavanje lične slobode i uskraćivanje sitnih udobnosti (zapišavanje Narodnog Pozorišta). Nema se za bolje, a kad bude više para, biće i CCD kamera da ovekovečuju pišače.

Lično, napravio bih neki web streaming pa da može da se gleda preko Interneta u realnom vremenu. "E, video sam Žiku kako šora po Narodnom Pozorištu!". Hmmm... možda ovo patentiram kao novi reality show pa licenciram po svetu kao oni nama Velikog Bljaka? Zamisli - "Veliki Pišač VIP", pa novogodišnje epizode "Poznati pišaju", pa...
Goran Vučković Goran Vučković 08:48 13.11.2008

Sam svoj Orvel

Začetak jedne Orvelovske Srbije gde kontrola pojedinca od strane establišmenta počinje nečim nevinim pošto ne liči na monitoring, ali jeste ograničavanje lične slobode i uskraćivanje sitnih udobnosti (zapišavanje Narodnog Pozorišta). Nema se za bolje, a kad bude više para, biće i CCD kamera da ovekovečuju pišače.

Nemo' se primaš - pa šta će ti veći Orvel nego ovi klinci sa mobilnim telefonima sa kamerama i njihov pajtos Youtube?

A Narodno Pozorište.... ako mi pamćenje nije potpuno prokislo, zar ispred njega (na ćošku) ne beše javni WC? To osvetljavanje bi samo bilo, u tom smislu, pažljivo targetovana marketinška kampanja.... mogli su da stave i bilbord sa slikom javnog WC u tom budžaku, tako da ga ti reflektori osvetljavaju
maksa83 maksa83 09:15 13.11.2008

Re: Sam svoj Orvel

Nemo' se primaš - pa šta će ti veći Orvel nego ovi klinci sa mobilnim telefonima sa kamerama i njihov pajtos Youtube?

Ponadao sam se da neće promaći da je u pitanju zezanje (Orvelovska Srbija koja ne da građanima da zapišavaju Narodno Pozorište) - izbegavam da stavljam smajlije od kad su ih kanonizovali. .
Goran Vučković Goran Vučković 10:01 13.11.2008

Re: Sam svoj Orvel


Ponadao sam se da neće promaći da je u pitanju zezanje (Orvelovska Srbija koja ne da građanima da zapišavaju Narodno Pozorište) - izbegavam da stavljam smajlije od kad su ih kanonizovali. .

Nikad dovoljno pažnje - svako ima svoje tikove - zato ne štedi na stop svetlima
4krofnica 4krofnica 13:09 13.11.2008

Re: and ...

beograd: novi beograd i braca jerkovic
redovni bacaci smeca kroz prozor
Goran Vučković Goran Vučković 17:18 12.11.2008

Negotin

U Negotinu srednjoškolci imaju mobilne telefone sa video-kamerama? Jel ovo o ekonomskom prosperitetu negotinskog kraja, ili u čemu je fazon?
snezana mihajlovic snezana mihajlovic 18:08 12.11.2008

Re: Negotin

U Negotinu srednjoškolci imaju mobilne telefone sa video-kamerama?

i osnovci
a i poneki predškolci
adam weisphaut adam weisphaut 20:19 12.11.2008

Re: Negotin

Jel ovo o ekonomskom prosperitetu negotinskog kraja, ili u čemu je fazon?

Kao neko ko radi s decom osnovnoškolskog uzrasta mogu da kažem da je u Srbiji korelacija između fancy mobilnih i materijalnog statusa nepostojeća. Tako npr. romska deca koja žive u neuslovnom naselju često imaju mobilne sa 3 ili 5 megapiksela. Ne bih rekao da je to znak blagostanja... ali ko zna... možda grešim... te je blagostanje nematerijalna kategorija ?
jesen92 jesen92 20:46 12.11.2008

Re: Negotin

Jel ovo o ekonomskom prosperitetu negotinskog kraja, ili u čemu je fazon?
..jeste, to vazi za celu srbiju...djaci i studenti imaju bolje telefone od profesora ali im fali digitron i osnovni skolski pribor, to im je mnogo skuupooo...
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 17:23 12.11.2008

prilog

proletos sam stavljao u svoj fajl neke zanimljive vesti iz Srbije, pa evo kako je to izgledalo pre nekoliko meseci:

Nacionalistički ispad u Kuršumliji

15. april 2008. | 15:38 | Izvor: FoNet
Kuršumlija -- Policija je privela više članova "Topličkog gvozdenog puka" zbog sumnje da su lepili plakate u kojima se jedan učesnik izbora u Kušumliji vređa na nacionalnoj osnovi. Jutros je osvanuo plakat na kome se postavlja pitanje: "Da li građani Kuršumlije više veruju velikom Srbinu Miloševiću ili malom Hrvatu Cahunu". Inače, Milošević je lider "Topličkog gvozdenog puka", a Cahun je na čelu lokalne odborničke liste "Zajedno za Kuršumliju".

Bomba na kolima predsednika suda

15. april 2008. | 08:59 -> 17:19 | Izvor: B92, Beta, Tanjug
Leskovac, Beograd -- Na službenom automobilu predsednika Opštinskog suda u Leskovcu Nebojše Stojičića jutros je pronađena bomba. Zgrada tog suda evakuisana je zbog lažne dojave o bombi. Stojičić je sam, pre odlaska na posao, na automobilu pronašao bombu "kašikaru". On je objasnio da je jutros oko 7.20 sati na prednjem delu automobila pronašao torbicu obmotanu oko znaka "mercedes", u kojoj je pronašao "kašikaru". "Odmah sam zatvorio, pozvao policiju. To je sve", rekao je Stojičić i dodao da je policija pogledala automobil i potvrdila da se radi o pravoj bombi.

Novosti: A za fizičare, Grand Production!

Učenici osnovnih škola koji su prošlog vikenda učestvovali na Republičkom takmičenju iz fizike, kao nagradu za rezultate koje su postigli dobili su ce-de sa snimkom koncerta pevača "Grand produkcije"!
Zadatke je radilo 270 đaka iz cele Srbije, koji su uglavnom bili iznenađeni i ljuti kada su videli poklone, prenose Novosti. "Bili smo stvarno u čudu, jer nam je potpuno neverovatno da je neko pomislio da decu koja su talentovana za prirodne nauke uopšte zanima ta vrsta muzike", priča majka V. L.
"Moj sin je šesti razred i osvojio je drugo mesto, a za taj uspeh je dobio samo diplomu i taj skandalozni ce-de. To je veoma loša poruka i ne podstiče decu da vežbaju i da se trude ako njihov rad niko ne ceni", dodaje majka ovog učenika. Organizator takmičenja na kojem su učestvovali najtalentovaniji osnovci je Društvo fizičara Srbije, a učenici su radili testove u beogradskoj OŠ "Milan Đ. Milićević".
Profesor dr Ilija Savić, potpredsednik Društva fizičara Srbije, tvrdi da ne zna šta su đaci dobili.
"Možda je to bila greška, jer nas škole domaćini ne konsultuju oko izbora poklona. Moraćemo ubuduće da proveravamo ko i šta deli pobednicima, jer očigledno ponekad ne nađu pravu meru", kaže Savić.


Nož, žica, Srebrenica - muslimani, marš iz Srbije!"
17. april 2008. | 07:30 | Izvor: B92
Republički ombudsman Saša Janković rekao je u Subotici, prilikom posete Zijadu Kujoviću, na čijoj kući je ispisan grafit mržnje, da su takvi postupci neprihvatljivi. Na zidu Kujovićeve kuće u petak 11. aprila ispisan je grafit - "Nož, žica, Srebrenica - muslimani, marš iz Srbije!" Janković je u razgovoru sa Zijadom Kujovićem rekao da je došao kako bi izrazio solidarnost i da pošalje poruku da je govor mržnje u Srbiji neprihvatljiv. "Ja sam dobio uveravanja od MUP-a da oni najintenzivnije moguće rade na rasvetljavanju ovog slučaja. Lokalna samouprava, grad Subotica, je već obezbedila sredstva i počinju radovi da se ova neprijatnost i ovaj govor mržnje na zidu izbrišu.Nadam se da ovakvih izolovanih slučajeva više neće biti i da će oni biti smanjivani, u interesu svih nas", kazao je zaštitnik građana. Janković je ocenio da je strah porodice Kujović logičan.

Diploma "lažne akademije" za 9.000 evra

17.april 2008. Izvoranas,
Beograd - Kada je Dejan Miholjčić (27) iz Sarajeva pokušao da nostrifikuje diplomu Akademije umetnosti slike (IVAS) u Beogradu, u Ministarstvu prosvete su mu se, kako kaže, smejali. Rekli su mu da Akademija na kojoj je diplomirao na odseku fotografije nije u registru, a da profesori nisu prošli verifikaciju. To je trebalo da znači da su gotovo 9.000 evra i trogodišnji trud bačeni u vodu. Ali, ne samo za njega. S još četvoro svojih kolega Miholjčić je pre dve godine odlučio da zbog toga tuži osnivača i direktora "lažne" akademije i poznatog srpskog fotografa Nikolu Radoševića i njegovu suprugu i profesorku u toj školi Milicu Švob-Radošević. Od tada istraga nije odmakla od početka.

Porodica Laketić bez obećanog doma
22. april 2008. | 07:15 | Izvor: B92 Kuršumlija
Desetočlana porodica Laketić iz kuršumlijskog sela Degrmen protestovala je jer im nije izgrađena kuća za koju je Vlada Srbije obezbedila neophodan novac. Ministarstvo za infrastrukturu izdvojilo je oko dva miliona dinara još pre šest meseci za izgradnju porodične kuće Laketićima u Kuršumliji, koja je trebalo da bude završena krajem prošle godine.

Pretukli i zapalili mladića zato što ne posti
Izvor: Blic, 24.04.

Beograd - Mladić Z.Đ. brutalno je pretučen i zatim poliven benzinom i zapaljen juče oko 19. časova u ulici Mali Leskovac u Ćalijama. Grupa huligana je zaustavila mladića na ulici i upitala ga da li posti. Na njegov odričan odgovor huligani su ga brutalno pretukli polomivši mu rebra. Nakon toga su ga polili benzinom i zapalili. Kolima Hitne pomoći mladić je prevežen u Urgentni centar na odeljenje za reanimaciju a zatim u bolnicu za opekotine u Zvečanskoj ulici, gde su mu konstatovali teške telesne povrede. Doktori su konstatovali da mu je spaljeno 10 posto kože i da su mu polomljena dva rebra sa leve strane. M.N.

Keba: Vozi brzo i pevaj bugarskim carinicima!
MTS MONDO Petak, 9. maj 2008.


Poznati pevač narodne muzike Dragan Kojić Keba, dok se vraćao sa jednog nastupa u Bugarskoj, nije ni slutio da svojim automobilom juri ka drugom, i to samo "na uvce" bugarskim carinicima. Vraćajući se kući sa nastupa, Kebu je na bugarskoj granici sačekao kilometarski red koji je on, mudro, hteo da zaobiđe.
"Pevaču je pao mrak na oči kada je pred sobom ugledao razočaravajući prizor, te je u sekundi skovao plan da iskusno pretekne neviđeni red, ali sve se zakuvalo kada ga je zaustavio pobesneli carinik rešen da ga nemilosrdno kazni", rekao je izvor blizak pevaču .
Pevač, inače poznat po kratkom fitilju, besno se zaustavio, spreman da se verbalno obračuna s napucanim carinicima, ali dogodila se sreća u nesreći jer su prisutni putnici počeli da uzvikuju 'Pevaj, pevaj' kada su prepoznali popularnog pevača!
"Iako je nadrndani carinik bio rešen da odere pevača zbog prekršaja, ubrzo se raskravio kada su mu kolege objasnile da je nesavesni vozač u stvari poznati pevač, te je pala kompenzacija 'pevanje za kaznu'".
Keba je oberučke prihvatio da otpeva nekoliko svojih hitova, te je specijalno zapevao bugarskim carinicima, koji su definitivno odustali od krivičnog gonjenja, tako da se nesvakidašnja situacija završila pesmom.
man ray loves me man ray loves me 17:30 12.11.2008

Re: prilog

Novosti: A za fizičare, Grand Production!
nista se nije promenilo, osim nosaca. u nase vreme je bio vinil



Pretukli i zapalili mladića zato što ne posti
verovatno ni ova vest nije kompletna. vec je bilo takvih slucajeva, post je samo deo verbalnog carkanja, a ustvari ili je decko rom ili su mislili da je gej ili je bio obucen na nacin koji ih je iritirao, npr kao panker ili nesto u tom stilu.
aquariusoptimist aquariusoptimist 17:33 12.11.2008

Re: prilog


Hvala Aleksandre,

a posto srpski narod ima veoma kratko pamcenje, mozda ne bi bilo lose da nastavis sa formiranjem fajla i da , zasto ne, svakodnevno prezentiras javnosti.
Imam neki cudan utisak da bi pomoglo....
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 17:42 12.11.2008

Re: prilog

nista se nije promenilo, osim nosaca. u nase vreme je bio vin

pa jel znas sta Miroslav je za ove danasnje klasik....
man ray loves me man ray loves me 17:47 12.11.2008

Re: prilog

sto jes jes. a i brena je presla put od radnice do pimpa.
aquariusoptimist aquariusoptimist 18:37 12.11.2008

Re: prilog

man ray loves me
sto jes jes. a i brena je presla put od radnice do pimpa.

bobo92 bobo92 20:33 12.11.2008

Re: prilog

man ray loves me
sto jes jes. a i brena je presla put od radnice do pimpa.

Ovo me je najvise razocaralo
ivana23 ivana23 20:41 12.11.2008

Re: prilog

Pretukli i zapalili mladića zato što ne posti


Zar nije ustanovljeno da je u pitanju bio narkoman i da se post odnosio na kozumaciju droge?
margos margos 21:49 12.11.2008

Re: prilog

ivana23
Pretukli i zapalili mladića zato što ne postiZar nije ustanovljeno da je u pitanju bio narkoman i da se post odnosio na kozumaciju droge?

Jeste, al kao da je to bitno.
Znaš ono: vest je kad rasparaš jastuk i prospeš perje, a demanti kad sakupljaš to perje.
JJ Beba JJ Beba 22:29 12.11.2008

Re: prilog

Zar nije ustanovljeno da je u pitanju bio narkoman i da se post odnosio na kozumaciju droge?

što sasvim menja perspektivu!!?
ivana23 ivana23 22:35 12.11.2008

Re: prilog

JJ Beba
Zar nije ustanovljeno da je u pitanju bio narkoman i da se post odnosio na kozumaciju droge?
što sasvim menja perspektivu!!?

Ne, vec kontekst.
nsarski nsarski 18:00 12.11.2008

Konfuzija, vala bas!

Evo, juce neki tipovi stampali NY Times i krcmili ga po metro stanicama u Bostonu i drugde:



sa neverovatnim naslovima koji se na njemu mogu procitati, ukljucujuci "RAT U IRAKU ZAVRSEN".
Imaju i website koji mnogo lici na original, ali im zatvorili.
Eto, opsta konfuzija:)))
dangubas dangubas 18:09 12.11.2008

Re: Konfuzija, vala bas!

nsarski
Evo, juce neki tipovi stampali NY Times i krcmili ga po metro stanicama u Bostonu i drugde:sa neverovatnim naslovima koji se na njemu mogu procitati, ukljucujuci "RAT U IRAKU ZAVRSEN".Imaju i website koji mnogo lici na original, ali im zatvorili.Eto, opsta konfuzija:)))


Jelica Greganović Jelica Greganović 18:12 12.11.2008

8.

Ta slovenačka firma, građevinska, se zove Vegrad.

I inače njihovi fizički radnici su mahom iz BiH, koji kažu da rade po 10-12 sati dnevno, sa 30 min pauze, a zajedno sa prekovremenim radom ne mogu da zarade više od 600 €.
Instance više od Čerkeza u Vegradu su već izjavile da nikog nisu hteli da povrede napisanim, priznavši i da to nije napisano na pravi način. I dodali da je napisano "uputstvo" bilo interne prirode i da će biti kažnjen onaj ko ga je pustio u javnost.
dangubas dangubas 18:17 12.11.2008

Re: Konfuzija, vala bas!

Jelica Greganović Jelica Greganović 18:25 12.11.2008

13.

Finansijska kriza doneće olakšanje previše krivim bananama i grbavim šargarepama, odlučila Evropska komisija.
Više na info sajtu B92, samo da sročim izveštaj...

14. U Japanu raste broj penzionera kriminalaca, prošle godine ih je bilo uhapšenih 48.605, saobraćajni prekršaji nisu ubrojani. Mada, možda bi to moglo da se podvede pod 3...
JJ Beba JJ Beba 22:34 12.11.2008

Re: 13.

Finansijska kriza doneće olakšanje previše krivim bananama i grbavim šargarepama, odlučila Evropska komisija.
...

ovde
što daje nadu za naše krive krastavce...
Jelica Greganović Jelica Greganović 18:24 13.11.2008

Re: 13.


B92 Info Vesti Svet

Ukidanje zabrane za "krivo" voće

13. novembar 2008. | 11:16 | Izvor: B92

Ljubljana -- Zbog globalne finansijske krize, Evropska komisija je odlučila da dozvoli prodaju krivog ili drugačije nepravilno formiranog voća i povrća.
I
Ta odluka važiće od 1. jula iduće godine. "Pravila koja uređuju veličinu i oblik voća i povrća biće, nakon današnjeg glasanja država članica EU o predlogu Komisije za ukidanje važnosti posebnih tržišnih standardra za 26 vrsta voća i povrća, stvar prošlosti", saopštila je Evropska komisija.

Standardi će važiti za još 10 vrsta voća i povrća, mada države članice misle da bi i to voće moglo da se proda, ukoliko bude obeleženo posebnom oznakom.

Tako će tržišni standardi koji su do sada zabranjivali prodaju krivih krastavaca, grbavih šargarepa ili previše krivih banana, biti izuzeti. Zbog toga će nacionalnim organima zemalja članica EU biti dozvoljeno da prodaju svo voće i povrće, bez obzira na njegov oblik i veličinu.

Ovom prilikom je evropska komesarka za poljoprivredu, Marian Fišer Boel rekla da se u ovoj odluci radi o konkretnom primeru zalaganja za smanjivanje nepotrebnih upravnih formalnosti.

"Takve stvari prosto ne treba da uređujemo na nivou EU. Mnogo bolje je to ostaviti onima koji upravljaju tržištem. U vreme visokih cena hrane i opštih privrednih teškoća potrošači bi morali da imaju mogućnost da biraju u najširoj mogućoj ponudi proizvoda", rekla je komesarka, dodavši da je besmisleno bacati proizvode, kojima ništa ne fali, samo zato što su "pogrešnog" oblika.

Potraga
loader loader 18:36 12.11.2008

Inferija uzvraća udarac, 94. deo

Odličan blog. Preporuka. Naravno da se ima šta dodati. Ne zato što blogu nešto manjka, već zato što kod nas u Srbiji vrvi od viška izjava.

Jedna od izjava koje svakako zavređuju najveću pozornost jeste ona Koštuničina, da će se ići na rušenje vlade. Pridružuje se u toj nakani i verni partner iz Čačka. Radost svoju zbog svetske finansijske krize prosto ne mogu da sakriju, ni jedan, ni drugi. Ako je kriza, mora da je bude i kod nas u Srbiji, a ako je i kod nas u Srbiji, to znači da će neki razvojni planovi biti teži za izvodjenje - pa je to onda prilika da se izvuče šićar tako što će se napasti proevropska vlada kao loša i još lošija, i da je narod pogrešio što njima dvojici, klerikalnim desničarima i pesničarima nije dao poverenje na majskim izborima, nego ih je ignorisao svojim glasačkim listićima i na kraju skroz izbedačio. Uz to, oni će kao veliki vernici i specijalisti za odbranu Kosova, za odbranu do poslednjeg milimetra narodnih živaca, stati pred tv-kamere i zalelekati nad tom svetom starosrpskom zemljom, te će se ujedno zgaditi nad odnarođenom i izdajničkom vladom koja se usudila da razmišlja o misiji Eulex pod uslovom da ova dobije mandat od UN. Naravno, na konferencijama za štampu će opet imati one sto puta viđene, pravedničke i samoljubive izraze lica.
Željka Buturović Željka Buturović 19:31 12.11.2008

what a waste!

U Srbiji 3 milona evra ode u dim (toliko se izduva cigareta dnevno).

po toj logici desetine miliona evra dnevno odlaze u kanalizaciju.
sale.91 sale.91 20:21 12.11.2008

Re: what a waste!

a) tolet papir ne izaziva rak.
b) da ne ode na cigare otislo bi na nesto drugo (u Siriji na hranu, a u Srbiji na bensedine), ali poenta je da nema potrebe da se žalimo na loše uslove ako vec toliko ulažemo u nesto sto nema nikakvu realnu vrednost... već je jednostavno dim...
c) smatram da je potrebno pojesti penzionere. onako prvo faširati pa ispohovati... taman da nahranimo nove generacije mladih parazita...
d) moj lični utisak je da možda ova socijalna katastrofa i nije toliko strašna ako se uzme u obzir sastavni deo evolucije. najjači opstaju.
e) sve reality-je na lomaču... bog će kazniti urednika velikog brata i ostalihe duševne jeretike 21. veka... lepo je to što gledanost raste ali kakav je osećaj kada zaglupljuješ ljude oko sebe?
d) putin mi je najsimpaticniji u celoj priči... on barem zna šta radi... koliko vidim njemu penzioneri ne jašu na grbači... a to što je manijakalno-posesivni vladar, nije ništa čudno i neuobičajeno... neki valjaju a neki ne... naši nisu valjali...


smatram da je primerno da navedem jedan injdirektan dijalog Kondolize Rajs i Putina, ne citiram samo prenosim poentu:
-K.R.: Putin je bezdušan čovek, koji je apsolutno bez takta...
-P.: Za vođenje države je potreban mozak a ne duša.
Niš-tavilo Niš-tavilo 19:49 12.11.2008

Tri Karte za Holivud

Iako se slazem da je sve ovo na papiru nenormalno ipak je ovo Srbija, pa zato:

"Ti Nikola ko da si pao s' kruske!"
Biljana Beba Knežević Biljana Beba Knežević 21:13 12.11.2008

To

su turbo folk generacije, bez ikakvog nadzora i kućnog odgoja! Čemu ih roditelji uče?
Užas. Potrešena sam iako znam da ovo nisu usamljeni slučajevi. Pogledajte kako izgledaju ta deca? Ko su njihovi "idoli"?
Doctor Wu Doctor Wu 21:19 12.11.2008

Re: To

Primera takvog white trasha imate svugde. Ko gleda Little Britain, kad vidi ove dve klinke kako se lomataju odmah će pomisliti na Vicky Pollard.
Sofroniye Sofroniye 21:28 12.11.2008

Je li prijavio

iko ovo policiji ?
Don Salieri Don Salieri 18:43 13.11.2008

Re: Je li prijavio

Sofroniye
iko ovo policiji ?


Na b92 je danas objavljena vest da je slucaj poznat tuzilastvu.

Na drugom snimku koji je bio na youtubu, mogla je da se vidi banda sastavljena od devojaka - maloletnica, njih pet, koje su tukle jednu devojku (zrtvu). Pored njih bilo je jos njih nekoliko koje su sve to snimale mobilnim telefonima. Oborile su zrtvu na beton, tukle je, sutirale, pljuvale joj u lice, udarale joj glavu o zid. Dok su je tukle, svo vreme su joj se smejale. Oko njih su bile jos najmanje 3 osobe koje su sve to snimale mobilnim telefonima, i one su joj se takodje svo vreme smejale i dobacivale joj. Pretpostavljam da "pola grada" ima taj snimak na mobilnim telefonima. To se sve dogadjalo na ulici, na javnom mestu, navodno u blizini skole, ali i pored toga niko od prolaznika ili zaposlenih u skoli nije nasao za shodno da pridje i pomogne zrtvi - ODVRATNO.

Na b92 je danas objavljena vest da je u istrazi utvrdjeno da je ista zrtva tog dana prebijena jos jednom od te iste bande.

Ne treba uopste uzimati ozbiljno izjave napadacica koje mogu da se cuju u toku snimka. Maloletnicke bande takvog tipa po pravilu biraju zrtve koje nemaju "zaledjinu", a obicno unapred spreme nekakav bljutavi izgovor, u ovom slucaju na snimku je moglo da se cuje da su napadacice zrtvu optuzivale da ih je kao nesto ogovarala - to je 99% laz.
Cesto likovi koji primaju platu u institucijama koje su nadlezne za borbu protiv ovakve vrste kriminala nisu u stanju da nadju prave motive, koji mogu da stoje iza ovoga. Osim naopakih drustvenih obrazaca, u kojima se nasilnicima dize cena u drustvu, najcesci motivi za ovakvu vstu kriminala su:
1 - OBEST ili ZAVIST
2 - KOPLEKSI
3 - MOZE IM SE...

Secam snimka nasilja iz 90 godine koji je emitovan na ABC. Na tom snimku banda iz DC-a (rodonacelnici happyslappinga) pojacana kamerom (u to vreme nije bilo mobilnih telefona) ide ulicama i nasumice napada prolaznike. Usput jedan od njih nokautira mentalno hendikepiranog coveka, nakon cega ga ovaj sa kamerom intervjuise. Intervju od reci do reci:
kamerman - "zelim da snimim tog finog mladog gospodina koji ga je nokautirao" (low profile kriminalac pokusava da bude sarkastican)
nokauter - "ha ha ha, he he he"
kamerman - "gospodine, vi ste buduci Majk Tajson" (to se dasava u periodu dok je Tajson jos uvek bio sampion)
nokauter - "ha ha ha, he he he"...
U nastavku programa reporter ABC jos uvek sa zabezeknutom facom: "islednici su pokusali da otkriju sta je nateralo kriminalce da sami snimaju svoje zlocine, a odgovor je bio - they wanted to show guys in new york, how bad guys in DC are"

Sofroniye Sofroniye 19:10 13.11.2008

Re: Je li prijavio

Da videh danas. Mislim da pre svega treba kazniti pocinioce u skladu sa trenutno vazecim zakonima a onda diskutovati o uzrocima. Mislim da ovakve stvari treba strogo kaznjavati bez obzira na doba pocinioca a te price drustvo, roditelji, ovo ono, jesu bitne ali pre svega treba kazniti trenutni prestup pa onda misliti o preventivi.
Unfuckable Unfuckable 21:28 12.11.2008

ne znam da li sam dobro skapirao

uzrok ovog linča II :
učinilo mi se da sam čuo da je uzrok svega to što je devojčica koja je dobila batine snizila cenu seksualnih usluga na samo 1000 dinara.
Neka me neko demantuje ako sam pogrešno čuo
tyson tyson 01:17 13.11.2008

Re: ne znam da li sam dobro skapirao

Unfuckable
uzrok ovog linča II : učinilo mi se da sam čuo da je uzrok svega to što je devojčica koja je dobila batine snizila cenu seksualnih usluga na samo 1000 dinara.Neka me neko demantuje ako sam pogrešno čuo

U pravu si. To je detalj koji čini ovaj snimak drastično šokantnijim od ostalih snimaka maloletničkih tuča sa jutjuba.

Mala očigledno nema ni 15 godina...

Čim je Jakša postavio blog odmah sam kliknuo da vidim šta je vrli user jutjuba još našao za shodno da podeli sa javnošću, i prenerazio se...


tttomaz tttomaz 23:22 12.11.2008

Ma


sve to treba dobro prodrmati dok imaju jednocifreni broj godina. Kao Jean Reno u Posetiocima onog klinca
sto samo bulji u televizor :)))))))
moderator012 moderator012 00:05 13.11.2008

Obavestenje

Moderacija je obrisala nekoliko komentara koji narusavaju pravilo o spam-u, a korisnik patividizeljka je banovan.
Pulse Pulse 02:37 13.11.2008

.

oba videa su izbrisana sa youtube. Da li bi neko bio ljubazan da mi kaze sta se desilo u njima.

Unapred hvala

S.
iris.davidovich iris.davidovich 04:32 13.11.2008

Re: .

dve devojcice su se potukle, tacnije jedna je napala drugu, a kolko sam citajuci blog shvatila, zato sto je napadnuta snizila cene seksualnih usluga na 1000 din! jos jutros sam videla snimak, ali nista se nije culo, pomislila sam "obicna tuca", tek sam se ovde informisala o cemu se zapravo radi. sve ovo me podseti na onaj porno snimak ucenika iz kragujevca mislim, od pre nekoliko godina. uzasno.
Unfuckable Unfuckable 08:08 13.11.2008

Re: .

mene zanima da li neko od Nadležnih ima nameru da reaguje ?
Ako su mogli da hapse one dve klinke zbog malo patika, zimus, a na osnovu snimaka - ovde tek ima da se hapsi, ihaaaaj.
Halo, Milicijo, Tužioci, tkobilo....., pošto znam da pomno pratite Blog, hajde budite dobri pa počnite malo da radite još nekog posla.....
jaksa scekic jaksa scekic 08:46 13.11.2008

Re: .

Unfuckable
mene zanima da li neko od Nadležnih ima nameru da reaguje ?
Ako su mogli da hapse one dve klinke zbog malo patika, zimus, a na osnovu snimaka - ovde tek ima da se hapsi, ihaaaaj.
Halo, Milicijo, Tužioci, tkobilo....., pošto znam da pomno pratite Blog, hajde budite dobri pa počnite malo da radite još nekog posla.....


Ne treba hapsiti, nego pomagati i ispravljatio kad je rec o ovim mladim ljudima.

Vaznije je u kakvim vrednosnim sistemima deca rastu...e to mene licno uzasava

J
Unfuckable Unfuckable 08:55 13.11.2008

Re: .

Jakša, izvinjavam se
ali na drugom snimku je očigledno da je maloletnička prostitucija u pitanju, a snimak je iz osnovne škole.
Dakle - treba privesti roditelje i aktere, kao i svedoke. Zatim pronaći i korisnike usluga.
Najviše šokira hladnokrvnost okolne dece koja sve to što se dešava - od premlaćivanja pa do "diskusije o politici cena" prihvata kao nešto sasvim normalno i svakodnevno....što nam opet govori koliko je sve to ustaljena praksa tamo. I, koliko roditelji - mada bi neki drugi izraz koji mi trenutno ne pada na pamet bio adekvatniji - nemaju blagog pojma.
A - o Negotinu se radi.
Može li neko da zamisli šta se tek u Beogradu dešava. ?
Pa, zar nije jedna od devojčica, udarajući onu nesretnicu upravo rekla : " Idi u Beograd pa se tamo jebi za 100 dinara!"
I, što se pravimo da to ne primećujemo, pisao sam već par puta o tome kroz neke komentare : u Bg se - konkretno se radi o jednoj NBG osnovnoj školi, oralni sex osmacima i sedmacima naplaćuje 200 dinara. Mlađima - 100 (dok skapiraju rabotu, valjda ?)
I - loša vest : to ne rade tetkice,nego njihove drugarice, a nečije zlatne ćerkice.
Hajde da ne zabadamo glavu u pesak više. pliz
jaksa scekic jaksa scekic 08:57 13.11.2008

Re: .

Unfuckable
Jakša, izvinjavam se
ali na drugom snimku je očigledno da je maloletnička prostitucija u pitanju, a snimak je iz osnovne škole.
Dakle - treba privesti roditelje i aktere, kao i svedoke. Zatim pronaći i korisnike usluga.
Najviše šokira hladnokrvnost okolne dece koja sve to što se dešava - od premlaćivanja pa do "diskusije o politici cena" prihvata kao nešto sasvim normalno i svakodnevno....što nam opet govori koliko je sve to ustaljena praksa tamo. I, koliko roditelji - mada bi neki drugi izraz koji mi trenutno ne pada na pamet bio adekvatniji - nemaju blagog pojma.
A - o Negotinu se radi.
Može li neko da zamisli šta se tek u Beogradu dešava. ?
Pa, zar nije jedna od devojčica, udarajući onu nesretnicu upravo rekla : " Idi u Beograd pa se tamo jebi za 100 dinara!"
I, što se pravimo da to ne pimećujemo, pisao sam već par puta o tome kroz neke komentare : u Bg se - konkretno se radi o jednoj NBG osnovnoj školi, oralni sex osmacima i sedmacima naplaćuje 200 dinara. Mlađima - 100 (dok skapiraju rabotu, valjda ?)
I - loša vest : to ne rade tetkice,nego njihove drugarice, a nečije zlatne ćerkice.
Hajde da ne zabadamo glavu u pesak više. pliz


Sta reci a ne-slagati-saglasan

J
Unfuckable Unfuckable 09:05 13.11.2008

Re: .

e, pa
ako blog čita Tomica (mašemo Tomici !)
nadam se da čita i neki Nadležni Za Ovo - Baja
Goran Vučković Goran Vučković 09:06 13.11.2008

Ivica i marica

nadam se da čita i neki Nadležni Za Ovo - Baja

Ivica - mašemo i Ivici
Unfuckable Unfuckable 09:09 13.11.2008

Re: Ivica i marica

Tomitza & Ivitza
sjajno

neg' nešto se mislim....možda bude mučno Ivitzi da posle kaže kako čita komentare od Unfuckablea, bilo bi to previše
Vlasta92 Vlasta92 10:36 13.11.2008

Saglasan i

prestrašen, zgrožen...Što bi "neki" rekli - dno brate.
marta l marta l 11:11 13.11.2008

Re: Ivica i marica

Tomitza & Ivitza
sjajno

ima kome je posao i da cita ovo, valjda...a onda
mi za Tomitzu, Tomitza za Ivitzu, a Ivica za maritzu ....
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 11:15 13.11.2008

Re: .

Bas sam htela da pisem nesto o pristituciji u osn. skolama.
Vidim, tema je vec naceta.

Nego, sedim je tako u autobusu i do mene seda zena,
kaze vraca se sa roditeljskog sastanka.
Prica mi da je sastanak sazvan jer se proculo
da se oralni sex po skoli prodaje sto drugim djacima, sto odraslim
prolaznicim za 200 din ili dopunu za telefon.

Cela sa intervencija svela na taj roditeljski,
prica se nije mnogo sirila da se izbegne sramota
ja_mrvica ja_mrvica 11:15 13.11.2008

Re: .

Unfuckable
....
ali na drugom snimku je očigledno da je maloletnička prostitucija u pitanju, a snimak je iz osnovne škole.
Dakle - treba privesti roditelje i aktere, kao i svedoke. Zatim pronaći i korisnike usluga.
Najviše šokira hladnokrvnost okolne dece koja sve to što se dešava - od premlaćivanja pa do "diskusije o politici cena" prihvata kao nešto sasvim normalno i svakodnevno....što nam opet govori koliko je sve to ustaljena praksa tamo. I, koliko roditelji - mada bi neki drugi izraz koji mi trenutno ne pada na pamet bio adekvatniji - nemaju blagog pojma.
A - o Negotinu se radi.
Može li neko da zamisli šta se tek u Beogradu dešava. ?
Pa, zar nije jedna od devojčica, udarajući onu nesretnicu upravo rekla : " Idi u Beograd pa se tamo jebi za 100 dinara!"
I, što se pravimo da to ne primećujemo, pisao sam već par puta o tome kroz neke komentare : u Bg se - konkretno se radi o jednoj NBG osnovnoj školi, oralni sex osmacima i sedmacima naplaćuje 200 dinara. Mlađima - 100 (dok skapiraju rabotu, valjda ?)
I - loša vest : to ne rade tetkice,nego njihove drugarice, a nečije zlatne ćerkice.
Hajde da ne zabadamo glavu u pesak više. pliz



Nije samo ovo priča iz Negotina i iz jedne NBG škole. Ovakve stvari se dešavaju redovno po osnovnim školama u Srbiji, samo nisu snimnjene i postavljene kao ovaj slučaj na YOU TUBE. Katastrofa u svakom slučaju. Šta činiti???? Ne zaboravite da se prema deci osnovno-škloskog uzrasta mogu primenjivati samo vaspitne a ne i kaznene mere. U ovakvim i sličnim slučajevima, roditelji koji imaju slab ili nikakav vaspitni uticaj na ponašanje svoje dece bivaju, po okončanju postupka kažnjeni novčanom kaznom ili kaznom zatvora zbog propuštenog nadzora nad maloletnim licem. Deci to uglavnom biva zabavno i ne retko devijantno ponašanje koriste kao instrument protiv "neposlušnih" roditelja.

Treba generalno raditi na prevenciji socijalno poremećenog ponašanja, naročito maloletnika.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 11:53 13.11.2008

Re: .

, pa
ako blog čita Tomica (mašemo Tomici !)
nadam se da čita i neki Nadležni Za Ovo - Baja

A moze i Tomica da javi Ivici, the neupucenom, a mogla bi B92 da napravi prilog o tome, a i neki Blic, Press....svi oni balave na ovekve priloge...
margos margos 11:56 13.11.2008

Re: .

Treba generalno raditi na prevenciji socijalno poremećenog ponašanja, naročito maloletnika.

Ovo je, po meni, najosetljivije polje delovanja - jer zadire duboko u čitavo društvo.

Država sistemski nije spremna preko svojih institucija i ministarstava da deluje - nije mobilna i fleksibilna da se prilagodi novim oblicima nasilja, devijantnih ponašanja, pa i tehnologije, te se na mnoge pojave žmuri dok ne postanu alarmantne (kao što su sva ova slikanja, batine, klipovi na You Tubu).

Sa druge strane, koja god se organizacija pojavi sa projektom koji bi na neki način uticao na obrazovanje mladih - mora da prođe ogromne procedure da bi program bio usvojen, na bilo kom uzorku.

To je u redu, jer je osetljivo pitanje ko i čemu želi da uči decu, sve mora dobro da se proveri - a opet, dok se provera izvrši (pa još ako je došlo do promena vlasti, ministara i sl) - devijantna ponašanja se prošire još više.

I tako smo svedoci nedelanja.
I zgražavamo se i čudimo.
A nova deca rastu, učeći od starije dece.

Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 12:04 13.11.2008

Re: .

margos,
imam predlog:
ja_mrvica ja_mrvica 12:06 13.11.2008

Re: .

Aleksandar Stosic
, pa
ako blog čita Tomica (mašemo Tomici !)
nadam se da čita i neki Nadležni Za Ovo - Baja
A moze i Tomica da javi Ivici, the neupucenom, a mogla bi B92 da napravi prilog o tome, a i neki Blic, Press....svi oni balave na ovekve priloge...




Mozete da javite bilo kome, ali verujete na reč, senzacionalističko pisanje o ovakivm problemima diže još veću prašinu i ne vodi ničemu. Zato ovakvi dogadjaji i bivaju vrlo brzo zataškani u samim školama. Jer niko od direktora i nastavnika ne želi da se pojavljuje u medijima i da daje izjave a na učenike, pisanje i povlačenje po novinama, ostavlja psihičke traume. A pored svega bivaju obavešteni i učenici iz drugih škola u Srbiji o dešavanjima, tarifi usluga itd pa nastoje biti IN, jer pobogu kad to moze u tamo nekom Negotinu, što ne bi u našoj školi.


Pokrenuti nacionalnu strategiju u prevenciji devijantnog ponašanja, a ne dizanje prašine

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana