Mi zaista nismo andjeli !!!

Branislav Kovačević Cole RSS / 31.07.2007. u 12:43

Mica, trifrtalja u kilo
Mica, trifrtalja u kilo

 

Taman pre neki dan postavih Blog na temu akademika i čobana, kad juče videh tekst da je Srdjan Dragojević za film “ Sveti Georgije ubiva aždahu” umesto Mire Banjac, koja je napustila snimanje, angažovao “popularnu” narodnjačku zvezdu iz davnih dana poznatu pod imenom Mica “Trofrtaljka”, prepoznatljivu po “pevanju” pesama sa “stihovima”

 

Šta će meni kola i kuća sa spratom,
Kad ja volim jednog sa debelim vratom,
Pa ga često molim kad radi masažu,
UTERAJ MI, UTERAJ... kola u garažu"!!!

Ni sam ne znam kako da prokomentarišem ovaj novi turbo “kasting” u izvodjenju autora ” Mi nismo andjeli 1, 2, 3….”, osim da je u Srbiji i dalje sve moguće.

MASHALA!

PS> Kako sa ovim Blogom koincidira vest, da su nekako istog dana preminuli Bergman i Antonioni, a nama osta Mica Trofrtaljka - neka nam je ziva i zdrava. I mi sa njom!!!

Atačmenti



Komentari (190)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

nsarski nsarski 12:53 31.07.2007

Mica

Pre mnogo godina, jedan momak iz naseg drustva imao rodjendan - covek fini, voli modernu muziku, cita, ide u pozorista. I mi, da napravimo stos, odemo u radnju da mu za poklon kupimo neku plocu Mice Trofrtaljke, sale radi. U ono vreme si mogao da slusas plocu u radnji, pa ako ti se dopada, ti je kupis. Biramo mi tu ploce, trazimo najgoru. Pa poce:
Sela mala na putic
raskopcala kaputic
Kisa pada, vetar duva
Ne zna da se cuva

Pa onda:

Cica ima ruke jake
Da zenama namesta stomake

I tako redom. Mi se kliberimo na te pesme, kad dodje prodavac i izbaci nas iz radnje jer "vredjamo" njegovu omiljenu pevacicu! I to ima.
Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 12:56 31.07.2007

e, nsarski,

koliko si ti to puta preslusao plocu u radnji, kad si ovako zapamtio tekst?

to jedno, a drugo - sta znaci "cica ima ruke jake, da zenama namesta stomake?" zena izvodi ilegalni abortus pesnicama u slabine ili sta?
Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 12:57 31.07.2007

osim ako cica nije

čiča?

onda to sto cica radi, moze i u drugom smislu da se razume.
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 13:05 31.07.2007

Re: e, nsarski,

....ja imam alibi..nisam znao ni jednu rec njenih stihova, pa potrazih na Net/u....ima ih NARAVNO!!! Ali nije problem u Mici...ona je to sto jeste,....Problem je u necemu ili nekome drugome...
nsarski nsarski 13:15 31.07.2007

Re: e, nsarski,

Haha, mi smo najzad tu plocu kupili u drugoj radnji. I onda smo je, naravno, pustali do besvesti i tako sam je zapamtio.
A "cica" je bio deo neke teme kao "bes starca nema udarca", posebno kad ima dobru penziju. Ili slicno.
I ti podcenjujes Micu: "ruke jake" se odnosi na nesto drugo jako, kao "debeo vrat" u Coletovom primeru. Evo jos jednog bisera, nista eksplicitno, dakle:

svaka kuca rupu ima
prozor dimnjak dosta vrata
pa i onaj rupu trazi
kada mu je mala plata...

Ovo je, kao sto vidimo, pesma o siromastvu i arhitekturi:)
nsarski nsarski 13:22 31.07.2007

Re: osim ako cica nije

Da, chicha je u pitanju...
Queeria Queeria 13:25 31.07.2007

Re: e, nsarski,

Nemojte da mi dirate TRASH divu :))



Beži sido, bog te vido,
ne diži prašinu,
spremila je protiv tebe
sestrica vakcinu.

Jedan baja nudio mi jaja,
vadi ih iz mreže,kaže da je sveže...

MOJA OMILJENA PESMA OD MICE T:

I labavi ume da zabavi

Imam momka vragolana
bas je pravi đavo
žene kažu slabić
kod njega je sve labavo

Drugi jesu ali gde su
samo on je pravi
nema loših, sve se troši
i labavi ume da zabavi

Bela bluza izčipkana
na njoj razne šare
sebi kažem, pazi
mnogi znaju da prevare

Ljubim, ljubim vragolana
a on stoji pravo
tek sad vidim, lažu
njemu nije sve labavo
MMMila MMMila 13:28 31.07.2007

Re: osim ako cica nije

Oduvek sam pitala sta je to u ljudskom bicu sto nas tera.... da najlakse zapamtimo ono sto najvise mrzimo!!!

Znas ono, izadjes iz prodavnice u kojoj se vrteo refren nekog ogavnog narodnjaka, i uhvatis sebe kako isti pevusis, ko da ga znash godinama!

Sta godinama! Decenijama!

A o Mici Trofrtaljki...glumili su (odnosno imali uloge) u filmovima razni tipa Mica Trofrtaljka, ajde da se ne zgrazavamo.

Problem je jer je doticna zamenila glumicu ranga Mira Banjac, koja je (kazu upuceni) nezaodovljna honorarom otisla u Motovun.
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 13:46 31.07.2007

Re: osim ako cica nije

Upravo sam na to i ukazao..svi se kao zgrazamo a onda SRDJAN DRAGOJEVIC i ne po prvi put, u stvari zasniva svoju gledanost na nacin koji se ne razlikuje od Mice trofrtaljke, osim sto ima predznak "urbani"...nije valjda....!!!
MMMila MMMila 13:57 31.07.2007

Re: osim ako cica nije

Saglasna:)

Predznaci, parole i zivotni motoi nemaju veze s parama!!!! Gledanoscu u ovom slucaju (jel to valjda donosi pare...nisam filmski upucena).

Kad dodje do novcanika, menjamo tjurak.
G r o f G r o f 14:22 31.07.2007

Re: Nameštanje stomaka

Gledao sam tu etno medicinu..
Neke žene imaju probleme zbog spuštenog stomaka. Treba da legnu i opuste se. Na goli stomak se stavi čep i i njemu zapali papir. Ta vatra se prekrije velikom čašom i kad se ugasi, vakum povuče stomak. Sve vreme stomak se masira i govore se čarobne reči.
Za divno čudo to deluje.
Eto, Biljana..
Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 14:44 31.07.2007

Re: Nameštanje stomaka

problem mi nije poznat. hehe.
G r o f G r o f 15:12 31.07.2007

Re: Nameštanje stomaka

:)
background noise background noise 19:23 01.08.2007

Re: e, nsarski,

Queeria Care, sto se upustao u diskusiju sa folerima?
oh la la oh la la 16:30 02.08.2007

mica

Pevaljka sam od glave do pete
sve valute oko mene lete
nije vazno dal' tura il' gura
vec je vazno da je bez kusura
Laudanum Laudanum 13:01 31.07.2007

Serbia live!

Ode Bergman, Ostade Dragojevic..

Odustala Mira, primila se Mica
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 13:20 31.07.2007

šta fali Mici...

... i njenim lascivnim tekstovima?
Mnogo veće prostakluke sam čuo po filmovima i pozorišnim predstavama i sve to pod plaštom "umetnosti".
Mica je legenda.
Zašto strelu onda niste odapeli onda prema Dragojeviću?
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 13:44 31.07.2007

Re: šta fali Mici...

Ocigledno je da niste razumeli..pa sam ja to i pojasnio...DA NIJE KRIVA MICA..JER JE ONA TO STO JESTE...OVDE I JESTE PROBEM DRAGOJEVIC I CINJENICA DA JE MIRU BANJAC ZAMENIO POMENUTOM OSOBOM..Procitajte pazljivije..
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 13:47 31.07.2007

Re: šta fali Mici...

Branislav Kovačević Cole
Ocigledno je da niste razumeli..pa sam ja to i pojasnio...DA NIJE KRIVA MICA..JER JE ONA TO STO JESTE...OVDE I JESTE PROBEM DRAGOJEVIC I CINJENICA DA JE MIRU BANJAC ZAMENIO POMENUTOM OSOBOM..Procitajte pazljivije..

1. nema potrebe da vičete
2. čemu onda tendenciozno citiranje njenih stihova?
3. ima valjda čovek pravo da pravi kasting kakav želi. nije valjda da treba da raspisujemo referendum ko sme da glumi u filmu Srdjana Dragojevića
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 13:51 31.07.2007

Re: šta fali Mici...

Kad neko ne razume Blog, onda podvucete vaznije reci...kako bi pojasnili..retko inace vicem ili "vicem" svejedno///
Citiranje stihova je sluzilo da objasni onim generacijama koje mozda ne znaju kvalitete Mice trofrtaljke, a ima ih svakako
Ne treba da raspisujemo referendum za kasting, naravno, ali ni referendum o samodoprinosu kako bi SD snimao svoje filmove...Zanimljivo je da Miru Banjac menja Mica trofrtaljka...ili je pogresio prvi put kada je angazovao Miru ili drugi put kada ju je zamenio sa Micom....Ili Vam je to svejedeno? Meni nije?
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 13:58 31.07.2007

Re: šta fali Mici...

za podvlačenje može da se koristi i bold i underline.
a šta ja imam sa filmom srdjana dragojevića? mislite da zato što se od mog poreza finansira film srdjana dragojevića imam pravo da mu se mešam u kasting?
nisam čitao scenario pa ne mogu da ocenim.
možda će mica zaista biti bolja od mire.
da li vi možete da zamislite miru koja izgovara "Vidi ćune, prava pionirska".
ne želim da izigravam ničijeg advokata, ali reditelj može da izabere glumce za koje on misli da su najbolji za ulogu.
šta mi tu možemo?
ni meni nije bilo svejedno što je finčer zamenio Nikol kidman sa Džodi Foster u filmu Panic room.
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 14:04 31.07.2007

Re: šta fali Mici...

Vi ili necete da vidite ili se pravite nevesti,,,pa skrecete temu...
Da sam tekst boldirao Vi bi svakako isto rekli,..."da vicem" ..ali ostavimo to po strani, kao i cinjenicu kako se finansira film...
Dakle...kada se radi kasting, naravno da se polazi od rediteljske koncepcije...itd, bas me zanima kako je moguce da u istoj koncepciji (svejedno Vam je da li znate scenario?) za jednu te istu ulogu mogu biti angazovane Mira Banjac u alternaciji Mica Trofrtaljka...????Ne znam, mozda je i mogucce?
Ipak ovaj Blog se naslanja i na prethodni o akademicima i cobanima, pa ga tako tumacite.Nista pretenciozno.,..ni licno...samo lagano...
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 14:08 31.07.2007

Re: šta fali Mici...

Branislav Kovačević Cole
Vi ili necete da vidite ili se pravite nevesti,,,pa skrecete temu...
Da sam tekst boldirao Vi bi svakako isto rekli,..."da vicem" ..ali ostavimo to po strani, kao i cinjenicu kako se finansira film...


Vidim da vi vrlo dobro znate šta bih ja rekao, pa nema potrebe da dalje diskutujemo.
vi se očigledno ne bavite filmom i nije vam baš razumljiv proces stvaranja jednog filma.
nisam čitao vaše sve postove pa zaista ne znam šta se na šta naslanja. sorry

Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 14:11 31.07.2007

Re: šta fali Mici...

Nisam ni rekao da se bavim filmom....a ovde sam da nesto i naucim.,...pa me poducite...kakva je to struktura lika, bilo kog, koga mogu igrati i Mira Banjac i Mica Trofrtaljka...Pojasnite mi....priznacu da gresim! (evo nisam, vikao!)
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 14:17 31.07.2007

Re: šta fali Mici...

Branislav Kovačević Cole
Nisam ni rekao da se bavim filmom....a ovde sam da nesto i naucim.,...pa me poducite...kakva je to struktura lika, bilo kog, koga mogu igrati i Mira Banjac i Mica Trofrtaljka...Pojasnite mi....priznacu da gresim! (evo nisam, vikao!)

bojim se da bi bilo potrebno mnogo više od jednog komentara na vašem postu da bih vam objasnio.
samo me zanima, da li po vama ulogu npr. Hamleta bi mogao da glumi samo Lorens Olivije, jer se svi slažu da on to odlično radi, ili postoji mogućnost da to može da odglumi još neki glumac na planeti?
da li vi mislite da jedna uloga može da se odglumi samo na jedan jedini način?
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 14:32 31.07.2007

Re: šta fali Mici...

Srđan Mitrović
... i njenim lascivnim tekstovima?
Mnogo veće prostakluke sam čuo po filmovima i pozorišnim predstavama i sve to pod plaštom "umetnosti".
Mica je legenda.
Zašto strelu onda niste odapeli onda prema Dragojeviću?

Hmmm, prvo odapinjanje strele je prerogativ verskih fanatika i ljudi totalitarnog uma, sto g. Kovacevic svakako nije. A drugo, gde se cuju veci prostakluci o tome moze da se debatuje, ali iz Vaseg posta provejava, oprostite ako gresim, prilicno rasprostranjen populisticki egalitarizam u smislu "kad mogu oni da psuju, sto ne bismo i svi mi ostali" (makar o umetnosti nemali blagog pojma). To je vrsta onog zla koje nas je i dovelo tu gde smo - sve skupa sa micom, cecom, jecom i ostalom bagrom.
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 14:37 31.07.2007

Re: šta fali Mici...

igrom slucaj poticem iz glumacke porodice (sto nista ne mora da znaci), nesto malo i sam znam o svemu tome.,...malo...ne kao oni koji se bave filmom...i sl..Naravno da ne mislim da je samo Ser Lorens Olivije mogao da odigra Hamleta,,,kao ni I.Smoktunovski iili ko drugi, ali zar zaista mislite da nije neumesno u sve to trpati Micu Trofrtaljku???
Niko naravno ne bi pravio pitanje od toga da je od samog pocetka Mica bila u "igri" ..svi bi cekali film..pa onda rekli, kao i sada, zar ne...Ali ako za jednu ulogu (podv;acim bilo koju) angazujete Miru Banjac, a kao njenu alternaciju Micu trofrtaljku...onda je to uvreda za Miru Banjac...npr...Nemojte se upetljavati dalje...braneci nesto, sto se ne moze braniti...a posebno ne sa neumesnim poredjenjem u vezi Hamleta....(valjda ima blizu 2000 doktorata na tu temu..eto znam i ja ponesto) sto je samo dokaz da lik Hamleta tumace na razlicite nacine, a zasto ne bi i glumci ili reditelji,,,,ali se ovde ne radi o tome...Jer to su glumci...ili glumcine..a Mica je ipak samo Mica.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 14:41 31.07.2007

Re: šta fali Mici...

Milan M. Ćirković
Srđan Mitrović
.
Hmmm, prvo odapinjanje strele je prerogativ verskih fanatika i ljudi totalitarnog uma, sto g. Kovacevic svakako nije. A drugo, gde se cuju veci prostakluci o tome moze da se debatuje, ali iz Vaseg posta provejava, oprostite ako gresim, prilicno rasprostranjen populisticki egalitarizam u smislu "kad mogu oni da psuju, sto ne bismo i svi mi ostali" (makar o umetnosti nemali blagog pojma). To je vrsta onog zla koje nas je i dovelo tu gde smo - sve skupa sa micom, cecom, jecom i ostalom bagrom.


oprošteno vam je.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 14:43 31.07.2007

Re: šta fali Mici...

nije u pitanju da ja branim nešto što se ne može braniti, već vi napadate nešto što je besmisleno napadati.
antioksidant antioksidant 14:45 31.07.2007

Re: šta fali Mici...

Jer to su glumci...ili glumcine..a Mica je ipak samo Mica

cole,
mozda je u tome fora - mica ce biti mica a mira banjac moze sve da odglumi pa cak i micu.
ne znam........
mene vise interesuje to skupljanje para za film i slikanje sa politicarima (sa dinkicem u sred kampanje) a i dodik se pojavio dva tri puta u kadru sa dragojevicem....
mada, stvarno ne znam situaciju u srpskom filmu pa se povlacim iz diskusije
pozdrav
Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 14:46 31.07.2007

"mnogo vece prostakluke

cuo sam u pozorisnim predstavama, a sve to pod plastom umetnosti."

Kojim, na primer? Volela bih da cujem neki naslov i primer.

Inace, nemam nista ni protiv Mice ni protiv prostakluka. Za mene su fraze tipa "pod plastom umetnosti" vulgarnije.

Srđan Mitrović Srđan Mitrović 14:52 31.07.2007

Re: "mnogo vece prostakluke

Biljana Srbljanović
cuo sam u pozorisnim predstavama, a sve to pod plastom umetnosti."

Kojim, na primer? Volela bih da cujem neki naslov i primer.

Inace, nemam nista ni protiv Mice ni protiv prostakluka. Za mene su fraze tipa "pod plastom umetnosti" vulgarnije.



eto npr. Supermarket
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 14:57 31.07.2007

Re: šta fali Mici...

Da pokusamo da rezimiramo....ja sam Vas pitao nesto sasvi jednostavno, a nisam napadao PRAVO reditelja da bira po svojim nahodjenjima, kakvim god.
Dakle, ako je Mira Banjac, dramska umetnica, takva kakva jeste, i u prvom kastingu je odabrao sam reditelj...pa ona otkazala....kako je moguce da njena alternacija bude Mica trofrtaljka??? Sama Mira Banjac, na fini nacin, kazze da je lik vrlo slojevit,..,...mislite li da tu slojevitost moze da "docara" pomenuta Mica? Kada ste pomenuli Hamleta prenebregnuli ste samo jednu cinjenicu da su svi tumaci Hamleta, uspesni ili neuspesni, ipak bili prvo glumcine....itd...Eto kratko, jednostavno i nestrucno
Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 14:59 31.07.2007

Re: "mnogo vece prostakluke

e, a jel moze i citat. mislim, da znam sta je za tebe prostakluk?

a i ime neke druge predstave, bilo koje, koja ti se dopada?

i da li je u predstavama zabranjeno da se ljudi ponasaju nepristojno i pricaju neknjizevno i da li svi moraju lepo da se umiju, pklone pred publikom i ispricaju pristojnu pricu iz svog pristojnog zivota? mislim onda, da li je i zika pavlovic, na primer nepristojan? ili goran markovic? ili purisa djordjevic? ili dalje - bora cosic, aca popovic, dusko kovacevic? to su sve nepristojni i prosti autori?
mislim jos, da li su psovke i ljudi sa dna, kao prosti, neprikladni da budu pod tim tvojim "pod plastom umetnosti"?

smesno pitanje, znam.

za smesnog sagovornika.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 15:01 31.07.2007

Re: šta fali Mici...

Branislav Kovačević Cole
Da pokusamo da rezimiramo....ja sam Vas pitao nesto sasvi jednostavno, a nisam napadao PRAVO reditelja da bira po svojim nahodjenjima, kakvim god.
Dakle, ako je Mira Banjac, dramska umetnica, takva kakva jeste, i u prvom kastingu je odabrao sam reditelj...pa ona otkazala....kako je moguce da njena alternacija bude Mica trofrtaljka??? Sama Mira Banjac, na fini nacin, kazze da je lik vrlo slojevit,..,...mislite li da tu slojevitost moze da "docara" pomenuta Mica? Kada ste pomenuli Hamleta prenebregnuli ste samo jednu cinjenicu da su svi tumaci Hamleta, uspesni ili neuspesni, ipak bili prvo glumcine....itd...Eto kratko, jednostavno i nestrucno

jako je teško naći zamenu za miru banjac, tu ćemo se valjda složiti.
kad izgubite miru banjac, šta vam ostaje. da nađete približnu veličinu (što je veoma teško) ili uzeti nekog potpuno drugačijeg.
bojim se da koga god dragojević uzeo, uvek će biti nezadovoljnih.
Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 15:01 31.07.2007

cole, izvini

ne znam nista o funkcionisanju domaceg filma i slabo me zanima.
vise me interesuje, sta je po kriterijumu komentatora "dopusteno" u umetnosti kao pristojno i nerprostacki?

Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 15:05 31.07.2007

Re: šta fali Mici...

Pa valjda nije u pitanju samo zamena glumca,,,glumice, vec i citav koncept, odnosi medju likovima i sl...!!! Mogao jue da uzme koga god je hteo od glumica...pa bi svakako tek nakon vidjenog filma davali komentare....u ovom slucaju je to nesto drugo....Valjda i Vi to sami osecate....ali ajd sad....Uostalom videcemo, Bozze zdravlja!
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 15:07 31.07.2007

Re: "mnogo vece prostakluke

Biljana Srbljanović
e, a jel moze i citat. mislim, da znam sta je za tebe prostakluk?

a i ime neke druge predstave, bilo koje, koja ti se dopada?

i da li je u predstavama zabranjeno da se ljudi ponasaju nepristojno i pricaju neknjizevno i da li svi moraju lepo da se umiju, pklone pred publikom i ispricaju pristojnu pricu iz svog pristojnog zivota? mislim onda, da li je i zika pavlovic, na primer nepristojan? ili goran markovic? ili purisa djordjevic? ili dalje - bora cosic, aca popovic, dusko kovacevic? to su sve nepristojni i prosti autori?
mislim jos, da li su psovke i ljudi sa dna, kao prosti, neprikladni da budu pod tim tvojim "pod plastom umetnosti"?

smesno pitanje, znam.

za smesnog sagovornika.


vidiš, meni se tvoj predstava baš svidela.
što se prostakluka tiče, sve to zavisi od konteksta.
daleko si ti od žike, gorana, puriše, bore, ace, duška...
pošto si ti inače sklona vređanju, što je već tvoj stil, onda je bolje da ovu diskusiju sa tobom završim ovde.

Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 15:10 31.07.2007

Re: "mnogo vece prostakluke

zavisi sta smatras vredjanjem. opsta mesta koje izgovaras, fraze koje redovno upotrebljavas, su uvreda za mene, na primer.
ali, u pravu si, glupo je da gubimo vreme jedan na drugog.


Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 15:11 31.07.2007

Re: cole, izvini

Ma nisam ni hteo da se bavim domacim filmom, vec mi se ovaj Blog nadovezao na prethodni o akademicima i cobanima i Milosevicevom stavu (bojim se svesrpskom!) da je sve to ista "boranija" te tako i umesto Mire mozze i Mica....itd...A sto se umetnosti tice i prostakluka ili "prostakluka" ne secam se da ijedna predstava ima vise psovki ili vulgarnosti, kako god, od Radovana III, ali je Zoranu Radmilovicu to bilo "dopusteno" jer je bio glumcina...Da je sve to izgovarao...nrp.Ljuba Tadic, predstava bi dozivela potpuni krah...Nekome nesto "lezi" nekome ne, negde su psovka i vulgarnost sasvim na mestu....kao i upotreba nagog tela ili sl....Nije u pitanju umetnicka sloboda, vec kreativnost autora, nadahnutost....pa kad se sklopi, sklopilo se...sa psovkama, ili bez njih...
poz
BKC
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 15:15 31.07.2007

Re: "mnogo vece prostakluke

Biljana Srbljanović
zavisi sta smatras vredjanjem. opsta mesta koje izgovaras, fraze koje redovno upotrebljavas, su uvreda za mene, na primer.
ali, u pravu si, glupo je da gubimo vreme jedan na drugog.



pa ti nemoj da čitaš, da se ne bi vređala.
kao što ni ja tebe više ne čitam.
Spiridon Spiridon 15:50 31.07.2007

Re: šta fali Mici...

Srđan Mitrović
nije u pitanju da ja branim nešto što se ne može braniti, već vi napadate nešto što je besmisleno napadati.


apsolutni se slazem sa Srdjanom. Siljenje "one stvari" kroz lik i delo Mice je zaista neukusno.
Za razliku od mnogih ona je bila i ostala autenticna.



Ps. Po meni je Vladimis Visotsky na odredjeni nacin bio bolji od Laurence Oliviera
jesen jesen 16:39 31.07.2007

Re: šta fali Mici...a da li vi mislite

...da je Mica glumica?
Ruben Ruben 17:15 31.07.2007

Re: šta fali Mici...

Srđan Mitrović
nije u pitanju da ja branim nešto što se ne može braniti, već vi napadate nešto što je besmisleno napadati.

U principu se slazem.
Ipak, kada se angazuje lik kao Mica, onda se to zna od starta,jednostavno nema druge opcije.
Mica kao alternativa Miri (ili bilo kome, pri tom nedovodeci u pitanje pravo reditelja) jednostavno
deluje kao komercijalni (jeftin) trik-izlaz.
Pape Pape 17:33 31.07.2007

Drino,...

Uzgred, Zoran Radmilović je zamenio baš Ljubu Tadića u Kralju Ibiju. Slažem se da je teško zamisliti Ljubu Tadića u ulozi Radovana, no to ne znači da Ljuba nije umeo lepo da opsuje...u naprimer Maršu na Drinu.

Psovke, jezik ulice, sve to legne kako treba u dobrom filmu ili predstavi, a smeta gde smeta i sve drugo u lošim filmovima i predstavama. Rasprava o upotrebi "ružnih reči" u kontekstu da one čine film/predstavu lošom ipso facto je apsurdna. Svakako da postoje scenaristi koje svoje pomakanje umeća pokrivaju gomilanjem slenga i psovki u dijalozima, pokušavajući da na taj način postignu autentičnost koja manjka samoj priči, i onda to ume da iznervira.
G r o f G r o f 18:01 31.07.2007

Re: šta fali Mici...

Cole, cole..
Zanimljivo je ćaskati o ovoj temi ali izbor glumaca je deo stvaranja umetničkog dela, zvanog film i Dragojević ima viziju šta hoće da postigne...(pretpostavljam).
Naše je, samo,da na kraju kažemo, BOZA OD FILMA...
platonov platonov 18:48 31.07.2007

Re: za biljanu

Zainteresovalo me tvoje pitanje, Biljana. Nešto može delovati nepristojno i uvredljivo iz mnogo razloga: recimo, skoro sve što kaže osvedočeni primitivac delovaće tako. Zatim, sve što ima za cilj da uvredi, biće uvredljivo bez obzira šta je i na koji način je izrečeno.. Dalje, sve što je neiskreno, ili lažno, ili petenciozno, ili sebično, ili uskogrudo, ili ignorantsko, ili zadrto i zatucano, ili čak jednostavno dosadno i izanđalo jer je već sto puta izgovoreno - takođe.. Molim te (ako si sigurna da taj zahtev ne potpada ni pod jednu nabrojanu stavku ) da povedeš raspravu na još neku ovakvu temu..:) Pozdrav!
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 19:50 31.07.2007

Re: šta fali Mici...

Spiridon
Srđan Mitrović
nije u pitanju da ja branim nešto što se ne može braniti, već vi napadate nešto što je besmisleno napadati.


apsolutni se slazem sa Srdjanom. Siljenje "one stvari" kroz lik i delo Mice je zaista neukusno.
Za razliku od mnogih ona je bila i ostala autenticna.



Ps. Po meni je Vladimis Visotsky na odredjeni nacin bio bolji od Laurence Oliviera

Ovo je sjajno - mislim postscriptum. Potpuno se slazem sa Vama - ali upravo zato sto ste jednog *elitnog* umetnika zamenili drugim... *elitnim* umetnikom! Ironija je da se Srdjan (a i Vi, ako se sa njim "apsolutno" slazete) verovatno ne bi slozio sa Vama, nego bi verovatno predlozio da LO zamenimo, recimo, Zikom Obretkovicem.

Sto se autenticnosti tice, pored Zike, autenticni su i Zorica Brunclik, Bidza, sheshelj, autentican je bio i Ed Wood, autenticnosti bar ima na pretek. Mislim i da je ovaj masovni ubica iz Jabukovca takodje vrlo autentican. Uopste, "autenticnost" je jedan od onih atributa poput "narodni" ili "urbani" koji su izgubili svako znacenje i mogu se staviti u svaku recenicu bez da to uopste utice na njenu istinitosnu ili drugu vrednost.

Dok mi ne shvatimo da stvaralacka, kulturna, itd. elita nije nikakva ruzna rec, nego sto valja postovati i negovati, dotle cemo imati probleme i kao drustvo i kao kultura ionako slabog identiteta i kao deo naprednog covecanstva kome valjda treba da tezimo.
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 19:51 31.07.2007

Re: šta fali Mici...

Srđan Mitrović
Milan M. Ćirković
Srđan Mitrović
.
Hmmm, prvo odapinjanje strele je prerogativ verskih fanatika i ljudi
totalitarnog uma, sto g. Kovacevic svakako nije. A drugo, gde se cuju
veci prostakluci o tome moze da se debatuje, ali iz Vaseg posta
provejava, oprostite ako gresim, prilicno rasprostranjen populisticki
egalitarizam u smislu "kad mogu oni da psuju, sto ne bismo i svi mi
ostali" (makar o umetnosti nemali blagog pojma). To je vrsta onog zla
koje nas je i dovelo tu gde smo - sve skupa sa micom, cecom, jecom i
ostalom bagrom.


oprošteno vam je.


Veliko hvala. Sad kad imam indulgenciju, mogu da nastavim da se ne slazem, zar ne?
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 07:54 01.08.2007

Re: Drino,...

Sve se slazzem....Ljubu sam licno dugo poznavao...i znam kako je umeo da opsuje...a koji Srbin ne ume? Sve ostalo je tacno
poz
BKC
Spiridon Spiridon 08:58 01.08.2007

Re: šta fali Mici...

Milane, mali nesporazum je u pitanju. Nije mi bila namera da postscriptum povucem paralelu izmedju Mice i Visotskog. To nikako =]

Ne bih stavljao u isti kos Ziku Obretkovica i Micu sa Seseljom i Zoricom Brunclik, ako zelite da me shavatite.

Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 10:28 01.08.2007

Re: šta fali Mici...

Spiridon
Milane, mali nesporazum je u pitanju. Nije mi bila namera da
postscriptum povucem paralelu izmedju Mice i Visotskog. To nikako =]

Zbog ovoga se iskreno radujem, vec sam se uplasio... Ali, sigurno znate da bi mnogi ucinili upravo tako, ili uprao tako to protumacili sto ste napisali i to iz nekih uvrnutih ideoloskih razloga, mada u sustini negde duboko znaju koliko je to glupo. Ta mazohisticka tendencija ljudi koji znaju za bolje se vidi i iz pojedinih komentara na ovom blogu.

Spiridon

Ne bih stavljao u isti kos Ziku Obretkovica i Micu sa Seseljom i Zoricom Brunclik, ako zelite da me shavatite.


Pa sa jedne strane ste u pravu (ove cisto dnevnopoliticke), ali sa druge, iz malo sire perspektive, nije to toliko razlicito. Pakovanje je mozda malo drugacije, ali moj je trajni utisak da su to izdanci istog zlog (u onom smislu Hermana Broha u kome je kic "zlo u sistemu umetnosti" drveta...
ceda_urosevic ceda_urosevic 10:39 01.08.2007

Haha

"A svidja ti se ono o ovcama i runima sto pise Pekic? I onaj Kovacevic sto ima sve same psovke u komadu? Je l' vidis ti ovde ijednu psovku, je l' vidis ti ovde jednu ruznu rec?"

"Ne vidim mama."

"Dragoslave, tebe ne pitam."
zoranzile zoranzile 01:03 02.08.2007

Re: šta fali Mici...

Ne treba da raspisujemo referendum za kasting, naravno, ali ni referendum o samodoprinosu kako bi SD snimao svoje filmove...Zanimljivo je da Miru Banjac menja Mica trofrtaljka...ili je pogresio prvi put kada je angazovao Miru ili drugi put kada ju je zamenio sa Micom....Ili Vam je to svejedeno? Meni nije?


Свако ко направи бар један добар филм може до миле воље да се смеје на ова наша лајања. Кад то неко уради у малој и сиромашној земљи ко што је Србија још више.
Срђан их је урадио бар два. Један од њих је и "Лепа села лепо горе".
Једна од најупечатњивијих сцена у том филму је она где се појављује Мица.
Сличних улога Мира је имала више од три, ал руку на срце никад их није тако извела ко Мица своју једну једину , Чак их се једва и сећам...
Срђан се само вратио провереном и сигурнијем глумцу. Али је и имао право да то прво проба са Миром.
Ко што рекох снимио је бар два добра филма у земљи где је то више од успеха и може му се...
А ја, или Ви можемо до миле воље да се љутимо на њега, на њу....исто нам је..док не урадимо нешто попут Срђана ....
ил барем нађемо неког Срђана ко што га нађе Мица... исто нам је...
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 07:29 02.08.2007

Re: šta fali Mici...

Ne znam koliko puta treba da objasnjavam....ili ja ne govorim srpski....Niti sam pr/ocenjivao lik i delo SD, niti sam osporavao pravo SD da bira..kako mu drago...Samo sam napisao da je u najmanju ruku nelogicno da alternacija Miri Banjac bude Mica Trofrtaljka...A film ce videti ko ce ga gledati,. a svoju rec dati i publika i struka...dovoljno!
Prilicno Anonimna Prilicno Anonimna 11:49 02.08.2007

Re: šta fali Mici...a da li vi mislite

Ne. Ona je pesnikinja!
zoranzile zoranzile 18:44 02.08.2007

Re: šta fali Mici...

Ne znam koliko puta treba da objasnjavam....ili ja ne govorim srpski....Niti sam pr/ocenjivao lik i delo SD, niti sam osporavao pravo SD da bira..kako mu drago...Samo sam napisao da je u najmanju ruku nelogicno da alternacija Miri Banjac bude Mica Trofrtaljka...A film ce videti ko ce ga gledati,. a svoju rec dati i publika i struka...dovoljno!


Али вам није пало на памет да приликом рада са ВЕЛИКОМ Миром редитељ није успео да добије прави кадар па се вратио сигурној и провереној малој глумици Мици ма како је ви неподносили јер није IN у вашим круговима....и од мене довољно.
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 08:32 03.08.2007

Re: šta fali Mici...

Hehehehe...nije da je dovoljno, nego je i previshe!
dena-zeka dena-zeka 00:47 07.08.2007

Re: Drino,...

Pape
Uzgred, Zoran Radmilović je zamenio baš Ljubu Tadića u Kralju Ibiju. Slažem se da je teško zamisliti Ljubu Tadića u ulozi Radovana, no to ne znači da Ljuba nije umeo lepo da opsuje...u naprimer Maršu na Drinu.Psovke, jezik ulice, sve to legne kako treba u dobrom filmu ili predstavi, a smeta gde smeta i sve drugo u lošim filmovima i predstavama. Rasprava o upotrebi "ružnih reči" u kontekstu da one čine film/predstavu lošom ipso facto je apsurdna. Svakako da postoje scenaristi koje svoje pomakanje umeća pokrivaju gomilanjem slenga i psovki u dijalozima, pokušavajući da na taj način postignu autentičnost koja manjka samoj priči, i onda to ume da iznervira.


Potpuno saglasna. Sve je u kontekstu i umecu da se nesto poruci, da dopre do publike. A psovke radi psovanja su zaista apsurd.
hoochie coochie man hoochie coochie man 13:28 31.07.2007

:)

BKC........Ali nije problem u Mici...ona je to sto jeste,....Problem je u necemu ili nekome drugome...


Ajd' da malo "branim" Cola :))))

Bas je lako - zato ga i "branim":)))
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 13:32 31.07.2007

Re: :)

nema potrebe da ga "braniš" jer ga niko nije ni napao.
To je jedan od onih postova "prisustvo odsutnog".
hoochie coochie man hoochie coochie man 13:36 31.07.2007

Re: :)

Srđan Mitrović
nema potrebe da ga "braniš" jer ga niko nije ni napao. To je jedan od onih postova "prisustvo odsutnog".

Nisam ja od tih, sigurno!
Eto, bas se namestilo.
A i ovo Dragojevicevo bezobrazo - neukusno skupljanje para me nervira, pa da pojacam.
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 13:47 31.07.2007

Re: :)

Ne mislim da mene neko trteba da brani...umem ja i sam...Valjda svako od nas brani svoje stavove....ili ja gresim?
hoochie coochie man hoochie coochie man 13:50 31.07.2007

Re: :)

Branislav Kovačević Cole
Ne mislim da mene neko trteba da brani...umem ja i sam...Valjda svako od nas brani svoje stavove....ili ja gresim?

E jbg....

A ja stavio navodnike.....


Dobro, razumeo
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 13:53 31.07.2007

Re: :)

Ma nije problem...salim se...Pa sad ne mozemo svi imati razlicite stavove po svaku cenu...Negde se slazemo negde ne./...ali ne volim da mi neko zameni teze...DAKLE MICA JE SASVIM SPOREDNA U CELOJ PRICI!
hoochie coochie man hoochie coochie man 14:03 31.07.2007

Re: :)

Branislav Kovačević Cole
Ma nije problem...salim se...Pa sad ne mozemo svi imati razlicite stavove po svaku cenu...Negde se slazemo negde ne./...ali ne volim da mi neko zameni teze...DAKLE MICA JE SASVIM SPOREDNA U CELOJ PRICI!


OK, sad smo se razumeli :))

Mica je to sto jeste, i uvek ce biti raznih Mica, i nije jedina, i tacno - nije ona problem.
Problem je kad neko ko napravi Andjele 1, dakle zna sta je dobro a sta ne, uradi ovo .
A to se gura po kojekakvim Pinkovima i parama iz budzeta za KULTURU!
A vidim i adam kaze
Micu Trifrtaljku, taj ne rauzume i ne voli Srbiju

ja to citam Mica =Guca,dakle i premijer nam tako misli...
Pa odosmo, bre, u lepu pm

володя володя 11:49 01.08.2007

Re: Dragojević


Da li uopšte treba komentarisati radne metode, kreativnost i delo autora koji je posle Anđela I snimio i Anđele II (koristeći polovinu scenaria iz prvog dela - svi fazoni ponovljeni), a onda se usudio da snimi i Anđele III (za koje je svaki komentar suvišan). Da ne pominjem glumačku ekipu koja je iz nastavka u nastavak padala sve niže. Zato, ljudi, opustite se, ko zna koliko će aždaha pobiti St. Georgije. Možda u nekom 4-5 nastavku Mica bude igrala glavnu ulogu!?
adam weisphaut adam weisphaut 13:52 31.07.2007

Ko ne razume i ne voli

Micu Trifrtaljku, taj ne rauzume i ne voli Srbiju
Queeria Queeria 15:36 31.07.2007

Re: Ko ne razume i ne voli

Sad mi ogadi lik i delo Mice Trofrtaljke
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 19:53 31.07.2007

Re: Ko ne razume i ne voli

adam weisphaut
Micu Trifrtaljku, taj ne rauzume i ne voli Srbiju


Pravu si stvar rekao, Veliki majstore (reda drevnih bavarskih Iluminata)... A dodao bih: i svaki Srbin se radja sa ljubavlju prema Mici i Ceci (i drugim populistickim ikonama, po potrebi).
adam weisphaut adam weisphaut 20:08 31.07.2007

Re: Ko ne razume i ne voli

Milane deviza mog reda je : U svakom coveku cuci Saban Saulic
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 10:22 01.08.2007

Re: Ko ne razume i ne voli

adam weisphaut
Milane deviza mog reda je : U svakom coveku cuci Saban Saulic

Pa kako da ga odatle izvucemo? (mislim, da ne cuci, lose je za kolena...)
adam weisphaut adam weisphaut 12:02 01.08.2007

Re: Ko ne razume i ne voli

Pa Milane postoje razlicite skole misljenja. Ja licno mislim da je najbolje poslati coveka u Gucu, naruciti mu porciju jagnjeceg pecenja i za pocetak ono sto se u srpskom narodu od miloste zove kilo/kilo. Rezultat je garantovan, njegov unutrasnji Saban Saulic je na nogama u svoj svojoj velivanstvenij snazi. Naravno i lepoti
AlexDunja AlexDunja 13:58 31.07.2007

mica je zaista odigrala

hvale vrednu minijaturu u
mirisu poljskog cveca,
kod srdjana karanovica.:))))
jes' da je drugi kontekst.:))))
ali taj film je zaista antologijski.
Jelica Greganović Jelica Greganović 14:01 31.07.2007

Komšija Cole,

preporuka od mene i odoh u podrum, moram da pakujem...
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 14:38 31.07.2007

Re: Komšija Cole,

Ah HVALA/...hvala....srecan put....i bez ajkulaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
DejanOz DejanOz 14:16 31.07.2007

Kakvo ostro zapazanje

osim da je u Srbiji i dalje sve moguće.
Da, zaista samo u Srbiji je moguce da se nesto neukusno pojavi na filmu. To apsolutno nigde vise ne postoji na svetu.

(Naravno, ovo se odnosi samo na one koji su vidoviti i koji vec znaju unapred da ce ovaj film vrcati neukusom, prostaklucima i niskostima svake vrste. Izgleda ima puno takvih ovde).
hoochie coochie man hoochie coochie man 14:27 31.07.2007

Re: Kakvo ostro zapazanje

DejanOz
Naravno, ovo se odnosi samo na one koji su vidoviti i koji vec znaju unapred da ce ovaj film vrcati neukusom, prostaklucima i niskostima svake vrste. Izgleda ima puno takvih ovde).

Moglo bi ovako da se razmislja da Dragojevic nije napravio A 2, 3....sve sa Zeljkom Mitrovicem, da nije bio ne samo drzak vec bezobrazan prema svakome ko je jednu rec protiv njega rekao, da nije tvrdio da su neki Andjeli (mislim 2) najsmesnije sto je covecanstvo videlo i da se to ne sme poricati, da nije tvrdio da je na nekoj projekciji zena umrla (ili joj je samo pozlilo) od smeha... Ocigledno je kuda ide. Mozda ovo bude sjajan film, ali sumnjam.

Cyber Domacica Cyber Domacica 14:16 31.07.2007

Cinjenica je...

...da ta zamena nema nikakvog smisla. Ali mene samo interesuje koju je ulogu trebalo da igra Mira? Mozda to mesto i ne zavredjuje neku paznju... Mislim, kod Dragojevica je i Eva Ras igrala "Baba Seru" i izgovorila dve cele recenice... Mozda je i Mira trazila previse para da odigra neku slicnu...
Черевићан Черевићан 14:26 31.07.2007

‘бемте глувог

оно, ние да нема томе, када нам уселу није радила филхармониа морали смо ми млади сазнањима склони да у локалном бирцузу Плави Дунав се едукујемо солистичким партијама коњастих певаљки које су уз склоност курораду као основној делатности својим напрснутим вокалима узодмоћ неуштиманих циганских банди јошкако умеле да нађу поетску жицу (илити дрот) унама ,ајгирима млађаним. присећамсе ево,рефрени песама били су надасве поучно сугестивни док је пратећа мелодија само кварила ужитка илити глуви бесмо потим питању.например рефрен из песме окати зрикавога маам сам засебе указује на филозовску потку текста песминога.па каже,
Кад посегнем шакомти за јаја
безбригесам биће побачаја
иначе, сам текст песме је у пар десетина строфа ту на лицином месту за кафанским асталом настајао инспирисан тренутним сеоским догађањима и бивао софорт римован од оних рими склоних а грундираних притом шприцерима, омиљеном пијачом мојега одрастања.што се пак мелодије тиче ,тек је лепи штева којег смо захваљујући угрудима раскошној ћерки бирташа груе намамили исела прекофрушке ,иначе хаузмајстор вијолине тјст кои је под негованим ноктима леванџе имо, мало је касти милијон нота упамћени (ма какав бетховен, тјст моцарт, што је кугле врљо) успео да нам пажњу ка мелодији усмери . тек је отада ужитак био онај прави. живћани.
онда смо се нашколе раштркали и . . . шатрасе сруушилааа
miladin miladin 14:50 31.07.2007

Re: ‘бемте глувог

Pa gosn Cerevican vi ste vasim tekstom fantasticno odgovorili Srdjanu i objasnili svima nama razliku izmedju
Mire (GLUMICA) i Mice(...) i za nadam se kratko mene jos vise bacili u bedak...
Einstein je bio u pravu... Cole servus!
tvoj kragujevcanin
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 14:52 31.07.2007

Re: ‘бемте глувог

Hvala pozdrav!
G r o f G r o f 17:42 31.07.2007

Re: ‘бемте глувог ...

...i posvadjanog sa pravopisom.
Maltretirašmejerhoćudapročitamtoštosizmudrovaoalifazonsanepismenimpisanjemtije...govno.
Jelica Greganović Jelica Greganović 20:46 31.07.2007

Re: ‘бемте глувог ...

Nepotrebno i pregrubo Grofe...Nije tako teško čitati Čerevićana, a i da jeste, nije u redu vređati ga. Uostalom, lako se čita, kada probaš da slušaš dok čitaš, jer Čerevićan piše najbukvalnije kako je Vuk zapovedio, tačno tako kako se govori. Pa, ako se nepravilno govori, Čerevićan to tako i zapisuje.
Zašto te maltretira? Nije pod moranje da se pročita šta je napisao.
Черевићан Черевићан 20:46 31.07.2007

Re: ‘бемте глувог ...

г.Грофе, искреност Вашу ценим то је охохо врлина људска. Што се пак приступа теми која ме испровоцира да коментара приложим трудноћу улажем да јој конпозицијоми текста будем на новоу. Тако беше и овог пута. Да се којим случајем г. ковачевић одлучио на анализу шелијеве поезије и моја литерана изражајност, пардон правопис (у могућем коментару), била би, верујте речи лажљивој, усаглашена .
G r o f G r o f 22:06 31.07.2007

Re: ‘бемте глувог ...:)

Jelice, problem jest u tome što se iza "piši kako govoriš" nepismenosti, kriju lucidne misli koje vredi pročitati.
Upravo zbog "kazanog", ne pada mi na pamet da vredjam Čerea ali o "načinu kazivanja" zadržavam mišljenje.
Kada je takvo pisanje u službi pojačavanja umetničkog dojma, onda je OK, ali Čere ga koristi uvek. To iritira.
Boga zvanog Vuk, ne cenim mnogo i pozivanje na njega, je, pucanje u prazno
AlexDunja AlexDunja 22:13 31.07.2007

Re: ‘бемте глувог ...:)


Черевићан
г.Грофе, искреност Вашу ценим то је охохо врлина људска. Што се пак приступа теми која ме испровоцира да коментара приложим трудноћу улажем да јој конпозицијоми текста будем на новоу. Тако беше и овог пута. Да се којим случајем г. ковачевић одлучио на анализу шелијеве поезије и моја литерана изражајност, пардон правопис (у могућем коментару), била би, верујте речи лажљивој, усаглашена .

trudnoca!!!!
G r o f G r o f 22:17 31.07.2007

Re: ‘бемте глувог ...

Čere, otrov kupujem, uvek, od onoga kome je namenjen.
Ti si me zeznuo jer ga nemaš..haha..
Pozdrav.
AlexDunja AlexDunja 22:27 31.07.2007

Re: ‘бемте глувог ...

grof nikad nije bio skrtica!
tamara b tamara b 15:40 31.07.2007

o mici i cicama

ja se nerado upustam u raspravu na teme koje mi nisu bliske, a takva je filmsko pozorisna,
ipak mi se cini da ne postoji autor koji bi bio toliko dobar da mu se nije mogla naci zamjerka,
pa mi je otuda jako zanimljivo da se na ovom blogu kad treba naci zamjerku mici trofrtaljki nadje kandidat bez problema, sto je onako povrsno gledano sasvim jasno a mislim da bi se mogao naci ugao iz kog to bas i nije tako, na primjer ako biste pokusali malom djetetu da objasnite sta to tacno kod te mice trofrtaljke toliko skripi,
a druga strana te medelje je ta sto ako bi se na ovom blogu pokusao naci neko ko bi nasao zamjerku biljani srbljanovic mislim da bi se to ispostavilo za nemoguce,
da li to onda znaci da su njena djela takvo savrsenstvo da im je nemoguce naci zamjerku iz bilo kog ugla posmatrano,
nemoguce je cak naci i nekog ko bi rekao pa ok ali meni se ne svidja, ni to se ne desava, svima se svidja, svima je sjajno,
moze biti da grjesim i da Srdjan nije to imao na umu kad je rekao sta fali Mici, meni je prosto to bila asocijacija,
slazem se da od Micinih tekstova neke velike koristi i nema, osim mozda da se nasmijemo,
ali ako tvrdite da je problem koji ste htjeli iznjeti taj da je drustvo zapalo u stanje u kom se ne vidi razlika izmedju Mice i Mire, ili Mice i Biljane, a onda se okrenete svom zatvorenom krugu u kom je svako ko nije sa nama protiv nas, ne znam kako mislite da ce se problem rijesiti,
ako polazite od premise da ste samo vi u pravu a svi su ostali neopozivo u krivu, pa jos k tome su tako niski i nedostojni cak i prezira da ih cak ne treba ni ubjedjivati da su u krivu, kako mislite da ce se bilo sta promjeniti,
nekog obozavatelja Mice svakako necete prevuci u svoj tabor pojasnjavajuci mu kako se vama gade opsta mjesta, ali cete dobar broj neopredjeljenih svakako otjerati bezrazloznom prepotentnoscu,
ja bih rekla da nije problem u tome sto ce mica da glumi nego u tome sto vi nemate sta da kazete ili uradite da se to ne svede na pljuvanje po mici, cici, ceci ili kome god
a to stvarno i nije neka privlacna opcija
bar se meni tako cini
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 15:52 31.07.2007

Re: o mici i cicama

Ne sumnjam u Vase dobre namere, kao sto je nesumnjivo da ste pobrkali loncice...
Elem tema je bila krajnje jednostavna...i nije bila Mica, kao "umetnica',,niti sta drugo..
Dakle, ako reditelj, u ovom slucaju S Dragojevic, odabere glumicu Miru Banjac (ne treba o njoj trositi reci...!)..pa iz bilo kog razloga ona odustane, onda bi bilo krajnje logicno, filmski, dramski, rediteljski opravdano...da se nadje pandan Miri Banjac...Sama Mira Banjca je dala izjavu da je lik koji je trebala da tumaci vrlo slojevit,..,(sto samo po sebi moze imati vise znacenja///intelektualno, emotivno...)...a sada je uloga dodeljena Mici Trofrtaljki....OK< to je neprikosnoveno rediteljsko pravo...ali tu nesto ne stima..Ili je SD promenio koncept, ili je pogresio prvi put kada je ulogu dodelio Miri Banjac ili...O svemu tome valjda smem da imam svoj, licni, stav...nista vise ni manje...
Pljuvanje samo po sebi nije moja omiljena disciplina, ni na ulici, a kamoli na Blogu...a Vama ne branim da volite ili slusate koga god...u Vasa 4 zida..pa moze i ceca i cica ali i Mica....
Ulepsavanje stvarnosti u kojoj zivimo, nije moj stil...ali ne branim da Vi na zivot gledate, kako gledate...
hoochie coochie man hoochie coochie man 15:58 31.07.2007

Re: Cole, ako same da Vam preporucim..

pa mi je otuda jako zanimljivo da se na ovom blogu kad treba naci zamjerku mici trofrtaljki nadje kandidat bez problema

A da sacekamo da se pojavi blog na temu lik i delo Mice Trofrtaljke pa da pricamo o tome?
Sto da trolujemo ovde?
tamara b tamara b 16:03 31.07.2007

Re: o mici i cicama

pa ne znam o kojim se loncicima radi,
ja iznesoh svoje misljenje o kritikama koje citam, ucinilo mi se da su jednostrane i nekonstruktivne,
ne mislim da trebate da slikate stvarnost svjetlijom nego sto jeste nego da nesto uradite da ona takva ne bude,
jesam li u krivu ako mislim da prekomjerna kritika samo doprinosi crnilu stiacije?
zar ne bi bilo bolje da date komentar o nekom filmu koji ste gledali i mislite da je dobar a ne nepreglednu listu onih za koje mislite da su losi?
da se razumijemo ne mislim da je to tako lako i da je sve sto pisete glupost, daleko od toa, inace prosto ne bih citala, samo mi se cini da bi se moglo biti i konstruktivnije a to ulizivanje razvikanim imenima mi prosto bode oci,
mozda i to ima neko svoje opravdanje ali ja ga ne vidim,
e sad ako sam skrenula sa teme koja je kazete bila film S. Dragojevica, izvinjavam se, tj. izvinjavam se ako vam to smeta
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 16:08 31.07.2007

Re: o mici i cicama

Niti mi smeta...niti ima potrebe da se izvinjavate...samo sam i ja izneo stav da ste pisali o necemu sto nije tema Bloga....Sto bi se reklo,. promasili ste temu.
Nigde nisam nabrajao NEPREGLEDNU LISTU filmova...ni dobrih ni losih...Odakle Vam to?
itd...
Pazljivije citajte...ali i gledajte!
PS>Ma gledajte i uzivajte u svemu sto vas cini srecnom...ko vam to moze zabraniti
MMMila MMMila 16:21 31.07.2007

Re: o mici i cicama

Ono iskreno, vise bi mi se svidelo da gledam Miru Banjac, nego Micu Trofrtaljku!!! :):):):)

Da sam na mestu gospodja Mire, ja bih razbucala tog klinca rezisera sto mi nadje takovu alternativu:):):)
miladin miladin 16:54 31.07.2007

Re: o mici i cicama

dragi moji

SD je reziser filma i na njemu je ko sta gde i kada i tacka!
Coletu je zao i mucno kada se glupost promovise u ovom slucaju u obliku Mice jer svako ko je kulturno normalno vaspitan jednostavno ne komentarise takve persone a gospodja Mira Banjac je jako dobra i profesionalna GLUMICA dakle akademski obrazovan covek,elem sta je SD naumio i zbog cega je to tako ispalo ne bi trebalo uopste das nas u ovom slucaju interesuje vec to (ma u kom kontekstu mi razumeli ili ne SD-a) da je sa Micom osim ogromne gluposti prostakluka pa da budemo jako surovi ratova rasturenih domova pa i mrtvih LJUDI nastupilo nesto ruzno nesto sto je ogroman deo naseg (ne)kulturnog zivota i protiv takve grozote i sljama (dakle nemisli se licno na Micu nego na one koji sa uzitkom slusaju tako NESTO) je Cole protestvovao a i ja sa njim...
MMMila MMMila 17:00 31.07.2007

I ja i ja

I ja sa vama...
jesen jesen 17:10 31.07.2007

Re: o mici i cicama

Ulepsavanje stvarnosti u kojoj zivimo, nije moj stil...
...Nema potrebe da objasnjavas ljudima sta si hteo da kazes...ko razume razume...BTW nisam neki poznavalac umetnosti ali se usudjujem da kazem da mnogi nasi umetnici profitiraju na "ruzenju naroda i stvarnosti" saljuci u svet jednu izopacenu sliku o nama...Evo Kusturica, na primer,...prosecan evropljanin ili amerikanac ako gleda njegove filmove moze da pomisli da u Srbiji zive samo romi i to oni sa drustvene margine....Kakva god da je nasa stvarnost ipak ovde zive i normalni obicni ljudi koji se ni po cemu ne razlikuju od prosecnog evropljanina...Zato su za mene filmovi Gorana Markovica vrh u nasoj kinematografiji....
Dule Nedeljković Dule Nedeljković 17:23 31.07.2007

Re: o mici i cicama

Srdjan Dragojevic je jedan veoma bahat covek, sklon neistini i mistifikuje svoju licnost i delo. Kraj
andjelija andjelija 19:50 31.07.2007

o srdjanu dragojevicu

ne poznajem coveka, ne deluje mi bas da je kreten, ipak ima neki iskren deciji osmeh (sa fotografija)...sto znaci da samo on zna sta hoce....


da nije na svoju ruku..tesko da bi mogao da stvori prava remek dela: rane, lslg, andjele.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana